Mäklare Stockholms län Danderyd Fastighetsbyrån Danderyd Magdalena Örtegren
Magdalena Örtegren
Aktiv på Reco.se sedan 2013
2018-05 - 2018-11
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det är ett varierande och socialt jobb med inslag av både juridik, ekonomi, inredning och förhandling. Den variationen och kombinationen tilltalar mig mycket.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Mina kunder brukar berömma mig för mitt engagemang och driv samt att jag har kunskaper inom många olika områden som kommer väl till pass i detta sammanhang. Jag är också väldigt nyfiken och intresserad.

Vad gör du helst på fritiden?
Tränar. Jag gillar att vara ute i naturen samt baka och laga mat i hemmet. Läs mer

Läs vad 56 kunder tycker om Magdalena Örtegren

• Magnus N sålde sin bostad med hjälp av Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Vi har fått hjälp att sälja en sliten yra på Mörbyhöjden efter ett dödsbo. Jag tycker Magdalena var proffsig, hjälpsam och trevlig att ha att göra med. Hon resonerade och föreslog olika alternativ som vi kände var för vårt bästa och hon lyckades enligt oss få ut ett bra pris i rådande marknad. Hon hjälpte också till att förmedla kontakt företag som kunde hjälpa till med bortforsling och städning, besiktning av den skruttiga lägenheten med mera. I stort allmänt bra. Läs mer
  • Erik R köpte sin bostad med hjälp av Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Köpt en bostadsrätt. Mäklaren skötte sitt jobb, varken mer eller mindre Läs mer
  • Stephanie Xiao Che H sålde sin bostad med hjälp av Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Väldigt kunnig och och förtroendegivande mäklare. Magdalena var med i alla steg av försäljningen, besiktning, styling etc, fram till försäljning. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Siri B sålde sin bostad med hjälp av Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Sålde min bostadsrätt med Magdalena som mäklare och kan inte vara mer nöjd. Från start till mål. Vill också lyfta fram deras verktyg Säljcoachen som gjorde min resa som kund trygg och utan stress. Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • Magnus A sålde sin bostad med hjälp av Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Gör rätt grejor som en mäklare ska göra. Förtroendeingivande. Läs mer
  • Kattarina H skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Magdalena har skött alla mina mäklarärenden de senaste 5 åren, från värderingar för lån, till hantering av försäljning mellan mig och min far. Hon är alltid trevlig och hjälpsam och kan fixa det mesta. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Oscar Mikael J köpte sin bostad med hjälp av Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Köpte ett hus och det var lite otydliga uppgifter och inte alla kostnader förmedlades av mäklaren. Kom dock fram ändå innan kontrakt skrevs. Läs mer
    2018-10-22 Magdalena H svarar Oscar Mikael J
    Hej Oscar,
    Samfällighetsföreningen hade haft möte så sent som någon dag före försäljning/visning av radhuset och eftersom ägaren inte deltagit vid mötet kände hon inte till att man beslutat om en engångsinbetalnig för reparation av gatan. Därför hade uppgiften inte vidarebefordrats till mig. Men som tur kom uppgiften fram någon dag efter visning.
  • Anna Louise M sålde sin bostad med hjälp av Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Vi har sålt vår Villa i Djursholm.
    Magdalena har haft ett trevligt och engagerat bemötande. Hon har varit tillgänglig och återkopplat bra.
    Vi är överlag nöjda och hon har levt upp till våra förväntningar.. Läs mer
  • Nils Örjan M sålde sin bostad med hjälp av Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Sålt hus i Djursholm.

Proffsigt bemött genom hela resan.

+ för nya lokaler på rätt ställe.

Proffsigt!!! Läs mer
  • Joakim J
    Joakim J skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Sålt två senaste lägenheterna med Magdalena. Trevlig, smidigt genomförande o både nöjda köpare o säljare.
    Bäst i Danderyd helt klart! Läs mer
    2018-09-17 Magdalena H svarar Joakim J
    Så himla roligt att höra. Jobbar vidare med stor entusiasm!
    Tusen tack!!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Danderyd