Christoffer Perenkranz
en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

Bobergsgatan 57
115 47 Stockholm — Visa karta

Vad tror Christoffer att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 27 kunder tycker om Christoffer Perenkranz

• Dalija A skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Bra bemötande och bra återkoppling. Fanns en lösning på allt och allt gick väldigt snabbt och smidigt. Läs mer
    Christoffer P gillar detta
  • Simon T skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Sålt en 4a i norra djurgårdstaden i Stockholm genom Christoffer Perencranz. Mycket bra uppföljning och höll det han lovat i termer av återkoppling 100% av gångerna. Mycket bra påläst och hittade nya spekulanter med kort varsel. Vi vald mäklare utifrån kunskap, tidigare försäljning och proffessionalitet. Andra mäklare var mer fokuserad på mjuka värde vilket inte betyder något för våran del. Givet marknaden så lyckades Christoffer klämma ut så mycket pengar det vara gick från objektet med hänsyn till tidsramen. Kortfattat, hög tllförlitlighet och förtroende. Läs mer
    2018-10-11 Christoffer P svarar Simon T
    Tusen tack för de varma orden! Det har varit ett nöje att hjälpa er med försäljningen! Vi ses på tillträdet.
    Christoffer P gillar detta
  • Johanna H skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Seriös och proffsig mäklare. Kan marknaden och Norra Djurgårdsstaden. Vi kände oss trygga genom hela försäljningen. Läs mer
    Christoffer P gillar detta
  • Viktor P skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Christoffer är seriös, håller vad han lovar, svarar snabbt och jobbar aktivt för att processen skall gå smidigt för både säljare och köpare. Han kan även sitt område väl och är insatt i detaljer kring affären som ger ett extra seriöst intryck. Läs mer
    Christoffer P gillar detta
  • Anne O skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Hade inte så höga förväntningar på grund av tidigare erfarenhet av mäklare, men här var det ett proffsigt bemötande och det var kunden som det var fokus på. Kan varmt rekommendera mäklaren. Läs mer
    Christoffer P gillar detta
  • Mia W skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Christoffer var en utmärkt hjälp när vi sökte efter en ny bostad i Norra Djurgårdsstaden. Snabb, kommunikativ och hjälpsam. Kan varmt rekommendera honom och Fastighetsbyrån. Läs mer
    2018-09-13 Christoffer P svarar Mia W
    Tusen tack och vad roligt att ni är nöjda. Ni har köpt en fantastisk lägenhet och jag är övertygad om att ni kommer att trivas i Djurgårdsstaden :)
    Christoffer P gillar detta
  • Anne-Marie B skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Christoffer Perenkranz var trevlig, engagerad och kunnig. Han
    informerade och inspirerade oss under hela processen vid försäljningen av vår lägenhet i Norra Djurgårdsstaden.
    Vi kan inte tänka oss en bättre mäklare. Läs mer
    2018-09-13 Christoffer P svarar Anne-Marie B
    Det har varit ett sant nöje att hjälpa er med försäljningen! :) Jag hoppas ni har kommit tillrätta och trivs i det nya boendet.
    Christoffer P gillar detta
  • Magnus P skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Lyhörd och flexibel. Trevlig och saklig. Förstående. Läs mer
    2018-09-11 Christoffer P svarar Magnus P
    Tack för orden! De har varit riktigt kul att hjälpa till med försäljningen.Vi ses!
    Christoffer P gillar detta
    Som köpare fick vi ett mycket gott intryck av Christoffer. Han var mycket professionell, förstående och hjälpsam. Vid en framtida försäljning hade vi garanterat anlitat Christoffer! Läs mer
  • Johan E
    Johan E skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Jag är mycket glad att vi anlitade Christoffer för att sälja vår lägenhet i NDS. Det har varit en exceptionellt positiv erfarenhet, allt i från tillgänglighet till professionalism och smidighet. Jag kan verkligen rekommendera att anlita Christoffer om man går i säljtankar, och ni kommer inte bli besvikna. Läs mer
    2018-06-27 Christoffer P svarar Johan E
    Tack och bock Johan! Samarbetet har fungerat utmärkt sen dag ett och det har varit ett sant nöje att få hjälpa er! Önskar er en glad sommar så ses vi på tillträdet.
  • Anna S
    Anna S skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Väldigt trevlig, professionell och kundinriktad. Kan med förtroende ge mina varmaste rekommendationer! Läs mer
    2018-06-27 Christoffer P svarar Anna S
    Det har varit så himla roligt att få hjälpa dig med försäljning! Önskar lycka till nu inför lägenhetsjakten :)
  • Mikael R
    Mikael R skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Bra bemötande och bra tillit. Känslan av att han gav det lilla extra. Supernöjda! Läs mer
    2018-06-26 Christoffer P svarar Mikael R
    Tusen tack för fina ord! Vi lyckades trots en väldigt tuff marknad nå bra resultat! Vi ses på tillträdet :)
    Christoffer P gillar detta
  • Daniel K skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Jag var köpare av bostaden vilket sätter mäklarens roll i ett annat ljus dock kan jag rekommendera Christoffer för hans arbete, snabba respons och balanserad syn på bostadsmarknaden, situationen samt att han hittar en god balans och ton mellan köpare och säljare. Läs mer
  • Mary A skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Jättetrevligt bemötande , Han är professionell , lätt att samarbeta med , trevlig och har ett vinnande sätt Läs mer
    2018-02-26 Christoffer P svarar Mary A
    Tusen tack för de varma orden Mary! Det har varit ett nöje att få hjälpa er med försäljningen!
    Christoffer P gillar detta
  • malin j skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Vi kände oss hela tiden trygga med Christoffer och kände att han hela tiden ville vårt bästa och jobbade för att vi skulle få en så bra försäljning som möjligt. Läs mer
    2018-02-26 Christoffer P svarar malin j
    Vad roligt att ni känner er nöjda med försäljningen! Vi ses på tillträdet!
    Christoffer P gillar detta
  • Tomas Y skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Mycket bra agerat av Christoffer. Han höll kontakten med oss och agerade proffsigt. Läs mer
    2018-02-26 Christoffer P svarar Tomas Y
    Vad kul att ni känner att köp-processen fungerade bra!
    Christoffer P gillar detta
  • Anton K skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Samarbetet med Christoffer har fungerar utmärkt, Christoffer har under en tuffare marknad varit uthållig och strategiskt vilket resulterat i marknadsmässig försäljning.

