Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Östermalm Hjorthagen Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

Bobergsgatan 57, 115 47 Stockholm — Visa karta

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån i Norra Djurgårdsstaden & Hjorthagen

Vi är mäklaren med mest erfarenhet av försäljningar i Norra Djurgårdsstaden och Hjorthagen. Vi har varit verksamma i området sedan byggstart och är marknadsledande både på nyproduktion och på andrahandsmarknaden och vi hjälper dig gärna både med att hitta din nya drömbostad och med försäljning.

Vi arbetar med ett mycket högt personligt engagemang, gediget spekulantregister och en strävan att alltid göra det mesta möjliga av fastighetsaffären. Vi tror på att framgång är helt beroende av extremt nöjda kunder och hoppas att du ger oss chansen att överträffa dina förväntningar och leverera marknadens bästa mäklartjänst!

Du är alltid välkommen in på vårt kontor på Bobergsgatan 57 där du även kan få hjälp med: Bostadsbevakning, Värdering av bostad, styling & renoveringstips, bra bankkontakt, jurister, försäkring och allt annat som rör bostadsaffären.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 144 kunder tycker om Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

• Milad H
    Milad H skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Christoffer var otroligt duktig och realistisk. Han hjälpte till med allt ifrån inredning till val av bilder - vilket visade hans passion för yrket och hans engagemang.

Han uppdaterade oss med jämna mellanrum och vi kände från början till slut att han hade stenkoll på läget och han fanns alltid tillgänglig.

Vi kommer definitivt anlita Christoffer igen nästa gång vi säljer!
  • Ulrika R
    Ulrika R skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Christoffer är bra att ha att göra med. Återkommer med svar på frågor direkt och är trevlig vid kontakter.
  • Ulla F
    Ulla F skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Vi är mycket nöjda med det bemötande vi fått. Mäklaren var lätt att samarbeta med. Han var kunnig och skaffade själv den information som behövdes om t.ex föreningen, området m.m
    Fotograferingen var lättsam och innebar inget merjobb för oss.
    Hela försäljningen gick smidigt och helt utan anmärkning.
  • Katarina D
    Katarina D skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Erik var super proffsig och trevlig under hela min försäljning. Han är otroligt bra och var alla till mods, så som köpare och säljare. Jag kommer att fortsätta att använda mig av fastighetsbyrån i framtiden och speciellt av Erik.

Tack för allt!

På återseende!

Vänligen,
    Katarina
  • Patrik
    Patrik skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Erik har verkligen varit toppen vid försäljningen av vår lägenhet. Han ringde de där extra telefonsamtalen till spekulanterna som krävdes för att vi skulle så få ett så bra pris som möjligt! Tryggt och enkelt genom hela affären.
    Vi är supernöjda med Fastighetsbyrån och Erik!
  • Leo F
    Leo F skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Christoffer är tydlig och nogrann med att informera. Han är snabb med att svara på frågor och att ge återkoppling inför funderingar. Det kändes tryggt att anlita honom inför försäljningen och jag kommer gärna att rekommendera honom till vänner som funderar på att sälja sin bostad
  • Charlotta F
    Charlotta F skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Välj Sara om ni ska sälja er lägenhet i Norra Djurgårdsstaden. Vi är supernöjda då hon är kunnig och kompetent med god kännedom om området och med ett naturligt driv.

En god grund för en lyckad affär helt enkelt!

