Svensk Fastighetsförmedling Täby

Svensk Fastighetsförmedling Täby

Söker du en lokal mäklare med möjlighet till nationell marknadsföring och all kunskap som krävs för en trygg och smidig försäljning? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan bostadsmarknaden här i Täby. Vi vet vad köparna vill ha, vad du ska tänka på inför visning och kan området i detalj.

Vi hjälper dig få ut det mesta av din bostadsaffär, oavsett om du ska köpa, sälja eller bådadera. Vi har varit aktiva i kommunen sedan 1980-talet och vi är en av de mest anlitade mäklarfirmorna i området. Idag är vi 6 fastighetsmäklare på kontoret. Kom gärna förbi och berätta om dina bostadsplaner eller ställ frågor till oss!

Läs vad 212 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Täby 2

2022-10-04 Verifierad kund
    Kände mig trygg genom hela försäljningen eftersom Katarina informerade tydligt, var aktiv och gav goda råd.
    2022-09-22 Verifierad kund
    Vänligt och trevligt bemötande. Proffsigt genomförd fastighetsaffär. Jag är mycket nöjd.
    2022-09-04 Verifierad kund
    Service
    Kompetens
    Kommunikation
    • Hägernäs Strand
    2022-07-20 Verifierad kund
    Professionel under hela processen
    Tacklade uppkomna problem mycket bra
    Blev bemött mycket bra
    Hade inga förväntningar inför köp av bostad men Mäklaren höll tråden på rätt nivå
    Mäklare kommer att rekommenderas av mig som köpare
    När det blir dags för mig att sälja lgh så kommer han att bli kontaktad
    2022-05-30 Verifierad kund
    Bra och proffsigt upplägg. Trots turbulent omgivning behöll mäklaren lungnet och höll sig till ursprunglig strategi. Bra och vettiga resonemang att som säljare av bostad ta till sig.
    • Hägerneholm
    2022-05-13 Verifierad kund
    Efter en seg start, lyckades mäklaren få fart på försäljningen.
    • Ella Gård
    2022-05-04 Verifierad kund
    Very professional, efficient, helpful. Highly recommended.
    2022-03-28 Verifierad kund
    Bra och kunniga mäklare som kan sitt jobb.
  • skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    2022-03-16 Spontant omdöme
    Tack Joakim för ditt engagemang, dina goda råd och ett väldigt bra slutpris!
    Jag är mer än nöjd och rekommenderar Joakim till alla som är i säljtankar!
    • Grindtorp
    2022-02-15 Verifierad kund
    Bra bemötande, angagerad och noggrann med upplägg och planer för försäljningen. Förväntningarna uppnåddes och blev mer än nöjd. Fick bostaden sold innan visning vilket var väldigt skönt och snabbt gick det.
    2022-02-09 Verifierad kund
    En utmärkt arbetsinsats utfört med stor proffesionalism.
    2022-02-09 Verifierad kund
    Vänlig och pedagogisk bemötande
    Mäklaren levde upp till våra förväntningar
    Mycket bra rakt igenom!
    2022-02-01 Verifierad kund
    Emilia Grund, fint bemötande, kunnig. Jordnära och insiktsfull. Rekommenderar henne varmt.
    2022-02-01 Verifierad kund
    Mkt seriöst bemötande ,känns tryggt att köpa
    2021-12-08 Verifierad kund
    Under hela processen, från initierande dialog gällande försäljning tills avslut har Svensk Fast´s representanter varit supporterande på ett mycket gott sätt. Alltid i balans, alltid skapat en trygghet för oss som inte var så vana. Jag kan varmt rekommendera dem!
    2021-12-07 Verifierad kund
    Conny var grym genom hela processen! Professionell och lätt att få tag på och verkade kommuniera bra mellan oss och säljarna!

