Alla kategorier Mäklare Stockholms län Nynäshamn Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Nynäshamn

Fastighetsbyrån Nynäshamn

Fredsgatan 4, 149 30 Nynäshamn — Visa karta

Nynäshamn med sitt vackra havslandskap ligger en halvtimme från Stockholms city. Här har du närheten till allt samtidigt som du ser havshorisonten. Vi på Fastighetsbyrån tycker att Nynäshamn är ett otroligt trivsamt området, och vill gärna hjälpa dig med din bostadsaffär här.

Ta hjälp av oss om du vill köpa eller sälja en bostad häromkring. Vi lovar att anpassa oss efter dina önskemål och kriterier, och att din affär kommer att gå smidigt till. Varmt välkommen in till oss på Fredsgatan 4 A, så hjälper vi dig vidare!

Läs vad 72 kunder tycker om Fastighetsbyrån Nynäshamn

• 2019-04-17

Lars-Göran H skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Mkt väl genomfört! Rekommenderar Jenny varmt. Läs mer
  • 2019-04-13

Nedim A skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Sålt nu 2 gånger via Nynäshamns fastighetsbyrå. Otroligt duktiga mäklare som har känsla för service. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2019-04-03

Sirkka Liisa B skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Fick hjälp att sälja fritidshus.Fick professionell hjälp av kunnig mäklare med mycket gott bemötande och bra förmedling.Försäljningen gick smidigt o snabbare än förväntat med gott resultat.Mvh Sirkka Buitrago Läs mer
  • 2019-04-02

Iris Gunnel Birgitta A skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Har haft kontakt med fler mäklare på Nynäskontoret under min väg fr beslut att sälja hus o köpa lägenhet. Är mkt nöjd med både min mäklare vid husförsäljningen och de mäklare jag mött som framtida köpare av lght, trots att jag talat om att jag inte köper lght förrän huset är sålt. Vet att jag ibland pratar utanför kärnfrågan men ändå fått trevligt och proffsigt bemötande!
    Kommunikationen har varit trygg och det är för mig viktigt vid så stora förändringar som jag gör! Läs mer
  • 2019-04-01

Sofi A skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Vi fastnade för mäklaren direkt! Social, trevlig och ingav förtroende. Vi har köpt hus på Ekerö och sålde en 3:a i Nynäshamn.
    Våra förväntningar var att hon skulle sälja lägenheten och det har hon gjort:-) Läs mer
  • 2019-04-01

Ulf Sören Erik L skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Allt fungerar bra, bra koll på marknaden, bästa nätverket. Läs mer
  • 2019-03-11

Ray R skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Köpt villa och sålt bostadsrätt. Mäklaren var tydlig. Saklig och och var påläst. Ingav ett lugnt intryck. Jordnära. Läs mer
  • 2019-02-26

Dilek P skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Köpte vårt första hus (kedjehus) av Jenny på fastighetsbyrån i Nynäshamn och när vi skulle gå på första visningen så var vi ganska skeptisk men så snart vi träffade mäklaren Jenny på plats så blev vi genast mycket lugnare. Hon bemötte oss otroligt professionellt och visade engagemang vilket är väldigt viktigt för oss köpare. Viktigt är också att påpeka att hon visade lika mycket omtanke för både säljarna och oss köpare och detta nästan vilken tid som helst på dygnet. Det där lilla extra är så otroligt behövligt.
    Rekommenderar verkligen fastighetsbyrån till alla som vill ha seriös och professionell hjälp med försäljning/köp av sina fastigheter. Läs mer
  • Fredrik Stig Magnus F

2019-02-21

Fredrik Stig Magnus F skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Jenny Wiklund och hela teamet på Fastighetsbyrån i Nynäshamn är supertrevliga och levererar som vi hade förväntat när vi sålde vår villa. Jag kan verkligen rekommendera dem. Läs mer
  • 2019-02-21

Astrit K skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Köpte Villa och hon hjälpte att sälja våran lägenhet.
    Hon är väldig kunnig oxh hjälpsam. Läs mer
  • 2019-02-21

Eric B skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Mycket trevlig och snygg personal 🤩✌🏻🥂🍾🚀 Läs mer
  • 2019-02-20

Anna Kristin L skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Engagerad och driven. Fick en personlig kontakt vilket känns viktigt. Läs mer
  • Mikael L

