Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Östermalm Hjorthagen Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

Bobergsgatan 57, 115 47 Stockholm — Visa karta

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån i Norra Djurgårdsstaden & Hjorthagen

Vi är mäklaren med mest erfarenhet av försäljningar i Norra Djurgårdsstaden och Hjorthagen. Vi har varit verksamma i området sedan byggstart och är marknadsledande både på nyproduktion och på andrahandsmarknaden och vi hjälper dig gärna både med att hitta din nya drömbostad och med försäljning.

Vi arbetar med ett mycket högt personligt engagemang, gediget spekulantregister och en strävan att alltid göra det mesta möjliga av fastighetsaffären. Vi tror på att framgång är helt beroende av extremt nöjda kunder och hoppas att du ger oss chansen att överträffa dina förväntningar och leverera marknadens bästa mäklartjänst!

Du är alltid välkommen in på vårt kontor på Bobergsgatan 57 där du även kan få hjälp med: Bostadsbevakning, Värdering av bostad, styling & renoveringstips, bra bankkontakt, jurister, försäkring och allt annat som rör bostadsaffären.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 181 kunder tycker om Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

• Johan E
    Johan E skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Jag är mycket glad att vi anlitade Christoffer för att sälja vår lägenhet i NDS. Det har varit en exceptionellt positiv erfarenhet, allt i från tillgänglighet till professionalism och smidighet. Jag kan verkligen rekommendera att anlita Christoffer om man går i säljtankar, och ni kommer inte bli besvikna. Läs mer
    2018-06-27 Christoffer P svarar Johan E
    Tack och bock Johan! Samarbetet har fungerat utmärkt sen dag ett och det har varit ett sant nöje att få hjälpa er! Önskar er en glad sommar så ses vi på tillträdet.
  • Anna S
    Anna S skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Väldigt trevlig, professionell och kundinriktad. Kan med förtroende ge mina varmaste rekommendationer! Läs mer
    2018-06-27 Christoffer P svarar Anna S
    Det har varit så himla roligt att få hjälpa dig med försäljning! Önskar lycka till nu inför lägenhetsjakten :)
  • Mikael R
    Mikael R skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Bra bemötande och bra tillit. Känslan av att han gav det lilla extra. Supernöjda! Läs mer
    2018-06-26 Christoffer P svarar Mikael R
    Tusen tack för fina ord! Vi lyckades trots en väldigt tuff marknad nå bra resultat! Vi ses på tillträdet :)
  • Christina T
    Christina T skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Erik är en toppenmäklare ,första kontakten var vid en kostnadsfri värdering av vår lägenhet i dec. 2016, I april 2018 såg jag en lägenhet ”på gång”som Erik senare skulle sälja. Efter att ha fått en förhandsvisning bestämde vi oss och allt blev klart på 3 dagar. Vi fick stort förtroende för Erik så vi anlitade honom vid försäljning av vår lägenhet, det tog lite tid men Erik kämpade verkligen för att vi skulle få ut ett så bra pris som möjligt. Nu är allt klart och vi kan varmt rekommendera Erik till andra spekulanter! Christina Läs mer
    2018-06-27 Erik A svarar Christina T
    Tusen tack Christina för dessa fina ord, har varit ett nöje att få hjälpa er med både köp av ny bostad och att få sälja ert nuvarande boende.

