Fastighetsbyrån Danderyd

Fastighetsbyrån Danderyd

Här i Danderyd hittar du mäklare som är specialister på området. Vi är verksamma i Danderyd, Enebyberg, Stocksund och Djursholm, och vi har lång erfarenhet både av bostadsmarknaden här och av mäklaryrket.

Vill du flytta någonstans här i området? Då är det oss du ska kontakta. Vi lovar att du får engagemang, kvalitet och hög affärsmässighet när du anlitar oss för din affär. Vi är med dig under hela processen, bistår med goda råd och garanterar en lyckad affär, vare sig du vill köpa eller sälja. Varmt välkommen!

Läs vad 392 kunder tycker om Fastighetsbyrån Danderyd 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Shervin Hashemi en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    2022-06-16 Verifierad kund
    Shervin var under hela processen extremt öppen och vänlig! Vi var lite oroliga då marknaden börjat svänga lite men Shervin såg till att bemöta vår oro med professionalism och en tydlig struktur och vi kände direkt att vi var i goda händer! Han såg till att vi under hela processen var informerade om vad som händer och hade alltid en plan b och c. Det hela slutade med en snabb och lyckad affär och vi rekommenderar honom varmt!!
    2022-06-14 Spontant omdöme
    Vilken mäklare! Oerhört flexibel, tillmötesgående och kunnig. Kan verkligen rekommendera Mattias vid köp av bostad!
    Tack så jättemycket för de fina orden Ida. Stort grattis till din nya lägenhet, jag är säker på att du kommer trivas superbra! Mattias Mardini
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Ydrauw en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    2022-06-13 Verifierad kund
    Trevlig och gör ett bra jobb. Vi hade lite svårt med att sälja lägenheten pga olika anledningar men han löste det till slut
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    • Danderyd Nora
    2022-06-10 Verifierad kund
    Mattias var väldigt bra och hade ett trevligt bemötande i samband av köp av lägenhet. Jag kan varmt rekommendera honom.
    2022-06-07 Verifierad kund
    Kompetent och lyhörd mäklare, verkar mån om att göra sitt bästa och svarar alltid i god tid.
    2022-06-02 Spontant omdöme
    Kunnig, lättsamt och smidigt! Mattias är tillgänglig, lyhörd och hjälpsam på alla sätt och vis. Rekommenderar varmt!
    Tack Erika, jag hoppas ni kommer trivas i er nya bostad :) Mattias Mardini
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    2022-06-02 Verifierad kund
    Väldigt nöjd med Magdalena i både köp- och säljprocessen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    • Charlottenberg
    2022-05-23 Verifierad kund
    Proffsigt under hela processen
    Tack Ulf för ett mycket lyckat sammarbete! Mattias Mardini
    2022-05-23 Verifierad kund
    Shervin was a friendly and committed person. He educated me through the whole process of selling my apartment in the first meeting and even suggested a timeline. He arranged everything as expected and was available anytime with his great level of knowledge to answer my questions. I am happy that worked with him.
    Thank you for the kind words Samaneh! Hope you and your family have a safe trip! Shervin Hashemi
    2022-05-22 Verifierad kund
    Shervin was very knowledgeable and willing to help throughout the process of selling our apartment. From the first call, he seemed to know what he is going to do and it was indeed like that. He had a very good grasp of the market and could provide us with useful and realistic hints and tips which facilitated decision making for us to large extent.
    He was always punctual and responsive in a very short time, whether during weekends or in the evenings! He is very trustworthy and honest.

When we were about to sell our apartment, the market started going down and we were too worried! But he managed to find a very good deal for us given the condition of the market and even negotiated with the buyer to make the deal more reasonable.

