Magdalena Örtegren
Aktiv på Reco.se sedan 2013-05-14
2019-07 - 2020-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det är ett varierande och socialt jobb med inslag av både juridik, ekonomi, inredning och förhandling. Den variationen och kombinationen tilltalar mig mycket.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Mina kunder brukar berömma mig för mitt engagemang och driv samt att jag har kunskaper inom många olika områden som kommer väl till pass i detta sammanhang. Jag är också väldigt nyfiken och intresserad.

Vad gör du helst på fritiden?
Tränar. Jag gillar att vara ute i naturen samt baka och laga mat i hemmet. Läs mer

Läs vad 92 Läs vad Magdalena Örtegren

• Jan N sålde sitt hus med hjälp av Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2020-06-20

Enebyberg
    Effektiv och trevlig och mycket hjälpsam Läs mer
  • Dan E köpte sitt hus med hjälp av Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2020-06-20

Enebyberg
    Vi har köpt ett parhus i Danderyd och fick ett mycket bra intryck av Magdalena som saklig och kunnig. Läs mer
  • Mary-ann S köpte sin lägenhet med hjälp av Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2020-06-19

4:a
    Mörbybacken
    Magdalena gav oss bästa hjälp och service vid köp av vår bostadsrätt! Läs mer
  • Karin E sålde sitt hus med hjälp av Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2020-06-18

Stocksund
    Hon är Professionell
    Kunnig
    Vänlig Läs mer
  • Inga-lill N sålde sitt hus med hjälp av Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2020-06-18

Vi har sålt ett
    Kedjehus i Enebyberg. Vi blev bemötta med stor respekt. Våra förväntningar infriades. Vi upplevde Magdalena Örtengren som en mycket kompetent person. Hon delade med sig av sin erfarenhet och gav oss tips inför försäljningen. Hon arbetade snabbt och effektivt.
    Mvh Läs mer
  • Carmen B köpte sin lägenhet med hjälp av Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2020-06-03

3:a
    Klingsta Park
    Har precis köpt en lägenhet på Soltorpsvägen genom Magdalena Örtegren. Toppbemötande från början till slut. Kompetent, trevlig, tillgänglig och behjälplig. Läs mer
  • Klas Gustav T sålde sitt hus med hjälp av Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2020-05-24

Enebyberg
    Väldigt duktig mäklare. Kan marknaden och har mycket erfarenhet.
    Lätt att jobba med, lyssnar på vad jag som säljare har att säga och på mina önskemål, men kommer också med bra Och rimliga förslag.
    Rekommenderas +++++ Läs mer
  • Viktor B köpte sitt hus med hjälp av Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2020-05-06

Enebyberg
    Magdalenas proaktivitet gjorde att vi fick köpa rätt bostad för vår familj! Läs mer
  • Anna A sålde sitt hus med hjälp av Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2020-03-30

Enebyberg
    Vi har sålt en villa i enebyberg. Mäklaren har visat stort intresse, varit mycket konstruktiv och innovativ i samband med försäljningen. Försäljningen gick bra och levde upp till våra förväntningar vad gällde slutpriset. Vi är mycket nöjda med mäklarens arbete. Läs mer
  • Edvin S köpte sin lägenhet med hjälp av Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2020-03-20

3:a
    Mörbyskogen
    Väl informerad om området och föreningen, smidig affär som blev till stor nytta för båda oss som köpare samt säljaren.
    Personlig med ett proffsigt bemötande Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Danderyd

Magdalena Örtegren