Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Östermalm Hjorthagen Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

Bobergsgatan 57, 115 47 Stockholm — Visa karta

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån i Norra Djurgårdsstaden & Hjorthagen

Vi är mäklaren med mest erfarenhet av försäljningar i Norra Djurgårdsstaden och Hjorthagen. Vi har varit verksamma i området sedan byggstart och är marknadsledande både på nyproduktion och på andrahandsmarknaden och vi hjälper dig gärna både med att hitta din nya drömbostad och med försäljning.

Vi arbetar med ett mycket högt personligt engagemang, gediget spekulantregister och en strävan att alltid göra det mesta möjliga av fastighetsaffären. Vi tror på att framgång är helt beroende av extremt nöjda kunder och hoppas att du ger oss chansen att överträffa dina förväntningar och leverera marknadens bästa mäklartjänst!

Du är alltid välkommen in på vårt kontor på Bobergsgatan 57 där du även kan få hjälp med: Bostadsbevakning, Värdering av bostad, styling & renoveringstips, bra bankkontakt, jurister, försäkring och allt annat som rör bostadsaffären.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 202 kunder tycker om Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

• Ásgeir J skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    We were very happy with all the assistance Christoffer gave us as buyers of an apartment in Norra Djurgårdsstaden. Christoffer was extremely helpful in every regard. He answered emails quickly and thoroughly and was willing and quick to help us with everything, whether it was directly related to the sale or not. He is very courteous and personable as well. Läs mer
  • Ulf F skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Bra på att meddela sig om hur affären går. Läs mer
  • Erik B skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Alltid snabb återkoppling med tydliga svar. Läs mer
  • Oscar B
    Oscar B skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Max poäng till Christoffer. Sålde vår 2:a nyligen. Han har visat engagemang, tillit, tillgänglighet och varit proffsig och gett goda råd under hela säljeprocess. Läs mer
    2018-10-21 Christoffer P svarar Oscar B
    Tusen Tack Oscar! Vi har kämpat på under en lång period och med en hel del visningar men tillslut lyckades vi hitta rätt köpare. Önskar er fortsatt lycka till med allt så ses vi på tillträdet.
    Christoffer P gillar detta
  • Dalija A skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Bra bemötande och bra återkoppling. Fanns en lösning på allt och allt gick väldigt snabbt och smidigt. Läs mer
    Christoffer P gillar detta
  • Lilit A skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Ett bra företag , vi var nöjda. Läs mer
  • Rikard I skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Köpte en 5a i nds och sålde en 4a i hjorthagen Läs mer
  • Lars H skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Erik kändes väldigt driven och passionerad i sin roll. Vi var kanske inte den enkla vanliga kunden, men Erik lotsade oss fram till en försäljning som vi var nöjda med. Jag har redan rekommenderat Erik vidare. Läs mer
  • Daniel S skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Erik var ambitiös och jobbade hårt för att nå en försäljning. Läs mer
  • Ingrid H skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Jag har sålt en 3-rumslägenhet
    Blev mycket väl bemött av mäklaren som beskrev hur försäljningen skulle gå till
    Förväntade mig ett seriöst bemötande o besked om läget på marknaden just nu och det var också vad jag fick
    Jag tycker att mäklaren levde upp på ett bra sätt till mina förväntningar Läs mer
  • Martin F skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Sålde i Norra Djurgårdsstaden med Erik. Trots en lång process höll Erik modet uppe och fick till en affär till slut. Läs mer
  • Simon T skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Sålt en 4a i norra djurgårdstaden i Stockholm genom Christoffer Perencranz. Mycket bra uppföljning och höll det han lovat i termer av återkoppling 100% av gångerna. Mycket bra påläst och hittade nya spekulanter med kort varsel. Vi vald mäklare utifrån kunskap, tidigare försäljning och proffessionalitet. Andra mäklare var mer fokuserad på mjuka värde vilket inte betyder något för våran del. Givet marknaden så lyckades Christoffer klämma ut så mycket pengar det vara gick från objektet med hänsyn till tidsramen. Kortfattat, hög tllförlitlighet och förtroende. Läs mer
    2018-10-11 Christoffer P svarar Simon T
    Tusen tack för de varma orden! Det har varit ett nöje att hjälpa er med försäljningen! Vi ses på tillträdet.
    Christoffer P gillar detta
  • Johanna H skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Seriös och proffsig mäklare. Kan marknaden och Norra Djurgårdsstaden. Vi kände oss trygga genom hela försäljningen. Läs mer
