Fastighetsbyrån Danderyd

Golfvägen 2, 182 12 Danderyd — Visa karta

Här i Danderyd hittar du mäklare som är specialister på området. Vi är verksamma i Danderyd, Enebyberg, Stocksund och Djursholm, och vi har lång erfarenhet både av bostadsmarknaden här och av mäklaryrket.

Vill du flytta någonstans här i området? Då är det oss du ska kontakta. Vi lovar att du får engagemang, kvalitet och hög affärsmässighet när du anlitar oss för din affär. Vi är med dig under hela processen, bistår med goda råd och garanterar en lyckad affär, vare sig du vill köpa eller sälja. Varmt välkommen!

Läs vad 233 kunder tycker om Fastighetsbyrån Danderyd

• 2019-12-10

Jessica E skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Jag sålde min lägenhet, och tycker att Anna gjorde ett bra jobb då hon hela tiden kämpade för att få det så bra som möjligt! Informerade mig bra. Överlag nöjd! Läs mer
  • 2019-12-04

Pantea Z skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Jag har köpt hus i Enebyberg. Magdalena har alltid varit tillgänglig med ett trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-12-03

Margareta D skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Snabba beslut, o kunnig. Initiativrik , alltid tillgänglig.Bra jobbat. Läs mer
  • 2019-11-20

Mikael M skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Hej,
    Magdalena visade stor professionalism och snabb återkoppling vid frågor och funderingar. Skulle inte tveka på att rekommendera henne för andra.

Med vänlig hälsning,
    Mikael Mure Läs mer
  • Rebeka G

2019-11-17

Rebeka G skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Köpt en trea i Danderyd där Anna var mäklare. Hennes bemötande var professionellt och ärligt under hela processen vid bostadsaffären samt att all information som behövdes gavs vid rätt tillfälle vilket uppskattades och underlättade köpet. Utifrån alla mäklare vi har träffat i Sthlm (och det är många!) är Anna den absolut mest genuina mäklare! Läs mer
  • 2019-11-06

Johanna T skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Köpt en bostadsrätt av henne. Bra och seriöst bemötande. Var närvarande under hela processen och även efteråt för att försäkra sig om att allt var bra. Läs mer
  • 2019-11-04

Christer E skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Magdalena är trovärdig och gör ett seriöst arbete samt tänker på både säljare och köpare i bostadsprocessen, kan rekommendera henne som mäklare i Danderyd där hon har lång erfarenhet. Läs mer
  • Mårten B

2019-10-15

Mårten B skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Mycket trevlig mäklare som verkligen gått in med full kraft och service till oss. Anna gjorde det lilla extra vilket uppskattades väldigt mycket av oss. Sålde vår lägenhet och allt har flutit på smidigt. En ärlig kontakt och genuin känsla för den lokala marknaden. Läs mer
  • 2019-10-11

Emma F skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    När jag skulle sälja lägenhet för första gången, och dessutom inte kunde befinna mig på plats i Stockholm, så var Anna den bästa mäklare jag kunnat önska mig. Hon förklarade hela processen på ett tydligt sätt, höll mig löpande uppdaterad på såväl min bostad som trender i området, och det kändes som att hon verkligen ville få till en bra försäljning för mig. Kan absolut rekommendera henne! Läs mer
    2019-10-15 Anna H svarar Emma F
    Tack Emma för dessa ord, va roligt att du var nöjd! Anna
  • 2019-10-07

Marcus B skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Köpt hus i Stocksund via Magdalena. Proffsig och lättillgänglig, vänlig samt verkar för båda parter. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2019-09-09

Eva D skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Hon var tydlig och informativ samt tillmötesgående. Läs mer
  • 2019-09-09

Kent E skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Magdalena fick vårt uppdrag att sälja vår lägenhet på Skogsslingan 12. Magdalena har genom hela säljprocessen agerat på ett mycket proffsigt, seriöst och trevligt sätt och lyckades överträffa våra förväntningar.
    Jag vill därför ge henne de bästa rekommendationerna för nya försäljningsuppdrag.
    / Kent Eriksson Läs mer
  • 2019-08-31

Susanne G skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Mkt smidig hjälp med köpebrev och slutförande av köp .
    Köparen fanns redan .
    Tacksam för denna hjälp och trevligt , proffesionellt bemötande .
    Med vänlig hälsning,
    Susanne Läs mer
  • 2019-08-26

