Alla kategorier Mäklare Stockholms län Nynäshamn Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Nynäshamn

Fastighetsbyrån Nynäshamn

Fredsgatan 4, 149 30 Nynäshamn — Visa karta

Nynäshamn med sitt vackra havslandskap ligger en halvtimme från Stockholms city. Här har du närheten till allt samtidigt som du ser havshorisonten. Vi på Fastighetsbyrån tycker att Nynäshamn är ett otroligt trivsamt området, och vill gärna hjälpa dig med din bostadsaffär här.

Ta hjälp av oss om du vill köpa eller sälja en bostad häromkring. Vi lovar att anpassa oss efter dina önskemål och kriterier, och att din affär kommer att gå smidigt till. Varmt välkommen in till oss på Fredsgatan 4 A, så hjälper vi dig vidare!

Läs vad 55 kunder tycker om Fastighetsbyrån Nynäshamn

• 2018-12-28

Rolf J skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Engagerad intresserad påläst förtroendeingivande trevlig person Läs mer
  • 2018-12-01

Qian C skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Markus är verkligen Nynäshamns bästa mäklare. Superproffsigt bemötande och lika bra service. Allt gick väldigt snabbt och smidigt. Läs mer
    2018-12-03 Fastighetsbyrån Nynäshamn svarar Qian C
    Hej Qian!
    Tack för din fina feedback och att Markus fick äran att hjälpa dig att sälja din bostad! Vi hoppas att vi får hjälpa dig vid fler tillfällen i framtiden! Vi önskar dig en fantastisk dag! Med vänliga hälsningar Fastighetsbyrån Nynäshamn
  • 2018-12-01

Olof H skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Trevlig, kunnig och lyssnande. Snyggt prospekt. Uppfyllde förväntningarna som vi hade mer än väl. Läs mer
    2018-12-03 Fastighetsbyrån Nynäshamn svarar Olof H
    Hej Olof! Tack för din fina feedback! Vad glada vi blir av att höra att vi fick visa att vi är bra på det vi gör och uppfyllde dina förväntningar!
    Varmt välkommen tillbaka till oss i framtiden! Vi önskar dig en trevlig dag! Med vänlig hälsning, fastighetsbyrån Nynäshamn.
  • 2018-11-30

Catrin J skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Sålt en sommarstuga i Skärlinge. Mäklaren Magnus Hällgren var väldigt bra, Återkom hela tiden med information och planering. Vi är mycket nöjda med hans arbete vid försäljningen. Läs mer
    2018-12-03 Fastighetsbyrån Nynäshamn svarar Catrin J
    Hej Catrin! Tack för din fina feedback! Vad glada vi blir av att höra det och att Magnus fick äran att hjälpa er.
  • Anis T

2018-11-30

Anis T skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Det är inte första gången man gör affär med Markus och det kommer inte vara den sista! Super trevligt bemötande och bra service 💪 Läs mer
    2018-11-30 Fastighetsbyrån Nynäshamn svarar Anis T
    Hej Anis!
    Tack för din fina feedback och att Markus fått visa vad han är bäst på! Vi hoppas att vi får hjälpa dig vid fler tillfällen i framtiden! Vi önskar dig en fantastisk helg! Med vänliga hälsningar Fastighetsbyrån Nynäshamn
  • Mickael L

2018-11-30

Mickael L skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Vi har köpt ett hus.
    Vi blev bemöt på ett mycket bra sätt av mäklaren.
    Hade inga förväntningar, men blev överraskad av deras trevlighet.
    Mycket bra möte. Läs mer
    2018-11-30 Fastighetsbyrån Nynäshamn svarar Mickael L
    Hej Mickael! Tack för din fina feedback! Vad glada vi blir av att höra att vi överträffade dina förväntningar!
    Vi hoppas att få hjälpa dig i framtiden igen! Vi önskar dig en trevlig helg! Med vänlig hälsning, fastighetsbyrån Nynäshamn.
  • Håkan Olov J

2018-11-29

Håkan Olov J skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Har sålt mitt hus på torö .kunnig och ambitiös. Läs mer
    2018-11-30 Fastighetsbyrån Nynäshamn svarar Håkan Olov J
    Hej Håkan Olov! Tack för din fina feedback! Vad glada vi blir av att höra att vi fick visa att vi är bra på det vi gör!

Lars Anders L skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Mycket bra proffs trevlig kunnig tummen upp Läs mer
    2018-11-30 Fastighetsbyrån Nynäshamn svarar Lars Anders L
    Hej Lars Anders! Tack snälla för dina fina ord! Varmt välkommen tillbaka till oss i framtiden! Vi önskar dig en trevlig helg! Med vänlig hälsning, fastighetsbyrån Nynäshamn.