  • Axel B skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Köpt en lägenhet. Tycker att Sara vart tillgänglig och snabb på svar vilket vart skönt. Det känns också som att jag kan höra av mig igen om något skulle dyka upp. Varit en väldigt smidig affär, jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Viktor P skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Christoffer är seriös, håller vad han lovar, svarar snabbt och jobbar aktivt för att processen skall gå smidigt för både säljare och köpare. Han kan även sitt område väl och är insatt i detaljer kring affären som ger ett extra seriöst intryck. Läs mer
    Christoffer P gillar detta
  • Anne O skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Hade inte så höga förväntningar på grund av tidigare erfarenhet av mäklare, men här var det ett proffsigt bemötande och det var kunden som det var fokus på. Kan varmt rekommendera mäklaren. Läs mer
    Christoffer P gillar detta
  • Magnus P skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Köpt en 4a av Sarah. Allt gick bra. Kunnig, trevlig och proffsigt utförande. Känns rutinerad och inger trygghet. Läs mer
  • Mia W skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Christoffer var en utmärkt hjälp när vi sökte efter en ny bostad i Norra Djurgårdsstaden. Snabb, kommunikativ och hjälpsam. Kan varmt rekommendera honom och Fastighetsbyrån. Läs mer
    2018-09-13 Christoffer P svarar Mia W
    Tusen tack och vad roligt att ni är nöjda. Ni har köpt en fantastisk lägenhet och jag är övertygad om att ni kommer att trivas i Djurgårdsstaden :)
    Christoffer P gillar detta
  • Anne-Marie B skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Christoffer Perenkranz var trevlig, engagerad och kunnig. Han
    informerade och inspirerade oss under hela processen vid försäljningen av vår lägenhet i Norra Djurgårdsstaden.
    Vi kan inte tänka oss en bättre mäklare. Läs mer
    2018-09-13 Christoffer P svarar Anne-Marie B
    Det har varit ett sant nöje att hjälpa er med försäljningen! :) Jag hoppas ni har kommit tillrätta och trivs i det nya boendet.
    Christoffer P gillar detta
  • Magnus P skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Lyhörd och flexibel. Trevlig och saklig. Förstående. Läs mer
    2018-09-11 Christoffer P svarar Magnus P
    Tack för orden! De har varit riktigt kul att hjälpa till med försäljningen.Vi ses!
    Christoffer P gillar detta
    Som köpare fick vi ett mycket gott intryck av Christoffer. Han var mycket professionell, förstående och hjälpsam. Vid en framtida försäljning hade vi garanterat anlitat Christoffer! Läs mer
  • Johan E
    Johan E skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Jag är mycket glad att vi anlitade Christoffer för att sälja vår lägenhet i NDS. Det har varit en exceptionellt positiv erfarenhet, allt i från tillgänglighet till professionalism och smidighet. Jag kan verkligen rekommendera att anlita Christoffer om man går i säljtankar, och ni kommer inte bli besvikna. Läs mer
    2018-06-27 Christoffer P svarar Johan E
    Tack och bock Johan! Samarbetet har fungerat utmärkt sen dag ett och det har varit ett sant nöje att få hjälpa er! Önskar er en glad sommar så ses vi på tillträdet.
  • Anna S
    Anna S skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Väldigt trevlig, professionell och kundinriktad. Kan med förtroende ge mina varmaste rekommendationer! Läs mer
    2018-06-27 Christoffer P svarar Anna S
    Det har varit så himla roligt att få hjälpa dig med försäljning! Önskar lycka till nu inför lägenhetsjakten :)
  • Mikael R
    Mikael R skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Bra bemötande och bra tillit. Känslan av att han gav det lilla extra. Supernöjda! Läs mer
    2018-06-26 Christoffer P svarar Mikael R
    Tusen tack för fina ord! Vi lyckades trots en väldigt tuff marknad nå bra resultat! Vi ses på tillträdet :)
    Christoffer P gillar detta
  • Christina T skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Erik är en toppenmäklare ,första kontakten var vid en kostnadsfri värdering av vår lägenhet i dec. 2016, I april 2018 såg jag en lägenhet ”på gång”som Erik senare skulle sälja. Efter att ha fått en förhandsvisning bestämde vi oss och allt blev klart på 3 dagar. Vi fick stort förtroende för Erik så vi anlitade honom vid försäljning av vår lägenhet, det tog lite tid men Erik kämpade verkligen för att vi skulle få ut ett så bra pris som möjligt. Nu är allt klart och vi kan varmt rekommendera Erik till andra spekulanter! Christina Läs mer
    2018-06-27 Erik A svarar Christina T
    Tusen tack Christina för dessa fina ord, har varit ett nöje att få hjälpa er med både köp av ny bostad och att få sälja ert nuvarande boende.

