Christoffer Perenkranz
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-07 - 2019-06

Läs vad 56 Läs vad Christoffer Perenkranz

• Katarina G sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2019-07-11

Hjorthagen
    Christoffer lyssnar och anpassar sig efter ditt behov. Man känner sig trygg och är grymt nöjd med slutpriset, Christoffer och även Erik med fastighetsbyråns teamwork :)! Tack för en lyckad försäljning! Läs mer
  • Rachel H
    Rachel H köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2019-06-29

Norra Djurgårdsstaden
    Lägenheten som jag köpte på Drevergatan 3 blev en supersnabb affär. Jag lämnade den högsta möjliga bud jag hade råd med, och fick lägenheten direkt! Jag är väldigt nöjd. Läs mer
  • Richard S sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2019-06-26

Norra Djurgårdsstaden
    Sålt 3 rummare norra djurgårdsstaden.

Mycket professionell och noggrann person med stort tålamod. Väldigt bra bemötande. Han satte upp rimliga mål som vi sedan nådde.

Tack för ett bra utfört arbete! Läs mer
  • Lisa Å sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2019-06-26

Norra Djurgårdsstaden
    En lyhörd mäklare med stenkoll på marknaden. Christoffer är snabb på att svara på frågor, alltid tillgänglig samt har kloka idéer. Han lyckades med att få både oss som säljare och vår köpare nöjda. Jag skulle verkligen rekommendera Christoffer! Läs mer
    2019-06-26 Christoffer P svarar Lisa Å
    Tack för varma ord Lisa! :) Jag hoppas ni kommer trivas i huset i Tyresö, annars får ni höra av er så får vi hitta en lägenhet i Djurgårdsstaden åt er :)
    Christoffer P gillar detta
  • Charlotta M köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2019-06-21

Östermalm / Gärdet
    Jag köpte en lägenhet som Christoffer mäklade. Han har kvick, proffsig och alltid mycket trevlig. Han hjälpte mig att göra bostadsköpet till en smidig upplevelse. Jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2019-06-26 Christoffer P svarar Charlotta M
    Tusen tack för fina ord Charlotta! Jag hoppas du ska trivas i lägenheten på Sandhamnsgatan :)
    Christoffer P gillar detta
  • Wannapa M sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2019-06-19

Norra Djurgårdsstaden
    Han var bästa av alla vi har träffat!!! 👍🏻 Läs mer
    2019-06-26 Christoffer P svarar Wannapa M
    Så roligt att vi fick ihop allt!
  • Mikael A köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2019-06-07

Mycket bra. Bra bemötande och kommunikation under processen Läs mer
  • Erik B sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2019-06-07

Pålitlig, proffsig och rätt inställning. 5/5 Läs mer
  • Tove B
    Tove B sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2019-05-25

Östermalm / Gärdet
    Christoffer hjälpte oss att sälja vår lägenhet på Gärdet. Hela processen var supersmidig och proffsig med information när man vill ha den, alltid snabbt svar när man undrade något och känsla av att han verkligen har koll! Hade inte kunnat tänka mig en bättre mäklare så kan verkligen varmt rekommendera Christoffer för den som ska sälja! Läs mer
    2019-05-27 Christoffer P svarar Tove B
    Tusen tack för era ord Tove! :) Så kul att det gick så snabbt och smidigt! Vi ses på tillträdet, hör av er om ni funderar på något :)
    Christoffer P gillar detta
  • Cathrin O sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2019-05-20

Christoffer Perenkranz är ett superproffs! Läs mer
    2019-05-27 Christoffer P svarar Cathrin O
    Det har varit ett nöje Cathrin! :)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

Erik Andersson