HusmanHagberg Kista

Kista Torg / Galleria, 164 42 Kista — Visa karta

En bostadsaffär är ofta en av de största affärer du gör i livet, och dessutom är det ett stort beslut som ska göras. Vi mäklare på HusmanHagbergs kontor i Kista anstränger oss alltid för att ha hjärtat i varje affär. Oss kan du kontakta vare sig du ska köpa eller sälja en fastighet. Våra mäklare är verkligt engagerade och brinner för sitt yrke.

Vi är privatägda och är inte knutna till varken någon bank eller något försäkringsbolag.

Välkommen till oss, vi hjälper dig gärna med bostadsaffären i Kista!

Läs vad 482 kunder tycker om HusmanHagberg Kista

• 2020-10-28

Sahar S skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Vi har nyligen köpt parhus i kista och väntar på att sälja en lägenhet i spånga.
    Vi blev väl bemötta av Ramzi. Han är en kundfokuserad och serviceinriktad mäklare. Han skötte affären på ett professionellt sätt. Läs mer
  • 2020-10-26

Blend Zozek R skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Jag rekommenderar varmt Aria Karadaghi,
    han är mycket trevlig och kunnig mäklare.
    I helhet jag är mycket nöjd och glad med hanteringen av köpet. Läs mer
  • 2020-10-22

Ahmed Nefies Okasha M skrev om Yarobe Hosini en del av HusmanHagberg Kista
    Yarobe is an outstanding broker, He managed to explain to us the contract and go through it with us so that we understand it correctly. I would definitely recommend him. Läs mer
  • 2020-10-21

Basel K skrev om Yarobe Hosini en del av HusmanHagberg Kista
    Tacka för en härlig energi, stort engagemang och driv. Vi är så otroligt nöjda över att ni hela tiden erbjudit er hjälp och varit ansvarstagande/ Basel Läs mer
  • 2020-10-21

Sylvana Marianne K skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Sålde vårt 2 plans hus med hjälp av Aria som visat stort tålamod med vår situation. Lugn och vänligt bemött av mäklaren med stort engagemang från hans sida. Vi är mycket nöjda med försäljningen. Läs mer
  • 2020-10-20

Monir G skrev om Yarobe Hosini en del av HusmanHagberg Kista
    Det bästa mäklarhuset i hela Västerort. Yarobe gör din försäljning av din bostad till ett rent nöje. En ytterst professionell, tydlig och snabb process. Jag kan inte vara mer nöjd. Rekommenderar starkt. Läs mer
    2020-10-20 Yarobe H svarar Monir G
    Tack för dem fina orden Monir! all lycka till dig i framtiden!
  • Pavel K

2020-10-19

Pavel K skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Vi sålde ett populärt radhus i Kista. Ari har tidigt angagerat sig och trots att det tog lång tid för oss att bestämma oss för att sälja, tröttnade han inte. Väldigt servisvänlig och trevlig att ha att göra med. Försäljningen har uppfylld våra önskemål.
    I liknande situation skulle vi bestämt välja Ari som mäklare igen. Läs mer
  • 2020-10-14

Daniel M skrev om Yarobe Hosini en del av HusmanHagberg Kista
    Jag köpte lägenhet på kista och gick snabbt Läs mer
    2020-10-14 Yarobe H svarar Daniel M
    Grattis till ditt köp Daniel, jag hoppas du kommer trivas!
  • FATIMA ZAHRA B

2020-10-12

FATIMA ZAHRA B skrev om Yarobe Hosini en del av HusmanHagberg Kista
    Tack för hjälpen . Yarobe hjälpte mig köpa min nya och första lägenhet. Läs mer
  • 2020-10-12

Per A skrev om Yarobe Hosini en del av HusmanHagberg Kista
    Yarobe har hjälpt mig att få till en väldigt snabb och smidig försäljning av min 2:a i Kista. Han kan området och gör det där lilla extra som gör att det känns tryggt för både säljare och köpare. Rekommenderas! Läs mer
    2020-10-12 Yarobe H svarar Per A
    Grattis till din försäljning Per!
  • 2020-10-07