önskar er en trevlig sommar
    Erik A gillar detta
  • Anders T skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Sålt bostad
    Rakt igenom trevligt o lagom professionelt Läs mer
  • Henrysson J skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Var på jakt efter bostad i Saras område. Skickade ett mail till henne och berättade om vad vi sökte men fick ingen återkoppling.
    Drygt en vecka senare dök det upp en bostad som Sara hade till försäljning så då ringde vi istället, och drygt en vecka senare blev det affär.
    Kändes snabbt och smidigt från telefonsamtal till affär, men när papper väl var skrivna har vi inte hört så mycket från henne. Vi har ej haft tillträde än. Läs mer
    2018-05-14 Sarah S svarar Henrysson J
    Hej Jonas, det var tråkigt att höra att du inte fått den återkoppling du förväntat dig! Vi lägger alltid upp sökning på de som letar bostad i området via mail och har vad jag ser även skickat flera tips till er. Vår assistent som sköter all planering inför tillträdet har varit i kontakt med er och fått all information som behövs och allt är klart. Vid andra funderingar finns vi alltid tillgängliga på telefon och mail och jag ringer dig för att stämma av så att det inte finns några övriga funderingar som är outredda. MVH Sarah
  • Jen H skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Erik är förtroendeingivande och lättillgänglig. Läs mer
  • Jeanette E skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Erik är kompetent, väldigt trevlig och var superbra i sin kommunikation med oss. Vi fick utförlig information och stöd under hela försäljningsprocessen. Erik var mycket engagerad och driftig.
    Vi är mycket nöjda och rekommenderar Erik starkt. Läs mer
  • Daniel K skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Jag var köpare av bostaden vilket sätter mäklarens roll i ett annat ljus dock kan jag rekommendera Christoffer för hans arbete, snabba respons och balanserad syn på bostadsmarknaden, situationen samt att han hittar en god balans och ton mellan köpare och säljare. Läs mer
  • Viktor B skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Sålde en bosdad i norra Djurgårdsstaden. Eriks bemötande var bra det var därför vi gav honom uppdraget.
    Tyvärr så fortsatte inte den goda känslan genom hela försäljningen.
    Bristande kommunikation och slarvigt sammansatta texter, i så väl prospekt, avtal och mailkorrespondens, ger ett lågt helhetsbetyg. Läs mer
    2018-03-23 Erik A svarar Viktor B
    Hej Viktor,

Tack för du tog sig tid att besvara recon.

Jätte tråkigt att ni upplevde det så, mitt fokus är alltid att ni som kunder ska få så bra betalt som möjligt och då ligger fokus på att kontakta köpare och intressenter. Vi lyckades även få ett högt slutpris för just er lägenhet som ett resultat av de, men jag tar absolut emot kritiken och skall tänka på de i framtida affärer.
    Hoppas ni stortrivs i ert nya boende och ni får ha en bra helg.
    Mvh Erik Andersson Fastighetsbyrån
  • Julio   F skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    I am very satisfied with the service Sarah provided. She is very professional and very kind too. I really recommend working with her. Läs mer
  • Solveig L skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Bostadsrätt.
    Bemött på ett trevligt sätt.
    Sarah är kunnig och svarade på frågor vi hade.
    Trevlig och kompetent mäklare Läs mer
  • Jarmo V skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Smidigt, professionellt bemötande. Snabb hantering av frågor i samband med vår affär. Pålitilig mäklare som levde upp till våra förväntningar. Läs mer
    2018-03-23 Erik A svarar Jarmo V
    Tack Jarmo för de fina orden, de värmer och de var jätte kul att få hjälpa er med försäljningen. Hoppas ni trivs bra i ert nya boende.
    Ha de fint Mvh Erik
  • Jonas N
    Jonas N skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Vi är mycket nöjda med Erik efter en lyckad försäljning av vår lägenhet i en marknad med viss osäkerhet. Erik har ett rakt och tydligt sätt att kommunicera och utstrålar trygghet och ärlighet som förmodligen köparen också känner av och uppskattar. God lokalkännedom, påläst och effektivt samarbete. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-03-23 Erik A svarar Jonas N
    Tusen tack Jonas för de fina orden, de uppskattas verkligen. Önskar er trevlig Helg Mvh Erik
  • Christoffer P skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Anlitade nyligen Erik vid försäljning av min bostad i Hjorthagen. Är mycket nöjd att jag valde Erik då han var väldigt proffsig och pålitlig samt att jag fick ett pris jag var väldigt nöjd med. Rekommenderar starkt Erik till andra köpare och säljare! Läs mer
    2018-03-23 Erik A svarar Christoffer P
    Tusen tack för de fina orden och Att jag fick möjligheten att hjälpa dig med försäljningen av din lägenhet.
    Ha det bra och hoppas du trivs i din nya lägenhet.
    Mvh Erik
  • Mary A skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Jättetrevligt bemötande , Han är professionell , lätt att samarbeta med , trevlig och har ett vinnande sätt Läs mer
    2018-02-26 Christoffer P svarar Mary A
    Tusen tack för de varma orden Mary! Det har varit ett nöje att få hjälpa er med försäljningen!
    Christoffer P gillar detta
  • malin j skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Vi kände oss hela tiden trygga med Christoffer och kände att han hela tiden ville vårt bästa och jobbade för att vi skulle få en så bra försäljning som möjligt. Läs mer
    2018-02-26 Christoffer P svarar malin j
    Vad roligt att ni känner er nöjda med försäljningen! Vi ses på tillträdet!
    Christoffer P gillar detta
  • Tomas Y skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Mycket bra agerat av Christoffer. Han höll kontakten med oss och agerade proffsigt. Läs mer
    2018-02-26 Christoffer P svarar Tomas Y
    Vad kul att ni känner att köp-processen fungerade bra!
  • Björn F skrev om Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Tillvaratog inte säljarens önskemål tillräckligt och priset blev för lågt, även om marknaden varit svår under slutet av 2017/början på 2018. Läs mer
  • Anton K skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Samarbetet med Christoffer har fungerar utmärkt, Christoffer har under en tuffare marknad varit uthållig och strategiskt vilket resulterat i marknadsmässig försäljning.

