Jenny Dunér

Jenny Dunér

Jenny Dunér är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Danderyd

Jenny Dunér har varit registrerad mäklare sedan 2009-03. Jenny Dunér har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-09 och har fått 207 omdömen med ett betyg på 4.8. Jenny Dunér har haft 45 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

207 omdömen om Jenny Dunér

Sedan starten hos Reco 2017
Tommy K
Köpte sitt hus med hjälp av Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
Enebyberg

Korrekt, trevlig och proffsig i sin kundrelation. Mycket behaglig mäklare som lyssnar noga på sin kund.

Kathe N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
Nora

Proffsig och hjälpsam. Bra bemötande. Kan rekommendera henne ifall ni går i säljtankar.

Theresa J
Sålde sitt hus med hjälp av Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
Enebyberg

Det kändes väldigt tryggt att sälja vårt hus med hjälp av Jenny. Jenny är kunnig, lätt att samarbeta med och trevlig! Det kändes väldigt bra under hela processen, från start till slut. Vi är jättenöjda!

Johanna M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
Nora

Jenny gav ett väldigt proffsigt intryck och var väldigt tillmötesgående, lösningsorienterad och mån om att hjälpa oss på bästa sätt. Lätt att få kontakt med och snabb återkoppling! Vi hade stor tillit till henne och lät henne guida oss genom försäljningen av vår lägenhet.

Linus E
Nora

Jenny är otroligt proffsig och engagerad. Hon är också påläst, förtroendeingivande och gör sitt yttersta för att komma i mål. Rekommenderar starkt andra säljare att höra av sig till henne om man funderar på att sälja sin bostad.

Theresa J

Brita J
Mörbyskogen

Lyhörd, kunnig och proffsigt utfört arbete.

Thomas B
Kevinge

Alltid glad, positiv, påläst, snabb och serviceinriktad - och kommunikativ! En klippa!

Åsa Ö
Enebyberg

Bra erfarenhet och trevligt bemötabde

Jens L
Enebyberg

Profsig o vänlig. Ett bra bemötande hela vägen. Kan varmt rekommenderas.