Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån i Norra Djurgårdsstaden & Hjorthagen

Vi är mäklaren med mest erfarenhet av försäljningar i Norra Djurgårdsstaden och Hjorthagen. Vi har varit verksamma i området sedan byggstart och är marknadsledande både på nyproduktion och på andrahandsmarknaden och vi hjälper dig gärna både med att hitta din nya drömbostad och med försäljning.

Vi arbetar med ett mycket högt personligt engagemang, gediget spekulantregister och en strävan att alltid göra det mesta möjliga av fastighetsaffären. Vi tror på att framgång är helt beroende av extremt nöjda kunder och hoppas att du ger oss chansen att överträffa dina förväntningar och leverera marknadens bästa mäklartjänst!

Du är alltid välkommen in på vårt kontor på Bobergsgatan 57 där du även kan få hjälp med: Bostadsbevakning, Värdering av bostad, styling & renoveringstips, bra bankkontakt, jurister, försäkring och allt annat som rör bostadsaffären.

641 omdömen om Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

Sedan starten hos Reco 2017
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    2023-01-28 Verifierad kund
    Otroligt trevligt, närvarande och tryggt!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    2023-01-28 Verifierad kund
    Vi upplevde att Christoffer var mån om att affären skulle bli så bra som möjligt för både köpare och säljare, vilket kändes tryggt och bra. Han gav från första början ett mycket pålitligt och trevligt intryck och vi är mycket nöjda!
    2023-01-27 Verifierad kund
    Snabb på att återkoppla, stort driv och mycket lyhörd. Har inget negativt att säga om Christoffer.
    2023-01-22 Verifierad kund
    Trevlig, trygg och kunnig. Vi fick känslan att Kristoffer genuint verkade för både köpares och säljarens intresse. Precis som en proffsig mäklare ska vara.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    2023-01-22 Verifierad kund
    Proffsig, lyhörd och driven. Löste försäljningen på en svår marknad.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    2023-01-19 Verifierad kund
    Alltid tillgänglig Alltid kreativ Alltid vänlig
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    2022-12-20 Verifierad kund
    Sarah skötte vår bostadsförsäljning under hösten och vi är enormt nöjda! Hon var engagerad, informativ och lyssnade av våra behov. Gjorde verkligen det lilla extra!
    2022-12-18 Verifierad kund
    Mycket gott bemötande. Hade inga speciella förväntningar men Christoffer är en toppenmäklare!
    Man känner sig trygg och får svar snabbt på alla frågor man har.
    2022-12-16 Verifierad kund
    Mycket professionell och lätt att ha att göra med. Rekommenderas varmt!
  • skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    2022-12-11 Spontant omdöme
    Den bästa möjliga mäklaren som du kunnat tänka dig! Återkopplade till oss under hela försäljningsprocessen.
    Professionell, super trevlig samt ärlig dvs allt en mäklare ska vara. Vi är mycket nöjda och rekommenderar Christoffer starkt.
    2022-12-06 Verifierad kund
    Professionell, trevlig och tillmötesgående
    2022-11-22 Verifierad kund
    Bra bemötande, sakliga, bra med tålamod.
    2022-11-20 Verifierad kund
    Trevlig, trygg och engagerad mäklare. Christoffer var tydlig och återkopplade till oss under hela försäljningen.
    Vi har köpt och sålt med hjälp av Christoffer och kan varmt rekommendera honom!
    2022-11-13 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och tydlighet under hela processen.
    2022-11-11 Verifierad kund
    Allt gick väldigt smidigt och snabbt
    2022-11-09 Verifierad kund
    Trevlig, kunnig/påläst om bostaden och området. Lätt att ha med att göra och tillgänglig för frågor och extra visning.
    2022-11-09 Verifierad kund
    Vi har haft Erik som mäklare som både köpare och säljare. Proffsig, kunnig och med hög energi, rekommenderar starkt.
    2022-11-09 Verifierad kund
    Professionell, kunnig, effektiv och tydlig.
    2022-11-07 Verifierad kund
    Trevlig och tillmötesgående. Bra lokalkännedom.
    2022-11-04 Verifierad kund
    Oerhört snabb respons på alla frågor och kontaktförsök från min sida. Sympatisk och förtroendegivande personlighet. Kunde området och gav bra tips och råd. Kändes pålitlig och okonstlad. Kan ”ta människor”.
    Lösningsorienterad. Erfaren, kunnig och pålitlig.
    2022-11-03 Verifierad kund
    Proffesionellmed servicekänsla utan dess like! Snabb och smidig process utan några som helst krusiduller. Rekommenderas varmt!
    2022-11-03 Verifierad kund
    Christoffer är en helt fantastisk mäklare! Engagerad, trygg och tydlig genom hela processen. Återkopplade och uppdaterade oss hela tiden om läget. I en minst sagt svajig marknad lyckades han sälja lägenheten i rekordfart. Detta i kombination med hans otroliga positivitet och hjälpsamhet ger jag honom de varmaste rekommendationer!!!
    2022-11-02 Verifierad kund
    Väldigt tryggt och tydligt. Christoffer är supertrevlig och duktig på tydligt gå igenom köpprocessen.