Christoffer har givit utmärkt service och bra rekommendationer kring hur vi ska se på nuvarande marknaden, försäljningen och inköp av vårt nya boende. Läs mer
    2018-02-19 Christoffer P svarar Anton K
    Tack för ett riktigt bra samarbete Anton! Har varit ett nöje att få hjälpa er! Lycka till med jakt på nytt boende nu och hör av dig vid funderingar!
    Christoffer P gillar detta
  • Marcus S skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Christoffer är en seriös, tillmötesgående och professionell mäklare. Han har varit närvarande genom hela processen och innehar stor kunskap om marknaden runt Norra Djurgårdsstaden. Vidare är han alltid tillgänglig och mån om både köpare och säljare vilket skapar långvariga relationer.

Rekommenderar Christoffer varmt. Läs mer
    2018-02-05 Christoffer P svarar Marcus S
    Tack för fina ord Marcus! Jäkligt kul att få hjälpa till!
    Christoffer P gillar detta
  • Emanuel R skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Christoffer är en schysst och motiverad mäklare som hjälpte oss på ett bra sätt att sälja vår lägenhet samtidigt som han var ett bra bollplank i vår jakt på ny lägenhet. Kan inte ge annat än toppbetyg, tack för en bra affär. Läs mer
    2018-02-05 Christoffer P svarar Emanuel R
    Tack Emanuel! Kul att få hjälpa till med både köp och säljprocessen! Ska bli spännande att se hur ni får till det i den nya lägenheten.
    Christoffer P gillar detta
  • Pontus H skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Vi köpte av Christoffer och fick väldigt bra bemötande. Han uppdaterade oss även ofta om hur det gick och vad som hände i försäljningen. Läs mer
  • Fredrik V
    Fredrik V skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Vi kan varmt rekommendera Christoffer som mäklare. Han har bemött oss trevligt och professionellt under hela processen. Vi har haft avstämningar flera gånger om dagen, alla tider på dygnet vilket har gjort att vi har kunnat få statusuppdateringar så att vi har känt oss trygga hela tiden. Christoffer har visat stort engagemang i affären som helhet, inte bara genom att sälja vår lägenhet utan också genom att hjälpa oss till att finna vårt framtida boende. Detta gjorde han genom att hela tiden tipsa oss om olika objekt, visa underhand samt att hela tiden uppdatera oss om marknaden. Detta resulterade i att vi sålde vår lägenhet timmen före vi köpte vårt kommande boende. Sammanfattningsvis en trygg affär som Christoffer ledde oss till genom sitt stora engagemang och positiva bemötande! Läs mer
    2018-02-23 Christoffer P svarar Fredrik V
    Tusen tack för de varma orden! Det har varit ett sant nöje att få hjälpa er med både försäljning och köp av lägenhet. Vi håller kontakten och så kommer vi sannolikt stöta på varandra någonstans i Djurgårdsstaden!
    Christoffer P gillar detta
  • Alina L skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Bra första intryck. Svarade bra och enkelt på våra frågor samt höll en proffesionell kontakt under tiden!
    Väldigt nöjd att ha haft honom som våran mäklare! Läs mer
    Christoffer P gillar detta
  • August B skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Super nöjda med hristoffer Perenkranz. Strålande bemötande och bra resultat 👑💰💴💵💸📈🔛🔝 Läs mer
    Christoffer P gillar detta
  • Milad H skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Christoffer var otroligt duktig och realistisk. Han hjälpte till med allt ifrån inredning till val av bilder - vilket visade hans passion för yrket och hans engagemang.

Han uppdaterade oss med jämna mellanrum och vi kände från början till slut att han hade stenkoll på läget och han fanns alltid tillgänglig.

Vi kommer definitivt anlita Christoffer igen nästa gång vi säljer! Läs mer
    Christoffer P gillar detta
  • Ulrika R skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Christoffer är bra att ha att göra med. Återkommer med svar på frågor direkt och är trevlig vid kontakter. Läs mer
    Christoffer P gillar detta
  • Leo F skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Christoffer är tydlig och nogrann med att informera. Han är snabb med att svara på frågor och att ge återkoppling inför funderingar. Det kändes tryggt att anlita honom inför försäljningen och jag kommer gärna att rekommendera honom till vänner som funderar på att sälja sin bostad Läs mer
  • Niclas F
    Niclas F skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Professionellt, rakt på sak och med höga förhoppningar. Detta resulterade i ett slutpris som blev rekord för området. Kan inte vara mycket mer nöjd än så. Läs mer
    2017-08-21 Christoffer P svarar Niclas F
    Tack för de fina orden! Väldigt kul att få hjälpa till att sälja din fina lägenhet!
Erik Andersson
Sarah Sjödin