Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Östermalm Hjorthagen Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

Bobergsgatan 57, 115 47 Stockholm — Visa karta

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån i Norra Djurgårdsstaden & Hjorthagen

Vi är mäklaren med mest erfarenhet av försäljningar i Norra Djurgårdsstaden och Hjorthagen. Vi har varit verksamma i området sedan byggstart och är marknadsledande både på nyproduktion och på andrahandsmarknaden och vi hjälper dig gärna både med att hitta din nya drömbostad och med försäljning.

Vi arbetar med ett mycket högt personligt engagemang, gediget spekulantregister och en strävan att alltid göra det mesta möjliga av fastighetsaffären. Vi tror på att framgång är helt beroende av extremt nöjda kunder och hoppas att du ger oss chansen att överträffa dina förväntningar och leverera marknadens bästa mäklartjänst!

Du är alltid välkommen in på vårt kontor på Bobergsgatan 57 där du även kan få hjälp med: Bostadsbevakning, Värdering av bostad, styling & renoveringstips, bra bankkontakt, jurister, försäkring och allt annat som rör bostadsaffären.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 225 kunder tycker om Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

• 2019-04-11

Linnea Emilia W skrev om Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Erik har hjälpt oss både med bostadsköp och två bostadsförsäljningar i Norra Djurgårdsstaden.
    Det är ingen slump att vi valt att anlita just Erik då vi snabbt kände förtroende för honom. Han är professionell, har stenkoll på området och jobbar med ett kundregister som vi upplever att ingen annan mäklare i området har.
    Det stora kundregistret har lett till rekordmånga spekulanter på våra visningar och Erik har lyckats med snabba försäljningar i ett riktigt tufft marknadsläge.

Vid en bostadsförsäljning är man som säljare alltid nervös och nyfiken och då har det varit otroligt uppskattat att Erik alltid är närvarande och tillgänglig, återkopplar alltid så fort det sker någon form uppdatering.

Vi har rekommenderat Erik till flera bekanta och kommer garanterat göra det igen! Läs mer
  • 2019-04-04

MAGNUS R skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Erik hjälpte oss med försäljningen av en 4a i Norra Djurgårdsstaden. Tack vare bra koll på intressenter i området kunde Erik leverera en bra affär innan annonsering på Hemnet där lägenheten endast annonserades som "Kommande" på deras hemsida.
    Smidig och snabb process där vi fick ett bra pris.
    Rekommenderas Läs mer
    2019-04-07 Erik A svarar MAGNUS R
    Tack Magnus för de fina orden, kul att de gick snabbt och smidigt ja
  • Mats Uno Wilhelm M

2019-04-04

Mats Uno Wilhelm M skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Erik fick till en snabb försäljning i ett tufft marknadsläge. Hade hoppats få ut lite mer med tanke på vad värdebevakaren hade indikerat. Känns som den inte hängt med verkligheten fullt ut eller också var värderingen lite för hög från början.
    Annars nöjd hur affären genomfördes. Läs mer
    2019-04-07 Erik A svarar Mats Uno Wilhelm M
    Tack för fint samarbete och var kul att få hjälpa dig med försäljningen
  • JOHAN W

2019-04-01

JOHAN W skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Vi tog hjälp av Erik för att sälja vår 3:a i Norra Djurgårdsstaden i februari 2019. Innan försäljningen hade vi först ett möte med en av Fastighetsbyråns största konkurrenter i stadsdelen och sedan hade vi ett möte med Erik. Efter mötet hann Erik knappt stänga dörren till vår lägenhet innan min fru och jag sa i kör till varandra att "honom tar vi." Varför? Flera anledningar. Han var ingen s.k. bull shiter utan var väldigt rak och ärlig vad gällde marknaden och väntat slutpris. Han var därtill mycket påläst, rutinerad och lösningsorienterad. En av de kanske största anledningarna var att Erik var hungrig och visade genuint intresse vilket ska jämföras med vissa andra mäklare som vi uppfattade kunde vara väl självsäkra på att få affären. Hans rent personliga drag som jag hit intill beskrivit matchades bra med det faktum att han lotsade oss fram till begärt slutpris på kortare tid än någon av oss räknat med. Under budgivningsprocessen var han än en gång lösningsorienterad och var ett stort stöd för oss i egenskap av nervösa säljare. Nu ska vi nog inte flytta på ett tag men när vi ska sälja vår kommande lägenhet i framtiden kommer vi vilja anlita Erik igen. Läs mer
    2019-04-02 Erik A svarar JOHAN W
    Tusen tack för de fina orden, de var jätte kul att samarbeta med er och att processen gick snabbt och smidigt.
  • 2019-03-27

