Svensk Fastighetsförmedling Danderyd

Mörby Centrum, 182 11 Danderyd — Visa karta

Välkommen till Danderyds mest anlitade fastighetsmäklare - Svensk Fastighetsförmedling!

Här i BoButiken i Danderyd arbetar fyra fastighetsmäklare och en mäklarassistent och vi har funnits här sedan 1980-talet. Tillsammans har vi många år av bred erfarenhet och vi arbetar med engagemang, nytänkande, affärsmässighet och omtänksamhet. Vi kan Danderyd och vet dels vad köparna vill se vid visning och hur du enklast tar dig till skola, jobb eller naturområde.

Vill du ha en mäklare med koll på läget? Välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling.

Läs vad 188 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd

• 2020-10-01

Thomas S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Köpt bostad. Bra och hjälpsam Läs mer
  • 2020-09-28

Kalya L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Otroligt hjälpsam och alltid tillgänglig via mail Läs mer
  • Anders E

2020-09-23

Anders E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Köpt en villa, Ridstigen 29B

Mycket bra bemötande

Hon svarade upp på våra förväntningar, tydlig, tillgänglig och trevlig

Vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • 2020-09-23

Elin P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Fick hjälp att sälja vår lägenhet. Proffsigt och kompetent bemötande. Sålt utan visning eller annons. Supernöjd! Läs mer
  • 2020-09-22

Elisabeth K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Frida är en toppen mäklare! Utmärkt service och kan varmt rekommendera! Läs mer
  • 2020-09-21

Tian R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Jenny har varit toppen genom hela processen och hon är både lyhörd och kommer gärna med förslag för att se till att det blir en så bra affär som möjligt för både säljaren och köparen. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2020-09-10

Bo M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Vi har köpt en lägenhet i Mörby och blev mycket väl bemötta av mäklaren som vid en visning tipsade oss til en annan lägenhet som vi senare köpte.

Vära förväntingar var till en början neutrala men förbyttes i positiv riktning vilket gav oss en skjuts i vårt letande efter lägenhet.

Mycket sympatisk och professionell mäklare som kunde svara på alla frågor vi hade. Läs mer
  • 2020-09-08

Mikael P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Sålde min bostadsrätt med början mitt i corona vilket gjorde att försäljningen tog längre tid än vad jag förväntade mig. Min mäklare var mycket tålmodig och stöttade med tips och trix. Jag kan rekommendera Frida! Läs mer
  • 2020-08-26

Kari S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Bra bemötande och kunnig och påläst mäklare.
    Villa i Danderyd Läs mer
  • 2020-08-10

Omar M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    My apartment was a tough sell. Johan did an amazing job, hands on telling me what to fix to make the apartment more appealing. He was patient and supportive during the corona times. I wish him all the best! Läs mer
  • 2020-07-30

Lars Gunnar E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Fungerat bra,
    Stältupp och visat när vi frågat.
    Allt har sköts korrekt från vår synvinkel. Läs mer
  • 2020-07-03

Joel F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Jenny sålde vår bostad och var väldigt duktig på att återkoppla vad senaste status var. Hon såg till att bostaden låg på Hemnet 3 dagar! efter vårt första möte och var lyhörd till vad vi hade för tankar och önskemål.

Hon har ett väldigt bra bemötande och kan starkt rekommendera henne till din försäljning. Läs mer
  • 2020-07-02

Gunnel P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Sålt 2 rumslägenhet. Mäklaren snabb, vänlig samt professionell. Läs mer
  • 2020-06-30

Knut Lennart V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Snabb och effektiv handläggning av försäljning av vår villa och sedan köpet av ny bostadsrätt. Trevligt bemötande och bra "bollplank". Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2020-06-26

Agneta B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Gällande köp av villa. Mäklaren var inte särskilt lyhörd för köparens frågor och önskemål om förtydliganden, gjorde inte heller några större ansträngningar för att underlätta dialogen mellan köpare och säljare Läs mer
  • 2020-06-24

