Christoffer Perenkranz
Registrerad mäklare sedan 2017-06-21
Aktiv på Reco.se sedan 2017-08-21
2019-09 - 2020-08

Läs vad 121 Läs vad Christoffer Perenkranz

• Eric K sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2020-09-09

Norra Djurgårdsstaden
    Bra bemötande och stort engagemang under hela processen från första möte till avtalsskrivning. Läs mer
  • Carl E sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2020-09-08

Hjorthagen
    Allting med Christoffer har varit toppen, från start till slut och han fick till en snabb och bra försäljning. Läs mer
  • Olof D sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2020-09-07

Hjorthagen
    Christoffer gjorde allting korrekt. Han höll en proffsig och bra kontakt från värdering av bostaden till försäljning. Vi kan tänka oss att anlita honom även i framtiden! Läs mer
  • Sebastian A sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2020-08-29

2:a
    Hjorthagen
    Vår mäklare va helt toppen! Svarade på alla frågor och fick oss att känna oss trygga och lugna :)! Väldigt bra!!! Läs mer
  • Frida S sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2020-08-27

2:a
    Hjorthagen
    Christoffer hjälpte oss att själva vår lägenhet.
    Han gjorde försäljningen smidig & enkelt för oss, han fanns alltid tillhands för att svara på våra frågor & funderingar.
    Christoffer är den bästa mäklaren vi haft!! :) Läs mer
    Christoffer P gillar detta
  • Björn L sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2020-08-16

Norra Djurgårdsstaden
    Professionell, positiv och enkel att jobba med. Seriös och rak. Rekommenderas! Läs mer
  • Kristina L sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2020-08-16

Norra Djurgårdsstaden
    Vi köpte större bostad av Christoffer och var så nöjda med hur han skötte försäljningen att det kändes självklart att välja honom när det sen var dags för oss att sälja vår nuvarande lägenhet.

Christoffer har varit tillgänglig, lyhörd, tydlig och positiv under hela processen. Vi har haft en mkt bra dialog och är så nöjda med hans insats! Läs mer
  • Maria J sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2020-08-12

Norra Djurgårdsstaden
    Vi sålde vår 1:a i Norra Djurgårdsstaden med hjälp av Christoffer Perenkranz. Vi kunde inte vara mer nöjda! Från dag ett har han bemött oss med värme och lyhördhet. Christoffer är genuin, ärlig, stabil och oerhört snäll - en riktig människovän helt enkelt och vi tror det är därför han lyckas så bra med att matcha ihop rätt lägenhet till rätt person.

Sammanfattning: 5/5 stjärnor och rekommenderas varmt från oss!

Maria & Oskar Läs mer
  • Jonathan H köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2020-08-10

Norra Djurgårdsstaden
    Snabb, trevlig, kunnig och enkel att ha att göra med. Fick positivt intryck av hela affären, för både säljare och köpare. Läs mer
  • Oskar S
    Oskar S köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2020-07-27

Norra Djurgårdsstaden
    Otroligt professionell och kunnig om området och kan snabbt sätta sig in i familjepusslet om det behövs Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

Erik Andersson