Alla kategorier Mäklare Stockholms län Sollentuna Svenska Mäklarhuset Svenska Mäklarhuset Sollentuna

Svenska Mäklarhuset Sollentuna

Edsbergs Torg 9, 192 52 Sollentuna — Visa karta

Vi på Svenska Mäklarhuset kan inte bara marknadspriser. Vi kan Sollentuna och vi kan restaurangutbud, nöjen och kommunikationer här i området. Vi jobbar alltid för att du som kund ska bli så nöjd det bara går och vi ligger alltid i framkant när det gäller utveckling och kvalitetssäkring.

Vad du än behöver för stöd i din bostadsaffär finns vi där. Förutom Sollentuna har vi även koll på dina möjligheter i massor av närliggande området. Kontakta oss så berättar vi mer och bjuder på en kostnadsfri värdering. Välkommen!

Läs vad 46 kunder tycker om Svenska Mäklarhuset Sollentuna

• Theres C
    Theres C skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna
    Jag och min man träffade mäklare Cherry Lindström när vi köpte våran nya lägenhet i början på året och hon över träffade alla förväntningar vi hade! Vi var väldigt nöjda över hur vänlig och professionell Cherry är samt att man alltid bemöts med en otroligt glad och härlig energi! Hon uppmuntrar till att ställa alla frågor man har och tar alltid reda på svaren, hon var också väldigt noga med att båda parter ska vara nöjda. När det var dags att sälja våran tidigare lägenhet var det ingen fråga om vem våran mäklare skulle vara! Cherry gjorde ett otroligt arbete i att sälja lägenheten och allt har varit i perfektion, nöjdare än så här skulle vi aldrig kunna bli! Vi har aldrig träffat en sån enastående mäklare som Cherry och rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • Catharina A
    Catharina A skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna
    Köpt en bostadsrättslägenhet.
    Min mäklare svarade på 30 sekunder, gav en privatvisning en timme senare o skjutsade mig sedan hem😊
    Cherry var tydlig o noggrann o tog reda på alla mina frågor direkt. En väldigt positiv upplevelse! Läs mer
  • Axel V
    Axel V skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna
    Jag och min fru har köpt en bostadsrätt i Edsberg.
    Vi har blivit oerhört väl bemötta av mäklaren Cherry Lindström.
    Vi hade lagom förväntningar men de blev överträffade i hög grad.
    Sammanfattat en mycket angenäm upplevelser. Läs mer
  • Mehdi T
    Mehdi T skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna
    För några år sedan köpte vi vår lägenhet av Cherry och när det nu var dags att sälja fanns det ingen som helst tvekan vilken mäklare vi skulle anlita.
    Cherry är professionell och tar hand om hela kedjan. Hon jobbar aktivt med alla intressenter och är transparant och ärlig i sin kommunikation. Hon tar god hand om både säljare och köpare utifrån vår upplevelse som köpare och säljare.
    Rekommenderar Cherry varmt till alla som vill sälja eller köpa sin bostad i Sollentuna. Läs mer
  • Ting M
    Ting M skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna
    Proffsig! Hjälpsam! Jättesanabb affär! Läs mer
  • Norma Clemencia P
    Norma Clemencia P skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna
    Jag har köpt en BR, en tvåa.
    Bemötandet från mäklaren var perfekt 👌 och allt gick som smör i solsken 😀
    En fantastisk affär som gick otroligt snabbt, tack vore mäklarens hjälp.
    Önskar henne lycka till och tusen tack för samarbetet Läs mer
  • Marianne-Charlotte B
    Marianne-Charlotte B skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna
    Engagerad, vänligt bemötande, proffsig, ger sig inte, lägger ner sin själ i arbetet. Läs mer
  • Amanda H
    Amanda H skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna
    Jag har köpt en 2a på Frestavägen. Jag tycker Cherry har varit väldigt tydlig och gått igenom ordentligt så jag förstår vad som gäller. Hon har även varit lätt att få kontakt med och ställa frågor till. Läs mer
  • Ulf R
    Ulf R skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna
    Jag köpte en Bostadsrätt i Sollentuna. Mäklaren Cherry Lindström på Svenska Mäklarhuset i Edsberg har varit en fantastisk mäklare på alla sätt och vis med en otroligt bra service nivå och ett proffs i sitt ämbete. Hon skapade ett förtroende som gör det väldigt enkelt för mig att kontakta henne i framtiden vid försäljning eller köp av annan fastighet. Läs mer
