Fastighetsbyrån Nynäshamn

Fredsgatan 4, 149 30 Nynäshamn — Visa karta

Nynäshamn med sitt vackra havslandskap ligger en halvtimme från Stockholms city. Här har du närheten till allt samtidigt som du ser havshorisonten. Vi på Fastighetsbyrån tycker att Nynäshamn är ett otroligt trivsamt området, och vill gärna hjälpa dig med din bostadsaffär här.

Ta hjälp av oss om du vill köpa eller sälja en bostad häromkring. Vi lovar att anpassa oss efter dina önskemål och kriterier, och att din affär kommer att gå smidigt till. Varmt välkommen in till oss på Fredsgatan 4 A, så hjälper vi dig vidare!

Läs vad 120 kunder tycker om Fastighetsbyrån Nynäshamn

• 2019-12-08

Per S skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Gratis släp, pizza och mobil korthållare. Vad mer kan man begära👍👏🏻 Läs mer
  • 2019-12-08

Rikard N skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    En kanon mäklare, vi kände oss oerhört omhändertagna. Direkt återkoppling på när något nytt skedde. Lättsam vid kontakt och alltid lätt att få tag på.

Kan starkt rekommendera Erik Jonasson, vid försäljning av ert objekt och vid förvärv av det nya boendet! Läs mer
  • 2019-12-05

Susanne O skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Köpt en villa i Nynäshamn. Jätte bra med info om köpet, tydlig info från mäklaren. Utmärkt service. Läs mer
  • 2019-11-28

Johan Fredrik O skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Bättre mäklare får man leta efter, vi sålde våran villa med hjälp av Markus Martinsson. Från första stund kände vi oss trygga och att vi hamnat i proffsiga händer. Fantastisk service och alltid ett gott bemötande. Kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån i Nynäshamn Läs mer
  • 2019-11-26

Per E skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Jag köpte en villa genom Magnus och vi är super nöjda över Magnus arbete som han la ner. Lätt att nå och snabba svar. Full pott. Läs mer
  • 2019-11-24

Annie E skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Köpt hus av Magnus Hällgren. Fick verkligen hjälp genom allt strul som blev, han var personlig och det kändes verkligen som att han ville att det skulle bli så bra som möjligt för oss. Kändes genuint. Vi är supernöjda. Läs mer
  • 2019-11-10

Jimmie M skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    En smidig, trygg och enkel process med Fastighetsbyrån i Nynäshamn och mäklare Jenny. Väldigt trevlig, hjälpsam och tillmötesgående. Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • 2019-11-04

Eva Lovisa K skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Vi har köpt en bostadsrätt och av samma mäklare sålt vårt radhus. Båda affärerna gick snabbt och bra.
    Bemötandet av mäklaren har varit bra. Han har varit tillgänglig utöver det vanliga. Genom att affärerna gick snabbt i båda fallen hade vi inte satt upp några förväntningar på honom. De kriterier på vårt köp blev uppfyllda. Läs mer
  • 2019-10-30

Agneta J skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Trodde aldrig att det skulle vara så lätt att köpa och sälja en lägenhet ! Vår fantastiska mäklare gjorde det så lätt för oss och fanns där hela vägen u alka moment. Dessutom gick försäljningen så mycket fortare än vi hade förväntat oss. Vår mäklare var helt enkelt fantastisk ! Läs mer
  • 2019-10-25

Nils Gunnar Morgan L skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Sålt vår villa. Bra mäklare trevlig o lätt tillgänglig. Han uppfyller väl de krav man kan ha på en mäklare. Rekommenderas till andra. Läs mer
  • 2019-10-23

