Annika Granath

Annika Granath

Annika Granath är mäklare på HusmanHagberg Lidingö

Annika Granath har varit registrerad mäklare sedan 2012-03. Annika Granath har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-12 och har fått 78 omdömen med ett betyg på 4.9. Annika Granath har haft 8 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

78 omdömen om Annika Granath

Sedan starten hos Reco 2014
Christina V
Dalénum

Annika Granath har hjälpt mig tidigare. Hon har gedigen erfarenhet i branschen och är otroligt hjälpsam och tillgänglig, förstående och stöttande. Precis de egenskaperna som min mäklare behöver ha. Därför anlitade jag Annika igen!

Sneha K
Torsvik

Annika Larsson was efficient and communicative, facilitating smooth coordination between us and the seller.

Mirna M
Torsvik/Herserud

Engagerad i uppdraget samt efektivt och snabbt med dokumentation . Jätte bra mäklare!!!

Jimmy P
Dalénum

Proffsig med ett personligt bemötande som går utöver det vanliga. Skötte våran känsliga situation med ett lugn och hittade precis rätt köpare för oss. Annika får våra varmaste rekommendationer.

Dionysis M
Skärsätra

Mycket vänlig och effektiv service.

Eva Monika S
Sålde sitt hus med hjälp av Annika Granath en del av HusmanHagberg Lidingö
Sticklinge

Klar och tydlig. Håller alltid det hon sagt. Håller en ständigt upprättad om läget. Juste och ärlig. Har fullt förtroende för henne.

Cecilia D
Mosstorp

Bra, tydlig, stark servicekänsla. Jobbar hårt för att kunden ska bli nöjd. Kan verkligen rekommendera henne🌟

Göran Mikael O
Käppala

Engagerad positiv tydlig driven för bästa jobb, en mäklare att rekommendera.

Martina K
Högsätra

bra bemötande infriade förväntningar rekommenderas

Nadira A
Högsätra

Hon är toppen! Hon är duktig och snäll. Hon kan sitt jobb. Jag tycker att hon är bäst. Hon bemöter på fin sätt.Jag upplevde på bra sätt, det är därför jag tycker att hon är toppen!!!