Alla kategorier Mäklare Stockholms län Sollentuna Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Danderyd

Svensk Fastighetsförmedling Danderyd

Mörby Centrum, 182 11 Danderyd — Visa karta

Välkommen till Danderyds mest anlitade fastighetsmäklare - Svensk Fastighetsförmedling!

Här i BoButiken i Danderyd arbetar fyra fastighetsmäklare och en mäklarassistent och vi har funnits här sedan 1980-talet. Tillsammans har vi många år av bred erfarenhet och vi arbetar med engagemang, nytänkande, affärsmässighet och omtänksamhet. Vi kan Danderyd och vet dels vad köparna vill se vid visning och hur du enklast tar dig till skola, jobb eller naturområde.

Vill du ha en mäklare med koll på läget? Välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling.

Läs vad 64 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd

• Wei yuan Z
    Wei yuan Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Carl har på ett professionellt och med ett mycket trevligt bemötande sålt vår bostadsrätt. Försäljningen med Carl kändes 100 % trygg och förtroendeingivande under hela processen. Vi är mycket nöjda över hans arbete och absolut rekommendera. Läs mer
  • Ulf R
    Ulf R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    absolut högsta betyg till Johan Palmblad Svensk fast Danderyd vid försäljningen av min föräldrars hus i Djursholm. Fantastiskt proffsig vad gäller allt i denna affär Läs mer
  • Philip M
    Philip M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Johan är duktig noggrann och kompetent. Helt enkelt mkt bra! Läs mer
  • Christian L
    Christian L skrev om Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Jättenöjd med Jennys arbete kring försäljningen av min lägenhet. Läs mer
  • Lasse B
    Lasse B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Johan och jag har åkt berg och dalbana i kontakterna med Kommun och Lantmäteriet. Johan har haft stort tålamod och jobbat intensivt fö att få mitt uppdrag att gå i lås. Bra Jobbat Johan
    MVH
    Lasse Bröms Läs mer
  • Christina L
    Christina L skrev om Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Vi upplevde Jenny som förtroendeingivande och väldigt serviceinriktad. Hon var lätt att få tag på och snabb på att återkoppla. Mycket nöjda med affären! Läs mer
  • Caroline J
    Caroline J skrev om Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Trevlig men långsamma svar och verkade inte så taggad på att sälja Läs mer
  • Nikolas  L
    Nikolas L skrev om Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Mycket bra bemötande. Snabb, professionell, och väldigt trevlig! Läs mer
  • Christina L
    Christina L skrev om Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Mycket proffsigt o personligt bemötande. Bra återkoppling under hela processen. Läs mer
  • Ludvig A
    Ludvig A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Tydlig trevlig och inget onödigt påfrestande säljsnack. Läs mer
  • Anna Josefine L
    Anna Josefine L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Jag har sålt min lägenhet och köpt min nya lägenhet.
    Jag fick ett trevligt och bra bemötande, Läs mer
  • Sofia M
    Sofia M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Jag fick kontakt med Johan Ekenstam på Svensk Fast när jag började leta hus i Danderyd/Djursholm vilket var en process som pågick under nästan ett års tid. Johan är professionell, lösningsorienterad, flexibel och kunnig vad gäller fastigheter såväl som området. Samt dessutom en trevlig och sympatisk person vilket är egenskaper jag värderar högt hos en mäklare. Jag ger Johan mina allra bästa rekommendationer! Läs mer
  • Lena S
    Lena S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Sålt en lägenhet på 76 kvm i Danderyd. Mycket bra bemötande, professionellt och korrekt. Eftersom priserna har gått ned hade vi inte några stora förväntningar, men sökresultatet blev bättre än förväntat. Läs mer
  • Camilla P
    Camilla P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    professionell mäklare som svara på alla frågor och funderingar. Känns verkligen som han jobbar för att köpare och säljare ska kunna mötas Läs mer
  • Tom S
    Tom S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Jag fick ett bra intryck från start och mäklaren hade stor kännedom om området. Läs mer
  • John L
    John L skrev om Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Otroligt trevlig och familjär mäklare med både köpare och säljare som prio. Lätt att komma i kontakt med och löste för mig en visning på kort varsel. Bra info, svarade på det vi frågade om på objektet samt snabb återkoppling från säljare. Rekommenderar starkt. Läs mer
