Alla kategorier Mäklare Stockholms län Danderyd Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Danderyd
Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Danderyd
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Danderyd

Fastighetsbyrån Danderyd

Mörby Centrum, 182 12 Danderyd — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Danderyd och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 94 kunder tycker om Fastighetsbyrån Danderyd

• Sophia S
    Sophia S skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Jag har inte varit i kontakt med någon mäklare förrän under 2016, men alla tre har varit Fastighetsbyråns mäklare. Om jag ska jämföra min upplevelse är Joakim utan tvekan den mest engagerade och serviceinriktade mäklaren. Även min sambo som har varit i kontakt med samma tre mäklare, och även andra mäklare, är av samma uppfattning. Kanske beror hans sätt att arbeta på hans unga ålder, men samtidigt finns inget hinder för att fortsätta på den här vägen under hela karriären. Jag hoppas att han gör det, för då kommer han sannolikt få en fin och lönsam karriär som mäklare. Under hela processen att sälja min bostadsrätt har han varit tydlig mot mig och hållit mig informerad, vilket var väldigt viktigt för mig. Han är en trevlig person som står med fötterna på jorden och man känner sig väl omhändertagen som säljare.
    2016-12-05 Joakim K svarar Sophia S
    Hej Sophia! Stort tack, den här sortens feedback är otroligt rolig att få. Både som bekräftelse på att det man gör uppskattas men också för att det ger inspiration till att fortsätta framåt i samma riktning. Tack!
  • Rebecca R
    Rebecca R skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Proffsig, tillmötesgående, kunnig.
    2016-12-05 Joakim K svarar Rebecca R
    Hej Rebecca! Tack för det och hoppas ni trivs i er nya lägenhet!
  • Gunnar K
    Gunnar K skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    fick snabbt förtroende för henne. kände att hon hade en bra erfarenhet ifrån orådet som vi sålde huset. Bra insatt i vad tänkt värde kunde vara för ett likande hus som va i 100 % skick och vad ev reparationer skulle kunna vara. På så sätt kunde vi hitta en rätt nivå för vad vid skulle ha för utgångspris till försäljningen. Och detta höll hela vägen.
  • Patrik I
    Patrik I skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    joakim karlbom har skött affären med min lägenhet strålande

patrik isberg
    2016-10-31 Joakim K svarar Patrik I
    Tack Patrik! Väldigt roligt att det gick så smidigt med försäljningen.
  • Jenny K
    Jenny K skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Påläst och serviceminded. Inget att erinra!
  • Brittmari W
    Brittmari W skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Joakim Karlbom bemötte mig mycket väl och skötte sin uppgift till fullo. Mitt ärende komplicerades dessutom av internordiska betalningar, även den delen av uppdraget skötte han mycket bra.
    2016-10-19 Joakim K svarar Brittmari W
    Tack så mycket Brittmari. Det var väldigt roligt att få hjälpa dig med försäljningen och roligt att du tyckte att det gick så bra.
  • Representant för AB Marimekko
    Representant för AB Marimekko skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Joakim Karlbom har ett trevligt och bemötande sätt. Professionell rakt igenom, vi är mycket nöjda med hur han skötte försäljningen av vår lägenhet.
  • Dick A
    Dick A skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Jag tycker Anna är kreativ duktig säljare och en trevlig person
  • Ulrika J
    Ulrika J skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Mycket proffsigt och trevligt bemötande på alla sätt och vis. Hantering av allt, såsom fotografering, visning och genomförande av försäljning. Rekommenderas varmt!
    2016-10-18 Magdalena Ö svarar Ulrika J
    Hej Ulrika,
    Tack snälla du för rekommendationen. Roligt att vi förberedde försäljningen så långt i förväg och att det visade sig vara en smart väg då vi sen snabbt kom ut på marknaden och i bästa säsong.
  • Erik H
    Erik H skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Joakim var professionell i sitt bemötande och kändes trygg genom hela affären. Han hade bra koll på objektet och god lokalkännedom.
  • Kristoffer H
    Kristoffer H skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Joakim var perfekt på alla sätt och vis.
    Han var erfaren, kompetent och super trevlig.
  • Hedvig J
    Hedvig J skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Joakim Karlbom rekommenderas varmt! Proffsig, kunnig & förtroendeingivande!
  • Björn
    Björn skrev om Sandra Linnér en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Skönt att kunna anlita en erfaren och duktig mäklare som Sandra Lineér. Det är svårt att veta hur man ska förhålla sig till marknaden och situationer som uppstår, där fick vi stor hjälp av Sandra med sin kunskap och erfarenhet. Vi är absolut nöjda med hela affären, arbetet inför, under och efter.
  • Birgit Karlson L
    Birgit Karlson L skrev om Fastighetsbyrån Danderyd
    Kan inte rekommendera Fastighetsbyrån efter denna försäljning
  • Annika S
    Annika S skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Trevligt och professionellt bemötande.
  • Lena F
    Lena F skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Fick från första mötet ett positivt intryck av Anna Jag har under hela affären känt
    mej bekväm och trygg med Anna. Allt har gått smidigt och fort. Alltid lätt att få
    tag på och hon har hela tiden gett mej fortlöpande rapporter om vad som hände.
    Jag skulle vända mej till Anna igen om jag skulle behöva.
  • Andreas T
    Andreas T skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Proffsig, enkel och väldigt tillmötesgående. Kan starkt rekommendera Joakim
  • Matilda T
    Matilda T skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Från början lite avigt men mer och mer positivt! Väldigt proffsigt.
    Per S skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Magdalena är mycket serviceinriktad bra på återkoppla och gör det hon utlovat. Hon skulle definitivt vara mitt förstaval av mäklare om jag skulle anlita en mäklare igen.