önskar er en trevlig sommar
  • Anders T
    Anders T skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Sålt bostad
    Rakt igenom trevligt o lagom professionelt Läs mer
  • Henrysson J
    Henrysson J skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Var på jakt efter bostad i Saras område. Skickade ett mail till henne och berättade om vad vi sökte men fick ingen återkoppling.
    Drygt en vecka senare dök det upp en bostad som Sara hade till försäljning så då ringde vi istället, och drygt en vecka senare blev det affär.
    Kändes snabbt och smidigt från telefonsamtal till affär, men när papper väl var skrivna har vi inte hört så mycket från henne. Vi har ej haft tillträde än. Läs mer
    2018-05-14 Sarah S svarar Henrysson J
    Hej Jonas, det var tråkigt att höra att du inte fått den återkoppling du förväntat dig! Vi lägger alltid upp sökning på de som letar bostad i området via mail och har vad jag ser även skickat flera tips till er. Vår assistent som sköter all planering inför tillträdet har varit i kontakt med er och fått all information som behövs och allt är klart. Vid andra funderingar finns vi alltid tillgängliga på telefon och mail och jag ringer dig för att stämma av så att det inte finns några övriga funderingar som är outredda. MVH Sarah
  • Jen H
    Jen H skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Erik är förtroendeingivande och lättillgänglig. Läs mer
  • Jeanette E
    Jeanette E skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Erik är kompetent, väldigt trevlig och var superbra i sin kommunikation med oss. Vi fick utförlig information och stöd under hela försäljningsprocessen. Erik var mycket engagerad och driftig.
    Vi är mycket nöjda och rekommenderar Erik starkt. Läs mer
  • Daniel K
    Daniel K skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Jag var köpare av bostaden vilket sätter mäklarens roll i ett annat ljus dock kan jag rekommendera Christoffer för hans arbete, snabba respons och balanserad syn på bostadsmarknaden, situationen samt att han hittar en god balans och ton mellan köpare och säljare. Läs mer
  • Viktor B
    Viktor B skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Sålde en bosdad i norra Djurgårdsstaden. Eriks bemötande var bra det var därför vi gav honom uppdraget.
    Tyvärr så fortsatte inte den goda känslan genom hela försäljningen.
    Bristande kommunikation och slarvigt sammansatta texter, i så väl prospekt, avtal och mailkorrespondens, ger ett lågt helhetsbetyg. Läs mer
    2018-03-23 Erik A svarar Viktor B
    Hej Viktor,

Tack för du tog sig tid att besvara recon.

Jätte tråkigt att ni upplevde det så, mitt fokus är alltid att ni som kunder ska få så bra betalt som möjligt och då ligger fokus på att kontakta köpare och intressenter. Vi lyckades även få ett högt slutpris för just er lägenhet som ett resultat av de, men jag tar absolut emot kritiken och skall tänka på de i framtida affärer.
    Hoppas ni stortrivs i ert nya boende och ni får ha en bra helg.
    Mvh Erik Andersson Fastighetsbyrån
  • Julio   F
    Julio   F skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    I am very satisfied with the service Sarah provided. She is very professional and very kind too. I really recommend working with her. Läs mer
  • Solveig L
    Solveig L skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Bostadsrätt.
    Bemött på ett trevligt sätt.
    Sarah är kunnig och svarade på frågor vi hade.
    Trevlig och kompetent mäklare Läs mer
  • Jarmo V
    Jarmo V skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Smidigt, professionellt bemötande. Snabb hantering av frågor i samband med vår affär. Pålitilig mäklare som levde upp till våra förväntningar. Läs mer
    2018-03-23 Erik A svarar Jarmo V
    Tack Jarmo för de fina orden, de värmer och de var jätte kul att få hjälpa er med försäljningen. Hoppas ni trivs bra i ert nya boende.
    Ha de fint Mvh Erik
  • Jonas N
    Jonas N skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Vi är mycket nöjda med Erik efter en lyckad försäljning av vår lägenhet i en marknad med viss osäkerhet. Erik har ett rakt och tydligt sätt att kommunicera och utstrålar trygghet och ärlighet som förmodligen köparen också känner av och uppskattar. God lokalkännedom, påläst och effektivt samarbete. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-03-23 Erik A svarar Jonas N
    Tusen tack Jonas för de fina orden, de uppskattas verkligen. Önskar er trevlig Helg Mvh Erik
  • Christoffer P
    Christoffer P skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Anlitade nyligen Erik vid försäljning av min bostad i Hjorthagen. Är mycket nöjd att jag valde Erik då han var väldigt proffsig och pålitlig samt att jag fick ett pris jag var väldigt nöjd med. Rekommenderar starkt Erik till andra köpare och säljare! Läs mer
    2018-03-23 Erik A svarar Christoffer P
    Tusen tack för de fina orden och Att jag fick möjligheten att hjälpa dig med försäljningen av din lägenhet.
    Ha det bra och hoppas du trivs i din nya lägenhet.
    Mvh Erik
  • Mary A
    Mary A skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Jättetrevligt bemötande , Han är professionell , lätt att samarbeta med , trevlig och har ett vinnande sätt Läs mer
    2018-02-26 Christoffer P svarar Mary A
    Tusen tack för de varma orden Mary! Det har varit ett nöje att få hjälpa er med försäljningen!
  • malin j
    malin j skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Vi kände oss hela tiden trygga med Christoffer och kände att han hela tiden ville vårt bästa och jobbade för att vi skulle få en så bra försäljning som möjligt. Läs mer
    2018-02-26 Christoffer P svarar malin j
    Vad roligt att ni känner er nöjda med försäljningen! Vi ses på tillträdet!
  • Tomas Y
    Tomas Y skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Mycket bra agerat av Christoffer. Han höll kontakten med oss och agerade proffsigt. Läs mer
    2018-02-26 Christoffer P svarar Tomas Y
    Vad kul att ni känner att köp-processen fungerade bra!
  • Björn F
    Björn F skrev om Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Tillvaratog inte säljarens önskemål tillräckligt och priset blev för lågt, även om marknaden varit svår under slutet av 2017/början på 2018. Läs mer
  • Anton K
    Anton K skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Samarbetet med Christoffer har fungerar utmärkt, Christoffer har under en tuffare marknad varit uthållig och strategiskt vilket resulterat i marknadsmässig försäljning.

