Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån i Norra Djurgårdsstaden & Hjorthagen

Vi är mäklaren med mest erfarenhet av försäljningar i Norra Djurgårdsstaden och Hjorthagen. Vi har varit verksamma i området sedan byggstart och är marknadsledande både på nyproduktion och på andrahandsmarknaden och vi hjälper dig gärna både med att hitta din nya drömbostad och med försäljning.

Vi arbetar med ett mycket högt personligt engagemang, gediget spekulantregister och en strävan att alltid göra det mesta möjliga av fastighetsaffären. Vi tror på att framgång är helt beroende av extremt nöjda kunder och hoppas att du ger oss chansen att överträffa dina förväntningar och leverera marknadens bästa mäklartjänst!

Du är alltid välkommen in på vårt kontor på Bobergsgatan 57 där du även kan få hjälp med: Bostadsbevakning, Värdering av bostad, styling & renoveringstips, bra bankkontakt, jurister, försäkring och allt annat som rör bostadsaffären.

Läs vad 519 kunder tycker om Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    2022-01-20 Verifierad kund
    Upplevde Erik som professionell och mån om att få till en smidig process för alla inblandade parter med snabb återkoppling.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    2022-01-16 Verifierad kund
    Very warm and personal approach
    Fast on the ball
    We had a good experience with Erik, who has helped us to follow approach we desired regarding selling our apartment
    2022-01-16 Verifierad kund
    Trevlig, proffsig. Kändes som en människa trots att är en mäklare ;)
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    • Östermalm / Ekhagen
    2021-12-19 Verifierad kund
    Det var super bra att du ringde oss och vi fått förhandsvisningen!! Tack så mycket !!
    2021-12-19 Verifierad kund
    Christoffer har varit jättehjälpsam och professionell. Hela processen har varit enkel och tydlig, vi är väldigt nöjda!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    2021-12-18 Verifierad kund
    Christoffer är superproffsig!
    Målbilden sattes högt och Christoffer levererade både snabbare och säkrare än vad vi någonsin hade förväntat oss.
    Genom Christoffers stora kontaktnät såldes lägenheten på förhandsvisning. Snyggt, snabbt och kliniskt!
    Vill du känna dig trygg i din affär rekommenderar vi Christoffer å det varmaste.
    Kjell & Polly
    2021-12-16 Verifierad kund
    Bra på alla sätt, förtroendeingivande.
  • Malin T
    2021-12-14 Verifierad kund
    Christoffer är väldigt duktig och professionell. Han är tillgänglig, bra på att svara på frågor och bemöter både köpare och säljare på ett bra sätt.
    • Östermalm / Ekhagen
    2021-12-09 Verifierad kund
    Bra och tillmötesgående bemött. Visade intresse för mig som köpare. Lite snabb i processen, men också lyhörd.
    2021-12-08 Verifierad kund
    Rekommenderar Christoffer varmt.
    2021-12-06 Verifierad kund
    Christoffer har ha get oss en ovärderlig stöd under säljprocessen.
    Kungen i Djurgårdsstaden!
    2021-12-05 Verifierad kund
    Trevlig och professionell. Gjorde sitt yttersta för att få ett så högt pris som möjligt på bostaden trots svårare marknad.
    2021-12-03 Verifierad kund
    Vi var väldigt nöjda med Erik under hela processen - tydlig och snabb kommunikation, bra med återkoppling och nöjda med priset!
    2021-12-03 Verifierad kund
    Rekommenderas starkt på alla plan! Högsta poäng på alla parametrar. Köpte min första lägenhet och har fått allt stöd som behövs i en process.
    2021-12-01 Verifierad kund
    Väldigt nöjd med allt, rekommenderar varmt Christoffer som mäklare!
    2021-12-01 Verifierad kund
    Engagerad hela vägen och väldigt bra service!
    2021-11-29 Verifierad kund
    Christoffer är mycket professionell och kunnig inom sin bransch. Jag som säljare kände mig väldigt trygg och involverad genom hela processen.
    2021-11-15 Verifierad kund
    Erik är väldigt trevlig och professionell, försäljningen av vår lägenhet gick väldigt bra och vi fick väldigt bra återkoppling av Erik under hela processen.
    2021-11-15 Verifierad kund
    Erik was helpful and patient in the process of selling our apartment.
    2021-11-11 Verifierad kund
    Väldigt hjälpsam och flexibel! Med Eric kände vi oss trygga genom en smidig och transparent köpprocess.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    2021-11-10 Verifierad kund
    Andra gången jag jobbar med Sarah! Väldigt professionell och absolut bästa mäklare jag har jobbat med. Pålitlig, alltid snabb på återkoppling och bra att rådgöra med. Kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån och Sarah.
    • Östermalm / Vasastan
    2021-11-08 Verifierad kund
    Erik Andersson var otroligt hjälpsam och entusiastisk. Min sambo och jag var väldigt nöjda med hur vi blev bemötta.
  • Robert H
    2021-11-03 Verifierad kund
    Christoffer är proffsig i uppförande mot både säljare och köpare och ger sig inte förrän affären är i hamn.
    • Östermalm / Vasastan
    2021-10-25 Verifierad kund
    Erik gjorde ett fantastiskt jobb när jag sålde min lägenhet. Han var alltid nåbar och hade snabba svar.

