Svensk Fastighetsförmedling Täby

Kemistvägen 10A, 183 79 Täby — Visa karta

Söker du en lokal mäklare med möjlighet till nationell marknadsföring och all kunskap som krävs för en trygg och smidig försäljning? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan bostadsmarknaden här i Täby. Vi vet vad köparna vill ha, vad du ska tänka på inför visning och kan området i detalj.

Vi hjälper dig få ut det mesta av din bostadsaffär, oavsett om du ska köpa, sälja eller bådadera. Vi har varit aktiva i kommunen sedan 1980-talet och vi är en av de mest anlitade mäklarfirmorna i området. Idag är vi 6 fastighetsmäklare på kontoret. Kom gärna förbi och berätta om dina bostadsplaner eller ställ frågor till oss!

Läs vad 114 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Täby

• 2020-03-27

Niklas B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Sålt villafastighet. Mäklare mycket kunnig, erfaren och bra på att kommunicera Läs mer
  • 2020-03-25

Lilian M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Bara positivt.sålt en lägenhet blev bemött på ett bra sätt. Läs mer
  • 2020-03-22

Victor J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Köpte en lägenhet, trevlig mäklare och hjälpsam. Läs mer
  • Daniel L

2020-03-19

Daniel L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Sålde min lägenhet via svensk fastighetsförmedling. Mäklaren var informativ kunnig rak på sak och trevlig Läs mer
  • 2020-03-12

Sofie K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Madelene var en trygg hamn när jag köpte min första, egna lägenhet. Hon lugnade mig när jag oroade mig kring banklån och förklarade ingående hur hela köpet skulle gå till. Jag är otroligt glad att just hon blev min mäklare. Läs mer
    2020-03-12 Madelene B svarar Sofie K
    Tack för dina fina ord Sofie :)
  • 2020-03-12

Eva S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Madelene är proffsig. Förklarar allt på ett bra sätt så man förstår. Följer upp och återkommer hela tiden med allt som händer med vår lägenhetsförsäljning. Läs mer
    2020-03-12 Madelene B svarar Eva S
    Tack så mycket för din fina rekomendation Eva, den gjorde min dag! Jag hoppas att våra vägar korsas igen länge fram!
  • 2020-02-06

Gösta P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Köper hus och säljer lägenhet. Uppmärksam och bra återkoppling. Vi är endast i början av processerna. Läs mer
  • 2020-01-24

Olle Birger B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Jag har sålt en bostadsrätt i Täby.
    Mäklaren har varit lyhörd och vänlig och har skött ärendet på ett mycket kompetent sätt.
    Jag har haft med flera mäklare av blandad kvalitet genom åren - även från Sv Fastighetsförmedling. Så jag hade egentligen inga förväntningar. Jag hoppades på det bästa.
    Och hon är den bästa hittills.
    Hon har inte duckat för svårigheter som funnits på vägen och har med med empati, tålamod och stort engagemang hjälpt till att lösa försäljningen i gott samarbete med mig.
    Bästa tänkbara mäklare. Läs mer
    2020-01-27 Madelene B svarar Olle Birger B
    Hej Olle, Tack för dina fina ord och betyg. Det har varit ett sant nöje att jobba med dig och med lägenheten. Lycka till och ha det fortsatt fint!
  • 2019-12-31

Vikrant M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Oengagerat bemötande, motsvarar inte alls förväntningarna Läs mer
  • 2019-12-26

Maria F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Bra bemötande och service. Våran lägenhets köp gick smidigt till. Tack Läs mer
  • Olga Y

2019-12-09

Olga Y skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    We were really Happy wirh the profesionalism and timing
    We extrémaly recomend her Läs mer
    2020-01-27 Madelene B svarar Olga Y
    Thank you so much for your kind words Olgalicia! I hope that our paths will cross again in the future. I wish you the best!
  • 2019-12-06

Johan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Jag och min sambo köpte en 3a här i Täby. Vi blev väldigt bra bemötta av mäklaren och hon skötte hela affären på ett professionellt sätt. Hon var väldigt lättillgänglig och enkel att ha att göra med.

Det enda som vi från vår sida tyckte var synd var att de (två mäklare som höll i visningen) inte hade koll på om det skulle byggas någonting i närheten. Vilket de båda sa att de inte skulle göra, men senare hittade vi att det visst skulle byggas precis där de sa att de inte skulle byggas. Utöver denna detaljen så var det en väldigt smidig process från vår sida. Läs mer
  • 2019-12-05

Sten W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Vi har sålt vår 3-rums lägenhet i Täby, Roslags Näsby.
    Vår mäklare var kunnig, trevlig, saklig, strukturerad och en mycket duktig säljare.
    Vi måste säga att vår mäklare överträffade alla våra förväntningar med råge och vi vill därför varmt rekommendera henne för andra liknande uppdrag.