Hassan Ali D skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Aria karadaghi är bästa mäklaren i varden . Läs mer
  • 2020-10-05

Karl-erik B skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Försäljningen av min tvårummare gick snabbt och smidigt..
    Mycket bra mäklararbete. Läs mer
  • 2020-10-02

Senait G skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Trevlig och bra bemötande. Fick den informationen jag ville ha. Läs mer
  • 2020-09-30

Anna A skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Sålde lgh, 5 rok i Järvastaden, med hjälp av Siyar och vi är helnöjda! Han var engagerad, flexibel, insatt, drivande och alltid tillgänglig för frågor och funderingar. Därtill fick vi ett pris över förväntan. Kändes tryggt! Läs mer
  • 2020-09-29

Rainer J skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Mycket trevlig och kunnig mäklare. Läs mer
  • 2020-09-29

Hooman J skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Aria hanterade min bostadsförsäljning med högsta prioritet och lyckades sälja bostaden på rekordtid. Mycket nöjd med bemötandet, flexibiliteten och försäljningen! Läs mer
  • 2020-09-28

Elias Gabriel I skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Wow!
    Aria är hur grym som helst. Lyckades sälja min lägenhet under Corona tider trots omständigheterna, försökt sälja den i 1 år men har inte lyckats med. Fick rekommendationen av en familjevän om aria, bytte mäklare till honom sen bom vart lägenheten såld!

Han har varit väldigt tillgänglig och har kunnat uppdatera steg för steg inom säljen. Rekommenderar starkt!!!! Läs mer
  • 2020-09-26

Alexander L skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Trevlig, professional och kunnig. Läs mer

Tariq S skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    I have bought the apartment. Ramzi is handing the process in a very good way and he is very helpful in all this process. Läs mer

Erisa D skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    It was a pleasure having Aria as our sales agent. Everything went smooth and fast. Aria is a very good listener and always tries to not put pressure on you as a seller. I would definitely recommend him! Läs mer

Tuva S skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Vi fick hjälp av Siyar att sälja vår lägenhet i Solna och från första start har han bemött oss på ett positivt och engagerande sätt. Han har alltid varit tillgänglig och uppdaterat oss med information och kunnat svara på våra frågor. Vi är väldigt nöjda och kan starkt rekommendera Siyar till framtida kunder!! Läs mer
  • 2020-09-20

Lise-lotte K skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Siyar sålde vår lägenhet i gamla huvudsta. Hans arbete genomsyrades av lång erfarenhet som mäklare med mycket god service. Lägenheten såldes med rekordpris och vi kunde inte varit nöjdare! Läs mer
  • 2020-09-19

Johan R skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Vi köpte en 3:a. Mäklaren var trevlig och kunnig. Inte påstridig utan gav oss tid att både studera lägenheten samt besvara våra frågor på ett lugnt och bra sätt. Upplevdes som ärlig och tog reda på svaren till de frågor som han inte kunde svara på direkt. Läs mer
  • 2020-09-15

Mohammad Solaiman H skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Aria has all kinds of qualities that a perfect säljer must have. I noticed that he is much professional as well as emotional when he was dealing to sale my appointment. I wish him great success. Läs mer
  • 2020-09-15

Alexander R skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Han är väldigt trevligt och trygg han är bra på alla sätt Läs mer
  • 2020-09-13

Tsend T skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    snabbt, effektivt och trevligt Läs mer
  • 2020-09-07

Gustavo D skrev om Yarobe Hosini en del av HusmanHagberg Kista
    Köpte min första lägenhet, väldigt trevlig bemött av Yarobe. Samanfattat väldigt bra upplevelse Läs mer
    2020-09-15 Yarobe H svarar Gustavo D
    Tack Gustavo! Grattis till ditt första egna boende!
  • 2020-09-04

