Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

Bobergsgatan 57, 115 47 Stockholm — Visa karta

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån i Norra Djurgårdsstaden & Hjorthagen

Vi är mäklaren med mest erfarenhet av försäljningar i Norra Djurgårdsstaden och Hjorthagen. Vi har varit verksamma i området sedan byggstart och är marknadsledande både på nyproduktion och på andrahandsmarknaden och vi hjälper dig gärna både med att hitta din nya drömbostad och med försäljning.

Vi arbetar med ett mycket högt personligt engagemang, gediget spekulantregister och en strävan att alltid göra det mesta möjliga av fastighetsaffären. Vi tror på att framgång är helt beroende av extremt nöjda kunder och hoppas att du ger oss chansen att överträffa dina förväntningar och leverera marknadens bästa mäklartjänst!

Du är alltid välkommen in på vårt kontor på Bobergsgatan 57 där du även kan få hjälp med: Bostadsbevakning, Värdering av bostad, styling & renoveringstips, bra bankkontakt, jurister, försäkring och allt annat som rör bostadsaffären.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 360 kunder tycker om Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

• 2020-10-10

Christian B skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Trevlig, effektiv och återkopplar alltid. Läs mer

Johan T skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Erik har varit mkt informativ, kunnig, trevlig hela processen vi kan varmt rekommendera honom.
    Johan och Susanne Läs mer
  • 2020-10-10

Niklas A skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Vi sålde vår lägenhet i Norra Djurgårdsstaden, Stockholm med hjälp från Christoffer. Christoffer var otroligt hjälpsam och professionell, och dessutom tillgänglig, lyhörd och engagerad genom hela försäljningsprocessen. Han överträffade verkligen förväntningarna och stod ut som mäklare. Vi skulle varmt rekommendera Christoffer som mäklare! Läs mer
  • 2020-09-29

Linda B skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Christoffer hjälpte oss med försäljningen av vår lägenhet. Han var påläst, tydlig och professionell genom hela processen. Försäljningen gick snabbt och smidigt. Vi kände oss trygga hela vägen.
    Vi rekommenderar verkligen Christoffer som mäklare. Läs mer
  • 2020-09-28

Annika B skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Köpt en bostadsrätt samt sålt en bostadsrätt på mindre än 7 dagar i Norra Djurgårdsstaden, båda tillsammans med Christoffer. Blixtsnabbt och smidigt! Läs mer
  • 2020-09-16

PÄR A skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Mycket snabb och professionell, snabb på att svara och bra på att få folk till visningen. Läs mer
  • 2020-09-10

Ardeshir K skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Vi sålt en 2a med hjälp av Erik som är mycket trevlig och tillmötesgående. Läs mer
  • 2020-09-09

Eric K skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Bra bemötande och stort engagemang under hela processen från första möte till avtalsskrivning. Läs mer
  • 2020-09-08

Carl E skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Allting med Christoffer har varit toppen, från start till slut och han fick till en snabb och bra försäljning. Läs mer
  • 2020-09-07

Olof D skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Christoffer gjorde allting korrekt. Han höll en proffsig och bra kontakt från värdering av bostaden till försäljning. Vi kan tänka oss att anlita honom även i framtiden! Läs mer
  • 2020-09-05

Jelena L skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Proffsigt och mycket trevligt bemötande! Läs mer
  • 2020-09-01

Gunnel G skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Sålt en bostadsrätt.
    Trevligt bemötande och utmärkt resultat! Läs mer
  • 2020-08-29

Sebastian A skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Vår mäklare va helt toppen! Svarade på alla frågor och fick oss att känna oss trygga och lugna :)! Väldigt bra!!! Läs mer
  • 2020-08-27

Frida S skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Christoffer hjälpte oss att själva vår lägenhet.
    Han gjorde försäljningen smidig & enkelt för oss, han fanns alltid tillhands för att svara på våra frågor & funderingar.
    Christoffer är den bästa mäklaren vi haft!! :) Läs mer
    Christoffer P gillar detta
  • 2020-08-18

Ulrika L skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Erik är mycket trevlig och tillmötesgående. Svarar snabbt! Proffsigt bemötande! Läs mer
  • 2020-08-18

Janna M skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Sålt bostad 2:a på Jaktg 33
    Haft Erik som mäklare sedan tidigare och återkommit till honom då han är trygg och pålitlig och kunnig mäklare. Jag har velat hålla kontakten så det är gott betyg. Läs mer
  • 2020-08-16

Björn L skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Professionell, positiv och enkel att jobba med. Seriös och rak. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-08-16

Kristina L skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Vi köpte större bostad av Christoffer och var så nöjda med hur han skötte försäljningen att det kändes självklart att välja honom när det sen var dags för oss att sälja vår nuvarande lägenhet.