Conny Erik Torbjörn S skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Har sålt en mindre fastighet, men med ett unikt läge. Därför sökte jag rätt person som var i samklang med det unika natursköna läget, och vid första mötet med Jenny så sa både mage och förstånd att hon var rätt person. För Jenny är en naturligt vacker och klok person som utstrålar harmoni och balans, utan några överdrivna säljarattributer. Hon visade sig leva upp till mina förväntningar av att vara en för spekulanterna trovärdig och lättsam mäklare, att representera mitt unika läge. Hon har också skött det administrativa arbetet med största professionalism på alla punkter. Därför ger jag henne högsta betyg. En pärla för varje mäklarfirma! Mvh Conny Sjöberg. Läs mer
  • 2019-10-20

Emma B skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Mäklar Erik var väldigt snabb på att svara på våra frågor och vi fick ett fint bemötande när vi skulle skriva kontrakt. Läs mer
  • 2019-10-20

Daniel L skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Vi köpte och sålde precis genom Robin Agerstig med backup av Sara Oxelmark på detta kontor. Genom ett fantastisk bemötande, samarbete och ett klientvänligt fokus så tog vi oss igenom köp-/säljprocessen på ett otroligt smidigt och enkelt vis där våra behov tillgodesågs mer än väl. Kan varmt rekomendera detta kontor till alla som tänker sälja i Nynäshamn med omnejd. Så hatten av får Robin/Sara och resten av Fastighetsbyrån Nynäshamn! Läs mer
    Sara O, Markus M, Fastighetsbyrån Nynäshamn gillar detta
  • 2019-10-14

Henrik M skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Mycket vänligt, inkännande och opartiskt bemötande av en kunnig mäklare gällande såväl köpehandlingar för villa som god kunskap om byggteknik. Läs mer
  • 2019-10-07

Maria Swärd Å skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Otroligt nöjd med försäljningen av min lögenhet i Nynäshamn. Läs mer
  • Björn Anders E

2019-10-05

Björn Anders E skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Försäljning av villa.
    Snabb lyckad process med en öppen och god dialog mellan mäklare och säljare.
    Affären avslutades på ett positivt sätt för båda säljare och köpare. Läs mer
  • 2019-09-30

Rolf G skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Trösterik hjälp i knepiga situationer

Snabb information vid situationsförändringar

Trevlig personal med en god portion humor Läs mer
  • 2019-09-24

Jeanette Lillemor Karin N skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Köpte mitt första hus i Nynäshamn.
    Väldigt hjälpsamma med frågorna om huset och visste dom inte så såg dom till att hitta svaret.
    Med bland annat bilder som dokumenteras under renovering.
    Rekommenderar dom skarpt . Läs mer
  • 2019-09-13

Laila Elisabet S skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Har både köpt och sålt genom Fastighetsbyrån. Båda mäklarna var mycket bra att ha kontakt med. Gjorde sitt bästa för att vi skulle bli nöjda. Vi hade ingen erfarenhet tidigare men jag tror att vi är nöjda. Läs mer
  • 2019-09-12

Sune Ivar B skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Jag har sålt en villa och fastihetsbyrån har skött det professionellt på ett mycket trevligt sätt. Läs mer
  • 2019-09-02

Per Arne Henry S skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Har köpt ett radhus i centrala Nynäshamn som fastighetsbyrån förmedlade.
    Allt gällande mäklaren har varit toppen.

Se ovan. Läs mer
  • 2019-08-29

Eva Harriet A skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Sålt fritidshus. Väldigt bra samarbete med mäklaren. Alla moment som fotografering, besiktning och visningar och mäklarens information flöt på bra. Våra förväntningar överträffades. Även bra information från kontoret. Läs mer
  • 2019-08-28

Stefan G skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Har köpt en lägenhet och har under hela affären blivit bra bemött. Har tidigare hört att dom skulle vara mycket professionella och det kan jag bara bekräfta. Läs mer
  • 2019-08-26

Martin A skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Var köparen. Upplevelsen var väldigt typiskt fastighetsbyrån med mer fokus på deras sida av att kränga hus och inte att representera 2 parter i ett kontrakt.
    En sämre upplevelse var när mäklaren bokade besiktning åt oss med en firma som det sedan visade sig hade jättedåliga betyg på reco. Läs mer
  • 2019-07-25

