Magdalena Örtegren

Magdalena Örtegren

Magdalena Örtegren är mäklare på Fastighetsbyrån Danderyd

Magdalena Örtegren har varit registrerad mäklare sedan 1991-10. Magdalena Örtegren har varit aktiv på Reco.se sedan 2013-05 och har fått 170 omdömen med ett betyg på 4.8. Magdalena Örtegren har haft 28 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det är ett varierande och socialt jobb med inslag av både juridik, ekonomi, inredning och förhandling. Den variationen och kombinationen tilltalar mig mycket.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Mina kunder brukar berömma mig för mitt engagemang och driv samt att jag har kunskaper inom många olika områden som kommer väl till pass i detta sammanhang. Jag är också väldigt nyfiken och intresserad.

Vad gör du helst på fritiden?
Tränar. Jag gillar att vara ute i naturen samt baka och laga mat i hemmet.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

170 omdömen om Magdalena Örtegren

Sedan starten hos Reco 2013
Wilhelm A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
Mörbyskogen

Magdalena är bäst! Hjälpsam och trevlig. Hon har sålt tre bostäder åt oss nu.

Hazme A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
Mörbyskogen

Toppen mäklare! Nöjd med allt.

Louise D
Köpte sitt hus med hjälp av Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
Danderyd Nora

Vi är mycket nöjda med Magdalena. Hon känns professionell, trevlig och bra.

Svar från Magdalena Örtegren

Tack Louise och så roligt att höra!

Erik E
Sålde sitt hus med hjälp av Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
Danderyd Nora

Magdalena har hanterat vår försäljning på ett väldigt professionellt och trevligt sätt. Hon engagerade sig till 100% under hela vår säljprocess. Var hela tiden en bollplank och delade med sig av sin erfarenhet som mäklare. Kan verkligen rekommendera henne vid en försäljning i Danderyd.

Tack Erik och det var fina ord. 🙏

Ann E
Danderyd Nora

Trevligt och respektfullt bemötande. Svarar på alla frågor och finns där när man undrar något. Det har känts tryggt hela vägen. Hon har skött mäklarjobbet utmärkt.

Svar från Magdalena Örtegren

Tack snälla Ann och så roligt att höra. Ni har också varit härliga att samarbeta med och huset så välskött och bra.

Staffan J
Stocksund

Hon är grym ! Svarar alltid levererar trevlig

Svar från Magdalena Örtegren

Tack snälla Staffan! Önskar dig stort lycka till med nya bostaden.

Amal A
Enebyberg

Ett vänligt bemötande som dessutom gav lugn och trovärdighet. Magdalena Örtegren är ett proffs med hög fingertoppskänsla. She’s simply the best!

Svar från Magdalena Örtegren

Men så himla gulligt av er!! Tusen tack!

Wilhelm V
Stocksund

Väldigt kunnig Mycket kontraktet och kännedom i hela Danderyd. Prisvärd och hon såg till att sälja snabbt. Jag är mycket nöjd. 5 av 5 reco betyg från mig.

Eva Christina U

Hon är väldigt kunnig och trevlig. Sen var marknaden jättesvår och hon övervärderade huset. Det är troligen inte så lätt att hänga med när marknaden ändrades totalt. Så därför fåt hon inte toppbetyg (4 av 5).

Joakim S

Trevlig och engagerad. Sökte köpare på ett målmedvetet sätt.