Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Östermalm SkandiaMäklarna SkandiaMäklarna Östermalm
Rekommenderat företag 2016 - SkandiaMäklarna Östermalm
Rekommenderat företag 2015 - SkandiaMäklarna Östermalm

SkandiaMäklarna Östermalm

Kommendörsgatan 11, 114 48 Stockholm — Visa karta

Redan 1992 grundades Skandiamäklarna Östermalm/Vasastan och då endast 50 meter från det nyrenoverade kontor på Kommendörsgatan 11 där vi idag bedriver vår verksamhet. Oavsett om du bor i Vasastan, Gamla stan eller på Östermalm hjälper vi dig gärna med försäljningen av din bostad. Vår ambition är att vara den ledande kvalitetsmäklaren. Vi arbetar hårt för att Du ska känna full trygghet genom hela Din bostadsaffär och att vi genom vår lokalkännedom, kompetens och erfarenhet ska ge Dig en mäklartjänst med god kvalité. Vår erfarenhet av i princip varje bostadsrättsförening och vår vilja att hela tiden överträffa dina förväntningar är bara några av de kvaliteter som gör det möjligt att bibehålla det lilla företagets personliga engagemang med det stora företagets genomslagskraft gällande t.ex. marknadsföring.Vi har samarbetspartners, som noga är utvalda, inom bank/finans, försäkring, städ, flytt, m.m.