/Charlotta och Richard
    2017-09-06 Sarah S svarar Charlotta F
    Tusen tack, det var ett nöje att få sälja er superfina lägenhet! Vi ses på tillträdet! Mvh Sarah
  • Mika C
    Mika C skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Vi har haft turen att få sälja vår lägenhet med hjälp av en kompetent och erfaren mäklare. Sarah har hållit i en snabb och smidig försäljningsprocess, under vilken vi upplevt henne som öppen, tillgänglig och rak i kommunikationen. Vi är tacksamma mot den granne som rekommenderade Sarah, och kommer själva att rekommendera henne till andra som vill sälja i norra djurgårdsstaden.
    2017-09-06 Sarah S svarar Mika C
    Tusen tack för de värmande orden!! och stort grattis till den nya fin utsikten!
  • Erika L
    Erika L skrev om Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Vi hamnade i en märklig affär som säljare där köparna ville sälja innan tillträde. Sarah blev deras mäklare samtidigt som hon var vår. Det blev många turer och vi upplever affären genomgående som dåligt skött. Vi känner att vi tyvärr inte kan rekommendera Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden.
    2017-09-06 Sarah S svarar Erika L
    Det var väldigt tråkigt att höra! Det var en väldigt svår situation och båda parter i detta fall såg väldigt olika på situationen. Jag satte er först i hela affären och det är väldigt tråkigt att det inte uppfattats på det viset. Vänligen Sarah
  • Alexander L
    Alexander L skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Erik är en kunnig och social mäklare, med gott bemötande och snabb på att svara om man har frågor. Hela lägenhetsaffären har flutit på bra från start till slut!
    2017-08-31 Erik A svarar Alexander L
    Hej Alexander stort tack för trevligt samarbete, var jätte kul att få hjälpa dig med försäljningen. Ha det toppen nu mvh Erik
  • Barbara P
    Barbara P skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Erik var mycket professionell och gav det där lilla extra som vissa mäklare saknar. Han tar sig tid och är mycket uppmärksam på ens behov.
    Vi är mycket nöjda och rekommenderar att anlita honom. Ni blir inte besvikna.
    2017-08-29 Erik A svarar Barbara P
    Tusen tack för dom fina orden Barbara, de var ett nöja att få hjälpa er och hoppas ni kommer trivas bra med ert nya boende. Ha en toppen dag mvh Erik
  • Lise-lotte J
    Lise-lotte J skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Mycket bra, trevlig, hjälpsam!
    2017-08-29 Erik A svarar Lise-lotte J
    Tack Lise-Lotte var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen. Ha det bra så hörs vi
  • Niclas F
    Niclas F skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Professionellt, rakt på sak och med höga förhoppningar. Detta resulterade i ett slutpris som blev rekord för området. Kan inte vara mycket mer nöjd än så.
    2017-08-21 Christoffer P svarar Niclas F
    Tack för de fina orden! Väldigt kul att få hjälpa till att sälja din fina lägenhet!
    Christoffer P gillar detta
  • Johan H
    Johan H skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Erik fick vår lägenhet såld till bra pris efter mycket stök och bök. I efterhand känner vi att det hade varit smidigare att sköta försäljningen själva. Erik var inte engagerad genom hela processen vilket ställde till det för våra köpare.
    2017-08-21 Erik A svarar Johan H
    Hej Johan , Tråkigt att höra att du uppfattade vår affär på det sättet. Jag har väldigt god kontakt med köparna även idag som tyckte det funkade utmärkt och är glada över köpet av er lägenhet och hur processen gick till. Du får gärna kontakta mig om vad saken gällde så ska jag ta till mig den feedbacken du har från ditt perspektiv. Mitt mål är ju såklart att både köparen och säljaren skall vara super nöjda efter avslutad affär. Hoppas ni trivs bra i ert nya boende.
  • Per N
    Per N skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Sarah är trevlig, kompetent och påläst. Vi startade vår process som kommande försäljning 9 månader innan vi slutligen beslutade oss för att sälja. Under hela denna tid fanns Sarah alltid tillgänglig och svarade snabbt både på mail och telefon för oss som säljare.

Den aktiva säljprocessen var väldigt bra och Sarah kommunicerade alltid status. Vi är väldigt nöjda.