  • Göran M
    Göran M skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna
    Har både köpt och sålt samma trerums bostadsrätt. Mäklaren bemötte mig mycket professionellt och samtidigt på ett vänligt sätt. Hon jobbade mycket energiskt med försäljningen på en ansträngd marknad. sammanfattningsvis så är jag mycket nöjd med processen. Läs mer
  • Roine Inkeri L
    Roine Inkeri L skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna
    Min andra lägenhet som jag köpt via Cherry Lindström. Båda gångerna har det varit snabba affärer. Cherry är otroligt trevlig och tillmötesgående och jag är supernöjd. Läs mer
  • Lars Robert S
    Lars Robert S skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna
    Sålt hus
    Mycket bra bemötande av mäklaren
    Mäklaren gjorde ett mycket bra jobb,mycket nöjd Läs mer
  • Arne E
    Arne E skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna
    Bra mäklare engagerad till tusen Läs mer
  • Marie Gårdhagen S
    Marie Gårdhagen S skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna
    Jag är jättenöjd och känner stort förtroende Läs mer
  • Mikaela E
    Mikaela E skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna
    Cherry e väldigt glad och trevlig och en väldigt duktig mäklare Läs mer
  • Sofia H
    Sofia H skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna
    väldigt service-minden och sätter både säljaren och köparen i första rum Läs mer
  • Fia Pernilla Margaretha M
    Fia Pernilla Margaretha M skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna
    Bra, snabb, tydlig, professionell, Läs mer
  • Anna Maria Elisabet E
    Anna Maria Elisabet E skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna
    Vår mäklare är verkligen alltid positiv, intensiv och hjälpsam. Hon är duktig på att skapa förtroende hos alla parter och ger mycket snabb respons. Jag känner mig väl omhändertagen och litar på hennes professionalitet. Det har lett till en försäljning som jag tror alla ser som en bra överenskommelse. Läs mer
  • Stig Olof D
    Stig Olof D skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna
    Cherry på Svenska Mäklarhuset överträffar mina förväntningar! Stort stort Tack! Läs mer
  • Jingfang G
    Jingfang G skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna
    Min mäklare på Svenska Mäklarhuset är duktig, trevlig och hjälpsam, och ansvarig. Läs mer
  • Jesper S
    Jesper S skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna
    Toppbetyg! Cherry hjälpte oss med alla frågor utan problem och mer därtill. Som kund kändes det som att man var i trygga händer. Vi var så nöjda med hanteringen vi fick vid hjälpen med köpet att vi valde Cherry för försäljningen av vår egen lägenhet. Läs mer
  • Yanna C
    Yanna C skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna
    Best broker i have ever seen! Highly recommanded. Läs mer
  • Helena G
    Helena G skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna
    Bra bemötande
    Mäklaren levde upp till förväntningarna
    Absolut rekommendera
    Jättebra upplevelse Läs mer
  • Christine Elisabet E
    Christine Elisabet E skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna
    Proffsig, påläst, effektiv och trevlig. Läs mer
  • Per S
    Per S skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna
    Professionellt bemötande och stort kunnande. VI är mycket nöjda med mäklarens agerande under hela försäljningsprocessen. Läs mer
  • Jens
    Jens skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna
    Svenska Mäklarhusets Cherry är mycket professionell och lyhörd och hjälpte till hela vägen från start till försäljning och såg till att båda parter blev nöjda. Tack! Läs mer
  • Carl Alm D
    Carl Alm D skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna
    Mycket nöjd, extremt mycket energi och vilja. Läs mer
  • Jan-Åke S
    Jan-Åke S skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna
    Mäklaren var väldigt alert och trevlig, men som jag påpekat till hen inte kollat upp ordentligt att objektet var i normalt säljbart skick.
    Med vänlig hälsning
    Jan-Åke Läs mer
  • Tony F
    Tony F skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna
    Vår mäklare var snabb och tillmötesgående vid försäljningen och vid köpet av vår nya lägenhet. Hon svarade snabbt vid frågor. Hon var lätt att komma i kontakt med. Läs mer
  • Victor Manuel Marroquin L
    Victor Manuel Marroquin L skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna
    min mäklare är super bra, jag fick mycket bra bemötande av min mäklare Läs mer
  • Alexandra H
    Alexandra H skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna
    Otroligt engagerad och lyhörd mäklare. Läs mer
  • Vladimir S
    Vladimir S skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna
    Vi har en 4-årig erfarenhet av Cherry Lindström som nu arbetar på Svenska Mäklarhuset i Sollentuna och kan varmt rekommendera henne som mäklare.
    Hon har från första början förstått vår situation och varit under hela tiden fokuserad på att hjälpa oss finna en lämplig bostad. Hon är idérik, arbetsam och vår erfarenhet är att hon verkligen gör allt för kundens bästa. Läs mer
  • Terje H
    Terje H skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna
    Trevligt bemötande och bra tips & råd inför och efter husköpet och försäljningen. Läs mer
  • Kent H
    Kent H skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna
    Bra och trevligt bemötande med
    en duktig mäklare. Läs mer
  • Katina P
    Katina P skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna
    Klara och tydliga besked. Hjälpsam Läs mer
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna
    Mycket bra! Cherry är effektiv, tydlig och mycket trevlig! Hon håller högt tempo och lotsar dig tryggt och professionellt genom hela säljprocessen. Fick väldigt bra pris för min lägenhet. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Ulla Linnéa Gudmunds O
    Ulla Linnéa Gudmunds O skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna
    Mycket professionellt, kunnigt och trevligt bemötande av Cherry Lindström. Hon har skött vår fastighetsaffär på bästa sätt, hon har levt upp till förtroendet vi gav henne som säljare, och vi är övertygade om att köparen har samma förtroende och höga tankar om henne. Läs mer
  • Debasis B
    Debasis B skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna
    Cherry is very friendly. She always give answer to all questions that I had asked. I will for sure suggest Svenska mäklarhuset to everyone. Läs mer
  • Gabriella V
    Gabriella V skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna
    Bra och trevligt bemötande. Professionellt och tryggt att sälja genom dem. Läs mer
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna
    Trevlig, superproffsig, ambitiös, grundlig, kunnig och orienterad om bostadsmarknaden, med andra ord är jag bara positiv. Läs mer
  • Stefan H
    Stefan H skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna
    Cherry är en fantastisk mäklare som satsar allt på att få försäljningen att funka. Från första besöket till deklaration har hon hållt handen och med fasthet och engagemang sett till att min lägenhet blev såld till förväntat pris, trots en, just nu, skakig marknad. Läs mer
  • Maria S
    Maria S skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna
    En mäklare med god fart i arbetet, tät återkoppling och kontakt för att hålla mig informerad och trygg. Läs mer
  • Pascalle A
    Pascalle A skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna
    Cherry är BÄST! professionell, flexibel och servicen var över förväntan. Kan starkt rekommendera henne som mäklare. Läs mer
  • Chuantao Z
    Chuantao Z skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna
    She is very friendly and easy to communicate. She help me a lot because I have problem regarding selling my old apartment. She helps to postpone everything which is great help for me! Läs mer
  • Juana Guadalupe Lopez De M
    Juana Guadalupe Lopez De M skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna
    Vad ska jag säja.
    Ja!
    Hon är super bra!.
    Mycket trevlig, kunnig och har mycket kunskaper inom sitt området. Läs mer
  • Maria T
    Maria T skrev om Svenska Mäklarhuset Sollentuna
    Cherry är en suverän toppmäklare som vi hade ett stort förtroende för , vi lyssnade på henne från början till slut och resultatet blev bättre än förväntat.
    Vi rekommenderar henne varmt. Läs mer

Edsbergs Torg 9, 192 52 Sollentuna