Alla kategorier Mäklare Stockholms län Danderyd Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Danderyd

Fastighetsbyrån Danderyd

Golfvägen 2, 182 12 Danderyd — Visa karta

Här i Danderyd hittar du mäklare som är specialister på området. Vi är verksamma i Danderyd, Enebyberg, Stocksund och Djursholm, och vi har lång erfarenhet både av bostadsmarknaden här och av mäklaryrket.

Vill du flytta någonstans här i området? Då är det oss du ska kontakta. Vi lovar att du får engagemang, kvalitet och hög affärsmässighet när du anlitar oss för din affär. Vi är med dig under hela processen, bistår med goda råd och garanterar en lyckad affär, vare sig du vill köpa eller sälja. Varmt välkommen!

Läs vad 188 kunder tycker om Fastighetsbyrån Danderyd

• Sofie H skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Sålde 3a i Stockholm. Fantastisk mäklare. Flexibel och proffsig. Förstod vad jag ville ha och leverade verkligen. Rekommenderas varmt. Bästa mäklaren jag haft att göra med. Läs mer
  • Siri B skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Sålde min bostadsrätt med Magdalena som mäklare och kan inte vara mer nöjd. Från start till mål. Vill också lyfta fram deras verktyg Säljcoachen som gjorde min resa som kund trygg och utan stress. Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • Magnus A skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Gör rätt grejor som en mäklare ska göra. Förtroendeingivande. Läs mer
  • Sten L skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Sålt min bostadsrätt.
    Mäklaren var tillgänglig och kunnig. Insatt i den lokala marknaden. Läs mer
  • Per E skrev om Fastighetsbyrån Danderyd
    Joakim Karlbom är överlag proffsig, kunnig, lättillgänglig och pålitlig. Ger även ett bra och trevligt bemötande. Det blev en mycket bra affär för mig. // Per Läs mer
  • Ellen A skrev om Daniella Georges en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Trevlig
    Ambitiös
    Alltid tillgänglig per telefon Läs mer
  • Kattarina H skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Magdalena har skött alla mina mäklarärenden de senaste 5 åren, från värderingar för lån, till hantering av försäljning mellan mig och min far. Hon är alltid trevlig och hjälpsam och kan fixa det mesta. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Viktor L skrev om Daniella Georges en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Daniella hjälpte oss med att sälja vår tvåa. Skulle varmt rekommendera henne. Hon är energirik och fortsätter kämpa hela vägen fram till kontraktet är påskrivet. Med Daniella blir det fart i försäljningen! Läs mer
  • Alva T skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Jag köpt min första bostadsrätt. Joakim har varit trevlig och välkomnande. Han har varit relativt strukturerad och jag har fått bra svar på mina frågor. Jag är super nöjd med Joakim som mäklare och han är en av de bättre jag haft kontakt med. Jag skulle absolut rekommendera Joakim som mäklare. Läs mer
  • Oscar Mikael J skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Köpte ett hus och det var lite otydliga uppgifter och inte alla kostnader förmedlades av mäklaren. Kom dock fram ändå innan kontrakt skrevs. Läs mer
    2018-10-22 Magdalena H svarar Oscar Mikael J
    Hej Oscar,
    Samfällighetsföreningen hade haft möte så sent som någon dag före försäljning/visning av radhuset och eftersom ägaren inte deltagit vid mötet kände hon inte till att man beslutat om en engångsinbetalnig för reparation av gatan. Därför hade uppgiften inte vidarebefordrats till mig. Men som tur kom uppgiften fram någon dag efter visning.
  • Anna Louise M skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Vi har sålt vår Villa i Djursholm.
    Magdalena har haft ett trevligt och engagerat bemötande. Hon har varit tillgänglig och återkopplat bra.
    Vi är överlag nöjda och hon har levt upp till våra förväntningar.. Läs mer
  • Nils Örjan M skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Sålt hus i Djursholm.

Proffsigt bemött genom hela resan.

+ för nya lokaler på rätt ställe.

