SkandiaMäklarna Östermalm

SkandiaMäklarna Östermalm

Redan 1992 grundades Skandiamäklarna Östermalm/Vasastan och då endast 50 meter från det nyrenoverade kontor på Kommendörsgatan 11 där vi idag bedriver vår verksamhet. Oavsett om du bor i Vasastan, Gamla stan eller på Östermalm hjälper vi dig gärna med försäljningen av din bostad. Vår ambition är att vara den ledande kvalitetsmäklaren....

113 omdömen om SkandiaMäklarna Östermalm

Josefin L

Jättebra bemötande, har använt Andreas tidigare.

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1102 omdömen 4.8 av 1102 omdömen

Anders S

Allt perfekt skött.Väldigt tryggt och brs

Christoffer B

Trevligt och proffessionellt bemötande.

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1355 omdömen 4.8 av 1355 omdömen

Jenny J

En av de bästa mäklarna jag träffat, proffsig och supertrevlig. Ställde verkligen upp för oss som kunder med visningar, frågeplank, etc. Verkligen en toppenmäklare som absolut förtjänar det absolut högsta betyget. Tack för allt Jenny!

Lotta A

Vänlig, hjälpsam, engagerad och trevlig.

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1646 omdömen 4.8 av 1646 omdömen

Ronny A

Mycket trevlig och tillmötes gående...

Lena T

Jag har upplevt Gustav Keding som mycket seriös, kompetent och proffsig under hela försäljningsprocessen.

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 934 omdömen 4.9 av 934 omdömen

Leif T

Mycket proffsig och påläst, med väl godkänd är min komentar till Gustav !

William W

Utmärkt professionell service.

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 454 omdömen 4.9 av 454 omdömen

Trevligt bemötande! Johan är mycket kunnig och engagerad! Bra lokalkännedom. Vi kommer rekommendera Johan till andra som ska sälja i Uppsa

Christina L

En mycket professionell och engagerande mäklare! Serviceen är på topp och han tar hand om såväl säljare som köpare på bästa sätt. Jag kommer med varm hand att rekommendera honom till min bekantskapskrets

Joachim M

Bästa mäklaren i hela Sverige! Tack Andreas för ett fantastiskt arbete vid försäljningen av min lägenhet.

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2918 omdömen 4.8 av 2918 omdömen

Malin B

Engagerad och kunnig mäklare, som håller överenskommelser och återkopplar regelbundet.

Svar från Suzanne Ahlzén Markai

Varmt tack Malin för ditt fint omdöme! Det var mycket trevligt att samarbeta mer er.

Susanne R

Trevligt, tryggt i kundens intresse

Svar från Suzanne Ahlzén Markai

Tack Susanne, för ditt fina svar!

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1110 omdömen 4.7 av 1110 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Jan-eric H

Suzanne var alltid bered att hjälpa till. Hon presenterade tydlig och konkreta alla punkter med anknytning till lägenheten och vår affär och svarade på mina frågor med kunskap och professionalism. Man känner sig trygg.

Svar från Suzanne Ahlzén Markai

Tack Jan-Eric, Härligt att ni känner er nöja!

Anita D

En mäklare med 100 proc engagemang s har varit vi hjälplig på alla sätt . Bättre kan man inte önska sig .

Svar från Suzanne Ahlzén Markai

Tack för fint omdöme! Det värmer:-)

Päivikki V

Suzanne var närvarande och pålitlig i alla skeden i samband med försäljningen av vår lägenhet. Hon var hjälpsam och såg helheten och hade ett stort kunnande om branschen på alla sätt. Många andra mäklare har ett bra grepp om sin gebit och nöjer sig med det men Suzanne kunde ge råd och hade kunskap om rutiner och förfaranden som egentligen inte ingick i själva försäljningen men hjälpte oss som kunder att genomföra alla moment på ett för oss bekvämt och tyggt sätt.

Svar från Suzanne Ahlzén Markai

Tack Päivikki, det var mycket trevligt att få samarbeta med dig/er! Kul att jag kunde vara behjälplig i andra frågor åxå. Mitt mål är alltid att mina kunder ska bli nöjda:-)

Representant för Tandläkare Joha

Vänligt och professionellt. Redo att hjälpa till med allting som rörde mig som kund för att skapa en god affär!

Svar från Suzanne Ahlzén Markai

Tack Johan för fina ord! Är ni nöjda så är jag nöjd. Hoppas att ni trivs i er nya bostad:-)

David C

Christian är en mycket engagerad, tillgänglig, påläst, intresserad, trevlig och duktig mäklare. Han är mycket social och lätt att tycka om, och är bra på att få spekulanter att känna sig sedda, vilket bidrar till att attrahera köpare och budgivare. Han är inte bara mäklare eller säljare utan även en rådgivare och ett stöd under sälj- och köpprocessen. Jag fick massor av råd och tips kring olika fastigheter och lägenheter när jag letade en ny bostad samtidigt som han sålde min. Jag rekommenderar honom varmt, det var andra gången jag anlitade honom och jag gör det gärna igen.

Ebba L

Jättebra jobb vid försäljningen av vår lägenhet!

