Sarah Sjödin
Registrerad mäklare sedan 2010-03-01
Aktiv på Reco.se sedan 2013-04-24
2019-08 - 2020-07
Mitt arbete som fastighetsmäklare utmanar mig varje dag. Jag inspireras av alla nya möten och situationer som yrket ställer mig inför. Kort och gott älskar jag att hjälpa folk att göra affärer och ta nya steg i livet! Min målsättning är att alltid överträffa kundens förväntningar. Med mig i bagaget har jag 10 års erfarenhet av försäljning, både som säljare, projektledare och försäljningschef innom media och reklam. Läs mer

Läs vad 82 Läs vad Sarah Sjödin

• Johan N sålde sin lägenhet med hjälp av Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2020-06-22

4:a
    Norra Djurgårdsstaden
    Sarah är väldigt hjälpsam och professionell. Läs mer
  • Johan B sålde sin lägenhet med hjälp av Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2020-06-19

Norra Djurgårdsstaden
    Trevligt kunnigt om norra djurgården Läs mer
  • Susanna Kristiina P sålde sin lägenhet med hjälp av Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2020-06-08

4:a
    Norra Djurgårdsstaden
    Sarah sålde våran lägenhet. Jag tycker hon är professionell och lätt att jobba med. Jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Hanna L sålde sin lägenhet med hjälp av Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2020-05-26

Östermalm / Gärdet
    Trots Corona situationen lyckades Sarah sälja min lägenhet! Hon är proffsig, rak och ärlig. Rekomenderas varmt! Läs mer
  • Cecilia L köpte sin lägenhet med hjälp av Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2020-04-16

Norra Djurgårdsstaden
    Jag köpte en bostad av Sarah, det var dock inte hon som var mäklaren som visade bostaden och som jag hade kontakt med under beslutsprocessen, utan Sara tog över från sin kollega i samband med kontraktsskrivningen.

Upplevde Sara som rak vilket är positivt men inte som särskilt varm. Läs mer
  • Henrik N sålde sin lägenhet med hjälp av Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2020-04-14

Norra Djurgårdsstaden
    Vi fick ett fantastisk bemötande av Sarah. Snabb, lyhörd och proffsigt. Vi är mycket nöjda med vår försäljningsprocess. Läs mer
  • Lennart F köpte sin lägenhet med hjälp av Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2020-03-20

Vi har köpt en lägenhet på Norra Djurgårdsstaden och fått god service. Läs mer
  • Michael P sålde sin lägenhet med hjälp av Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2020-02-09

Norra Djurgårdsstaden
    Har sålt i Broparken, en 3a.
    Bra bemött, inget konstigt där, hon är duktig och gör ett jättebra jobb.
    Allt var bra. Läs mer
  • Anna T sålde sin lägenhet med hjälp av Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2020-02-08

Norra Djurgårdsstaden
    Sarah är en fantastisk mäklare. Resultatet överträffade mina förväntningar. Läs mer
  • Filip R sålde sin lägenhet med hjälp av Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2019-12-02

5:a
    Norra Djurgårdsstaden
    Sarah Sjödin är väldigt kunnig och man kan väl sammanfatta det bäst som att hon fick rätt både vad gäller intresse för lägenheten och rätt prisbild för lägenheten. Dessutom väldigt serviceminded och tillgänglig på alla sätt. Vi har både köpt av och sålt via Sarah Sjödin. Därför kan vige våra varmaste rekommendationer att anlita Sarah Sjödin! Läs mer
    2019-12-02 Sarah S svarar Filip R
    Tusen tack Filip, Det var ett nöje och kul att det gick så bra! Vi ses och hörs vidare! MVH Sarah

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

Erik Andersson