Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

Bobergsgatan 57, 115 47 Stockholm — Visa karta

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån i Norra Djurgårdsstaden & Hjorthagen

Vi är mäklaren med mest erfarenhet av försäljningar i Norra Djurgårdsstaden och Hjorthagen. Vi har varit verksamma i området sedan byggstart och är marknadsledande både på nyproduktion och på andrahandsmarknaden och vi hjälper dig gärna både med att hitta din nya drömbostad och med försäljning.

Vi arbetar med ett mycket högt personligt engagemang, gediget spekulantregister och en strävan att alltid göra det mesta möjliga av fastighetsaffären. Vi tror på att framgång är helt beroende av extremt nöjda kunder och hoppas att du ger oss chansen att överträffa dina förväntningar och leverera marknadens bästa mäklartjänst!

Du är alltid välkommen in på vårt kontor på Bobergsgatan 57 där du även kan få hjälp med: Bostadsbevakning, Värdering av bostad, styling & renoveringstips, bra bankkontakt, jurister, försäkring och allt annat som rör bostadsaffären.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 336 kunder tycker om Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

• 2020-07-05

JOHAN G skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Tack, vi är mycket nöjda med Erik. Läs mer
  • 2020-07-03

Yvonne W skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Har sålt vår bostad och fått utmärkt bra hjälp av Erik, han är tillgänglig, informerar fortlöpande under säljprocessen och har ett engagemang som gör honom mycket professionell! Läs mer
  • 2020-07-01

Maria L skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Jag sålde min lgh i Hjorthagen via Christoffer. Jag blev mött på ett professionellt men ändå "naturligt"/inte för säljande sätt. Ett av mina krav/förväntningar är en nära dialog där jag känner mig involverad i processen, jag vill hellre veta för mycket än för lite. Detta levde Christoffer verkligen upp till, han höll en tät dialog med mig och var alltid tillgänglig för samtal och sms. Jag är i det stora hela väldigt nöjd med samarbetet. /Maria Lodin Läs mer
  • 2020-06-29

Bo B skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Jag / vi har sålt en lägenhet på 3 rok, 90 kvm. Christoffer har bemött oss på ett trevligt och professionellt sätt genom hela försäljningsprocessen. Såvitt jag kan bedöma har han gjort allt som, under rådande förhållanden, gått att göra för att få en köpare till lägenheten. Dock har vi inte uppnått den prisnivå som vi förväntat oss och som Christoffer var säker på innan vi började annonsera. Det är såklart svårbedömt i pandemi- och semestertider, men faktum är att han gjort en felbedömning av prisnivån. Mycket aktivt och bra jobb under pågående budgivning skulle normalt gett högsta betyg, men den missade prisnivån sänker betyget ett steg. Läs mer
  • 2020-06-29

Fredrik C skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Professionell och trevlig genom hela processen samt mycket snabb och effektiv (utan att på nåt sätt göra avkall på kvaliteten i sin leverans). Läs mer
  • 2020-06-26

Eva R skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Jag har sålt en bostad med hjälp av Christoffer. Han presenterade en säljstrategi som vi var eniga om och vi diskuterade kontinuerligt hur vi skulle anpassa den efter rådande marknadsläge. Han var mycket proaktiv med att hålla mig uppdaterad på all väsentlig information gällande min försäljning. Allt fungerade mycket smidigt och jag fick i slutöndan ut ett pris jag var nöjd med. Läs mer
  • 2020-06-22

Johan N skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Sarah är väldigt hjälpsam och professionell. Läs mer
  • 2020-06-19

Johan B skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Trevligt kunnigt om norra djurgården Läs mer
  • 2020-06-17

Johan K skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Vi har varit i kontakt med Christoffer vid flera olika tillfällen. Superbra och trevlig mäklare. Tar mäklarrollen seriöst och är någon man kan lita på. Kan rekommenderas och får av oss högsta betyg!
    /Johan & Linda Läs mer
  • Pernilla L

2020-06-15

Pernilla L skrev om Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Oengagerad. Undviker samtal och återkopplar inte som utlovat. Håller inte utlovade visningar. Fokuserar på uppdrag från stora kunder, dvs byggbolag vid nyproduktion, inte privata kunder.
    Mycket oseriös. Så fort mäklarkontraktet löpt ut bytte jag mäklarbyrå till Innerstadsspecialisten, som jag rekommenderar varmt. Läs mer
  • 2020-06-13

Karin K skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Vi både köpte och sålde med hjälp av Christoffer, vi är så nöjda!! Han är proffsig, supertrevlig och en grym mäklare. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-06-08

Susanna Kristiina P skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Sarah sålde våran lägenhet. Jag tycker hon är professionell och lätt att jobba med. Jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2020-06-05