Christoffer har givit utmärkt service och bra rekommendationer kring hur vi ska se på nuvarande marknaden, försäljningen och inköp av vårt nya boende. Läs mer
    2018-02-19 Christoffer P svarar Anton K
    Tack för ett riktigt bra samarbete Anton! Har varit ett nöje att få hjälpa er! Lycka till med jakt på nytt boende nu och hör av dig vid funderingar!
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Rak, tillgänglig och affärsmässig. Läs mer
  • Johan F
    Johan F skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Trevligt beömande. Mycket flexibel och mån att tillmötesgå våra behov. Läs mer
  • Maria S
    Maria S skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Vi har inget negativt att säga om Sarahs insats under försäljingen av vår bostadsrätt - vi är jättenöjda. Sarah är kompetent, känns trygg och har levererat enligt förväntan. Läs mer
  • Jila H
    Jila H skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Mycket trevlig, snabbt och hänsynsfullt . Det kändes inte att mäklaren bara brydde sig om sitt arvode. Läs mer
    2018-03-23 Erik A svarar Jila H
    Tusen tack Jila för de fina orden, hopps du ska trivas. Ha de bra Mvh Erik
  • Carl L
    Carl L skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Erik utmärkte sig lite extra under visningarna och säljprocessen genom att ge flera privatvisningar och få upp lägenheten på i en prisnivå som var över min förvänta på en skakig marknad. Läs mer
  • Marcus S
    Marcus S skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Christoffer är en seriös, tillmötesgående och professionell mäklare. Han har varit närvarande genom hela processen och innehar stor kunskap om marknaden runt Norra Djurgårdsstaden. Vidare är han alltid tillgänglig och mån om både köpare och säljare vilket skapar långvariga relationer.

Rekommenderar Christoffer varmt. Läs mer
    2018-02-05 Christoffer P svarar Marcus S
    Tack för fina ord Marcus! Jäkligt kul att få hjälpa till!
  • Emanuel R
    Emanuel R skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Christoffer är en schysst och motiverad mäklare som hjälpte oss på ett bra sätt att sälja vår lägenhet samtidigt som han var ett bra bollplank i vår jakt på ny lägenhet. Kan inte ge annat än toppbetyg, tack för en bra affär. Läs mer
    2018-02-05 Christoffer P svarar Emanuel R
    Tack Emanuel! Kul att få hjälpa till med både köp och säljprocessen! Ska bli spännande att se hur ni får till det i den nya lägenheten.
  • Pontus H
    Pontus H skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Vi köpte av Christoffer och fick väldigt bra bemötande. Han uppdaterade oss även ofta om hur det gick och vad som hände i försäljningen. Läs mer
  • Sören L
    Sören L skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Hej