Kristoffer Daniel B skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Vi sålde vår 2:a i Hjorthagen och köpte en 3:a i Norra Djurgårdstaden. Allt har gått väldigt smidigt och klaffat perfekt med hjälp av Christoffer, som är väldigt engagerad, tillmötesgående, flexibel och har en bra kännedom och kundkrets i området. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-04-03 Christoffer P svarar Kristoffer Daniel B
    Tack så hemskt mycket Kristoffer! Vi ses på tillträdet :)
  • 2019-03-25

Nils B skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Vi sålde och köpte lägenheter i Hjorthagen med Christoffer. Han var väldigt snabb, proffsig och mån om att vi gjorde en bra affär. Vi kände oss väldigt trygga genom hela processen. Fem av fem! Läs mer
    2019-04-03 Christoffer P svarar Nils B
    Tusen tack för er feedback Nils! :) Ska bli kul att se hur ni får till det i nya lägenheten :)
  • 2019-03-13

Henrik S skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Bostadsaffären gick supersmidigt. Det var inga problem. Läs mer
    2019-03-13 Christoffer P svarar Henrik S
    Tack Henrik! Det var en snabb och smidig affär!
  • 2019-03-12

Henrik A skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Christoffer hjälpte oss att både sälja och köpa lägenhet. Han är proffsig, engagerad och ärlig. Han höll oss välinformerade genom båda processerna, vilket kändes tryggt. Vi fick alltid snabba svar på frågor och snabb hjälp.
    Rekommenderar verkligen Christoffer! Läs mer
    2019-03-13 Christoffer P svarar Henrik A
    Tack Henrik för varma ord! Känns så kul att fått hjälpa er med både köp och försäljning. Jag är övertygad om att ni kommer stormtrivas i nya boendet. Vi ses på tillträdet :)
  • 2019-03-12

Fabian Maurits C skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Väldigt bra och tydlig rakt igenom. Mycket sympatisk. Läs mer
    2019-03-13 Christoffer P svarar Fabian Maurits C
    Tack för feedback! Ser fram emot att ses efter du kommit tillrätta i bostaden :)
  • 2019-03-11

Eva C skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Seriös, duktig och förklarande samtidigt som Christoffer var väldigt sympatisk. Läs mer
  • Annika G

2019-02-21

Annika G skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Sålt och köpt nyproduktion inom Norra Djurgårdsstaden.
    Sarah höll regelbunden kontakt och uppdateringar och hade ett trevligt bemötande.
    Önskat utgångspris sänktes dock ganska snabbt på inrådan av mäklare. Eftersom det var i januari månad tyckte vi nog som säljare att vi kunde avvaktat lite till.
    En bildmiss av Fastighetsbyrån kompenserades på ett bra sätt.
    Med tanke på att försäljningen skedde när marknaden sviktade och att det blev en mer utdragen process tidsmässigt, höll Sarah moder uppe och i slutändan blev vi nöjda med affären! Läs mer
    2019-03-04 Sarah S svarar Annika G
    Tack snälla Annika! Det tog lite tid men blev mycket bra till slut. Vi ses och hörs snart!
  • 2019-02-17

Björn E skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Christoffer hjälpte mig att köpa lägenhet. Han var alltid tillgänglig, i tid och påläst. Han lyssnade på mina behov och ringde och tipsade om ett antal lägenheter. Allting gick super smidigt och jag är väldigt nöjd med hans insats, 5 av 5! Läs mer
  • 2019-02-14

Cecilia W skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Christoffer har varit extremt hjälpsam och närvarande under min resa till ett nytt boende.

Fantastisk mäklare :)) Läs mer
    2019-02-15 Christoffer P svarar Cecilia W
    Det har varit ett sant nöje att få hjälpa dig Ceca :)
  • 2019-02-13

Nils E skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Väldigt bra, tillgänglig, påläst, tydlig Läs mer
    2019-02-13 Erik A svarar Nils E
    Tack Nils för de fina orden , hoppas inflytten gick bra
  • 2019-02-08

Magnus Te skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Professionell, påläst och trevlig. Christoffer kommer jag att ringa dagen det blir dags att sälja Läs mer
    2019-02-15 Christoffer P svarar Magnus Te
    Tack för de varma orden Magnus. Jag är helt övertygad om att ni kommer trivas på Torphagsvägen.
  • 2019-01-26

Katharina B skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Inkännande och positiv. Aktiv och drivande. Kommunikativ. Läs mer
  • Bengt F

2019-01-18

Bengt F skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Har sålt en lägenhet på 120 kvm.
    Har blivit trevligt bemött under hela försäljningsprocessen.
    Mina förväntningar har infriats .

