Fastighetsbyrån Nynäshamn

Fastighetsbyrån Nynäshamn

Nynäshamn med sitt vackra havslandskap ligger en halvtimme från Stockholms city. Här har du närheten till allt samtidigt som du ser havshorisonten. Vi på Fastighetsbyrån tycker att Nynäshamn är ett otroligt trivsamt området, och vill gärna hjälpa dig med din bostadsaffär här.

Ta hjälp av oss om du vill köpa eller sälja en bostad häromkring. Vi lovar att anpassa oss efter dina önskemål och kriterier, och att din affär kommer att gå smidigt till. Varmt välkommen in till oss på Fredsgatan 4 A, så hjälper vi dig vidare!

Läs vad 246 kunder tycker om Fastighetsbyrån Nynäshamn 2

2021-12-03
    Trevlig, kunnig, saklig, lyhörd och engagerad mäklare. Över förväntan. Jag har känt mig trygg med försäljningen.
    2021-11-22
    Jenny var otroligt snabb vid kommunikation samt väldigt trevlig och lyhörd! Kan varmt rekommendera!!
    2021-11-19
    Hon är en riktig guldklimp. Jätte trevlig och professionell.
    2021-11-02
    Jag blev väldigt bra bemött,Hon levde upp till våra förväntningar,
    Jag tyckte hon var bra på att berätta händelse förloppet och berättade om kunder och vad hon tyckte om bud och kunder.
    2021-11-01
    Jenny är ett proffs ut i fingerspetsarna. Så oerhört alert, lyhörd och alltid tillgänglig. Optimistisk utan att vara orealistisk. Lika trevlig och lätt att ha att göra med som kompetent.
  • Olivia L
    2021-11-01
    Jenny är otroligt engagerad, duktig och kompetent!
    Vi sålde vår lägenhet innan med Jenny och det har känts tryggt att även köpa bostad där Jenny är mäklare då hon alltid uppdaterar om vad som sker genom hela processen.
    Man behöver aldrig jaga Jenny utan hon ser alltid till att återkoppla snabbt och man känner sig alltid hörd.

Jenny har även uppdaterat oss under vår jakt på ny bostad när hon fått in något objekt hon tror skulle kunna vara av intresse för oss.

Att Jenny är en toppen mäklare är inget tvivel om! Vi kan varmt rekommendera Jenny som mäklare!
    2021-10-30
    Har genomfört min tredje bostadsaffär genom Fastighetsbyrån i Nynäshamn och blev lika tryggt omhändertagen denna gång som vid tidigare affärer. Jenny Wiklund skötte försäljningen av min lägenhet på ett mycket lyhört, trevligt, engagerat och professionellt sätt och jag är verkligen jättenöjd med allt! Rekommenderas varmt!
    2021-10-30
    Professionellt bemötande i alla avseenden!
    2021-10-28
    Jenny är engagerad, lyhörd och ger snabb återkoppling. Jag kan varmt rekomendera Jenny om du ska sälja din bostad. Anne
  • sålde en tomt med hjälp av Fastighetsbyrån Nynäshamn
    2021-10-25
    Inget att klaga på. Bra resultat av försäljningen.
    2021-10-25
    Kunnig service inriktad mäklare
    2021-10-21
    Jenny Wiklund är den absolut mest professionella och trevligaste mäklaren jag träffat, och jag har köpt och sålt många fastigheter. Jag skulle säga att jag hade mycket höga förväntningar och att Jenny ändå överträffade de i allt hon gjorde. Hon är unikt bra och jag är så tacksam och glad att hon ville hjälpa oss med försäljningen av vårt hus.
  • FREDRIK S
    • Södra
    2021-10-13
    Bra, smidig och professionell affär!
    2021-10-08
    Jenny är otroligt trevlig, duktig och driven. Snabb och enkel försäljning utan några problem alls. Rekommenderar starkt!
    2021-10-04
    Jenny är en mycket tillmötesgående, flexibel och kunnig mäklare. 5 av 5 stjärnor!
    2021-09-29
    Snabb och smidig affär. Proffesionellt och bra bemötande av mäklare, som är flexibel och kunnig. uppfyller mina förväntningar till fullo. Mycket nöjd med mitt köp av bostad!
    2021-09-22
    Vi kände oss trygga med att lägga ansvaret för försäljningen av vår bostad i händerna på den här mäklaren och hon levde upp till våra förväntningar och vi är mycket nöjda.
    2021-09-20
    Väldigt trevligt bemötande, man känner sig omhändertagen. Alla som jag träffade på fastighetsbyrån har agerat så att man har fullt förtroende.
    2021-09-17
    Supertrevlig mäklare, proffsig.
    Ordnade prospekt och visning med kanonresultat.
    Och snabb handläggning, sålt innan visning.
    2021-09-16
    Jenny lever verkligen upp till förväntningarna och har varit väldigt hjälpsam, trevlig och tillmötesgående genom hela processen. Hon kan marknaden i Nynäshamn väldigt bra och vet vad som krävs för att få igenom affären. Hon har varit väldigt rak och ärlig genom hela processen och det uppskattas. Varmaste rekommendationer!
    2021-09-09
    Professionell o seriös som levererar över förväntan.
    2021-09-09
    Bort helhetsintryck av Fastighetsbyrån är mycket positivt. Proffessionell personal och fint bemötande. Vår mäklare Jenny är genuin, lyhörd och empatisk. Hon bemöter sina klienter med respekt och på ett mycket trevligt sätt. Vi är mycket nöjda.
    2021-09-09
    Jättetrevlig och duktig mäklare med proffesionellt bemötande.
    2021-09-06
    Toppen påkalla sätt, bäst i Nynäshamn tycker vi.
    2021-08-27
    En toppenbra mäklare, snabb i agerande, kommunikativ, kompetent och trevlig. Nynäshamns bästa mäklare. Rekommenderas varmt!
    2021-07-14
    Väldigt trevligt bemötande av mäklaren som gjorde att hela köpet kändes smidigt och säkert.
    2021-07-08
    Vi blev mycket trevligt bemötta av mäklaren. Hon hjälpte oss genom allt och var jättetrevlig och mycket lätt att ha att göra med. Kan varmt rekomendera Fastighetsbyrån Nynäshamns.
    2021-06-21
    Toppen mäklare som tog sig tid för att svara på alla våra frågor
    på visningen av huset och sedan telefonledes.
    Bra kommunikation hela vägen.
  • Johan L
    2021-06-11
    Vänligt och mycket professionellt.
    2021-06-11
    Trevliga mäklaren Elin Norin med kollegor har fått allt att flyta från början till slut.Tack alla ❤️
    2021-06-10
    Mäklaren var snabb på att svara på allt från första kontakten tills affären var i hamn. Utförlig om hela köp processen, och professional och motiverad. Ornade visning och delade information som passade oss väl.