2019-02-19

Mikael L skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Vi köpte vår nya villa i Nynäshamn av Jenny och tycker att hon genomgående varit påläst, entusiastisk och tillmötesgående utan att vara påstridig. Hon har tagit oss och våra frågor seriöst och alltid återkopplat omgående.
    Sammantaget är detta anledningarna till att vi även valde att låta henne sköta försäljningen av vår tidigare bostad vilket sköttes lika smidigt. Läs mer
  • 2019-02-19

Lina Susan Tommysdotter V skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Har sålt mitt radhus. Upplevde min mäklare som väldigt kompetent och dedikerad. Alltid återkoppling och nåbar i frågor kring försäljning.
    Rekommenderar mer än gärna fastighetsbyrån i Nynäshamn. Läs mer
  • Fredrik S

2019-02-19

Fredrik S skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Sålde min lägenhet via Fastighetsbyrån Nynäshamn. Allt igenom perfekt! Läs mer
  • 2019-02-19

Liselott K skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Sålt en sjötomt på Torö.
    Bemötandet av mäklaren var suveränt!
    Alla mina förväntningar blev uppfyllda.
    Rekommenderar varm Fastighetsbyrån i Nynäshamn!! Läs mer
  • Sabina S

2019-02-18

Sabina S skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Proffsig och trevlig mäklare. Finns inget att klaga på.
    Toppen! Läs mer
  • 2018-12-28

Rolf J skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Engagerad intresserad påläst förtroendeingivande trevlig person Läs mer
    2019-01-24 Fastighetsbyrån Nynäshamn svarar Rolf J
    Hej Rolf, Tack för din fina rekommendation! Hoppas vi får möjlighet att hjälpa dig fler gånger. Vi önskar dig en fantastisk dag! Med vänliga hälsningar, Fastighetsbyrån Nynäshamn.
  • 2018-12-01

Qian C skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Markus är verkligen Nynäshamns bästa mäklare. Superproffsigt bemötande och lika bra service. Allt gick väldigt snabbt och smidigt. Läs mer
    2018-12-03 Fastighetsbyrån Nynäshamn svarar Qian C
    Hej Qian!
    Tack för din fina feedback och att Markus fick äran att hjälpa dig att sälja din bostad! Vi hoppas att vi får hjälpa dig vid fler tillfällen i framtiden! Vi önskar dig en fantastisk dag! Med vänliga hälsningar Fastighetsbyrån Nynäshamn
  • 2018-12-01

Olof H skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Trevlig, kunnig och lyssnande. Snyggt prospekt. Uppfyllde förväntningarna som vi hade mer än väl. Läs mer
    2018-12-03 Fastighetsbyrån Nynäshamn svarar Olof H
    Hej Olof! Tack för din fina feedback! Vad glada vi blir av att höra att vi fick visa att vi är bra på det vi gör och uppfyllde dina förväntningar!
    Varmt välkommen tillbaka till oss i framtiden! Vi önskar dig en trevlig dag! Med vänlig hälsning, fastighetsbyrån Nynäshamn.
  • 2018-11-30

Catrin J skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Sålt en sommarstuga i Skärlinge. Mäklaren Magnus Hällgren var väldigt bra, Återkom hela tiden med information och planering. Vi är mycket nöjda med hans arbete vid försäljningen. Läs mer
    2018-12-03 Fastighetsbyrån Nynäshamn svarar Catrin J
    Hej Catrin! Tack för din fina feedback! Vad glada vi blir av att höra det och att Magnus fick äran att hjälpa er.
  • Anis T

2018-11-30

Anis T skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Det är inte första gången man gör affär med Markus och det kommer inte vara den sista! Super trevligt bemötande och bra service 💪 Läs mer
    2018-11-30 Fastighetsbyrån Nynäshamn svarar Anis T
    Hej Anis!
    Tack för din fina feedback och att Markus fått visa vad han är bäst på! Vi hoppas att vi får hjälpa dig vid fler tillfällen i framtiden! Vi önskar dig en fantastisk helg! Med vänliga hälsningar Fastighetsbyrån Nynäshamn
  • Mickael L

2018-11-30

Mickael L skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Vi har köpt ett hus.
    Vi blev bemöt på ett mycket bra sätt av mäklaren.
    Hade inga förväntningar, men blev överraskad av deras trevlighet.
    Mycket bra möte. Läs mer
    2018-11-30 Fastighetsbyrån Nynäshamn svarar Mickael L
    Hej Mickael! Tack för din fina feedback! Vad glada vi blir av att höra att vi överträffade dina förväntningar!
    Vi hoppas att få hjälpa dig i framtiden igen! Vi önskar dig en trevlig helg! Med vänlig hälsning, fastighetsbyrån Nynäshamn.
  • Håkan Olov J

2018-11-29

Håkan Olov J skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Har sålt mitt hus på torö .kunnig och ambitiös. Läs mer
    2018-11-30 Fastighetsbyrån Nynäshamn svarar Håkan Olov J
    Hej Håkan Olov! Tack för din fina feedback! Vad glada vi blir av att höra att vi fick visa att vi är bra på det vi gör!

