Christoffer Perenkranz
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-05 - 2020-04

Läs vad 100 Läs vad Christoffer Perenkranz

• Sara B sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2020-05-22

Östermalm / Gärdet
    Fick alltid snabbt svar på mina funderingar ,.
    Alltid positiv , men även saklig och informativ.
    Rekommenderar Christoffer varmt! Läs mer
  • Charlotta S köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2020-05-11

Norra Djurgårdsstaden
    Vi som köpare har fått ett mycket bra bemötande av Christoffer som hela tiden funnits tillgänglig för frågor från vår sida. Professionell och trevlig! Läs mer
  • Jakob S köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2020-05-07

Hjorthagen
    Detta var mitt första lägenhetsköp och jag tyckte att Christoffer var enkel att ha och göra med och svarade snabbt på mina frågor. Läs mer
  • Jannie N sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2020-05-01

Östermalm / Gärdet
    Vi har bara det bästa att säga om Christoffer, super god mäklare, vi skulle anlita honom igen och rekommenderar honom till alla. Läs mer
  • Marcus B sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2020-04-24

Norra Djurgårdsstaden
    Sålt en 3:a i Norra Djurgårdsstaden.

Mäklaren har varit professionell och utfört arbetet på ett engagerat sätt. Har aktivt letat efter spekulanter och kommunicerat kontinuerligt. Har även varit lyhörd under processen.

Mäklaren har levt upp väl till de förväntningar vi haft.

Vi rekommenderar starkt Christoffer! Läs mer
  • Yvonne H köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2020-04-15

Vi har köpt en lägenhet
    Kontakten har fungerat utmärkt. Han är mycket trevlig och snabb på återkoppling. Läs mer
  • Klaudia Eriksson P sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2020-04-03

Hjorthagen
    Lyhörd, trevlig och väldigt proffsig. Alltid tillgänglig och lätt att ha att göra med. Kan bara rekommendera! Läs mer
  • Jens B sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2020-03-17

Norra Djurgårdsstaden
    Christoffer var kanon. Jag känner att han har respekt för hur stora affärer han förmedlar för sina kunder. Med oss hade han stort tålamod och var snabb när vi krävde det samt påläst och inga konstigheter. Läs mer
  • Marcela B sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2020-03-15

Norra Djurgårdsstaden
    Mäklaren Christoffer Perenkranz gjorde ett utmärkt arbete.
    Tack/Med vänlig hälsning Läs mer
  • Christoffer A sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2020-03-15

4:a
    Norra Djurgårdsstaden
    Toppbetyg! Professionell och alltid trevlig, vi kommer definitivt anlita Perenkranz igen. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

Erik Andersson