Alla kategorier Mäklare Stockholms län Danderyd Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Danderyd

Fastighetsbyrån Danderyd

Mörby Centrum, 182 12 Danderyd — Visa karta

Här i Danderyd hittar du mäklare som är specialister på området. Vi är verksamma i Danderyd, Enebyberg, Stocksund och Djursholm, och vi har lång erfarenhet både av bostadsmarknaden här och av mäklaryrket.

Vill du flytta någonstans här i området? Då är det oss du ska kontakta. Vi lovar att du får engagemang, kvalitet och hög affärsmässighet när du anlitar oss för din affär. Vi är med dig under hela processen, bistår med goda råd och garanterar en lyckad affär, vare sig du vill köpa eller sälja. Varmt välkommen!

Läs vad 133 kunder tycker om Fastighetsbyrån Danderyd

• Alexandra  B
    Alexandra B skrev om Fastighetsbyrån Danderyd
    Jättebra bemötande, god kommunikation med mig som säljare och gav bra råd inför visning och budgivning
  • Nils-gunnar E
    Nils-gunnar E skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Mycket bra bemötande, letade upp kunder i svårt läge
  • Lena K
    Lena K skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Ett mycket gott bemötande. Motsvarar väl mina förväntningar.
  • Björn O
    Björn O skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Anna var en mycket engagerad och kompetent mäklare. Hon visade stor omsorg kring försäljningen och drev den på ett mycket bra sätt. Anna uppvisade också en pondus och utstrålning som jag upplever som behövlig vid försäljning av objekt i områden med krävande kunder.
  • Malin M
    Malin M skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Jag upplevde Anna spm flexibel och lyhörd för mig som kund (säljare). Hög tillgänglighet och professionellt bemötande.
  • Ulrich M
    Ulrich M skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Professionell, effektiv, serviceminded.
  • Tommy L
    Tommy L skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Noggrann, engagerad, trevlig , mycket nöjd
  • Karin L
    Karin L skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Proffesionell, trevlig, pålitlig!
  • Wilhelm A
    Wilhelm A skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Bara bra. Trevlig, professionell och kunnig.
  • Karin J
    Karin J skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Trevlig, tydlig, trygg, tillmötesgående....
    Allt kändes smidigt och enkelt.
  • Tommy E
    Tommy E skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Joakim är mycket trevlig och hjälpsam mäklare. Väldigt flexibel och har uppfyllt alla våra önskningar för ett snabbt avslut i vår bostadsaffär.
  • Ulf L
    Ulf L skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Jag kan inte säga nog om hur nöjd jag är att Joakim sålde min lägenhet. Resultatet var högt över förväntan. Joakim är proffsig, personlig och genuint intresserad och engagerad. Han är tydlig, bra på att kommunicera, tillgänglig och lätt att samarbeta med. Jag kan helhjärtat rekommendera Joakim till andra som ska sälja eller köpa bostad. Stort tack och riktigt bra jobbat!
  • Ann E
    Ann E skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Professionellt bemötande. God tillgänglighet och bra engagemang.
  • Lena K
    Lena K skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Magdalena ger ett mycket professionellt och förtroendeingivande intryck. Hon är dessutom mycket sympatisk och lätt att samarbeta med och jag kan varmt rekommendera henne!

/Lena
  • Kerstin R
    Kerstin R skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Alltigenom positiv! Professionell och samtidigt personlig.
  • Lena L
    Lena L skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Mycket fint, proffsigt och tryggt bemötande.
    Hela affären från start till slut har gått bra.
    Vi är mycket imponerade av Magdalena och kommer att rekommendera henne till andra om tillfälle kommer.
    Sammanfattningsvis! Toppbetyg från oss!
  • Johanna T
    Johanna T skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Väldigt seriös och ödmjuk. En mycket bra kontakt mellan säljare och köpare. Inger stort förtroende
  • Malin E
    Malin E skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Riktigt bra! Jag har varit på fler visningar innan jag köpte Bergvägen och vid alla tillfällen uppfattar jsg Magdalena proffsig och trevlig.
  • Linnea H
    Linnea H skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Jag mottogs mycket professionellt av mäklaren Joakim Karlbom. Han är en av de bästa mäklarna jag någonsin har haft att göra med och jag skulle rekommendera honom som mäklare till vänner och bekanta.
  • Johanna N
    Johanna N skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Vi valde Joakim efter att ha fått ett trevligt och proffesionellt intryck av honom. Joakim är engagerad och kommer med tips och råd inför försäljning, samtidigt som han lyssnar på kunden. Lyhörd, noggrann och tar sig tid.
    Dessutom blev det en snabb och lyckad affär.
    Joakim levde verkligen upp till våra förväntningar!
  • Birgitta D
    Birgitta D skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Jag fick kontakt med Mäklare Magdalena Örtegren på Fastighetsbyrån Danderyd via rekommendation. Det blev min absolut bästa upplevelse av mäklarkontakt någonsin. Jag har sålt och köpt ett antal lgh och hus men aldrig blivit så professionellt bemött som när vi nu sålde mitt barndomshem i Stocksund .Fantastiskt trevligt och serviceminded bemötande, hjälp på alla sätt genom hela processen, Lösningsorienterad och snabb. Aktivt visnings arbete samt kontakter med intressenter. Snabbt avslut och budgivning långt över utpris och förväntan. Kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån i Danderyd med ansvarig Magdalena Örtegren.
  • Yvonne K
    Yvonne K skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Bästa Fastighetsbyrå !