Christoffer har givit utmärkt service och bra rekommendationer kring hur vi ska se på nuvarande marknaden, försäljningen och inköp av vårt nya boende. Läs mer
    2018-02-19 Christoffer P svarar Anton K
    Tack för ett riktigt bra samarbete Anton! Har varit ett nöje att få hjälpa er! Lycka till med jakt på nytt boende nu och hör av dig vid funderingar!
  • Jonas S skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Rak, tillgänglig och affärsmässig. Läs mer
  • Johan F skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Trevligt beömande. Mycket flexibel och mån att tillmötesgå våra behov. Läs mer
  • Maria S skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Vi har inget negativt att säga om Sarahs insats under försäljingen av vår bostadsrätt - vi är jättenöjda. Sarah är kompetent, känns trygg och har levererat enligt förväntan. Läs mer
  • Jila H skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Mycket trevlig, snabbt och hänsynsfullt . Det kändes inte att mäklaren bara brydde sig om sitt arvode. Läs mer
    2018-03-23 Erik A svarar Jila H
    Tusen tack Jila för de fina orden, hopps du ska trivas. Ha de bra Mvh Erik
  • Carl L skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Erik utmärkte sig lite extra under visningarna och säljprocessen genom att ge flera privatvisningar och få upp lägenheten på i en prisnivå som var över min förvänta på en skakig marknad. Läs mer
  • Marcus S skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Christoffer är en seriös, tillmötesgående och professionell mäklare. Han har varit närvarande genom hela processen och innehar stor kunskap om marknaden runt Norra Djurgårdsstaden. Vidare är han alltid tillgänglig och mån om både köpare och säljare vilket skapar långvariga relationer.

Rekommenderar Christoffer varmt. Läs mer
    2018-02-05 Christoffer P svarar Marcus S
    Tack för fina ord Marcus! Jäkligt kul att få hjälpa till!
    Christoffer P gillar detta
  • Emanuel R skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Christoffer är en schysst och motiverad mäklare som hjälpte oss på ett bra sätt att sälja vår lägenhet samtidigt som han var ett bra bollplank i vår jakt på ny lägenhet. Kan inte ge annat än toppbetyg, tack för en bra affär. Läs mer
    2018-02-05 Christoffer P svarar Emanuel R
    Tack Emanuel! Kul att få hjälpa till med både köp och säljprocessen! Ska bli spännande att se hur ni får till det i den nya lägenheten.
    Christoffer P gillar detta
  • Pontus H skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Vi köpte av Christoffer och fick väldigt bra bemötande. Han uppdaterade oss även ofta om hur det gick och vad som hände i försäljningen. Läs mer
    Christoffer P gillar detta
  • Sören L skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Hej

Erik var saklig,proffsig ,ärlig samt hade ett mycket trevlig bemötande på alla sätt.Vi ska rekommendera Erik till alla vi kommer i kontakt med.Han är verkligen en jättebra mäklare.
    Sören Lagerlöf Läs mer
    2018-03-23 Erik A svarar Sören L