Fastighetsbyrån Nynäshamn

Fredsgatan 4, 149 30 Nynäshamn — Visa karta

Nynäshamn med sitt vackra havslandskap ligger en halvtimme från Stockholms city. Här har du närheten till allt samtidigt som du ser havshorisonten. Vi på Fastighetsbyrån tycker att Nynäshamn är ett otroligt trivsamt området, och vill gärna hjälpa dig med din bostadsaffär här.

Ta hjälp av oss om du vill köpa eller sälja en bostad häromkring. Vi lovar att anpassa oss efter dina önskemål och kriterier, och att din affär kommer att gå smidigt till. Varmt välkommen in till oss på Fredsgatan 4 A, så hjälper vi dig vidare!

Läs vad 136 kunder tycker om Fastighetsbyrån Nynäshamn

• 2020-06-07

Nils Lennart Simon A skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Vi sålde vår fritidsbostad till en kund vi själva hittat. Mäklaren hjälpte oss med en värdering och skötte sedan allt pappersarbete. Vi är mycket nöjda med resultatet v Läs mer
  • 2020-05-30

Jonas Anders E skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Från det att vi träffades första gången tills dess att fastigheten var såld till ett pris som överträffade våra förväntningar tog det tre veckor. Magnus var under hela processen tydlig, snabb och trevlig i kommunikationen och en bra rådgivare som vi fick stort förtroende för. Vi kan starkt rekommendera Magnus som mäklare! Läs mer
  • 2020-05-20

Christoffer L skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Bra bemötande. Och trevlig personal. Läs mer
  • 2020-05-15

Lucas L skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Vi har sålt vår
    Lägenhet och köpt ett hus.

Vi är mycket nöjda med vår mäklare och mäklarfirman.

Allt gick mycket snabb och smidigt. Långt över vår förväntan.
    Vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • 2020-05-13

Maria K skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Ni gör ett fantastiskt jobb. Lägger i högst växeln och gör allt ni kan för att lyckas sälja och genomföra köp av lägenheter/ hus. Ni är tydliga och noggranna med all utgående och ingående information på ett tryggt sätt. Man känner sig väl omhändertagen. Alltid trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-05-08

Gunilla V skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Proffsig, snabb och empatisk mäklare. Hon respekterade oss verkligen och var också empatisk Läs mer
  • 2020-04-30

Kristina S skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Otroligt professionell mäklare som utförde sitt arbete med ett leende på läpparna! Läs mer
  • 2020-04-27

Jim S skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Jenny Wiklund på fastighetsbyrån har varit klockren, duktig och enormt driven. Rekommenderas varmt Läs mer
  • 2020-04-09

Anna P skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Väldigt tillmötesgående, effektiv och vänlig. Läs mer
  • 2020-04-03

Andreé A skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Jag har sålt en lägenhet i Nynäshamn och jag fick ett väldigt bra bemötande av mäklaren.

Det var en snabb och smidig affär och jag är väldigt nöjd Läs mer
  • 2020-03-14

Malin K skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Köpt ett fantastiskt fint hus. Erik, mäklaren, är väldigt flexibel, lösningsfokuserad, trevlig och snabb på att svara. Mycket nöjd med allt! Läs mer
  • 2020-03-10

Petra K skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Köpt en 1,5a i Nynäshamn och mäklaren Henrik på Fastighetsbyrån har varit väldigt trevlig och tillmötesgående.

Det var en smidig och bra affär. Läs mer
  • 2020-02-27

Helt okej.
    Förväntad upplevelse. Läs mer
  • 2020-02-23

Goran K skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Vi har köpt ett hus i Ösmo.
    Vi bar jättenöjda med all information vi fick av mäklaren. Allt vad vi ville veta har de försökt att förklara.
    Mäklaren var jättesnäll, jättehjälpsam.
    Vi är nöjda med servisen vi fick. Läs mer
  • 2020-02-09

Carina J skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Köpte ett sjöläge av Marcus. Bra skött hela vägen av både Marcus och Camilla. Hög servicenivå!! Läs mer
  • 2020-02-01

Marie S skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Jag köpte lägenheten. Mäklaren var kunglig, tydlig, tillgänglig och snabb! Men styrelsen på bostadsrättsföreningen är lite gammal dags samt säljaren est lite okontaktbar via telefon.
    Mäklaren Var ”the best ”! Läs mer
  • 2020-01-30

Henrik L skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Försäljningen av min lägenhet gick över förväntan.
    Mäklare Henrik var informativ angående försäljningen.
    Mkt bra gjort! Läs mer
  • 2020-01-28

Yvonne Margareta J skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Jag har sålt mitt hus.
    Blev vänligt bemött, jag var lite orolig inför försäljningen, ett gammalt hus med mycket att renovera.Mäklaren gav ett lugnande intryck, positiv och säker. Tydlig och klar information
    gick igenom alla steg, ringde och mejlade. Är jättenöjd. Läs mer
  • 2020-01-23