Vi rekommenderar absolut Sarah!
    2017-08-21 Sarah S svarar Per N
    Tusen tack för fina ord! Stort lycka till med huset! // Sarah
  • Johan B
    Johan B skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Vi anlitade Erik Andersson för försäljningen av vår lägenhet i Norra Djurgårdsstaden. Vi är riktigt nöjda med servicen och hans arbete. Han är väldigt engagerad, proffsig och tillgänglig!.
    Han sålde vår lägenhet snabbt och till ett pris som vi var väldigt nöjda med.
    2017-08-21 Erik A svarar Johan B
    Stort tack för dom fina orden och hoppas ni trivs toppen med ert nya hus. Ha det fint
  • Jenny K
    Jenny K skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Proffsigt, trevligt och säkert. Jag är mycket nöjd!
    2017-09-07 Sarah S svarar Jenny K
    Tack Jenny! Vi springer säkert på varandra på ön framöver. Ha det super!
  • Richard P
    Richard P skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Sarah Sjödin har i våra kontakter varit mycket kompetent, effektiv och på ett förefömligt sätt tillvaratagit både säljarens och köparens intressen.
    Och dessutom på ett trevligt sätt!
    Richard Pettersson
    2017-04-09 Sarah S svarar Richard P
    Tusen tack Richard! Det har varit ett nöje och vi ses igen!
  • Zoe M
    Zoe M skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Erik lyckades sälja vår lägenhet snabbt och till ett pris som vi var väldigt nöjda med. Dessutom var han lyhörd och trevlig.
    2017-08-21 Erik A svarar Zoe M
    Jätte kul att höra att ni är nöjda, Ha det bra
  • Hans P
    Hans P skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Lätt att få kontakt och sköta kommunikationen under hela försäljningsprocessen.
    2017-08-21 Erik A svarar Hans P
    Tack Hans var ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen. På återseende
  • Helena B
    Helena B skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Erik visade stort engagemang och har mycket god kännedom om området Östermalm/Gärdet och även vår förening, vilket känns tryggt. Eftersom vi fick så bra intryck när vi köpte lägenheten för tre år sedan valde vi att ha kontinuerlig kontakt under boendetiden för rådgivning kring renovering och fortlöpande omvärderingar. Att sedan anlita Erik vid försäljningen kändes som ett självklart val för oss. Erik har varit tillgänglig så fort vi behövt vägledning under säljprocessen och ett bra stöd under en intensiv budgivning. Vi skulle önskat att lite mer tid hade lagts vid första utkastet av annonsen, men med bra samarbete och lyhördhet från Erik blev även denna mycket bra. Vi kan varmt rekommendera Erik för kommande försäljningar!
    2017-08-21 Erik A svarar Helena B
    Tack för de fina orden Helena jätte kul de värmer att få så fina betyg, hoppas ni trivs bra i ert nya boende
  • Oscar B
    Oscar B skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Vi var väldigt nöjda med Erik Andersson och fastighetsbyrån både när vi köpte och sålde vår lägenhet på gärdet i Stockholm
    2017-08-21 Erik A svarar Oscar B
    Stort tack Oscar hoppas ni trivs bra i ert nya boende
  • Kian A
    Kian A skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Erik var vår mäklare vid både ett köp av en lägenhet på Östermalm och vid en försäljning av en lägenhet i samma område. Vi var otroligt nöjda med hans service, hans bemötande och hans resultat. Han är i en klass för sig. Han hjälpte oss t.o.m. med en väldigt givande bankkontakt. Efter många års erfarenhet av lägenhetsköp och lägenhetsförsäljning samt många kontakter med olika mäklare kan vi utan tvekan påstå att bättre mäklare än Erik kan man inte hitta!
    2017-08-21 Erik A svarar Kian A
    Stort tack Kian jätte roligt att höra, var super kul att hjälpa er med både köp och försäljning, Ha det fint
  • David S
    David S skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    proffsig, engagerad, målmedveten
    2017-08-21 Erik A svarar David S
    Tusen tack David , var kul att hjälpa dig
  • Andre W
    Andre W skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    REKORD I FÖRENINGEN. Tack för en fin försäljning!
    Snabb och kontaktbar dygnet runt. Stockholms bästa mäklare.
    2017-08-21 Erik A svarar Andre W
    Tack Andre var kul att sälja den så högt , och hoppas du trivs i dit nya boende
  • Susanne F
    Susanne F skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Mycket trevlig, positiv och intresserad. Snabb och effektiv. Mycket nöjda.
    2017-08-21 Erik A svarar Susanne F
    Tusen tack för de fina orden , de värmer
  • Magnus M
    Magnus M skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Erik Andersson motsvarade definitivt våra förväntningar. Han var proffsig, trevlig, kunnig och hjälpsam.
    2017-08-21 Erik A svarar Magnus M
    Tack Magnus bara roligt att få hjälpa er
  • Viktor S
    Viktor S skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Professionellt bemötande från Erik.
    Erik var väldigt trevlig och gjorde ett riktigt fint jobb med min försäljning som blev rekord i området.
    Snabb återkoppling och ett bra bollplank.
    2017-08-21 Erik A svarar Viktor S
    Tusen tack Viktor , kul att få samarbeta med dig
  • Josephine H
    Josephine H skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Vi har känt oss väldigt trygga och supernöjda med Sarah som vår mäklare. För oss har det varit väldigt viktigt att ha en bra relation när det handlar om en av ens livs affärer. Vi har känt att vi har kunnat höra av oss med vilka frågor som helst och inget har varit "konstigt".

