Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån i Norra Djurgårdsstaden & Hjorthagen

Vi är mäklaren med mest erfarenhet av försäljningar i Norra Djurgårdsstaden och Hjorthagen. Vi har varit verksamma i området sedan byggstart och är marknadsledande både på nyproduktion och på andrahandsmarknaden och vi hjälper dig gärna både med att hitta din nya drömbostad och med försäljning.

Vi arbetar med ett mycket högt personligt engagemang, gediget spekulantregister och en strävan att alltid göra det mesta möjliga av fastighetsaffären. Vi tror på att framgång är helt beroende av extremt nöjda kunder och hoppas att du ger oss chansen att överträffa dina förväntningar och leverera marknadens bästa mäklartjänst!

Du är alltid välkommen in på vårt kontor på Bobergsgatan 57 där du även kan få hjälp med: Bostadsbevakning, Värdering av bostad, styling & renoveringstips, bra bankkontakt, jurister, försäkring och allt annat som rör bostadsaffären.

Läs vad 406 kunder tycker om Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    2021-05-13
    Bra bemötande, trevlig och proffsig. La ut vår lägenhet före fotografering och fick kort därefter till en förhandsvisning för sex sällskap varav ett la ett bra bud som vi accepterade. Han lyckades hitta rätt köpare.
    2021-04-30
    Trevlig, kunnig, snabb respons
    2021-04-23
    En mäklare som engagerar sig och lyssnar på säljare och köpare. Kommer till avslut där alla parter är nöjda.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    2021-04-20
    hej!
    Jag har köpt en liten lägenhet i Norra Djurgårdsstaden .

Erik är kunnig och har från första stund ingett förtroende.
    Trevlig, vänlig och lagom ivrig att sälja! Svarat på alla frågor även sådana som jag som förstagångsköpare har ställt!!!!!
    Jag är positivt överraskad och kommer sannolikt anlita honom om jag senare är i behov av mäklare.
    Hälsningar Eva Gustafsson
    2021-04-11
    Sålde en 2a i NDS. Väldigt smidigt att jobba med Erik från start till slut. Erik finns alltid där vid frågor och han tar det extra steget för att försäkra en bra affär!
    2021-04-11
    Tillgänglig, trevlig och trygg! Vi är supernöjda.
    2021-04-07
    Erik är trevlig och serviceminded. Han har också järnkoll på marknaden i Norra Djurgårdsstaden. Vi är supernöjda!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    • Östermalm
    2021-04-04
    Lägenhetsköp av en etta på Östermalm. Trevligt bemötande och alltid snabb på att svara! Mycket krångelfri upplevelse hela vägen genom köpet.
    Det som kunde gjort köpet helt perfekt skulle vara om mer detaljerad information om lägenheten fanns tillgänglig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    2021-03-28
    Sarah has been great throughout me buying and then selling the same apartment in NDS. She is quick to respond and clear in her communication.
    2021-03-23
    Försäljning av bostadsrätt.

Förtroendeingivande. Bra och tydlig kommunikation genom hela processen, är tillgänglig och ger snabba svar på frågor. Nöjda med slutresultat.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    2021-03-12
    Vi har sålt en 3a i hjorthagen på 87 kvm. Christoffer var vår mäklare och vi är supernöjda. Han var alltid positiv och tillmötesgående. Förväntningar man har på en mäklare har han mött. Han har verkligen gjort sitt yttersta för att vi skall få en sådan bra affär som möjligt går.
    2021-03-09
    Sålde en bostad i norra djurgårdsstaden med hjälp av Erik.

Fick ett fint och proffsigt bemötande

Sålde över förväntan.
    2021-03-02
    Trevligt bemötande och har varit väldigt hjälpsam från budgivning till tillträdet 👍
    2021-03-02
    Trevlig och tillmötesgående, snabba svar och mycket hjälpsam
    2021-02-28
    Sålde 1-rumslägenhet.
    Serviceinriktad handläggning.
    2021-02-24
    Christoffer gjorde ett fantastiskt jobb, och vi är mycket glada över att vi anlitade honom!
    2021-02-23
    Köpte Skogvaktargatan 10. Christoffer var otroligt hjälpsam och engagerad. Första bostadsköpet så förväntade mig främst handledning vilket jag fick. Mycket trevlig upplevelse i stort.
    2021-02-19
    Jag köpte en lgh på husarviksgatan 16.
    Det var förhandsvisning och affär inom 6 timmar. Christoffer var trevlig och tillmötesgående.
    Snabb med uppföljning budgivning och affär.
    Han har givit ett professionellt effektivt och trevligt bemötande under hela processen.
    Jag kan rekommendera Christoffer
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    2021-02-16
    Proffsig och seriös, bra bemötande.
    2021-02-14
    Lyhörd, mycket snabb återkoppling och personlig i sitt arbete. Mycket nöjd köpare!
    2021-02-14
    Vi såld våra lägenhet i Hjorthagen med hjälp av Erik.

Erik är proffsig, trevlig och alltid tillgänglig när vi behöver råd från honom.

