Alla kategorier Mäklare Stockholms län Sollentuna Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna

Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna

Sollentunavägen 130, 191 44 Sollentuna — Visa karta

Funderar ni på att förändra ert boende i Sollentuna? Eller kanske flytta hit? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan bostadsmarknaden i Sollentuna, vet vad köparna vill ha och hur prisläget ser ut. Vår BoButik ligger längs Sollentunavägen, strax söder om Sollentuna Centrum och hit är du alltid välkommen när du har frågor eller funderingar rörande ditt boende.

Vi kan stå till tjänst med allt från värdering till försäljning, via fotografering visning. Med marknadsföringstjänster som 3D-visning och vårt rikstäckande spekulantregister har du och din bostad goda chanser att hitta rätt köpare. För dig som vill köpa är 3D-visning också smidigt då du kan gå på visning närhelst det passar dig, direkt från soffan, och vi hjälper självklart gärna till med råd och tips inför din stundande bostadsaffär.

Välkommen!

Läs vad 17 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna

• Hans Robert R
    Hans Robert R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Bra och proffsigt bemötande. Försäljningen av min lägenhet gick smidigt och fint, och jag blev väl informerad under hela försäljningsprocessen.

Innan jag anlitade Svensk Fastighetsförmedling hade en annan mäklare på en av de större mäklarfirmorna i Stockholm haft i uppdrag att sälja min lägenhet, och han skötte det inte så bra. Jag skriver inga namn här, men ett tips är att kolla upp att den mäklare man anlitar är medlem i Mäklarsamfundet. Det går att göra direkt på www.maklarsamfundet.se. Läs mer
  • Elisabeth H
    Elisabeth H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    En fantastisk mäklare, lugn och man får stort förtroende för han från första stund.
    Försäljningen har varit jobbig för mig men fått fint stöd av mäklaren. Läs mer
  • Mona G
    Mona G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Jan Christensens bemötande var otroligt proffsigt då jag fick ett möte med honom samma dag som jag kontaktade Svensk Fastighetsförmedling. Trots att försäljningen har dragit ut på tiden (från vår sida) behöll Jan sitt lugna och förtroendegivande sätt gentemot mig/oss. Tack Jan för all hjälp vi fått.
    Hälsningar från en mycket nöjd kund Läs mer
  • Markus E
    Markus E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Pia Valles fick jag ett väldigt bra bemötande av, hon var snabb på att återkoppla. Jag rekommenderar Pia starkt! Läs mer
  • Maria  W
    Maria W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Pia tog hand om mig som kund på ett professionellt och trevligt sätt. Hon var mycket förtroendegivande och informativ.

Det känns som att jag vet vad jag köpt och att jag blivit väl informerad om vad som sker efter tillträdet.

Mötet med säljarna och kontraktsskrivningen på kontoret upplevde jag som välordnat och högtidligt. Läs mer
  • Kajsa Charlotta D
    Kajsa Charlotta D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Otroligt proffsig med ett fantastiskt engagemang och fint bemötande. En toppenmäklare! Läs mer
  • Mats R
    Mats R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Tack till Jan Christensen för ett strålande arbete vid försäljningen av vårt hus! Inger och Mats Rosman Läs mer
  • Jan K
    Jan K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Jan Christensen gjorde ett utmärkt jobb ("5:a") som mäklare vid försäljning av en bostadsrätt på Cirkusgränd 3. Den tillhörde Lilian Kinnanders dödsbo Läs mer
  • Birgitta J
    Birgitta J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Professionalitet och engagemang från början till slut. En trygghet att samarbeta med Jan Cristensen. Läs mer
  • Johan C
    Johan C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Jan Christensen hade hand om vår försäljning av en lägenhet i Sollentuna. Mycket professionellt bemötande och handhavande och jag kan inte vara nöjdare. Läs mer
  • Nada M
    Nada M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Vi köpte vårt nya hus samt sålde vårt gammla hus genom mäklaren Jan Christensen . Han var precis så som jag önskar att alla mäklare borde vara, han gav ett seriöst, lugnt och ärligt intryck. Han är mycket lyhörd, alltid lättillgänglig och enkel att samarbeta med. en professionell mäklare som vi varmt rekommendera! Läs mer
  • Linda P
    Linda P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Jan Christensen får högsta betyg på alla områden. Man känner att han ger allt i husaffären och han företräder både säljare och köpare med saklighet och hög tillgänglighet. Med sin senioritet balanserar han på ett utmärkt sätt att aktivt ge råd och framföra sina åsikter samtidigt som han lyssnar in säljarens önskemål. Alltid lugn och går till botten med frågor som behöver utredas. Slutsats: Välj Jan för din husförsäljning!! Läs mer
  • Stig J
    Stig J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Jag är nöjd med förberedelser som värdering av fastigheten mm
    Även av vårt snabba arbete vid budgivningen
    Och att vi kunde samarbeta så bra och få kunden nöjd. Läs mer
  • Monica L
    Monica L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Stefan är en duktig, trevlig, seriös, proffsig och erfaren mäklare med utmärkt bemötande till mig som säljare och även till köparen. Lägenheten blev såld snabbt trots att flera liknande objekt var till försäljning i samma område samtidigt. Anlitar gärna mäklaren igen om det blir aktuellt med ny försäljning. Mycket nöjd med mäklaren från Svensk Fastighetsförmedling och vill ge honom de allra bästa rekommendationer. Läs mer
  • Niklas S
    Niklas S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Det vi gillade allra mest med Pia som mäklare var att vi kände oss som dem enda klienterna hon hade, även fast hon säkert hade fullt upp. Hon tog sig tid åt oss, var rak & ärlig & fick hela processen kännas familjär & trygg. Läs mer
  • Eva W
    Eva W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Kunnig men ganska blasé och kändes inte riktigt som engagemanget fanns där för en för oss väldigt stor affär. Läs mer
  • Tommy S
    Tommy S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna
    Stefan motsvarade helt mina förväntningar. Han har ett mycket bra bemötande och gör ett engagerat arbete Läs mer

Sollentunavägen 130, 191 44 Sollentuna