Johan P

Christian har blivit "familjens mäklare" efter tre mycket lyckade försäljningar. Han är helt enkelt bäst. Jag rekommenderar honom varmt!

Ping L

Gustav Keding is a very nice person, I am very happy to got his help.

Sophie A

Gustav har hela tiden varit mycket service minded och kunnig. När jag/vi haft frågor har han återkommit med svar väldigt fort. Snabba svar, kunnig och bra bemötande!

Ahmad Reza P

Gustav var väldig professionel genom hela processen, Vi har upplevt Gustav som en duktig, påläst och omtänksam mäklare och en person som är väldig mån om sina klienter. Jag skulle stark rekommendera honom till mina vänner och bekanta som skall köpa eller sälja bostäder.

Philip B

Trevligt och bra bemötande från första stund. Alltid kontaktbar och sabba svar på både mobil och mail.

Lejla I

Helt fantastisk mäklare med en sån otrolig energi och drivkraft, och även väldigt kunnig! Rekommenderar starkt!

Anastasia K

En fantastiskt proffsig, positiv och engagerad mäklare!

Åsa L

Mycket trevlig, tillmötesgående och positiv!

Sara T

Har kommer en varm rekommendation om Gustav Keding. Jag har varit extremt nojd med Gustav under hela forsaljningsprocessen och kunde inte ha hittat en battre maklare! 1) For det forsta, var Gustav valdigt profssig, trevlig och gjorde saljprocessen enkel for mig (som bor i USA). Genom hela processen svarade Gustav talmodigt pa alla mina fragor om hur forsaljning gar till, var alltid latt att fa tag pa och svarade snabbt pa mail. Han lyssnade noga pa mina tankar kring styling och foto och sag till att vi fick perfekta foton...

Anna-karin C

Väldigt professionell och samtidigt personligt engagerad. Vi har bara positivt att säga. Engagerad, påläst, väldigt driven och service minded. Vi har verkligen kännt oss 100% trygga i vårt val av mäklare (Christian).

Agne S

Christian är den mest proaktive mäklare som jag någonsin varit i kontakt med, både som säljare och som köpare. Jag har under åren sålt fast egendom vid fem tillfällen och köpt vid lika många. Vid detta tillfälle jämförde jag tre toppmäklarfirmor i Stockholms innerstad. Christian gjorde den klart bästa införsäljningen till mig som kund och säljare genom att beskriva hur han skulle hantera presumtiva kunder. Vi enades om ett högt utgångsbud och Christian såg till att det första budet också hamnade på denna nivå. Detta proaktiva...

Carl Aj E

Smidigt vid köpet av lägenhet Skandiamäklarna förmedlade. Rekommenderas

Sara B

Jag har fått utmärkt bemötande, Hon är otroligt engagerad och visar en enorm professionalism. Med vänliga hälsningar Sara Bruce

Kristina L

Mycket proffessionell, snabb i att svara och hjälpsam

Peter W

Gott bemötande. Motsvarade förväntningarna.

Christina P

Mycket bra! Suzanne är engagerad och proffsig. Jag är väldigt nöjd. Christina Platou

Peter R

ett positivt och korrekt bemötande! var även disponibel att förhandsvisa objektet

Cilla N

Proffsig trevlig noggrann adekvat. Högsta betyg.

Ove L

seriöst och bra bemötande samt hantering av vårt ärende.

Svar från Suzanne Ahlzén Markai

Tack Ove för fina ord! Hoppas att ni trivs i er nya bostad.

Michael P

Professionellt bemötande, påläst och trevlig. Mycket god service med snabba svar vid frågor.

Joacim N

Bra och rakt fram. Inte så mycket "mäklare" som är brukligt. Positivt! Kunde sin sak med god ordning och reda! Vi är mycket nöjda!

Ann K

Toppen fran borjan till slut. Verkligen ratt man pa ratt plats!!

John N

Trevlig, kunnig och professionell!

Sophie H

Christian har ett mycket trevligt bemötande, får en att känna sig sedd och att man hamnat i trygga händer hos sin mäklare och att han kommer göra allt för att det ska bli en bra affär. Han fanns där under hela processen och man kunde alltid ringa om man hade frågor och funderingar.

Filippa T

Jenny har gjort ett kanonjobb, hon har varit tillgänglig och serviceinriktad under hela processen och sålde mitt objekt till ett mycket tillfredsställande pris. Önskar Jenny allt gott för framtida uppdrag.

Madeleine M

Jenny är en väldigt engagerad och duktig mäklare - rekommenderas varmt!

Kerstin L

Bra bemötande. Bra information och processinformation vid budgivning

Rosanna S

Jag är supernöjd som köpare genom Skandiamäklarna Östermalm. Hela processen sköttes väldigt proffsigt.

Niklas V

Snyggt och proffsig hantering från första kontakten ända fram till kontraktet var undertecknat. Inga problem öht i dialogen under tiden. Allt fungerade toppen, verkligen.

Veronica Z

Jenny var väldigt glad och duktig mäklare. Hon var lätt att få kontakt med och svarade snabbt på meddelanden och telefonsamtal. Energisk och drivande. Kan rekommendera henne varmt!

Josephine R

Bra, tydlig och trevlig kommunikation, nära dialog under hela processen!