Alla kategorier Mäklare Stockholms län Nynäshamn Fastighetsbyrån Nynäshamn

Fastighetsbyrån Nynäshamn

Fredsgatan 4, 149 30 Nynäshamn — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Nynäshamn och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.
Sickla Allé 7, 13165, NACKA
Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
Linnéa S:
Jag köpte lägenhet av Olof och han var proffsig, kunnig,trevlig och tillmötesgående hela vägen.

Mäklare nära Fastighetsbyrån Nynäshamn:

Fredsgatan 12, Nynäshamn
Varmt välkomna till Mäklarhuset! Läs mer ›
Per S:
Mycket trevligt bemötande, snabba svar både på mail och telefon. Helt enkelt en snabb och smidig affär. Kan inget annat än att rekommendera ...

Fredsgatan 18, NYNÄSHAMN
Tveka inte att komma förbi oss på kontoret. Annars är du givetvis välkommen att ... Läs mer ›
Yasemin L:
Vi har haft god kontakt med Oskar. Han har hjälp oss med det som vi behöver ha hjälp med. När man kontaktar honom så återkommer han snabbt -...

Nynäsvägen 11, Nynäshamn
Maila, ring eller kom förbi oss på kontoret! Läs mer ›
Stefan A:
Jab blev väl bemött, Henrik var även väldigt hjälpsam och snabb med att återkomma med svar på de frågor jag hade.

Läs vad 18 kunder tycker om Fastighetsbyrån Nynäshamn

• Simon G
    Simon G skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Har haft äran att göra affärer med Fastighetsbyrån i Nynäshamn, det är sällan man/jag har träffat på en mäklarbyrå i denna kaliber. Markus är en sådan mäklare som svarar när man ringer, mejlar eller skickar sms och hör det häpna även en som ringer upp när ett samtal är missat! Med sin flexibilitet, framåtanda och enormt höga service nivå slår jag näven i bordet och förklarar denna byrå och mäklare till Sveriges om inte världens bästa. "Droppar micen"
  • Mikael  D
    Mikael D skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Oangagerat bemötande,hanterat kontantinsattsen felaktigt,hitils inte värt det vi betalat
  • Lena H
    Lena H skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Jag anlitade fastighetsbyrån av en slump, fick/begärde en mäklare och allt har fungerat perfekt med denna engagerade, kunniga och empatiska person. Rekomenderar gärna fastighetsbyrån till andra.
  • Janice Boije J
    Janice Boije J skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Bemötandet var proffsigt och vi fick valuta för pengarna? Vi återkommer gärna!
  • Eva Ekman S
    Eva Ekman S skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Hög kompetens och hörsamhet för alla våra önskemål. Skulle verkligen rekommendera fastighetsbyrån.
  • Emil  B
    Emil B skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Markus Martinnsson, de finns mäklare och de finns mäklare. Den här killen är något utöver de vanliga! Jag är otroligt nöjd med Markus jobb. Han har gjort ett fantastiskt jobb från fotografering till avslut. Vilket engagemang, vilja att få alla inblandade parter nöjda.
    De är mycket sällan man träffar sådana personer som Markus som verkligen brinner för sitt jobb. Väldigt god kunskap och genuint intresserad av att få kunden nöjd. Denna mäklare är en klass för sig!
    Jag har aldrig tidigare varit med om någon som underrättar mig vad som händer som Markus gjort. Skrev jag ett mail med fråga till honom så kom de ett svar omgående! De är service!

