Alla kategorier Mäklare Stockholms län Sollentuna Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna

Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna

Sollentunavägen 63, 191 40 Sollentuna — Visa karta

Funderar ni på att förändra ert boende i Sollentuna? Eller kanske flytta hit? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan bostadsmarknaden i Sollentuna, vet vad köparna vill ha och hur prisläget ser ut. Vår BoButik ligger längs Sollentunavägen, strax söder om Sollentuna Centrum och hit är du alltid välkommen när du har frågor eller funderingar rörande ditt boende.

Vi kan stå till tjänst med allt från värdering till försäljning, via fotografering visning. Med marknadsföringstjänster som 3D-visning och vårt rikstäckande spekulantregister har du och din bostad goda chanser att hitta rätt köpare. För dig som vill köpa är 3D-visning också smidigt då du kan gå på visning närhelst det passar dig, direkt från soffan, och vi hjälper självklart gärna till med råd och tips inför din stundande bostadsaffär.

Välkommen!

Läs vad 69 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna

• 2019-05-21

Malin C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Allt har funkat väldigt smidigt! Har bara positiva saker att säga om hur Pia skött hela processen :) Läs mer
  • 2019-05-21

Brita Alice A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Jag har sålt en villa och jag har fått bästa tänkbara bemötande och hjälp av mäklaren Jan Christensen. Jan Christensen är lugn, saklig och kunnig. Jag kan varmt rekommendera honom. Tack! Läs mer
  • Kristoffer G

2019-05-14

Kristoffer G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Bra och noggrann mäklare som inger förtroende. Läs mer
    2019-05-14 Jan C svarar Kristoffer G
    Tusen tack för omdömet, Kristoffer!! Hälsningar Jan C
  • 2019-05-13

Marcus B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Vi sålde villa i Stockholm med Jan som mäklare och är mycket nöjda. I den långsamma marknad som är för tillfället säljer sig inte fastigheter av sig själv och det märktes tydligt att Jan gjorde ett seriöst och omfattande arbete för att få affären i hamn. Dom gånger som vi kände oss osäkra under försäljningen upplevde vi alltid att Jan såg till vårat bästa och att vi skulle få ett bra pris. Har haft mäklare tidigare som känts mer som att dom vill göra ett så enkelt avslut som möjligt och gå vidare. Läs mer
  • 2019-05-10

Abdul-Rahman R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Jag fick i samband med säljandet av min bostadsrätt Pia Vallés som mäklare och är mycket tacksam över detta. Jag blev väldigt väl bemött av henne och tack vare hennes outtröttliga arbete fick jag tillslut bostaden såld till ett bra pris. Jag är mycket nöjd med den tjänst och service jag fått från henne och rekommenderar henne starkt till alla som planerar att anlita en mäklare i samband med bostadsförsäljning. Läs mer
  • 2019-04-15

Lina A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Vi anlitade Pia Vallés på Svensk Fastighetsförmdeling vid försäljning av vår mors lägenhet i Sollentuna.
    Pia har genom hela processen agerat på ett proffesionellt och ansvarsfullt sätt.
    Både vi som Säljare och Köparen har varit mycket nöjda med Pias snabba återkopplingar. Pia har haft ett bra driv genom hela affären utan att kännas stressad.
    Våra förväntningar var höga, och Pia har levererat.
    Rekommenderas. Läs mer
  • 2019-03-12

Robert K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Jan hjälpte mig att sälja mitt hus.
    Jag upplevde att Jan var mycket engagerad genom hela säljprocessen. Han fanns alltid tillgänglig och tog sig tid för alla frågor, stort som smått. Jan känns lugn, trygg, seriös och har yrkesstolthet.
    Jag kan varmt rekommendera Jan Christensen som Mäklare.

Robert Kaattari Läs mer
  • 2019-02-23

Brf Gula Husen skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Vi, Brf. valde Mikael Holmberg som mäklare eftersom flera i styrelsen har haft god erfarenhet av honom i samband med tidigare försäljningar , både egna och andra.

En lokal med stort renoveringsbehov skall bli en bostad. Många intresserade, Mikael jobbade hårt för att få ett bra resultat av affären, vilket också lyckades.

