Alla kategorier Mäklare Stockholms län Danderyd Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Danderyd

Fastighetsbyrån Danderyd

Golfvägen 2, 182 12 Danderyd — Visa karta

Här i Danderyd hittar du mäklare som är specialister på området. Vi är verksamma i Danderyd, Enebyberg, Stocksund och Djursholm, och vi har lång erfarenhet både av bostadsmarknaden här och av mäklaryrket.

Vill du flytta någonstans här i området? Då är det oss du ska kontakta. Vi lovar att du får engagemang, kvalitet och hög affärsmässighet när du anlitar oss för din affär. Vi är med dig under hela processen, bistår med goda råd och garanterar en lyckad affär, vare sig du vill köpa eller sälja. Varmt välkommen!

Läs vad 214 kunder tycker om Fastighetsbyrån Danderyd

• 2019-04-18

Maximilian N skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
  • Carl A

2019-04-18

Carl A skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Ugglebacken 9
    Väldigt tillmötesgående och duktig! Läs mer
  • Linnéa S

2019-04-16

Linnéa S skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Proffsig
    Engagerad
    Trevligt bemötande Läs mer
  • 2019-04-10

Shaobo J skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    We sold our apartment in Mörbylund 25 Dandery. Joakim Karlbom is very experienced. He gave us good guidance during the whole process. We can feel he has very much passion on his work. I think he will be stay at the forefront of the real estate field with his excellent competence. Läs mer
  • 2019-04-09

Adrian L skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Anna Havborg gjorde ett fantastiskt jobb! Läs mer
  • Paula J

2019-04-05

Paula J skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Köpt en 2:a i en mycket trevlig förening. Mäklaren beskrev lägenheten mycket bra. Upplevelsen av köpet var toppen. Läs mer
  • Jörgen E

2019-03-20

Jörgen E skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Jag köpte lägenhet i Danderyd och fick ett fantastiskt mottagande och trevligt intryck av Anna. Hon har varit ett stort stöd igenom hela köpprocessen och jag vill därför lämna mina bästa rekommendationer till Anna Havborg. Läs mer
  • 2019-02-28

Eva F skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Oerhört sympatisk, duktig och flexibel mäklare med hjärtat på rätt ställe. Läs mer
  • 2019-02-23

Eva F skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Supernöjd med Magdalena och det pris hon lyckades fixa! Rekommenderas varmt Läs mer
  • 2019-02-22

Christina B skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Lägenhetsförsäjning, snabb och effektiv, andra gången på några år till full belåtenhet. Läs mer
  • 2019-02-10

Erika O skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Joakim hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt i Danderyd. Ända från start var han mycket proffsig; lyhörd för våra behov, inget pushande, gav bra tips under vägen och var snabbt tillgänglig för våra frågor. Han hjälpte oss att få det pris vi ville ha och på ett sätt som var bekvämt och bra för oss. Läs mer
  • 2018-12-24

Anna E skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Bra och proffsig i kontakten. Bra på att återkoppla. Läs mer
  • 2018-12-17

Sebastian S skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Bra mäklare, kommer garanterat få sälja min lägenhet sen. Läs mer
  • 2018-12-11

Markus S skrev om Daniella Georges en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Hjälpsam, professionell, vänlig, kunnig, tålmodig och allmänt trevligt och gott bemötande. Läs mer
  • 2018-12-09

Ibrahim A skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Mycket hjälpsam och noggrann mäklare som finns där under hela processen Läs mer
  • 2018-12-08

Hubertus V skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Vi köpte en bostadsrättslägenhet via Joakim Karlbom och han gjorde väl det jobb en mäklare måste göra. Bemötandet från mäklaren var OK, men vi upplevde att han inte var så drivande. Sen var det vissa saker som vi förväntade oss (som dock inte är krav) som inte gjordes. Små saker som tar minimal extra tid.
    - Prel. likvidavräkning skickades inte ut några dagar innan tillträdesmötet utan presenterades först vid mötet.
    - Frågeformulär om lägenheten som säljarna besvarar upprättades inte. Läs mer
  • Cecilia R

2018-12-06

Cecilia R skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Sålde min etta i Mörbylund och använde Joakim som mäklare för detta. Det gick över förväntan och hela resan igenom var Joakim otroligt behjälplig. Han svarade på alla mina frågor, gav mig tips och råd och var hela resan igenom supertrevlig och enkel att ha att göra med. Aldrig något strul utan det gick så smidigt som det bara kunde göra. Så himla nöjd med Joakim och skulle absolut anlita honom igen vid flytt! Läs mer
  • Maria O

2018-12-05

Maria O skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Sålde bostadsrätt i Danderyd november 2018. Joakim har under hela processen uppvisat väldig tydlighet, lättillgänglighet, stor kunskap inom området och högst förtroendeingivande.
    Han överträffade mina förväntningar på vad jag hade kunnat vänta mig av en mäklare och jag kan varmt rekommendera honom!! //Maria Läs mer
  • 2018-12-05