Jennifer S skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Köpt en villa i sorunda. Mäklaren var lyhörd, svarade på frågor. Medlade mellan säljare och köpare. Var varm och öppen. Kramades vid kontraktsskrivning. En familjär och trygg stämning. Läs mer
  • 2019-07-18

Anders E skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Magnus var mycket proffsig och gav relevant informationen och tog reda på svar på de frågor vi hade.
    Han kändes neutral i förhållandet mellan säljare och köpare.
    Han var lätt att komma i kontakt med och hörde av sig när han hade något nytt att förmedla. Läs mer
  • Kristian H

2019-07-17

Kristian H skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Överlag väldigt nöjd! Bra kommunikation och tillgänglighet, absolut inte rädd för att kavla upp armarna arbeta, snabb action när affären började närma sig sitt slut osv. Fem plus! Läs mer
  • 2019-07-10

Joel S skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Mäklaren var väldigt anpassade sig till då jag hade tid för visning innan köp.
    Köpet kändes tryggt och säkert. Läs mer
  • 2019-07-09

Tom Valentin W skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Magnus hjälpte oss att sälja vår villa. Förväntningarna sattes på rätt nivå, vi fick bra input till förberedelserna inför visningarna och hölls hela tiden uppdaterade under säljprocessen. En bra, professionell insats som vi är mycket nöjda med. Läs mer
  • 2019-07-08

Rang H skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Mäklaren jag hade mitt köp med är ifrån en helt annan planet då "normalt" så är det mäklaren som jagar kunderna men här på Nynäshamn F-Byrå så måste man Verkligen jaga på mäklaren för att få ett sms om man har tur! Då denna svarar ej per tel, återkopplar inte & verkar bry sig samt kommer med löjliga ursäkter varje gång!
    Aldrig haft med mäklare och göra som agerat på detta vis! Även om man sitter upptagen så kan man alltid ringa dagen efter, eller 2-3 dagar efter (Vore sig mäklare eller säljare eller polare)! Men här är det sms som gäller (Grundskolan, vi skall smsa varan!)

Och Chefen som är medveten om bristen verkar inte kunna göra nåt åt saken/bryr sig! (Dem har 1-2 medarbetare som är trevliga att göra med, men som en helhet så är jag missnöjd!)!

Ett husköp är ett stort steg i ens liv och när man möter på sådana mäklare så drabbas man av en stor oro, irritation och ilska! Läs mer
  • 2019-07-04

Robert Per Mikael S skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Jag kan verkligen rekommendera Markus på Fastighetsbyrån i Nynäshamn. Läs mer
    2019-07-04 Markus M svarar Robert Per Mikael S
    Tack snälla för dina fina ord
    Trevlig sommar :)
  • 2019-07-01

Ann-Sofie A skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Proffsigt bemött under hela processen. Möjligen önskvärt med lite tätare och klarare plan i processen mellan visningarna, vad nästa steg blir och mäklaren tänkt att agera. Läs mer
  • 2019-06-26

Björn W skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Bra, trevligt och professionellt bemötande. Läs mer
  • 2019-06-17

Robin S skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Vi har sålt vår fastighet och det är en villa. Vår mäklare har varit väldigt proffsig genom hela processen och vi är väldigt nöjda med resultatet utav försäljningen. Våra förväntningar var högt ställda, och dom infriades. Vi kommer rekommendera våran mäklare till andra i vår umgängeskrets. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • 2019-06-17

Birger Göran Ingvar E skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Vi har nu äntligen funnit vårt drömboende!
    Vår mäklare Robin Agerstig på Fastighetsbyrån i Nynäshamn har varit den bästa hjälpen till detta och det genom att han visat stor kunskap om prospektet, men också varit fantastisk på att förklara allt gällande själva köpet.