Tom L skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Efter flera års dialog om försäljning blev det affär. Christoffer genomförde säljprocessen på ett proffesionellt och ambitiöst vis 👍🏽 Läs mer
  • 2020-06-05

Anna J skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Christoffer har varit väldigt engagerad genom hela processen och var väldigt snabb på återkoppling kring vad som hände hela tiden. Kan varmt rekommendera honom!!! Läs mer
  • 2020-06-04

Pernilla S skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Hjälpsam, anpassningsbar och vill väl. Proffsig och lättsam. Läs mer
  • 2020-06-03

Myriam P skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Individuellt bemöttande och erbjudande av de bostad som vi kunder sökte. Professionalism och flexibilitet samtidigt. Läs mer
  • 2020-05-26

Hanna L skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Trots Corona situationen lyckades Sarah sälja min lägenhet! Hon är proffsig, rak och ärlig. Rekomenderas varmt! Läs mer
  • 2020-05-22

Sara B skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Fick alltid snabbt svar på mina funderingar ,.
    Alltid positiv , men även saklig och informativ.
    Rekommenderar Christoffer varmt! Läs mer
  • 2020-05-11

Charlotta S skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Vi som köpare har fått ett mycket bra bemötande av Christoffer som hela tiden funnits tillgänglig för frågor från vår sida. Professionell och trevlig! Läs mer
  • 2020-05-07

Jakob S skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Detta var mitt första lägenhetsköp och jag tyckte att Christoffer var enkel att ha och göra med och svarade snabbt på mina frågor. Läs mer
  • 2020-05-01

Jannie N skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Vi har bara det bästa att säga om Christoffer, super god mäklare, vi skulle anlita honom igen och rekommenderar honom till alla. Läs mer
  • 2020-04-29

Petra S skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Erik är proffsig och snabb i sin kontakt med både köpare och säljare. Jag är jättenöjd med mitt val av mäklare och rekommenderar varmt Erik till andra säljare. Läs mer
    2020-04-29 ERIK A svarar Petra S
    Tack Petra , har varit ett nöje att få hjälpa dig i säljprocessen.
  • 2020-04-24

Marcus B skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Sålt en 3:a i Norra Djurgårdsstaden.

Mäklaren har varit professionell och utfört arbetet på ett engagerat sätt. Har aktivt letat efter spekulanter och kommunicerat kontinuerligt. Har även varit lyhörd under processen.

Mäklaren har levt upp väl till de förväntningar vi haft.

Vi rekommenderar starkt Christoffer! Läs mer
  • 2020-04-16

Cecilia L skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Jag köpte en bostad av Sarah, det var dock inte hon som var mäklaren som visade bostaden och som jag hade kontakt med under beslutsprocessen, utan Sara tog över från sin kollega i samband med kontraktsskrivningen.

Upplevde Sara som rak vilket är positivt men inte som särskilt varm. Läs mer
  • 2020-04-15

Yvonne H skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Vi har köpt en lägenhet
    Kontakten har fungerat utmärkt. Han är mycket trevlig och snabb på återkoppling. Läs mer
  • 2020-04-14

Henrik N skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Vi fick ett fantastisk bemötande av Sarah. Snabb, lyhörd och proffsigt. Vi är mycket nöjda med vår försäljningsprocess. Läs mer
  • 2020-04-03

Oscar B skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Erik är en riktigt bra mäklare som aldrig ger upp! Engagerad, trevlig och professionell. Rekommenderar honom varmt och har både anlitat och köpt genom honom! Läs mer
    2020-04-28 ERIK A svarar Oscar B
    Tusen tack Oscar för de fina orden.
  • 2020-04-03

Klaudia Eriksson P skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Lyhörd, trevlig och väldigt proffsig. Alltid tillgänglig och lätt att ha att göra med. Kan bara rekommendera! Läs mer
  • Sergei V

2020-03-31

Sergei V skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    That was quick and smooth purchase. All the information was provided almost immediately by requests. Also Erik was really helpful in explaining all the documents which is valuable for us who are not fluent in Swedish.

