Christoffer Perenkranz
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-08 - 2019-01

Läs vad 38 kunder tycker om Christoffer Perenkranz

• Björn E köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2019-02-17

2:a
    40m²
    Hjorthagen
    Christoffer hjälpte mig att köpa lägenhet. Han var alltid tillgänglig, i tid och påläst. Han lyssnade på mina behov och ringde och tipsade om ett antal lägenheter. Allting gick super smidigt och jag är väldigt nöjd med hans insats, 5 av 5! Läs mer
  • Cecilia W sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2019-02-14

4:a
    70m²
    Hjorthagen
    Christoffer har varit extremt hjälpsam och närvarande under min resa till ett nytt boende.

Fantastisk mäklare :)) Läs mer
    2019-02-15 Christoffer P svarar Cecilia W
    Det har varit ett sant nöje att få hjälpa dig Ceca :)
  • Magnus Te skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2019-02-08

Professionell, påläst och trevlig. Christoffer kommer jag att ringa dagen det blir dags att sälja Läs mer
    2019-02-15 Christoffer P svarar Magnus Te
    Tack för de varma orden Magnus. Jag är helt övertygad om att ni kommer trivas på Torphagsvägen.
    Christoffer P gillar detta
  • Katharina B sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2019-01-26

3:a
    89m²
    Norra Djurgårdsstaden
    Inkännande och positiv. Aktiv och drivande. Kommunikativ. Läs mer
  • Bengt F
    Bengt F sålde sin bostad med hjälp av Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2019-01-18

Har sålt en lägenhet på 120 kvm.
    Har blivit trevligt bemött under hela försäljningsprocessen.
    Mina förväntningar har infriats .

Bengt Frykman Läs mer
    2019-01-18 Christoffer P svarar Bengt F
    Nöjet är helt på min sida! Stort lycka till med allt :)
  • Representant för Bouvin Skincare
    Representant för Bouvin Skincare sålde sin bostad med hjälp av Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2019-01-13

Jag har precis sålt min bostadsrätt med hjälp av Christoffer Perenkranz.
    Marknaden var väldigt dålig och med motvind och inga tidigare bud så gav Christoffer ändå inte upp.

Han är mycket proffsig i sitt yrke, trots sin unga ålder och samtidigt lite ”kaxig” på ett mycket ödmjukt sätt och med mycket humor som håller en bra balans mellan både köpare och säljare. Kunnig, positiv och alltid glad.

Vad du än ska sälja - ring Christoffer!! Läs mer
    2019-01-14 Christoffer P svarar Representant för Bouvin Skincare
    Det har varit ett sant nöje att få hjälpa dig Eva! Vi har varit ett grymt team! :)

Vi ses på tillträdet! :)
    Christoffer P gillar detta
  • Lotta W köpte sin bostad med hjälp av Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2018-12-24

Han var trevlig, hjälpsam och personlig Läs mer
  • Tobias B köpte sin bostad med hjälp av Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2018-11-19

Jag köpte en 2 rok i hjorthagen. Christoffer var enkel att få tag på, hjälpsam, trevlig och ärlig i sin kommunikation. Läs mer
    2018-12-05 Christoffer P svarar Tobias B
    Vad kul att du uppskattar servicen! Är övertygad om att du kommer trivas i din nya lägenhet.
    Christoffer P gillar detta
  • Ásgeir J köpte sin bostad med hjälp av Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2018-11-12

We were very happy with all the assistance Christoffer gave us as buyers of an apartment in Norra Djurgårdsstaden. Christoffer was extremely helpful in every regard. He answered emails quickly and thoroughly and was willing and quick to help us with everything, whether it was directly related to the sale or not. He is very courteous and personable as well. Läs mer
    2018-12-05 Christoffer P svarar Ásgeir J
    Thank you for your kind words! :)
    Christoffer P gillar detta
  • Erik B sålde sin bostad med hjälp av Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2018-11-01

Alltid snabb återkoppling med tydliga svar. Läs mer
    2018-12-05 Christoffer P svarar Erik B
    Tack Erik! Det var ett nöje att hjälpa dig med försäljningen. Lycka till med allt nu :)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

Erik Andersson