Svensk Fastighetsförmedling Danderyd

Mörby Centrum, 182 11 Danderyd — Visa karta

Välkommen till Danderyds mest anlitade fastighetsmäklare - Svensk Fastighetsförmedling!

Här i BoButiken i Danderyd arbetar fyra fastighetsmäklare och en mäklarassistent och vi har funnits här sedan 1980-talet. Tillsammans har vi många år av bred erfarenhet och vi arbetar med engagemang, nytänkande, affärsmässighet och omtänksamhet. Vi kan Danderyd och vet dels vad köparna vill se vid visning och hur du enklast tar dig till skola, jobb eller naturområde.

Vill du ha en mäklare med koll på läget? Välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling.

Läs vad 162 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd

• 2020-05-21

Linda M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Har både köpt och sålt via Svensk Fast och vi är mycket nöjd med Jenny. En väldigt engagerad och ödmjuk mäklare som brinner för sitt jobb. Läs mer
  • 2020-05-19

Caroline E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Vi köpte ett hus via Jenny och Svensk Fastighetsförmedling Danderyd. Jättebra och proffsigt bemötande och vi som köpare har känt oss trygga hela vägen. Tack Jenny! Läs mer
  • 2020-05-19

Henrik E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Vi köpte villa som såldes av dem. En väldigt bra upplevelse! Läs mer
  • 2020-05-15

Maria S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Jag var tidigare i kontakt med flera mäklare eftersom jag sålt mitt hus och letade nytt objekt i samma område. Jag fick då en syrlig kommentar tillbaka att min önskan om objekt var unik i sitt slag och att det inte var speciellt troligt att jag skulle hitta något som passade. En dag senare får jag tips från min mamma om en lägenhet i villa som lagts ut under kommande försäljning som precis passade mina behov och önskemål (samma mäklarfirma som ovan mäklare arbetar på). Jag kan tycka att mäklaren ovan borde ha informerat om att hans mäklarfirma hade ett objekt som kanske skulle kunna passa mig. Det visar sig sen att ovan mäklare också var den som var mäklare för objektet som jag trots oproffsigt bemötande nu köpt. Objektet sålde sig på egen hand, då jag inte var direkt imponerad av mäklaren. Läs mer
  • 2020-05-04

Dinara R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Jag kan starkt rekommendera mäklare Johan Palmblad. Han hjälpte mig att köpa och sälja lägenhet. Johan är väldigt kunnig i Danderyd område och proaktiv som mäklare, låter inte bostaden sälja av sig själv utan verkligen bidrar med sin kompetens. Läs mer
  • 2020-04-24

Peo K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Vi har i dagarna just signerat ett kontrakt för försäljning av vårt hus. Vi är enormt tacksamma för den mycket professionella och serviceinriktade hjälpen från Jenny på Svensk Fastighetsförmedling Danderyd. Läs mer
  • 2020-04-24

Johan V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Jens är en långvarig och förtroendegivande samtalspartner vid köp och försäljning. Läs mer
  • 2020-04-23

Helena L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    En 2 rumslagenhet I Danderyd. Johan Palmblad var mycket trevlig och kunnig. Vi ar mycket nojda. Läs mer

Evelyn D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Det tog lite tid att sälja lägenheten men till slut gick det bra med hjälp av duktig mäklare. Läs mer

Erika L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Köpt lägenhet etta högst upp med balkong i Danderyd. Blev tipsad av mäklaren när vi förlorade en budgivning. Fick förhandsvisning och köpte samma dag. Mycket nöjd med köp och en förtroendeingivande duktig trevlig mäklare. Kunde inte bli bättre. Läs mer

Jan Åke R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Köpt bostadsrätt vilket var lätt Läs mer

Behnam D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Bra ingformation och uppfäljning Läs mer
  • 2020-03-25

Eva S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Mitt tack till Jenny:
    Hej Jenny,
    Ett stort, varmt och kärt tack för att du på så kort tid sålt min lägenhet. Jag fick stort förtroende för dig när vi möttes första gången för bara 2 veckor sedan. I dessa Corona-tider trodde jag inte det var möjligt att denna affär skulle fungera så smidigt. Din professionella attityd skapade total tillit till dig. Många varma tack för din insats. Det är så enkelt och okomplicerat att jobba med dig. Eftersom jag inte är boende i Mörby kändes det från början besvärligt att sälja min lägenhet, men med din hjälp blev allt enkelt. Än en gång varmt tack från Jan och mig.
    Vänliga hälsningar Eva Läs mer

