en del av Fastighetsbyrån Danderyd

4.9 / 5 i betyg — 30 rekommendationer

Läs vad 30 användare tycker om Magdalena Örtegren

• Birgitta D
    Birgitta D skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Jag fick kontakt med Mäklare Magdalena Örtegren på Fastighetsbyrån Danderyd via rekommendation. Det blev min absolut bästa upplevelse av mäklarkontakt någonsin. Jag har sålt och köpt ett antal lgh och hus men aldrig blivit så professionellt bemött som när vi nu sålde mitt barndomshem i Stocksund .Fantastiskt trevligt och serviceminded bemötande, hjälp på alla sätt genom hela processen, Lösningsorienterad och snabb. Aktivt visnings arbete samt kontakter med intressenter. Snabbt avslut och budgivning långt över utpris och förväntan. Kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån i Danderyd med ansvarig Magdalena Örtegren.
  • Yvonne K
    Yvonne K skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Bästa Fastighetsbyrå !

Jag är mycket glad att jag fick Magdalena som mäklare
    Mycket trevligt bemötande och engagerad , saklig på ett mycket positivt sätt.
    Visningarna gick smidigt . Jag blev underrättad under hela proceduren.
    Inte minst kunnig och saklig.
    Grattis tll byrån som har Magdalena.
    Vänligen Yvonne Kindborg

blev hela tiden informerad om
  • Eva L
    Eva L skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Positiv. Ger ett insiktsfullt och gediget intryck. Verkställer snabbt. Kunnig inom såväl fastighetsrätt som ekonomi. Ser möjligheter och har god smak inför visning. Lyhörd.
  • Björn L
    Björn L skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Vänlig, positiv, engagerad, tillmötesgående, drivande. Mycket nöjd.
  • Michael S
    Michael S skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Hej Magdalena är seriös, nogrann och proffesionell. Väl förberedd för försäljningen och lämnar inget åt slumpen. Har koll på alla uppgifter som skall tas fram samt ger bra tips för styling och fotografering. Jag kan varmt rekommendera Magdalena om du skall sälja din fastighet
  • John J
    John J skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Bra Bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra
  • Therese T
    Therese T skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Bra service, återkoppling och bemötande!
  • Ejvind H
    Ejvind H skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Jag har känt Magdalena i flera år och har stort förtroende för henne som mäklare!
  • Gunnar K
    Gunnar K skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    fick snabbt förtroende för henne. kände att hon hade en bra erfarenhet ifrån orådet som vi sålde huset. Bra insatt i vad tänkt värde kunde vara för ett likande hus som va i 100 % skick och vad ev reparationer skulle kunna vara. På så sätt kunde vi hitta en rätt nivå för vad vid skulle ha för utgångspris till försäljningen. Och detta höll hela vägen.
  • Jenny K
    Jenny K skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Påläst och serviceminded. Inget att erinra!
  • Ulrika J
    Ulrika J skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Mycket proffsigt och trevligt bemötande på alla sätt och vis. Hantering av allt, såsom fotografering, visning och genomförande av försäljning. Rekommenderas varmt!
    2016-10-18 Magdalena Ö svarar Ulrika J
    Hej Ulrika,
    Tack snälla du för rekommendationen. Roligt att vi förberedde försäljningen så långt i förväg och att det visade sig vara en smart väg då vi sen snabbt kom ut på marknaden och i bästa säsong.
  • Annika S
    Annika S skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Trevligt och professionellt bemötande.
  • Matilda T
    Matilda T skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Från början lite avigt men mer och mer positivt! Väldigt proffsigt.
  • Per S
    Per S skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Magdalena är mycket serviceinriktad bra på återkoppla och gör det hon utlovat. Hon skulle definitivt vara mitt förstaval av mäklare om jag skulle anlita en mäklare igen.