Tack Snälla!
  • Karl G
    Karl G skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Erik är grym, pålitlig och har hjälpt till hur mycket som helst. Jag är väldigt glad över att jag valde Erik som mäklare!
    2017-08-21 Erik A svarar Karl G
    Tusen tack Karl jätte roligt att få vara bollblank åt dig samt hjälpa dig med försäljningen
  • Gustav C
    Gustav C skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Toppen, mycket bra, överträffar förväntningarna.
    2017-08-21 Erik A svarar Gustav C
    Tusen tack Gustav bara roligt att få hjälpa er
  • Christoffer G
    Christoffer G skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Sara är mkt noggran, trevlig och professionell. Jag rekommenderar henne varmt.
  • Malin  D
    Malin D skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Fick kontakt med Erik genom min bankman, då jag skulle flytta hem till Sverige hösten 2014. Sedan dess har han tipsat och visat lägenheter för mig. Men köpte via annan mäklare. I höstas valde jag att anlita Erik då jag skulle sälja, den fotades och har legat på Fastighetsbyrån som på G. Har hela tiden kunnat bolla med Erik om lgh jag varit intresserad av gällande brf, priser budgivning mm. Försäljningen gick snabbt och jag är nöjd. Kan varmt rekomendera honom.
    2016-08-17 Erik A svarar Malin D
    Tusen tack Malin , var ett nöje att få hjälpa dig i bostadsletandet som köpcoach, samt sälja din mysiga lägenhet
  • Johanna E
    Johanna E skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Hej!
    Är super nöjd. Fick svar på alla frågor.
    Kände mig trygg med hela försäljningen!
    2016-08-17 Erik A svarar Johanna E
    Gud va kul Johanna , ett nöje att få hjälpa dig
  • Ludvig L
    Ludvig L skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Erik är en engagerad och positiv mäklare som dessutom utstrålar ett förtroendeingivande lugn. Försäljning av lägenhet är för många, inklusive för mig, en väldigt viktig affär och kan ofta upplevas som nervös och aningen stressande. Erik var en bra mäklare att bolla tankar med under denna period. Jag uppskattar även Eriks arbete när det kommer till förberedelser då han tog reda på pris för att bygga in uteplatsen, gjorde alternativa planlösningar samt att juridisk person godkänns av föreningen etc. Dessa kringarbeten låg aningen utanför min förväntansbild vilket medförde att jag upplevde det väldigt positivt.