Erik var saklig,proffsig ,ärlig samt hade ett mycket trevlig bemötande på alla sätt.Vi ska rekommendera Erik till alla vi kommer i kontakt med.Han är verkligen en jättebra mäklare.
    Sören Lagerlöf Läs mer
    2018-03-23 Erik A svarar Sören L
    Tack Sören för de fina orden de värmer, ha de fint Mvh Erik
  • Susanne E
    Susanne E skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Ett trevligt bemötande Jag kan varmt rekommendera Erk som mäklare Läs mer
  • Emilio S
    Emilio S skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Förtroendegivande och trevlig mäklare som hjälpte oss med vår försäljning av lägenhet. Alltid tillgänglig för dem frågor och funderingar vi hade och lyckades även hitta rätt köpare till slut. Läs mer
  • Emma M
    Emma M skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Erik är en riktigt duktig och pålitlig mäklare. Han är väl påläst om området och vet hur man gör en bra affär! Detta var andra gången vi använde fastighetsbyrån och vi är precis lika nöjda denna gången och kommer inte tveka att använda dem igen om vi skulle få för oss att flytta. Läs mer
  • Patrik R
    Patrik R skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Erik som mäklare har hjälpt oss med både värderingar och försäljning. Otroligt engagerad och har byggt upp en förtrolig personlig relation med oss som kunder.
    Erik drog i de extra trådarna för att sälja vår tidigare lägenhet och vi är extremt nöjda med hur smidigt han hanterade hela affären.
    Kan varmt rekommendera Erik och Fastighetsbyrån. Vi kommer anlita Erik igen! Läs mer
  • Indra M
    Indra M skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Han gjorde fantastisk jobb! Tack! Läs mer
  • Fredrik V
    Fredrik V skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Vi kan varmt rekommendera Christoffer som mäklare. Han har bemött oss trevligt och professionellt under hela processen. Vi har haft avstämningar flera gånger om dagen, alla tider på dygnet vilket har gjort att vi har kunnat få statusuppdateringar så att vi har känt oss trygga hela tiden. Christoffer har visat stort engagemang i affären som helhet, inte bara genom att sälja vår lägenhet utan också genom att hjälpa oss till att finna vårt framtida boende. Detta gjorde han genom att hela tiden tipsa oss om olika objekt, visa underhand samt att hela tiden uppdatera oss om marknaden. Detta resulterade i att vi sålde vår lägenhet timmen före vi köpte vårt kommande boende. Sammanfattningsvis en trygg affär som Christoffer ledde oss till genom sitt stora engagemang och positiva bemötande! Läs mer
    2018-02-23 Christoffer P svarar Fredrik V
    Tusen tack för de varma orden! Det har varit ett sant nöje att få hjälpa er med både försäljning och köp av lägenhet. Vi håller kontakten och så kommer vi sannolikt stöta på varandra någonstans i Djurgårdsstaden!
  • Alina L
    Alina L skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Bra första intryck. Svarade bra och enkelt på våra frågor samt höll en proffesionell kontakt under tiden!
    Väldigt nöjd att ha haft honom som våran mäklare! Läs mer
  • August B
    August B skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Super nöjda med hristoffer Perenkranz. Strålande bemötande och bra resultat 👑💰💴💵💸📈🔛🔝 Läs mer
  • Milad H
    Milad H skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Christoffer var otroligt duktig och realistisk. Han hjälpte till med allt ifrån inredning till val av bilder - vilket visade hans passion för yrket och hans engagemang.

Han uppdaterade oss med jämna mellanrum och vi kände från början till slut att han hade stenkoll på läget och han fanns alltid tillgänglig.

Vi kommer definitivt anlita Christoffer igen nästa gång vi säljer! Läs mer
  • Ulrika R
    Ulrika R skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Christoffer är bra att ha att göra med. Återkommer med svar på frågor direkt och är trevlig vid kontakter. Läs mer
  • Ulla F
    Ulla F skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Vi är mycket nöjda med det bemötande vi fått. Mäklaren var lätt att samarbeta med. Han var kunnig och skaffade själv den information som behövdes om t.ex föreningen, området m.m
    Fotograferingen var lättsam och innebar inget merjobb för oss.
    Hela försäljningen gick smidigt och helt utan anmärkning. Läs mer
  • Katarina D
    Katarina D skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Erik var super proffsig och trevlig under hela min försäljning. Han är otroligt bra och var alla till mods, så som köpare och säljare. Jag kommer att fortsätta att använda mig av fastighetsbyrån i framtiden och speciellt av Erik.

