Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Östermalm SkandiaMäklarna Östermalm

SkandiaMäklarna Östermalm

Kommendörsgatan 11, 114 48 Stockholm — Visa karta

Redan 1992 grundades Skandiamäklarna Östermalm/Vasastan och då endast 50 meter från det nyrenoverade kontor på Kommendörsgatan 11 där vi idag bedriver vår verksamhet. Oavsett om du bor i Vasastan, Gamla stan eller på Östermalm hjälper vi dig gärna med försäljningen av din bostad. Vår ambition är att vara den ledande kvalitetsmäklaren. Vi arbetar hårt för att Du ska känna full trygghet genom hela Din bostadsaffär och att vi genom vår lokalkännedom, kompetens och erfarenhet ska ge Dig en mäklartjänst med god kvalité. Vår erfarenhet av i princip varje bostadsrättsförening och vår vilja att hela tiden överträffa dina förväntningar är bara några av de kvaliteter som gör det möjligt att bibehålla det lilla företagets personliga engagemang med det stora företagets genomslagskraft gällande t.ex. marknadsföring.Vi har samarbetspartners, som noga är utvalda, inom bank/finans, försäkring, städ, flytt, m.m.
Sveavägen 52, 11134, Stockholm
Edward & Partners
Lovisa L:
Om ni vill ha en riktigt grym mäklare som gör allt och lite till ska ni definitivt anlita Eddie Can!

Mäklare nära SkandiaMäklarna Östermalm:

Sibyllegatan 28, STOCKHOLM
Om du funderar på att byta boende kan en bra början vara att få en bild av vad d... Läs mer ›
Erik S:
Jag valde Anna i konkurrens med 5 st andra mäklare. Det som gjorde att jag valde Anna var dels hennes goda kännedom om Gärdet/Östermalm, kon...

Sveavägen 141, Stockholm
MOHV står för framåtanda, kreativitet och nytänkande - något som genomsyrar hela... Läs mer ›
Mathilda F:
Jessica är lösningsorienterad och väldigt mån om både kunden och säljaren.

Kommendörsgatan 38, Stockholm
Alexander White är din inte bara din mäklare, utan även din rådgivare, din mento... Läs mer ›
Erika H:
Vi köpte genom Joe och bemötandet var trevligt, professionellt och serviceminded.

Grevgatan 48, STOCKHOLM
På Mäklarcentrum har vi över 30 års erfarenhet av att förmedla bostäder i Stockh... Läs mer ›
Sven B:
Vi har bara gott att säga om Rolffe, bästa bemötande och utmärkt service. Toppbetyg !

Läs vad 10 kunder tycker om SkandiaMäklarna Östermalm

• Agneta L
    Agneta L skrev om SkandiaMäklarna Östermalm
    Mycket nöjd med hanterandet av mitt ärende
    2015-07-03 Albin S svarar Agneta L
    Hej Agneta,

Vad roligt att höra att du är nöjd, självklart finns vi här när det är dags för nästa boende också! Ha en trevlig sommar!
  • Mattias M
    Mattias M skrev om SkandiaMäklarna Östermalm
    Mycket bra som vanligt :)
    Mattias
    2015-07-03 Albin S svarar Mattias M
    Tack så mycket! Det värmer att få ha jobbat tillsammans med Er igen! Hoppas Ni får det underbart framöver med era planer och när Ni väljer att komma tillbaka är det bara att höra av Er! =)
  • Carina A
    Carina A skrev om SkandiaMäklarna Östermalm
    Helt Ok , den lilla kontakt jag hade vid detta köp.
    2015-01-30 Albin S svarar Carina A
    Tack själv, välkommen in till stan!
  • Christian L
    Christian L skrev om SkandiaMäklarna Östermalm
    Mycket bra bemötande med stor kompetens inom försäljning bostad
    Ännu så längd lever företaget upp till förväntan, men hela processen är ännu inte genomförd.
    2015-01-30 Albin S svarar Christian L
    Tack för uppskattningen! Ser fram emot att kunna hjälpa er framöver lika bra som förut =)
  • Wiveka A
    Wiveka A skrev om SkandiaMäklarna Östermalm
    Snabbt avslut och väl förberedd handläggning.
    2014-11-27 Albin S svarar Wiveka A
    Tack! Ja det gick väldigt fort med försäljningen den gången!
  • Britt G
    Britt G skrev om SkandiaMäklarna Östermalm
    Försäljning av bostadsrätt. Bemötandet var mycket bra.
    2014-11-25 Albin S svarar Britt G
    Tack! Jag uppskattar verkligen att jag fick möjligheten att hjälpa dig med försäljningen! På återseende.
  • Thomas O
    Thomas O skrev om SkandiaMäklarna Östermalm
    Försäljning av bostadsrätt. Mycket trevligt och kompetent bemötande i alla avseenden. Väldigt nöjd med valet av denna mäklare
  • Johan W
    Johan W skrev om SkandiaMäklarna Östermalm
    Proffsig. Kommunikativ. Driven.
  • Jörgen C
    Jörgen C skrev om SkandiaMäklarna Östermalm
    Sveriges bästa mäklare finns på detta företaget!
  • Dagmar F
    Dagmar F skrev om SkandiaMäklarna Östermalm
    Korrekt, samtidigt personlig och precis lagom drivande för att få affären smidigt i hamn. Fixade alla detaljer på bästa sätt.
    2013-05-09 Albin S svarar Dagmar F
    Hej Dagmar!

Tack för er feedback, det är rolig läsning. Ser fram emot en fortsatt god relation i framtiden!

Kommendörsgatan 11, 114 48 Stockholm