I am very happy that we decided to sell our apartment with Shervin and highly recommend him to everyone.
    Thank you so much for the trust you had in me Navid. Its been my pleasure helping you with the selling process and i hope you find something as good to move to! Shervin Hashemi
  • skrev om Shervin Hashemi en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    2022-05-22 Spontant omdöme
    Shervin har varit jättetrevlig och proffsig. Det här är min första bostadsrätt och han har varit mycket tålmodig med mig när han förklarade hela köp-processen steg för steg. Han har uppmärksammat mig om flera viktiga detaljer och även gav mig lite råd om finansieringen. Det är uppenbart att han kan sin yrke mycket väl.
    Stort tack för dom fina orden Michal! Ser fram emot att komma på kaffe och kika på hur ert nya hem kommer se ut! :) Shervin Hashemi
    2022-05-22 Spontant omdöme
    Mattias hjälpte oss att köpa en jättefin lägenhet. Affären gick snabbt och smidigt. Matthias avsatte tid på sin enda lediga dag för att detta skulle hända. Säljaren var också mycket nöjd med affären. Tack Mattias! Toppbetyg!
    Tack Ruslan, det var ett nöje att hjälpa er i processen. Jag hoppas din pappa kommer trivas i Stocksund :) Mattias Mardini
    2022-05-21 Verifierad kund
    Otroligt kompetent mäklare som tar telefonen och svarade på alla mina frågor(säljare) oavsett tiden på dygnet. Gav sig inte förens han fick ett avslut på min lägenhet, vilket uppskattades!
    Tack Maximillian, ett nöje att både hjälpa er i köp och säljprocessen. Jag är säker på att ni kommer trivas bra i er nya bostad, tack för förtroendet! Mattias Mardini
    • Charlottenberg
    2022-05-21 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Var bra på att följa upp under och efter budgivningen.
    Tack Hans, jag är säker på att ni kommer stortrivas i er nya lägenhet. Terrassen ni har kommer göra många vänner avundsjuka nästa sommar :) Mattias Mardini
    • Sätra Äng
    2022-05-20 Verifierad kund
    "I dessa dystra tider Shervin var det bästa som hänt till mig. Han var alltid tillgänglig, engagerad, välorganiserad med en tydlig handlingsplan redan från början. Jag kände mig trygg hela vägen med ett proffsigt och varmt bemötande. Jag rekommenderar honom varmt!"
    Tack för det fina förtroendet Maria! Vi var ett team i världsklass! Hoppas du kommer att trivas i din nya bostad annars får du höra av dig så flyttar vi dig tillbaka till Danderyd! :) Shervin Hashemi
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Shervin Hashemi en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    2022-05-19 Verifierad kund
    Shervin har varit jätte bra på sitt jobb. Lätt att prata med, tydlig och trevlig. På visningen jag gick på var det väldigt många andra som tittade men upplevde att Shervin var aktiv, hälsade på alla och kunde prata och svara på många frågor. Han har varit snabb på att svara och lätt att planera med. Så generellt har han varit professionell, aktiv, ansvarsfull, tydlig och trevlig! Stort tack för din insats och hjälp :)
    Stort stort tack för dom fina orden Malin! Jag ser fram emot tillträdet, när du får nycklarna till drömlägenheten! Du kommer trivas otroligt bra här! Shervin Hashemi
  • Jessica Märta J
    2022-05-19 Verifierad kund
    Shervin har varit väldigt proffsig från början till start och det märks att han kan sitt yrke. Supertrevligt första möte, tydlig information med alla steg i säljcoachen och han fanns alltid tillgänglig när jag hade frågor under processens gång. Hade jag specifika önskemål löste han det på en gång!

Shervin lyckades dessutom få upp slutpriset till det jag hade önskat att lägenheten skulle sluta på, trots en lite osäker marknad.