Martina A skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Vi har sålt en lägenhet med hjälp av Joakim. Han har bemött oss professionellt och varit hjälpsam under försäljningen och vi har varit väldigt nöjda med honom. Han har återkopplat väldigt snabbt och uppdaterat oss hela tiden. Vi letade efter en mäklare som hade bra lokalkännedom om området och de förväntningarna levde han verkligen upp till. Läs mer
  • 2019-08-26

Björn P skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Sålt bostadsrätt. Kunnig mäklare med god lokalkännedom. Enkel och smidig kontakt med bra återkoppling. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-08-21

Mari-Louise P skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Jag har sålt en bostadsrätt och Joakim har hjälpt både mig och köpare på bästa sätt. Han är proffsig och ödmjuk i sitt bemötande och mån om att man har förstått. Han har varit till stor hjälp för mig som säljare och jag kommer definitivt att rekommendera honom och Fastighetsbyrån till mina vänner. Läs mer
  • 2019-08-15

Hans B skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Kunnig, professionell och vänlig Läs mer
  • 2019-08-12

Lars R skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Ordentlig, trevlig och vi är genomgående nöjda. Läs mer
  • 2019-07-19

Sten-olof O skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Vi har erfarenheter av Magdalena vid såväl köp som sälj av bostadsrätt i Danderyd.
    Magdalena är snabb och effektiv, tar tag i processen med entusiasm och seriositet och skapar förtroend hos såväl köpare som säljare!

Vi kan varmt rekommendera Magdalena! Läs mer
  • 2019-07-04

Per-Arne S skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Försäljning av parhus/villa. Gott bemötande, smidiga kontakter och mkt god lokalkännedom.Bra inledande planering för presentation av villan med prospekt, foto mm. Väl optimistisk bedömning av marknadsvärde påverkade dock och även vissa problem att få bästa öppna visningstider för objektet.
    Blandat utfall vad gäller förväntningar. Processen i stort okey men försäljningspris klart under våra förväntningar. Läs mer
    2019-07-04 Magdalena H svarar Per-Arne S
    Priserna är svåra att uppskatta i denna marknad och särskilt svårt att värdera ett parhus med liten tomt eftersom de inte är så vanliga och statistik finns inte att tillgå. Jag kämpade verkligen hårt och hade 10 visningar under mindre än en månads försäljningsperiod. Visningstid kl. 15-16 anser jag vara mycket bra under sommaren och vi brukar variera tiderna från 12 till klockan 15. Omöjligt att alla får visningstider samtliga gånger mellan kl. 12-14.
  • 2019-06-28

Tryggve E skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Ingått delägarskap i en bostadsrätt i Inverness, Danderyd. Läs mer
  • 2019-06-25

Adina L skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Köpte en tvåa i Stocksund.
    Mäklaren var trevlig och ofta tillgänglig. Professionellt bemötande. Läs mer
  • 2019-06-24

Cecilia L skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Sålt lägenhet, trea. Trevligt bemötande, lyhörd och direkt. God kommunikationsförmåga. Läs mer
  • 2019-06-24

Johan L skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Proffesionellt bemötande och en smidig försäljningsprocess. Läs mer
  • 2019-06-18

Annika B skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Joakim var proffsig, korrekt och trevlig! Har absolut ingenting att klaga på! Läs mer
  • 2019-06-13

Emma S skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Joakim hjälpte mig att sälja min lägenhet. Otroligt trevlig, professionell och hjälpsam mäklare! Läs mer
  • 2019-06-11

Sture W skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Myckel bra fram tills dagens datum Läs mer
  • Rosen S

2019-06-11

Rosen S skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Trevlig, tillgänglig och professionell! Tusen Tack! Läs mer
  • 2019-06-08

AnnaKarin H skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Professionell och engagerad, kände mig mycket trygg med Anna som mäklare när jag sålde min lägenhet. Läs mer
  • 2019-06-05

Alexander G skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Sålt en lägenhet vid Mörby centrum. Bra bemötande och väldigt flexibel och tålmodig då försäljningsprocessen varat ca 1 år. Väldigt mån om att vi ska vara nöjda med försäljningen. Läs mer
  • 2019-05-21

Johan S skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Bra och tydlig och effektiv vid försäljningen av villan på Edsviksvägen, Danderyd. Läs mer
  • 2019-05-20

Christina M skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Snabbt, proffsigt och personligt bemötande. Läs mer
  • 2019-05-14

Hans J skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Lägenhet i Brf Charlottenberg 2.