Hon har ett bra kontaktnät och inger bra förtroende till både säljare och mäklare . Upplevs som ärlig och säger till om något inte uppfattats korrekt av köpare eller säljare. Hon är desutom mycket flexibel och smidig, trevlig att ha att göra med.
  • Gustaf v
    Gustaf v skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Jag och min sambo är väldigt nöjda! Mycket kunnig och insatt i området. Höll kontinuerlig kontakt och uppdaterad oss och annonsen utefter omständigheterna. En person som är väldigt lätt att ha att göra med.
  • Lars M
    Lars M skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Med Magdalena Örtegren som mäklare känner både uppdragsgivare och köpare sig trygga. Med en positiv och lyssnande inställning skapar Magdalena förtroenden som leder affären vidare. Drivande, proffsig, påläst, rådgivande är andra goda egenskaper som Magdalena besitter. Bostadsrättsföreningen Höken 1, Enebyberg rekommenderar gärna Fastighetsbyrån Danderyd.
    Per S skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Mycket bra jobbat av Magdalena . Aktiv mot både mig och köparna! Fullt betyg!
  • Annika U
    Annika U skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Vi är mycket nöjda med Magdalena!!! Hon har genom hela processen haft ett trevligt och proffesionellt bemötande, har alltid varit tillgänglig och tipsat oss om "bra att veta" saker vid en försäljning. Vi har och kommer att rekommendera henne till vänner som ska sälja hus i Stocksund. Extra plus för hennes lokalkännedom och humor:-)
    Med vänlig hälsning, Annika Söderlind Uhr, Stockhagsvägen 7, Stocksund
  • Lena M
    Lena M skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Trevligt bemötande,inkännande och erfaren.
  • Sven M
    Sven M skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Mycket bra bemötande,orkar inte skriva så mycket
  • Björn U
    Björn U skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Trodde inte en fastighetsmäklare kunde vara så professionell och samtidigt så personligt varm och inkännande i vår situation, kunde inte fått bättre
  • Tove A
    Tove A skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Jag har köpt två lägenheter i Danderyd: 2014 och nu 2016. Båda gångerna var det Joakim Karlbom som var mäklare. Vilken tillfällighet att det blev två gånger! Men ingen tillfällighet att det blev så bra båda gångerna!
    För återigen fick jag ett mycket bra och trevlig bemötande. Joakim hade stor kunskap om objektet, tålmodig som få och jag fick svar på alla mina frågor. Alltid lika glad. Jag tvekar inte att ett sekund att rekommendera Joakim vidare till alla jag känner! Så i går när vi skrev det nya kontraktet, visste jag att jag var i helt trygga händer!
  • Karin L
    Karin L skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Mycket trevligt och professionellt bemötande, tog sig tid att svara på alla mina frågor och var aldrig svår att få tag i. Kändes tryggt att veta att jag fick hjälp hela vägen tills jag flyttade in i min nya lägenhet. Skulle nästan säga att han överträffade mina förväntningar.
  • David S
    David S skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Jättebra. Seriös, professionell.
  • Sofia M
    Sofia M skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Rekommenderar Joakim som mäklare! Nöjd från första kontakt.
  • Emma G
    Emma G skrev om Daniella Georges en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Daniella har varit en mycket trevlig, duktig och engagerad mäklare .
  • Petter L
    Petter L skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Anna gjorde ett väldigt fint jobb med att sälja vårt hus - alltifrån intensiv styling i samband med fotograferingen med fantastiskt fint resultat till en dedikerad insats vid visning och budgivning.
    Tack, Anna!!
  • Nikta C
    Nikta C skrev om Daniella Georges en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Lite oklar heter och fel annonseringar. Helt ok är mitt helhets betyg.
