Alla kategorier Mäklare Stockholms län Danderyd Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Danderyd

Fastighetsbyrån Danderyd

Mörby Centrum, 182 12 Danderyd — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Danderyd och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 115 kunder tycker om Fastighetsbyrån Danderyd

• Linnea H
    Linnea H skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Jag mottogs mycket professionellt av mäklaren Joakim Karlbom. Han är en av de bästa mäklarna jag någonsin har haft att göra med och jag skulle rekommendera honom som mäklare till vänner och bekanta.
  • Johanna N
    Johanna N skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Vi valde Joakim efter att ha fått ett trevligt och proffesionellt intryck av honom. Joakim är engagerad och kommer med tips och råd inför försäljning, samtidigt som han lyssnar på kunden. Lyhörd, noggrann och tar sig tid.
    Dessutom blev det en snabb och lyckad affär.
    Joakim levde verkligen upp till våra förväntningar!
  • Birgitta D
    Birgitta D skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Jag fick kontakt med Mäklare Magdalena Örtegren på Fastighetsbyrån Danderyd via rekommendation. Det blev min absolut bästa upplevelse av mäklarkontakt någonsin. Jag har sålt och köpt ett antal lgh och hus men aldrig blivit så professionellt bemött som när vi nu sålde mitt barndomshem i Stocksund .Fantastiskt trevligt och serviceminded bemötande, hjälp på alla sätt genom hela processen, Lösningsorienterad och snabb. Aktivt visnings arbete samt kontakter med intressenter. Snabbt avslut och budgivning långt över utpris och förväntan. Kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån i Danderyd med ansvarig Magdalena Örtegren.
  • Yvonne K
    Yvonne K skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Bästa Fastighetsbyrå !

Jag är mycket glad att jag fick Magdalena som mäklare
    Mycket trevligt bemötande och engagerad , saklig på ett mycket positivt sätt.
    Visningarna gick smidigt . Jag blev underrättad under hela proceduren.
    Inte minst kunnig och saklig.
    Grattis tll byrån som har Magdalena.
    Vänligen Yvonne Kindborg

blev hela tiden informerad om
  • Eva L
    Eva L skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Positiv. Ger ett insiktsfullt och gediget intryck. Verkställer snabbt. Kunnig inom såväl fastighetsrätt som ekonomi. Ser möjligheter och har god smak inför visning. Lyhörd.
  • Björn L
    Björn L skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Vänlig, positiv, engagerad, tillmötesgående, drivande. Mycket nöjd.
  • Nina E
    Nina E skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Väldigt proffsig och bra mäklare! Jag har varit på ett par visningar med Joakim och han var väldigt trevlig och tillmötesgående. Mycket bra, 5 av 5!
  • Kristin H
    Kristin H skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Proffsig och ambitiös mäklare som lyssnar på kunden och kommer med bra tips och råd inför kommande visningar. Jag är supernöjd med hela processen, kändes tryggt hela vägen med Joakim som mäklare!
    2017-03-02 Joakim K svarar Kristin H
    Tack Kristin för det fina omdömet. Roligt att se!
  • Siw W
    Siw W skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Anna Havborg är ytterst kompetent, kunnig, påläst, snabb, lyhörd och social.
    En stor eloge till Anna Havborg, som har utfört min bostadsaffär på ett
    alldeles perfekt och utmärkt sätt!
  • Michael S
    Michael S skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Hej Magdalena är seriös, nogrann och proffesionell. Väl förberedd för försäljningen och lämnar inget åt slumpen. Har koll på alla uppgifter som skall tas fram samt ger bra tips för styling och fotografering. Jag kan varmt rekommendera Magdalena om du skall sälja din fastighet
  • Henrik Å
    Henrik Å skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Joakim gav allt och mycket till för att se till att jag som säljare blev nöjd! Kom med bra idéer och förslag inför fotografering som var guld värt!!!
    2017-02-06 Joakim K svarar Henrik Å
    Tack Henrik. Vi lade ner mycket jobb men resultatet blev ju väldigt bra också! Roligt att det uppskattades!
  • Anna A
    Anna A skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Proffsig, hjälpsam och trevlig!
    2017-02-06 Joakim K svarar Anna A
    Tack Anna. Roligt att det blev en sådan smidig försäljning och att vi hittade en sådan trevlig köpare.
  • John J
    John J skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Bra Bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra
  • Pär O
    Pär O skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Ett proffs på heltid! Strålande
    nöjd med Joakims insats!
    2017-02-01 Joakim K svarar Pär O
    Jättekul att höra Pär. Roligt att du hittade en bra lägenhet efter alla visningar!
  • Therese T
    Therese T skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Bra service, återkoppling och bemötande!
  • Sara W
    Sara W skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Rekommenderar absolut Joakim Karlbom som mäklare! Trevlig, professionell och tillgänglig.
    2017-02-01 Joakim K svarar Sara W
    Tack Sara! Roligt att få ha haft dig både som köpare och säljare!
  • Yvonne W
    Yvonne W skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Mycket engagerad mäklare. En helt igenom positiv upplevelse.
    2016-12-05 Joakim K svarar Yvonne W
    Vad trevligt att du har tyckt det Yvonne! Tack för fin feedback.
  • Ejvind H
    Ejvind H skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Jag har känt Magdalena i flera år och har stort förtroende för henne som mäklare!
  • Stefan H
    Stefan H skrev om Sandra Linnér en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Sandra Linnér är en mycket god representant för Fastighetsbyrån med sin långa erfarenhet och ingående kunskap av Danderyd och dess bostadsmarknad. Sandra samarbetade med mig som uppdragsgivare på ett mycket trevligt, flexibelt och förtroendeingivande sätt. Sandra är då en mäklare som jag varmt rekommenderar.
  • Bo L
    Bo L skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Jag är mycket nöjd med Joakims insats vid försäljningen av lägenheten. Han har varit väldigt engagerad och lyhörd.
    Ett stort TACK till Joakim för hand arbete.