Hon har ett bra kontaktnät och inger bra förtroende till både säljare och mäklare . Upplevs som ärlig och säger till om något inte uppfattats korrekt av köpare eller säljare. Hon är desutom mycket flexibel och smidig, trevlig att ha att göra med.
  • Lars M
    Lars M skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Med Magdalena Örtegren som mäklare känner både uppdragsgivare och köpare sig trygga. Med en positiv och lyssnande inställning skapar Magdalena förtroenden som leder affären vidare. Drivande, proffsig, påläst, rådgivande är andra goda egenskaper som Magdalena besitter. Bostadsrättsföreningen Höken 1, Enebyberg rekommenderar gärna Fastighetsbyrån Danderyd.
  • Per S
    Per S skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Mycket bra jobbat av Magdalena . Aktiv mot både mig och köparna! Fullt betyg!
  • Annika U
    Annika U skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Vi är mycket nöjda med Magdalena!!! Hon har genom hela processen haft ett trevligt och proffesionellt bemötande, har alltid varit tillgänglig och tipsat oss om "bra att veta" saker vid en försäljning. Vi har och kommer att rekommendera henne till vänner som ska sälja hus i Stocksund. Extra plus för hennes lokalkännedom och humor:-)
    Med vänlig hälsning, Annika Söderlind Uhr, Stockhagsvägen 7, Stocksund
  • Lena M
    Lena M skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Trevligt bemötande,inkännande och erfaren.
  • Sven M
    Sven M skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Mycket bra bemötande,orkar inte skriva så mycket
  • Björn U
    Björn U skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Trodde inte en fastighetsmäklare kunde vara så professionell och samtidigt så personligt varm och inkännande i vår situation, kunde inte fått bättre
  • Astrid R
    Astrid R skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Magdalena Örtegren tyckte jag var en mycket duktig mäklare. Hon föreslog lösningar och sydde ihop både försäljning och köp på ett för mig alldeles utmärkt sätt. Hon kom också med bra tips t ex om städfirma.
  • Nils O
    Nils O skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Magdalena Örtegren är en mycket engagerad och bra fastighetsmäklare. Högsta betyg.
  • Johan H
    Johan H skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Trevligt, vänligt, aktivt och tydligt bemötande med fint fockas på att komma till resultat!
  • Anders P
    Anders P skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Jag fick ett bra och trevligt bemötande. Jag är helt nöjd
  • Marie L
    Marie L skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Magdalena är professionell, snabb och mycket trevlig att ha att göra med.
    Hon engagerar sig utöver det vanliga i affären.
    Jag kan starkt rekommendera hennes tjänster.
  • Kai Z
    Kai Z skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    During my trading for selling apartment, Magdalena, was as the agent to help me. She is very nice, helpful, and very very professional. And moreover, 1 year passed, when I asked help for the tax declaration, Magdalena overtime and help me fill in the sheet due to my poor Swedish, many many thanks for the great help and professional behaviors!!!
    BRs//Kai
  • Birgitta H
    Birgitta H skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Magdalena Örtegren i Mörby Centrum får högsta betyg i alla steg i processen, från att sätta en realistisk målbild, vara engagerad i förberedelserna till att ge goda råd genom budgivningen. Uppskattade särskilt att hon tipsade om att göra uppmätning och teknisk besiktning med köpargenomgång. Förutom att hon är seriös och kunnig är hon ju också mycket trevlig att ha att göra med - jag kommer absolut att rekommendera våra vänner i Stocksund att anlita henne. Hon är en tillgång för Fastighetsbyrån!
  • Sheng-Ann Y
    Sheng-Ann Y skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Vi fick Magdalena Örtegren på Fastighetsbyrån i Danderyd som mäklare när vi köpte våra fastighet. Hon var otroligt professionell och höll vad hon lovade. Hon har varit väl pålästa och vi fick ett professonellt bemötande. Vi kan varmt rekommendera henne.
  • Cissi E
    Cissi E skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Jag anlitade Magdalena Örtegren på Fastighetsbyrån i Danderyd och kan varmt rekommendera henne. Vi fick bra betalt för en rimligt arvode. Magdalena var otroligt professionell och höll vad hon lovade. Vi har dessutom varit på många visningar med fastighetsbyrån i Danderyd och de har alltid hållit en hög kvalitet och mäklarna har varit väl pålästa.
    Magdalena Ö gillar detta
  • Anders H
    Anders H skrev om Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Vårt samarbete med Fastighetsbyrån och Magdalena Örtegren var mycket positivt.
    Hennes sätt att sköta försäljningen av min fars fastighet (dödsbo) och de kontakter hon hade med besiktningsman, städfirna samt prisnivån på detta var mycket positivt. Samtidigt som kvalitén var hög. Vi var även nöjda med det pris hon fick ut för fastigheten. Vi mina syskon och jag tvekar inte en sekund att rekomendera Magdalena som mäklare.
Joakim Karlbom
Daniella Georges