Upplevelsen med mäklaren var över förväntan.
    2021-06-08
    Tyckte allt gick bra, men väldigt fort...hann inte riktigt med att ringa banken innan vi skrev under kontraktet. Nu gick ju allt bra, men kände att där kunde det ha fått gå en dag till innan man fick pressen att infinna sig för kontraktskrivning. Sedan tycker jag att processen i sig gick bra, tydlig information och hjälp med frågor jag hade.
    2021-06-08
    Mycket bra bemötande, väldigt smidigt och trevligt köp.
    2021-06-08
    Jag har köpt hus via Fastighetsbyrån Nynäshamn. Bemötandet var på topp. Skickar en stor hälsning till Jenny och Camilla, ni är bäst! Tack för all hjälp!
    2021-06-07
    Har bara bra upplevelse av mitt köp av lägenhet. De har svarat på alla mina frågor och varit väldigt hjälpsamma.
    • Nynäshamn
    Allt var toppen!
    Rolig men ändå seriös. Fick svar på alla mina frågor.
    2021-06-07
    Köp av lägenhet i Nynäshamn.
    Kontakten med mäklaren Jenny gick mycket enkel att få samt att få till en enskild visning.
    Köpet gick snabbt och smidigt efter att Jenny förmedlade kontakt med Swedbank.
    Jag är mycket nöjd och hoppas att det ska fortsätta så tills övertagandet av lägenheten sker i augusti.
    2021-06-07
    Köpte en lägenhet mkt bra och kunnigt bemötande
    2021-06-07
    Köpt Radhus med trevligt bemötande.
    2021-06-04
    Bostadsrätt. Vart väldigt trevligt bemött och att var bra och fick det jag önskade mig
    2021-06-04
    Vi köpte en bostadsrätt och sålde en fastighet vi fick ett trevligt bemötande och mäklarna var mycket engagerade
    Vi är supernöjda!
    2021-06-04
    Köpte en bostadsrätt via fastighetsbyrån och allt gick fantastiskt smidigt och enkelt. Uppskattar alla hjälp jag fått av mäklaren Elin. Tack för en bra upplevelse!
    2021-06-02
    Mycket bra engagerade bra bemötande
  • Petra Jannica Lindberg P
    • Sorunda
    2021-05-27
    Vi köpte ett hus genom deras mäklare och är mycket nöjda med bemötandet och sättet affären genomfördes.
    2021-05-09
    Fastighetsbyrån i Nynäshamn är mycket
    Duktiga och man får hjälp snabbt med bostadsförsäljning.
  • köpte en tomt med hjälp av Fastighetsbyrån Nynäshamn
    2021-05-05
    Alltid bra bemötande och bästa service på Fastighetsbyrån i Nynäshamn!
  • Erik J
    sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Nynäshamn
    2021-05-04
    Jenny är en fantastisk mäklare som verkligen tog hand om mig som kund.
    Redan från steg ett gjorde hon ett bra intryck och hade en bra plan på hur försäljningen skulle gå till. Både bilder och beskrivning blev otroligt bra och på första visningen kom det extremt mycket folk! Dagarna efter visningen var extremt nervösa för mig men Jenny uppdaterade mig flera gånger om dagen och lugnade ner mig. Två dagar senare var huset sålt till ett pris långt över mina förväntningar och till jättebra köpare. Kommer alltid att anlita Jenny i framtiden , 5/5 möjliga!
    2021-05-04
    Sålde lgh. i Nynäshamn
    Smidigt. Bra.
  • Sabina S
    sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Nynäshamn
    • Nynäshamn
    2021-05-03
    Fastighetsbyrån i Nynäshamn sålde precis mitt hus.
    Allt gick så smidigt och med en väldigt proffsig och trevlig mäklare.
    Superfina foton och bra beskrivning på mitt hus.
    Jag rekommenderar dem stark.
    2021-05-03
    Mäklaren har varit mycket engagerad och alltid med ett leende på läpparna.