Bengt Frykman Läs mer
    2019-01-18 Christoffer P svarar Bengt F
    Nöjet är helt på min sida! Stort lycka till med allt :)
  • Representant för Bouvin Skincare

2019-01-13

Representant för Bouvin Skincare skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Jag har precis sålt min bostadsrätt med hjälp av Christoffer Perenkranz.
    Marknaden var väldigt dålig och med motvind och inga tidigare bud så gav Christoffer ändå inte upp.

Han är mycket proffsig i sitt yrke, trots sin unga ålder och samtidigt lite ”kaxig” på ett mycket ödmjukt sätt och med mycket humor som håller en bra balans mellan både köpare och säljare. Kunnig, positiv och alltid glad.

Vad du än ska sälja - ring Christoffer!! Läs mer
    2019-01-14 Christoffer P svarar Representant för Bouvin Skincare
    Det har varit ett sant nöje att få hjälpa dig Eva! Vi har varit ett grymt team! :)

Vi ses på tillträdet! :)
  • 2018-12-24

Lotta W skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Han var trevlig, hjälpsam och personlig Läs mer
  • 2018-12-16

Linda B skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Hej,
    Jag köpte en bostadsrätt i Hjorthagen.
    Erik som mäklare var väldigt tillmötesgående och hjälpsam. Detta var min första bostad som jag köpte och jag kände mig trygg med Erik som mäklare. Läs mer
    2018-12-16 Erik A svarar Linda B
    Hej Linda, tack för de fina orden. Var kul att få hjälpa dig med din första bostadsaffär. Ha en härlig helg
  • 2018-12-08

Joanna B skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Köpte av Sarah. Oseriöst. Väldigt svårt att få kontakt. Gjorde fel i avtalet som vi uppmärksammade på och blev tvungna att skriva på nytt. Läs mer
  • 2018-12-02

Christina E skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Sålde bostadsrätt. Möttes av professionalitet , erfarenhet. Lugnt och sakligt bemötande som skapade en trygghet under affären.
    Mvh Läs mer
    2018-12-04 Sarah S svarar Christina E
    Tack för ett bra samarbete! Det har varit ett nöje att hjälpa er sälja er fina lägenhet. Vi ses på tillträdet!
  • 2018-11-19

Tobias B skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Jag köpte en 2 rok i hjorthagen. Christoffer var enkel att få tag på, hjälpsam, trevlig och ärlig i sin kommunikation. Läs mer
    2018-12-05 Christoffer P svarar Tobias B
    Vad kul att du uppskattar servicen! Är övertygad om att du kommer trivas i din nya lägenhet.
  • 2018-11-12

Ásgeir J skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    We were very happy with all the assistance Christoffer gave us as buyers of an apartment in Norra Djurgårdsstaden. Christoffer was extremely helpful in every regard. He answered emails quickly and thoroughly and was willing and quick to help us with everything, whether it was directly related to the sale or not. He is very courteous and personable as well. Läs mer
    2018-12-05 Christoffer P svarar Ásgeir J
    Thank you for your kind words! :)
  • 2018-11-02

Ulf F skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Bra på att meddela sig om hur affären går. Läs mer
    2018-12-05 Erik A svarar Ulf F
    Hej Ulf
    jätte kul att få hjälpa er med försäljningen.
    vi ses på tillträdet
  • 2018-11-01

Erik B skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Alltid snabb återkoppling med tydliga svar. Läs mer
    2018-12-05 Christoffer P svarar Erik B
    Tack Erik! Det var ett nöje att hjälpa dig med försäljningen. Lycka till med allt nu :)
  • Oscar B

2018-10-21

Oscar B skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Max poäng till Christoffer. Sålde vår 2:a nyligen. Han har visat engagemang, tillit, tillgänglighet och varit proffsig och gett goda råd under hela säljeprocess. Läs mer
    2018-10-21 Christoffer P svarar Oscar B
    Tusen Tack Oscar! Vi har kämpat på under en lång period och med en hel del visningar men tillslut lyckades vi hitta rätt köpare. Önskar er fortsatt lycka till med allt så ses vi på tillträdet.
  • 2018-10-14

Dalija A skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Bra bemötande och bra återkoppling. Fanns en lösning på allt och allt gick väldigt snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2018-10-13

Lilit A skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Ett bra företag , vi var nöjda. Läs mer
    2018-12-05 Erik A svarar Lilit A
    Hej Lilit

Tack för trevligt samarbete, och roligt att ni är nöjda
  • 2018-10-13

Rikard I skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Köpte en 5a i nds och sålde en 4a i hjorthagen Läs mer
    2018-12-05 Erik A svarar Rikard I
    Hej Rikard

jättekul med både ert nya köp och försäljningen. hoppas ni trivs i nya lägenheten
  • 2018-10-12

Lars H skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Erik kändes väldigt driven och passionerad i sin roll. Vi var kanske inte den enkla vanliga kunden, men Erik lotsade oss fram till en försäljning som vi var nöjda med. Jag har redan rekommenderat Erik vidare. Läs mer
    2018-12-05 Erik A svarar Lars H
    Jätte tack Lars för de fina orden, vad glad jag blir.

