Christoffer Perenkranz

Christoffer Perenkranz

Christoffer Perenkranz är mäklare på Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

Christoffer Perenkranz har varit registrerad mäklare sedan 2017-06. Christoffer Perenkranz har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-08 och har fått 352 omdömen med ett betyg på 4.9. Christoffer Perenkranz har haft 54 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

352 omdömen om Christoffer Perenkranz

Sedan starten hos Reco 2017
Si W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
Norra Djurgårdsstaden

Christoffer har alla egenskaper man bör ha som en toppsäljare. Man kan lita på att han gör jobbet.

Jan Philip T
Norra Djurgårdsstaden

Professionell och lättsam att ha att göra med.

Victor B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
Hjorthagen

Affären gick snabbt och smidigt.

Karl H
Norra Djurgårdsstaden

Proffesionellt och förtroendeingivande bemötande. Upplevde att han var duktig på att hantera förväntningar. Affären gick enligt förväntningar.

Tomas T
Norra Djurgårdsstaden

Trevlig, tydlig och professionell. Lotsade säljare och köpare proffsigt genom hela processen.

Fredrik H
Norra Djurgårdsstaden

Bra koll på området och allmänt vettig att ha att göra med.

Panteha K
Norra Djurgårdsstaden

Christoffer som mäklare i Norra Djurgårdsstaden var fantastiskt lyhörd och mån om oss som säljare. Han var snabb på att återkoppla och berätta om läget. Vi är super nöjda över slutpriset.

Karl J
Norra Djurgårdsstaden

Christoffer är en ödmjuk, genuin och duktig mäklare måste jag säga! Precis köpt av honom och kommer att anlita honom när jag själv ska sälja.

Nils B
Hjorthagen

Det är andra gången vi anlitar Christoffer för att sälja en lägenhet. Han har varit trygg och hjälpsam genom hela affären. Christoffer har bra koll på området och har givit oss goda råd som lett till en försäljning som vi varit mycket nöjda med.

Trotte H
Skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

Fantastisk mäklare på alla sätt och vis! Tillmötesgående, hjälpsam, väldigt kunnig och engagerad. Rekommenderar starkt!