Svensk Fastighetsförmedling Danderyd

Svensk Fastighetsförmedling Danderyd

Välkommen till Danderyds mest anlitade fastighetsmäklare - Svensk Fastighetsförmedling!

Här i BoButiken i Danderyd arbetar fyra fastighetsmäklare och en mäklarassistent och vi har funnits här sedan 1980-talet. Tillsammans har vi många år av bred erfarenhet och vi arbetar med engagemang, nytänkande, affärsmässighet och omtänksamhet. Vi kan Danderyd och vet dels vad köparna vill se vid visning och hur du enklast tar dig till skola, jobb eller naturområde.

Vill du ha en mäklare med koll på läget? Välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling.

Läs vad 337 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Gyltefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    2021-10-18
    Mycket tydlig, ärlig och väldigt smidig. Elin hjälpte mig med minsta fråga och var inte svår att få tag på. Hon hörde även av sig utanför vanlig arbetstid. Jag skulle kunna rekommendera henne till alla.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Gyltefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    2021-10-06
    Elin är en mycket trevlig och flexibel mäklare. Hon har varit otroligt tillmötesgående under hela processen och vi kände oss väldigt trygga med hennes hjälp. Även efter kontraktsskrivning har hon varit extremt tillgänglig för frågor och annan hjälp som vi har behövt. Rekommenderar!
    2021-10-04
    110 % service. Ordnade två privatvisningar inom två dagar. Har träffat flera mäklare tidigare, men Elins hängivenhet var något utöver det vanliga. Väldigt opartisk också, vilket känns tryggt som köpare. Återkom snabbt.
    2021-10-03
    Kände mig väldigt trygg med Elin som mäklare. Hon förklarade alla steg i processen och återkopplade hela tiden. Hade fullt förtroende för henne!
  • köpte sitt hus med hjälp av Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    • Trädgårdsstaden
    2021-10-03
    Jenny var kommunikativ och tillgänglig. Förtroendeingivande och kunnig genom hela processen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    2021-10-03
    Nu har vi både köpt ett hus med Jenny som mäklare och sedan sålt vår lägenhet med Jenny som mäklare. Jenny skötte allt snabbt och proffsigt och var lugn och positiv genom båda processerna.
    Rekommenderas varmt!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Strömqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    1 blev bemött av glädje
    2 hoppas på affär och hon ledde affären i mål :)
    3 toppentjej ordningsam och tydlig kan varmt rekommendera henne!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Strömqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    2021-09-30
    Snabb och proffsig försäljning, som gav märkbart mervärde för alla inblandade parter. Rekommenderas starkt!
    2021-09-30
    Jenny gav ett mycket professionellt intryck och uppvisade stor erfarenhet kring planering och försäljningen av vår bostad!

Hon infriade alla våra förväntningar och har snabba responstider vid funderingar.

Nu har vi på mycket kort tid både köpt och sålt med Jenny som mäklare på båda sidor och vi kommer inte tveka på att anlita henne i framtiden!
  • sålde sitt hus med hjälp av Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    • Trädgårdsstaden
    2021-09-30
    Mycket bra bemötande både mot oss säljare och alla spekulanter. Tillgänglig och kommer med bra förslag.
    2021-09-30
    Mycket bra och sammarbetsvillig.
  • Maria N
    2021-09-30
    Mycket trevlig och flitig mäklare som hjälpte mig med allt jag behövde ha hjälp med.

Elin Gyltefors lyssnade på mina önskemål och bemötte mig med stor kunskap och vänligt leende.