Vi har fullt företroende för honom och det har inte rubbats genom denna affär som sköttes utmärkt. Läs mer
  • Mónica N

2019-02-09

Mónica N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Vi köpte en bostad där Jan var mäklare. Han var korrekt, kunnig och pålitlig. Han erbjöd oss personlig service långt in på kvällen så att vi kunde skriva kontrakt på vårt drömhus på morgonen dagen efter. Tack! Läs mer
  • 2019-02-09

David N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Vi köpte ett hus vilket kändes tryggt med Jan som är kunnig och pålitlig, två centrala egenskaper vi upplevt alltför sällan hos andra mäklare. Läs mer
  • 2019-01-20

Bertil B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Jan Christensen har hjälpt oss sälja vårt hus under Läge+. Det gick snabbt och smidigt. Jan har ett lugnt och förtroendegivande sätt och ger tydlig information. Vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2018-11-13

Hans L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Vi har sålt en villa i Sollentuna och vi blev bemötta mycket bra.
    Vi förväntade oss att allt skulle gå smidigt från annons till försäljningen och det fungerade bra.
    Sammanfattning
    Bra upplägg från annons till försäljning.
    Bra bemötande och förtroende från mäklaren som var
    Jan Christensen. Läs mer
  • 2018-10-23

Anette B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Sålt brf lägenhet i Sollentuna.
    Proffsig mäklare med stort engagemang! :-) Läs mer
  • 2018-10-03

Qasim H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Topp mäklare. Han jobbar bra och mycket intresse i jobba med allt situationen . Läs mer
  • 2018-09-29

Larissa L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Professionell , hjälpsam, utrolig arbetsam
    mäklare, som jag kunde uppleva hela tiden under min jobbig tid att försöka sälja min egen bostad och köpa ett bra ny lägenhet som min familj och jag själv har valt och försök köpa den...
    Mvh Larissa Larsson Läs mer
  • Georgia C

2018-09-12

Georgia C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Vi är så tacksamma och imponerade av ditt agerande från börja till slut. Jag och min syster måsta säga att vi kände så säkra och förtrogna till dig från första kontakten till slutförande av affären. Vi är imponerande av din noggrannhet och yrkesskicklighet hela vägen till kontrakt slutförande. Allt var förberett och noggrant förklarat till oss. Vi Systrar Chaita är nöjda och tacksamma som hade turen att ha dig som förmedlare . Vi kommer utan betänkande att varmt rekommendera dig till våra kretsar som en skickligt ,opartiskt och kunnig förmedlare.

Jan Kristiansen !Vi tackar dig. Läs mer
  • 2018-09-02

Zenon N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Köpte en bostadsrätt i Sollentuna! Bemötande och information under budgivnings processen var utmärkt! Läs mer
  • 2018-09-01

Magdalena L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Vi kan varmt rekommendera Jan som mäklare. Trots prisras och stiltje på marknaden och en utdragen försäljning jobbade han tålmodigt och envist. Bra komunikation rakt igenom. Trovärdig, trevlig och full av erfarenhet som tar egna initiativ. Läs mer
  • Karl Fredrik E

2018-08-23

Karl Fredrik E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Superproffsig, pålitlig, ödmjuk och kompetent!
    Är jättenöjd med Alexanders lyhördhet från kontakt till snabb och effektiv försäljning!
    Rekommenderar gärna Alexander😀 Läs mer
  • 2018-08-16

Catharina Elisabeth S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Jag har sålt en bostadsrätt i Silverdal. 1:a. Alexander har skött försäljningen utmärkt så här långt. Vi väntar på handpenning 24/8. Han har varit tydlig I bade muntlig och skriftlig kommunikation, informerat väl vad som gäller och hur processen går till. Inte för mycket inte för lite kommunikation. Han har alltid varit väl förberedd och haft en väldigt trevligt och professionellt bemötande! Läs mer
  • 2018-08-13

Peter E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Köpt bostadsrätt. Bemötandet vänligt, tydligt, professionellt och hjälpsamt. Trots semestertider och ibland kort varsel fick vi bra hjälp och snabb respons. Särskilt viktigt då vi flyttade från stad långt bortifrån och på kort tid behövde få många saker färdigt. Läs mer
    2018-08-14 Jan C svarar Peter E
    Tack Peter, för det fina omdömet!/Mvh Jan Christensen
  • 2018-08-12

