Alla kategorier Mäklare Stockholms län Täby SkandiaMäklarna SkandiaMäklarna Täby
Rekommenderat företag 2015 - SkandiaMäklarna Täby

SkandiaMäklarna Täby

Eskadervägen 14, 183 54 Täby — Visa karta

Vi har varit verksamma sedan 1980 och finns idag på 78 platser i landet. Vårt fina kontor är beläget vid Näsbypark Centrum i Täby. Vi känner väl till marknaden i Täby och har god insikt i vad som efterfrågas just nu. Vi är din lokala mäklare i Täby, Vi ger dig som köpare och säljare personlig service och engagemang.

Läs vad 119 kunder tycker om SkandiaMäklarna Täby

• Anna S
    Anna S skrev om SkandiaMäklarna Täby
    Vi kan varmt rekommendera SkandiaMäklarna Täby! Jenny och Maria har varit proffsiga från början till slut! De har alltid vara nåbara och svarat på alla frågor som vi har haft. Försäljningen gick snabbt och smidigt!
  • Magnus L
    Magnus L skrev om SkandiaMäklarna Täby
    Snabb och smidig försäljning.
    Bra med information och professionellt genomförande.
  • Pom H
    Pom H skrev om SkandiaMäklarna Täby
    Kunnig, service minded och noggran.
  • Sven Erik W
    Sven Erik W skrev om Maria Jansson en del av SkandiaMäklarna Täby
    Maria är mycket proffsig och ambitiös. Jag har stött på många mäklare som varit direkt lata , ointresserade och tämligen veka försäljare och har därför en något skamfilad bild av mäklargebitet. Men Maria representerar inte alls mina fördomar, precis tvärtom faktiskt. Hon gjorde allt vi kunde förvänta oss och en bit utöver det.
    Kan varmt rekommenderas
  • Sara M
    Sara M skrev om Maria Jansson en del av SkandiaMäklarna Täby
    Maria är väldigt proffsig, kunnig och lyhörd.
    Hon har tagit hand om oss på bästa sätt. Alltid tillgänglig och idérik.
    Jag kan starkt rekommendera Maria.
  • Elisabet S
    Elisabet S skrev om Maria Jansson en del av SkandiaMäklarna Täby
    Maria är och har varit både proffisionell, trevlig och hjälpsam. Skulle jag sälja igen i framtiden skulle jag absolut vilja ha henne som mäklare och rekomenderar henne till alla som behöver en mäklare.
    Mycket bra att ha och göra med och duktig säljare!
  • Tobias K
    Tobias K skrev om Maria Jansson en del av SkandiaMäklarna Täby
    Lagt ner tid och mycket jobb, på att få vårt köp samt vår försäljning att bli så bra som möjligt. Varit flexibel och ställt upp, då vi inte kunnat närvara vid t ex besiktning. Det känns som om hon genuint haft vårt bästa i tankarna. Vi är mycket nöjda.
  • Pedram S
    Pedram S skrev om Maria Jansson en del av SkandiaMäklarna Täby
    Jättebra .. Vi tackar Maria för ett toppenjobb.
    Hon var väldigt hjälpsam , kunnig och ärlig .
    Stor tack,
  • Katarina M
    Katarina M skrev om SkandiaMäklarna Täby
    Vi har fått ett mycket bra och professionellt bemötande.
  • Lina S
    Lina S skrev om SkandiaMäklarna Täby
    Bra service och ett proffsigt bemötande.
  • Håkan J
    Håkan J skrev om SkandiaMäklarna Täby
    Mycket trevlig och professionell, rak kommunikation - sammanfattningen = bra!
  • Jani P
    Jani P skrev om SkandiaMäklarna Täby
    Mycket bra förmedling av bostadsrätt. Affären gick snabbt och smidigt och allt fungerade verkligen jättebra! Rekommenderas varmt!
  • Linda B
    Linda B skrev om SkandiaMäklarna Täby
    Jenny Forss hjälpte mig sälja mitt hus och bemötandet var professionellt från början till slut.
  • Cecilia D
    Cecilia D skrev om Åsa Johansson en del av SkandiaMäklarna Täby
    Perfekt service och ett mycket professionellt genomförande av hela affären. Kunde inte vara mer nöjd.
  • Sophia W
    Sophia W skrev om SkandiaMäklarna Täby
    Trevlig, tillmötesgående, ofta tillgänglig via mail sms och telefonsamtal
  • Anna H
    Anna H skrev om Maria Jansson en del av SkandiaMäklarna Täby
    Precis det bemötande en köper önskar!
  • Britt H
    Britt H skrev om Maria Jansson en del av SkandiaMäklarna Täby
    Mycket trevligt bemötande. Den bästa mäklare jag mött.
    Maria har varit mycket snabb i att uppfatta speciella krav med beroende på min höga ålder och vissa förflyttningssvårigheter.
    Det var länge sedan jag senast flyttade.
    Redan efter vårt första sammanträffande började jag tro på att försäljningen skulle lyckas.
    Fotografering av lägenhet, visning och budgivning har skötts mycket smidigt av Maria.
    Jag kunde hela tiden (24 mars till 28 maj) tryggt lita på Marias omdöme och erfarenhet.
    Allt har funkat bra.
    Högsta betyg, (med spets, plus eller VVG)?
  • Inger K
    Inger K skrev om SkandiaMäklarna Täby
    Otroligt proffsig, lätt att ha att göra med, alltid tillgänglig
  • Joakim W
    Joakim W skrev om Maria Jansson en del av SkandiaMäklarna Täby
    En mycket trevlig kvinna som förstår vad kunden vill och gör efter det.
  • constance n
    constance n skrev om Maria Jansson en del av SkandiaMäklarna Täby
    Maria är professionell och har ett vänligt och behagligt sätt, alla kontakt med henne har varit mycket positiv.
  • Neil F
    Neil F skrev om Maria Jansson en del av SkandiaMäklarna Täby
    Maria is a very professional Estate agent, Quick to react
    And open and straight forward.

