Christoffer Perenkranz
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2018-11

Läs vad 31 kunder tycker om Christoffer Perenkranz

• Tobias B köpte sin bostad med hjälp av Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Jag köpte en 2 rok i hjorthagen. Christoffer var enkel att få tag på, hjälpsam, trevlig och ärlig i sin kommunikation. Läs mer
    2018-12-05 Christoffer P svarar Tobias B
    Vad kul att du uppskattar servicen! Är övertygad om att du kommer trivas i din nya lägenhet.
    Christoffer P gillar detta
  • Ásgeir J köpte sin bostad med hjälp av Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    We were very happy with all the assistance Christoffer gave us as buyers of an apartment in Norra Djurgårdsstaden. Christoffer was extremely helpful in every regard. He answered emails quickly and thoroughly and was willing and quick to help us with everything, whether it was directly related to the sale or not. He is very courteous and personable as well. Läs mer
    2018-12-05 Christoffer P svarar Ásgeir J
    Thank you for your kind words! :)
    Christoffer P gillar detta
  • Erik B sålde sin bostad med hjälp av Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Alltid snabb återkoppling med tydliga svar. Läs mer
    2018-12-05 Christoffer P svarar Erik B
    Tack Erik! Det var ett nöje att hjälpa dig med försäljningen. Lycka till med allt nu :)
  • Oscar B
    Oscar B skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Max poäng till Christoffer. Sålde vår 2:a nyligen. Han har visat engagemang, tillit, tillgänglighet och varit proffsig och gett goda råd under hela säljeprocess. Läs mer
    2018-10-21 Christoffer P svarar Oscar B
    Tusen Tack Oscar! Vi har kämpat på under en lång period och med en hel del visningar men tillslut lyckades vi hitta rätt köpare. Önskar er fortsatt lycka till med allt så ses vi på tillträdet.
    Christoffer P gillar detta
  • Dalija A skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Bra bemötande och bra återkoppling. Fanns en lösning på allt och allt gick väldigt snabbt och smidigt. Läs mer
    Christoffer P gillar detta
  • Simon T skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Sålt en 4a i norra djurgårdstaden i Stockholm genom Christoffer Perencranz. Mycket bra uppföljning och höll det han lovat i termer av återkoppling 100% av gångerna. Mycket bra påläst och hittade nya spekulanter med kort varsel. Vi vald mäklare utifrån kunskap, tidigare försäljning och proffessionalitet. Andra mäklare var mer fokuserad på mjuka värde vilket inte betyder något för våran del. Givet marknaden så lyckades Christoffer klämma ut så mycket pengar det vara gick från objektet med hänsyn till tidsramen. Kortfattat, hög tllförlitlighet och förtroende. Läs mer
    2018-10-11 Christoffer P svarar Simon T
    Tusen tack för de varma orden! Det har varit ett nöje att hjälpa er med försäljningen! Vi ses på tillträdet.
    Christoffer P gillar detta
  • Johanna H skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Seriös och proffsig mäklare. Kan marknaden och Norra Djurgårdsstaden. Vi kände oss trygga genom hela försäljningen. Läs mer
    Christoffer P gillar detta
  • Viktor P skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Christoffer är seriös, håller vad han lovar, svarar snabbt och jobbar aktivt för att processen skall gå smidigt för både säljare och köpare. Han kan även sitt område väl och är insatt i detaljer kring affären som ger ett extra seriöst intryck. Läs mer
    Christoffer P gillar detta
  • Anne O köpte sin bostad med hjälp av Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Hade inte så höga förväntningar på grund av tidigare erfarenhet av mäklare, men här var det ett proffsigt bemötande och det var kunden som det var fokus på. Kan varmt rekommendera mäklaren. Läs mer
    2018-12-05 Christoffer P svarar Anne O
    Tack för de varma orden Anne! Det glädjer mig att jag lyckats motbevisa dina tidigare erfarenheter. Allt gott till er!
    Christoffer P gillar detta
  • Mia W köpte sin bostad med hjälp av Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Christoffer var en utmärkt hjälp när vi sökte efter en ny bostad i Norra Djurgårdsstaden. Snabb, kommunikativ och hjälpsam. Kan varmt rekommendera honom och Fastighetsbyrån. Läs mer
    2018-09-13 Christoffer P svarar Mia W
    Tusen tack och vad roligt att ni är nöjda. Ni har köpt en fantastisk lägenhet och jag är övertygad om att ni kommer att trivas i Djurgårdsstaden :)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

Erik Andersson