En mäklare kan rekommanderas starkt!
    2021-02-11
    Har sålt en lägenhet, då jag inte själv bor i staden så fick jag mycket hjälp av mäklaren med småsaker som behövde lösas på plats. Affären gick snabbt och kommunikationen har varit tydlig och bra.
    2021-02-05
    Christoffer är mycket professionell i sin roll, tydlig kommuniktation, goda insikter i marknaden, samt ett väldigt trevlig bemötande. Kan varmt rekommendea honom som mäklare.
    2021-01-25
    Professionellt bemötande hela vägen.
    Snabb och tydlig återkoppling
    2021-01-24
    Väldigt professionell, kändes tryggt som köpare hela processen.
    2021-01-24
    Vi har både köpt och sålt med Erik som mäklare. Trygg genom processen & lyhörd. Kan varmt rekommendera Erik.
    2021-01-21
    Noggrann, pålitlig, ärlig, saklig och alltid lätt att nå oavsett tid på dygnet.
    2021-01-20
    We bought an apartment in norra djurgårdsstaden.
    All our expectations were met.
    Erik is Very helpful and knowledgeable!
    The experience was good.
    2021-01-18
    We bought a home in Hjorthagen, our first experience buying in Sweden. Erik was extremely helpful, explaining every detail to us patiently. We did not know what to expect, but are very glad that we worked with him.
    2020-12-22
    Trygg, mycket kunnig och behjälplig i alla led i samband med mitt köp av min nya lägenhet på Husarviksgatan 8. Stort tack!
    2020-12-10
    Vi är väldigt nöjda med Erik! Har bara positivt att säga - avslappnad, bra kundbemötande och snabb kommunikation.
    2020-12-09
    Lägenhet på Lanforsvägen 31, Stockholm. Mycket professionellt hanterat och i kontakten med våra barn som skötte allt inledningsvis.
    Bra information och trevligt bemötande vid tillträde.
    2020-11-29
    Erik hjälpte oss att sälja vår 2a i Norra Djurgårdsstaden. Erik var alltid väldigt trevlig och enkel att vara i kontakt med gällande visningar, budgivning med mera. Också väldigt praktiskt att ha mäklarbyrån så nära i området.
    2020-11-29
    Christoffer har varit proffsig och hjälpsam genom hela processen. Han svarade alltid snabb på frågor och var en bra stöd. Rekommenderas starkt.
    2020-11-28
    Super bra och professionell.
    Sålde en två, högst upp, med bra inredningsval.
    Erik guide oss väl genom marknaden och hur behovet såg ut, och gav oss bra rekommendationer för just vår situation.
    2020-11-26
    Christoffer är mycket professionell och trevlig, väldigt ”på” men absolut inte påträngande. Han är framåtlutad, förberedd, en mycket bra lista på spekulanter och han håller vad han lovar. Christoffer är en man kan lita på och han får jobbet gjort!
    2020-11-24
    Alltid nåbar
    100% engagemang
    Flexibel
    Lyhörd för både säljare och köpare
    2020-11-23
    Under hela processen vid försäljningen av lägenheten upplevdes mäklaren mycket professionell och trygg.
    2020-11-22
    Vi har sålt vår lägenhet och vi är oerhört nöjda med vår mäklare. Han var stöttande och proffsigt på samma gång. Kan bara rekommendera.
    2020-11-10
    Sålt en tvåa i norra Djurgårdsstaden. Christoffer är en trevlig person som gör ett bra jobb som mäklare. Han är var alltid tillgänglig och bra på kommunikation. Jag behövde aldrig jaga Christoffer utan han informerade alltid i tid.
  • Charlotte L
    2020-11-08
    Erik är en fantastisk mäklare som hjälpt oss i familjen mer än en gång. Han är proffsig, snabb och alltid trevlig! Jag bor utomlands och Erik har på ett smidigt sätt hjälpt mig med försäljningen av min lägenhet trots att jag inte varit på plats i Sverige.
    2020-11-07
    Sarah är en mycket erfaren och skicklig mäklare. I Norra Djurgårdsstaden finns det förmodligen ingen som har samma lokalkännedom och kontanktnät.
    2020-11-05
    4a Norra Djurgårdsstaden. Runner Up på en extra fin lgh, men där Christoffer kom tillbaka och fick oss på gott humör igen
    2020-11-04
    Köpt Dianavägen 27, Stockholm

Genomgående ett utmärkt bemötande. Fick svar på alla viktiga frågor. Nu när vi flyttat in känns det som att våra förväntningar har blivit infriade.
    2020-10-27
    Jag har både köpt och sålt min lägenhet av Erik och han har varit proffsig, trevlig i sitt bemötande, kunnig och gett god service. Jag kan varmt rekommendera Erik som mäklare!
    2020-10-26
    Erfaren och avslappnad stil, mkt tillmötesgående.
    2020-10-10
    Trevlig, effektiv och återkopplar alltid.
    2020-10-10
    Erik har varit mkt informativ, kunnig, trevlig hela processen vi kan varmt rekommendera honom.
    Johan och Susanne
    2020-10-10
    Vi sålde vår lägenhet i Norra Djurgårdsstaden, Stockholm med hjälp från Christoffer. Christoffer var otroligt hjälpsam och professionell, och dessutom tillgänglig, lyhörd och engagerad genom hela försäljningsprocessen. Han överträffade verkligen förväntningarna och stod ut som mäklare. Vi skulle varmt rekommendera Christoffer som mäklare!
    2020-09-29
    Christoffer hjälpte oss med försäljningen av vår lägenhet. Han var påläst, tydlig och professionell genom hela processen. Försäljningen gick snabbt och smidigt. Vi kände oss trygga hela vägen.
    Vi rekommenderar verkligen Christoffer som mäklare.