Petter Lindahl

Petter Lindahl

Petter Lindahl är mäklare på Fastighetsbyrån Danderyd

Petter Lindahl har varit registrerad mäklare sedan 2023-06. Petter Lindahl har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-09 och har fått 28 omdömen med ett betyg på 5.0. Petter Lindahl har haft 14 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-03

28 omdömen om Petter Lindahl

Kajsa P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Petter Lindahl en del av Fastighetsbyrån Danderyd
Danderyd Klingsta

Vi upplevde att Petter var en engagerad och lyhörd mäklare. Han tog sig tid att svara på alla de frågor vi hade och hjälpte till att kolla upp det där lilla extra. Det var väldigt betryggande att Petter ofta stämde av hur det kändes under processens gång, man kände sig sedd som köpare. Han var väldigt tillmötesgående och flexibel rörande exempelvis en extra visning.

Patrik C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Petter Lindahl en del av Fastighetsbyrån Danderyd
Kevinge

Strukturerad, påläst, stor kunskap överlag även de juridiska frågor vi hade. Informativ genom processen där han höll kontinuerlig kontakt hela tiden. Trevlig, ödmjuk och engagerad alltid med ett glatt humör och positiv energi. Målfokuserad med bra planering gjorde att försäljningen gick snabbt och smidigt. RIktigt bra mäklare både för säljare och köpare.

Emil F
Kevinge

Petter var väldigt hjälpsam och trevlig, var pedagogisk, lyhörd och tillgänglig genom hela processen! Rekommenderar starkt Petter!

Michael H

Petter bemötte oss på ett trevligt, sakligt och professionellt sätt. Mycket lyhörd för klienternas inställning och intressen.

Peter V

Petter gjorde ett väldigt bra jobb

Claes Fredrik W
Mörbybacken

Superbra. Proffsigt bemötande och jobbar aktivt.

Niklas W
Hammarbacken

Smidig bostadsaffärer och lättsamt bemötande, proffsigt genomfört!

Vendela H

Petter hjälpte oss köpa vår drömlägenhet! Vi är supernöjda :)

Svar från Petter Lindahl

Supertack för din rekommendation. Så glad över att vi hittade rätt tillslut! :)

Nicole W
Stocksund - Inverness

Petter var engagerad och hjälpsam under hela processen. Det var ett stort beslut för oss att sälja vår älskade bostad - resultatet blev vi nöjda med!

Svar från Petter Lindahl

Tack Nicole för dina ord. Jag är tacksam för förtroendet du gav mig och samarbetet vi haft tillsammans :)

Emil G
Stocksund - Inverness

Petter var väldigt tillgänglig, tillmötesgående och engagerad genom hela processen. Kan varmt rekommendera att köpa med hjälp av Petter!

Svar från Petter Lindahl

Tack för din fina rekommendation Emil! Jag är glad över att få ha förmedlat bostaden till just er.