Alla kategorier Mäklare Stockholms län Nynäshamn Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Nynäshamn

Fastighetsbyrån Nynäshamn

Fredsgatan 4, 149 30 Nynäshamn — Visa karta

Nynäshamn med sitt vackra havslandskap ligger en halvtimme från Stockholms city. Här har du närheten till allt samtidigt som du ser havshorisonten. Vi på Fastighetsbyrån tycker att Nynäshamn är ett otroligt trivsamt området, och vill gärna hjälpa dig med din bostadsaffär här.

Ta hjälp av oss om du vill köpa eller sälja en bostad häromkring. Vi lovar att anpassa oss efter dina önskemål och kriterier, och att din affär kommer att gå smidigt till. Varmt välkommen in till oss på Fredsgatan 4 A, så hjälper vi dig vidare!

Läs vad 96 kunder tycker om Fastighetsbyrån Nynäshamn

• 2019-07-25

Jennifer S skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Köpt en villa i sorunda. Mäklaren var lyhörd, svarade på frågor. Medlade mellan säljare och köpare. Var varm och öppen. Kramades vid kontraktsskrivning. En familjär och trygg stämning. Läs mer
  • 2019-07-18

Anders E skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Magnus var mycket proffsig och gav relevant informationen och tog reda på svar på de frågor vi hade.
    Han kändes neutral i förhållandet mellan säljare och köpare.
    Han var lätt att komma i kontakt med och hörde av sig när han hade något nytt att förmedla. Läs mer
  • Kristian H

2019-07-17

Kristian H skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Överlag väldigt nöjd! Bra kommunikation och tillgänglighet, absolut inte rädd för att kavla upp armarna arbeta, snabb action när affären började närma sig sitt slut osv. Fem plus! Läs mer
  • 2019-07-10

Joel S skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Mäklaren var väldigt anpassade sig till då jag hade tid för visning innan köp.
    Köpet kändes tryggt och säkert. Läs mer
  • 2019-07-09

Tom Valentin W skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Magnus hjälpte oss att sälja vår villa. Förväntningarna sattes på rätt nivå, vi fick bra input till förberedelserna inför visningarna och hölls hela tiden uppdaterade under säljprocessen. En bra, professionell insats som vi är mycket nöjda med. Läs mer
  • 2019-07-08

Rang H skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Mäklaren jag hade mitt köp med är ifrån en helt annan planet då "normalt" så är det mäklaren som jagar kunderna men här på Nynäshamn F-Byrå så måste man Verkligen jaga på mäklaren för att få ett sms om man har tur! Då denna svarar ej per tel, återkopplar inte & verkar bry sig samt kommer med löjliga ursäkter varje gång!
    Aldrig haft med mäklare och göra som agerat på detta vis! Även om man sitter upptagen så kan man alltid ringa dagen efter, eller 2-3 dagar efter (Vore sig mäklare eller säljare eller polare)! Men här är det sms som gäller (Grundskolan, vi skall smsa varan!)

Och Chefen som är medveten om bristen verkar inte kunna göra nåt åt saken/bryr sig! (Dem har 1-2 medarbetare som är trevliga att göra med, men som en helhet så är jag missnöjd!)!

Ett husköp är ett stort steg i ens liv och när man möter på sådana mäklare så drabbas man av en stor oro, irritation och ilska! Läs mer
  • 2019-07-04

Robert Per Mikael S skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Jag kan verkligen rekommendera Markus på Fastighetsbyrån i Nynäshamn. Läs mer
    2019-07-04 Markus M svarar Robert Per Mikael S
    Tack snälla för dina fina ord
    Trevlig sommar :)
  • 2019-07-01

Ann-Sofie A skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Proffsigt bemött under hela processen. Möjligen önskvärt med lite tätare och klarare plan i processen mellan visningarna, vad nästa steg blir och mäklaren tänkt att agera. Läs mer
  • 2019-06-26

Björn W skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Bra, trevligt och professionellt bemötande. Läs mer
  • 2019-06-17

Robin S skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Vi har sålt vår fastighet och det är en villa. Vår mäklare har varit väldigt proffsig genom hela processen och vi är väldigt nöjda med resultatet utav försäljningen. Våra förväntningar var högt ställda, och dom infriades. Vi kommer rekommendera våran mäklare till andra i vår umgängeskrets. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • 2019-06-17

Birger Göran Ingvar E skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Vi har nu äntligen funnit vårt drömboende!
    Vår mäklare Robin Agerstig på Fastighetsbyrån i Nynäshamn har varit den bästa hjälpen till detta och det genom att han visat stor kunskap om prospektet, men också varit fantastisk på att förklara allt gällande själva köpet.