  • Gun-britt A
    Gun-britt A skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Vi skulle rekommendera Anna Havborg till andra säljare! Vi är hittills nöjda, Anna vet vad hon pratar om och öppen i alla steg i vår försäljnings process.
    Dessutom trevlig att ha att göra med!
  • Jessica L
    Jessica L skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Joakim är grym!. Ödmjuk, lyssnar och kommer med bra förslag.
    Per S skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Högsta betyg från början till slut för Joakims hantering av detta ärende.
    Ärligt, proffsigt, förslag på agerande,uppföljning etc allt av högsta klass!
    Med vänlig hälsning
    per
  • Marianne M
    Marianne M skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande både under visning och vid kontraktsskrivning!
  • Amalia A
    Amalia A skrev om Daniella Georges en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Väldigt kunnig, påläst om både föreningen och kommunen. Jag upplevde henne som kompetent, trevlig, glad och ambitiös
  • Orve O
    Orve O skrev om Sandra Linnér en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Priset blev bra och Sandra skötte den juridiska/administrativa sidan perfekt och professionellt. Därmed är det svårt att klaga på något. Möjligen kan man notera att åldern tar ut sin rätt, dvs inte samma "drive" som en yngre mäklare. Å andra sidan kompenseras detta genom lång erfarenhet.
  • Dovrell D
    Dovrell D skrev om Sandra Linnér en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Jag upplever att Sandra (Fastighetsbyrån Danderyd) var ärlig, trevlig och uppriktig i köpeprocessen/budgivning samt hade ett professionellt förhållningssätt!
  • Sverker E
    Sverker E skrev om Fastighetsbyrån Danderyd
    Engagerad mäklare om gjorde allting rätt hela vägen
  • David B
    David B skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Joakim är mycket bra och vet hur han ska atrahera bra köpare!
  • Adrian K
    Adrian K skrev om Daniella Georges en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Daniella var oerhört hjälpsam vid försäljning av vår lägenhet i Mörbylund. Hon var ärlig och rak, alltid tillmötesgående samt kontaktbar och har en härlig personlighet. Detta, i kombination med Daniellas mycket personliga sätt, gjorde att vi trivdes väldigt bra med Daniella som vår mäklare.
  • Johan W
    Johan W skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Jag är väldigt nöjd att jag valde Joakim. Samarbetet fungerade bra mellan oss. Haft fördelen att se honom både i köpares och säljares perspektiv.
    Mycket nöjd med resultaten.
  • Eva-lis B
    Eva-lis B skrev om Daniella Georges en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Trevlig, vänlig, omtänksam, personlig.
  • Anne B
    Anne B skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Jag träffade Anna Havborg i hennes roll som mäklare åt säljaren, jag hade alltså inte själv valt henne.
    Hon var alldeles utmärkt på alla sätt: vänlig, informativ, tjänstvillig. Hon var också behjälplig med ekonomisk uträkning för min del - något som kanske inte ingick i hennes uppdrag.
  • Annika H
    Annika H skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Anna var väldigt engagerad från start till kontraktsskrivning.
    Kunnig, noggrann och alert. Jag kan varmt rekommendera henne om ni ska sälja er bostad.
  • Jarl N
    Jarl N skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Mycket bra bemötande, gjorde ett fenomenalt jobb.
  • Heléne K
    Heléne K skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Jättebra. Klart och tydligt. Bra uppdatering under hela budgivningen.
  • Ingrid E
    Ingrid E skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Anna har agerat mycket professionellt, både i en köp- och säljprocess. Hon har varit väldigt service-minded och haft hög grad av tillgänglighet, vilket jag uppskattat mycket.

Mörby Centrum, 182 12 Danderyd