Alla kategorier Mäklare Stockholms län Nynäshamn SkandiaMäklarna SkandiaMäklarna Nynäshamn

SkandiaMäklarna Nynäshamn

Fredsgatan 18, 149 30 Nynäshamn — Visa karta

Anlita rätt mäklare när du ska köpa eller sälja en bostad! Vi på SkandiaMäklarna engagerar oss fullt ut i din bostadsaffär, och vi har kraften och kunskapen som krävs för att ge dig det där lilla extra.

Förutom bostadsförmedling för privatpersoner erbjuder vi även ett antal tjänster för dig som är kommersiell fastighetsägare. Vi hjälper till vid försäljning av hyreshus, tomter och industri-/kontorsfastigheter, bistår dig som vill hyra ut bostäder eller när hyresrätter ska omvandlas till bostadsrätter.

Kontakta oss med dina frågor, vi ser fram emot att hjälpa dig genom din fastighetsaffär!

Läs vad 141 kunder tycker om SkandiaMäklarna Nynäshamn

• Jane E
    Jane E skrev om Tobias Haglund en del av SkandiaMäklarna Nynäshamn
    Köpt en bostadsrätt. Blivit mycket väl bemött. Hade väl inga direkta förväntningar.
    Tyckte bara att vid påskrift av köpekontrakt så forcerade man igenom alla punkter... Läs mer
    2018-05-21 Tobias H svarar Jane E
    Hej Jane! Hoppas du kommer trivas superbra i nya lägenheten. Tack för din feedback, uppskattas!
  • Katharina M
    Katharina M skrev om Tobias Haglund en del av SkandiaMäklarna Nynäshamn
    Jag och min sambo känner oss jätte nöjda med Tobias. På visningen gav han oss ett gott intryck, han kändes väldigt kunnig och påläst om lägenheten, det han inte visste kollade han snabbt upp utan problem, vilket gav oss en bra känsla. Hade man några frågor till honom så var det smidigt att höra av sig och vi fick svar samma dag. Vi tycker han var lättsam att ha att göra med, vilket är positivt annars kan möten med mäklare kännas stela. Vi känner att Tobias var en del av varför vi valde vår lägenhet. Läs mer
    2018-04-05 Tobias H svarar Katharina M
    Vad kul att ni är så nöjda! Hoppas ni ska trivas bra i er nya fina lägenhet!
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Tobias Haglund en del av SkandiaMäklarna Nynäshamn
    Bra bemötande!! Snabb planering och snabba resultat. Väldigt ödmjuk Läs mer
  • Odgerel E
    Odgerel E skrev om Tobias Haglund en del av SkandiaMäklarna Nynäshamn
    tack så mycket skandia mäklarna och härligt hjälpsam mäklare som heter Tobias Haglund👍👏 egentligen köpte vi drömhuset tack ändå Läs mer
    2018-04-05 Tobias H svarar Odgerel E
    Tack Odgerel! Hoppas ni trivs bra!
  • Michelle O
    Michelle O skrev om Tobias Haglund en del av SkandiaMäklarna Nynäshamn
    Tydlig och gör det svåra enkelt. Trevlig att arbeta med. Läs mer
  • Christopher E
    Christopher E skrev om Tobias Haglund en del av SkandiaMäklarna Nynäshamn
    Vi fick ett väldigt bra och seriöst intryck av Tobias redan från start. Han har hela tiden jobbat framåt för att nå vårat mål med försäljningen.
    Vi kommer definitivt att rekommendera Tobias till andra! Läs mer
  • Rasmus T
    Rasmus T skrev om Tobias Haglund en del av SkandiaMäklarna Nynäshamn
    Väldigt bra hantering av både bemötande och säljande! Rekommenderar Tobbe i alla lägen grym mäklare! Läs mer
    2018-01-18 Tobias H svarar Rasmus T
    Stort tack för förtroendet och de fina orden Rasmus! Må gott!
