Alla kategorier Mäklare Stockholms län Sollentuna Svenska mäklarhuset Svenska Mäklarhuset Sollentuna

Svenska Mäklarhuset Sollentuna

Edsbergs torg 11, 192 52 Sollentuna — Visa karta

Läs vad 10 kunder tycker om Svenska Mäklarhuset Sollentuna

• Peter
    Peter skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna
    Jan är minutiös i allt han företar sig. Han hade de mest attraktiva prospekten när vi letade lägenhet och på samma sätt blev vår lägenhet optimalt presenterad med fantastiskt många besökare. In i minsta detalj förbereddes lägenheten. På samma sätt hanterades försäljning och kontraktsskrivning. Jan är en man att lita på, vilket inte är det sämsta i en bransch med många opportunister :)
  • Lisa Ö
    Lisa Ö skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna
    Ett oerhört skickligt och trevligt team bestående av Jan Christensen samt Hanna Ahlin hjälpte oss med försäljning av vår lägenhet i Vasastan. I hela säljprocessen hade vi en bra dialog och de återkopplade snabbt på alla våra tankar samt visade bevis på gedigen erfarenhet av lägenhetsförsäljning i centrala Sthlm.

De var ärliga och berättade vad som behövdes fixas, plockas undan och fram (med enkla medel) för att bättre få nästa ägare att kunna se sig själva i vårt hem. De är noggranna, har ett stort kontaktnät av potentiella köpare och vi skulle gladeligen vända oss till Jan och Hanna om vi själva skulle behöva köpa ett objekt i Sthlm i framtiden. De är ödmjuka och seriösa i sitt arbete. Därför kan vi varmt rekommendera Svenska Mäklarhuset både till kommande säljare och köpare!

Vi ger dem gladeligen HÖGSTA BETYG! /Lisa & Martin
  • Jenny L
    Jenny L skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna
    Jan är oerhört rekorderlig och besitter god erfarenhet som han delar med sig av. Jan samlar in och delger all information på ett föredömligt vis. Vi uppskattade mycket Jans tillgänglighet och engagemang i allt från smått till stort när vi skulle göra affär.
  • Calle S
    Calle S skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna
    Jan Christensen på Svenska Mäklarhuset är en av de mest professionella mäklare jag träffat(och jag har haft med många att göra). Han är lugnet själv, mycket påläst, stort kontaktnät av potentiella kunder samt alltid nåbar. Jag rekommenderar Jan, och skulle inte tveka att använda hans tjänster i framtiden. Calle Sundström
  • Anders J
    Anders J skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna
    Jan Christensen på Svenska Mäklarhuset är en mycket erfaren och engagerad mäklare. Han har en fantastisk förmåga att "se" vad man behöver göra med lägenheten för att den skall framstå så attraktiv som möjligt för potentiella köpare. Med relativt små medel och ett sammarbete med duktig fotograf får Jan objektet att framstår som man verkligen vill se det, attraktivt. Visning och urval av köpare samt budgivning hanteras mycket professionellt och visar på en förmåga att se vem som är den bästa köparen. Man får inte glömma det stora arbete som görs både före och inte minst efter en avslutad visning, här har Svenska Mäklarhuset visat på att man har väl strukturerade processer som gör att kontraktskrivande blir enkelt.
  • Lena F
    Lena F skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna
    Mycket trevliga att ha att göra med plus att de arbetade engagerat och professionellt.
    Kan rekommenderas.
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna
    Vi är väldigt nöjda med den information, hjälp och stöd för hela processen gällande prospektet, visning, budgivning och genomförande av affären. Jan har varit seriös och väldigt serviceinriktad, vilket vi sätt mycket stort värde på.
  • Henrik B
    Henrik B skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna
    Jan Christensen utförde sitt uppdrag påett bra sätt. Det var tydligt och han svarade på alla de frågor vi hade om objektet vi var intresserade av. Han var även lugn, flexibel och "balanserade" säljare och köpare på ett bra sätt enligt min uppfattning.
  • Lennart E
    Lennart E skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna
    Jan Christensen och Hanna Ahlin har skött om försäljningen av min
    bostadsrätt i Vasastan. Jag har köpt och sålt olika fastigheter och
    lägenheter tidigare genom mäklare. Om jag skall poängsätta denna
    försäljning så hamnar den i topp. Bra bemötande samt bra fortlöpande
    information under försäljningsprocessen.Plus hela vägen
    mvh Lennart Edholm
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna
    Jag/Vi var köpare av en bostadsrätt.
    Korrekt och mycket proffetionellt bemötande

Tror att företaget har tagit sina kvalitetssäkringsrutinerna lite väl långt. Det tar tid och vad är kostnaden mot nyttan, även om man enligt uppgift "bara" följer mäklarlagen.

Edsbergs torg 11, 192 52 Sollentuna