Proffsigt!!! Läs mer
  • Åsa H skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Toppenbemötande!! Köp av lgh i Danderyd. Läs mer
  • Lars N skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Sålde min dotters lägenhet via Joakim, Bra hantering av budgivningen vilket gav god vinst. Läs mer
  • Ulf Erik H skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Min upplevelse av mäklar Anna och hela försäljningen är bara plus poäng. Från start ett år innan hade vi lätta och trevliga samtal samt alla frågor fick jag solklara svar på. Anna fanns alltid till hands när jag undrade något och kommer med raka ärliga svar och fanns alltid där när det kändes tungt. Framför allt trissade hon inte upp förväntningarna utan var ärlig hela tiden och det slutade som vi trodde och hoppades på. Kan bara rekommendera och önska Anna lycka till i framtiden, Uffe Läs mer
  • Josefin T skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    - köpt Lägenhet
    -bra
    - Anna är lite stressad i ditt bemötande, kanske för att de var innan semestern.
    - sedan ger hon tips i bostaden som kanske inte stämmer överens med budget för en förstaköpare. Kanske kan man tänka på att yngre personer inte har super mycket pengar och anpassa sina råd efter det.
    - Anna är annars trevlig och svarar relativt snabbt på sms vilket uppskattas Läs mer
  • Joakim J
    Joakim J skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Sålt två senaste lägenheterna med Magdalena. Trevlig, smidigt genomförande o både nöjda köpare o säljare.
    Bäst i Danderyd helt klart! Läs mer
    2018-09-17 Magdalena H svarar Joakim J
    Så himla roligt att höra. Jobbar vidare med stor entusiasm!
    Tusen tack!!
  • Kajsa E skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Vi har både sålt och köpt ifrån Magdalena flertal gånger. Hon lyssnar både på säljaren & köparen.

Hon är öppen för säljarens kreativa idéer och bra att bolla med.