Mia L skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Positivt och korrekt bemötande. Fint prospekt på lgh jag köpte.
    Tillgänglig för frågor. Hade inte så stora förväntningar då det var första lgh jag tittade på. Trevlig stämning vid kontraktsskrivning.
    Genomgång av alla dokument med möjlighet att ställa frågor. Läs mer
  • 2020-09-03

Mirjam L skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Kunnig, lätt att kommunicera med. Gjorde ett toppjobb! Läs mer
  • 2020-09-01

Anders R skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Jag har sålt en 45 kvm lägenhet i Kista, ca 4 minuters gångväg från tunnelbanan.

Aria är mycket professionell och socialt kompetent. Han har ett vänligt och respektfullt sätt. Jag tycker han utförde ett gott arbete och jag är mycket nöjd.

Mäklarna sköter det mesta så det blir mycket enklare. Läs mer
  • 2020-08-27

Jiajia C skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Aria is a nice seller, which provides reasonable suggestions for selling strategy. Besides, he is also very helpful to support many other related things, like cleaning, moving. Läs mer
  • 2020-08-26

Majid T skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Jag har köpt en lägenhet i kista.
    Mäklaren var proffesionellt och trevlig kille som gjorde allt på bra sätt för mig. Läs mer
  • 2020-08-24

Latifa C skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Väldigt bra stjänst jag fick kontakt med några mäklarna från olika fastighets och mäklarföretag.
    Men till slut kom jag i kontakt med den rätta mäklaren. Jag känner mig väldigt nöjd.
    Min lägenhets försäljningen gick mycket smidig och snabb.
    Jag är jätte nöjd, jag fick tydliga svar på alla mina frågor och fick alla viktiga informationer inför bostads försäljningen.
    Stor tack till min mäklare, och önskar honom lycka till i sitt yrke.

Latifa L. Säljare av bostadsrätt i kista, Stockholm Läs mer
  • 2020-08-24

Parigol S skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Jag sålde min lägenhet .
    Jag hade hört om honom att han är väldig duktig mäklare
    Han är väldigt ambitiös, påläst och uppdaterad om marknaden .
    Väldigt nöjd att honom sam mäklare.
    Jag rekommenderar honom varmt Läs mer
  • 2020-08-21

Niclas R skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Köpte en bostadsrätt där Aria representerade säljaren. Ända från början var jag trevligt bemött på alla tidigare visningar och den aktuella visningen för bostadsrätten som Aria hänvisa mig till. Han svarade på alla frågor jag ställde, och återkoppla alltid till mig med de frågorna han inte kunde svara på plats.

Han fick mig att känna mig bekväm och trygg med mitt första köp och jag togs alltid seriös med alla orosfrågor jag hade, oavsett hur dumma frågorna var. Jag hade höga krav på mäklare från första början, och Aria överträffa alla dessa.

I helhet var det en fantastisk upplevelse och jag kommer använda Aria i framtiden för att förmedla alla framtida sälj och köp.

Tack för ditt engagemang och passion! Läs mer
  • 2020-08-21

Julia A skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Vi sålde vår bostadsrätt och har fått jättebra bemötande genom hela processen. En förstående och tålmodig mäklare som har mött våra behov. Läs mer
  • 2020-08-20

Lonut Cristinel L skrev om Yarobe Hosini en del av HusmanHagberg Kista
    I now consider Yarobe a friend and would highly recommend him to anyone that is searching for a new home. Thanks again to Yarobe such a pleasure to work with. Läs mer
    2020-08-20 Yarobe H svarar Lonut Cristinel L
    Thanks Buddy! Know you have 2 show me Bucharest from the best side
  • 2020-08-19

Ramak S skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi var en utmärkt mäklare med alla de egenskaper som man förväntar sig av en mäklare som proffesionellt, lyhörd, alltid anträffbar, drivande och aktiv. Kommer att anlita honom även i framtiden. Läs mer
  • 2020-08-17

Atifa A skrev om Yarobe Hosini en del av HusmanHagberg Kista
    Vi köpte en lägenhet med hjälp av mäklaren Yarobe Hosini. Från första stund kände vi oss trygga och fick utmärkt hjälp och stöd genom hela processen.
    Vi är verkligen nöjda och rekommenderar mäklarhuset och framför allt Yarobe Hosini som vi har haft kontakt med. Läs mer
    2020-08-21 Yarobe H svarar Atifa A
    Tack så mycket Atifa! Lycka till med allt!