Toppenbra!
    ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    • Mörbybacken
    2021-09-27
    Vi är väldigt nöjda med Sofie och Svensk Fastighetsförmedling. Proffsigt bemötande och bra vägledning genom hela försäljningsprocessen. Påläst och flexibel , Alltid redo att ge råd och hjälpa till snabbt för att komma vidare i försäljningsprocessen.
    2021-09-16
    Jag mycket nöjd med Elins arbete! Det viktigaste för mig var att anlita en driven mäklare som vill kundens bästa, vilket Elin levde upp till. Elin var flexibel, proaktiv och kundorienterad under hela processen. Jag rekommenderar Elin!
    2021-09-16
    Professionellt, trevligt och engagerat!
    2021-09-15
    Jag är mycket nöjd med Jenny som mäklare vid försäljningen av vårt hus. Kompetent, lugn, positiv och lyhörd för våra önskemål genomförde hon försäljningen på ett mycket bra sätt.
    Jag rekommenderar henne gärna!
    2021-09-13
    Utmärkt bemötande och tillgänglig. Privat visning var inga problem.
    • Enebyberg
    2021-09-13
    Toppenmäkkare som har sålt två hus till mig. Effektiv och professionell! Jag är mycket nöjd!
    2021-09-10
    Professionellt bemötande så jag kände mig trygg i affären :)
    2021-09-10
    Jag har samma uppfattning som min fru Agneta som har besvarat frågorna
    2021-09-10
    Snabb, effektiv, korrekt och vänlig!
    2021-09-08
    Sofie är väldigt trevlig och proffsig, samt ställde upp på obekväma tider för att ordna extra privata och publika visningar.
    • Skogsvik
    2021-09-07
    Jenny är öppen, transparent och proffsig på alla sätt.
    2021-09-07
    Tillgänglig, snabb och konsultativ mäklare.
    2021-09-07
    Verkligen duktig mäklare. Mycket kunnig och proffsig.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    2021-09-07
    Det var en fröjd att jobba med Jenny!
    • Skogsvik
    2021-09-07
    Det var en fröjd att jobba med Jenny!
    • Inverness
    2021-09-06
    Jag tycker hon har vart trevlig och proffsig genom hela processen!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Palmblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    2021-09-06
    Johan was very professional and helpful especially when it comes to explaining the procedures to us foreigners who are inexperienced with buying a property in Sweden.
    He was also very realistic regarding the property and its' value, as well as the area in which the property is located and I, find that very respectful and helpful in making a decision.,
    We are very thankful and content with the purchase as well as with Johan's consideration and help.
    2021-09-02
    Sofie var professionell genom hela affären. Trevlig, seriös och mycket kompetent. God lokalkännedom vilket fick mig att känna mig trygg i mitt köp. Mitt val av mäklare när det blir dags för en försäljning kommer givetvis bli Sofie.
    Bra, snabb, proffesionell!
    Motsvarade förväntningarna.
    2021-09-01
    Mycket bra och proffesionellt bemötande hela vägen!
    Jag kan verkligen rekommendera Sofie.
    2021-09-01
    Duktig på att återkoppla och bra att rådgöra med för nästa steg. Uppfyllde alla förväntningar så vi är mycket nöjda.
    2021-08-30
    Det gick väldigt bra och och jag har fått rätt information, jag är jätte nöjd 😄
    2021-08-29
    Det var helt perfekt har inget att anmärka på
    • Kevinge
    2021-08-26
    Proffsigt bemömötande. Mina höga förväntningar på mäklaren har infriats med råge. Elin är kunnig, alert, följer upp och informerar kontinuerligt och som kund känner man att man vet vad som händer under hela processen.
    Jag är jättenöjd med hanteringe av försäljningen av min lägenhet. Stort tack!
    2021-08-25
    Fick mig att känna mig delaktig från första början och stod samtidigt för en smidig process och ett pris enligt förväntningar, trots få intressenter. Trevlig och förtroendeingivande!
    2021-08-24
    Korrekt, snabb och effektiv mäklare.
    2021-08-23
    Blev bra bemött och hon hjälp till väl.
    2021-08-23
    Vi har blivit bemötta på ett mycket bra sätt med ett professionellt agerande.
    2021-08-11
    Trevligt och ett korrekt hanterade av hela försäljningen.
    Upplever det som att hon är öppen och en korrekt beskrivning av lägenheten. Har mött andra mäklare som tänjer på sanningen till det yttersta när jag varit köpare och det är inte roligt. Nu när jag var säljare hade jag haft mindre problem med det. Men det känns som att riksen för problem med Elin som mäklare är minimerade. Då både köpare och säljare ska kunna känna sig trygga och nöjda med den service som hon tillhandahåller.
    2021-08-11
    Vi blev bra bemötta ,blir ju korta möten i dessa covid tider.
    Hon levde upp till förväntningarna.
    Upplevelsen har varit mycket bra då säljaren var från Luleå och vi bor i Kalmar. Så mäklaren har löst detta mycket bra.
    2021-08-10
    Jag blev bemött på ett välkomnande sätt och mina förväntningar jag hade var att jag skulle träffa en mäklare som pratade en hel del för att sälja bostaden men så var inte fallet utan hon var bra på det hon lät oss ta taktpinnen lite grann och titta på bostaden och sedan ställa eventuella frågor vi hade om bostaden och de svarade hon på lysande och hade svar till allt. Som en sammanfattning var det en bra upplevelse vid hela köpet hon var hjälpsam under hela köpet även efter visningen då hon var hjälpsam och informativ.
    2021-08-01
    Bra mäklare! Skulle rekommendera!
    2021-07-30
    Utmärkt service från början till slut!
    2021-07-23
    Jenny gjorde försäljningen av vårt bostad väldigt smidigt. Hon tog hänsyn till våra önskemål, gjorde ett fantastiskt arbete och hittade en köpare och fick det vi ville ha för bostaden utan att vi ens behövde lägga ut den till försäljning.
    2021-07-20
    Sofie gjorde en mycket bra professionell försäljning trots att marknaden hade kommit till sommarstiltje.
    • Nora
    2021-07-14
    Jenny är en av de bästa och mest professionella mäklare vi har stött på. Man känner sig trygg som köpare.
  • Ulrica M
    2021-07-09
    Proffsig
    Lyhörd
    Snabb i återkopplingen
  • köpte sitt hus med hjälp av Johan Palmblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    2021-07-05
    Otroligt hjälpsam, flexibel och ett fantastiskt bemötande! Vi har både köpt och sålt med Johan över åren och alltid fått det där lilla extra för att man ska för den bästa tänkbara hjälpen både som köpare och säljare. Vi har även köpt och sålt med andra mäklare på andra orter och inte varit lika imponerade - Johan är i en klass för sig!