Sarah Sjödin

Sarah Sjödin

Sarah Sjödin är mäklare på Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

Sarah Sjödin har varit registrerad mäklare sedan 2010-03. Sarah Sjödin har varit aktiv på Reco.se sedan 2013-04 och har fått 114 omdömen med ett betyg på 4.7. Sarah Sjödin har haft 16 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Mitt arbete som fastighetsmäklare utmanar mig varje dag. Jag inspireras av alla nya möten och situationer som yrket ställer mig inför. Kort och gott älskar jag att hjälpa folk att göra affärer och ta nya steg i livet! Min målsättning är att alltid överträffa kundens förväntningar. Med mig i bagaget har jag 10 års erfarenhet av försäljning, både som säljare, projektledare och försäljningschef innom media och reklam.

114 omdömen om Sarah Sjödin

Sedan starten hos Reco 2013
Igor I
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
Norra Djurgårdsstaden

One of the best real estate experiences I have ever had, not only in Sweden, but across 4 different countries. Very helpful and informative broker, that made the entire process extremely smooth and pleasant.

Svar från Sarah Sjödin

Thank you Igor, its been a plesure helping you!

Yonna H
Norra Djurgårdsstaden

Sarah var tillgänglig och gav ett trevligt och tryggt bemötande.

Susanne L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
Norra Djurgårdsstaden

Rak, tydlig och mkt energi. Inger förtroende

Johan N
Norra Djurgårdsstaden

Sarah ger en fantastisk support i alla olika frågor som gäller köp och försäljning av bostad.

Eva Zefvrinus V
Norra Djurgårdsstaden

Trevlig, tillmötesgående och hjälpsam. Modig när vi behövde det.

Meta S

Toppenbra och lätttillgänglig.

Oskar N
Norra Djurgårdsstaden

Bra bemötande och bra löpande kontakt.

David J
Norra Djurgårdsstaden

Har ännu inte träffat Sarah i person. All digital kontakt med Sarah har varit snabb, tydlig och trevlig. Tack /David

Svar från Sarah Sjödin

Tack David! Vi ses på tillträdet!

Per B
Norra Djurgårdsstaden

Vi hade bara en mycket kort kontakt i samband med en privat visning av Jaktgatan 25 och en kort diskusiion om pris och tillträde. Överlåtelsekontraktet sköttes av Erik Andersson. Inget att anmärka på

Felicia W
Norra Djurgårdsstaden

Sarah hjälpte mig att sälja min lägenhet. Jag har även träffat henne i sammanhang där hon sålt objekt jag varit intresserad av. Sarah är kunnig, engagerad och mycket professionell. Jag rekommenderar henne varmt.