Hjälpen vi fick var mer än förväntat, mycket genom en väl förberedd presentation av prospektet, men också hela uppföljningen under köpprocessen. Sakligt, tydligt och superproffsigt bemötande hela vägen igenom!
    Vi rekommenderar verkligen Nynäshamns Fastighetsbyrå's mäklare Robin Agerstig till andra. Läs mer
  • 2019-06-15

Peter S skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    God lokalkännedom ,trevlig och på läst
    Allting fungerade bra Läs mer
  • 2019-06-15

Sara Carina G skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Jag blev väl bemött och som kund kände jag mig högt prioriterad. Fick snabba svar och mäklaren var mycket tillmötesgående. Läs mer
  • 2019-06-13

Mikael H skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Köpt ett sommarhus på Torö. Mäklaren var toppen och flexibel. Läs mer
  • 2019-06-07

Ingrid O skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Liten bostadsrättslägenhet.Mycket kunnig, engagerad, vänlig och lyhörd. Jag kände mig mycket trygg under hela processen från första kontakten och hela vägen tills köpet avslutats.Jag är mycket glad över att ha haft hjälp av Fastighetsbyrån i Nynäshamn där hela personalen verkar extremt hjälpsamma och hjälpsamma🙂 Läs mer
  • 2019-06-07

Tim Olavi L skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Fastighetsbyrån har hjälpt oss att sälja vår bostad.
    Vi blev utmärkt bemötta.
    Förväntningarna var att få bostaden såld.
    Tacksam över att affären blev av. Läs mer
  • 2019-06-03

Kerstin Birgitta Elisabeth L skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Vi har sålt ett fritidsboende där vi bodde permanent.
    Vì hade en trevlig och arbetssam mäklare som vi kände förtroende för.
    Kanske jag tyckte att det var lite svårt att nå henne.
    Men försäljningen gick bra och vi är nöjda. Läs mer
  • 2019-05-23

Gertrud Agneta Ö skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Jag har sålt ett hus på landet
    mäklaren har varit lätt att samarbeta med och varit tillgänglig när jag behövt hjälp
    försäljningen har gått enligt plan och huset såldes snabbt, kanske snabbare än jag hade trott

I stort har jag en mycket positiv uppfattning om mäklarföretaget och den mäklare som jag haft, allting har fungerat mycket bra och smidigt. Läs mer
  • 2019-05-23

Paul K skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Sålt Brf. Och blev så fint bemött. Fick information, och en bra köpare.
    Sammanfattning, ett uppdrag med bra lösning. Läs mer
  • 2019-05-21

Fanny Josefine C skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Fastighetsbyrån var det självklara valet när vi skulle sälja vårt radhus! Det var även Magnus som har varit så trevlig att ha å göra med från start till mål. Så skicklig mäklare: proffsig, ärlig & trygg! Sen fixade han också en snabb försäljning som överträffade alla våra förväntningar! :) Rekommenderar! Läs mer
  • 2019-05-20

Christian B skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Krångelfri affär, alla papper på plats. Mycket trevlig och proffsig handläggning av vårt ärende. Vi är mycket nöjda med vårt husköp i Sorunda. Högsta betyg. Läs mer
  • Agnetha E

2019-05-08

Agnetha E skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Har sålt en 1:a på 25kvm i Nynäshamn.
    Min mäklare har på ett föredömligt sätt skött sitt uppdrag. Läs mer
  • 2019-05-06

Cornelia B skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Toppen mäklare! Magnus var super engagerad under hela försäljningsprocessen och väldigt kommunikativ. Mycket professionell och kunnig mäklare. Vi är jätte nöjda och kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-05-05

Jan S skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Ihärdig och mycket informativ om läget Läs mer
  • 2019-04-17

Lars-Göran H skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Mkt väl genomfört! Rekommenderar Jenny varmt. Läs mer
  • 2019-04-13

Nedim A skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Sålt nu 2 gånger via Nynäshamns fastighetsbyrå. Otroligt duktiga mäklare som har känsla för service. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2019-04-03

Sirkka Liisa B skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Fick hjälp att sälja fritidshus.Fick professionell hjälp av kunnig mäklare med mycket gott bemötande och bra förmedling.Försäljningen gick smidigt o snabbare än förväntat med gott resultat.Mvh Sirkka Buitrago Läs mer
  • 2019-04-02