Välj Shervin om ni vill ha bästa mäklaren i branschen och ett högt slutpris 👌🏼
    Tacks å jättemycket för dom fina orden Jessica! Ser fram emot att få höra vart nästa bostad blir för er! :) Shervin Hashemi
    • Sätra Äng
    2022-05-18 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, seriös, tillgänglig och kunnig!
    Tack Shervin!
    Stort tack Jacob och grattis till din nya lägenhet! Du kommer trivas så bra här! Shervin Hashemi
    2022-05-15 Verifierad kund
    Transparent och supporterande!
    2022-05-14 Verifierad kund
    Trevlig, transparent, kunnig, professionell, tillgänglig och pedagogisk. Shervin är precis den person man vill ha ha involverad vid en stor ekonomisk transaktion. Jag känner mig väldigt nöjd med hans engagemang och arbete fram tills nu och upplever att jag haft tur med att just han är mäklaren för mitt objekt.
    Stort stort tack för dom fina orden David och grattis till din nya bostad! Välkommen till Danderyd, här kommer du trivas! 😊 Shervin Hashemi
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Ydrauw en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    2022-05-10 Verifierad kund
    Bostadsaffären gick snabbt och smidigt :)
    2022-05-05 Spontant omdöme
    Mattias är social och humoristisk, vilket jag tror lockar köpare att stanna kvar en stund till. Han sålde våra lägenheter rekordsnabbt och till priser vi var mycket nöjda med!
    Hej Charlotte, tack så otroligt mycket för de fina orden och tack återigen för förtroendet :) Mattias Mardini
    2022-05-03 Spontant omdöme
    Mattias är en fantastisk och genuin mäklare, är öppen, rak och ärlig i sin kommunikation vilket jag starkt gillar och trivs med sådana personer.
    Man kan lita på Mattias fullt ut och håller vad han lovar.
    Tack för stödet vid köpet av en ny lägenhet.
    Jag och min sambo använder oss av Mattias nu när vi ska sälja vårat objekt.
    Tack.
    Fadi
    Tack så otroligt mycket för de fina orden Fadi. Stort grattis återigen jag är helt övertygad om att du och familjen kommer trivas där och att du kan se fram emot många härliga sommarkvällar framför grillen! Mattias Mardini
  • Agneta T
    2022-05-02 Verifierad kund
    Ja, vad skriver jag...
    Shervin är en människa jag önskar att alla som jag möter liknade!
    Det bemötande och den värme jag fick är svår att beskriva. Hans kunskap och det jag fick med mig i pärmen - kändes väldigt fint att lämna honom trots att jag är lite villrådig då allt gått så fort. Det har inget med Shervin att göra och hans service med allt är så skönt att ha med mig. Ringt honom och får hur bra hjälp som helst. Det finaste är att jag känner att jag kan ringa honom även efter avslutad affär om det minst alilla. Återkoppling är väldigt viktigt för mig och det visar han att han står upp för. Tack!
    Du är så fin, tack Agneta! Stort grattis till ditt köp och jag är helt övertygad om att du kommer stortrivas där. Shervin Hashemi
    2022-04-29 Verifierad kund
    Jag är supernöjd med Shervins insats, hela vägen från start till försäljning. Han har ett starkt driv och är transparent, ärlig och lösningsorienterad. Han respekterade mina beslut fullt ut och kom med väldigt bra tips och inputs när jag velade. Han har i princip funnits tillgänglig dygnet runt och alltid med ett leende på läpparna. Vi sålde min lägenhet till rekordpris för området med över 4tkr per kvm. Jag har redan rekommenderat Shervin varmt till vänner och grannar!
    Det är jag som ska tacka för förtroendet Jill, vilket team! Nu ser vi till att hitta ett riktigt fint hus till dig! Shervin Hashemi
  • sålde sitt hus med hjälp av Victor Ydrauw en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    • Stocksund - Inverness
    2022-04-19 Verifierad kund
    Vi anlitade Victor för att sälja en lägenhet, det blev en snabb affär och vi är mycket nöjda. Victor var engagerad i försäljningen och bidrog till att vi slapp tänka så mycket på processen.
  • köpte sitt hus med hjälp av Victor Ydrauw en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    • Stocksund - Inverness
    2022-04-19 Verifierad kund
    Victor, is very professional and very clear ,
    makes life easy for me as a client.