Vincent T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Alexander sålde min bostad i Sollentuna och gjorde det på bästa möjliga sätt. Tacksam för all hjälp och kan rekommendera Alexander vidare till alla som funderar på att sälja sin bostad. Läs mer
  • 2018-07-23

Ulf P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    *Köpt fritidshus.
    *Mycket bra bemötande och vilja att hitta svar på dom frågor som återstod.
    *Mina förväntningar uppfylldes på ett bra sätt.
    *Ett köp som jag tycker fungerade utmärkt. Läs mer
  • 2018-07-10

Håkan G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Försäljningen av lägenheten kunde inte gått smidigare! Så enormt skönt att kunna lita på mäklaren Jan Christensen som skötte allt perfekt Läs mer
  • 2018-07-06

Lena B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Vi är i stort sett nöjda med genomförandet av försäljningen av vårt hus. Läs mer
  • 2018-07-04

Joakim Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Kunnig, tillmötesgående och gav ett mer seriöst intryck än många andra mäklare.
    Vi är mycket nöjda med Jan. Läs mer
  • 2018-07-01

Isabelle B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Alexander är tydlig, professionell, kunnig och otroligt trevlig. Den bästa mäklaren jag har varit i kontakt med. Alexander rekommenderas gladligen. Läs mer
  • 2018-06-27

Helena R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Alexander är en fantastisk mäklare som verkligen lägger ner sin tid, själ och professionalitet. En mäklare som är tillgänglig, lyhörd och serviceminded. Jag skulle välja Alexander alla dagar i veckan som min mäklare. Ett stort tack Alexander och ett stort lycka till i dina framtida uppdrag. / Helena Läs mer
  • 2018-06-19

Megan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Bra bemötande. Bra kommunokation. Läs mer
  • 2018-06-16

Isabell Yalda H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Jan Christensen

Sålt bostad.

Bra bemötande och tillgänglighet! Ärlig och enkel att ha att göra med.

Hade inga större förväntningar egentligen med tanke på marknaden. Men tycker att det var lätt att kommunicera med Jan och han kändes närvarande.

I övrigt så tycker jag att allt rullade på bra- enda som jag kan påpeka är att det ibland var svårt att veta vad Jan egentligen tyckte. :)
    Som när man går på arbetsintervju / var det bra eller var det dåligt?

Men det var inget som påverkade mig negativt! Mycket bra erfarenhet. Läs mer
  • 2018-06-11

Caroline W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Mycket väl bemött av Alexander som skött affären på ett klanderfritt sätt. Läs mer
  • 2018-06-09

Staffan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Alexander har varit tillmötesgående, jobbat hårt och kontinuerligt hållit bra kommunikation. Jag sålde min etta om 45 kvadrat och Alexander lyckades väcka stort intresse. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2018-05-08

Cathrine J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Vi har sålt en tvårumslägenhet i Norrviken och Alexander hade en taktik som fungerade utmärkt. Vi är mycket nöjda!

Alexander har varit tydlig mot oss och alltid återkommit med besked när han har sagt att han ska göra det. Han har hela tiden agerat professionell i kombination med en trevlig personlighet.

Vi kan varmt rekommendera Alexander till andra säljare/köpare Läs mer
  • 2018-05-07

Emil H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Köpt en 2:a i Sollentuna. Allt gick galant, det var fastpris redan innan visningen så vi slog till direkt och skrev kontrakt samma kväll. Under kontraktsskrivningen höll Alexander upp stämningen och tog ut nya kopior så fort han såg att det var någon liten miss. 5 min efter att jag ringt om vad min bank krävde av mäklaren så hade han skickat alla uppgifter till banken, vilket såklart var ett stort plus. När man gör en sån här stor affär vill man att allt ska ske på en gång och utan några komplikationer, och där har Alexander varit utmärkt! Läs mer
  • 2018-05-07

Kenneth J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Vår Mäklare Alexander gav oss just det vi ville ha. Tydlighet, bra genomförande och bra slutleverans. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2018-05-01

Liudmyla K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Pia Valles was very nice, polite and helpful broker, answering all my questions when I bought a flat I Sollentuna.
    She really takes care about her clients.
    Everything went smoothly and I felt confident during the deal.
    I can recommend Pia as a professional that everyone will satisfied with.
    / LK Läs mer
  • Ewa L

2018-04-28

Ewa L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Pia Valles har hela tiden varit supertrevlig och verkligen lyssnat till mina önskemål. Försäljningen av min bostadsrätt har gått otroligt smidigt och jag tycker att vi har haft ett mycket bra samarbete. Jag rekommenderar Pia varmt.