Tack för allt!

På återseende!

Vänligen,
    Katarina Läs mer
  • Patrik
    Patrik skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Erik har verkligen varit toppen vid försäljningen av vår lägenhet. Han ringde de där extra telefonsamtalen till spekulanterna som krävdes för att vi skulle så få ett så bra pris som möjligt! Tryggt och enkelt genom hela affären.
    Vi är supernöjda med Fastighetsbyrån och Erik! Läs mer
  • Leo F
    Leo F skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Christoffer är tydlig och nogrann med att informera. Han är snabb med att svara på frågor och att ge återkoppling inför funderingar. Det kändes tryggt att anlita honom inför försäljningen och jag kommer gärna att rekommendera honom till vänner som funderar på att sälja sin bostad Läs mer
  • Charlotta F
    Charlotta F skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Välj Sara om ni ska sälja er lägenhet i Norra Djurgårdsstaden. Vi är supernöjda då hon är kunnig och kompetent med god kännedom om området och med ett naturligt driv.

En god grund för en lyckad affär helt enkelt!

/Charlotta och Richard Läs mer
    2017-09-06 Sarah S svarar Charlotta F
    Tusen tack, det var ett nöje att få sälja er superfina lägenhet! Vi ses på tillträdet! Mvh Sarah
  • Mika C
    Mika C skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Vi har haft turen att få sälja vår lägenhet med hjälp av en kompetent och erfaren mäklare. Sarah har hållit i en snabb och smidig försäljningsprocess, under vilken vi upplevt henne som öppen, tillgänglig och rak i kommunikationen. Vi är tacksamma mot den granne som rekommenderade Sarah, och kommer själva att rekommendera henne till andra som vill sälja i norra djurgårdsstaden. Läs mer
    2017-09-06 Sarah S svarar Mika C
    Tusen tack för de värmande orden!! och stort grattis till den nya fin utsikten!
  • Erika L
    Erika L skrev om Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Vi hamnade i en märklig affär som säljare där köparna ville sälja innan tillträde. Sarah blev deras mäklare samtidigt som hon var vår. Det blev många turer och vi upplever affären genomgående som dåligt skött. Vi känner att vi tyvärr inte kan rekommendera Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden. Läs mer
    2017-09-06 Sarah S svarar Erika L
    Det var väldigt tråkigt att höra! Det var en väldigt svår situation och båda parter i detta fall såg väldigt olika på situationen. Jag satte er först i hela affären och det är väldigt tråkigt att det inte uppfattats på det viset. Vänligen Sarah
  • Alexander L
    Alexander L skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Erik är en kunnig och social mäklare, med gott bemötande och snabb på att svara om man har frågor. Hela lägenhetsaffären har flutit på bra från start till slut! Läs mer
    2017-08-31 Erik A svarar Alexander L
    Hej Alexander stort tack för trevligt samarbete, var jätte kul att få hjälpa dig med försäljningen. Ha det toppen nu mvh Erik
  • Barbara P
    Barbara P skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Erik var mycket professionell och gav det där lilla extra som vissa mäklare saknar. Han tar sig tid och är mycket uppmärksam på ens behov.
    Vi är mycket nöjda och rekommenderar att anlita honom. Ni blir inte besvikna. Läs mer
    2017-08-29 Erik A svarar Barbara P
    Tusen tack för dom fina orden Barbara, de var ett nöja att få hjälpa er och hoppas ni kommer trivas bra med ert nya boende. Ha en toppen dag mvh Erik
  • Lise-lotte J
    Lise-lotte J skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Mycket bra, trevlig, hjälpsam! Läs mer
    2017-08-29 Erik A svarar Lise-lotte J
    Tack Lise-Lotte var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen. Ha det bra så hörs vi
  • Niclas F
    Niclas F skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Professionellt, rakt på sak och med höga förhoppningar. Detta resulterade i ett slutpris som blev rekord för området. Kan inte vara mycket mer nöjd än så. Läs mer
    2017-08-21 Christoffer P svarar Niclas F
    Tack för de fina orden! Väldigt kul att få hjälpa till att sälja din fina lägenhet!

Bobergsgatan 57, 115 47 Stockholm