Magdalena Örtegren
Aktiv på Reco.se sedan 2013
2019-03 - 2020-02
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det är ett varierande och socialt jobb med inslag av både juridik, ekonomi, inredning och förhandling. Den variationen och kombinationen tilltalar mig mycket.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Mina kunder brukar berömma mig för mitt engagemang och driv samt att jag har kunskaper inom många olika områden som kommer väl till pass i detta sammanhang. Jag är också väldigt nyfiken och intresserad.

Vad gör du helst på fritiden?
Tränar. Jag gillar att vara ute i naturen samt baka och laga mat i hemmet. Läs mer

Läs vad 83 Läs vad Magdalena Örtegren

• Edvin S köpte sin lägenhet med hjälp av Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2020-03-20

Mörbyskogen
    Väl informerad om området och föreningen, smidig affär som blev till stor nytta för båda oss som köpare samt säljaren.
    Personlig med ett proffsigt bemötande Läs mer
  • Christer F sålde sin lägenhet med hjälp av Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2020-03-18

Enebyberg
    Med ett proffesionellt och erfaret intryck gav mäklaren oss ett förtroende om att lyfta fram bor lägenhet på bästa sett. Vi rekommenderar denna mäklare även för andra säljare och som är i samma region. Läs mer
  • Helena S köpte sin lägenhet med hjälp av Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2020-03-18

Mörbyskogen
    Köpt en 3a i danderyd i Mörbyleden.
    Jag och min sambo tycker hon hade ett personligt samt proffsigt bemötande. Läs mer
  • Naomi D sålde sin lägenhet med hjälp av Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2020-02-19

Charlottenberg
    Magdalena har sålt min bostad i Charlottenberg med framgång. Superlätt att kommunicera med och mycket trevligt bemötande :) Läs mer
  • Jaya W sålde sitt hus med hjälp av Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2020-02-18

Enebyberg
    Mycket engagerad, kunnig och duktig på sitt område, toppen! Läs mer
  • Emil Patrik Paul B sålde sin lägenhet med hjälp av Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2020-02-17

Charlottenberg
    Tydlig, professionell, snabba svar. Mycket nöjd med den hjälp vi fått. Läs mer
  • Gunilla B sålde sitt hus med hjälp av Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2020-01-31

Enebyberg
    Magdalena är drivande och ett bra stöd i sådana här processer.
    Positiv och proffsig. Läs mer
  • Pantea Z köpte sitt hus med hjälp av Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2019-12-04

Enebyberg
    Jag har köpt hus i Enebyberg. Magdalena har alltid varit tillgänglig med ett trevligt bemötande. Läs mer
  • Margareta D sålde sin lägenhet med hjälp av Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2019-12-03

Hammarbacken
    Snabba beslut, o kunnig. Initiativrik , alltid tillgänglig.Bra jobbat. Läs mer
  • Mikael M köpte sin lägenhet med hjälp av Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2019-11-20

Stocksund
    Hej,
    Magdalena visade stor professionalism och snabb återkoppling vid frågor och funderingar. Skulle inte tveka på att rekommendera henne för andra.

Med vänlig hälsning,
    Mikael Mure Läs mer