The only thing that was a bit not perfect is arranging extra visit to our apartment in time between we signed papers and got the keys. It was hard to schedule visit at afterwork hours. Läs mer
    2020-04-28 ERIK A svarar Sergei V
    Thank you Sergei, for the nice words
  • 2020-03-29

GÖRAN C skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Försäljningen av vår lägenhet gick snabbt och smidigt. Bra service vid anlitande av städfirma också.
    Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2020-04-28 ERIK A svarar GÖRAN C
    Tack Göran, kul att få hjälpa er med försäljningen
  • 2020-03-28

Gabriella S skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Mycket nöjd med samtliga bitar. Professionell och trevlig mäklare. Han fick både säljare och köpare att känna sig mycket nöjda och tacksamma. Läs mer
    2020-04-28 ERIK A svarar Gabriella S
    Tusen tack Gabriella, för fint samarbete
  • 2020-03-20

Lennart F skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Vi har köpt en lägenhet på Norra Djurgårdsstaden och fått god service. Läs mer
  • 2020-03-17

Jens B skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Christoffer var kanon. Jag känner att han har respekt för hur stora affärer han förmedlar för sina kunder. Med oss hade han stort tålamod och var snabb när vi krävde det samt påläst och inga konstigheter. Läs mer
  • 2020-03-15

Marcela B skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Mäklaren Christoffer Perenkranz gjorde ett utmärkt arbete.
    Tack/Med vänlig hälsning Läs mer
  • 2020-03-15

Christoffer A skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Toppbetyg! Professionell och alltid trevlig, vi kommer definitivt anlita Perenkranz igen. Läs mer
  • 2020-03-14

Pernilla A skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Christoffer hjälpte oss att sälja vår fyra i Norra Djurgårdsstaden. Vi är oerhört nöjda och imponerade över det professionella och engagerande bemötande vi fått samtidigt med en enorm värme och glädje. Definitivt den bästa mäklare vi anlitat och kommer att kontakta honom igen när det är dags för nästa försäljning. Kan verkligen rekommendera honom för andra. Läs mer
  • 2020-03-10

Tommy K skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Vi har anlitat Erik Andersson vid försäljningen av vår lägenhet. Försäljningen gick snabbt och vi är väldigt nöjda med det bemötande som vi fick. Erik är positiv och kunnig. Läs mer
    2020-04-28 ERIK A svarar Tommy K
    Tack Tommy kul att få hjälpa er!
  • 2020-03-10

Beatrice H skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Christoffer har genomgående varit lätt att ha att göra med, trevlig och flexibel. Läs mer
  • 2020-03-07

Andreas J skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Sålde en tvåa i Norra Djurgårdsstaden och allt gick väldigt smidigt. Christoffer har ett trevligt bemötande, är professionell och kunnig inom området. Läs mer
  • 2020-03-06

Filip F skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Responsiv, ärlig och kunnig (i synnerhet avseende marknaden i Norra Djurgårdsstaden) Läs mer
  • 2020-03-02

ERIKA K skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Erik navigerade oss rätt genom vår affär med professionalism och känsla för service. Vi uppskattade speciellt hans tillgänglighet och förmåga att driva processen framåt. Vi kan varmt rekommendera Erik för en försäljning. Läs mer
    2020-04-28 ERIK A svarar ERIKA K
    Tack Erika, kul att få hjälpa er
  • 2020-02-26

Anna W skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Väldigt nöjd med Christoffers försäljning av vår lägenhet - han är proffsig, snabb och rekommenderas verkligen! Läs mer
  • 2020-02-24

Johanna V skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Mycket proffsig och trevlig. Svarar alltid snabbt på mail/sms. Rekommenderas! Läs mer
    2020-04-28 ERIK A svarar Johanna V
    Tack Johanna, Jätte kul att få hjälpa er!
  • 2020-02-23

Lennart W skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Sålde en femma. Christoffer var väldigt duktig och lyckades sälja den underhand på ca en vecka. Läs mer
  • 2020-02-19

Johanna Ö skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Bemötande: saklig och kunnig. Uppvisade kunnighet och erfarenhet gällande området och föreningen. Integritet. Trevlig, vänlig och gladlynt. Läs mer
  • 2020-02-09

Michael P skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Har sålt i Broparken, en 3a.
    Bra bemött, inget konstigt där, hon är duktig och gör ett jättebra jobb.
    Allt var bra. Läs mer
  • 2020-02-08

Anna T skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Sarah är en fantastisk mäklare. Resultatet överträffade mina förväntningar. Läs mer
  • 2020-02-04

Henrik Frans Joakim L skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Köpt en tvårumslägenhet om 47 kvm på Gärdet. Fick ett mycket gott intryck av Christoffer i samband med visningen. Gav ett trevligt och professionellt intryck. Christoffer var tillgänglig och återkom snabbt under köpprocessen och arbetade hårt för att få affären "i hamn". Christoffer överträffade mina förväntningar som mäklare och jag kan rekommendera honom. Läs mer
  • 2020-02-03

Torbjörn W skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Snabb och effektiv försäljning. Läs mer
    2020-04-28 ERIK A svarar Torbjörn W
    Toppen Torbjörn att ni är nöjd med försäljningen
  • 2020-01-26

Emelie A skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Jag har sålt via Christoffer. Det var en väldig smidig process och så bra engagemang. Läs mer

Bobergsgatan 57, 115 47 Stockholm