Mäklare Stockholms län Danderyd Fastighetsbyrån Danderyd Magdalena Örtegren
Magdalena Örtegren
Aktiv på Reco.se sedan 2013
2018-07 - 2019-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det är ett varierande och socialt jobb med inslag av både juridik, ekonomi, inredning och förhandling. Den variationen och kombinationen tilltalar mig mycket.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Mina kunder brukar berömma mig för mitt engagemang och driv samt att jag har kunskaper inom många olika områden som kommer väl till pass i detta sammanhang. Jag är också väldigt nyfiken och intresserad.

Vad gör du helst på fritiden?
Tränar. Jag gillar att vara ute i naturen samt baka och laga mat i hemmet. Läs mer

Läs vad 68 Läs vad Magdalena Örtegren

• Sten-olof O sålde sin lägenhet med hjälp av Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2019-07-19

Charlottenberg
    Vi har erfarenheter av Magdalena vid såväl köp som sälj av bostadsrätt i Danderyd.
    Magdalena är snabb och effektiv, tar tag i processen med entusiasm och seriositet och skapar förtroend hos såväl köpare som säljare!

Vi kan varmt rekommendera Magdalena! Läs mer
  • Per-Arne S sålde sitt hus med hjälp av Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2019-07-04

Stocksund
    Försäljning av parhus/villa. Gott bemötande, smidiga kontakter och mkt god lokalkännedom.Bra inledande planering för presentation av villan med prospekt, foto mm. Väl optimistisk bedömning av marknadsvärde påverkade dock och även vissa problem att få bästa öppna visningstider för objektet.
    Blandat utfall vad gäller förväntningar. Processen i stort okey men försäljningspris klart under våra förväntningar. Läs mer
    2019-07-04 Magdalena H svarar Per-Arne S
    Priserna är svåra att uppskatta i denna marknad och särskilt svårt att värdera ett parhus med liten tomt eftersom de inte är så vanliga och statistik finns inte att tillgå. Jag kämpade verkligen hårt och hade 10 visningar under mindre än en månads försäljningsperiod. Visningstid kl. 15-16 anser jag vara mycket bra under sommaren och vi brukar variera tiderna från 12 till klockan 15. Omöjligt att alla får visningstider samtliga gånger mellan kl. 12-14.
  • Sture W sålde sitt hus med hjälp av Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2019-06-11

Danderyd Nora
    Myckel bra fram tills dagens datum Läs mer
  • Alexander G sålde sin lägenhet med hjälp av Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2019-06-05

Mörbyskogen
    Sålt en lägenhet vid Mörby centrum. Bra bemötande och väldigt flexibel och tålmodig då försäljningsprocessen varat ca 1 år. Väldigt mån om att vi ska vara nöjda med försäljningen. Läs mer
  • Johan S sålde sitt hus med hjälp av Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2019-05-21

Danderyd Skogsvik
    Bra och tydlig och effektiv vid försäljningen av villan på Edsviksvägen, Danderyd. Läs mer
  • Christina M sålde sitt hus med hjälp av Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2019-05-20

Enebyberg
    Snabbt, proffsigt och personligt bemötande. Läs mer
  • Hans J sålde sin lägenhet med hjälp av Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2019-05-14

Charlottenberg
    Lägenhet i Brf Charlottenberg 2.

Mycket trevligt och profesionellt bemötande. Hög servicenivå. Vi hade genomgående en bra dialog.
    Lägenheten skulle säljas snabbt till ett bra pris även om marknaden är lite trög. Det lyckades över förväntan. Priset låg där det skulle.

Totalt var det en positiv upplevelse för oss. Läs mer
  • Maximilian N köpte sitt hus med hjälp av Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2019-04-18

• Linnéa S
    Linnéa S köpte sitt hus med hjälp av Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2019-04-16

Proffsig
    Engagerad
    Trevligt bemötande Läs mer
  • Paula J
    Paula J köpte sin lägenhet med hjälp av Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2019-04-05

Charlottenberg
    Köpt en 2:a i en mycket trevlig förening. Mäklaren beskrev lägenheten mycket bra. Upplevelsen av köpet var toppen. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Danderyd

Joakim Karlbom