Svensk Fastighetsförmedling Danderyd

Snittbetyg
4.8
Ring 08-753 00 80 Dela

Om företaget

Välkommen till Danderyds mest anlitade fastighetsmäklare - Svensk Fastighetsförmedling! Här i BoButiken i Danderyd arbetar fyra fastighetsmäklare och en mäklarassistent och vi har funnits här sedan 1980-talet. Tillsammans har vi många år av bred erfarenhet och vi arbetar med engagemang, nytänkande, affärsmässighet och omtänksamhet....

579 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd

Sedan starten hos Reco 2016

Visar 579 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Sanna Karin Margareta Å
Köpte sitt hus med hjälp av Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
Danderyd

Gjorde en bra insats med att på ett smidigt och bra sätt hantera oss.

Sanna Karin Margareta Å
Sålde sitt hus med hjälp av Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
Danderyd

Bra, tillmötesgående! Gjorde en bra och smidig affär.

Greta Elisabet H
Danderyd

Jenny har på ett exceptionellt sätt mäklat försäljningen av vårt hus på ett snabbt, smidigt och proffsigt sätt, samt varit ett stort stöd under hela processen! Kan inte annat än rekommendera henne varmt.

Alice S
Skrev om Jaquline Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd

Köpte min första lägenhet genom Jaquline och hon var så otroligt hjälpsam genom hela processen. Jag fick en privat visning samt superbra renoveringstips. Uppskattade verkligen hennes positivitet och hur kunnig hon är. Rekommenderar starkt Jaquline!

Anna N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jaquline Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
Danderyd

Jag är supernöjd med Jaquline hon håller det hon lovar . Gör sitt yttersta för att göra sin kund nöjd och belåten. Kan varmt rekommendera vidare min belåtenhet.

Ella Petra Linnea W
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd

Har fått ett otroligt trevligt och varmt bemötande. Jaquline har fått mig att känna mig väldigt trygg under hela processen. Kan varmt rekommendera!

Simon O
Mörbyskogen

Jaquline var toppen, sålde lägenheten snabbt genom hennes kontaktnät. Smidig affär rakt igenom

Torbjörn C
Nora

Mycket bra bemötande och hela tiden snabb återkoppling och guidning från Jenny - en mycket smidig försäljningsprocess helt enkelt!

Katarina Z
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jaquline Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
Mörbylund

Tillgänglig, gott bemötande, erfaren.

Robert M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Peder Nordin en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
Mörbylund

Snabb respons o proffsigt bemötande

Joanna R
Mörbyskogen

Jaqueline är kunnig, trevlig, mycket serviceinriktad, intresserad och väldigt engagerad. Trots sjunkande marknad och flera visningar kändes det tryggt med hennes insats, och hon fick lägga mer tid än vanligt på objektets försäljning. Jag är mycket nöjd med Jaquelines engagemang!

Maria B
Danderyd

Mycket proffesionell och snabb. Gav mig den bästa support o service trotts semestertider och helger. Kan varmt rekommendera henne.

Lars J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
Sätra Äng

Mycket social, erfaren med lång och gedigen kunskap om Danderyd.

Linda D
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd

Extremt oseriös mäklare som försökte få oss att sälja till en spekulant som saknade finansiering utan att meddela oss vad det innebär om de inte får lån på tillträdesdagen vilket en mäklare är skyldig att förklara för en säljare likväl som för en köpare. Hon försökte även medla mellan mig och min ex sambo trots att det absolut inte är hennes jobb som mäklare utan det är en jurists jobb. Felaktigheter i både budgivningslista och journal. Anmärkningsvärt sätt att arbeta på, kanske är det den rådande markanden som gör henne...

David P
Enebyberg

Första gången jag anlitat en mäklare men jag kan säga att Jaquline har satt ribban högt! Smidigt och väldigt hjälpsam under hela processen. Rekommenderas varmt!

Emil H
Danderyd

Jätte trevlig och otroligt hjälpsam! Fick mig som förstagångsköpare att känna mig väldigt trygg i i allt vad det innebär att köpa bostad. Kan varmt rekommendera!

Gustaf L
Kevinge

En pålitlig och trevlig mäklare som under hela processen har sett till att allt går så smidigt, enkelt, och säkert som möjligt. Detta vill säga att Jaquline är exakt det man söker i en mäklare.

Saga E
Kevinge

Jättenöjd! Jaquline var lyhörd och stöttande genom hela säljprocessen. Lätt att kommunicera med, trovärdig och personlig. Toppen helt enkelt! 🌟

Torgny E
Sålde sitt hus med hjälp av Elin Gyltefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
Enebyberg

Fantastisk mäklare. Stor kunnighet. Jobbade stenhårt i en tuff marknad och gjorde jobbet!

Amir F
Köpte sitt hus med hjälp av Elin Gyltefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
Enebyberg

Trevlig och professionell bemötande. Hon verkade insatt och svarade adekvat på frågor.

Beyza B
Enebyberg

Mycket duktig, kunnig, trevlig, professionellt bemötande och samtidigt vänligt!!! Super effektiv och snabb!! Perfekt mäklare!! Hon bryr sig. Jag kan verkligen varnt rekommendera Jaquline!

