Hanne Söderström

Hanne Söderström

Hanne Söderström är mäklare på Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

Hanne Söderström har varit registrerad mäklare sedan 2024-01. Hanne Söderström har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-03 och har fått 5 omdömen med ett betyg på 5.0. Hanne Söderström har haft 1 försäljningar sen 2024-03 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-03 - 2024-03

5 omdömen om Hanne Söderström

Sedan starten hos Reco 2024
Albert B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Hanne Söderström en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
Hjorthagen

Supertrevlig, hjälpsam och effektiv.

Svar från Hanne Söderström

Tack för dina ord, och stort grattis till er nya bostad!

Sofia L
Hjorthagen

Toppen! Smidigt, snabba svar, bra uppdateringar, tydligt! Upprepar hellre än att man missar något vilket är toppen! Hjälpsam

Svar från Hanne Söderström

Stort tack för ditt fina omdöme, hoppas ni kommer stortrivas i er nya bostad! Ses på tillträdet :)

Annika T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Hanne Söderström en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
Hjorthagen

Trygg och tydlig process, vilket gjorde att det blev en snabb affär som jag är väldigt nöjd med.

Svar från Hanne Söderström

Så kul att höra tack för dina fina ord! :)

Ellen W
Hjorthagen

Alltid trevlig och svarade på alla frågor vi hade. Om hon inte visste svaret på en fråga vi hade så tog hon reda på det och återkopplade snabbt. Vi är jättenöjda!

Svar från Hanne Söderström

Stort tack för din rekommendation Ellen! Uppskattar verkligen att du tog dig tiden och grattis till er nya bostad!

Henrik L
Hjorthagen

Jag upplever Hanne som väldigt trevlig, genuin och professionell på samma gång. Kändes bra att ha med henne från visning till signering av kontraktet. Jag har inget negativt att säga, en väldigt bra mäklare helt enkelt.

Svar från Hanne Söderström

Tack Henrik för ditt fina omdöme! Ser fram emot se er omvandling av lägenheten. Vi ses på tillträdesdagen!