• 2020-03-23

Brf Mörbylund 11-15 skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
  • 2020-03-18

Sahar A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Jenny is a professional and friendly realtor. The communication was very clear, good followups, and good support during the process. Läs mer
  • 2020-03-17

Tomas R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Vi har köpte ett hus i Danderyd, vi har fått alla information som vi behövde inför budgivning samt köp.
    Mäklaren var tillmötesgående genom hela processen från start till affär. Vi är nöjda Läs mer
  • 2020-03-13

Barbro L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Kompetent, tydlig och effektiv. Hennes råd kändes pålitliga, ingav trygghet och förtroende. Mycket trevlig att ha att göra med. Läs mer
  • 2020-03-13

Peter B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Hjälpsam, påläst, kompetent och trevlig. Läs mer
  • 2020-03-12

Sanja C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Jenny - Proffs från början till slut! Läs mer
  • 2020-03-12

Lars Erik B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Sålde villan genom Jenny Dunér. Suveränt hanterat och ett förstklassigt professionellt, proaktivt och trevligt bemötande under hela processen! Läs mer
  • 2020-02-21

Håkan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Engagerad och kunnig.
    Köpt bostadsrätt på Mörbyhöjden Läs mer
  • 2020-02-07

Claes D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Jag har sålt en bostadsrätt, fått bra service och information Läs mer
  • 2020-01-31

Christina N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Jag tog kontakt med mäklaren eftersom han tidigare har sålt en tomt åt mig, och den upplevelsen var bra. Nu avsågs värdering och försäljning av en villafastighet. Samarbetet har fungerat utmärkt och resultatet föll ut väl. Läs mer
  • 2020-01-27

Karl H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Lgh har jag sålt, mäklaren bemötte mig bra och gjorde det hon kunde för att få ut det jag ville. Tror både hon och jag var nöjda med affären. Läs mer
  • 2019-12-17

Rikard K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Hej,

Jag har köpt en 3:a I Mörbyhöjden.

Jenny som var mäklaren i denna affär var fantastisk.

Jenny var snabb på att svara, och Kunde leverera snabbt om det skedde förendringar med övertagelse osv.

Använd Jenny om du har möjlighet! hon är suverän. Läs mer
  • 2019-12-16

Emma R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Köpte en lägenhet på 43 kvadrat och blev otroligt bra bemött av min mäklare. Väldigt trevlig och påläst, kunde svara på allt och bemötandet kändes genuint. Hon var väldigt bra på att svara snabbt och smidigt på frågor och på telefon vilket kändes tryggt.
    Skulle varmt rekommendera till andra. Läs mer
  • 2019-12-13

Göran E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Utmärkt hantering av vårt ärende!
    Gick i mål igår Läs mer
  • 2019-12-11

Ester R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Sålt en lägenhet.
    Mäklaren har bemött mig fantastiskt och varit ett stort stöd, svarat på alla mina frågor och sett till att allt har flutit på bra.
    Jag hoppades på att sälja till ett bra pris vilket vi gjorde.
    Väldigt positiv upplevelse och är otroligt tacksam för allt stöd. Läs mer
  • 2019-12-05

Mikael B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Sålde min etta i Danderyd och mäklaren var mycket kunnig om området och föreningen vilket gjorde hela processen väldigt smidig! Läs mer
  • 2019-11-14

Alexander A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Transparent, trevlig och förtroende ingivande. Läs mer
  • 2019-11-12

Josefine S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Väldigt kunnig, trevlig och tillmötesgående mäklare (Jens Isaksson). Märks att Jens vet vad han gör och att han kan och även gillar sitt yrke. Har bara positiv att säga om Jens och den hjälp jag fick när jag sålde min lägenhet. Läs mer
  • 2019-10-26

Carina D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    En snabb, duktig och serviceminded mäklare som ingav förtroende!
    Toppenbra helt enkelt! Läs mer
  • 2019-10-23

Ewa B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Vi köpte en lägenhet av Jenny. Allt fungerade bra,. Snabbt svar på frågor, och alltid tillgänglig.
    Mycket vänligt och professionellt bemötande vid alla tillfällen . Läs mer
  • 2019-10-23

Anna Maria H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Jag fick ett trevligt bemötande av min mäklare och upplevde honom som kunnig och hjälpsam. Läs mer
  • 2019-10-22