Frida Lillemor J skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Överlag en bra erfarenhet, bra och trevligt bemötande. Tyvärr kändes det lite o flexibelt när det gällde tider för kontraktsskrivning samt bankmöte Läs mer
    2018-11-30 Fastighetsbyrån Nynäshamn svarar Frida Lillemor J
    Hej Frida Lillemor, Tack för dina fina ord! Vad synd att du upplevde oss som oflexibla, vi har väldigt svårt att styra tider med banken men vi ska såklart ta till oss detta och tänka på det i framtiden. Du är varmt välkommen tillbaka till oss! Vi önskar dig en fin helg! Med vänliga hälsningar Fastighetsbyrån i Nynäshamn

Michael S skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Vi sålde vårt radhus där vi bott i 15 år. Vi va lite oroliga för att det inte skulle bli sålt pga av orolig marknad. Vår mäklare Sara hade ett otroligt proffsigt bemötande och fick oss att känna oss lugna under hela resan. Valet av Sara beror på att vi följt marknaden under en lång tid och hon har visat strålande försäljningssiffror. Hon bevisade verkligen att vi valde rätt mäklare. Vi är extremt nöjda med utfallet och slutpriset hamnade högt över våra förväntningar. Om vi någon gång ska sälja igen kommer valet av mäklare bli lätt. Tack Sara och tack Fastighetsbyrån i Nynäshamn för ett helgjutet och ett imponerande uppdrag. Läs mer
    2018-11-28 Markus M svarar Michael S
    tack för Era fina ord! Det värmer gott :) Vi önskar Er all lycka till
  • 2018-11-19

Carola Elisabet S skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Intag: vi begärde offert från två mäklare och valde Fastighetsbyrån då er bedömning av marknadspris och engagemang för affären var positivare. Ganska omgående korrigerade ni priset och hamnade då på samma pris som de vi valde bort.
    Kvalificering av köpare: första intressenten visade sig varken ha pengar eller lånelöfte vid kontraktskrivande. Den andra intressenten försökte, med ert engagemang, under stress dagen före midsommar få oss att ge ett pris motsvarande vår ”smärtgräns” med en mängd förutsättningar till sin egen fördel. Vi avböjde att delta i ett sådant spel och våra egna undersökningar av personen i fråga styrkte oss i det beslutet. Den tredje intressenten som vi själva skaffade fram och själva visade bostaden för var den som sedan köpte. Affären kom så småningom till stånd, men med visst besvär som banken först förorsakat och sedan löste.
    Kontraktsskrivande: Avtal behövde skrivas vid två tillfällen. Första tillfället fick mäklaren skriva om avtalet två gånger, efter våra påpekanden, innan det blev korrekt. Vid andra tillfället var beloppet felaktigt, viket kunnat få fatala konsekvenser. I båda fallen var avtalen klara mycket sent, bara kort innan avslut. Det var även svårt att föra diskussionen då mäklaren inte var tillgänglig. Detta skapade stor stress och osäkerhet där vi förväntat oss expertis och trygghet. Vi fick heller inte varken förklaring eller ursäkt.
    Stämningen vid avslut/krontraktsskrivandet i en redan komplex affär upplevdes överdrivet uppsluppen, gränsande till oseriös.
    Fastighetsbyråns, och i synnerhet aktuell mäklares, sätt att göra intag, kvalificerandet av köpare, juridiska förmåga samt skrivandet av avtal gör oss förvånade. Det skapade stress och oro. Vi kände inte att vi helt kunde lita på er.
    Vi var tre delägare till denna fastighet. Vi delar alla tre den ovan beskrivna upplevelsen av hur uppdraget skötts. Som sagt, mycket skulle kunna gjorts bättre. Läs mer
    2018-11-21 Fastighetsbyrån Nynäshamn svarar Carola Elisabet S
    Hej Carola,
    Vad tråkigt att höra att du har denna uppfattning om försäljningens gång.
    Ni är jätte viktiga för oss och vi vill alltid göra det bästa för våra kunder! Vi kommer att kontakta dig omgående så att ni får återkoppling gällande detta. Önskar dig en fin dag! Med vänlig hälsning, Camilla Martinsson Fastighetsbyrån Nynäshamn
  • Sven N

2018-11-17

Sven N skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    sålt villa. allt fungerade helt ok. Läs mer
    2018-11-21 Fastighetsbyrån Nynäshamn svarar Sven N
    Hej Sven! Tack för din fina feedback! Vad glada vi blir av att höra att du tycker att allt har fungerat bra och att vi fått visa vad vi kan.
  • 2018-11-13