Med vänlig hälsning
    Bosse Larsson
    2016-12-05 Joakim K svarar Bo L
    Tack Bosse för de vänliga orden! Hoppas flytten till ert nya boende går smidigt och bra!
  • Petra S
    Petra S skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Joakim är professionell, kunnig och trevlig. Har man velat fråga något sa har det aldrig varit några problem att få svar. Jag skulle verkligen rekommendera Joakim till andra som går i säljtankar.
    2016-12-05 Joakim K svarar Petra S
    Tack Petra! Vad roligt att du skulle vilja rekommendera mig till andra som också funderar på att sälja.
  • Sophia S
    Sophia S skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Jag har inte varit i kontakt med någon mäklare förrän under 2016, men alla tre har varit Fastighetsbyråns mäklare. Om jag ska jämföra min upplevelse är Joakim utan tvekan den mest engagerade och serviceinriktade mäklaren. Även min sambo som har varit i kontakt med samma tre mäklare, och även andra mäklare, är av samma uppfattning. Kanske beror hans sätt att arbeta på hans unga ålder, men samtidigt finns inget hinder för att fortsätta på den här vägen under hela karriären. Jag hoppas att han gör det, för då kommer han sannolikt få en fin och lönsam karriär som mäklare. Under hela processen att sälja min bostadsrätt har han varit tydlig mot mig och hållit mig informerad, vilket var väldigt viktigt för mig. Han är en trevlig person som står med fötterna på jorden och man känner sig väl omhändertagen som säljare.
    2016-12-05 Joakim K svarar Sophia S
    Hej Sophia! Stort tack, den här sortens feedback är otroligt rolig att få. Både som bekräftelse på att det man gör uppskattas men också för att det ger inspiration till att fortsätta framåt i samma riktning. Tack!
  • Rebecca R
    Rebecca R skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Proffsig, tillmötesgående, kunnig.
    2016-12-05 Joakim K svarar Rebecca R
    Hej Rebecca! Tack för det och hoppas ni trivs i er nya lägenhet!
  • Gunnar K
    Gunnar K skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    fick snabbt förtroende för henne. kände att hon hade en bra erfarenhet ifrån orådet som vi sålde huset. Bra insatt i vad tänkt värde kunde vara för ett likande hus som va i 100 % skick och vad ev reparationer skulle kunna vara. På så sätt kunde vi hitta en rätt nivå för vad vid skulle ha för utgångspris till försäljningen. Och detta höll hela vägen.
  • Patrik I
    Patrik I skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    joakim karlbom har skött affären med min lägenhet strålande

