Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Östermalm SkandiaMäklarna Östermalm

SkandiaMäklarna Östermalm

Kommendörsgatan 11, 114 48 Stockholm — Visa karta

Redan 1992 grundades Skandiamäklarna Östermalm/Vasastan och då endast 50 meter från det nyrenoverade kontor på Kommendörsgatan 11 där vi idag bedriver vår verksamhet. Oavsett om du bor i Vasastan, Gamla stan eller på Östermalm hjälper vi dig gärna med försäljningen av din bostad. Vår ambition är att vara den ledande kvalitetsmäklaren. Vi arbetar hårt för att Du ska känna full trygghet genom hela Din bostadsaffär och att vi genom vår lokalkännedom, kompetens och erfarenhet ska ge Dig en mäklartjänst med god kvalité. Vår erfarenhet av i princip varje bostadsrättsförening och vår vilja att hela tiden överträffa dina förväntningar är bara några av de kvaliteter som gör det möjligt att bibehålla det lilla företagets personliga engagemang med det stora företagets genomslagskraft gällande t.ex. marknadsföring.Vi har samarbetspartners, som noga är utvalda, inom bank/finans, försäkring, städ, flytt, m.m.
Sjödalsvägen 15a, 14147, Huddinge

Mäklare nära SkandiaMäklarna Östermalm:

Karlavägen 63, STOCKHOLM
Välkommen till oss på HusmanHagberg på Östermalm. Vi hjälper dig genom bostadsaf... Läs mer ›
Caroline Ö:
Vi fick ett bra intryck av Tina. Proffsig, ordningsam och driven. Hon är säljare i fingerspetsarna. Våra förväntningar gällande priset levd...

Sibyllegatan 28, STOCKHOLM
Om du funderar på att byta boende kan en bra början vara att få en bild av vad d... Läs mer ›
André:
Erik Andersson från Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden rekommenderade Richard. Han hade helt rätt! Tack för bra kommunikation och fin för...

Sveavägen 141, Stockholm
MOHV står för framåtanda, kreativitet och nytänkande - något som genomsyrar hela... Läs mer ›
Anna M:
Caroline navigerade hela vägen in i Hamn. Det var sommar, det var varmt, det var semestertider…och det var Bråttom. Staden var tom ...o...

Kommendörsgatan 38, Stockholm
Alexander White är din inte bara din mäklare, utan även din rådgivare, din mento... Läs mer ›
Fredrich D:
Vänligt, professionellt och resultat inriktat