Hela processen - från visning till uppföljning till kontraktskrivning sköttes friktionsfritt och det kändes ärligt och tryggt!
  • Olivia W
    2021-12-06 Verifierad kund
    Vi blev rekommenderade att anlita Conny och oj vad glada vi är för det! Conny bemötte oss väl och var väldigt proffsig i sitt utförande. Han delade med sig av sin ”spelidé” och vägledde oss hur vi skulle gå tillväga för att vi skulle lyckas så bra som möjligt med vår lägenhetsförsäljning. Hela försäljningsprocessen var smidig och med mycket god kvalitet. Vi skulle anlita Conny igen för framtida försäljningar.
    2021-12-03 Verifierad kund
    Lugn, proffsig och kunnig. La upp en bra plan och hade en tanke med allt. Kan rekommendera Joakim om du ska sälja din bostad!
    2021-11-21 Verifierad kund
    Allt fungerade snabbt och smidigt och med vänligt bemötande
    2021-11-15 Verifierad kund
    Blev myket bra bemött och försäljningen gick fort smidigt.
    Mäklaren var tydlig och duktig på sitt jobb.
    2021-11-15 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemött.
    Fick svar på alla mina frågor, hade ju kanske inte så mycket att fråga.
    Ordnade en snabb affär för mig då jag redan visste vad jag ville ha.
    mvh
    Margareta
    2021-10-31 Verifierad kund
    Joakim är väldigt professionell och trevlig! Det märks att han har stor erfarenhet som mäklare. Väldigt nöjda med försäljningen och skulle rekommendera honom varmt till andra.
    2021-10-28 Verifierad kund
    Joakim är oerhört kunnig, proffsig och engagerad och jag kan varmt rekommendera honom!
    2021-10-21 Verifierad kund
    Vi kände oss nöjda och trygga vid köp av bostad. Mäklaren var ärlig och rak i kommunikationen med vad som eventuellt behövde åtgärdas med huset. Upplevdes kunnig och erfaren.
    2021-10-16 Verifierad kund
    Conny guidar dig tryggt genom de olika delarna vid en försäljning med sin långa erfarenhet och lugn.
    2021-10-15 Verifierad kund
    Tydlig och korrekt information. Snabb respons på frågor.
    2021-10-12 Verifierad kund
    Fantastiskt service som alltid. Har anlitat Svensk Fastighetsförmedling Täby i tidigare försäljningar och alltid 5+ service. Bästa mäklaren i Täby.
    2021-09-27 Verifierad kund
    Proffsigt, personlig bemötande.
    Förväntningarna var att vi skulle få en snabb och relativt effektiv affär. Och det blev det.
    2021-09-01 Verifierad kund
    Fantastisk mäklare. Lyhörd och engagerad från början till slut. Rekommenderas!
    2021-08-21 Verifierad kund
    En tydlig plan från början för hur försäljningen skulle gå till. En plan som sedan hölls med ett resultat som överträffade förväntningarna. Verkligen Walk the talk.
    Ett proffsigt och förtroendeingivande bemötande hela vägen.
    2021-08-18 Verifierad kund
    Proffsig, ärlig och oerhört kompetent!
    Det är andra gången vi anlitar Conny för försäljning av hus och han har gjort ett fantastiskt jobb båda gångerna. Tack!
    /Petra
    2021-08-18 Verifierad kund
    Väldigt bra bemött av mäklaren. Han pratade väldigt lungt, tydligt och trevligt.
    2021-07-07 Verifierad kund
    VI har anlitat Svensk Fastighetsförmedling tidigare och då precis som nu så är vi jättenöjda med samarbetet.
    2021-07-07 Verifierad kund
    Tydlig, trevlig och tillmötesgående - hela upplevelsen toppen från start till mål.
    2021-07-06 Verifierad kund
    Conny är oerhört professionell och använder sitt stora nätverk till att metodiskt arbeta sig igenom försäljningen. Han lovar inte för mycket, utan är saklig, men levererar fantastiska resultat!
    Vi har nu sålt två hus med Conny och är mycket nöjda.
  • Adam C
    2021-07-05 Verifierad kund