Ewa Läs mer
  • Anna S

2018-04-25

Anna S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Sålt en 2 rumslägenhet i Sollentuna. Trevligt och vänligt bemötande, försökte så gott det gick att tillmötesgå alla inblandade. Gav inte upp utan kämpade på med visning efter visning. Islutändan blev alla nöjda och glada.
    Vi tackar för ett bra genomfört jobb. Läs mer
  • 2018-04-18

Mathilda H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Allt är bra med Alexander:) Recommended. Läs mer
  • 2018-04-12

Asli G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Alexander Torssell hade ett väldigt trevligt bemötande, han uppfyllde förväntningarna väl och gjorde ett mycket bra jobb. Känner mig jätte nöjd som kund!

/Asli Gudmundsson Läs mer
  • 2018-03-29

Simon F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Pia Vallés har gjort ett strålande jobb med min lägenhetsaffär.
    Under tiden från rådgivning till kontraktsskrivning har jag fått ett väldigt bra stöd och ett väldigt bra intryck.
    Mycket trevlig, kunnig och professionell. Läs mer
  • 2018-03-28

Paulina Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Mycket nöjd över Pia Vallés hjälp med lägenhetsköp. Trevligt bemötande, bra och genomgående visning, noggrann och väldigt hjälpsam genom hela processen. Mycket nöjd! Uppskattar även snabb respons vid kontakt.
    Hälsningar,
    Paulina Widahl Läs mer
  • 2018-03-21

Bo Sven L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Alexander Torssell, supertrevlig, lyhörd för våra förväntningar och önskemål. Hållit oss uppdaterade genom hela processen. Tydlig och tillmötesgående Läs mer
  • 2018-03-13

Anton K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Ytterst professionell, förmedlade en mycket bra bild av marknaden och gjorde sitt yttersta för att möta förväntningarna. Arbetar på ett mycket lugnt och förtroendeingivande tillvägagångssätt. Jan rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2018-03-11

Tatjana P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Jag fick ett vänligt och bra bemötande av mäklaren. Han svarade på alla frågor jag ställde och frågade även om jag hade fler frågor att ställa. Det var även lätt att nå mäklaren och han informerade tydligt gången i budgivningen. Då jag är nybörjare på att gå på visningar och förstå bostadsmarknaden kom jag på frågor som kunnat vara viktiga först efter köpet. Jag känner mig välkommen att göra det! Läs mer
  • 2018-03-09

Sofia S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Hade Jan som mäklare, kan verkligen rekommendera honom! Pålitlig, noggrann och duktig. God kontakt under hela försäljningen. Vår försäljning gick bättre än förväntad pga Jans professionella arbtete! Läs mer
  • 2018-03-09

Roger Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Bara bra på alla punkter.
    Seriös och gör det som förväntas av en bra mäklare. Läs mer
  • 2018-03-07

Maria M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Jan Christensen i Sollentuna har varit mycket tillmötesgående, förtroendeingivande och kunnig under hela processen. Läs mer
  • 2018-03-05

Jesper L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Kunde inte vara mer nöjd med det bemötande jag fick från Pia Valles. Ordnade så att jag fick se bostaden vid en tid som passade mig. Trevligt bemötande. Höll mig uppdaterad under hela processen från att jag lagt första budet tills affären var klar. Läs mer
  • 2018-03-01

Jens G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Rekommenderar starkt Alexander Torssell för att han är proffsig och jobbade hårt för att jag skulle få ett bra pris i min försäljning. Läs mer
    2018-03-07 Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna svarar Jens G
    Stort tack Jens, det var ett nöje att få möjligheten att hjälpa dig! Tack återigen för förtroendet.

Sollentunavägen 63, 191 40 Sollentuna