Läs vad 113 kunder tycker om SkandiaMäklarna Östermalm

• Josefin L
    Josefin L skrev om SkandiaMäklarna Östermalm
    Jättebra bemötande, har använt Andreas tidigare. Läs mer
  • Anders S
    Anders S skrev om SkandiaMäklarna Östermalm
    Allt perfekt skött.Väldigt tryggt och brs Läs mer
  • Christoffer B
    Christoffer B skrev om SkandiaMäklarna Östermalm
    Trevligt och proffessionellt bemötande. Läs mer
  • Jenny J
    Jenny J skrev om SkandiaMäklarna Östermalm
    En av de bästa mäklarna jag träffat, proffsig och supertrevlig. Ställde verkligen upp för oss som kunder med visningar, frågeplank, etc. Verkligen en toppenmäklare som absolut förtjänar det absolut högsta betyget. Tack för allt Jenny! Läs mer
  • Lotta A
    Lotta A skrev om SkandiaMäklarna Östermalm
    Vänlig, hjälpsam, engagerad och trevlig. Läs mer
  • Ronny A
    Ronny A skrev om SkandiaMäklarna Östermalm
    Mycket trevlig och tillmötes gående... Läs mer
  • Lena T
    Lena T skrev om SkandiaMäklarna Östermalm
    Jag har upplevt Gustav Keding som mycket seriös, kompetent och proffsig under hela försäljningsprocessen. Läs mer
  • Leif T
    Leif T skrev om SkandiaMäklarna Östermalm
    Mycket proffsig och påläst, med väl godkänd är min komentar till Gustav ! Läs mer
  • William W
    William W skrev om SkandiaMäklarna Östermalm
    Utmärkt professionell service. Läs mer
  • Christina L
    Christina L skrev om SkandiaMäklarna Östermalm
    En mycket professionell och engagerande mäklare! Serviceen är på topp och han tar hand om såväl säljare som köpare på bästa sätt. Jag kommer med varm hand att rekommendera honom till min bekantskapskrets Läs mer
  • Joachim M
    Joachim M skrev om SkandiaMäklarna Östermalm
    Bästa mäklaren i hela Sverige!
    Tack Andreas för ett fantastiskt arbete vid försäljningen av min lägenhet. Läs mer
  • Malin B
    Malin B skrev om SkandiaMäklarna Östermalm
    Engagerad och kunnig mäklare, som håller överenskommelser och återkopplar regelbundet. Läs mer
    2016-08-26 Suzanne A svarar Malin B
    Varmt tack Malin för ditt fint omdöme! Det var mycket trevligt att samarbeta mer er.
  • Susanne R
    Susanne R skrev om SkandiaMäklarna Östermalm
    Trevligt, tryggt i kundens intresse Läs mer
    2016-08-26 Suzanne A svarar Susanne R
    Tack Susanne, för ditt fina svar!
  • Jan-eric H
    Jan-eric H skrev om SkandiaMäklarna Östermalm
    Suzanne var alltid bered att hjälpa till. Hon presenterade tydlig och konkreta alla punkter med anknytning till lägenheten och vår affär och svarade på mina frågor med kunskap och professionalism. Man känner sig trygg. Läs mer
    2016-08-26 Suzanne A svarar Jan-eric H
    Tack Jan-Eric, Härligt att ni känner er nöja!
  • Anita D
    Anita D skrev om SkandiaMäklarna Östermalm
    En mäklare med 100 proc engagemang s har varit vi hjälplig på alla sätt . Bättre kan man inte önska sig . Läs mer
    2016-08-26 Suzanne A svarar Anita D
    Tack för fint omdöme! Det värmer:-)
  • Päivikki V
    Päivikki V skrev om SkandiaMäklarna Östermalm
    Suzanne var närvarande och pålitlig i alla skeden i samband med försäljningen av vår lägenhet. Hon var hjälpsam och såg helheten och hade ett stort kunnande om branschen på alla sätt. Många andra mäklare har ett bra grepp om sin gebit och nöjer sig med det men Suzanne kunde ge råd och hade kunskap om rutiner och förfaranden som egentligen inte ingick i själva försäljningen men hjälpte oss som kunder att genomföra alla moment på ett för oss bekvämt och tyggt sätt. Läs mer
    2016-08-25 Suzanne A svarar Päivikki V
    Tack Päivikki, det var mycket trevligt att få samarbeta med dig/er! Kul att jag kunde vara behjälplig i andra frågor åxå. Mitt mål är alltid att mina kunder ska bli nöjda:-)
  • Representant för Tandläkare Joha
    Representant för Tandläkare Joha skrev om SkandiaMäklarna Östermalm
    Vänligt och professionellt. Redo att hjälpa till med allting som rörde mig som kund för att skapa en god affär! Läs mer
    2016-08-25 Suzanne A svarar Representant för Tandläkare Joha
    Tack Johan för fina ord! Är ni nöjda så är jag nöjd. Hoppas att ni trivs i er nya bostad:-)
  • David C
