Fastighetsbyrån Danderyd

Golfvägen 2, 182 12 Danderyd — Visa karta

Här i Danderyd hittar du mäklare som är specialister på området. Vi är verksamma i Danderyd, Enebyberg, Stocksund och Djursholm, och vi har lång erfarenhet både av bostadsmarknaden här och av mäklaryrket.

Vill du flytta någonstans här i området? Då är det oss du ska kontakta. Vi lovar att du får engagemang, kvalitet och hög affärsmässighet när du anlitar oss för din affär. Vi är med dig under hela processen, bistår med goda råd och garanterar en lyckad affär, vare sig du vill köpa eller sälja. Varmt välkommen!

Läs vad 236 kunder tycker om Fastighetsbyrån Danderyd

• 2020-07-08

Charlotte S skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Mycket trevlig, duktig och seriös! Läs mer
  • 2020-07-03

Henrik J skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Anna gav ett professionellt och trevligt bemötande och gav bra svar på alla de frågor och funderingar vi hade under hela processens gång.
    Köpare i Danderyd Läs mer
  • 2020-06-27

Peter W skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Anna hade genomgående ett personligt, professionellt och trovärdigt bemötande. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • 2020-06-22

Gunilla L skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Den 28 maj tittar jag på en bostadsrätt vid Enebytorg (mäklare
    Magdalena Örtegren). Samma kväll kommer Anna Havborg till
    min bostad. Dagen därpå bestämmer jag mig för att köpa våningen vid Enebytorg och vi går vidare med försäljning av min bostad. Fotografering, förhandsvisning och den 11 juni
    undertecknas överlåtelseavtalet. På exakt 2 veckor är allt klart
    Det kan man kalla raskt marscherat!
    Anna Havborg är kunnig, pålitlig och mycket trevlig att ha
    att göra med. Således är jag en nöjd kund och ger henne
    högsta betyg.
    Gunilla Lilliehöök Läs mer
  • 2020-06-22

Jan H skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Sålt en bostadsrätt i Danderyd.
    Mkt väl bemött och under hela "resan"!
    Utmärkt och överförväntan jobb mäklaren lade ner i tid!
    Om jag köper eller säljer igen så kommer jag utan tvivel höra av mig hit först. Allt annat vore "vansinnigt"...

Tack för all möda och hoppas vi möte igen!

//Janne Läs mer
  • 2020-06-20

Jan N skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Effektiv och trevlig och mycket hjälpsam Läs mer
  • 2020-06-20

Dan E skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Vi har köpt ett parhus i Danderyd och fick ett mycket bra intryck av Magdalena som saklig och kunnig. Läs mer
  • 2020-06-19

Mary-ann S skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Magdalena gav oss bästa hjälp och service vid köp av vår bostadsrätt! Läs mer
  • 2020-06-18

Karin E skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Hon är Professionell
    Kunnig
    Vänlig Läs mer
  • 2020-06-18

Inga-lill N skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Vi har sålt ett
    Kedjehus i Enebyberg. Vi blev bemötta med stor respekt. Våra förväntningar infriades. Vi upplevde Magdalena Örtengren som en mycket kompetent person. Hon delade med sig av sin erfarenhet och gav oss tips inför försäljningen. Hon arbetade snabbt och effektivt.
    Mvh Läs mer
  • 2020-06-03

Carmen B skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Har precis köpt en lägenhet på Soltorpsvägen genom Magdalena Örtegren. Toppbemötande från början till slut. Kompetent, trevlig, tillgänglig och behjälplig. Läs mer
  • 2020-05-29

Dzevada B skrev om Victor Ydrauw en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Köpt en lägenhet på 42 kvm. Super nöjd med mäklaren och fick hjälp med allt jag frågade efter. Skulle rekommendera Victor till alla mina vänner :D Han är duktig på det han gör! Läs mer
  • 2020-05-26

Helena S skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Mycket engagerad och trevlig mäklare. Lätt att samarbeta med. Skarp och professionell i sin yrkesroll. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2020-05-24

Klas Gustav T skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Väldigt duktig mäklare. Kan marknaden och har mycket erfarenhet.
    Lätt att jobba med, lyssnar på vad jag som säljare har att säga och på mina önskemål, men kommer också med bra Och rimliga förslag.
    Rekommenderas +++++ Läs mer
  • 2020-05-19

Ulrika Ö skrev om Victor Ydrauw en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Vid köp av vår lägenhet fick vi ett väldigt bra intryck av Victor då han var påläst och tillmötesgående och vi ger honom våra bästa rekommendationer. Läs mer
  • 2020-05-06

Oscar B skrev om Victor Ydrauw en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Snyggt jobbat!