  • Mi C
    Mi C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Johan har varit fantastisk i sitt bemötande, och inställning ifrån första början. Han har uppenbarligen STOR erfarenhet från branschen OCH området. Han är realistisk, och trovärdig. Han är lugn och metodisk, och inger förtroende för alla parter. Jag skulle varmt rekommendera Johan till alla. Läs mer
  • Ingrid M
    Ingrid M skrev om Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Jag fick ett utmärkt bemötande och kan verkligen rekommendera Jenny Duner! Hon lever upp till min förväntan på en bra mäklare. Läs mer
  • Victoria M
    Victoria M skrev om Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Superproffsigt arbete, lyhörd mäklare med fingertoppskänsla för affären och givetvis mycket god lokalkännedom. Bästa mäklarerfarenheten hittills - och då har jag hunnit göra ett antal fastighetsaffärer i livet. Läs mer
  • Marc Ola Johan L
    Marc Ola Johan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Trevligt och sakligt bemötande. Svarade på frågor och lät mig och min bekant titta på lägenheten i lugn och ro. Läs mer
  • Anette M
    Anette M skrev om Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Mycket duktig och engagerad mäklare! Svarar alltid på frågor snabbt via mail och telefon. Om hon inte är anträffbar vid tillfället, hör hon av sig snarast. Jag skulle gärna anlita Jenny igen vid bostadsaffär! Läs mer
  • Christina J
    Christina J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Mycket bra. Kunnig och otroligt duktig på återkoppling. Återkom alltid när han sa. Vi är jätte nöjda. Läs mer
  • Eva M
    Eva M skrev om Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Trevligt och bra bemötande. Löpande information. Kände verkligen att mina intressen togs tillvara och att bästa möjliga resultat uppnåddes.
    Vänliga hälsningar
    Eva Mathiasson Läs mer
  • David S
    David S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Bra från början till slut! Lyhörd, ödmjuk och bra återkoppling är beskrivningar av vår mäklare. Läs mer
  • Gunnar O
    Gunnar O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Engagerad, hjälpsam och dedikerad är Johan Palmblad på Svensk Fastighetsförmedling.
    Jag kan rekommendera han starkt!
    //Fredrik Läs mer
  • Marianne T
    Marianne T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Snabb och proffessionell service! Läs mer
  • Daniel G
    Daniel G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Tillmötesgående och serviceminded! Läs mer
  • Emma N
    Emma N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Upplevde mäklaren som ärlig och nöjd med resultatet Läs mer
  • Karin S
    Karin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Trevligt bemötande samt tydlig information.
    Trevligt yttre. Läs mer
  • Margareta B
    Margareta B skrev om Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Från första mötet till att försäljningen var klar har jag känt stort förtroende för Jenny. Jenny har varit otroligt engagerad och gjort en mycket fin presentation av försäljningsobjektet. Att vi sedan haft väldigt trevligt vid våra möten har varit ett ytterligare plus. Läs mer
  • Yvonne J
    Yvonne J skrev om Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Väldigt positiv och glad person.Jag skulle gärna anlita henne igen för ett annat objekt för jag har stort förtroende för henne. Läs mer
  • Moni R
    Moni R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Jag tycker att min mäklare Johanna uppfyllde mina förväntningar. I kontakten är hon professionell, lyssnar på kunden, bra bemötande och insatt i sitt yrke. Läs mer
  • Yvonne K
    Yvonne K skrev om Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Vänlig kunnig erfaren intresserad av objektet Läs mer
  • Merith L
    Merith L skrev om Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Jag har mycket bra erfarenheter av Jenny sedan tidigare och mitt intryck kvarstår. Absolut bästa betyg! Läs mer
  • Robert B
    Robert B skrev om Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Mycket duktig.Hon har hållit mig informerad under hela processen var vi ligger och hon fick dessutom ta över objektet efter det att en kollega skuta. Detta gjorde hon riktigt bra. Läs mer
  • Göran M
    Göran M skrev om Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Mycket bra och professionellt bemötande från vårt första möte i lägenheten till avtalsskrivande. Det jag gillade främst var att Jenny hela tiden var på och även hade is i magen under budgivningen. Ett annat plus var att Jenny var lätt att nå per tel/mail.