Ellinor S skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Jag har sålt en bostad via fastighetsbyrån. Jah blev bemött på bästa sätt, hon är duktig på det hon gör och gör sitt yttersta för att få bästa resultat. Jag har även haft henne som min mäklare när vi köpte och sålde vår förra bostad. Hon levde verkligen upp till mina förväntningar. Läs mer
    2018-11-21 Fastighetsbyrån Nynäshamn svarar Ellinor S
    Hej Ellinor! Tack för din fina feedback! Vad glada vi blir av att höra att du tycker att allt har fungerat bra och att Sara har fått visa vad hon är bäst på!
    Varmt välkommen tillbaka till oss i framtiden! Vi önskar dig en fin dag! Med vänlig hälsning, Fastighetsbyrån Nynäshamn.
  • Mikael S

2018-11-08

Mikael S skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    kändes inte så proffsigt...har varit med om betydligt bättre mäklare. Läs mer
    2018-11-08 Fastighetsbyrån Nynäshamn svarar Mikael S
    Hej Mikael,
    Vad tråkigt att höra att du har upplevt oss som oproffsiga.
    Våra kunder är jätte viktiga för oss och vi vill alltid göra det bästa för er. Du får gärna återkomma till oss med feedback på vad du tycker har fungerat mindre bra, så att vi vet vad vi kan göra bättre nästa gång. Ha en fin kväll! Med vänlig hälsning, Camilla Martinsson Fastighetsbyrån Nynäshamn
  • 2018-11-02

Alf Lennart O skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Saklig, tydlig och redovisade det som vi, som köpare, är intresserade av. Var också hjälpsam i dialogen mellan oss och säljaren. Dessutom trevlig och noggrann. Läs mer
    2018-11-08 Fastighetsbyrån Nynäshamn svarar Alf Lennart O
    Hej Alf Lennart! Tack för din fina feedback! Vad glada vi blir av att höra att du tycker att allt har fungerat bra och att vi fått visa vad vi kan.
    Varmt välkommen tillbaka till oss i framtiden! Vi önskar dig en fin kväll! Med vänlig hälsning, fastighetsbyrån Nynäshamn.
  • Owe H

2018-11-01

Owe H skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Köpte lägenhet i Nynäshamn. Allt har fungerat precis som man önskar.
    Mäklaren trevlig och korrekt. Läs mer
    2018-11-08 Fastighetsbyrån Nynäshamn svarar Owe H
    Hej Owe! Tack för din fina feedback! Vi hoppas att vi får äran att hjälpa dig vid ett annat tillfälle. Vi önskar dig en fin kväll! Med vänlig hälsning, Fastighetsbyrån Nynäshamn
  • 2018-10-31

Göran L skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Förväntar mig mer förståelse att gemeneman inte är van med att köpa hus. Eller vilka rutiner banker har gällande handläggningstider. Läs mer
    2018-11-08 Fastighetsbyrån Nynäshamn svarar Göran L
    Hej Göran! Självklart ska vi vara så tydliga vi kan och ge er bra rådgivning. Vad tråkigt att höra att vi inte har varit tillräckligt tydliga denna gång. Hör gärna av dig om det finns något vi kan hjälpa dig med. Ha en fin kväll! Med vänlig hälsning, Camilla Martinsson Fastighetsbyrån Nynäshamn
  • 2018-10-19

Marite D skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Mycket professionellt utfört uppdrag. Läs mer
    2018-11-08 Fastighetsbyrån Nynäshamn svarar Marite D
    Hej Marite,
    Tack för din fina feedback! Vi hoppas att vi får hjälpa dig vid fler tillfällen. Vi önskar dig en fin kväll! Med vänlig hälsning, Camilla Martinsson Fastighetsbyrån Nynäshamn
  • 2018-10-16

Ida K skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Jag & minnsambo köpte vår första bostad. Vi hade en jätte trevlig och pedagogisk mäklare som hette Elin. Så trevlig, snäll & glad! JÄTTE NÖJDA. Läs mer
    2018-11-08 Fastighetsbyrån Nynäshamn svarar Ida K
    Hej Ida! Tack så jätte mycket för din fina feedback! Vad roligt att ni är så nöjda! Hoppas att vi får äran att hjälpa er fler gånger i framtiden. Vi önskar dig en fin kväll! Med vänlig hälsning, Camilla Martinsson ;’Fastighetsbyrån Nynäshamn
  • 2018-10-05

Åsa Margareta V skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Sålt en villa och köpt en villa
    Mycket bra
    Ja
    Mäklaren har varit bra och tillgänglig Läs mer
  • Nils Kenneth J

2018-10-03

Nils Kenneth J skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Trevligt och kunnande mäklare. Läs mer
  • 2018-09-21

Lars Georg A skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Sålt sommarhus. Bra bemötande av mäklaren-Förväntningarna
    överensstämde med mäklarens uppgift- Läs mer

Kjell L skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Sålt lgh Månberget
    Bra bemötande
    Svar direkt på de frågor jag hade
    Arbetade på ett proffsigt sätt inget svammel.

