Christoffer Perenkranz
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-01 - 2019-12

Läs vad 82 Läs vad Christoffer Perenkranz

• Emelie A sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2020-01-26

Östermalm / Gärdet
    Jag har sålt via Christoffer. Det var en väldig smidig process och så bra engagemang. Läs mer
  • Tuva S sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2020-01-14

Hjorthagen
    Det har varit väldigt lätt och smidigt att kommunicera med Christoffer, både före och innan försäljning av min bostad. Snabb och smidig återkoppling och om jag har haft synpunkter på något så har det åtgärdats. Dessutom såldes lägenheten för mitt målpris så jag är väldigt nöjd med Christoffer som mäklare! Läs mer
  • Freja B
    Freja B skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2019-12-26

Christoffer har varit en ovärderlig stödperson för oss i försäljning och köp av lägenhet! Förutom att han gjorde ett väldigt bra jobb med försäljningen av vår lägenhet på Gärdet (både försäljningsmässigt, bollplank och tillgänglighet) så är han väldigt påläst på Norra Djurgårdsstaden (området och föreningar), genuint hjälpsam och gjort mer än förväntat av en mäklare. Rekommenderar verkligen Christoffer för alla som ska köpa/sälja i Norra Djurgårdsstaden eller Gärdet! God jul! :) Läs mer
  • Britt Bogren E köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2019-12-15

Norra Djurgårdsstaden
    Jag har köpt en 3ai Norra Djurgårdsstaden och allt fungerade som det skulle. Christopher Perenkranz behandlade allt på ett utmärkt sätt. Full pott Läs mer
  • Ingrid W sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2019-12-14

Norra Djurgårdsstaden
    Enkelt och smidigt, både köpt och sålt via Christoffer! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Hans K köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2019-12-01

Hjorthagen
    Köpte en tvåa i norra Stockholm och fick gott bemötande från första visningen och hela vägen igenom processen. Kompetent och lugn så att man kände sig säker igenom affären. Inga klagomål. Läs mer
  • Henrik S köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2019-11-25

Köpare. Påläst om området, trevlig och bra bemötande Läs mer
  • Bengt B sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2019-11-23

Norra Djurgårdsstaden
    Christoffer sålde våran lägenhet.
    Mkt trevlig mäklare och bra Läs mer
  • Hannah-Therese B sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2019-11-22

Östermalm / Nedre Gärdet
    Mkt bra, Christoffer Perenkrantz sänkte min stress oerhört mkt. På ett proffsigt lättsamt vis sålde han min lgh utan öppen visning. Han kommer fortsätta hjälpa mig med att hitta ett nytt hem.// Hannah Beidor Läs mer
  • Christina S köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2019-11-21

Norra Djurgårdsstaden
    Köpt en bostadsrätt. Väldigt positivt o trevligt bemötande av Christoffer. Ja han levde upp till mina förväntningar o kan varmt rekommendera honom för andra. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

Erik Andersson