    David C skrev om SkandiaMäklarna Östermalm
    Christian är en mycket engagerad, tillgänglig, påläst, intresserad, trevlig och duktig mäklare. Han är mycket social och lätt att tycka om, och är bra på att få spekulanter att känna sig sedda, vilket bidrar till att attrahera köpare och budgivare. Han är inte bara mäklare eller säljare utan även en rådgivare och ett stöd under sälj- och köpprocessen. Jag fick massor av råd och tips kring olika fastigheter och lägenheter när jag letade en ny bostad samtidigt som han sålde min. Jag rekommenderar honom varmt, det var andra gången jag anlitade honom och jag gör det gärna igen. Läs mer
  • Ebba L
    Ebba L skrev om SkandiaMäklarna Östermalm
    Jättebra jobb vid försäljningen av vår lägenhet! Läs mer
  • Johan P
    Johan P skrev om SkandiaMäklarna Östermalm
    Christian har blivit "familjens mäklare" efter tre mycket lyckade försäljningar. Han är helt enkelt bäst. Jag rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • Ping L
    Ping L skrev om SkandiaMäklarna Östermalm
    Gustav Keding is a very nice person, I am very happy to got his help. Läs mer
  • Sophie A
    Sophie A skrev om SkandiaMäklarna Östermalm
    Gustav har hela tiden varit mycket service minded och kunnig.
    När jag/vi haft frågor har han återkommit med svar väldigt fort.
    Snabba svar, kunnig och bra bemötande! Läs mer
  • Reza P
    Reza P skrev om SkandiaMäklarna Östermalm
    Gustav var väldig professionel genom hela processen,
    Vi har upplevt Gustav som en duktig, påläst och omtänksam mäklare och en person som är väldig mån om sina klienter.
    Jag skulle stark rekommendera honom till mina vänner och bekanta som skall köpa eller sälja bostäder. Läs mer
  • Philip B
    Philip B skrev om SkandiaMäklarna Östermalm
    Trevligt och bra bemötande från första stund. Alltid kontaktbar och sabba svar på både mobil och mail. Läs mer
  • Lejla I
    Lejla I skrev om SkandiaMäklarna Östermalm
    Helt fantastisk mäklare med en sån otrolig energi och drivkraft, och även väldigt kunnig! Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Anastasia K
    Anastasia K skrev om SkandiaMäklarna Östermalm
    En fantastiskt proffsig, positiv och engagerad mäklare! Läs mer
  • Åsa L
    Åsa L skrev om SkandiaMäklarna Östermalm
    Mycket trevlig, tillmötesgående och positiv! Läs mer
  • Sara T
    Sara T skrev om SkandiaMäklarna Östermalm
    Har kommer en varm rekommendation om Gustav Keding. Jag har varit extremt nojd med Gustav under hela forsaljningsprocessen och kunde inte ha hittat en battre maklare!
    1) For det forsta, var Gustav valdigt profssig, trevlig och gjorde saljprocessen enkel for mig (som bor i USA). Genom hela processen svarade Gustav talmodigt pa alla mina fragor om hur forsaljning gar till, var alltid latt att fa tag pa och svarade snabbt pa mail. Han lyssnade noga pa mina tankar kring styling och foto och sag till att vi fick perfekta foton och text till lagenheten, sa vi bada var riktigt nojda. Han rekommenderade en duktig stylist och stylisten och Gustav jobbade tillsammans for att fa till bra styling!
    2) Slutpriset Gustav fick ut var langt over min forvantan! Vi fick ett otroligt bra pris! Jag hade inte kunnat gissa att lagenheten skulle saljas sa hogt som den gjorde, och jag tror det hade att gora med Gustavs skicklighet i salj och natverk av intresserade kopare. Läs mer
  • Anna-karin C
    Anna-karin C skrev om SkandiaMäklarna Östermalm
    Väldigt professionell och samtidigt personligt engagerad. Vi har bara positivt att säga. Engagerad, påläst, väldigt driven och service minded. Vi har verkligen kännt oss 100% trygga i vårt val av mäklare (Christian). Läs mer
  • Agne S
    Agne S skrev om SkandiaMäklarna Östermalm