Jag är mycket glad att jag fick Magdalena som mäklare
    Mycket trevligt bemötande och engagerad , saklig på ett mycket positivt sätt.
    Visningarna gick smidigt . Jag blev underrättad under hela proceduren.
    Inte minst kunnig och saklig.
    Grattis tll byrån som har Magdalena.
    Vänligen Yvonne Kindborg

blev hela tiden informerad om
  • Eva L
    Eva L skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Positiv. Ger ett insiktsfullt och gediget intryck. Verkställer snabbt. Kunnig inom såväl fastighetsrätt som ekonomi. Ser möjligheter och har god smak inför visning. Lyhörd.
  • Björn L
    Björn L skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Vänlig, positiv, engagerad, tillmötesgående, drivande. Mycket nöjd.
  • Nina E
    Nina E skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Väldigt proffsig och bra mäklare! Jag har varit på ett par visningar med Joakim och han var väldigt trevlig och tillmötesgående. Mycket bra, 5 av 5!
  • Kristin H
    Kristin H skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Proffsig och ambitiös mäklare som lyssnar på kunden och kommer med bra tips och råd inför kommande visningar. Jag är supernöjd med hela processen, kändes tryggt hela vägen med Joakim som mäklare!
    2017-03-02 Joakim K svarar Kristin H
    Tack Kristin för det fina omdömet. Roligt att se!
  • Siw W
    Siw W skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Anna Havborg är ytterst kompetent, kunnig, påläst, snabb, lyhörd och social.
    En stor eloge till Anna Havborg, som har utfört min bostadsaffär på ett
    alldeles perfekt och utmärkt sätt!
  • Michael S
    Michael S skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Hej Magdalena är seriös, nogrann och proffesionell. Väl förberedd för försäljningen och lämnar inget åt slumpen. Har koll på alla uppgifter som skall tas fram samt ger bra tips för styling och fotografering. Jag kan varmt rekommendera Magdalena om du skall sälja din fastighet
  • Henrik Å
    Henrik Å skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Joakim gav allt och mycket till för att se till att jag som säljare blev nöjd! Kom med bra idéer och förslag inför fotografering som var guld värt!!!
    2017-02-06 Joakim K svarar Henrik Å
    Tack Henrik. Vi lade ner mycket jobb men resultatet blev ju väldigt bra också! Roligt att det uppskattades!
  • Anna A
    Anna A skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Proffsig, hjälpsam och trevlig!
    2017-02-06 Joakim K svarar Anna A
    Tack Anna. Roligt att det blev en sådan smidig försäljning och att vi hittade en sådan trevlig köpare.
  • John J
    John J skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Bra Bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra
  • Pär O
    Pär O skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Ett proffs på heltid! Strålande
    nöjd med Joakims insats!
    2017-02-01 Joakim K svarar Pär O
    Jättekul att höra Pär. Roligt att du hittade en bra lägenhet efter alla visningar!
  • Therese T
    Therese T skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Bra service, återkoppling och bemötande!
  • Sara W
    Sara W skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Rekommenderar absolut Joakim Karlbom som mäklare! Trevlig, professionell och tillgänglig.
    2017-02-01 Joakim K svarar Sara W
    Tack Sara! Roligt att få ha haft dig både som köpare och säljare!
  • Yvonne W
    Yvonne W skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Mycket engagerad mäklare. En helt igenom positiv upplevelse.
    2016-12-05 Joakim K svarar Yvonne W
    Vad trevligt att du har tyckt det Yvonne! Tack för fin feedback.
  • Ejvind H
    Ejvind H skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Jag har känt Magdalena i flera år och har stort förtroende för henne som mäklare!
  • Stefan H
    Stefan H skrev om Sandra Linnér en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Sandra Linnér är en mycket god representant för Fastighetsbyrån med sin långa erfarenhet och ingående kunskap av Danderyd och dess bostadsmarknad. Sandra samarbetade med mig som uppdragsgivare på ett mycket trevligt, flexibelt och förtroendeingivande sätt. Sandra är då en mäklare som jag varmt rekommenderar.
  • Bo L
    Bo L skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Jag är mycket nöjd med Joakims insats vid försäljningen av lägenheten. Han har varit väldigt engagerad och lyhörd.
    Ett stort TACK till Joakim för hand arbete.