Tusen tack för fint samarbete
  • 2018-10-12

Daniel S skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Erik var ambitiös och jobbade hårt för att nå en försäljning. Läs mer
    2018-12-05 Erik A svarar Daniel S
    Tack Daniel för de fina orden, ses på tillträdet
  • 2018-10-11

Ingrid H skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Jag har sålt en 3-rumslägenhet
    Blev mycket väl bemött av mäklaren som beskrev hur försäljningen skulle gå till
    Förväntade mig ett seriöst bemötande o besked om läget på marknaden just nu och det var också vad jag fick
    Jag tycker att mäklaren levde upp på ett bra sätt till mina förväntningar Läs mer
    2018-12-05 Erik A svarar Ingrid H
    Tack Ingrid, var jättekul att få hjälpa dig med försäljningen av din lägenhet.
  • 2018-10-11

Martin F skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Sålde i Norra Djurgårdsstaden med Erik. Trots en lång process höll Erik modet uppe och fick till en affär till slut. Läs mer
    2018-12-05 Erik A svarar Martin F
    Tack Martin, för gott samarbete. Hoppas ni trivs i nya boendet
  • 2018-10-11

Simon T skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Sålt en 4a i norra djurgårdstaden i Stockholm genom Christoffer Perencranz. Mycket bra uppföljning och höll det han lovat i termer av återkoppling 100% av gångerna. Mycket bra påläst och hittade nya spekulanter med kort varsel. Vi vald mäklare utifrån kunskap, tidigare försäljning och proffessionalitet. Andra mäklare var mer fokuserad på mjuka värde vilket inte betyder något för våran del. Givet marknaden så lyckades Christoffer klämma ut så mycket pengar det vara gick från objektet med hänsyn till tidsramen. Kortfattat, hög tllförlitlighet och förtroende. Läs mer
    2018-10-11 Christoffer P svarar Simon T
    Tusen tack för de varma orden! Det har varit ett nöje att hjälpa er med försäljningen! Vi ses på tillträdet.
  • 2018-10-01

Johanna H skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Seriös och proffsig mäklare. Kan marknaden och Norra Djurgårdsstaden. Vi kände oss trygga genom hela försäljningen. Läs mer
  • 2018-09-30

Axel B skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Köpt en lägenhet. Tycker att Sara vart tillgänglig och snabb på svar vilket vart skönt. Det känns också som att jag kan höra av mig igen om något skulle dyka upp. Varit en väldigt smidig affär, jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2018-09-29

Viktor P skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Christoffer är seriös, håller vad han lovar, svarar snabbt och jobbar aktivt för att processen skall gå smidigt för både säljare och köpare. Han kan även sitt område väl och är insatt i detaljer kring affären som ger ett extra seriöst intryck. Läs mer
  • 2018-09-17

Anne O skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Hade inte så höga förväntningar på grund av tidigare erfarenhet av mäklare, men här var det ett proffsigt bemötande och det var kunden som det var fokus på. Kan varmt rekommendera mäklaren. Läs mer
    2018-12-05 Christoffer P svarar Anne O
    Tack för de varma orden Anne! Det glädjer mig att jag lyckats motbevisa dina tidigare erfarenheter. Allt gott till er!
  • 2018-09-17

Magnus P skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Köpt en 4a av Sarah. Allt gick bra. Kunnig, trevlig och proffsigt utförande. Känns rutinerad och inger trygghet. Läs mer
  • 2018-09-13

Mia W skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Christoffer var en utmärkt hjälp när vi sökte efter en ny bostad i Norra Djurgårdsstaden. Snabb, kommunikativ och hjälpsam. Kan varmt rekommendera honom och Fastighetsbyrån. Läs mer
    2018-09-13 Christoffer P svarar Mia W
    Tusen tack och vad roligt att ni är nöjda. Ni har köpt en fantastisk lägenhet och jag är övertygad om att ni kommer att trivas i Djurgårdsstaden :)
  • 2018-09-12

