Fastighetsbyrån Danderyd

Fastighetsbyrån Danderyd

Här i Danderyd hittar du mäklare som är specialister på området. Vi är verksamma i Danderyd, Enebyberg, Stocksund och Djursholm, och vi har lång erfarenhet både av bostadsmarknaden här och av mäklaryrket.

Vill du flytta någonstans här i området? Då är det oss du ska kontakta. Vi lovar att du får engagemang, kvalitet och hög affärsmässighet när du anlitar oss för din affär. Vi är med dig under hela processen, bistår med goda råd och garanterar en lyckad affär, vare sig du vill köpa eller sälja. Varmt välkommen!

Läs vad 312 kunder tycker om Fastighetsbyrån Danderyd 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Ydrauw en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    2021-06-14
    Kunnig, tillgänglig och uppriktig
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Ydrauw en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    2021-06-07
    Köpt lägenhet. Mycket bra bemötande av mäklare. Snabb återkoppling vid frågor och budgivning.
    Kommer att vända mig till Viktor igen vid nästa affär!!
    2021-06-07
    Med sitt trevliga bemötande och professionalitet hjälpte mäklaren Victor Ydrauw att sälja min lägenhet till bästa möjliga priset. Varmt rekommenderas!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    2021-06-05
    Sålde den lägenhet vi köpte via Magdalena för 2 år sedan. Supernöjda på alla sätt, vi känner stort förtroende och Magdalena lever upp till alla förväntningar.
    2021-06-05
    Magdalena sålde vår lägenhet och var helt klockren.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    2021-06-02
    köpte en villa, mycket bra service. tack
  • sålde sitt hus med hjälp av Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    • Danderyd Klingsta
    2021-06-02
    Vi har sålt en villa. Magdalena har varit både proffsig, trevlig och engagerad under hela processen.
    • Stocksund - Inverness
    2021-05-25
    Vi köpte en etta i Inverness, Stocksund vilket fungerade mycket snabbt och smidigt. Jag hade höga förväntningar och tycker att mäjlaten levde upp till det. Vi fick snabbt komma på förhandsvisning, la bud samma dag och dagen efter skrev vi kontrakt. Helt utan stress eller strul, optimalt!
    2021-05-24
    Magdalena har varit proffsig från början till slut.
    Hon hjälpte till hur jag skulle styla min lägenhet .
    Hon svarade alltid på telefonen och var engagerad hela tiden
    2021-05-22
    Vi är jättenöjda med allt arbete Victor har gjort för oss!
    2021-05-22
    Köpare av en tvåa i Sätra äng. Vänligt bemötande på visningen och en tydlig kommunikation under budgivningen. Glömmer nog aldrig samtalet när Victor ringde och berättade den glada nyheten att jag hade vunnit budgivningen. Tydlig under kontraktprocessen och i mötet med säljaren. En varm individ som inger ett stort förtroende.
    2021-05-20
    Sålde en br med Victors hjälp. Victor arbetar seriöst, är kunnig och lätttillgänglig vilket inger trygghet. Vi är absolut nöjda!
    2021-05-19
    Mycket nöjd med Victors insats, skulle rekommendera honom till alla som ska sälja!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    2021-05-16
    Trevlig bemötande och bra genomförd bostadsaffär
    2021-05-13
    Köpt lägenhet som förmedlats av Victor. Superbra service och snabba svar på frågor. Rekommenderar varmt.
    2021-05-07
    köpt lgh och sålt villa. hon är kunnig och proffsig och allt har fungerat bra i båda affärerna.
    2021-05-04
    Lägenhet. Gott och trevligt bemötande av kompetent mäklare
  • Cina S
    • Kevinge
    2021-04-12
    Victor kan jag varmt rekommendera vid försäljning! Han gjorde sitt yttersta & det gav resultat; min 1:a såldes innan annonsering!
    • Danderyd Nora
    2021-04-07
    Proffsigt bemötande. Kunnig på området.
    2021-04-03
    Proffsig och snabb i affären så allt gick bra till.
    2021-04-02
    Allt gick smidigt från start till slut.
    2021-03-30
    Köpte en bostadsrätt utan någon direkt allmän visning. Mäklaren skötte alla kontakter mellan oss och säljaren på säljarens direktiv, viket var lite märkligt, men mäklaren skötte detta utan några större problem.
    Mäklaren skötte allt till full belåtenhet.
    2021-03-27
    Victor gjorde ett riktig bra jobb och var hjälpsam under hela processen.
    2021-03-26
    Grym säljare, överträffade alla förväntningar