Lars Anders L skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Mycket bra proffs trevlig kunnig tummen upp Läs mer
    2018-11-30 Fastighetsbyrån Nynäshamn svarar Lars Anders L
    Hej Lars Anders! Tack snälla för dina fina ord! Varmt välkommen tillbaka till oss i framtiden! Vi önskar dig en trevlig helg! Med vänlig hälsning, fastighetsbyrån Nynäshamn.

Frida Lillemor J skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Överlag en bra erfarenhet, bra och trevligt bemötande. Tyvärr kändes det lite o flexibelt när det gällde tider för kontraktsskrivning samt bankmöte Läs mer
    2018-11-30 Fastighetsbyrån Nynäshamn svarar Frida Lillemor J
    Hej Frida Lillemor, Tack för dina fina ord! Vad synd att du upplevde oss som oflexibla, vi har väldigt svårt att styra tider med banken men vi ska såklart ta till oss detta och tänka på det i framtiden. Du är varmt välkommen tillbaka till oss! Vi önskar dig en fin helg! Med vänliga hälsningar Fastighetsbyrån i Nynäshamn

Michael S skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Vi sålde vårt radhus där vi bott i 15 år. Vi va lite oroliga för att det inte skulle bli sålt pga av orolig marknad. Vår mäklare Sara hade ett otroligt proffsigt bemötande och fick oss att känna oss lugna under hela resan. Valet av Sara beror på att vi följt marknaden under en lång tid och hon har visat strålande försäljningssiffror. Hon bevisade verkligen att vi valde rätt mäklare. Vi är extremt nöjda med utfallet och slutpriset hamnade högt över våra förväntningar. Om vi någon gång ska sälja igen kommer valet av mäklare bli lätt. Tack Sara och tack Fastighetsbyrån i Nynäshamn för ett helgjutet och ett imponerande uppdrag. Läs mer
    2018-11-28 Markus M svarar Michael S
    tack för Era fina ord! Det värmer gott :) Vi önskar Er all lycka till
  • 2018-11-19

Carola Elisabet S skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Intag: vi begärde offert från två mäklare och valde Fastighetsbyrån då er bedömning av marknadspris och engagemang för affären var positivare. Ganska omgående korrigerade ni priset och hamnade då på samma pris som de vi valde bort.
    Kvalificering av köpare: första intressenten visade sig varken ha pengar eller lånelöfte vid kontraktskrivande. Den andra intressenten försökte, med ert engagemang, under stress dagen före midsommar få oss att ge ett pris motsvarande vår ”smärtgräns” med en mängd förutsättningar till sin egen fördel. Vi avböjde att delta i ett sådant spel och våra egna undersökningar av personen i fråga styrkte oss i det beslutet. Den tredje intressenten som vi själva skaffade fram och själva visade bostaden för var den som sedan köpte. Affären kom så småningom till stånd, men med visst besvär som banken först förorsakat och sedan löste.
    Kontraktsskrivande: Avtal behövde skrivas vid två tillfällen. Första tillfället fick mäklaren skriva om avtalet två gånger, efter våra påpekanden, innan det blev korrekt. Vid andra tillfället var beloppet felaktigt, viket kunnat få fatala konsekvenser. I båda fallen var avtalen klara mycket sent, bara kort innan avslut. Det var även svårt att föra diskussionen då mäklaren inte var tillgänglig. Detta skapade stor stress och osäkerhet där vi förväntat oss expertis och trygghet. Vi fick heller inte varken förklaring eller ursäkt.
    Stämningen vid avslut/krontraktsskrivandet i en redan komplex affär upplevdes överdrivet uppsluppen, gränsande till oseriös.
    Fastighetsbyråns, och i synnerhet aktuell mäklares, sätt att göra intag, kvalificerandet av köpare, juridiska förmåga samt skrivandet av avtal gör oss förvånade. Det skapade stress och oro. Vi kände inte att vi helt kunde lita på er.
    Vi var tre delägare till denna fastighet. Vi delar alla tre den ovan beskrivna upplevelsen av hur uppdraget skötts. Som sagt, mycket skulle kunna gjorts bättre. Läs mer
    2018-11-21 Fastighetsbyrån Nynäshamn svarar Carola Elisabet S
    Hej Carola,
    Vad tråkigt att höra att du har denna uppfattning om försäljningens gång.
    Ni är jätte viktiga för oss och vi vill alltid göra det bästa för våra kunder! Vi kommer att kontakta dig omgående så att ni får återkoppling gällande detta. Önskar dig en fin dag! Med vänlig hälsning, Camilla Martinsson Fastighetsbyrån Nynäshamn
  • Sven N

