Alla kategorier Mäklare Stockholms län Täby SkandiaMäklarna Täby

SkandiaMäklarna Täby

Eskadervägen 14, 183 54 Täby — Visa karta

Vi har varit verksamma sedan 1980 och finns idag på 78 platser i landet. Vårt fina kontor är beläget vid Näsbypark Centrum i Täby. Vi känner väl till marknaden i Täby och har god insikt i vad som efterfrågas just nu. Vi är din lokala mäklare i Täby, Vi ger dig som köpare och säljare personlig service och engagemang.
Sveavägen 52, 11134, Stockholm
Edward & Partners
Shadlee I:
Det jag uppskattar med Eddie är att han arbetar fokuserat, noggrant, systematiskt och professionellt. Uppdaterar kontinuerligt om hur det gå...

Mäklare nära SkandiaMäklarna Täby:

Esplanaden 17b, TÄBY
Om du funderar på att byta boende kan en bra början vara att få en bild av vad d... Läs mer ›
Susanne B:
Väldigt trevligt, proffsigt och positivt bemötande. Jag kände mig väldigt nöjd med min bostadsaffär och fick det stöd jag behövde.
Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
Kom gärna förbi på en kopp kaffe! Läs mer ›
Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
Mathias N:
Jag nyttjade Johans kompetens när jag sålde min lägenhet. Johans professionella bemötande och snabba gensvar på alla mina frågor och funde...

Kemistvägen 10A, TÄBY
Vill du göra en trygg bostadsaffär och få ut det mesta av den? Välkommen till Sv... Läs mer ›
Pia I:
Proffesionell, ansvarstagande och fantastiskt hjälpsam med allt man kan behöva (och säkert också inte behöva) fråga och veta.

Radarvägen 5, TÄBY
Varmt välkommen in på kontoret på Radarvägen 3 -7, Hägernäs Centrum i Täby. Läs mer ›
Andreas M:
Proffsig, trevlig och förtroendeingivande mäklare. Jag rekommenderar honom vidare till människor som går i säljartankar! Tack Mattias!

Läs vad 61 kunder tycker om SkandiaMäklarna Täby

• Anna S
    Anna S skrev om SkandiaMäklarna Täby
    Vi kan varmt rekommendera SkandiaMäklarna Täby! Jenny och Maria har varit proffsiga från början till slut! De har alltid vara nåbara och svarat på alla frågor som vi har haft. Försäljningen gick snabbt och smidigt!
  • Magnus L
    Magnus L skrev om SkandiaMäklarna Täby
    Snabb och smidig försäljning.
    Bra med information och professionellt genomförande.
  • Pom H
    Pom H skrev om SkandiaMäklarna Täby
    Kunnig, service minded och noggran.
  • Katarina M
    Katarina M skrev om SkandiaMäklarna Täby
    Vi har fått ett mycket bra och professionellt bemötande.
  • Lina S
    Lina S skrev om SkandiaMäklarna Täby
    Bra service och ett proffsigt bemötande.
  • Håkan J
    Håkan J skrev om SkandiaMäklarna Täby
    Mycket trevlig och professionell, rak kommunikation - sammanfattningen = bra!
  • Jani P
    Jani P skrev om SkandiaMäklarna Täby
    Mycket bra förmedling av bostadsrätt. Affären gick snabbt och smidigt och allt fungerade verkligen jättebra! Rekommenderas varmt!
  • Linda B
    Linda B skrev om SkandiaMäklarna Täby
    Jenny Forss hjälpte mig sälja mitt hus och bemötandet var professionellt från början till slut.
  • Sophia W
    Sophia W skrev om SkandiaMäklarna Täby
    Trevlig, tillmötesgående, ofta tillgänglig via mail sms och telefonsamtal
  • Inger K
    Inger K skrev om SkandiaMäklarna Täby
    Otroligt proffsig, lätt att ha att göra med, alltid tillgänglig
  • Karin B
    Karin B skrev om SkandiaMäklarna Täby
    Ett bra behagligt bemötande och inkännande av våra önskemål. Lämnade bra information om försäljningen.
  • Daniel G
    Daniel G skrev om SkandiaMäklarna Täby
    Väldigt seriös och bra mäklare. Rekommenderas.
  • Jessica S
    Jessica S skrev om SkandiaMäklarna Täby
    Väl godkänt. Trevlig o proffsig.
  • Stephane L
    Stephane L skrev om SkandiaMäklarna Täby
    bra bemötande, trevlig och professionell
  • Eva M
    Eva M skrev om SkandiaMäklarna Täby
    Vänligt och professionellt bemötande-jag kunde ringa upp när som helst och få hjälp och råd direkt eller bli uppringd samma dag..
  • Malin I
    Malin I skrev om SkandiaMäklarna Täby
    Jättebra och proffsig. Skulle verkligen rekommendera henne:)
  • Gunilla R
    Gunilla R skrev om SkandiaMäklarna Täby
    Jag är mycket nöjd. Trevlig, lugn, kunnig och inte så mycket "säljare" om ni förstår det negativa i det epitetet.
    Skönt med en person som står med båda fötterna på jorden och ger ett ärligt uppriktigt intryck.
  • Ulrika A
    Ulrika A skrev om SkandiaMäklarna Täby
    Trevligt bemötande, affären kändes trygg att genomföra. Bra information. Vi är nöjda! :)
  • Victoria D
    Victoria D skrev om SkandiaMäklarna Täby
    Mycket bra service. Tackar så mycket för allt.Mvh VICTORIA
  • Gunnel H
    Gunnel H skrev om SkandiaMäklarna Täby
    Tjänsten vi köpte var försäljning av en liten lägenhet, 1 rum och kokvrå, dusch och toa.

