Petter Lindahl

Petter Lindahl

Petter Lindahl är mäklare på Fastighetsbyrån Danderyd

Petter Lindahl har varit registrerad mäklare sedan 2023-06. Petter Lindahl har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-09 och har fått 49 omdömen med ett betyg på 4.9. Petter Lindahl har haft 33 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

49 omdömen om Petter Lindahl

Emmie L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Petter Lindahl en del av Fastighetsbyrån Danderyd
Danderyd Klingsta

Super trevlig, enkel att kommunicera med och snabb återkoppling! Gjorde verkligen det lilla extra!

Hanna W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Petter Lindahl en del av Fastighetsbyrån Danderyd

Engagerad mäklare, bra kommunikation

Tom G
Mörbyskogen

Väldigt trevlig och tillmötesgående!

Adrian S
Mörbylund

Duktig och kompetent, väldigt trevlig och drivande i försäljningen med aktiva förslag och ideer gällande försäljningen.

Otto B
Sätra Äng

Petter tillsammans med Shervin fångade upp oss på en av deras visningar - vilken vi egentligen besökte spontant! Tack vare ett tydligt intresse för oss som kund och ett förslag om en plan för vår egen försäljning fick dom på så sätt uppdraget att sälja även vår lägenhet. Imponerande! Med ett stort engagemang har Petter mött våra önskemål - många gånger rätt krävande - i varje del av processen. Han har varit lyhörd och påvisat ett mycket gott affärsmannaskap. Vi gick in i försäljningen med en kravbild om försäljningsrekord...

Hampus B
Sätra Äng

Supertrevlig och professionell. Hjälpsam genom hela vårt köp.

Elin L
Danderyd Klingsta

Mycket proffsig och pålitlig mäklare! Rekommenderar starkt.

Nicole F
Mörbylund

Petter är grym! Lyhörd och positiv! Värnar om både säljaren och köparen.

Tobias N
Mörbylund

Otroligt trevlig! Han gör det han kan för att man ska känna sig nöjd.

Anton S
Mörbylund

Väldigt trevlig och tillmötesgående, allt gick snabbt, smidigt och ordentligt.