____________________________________________________________________________________________ Läs mer
  • 2020-05-06

Viktor B skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Magdalenas proaktivitet gjorde att vi fick köpa rätt bostad för vår familj! Läs mer
  • Hanna R

2020-05-04

Hanna R skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Vi sålde en lgh i förvisso populärt område men mitt under covid-19, Anna hanterade proffsigt både oss och potentiella köpare med stor flexibilitet och stor kunnande. Visst mått av problemlösning behövdes och det skötte hon fint, utan att oroa vare sig kunden eller oss. Vi kan starkt rekommendera Anna! Läs mer
  • 2020-05-04

Claes L skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Vi sålde vår lägenhet. Sälja lägenhet under Corona-tider är inte lätt men Anna arbetade på, löste problem under vägen, gav rekommendationer, och tillslut hittade vi en köpare. Vi är mycket nöjda med arbete och bemötande. Läs mer
  • 2020-04-29

Marie S skrev om Victor Ydrauw en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Försäljning av bostadsrätt i Danderyd. Mycket positiv och energisk. Marknaden dök veckan efter jag anlitat Victor. Trots detta lyckades han hitta en köpare. Mina förväntningar var ett högre pris men med Victor, gav mig bra rådgivning och han fick upp priset ytterligare 100kkr.
    Upplevelsen blev positiv även om det såg mörkt ut i Convid 19 tider. Läs mer
  • 2020-03-30

Anna A skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Vi har sålt en villa i enebyberg. Mäklaren har visat stort intresse, varit mycket konstruktiv och innovativ i samband med försäljningen. Försäljningen gick bra och levde upp till våra förväntningar vad gällde slutpriset. Vi är mycket nöjda med mäklarens arbete. Läs mer
  • 2020-03-21

Emelie N skrev om Victor Ydrauw en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Jag är nöjd med Victor som mäklare! Trevlig, tydlig och lyhörd och höll mig hela tiden uppdaterad om hur det gick med allt. Läs mer
  • 2020-03-20

Edvin S skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Väl informerad om området och föreningen, smidig affär som blev till stor nytta för båda oss som köpare samt säljaren.
    Personlig med ett proffsigt bemötande Läs mer
  • 2020-03-18

Christer F skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Med ett proffesionellt och erfaret intryck gav mäklaren oss ett förtroende om att lyfta fram bor lägenhet på bästa sett. Vi rekommenderar denna mäklare även för andra säljare och som är i samma region. Läs mer
  • 2020-03-18

Helena S skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Köpt en 3a i danderyd i Mörbyleden.
    Jag och min sambo tycker hon hade ett personligt samt proffsigt bemötande. Läs mer
  • 2020-03-03

Ulrika Marie M skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Jag köpte en lägenhet av Anna och hon skötte allt otroligt proffsigt. Köpet kändes därför tryggt och säkert. Läs mer
  • 2020-02-19

Naomi D skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Magdalena har sålt min bostad i Charlottenberg med framgång. Superlätt att kommunicera med och mycket trevligt bemötande :) Läs mer
  • 2020-02-18

Jaya W skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Mycket engagerad, kunnig och duktig på sitt område, toppen! Läs mer
  • 2020-02-17

Emil Patrik Paul B skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Tydlig, professionell, snabba svar. Mycket nöjd med den hjälp vi fått. Läs mer
  • 2020-02-06

Monika Å skrev om Victor Ydrauw en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Jag har sålt en bostadsrätt på 100 kvm på vån 9 med sjöutsikt.
    Mäklaren var både professionell och trevlig.
    Jag tyckte att han valde ett något lågt utgångspris. Resultatet blev dock fantastiskt.
    Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-02-03

Cecilia A skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Försäljning av lägenhet Anna

Anna var mycket professionell, lyhörd och hade bra råd Läs mer
  • 2020-01-31

Jonas L skrev om Victor Ydrauw en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Köp av lägenhet ,,snabb o hjälpsam service Läs mer
  • 2020-01-31

Gunilla B skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Magdalena är drivande och ett bra stöd i sådana här processer.
    Positiv och proffsig. Läs mer
  • 2020-01-26

Mikael M skrev om Victor Ydrauw en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Super bra hjälp både med försäljning och efter försäljningen! Läs mer
  • 2019-12-20

Mattias L skrev om Victor Ydrauw en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    10 av 10. Väldigt nöjd. Trevligt bemötande och kunnig Läs mer
  • 2019-12-18