Markus S
Enebyberg

Jaquline är en extremt trevlig och omhändertagande mäklare. Hon gör sitt absolut yttersta för att alla parter ska bli nöjda. Jag och min sambo sålde för första gången och kände oss båda trygga redan från start. Jag rekommenderar Jaquline starkt // nöjd säljare😊

Ida L
Enebyberg

Otrolig mäklare, alltid glad och trevlig!! Väldigt hjälpsam och gör allt för att vi ska bli så nöjda som möjligt. Super nöjda och vi rekommenderar henne starkt!🌟🌟🌟🌟🌟

Anders N
Danderyd

Vi fick en genuin och innerlig relation till Jaquline, även om processen pågick under många månader bibehöll hon engagemanget och driv under hela tiden. Vi upplevde alltid att Jaquline ville vårt bästa! Välj henne, du kommer inte bli besviken! ⭐️

Pia F
Sätra Äng

Är oerhört tacksam för proffsigt hanterat mäklaruppdrag. Serviceminded, kunnig och snabb i återkoppling och lösningsorienterad. 10 av 10 till Jacqueline Söderberg.

Ansam A
Danderyd

Trevlig, noggrant och informativ mäklare.

LAILA L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Peder Nordin en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
Danderyd

Lugn, förtroendeingivande och realistisk.

Lars T
Mörbyskogen

Trevlig, hjälpsam och proffsig.

Björn Olof E
Mörbyskogen

Trevlig, saklig. Begripit våra önskemål.

Jesper V
Enebyberg

Vilken toppen tjej! Från första mötet till försäljningen var klar var hon hela tiden driven & vill ge allt för att det ska bli så bra som möjligt. Helt klart bästa mäklaren i Stockholm! Stor kram!

Tilda B
Enebyberg

Jaquline var väldigt trevlig och varm som person. Hon fick mig att känna mig trygg som förstagångsköpare. Hon lyssnade på mig och mina önskemål.

Joanna R
Mörbyskogen

Snabb, kunnig, trevlig och effektiv. En toppmäklare jag absolut vill jobba med igen!

Ola Torvaldsson
Mörbyskogen

Intresserad och engagerad samt kunnig i området.

Eva G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Palmblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd

Informativ, kunnig och proffsig

Frank R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Gyltefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
Danderyd

Snabbt och hjälpsamt! Bra rådgivning.

Kajsa C
Danderyd

Allt gick smidigt, bra återkoppling

Dimitrios G
Danderyd

Very friendly and helpful person with excellent communication skills. She could have been a bit better informed about the general premises but this wasn't a big issue. Overall, I am happy with the treatment and the final agreement.

Joakim T
Danderyd

Jaquline hade stort engagemang och hittade flera intressenter via sitt kontaktnät. Snabb och bra återkoppling. Bra tips inför visning och fotografering.

Maxine E
Danderyd

Jag är så nöjd över mitt val av mäklare. Peder var så professionell, trevlig och väldigt lätt att få tag i kring frågor jag hade under och efter försäljningen av min lägenhet. Jag har redan rekommenderat honom till andra och kommer att fortsätta göra det. Skulle jag sälja i området igen i framtiden så är Peder ett självklart val.

Michael A
Nora

Super proffsigt bemötande, schema och tids effektiv och mycket kunnig med lokal kännedom. Gott om hjälp och stöd under processen. Vi rekommenderar varmt.

Anne S
Mörbyskogen

Jaquline är en mycket engagerad kunnig och ödmjuk mäklare med ett stort driv till att göra sitt yttersta för att göra en bra försäljning. Hon är alltid glad positiv och det märks att hon älskar och brinner för sitt jobb. Vi rekommenderar henne starkt!

Paula F
Nora

Om du söker en mäklare som har förståelse för dina behov och önskemål (antingen som köpare eller säljare) och som med största möjliga engagemang, intresse och kunskap leder dig och finns vid din sida genom processen då du säljer din bostad, ja då är Jenny helt rätt! Hon är otroligt professionell, lätt att få kontakt med och har ett genuint intresse i att både köpare och säljare ska känna sig trygga och nöjda. Tusen tack Jenny, vi är mer än nöjda för allt du gjort för oss, både i samband med att vi letade ny bostad och då vi sålde vår befintliga. Vi rekommenderar dig till alla vi känner!

Philip H
Danderyd

Jaquline är otroligt kunnig, påläst och väldigt lyhörd. En grym mäklare som man snabbt får ett gott förtroende för. Trots nuvarande marknadsläget var det en snabb och smidig försäljning. Jaquline höll kontakten fortlöpande, informerade och kom med råd under hela säljprocessen. Jag är fantastiskt nöjd med Jaquline!

Bo S
Mörbyskogen

Har bra koll på fastighetsförsäljning och ett trevligt bemötande

Elias L
Enebyberg

Fantastisk hjälp under hela säljprocessen. Oavsett om man ser till kommunikation eller driv så presterade Jaqueline över vad man kan förvänta sig!

LAILA L
Enebyberg

Proffsigt, vänligt och trevligt!

Ogechi N
Sätra Äng

Jaquline Söderberg was very polite and well articulated - such a humble personality. Expectation on gaining an understanding of the property and feeling confidence buying. Jaquline ensured that I felt confidence and made the process swift. In general I and my family felt relaxed during the buying process and Jaquiline was always ready to provide us with the support we needed.

Carl W
Nora

Proffsig, trevlig och enkel att ha och göra med. Tack Jenny för ett kanonjobb!

Nanna H
Nora

Trygg, proffsig och engagerad tog Jenny med stort tålamod min försäljning i mål - väldigt nöjd.

Linda M
Sålde sitt hus med hjälp av Johan Palmblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
Berga

Johan har varit proffsig och hjälpsam igenom hela processen. Dessutom svarar han snabbt på frågor. Stort tack även till Jenny Dunér som drog ihop säcken och skötte slutförhandlingen

Filtrera omdömen