Alla kategorier Mäklare Stockholms län Sollentuna Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Danderyd

Svensk Fastighetsförmedling Danderyd

Mörby Centrum, 182 11 Danderyd — Visa karta

Välkommen till Danderyds mest anlitade fastighetsmäklare - Svensk Fastighetsförmedling!

Här i BoButiken i Danderyd arbetar fyra fastighetsmäklare och en mäklarassistent och vi har funnits här sedan 1980-talet. Tillsammans har vi många år av bred erfarenhet och vi arbetar med engagemang, nytänkande, affärsmässighet och omtänksamhet. Vi kan Danderyd och vet dels vad köparna vill se vid visning och hur du enklast tar dig till skola, jobb eller naturområde.

Vill du ha en mäklare med koll på läget? Välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling.

Läs vad 34 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd

• Yvonne J
    Yvonne J skrev om Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Väldigt positiv och glad person.Jag skulle gärna anlita henne igen för ett annat objekt för jag har stort förtroende för henne.
  • Moni R
    Moni R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Jag tycker att min mäklare Johanna uppfyllde mina förväntningar. I kontakten är hon professionell, lyssnar på kunden, bra bemötande och insatt i sitt yrke.
  • Yvonne K
    Yvonne K skrev om Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Vänlig kunnig erfaren intresserad av objektet
  • Merith L
    Merith L skrev om Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Jag har mycket bra erfarenheter av Jenny sedan tidigare och mitt intryck kvarstår. Absolut bästa betyg!
  • Robert B
    Robert B skrev om Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Mycket duktig.Hon har hållit mig informerad under hela processen var vi ligger och hon fick dessutom ta över objektet efter det att en kollega skuta. Detta gjorde hon riktigt bra.
  • Göran M
    Göran M skrev om Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Mycket bra och professionellt bemötande från vårt första möte i lägenheten till avtalsskrivande. Det jag gillade främst var att Jenny hela tiden var på och även hade is i magen under budgivningen. Ett annat plus var att Jenny var lätt att nå per tel/mail.

Mycket nöjd som kund!
    2017-10-17 Jenny D svarar Göran M
    Tack för fina ord Göran, det gläder mig att du är nöjd med mitt arbete!
  • Olle B
    Olle B skrev om Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Bra, välstrukturerad och utan några problem förutom att säljaren inte accepterade det ” accepterade priset” utan jag fick höja budet vilket kändes lite märkligt.
    2017-09-29 Jenny D svarar Olle B
    Hej Olle, tack för ditt fina omdöme. Min roll som mäklare är att vara mellanhanden mellan säljare och köpare. Även om ett accepterat pris är angett är det säljaren som väljer om bostaden ska säljas till vem och till vilket pris. Jag hoppas du trivs bra i din bostad, säg till så hjälper jag gärna till med värdering eller liknade om du har behov av det.