patrik isberg
    2016-10-31 Joakim K svarar Patrik I
    Tack Patrik! Väldigt roligt att det gick så smidigt med försäljningen.
  • Jenny K
    Jenny K skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Påläst och serviceminded. Inget att erinra!
  • Brittmari W
    Brittmari W skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Joakim Karlbom bemötte mig mycket väl och skötte sin uppgift till fullo. Mitt ärende komplicerades dessutom av internordiska betalningar, även den delen av uppdraget skötte han mycket bra.
    2016-10-19 Joakim K svarar Brittmari W
    Tack så mycket Brittmari. Det var väldigt roligt att få hjälpa dig med försäljningen och roligt att du tyckte att det gick så bra.
  • Representant för AB Marimekko
    Representant för AB Marimekko skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Joakim Karlbom har ett trevligt och bemötande sätt. Professionell rakt igenom, vi är mycket nöjda med hur han skötte försäljningen av vår lägenhet.
  • Dick A
    Dick A skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Jag tycker Anna är kreativ duktig säljare och en trevlig person
  • Ulrika J
    Ulrika J skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Mycket proffsigt och trevligt bemötande på alla sätt och vis. Hantering av allt, såsom fotografering, visning och genomförande av försäljning. Rekommenderas varmt!
    2016-10-18 Magdalena Ö svarar Ulrika J
    Hej Ulrika,
    Tack snälla du för rekommendationen. Roligt att vi förberedde försäljningen så långt i förväg och att det visade sig vara en smart väg då vi sen snabbt kom ut på marknaden och i bästa säsong.
  • Erik H
    Erik H skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Joakim var professionell i sitt bemötande och kändes trygg genom hela affären. Han hade bra koll på objektet och god lokalkännedom.
  • Kristoffer H
    Kristoffer H skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Joakim var perfekt på alla sätt och vis.
    Han var erfaren, kompetent och super trevlig.
  • Hedvig J
    Hedvig J skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Joakim Karlbom rekommenderas varmt! Proffsig, kunnig & förtroendeingivande!
  • Björn
    Björn skrev om Sandra Linnér en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Skönt att kunna anlita en erfaren och duktig mäklare som Sandra Lineér. Det är svårt att veta hur man ska förhålla sig till marknaden och situationer som uppstår, där fick vi stor hjälp av Sandra med sin kunskap och erfarenhet. Vi är absolut nöjda med hela affären, arbetet inför, under och efter.
  • Birgit Karlson L
    Birgit Karlson L skrev om Fastighetsbyrån Danderyd
    Kan inte rekommendera Fastighetsbyrån efter denna försäljning
  • Annika S
    Annika S skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Trevligt och professionellt bemötande.
  • Lena F
    Lena F skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Fick från första mötet ett positivt intryck av Anna Jag har under hela affären känt
    mej bekväm och trygg med Anna. Allt har gått smidigt och fort. Alltid lätt att få
    tag på och hon har hela tiden gett mej fortlöpande rapporter om vad som hände.
    Jag skulle vända mej till Anna igen om jag skulle behöva.
  • Andreas T
    Andreas T skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Proffsig, enkel och väldigt tillmötesgående. Kan starkt rekommendera Joakim
  • Matilda T
    Matilda T skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Från början lite avigt men mer och mer positivt! Väldigt proffsigt.
  • Per S
    Per S skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Magdalena är mycket serviceinriktad bra på återkoppla och gör det hon utlovat. Hon skulle definitivt vara mitt förstaval av mäklare om jag skulle anlita en mäklare igen.

Hon har ett bra kontaktnät och inger bra förtroende till både säljare och mäklare . Upplevs som ärlig och säger till om något inte uppfattats korrekt av köpare eller säljare. Hon är desutom mycket flexibel och smidig, trevlig att ha att göra med.
  • Gustaf v
    Gustaf v skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Jag och min sambo är väldigt nöjda! Mycket kunnig och insatt i området. Höll kontinuerlig kontakt och uppdaterad oss och annonsen utefter omständigheterna. En person som är väldigt lätt att ha att göra med.
  • Lars M
    Lars M skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Med Magdalena Örtegren som mäklare känner både uppdragsgivare och köpare sig trygga. Med en positiv och lyssnande inställning skapar Magdalena förtroenden som leder affären vidare. Drivande, proffsig, påläst, rådgivande är andra goda egenskaper som Magdalena besitter. Bostadsrättsföreningen Höken 1, Enebyberg rekommenderar gärna Fastighetsbyrån Danderyd.
  • Per S
    Per S skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Mycket bra jobbat av Magdalena . Aktiv mot både mig och köparna! Fullt betyg!
  • Annika U
    Annika U skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Vi är mycket nöjda med Magdalena!!! Hon har genom hela processen haft ett trevligt och proffesionellt bemötande, har alltid varit tillgänglig och tipsat oss om "bra att veta" saker vid en försäljning. Vi har och kommer att rekommendera henne till vänner som ska sälja hus i Stocksund. Extra plus för hennes lokalkännedom och humor:-)
    Med vänlig hälsning, Annika Söderlind Uhr, Stockhagsvägen 7, Stocksund
  • Lena M
    Lena M skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Trevligt bemötande,inkännande och erfaren.
  • Sven M
    Sven M skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Mycket bra bemötande,orkar inte skriva så mycket
  • Björn U
    Björn U skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Trodde inte en fastighetsmäklare kunde vara så professionell och samtidigt så personligt varm och inkännande i vår situation, kunde inte fått bättre
  • Tove A
    Tove A skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Jag har köpt två lägenheter i Danderyd: 2014 och nu 2016. Båda gångerna var det Joakim Karlbom som var mäklare. Vilken tillfällighet att det blev två gånger! Men ingen tillfällighet att det blev så bra båda gångerna!
    För återigen fick jag ett mycket bra och trevlig bemötande. Joakim hade stor kunskap om objektet, tålmodig som få och jag fick svar på alla mina frågor. Alltid lika glad. Jag tvekar inte att ett sekund att rekommendera Joakim vidare till alla jag känner! Så i går när vi skrev det nya kontraktet, visste jag att jag var i helt trygga händer!
  • Karin L
    Karin L skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Mycket trevligt och professionellt bemötande, tog sig tid att svara på alla mina frågor och var aldrig svår att få tag i. Kändes tryggt att veta att jag fick hjälp hela vägen tills jag flyttade in i min nya lägenhet. Skulle nästan säga att han överträffade mina förväntningar.
    Joakim K gillar detta
  • David S