  • Bim E
    Bim E skrev om Tobias Haglund en del av SkandiaMäklarna Nynäshamn
    Mycket trevlig, positiv och serviceinriktad. Läs mer
    2018-01-18 Tobias H svarar Bim E
    Stort tack för förtroendet Bim! Lycka till i nya lägenheten
  • Kerstin H
    Kerstin H skrev om SkandiaMäklarna Nynäshamn
    Korrekt och vänligt bemötande. Kompetent. Läs mer
    2017-05-11 Representant för SkandiaMäklarna svarar Kerstin H
    Tack Kerstin! Hoppas du kommer trivas i ditt nya lilla hus!
  • Therese Ia Mariana A
    Therese Ia Mariana A skrev om SkandiaMäklarna Nynäshamn
    Mycket trevligt/professionellt bemötande och agerande. Läs mer
  • Fredrik P
    Fredrik P skrev om SkandiaMäklarna Nynäshamn
    Grymt glad och tillmötesgående mäklare.
    Trevlig, duktig, engagerad och väldigt pålitlig mäklare som ständigt jobbar för att få sina kunder mer än nöjda.
    Oskar har mitt fulla förtroende och är definitivt den bästa mäklaren jag kommit i kontakt med.
    Rekommenderar starkt Oskar Sandén. ;) Läs mer
    2017-03-26 Representant för SkandiaMäklarna svarar Fredrik P
    Men Fredrik ❤️! Tack det värmde!
  • Patrik L
    Patrik L skrev om SkandiaMäklarna Nynäshamn
    Oskar är en riktigt bra mäklare som jag varmt kan rekommendera! Läs mer
    2017-03-17 Representant för SkandiaMäklarna svarar Patrik L
    Tack Patrik! Men en så fin lägenhet kan det inte gå fel!
  • Eva J
    Eva J skrev om SkandiaMäklarna Nynäshamn
    En positiv och glad och engagerad mäklare med bra service anda. Har haft täta kontakter och informerat allt på ett bra och smidigt sätt via mail och telefon. Jag är jättenöjd som kund att jag anlitade Oskar Sand'en. Läs mer
  • Per K
    Per K skrev om SkandiaMäklarna Nynäshamn
    Jag fick ett mycket positivt bemötande av Skandiamäklarna och Oscar. Rekommenderas! Läs mer
  • Mohammad S
    Mohammad S skrev om SkandiaMäklarna Nynäshamn
    Han är jätte duktig
    Tack så mycket Läs mer
  • Anette S
    Anette S skrev om SkandiaMäklarna Nynäshamn
    Oscar var jätte trevlig och kändes trygg att anlita. Alltid noga med att uppdatera och hålla kontakt med oss. Läs mer
  • Lars-gunnar W
    Lars-gunnar W skrev om SkandiaMäklarna Nynäshamn
    Det var första gången jag anlitade en mäklare så jag har inget att jämföra med men Oskar var trevlig och proffesionell i det han hjälpte oss med. Absolut inget att klaga på. Läs mer
  • Lise-lotte L
    Lise-lotte L skrev om SkandiaMäklarna Nynäshamn
    Mycket proffisionellt och tryggt Läs mer
  • Yasemin L
    Yasemin L skrev om SkandiaMäklarna Nynäshamn
    Vi har haft god kontakt med Oskar. Han har hjälp oss med det som vi behöver ha hjälp med. När man kontaktar honom så återkommer han snabbt - det uppskattas mycket. Läs mer
  • Evaldsson B
    Evaldsson B skrev om SkandiaMäklarna Nynäshamn
    Hittills alldeled utmärkt. Nu gäller det bara att få till själva avslutet, dvs försäljning och tillträde nästa vecka.

Härligt med en mäklare som är lyhörd, lyssnar bra, inte pratar för mycket, inte är för mycket säljare och framförallt inte börjar med att berätta om alla fina försäkringar man kan teckna i samband med försäljning. Oskar verkar ta en sak i taget och förfaller arbetat mycket strukturerat.