    Trevligt bemötande.kunnig. Ringer tillbaka
    Lokal kännedom
    2021-03-26
    Upplevt Magdalena både som köpare och säljare och jag tycker att hon är snabb, flexibel och har en känsla för avslut. Hon är mycket proffsig i sitt agerande och jag kan absolut tänka mig att anlita henne igen.
    • Stocksund - Inverness
    2021-03-25
    Everything was organized with professionalism, efficiency and charm. As the buyer of the flat, it couldn't have been better.
  • Jan-Erik J
    2021-03-18
    Trevligt bemötande och ett rappt beteende
    Med Magdalena kan man säkert göra affärer
    • Inverness
    2021-03-16
    Magdalena har hjälpt oss med försäljning av vårat hus på ett föredömligt sätt, mkt bra lokalkännendom!
    • Inverness
    2021-03-16
    Mycket professionell och kompetent mäklare.
    2021-03-05
    Hon är trevlig och kan sitt yrke. Lan absolut rekommenderade.
    2021-03-01
    köpt lägenhet och sålt villa. kunnig proffsig och tillgänglig
    2021-02-27
    Personligt bemötande kombinerat med professionalism. Snabb process när vi sa ”kör”!
    Tack för fint samarbetet Magdalena!
    2021-02-13
    Smidig och snabb försäljning innan allmän visning. Victor skötte det hela proffsigt och gjorde hela affären problemfri. Rekommenderar varmt Victor.
    2021-02-12
    Jag har sålt en 2:a i Djursholm i en äldre fastighet efter stambyte. Vi hade två bra inledande möten som resulterade i att jag förstod hur processen skulle gå till och vad jag behövde göra. Han tog sig tid att lyssna på mina önskemål och gav mig värdefulla tips. Vi satte gemensamt en tidplan för försäljningen som vi följde. Mäklaren var mycket engagerad under försäljningsprocessen och höll mig informerad om vad som hände. Jag kände mig trygg med hans agerande och viljan att sälja lägenheten till det bästa priset.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    • Mörbybacken
    2021-02-09
    Vi har nu sålt vår fina lägenhet i Danderyd till ett mycket bra pris. Anna Havborg är en mycket kunnig och professionell mäklare som kan området mycket väl. Hon är väldigt lyhörd och hjälpsam på alla sätt och vis. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera henne till andra!
    2021-02-04
    Sålde min bostad i Danderyd och det var första gången, Victor var väldigt hjälpsam och förklarade precis allt. Eftersom jag var helt ny på detta så var jag lite orolig men han fick mig att känna mig helt trygg i hela processen.
    2021-02-04
    Professionell, enkel och smidig att ha och göra med.
    2021-01-27
    Sålde min lägenhet med hjälp av Victor. Väldigt proffsig och alltid nära till hands.
    2021-01-16
    Rak och snabb kommunikation genom hela processen.
    2020-12-30
    Trevlig och hjälpsam mäklare, snabb och effektiv.
  • Josipa M
    köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    2020-12-19
    Mäklaren överträffade mina förväntningar med proffesionellt och tillmötesgående bemötande i affärens alla faser. Det var första gången jag köpte en fastighet och allt gick smidigt och lätt.
    • Danderyd Nora
    2020-12-16
    Magdalena Örtegren är ansvarsfull och kompetent. Hon tänker på både säljaren och köparen så att affären blir schysst för alla parter. Jag kände mig trygg att hon även ser till att vårt hus får en ny ägare som också vill bo kvar länge som vi har gjort.
    Det har varit ett mycket trevligt och spännande lagarbete under ledning av en riktig proffs.
    2020-12-15
    Trevlig och snabb respons vid försäljning av lägenhet!
    2020-12-04
    Proffsigt bemötande, tillgänglig mäklare och smidig process
    2020-12-04
    Victor har varit mycket hjälpsam under hela köpprocessen. Alltid tillgänglig, trevlig och engagerad.
    2020-12-02
    Victor är hjälpsam och tillmötesgående, och han är alltid tillgänglig oavsett tider.
    • Berga
    2020-11-23
    Med Annas hjälp kunde vi sälja vår 2:a väldigt snabbt trots tuff marknaden nu under Coronatiden. Hon gav oss bra tips till inredningen innan fotograferingen och föjlde upp hela säljprocessen med stor engagemang. Väldigt rekommenderat!
    2020-11-21
    Kunnig, engagerad och lättillgänglig.
    • Berga
    2020-11-21
    Anna har hjälpt oss att presentera lägenheten på bästa sätt, har mycket god kommunikation med oss ​​och lyckats sälja vår lägenhet mycket snart under pandemin. Jag rekommenderar henne starkt till alla som behöver den här tjänsten.