Svensk Fastighetsförmedling Danderyd

Svensk Fastighetsförmedling Danderyd

• BadgeEightYears

Välkommen till Danderyds mest anlitade fastighetsmäklare - Svensk Fastighetsförmedling! Här i BoButiken i Danderyd arbetar fyra fastighetsmäklare och en mäklarassistent och vi har funnits här sedan 1980-talet. Tillsammans har vi många år av bred erfarenhet och vi arbetar med engagemang, nytänkande, affärsmässighet och omtänksamhet....

685 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd

Anna T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Hannah Alesand en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
Danderyd

Hanna är en väldigt bra mäklare och en väldigt trevlig person!

Annemaj S
Sålde sitt hus med hjälp av Emma Kågström en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd

ENGAGERAD MODIG MOGEN KLOK KUNNIG INKÄNNANDE

Cecilia T
Danderyd

Trevligt bemötande och professionellt hanterat!

Svante Å
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
Charlottenberg

Erfaren, verklighetsanknuten, påläst, trevlig mäklare som jag varmt rekommenderar.

Parisa G
Sålde sitt hus med hjälp av Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
Danderyd

Jag rekommenderar Jenny varmt. Proffsig, duktig och trevlig att ha att göra med. Hon får andra att se det du vill förmedla genom just en lyhörd mäklare. Skulle välja henne igen!

Vilhelm M
Danderyd

Ett fullblodsproffs helt enkelt. Maximerar försäljningen av din bostad.

Ana A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jaquline Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
Klingsta

Everything was perfect. Thank you.

Cedomir V
Klingsta

She is very warm and welcome person,very professional,help us a lot selling our apartment,she fulfilled all our expectations,we are very pleased!

Martin T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Kågström en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
Danderyd

Gör det inte svårt för dig själv, ska du sälja bostad? Kontakta Emma för hon kan göra det ingen annan kan! Thank me later :)

Tom L
Mörbyskogen

Jenny hade både förhandsvisningar med relevanta intressenter och byggde förtroende under de officiella visningarna samt extratidningar inom bara 10 dagar.. vilket skapade förutsättningar för en sjysst inte utdragen budgivning och ett slutpris därefter.

Aras O
Köpte sitt hus med hjälp av Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
Djursholm

en mycket erfaring och skicklig mäklare .

Anja S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
Djursholm

Som förstagångsköpare kändes det väldigt bra att ha Jenny för allehanda frågor. Jenny fanns alltid till hands för att svara, lätt att nå, trevlig, proffsig i sin relation till mig som kund. Har bara positiva erfarenheter av vår kontakt, lättsamt och behagligt, korrekt. Rekommenderas varmt.

Sara J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Palmblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
Grimvägen

Vänligt bemötande och trevligt möte vid kontraktskrivning!

Ellen K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Palmblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
Grimvägen

Hej, Johan är så trevlig, lyhörd, proffsig och har stor lokalkännedom om min förening. Skall tilläggas att Johan haft tålamod med mig som har velat fram och tillbaka! Nu har jag sålt och allt har fungerat väldigt smidigt från start till mål! Rekommenderar varmt, Ellen

Elsa A
Danderyd

Professionell, trevlig, kunnig och löste så det blev en snabb och smidig försäljning! Är jättenöjd med Emma som mäklare!

William C
Danderyd

10 av 10! Informativ, glad, ärlig, kommunikativ och lätt att samarbeta med! Kan varmt rekommendera!

Emma F
Charlottenberg

Alltid snabb på att svara och alltid trevligt bemötande. Mycket hjälpsam.

Farzaneh M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Peder Nordin en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
Danderyd

Peder Nordin har visat ett stort engagemang och kunnighet i sin roll som mäklare. Vi är ju inte helt klara med affären men hittills har han varit vänlig, ärlig och professionellt. Mvh Farzaneh moinian

Therese S
Djursholm

Jenny är väldigt trevlig och kunnig. Hon hjälpte oss på bästa sätt.

Josefine S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Kågström en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
Danderyd

En riktigt driven och hjälpsam mäklare! Alltid tillgänglig!

Anna E
Danderyd

Så gullig tjej! Helt i min smak på mäklare och deras approach. Toppenbra jobbat Emma! Tack för allt! Stor kram

Christina S
Hammarbacken

Jaquline höll oss uppdaterade hela tiden. Vår lägenhet låg som kommande försäljning och vi hade ingen brådska. Ändå hittade hon en köpare och vi kunde sälja utan allt besvär som öppna visningar innebär. Hon var jättebra.

Inge Z
Hammarbacken

Mycket kunnig och är lätt att komma i kontakt med. Försäljningen hanterades över förväntan. Kommer lätt att välja henne i framtida försäljningar.

Cecilia N
Mörbyskogen

Driven och angelägen om ett bra genomförande.

Ulla-Britt G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Peder Nordin en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
Enebyberg

Saklig och trygg i sitt bemötande av kund. Vänlig o lugn.

Karl Per-Ola S
Mörbyskogen

Klar tydlig och kompetent. Flexibel och förstående efter våra behov och önskemål.

Karin S
Mörbyskogen

Snabb i respons, informerar och samarbetar för att det ska bli en bra affär för alla parter, rekommenderas varmt!