Trevlig, glad, positiv kille som trots ringa ålder ger ett mycket stabilt och seriöst intryck. Läs mer
  • Christoffer L
    Christoffer L skrev om SkandiaMäklarna Nynäshamn
    Bra mäklare. Snabb och nogran. Vi köpte och sålde bostaden vi hade inom en vecka. Det var väldigt smidigt. Oskar var behjälplig under hela tiden.
    Rekommenderar Oskar sanden. Läs mer
  • Sara Maria W
    Sara Maria W skrev om SkandiaMäklarna Nynäshamn
    Fick ett bra bemötande och alltid snabba svar från Oskar. Läs mer
  • Isabella F
    Isabella F skrev om SkandiaMäklarna Nynäshamn
    Vi hade gärna velat ha lite mer information, detta var vårt Alldra första lägenhetsköp. Vi kunde ingenting, hade gärna fått mer info ang vem som kontaktar vem och dyl. Annars var han otroligt trevligt och lyhörd. Helt klart en av de trevligaste mäklare jag mött. Läs mer
  • Christopher T
    Christopher T skrev om SkandiaMäklarna Nynäshamn
    Mycket trevlig och hjälpsam. Speciellt när vi inte fick tag på mina föräldrar som skulle betala för lägenheten vilka var på semester utomlands. Allt har skötts mycket profissionellt. Läs mer
  • Maria H
    Maria H skrev om SkandiaMäklarna Nynäshamn
    Oscar har varit väldigt tillmötesgående och lätt att nå när vi haft frågor. Han har ett trevligt och artigt sätt. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Mathias S
    Mathias S skrev om SkandiaMäklarna Nynäshamn
    trevlig och stilig ger ett proffsigt uttryck Läs mer
  • Fia Å
    Fia Å skrev om SkandiaMäklarna Nynäshamn
    Oskar S på Skandiamäklarna har skött mitt bostadsköp galant. Alltid fixat saker fort och smidigt. Jag kan varmt rekommendera honom. Tack från Fia Läs mer
  • Anne I
    Anne I skrev om SkandiaMäklarna Nynäshamn
    Professionell, kunnig. Har glimten i ögat. Läs mer
  • Kristina L
    Kristina L skrev om SkandiaMäklarna Nynäshamn
    Oskar är förtroendeingivande. Trevlig, intresserad och seriös. Jag är mycket nöjd med samarbetet med Oskar. Läs mer
  • John S
    John S skrev om SkandiaMäklarna Nynäshamn
    Allting fungerade bra vid min försäljning, rekomenderas. Läs mer
  • Nicklas S
    Nicklas S skrev om SkandiaMäklarna Nynäshamn
    vi i familjen är nöjda då vi har letat länge efter bostad och oskar sanden såg till att drömmen som villa ägare gick i uppfyllelse. Läs mer
    2016-05-02 Representant för SkandiaMäklarna svarar Nicklas S
    Hoppas drömmen lever vidare länge! Ni gjorde verkligen ett bra köp!
  • Kurt Lennart Mikael I
    Kurt Lennart Mikael I skrev om SkandiaMäklarna Nynäshamn
    En glad trevlig mäklare, väldigt lätt att ha att göra med Läs mer
  • Daniel H
    Daniel H skrev om SkandiaMäklarna Nynäshamn
    Oskar har sålt en lägenhet åt mig och min fästmö och sålt ett hus åt oss.

Normalt ger jag inte betyg över 4 av princip då jag anser att det alltid finns rum för förbättring. Men inte i detta fall då Oskar på ett proffesionellt, trevligt och glatt sätt hanterat alla mina frågor vid både försäljning och köp, och jag är vanligtvis över gränsen irriterande frågvis. Och enligt mig ovanlig på det sättet att han inte känns som han försöker dölja något om han inte vet utan istället säger om han inte vet och tar reda på det istället.

