Svenska Mäklarhuset Sollentuna

Svenska Mäklarhuset Sollentuna

Vi på Svenska Mäklarhuset kan inte bara marknadspriser. Vi kan Sollentuna och vi kan restaurangutbud, nöjen och kommunikationer här i området. Vi jobbar alltid för att du som kund ska bli så nöjd det bara går och vi ligger alltid i framkant när det gäller utveckling och kvalitetssäkring. Vad du än behöver för stöd i din bostadsaffär...

49 omdömen om Svenska Mäklarhuset Sollentuna

Jonas R
Edsberg

När vi skulle sälja vår lägenhet i Edsberg var valet av mäklare enkelt. Vi hade höga förväntningar på Cherry och dessa lyckades hon infria med råge. Cherry har en tydlig plan och håller ständigt kontakten med täta uppdateringar. Hon är snabb och effektiv och man känner att arbetet hela tiden går framåt. Vi var ute efter en snabb affär och från det att vi ringde Cherry första gången tog det bara två veckor tills vi satt med köparna och skrev kontrakt på hennes kontor. Cherry hjälpte inte bara till med försäljningen av...

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1660 omdömen 4.8 av 1660 omdömen

Alicia O
Edsängen/Edsberg

Det kändes lätt att prata med henne, hon uppfattade våra önskemål och agerade bra för att nå målet, som var att sälja lägenheten. Hon var aktivt, strukturerad och insatt i förändringarna i bostadsmarknaden.

Mohammad Hassan N
Edsberg

En Fantastik Kunnig mäklare är Cherry.

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 456 omdömen 4.9 av 456 omdömen

Theres C
Edsängen/Edsberg

Jag och min man träffade mäklare Cherry Lindström när vi köpte våran nya lägenhet i början på året och hon över träffade alla förväntningar vi hade! Vi var väldigt nöjda över hur vänlig och professionell Cherry är samt att man alltid bemöts med en otroligt glad och härlig energi! Hon uppmuntrar till att ställa alla frågor man har och tar alltid reda på svaren, hon var också väldigt noga med att båda parter ska vara nöjda. När det var dags att sälja våran tidigare lägenhet var det ingen fråga om vem våran mäklare skulle vara!...

Catharina A
Norrviken

Köpt en bostadsrättslägenhet. Min mäklare svarade på 30 sekunder, gav en privatvisning en timme senare o skjutsade mig sedan hem😊 Cherry var tydlig o noggrann o tog reda på alla mina frågor direkt. En väldigt positiv upplevelse!

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1121 omdömen 4.7 av 1121 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Axel V
Rotsunda

Jag och min fru har köpt en bostadsrätt i Edsberg. Vi har blivit oerhört väl bemötta av mäklaren Cherry Lindström. Vi hade lagom förväntningar men de blev överträffade i hög grad. Sammanfattat en mycket angenäm upplevelser.

Mehdi T
Edsberg

För några år sedan köpte vi vår lägenhet av Cherry och när det nu var dags att sälja fanns det ingen som helst tvekan vilken mäklare vi skulle anlita. Cherry är professionell och tar hand om hela kedjan. Hon jobbar aktivt med alla intressenter och är transparant och ärlig i sin kommunikation. Hon tar god hand om både säljare och köpare utifrån vår upplevelse som köpare och säljare. Rekommenderar Cherry varmt till alla som vill sälja eller köpa sin bostad i Sollentuna.

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1357 omdömen 4.8 av 1357 omdömen

Ting M
Kärrdal

Proffsig! Hjälpsam! Jättesanabb affär!

Norma Clemencia P
Edsberg

Jag har köpt en BR, en tvåa. Bemötandet från mäklaren var perfekt 👌 och allt gick som smör i solsken 😀 En fantastisk affär som gick otroligt snabbt, tack vore mäklarens hjälp. Önskar henne lycka till och tusen tack för samarbetet

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 937 omdömen 4.9 av 937 omdömen

Marianne-Charlotte B
Sollentuna Centrum

Engagerad, vänligt bemötande, proffsig, ger sig inte, lägger ner sin själ i arbetet.

Amanda H
Edsängen/Edsberg

Jag har köpt en 2a på Frestavägen. Jag tycker Cherry har varit väldigt tydlig och gått igenom ordentligt så jag förstår vad som gäller. Hon har även varit lätt att få kontakt med och ställa frågor till.

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1103 omdömen 4.8 av 1103 omdömen

Ulf R
Kärrdal

Jag köpte en Bostadsrätt i Sollentuna. Mäklaren Cherry Lindström på Svenska Mäklarhuset i Edsberg har varit en fantastisk mäklare på alla sätt och vis med en otroligt bra service nivå och ett proffs i sitt ämbete. Hon skapade ett förtroende som gör det väldigt enkelt för mig att kontakta henne i framtiden vid försäljning eller köp av annan fastighet.

Göran M
Kärrdal

Har både köpt och sålt samma trerums bostadsrätt. Mäklaren bemötte mig mycket professionellt och samtidigt på ett vänligt sätt. Hon jobbade mycket energiskt med försäljningen på en ansträngd marknad. sammanfattningsvis så är jag mycket nöjd med processen.

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2930 omdömen 4.8 av 2930 omdömen

Trots en tuff marknad och försäljning gav Adam allt och höll hela tiden en positiv inställning och stöttade oss. Adam återkopplar hela tiden

Roine Inkeri L
Rotsunda

Min andra lägenhet som jag köpt via Cherry Lindström. Båda gångerna har det varit snabba affärer. Cherry är otroligt trevlig och tillmötesgående och jag är supernöjd.

