Sarah Sjödin
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2013
2019-04 - 2020-03
Mitt arbete som fastighetsmäklare utmanar mig varje dag. Jag inspireras av alla nya möten och situationer som yrket ställer mig inför. Kort och gott älskar jag att hjälpa folk att göra affärer och ta nya steg i livet! Min målsättning är att alltid överträffa kundens förväntningar. Med mig i bagaget har jag 10 års erfarenhet av försäljning, både som säljare, projektledare och försäljningschef innom media och reklam. Läs mer

Läs vad 76 Läs vad Sarah Sjödin

• Lennart F köpte sin lägenhet med hjälp av Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2020-03-20

Vi har köpt en lägenhet på Norra Djurgårdsstaden och fått god service. Läs mer
  • Michael P sålde sin lägenhet med hjälp av Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2020-02-09

Norra Djurgårdsstaden
    Har sålt i Broparken, en 3a.
    Bra bemött, inget konstigt där, hon är duktig och gör ett jättebra jobb.
    Allt var bra. Läs mer
  • Anna T sålde sin lägenhet med hjälp av Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2020-02-08

Norra Djurgårdsstaden
    Sarah är en fantastisk mäklare. Resultatet överträffade mina förväntningar. Läs mer
  • Filip R sålde sin lägenhet med hjälp av Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2019-12-02

Norra Djurgårdsstaden
    Sarah Sjödin är väldigt kunnig och man kan väl sammanfatta det bäst som att hon fick rätt både vad gäller intresse för lägenheten och rätt prisbild för lägenheten. Dessutom väldigt serviceminded och tillgänglig på alla sätt. Vi har både köpt av och sålt via Sarah Sjödin. Därför kan vige våra varmaste rekommendationer att anlita Sarah Sjödin! Läs mer
    2019-12-02 Sarah S svarar Filip R
    Tusen tack Filip, Det var ett nöje och kul att det gick så bra! Vi ses och hörs vidare! MVH Sarah
  • Linda 1 R sålde sin lägenhet med hjälp av Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2019-12-02

Norra Djurgårdsstaden
    Vi sålde vår femma i Norra Djurgårdsstaden genom Fastighetsbyrån och Sarah Sjödin. Vi fick ett vänligt och proffsigt bemötande och snabb återkoppling. Försäljningen gick snabbt och smidigt och slutade på en nivå som vi var mycket nöjda med! Läs mer
    2019-12-02 Sarah S svarar Linda 1 R
    Tack Linda, kul att få hjälpa er! Vi ses på tillträdet och hörs innan om det är något ni klurar på. // Sarah
  • Annika G
    Annika G sålde sin lägenhet med hjälp av Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2019-02-21

Norra Djurgårdsstaden
    Sålt och köpt nyproduktion inom Norra Djurgårdsstaden.
    Sarah höll regelbunden kontakt och uppdateringar och hade ett trevligt bemötande.
    Önskat utgångspris sänktes dock ganska snabbt på inrådan av mäklare. Eftersom det var i januari månad tyckte vi nog som säljare att vi kunde avvaktat lite till.
    En bildmiss av Fastighetsbyrån kompenserades på ett bra sätt.
    Med tanke på att försäljningen skedde när marknaden sviktade och att det blev en mer utdragen process tidsmässigt, höll Sarah moder uppe och i slutändan blev vi nöjda med affären! Läs mer
    2019-03-04 Sarah S svarar Annika G
    Tack snälla Annika! Det tog lite tid men blev mycket bra till slut. Vi ses och hörs snart!
  • Joanna B skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2018-12-08

Köpte av Sarah. Oseriöst. Väldigt svårt att få kontakt. Gjorde fel i avtalet som vi uppmärksammade på och blev tvungna att skriva på nytt. Läs mer
  • Christina E sålde sin bostad med hjälp av Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2018-12-02

Sålde bostadsrätt. Möttes av professionalitet , erfarenhet. Lugnt och sakligt bemötande som skapade en trygghet under affären.
    Mvh Läs mer
    2018-12-04 Sarah S svarar Christina E
    Tack för ett bra samarbete! Det har varit ett nöje att hjälpa er sälja er fina lägenhet. Vi ses på tillträdet!
  • Axel B skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2018-09-30

Köpt en lägenhet. Tycker att Sara vart tillgänglig och snabb på svar vilket vart skönt. Det känns också som att jag kan höra av mig igen om något skulle dyka upp. Varit en väldigt smidig affär, jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Magnus P skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2018-09-17

Köpt en 4a av Sarah. Allt gick bra. Kunnig, trevlig och proffsigt utförande. Känns rutinerad och inger trygghet. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

Erik Andersson