Så kort sagt är detta en av få mäklare som jag någonsin känt förtroende för. Läs mer
    2016-03-04 Representant för SkandiaMäklarna svarar Daniel H
    Stort tack Daniel! Jag fungerar på precis samma sätt och därför uppskattar jag din 5:a extra mycket!
  • Åsa L
    Åsa L skrev om SkandiaMäklarna Nynäshamn
    Bra och trevligt bemötande. Jag köpte huset som jag hyrde och Oscar anlitades endast till att värdera huset och skriva kontrakt. Läs mer
  • Håkan H
    Håkan H skrev om SkandiaMäklarna Nynäshamn
    Bemötandet har varit bra och effektivt. Försäljningsresultatet blev bättre än väntat. Fått bra hjälp med att reda ut skattekonsekvenser mm. Hitintills är jag nöjd med bemötandet och de tjänster jag fått. Dock är inte affären helt avslutad förrän de nya ägarna tillträtt därför är jag förvånad att ett utlåtande krävts innan detta ärende är avslutat. Läs mer
  • Martina S
    Martina S skrev om SkandiaMäklarna Nynäshamn
    Oskar är väldigt anargerad kunnig mäklare som man kan lita på fullständigt. Läs mer
    2016-03-08 Representant för SkandiaMäklarna svarar Martina S
    Tack Martina! Lycka till i Tyskland nu med allt där till!
  • Madeleine R
    Madeleine R skrev om SkandiaMäklarna Nynäshamn
    Jag fick ett glatt och proffesionellt bemötande när vi var på visning av vårt hus vi nu har köpt.
    Vi har blivit väl mottagna och känner oss trygga med vårt köp. Läs mer
  • Lennart N
    Lennart N skrev om SkandiaMäklarna Nynäshamn
    Vänligt och med utmärkt serviceanda Läs mer
  • Eric N
    Eric N skrev om SkandiaMäklarna Nynäshamn
    Helt OK, rättframt bemötande o bra svar på för branschen adekvata frågor.
    Positiv inställning med bra gensvar. Läs mer
  • Anders F
    Anders F skrev om SkandiaMäklarna Nynäshamn
    Snabb. Korrekt. Proffsig. Effektiv. Vänlig. Konstruktiv. Läs mer
  • Björn H
    Björn H skrev om SkandiaMäklarna Nynäshamn
    Genomgående bra, proffsigt, lättsamt. Inte så mkt annat och säga, det gick snabbt o smidigt. Läs mer
    2015-12-08 Representant för SkandiaMäklarna svarar Björn H
    Tack Björn vi gjorde det bra tillsammans. Lycka till med ditt nya projekt i Härnösand!
  • Susanne S
    Susanne S skrev om SkandiaMäklarna Nynäshamn
    Mkt nöjd. Trevligt bemötande och proffsig. Läs mer
  • Christoffer L
    Christoffer L skrev om SkandiaMäklarna Nynäshamn
    Otroligt trevlig och engagerad mäklare! Har bara gott att säga om honom och hans arbete. Läs mer
    2015-12-04 Representant för SkandiaMäklarna svarar Christoffer L
    Tack Christoffer och grattis till ett bra köp!
  • Charlie B
    Charlie B skrev om SkandiaMäklarna Nynäshamn
    Han var duktig, organiserad och hjälpsam Läs mer
  • Lars A
    Lars A skrev om SkandiaMäklarna Nynäshamn
    Mycket trevligt bemötande. Förklaring av hela processen var utmärkt. Skulle definitivt tipsa om Oskar om nån jag känner skulle sälja lägenhet Läs mer
  • Patrick B
    Patrick B skrev om SkandiaMäklarna Nynäshamn
    Oskar sanden är en otroligt bra och mycket trevlig mäklare. Han chef borde ge honom en stor bonus för sitt arbete och hur mycket tid han lägger ner på de jobbet han gör. jag är riktigt glad över att jag just fick Oskar när jag köpte min lägenhet. Han löste kan lösa allt. Läs mer
  • Per-ivar Å
    Per-ivar Å skrev om SkandiaMäklarna Nynäshamn
    Klock kille som gör det han är bra på och tar reda på det han inte vet. tydlig och proffsig. Skulle rekommendera honom 8 dagar i veckan. Läs mer
    2015-10-03 Representant för SkandiaMäklarna svarar Per-ivar Å
    Tack! Alltid kul när det blir rekord!!
  • Maria K
    Maria K skrev om SkandiaMäklarna Nynäshamn
    Svårt att göra en ordentlig bedömning om hans kunskap då han enbart upprättat ett kontrakt åt oss. Läs mer
  • Johan K
    Johan K skrev om SkandiaMäklarna Nynäshamn
    Snabb service och stor kunskap. Läs mer
  • Niklas R
    Niklas R skrev om SkandiaMäklarna Nynäshamn
    Informativ, trevlig och rak.
    Alltid tillmötesgående. Läs mer

Fredsgatan 18, 149 30 Nynäshamn