Hjälpen vi fick var mer än förväntat, mycket genom en väl förberedd presentation av prospektet, men också hela uppföljningen under köpprocessen. Sakligt, tydligt och superproffsigt bemötande hela vägen igenom!
    Vi rekommenderar verkligen Nynäshamns Fastighetsbyrå's mäklare Robin Agerstig till andra. Läs mer
  • 2019-06-15

Peter S skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    God lokalkännedom ,trevlig och på läst
    Allting fungerade bra Läs mer
  • 2019-06-15

Sara Carina G skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Jag blev väl bemött och som kund kände jag mig högt prioriterad. Fick snabba svar och mäklaren var mycket tillmötesgående. Läs mer
  • 2019-06-13

Mikael H skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Köpt ett sommarhus på Torö. Mäklaren var toppen och flexibel. Läs mer
  • 2019-06-07

Ingrid O skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Liten bostadsrättslägenhet.Mycket kunnig, engagerad, vänlig och lyhörd. Jag kände mig mycket trygg under hela processen från första kontakten och hela vägen tills köpet avslutats.Jag är mycket glad över att ha haft hjälp av Fastighetsbyrån i Nynäshamn där hela personalen verkar extremt hjälpsamma och hjälpsamma🙂 Läs mer
  • 2019-06-07

Tim Olavi L skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Fastighetsbyrån har hjälpt oss att sälja vår bostad.
    Vi blev utmärkt bemötta.
    Förväntningarna var att få bostaden såld.
    Tacksam över att affären blev av. Läs mer
  • 2019-06-03

Kerstin Birgitta Elisabeth L skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Vi har sålt ett fritidsboende där vi bodde permanent.
    Vì hade en trevlig och arbetssam mäklare som vi kände förtroende för.
    Kanske jag tyckte att det var lite svårt att nå henne.
    Men försäljningen gick bra och vi är nöjda. Läs mer
  • 2019-05-23

Gertrud Agneta Ö skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Jag har sålt ett hus på landet
    mäklaren har varit lätt att samarbeta med och varit tillgänglig när jag behövt hjälp
    försäljningen har gått enligt plan och huset såldes snabbt, kanske snabbare än jag hade trott

I stort har jag en mycket positiv uppfattning om mäklarföretaget och den mäklare som jag haft, allting har fungerat mycket bra och smidigt. Läs mer
  • 2019-05-23

Paul K skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Sålt Brf. Och blev så fint bemött. Fick information, och en bra köpare.
    Sammanfattning, ett uppdrag med bra lösning. Läs mer
  • 2019-05-21

Fanny Josefine C skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Fastighetsbyrån var det självklara valet när vi skulle sälja vårt radhus! Det var även Magnus som har varit så trevlig att ha å göra med från start till mål. Så skicklig mäklare: proffsig, ärlig & trygg! Sen fixade han också en snabb försäljning som överträffade alla våra förväntningar! :) Rekommenderar! Läs mer
  • 2019-05-20

Christian B skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Krångelfri affär, alla papper på plats. Mycket trevlig och proffsig handläggning av vårt ärende. Vi är mycket nöjda med vårt husköp i Sorunda. Högsta betyg. Läs mer
  • Agnetha E

2019-05-08

Agnetha E skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Har sålt en 1:a på 25kvm i Nynäshamn.
    Min mäklare har på ett föredömligt sätt skött sitt uppdrag. Läs mer
  • 2019-05-06

Cornelia B skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Toppen mäklare! Magnus var super engagerad under hela försäljningsprocessen och väldigt kommunikativ. Mycket professionell och kunnig mäklare. Vi är jätte nöjda och kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-05-05

Jan S skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Ihärdig och mycket informativ om läget Läs mer
  • 2019-04-17

Lars-Göran H skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Mkt väl genomfört! Rekommenderar Jenny varmt. Läs mer
  • 2019-04-13

Nedim A skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Sålt nu 2 gånger via Nynäshamns fastighetsbyrå. Otroligt duktiga mäklare som har känsla för service. Rekommenderas starkt. Läs mer

Fredsgatan 4, 149 30 Nynäshamn