    2022-11-02 Verifierad kund
    Erik har varit min mäklare under 10 år då jag och mina barn flyttat flera gånger efter min separation. Han är kompetent och erfaren dessutom snabb och effektiv. Jag har alltid känt mig nöjd med resultatet efter de försäljningar av bostadsrätter som han hjälpt mig att genomföra. Han är dessutom mycket trevlig och lätt att ha att göra med och har en genuin omsorg om sina kunder. Jag kan verkligen rekommendera dig att välja honom som din mäkare!
    2022-10-25 Verifierad kund
    Väldigt trevligt och proffsigt bemötande. Erik hjälpte mig att hitta precis vad jag letade efter, hörde av sig varje gång ett relevant objekt kom upp och förmedlade mycket bra mellan mig och säljaren. Hela processen var enkelt, smidigt och glädjande. Är så nöjd med mitt nya boende och rekommenderar Erik varmt!
    2022-10-21 Verifierad kund
    Christoffer gjorde ett suveränt jobb i en trist marknad och fick oss att känna oss trygga. Han var väldigt kommunikativ och positiv genom hela processen. Stor kunskap om Norra Djurgårdsstan.
    2022-10-20 Verifierad kund
    Christoffer hade rakt igenom ett trevligt, personligt och konsultativt bemötande som starkt uppskattades.
    2022-10-20 Verifierad kund
    Vi nöjda av det hur affären sköts, av mäklares bemötande.
    Vi ge honom högsta betyg!
    2022-10-19 Verifierad kund
    Han försökte få oss att öka budet när vi skulle skriva och säljaren redan var där. Dok inte i samma rum. Men det kändes inte bra
    2022-09-28 Verifierad kund
    Proffsig, förtroendeingivande och väldigt bra. Kan varmt rekommendera.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    2022-09-27 Verifierad kund
    Sarah är väldigt kunnig och förtroendeingivande. Hon är ärlig och peppande. Hade många bra samtal med henne under resans gång. Kändes väldigt bra att köpa ny lägenhet av henne. Extra plus var att vi även sålde via Fastighetsbyrån, så skönt att ha allt under samma tak.
    2022-09-26 Verifierad kund
    Väldigt engagerad, tydlig och snabb och hjälpte oss känna trygghet genom hela processen.
    2022-09-24 Verifierad kund
    Christoffer är förtroende ingivande, trevlig, kunnig, lugn, ärlig och peppande. Har haft regelbunden kontakt med honom i 5 år, han släppta aldrig taget ;) och nu blev det till slut en bra affär. Han fick oss att våga ta steget att sälja för att sedan hjälpa oss hitta en större lägenhet till våran familj. Blir en spännande vinter.
    2022-09-23 Verifierad kund
    Christoffer gjorde ett mycket bra jobb trots en stökig period i marknaden med hög osäkerhet. Vi kände att han genom hela processen såg till att det blev så bra som möjligt för oss som säljare.
    2022-09-19 Verifierad kund
    Lyhörd, kunnig och engagerad i hela processen
    2022-09-17 Verifierad kund
    Christoffer är väldig seriös, professionell, trygg, hjälpsam och trevlig. Jag kan varmt rekommendera honom.
    2022-09-11 Verifierad kund
    Effektiv, snabb, vänlig kommunikativ
    2022-09-09 Verifierad kund
    Professionell, uthållig, lugn , trevlig och vi är väldigt nöjda med resultatet.
    2022-09-09 Verifierad kund
    Christoffer är mycket trovärdig och kunnig. Alltid möjlig att nå via mail, sms, tel. vilket känns tryggt. Håller sina löften.
    Christoffer har stor kunskap om marknaden och levererar mer än förväntan. Trevlig och snabb.
    2022-08-30 Verifierad kund
    Christoffer är en fantastisk mäklare! Driven, noggrann och mycket kunnig. Proffsigt från början till slut!
    2022-08-29 Verifierad kund
    Christoffer är väldigt trevlig, hjälpsam, tillgänglig och hans kunskap om området är uppenbar.
    2022-08-28 Verifierad kund
    Mäklaren har gjort sitt yttersta för att försöka sälja i tuffa tider
    2022-08-27 Verifierad kund
    Gott bemötande och positiv framtoning. Ordning, reda och god flexibilitet.
    2022-08-24 Verifierad kund
    Erik är proffsig och lyhörd! Trots utmanande marknad var det fokus på uppgiften och det var bra teamwork genom hela processen.
    2022-08-24 Verifierad kund
    Vi blev bemötta på bästa sätt! En riktigt duktig och professionell mäklare. Rekommenderar verkligen Erik Andersson!
    2022-08-22 Verifierad kund
    Så proffsig och duktig mäklare!
    2022-08-18 Verifierad kund
    Bra, redig, väl förberedd vid olika möten
    2022-08-18 Verifierad kund
    Lugn, pedagogisk och uthållig.
    Kompetent.
    Mycket trevlig och glad.
    2022-07-03 Verifierad kund
    Erik har varit en stor hjälp i köpet av vårt nya hem.
    Han var trevlig och lyhörd, och tog verkligen ett stort ansvar kring att få till affären med en säljare som ville ändra sig i sista sekunden. Erik höll oss informerade och hade en väldigt proffsig dialog kring de olika turerna - som slutade lyckligt för alla inblandade till slut! Jag kan verkligen rekommendera Erik!

Mvh, Anna
    2022-06-30 Verifierad kund
    Trevlig, professionell, Erik jobbar snabb att kontakta och jobbar för försäljningen. Flexibel och snabb tänkande.