Erika L skrev om Victor Ydrauw en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Köpt bostadsrätt, 3a.
    Trevligt bemött, jordnära, rakt på sak, trovärdig, förtroendeingivande och trygg.
    Mött både trevliga och inte så trevliga mäklare, hade inte så tydliga förväntningar men är väldigt nöjd med hur vårt köp har hanterats, vi har fått svar på det vi undrat, fått hjälp och känner att vi inte var tvingade till nåt köp eller hetsade att buda mer. Upplever att alla korten var på bordet och vi fick det som redovisats. Läs mer
  • Alexandru C

2019-12-16

Alexandru C skrev om Victor Ydrauw en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Jag hade möjlighet att köpa en lägenhet där fastighetsmäklaren var Victor Ydrauw från Fastighetsbyrån Järfälla. Under köpprocessen jag blev informerad och guidad till hög kvalitet. Viktor Ydrauw är en allvarlig person som håller situationen väl under kontroll.
    Det var en mycket trevlig upplevelse med mäklaren Victor Ydrauw Läs mer
  • 2019-12-10

Anna M skrev om Victor Ydrauw en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Köpt en lägenhet av Victor. Otroligt bra uppföljning, information och bemötande. Plus att han ringer och inte bara sms:ar vilket jag upplevt att många mäklare gör. Mycket kunnig och tillmötesgående. Service minded. Både jag som köpare och säljaren var nöjda vid avslut. Jag ger honom högsta betyg och rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • 2019-12-10

Jessica E skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Jag sålde min lägenhet, och tycker att Anna gjorde ett bra jobb då hon hela tiden kämpade för att få det så bra som möjligt! Informerade mig bra. Överlag nöjd! Läs mer
  • 2019-12-09

Sven D skrev om Victor Ydrauw en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Har solgt en bostadsrätt.
    Blev bemött på ett bra, trevligt och kunnigt set.
    Förväntningen var att få solgt lägenheten snabbt och mäklaren levde upp till detta.
    Min upplevelse var att det var en smidig affär och mycket bra återkoppling från mäklaren. Läs mer
  • Rodrigo P

2019-12-09

Rodrigo P skrev om Victor Ydrauw en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Har köpt en etta med hiss som är viktigt för mig som rullstol bunden. Läs mer
  • 2019-12-06

Daniel L skrev om Victor Ydrauw en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    väldigt snälla jag rekommenderar det Läs mer
  • 2019-12-04

Pantea Z skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Jag har köpt hus i Enebyberg. Magdalena har alltid varit tillgänglig med ett trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-12-03

Margareta D skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Snabba beslut, o kunnig. Initiativrik , alltid tillgänglig.Bra jobbat. Läs mer
  • 2019-11-20

Mikael M skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Hej,
    Magdalena visade stor professionalism och snabb återkoppling vid frågor och funderingar. Skulle inte tveka på att rekommendera henne för andra.

Med vänlig hälsning,
    Mikael Mure Läs mer
  • Rebeka G

2019-11-17

Rebeka G skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Köpt en trea i Danderyd där Anna var mäklare. Hennes bemötande var professionellt och ärligt under hela processen vid bostadsaffären samt att all information som behövdes gavs vid rätt tillfälle vilket uppskattades och underlättade köpet. Utifrån alla mäklare vi har träffat i Sthlm (och det är många!) är Anna den absolut mest genuina mäklare! Läs mer
  • 2019-11-15

Gholamreza R skrev om Victor Ydrauw en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Victor är en mäklare som tar hand om både säljaren och köparen. Han är med under hela processen och är en problemlösare. Det absolut bästa med Victor är kommunikationen. Han är tillgängligt nästa dygnet runt! :-)
    Ringer man kl 22 på kvällen så svarar han direkt och man blir väl bemött. Han är en mäklare som vill att alla de inblandade i affären ska känna sig trygga och nöjda och för att förverkliga det gör han sitt bästa. Jag tackar för försäljningen av vårt hus och rekommenderar honom. Läs mer
  • 2019-11-06

Johanna T skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Köpt en bostadsrätt av henne. Bra och seriöst bemötande. Var närvarande under hela processen och även efteråt för att försäkra sig om att allt var bra. Läs mer
  • Åsa P

2019-11-05

Åsa P skrev om Victor Ydrauw en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Har sålt en 3a i Kallhäll.

Victor visade intresse, gav snabb och relevant återkoppling. Skapade realistiska förväntningar. Gav tips och stöd bla till att hänvisa till den fantastiska stylingfirman Scandinavian Homes. Läs mer
  • 2019-11-04

Christer E skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Magdalena är trovärdig och gör ett seriöst arbete samt tänker på både säljare och köpare i bostadsprocessen, kan rekommendera henne som mäklare i Danderyd där hon har lång erfarenhet. Läs mer

Golfvägen 2, 182 12 Danderyd