Susanne Helena T skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Sålt radhus. Mäklaren och vi har haft kontinuerlig kontakt, med hembesök, besiktning samt tfn-samtal ett flertal ggr.
    Vi e jättenöjda med vår mäklare, som både var trevlig, proffsig och engagerad. Kan absolut rekommendera honom till andra, och om en ytterligare försäljning skulle ske så kontaktar jag Magnus igen nästa gång. Läs mer
  • 2019-12-26

Annika A skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Vi har köpt ett radhus. Visningen hade redan varit men vår mäklare ordnade en egen på kvällstid som passade oss. Sedan uppdaterades vi hela vägen till köp. Vi fick tider som passade oss och säljare när kontakt skrevs. Proffsigt hanterat men även bjöd hon på sig själv. Läs mer
  • 2019-12-22

Åke B skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Toppen på alla sätt.
    Kommer att anlita om behov uppstår. Läs mer
  • 2019-12-08

Per S skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Gratis släp, pizza och mobil korthållare. Vad mer kan man begära👍👏🏻 Läs mer
  • 2019-12-08

Rikard N skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    En kanon mäklare, vi kände oss oerhört omhändertagna. Direkt återkoppling på när något nytt skedde. Lättsam vid kontakt och alltid lätt att få tag på.

Kan starkt rekommendera Erik Jonasson, vid försäljning av ert objekt och vid förvärv av det nya boendet! Läs mer
  • 2019-12-05

Susanne O skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Köpt en villa i Nynäshamn. Jätte bra med info om köpet, tydlig info från mäklaren. Utmärkt service. Läs mer
  • 2019-11-28

Johan Fredrik O skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Bättre mäklare får man leta efter, vi sålde våran villa med hjälp av Markus Martinsson. Från första stund kände vi oss trygga och att vi hamnat i proffsiga händer. Fantastisk service och alltid ett gott bemötande. Kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån i Nynäshamn Läs mer
  • 2019-11-26

Per E skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Jag köpte en villa genom Magnus och vi är super nöjda över Magnus arbete som han la ner. Lätt att nå och snabba svar. Full pott. Läs mer
  • 2019-11-24

Annie E skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Köpt hus av Magnus Hällgren. Fick verkligen hjälp genom allt strul som blev, han var personlig och det kändes verkligen som att han ville att det skulle bli så bra som möjligt för oss. Kändes genuint. Vi är supernöjda. Läs mer
  • 2019-11-10

Jimmie M skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    En smidig, trygg och enkel process med Fastighetsbyrån i Nynäshamn och mäklare Jenny. Väldigt trevlig, hjälpsam och tillmötesgående. Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • 2019-11-04

Eva Lovisa K skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Vi har köpt en bostadsrätt och av samma mäklare sålt vårt radhus. Båda affärerna gick snabbt och bra.
    Bemötandet av mäklaren har varit bra. Han har varit tillgänglig utöver det vanliga. Genom att affärerna gick snabbt i båda fallen hade vi inte satt upp några förväntningar på honom. De kriterier på vårt köp blev uppfyllda. Läs mer
  • 2019-10-30

Agneta J skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Trodde aldrig att det skulle vara så lätt att köpa och sälja en lägenhet ! Vår fantastiska mäklare gjorde det så lätt för oss och fanns där hela vägen u alka moment. Dessutom gick försäljningen så mycket fortare än vi hade förväntat oss. Vår mäklare var helt enkelt fantastisk ! Läs mer
  • 2019-10-25

Nils Gunnar Morgan L skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Sålt vår villa. Bra mäklare trevlig o lätt tillgänglig. Han uppfyller väl de krav man kan ha på en mäklare. Rekommenderas till andra. Läs mer
  • 2019-10-23

Conny Erik Torbjörn S skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Har sålt en mindre fastighet, men med ett unikt läge. Därför sökte jag rätt person som var i samklang med det unika natursköna läget, och vid första mötet med Jenny så sa både mage och förstånd att hon var rätt person. För Jenny är en naturligt vacker och klok person som utstrålar harmoni och balans, utan några överdrivna säljarattributer. Hon visade sig leva upp till mina förväntningar av att vara en för spekulanterna trovärdig och lättsam mäklare, att representera mitt unika läge. Hon har också skött det administrativa arbetet med största professionalism på alla punkter. Därför ger jag henne högsta betyg. En pärla för varje mäklarfirma! Mvh Conny Sjöberg. Läs mer
  • 2019-10-20

Emma B skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Mäklar Erik var väldigt snabb på att svara på våra frågor och vi fick ett fint bemötande när vi skulle skriva kontrakt. Läs mer
  • 2019-10-14

Henrik M skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Mycket vänligt, inkännande och opartiskt bemötande av en kunnig mäklare gällande såväl köpehandlingar för villa som god kunskap om byggteknik. Läs mer
  • 2019-10-07