    Klockren service från start till slut. Conny har arbetat på ett tydligt och informativt vis samtidigt som han har ett lugn som smittar av sig. Är supernöjd med allt, rekommenderas starkt!
    2021-06-22 Verifierad kund
    Trevligt och personligt bemötande av mäklaren. Snabb och effektiv affär vid köp av bostaden! Mycket nöjd!
  • Tobias L
    • Hägerneholm
    2021-06-12 Verifierad kund
    Bra och trevligt bemötande. Kunniga och det blev ett bra resultat.
    2021-06-01 Verifierad kund
    Conny, stod ut med mitt kontrollbehov på ett professionellt sätt och hans råd ledde till att jag fick väldigt bra betalt för min lägenhet.
    • Viggbyholm
    2021-05-19 Verifierad kund
    Väldigt snabb och korrekt Mäklarförsäljning.
    2021-05-13 Verifierad kund
    Köpt och sålt hus. Proffsig och effektiv mäklare. Vi är mycket nöjda Svensk Fastighetsförmedling Täby.
    2021-05-12 Verifierad kund
    Jag kontaktade Svensk Fast. då de var mäklare vid försäljning och köp av mina hus i Vällingby år 2002. Jag var nöjd den gången och och varudeklarationerna gav också en fin säkerhet.
    Jag blev bra bemött denna gång också och kände redan till säljprocessen men den var nu något vidareutvecklad. Styling erbjöds och säljmaterialet var tydligt samt denna gång också med en vacker konstnärlig utformning, speciellt fotografiskt.
    Hela processen hanterades på ett bra sätt och med löpande kontakt med mäklaren. Besiktningen till Varudeklarationen gjordes också på ett bra sätt och med god noggrannhet.
    Sammanfattningsvis så kan jag rekommendera Svensk Fast. i Täby för husförsäljning.
    2021-05-12 Verifierad kund
    När stora affärer ska genomföras är det skönt att ta hjälp av någon med god erfarenhet och stor portion magkänsla för hur man bäst ska navigera. Conny visade prov på både och.
    Vi är väldigt nöjda med alla delar av säljresan och kan varmt rekommendera Conny och Sv. Fastighetsförmedling.
    /Klas o Christina
    2021-05-04 Verifierad kund
    Joakim Öberg med sin långa erfarenhet, engagemang och professionella attityd gjorde vår fastighetsaffär hur smidig som helst med ett fantastiskt resultat! Vi är super-nöjda. Detta är andra gången vi anlitar honom som mäklare.
    2021-05-04 Verifierad kund
    Joakim är en utomordentligt duktig mäklare. Vi är mer än nöjda med honom och kommer att rekommendera honom vidare.
    2021-05-03 Verifierad kund
    Professionell hantering hela vägen. Attention och detaljkoll. Inte känslan av "kvantitet före kvalitet" som jag noterat hos andra mäklsrfirmor.
  • skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    2021-03-29 Spontant omdöme
    Jag hade god erfarenhet av Conny som mäklare så han sålde vårt hus i Ellagård. Nu ville jag diskutera med honom hur jag skulle gå till väga vid en eventuell försäljning av min 5-rums lägenhet.
    Conny hade då en lägenhet (2-rum) till salu som möjligen kunde passa mig. Ordnade en privat visning av den redan dagen efter och vi skrev kontrakt dagen efter det igen.
    Snabbt, säkert och professionellt arbete där vi, både jag som köpare och säljaren, kände oss trygga och därmed kunde en snabb affär bli av som passade båda parter som hand i handske.
    2021-03-29 Verifierad kund
    Jag har sålt en 3:a (Brf) i Täby (åt svärmor).
    Mäklaren har varit mycket professionell i hela försäljningsprocessen. Tydlig, och klara besked, ingen stress att avsluta affären, trevligt bemötande.
  • Filip B
    köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Täby
    2021-03-24 Verifierad kund
    Conny har skött köpet av ny min bostadsrätt för mig och mina barn på ett snyggt och effektivt sätt. Fin service och hög tillgänglighet hela vägen!
    2021-03-22 Verifierad kund
    Ett proffsigt bemötande och hantering av försäljning gällande bostadsrätt på Källtorpsvägen 16 Näsbypark