Kindest Regards,
    Neil Fossett.
    A satisfied customer!
  • David A
    David A skrev om Maria Jansson en del av SkandiaMäklarna Täby
    Maria Jansson är väldigt kunnig, professionell, hjälpsam och trevlig. Kan verkligen rekommendera henne för andra hussäljare.
  • Karin B
    Karin B skrev om SkandiaMäklarna Täby
    Ett bra behagligt bemötande och inkännande av våra önskemål. Lämnade bra information om försäljningen.
  • Daniel U
    Daniel U skrev om Maria Jansson en del av SkandiaMäklarna Täby
    Hon var mycket trevlig, hjälpsam och ärlig. Sånt är bra! :)
  • Alexandra L
    Alexandra L skrev om Maria Jansson en del av SkandiaMäklarna Täby
    Maria gjorde ett toppenjobb! Har inget att klaga på.
  • Sigrun H
    Sigrun H skrev om Åsa Johansson en del av SkandiaMäklarna Täby
    Åsa Johansson gav oss snabb flexibel service, var alltid tillgänglig för frågor och underlättade vårt bostadsköp. Hon lotsade oss igenom processen på ett professionellt och bra sätt.
  • Susann H
    Susann H skrev om Åsa Johansson en del av SkandiaMäklarna Täby
    Super trevlig, kompetent och seriös!
    Skulle lätt anlita henne igen!
  • Daniel G
    Daniel G skrev om SkandiaMäklarna Täby
    Väldigt seriös och bra mäklare. Rekommenderas.
  • Helene H
    Helene H skrev om Maria Jansson en del av SkandiaMäklarna Täby
    Trovärdig, proffsig och tydlig är ord jag tycker beskriver Maria! Även tillgänglig & enormt service medveten. Rekommenderar henne varmt?
  • Jessica S
    Jessica S skrev om SkandiaMäklarna Täby
    Väl godkänt. Trevlig o proffsig.
  • Stephane L
    Stephane L skrev om SkandiaMäklarna Täby
    bra bemötande, trevlig och professionell
  • Eva M
    Eva M skrev om SkandiaMäklarna Täby
    Vänligt och professionellt bemötande-jag kunde ringa upp när som helst och få hjälp och råd direkt eller bli uppringd samma dag..
  • Malin I
    Malin I skrev om SkandiaMäklarna Täby
    Jättebra och proffsig. Skulle verkligen rekommendera henne:)
  • Rikard B
    Rikard B skrev om Maria Jansson en del av SkandiaMäklarna Täby
    Jag kan å de varmaste rekommendera Maria Jansson på Skandiamäklarna i Täby till andra säljare. Hon är en mycket begåvad och socialt ärlig yrkesmänniska som tar sig an sitt uppdrag med stort engagemang och glädje. Hon är mkt proffessionell i sitt yrkesutövande.
  • Gerd S
    Gerd S skrev om Maria Jansson en del av SkandiaMäklarna Täby
    Maria Jansson skötte mäklaruppdraget alldeles utmärkt. Hon hade ett trevligt bemötande och var noggrann med att informera om ärendets fortskridande.
  • Gunilla R
    Gunilla R skrev om SkandiaMäklarna Täby
    Jag är mycket nöjd. Trevlig, lugn, kunnig och inte så mycket "säljare" om ni förstår det negativa i det epitetet.
    Skönt med en person som står med båda fötterna på jorden och ger ett ärligt uppriktigt intryck.
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Maria Jansson en del av SkandiaMäklarna Täby
    Maria Jansson är en mycket professionell mäklare med stort personligt engagemang och med ett trevligt och seriöst kundbemötande.
    I alla delar har Maria infriat mina förväntningar. Hennes förtroendeskapande och trevliga sätt ger ett seriöst intryck, såväl för köpare som säljare..
    Maria är en mycket god representant för Scandiamäklarna och är en förebild för hela mäklarskrået.
  • Inmaculada M
    Inmaculada M skrev om Maria Jansson en del av SkandiaMäklarna Täby
    Maria hjälpte migatt säljä mitt hus. Jag fick ett väldigt bra intryck av henne fran början som gjorde att jag valde Maria som mäklare bland tre andra som jag konsulterade. Det visade sig att jag hade gjort rätt val för att Maria var väldigt profesionellt bade mot mig och mot den potentiella köpare. Hon gav mig mycket bra tips för att fa huset sald, organiserade flera visningar pa ett mycket bra sätt och det ledde till att vi hittade bra köpare och fick huset sald till det priset som vi ville.
  • Mats H
    Mats H skrev om Maria Jansson en del av SkandiaMäklarna Täby
    Synnerligen professionell och förtroendeingivande! Så skulle fler mäklare vara!!
  • David D
    David D skrev om Åsa Johansson en del av SkandiaMäklarna Täby
    Säker, ärlig, har kontroll och erfarenhet vilket ger trygghet och får affären att kännas bra.
  • Yngve T
    Yngve T skrev om Maria Jansson en del av SkandiaMäklarna Täby
    Som mäklare hjälpte Maria oss att sälja en lägenhet i Täby. Hon var hela tiden mycket kompetent, trevlig och effektiv, och resultatet blev mycket bra. Jag tvekar inte om att ge henne högsta betyg.
  • Ulrika A
    Ulrika A skrev om SkandiaMäklarna Täby
    Trevligt bemötande, affären kändes trygg att genomföra. Bra information. Vi är nöjda! :)
  • Victoria D
    Victoria D skrev om SkandiaMäklarna Täby
    Mycket bra service. Tackar så mycket för allt.Mvh VICTORIA
  • Gunnel H
    Gunnel H skrev om SkandiaMäklarna Täby
    Tjänsten vi köpte var försäljning av en liten lägenhet, 1 rum och kokvrå, dusch och toa.