Rekommenderar gärna denna mäklare. Läs mer

Paula Inger K skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Verkligen jattebra service, trevlig maklare, ingenting var besvarligt.

Stort tack till Sara Oxelmark Läs mer
    Fastighetsbyrån Nynäshamn, Sara O, Markus M gillar detta

Jonnie R skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Snabb och suverän service vid köp av bostad. Ni hadde koll på alla bitar och kunde leda oss igenom vårt första bostadsköp med svar pä alla våra frågor. Läs mer
  • Roger K

2018-09-13

Roger K skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Gjort ett utmärkt jobb , vi är jättenöjda med erat arbete , för att sälja fastigheten👍🙂 Läs mer
  • 2018-08-07

Dace K skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Bra bemötande. Mäklaren har lyssnat på kritik angående återkoppling och kontakt med mig som kund. Läs mer
  • 2018-07-09

Karin B skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Mäklaren var kunnig och påläst och entusiastisk och samtidigt saklig och tydlig med bra återkoppling under ärendets gång. Läs mer
  • 2018-07-05

Tiia H skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Vi köpte hus via Fastighetsbyrån Swedbank Nynäshamn - Mäklaren Elin Norin. Köpet gick snabbt och smidigt. Elina är verkligen en super trevlig, angagerad och kunnig mäklare.
    Vi är verkligen super nöjda. Läs mer
  • Carl Eric Jöran W

2018-06-19

Carl Eric Jöran W skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Ömsom vin ömsom vatten. Övervägde byta mäklare i slutskedet eftersom ingenting hände men så plötsligt hände det... Läs mer
  • 2018-06-18

My s skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Elin var en aktiv mäklare som snabbt såg till att min lägenhet kom ut och även höll privata visningar så den såldes snabbt. Otroligt trevlig och duktig! Läs mer
  • 2018-06-07

Gunilla Maria Kristina D skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Som köpare av bostad,ett radhus, blev vi bemötta bra och fortsatte därför använda samma mäklare för att sälja. Som säljare av villa fick vi en känsla av att mäklaren redan bestämt sig för vem bostaden skulle säljas till, en som föranmält intresse, och därmed inte jobbade särskilt aktivt för att hitta andra intressenter. Dessutom slarvade mäklaren med att kolla upp att handpenningen på vårt hus var betald och därmed fick vi strul med slutbetalningen av den bostad vi köpt. Det löste sig i sista stund, men det var lite svettigt några dagar. Läs mer
  • 2018-05-30

Maria C skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Köpt en etta i Nynäshamn. Otroligt trevligt och professionellt bemötande varje gång vi haft kontakt med mäklaren.
    Hon levde helt upp till våra förväntningar.

Kändes äkta och pålitlig. Hjälpsam och tillmötesgående. Läs mer
  • 2018-05-25

Bengt Anders D skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Bra bemötande, okej kostnad för bostadsbytet. Läs mer
  • 2018-05-13

Sigrid A skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Sålt en bostadsrätt, fick mer än utgångspris. Mäklaren var mycket kunnig, proffsig och trevlig. Hade höga förhoppningar på henne som hon infriade med råge! Läs mer
  • 2018-03-14

Marinetta T skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Allt har skötts alldeles utmärkt!!! Läs mer
  • 2018-03-05

Kjell Erik Ingemar O skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Engagerade och tillmötesgående. Läs mer
  • Simon G

2016-09-02

Simon G skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Har haft äran att göra affärer med Fastighetsbyrån i Nynäshamn, det är sällan man/jag har träffat på en mäklarbyrå i denna kaliber. Markus är en sådan mäklare som svarar när man ringer, mejlar eller skickar sms och hör det häpna även en som ringer upp när ett samtal är missat! Med sin flexibilitet, framåtanda och enormt höga service nivå slår jag näven i bordet och förklarar denna byrå och mäklare till Sveriges om inte världens bästa. "Droppar micen" Läs mer
  • 2016-05-30