    Christian är den mest proaktive mäklare som jag någonsin varit i kontakt med, både som säljare och som köpare. Jag har under åren sålt fast egendom vid fem tillfällen och köpt vid lika många. Vid detta tillfälle jämförde jag tre toppmäklarfirmor i Stockholms innerstad. Christian gjorde den klart bästa införsäljningen till mig som kund och säljare genom att beskriva hur han skulle hantera presumtiva kunder. Vi enades om ett högt utgångsbud och Christian såg till att det första budet också hamnade på denna nivå. Detta proaktiva handlande som mäklare satte nivån för den återstående budgivningen. Min tidigare erfarenhet av mäklare har inte vid något tillfälle varit att mäklaren på detta sätt pratar upp budet utan man har istället lakoniskt meddelat mig som säljare kommentarer i stil med att detta är vad marknaden klarar. Läs mer
  • Carl Aj E
    Carl Aj E skrev om SkandiaMäklarna Östermalm
    Smidigt vid köpet av lägenhet Skandiamäklarna förmedlade. Rekommenderas Läs mer
  • Sara B
    Sara B skrev om SkandiaMäklarna Östermalm
    Jag har fått utmärkt bemötande, Hon är otroligt engagerad och visar en enorm professionalism.
    Med vänliga hälsningar
    Sara Bruce Läs mer
  • Kristina L
    Kristina L skrev om SkandiaMäklarna Östermalm
    Mycket proffessionell, snabb i att svara och hjälpsam Läs mer
  • Peter W
    Peter W skrev om SkandiaMäklarna Östermalm
    Gott bemötande. Motsvarade förväntningarna. Läs mer
  • Christina P
    Christina P skrev om SkandiaMäklarna Östermalm
    Mycket bra!
    Suzanne är engagerad och proffsig.
    Jag är väldigt nöjd.
    Christina Platou Läs mer
  • Peter R
    Peter R skrev om SkandiaMäklarna Östermalm
    ett positivt och korrekt bemötande!
    var även disponibel att förhandsvisa objektet Läs mer
  • Cilla N
    Cilla N skrev om SkandiaMäklarna Östermalm
    Proffsig trevlig noggrann adekvat. Högsta betyg. Läs mer
  • Ove L
    Ove L skrev om SkandiaMäklarna Östermalm
    seriöst och bra bemötande samt hantering av vårt ärende. Läs mer
    2016-04-12 Suzanne A svarar Ove L
    Tack Ove för fina ord! Hoppas att ni trivs i er nya bostad.
  • Michael P
    Michael P skrev om SkandiaMäklarna Östermalm
    Professionellt bemötande, påläst och trevlig.
    Mycket god service med snabba svar vid frågor. Läs mer
  • Joacim N
    Joacim N skrev om SkandiaMäklarna Östermalm
    Bra och rakt fram. Inte så mycket "mäklare" som är brukligt. Positivt!
    Kunde sin sak med god ordning och reda!
    Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Ann K
    Ann K skrev om SkandiaMäklarna Östermalm
    Toppen fran borjan till slut. Verkligen ratt man pa ratt plats!! Läs mer
  • John N
    John N skrev om SkandiaMäklarna Östermalm
    Trevlig, kunnig och professionell! Läs mer
  • Sophie H
    Sophie H skrev om SkandiaMäklarna Östermalm
    Christian har ett mycket trevligt bemötande, får en att känna sig sedd och att man hamnat i trygga händer hos sin mäklare och att han kommer göra allt för att det ska bli en bra affär. Han fanns där under hela processen och man kunde alltid ringa om man hade frågor och funderingar. Läs mer
  • Filippa T
    Filippa T skrev om SkandiaMäklarna Östermalm
    Jenny har gjort ett kanonjobb, hon har varit tillgänglig och serviceinriktad under hela processen och sålde mitt objekt till ett mycket tillfredsställande pris.
    Önskar Jenny allt gott för framtida uppdrag. Läs mer
  • Madeleine M
    Madeleine M skrev om SkandiaMäklarna Östermalm
    Jenny är en väldigt engagerad och duktig mäklare - rekommenderas varmt! Läs mer
  • Kerstin L
    Kerstin L skrev om SkandiaMäklarna Östermalm
    Bra bemötande. Bra information och processinformation vid budgivning Läs mer
  • Rosanna S
    Rosanna S skrev om SkandiaMäklarna Östermalm
    Jag är supernöjd som köpare genom Skandiamäklarna Östermalm. Hela processen sköttes väldigt proffsigt. Läs mer
  • Niklas V
    Niklas V skrev om SkandiaMäklarna Östermalm
    Snyggt och proffsig hantering från första kontakten ända fram till kontraktet var undertecknat. Inga problem öht i dialogen under tiden. Allt fungerade toppen, verkligen. Läs mer
  • Veronica Z
    Veronica Z skrev om SkandiaMäklarna Östermalm
    Jenny var väldigt glad och duktig mäklare. Hon var lätt att få kontakt med och svarade snabbt på meddelanden och telefonsamtal. Energisk och drivande. Kan rekommendera henne varmt! Läs mer
  • Josephine R
    Josephine R skrev om SkandiaMäklarna Östermalm
    Bra, tydlig och trevlig kommunikation, nära dialog under hela processen! Läs mer

Kommendörsgatan 11, 114 48 Stockholm