Maria Swärd Å skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Otroligt nöjd med försäljningen av min lögenhet i Nynäshamn. Läs mer
  • Björn Anders E

2019-10-05

Björn Anders E skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Försäljning av villa.
    Snabb lyckad process med en öppen och god dialog mellan mäklare och säljare.
    Affären avslutades på ett positivt sätt för båda säljare och köpare. Läs mer
  • 2019-09-30

Rolf G skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Trösterik hjälp i knepiga situationer

Snabb information vid situationsförändringar

Trevlig personal med en god portion humor Läs mer
  • 2019-09-24

Jeanette Lillemor Karin N skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Köpte mitt första hus i Nynäshamn.
    Väldigt hjälpsamma med frågorna om huset och visste dom inte så såg dom till att hitta svaret.
    Med bland annat bilder som dokumenteras under renovering.
    Rekommenderar dom skarpt . Läs mer
  • 2019-09-13

Laila Elisabet S skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Har både köpt och sålt genom Fastighetsbyrån. Båda mäklarna var mycket bra att ha kontakt med. Gjorde sitt bästa för att vi skulle bli nöjda. Vi hade ingen erfarenhet tidigare men jag tror att vi är nöjda. Läs mer
  • 2019-09-12

Sune Ivar B skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Jag har sålt en villa och fastihetsbyrån har skött det professionellt på ett mycket trevligt sätt. Läs mer
  • 2019-09-02

Per Arne Henry S skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Har köpt ett radhus i centrala Nynäshamn som fastighetsbyrån förmedlade.
    Allt gällande mäklaren har varit toppen.

Se ovan. Läs mer
  • 2019-08-29

Eva Harriet A skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Sålt fritidshus. Väldigt bra samarbete med mäklaren. Alla moment som fotografering, besiktning och visningar och mäklarens information flöt på bra. Våra förväntningar överträffades. Även bra information från kontoret. Läs mer
  • 2019-08-28

Stefan G skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Har köpt en lägenhet och har under hela affären blivit bra bemött. Har tidigare hört att dom skulle vara mycket professionella och det kan jag bara bekräfta. Läs mer
  • 2019-08-26

Martin A skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Var köparen. Upplevelsen var väldigt typiskt fastighetsbyrån med mer fokus på deras sida av att kränga hus och inte att representera 2 parter i ett kontrakt.
    En sämre upplevelse var när mäklaren bokade besiktning åt oss med en firma som det sedan visade sig hade jättedåliga betyg på reco. Läs mer
  • 2019-07-25

Jennifer S skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Köpt en villa i sorunda. Mäklaren var lyhörd, svarade på frågor. Medlade mellan säljare och köpare. Var varm och öppen. Kramades vid kontraktsskrivning. En familjär och trygg stämning. Läs mer
  • 2019-07-18

Anders E skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Magnus var mycket proffsig och gav relevant informationen och tog reda på svar på de frågor vi hade.
    Han kändes neutral i förhållandet mellan säljare och köpare.
    Han var lätt att komma i kontakt med och hörde av sig när han hade något nytt att förmedla. Läs mer
  • Kristian H

2019-07-17

Kristian H skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Överlag väldigt nöjd! Bra kommunikation och tillgänglighet, absolut inte rädd för att kavla upp armarna arbeta, snabb action när affären började närma sig sitt slut osv. Fem plus! Läs mer
  • 2019-07-10

Joel S skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Mäklaren var väldigt anpassade sig till då jag hade tid för visning innan köp.
    Köpet kändes tryggt och säkert. Läs mer
  • 2019-07-09

Tom Valentin W skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Magnus hjälpte oss att sälja vår villa. Förväntningarna sattes på rätt nivå, vi fick bra input till förberedelserna inför visningarna och hölls hela tiden uppdaterade under säljprocessen. En bra, professionell insats som vi är mycket nöjda med. Läs mer
  • 2019-07-08

Rang H skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Mäklaren jag hade mitt köp med är ifrån en helt annan planet då "normalt" så är det mäklaren som jagar kunderna men här på Nynäshamn F-Byrå så måste man Verkligen jaga på mäklaren för att få ett sms om man har tur! Då denna svarar ej per tel, återkopplar inte & verkar bry sig samt kommer med löjliga ursäkter varje gång!
    Aldrig haft med mäklare och göra som agerat på detta vis! Även om man sitter upptagen så kan man alltid ringa dagen efter, eller 2-3 dagar efter (Vore sig mäklare eller säljare eller polare)! Men här är det sms som gäller (Grundskolan, vi skall smsa varan!)

Och Chefen som är medveten om bristen verkar inte kunna göra nåt åt saken/bryr sig! (Dem har 1-2 medarbetare som är trevliga att göra med, men som en helhet så är jag missnöjd!)!

Ett husköp är ett stort steg i ens liv och när man möter på sådana mäklare så drabbas man av en stor oro, irritation och ilska! Läs mer

Fredsgatan 4, 149 30 Nynäshamn