Lars Robert S
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna

Sålt hus Mycket bra bemötande av mäklaren Mäklaren gjorde ett mycket bra jobb,mycket nöjd

Arne E
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna

Bra mäklare engagerad till tusen

Marie Gårdhagen S
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna

Jag är jättenöjd och känner stort förtroende

Mikaela E
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna

Cherry e väldigt glad och trevlig och en väldigt duktig mäklare

Sofia H
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna

väldigt service-minden och sätter både säljaren och köparen i första rum

Fia Pernilla Margaretha M

Bra, snabb, tydlig, professionell,

Anna Maria Elisabet E
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna

Vår mäklare är verkligen alltid positiv, intensiv och hjälpsam. Hon är duktig på att skapa förtroende hos alla parter och ger mycket snabb respons. Jag känner mig väl omhändertagen och litar på hennes professionalitet. Det har lett till en försäljning som jag tror alla ser som en bra överenskommelse.

Stig Olof D
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna

Cherry på Svenska Mäklarhuset överträffar mina förväntningar! Stort stort Tack!

Jingfang G
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna

Min mäklare på Svenska Mäklarhuset är duktig, trevlig och hjälpsam, och ansvarig.

Jesper S
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna

Toppbetyg! Cherry hjälpte oss med alla frågor utan problem och mer därtill. Som kund kändes det som att man var i trygga händer. Vi var så nöjda med hanteringen vi fick vid hjälpen med köpet att vi valde Cherry för försäljningen av vår egen lägenhet.

Yanna C
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna

Best broker i have ever seen! Highly recommanded.

Helena G
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna

Bra bemötande Mäklaren levde upp till förväntningarna Absolut rekommendera Jättebra upplevelse

Christine Elisabet E
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna

Proffsig, påläst, effektiv och trevlig.

Per S
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna

Professionellt bemötande och stort kunnande. VI är mycket nöjda med mäklarens agerande under hela försäljningsprocessen.

Jens
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna

Svenska Mäklarhusets Cherry är mycket professionell och lyhörd och hjälpte till hela vägen från start till försäljning och såg till att båda parter blev nöjda. Tack!

Carl Alm D
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna

Mycket nöjd, extremt mycket energi och vilja.

Jan-Åke S
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna

Mäklaren var väldigt alert och trevlig, men som jag påpekat till hen inte kollat upp ordentligt att objektet var i normalt säljbart skick. Med vänlig hälsning Jan-Åke

Tony F
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna

Vår mäklare var snabb och tillmötesgående vid försäljningen och vid köpet av vår nya lägenhet. Hon svarade snabbt vid frågor. Hon var lätt att komma i kontakt med.

Victor Manuel Marroquin L
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna

min mäklare är super bra, jag fick mycket bra bemötande av min mäklare

Alexandra H
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna

Otroligt engagerad och lyhörd mäklare.

Vladimir S
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna

Vi har en 4-årig erfarenhet av Cherry Lindström som nu arbetar på Svenska Mäklarhuset i Sollentuna och kan varmt rekommendera henne som mäklare. Hon har från första början förstått vår situation och varit under hela tiden fokuserad på att hjälpa oss finna en lämplig bostad. Hon är idérik, arbetsam och vår erfarenhet är att hon verkligen gör allt för kundens bästa.

Terje H
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna

Trevligt bemötande och bra tips & råd inför och efter husköpet och försäljningen.

Kent H
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna

Bra och trevligt bemötande med en duktig mäklare.

Katina P

Klara och tydliga besked. Hjälpsam

Fredrik S
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna

Mycket bra! Cherry är effektiv, tydlig och mycket trevlig! Hon håller högt tempo och lotsar dig tryggt och professionellt genom hela säljprocessen. Fick väldigt bra pris för min lägenhet. Rekommenderas varmt!

Ulla Linnéa Gudmunds O
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna

Mycket professionellt, kunnigt och trevligt bemötande av Cherry Lindström. Hon har skött vår fastighetsaffär på bästa sätt, hon har levt upp till förtroendet vi gav henne som säljare, och vi är övertygade om att köparen har samma förtroende och höga tankar om henne.

Debasis B
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna

Cherry is very friendly. She always give answer to all questions that I had asked. I will for sure suggest Svenska mäklarhuset to everyone.

Gabriella V
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna

Bra och trevligt bemötande. Professionellt och tryggt att sälja genom dem.

Thomas L
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna

Trevlig, superproffsig, ambitiös, grundlig, kunnig och orienterad om bostadsmarknaden, med andra ord är jag bara positiv.

Stefan H
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna

Cherry är en fantastisk mäklare som satsar allt på att få försäljningen att funka. Från första besöket till deklaration har hon hållt handen och med fasthet och engagemang sett till att min lägenhet blev såld till förväntat pris, trots en, just nu, skakig marknad.

Maria S
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna

En mäklare med god fart i arbetet, tät återkoppling och kontakt för att hålla mig informerad och trygg.

Pascalle A
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna

Cherry är BÄST! professionell, flexibel och servicen var över förväntan. Kan starkt rekommendera henne som mäklare.

Chuantao Z
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna

She is very friendly and easy to communicate. She help me a lot because I have problem regarding selling my old apartment. She helps to postpone everything which is great help for me!

Juana Guadalupe Lopez De M
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna

Vad ska jag säja. Ja! Hon är super bra!. Mycket trevlig, kunnig och har mycket kunskaper inom sitt området.

Maria T
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna

Cherry är en suverän toppmäklare som vi hade ett stort förtroende för , vi lyssnade på henne från början till slut och resultatet blev bättre än förväntat. Vi rekommenderar henne varmt.

Cherry L gillar detta