Kan varmt rekommendera Magdalena! Läs mer
    2018-09-17 Magdalena H svarar Kajsa E
    Tack snälla Kajsa. Det värmer!
    Hälsningar
    Magdalena
  • Maria B skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Jag sålde ett hus med hjälp av Anna Havborg som visade sig vara en oerhört energisk och kompetent mäklare. Hon var positiv och samtidigt realistisk. Hon höll mig konstant uppdaterad in i minsta detalj vilket jag uppskattade. Dessutom var hon väldigt personlig och trevlig att samarbeta med. Jag rekommenderar gärna Anna till andra. Läs mer
  • Haraldsson Dahlstedt T skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Professionell, bidrog aktivt till en snabb och bra försäljning. Mycket trevlig och serviceminded.
    Kan varmt rekommendera Joakim! Läs mer
    Joakim K gillar detta
  • Johan E skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Professionellt kundbemötande och alltid kontaktbar. Mycket nöjd som både köpare och säljare av bostad. Läs mer
    2018-09-11 Magdalena H svarar Johan E
    Tack Johan för rekommendationen. Känns bra att du är så nöjd både som köpare och säljare.
    Jätteroligt!
  • Sanna F skrev om Daniella Georges en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Fantastiskt bra bemötande! Proffsig och saklig. Läs mer
  • Alexander M skrev om Daniella Georges en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Jag har köpt en 1:an. Daniella har varit hjälpsam, anträffbar och flexibel under hela processen. När jag hade frågor svarade hon snabbt. Helt enkelt en bra mäklare. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Michelle V
    Michelle V skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Trevlig och väldigt professionell . Läs mer
  • Saga E skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Köpte min lägenhet via Anna, hon var tydlig och lätt att nå när jag hade frågor. Pålitlig. Är supernöjd med min nya lägenhet! Läs mer
  • Joakim J
    Joakim J skrev om Fastighetsbyrån Danderyd
    Danderyds bästa mäklare!
    Erfaren, lyhörd o väldigt god lokal kännedom. Läs mer
  • Viktor S skrev om Daniella Georges en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Klockren, felfri och över mina förväntningar Läs mer
  • Lina B skrev om Daniella Georges en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Via Daniella har jag både köpt & sålt min bostad,
    toppen upplevelse med henne.
    Så vill starkt rekomendera Daniella som mäklare till framtida köpare & säljare. Läs mer
  • Viktor B
    Viktor B skrev om Daniella Georges en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Lägenhetsköp i Danderyd. Daniella har skött allt utmärkt under mitt köp av lägenhet. Väldigt påläst och koll på allt. Läs mer
  • John Ö skrev om Daniella Georges en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Klockrent från start till mål. Hjälpt mig med alla frågor jag haft. Läs mer
  • Fredrik L skrev om Daniella Georges en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Lättillgänglig och bra service Läs mer
  • Maria skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Har köpt en bostad av Joakim på Fastighetsbyrån. Trevligt och kunnigt bemötande från Joakim. Han hjälper gärna till att ta reda på saker och att svara på frågor. Läs mer
  • Jenny T skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Joakim Karlsbom har varit mycket kompetent och till stor hjälp under hela försäljningsprocessen av min bostadsrätt i Sätra äng, Danderyd. Kunnig gällande både bostadsområdet och marknaden, dessutom informativ och lyhörd. Kan rekommendera andra Joakim som mäklare. Läs mer
  • Jörgen E skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Joakim är mycket kompetent och aktiv i sin roll vilket uppskattas och som helt naturligt leder fram till fint resultat. Läs mer
  • Peter K skrev om Daniella Georges en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Daniella är en mycket professionell fastighetsmäklare som jag varmt kan rekomendera till de som tänker sälja sin bostad. Läs mer
  • My W skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Jag har under hela processen upplevt att Joakim Karlbom varit kompetent och aktiv, att han och kollegan Anna Havborg hållit mig väl uppdaterad och att vi haft en bra dialog om vad som behövde göras för att underlätta försäljningen.
    Jag är mycket nöjd och vill ge mina varmaste rekommendationer! Läs mer
  • William C skrev om Daniella Georges en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Ett bra kundbemötande samt att mäklaren i sig var säker i sitt arbete vilket gjorde att kunden kände/känner sig trygg i sitt val utav bostad. Läs mer
  • Peter A skrev om Daniella Georges en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Väldigt nöjd med Daniella hon är lösningsorienterad, professionell och väldigt bra på att förhandla. Läs mer
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    BR på Bengt Färjares väg 5 i Stocksund. Bra service, tillgänglig, snabba svar, kunnig, envis, trevlig och säkert bra på att slutföra affären med deklaration mm. Läs mer
  • Felix S skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Jag valde Magdalena eftersom hon har bra koll på området och ger ett proffsigt intryck. Hon levererade med kort varsel, är dessutom övertygad om att hon levererade bättre än hennes konkurrenter hade lyckats göra. Läs mer
  • Bo P skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Jag har nyligen köpt en bostadsrättslägenhet av Anna H. Hon gav tydlig och relevant information om såväl lägenhet som fastighet, förening och närområde vilket sammantaget underlättade mitt ställningstagande. När hon inte kunde besvara mina frågor direkt tog hon snabbt reda på svaren och återkopplade direkt. Hon gav också relevant information under och efter själva köpprocessen och var mycket serviceinriktad Jag har ett utomordentligt bra intryck av AH som mäklare och kan bara ge henne goda rekommendationer och högsta betyg. Läs mer
  • Erik G skrev om Daniella Georges en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Daniella Georges är en driven och kunnig mäklare, ett verkligt stöd för mig som fastighetsägare samtidigt som hon agerar professionellt och rättvist med allt vad det innebär gentemot köpare och potentiella köpare. Läs mer
  • Hanna J skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Joakim är en bra och pålitlig mäklare, rekommenderar honom starkt!!! Läs mer
  • Helena Z skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Jag fick relevant information och snabb återkoppling. Läs mer
  • Sven A skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Jag ringde i höstas upp Fastighetsbyrån Danderyd för att få min lägenhet såld.Anna Havborg svarade på sin i-phone och hon blev sålunda min första kontakt. Anna var snabb men saklig och kunde sitt mäklaryrke.Hon upplyste om att hon arbetar jämsides med sin kollega Magdalena,vilket också lät bra för mig Tidsplanen med städning, visnngar ,kundkontakter och annat fungerade perfekt. Läs mer
  • Karsten I skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Mycket bra och positivt bemötande. Läs mer
  • Carl S skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Bra info, tydlig och rak kommunikation, bra uppdateringar, engagerad mäklare. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Eivor P
    Eivor P skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Bra och personlig service. Mycket nöjda kunder. Läs mer
  • Max S skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Mycket positiv upplevelse av försäljningen, Anna var väldigt tillmötesgående och korrekt både mot oss som köpare och även säljare. Läs mer
  • Gabriela K
    Gabriela K skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Mäklaren levde väl upp till min förväntan. Skötte värdering, information, annonsering, visningar och själva försäljningen bra. Vi är jättenöjda! Läs mer

Golfvägen 2, 182 12 Danderyd