Alla kategorier Mäklare Stockholms län Sollentuna Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna

Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna

Sollentunavägen 130, 191 44 Sollentuna — Visa karta

Funderar ni på att förändra ert boende i Sollentuna? Eller kanske flytta hit? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan bostadsmarknaden i Sollentuna, vet vad köparna vill ha och hur prisläget ser ut. Vår BoButik ligger längs Sollentunavägen, strax söder om Sollentuna Centrum och hit är du alltid välkommen när du har frågor eller funderingar rörande ditt boende.

Vi kan stå till tjänst med allt från värdering till försäljning, via fotografering visning. Med marknadsföringstjänster som 3D-visning och vårt rikstäckande spekulantregister har du och din bostad goda chanser att hitta rätt köpare. För dig som vill köpa är 3D-visning också smidigt då du kan gå på visning närhelst det passar dig, direkt från soffan, och vi hjälper självklart gärna till med råd och tips inför din stundande bostadsaffär.

Välkommen!

Läs vad 10 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna

• Jan K
    Jan K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Jan Christensen gjorde ett utmärkt jobb ("5:a") som mäklare vid försäljning av en bostadsrätt på Cirkusgränd 3. Den tillhörde Lilian Kinnanders dödsbo
  • Birgitta J
    Birgitta J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Professionalitet och engagemang från början till slut. En trygghet att samarbeta med Jan Cristensen.
  • Johan C
    Johan C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Jan Christensen hade hand om vår försäljning av en lägenhet i Sollentuna. Mycket professionellt bemötande och handhavande och jag kan inte vara nöjdare.
  • Nada M
    Nada M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Vi köpte vårt nya hus samt sålde vårt gammla hus genom mäklaren Jan Christensen . Han var precis så som jag önskar att alla mäklare borde vara, han gav ett seriöst, lugnt och ärligt intryck. Han är mycket lyhörd, alltid lättillgänglig och enkel att samarbeta med. en professionell mäklare som vi varmt rekommendera!
  • Linda P
    Linda P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Jan Christensen får högsta betyg på alla områden. Man känner att han ger allt i husaffären och han företräder både säljare och köpare med saklighet och hög tillgänglighet. Med sin senioritet balanserar han på ett utmärkt sätt att aktivt ge råd och framföra sina åsikter samtidigt som han lyssnar in säljarens önskemål. Alltid lugn och går till botten med frågor som behöver utredas. Slutsats: Välj Jan för din husförsäljning!!
  • Stig J
    Stig J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Jag är nöjd med förberedelser som värdering av fastigheten mm
    Även av vårt snabba arbete vid budgivningen
    Och att vi kunde samarbeta så bra och få kunden nöjd.
  • Monica L
    Monica L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Stefan är en duktig, trevlig, seriös, proffsig och erfaren mäklare med utmärkt bemötande till mig som säljare och även till köparen. Lägenheten blev såld snabbt trots att flera liknande objekt var till försäljning i samma område samtidigt. Anlitar gärna mäklaren igen om det blir aktuellt med ny försäljning. Mycket nöjd med mäklaren från Svensk Fastighetsförmedling och vill ge honom de allra bästa rekommendationer.
  • Niklas S
    Niklas S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Det vi gillade allra mest med Pia som mäklare var att vi kände oss som dem enda klienterna hon hade, även fast hon säkert hade fullt upp. Hon tog sig tid åt oss, var rak & ärlig & fick hela processen kännas familjär & trygg.
    Pia V gillar detta
  • Eva W
    Eva W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Kunnig men ganska blasé och kändes inte riktigt som engagemanget fanns där för en för oss väldigt stor affär.
  • Tommy S
    Tommy S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Stefan motsvarade helt mina förväntningar. Han har ett mycket bra bemötande och gör ett engagerat arbete
    Pia V gillar detta

Sollentunavägen 130, 191 44 Sollentuna