2018-11-17

Sven N skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    sålt villa. allt fungerade helt ok. Läs mer
    2018-11-21 Fastighetsbyrån Nynäshamn svarar Sven N
    Hej Sven! Tack för din fina feedback! Vad glada vi blir av att höra att du tycker att allt har fungerat bra och att vi fått visa vad vi kan.
  • 2018-11-13

Ellinor S skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Jag har sålt en bostad via fastighetsbyrån. Jah blev bemött på bästa sätt, hon är duktig på det hon gör och gör sitt yttersta för att få bästa resultat. Jag har även haft henne som min mäklare när vi köpte och sålde vår förra bostad. Hon levde verkligen upp till mina förväntningar. Läs mer
    2018-11-21 Fastighetsbyrån Nynäshamn svarar Ellinor S
    Hej Ellinor! Tack för din fina feedback! Vad glada vi blir av att höra att du tycker att allt har fungerat bra och att Sara har fått visa vad hon är bäst på!
    Varmt välkommen tillbaka till oss i framtiden! Vi önskar dig en fin dag! Med vänlig hälsning, Fastighetsbyrån Nynäshamn.
  • Mikael S

2018-11-08

Mikael S skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    kändes inte så proffsigt...har varit med om betydligt bättre mäklare. Läs mer
    2018-11-08 Fastighetsbyrån Nynäshamn svarar Mikael S
    Hej Mikael,
    Vad tråkigt att höra att du har upplevt oss som oproffsiga.
    Våra kunder är jätte viktiga för oss och vi vill alltid göra det bästa för er. Du får gärna återkomma till oss med feedback på vad du tycker har fungerat mindre bra, så att vi vet vad vi kan göra bättre nästa gång. Ha en fin kväll! Med vänlig hälsning, Camilla Martinsson Fastighetsbyrån Nynäshamn
  • 2018-11-02

Alf Lennart O skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Saklig, tydlig och redovisade det som vi, som köpare, är intresserade av. Var också hjälpsam i dialogen mellan oss och säljaren. Dessutom trevlig och noggrann. Läs mer
    2018-11-08 Fastighetsbyrån Nynäshamn svarar Alf Lennart O
    Hej Alf Lennart! Tack för din fina feedback! Vad glada vi blir av att höra att du tycker att allt har fungerat bra och att vi fått visa vad vi kan.
    Varmt välkommen tillbaka till oss i framtiden! Vi önskar dig en fin kväll! Med vänlig hälsning, fastighetsbyrån Nynäshamn.
  • Owe H

2018-11-01

Owe H skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Köpte lägenhet i Nynäshamn. Allt har fungerat precis som man önskar.
    Mäklaren trevlig och korrekt. Läs mer
    2018-11-08 Fastighetsbyrån Nynäshamn svarar Owe H
    Hej Owe! Tack för din fina feedback! Vi hoppas att vi får äran att hjälpa dig vid ett annat tillfälle. Vi önskar dig en fin kväll! Med vänlig hälsning, Fastighetsbyrån Nynäshamn
  • 2018-10-31

Göran L skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Förväntar mig mer förståelse att gemeneman inte är van med att köpa hus. Eller vilka rutiner banker har gällande handläggningstider. Läs mer
    2018-11-08 Fastighetsbyrån Nynäshamn svarar Göran L
    Hej Göran! Självklart ska vi vara så tydliga vi kan och ge er bra rådgivning. Vad tråkigt att höra att vi inte har varit tillräckligt tydliga denna gång. Hör gärna av dig om det finns något vi kan hjälpa dig med. Ha en fin kväll! Med vänlig hälsning, Camilla Martinsson Fastighetsbyrån Nynäshamn
  • 2018-10-19