Gulsen C skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Jag har sålt min bostad igår som ligger i Solna med hjälp av Siyar. Han är fantastisk bra och visar respekt till sina kunder och meddelar alltid via sms eller telefon allt kring bostad. Jag har inte upplevt några svårigheter med Siyar. Han var alltid tillgänglig när jag behövde fråga någonting.
    Jag tackar honom för sin hjälp och önskar i framtiden lycka till med nya kunder. Läs mer

Giovanni V skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi hjälpte oss att sälja vår tvåa i Akalla och vi är väldigt nöjda med utfallet. Vi fick bra råd och kontinuerlig information gällande försäljningen. Mycket proffsig Läs mer

Masoud H skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Jag är som säljer jag rekommendera siyar som bästa mäklare tusen tack. Läs mer

Rickard G skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Köp av lägenhet på Fridensborgsvägen 115. Vi blev väl bemötta och fick en mycket bra service. Läs mer
  • 2020-08-11

Lars Tomas S skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Jag har köpt bostad i Huvudsta.
    Min kontakt med Siyar har varit väldigt ärlig med snabb återkoppling!
    Jag tyckte att han var väldigt kunnig och tillmötesgående med frågor och skötte kontakten med säljaren otroligt snabbt så att vi kunde göra en affär som alla blev nöjda med. Läs mer
  • Jenan K

2020-08-11

Jenan K skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Siyar uppfyller alla tänkbara krav på vad man förväntar sig av en bra mäklare. Han är kunnig, lyhörd, ambitiös och aldrig påträngande. Man känner sig bekväm med honom. En erfaren mäklare som vet hur en försäljning ska hanteras och levererar det som efterfrågas. Siyar sålde dessutom vår bostad för rekordpris i föreningen ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
  • 2020-08-02

Sarem H skrev om Yarobe Hosini en del av HusmanHagberg Kista
    Jag köpt lägenhet.
    Yarobe är bra mäklare hur han bemöter och att han är trevligt. Läs mer
  • 2020-07-28

Kaveh R skrev om Yarobe Hosini en del av HusmanHagberg Kista
    Han har sålt min bostad o har skött det jätte snyggt. Mycket finare än vad jag hade förväntat mig. Han är grym på sin sak. Vettig o kunnig😊
    10 stjärnor av 5 Läs mer
    2020-08-21 Yarobe H svarar Kaveh R
    Tack bästa Kaveh! Lycka till med allt
  • 2020-07-27

Nazli K skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Jag anlitade Siyar Hamidanoglu vid försäljning av min bostadsrätt. Vid processens inledande visade Siyar på marknadskännedom samt kompetens om min specifika bostad varför jag snabbt kände förtroende och trygghet. Siyar var ytterst professionell, tillmötesgående och tillgänglig under processens gång. Det känns otroligt bra för mig att, på ett genuint och ärligt sätt, kunna säga att Siyar är det självklara valet av mäklare. Jag rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • 2020-07-24

Cevriye A skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Allting gick så fort. Han informerade allt som behövs. Läs mer
  • 2020-07-24

Mahkameh S skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Jag har köpt en lägenhet som Siyar har förmedlat. Siyar var väldigt professionell, lugn och stöttande under hela processen. Ett stort köp behöver gå precis som det gjorde tack vare hans lugna arbetssätt.
    Glad för mitt köp och rekommenderar Siyar. Läs mer

Kista Torg / Galleria, 164 42 Kista