Madelene B
Danderyd

Jaquline ledde mig tryggt genom min försäljning! I en svår marknad där inget är självklart levererade hon över min och marknadens förväntan! Hon är påläst, har koll på läget och alltid mån om det bästa för mig som kund. Jag kan varmt rekommendera henne! Om jag hade kunnat sätta 10 av 10 hade det varit en självklarhet!

Aleksandar B
Mörbyskogen

Hi, In general, I'm quite satisfied. I didn't have any experience before, but all information I received have been relevant and important during the process. Relationship was respectful from the time of apartment showing going onwards. However, I was negatively surprised situation, when I won the bidding late afternoon, and since I couldn't sign the contract in next 2h as I needed additional day to settle formal bank approval, broker was immediately called other party in bidding process to push for higher bid. I think...

Jan-erik E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
Mörbyskogen

Trevligt och professionellt bemötande.

Fredrik B
Enebyberg

Levde upp till våra förväntningar på alla plan

Magdalena B
Danderyd

Mycket proffsigt och effektiv men också inlyssnande och mån om att allt ska kännas rätt för alla parter.

Hans B
Danderyd

Jennie gjorde ett bra o snabbt jobb! Väldigt tillmötesgående!

Jan-erik E
Mörbyskogen

Emma var mycket duktig. Hon höll oss informerad om vad som hände. Trevligt och proffsigt bemötande. Vi är mycket nöjda med henne.

Maija A
Danderyd

Vi träffade flera mäklare inför sälj men bestämde oss för Jenny på fem minuter. Hon gav ett ytterst proffsigt och engagerat intryck och levde upp till det till 100%. Hon är väldigt anlitad i området och det var nog vår enda tveksamhet, om vi skulle behöva känna oss nedprioriterade pga många parallella säljuppdrag men tack vare att hon jobbade i team med sin lika proffsiga kollega Hannah så kände vi aldrig att vi behövde vänta långe på svar eller uppdateringar, Jenny förmedlade även kontakten med duktiga stylister och en...

Inger L
Nora

Trevlig, proffsig, rutinerad och kommunikativ. Jag gick på magkänsla, och valde Jenny på tio minuter..Det behövde jag inte ångra.🌺

Micke A
Danderyd

Från första mötet utstrålar hon och hennes parhäst Hanna förtroende. Jenny är rakt igenom proffsig och visar stort engagemang. Hon verkar dessutom älska "spelet"

Anne-Louise F
Mörbyskogen

Trevlig o saklig. Inga bekymmer.

Lennart F
Mörbyskogen

Peder är en myckrt behaglig och korrekt mäklare. Ser våra behov och håller en låg profil med bra inspel och bra energi.

Janina E
Svalnäs

Jenny är påläst och kunnig, det märks att hon har jobbat länge och får många objekt. Hon jobbar på med allt det som ska ske och man slipper onödiga samtal. Hon har också ett gott gäng hos sig på kontoret som täcker upp om så behövs, kort och gott ett proffsigt gäng! Rekommenderar Svensk Fastighetsförmedling varmt.

Jörgen E
Svalnäs

Det har fungerat alldeles utmärkt att företrädas av Jenny. Tack för fin service! Rekommenderas.

Helena B
Kevinge Strand

Peder är en duktig mäklare med ett sinne för service. Han har genomgående varit lyhörd för våra önskemål och förmedlat en smidig affär. Vi kan inte annat än varmt rekommendera Peder!

Sophia N
Stocksund

Peder är en mycket professionell och en otroligt positiv mäklare. Han återkopplade alltid direkt efter visningar och lämnade status på hur försäljningen förlöpte. Kan varmt rekommendera honom!

Allan Å
Stocksund

Som köpare av en lägenhet Peder förmedlat kan jag säga att jag bemötts på bästa sätt. Peder är professionell, snabb och trevlig. Affären har varit mycket smidig.

Erik H
Danderyd

Peder var en lysande mäklare som stöttade oss med allt möjligt i försäljning av bostaden från första till sista dagen.

Tommy K
Enebyberg

Korrekt, trevlig och proffsig i sin kundrelation. Mycket behaglig mäklare som lyssnar noga på sin kund.

Kathe N
Nora

Proffsig och hjälpsam. Bra bemötande. Kan rekommendera henne ifall ni går i säljtankar.

Theresa J
Enebyberg

Det kändes väldigt tryggt att sälja vårt hus med hjälp av Jenny. Jenny är kunnig, lätt att samarbeta med och trevlig! Det kändes väldigt bra under hela processen, från start till slut. Vi är jättenöjda!

Johanna M
Nora

Jenny gav ett väldigt proffsigt intryck och var väldigt tillmötesgående, lösningsorienterad och mån om att hjälpa oss på bästa sätt. Lätt att få kontakt med och snabb återkoppling! Vi hade stor tillit till henne och lät henne guida oss genom försäljningen av vår lägenhet.

Oscar E
Danderyd

Vid köp av min första bostad så fick jag kontakt med Peder, otroligt bra mäklare som jag varmt rekommenderar. Jag kommer givetvis vilja ta hjälp av honom vid framtida affärer.