Efter att jag tog kontakt så skede allting väldigt snabbt och professionellt, allt från att få ut lägenheten till styling och fotografering.

Rekommenderar Erik varmt och kommer använda honom framöver om tillfälle ges.
    2021-10-21 Verifierad kund
    Christoffer levde på alla sätt upp till våra förväntningar med bra bemötande, snabb och pålitlig kommunikation och en mycket lyckad försäljning.
    2021-10-19 Verifierad kund
    Informativ, rak och tydlig både vid visningen och i telefon. Snabb återkoppling vid frågor. Vi kan varmt rekommendera Christoffer.
    2021-10-18 Verifierad kund
    Christoffer är en fantastisk mäklare som inger förtroende, är lyhörd och professionell i sitt bemötande. Han har också en väldigt fin balans i ett ge information och stöd när det behövs och att låta processen ha sin gång när det krävs.

Vi kan starkt rekommendera Christoffer som mäklare vid din nästa försäljning. Vi är endast bittra över att vi inte använde honom till våra tidigare försäljningar
    2021-10-18 Verifierad kund
    Christoffer är väl påläst om området, bostadsrättföreningen och lägenheten vilket gör att diskussionerna kring upplägget av försäljningen blir konkret och relevant. Sedan har Christoffer varit högst drivande i processen och tagit ett ägarskap jag aldrig upplevt tidigare av en mäklare
    2021-10-13 Verifierad kund
    Mycket bra kommunikation och snabb i återkoppling
    2021-10-11 Verifierad kund
    Alltid kontaktar, flexibel och vänlig
  • Sara S
    2021-10-11 Verifierad kund
    Effektiv och proffsig! Har koll på marknaden och är duktig på återkoppling i hela processen.
    2021-10-08 Verifierad kund
    Mycket trevlig och hjälpsam mäklare som har hjälpt oss i sökandet efter ny bostad och försäljning av bostad. Engagerad, lättsam och social. Mån om att vi som både säljare och köpare ska bli nöjda.
    Duktig, trevlig, professionell
    2021-10-08 Verifierad kund
    Mycket duktig, trevlig och professionell
    2021-10-06 Verifierad kund
    Påläst och trevlig mäklare så man kände sig trygg i att göra beslutet om att köpa bostad.
    2021-10-04 Verifierad kund
    Trevligt, tryggt och professionellt hanterat genom hela processen.
    2021-09-30 Verifierad kund
    Christffer is really great. He does his job with a lot of passion and very professionally. I'm happy, that I have the honour to met him.
    Regards
    N.A.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    2021-09-29 Verifierad kund
    Sarah gets things don!. And she does it with a great attitude. Best realtor I've met in Sweden 👍
    2021-09-29 Verifierad kund
    Lätt att kommunicera med, är lyhörd och har ett fint affärssinne. Han levde upp till de förväntningar som vi hade på honom.
    2021-09-27 Verifierad kund
    Sarah är ¨på¨ och får jobbet gjort!
    2021-09-27 Verifierad kund
    Trevlig, lyhörd och professionell.
    2021-09-26 Verifierad kund
    Ett rakt igenom hela processen trevligt och proffesionellt bemötande.
    2021-09-23 Verifierad kund
    Stabilt. Snabbt. Tydligt. Trevligt!
  • Jon S
    2021-09-23 Verifierad kund
    Hederlig, reko, positiv och pålitlig. Var väldigt trygg genom hela processen och sålde lägenheten till ett pris jag är mer än nöjd med. Jag skulle rekommendera Christoffer till alla som frågar.
    • Östermalm
    2021-09-23 Verifierad kund
    Erik är proffsig, snabb och kunnig. Otroligt smidig process för försäljning.
    2021-09-22 Verifierad kund
    Erik hjälpte mig att sälja min lägenhet på Gärdet. Allt gick smidigt, snabbt och jag blev väldigt nöjd med objektsbeskrivning, bilder och försäljningspriset. Han är engagerad, lyhörd, lättkontaktad, förtroendeingivande samt mycket trevlig. Som säljare vill du inget annat än att bli uppdaterad i processen och Erik var mycket noggrann att hela tiden höra av sig och jobbade hårt för att möta mina förväntningar, vilket han definitivt gjorde. Kan starkt rekommendera Erik!
  • Sara S
    2021-09-22 Verifierad kund
    Proffsig, ordentlig, lyhörd och snabb. Känns kunnig och en person att lita på.
    2021-09-21 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Väl insatt i området och kundkretsen.
    Snabbt och elegant jobbat.
    2021-09-20 Verifierad kund
    Erik är en snabb och duktig mäklare
    2021-09-20 Verifierad kund
    -"Närvarande" och aktiv mäklare som upplevs som genuint intresserad med en önskan att genomföra en affär på bästa sätt.
    -Har god kontroll på administrationen kring affären
    -Bra diskussion kring förväntad och faktisk prisnivå beroende på objektet och marknaden.
    -Mäklaren levde upp till mina förväntningar även om prisutfallet blev något under mina förväntningar. Orsaken var enligt min mening för få budgivare och en något instabil marknad.
    -Stylingen var mycket bra även om "stylisten" var stressad och rörig. Ett telefonsamtal från stylisten till mig vid starten hade varit bra. Dock inget stort problem.