Hälsningar
    Sten & Olgalicia Läs mer
    2020-01-27 Madelene B svarar Sten W
    Tack för dina fina ord Sten de värmer! Jag hoppas att våra vägar korsas igen. Ha det så bra :)
  • 2019-10-31

Kerstin Ann-Mari J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Så långt ett proffsigt och väl utfört uppdrag Läs mer
  • 2019-10-22

Daniel W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Köpt parhus. Nöjd med bemötandet men mäklaren redovisade inte listan med budgivare. Jag frågade dock inte efter den. Läs mer
  • Malin W

2019-10-22

Malin W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Madelene hjälpte mig sälja min bostadsrätt. Hon var supertrevlig, lätt att ha att göra med och oerhört proffsig. Mina förväntningar är absolut upplevda och jag skulle utan tvekan rekommendera Madelene till andra! Läs mer
  • 2019-09-23

Henrik B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Köpte lägenhet i Täby. Conny var lugn, trevlig och professionell. Inte det minsta påstridig. Läs mer
  • 2019-09-20

Johan P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Otroligt proffsig och förtroendeingivande och Conny sålde vår lägenhet till ett högre pris än vi trodde. Läs mer
  • 2019-08-30

Ulla Barbro Marianne E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Försäljning av Ravinvägen 7,hus från 1967 med renoveringsbehov. Mäklaren mycket hjälpas och stöttande till en orolig och okunnig säljare. Har lagt ner stort o proffsigt arbete på presentation av objektet med många fina bilder samt 3 visningar vilket ledde till många intresserade spekulanter.Outtröttlig vid budgivning sent på kvällen! Jag är mycket nöjd med hela försäljningen och ett oväntat pris över utgångsbud. Ulla Ericsson Läs mer
  • 2019-08-29

Jenny K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Min mäklare Madde var lugn, trevlig och väldigt tydlig. Hon förklarade bra när jag inte förstod.
    Jag hade förväntat mig ett högre bud på min lägenhet men det gick väldigt trögt.
    Trodde faktiskt att den skulle vara mer ”eftertraktad” än var den faktiskt var.

Överlag så är jag mkt nöjd med Madde! Läs mer
  • 2019-08-23

Emanuel G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Supernöjda med hjälpen av försäljning av vårat hus. Snabbt och smidigt och proffsigt. Läs mer
  • 2019-08-22

Sofia V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Engagerad, kunnig, rak och väldigt trevlig Läs mer
    2019-08-23 Madelene B svarar Sofia V
    Tack Sofia för dina fina ord! Lycka till med din nya bostad :)
  • 2019-08-22

Trevligt bemötande. Förstående och proffsig . Läs mer
  • Anton N

2019-06-24

Anton N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Köpt radhus i Täby kyrkby, proffsigt jobb från mäklaren med kontinuerlig återkoppling under hela processen vilket jag värderar högt. Läs mer
  • 2019-06-19

Peter W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Mycket bra från början till slut, både när det gäller bemötande och genomförande av uppdraget.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-06-14

Lina H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Både sålde och köpte utav samma mäklare, allt gick väldigt snabbt och smidigt.
    Blev väldigt nöjd med resultatet Läs mer
  • 2019-05-31

Ellen H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Vi har fått otrolig hjälp och stöttning i vårat första husköp. Så som ny på marknaden är det en helt ny värld av facktermer och strategier, utan Madelene hade vi inte klarat av att hålla tungan rätt i mun. Tack för all hjälp! Läs mer
    2019-06-13 Madelene B svarar Ellen H
    Tack s mycket för dina fina ord!
  • 2019-05-29

Fredrik T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Innan vi skulle sälja vårt hus i Täby ville vi vara säkra på att vi hade en mäklare som vi båda kände oss nöjda med. Vi träffade måklare från 5 olika firmor innan vi träffade och bestämde oss för Conny Strömbom från Svensk Fastighetsförmedling.

Vi har fått jättebra råd och stöd genom hela processen som gick mycket smidigt från start till mål och rekommenderar gärna Conny till andra! Läs mer
  • 2019-05-26

Jonas Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    3:a om 76 kvm i Roslags Näsby. Proffesionellt, tydligt och lugnt bemötande som uppfyllde våra förväntningar genom en snabb och smidig affär. Läs mer
  • 2019-05-23

Anton W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Trevlig mäklare, rak på sak och ärlig. Läs mer
  • 2019-05-18

Alexander H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Köpte villa med Pool i Täby kyrkby. Conny var trevlig, glad, korrekt, noggrann och neutral. Hade gärna sålt med Conny. Läs mer
  • 2019-04-29

Jon G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Köp av villa, bra bemötande. Saklig, lösningsorienterad. Läs mer
  • Jenny M

2019-04-12

Jenny M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Vi är mycket nöjda med allt ifrån proffsigt bemötande, kontakt, extra visning... snabbt smidigt och förtroendeingivande! Tack! Läs mer
  • 2019-04-08