Christoffer har varit tillgänglig, lyhörd, tydlig och positiv under hela processen. Vi har haft en mkt bra dialog och är så nöjda med hans insats! Läs mer
  • 2020-08-12

Maria J skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Vi sålde vår 1:a i Norra Djurgårdsstaden med hjälp av Christoffer Perenkranz. Vi kunde inte vara mer nöjda! Från dag ett har han bemött oss med värme och lyhördhet. Christoffer är genuin, ärlig, stabil och oerhört snäll - en riktig människovän helt enkelt och vi tror det är därför han lyckas så bra med att matcha ihop rätt lägenhet till rätt person.

Sammanfattning: 5/5 stjärnor och rekommenderas varmt från oss!

Maria & Oskar Läs mer
  • 2020-08-10

Jonathan H skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Snabb, trevlig, kunnig och enkel att ha att göra med. Fick positivt intryck av hela affären, för både säljare och köpare. Läs mer
  • 2020-07-29

Jörg-alexander C skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    very kind and flexible person, the transaction went smoothly from viewing to payment. All well Läs mer
  • Oskar S

2020-07-27

Oskar S skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Otroligt professionell och kunnig om området och kan snabbt sätta sig in i familjepusslet om det behövs Läs mer
  • 2020-07-25

Hanna B skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Otroligt kunnig på området. Mycket trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-07-15

Richard S skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Sålde en bostadsrätt. För 3 år sen köpte vi lägenheten genom Erik och uppskattade då hans engagemang och kunnande, varför vi nu sålde lägenheten genom Erik. Samma upplevelse nu som säljare och kan absolut rekommendera honom framöver. Läs mer
  • 2020-07-05

JOHAN G skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Tack, vi är mycket nöjda med Erik. Läs mer
  • 2020-07-03

Yvonne W skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Har sålt vår bostad och fått utmärkt bra hjälp av Erik, han är tillgänglig, informerar fortlöpande under säljprocessen och har ett engagemang som gör honom mycket professionell! Läs mer
  • 2020-07-01

Maria L skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Jag sålde min lgh i Hjorthagen via Christoffer. Jag blev mött på ett professionellt men ändå "naturligt"/inte för säljande sätt. Ett av mina krav/förväntningar är en nära dialog där jag känner mig involverad i processen, jag vill hellre veta för mycket än för lite. Detta levde Christoffer verkligen upp till, han höll en tät dialog med mig och var alltid tillgänglig för samtal och sms. Jag är i det stora hela väldigt nöjd med samarbetet. /Maria Lodin Läs mer
  • 2020-06-29

Bo B skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Jag / vi har sålt en lägenhet på 3 rok, 90 kvm. Christoffer har bemött oss på ett trevligt och professionellt sätt genom hela försäljningsprocessen. Såvitt jag kan bedöma har han gjort allt som, under rådande förhållanden, gått att göra för att få en köpare till lägenheten. Dock har vi inte uppnått den prisnivå som vi förväntat oss och som Christoffer var säker på innan vi började annonsera. Det är såklart svårbedömt i pandemi- och semestertider, men faktum är att han gjort en felbedömning av prisnivån. Mycket aktivt och bra jobb under pågående budgivning skulle normalt gett högsta betyg, men den missade prisnivån sänker betyget ett steg. Läs mer
  • 2020-06-29

Fredrik C skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Professionell och trevlig genom hela processen samt mycket snabb och effektiv (utan att på nåt sätt göra avkall på kvaliteten i sin leverans). Läs mer
  • 2020-06-26

Eva R skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Jag har sålt en bostad med hjälp av Christoffer. Han presenterade en säljstrategi som vi var eniga om och vi diskuterade kontinuerligt hur vi skulle anpassa den efter rådande marknadsläge. Han var mycket proaktiv med att hålla mig uppdaterad på all väsentlig information gällande min försäljning. Allt fungerade mycket smidigt och jag fick i slutöndan ut ett pris jag var nöjd med. Läs mer
  • 2020-06-22

Johan N skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Sarah är väldigt hjälpsam och professionell. Läs mer
  • 2020-06-19

Johan B skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Trevligt kunnigt om norra djurgården Läs mer
  • 2020-06-17

