Alexander Syvertsson

Alexander Syvertsson

Alexander Syvertsson är mäklare på Fastighetsbyrån Danderyd

Alexander Syvertsson har varit registrerad mäklare sedan 2017-04. Alexander Syvertsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-04 och har fått 52 omdömen med ett betyg på 4.8. Alexander Syvertsson har haft 32 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

52 omdömen om Alexander Syvertsson

Sachiyo M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Syvertsson en del av Fastighetsbyrån Danderyd
Mörbyskogen

Jätte engagerad, lugn, saklig och professionell. Snabb respons på frågor Min son säger nu att han vill också bli mäklare som Alexander!

Damiana D
Stocksund

Alexander was very helpful in fulfilling my questions and requests, I am really grateful to work with him.

Jan David Paolo J
Hammarbacken

Alexander har varit toppen genom hela processen. Han är trevlig, kunnig och hjälpsam! Vi är supernöjda med Alexander och kan varmt rekommendera honom till alla som letar efter ny bostad eller som går i tankarna om att sälja deras nuvarande!

Arvid C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Syvertsson en del av Fastighetsbyrån Danderyd
Hammarbacken

Mycket nöjd, han gjorde ett bra jobb och var engagerad genom hela processen

Shuai S
Köpte sitt hus med hjälp av Alexander Syvertsson en del av Fastighetsbyrån Danderyd
Enebyberg

Alexander är en mycket bra fastighetsmäklare. Han förstår rytmen i att köpa och sälja hus och stänger affärer snabbt.

Ebba B
Sålde sitt hus med hjälp av Alexander Syvertsson en del av Fastighetsbyrån Danderyd
Enebyberg

Proffsig, trevlig, kunnig. Helt nöjd med Alexander.

Elli S
Hammarbacken

Alexander är en kunnig, trevlig och självsäker mäklare som gav oss ett mycket bra första intryck. Han bemötte oss bra och vi kände oss trygga genom hela processen från visning till köp. Vi uppskattar att han höll visningen öppen lite längre så att min pojkvän fick möjlighet att se lägenheten. Utöver det hade han väldigt bra koll på lägenheten och svarade på alla de frågor som vi hade. Vi rekommenderar starkt Alexander, inte bara är han trevlig utan också väldigt engagerad i sitt jobb och det märks väldigt tydligt på sättet han är närvarande hela tiden. Vi är väldigt nöjda.

Jenny H
Kevinge

Jättetrevligt bemötande från första stund, vänlig, glad och snabb på att återkoppla. Mycket proffsig!

Catharina S
Kevinge

Mäklaren bemötande var mycket vänligt, förtroendeingivande, inlyssnande och lugnt. Mäklaren levde helt upp till mina förväntningar vad gällde kännedom om området, spekulanter, priset och tidpunkten för försäljningen. Sammanfattningsvis kan jag inte tänka mig ett bättre val av mäklare.

Nanny Felicia V
Mörbyskogen

Trevlig, hjälpsam och tillmötesgående.