Lisa K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Jag har köpt en bostadsrätt. Mäklaren var tillmötesgående och effektiv. Läs mer
  • 2020-06-23

Jacopo C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    I sold my apartment in Danderyd with Jenny from Svenskfast. The process was very smooth and the mäklare very competent. We even exceeded the expected selling price which was very nice. Läs mer
  • 2020-06-22

Bodil S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Jenny har hjälpt oss sälja vår villa i Danderyd. Hon har verkligen inblick i bostadsmarknaden och drev igenom affären med kunskap och entusiasm. Jenny var ett fint stöd genom hela processen. Jag kommer nästan att sakna våra samtal :) Jag tror köparen är lika nöjd som vi idag. Läs mer
  • Jurij A

2020-06-18

Jurij A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Professionell och trevlig mäklare som inte ger upp och hjälper till med alla frågor. Rekommenderas. Läs mer
  • 2020-06-14

Frederick J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Köpt en lägenhet i Danderyd som mäklades av Svensk Fastighetsförmedling. Mycket professionellt hanterat, vänligt bemött av en mäklare som verkligen kan sin marknad! Läs mer
  • 2020-06-10

Annika P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Jenny hanterade allt mycket professionellt och vi är nöjda med hela processen Läs mer
  • 2020-06-08

Bengt T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Tack Jenny Dunér på Svensk Fastighetsförmedling för ett professionellt och vänligt bemötande.Bengt Läs mer
  • 2020-06-04

Steffan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Sålt. Mkt kompetent, bra och snabb mäklare. Läs mer
  • 2020-06-02

Frida J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Vi köpte vårt första hus. Johan var proffsig och mån om snabb återkoppling! Läs mer
  • 2020-06-01

Peter S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Har stor erfarenhet av branschen, kunnig, positiv och tillmötesgående. Bästa rekommendationer.

Peter Scott Läs mer
  • 2020-05-29

Magdy A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Jenny är en fantastisk mäklare,
    även i dessa svåra Corona-tider lyckades vi sälja lägenheten till rekordpris! Hon tar sig tiden att tänka på alla detaljer och kommer med mycket värdefull input och förslag. Jag skulle absolut inte ha kunnat uppnå samma resultat utan henne. Är otroligt nöjd med servicen jag fick och kan definitivt rekommendera henne till alla.
    Tack så mycket Jenny! Läs mer
  • 2020-05-21

Linda M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Har både köpt och sålt via Svensk Fast och vi är mycket nöjd med Jenny. En väldigt engagerad och ödmjuk mäklare som brinner för sitt jobb. Läs mer
  • 2020-05-19

Caroline E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Vi köpte ett hus via Jenny och Svensk Fastighetsförmedling Danderyd. Jättebra och proffsigt bemötande och vi som köpare har känt oss trygga hela vägen. Tack Jenny! Läs mer
  • 2020-05-19

Henrik E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Vi köpte villa som såldes av dem. En väldigt bra upplevelse! Läs mer
  • 2020-05-15

Maria S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Jag var tidigare i kontakt med flera mäklare eftersom jag sålt mitt hus och letade nytt objekt i samma område. Jag fick då en syrlig kommentar tillbaka att min önskan om objekt var unik i sitt slag och att det inte var speciellt troligt att jag skulle hitta något som passade. En dag senare får jag tips från min mamma om en lägenhet i villa som lagts ut under kommande försäljning som precis passade mina behov och önskemål (samma mäklarfirma som ovan mäklare arbetar på). Jag kan tycka att mäklaren ovan borde ha informerat om att hans mäklarfirma hade ett objekt som kanske skulle kunna passa mig. Det visar sig sen att ovan mäklare också var den som var mäklare för objektet som jag trots oproffsigt bemötande nu köpt. Objektet sålde sig på egen hand, då jag inte var direkt imponerad av mäklaren. Läs mer
  • 2020-05-04