Mycket nöjd som kund! Läs mer
    2017-10-17 Jenny D svarar Göran M
    Tack för fina ord Göran, det gläder mig att du är nöjd med mitt arbete!
  • Olle B
    Olle B skrev om Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Bra, välstrukturerad och utan några problem förutom att säljaren inte accepterade det ” accepterade priset” utan jag fick höja budet vilket kändes lite märkligt. Läs mer
    2017-09-29 Jenny D svarar Olle B
    Hej Olle, tack för ditt fina omdöme. Min roll som mäklare är att vara mellanhanden mellan säljare och köpare. Även om ett accepterat pris är angett är det säljaren som väljer om bostaden ska säljas till vem och till vilket pris. Jag hoppas du trivs bra i din bostad, säg till så hjälper jag gärna till med värdering eller liknade om du har behov av det.

Vänligen
    Jenny Dunér
  • Johan F
    Johan F skrev om Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Jenny har gjort 2 uppdrag för mig. Mycket gedigen insats och gav stort förtroende. Jag är ganska luttrad med dåliga/mediokra uppdrag av andra mäklare. Läs mer
    2017-09-28 Jenny D svarar Johan F
    Tack för fina ord Johan! Jag hoppas ni trivs i stan, hälsa Marie från mig. Med vänlig hälsning Jenny Dunér
  • Vera P
    Vera P skrev om Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Vi upplevde Jenny som professionell, trevlig och ärlig. Vi fick ett gott bemötande av Jenny och är nöjda med hennes jobb. Det har varit lätt att komma i kontakt med henne, hon återkopplade snabbt och vi fick snabba svar vid behov. Läs mer
    2017-09-28 Jenny D svarar Vera P
    Tack snälla Vera. Jag hoppas ni trivs bra i nya lägenheten, det är bara att ni hör av er om ni behöver hjälp med värdering eller liknande framöver. Med vänlig hälsning Jenny Dunér
  • Karin Ö
    Karin Ö skrev om Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Bra bemötande. Är mycket nöjd. Läs mer
    2017-09-28 Jenny D svarar Karin Ö
    Tack för rekommendationen Karin. Jag hoppas allt är bra med er! Med vänlig hälsning Jenny Dunér
  • Jonas W
    Jonas W skrev om Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Jenny är seriös, långsiktig, noggrann som mäklare. Hon hjälpte oss på bäst sätt med vår husförsäljning, och har därefter hjälpt oss vidare inom familjen med 3 olika försäljningar och köp. Jag rekommenderar Jenny varmt. Läs mer
    2017-09-28 Jenny D svarar Jonas W
    Stort tack för fina ord Jonas! Jag hoppas allt är bra med er. Med vänlig hälsning Jenny Dunér
  • Eva M
    Eva M skrev om Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Jag har träffat Jenny Dunér vid ett par lägenhetsaffär i vår familj och är mycket nöjd med Jennys agerande och hjälp. Läs mer
    2017-09-28 Jenny D svarar Eva M
    Tack Eva, jag hoppas du trivs bra i ditt nya boende. Med vänlig hälsning Jenny Dunér
  • Claes G
    Claes G skrev om Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Tillmötesgående, saklig och konkret i samtliga delar m.a.o. proffsig. Läs mer
    2017-09-28 Jenny D svarar Claes G
    Tack för rekommendationen Claes. Jag hoppas du trivs bra i lägenheten, jag har precis lagt ut en 2:a till försäljning i din grannport. Med vänlig hälsning Jenny Dunér
  • Felicia J
    Felicia J skrev om Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Alltifrån glad trevlig och hjälpsam! Har hon inte svar på frågorna så tar hon reda på de. Helt klart bästa säljaren vi haft! Främst i den bemärkelsen att hon håller hon nöjda med information och hårt arbete! Läs mer
    2017-09-28 Jenny D svarar Felicia J
    Tack Felicia! Känns väldigt speciellt att ha följt er från köpet av er första 1:a till ert nuvarande boende. Med vänlig hälsning Jenny Dunér
  • Karl G
    Karl G skrev om Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Proffsig, tillgänglig, positiv. Läs mer
    2017-09-26 Jenny D svarar Karl G
    Tack Karl, vad trevligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Jag hoppas ni ska trivas bra i Uppsala! Med vänlig hälsning Jenny Dunér
  • Momcilo I
    Momcilo I skrev om Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Jenny är en väldigt bra mäklare som man snabbt får förtroende för. Hon jobbar hårt för att tillmötesgå säljarens önskningar i form av förväntat pris. Jenny är alltid glad och svarar gärna på frågor även efter avslutat uppdrag. Hon får högsta betyget av mig. Läs mer
    2017-09-26 Jenny D svarar Momcilo I
    Tack snälla för fina ord! Med vänlig hälsning Jenny Dunér
  • Veronica S
    Veronica S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Johanna var proffsig, mycket kunnig och trevlig! Läs mer
  • Amanda J
    Amanda J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Hon är duktig och jag fick väldig bra bemötande. Hon satsar mycket på sitt jobb och jobbar otrolig många timmar med sina uppdrag, även på obekväma tider. Hon verkar vara lite nybörjare , men blir säkert bättre och bättre med tiden. Läs mer
  • Ulla-Britta A
    Ulla-Britta A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Hej !
    Vilken himla tur jag hade , när jag klev in på kontoret i Mörby ,och frågade hur man gör när man vill sälja sitt hus och där träffade Johan P .Har fått hjälp med allt . Dessutom sålt huset till högt pris och till en mycket trevlig familj ! Läs mer
  • Charlotte M
    Charlotte M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Otroligt sympatisk mäklare; kunnig, erfaren, hjälpsam, seriös och trevlig. Problemlösare! Kan varmt rekommendera honom. Läs mer

Mörby Centrum, 182 11 Danderyd