Anne-Marie B skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Christoffer Perenkranz var trevlig, engagerad och kunnig. Han
    informerade och inspirerade oss under hela processen vid försäljningen av vår lägenhet i Norra Djurgårdsstaden.
    Vi kan inte tänka oss en bättre mäklare. Läs mer
    2018-09-13 Christoffer P svarar Anne-Marie B
    Det har varit ett sant nöje att hjälpa er med försäljningen! :) Jag hoppas ni har kommit tillrätta och trivs i det nya boendet.
  • 2018-09-11

Magnus P skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Lyhörd och flexibel. Trevlig och saklig. Förstående. Läs mer
    2018-09-11 Christoffer P svarar Magnus P
    Tack för orden! De har varit riktigt kul att hjälpa till med försäljningen.Vi ses!
  • 2018-08-22

Som köpare fick vi ett mycket gott intryck av Christoffer. Han var mycket professionell, förstående och hjälpsam. Vid en framtida försäljning hade vi garanterat anlitat Christoffer! Läs mer
  • Johan E

2018-06-26

Johan E skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Jag är mycket glad att vi anlitade Christoffer för att sälja vår lägenhet i NDS. Det har varit en exceptionellt positiv erfarenhet, allt i från tillgänglighet till professionalism och smidighet. Jag kan verkligen rekommendera att anlita Christoffer om man går i säljtankar, och ni kommer inte bli besvikna. Läs mer
    2018-06-27 Christoffer P svarar Johan E
    Tack och bock Johan! Samarbetet har fungerat utmärkt sen dag ett och det har varit ett sant nöje att få hjälpa er! Önskar er en glad sommar så ses vi på tillträdet.
  • Anna S

2018-06-26

Anna S skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Väldigt trevlig, professionell och kundinriktad. Kan med förtroende ge mina varmaste rekommendationer! Läs mer
    2018-06-27 Christoffer P svarar Anna S
    Det har varit så himla roligt att få hjälpa dig med försäljning! Önskar lycka till nu inför lägenhetsjakten :)
  • Mikael R

2018-06-26

Mikael R skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Bra bemötande och bra tillit. Känslan av att han gav det lilla extra. Supernöjda! Läs mer
    2018-06-26 Christoffer P svarar Mikael R
    Tusen tack för fina ord! Vi lyckades trots en väldigt tuff marknad nå bra resultat! Vi ses på tillträdet :)
  • 2018-06-20

Christina T skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Erik är en toppenmäklare ,första kontakten var vid en kostnadsfri värdering av vår lägenhet i dec. 2016, I april 2018 såg jag en lägenhet ”på gång”som Erik senare skulle sälja. Efter att ha fått en förhandsvisning bestämde vi oss och allt blev klart på 3 dagar. Vi fick stort förtroende för Erik så vi anlitade honom vid försäljning av vår lägenhet, det tog lite tid men Erik kämpade verkligen för att vi skulle få ut ett så bra pris som möjligt. Nu är allt klart och vi kan varmt rekommendera Erik till andra spekulanter! Christina Läs mer
    2018-06-27 Erik A svarar Christina T
    Tusen tack Christina för dessa fina ord, har varit ett nöje att få hjälpa er med både köp av ny bostad och att få sälja ert nuvarande boende.

önskar er en trevlig sommar
    Erik A gillar detta
  • 2018-06-16

Anders T skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Sålt bostad
    Rakt igenom trevligt o lagom professionelt Läs mer
  • 2018-05-11

Henrysson J skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Var på jakt efter bostad i Saras område. Skickade ett mail till henne och berättade om vad vi sökte men fick ingen återkoppling.
    Drygt en vecka senare dök det upp en bostad som Sara hade till försäljning så då ringde vi istället, och drygt en vecka senare blev det affär.
    Kändes snabbt och smidigt från telefonsamtal till affär, men när papper väl var skrivna har vi inte hört så mycket från henne. Vi har ej haft tillträde än. Läs mer
    2018-05-14 Sarah S svarar Henrysson J
    Hej Jonas, det var tråkigt att höra att du inte fått den återkoppling du förväntat dig! Vi lägger alltid upp sökning på de som letar bostad i området via mail och har vad jag ser även skickat flera tips till er. Vår assistent som sköter all planering inför tillträdet har varit i kontakt med er och fått all information som behövs och allt är klart. Vid andra funderingar finns vi alltid tillgängliga på telefon och mail och jag ringer dig för att stämma av så att det inte finns några övriga funderingar som är outredda. MVH Sarah

Bobergsgatan 57, 115 47 Stockholm