Med vänlig hälsning
    Bosse Larsson
    2016-12-05 Joakim K svarar Bo L
    Tack Bosse för de vänliga orden! Hoppas flytten till ert nya boende går smidigt och bra!
  • Petra S
    Petra S skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Joakim är professionell, kunnig och trevlig. Har man velat fråga något sa har det aldrig varit några problem att få svar. Jag skulle verkligen rekommendera Joakim till andra som går i säljtankar.
    2016-12-05 Joakim K svarar Petra S
    Tack Petra! Vad roligt att du skulle vilja rekommendera mig till andra som också funderar på att sälja.
  • Sophia S
    Sophia S skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Jag har inte varit i kontakt med någon mäklare förrän under 2016, men alla tre har varit Fastighetsbyråns mäklare. Om jag ska jämföra min upplevelse är Joakim utan tvekan den mest engagerade och serviceinriktade mäklaren. Även min sambo som har varit i kontakt med samma tre mäklare, och även andra mäklare, är av samma uppfattning. Kanske beror hans sätt att arbeta på hans unga ålder, men samtidigt finns inget hinder för att fortsätta på den här vägen under hela karriären. Jag hoppas att han gör det, för då kommer han sannolikt få en fin och lönsam karriär som mäklare. Under hela processen att sälja min bostadsrätt har han varit tydlig mot mig och hållit mig informerad, vilket var väldigt viktigt för mig. Han är en trevlig person som står med fötterna på jorden och man känner sig väl omhändertagen som säljare.
    2016-12-05 Joakim K svarar Sophia S
    Hej Sophia! Stort tack, den här sortens feedback är otroligt rolig att få. Både som bekräftelse på att det man gör uppskattas men också för att det ger inspiration till att fortsätta framåt i samma riktning. Tack!
  • Rebecca R
    Rebecca R skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Proffsig, tillmötesgående, kunnig.
    2016-12-05 Joakim K svarar Rebecca R
    Hej Rebecca! Tack för det och hoppas ni trivs i er nya lägenhet!
  • Gunnar K
    Gunnar K skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    fick snabbt förtroende för henne. kände att hon hade en bra erfarenhet ifrån orådet som vi sålde huset. Bra insatt i vad tänkt värde kunde vara för ett likande hus som va i 100 % skick och vad ev reparationer skulle kunna vara. På så sätt kunde vi hitta en rätt nivå för vad vid skulle ha för utgångspris till försäljningen. Och detta höll hela vägen.
  • Patrik I
    Patrik I skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    joakim karlbom har skött affären med min lägenhet strålande

patrik isberg
    2016-10-31 Joakim K svarar Patrik I
    Tack Patrik! Väldigt roligt att det gick så smidigt med försäljningen.
  • Jenny K
    Jenny K skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Påläst och serviceminded. Inget att erinra!
  • Brittmari W
    Brittmari W skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Joakim Karlbom bemötte mig mycket väl och skötte sin uppgift till fullo. Mitt ärende komplicerades dessutom av internordiska betalningar, även den delen av uppdraget skötte han mycket bra.
    2016-10-19 Joakim K svarar Brittmari W
    Tack så mycket Brittmari. Det var väldigt roligt att få hjälpa dig med försäljningen och roligt att du tyckte att det gick så bra.
  • Representant för AB Marimekko
    Representant för AB Marimekko skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Joakim Karlbom har ett trevligt och bemötande sätt. Professionell rakt igenom, vi är mycket nöjda med hur han skötte försäljningen av vår lägenhet.
  • Dick A
    Dick A skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Jag tycker Anna är kreativ duktig säljare och en trevlig person
  • Ulrika J
    Ulrika J skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Mycket proffsigt och trevligt bemötande på alla sätt och vis. Hantering av allt, såsom fotografering, visning och genomförande av försäljning. Rekommenderas varmt!
    2016-10-18 Magdalena H svarar Ulrika J
    Hej Ulrika,
    Tack snälla du för rekommendationen. Roligt att vi förberedde försäljningen så långt i förväg och att det visade sig vara en smart väg då vi sen snabbt kom ut på marknaden och i bästa säsong.
  • Erik H
    Erik H skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Joakim var professionell i sitt bemötande och kändes trygg genom hela affären. Han hade bra koll på objektet och god lokalkännedom.
  • Kristoffer H
    Kristoffer H skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Joakim var perfekt på alla sätt och vis.
    Han var erfaren, kompetent och super trevlig.

Mörby Centrum, 182 12 Danderyd