Jonas W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Jenny Dunér hjälpte oss på bästa sätt att sälja vår brf-lägenhet. Proffsigt och effektivt bemötande från start till mål. Mycket god lokalkännedom och goda råd om hur vi skulle agera i processen. Dessutom känns det bra när jag märker att även köparen är lika nöjd med mäklarens agerande.
    Jag rekommenderar Jenny varmt till den som vill ha en seriös mäklare i Danderyd med omnejd! Läs mer
  • 2019-10-21

Mats R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Kommunikativ, återkopplar väl, drivande, levererar Läs mer
  • 2019-10-20

Magnus K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Jag köpte en bostadsrätt (3:a). Fick ett vänligt och professionellt bemötande av mäklaren, som levde upp till de förväntningar jag hade. Som köpare får man ju inte lika tydlig bild av mäklaren, men de intryck jag fick ingav förtroende. Läs mer
  • 2019-10-20

Linn H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Jag köpte min första lägenhet och min upplevelse har varit lysande! Blev bemött av mäklaren på ett fantastiskt sätt! Läs mer
  • 2019-10-18

Tiffany B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Efter att ha jagat lägenhet i månader via diverse mäklare hittade jag till slut rätt! Jag hittade Stockholms kanske finaste, osjälviska, mäklare som gått "above and beyond" för att hitta just den rätta lägenheten för mig. Frida visade mig ett flertal olika lägenheter, under obekväma arbetstider, även vissa som såldes via hennes kollegor. Genom sitt generösa utbud, driv och kunskap lyckades vi till slut hitta mitt perfekta första hem.
    Då det var mitt första köp kändes det tryggt att vara i kontakt med en kunnig, ödmjuk och trevlig mäklare som genuint ville att jag skulle trivas.

Ser fram emot att få flytta in och så småningom sälja min bostad via Frida om några år. Finns ingen mäklare som hon! Läs mer
    2019-10-18 Jenny D svarar Tiffany B
    Tack snälla Tiffany för de fina orden! Ser fram emot att se lägenheten när den är klar. Kramar från Frida
  • 2019-09-24

Annika O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Trevlig och tillmötesgående! Johan svarade på alla våra frågor Läs mer
  • 2019-09-21

Erika B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Jag lät Johan sälja min tvåa i Stocksund. Marknaden var lite trög, men Johan hade ett lugn och en tro på objektet samt vår strategi som gjorde att bostaden såldes i tid och till ett högre pris än jag köpte den för. Johan har en mycket god kunskap om kommunen, marknaden härute & kundklientelet. Jag har både köpt lägenhet och sålt lägenhet genom Johan förut & alltid varit nöjd. Rekommenderar varmt Johan som mäklare om du ska köpa eller sälja i Danderyd. Läs mer
  • 2019-09-15

Eva D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Vi har sålt en inte allt för lättsåld bostad, men det har gått smidigt ändå. Bra med läge plus.
    Jenny har varit tillmötesgående, informativ och positiv.
    Vi är nöjda säljare. Läs mer
  • 2019-09-11

Jacob Robert Cornelis K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Sålde våran Lägenhet i Djursholm, våran mäklare var mycket professionell, trevlig och informativ om vad som gäller vid försäljning.
    Var mycket kunnig och kunde redan från start säga ungefär det vi skulle få för bostaden vid försäljning, denna summa visade sig stämma bra.
    En toppen mäklare som får en att känna sig säker från början till slut. Läs mer
  • 2019-09-10

Anna T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Noggrann och kunnig samt mycket tillmötesgående och vänlig mäklare vid vårt köp av vårt hus i Danderyd. Läs mer
  • Brita F

2019-08-06

Brita F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Vi tycker Johan är Djursholms bästa mäklare. Tack Johan för hjälp med att sälja vår villa. Vi hoppas nu att de nya ägarna ska trivas lika bra i villan som vi gjorde. Läs mer
  • 2019-07-18

Emma J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Frida var en mycket bra mäklare som vi träffade när vi skulle köpa lägenhet. Hon var effektiv och serviceinriktad, fanns alltid tillgänglig när vi hade frågor och pusslade med tider osv För att det skulle gå ihop med allas schema. Vi är mycket nöjda med Frida. / Emma Läs mer
  • 2019-07-07

Emma J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Sålt bostadsrätt. Jag är väldigt nöjd med mäklare Johan Palmblad, professionellt bemötande och goda råd. Tack Johan! Läs mer
  • Peter W

2019-06-04

Peter W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Jenny Dunér är en kompetent och duktig mäklare som ledde oss genom vårt husköp på ett exemplariskt vis. Kan därför bara ge henne mina högsta rekommendationer! / Peter Läs mer
  • 2019-06-03

Christer N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd