Svensk Fastighetsförmedling Täby

Kemistvägen 10A, 183 79 Täby — Visa karta

Söker du en lokal mäklare med möjlighet till nationell marknadsföring och all kunskap som krävs för en trygg och smidig försäljning? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan bostadsmarknaden här i Täby. Vi vet vad köparna vill ha, vad du ska tänka på inför visning och kan området i detalj.

Vi hjälper dig få ut det mesta av din bostadsaffär, oavsett om du ska köpa, sälja eller bådadera. Vi har varit aktiva i kommunen sedan 1980-talet och vi är en av de mest anlitade mäklarfirmorna i området. Idag är vi 6 fastighetsmäklare på kontoret. Kom gärna förbi och berätta om dina bostadsplaner eller ställ frågor till oss!

Läs vad 124 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Täby

• 2020-08-15

Vincent F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Madelen är tillmötesgående, flexibel, förstående och lägger ner ett stort engagemang på sina kunder. Läs mer
  • 2020-07-19

Andreas N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Snabb effektiv o kompetent. Avslutade affären snabbt Läs mer
    2020-07-22 Madelene B svarar Andreas N
    Hej Andreas, tack för dina fina ord! Önskar dig lycka till med ditt nya boende!
  • 2020-07-14

Christofer L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Trevlig mäklare, informativ och kunnig om objektet.
    Mycket trevlig upplevelse och väldigt snygg presentation av objektet i prospektet. Läs mer
  • 2020-07-10

Bin L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    We bought a house in Tåby. Joakim is very nice. Läs mer
  • 2020-07-08

Kent W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Bokning och kontraktskrivning gällande tomtköp och nybyggnation av hus. Ev. försäljning av nuvarande bostad.
    Professionellt bemötande, ordning och reda.
    Är ännu tidigt i köp- och säljprocessen. Läs mer
  • 2020-06-25

Bulent K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Sålt lägenhet i Täby
    Conny Strömbom är tillmötesgående och väldigt trevlig. Han var väldigt positiv trots under dessa Coronatider, mycket aktiv ,bra koll på marknaden och genuint intresserad av att få till en bra affär. Han såg till att alla vart nöjda till slut.
    Vi hade inga större förväntningar under dessa tider men det sluta med över förväntan.
    Conny är väldigt bra mäklare och rekommenderas varmt från oss. Läs mer
  • 2020-06-15

Markus G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Vi har både köpt samt sålt bostad av samma mäklare, han har verkligen gjort allt och lite till för att möta våra behov.

Om jag kommer göra bostadsaffär igen, hoppas jag att samma mäklare jobbar kvar, kommer välja han igen, utan att tveka.

Kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Täby. Läs mer
  • 2020-06-06

Fredrik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Madelene återkopplade snabbt och var kunnig inom området. Inga problem när vi bytte tillträdesdatum. Läs mer
  • 2020-05-07

Ester R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Sålt lägenhet. Blev väldigt bra bemött från första mötet och även efter försäljningen gällande frågor kring deklaration och frågor om andra objekt som jag själv tittade på att köpa. Jag hade som förväntning att få lägenheten såld på ett smidigt sätt och slippa göra en massa jobb själv vilket jag verkligen upplevde att mäklaren skötte väldigt bra. Jag fick bra och tydlig information hela tiden och hon bollade de viktiga sakerna med mig utan att jag kände att jag behövde ta något ansvar. Jag upplevde att mäklaren hela tiden ville mitt bästa och var mån om att slutpriset skulle bli det jag önskade och att förloppet inte skulle dra ut på tiden. Jag frågade en massa frågor och fick bra svar på allt. Tydlig och rak kommunikation och ett stort hjärta. Otroligt nöjd och skulle absolut inte tveka på att ha samma mäklare igen. Läs mer
    2020-05-08 Madelene B svarar Ester R
    Tack för dina fina ord Ester de värmer! Det var ett rent nöje att få ha hand om eran försäljning!
  • 2020-05-04

Michael K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Super kille! Trevlig och professionell, transparant och lyssnade på en. Läs mer
  • 2020-03-27

Niklas B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Sålt villafastighet. Mäklare mycket kunnig, erfaren och bra på att kommunicera Läs mer
  • 2020-03-25

Lilian M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Bara positivt.sålt en lägenhet blev bemött på ett bra sätt. Läs mer
  • 2020-03-22

Victor J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Köpte en lägenhet, trevlig mäklare och hjälpsam. Läs mer
  • Daniel L

2020-03-19

Daniel L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Sålde min lägenhet via svensk fastighetsförmedling. Mäklaren var informativ kunnig rak på sak och trevlig Läs mer
  • 2020-03-12

Sofie K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Madelene var en trygg hamn när jag köpte min första, egna lägenhet. Hon lugnade mig när jag oroade mig kring banklån och förklarade ingående hur hela köpet skulle gå till. Jag är otroligt glad att just hon blev min mäklare. Läs mer
    2020-03-12 Madelene B svarar Sofie K
    Tack för dina fina ord Sofie :)
  • 2020-03-12

Eva S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Madelene är proffsig. Förklarar allt på ett bra sätt så man förstår. Följer upp och återkommer hela tiden med allt som händer med vår lägenhetsförsäljning. Läs mer
    2020-03-12 Madelene B svarar Eva S
    Tack så mycket för din fina rekomendation Eva, den gjorde min dag! Jag hoppas att våra vägar korsas igen länge fram!
  • 2020-02-06

Gösta P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Köper hus och säljer lägenhet. Uppmärksam och bra återkoppling. Vi är endast i början av processerna. Läs mer
  • 2020-01-24

Olle Birger B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Jag har sålt en bostadsrätt i Täby.
    Mäklaren har varit lyhörd och vänlig och har skött ärendet på ett mycket kompetent sätt.
    Jag har haft med flera mäklare av blandad kvalitet genom åren - även från Sv Fastighetsförmedling. Så jag hade egentligen inga förväntningar. Jag hoppades på det bästa.
    Och hon är den bästa hittills.
    Hon har inte duckat för svårigheter som funnits på vägen och har med med empati, tålamod och stort engagemang hjälpt till att lösa försäljningen i gott samarbete med mig.
    Bästa tänkbara mäklare. Läs mer
    2020-01-27 Madelene B svarar Olle Birger B
    Hej Olle, Tack för dina fina ord och betyg. Det har varit ett sant nöje att jobba med dig och med lägenheten. Lycka till och ha det fortsatt fint!
  • 2019-12-31

Vikrant M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Oengagerat bemötande, motsvarar inte alls förväntningarna Läs mer
  • 2019-12-26

Maria F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Bra bemötande och service. Våran lägenhets köp gick smidigt till. Tack Läs mer
  • Olga Y

2019-12-09

Olga Y skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    We were really Happy wirh the profesionalism and timing
    We extrémaly recomend her Läs mer
    2020-01-27 Madelene B svarar Olga Y
    Thank you so much for your kind words Olgalicia! I hope that our paths will cross again in the future. I wish you the best!
  • 2019-12-06

Johan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Jag och min sambo köpte en 3a här i Täby. Vi blev väldigt bra bemötta av mäklaren och hon skötte hela affären på ett professionellt sätt. Hon var väldigt lättillgänglig och enkel att ha att göra med.

Det enda som vi från vår sida tyckte var synd var att de (två mäklare som höll i visningen) inte hade koll på om det skulle byggas någonting i närheten. Vilket de båda sa att de inte skulle göra, men senare hittade vi att det visst skulle byggas precis där de sa att de inte skulle byggas. Utöver denna detaljen så var det en väldigt smidig process från vår sida. Läs mer
  • 2019-12-05

Sten W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Vi har sålt vår 3-rums lägenhet i Täby, Roslags Näsby.
    Vår mäklare var kunnig, trevlig, saklig, strukturerad och en mycket duktig säljare.
    Vi måste säga att vår mäklare överträffade alla våra förväntningar med råge och vi vill därför varmt rekommendera henne för andra liknande uppdrag.

Hälsningar
    Sten & Olgalicia Läs mer
    2020-01-27 Madelene B svarar Sten W
    Tack för dina fina ord Sten de värmer! Jag hoppas att våra vägar korsas igen. Ha det så bra :)
  • 2019-10-31

Kerstin Ann-Mari J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Så långt ett proffsigt och väl utfört uppdrag Läs mer
  • 2019-10-22

Daniel W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Köpt parhus. Nöjd med bemötandet men mäklaren redovisade inte listan med budgivare. Jag frågade dock inte efter den. Läs mer
  • Malin W

2019-10-22

Malin W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Madelene hjälpte mig sälja min bostadsrätt. Hon var supertrevlig, lätt att ha att göra med och oerhört proffsig. Mina förväntningar är absolut upplevda och jag skulle utan tvekan rekommendera Madelene till andra! Läs mer
  • 2019-09-23

Henrik B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Köpte lägenhet i Täby. Conny var lugn, trevlig och professionell. Inte det minsta påstridig. Läs mer
  • 2019-09-20

Johan P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Otroligt proffsig och förtroendeingivande och Conny sålde vår lägenhet till ett högre pris än vi trodde. Läs mer
  • 2019-08-30

Ulla Barbro Marianne E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Försäljning av Ravinvägen 7,hus från 1967 med renoveringsbehov. Mäklaren mycket hjälpas och stöttande till en orolig och okunnig säljare. Har lagt ner stort o proffsigt arbete på presentation av objektet med många fina bilder samt 3 visningar vilket ledde till många intresserade spekulanter.Outtröttlig vid budgivning sent på kvällen! Jag är mycket nöjd med hela försäljningen och ett oväntat pris över utgångsbud. Ulla Ericsson Läs mer
  • 2019-08-29

Jenny K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Min mäklare Madde var lugn, trevlig och väldigt tydlig. Hon förklarade bra när jag inte förstod.
    Jag hade förväntat mig ett högre bud på min lägenhet men det gick väldigt trögt.
    Trodde faktiskt att den skulle vara mer ”eftertraktad” än var den faktiskt var.

Överlag så är jag mkt nöjd med Madde! Läs mer
  • 2019-08-23

Emanuel G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Supernöjda med hjälpen av försäljning av vårat hus. Snabbt och smidigt och proffsigt. Läs mer
  • 2019-08-22

Sofia V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Engagerad, kunnig, rak och väldigt trevlig Läs mer
    2019-08-23 Madelene B svarar Sofia V
    Tack Sofia för dina fina ord! Lycka till med din nya bostad :)
  • 2019-08-22

Trevligt bemötande. Förstående och proffsig . Läs mer
  • Anton N

2019-06-24

Anton N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Köpt radhus i Täby kyrkby, proffsigt jobb från mäklaren med kontinuerlig återkoppling under hela processen vilket jag värderar högt. Läs mer
  • 2019-06-19

Peter W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Mycket bra från början till slut, både när det gäller bemötande och genomförande av uppdraget.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-06-14

Lina H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Både sålde och köpte utav samma mäklare, allt gick väldigt snabbt och smidigt.
    Blev väldigt nöjd med resultatet Läs mer
  • 2019-05-31

Ellen H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Vi har fått otrolig hjälp och stöttning i vårat första husköp. Så som ny på marknaden är det en helt ny värld av facktermer och strategier, utan Madelene hade vi inte klarat av att hålla tungan rätt i mun. Tack för all hjälp! Läs mer
    2019-06-13 Madelene B svarar Ellen H
    Tack s mycket för dina fina ord!
  • 2019-05-29

Fredrik T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Innan vi skulle sälja vårt hus i Täby ville vi vara säkra på att vi hade en mäklare som vi båda kände oss nöjda med. Vi träffade måklare från 5 olika firmor innan vi träffade och bestämde oss för Conny Strömbom från Svensk Fastighetsförmedling.

Vi har fått jättebra råd och stöd genom hela processen som gick mycket smidigt från start till mål och rekommenderar gärna Conny till andra! Läs mer
  • 2019-05-26

Jonas Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    3:a om 76 kvm i Roslags Näsby. Proffesionellt, tydligt och lugnt bemötande som uppfyllde våra förväntningar genom en snabb och smidig affär. Läs mer
  • 2019-05-23

Anton W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Trevlig mäklare, rak på sak och ärlig. Läs mer
  • 2019-05-18

Alexander H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Köpte villa med Pool i Täby kyrkby. Conny var trevlig, glad, korrekt, noggrann och neutral. Hade gärna sålt med Conny. Läs mer
  • 2019-04-29

Jon G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Köp av villa, bra bemötande. Saklig, lösningsorienterad. Läs mer
  • Jenny M

2019-04-12

Jenny M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Vi är mycket nöjda med allt ifrån proffsigt bemötande, kontakt, extra visning... snabbt smidigt och förtroendeingivande! Tack! Läs mer
  • 2019-04-08

Tommy T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Träffade mäklaren första gången för 3 månader sedan då jag ville ha hjälp med att sälja mitt kedjehus. Mina förväntningar var att detta skulle lösas på ett bra och smidigt sätt där mäklaren skötte om 'allt' och att affären genomfördes inom rimlig tid.
    Mäklaren med assistent har varit proffsiga och skött det hela som förväntat med råge! God information i alla faser och alltid ett trevligt bemötande! Är mycket tacksam för att jag anlitade Svensk Fastighetsförmedling! Läs mer
    2019-04-11 Madelene B svarar Tommy T
    Tack för dina fina ord Tommy! Det var ett nöje att samarbeta med dig genom försäljningen av ditt hus. Lycka till i din nya bostad!
  • 2019-03-23

Inti O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Seriös och träffsäker. Rekommenderas. Läs mer
  • 2019-03-12

Ahdieh M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Jag tyckte att mäklaren hade jätte bra bemötande och svarade på våra frågor på ett trevligt och professionellt sätt! Läs mer
    2019-04-11 Madelene B svarar Ahdieh M
    Tack så mycket Ahdieh det värmer mäklarhjärtat att höra!
  • 2019-03-04

Magnus G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Köpte lägenhet i Täby där både budgivning och kontraktsskrivning skedde smidigt.

Nöjd kund! Läs mer
  • 2019-03-03

Nickolas W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Har sålt en bostadsrätt. Korrekt och tydligt bemötande av mäklaren, som tydligt klargjorde vad som krävdes ömsesidigt för en smidig säljprocess.
    Förväntningarna var att få till en så snabb affär som möjligt pga flytt. Lägenheten blev såld en vecka efter den annonserades ut. Läs mer
  • 2019-02-08

Inger G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Sålt villa i Täby, mäklaren mycket trevlig och kunnig. Snabbt resultat och bra information under försäljningsprocessen.
    Resultatet över förväntan. Läs mer

Kemistvägen 10A, 183 79 Täby