Jaquline Söderberg

Jaquline Söderberg

Jaquline Söderberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Danderyd

Jaquline Söderberg har varit registrerad mäklare sedan 2022-06. Jaquline Söderberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-08 och har fått 94 omdömen med ett betyg på 4.9. Jaquline Söderberg har haft 40 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

94 omdömen om Jaquline Söderberg

Anne-Christine W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jaquline Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
Klingsta

Mycket professionell person och mäklare.

Anne-Christine W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jaquline Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
Mörbyskogen

Mycket kunnig, trevlig, professionell person och mäklare som löst alla mina problem..

Per Martin W
Klingsta

Proffsig, tydlig, lätt att jobba med. Ett nöje faktiskt, och någon jag varmt kan rekommendera.

Thomas M
Kevinge

Jaquline är mycket noggrann, förklarande på ett tydligt och förståeligt vis i sina framföranden. Glad och positiv och det är viktigt att kunna vara det i sin yrkesroll, tycker jag och till sist, Jacqueline är verkligen service orienterad!

David H
Kevinge

Jaquline bemötte mig otroligt professionellt och energifyllt, hon var med under hela resan av affären och hjälpte till att ro affären i hamn med båda parterna nöjda. Rekommenderar Jaquline starkt vidare och kommer även ta hjälp av henne vid nästa bostadsaffär!

Oscar L
Danderyd

Kunnat föra en bra dialog genom hela samarbetet. Trevligt bemötande och en behaglig upplevelse. Har varit lyhörd och bra att resonera med.

Sara M
Kevinge

Jaquline är en stjärna. Hon är professionell, trevlig, kunnig och hjälpsam. Försäljningen gick snabbt och smidigt, mycket tack vare hennes driv och effektivitet i att hitta en köpare innan lägenheten kom ut till försäljning. Jag är så nöjd och kan starkt rekommendera Jaquline.

Lars-Eric Konrad L
Mörbyskogen

Professionellt bemötande från start till slut. Kan starkt rekommendera denna mäklare.

Rikard W
Danderyd

Positiv, väldigt trevlig och professionell.

Victor N
Danderyd

Professionell, skicklig, duktig, effektiv, positiv, glad, lätt att bolla med och riktigt skön vibe. Den bästa mäklaren.