Marite D skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Mycket professionellt utfört uppdrag. Läs mer
    2018-11-08 Fastighetsbyrån Nynäshamn svarar Marite D
    Hej Marite,
    Tack för din fina feedback! Vi hoppas att vi får hjälpa dig vid fler tillfällen. Vi önskar dig en fin kväll! Med vänlig hälsning, Camilla Martinsson Fastighetsbyrån Nynäshamn
  • 2018-10-16

Ida K skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Jag & minnsambo köpte vår första bostad. Vi hade en jätte trevlig och pedagogisk mäklare som hette Elin. Så trevlig, snäll & glad! JÄTTE NÖJDA. Läs mer
    2018-11-08 Fastighetsbyrån Nynäshamn svarar Ida K
    Hej Ida! Tack så jätte mycket för din fina feedback! Vad roligt att ni är så nöjda! Hoppas att vi får äran att hjälpa er fler gånger i framtiden. Vi önskar dig en fin kväll! Med vänlig hälsning, Camilla Martinsson ;’Fastighetsbyrån Nynäshamn
  • 2018-10-05

Åsa Margareta V skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Sålt en villa och köpt en villa
    Mycket bra
    Ja
    Mäklaren har varit bra och tillgänglig Läs mer
  • Nils Kenneth J

2018-10-03

Nils Kenneth J skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Trevligt och kunnande mäklare. Läs mer
  • 2018-09-21

Lars Georg A skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Sålt sommarhus. Bra bemötande av mäklaren-Förväntningarna
    överensstämde med mäklarens uppgift- Läs mer

Kjell L skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Sålt lgh Månberget
    Bra bemötande
    Svar direkt på de frågor jag hade
    Arbetade på ett proffsigt sätt inget svammel.

Rekommenderar gärna denna mäklare. Läs mer

Paula Inger K skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Verkligen jattebra service, trevlig maklare, ingenting var besvarligt.

Stort tack till Sara Oxelmark Läs mer
    Fastighetsbyrån Nynäshamn, Sara O, Markus M gillar detta

Jonnie R skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Snabb och suverän service vid köp av bostad. Ni hadde koll på alla bitar och kunde leda oss igenom vårt första bostadsköp med svar pä alla våra frågor. Läs mer
  • Roger K

2018-09-13

Roger K skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Gjort ett utmärkt jobb , vi är jättenöjda med erat arbete , för att sälja fastigheten👍🙂 Läs mer
  • 2018-08-07

Dace K skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Bra bemötande. Mäklaren har lyssnat på kritik angående återkoppling och kontakt med mig som kund. Läs mer
  • 2018-07-09

Karin B skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Mäklaren var kunnig och påläst och entusiastisk och samtidigt saklig och tydlig med bra återkoppling under ärendets gång. Läs mer
  • 2018-07-05

Tiia H skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Vi köpte hus via Fastighetsbyrån Swedbank Nynäshamn - Mäklaren Elin Norin. Köpet gick snabbt och smidigt. Elina är verkligen en super trevlig, angagerad och kunnig mäklare.
    Vi är verkligen super nöjda. Läs mer
  • Carl Eric Jöran W

2018-06-19

Carl Eric Jöran W skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Ömsom vin ömsom vatten. Övervägde byta mäklare i slutskedet eftersom ingenting hände men så plötsligt hände det... Läs mer
  • 2018-06-18

My s skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Elin var en aktiv mäklare som snabbt såg till att min lägenhet kom ut och även höll privata visningar så den såldes snabbt. Otroligt trevlig och duktig! Läs mer
  • 2018-06-07

Gunilla Maria Kristina D skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Som köpare av bostad,ett radhus, blev vi bemötta bra och fortsatte därför använda samma mäklare för att sälja. Som säljare av villa fick vi en känsla av att mäklaren redan bestämt sig för vem bostaden skulle säljas till, en som föranmält intresse, och därmed inte jobbade särskilt aktivt för att hitta andra intressenter. Dessutom slarvade mäklaren med att kolla upp att handpenningen på vårt hus var betald och därmed fick vi strul med slutbetalningen av den bostad vi köpt. Det löste sig i sista stund, men det var lite svettigt några dagar. Läs mer
  • 2018-05-30

Maria C skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Köpt en etta i Nynäshamn. Otroligt trevligt och professionellt bemötande varje gång vi haft kontakt med mäklaren.
    Hon levde helt upp till våra förväntningar.

Kändes äkta och pålitlig. Hjälpsam och tillmötesgående. Läs mer

Fredsgatan 4, 149 30 Nynäshamn