Iris Gunnel Birgitta A skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Har haft kontakt med fler mäklare på Nynäskontoret under min väg fr beslut att sälja hus o köpa lägenhet. Är mkt nöjd med både min mäklare vid husförsäljningen och de mäklare jag mött som framtida köpare av lght, trots att jag talat om att jag inte köper lght förrän huset är sålt. Vet att jag ibland pratar utanför kärnfrågan men ändå fått trevligt och proffsigt bemötande!
    Kommunikationen har varit trygg och det är för mig viktigt vid så stora förändringar som jag gör! Läs mer
  • 2019-04-01

Sofi A skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Vi fastnade för mäklaren direkt! Social, trevlig och ingav förtroende. Vi har köpt hus på Ekerö och sålde en 3:a i Nynäshamn.
    Våra förväntningar var att hon skulle sälja lägenheten och det har hon gjort:-) Läs mer
  • 2019-04-01

Ulf Sören Erik L skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Allt fungerar bra, bra koll på marknaden, bästa nätverket. Läs mer
  • 2019-03-11

Ray R skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Köpt villa och sålt bostadsrätt. Mäklaren var tydlig. Saklig och och var påläst. Ingav ett lugnt intryck. Jordnära. Läs mer
  • 2019-02-26

Dilek P skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Köpte vårt första hus (kedjehus) av Jenny på fastighetsbyrån i Nynäshamn och när vi skulle gå på första visningen så var vi ganska skeptisk men så snart vi träffade mäklaren Jenny på plats så blev vi genast mycket lugnare. Hon bemötte oss otroligt professionellt och visade engagemang vilket är väldigt viktigt för oss köpare. Viktigt är också att påpeka att hon visade lika mycket omtanke för både säljarna och oss köpare och detta nästan vilken tid som helst på dygnet. Det där lilla extra är så otroligt behövligt.
    Rekommenderar verkligen fastighetsbyrån till alla som vill ha seriös och professionell hjälp med försäljning/köp av sina fastigheter. Läs mer
  • Fredrik Stig Magnus F

2019-02-21

Fredrik Stig Magnus F skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Jenny Wiklund och hela teamet på Fastighetsbyrån i Nynäshamn är supertrevliga och levererar som vi hade förväntat när vi sålde vår villa. Jag kan verkligen rekommendera dem. Läs mer
  • 2019-02-21

Astrit K skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Köpte Villa och hon hjälpte att sälja våran lägenhet.
    Hon är väldig kunnig oxh hjälpsam. Läs mer
  • 2019-02-21

Eric B skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Mycket trevlig och snygg personal 🤩✌🏻🥂🍾🚀 Läs mer
  • 2019-02-20

Anna Kristin L skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Engagerad och driven. Fick en personlig kontakt vilket känns viktigt. Läs mer
  • Mikael L

2019-02-19

Mikael L skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Vi köpte vår nya villa i Nynäshamn av Jenny och tycker att hon genomgående varit påläst, entusiastisk och tillmötesgående utan att vara påstridig. Hon har tagit oss och våra frågor seriöst och alltid återkopplat omgående.
    Sammantaget är detta anledningarna till att vi även valde att låta henne sköta försäljningen av vår tidigare bostad vilket sköttes lika smidigt. Läs mer
  • 2019-02-19

Lina Susan Tommysdotter V skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Har sålt mitt radhus. Upplevde min mäklare som väldigt kompetent och dedikerad. Alltid återkoppling och nåbar i frågor kring försäljning.
    Rekommenderar mer än gärna fastighetsbyrån i Nynäshamn. Läs mer
  • Fredrik S

2019-02-19

Fredrik S skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Sålde min lägenhet via Fastighetsbyrån Nynäshamn. Allt igenom perfekt! Läs mer
  • 2019-02-19

Liselott K skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Sålt en sjötomt på Torö.
    Bemötandet av mäklaren var suveränt!
    Alla mina förväntningar blev uppfyllda.
    Rekommenderar varm Fastighetsbyrån i Nynäshamn!! Läs mer
  • Sabina S

2019-02-18

Sabina S skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Proffsig och trevlig mäklare. Finns inget att klaga på.
    Toppen! Läs mer
  • 2018-12-28

Rolf J skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Engagerad intresserad påläst förtroendeingivande trevlig person Läs mer
    2019-01-24 Fastighetsbyrån Nynäshamn svarar Rolf J
    Hej Rolf, Tack för din fina rekommendation! Hoppas vi får möjlighet att hjälpa dig fler gånger. Vi önskar dig en fantastisk dag! Med vänliga hälsningar, Fastighetsbyrån Nynäshamn.
  • 2018-12-01