Jag skulle rekommendera Erik som mäklare.
    2016-08-17 Erik A svarar Ludvig L
    Tusen tack för alla fina ord och roligt att du är nöjd,
  • Gustaf
    Gustaf skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Sarah är väldigt trevlig och professionell! Har bara positiva saker att säga om Sarah och kan absolut rekommendera henne som mäklare.
  • Charlotte V
    Charlotte V skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Bra mäklare! Trevlig, tillmötesgående och proffsig.
  • Lars B
    Lars B skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Underbar hon har stått ut med mig under flera år
  • Christoffer  H
    Christoffer H skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Erik är riktigt bra mäklare. Han är lugn och trevligt och gav mig mycket hjälp vid försäljingen av min lägenhet. Han är till skillnad från andra mäklare inte påflugen utan jobbar seriöst och sprider ett lugn omkring sig. Jag som säljare är mer än nöjd med honom och jag vet även att personen som köpte min lägenhet är nöjd med Eriks insats.
    2016-08-17 Erik A svarar Christoffer H
    Tusen tack var roligt att få hjälpa dig
  • Camilla W
    Camilla W skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Trevlig, proffesionell och ambitiös. Snabb återkoppling och uppdatering både innan, under och efter försäljning av vår lägenhet vilket vi uppskattat. Hög servicekänsla och personligt bemötande. Vi upplevde att Erik gjorde det lilla extra genom hela samarbetet med bla snabba extravisningar, vilket resulterade i han uppfyllde och överträffade våra förväntningar.
    2016-08-17 Erik A svarar Camilla W
    Tack Camilla vad roligt att ni är nöjda , var jätte kul att få hjälpa er
  • Jessica W
    Jessica W skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Erik är proffsig, kunnig och trevlig. Uppskattade att han höll en regelbunden kontakt och alltid var tillgänglig via telefon. Kan varmt rekommendera Erik som gjorde ett mycket bra arbete.
    2016-08-17 Erik A svarar Jessica W
    Tusen tack Jessica , roligt att få hjälpa er
  • Britta L
    Britta L skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Sarah skötte min försäljning på ett mycket professionellt och seriöst sätt. Man kan lita på att Sarah sköter uppdraget på bästa sätt. Funderar du på att sälja i Norra Djurgårdsstaden ska du absolut kontakta Sarah.
  • Johan B
    Johan B skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Från första kontakten har Sarah varit extremt engagerad,kunnig samt väldig snabb på att återkoppla med svar till mig som jag upplevt som ärliga. Jag rekommenderar gärna Sarah som mäklare vid fastighetsaffärer.
    Hälsningar/En nöjd kund.
    2015-12-17 Sarah S svarar Johan B
    Hej Johan! Tack för att du tog dig tid att skriva några rader och för att jag fick hjälpa dig med din bostadsaffär! God Jul på dig! mvh Sarah
  • Ann G
    Ann G skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Mycket bra. Känner marknaden. Mycket kontakt, började redan i våras. Lite komplikationer inte med Erik men nu i september kom vi igång, professioneellt och snabbt. Erik kan fastighetsmarknaden och har bra koll. Bra kontakt med både säljare och köpare.
    2016-08-17 Erik A svarar Ann G
    tusen tack för alla fina ord och trevligt samarbete
  • Anna J
    Anna J skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Vi fick omedelbart förtroende för Sarah som är en varm och humoristiskt person och är mycket nöjda med hur hon skött försäljningen av vår lägenhet. När vi var inne på ommålning och styling inför försäljning ordnade hon kontakt med Anette Ottosson på MIG Design som vi också fick stort förtroende för. Sedan hörde hon av sig och hade intresserade köpare utan att vi behövde lägga energi på målning och styling och stor visning vilket passade oss bra. VI kommer definitivt att vända oss till Sarah igen vid en framtida försäljning.
    2015-12-17 Sarah S svarar Anna J
    Tack för fina ord Anna och jag hoppas att vi håller kontakt och att ni kikar in på nya kontoret när vi är på plats i Norra Djurgårdsstaden. Har en skön jul så hörs vi nästa år!
  • Carl H
    Carl H skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Erik hjälpte till på ett bra sätt med en mycket krånglig situation vid försäljningen.
  • Anna P
    Anna P skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Bra kommunikation med mäklaren och tydlighet i säljprocessen uppskattades.
  • Sabine M
    Sabine M skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Erik Andersson är en mycket professionell och kundorienterad mäklare. Han har ett väldigt sympatiskt och tillmötesgående sätt. Jag har erfarenhet av samarbete med Erik både vad gäller större våningar och mindre lägenheter och såväl i köp- som säljsammanhang. Det har känts jättebra alla gånger och jag skulle inte tveka att rekommendera Erik till någon som skall göra en bostadsaffär.
  • Carin G
    Carin G skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Proffsigt intryck! Rak på sak och utan att verka säljig. Jag får förtroende för att Sarah säljer mig en bra produkt.
    Jag vet dock inte vad anledningen var till att Sarah skulle ta mitt telenr direkt när jag klev in genom dörren på första visningen. Om jag är intresserad av lägenheten kommer jag ge mitt telefonnr spontant själv. Att ta telefonnr direkt när jag kliver in får mig att associera till mindre bra mäklare som kommer ringa och vill sälja på mig en produkt. Om det fanns ett annat syfte så skulle jag uppskatta om det sas. I övrigt som sagt, mycket proffsig. Skulle gärna anlita Sarah när jag säljer min lägenhet.
  • Maria G
    Maria G skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Serviceinriktad, kunnig, engagerad och trevlig.
    2016-08-17 Erik A svarar Maria G
    Tusen tack Malin , ett nöje att hjälpa dig