Johan K skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Vi har varit i kontakt med Christoffer vid flera olika tillfällen. Superbra och trevlig mäklare. Tar mäklarrollen seriöst och är någon man kan lita på. Kan rekommenderas och får av oss högsta betyg!
    /Johan & Linda Läs mer
  • Pernilla L

2020-06-15

Pernilla L skrev om Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Oengagerad. Undviker samtal och återkopplar inte som utlovat. Håller inte utlovade visningar. Fokuserar på uppdrag från stora kunder, dvs byggbolag vid nyproduktion, inte privata kunder.
    Mycket oseriös. Så fort mäklarkontraktet löpt ut bytte jag mäklarbyrå till Innerstadsspecialisten, som jag rekommenderar varmt. Läs mer
  • 2020-06-13

Karin K skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Vi både köpte och sålde med hjälp av Christoffer, vi är så nöjda!! Han är proffsig, supertrevlig och en grym mäklare. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-06-08

Susanna Kristiina P skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Sarah sålde våran lägenhet. Jag tycker hon är professionell och lätt att jobba med. Jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2020-06-05

Tom L skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Efter flera års dialog om försäljning blev det affär. Christoffer genomförde säljprocessen på ett proffesionellt och ambitiöst vis 👍🏽 Läs mer
  • 2020-06-05

Anna J skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Christoffer har varit väldigt engagerad genom hela processen och var väldigt snabb på återkoppling kring vad som hände hela tiden. Kan varmt rekommendera honom!!! Läs mer
  • 2020-06-04

Pernilla S skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Hjälpsam, anpassningsbar och vill väl. Proffsig och lättsam. Läs mer
  • 2020-06-03

Myriam P skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Individuellt bemöttande och erbjudande av de bostad som vi kunder sökte. Professionalism och flexibilitet samtidigt. Läs mer
  • 2020-05-26

Hanna L skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Trots Corona situationen lyckades Sarah sälja min lägenhet! Hon är proffsig, rak och ärlig. Rekomenderas varmt! Läs mer
  • 2020-05-22

Sara B skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Fick alltid snabbt svar på mina funderingar ,.
    Alltid positiv , men även saklig och informativ.
    Rekommenderar Christoffer varmt! Läs mer
  • 2020-05-11

Charlotta S skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Vi som köpare har fått ett mycket bra bemötande av Christoffer som hela tiden funnits tillgänglig för frågor från vår sida. Professionell och trevlig! Läs mer
  • 2020-05-07

Jakob S skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Detta var mitt första lägenhetsköp och jag tyckte att Christoffer var enkel att ha och göra med och svarade snabbt på mina frågor. Läs mer
  • 2020-05-01

Jannie N skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Vi har bara det bästa att säga om Christoffer, super god mäklare, vi skulle anlita honom igen och rekommenderar honom till alla. Läs mer
  • 2020-04-29

Petra S skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Erik är proffsig och snabb i sin kontakt med både köpare och säljare. Jag är jättenöjd med mitt val av mäklare och rekommenderar varmt Erik till andra säljare. Läs mer
    2020-04-29 ERIK A svarar Petra S
    Tack Petra , har varit ett nöje att få hjälpa dig i säljprocessen.
  • 2020-04-24

Marcus B skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Sålt en 3:a i Norra Djurgårdsstaden.

Mäklaren har varit professionell och utfört arbetet på ett engagerat sätt. Har aktivt letat efter spekulanter och kommunicerat kontinuerligt. Har även varit lyhörd under processen.

Mäklaren har levt upp väl till de förväntningar vi haft.

Vi rekommenderar starkt Christoffer! Läs mer
  • 2020-04-16

Cecilia L skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Jag köpte en bostad av Sarah, det var dock inte hon som var mäklaren som visade bostaden och som jag hade kontakt med under beslutsprocessen, utan Sara tog över från sin kollega i samband med kontraktsskrivningen.

Upplevde Sara som rak vilket är positivt men inte som särskilt varm. Läs mer
  • 2020-04-15

Yvonne H skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Vi har köpt en lägenhet
    Kontakten har fungerat utmärkt. Han är mycket trevlig och snabb på återkoppling. Läs mer
  • 2020-04-14

Henrik N skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Vi fick ett fantastisk bemötande av Sarah. Snabb, lyhörd och proffsigt. Vi är mycket nöjda med vår försäljningsprocess. Läs mer

Bobergsgatan 57, 115 47 Stockholm