Annika Granath

Annika Granath

Annika Granath är mäklare på HusmanHagberg Lidingö

Annika Granath har varit registrerad mäklare sedan 2012-03. Annika Granath har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-12 och har fått 82 omdömen med ett betyg på 4.8. Annika Granath har haft 10 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

82 omdömen om Annika Granath

Sedan starten hos Reco 2014
Camilla H
Brevik

Kan rekommendera Annika som mäklare, trevlig och kunnig, pålitlig och alltid lätt att komma i kontakt med.

Gun-marie L
Dalénum

Rörig, känns stressad (när man gör sin livs största affär då vill man att affären ska hanteras lugnt, stabilt och förtroendeingivande. Det intrycket hade och har vi fortfarande inte. Hon lovar och ringer inte tillbaka med besked som hon lovat

Anna-Maria E
Skärsätra

Annika är mycket trevlig och öppen person med bred erfarenhet som fastighetsmäklare, det märktes och försäljningen gick smidigt och enkelt, hon var tydlig med hur det skulle vara inför fotograferingen för bästa bilderna, kan varmt rekommendera Annika Anna-Maria Eriksson

Hanna K
Skärsätra

Väldigt trevlig. Känslan av att hon bryr sig genuint. Snabb och effektiv.

Christina V
Dalénum

Annika Granath har hjälpt mig tidigare. Hon har gedigen erfarenhet i branschen och är otroligt hjälpsam och tillgänglig, förstående och stöttande. Precis de egenskaperna som min mäklare behöver ha. Därför anlitade jag Annika igen!

Sneha K
Torsvik

Annika Larsson was efficient and communicative, facilitating smooth coordination between us and the seller.

Mirna M
Torsvik/Herserud

Engagerad i uppdraget samt efektivt och snabbt med dokumentation . Jätte bra mäklare!!!

Jimmy P
Dalénum

Proffsig med ett personligt bemötande som går utöver det vanliga. Skötte våran känsliga situation med ett lugn och hittade precis rätt köpare för oss. Annika får våra varmaste rekommendationer.

Dionysis M
Skärsätra

Mycket vänlig och effektiv service.

Eva Monika S
Sålde sitt hus med hjälp av Annika Granath en del av HusmanHagberg Lidingö
Sticklinge

Klar och tydlig. Håller alltid det hon sagt. Håller en ständigt upprättad om läget. Juste och ärlig. Har fullt förtroende för henne.