Qian C skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Markus är verkligen Nynäshamns bästa mäklare. Superproffsigt bemötande och lika bra service. Allt gick väldigt snabbt och smidigt. Läs mer
    2018-12-03 Fastighetsbyrån Nynäshamn svarar Qian C
    Hej Qian!
    Tack för din fina feedback och att Markus fick äran att hjälpa dig att sälja din bostad! Vi hoppas att vi får hjälpa dig vid fler tillfällen i framtiden! Vi önskar dig en fantastisk dag! Med vänliga hälsningar Fastighetsbyrån Nynäshamn
  • 2018-12-01

Olof H skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Trevlig, kunnig och lyssnande. Snyggt prospekt. Uppfyllde förväntningarna som vi hade mer än väl. Läs mer
    2018-12-03 Fastighetsbyrån Nynäshamn svarar Olof H
    Hej Olof! Tack för din fina feedback! Vad glada vi blir av att höra att vi fick visa att vi är bra på det vi gör och uppfyllde dina förväntningar!
    Varmt välkommen tillbaka till oss i framtiden! Vi önskar dig en trevlig dag! Med vänlig hälsning, fastighetsbyrån Nynäshamn.
  • 2018-11-30

Catrin J skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Sålt en sommarstuga i Skärlinge. Mäklaren Magnus Hällgren var väldigt bra, Återkom hela tiden med information och planering. Vi är mycket nöjda med hans arbete vid försäljningen. Läs mer
    2018-12-03 Fastighetsbyrån Nynäshamn svarar Catrin J
    Hej Catrin! Tack för din fina feedback! Vad glada vi blir av att höra det och att Magnus fick äran att hjälpa er.
  • Anis T

2018-11-30

Anis T skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Det är inte första gången man gör affär med Markus och det kommer inte vara den sista! Super trevligt bemötande och bra service 💪 Läs mer
    2018-11-30 Fastighetsbyrån Nynäshamn svarar Anis T
    Hej Anis!
    Tack för din fina feedback och att Markus fått visa vad han är bäst på! Vi hoppas att vi får hjälpa dig vid fler tillfällen i framtiden! Vi önskar dig en fantastisk helg! Med vänliga hälsningar Fastighetsbyrån Nynäshamn
  • Mickael L

2018-11-30

Mickael L skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Vi har köpt ett hus.
    Vi blev bemöt på ett mycket bra sätt av mäklaren.
    Hade inga förväntningar, men blev överraskad av deras trevlighet.
    Mycket bra möte. Läs mer
    2018-11-30 Fastighetsbyrån Nynäshamn svarar Mickael L
    Hej Mickael! Tack för din fina feedback! Vad glada vi blir av att höra att vi överträffade dina förväntningar!
    Vi hoppas att få hjälpa dig i framtiden igen! Vi önskar dig en trevlig helg! Med vänlig hälsning, fastighetsbyrån Nynäshamn.
  • Håkan Olov J

2018-11-29

Håkan Olov J skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Har sålt mitt hus på torö .kunnig och ambitiös. Läs mer
    2018-11-30 Fastighetsbyrån Nynäshamn svarar Håkan Olov J
    Hej Håkan Olov! Tack för din fina feedback! Vad glada vi blir av att höra att vi fick visa att vi är bra på det vi gör!
  • 2018-11-28

Lars Anders L skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Mycket bra proffs trevlig kunnig tummen upp Läs mer
    2018-11-30 Fastighetsbyrån Nynäshamn svarar Lars Anders L
    Hej Lars Anders! Tack snälla för dina fina ord! Varmt välkommen tillbaka till oss i framtiden! Vi önskar dig en trevlig helg! Med vänlig hälsning, fastighetsbyrån Nynäshamn.
  • 2018-11-28

Frida Lillemor J skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Överlag en bra erfarenhet, bra och trevligt bemötande. Tyvärr kändes det lite o flexibelt när det gällde tider för kontraktsskrivning samt bankmöte Läs mer
    2018-11-30 Fastighetsbyrån Nynäshamn svarar Frida Lillemor J
    Hej Frida Lillemor, Tack för dina fina ord! Vad synd att du upplevde oss som oflexibla, vi har väldigt svårt att styra tider med banken men vi ska såklart ta till oss detta och tänka på det i framtiden. Du är varmt välkommen tillbaka till oss! Vi önskar dig en fin helg! Med vänliga hälsningar Fastighetsbyrån i Nynäshamn

Fredsgatan 4, 149 30 Nynäshamn