He takes time and is very calm and collective, I can fully recommend him 100%
    2022-04-12 Verifierad kund
    Victor hjälpte oss med försäljningen av vår lägenhet. Vi är jättenöjda då han varit tillmötesgående, trevlig och lyhörd genom hela processen och såg även till att vi fick lägenheten såld innan visning vilket var jätteskönt.
    2022-04-09 Spontant omdöme
    Mycket sympatisk och framförallt drivande person jag varmt rekommenderar! Jag fick byta mäklare i min bostadsaffär och det ångrar jag inte. Min tidigare mäklare Magdalena Örtegren kändes inte 100 % engagerad och fick inte till ett tillfredsställande avslut trots ett attraktivt läge
    2022-04-01 Verifierad kund
    Anna hjälpte oss att både köpa lägenhet och sälja vår gamla under loppet av någon månad. Men ett otroligt proffsigt, lungt och förtroendeingivande bemötande och tillvägagångssätt kände vi oss trygga och delaktiga genom hela köpet/försäljningen, både som köpare och säljare.
    Anna känns otroligt erfaren och har en transparant kommunikation men köpare/säljare vilket vi uppskattade.
    Hon är tillgänglig, engagerad och förmedlar ett genuint intresse för sitt arbete och sina kunder, från första mötet med visning/ värdering till kontraktsskrivning.
    Sammanfattningsvis skulle vi gärna anlita Anna vid vår nästa bostadsaffär.
    Tack så jättemycket för det fantastiskt fina omdömet! Så glad att ni är nöjda med båda affärerna! Lycka till med nya bostaden! Fastighetsbyrån Danderyd
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Danderyd
    2022-03-31 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och serviceminded, rekommenderar varmt Anna som mäklare
  • sålde sitt hus med hjälp av Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    • Enebyberg
    2022-03-25 Verifierad kund
    Magdalena hjälpte oss sälja vårt hus och vi är mycket nöjda med hennes agerande. Stöttande, hjälpsam, proffsig.
  • CHARLIE Y
    skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    2022-03-18 Spontant omdöme
    Rekommenderar starkt Mattias Mardini på Fastighetsbyrån.
    Köpte min bostad via honom och det kändes proffsigt och tryggt.
    Hjälper till med det man efterfrågar och bemöter ens funderingar, inga konstigheter!
    Stort tack för de fina orden Charlie och grattis till din nya bostad! Jag är säker på att du kommer få många fina timmar på din uteplats i sommar. Mattias Mardini
    • Danderyd Klingsta
    2022-03-06 Verifierad kund
    Duktig & erfaren
    Bra kommunikation
    Tydlig och snabb
  • Cina S
    2022-03-05 Verifierad kund
    Trevlig, proffsig & alltid tillgänglig. Gör alltid sitt bästa. Jag kan utan tvekan rekommendera Victor!
    • Mörbylund
    2022-02-28 Verifierad kund
    Upplevde ett mycket bra bemötande under hela köpprocessen. Tyckte Victor uppträdde förtroendeingivande och sakligt.

Dock blev priset lite högt men det kanske inte man ska klandra Victor för.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Danderyd
    • Danderyd
    2022-02-25 Verifierad kund
    Customer-centric, experienced and efficient! Strongly recommended!
  • Jörgen E
    sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Danderyd
    • Danderyd Skogsvik
    2022-02-13 Verifierad kund
    Mycket bra insats från start till mål och trevligt bemötande.
    2022-02-13 Verifierad kund
    Tydlig kommunikation och professionell i allt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Danderyd
    • Danderyd Klingsta
    2022-02-05 Verifierad kund
    Mycket bra och hjälpsam. Kom med mycket bra tips
    • Mörbyskogen Danderyd
    2022-02-03 Verifierad kund
    Vi kände engagemang och en förståelse (för våra önskemål kring försäljningen) från Magdalena som renderade i att vi fick sålt lägenheten till ett bra pris.
    2022-01-19 Verifierad kund
    Mycket bra och trevlig mäklare.
    Kan verkligen rekommendera Victor.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    2022-01-17 Verifierad kund
    Magdalena har under hela processen varit extremt professionell, förtroendeingivande, tillmötesgående och lätt att få kontakt med. Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare.
    2022-01-17 Verifierad kund
    Bra bemötande , stor förståelse för kundens behov och önskemål . Professionell i sin yrkesroll
    2022-01-17 Verifierad kund
    En positiv kontakt med stor erfarenhet, inlyssnande och rådgivande.
    Allt på ett professionellt sätt som skapar tillit och trygghet.
    • Danderyd
    2022-01-12 Verifierad kund
    Anna har varit mycket hjälpsam och tillgänglig när vi behövde henne.
    2021-12-15 Verifierad kund
    Proffsigt och kunnigt bemötande.
    2021-11-24 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, tydlig och bra på att förklara om det fanns oklarheter.
    2021-11-21 Verifierad kund
    toppen mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    2021-11-21 Verifierad kund
    Var mycket professionell och förklarade allting i kontraktet bra. Mycket trevlig också. Gjorde ett bra intryck på mig.