Mycket trevligt och profesionellt bemötande. Hög servicenivå. Vi hade genomgående en bra dialog.
    Lägenheten skulle säljas snabbt till ett bra pris även om marknaden är lite trög. Det lyckades över förväntan. Priset låg där det skulle.

Totalt var det en positiv upplevelse för oss. Läs mer
  • 2019-04-18

Maximilian N skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
  • Carl A

2019-04-18

Carl A skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Ugglebacken 9
    Väldigt tillmötesgående och duktig! Läs mer
  • Linnéa S

2019-04-16

Linnéa S skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Proffsig
    Engagerad
    Trevligt bemötande Läs mer
  • 2019-04-10

Shaobo J skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    We sold our apartment in Mörbylund 25 Dandery. Joakim Karlbom is very experienced. He gave us good guidance during the whole process. We can feel he has very much passion on his work. I think he will be stay at the forefront of the real estate field with his excellent competence. Läs mer
  • 2019-04-09

Adrian L skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Anna Havborg gjorde ett fantastiskt jobb! Läs mer
  • Paula J

2019-04-05

Paula J skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Köpt en 2:a i en mycket trevlig förening. Mäklaren beskrev lägenheten mycket bra. Upplevelsen av köpet var toppen. Läs mer
  • Jörgen E

2019-03-20

Jörgen E skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Jag köpte lägenhet i Danderyd och fick ett fantastiskt mottagande och trevligt intryck av Anna. Hon har varit ett stort stöd igenom hela köpprocessen och jag vill därför lämna mina bästa rekommendationer till Anna Havborg. Läs mer
  • 2019-02-28

Eva F skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Oerhört sympatisk, duktig och flexibel mäklare med hjärtat på rätt ställe. Läs mer
  • 2019-02-23

Eva F skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Supernöjd med Magdalena och det pris hon lyckades fixa! Rekommenderas varmt Läs mer
  • 2019-02-22

Christina B skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Lägenhetsförsäjning, snabb och effektiv, andra gången på några år till full belåtenhet. Läs mer
  • 2019-02-10

Erika O skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Joakim hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt i Danderyd. Ända från start var han mycket proffsig; lyhörd för våra behov, inget pushande, gav bra tips under vägen och var snabbt tillgänglig för våra frågor. Han hjälpte oss att få det pris vi ville ha och på ett sätt som var bekvämt och bra för oss. Läs mer
  • 2018-12-24

Anna E skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Bra och proffsig i kontakten. Bra på att återkoppla. Läs mer
  • 2018-12-17

Sebastian S skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Bra mäklare, kommer garanterat få sälja min lägenhet sen. Läs mer
  • 2018-12-11

Markus S skrev om Fastighetsbyrån Danderyd
    Hjälpsam, professionell, vänlig, kunnig, tålmodig och allmänt trevligt och gott bemötande. Läs mer
  • 2018-12-09

Ibrahim A skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Mycket hjälpsam och noggrann mäklare som finns där under hela processen Läs mer
  • 2018-12-08

Hubertus V skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Vi köpte en bostadsrättslägenhet via Joakim Karlbom och han gjorde väl det jobb en mäklare måste göra. Bemötandet från mäklaren var OK, men vi upplevde att han inte var så drivande. Sen var det vissa saker som vi förväntade oss (som dock inte är krav) som inte gjordes. Små saker som tar minimal extra tid.
    - Prel. likvidavräkning skickades inte ut några dagar innan tillträdesmötet utan presenterades först vid mötet.
    - Frågeformulär om lägenheten som säljarna besvarar upprättades inte. Läs mer
  • Cecilia R

2018-12-06

Cecilia R skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Sålde min etta i Mörbylund och använde Joakim som mäklare för detta. Det gick över förväntan och hela resan igenom var Joakim otroligt behjälplig. Han svarade på alla mina frågor, gav mig tips och råd och var hela resan igenom supertrevlig och enkel att ha att göra med. Aldrig något strul utan det gick så smidigt som det bara kunde göra. Så himla nöjd med Joakim och skulle absolut anlita honom igen vid flytt! Läs mer

Golfvägen 2, 182 12 Danderyd