Vänligen
    Jenny Dunér
  • Johan F
    Johan F skrev om Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Jenny har gjort 2 uppdrag för mig. Mycket gedigen insats och gav stort förtroende. Jag är ganska luttrad med dåliga/mediokra uppdrag av andra mäklare.
    2017-09-28 Jenny D svarar Johan F
    Tack för fina ord Johan! Jag hoppas ni trivs i stan, hälsa Marie från mig. Med vänlig hälsning Jenny Dunér
  • Vera P
    Vera P skrev om Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Vi upplevde Jenny som professionell, trevlig och ärlig. Vi fick ett gott bemötande av Jenny och är nöjda med hennes jobb. Det har varit lätt att komma i kontakt med henne, hon återkopplade snabbt och vi fick snabba svar vid behov.
    2017-09-28 Jenny D svarar Vera P
    Tack snälla Vera. Jag hoppas ni trivs bra i nya lägenheten, det är bara att ni hör av er om ni behöver hjälp med värdering eller liknande framöver. Med vänlig hälsning Jenny Dunér
  • Karin Ö
    Karin Ö skrev om Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Bra bemötande. Är mycket nöjd.
    2017-09-28 Jenny D svarar Karin Ö
    Tack för rekommendationen Karin. Jag hoppas allt är bra med er! Med vänlig hälsning Jenny Dunér
  • Jonas W
    Jonas W skrev om Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Jenny är seriös, långsiktig, noggrann som mäklare. Hon hjälpte oss på bäst sätt med vår husförsäljning, och har därefter hjälpt oss vidare inom familjen med 3 olika försäljningar och köp. Jag rekommenderar Jenny varmt.
    2017-09-28 Jenny D svarar Jonas W
    Stort tack för fina ord Jonas! Jag hoppas allt är bra med er. Med vänlig hälsning Jenny Dunér
  • Eva M
    Eva M skrev om Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Jag har träffat Jenny Dunér vid ett par lägenhetsaffär i vår familj och är mycket nöjd med Jennys agerande och hjälp.
    2017-09-28 Jenny D svarar Eva M
    Tack Eva, jag hoppas du trivs bra i ditt nya boende. Med vänlig hälsning Jenny Dunér
  • Claes G
    Claes G skrev om Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Tillmötesgående, saklig och konkret i samtliga delar m.a.o. proffsig.
    2017-09-28 Jenny D svarar Claes G
    Tack för rekommendationen Claes. Jag hoppas du trivs bra i lägenheten, jag har precis lagt ut en 2:a till försäljning i din grannport. Med vänlig hälsning Jenny Dunér
  • Felicia J
    Felicia J skrev om Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Alltifrån glad trevlig och hjälpsam! Har hon inte svar på frågorna så tar hon reda på de. Helt klart bästa säljaren vi haft! Främst i den bemärkelsen att hon håller hon nöjda med information och hårt arbete!
    2017-09-28 Jenny D svarar Felicia J
    Tack Felicia! Känns väldigt speciellt att ha följt er från köpet av er första 1:a till ert nuvarande boende. Med vänlig hälsning Jenny Dunér
  • Karl G
    Karl G skrev om Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Proffsig, tillgänglig, positiv.
    2017-09-26 Jenny D svarar Karl G
    Tack Karl, vad trevligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Jag hoppas ni ska trivas bra i Uppsala! Med vänlig hälsning Jenny Dunér
  • Momcilo I
    Momcilo I skrev om Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Jenny är en väldigt bra mäklare som man snabbt får förtroende för. Hon jobbar hårt för att tillmötesgå säljarens önskningar i form av förväntat pris. Jenny är alltid glad och svarar gärna på frågor även efter avslutat uppdrag. Hon får högsta betyget av mig.
    2017-09-26 Jenny D svarar Momcilo I
    Tack snälla för fina ord! Med vänlig hälsning Jenny Dunér
  • Veronica S
    Veronica S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Johanna var proffsig, mycket kunnig och trevlig!
  • Amanda J
    Amanda J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Hon är duktig och jag fick väldig bra bemötande. Hon satsar mycket på sitt jobb och jobbar otrolig många timmar med sina uppdrag, även på obekväma tider. Hon verkar vara lite nybörjare , men blir säkert bättre och bättre med tiden.
  • Ulla-Britta A
    Ulla-Britta A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Hej !
    Vilken himla tur jag hade , när jag klev in på kontoret i Mörby ,och frågade hur man gör när man vill sälja sitt hus och där träffade Johan P .Har fått hjälp med allt . Dessutom sålt huset till högt pris och till en mycket trevlig familj !
  • Charlotte M
    Charlotte M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Otroligt sympatisk mäklare; kunnig, erfaren, hjälpsam, seriös och trevlig. Problemlösare! Kan varmt rekommendera honom.
  • Barbro S
    Barbro S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Bra bemötande och väl genomförd försäljning av fastigheten
  • Lennart Ö
    Lennart Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Mäklaren skött min försäljning på ett bra och professionellt sätt. Rekommenderas.
  • Carl D
    Carl D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Johanna är en genuint duktig mäklare . Hon är väldigt professionell och driven. Jag upplevde en trygghet genom hela affären med goda resultat samt att hon överträffade mitt förväntade slutpris.

Jag kan varmt rekommendera Johanna . / Carl Mörbydalen
  • Brf Mörbybacken 1 G
    Brf Mörbybacken 1 G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Mkt proffsigt arbete. Helnöjd
  • Lena J
    Lena J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Vänlig, trevlig, tillmötesgående, kunnig och profssigt bemötande av Johanna. Hon levde upp tillm in förvntan av hur en fastighetsmäklare sköta affären.
  • Emanuel W
    Emanuel W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Vi har vid flera tillfällen hört av oss specifikt till Johan Palmblad eftersom vi alltid uppskattat hans snabba svar vid rådgivning och utmärkt utfört mäklararbete både när vi köpte (så vi fick reda på Johan första gången) och sedan under hittills två försäljningar. Johan är rak och tydlig och det är egenskaper vi uppskattar. Han håller en hög nivå på professionalitet och service oavsett frågor.
  • Maria E
    Maria E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Jens Isaksson är en mycket bra mäklare.
    Känner ett stort förtroende för honom samt att han alltid har varit tillgänglig i denna försäljning med frågor mm.
    En riktig bra lokal mäklare i Danderyd.
  • Ellen K
    Ellen K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Jätte nöjd med hela processen! Proffsigt och seriöst arbete, kändes verkligen som Johan ville alla all parter skulle bli så nöjda som möjligt! Jag kan varmt rekommendera Svensk Fast. Och Johan som mäklare!
    Hälsningar Ellen
  • Hans v
    Hans v skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Mycket positiv!
    Johanna P var professionell och lätt arbeta med.
    Drivande och tydlig, men också öppen och lyhörd för kundens önskemål.
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Snabb försäljning och bra information från mäklaren. God service!
  • Monica R
    Monica R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Fantastiskt att sälja den viktigaste investeringen jag någonsin gjort och mäklaren har skött allt med bravur!!Kommer anlita honom framöver om det blir aktuellt och jag kommer rekommendera honom till alla som behöver en!
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Bra mäklare som alltid tog sig tid
  • Annika K
    Annika K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Kändes proffsig och visste vad han snackade om. Trodde på lägenheten och var lätt att nå.
  • Anders N
    Anders N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Smidigt och problemfritt utfört arbete av Jens. Mäklaruppdraget utfördes exemplariskt. Vi är mycket nöjda och rekommenderar naturligtvis andra som går i säljtankar att anlita Jens.

Mörby Centrum, 182 11 Danderyd