En mycket duktig mäklare, trevlig, informativ, lätt att samarbeta med, glad och vänlig. Han höll oss informerad om varje steg han tog, höll oss uppdaterade om hela processen från början till slut, vilket vi verkligen uppskattade. Han var alltid tillgänglig.

Om vi någon gång ska sälja en lägenhet/villa finns ingen tvekan om vilken mäklare vi skulle välja!!
  • Tina F
    Tina F skrev om SkandiaMäklarna Täby
    Kunde inte haft en bättre mäklare, profetionell och engagerad.
  • Erik E
    Erik E skrev om SkandiaMäklarna Täby
    Ett proffsigt och bra agerande vilket gjorde att alla inblandade parter blev nöjda.
  • Mikael B
    Mikael B skrev om SkandiaMäklarna Täby
    Mycket trevlig och professionell.
  • Nils Ö
    Nils Ö skrev om SkandiaMäklarna Täby
    Glad, trevlig och professionell - blev således en bra och trygg upplevelse vid bostadsaffären.
  • Johan E
    Johan E skrev om SkandiaMäklarna Täby
    Ulrika är superhärlig och var väldigt mån om sig i hela affären. Det kändes väldigt tryggt att göra affärer med skandiamäklarna och framförallt Ulrika.
  • Daniel F
    Daniel F skrev om SkandiaMäklarna Täby
    Vi tyckte inte alls Ulrika levde upp till de förväntningar vi hade på en mäklare. Kommunikationen var i stort sett obefintlig. Fick känslan av att hon hade för mycket att göra.
  • Håkan C
    Håkan C skrev om SkandiaMäklarna Täby
    Engagerad, professionel, visade mitt boende med stort intresse och förmåga att hantera andra kunder.
  • Angelique M
    Angelique M skrev om SkandiaMäklarna Täby
    Ulrika är en energisk och engagerad mäklare med glimten i ögat. Hon har full koll på alla papper och är en bra förmedlare. Ulrika har förmågan att komma ihåg människor som hon träffat på tidigare visningar och deras behov, vid möten vid nya objekt. Hon löser problem snabbt och kan sitt arbete inom mäkleriet. Ulrika är jordnära med skinn på näsan. Rekommenderas starkt.
    Vi var Köpare.
  • Sara M
    Sara M skrev om SkandiaMäklarna Täby
    Lyhörd, glad och ordning och reda på saker.
  • Roya M
    Roya M skrev om SkandiaMäklarna Täby
    we are very happy to have Ulrika as our consultant!
  • Abbas Z
    Abbas Z skrev om SkandiaMäklarna Täby
    We were really happy and satisfied with their services and are going to recommend them.
  • Gert G
    Gert G skrev om SkandiaMäklarna Täby
    Bra bemötande på Näsby Park kontoret , man vill verkligen göra ett bra jobb , dock är det synd att man ej har bättre sammarbete mellan de olika Skandia kontoren. Men i det hela rekommenderar jag gärna Skandiamäklarna.
  • Agneta N
    Agneta N skrev om SkandiaMäklarna Täby
    Åsa Johansson och Ulrika Källström på kontoret i Näsby Park (Täby) har, var för sig, skött försäljningen av vår förra bostad och köpet av vår nuvarande bostad. Dessa två har varit mycket professionella och perfekta i sitt agerande.
  • Sivert G
    Sivert G skrev om SkandiaMäklarna Täby
    Bra service och bemötande.
    Köp av bostadsrätt
  • Karin L
    Karin L skrev om SkandiaMäklarna Täby
    Ulrika Källström skötte vårt husköp mkt bra. Hon var hjälpsam och duktig. Inget strul eller bekymmer.. Henne kan vi rekommendera.
  • Bengt A
    Bengt A skrev om SkandiaMäklarna Täby
    Försäljning av bostadsrätt. Mycket bra bemötande. Gav underbyggd information om den lokala marknaden och anpassade annonser/visningar till detta.
    Trots en trög marknad lyckades "SM" sälja bostadsrätten till ett bra pris.
    Ett förtroendeingivande företag som gjorde sitt allra bästa för att tillgodose kunden.
  • Lena B
    Lena B skrev om SkandiaMäklarna Täby
    Villaförsäljning. Mycket nöjda.
  • Chatrine E
    Chatrine E skrev om SkandiaMäklarna Täby
    Jag fick ett positivt intryck av Skandiamäklarna, vilket till största del beror på min mäklare, Ulrika Källström. Det var alltid lätt att komma i kontakt med Ulrika, hon svarade snabbt på såväl telefon som mejl. Jag upplevde henne som kompetent och seriös. Om det var Skandiamäklarna eller tillfälligheterna som gjorde att försäljningen av mitt hus gick både snabbt och smärtfritt kan jag inte med säkerhet veta, men det gjorde det.
  • Pär S
    Pär S skrev om SkandiaMäklarna Täby
    Vi var mycket nöjda med hur Ulrika Källström och Skandiamäklarna utförde försäljningsuppdraget av vart hus i Täby. Försäljningpriset hamnade strax över det intervall vi diskuterat och kommit överens om.