Magnus N skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Vi har fått hjälp att sälja en sliten yra på Mörbyhöjden efter ett dödsbo. Jag tycker Magdalena var proffsig, hjälpsam och trevlig att ha att göra med. Hon resonerade och föreslog olika alternativ som vi kände var för vårt bästa och hon lyckades enligt oss få ut ett bra pris i rådande marknad. Hon hjälpte också till att förmedla kontakt företag som kunde hjälpa till med bortforsling och städning, besiktning av den skruttiga lägenheten med mera. I stort allmänt bra. Läs mer
  • 2018-12-05

Abraham A skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Kunnig, Trevlig och välbemött!! Läs mer
  • 2018-12-03

Simon L skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Vi har sålt en bostadsrätt i Danderyd. Joakim har alltid bemött oss med uppriktighet och tydlig information. Jag trodde inte en mäklare skulle vara såhär transparent och pedagogisk - men det var han! Allt som allt en väldigt lärorik upplevelse som slutade gott. Läs mer
  • 2018-12-03

Erik R skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Köpt en bostadsrätt. Mäklaren skötte sitt jobb, varken mer eller mindre Läs mer
  • 2018-11-22

Pär L skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Tydlig, seriös & trevlig.
    Joakim sålde vår lägenhet på Mörbyhöjden snabbt och effektivt.
    Han levde klart upp till vad jag förväntar mig av en fastighetsmäklare. Läs mer
  • 2018-11-22

Micaela H skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Joakim Karlbom mäklade en bostadsrätt. Mycket nöjd med hela min köpprocess på alla sätt. Joakim motsvarade mina höga förväntningar på bemötande, information och var lyhörd för mina önskemål. Uppfattar även att säljarna var nöjda med en snabb och bra affär.

Kommer att rekommendera honom och gärna återvända om jag ska köpa/sälja i framtiden. Läs mer
  • 2018-11-21

Stephanie Xiao Che H skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Väldigt kunnig och och förtroendegivande mäklare. Magdalena var med i alla steg av försäljningen, besiktning, styling etc, fram till försäljning. Rekommenderas varmt! Läs mer

Sofie H skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Sålde 3a i Stockholm. Fantastisk mäklare. Flexibel och proffsig. Förstod vad jag ville ha och leverade verkligen. Rekommenderas varmt. Bästa mäklaren jag haft att göra med. Läs mer

Siri B skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Sålde min bostadsrätt med Magdalena som mäklare och kan inte vara mer nöjd. Från start till mål. Vill också lyfta fram deras verktyg Säljcoachen som gjorde min resa som kund trygg och utan stress. Kan varmt rekommendera! Läs mer

Magnus A skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Gör rätt grejor som en mäklare ska göra. Förtroendeingivande. Läs mer

Per E skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Joakim Karlbom har på ett mycket professionellt och fullgott sätt hjälpt mig att sälja min bostadsrätt. Joakim överträffade faktiskt alla mina förväntningar. Han visade på både lättillgänglighet, pålitlighet, smidighet och stor kunskap. Kan verkligen rekommenderas! /// Per Eriksson Läs mer

Sten L skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Sålt min bostadsrätt.
    Mäklaren var tillgänglig och kunnig. Insatt i den lokala marknaden. Läs mer
  • 2018-11-16

Per E skrev om Fastighetsbyrån Danderyd
    Joakim Karlbom är överlag proffsig, kunnig, lättillgänglig och pålitlig. Ger även ett bra och trevligt bemötande. Det blev en mycket bra affär för mig. // Per Läs mer
  • 2018-11-01

Ellen A skrev om Daniella Georges en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Trevlig
    Ambitiös
    Alltid tillgänglig per telefon Läs mer
  • 2018-10-30

Kattarina H skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Magdalena har skött alla mina mäklarärenden de senaste 5 åren, från värderingar för lån, till hantering av försäljning mellan mig och min far. Hon är alltid trevlig och hjälpsam och kan fixa det mesta. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-10-30

Viktor L skrev om Daniella Georges en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Daniella hjälpte oss med att sälja vår tvåa. Skulle varmt rekommendera henne. Hon är energirik och fortsätter kämpa hela vägen fram till kontraktet är påskrivet. Med Daniella blir det fart i försäljningen! Läs mer
  • 2018-10-15

Alva T skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Jag köpt min första bostadsrätt. Joakim har varit trevlig och välkomnande. Han har varit relativt strukturerad och jag har fått bra svar på mina frågor. Jag är super nöjd med Joakim som mäklare och han är en av de bättre jag haft kontakt med. Jag skulle absolut rekommendera Joakim som mäklare. Läs mer
  • 2018-10-14