Läs vad 112 kunder tycker om SkandiaMäklarna Östermalm

• Anders S
    Anders S skrev om Jenny Östman en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Allt perfekt skött.Väldigt tryggt och brs
  • Christoffer B
    Christoffer B skrev om Jenny Östman en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Trevligt och proffessionellt bemötande.
  • Jenny J
    Jenny J skrev om Jenny Östman en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    En av de bästa mäklarna jag träffat, proffsig och supertrevlig. Ställde verkligen upp för oss som kunder med visningar, frågeplank, etc. Verkligen en toppenmäklare som absolut förtjänar det absolut högsta betyget. Tack för allt Jenny!
  • Lotta A
    Lotta A skrev om Gustav Keding en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Vänlig, hjälpsam, engagerad och trevlig.
  • Ronny A
    Ronny A skrev om Gustav Keding en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Mycket trevlig och tillmötes gående...
  • Lena T
    Lena T skrev om Gustav Keding en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Jag har upplevt Gustav Keding som mycket seriös, kompetent och proffsig under hela försäljningsprocessen.
  • Leif T
    Leif T skrev om Gustav Keding en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Mycket proffsig och påläst, med väl godkänd är min komentar till Gustav !
  • William W
    William W skrev om Suzanne Ahlzén Markai en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Utmärkt professionell service.
  • Christina L
    Christina L skrev om Andreas Kebert en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    En mycket professionell och engagerande mäklare! Serviceen är på topp och han tar hand om såväl säljare som köpare på bästa sätt. Jag kommer med varm hand att rekommendera honom till min bekantskapskrets
  • Joachim M
    Joachim M skrev om Andreas Kebert en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Bästa mäklaren i hela Sverige!
    Tack Andreas för ett fantastiskt arbete vid försäljningen av min lägenhet.
  • Malin B
    Malin B skrev om Suzanne Ahlzén Markai en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Engagerad och kunnig mäklare, som håller överenskommelser och återkopplar regelbundet.
    2016-08-26 Suzanne A svarar Malin B
    Varmt tack Malin för ditt fint omdöme! Det var mycket trevligt att samarbeta mer er.
  • Susanne R
    Susanne R skrev om Suzanne Ahlzén Markai en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Trevligt, tryggt i kundens intresse
    2016-08-26 Suzanne A svarar Susanne R
    Tack Susanne, för ditt fina svar!
  • Jan-eric H
    Jan-eric H skrev om Suzanne Ahlzén Markai en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Suzanne var alltid bered att hjälpa till. Hon presenterade tydlig och konkreta alla punkter med anknytning till lägenheten och vår affär och svarade på mina frågor med kunskap och professionalism. Man känner sig trygg.
    2016-08-26 Suzanne A svarar Jan-eric H
    Tack Jan-Eric, Härligt att ni känner er nöja!
  • Anita D
    Anita D skrev om Suzanne Ahlzén Markai en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    En mäklare med 100 proc engagemang s har varit vi hjälplig på alla sätt . Bättre kan man inte önska sig .
    2016-08-26 Suzanne A svarar Anita D
    Tack för fint omdöme! Det värmer:-)
  • Päivikki V
    Päivikki V skrev om Suzanne Ahlzén Markai en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Suzanne var närvarande och pålitlig i alla skeden i samband med försäljningen av vår lägenhet. Hon var hjälpsam och såg helheten och hade ett stort kunnande om branschen på alla sätt. Många andra mäklare har ett bra grepp om sin gebit och nöjer sig med det men Suzanne kunde ge råd och hade kunskap om rutiner och förfaranden som egentligen inte ingick i själva försäljningen men hjälpte oss som kunder att genomföra alla moment på ett för oss bekvämt och tyggt sätt.
    2016-08-25 Suzanne A svarar Päivikki V
    Tack Päivikki, det var mycket trevligt att få samarbeta med dig/er! Kul att jag kunde vara behjälplig i andra frågor åxå. Mitt mål är alltid att mina kunder ska bli nöjda:-)
  • Representant för Tandläkare Joha
    Representant för Tandläkare Joha skrev om Suzanne Ahlzén Markai en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Vänligt och professionellt. Redo att hjälpa till med allting som rörde mig som kund för att skapa en god affär!
    2016-08-25 Suzanne A svarar Representant för Tandläkare Joha
    Tack Johan för fina ord! Är ni nöjda så är jag nöjd. Hoppas att ni trivs i er nya bostad:-)
  • David C
    David C skrev om Christian Kebert en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Christian är en mycket engagerad, tillgänglig, påläst, intresserad, trevlig och duktig mäklare. Han är mycket social och lätt att tycka om, och är bra på att få spekulanter att känna sig sedda, vilket bidrar till att attrahera köpare och budgivare. Han är inte bara mäklare eller säljare utan även en rådgivare och ett stöd under sälj- och köpprocessen. Jag fick massor av råd och tips kring olika fastigheter och lägenheter när jag letade en ny bostad samtidigt som han sålde min. Jag rekommenderar honom varmt, det var andra gången jag anlitade honom och jag gör det gärna igen.
  • Ebba L
    Ebba L skrev om Christian Kebert en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Jättebra jobb vid försäljningen av vår lägenhet!
  • Johan P
    Johan P skrev om Christian Kebert en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Christian har blivit "familjens mäklare" efter tre mycket lyckade försäljningar. Han är helt enkelt bäst. Jag rekommenderar honom varmt!
  • Ping L
    Ping L skrev om Gustav Keding en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Gustav Keding is a very nice person, I am very happy to got his help.
  • Sophie A
    Sophie A skrev om Gustav Keding en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Gustav har hela tiden varit mycket service minded och kunnig.
    När jag/vi haft frågor har han återkommit med svar väldigt fort.
    Snabba svar, kunnig och bra bemötande!
  • Reza P
    Reza P skrev om Gustav Keding en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Gustav var väldig professionel genom hela processen,
    Vi har upplevt Gustav som en duktig, påläst och omtänksam mäklare och en person som är väldig mån om sina klienter.
    Jag skulle stark rekommendera honom till mina vänner och bekanta som skall köpa eller sälja bostäder.
  • Philip B
    Philip B skrev om Jenny Östman en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Trevligt och bra bemötande från första stund. Alltid kontaktbar och sabba svar på både mobil och mail.
  • Lejla I
    Lejla I skrev om Jenny Östman en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Helt fantastisk mäklare med en sån otrolig energi och drivkraft, och även väldigt kunnig! Rekommenderar starkt!
  • Anastasia K
    Anastasia K skrev om Jenny Östman en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    En fantastiskt proffsig, positiv och engagerad mäklare!