Dinara R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Jag kan starkt rekommendera mäklare Johan Palmblad. Han hjälpte mig att köpa och sälja lägenhet. Johan är väldigt kunnig i Danderyd område och proaktiv som mäklare, låter inte bostaden sälja av sig själv utan verkligen bidrar med sin kompetens. Läs mer
  • 2020-04-24

Peo K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Vi har i dagarna just signerat ett kontrakt för försäljning av vårt hus. Vi är enormt tacksamma för den mycket professionella och serviceinriktade hjälpen från Jenny på Svensk Fastighetsförmedling Danderyd. Läs mer
  • 2020-04-24

Johan V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Jens är en långvarig och förtroendegivande samtalspartner vid köp och försäljning. Läs mer
  • 2020-04-23

Helena L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    En 2 rumslagenhet I Danderyd. Johan Palmblad var mycket trevlig och kunnig. Vi ar mycket nojda. Läs mer

Evelyn D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Det tog lite tid att sälja lägenheten men till slut gick det bra med hjälp av duktig mäklare. Läs mer

Erika L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Köpt lägenhet etta högst upp med balkong i Danderyd. Blev tipsad av mäklaren när vi förlorade en budgivning. Fick förhandsvisning och köpte samma dag. Mycket nöjd med köp och en förtroendeingivande duktig trevlig mäklare. Kunde inte bli bättre. Läs mer

Jan Åke R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Köpt bostadsrätt vilket var lätt Läs mer

Behnam D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Bra ingformation och uppfäljning Läs mer
  • 2020-03-25

Eva S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Mitt tack till Jenny:
    Hej Jenny,
    Ett stort, varmt och kärt tack för att du på så kort tid sålt min lägenhet. Jag fick stort förtroende för dig när vi möttes första gången för bara 2 veckor sedan. I dessa Corona-tider trodde jag inte det var möjligt att denna affär skulle fungera så smidigt. Din professionella attityd skapade total tillit till dig. Många varma tack för din insats. Det är så enkelt och okomplicerat att jobba med dig. Eftersom jag inte är boende i Mörby kändes det från början besvärligt att sälja min lägenhet, men med din hjälp blev allt enkelt. Än en gång varmt tack från Jan och mig.
    Vänliga hälsningar Eva Läs mer

• 2020-03-23

Brf Mörbylund 11-15 skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
  • 2020-03-18

Sahar A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Jenny is a professional and friendly realtor. The communication was very clear, good followups, and good support during the process. Läs mer
  • 2020-03-17

Tomas R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Vi har köpte ett hus i Danderyd, vi har fått alla information som vi behövde inför budgivning samt köp.
    Mäklaren var tillmötesgående genom hela processen från start till affär. Vi är nöjda Läs mer
  • 2020-03-13

Barbro L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Kompetent, tydlig och effektiv. Hennes råd kändes pålitliga, ingav trygghet och förtroende. Mycket trevlig att ha att göra med. Läs mer
  • 2020-03-13

Peter B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Hjälpsam, påläst, kompetent och trevlig. Läs mer
  • 2020-03-12

Sanja C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Jenny - Proffs från början till slut! Läs mer
  • 2020-03-12

Lars Erik B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Sålde villan genom Jenny Dunér. Suveränt hanterat och ett förstklassigt professionellt, proaktivt och trevligt bemötande under hela processen! Läs mer
  • 2020-02-21

Håkan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Engagerad och kunnig.
    Köpt bostadsrätt på Mörbyhöjden Läs mer
  • 2020-02-07

Claes D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Jag har sålt en bostadsrätt, fått bra service och information Läs mer
  • 2020-01-31

Christina N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Jag tog kontakt med mäklaren eftersom han tidigare har sålt en tomt åt mig, och den upplevelsen var bra. Nu avsågs värdering och försäljning av en villafastighet. Samarbetet har fungerat utmärkt och resultatet föll ut väl. Läs mer

Mörby Centrum, 182 11 Danderyd