En mycket duktig mäklare, trevlig, informativ, lätt att samarbeta med, glad och vänlig. Han höll oss informerad om varje steg han tog, höll oss uppdaterade om hela processen från början till slut, vilket vi verkligen uppskattade. Han var alltid tillgänglig.

Om vi någon gång ska sälja en lägenhet/villa finns ingen tvekan om vilken mäklare vi skulle välja!!
  • Kim S
    Kim S skrev om Maria Jansson en del av SkandiaMäklarna Täby
    Maria gjorde bra intryck, var tillgänglig och samarbetsvillig under säljprocessen och gjorde ett proffsigt avslut.
  • Andreas J
    Andreas J skrev om Maria Jansson en del av SkandiaMäklarna Täby
    Hon gjorde ett bra jobb när hon sålde vårt hus
  • Tomasz D
    Tomasz D skrev om Åsa Johansson en del av SkandiaMäklarna Täby
    Utmärkt professionell hjälp med försäljning av fastigheter
  • Tina F
    Tina F skrev om SkandiaMäklarna Täby
    Kunde inte haft en bättre mäklare, profetionell och engagerad.
  • Mattias B
    Mattias B skrev om Åsa Johansson en del av SkandiaMäklarna Täby
    Köpt hus via SkandiaMäklarna och upplever att vi fick en utmärkt service och med stort engagemang!
  • Jacob J
    Jacob J skrev om Maria Jansson en del av SkandiaMäklarna Täby
    Så jag måste skriva trettio tecken, suck.. men det går ju ganska fort, ha en bra dag!

Eskadervägen 14, 183 54 Täby