  • Åsa L
    Åsa L skrev om Jenny Östman en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Mycket trevlig, tillmötesgående och positiv!
  • Sara T
    Sara T skrev om Gustav Keding en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Har kommer en varm rekommendation om Gustav Keding. Jag har varit extremt nojd med Gustav under hela forsaljningsprocessen och kunde inte ha hittat en battre maklare!
    1) For det forsta, var Gustav valdigt profssig, trevlig och gjorde saljprocessen enkel for mig (som bor i USA). Genom hela processen svarade Gustav talmodigt pa alla mina fragor om hur forsaljning gar till, var alltid latt att fa tag pa och svarade snabbt pa mail. Han lyssnade noga pa mina tankar kring styling och foto och sag till att vi fick perfekta foton och text till lagenheten, sa vi bada var riktigt nojda. Han rekommenderade en duktig stylist och stylisten och Gustav jobbade tillsammans for att fa till bra styling!
    2) Slutpriset Gustav fick ut var langt over min forvantan! Vi fick ett otroligt bra pris! Jag hade inte kunnat gissa att lagenheten skulle saljas sa hogt som den gjorde, och jag tror det hade att gora med Gustavs skicklighet i salj och natverk av intresserade kopare.
  • Anna-karin C
    Anna-karin C skrev om Christian Kebert en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Väldigt professionell och samtidigt personligt engagerad. Vi har bara positivt att säga. Engagerad, påläst, väldigt driven och service minded. Vi har verkligen kännt oss 100% trygga i vårt val av mäklare (Christian).
  • Agne S
    Agne S skrev om Christian Kebert en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Christian är den mest proaktive mäklare som jag någonsin varit i kontakt med, både som säljare och som köpare. Jag har under åren sålt fast egendom vid fem tillfällen och köpt vid lika många. Vid detta tillfälle jämförde jag tre toppmäklarfirmor i Stockholms innerstad. Christian gjorde den klart bästa införsäljningen till mig som kund och säljare genom att beskriva hur han skulle hantera presumtiva kunder. Vi enades om ett högt utgångsbud och Christian såg till att det första budet också hamnade på denna nivå. Detta proaktiva handlande som mäklare satte nivån för den återstående budgivningen. Min tidigare erfarenhet av mäklare har inte vid något tillfälle varit att mäklaren på detta sätt pratar upp budet utan man har istället lakoniskt meddelat mig som säljare kommentarer i stil med att detta är vad marknaden klarar.
  • Carl Aj E
    Carl Aj E skrev om Suzanne Ahlzén Markai en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Smidigt vid köpet av lägenhet Skandiamäklarna förmedlade. Rekommenderas
  • Sara B
    Sara B skrev om Suzanne Ahlzén Markai en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Jag har fått utmärkt bemötande, Hon är otroligt engagerad och visar en enorm professionalism.
    Med vänliga hälsningar
    Sara Bruce
  • Kristina L
    Kristina L skrev om Suzanne Ahlzén Markai en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Mycket proffessionell, snabb i att svara och hjälpsam
  • Peter W
    Peter W skrev om Suzanne Ahlzén Markai en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Gott bemötande. Motsvarade förväntningarna.
  • Christina P
    Christina P skrev om Suzanne Ahlzén Markai en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Mycket bra!
    Suzanne är engagerad och proffsig.
    Jag är väldigt nöjd.
    Christina Platou
  • Peter R
    Peter R skrev om Suzanne Ahlzén Markai en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    ett positivt och korrekt bemötande!
    var även disponibel att förhandsvisa objektet
  • Cilla N
    Cilla N skrev om Suzanne Ahlzén Markai en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Proffsig trevlig noggrann adekvat. Högsta betyg.
  • Ove L
    Ove L skrev om Suzanne Ahlzén Markai en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    seriöst och bra bemötande samt hantering av vårt ärende.
    2016-04-12 Suzanne A svarar Ove L
    Tack Ove för fina ord! Hoppas att ni trivs i er nya bostad.
  • Michael P
    Michael P skrev om Gustav Keding en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Professionellt bemötande, påläst och trevlig.
    Mycket god service med snabba svar vid frågor.
  • Joacim N
    Joacim N skrev om Christian Kebert en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Bra och rakt fram. Inte så mycket "mäklare" som är brukligt. Positivt!
    Kunde sin sak med god ordning och reda!
    Vi är mycket nöjda!
  • Ann K
    Ann K skrev om Christian Kebert en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Toppen fran borjan till slut. Verkligen ratt man pa ratt plats!!
  • John N
    John N skrev om Christian Kebert en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Trevlig, kunnig och professionell!
  • Sophie H
    Sophie H skrev om Christian Kebert en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Christian har ett mycket trevligt bemötande, får en att känna sig sedd och att man hamnat i trygga händer hos sin mäklare och att han kommer göra allt för att det ska bli en bra affär. Han fanns där under hela processen och man kunde alltid ringa om man hade frågor och funderingar.
  • Filippa T
    Filippa T skrev om Jenny Östman en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Jenny har gjort ett kanonjobb, hon har varit tillgänglig och serviceinriktad under hela processen och sålde mitt objekt till ett mycket tillfredsställande pris.
    Önskar Jenny allt gott för framtida uppdrag.
  • Madeleine M
    Madeleine M skrev om Jenny Östman en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Jenny är en väldigt engagerad och duktig mäklare - rekommenderas varmt!
  • Kerstin L
    Kerstin L skrev om Jenny Östman en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Bra bemötande. Bra information och processinformation vid budgivning
  • Rosanna S
    Rosanna S skrev om Jenny Östman en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Jag är supernöjd som köpare genom Skandiamäklarna Östermalm. Hela processen sköttes väldigt proffsigt.
  • Niklas V
    Niklas V skrev om Jenny Östman en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Snyggt och proffsig hantering från första kontakten ända fram till kontraktet var undertecknat. Inga problem öht i dialogen under tiden. Allt fungerade toppen, verkligen.
  • Veronica Z
    Veronica Z skrev om Jenny Östman en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Jenny var väldigt glad och duktig mäklare. Hon var lätt att få kontakt med och svarade snabbt på meddelanden och telefonsamtal. Energisk och drivande. Kan rekommendera henne varmt!
  • Josephine R
    Josephine R skrev om Gustav Keding en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Bra, tydlig och trevlig kommunikation, nära dialog under hela processen!
  • Thomas H
    Thomas H skrev om Andreas Kebert en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Utmärkt jobb Andreas! Stans bästa mäklare skulle jag tro..

Kommendörsgatan 11, 114 48 Stockholm