Mikael D skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Oangagerat bemötande,hanterat kontantinsattsen felaktigt,hitils inte värt det vi betalat Läs mer
  • 2016-02-24

Lena H skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Jag anlitade fastighetsbyrån av en slump, fick/begärde en mäklare och allt har fungerat perfekt med denna engagerade, kunniga och empatiska person. Rekomenderar gärna fastighetsbyrån till andra. Läs mer
  • 2015-11-27

Janice Boije J skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Bemötandet var proffsigt och vi fick valuta för pengarna? Vi återkommer gärna! Läs mer
  • 2015-11-11

Eva Ekman S skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Hög kompetens och hörsamhet för alla våra önskemål. Skulle verkligen rekommendera fastighetsbyrån. Läs mer
  • 2015-03-08

Emil B skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Markus Martinnsson, de finns mäklare och de finns mäklare. Den här killen är något utöver de vanliga! Jag är otroligt nöjd med Markus jobb. Han har gjort ett fantastiskt jobb från fotografering till avslut. Vilket engagemang, vilja att få alla inblandade parter nöjda.
    De är mycket sällan man träffar sådana personer som Markus som verkligen brinner för sitt jobb. Väldigt god kunskap och genuint intresserad av att få kunden nöjd. Denna mäklare är en klass för sig!
    Jag har aldrig tidigare varit med om någon som underrättar mig vad som händer som Markus gjort. Skrev jag ett mail med fråga till honom så kom de ett svar omgående! De är service!

Markus Martinsson förtjänar all beröm samt respekt från min sida. En otroligt driven kille som kommer att gå hur långt som hellst i livet! :-)
    Markus tar sitt jobb till en ny nivå! Läs mer
  • 2015-02-26

Kent P skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Jag ville sälja mitt hus så fort som möjligt och var inte i första hand beroende av ett högt pris på min villa. Min mäklare
    var positiv och engagerad i sitt uppdrag och efter visningarna
    så såldes mitt hus med + på 475000:- på en dag och jag blev informerad om budgivningen flera gånger under dagen. Läs mer
  • 2015-01-19

Johanna S skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Markus Martinsson är en fantastisk mäklare som är mycket kunnig, trovärdig och framförallt väldigt engagerad! En mäklare som är resultatsdriven och vill göra alla inblandade nöjda. Markus ordnade försäljningen på bästa tänkbara sätt för både köpare och säljare. Allt fungerade snabbt och effektivt.

Jag kommer alltid att vända mig till Markus och Fastighetsbyrån i Nynäshamn i fortsättningen.

Stort tack!
    Johanna Sandberg Läs mer
  • 2014-12-05

Lars Torbj? F skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Bra bemötande och professionellt Läs mer
  • 2014-10-07

Kenneth G skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Mycket bra bemötande och kunnighet Läs mer
  • 2014-07-26

Ove Schj? Q skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Vår mäklare Markus Martinsson var oerhört charmig, sympatisk och tillmötesgående - första gången vi träffades. Därefter var han mest upptagen av stora händelser i sitt privatliv. Kontakten med oss blev därefter. Många gånger t.ex inför helger hade vi inte en susning vad som hände ang. eventuellt intresset
    för vår bostad. På det stora hela är ändå Markus en trevlig kille med stora ambitioner för sin framtid. Läs mer
  • 2014-07-15

Helena J skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Mäklare Marcus Martinsson är världsklass, proffsig, kunnig, snabb och mycket trevlig. Han sålde mitt hus och jag köpte den lägenhet jag ville ha på fyra dagar. Han ser till att både köpare och säljare är nöjda med sin affär på ett unikt sätt. Kan rekommendera honom och Fastighetsbyrån i Nynäshamn med det varmaste.
    Världsklass helt enkelt!! Läs mer
  • 2014-05-08

Therese ? skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Markus Martinsson, vår mäklare är så bra! Jag kommer aldrig vilja ha någon annan mäklare än Markus, han tar sig an sina bostadsobjekt och sina kunder på bästa möjliga sätt, han får en att känna sig otroligt trygg i bostadsaffären och han återkopplar och sköter affären bättre än jag någonsin kunde tro att en mäklare kunde göra. Mycket skönt när man inte är så kunnig själv. Markus sköter affären och kontakten på ett proffsigt men samtidigt personligt sätt. Markus och Fastighetsbyrån i Nynäshamn kommer jag alltid att rekommendera till mina vänner och bekanta.

Keep up the good work! / Therese Öström Läs mer

Fredsgatan 4, 149 30 Nynäshamn