Markus Martinsson förtjänar all beröm samt respekt från min sida. En otroligt driven kille som kommer att gå hur långt som hellst i livet! :-)
    Markus tar sitt jobb till en ny nivå!
  • Kent P
    Kent P skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Jag ville sälja mitt hus så fort som möjligt och var inte i första hand beroende av ett högt pris på min villa. Min mäklare
    var positiv och engagerad i sitt uppdrag och efter visningarna
    så såldes mitt hus med + på 475000:- på en dag och jag blev informerad om budgivningen flera gånger under dagen.
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Markus Martinsson är en fantastisk mäklare som är mycket kunnig, trovärdig och framförallt väldigt engagerad! En mäklare som är resultatsdriven och vill göra alla inblandade nöjda. Markus ordnade försäljningen på bästa tänkbara sätt för både köpare och säljare. Allt fungerade snabbt och effektivt.

Jag kommer alltid att vända mig till Markus och Fastighetsbyrån i Nynäshamn i fortsättningen.

Stort tack!
    Johanna Sandberg
  • Lars Torbj? F
    Lars Torbj? F skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Bra bemötande och professionellt
  • Kenneth G
    Kenneth G skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Mycket bra bemötande och kunnighet
  • Ove Schj? Q
    Ove Schj? Q skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Vår mäklare Markus Martinsson var oerhört charmig, sympatisk och tillmötesgående - första gången vi träffades. Därefter var han mest upptagen av stora händelser i sitt privatliv. Kontakten med oss blev därefter. Många gånger t.ex inför helger hade vi inte en susning vad som hände ang. eventuellt intresset
    för vår bostad. På det stora hela är ändå Markus en trevlig kille med stora ambitioner för sin framtid.
  • Helena J
    Helena J skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Mäklare Marcus Martinsson är världsklass, proffsig, kunnig, snabb och mycket trevlig. Han sålde mitt hus och jag köpte den lägenhet jag ville ha på fyra dagar. Han ser till att både köpare och säljare är nöjda med sin affär på ett unikt sätt. Kan rekommendera honom och Fastighetsbyrån i Nynäshamn med det varmaste.
    Världsklass helt enkelt!!
  • Therese ?
    Therese ? skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Markus Martinsson, vår mäklare är så bra! Jag kommer aldrig vilja ha någon annan mäklare än Markus, han tar sig an sina bostadsobjekt och sina kunder på bästa möjliga sätt, han får en att känna sig otroligt trygg i bostadsaffären och han återkopplar och sköter affären bättre än jag någonsin kunde tro att en mäklare kunde göra. Mycket skönt när man inte är så kunnig själv. Markus sköter affären och kontakten på ett proffsigt men samtidigt personligt sätt. Markus och Fastighetsbyrån i Nynäshamn kommer jag alltid att rekommendera till mina vänner och bekanta.

Keep up the good work! / Therese Öström
  • Margareta M
    Margareta M skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Trevligt bemötande av en entusiastisk och kunnig mäklare med stort engagemang

Tycker rent allmänt att det är förfärligt dyrt att sälja hus!!!!!
  • Jonatan J
    Jonatan J skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Min mäklare Markus Martinsson.
    Markus hjälper mig och min flickvän med vårat första lägenhets köp och han svarar på alla frågor och ger tips och råd hela tiden. en riktig mäklare som gör hela köpet personligt. ingen jobbig mäklare som bara ser pengar, och vikten med att bara sälja, Utan en som tar fullt ansvar och är personlig och professionell hela tiden. Han har visat lägenheterna x-antal gånger utan problem och ställer alltid upp med ett leende. Du hjälper verkligen mig och hoppas min dröm om lägenheten blir verklighet ute på trehörningen mvh jonte
  • Inga Elisabet D
    Inga Elisabet D skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Helt enligt mina önskningar och affären genomfördes professionellt med kunnig och mycket trevlig personal
  • Tarmo P
    Tarmo P skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Bemötande i Nynäsham var mycket prisvärd Sara får högsta betyg. Tarmo
  • Carl E
    Carl E skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn
    Vår mäklare Markus Martinsson gjorde ett strålande arbete med att sälja vår bostadsrätt i Nynäshamn! Vi är mycket nöjda och kan verkligen rekommendera denna mäklare!

Fredsgatan 4, 149 30 Nynäshamn