Tommy T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Träffade mäklaren första gången för 3 månader sedan då jag ville ha hjälp med att sälja mitt kedjehus. Mina förväntningar var att detta skulle lösas på ett bra och smidigt sätt där mäklaren skötte om 'allt' och att affären genomfördes inom rimlig tid.
    Mäklaren med assistent har varit proffsiga och skött det hela som förväntat med råge! God information i alla faser och alltid ett trevligt bemötande! Är mycket tacksam för att jag anlitade Svensk Fastighetsförmedling! Läs mer
    2019-04-11 Madelene B svarar Tommy T
    Tack för dina fina ord Tommy! Det var ett nöje att samarbeta med dig genom försäljningen av ditt hus. Lycka till i din nya bostad!
  • 2019-03-23

Inti O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Seriös och träffsäker. Rekommenderas. Läs mer
  • 2019-03-12

Ahdieh M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Jag tyckte att mäklaren hade jätte bra bemötande och svarade på våra frågor på ett trevligt och professionellt sätt! Läs mer
    2019-04-11 Madelene B svarar Ahdieh M
    Tack så mycket Ahdieh det värmer mäklarhjärtat att höra!
  • 2019-03-04

Magnus G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Köpte lägenhet i Täby där både budgivning och kontraktsskrivning skedde smidigt.

Nöjd kund! Läs mer
  • 2019-03-03

Nickolas W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Har sålt en bostadsrätt. Korrekt och tydligt bemötande av mäklaren, som tydligt klargjorde vad som krävdes ömsesidigt för en smidig säljprocess.
    Förväntningarna var att få till en så snabb affär som möjligt pga flytt. Lägenheten blev såld en vecka efter den annonserades ut. Läs mer
  • 2019-02-08

Inger G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Sålt villa i Täby, mäklaren mycket trevlig och kunnig. Snabbt resultat och bra information under försäljningsprocessen.
    Resultatet över förväntan. Läs mer
  • 2018-12-19

Maria H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Conny är väldigt professionell i sitt bemötande och inger förtroende hos såväl säljare och köpare. Som köpare känner man sig trygg med sitt köp. Läs mer
  • 2018-12-02

Ann-Charlotte F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Väldigt trevligt och lätt att samarbeta med. Super! Läs mer
  • 2018-11-19

Gustav A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Har haft Conny förut vid försäljning av bostad. Denna gången var inget undantag utan allt gick smidigt och snabbt utan massa tjafs. Kan varmt rekommendera Conny Strömbom. Läs mer
  • 2018-11-18

Jesper K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Bra koll på prospektet, föreningen och allt kring försäljningen. Trevligt bemötande även om vi hade väldigt lite kontakt. Läs mer
  • 2018-11-12

Kristina M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Conny överträffade vår förväntan. Med all sin kunskap och alla goda tips kände vi oss trygga med honom från dag ett. Han höll vad han lovade och sålde vårt hus inom 1,5 vecka och i prisintervallet vi hade kommit överens om. Stort tack för all din hjälp och alla goda råd. Vi har redan rekommenderat dig till flera andra som går i säljartankar i Täby. Läs mer
  • 2018-11-12

Mathias V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Trevlig, kunnig och hjälpsam. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2018-11-07

Markus C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Conny blev utvald genom att möta ett antal mäklare och han visade på en gång en stor portion av lyhördhet, tydlighet i Svensk Fasts erbjudande och gemensam säljstrategi som jag efterfrågat. Vid försäljning av huset så levdes dessa förväntningar upp till fullo samt bevis på ett nära samarbete, förmågan att förhandla med ibland svåra motparter och framför allt ett 100% engagemang.

Säljer jag igen säljer jag med Conny! Läs mer
  • 2018-11-05

Sarah A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    En trygg och kunnig mäklaren som jag varmt kan rekommendera. Sålde en lägenhet i Hägernäs i Täby.

Mvh Sarah Asterhag Läs mer
  • 2018-11-02

Caroline Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Vi har köpt en lägenhet i Hägernäs. Mäklaren som var på plats, Conny Strömbom, kändes avslappnad och var väldigt trevlig. Även dagen efter visningen när han ringde och återkopplade var han inte för på, som jag kan uppleva av tidigare mäklare jag träffat. Han låter oss intressenter visa att vi faktiskt är intresserade.
    Har inget att påpeka.
    Så för att sammanfatta, riktigt bra mäklare! Läs mer
  • Anders H

2018-10-23

Anders H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Nu har vi sålt villan i Täby efter 32 år! Hjälpen vi fått av mäklaren,
    Conny Strömbom, efter lite besvär med köparna var ovärderlig utan det stödet från mäklaren undrar jag hur det gått. Bra och trevligt bemötande i tid och otid. Läs mer

Kemistvägen 10A, 183 79 Täby