Oscar Mikael J skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Köpte ett hus och det var lite otydliga uppgifter och inte alla kostnader förmedlades av mäklaren. Kom dock fram ändå innan kontrakt skrevs. Läs mer
    2018-10-22 Magdalena H svarar Oscar Mikael J
    Hej Oscar,
    Samfällighetsföreningen hade haft möte så sent som någon dag före försäljning/visning av radhuset och eftersom ägaren inte deltagit vid mötet kände hon inte till att man beslutat om en engångsinbetalnig för reparation av gatan. Därför hade uppgiften inte vidarebefordrats till mig. Men som tur kom uppgiften fram någon dag efter visning.
  • 2018-10-11

Anna Louise M skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Vi har sålt vår Villa i Djursholm.
    Magdalena har haft ett trevligt och engagerat bemötande. Hon har varit tillgänglig och återkopplat bra.
    Vi är överlag nöjda och hon har levt upp till våra förväntningar.. Läs mer
  • 2018-10-09

Nils Örjan M skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Sålt hus i Djursholm.

Proffsigt bemött genom hela resan.

+ för nya lokaler på rätt ställe.

Proffsigt!!! Läs mer
  • 2018-09-27

Åsa H skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Toppenbemötande!! Köp av lgh i Danderyd. Läs mer
  • 2018-09-25

Lars N skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Sålde min dotters lägenhet via Joakim, Bra hantering av budgivningen vilket gav god vinst. Läs mer
  • 2018-09-23

Ulf Erik H skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Min upplevelse av mäklar Anna och hela försäljningen är bara plus poäng. Från start ett år innan hade vi lätta och trevliga samtal samt alla frågor fick jag solklara svar på. Anna fanns alltid till hands när jag undrade något och kommer med raka ärliga svar och fanns alltid där när det kändes tungt. Framför allt trissade hon inte upp förväntningarna utan var ärlig hela tiden och det slutade som vi trodde och hoppades på. Kan bara rekommendera och önska Anna lycka till i framtiden, Uffe Läs mer
  • 2018-09-18

Josefin T skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    - köpt Lägenhet
    -bra
    - Anna är lite stressad i ditt bemötande, kanske för att de var innan semestern.
    - sedan ger hon tips i bostaden som kanske inte stämmer överens med budget för en förstaköpare. Kanske kan man tänka på att yngre personer inte har super mycket pengar och anpassa sina råd efter det.
    - Anna är annars trevlig och svarar relativt snabbt på sms vilket uppskattas Läs mer
  • Joakim J

2018-09-17

Joakim J skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Sålt två senaste lägenheterna med Magdalena. Trevlig, smidigt genomförande o både nöjda köpare o säljare.
    Bäst i Danderyd helt klart! Läs mer
    2018-09-17 Magdalena H svarar Joakim J
    Så himla roligt att höra. Jobbar vidare med stor entusiasm!
    Tusen tack!!
  • 2018-09-17

Kajsa E skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Vi har både sålt och köpt ifrån Magdalena flertal gånger. Hon lyssnar både på säljaren & köparen.

Hon är öppen för säljarens kreativa idéer och bra att bolla med.

Kan varmt rekommendera Magdalena! Läs mer
    2018-09-17 Magdalena H svarar Kajsa E
    Tack snälla Kajsa. Det värmer!
    Hälsningar
    Magdalena
  • 2018-09-16

Maria B skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Jag sålde ett hus med hjälp av Anna Havborg som visade sig vara en oerhört energisk och kompetent mäklare. Hon var positiv och samtidigt realistisk. Hon höll mig konstant uppdaterad in i minsta detalj vilket jag uppskattade. Dessutom var hon väldigt personlig och trevlig att samarbeta med. Jag rekommenderar gärna Anna till andra. Läs mer
  • 2018-09-13

Haraldsson Dahlstedt T skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Professionell, bidrog aktivt till en snabb och bra försäljning. Mycket trevlig och serviceminded.
    Kan varmt rekommendera Joakim! Läs mer
    Joakim K gillar detta
  • 2018-09-11

Johan E skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Professionellt kundbemötande och alltid kontaktbar. Mycket nöjd som både köpare och säljare av bostad. Läs mer
    2018-09-11 Magdalena H svarar Johan E
    Tack Johan för rekommendationen. Känns bra att du är så nöjd både som köpare och säljare.
    Jätteroligt!
  • 2018-09-09

Sanna F skrev om Daniella Georges en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Fantastiskt bra bemötande! Proffsig och saklig. Läs mer
  • 2018-09-09

Alexander M skrev om Daniella Georges en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Jag har köpt en 1:an. Daniella har varit hjälpsam, anträffbar och flexibel under hela processen. När jag hade frågor svarade hon snabbt. Helt enkelt en bra mäklare. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Michelle V

2018-08-29