Vi fick ett mycket trevligt och professionellt bemötande. Detta avgjorde vart val av mäklare (vi hade även kontaktat ett annat mäklarföretag i Täby, men fick ett bättre intryck av Ulrika och Skandiamäklarna).

Allt fungerade enligt plan, inga hick-ups pa vägen.
  • Camilla R
    Camilla R skrev om SkandiaMäklarna Täby
    Ulrika Källström är en mycket duktig och proffesionell mäklare. Vårt samarbet har fungerat mycket bra. Jag kan varmt rekommendera henne till presumtiva kunder.
  • Jonas B
    Jonas B skrev om SkandiaMäklarna Täby
    Förmedling av Bostadsrätt.
    Bra bemötande. Lokal förankring.
  • Elisabeth O
    Elisabeth O skrev om SkandiaMäklarna Täby
    Min erfarenhet av Skandiamäklarna har endast varit positiv. Trevligt bemötande och engagerade medarbetare.
  • Gunilla B
    Gunilla B skrev om SkandiaMäklarna Täby
    Ulrika Källström är mkt bra och professionell i sitt bemötande både till köpare och säljare. Hon återkopplar alltid fort. Jag rekommenderar henne varmt.
  • Richard H
    Richard H skrev om SkandiaMäklarna Täby
    Alldeles utmärkt. Enda synpunkten är att jag tycker att mäklaren skall ha mer is i magen och en tuffare attityd gentemot presumtiva köparen. Mäklaren skall bevaka säljarens intressen och ständigt jobba för att få ut maximalt belopp.
  • Bengt U
    Bengt U skrev om SkandiaMäklarna Täby
    Skandiamäklarna i Täby, representerat av Ulrika Källström, sålde den lägenhet vi nu bor i här i Hägernäs Strand. Ulrika var påläst, kunnig, affärsmässigt korrekt och samtidigt lyhörd för både köpare och säljares behov.
    Hon gav ett så starkt intryck att hon sedermera även fick uppdraget att sälja vårt hus i Täby Kyrkby. Samma professionella beteende och affären slutfördes med ett gott resultat.
    Det är med nöje som jag och min fru rekommenderar Skandiamäklarna och Ulrika Källström som er partner vid en fastighetsaffär.
  • Ann-Kristin N
    Ann-Kristin N skrev om SkandiaMäklarna Täby
    Mycket bra och säkert bemötande. Rekommenderas å det bästa!
  • Abbas A
    Abbas A skrev om SkandiaMäklarna Täby
    Det verkar att de bryr sig om kunderna och man känner sig trygg att kontakta de när man behöber ha råd och tips och dyl.
    Hittils har jag haft skandia Mäklarna i två omgångar för mina affärer (sälja & köpa hus) och det hänns bekvämt att ha med de att göra.
    Vid näst försäljning tror jag att kommer att anlita de igen
  • Jesper S
    Jesper S skrev om SkandiaMäklarna Täby
    Jättetrevlig & proffsig. Lyssnade på mig som potentiell kund.
  • Nicolae B
    Nicolae B skrev om SkandiaMäklarna Täby
    Allt fungerade mycket bra och snabbt. Vi är jättenöjda.
  • Linda v
    Linda v skrev om SkandiaMäklarna Täby
    Lyhörd, trevlig och otroligt bra!
    Hon sålde vårt hus på en vecka till ett pris vi var nöjda med! :)

Eskadervägen 14, 183 54 Täby