Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Rinkeby-Kista Kista HusmanHagberg HusmanHagberg Kista

HusmanHagberg Kista

Kista Torg / Galleria, 164 42 Kista — Visa karta

En bostadsaffär är ofta en av de största affärer man gör i livet, och dessutom är det ett stort beslut att byta bostad. Vi anstränger oss alltid för att ha hjärtat i varje affär, oavsett om du ska köpa eller sälja en fastighet, och våra mäklare är verkligt engagerade och brinner för sitt yrke.

Vi är privatägda och är inte knutna till varken bank eller försäkringsbolag. Däremot samarbetar vi med avtal24 för att du ska få full koll på alla juridiska frågor inför fastighetsaffären. När du köper eller säljer en bostad genom oss får du fri juridisk rådgivning samt rabatt på avtal som t.ex. samboavtal eller testamente!

Välkommen till oss på HusmanHagberg i Kista!

Läs vad 92 kunder tycker om HusmanHagberg Kista

• Patric J
    Patric J skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Bra kund kontakt, följde upp på frågor samt villiga att hjälpa när problem uppstod.
  • Shahryar M
    Shahryar M skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Aria karadaghi är bästa mäklaren i norra stockholm
  • Ingrid H
    Ingrid H skrev om Sara Marshall en del av HusmanHagberg Kista
    Snabb kommunikation, enkelhet, tydlighet!
  • Maria W
    Maria W skrev om Sara Marshall en del av HusmanHagberg Kista
    Vi fick ett mycket väl bemötande. Mäklaren levde upp till min förväntan och gjorde ett superbra jobb. Kände oss mycket trygga som kunder och med affären.
  • Tara K
    Tara K skrev om Sara Marshall en del av HusmanHagberg Kista
    Allt gick smidigt och bra! Trevligt bemötande och hjälpsam!
  • Lara S
    Lara S skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Aria är en utmärkt mäklaren och har verkligen vart hjälpsam under hela köpprocessen. Bland dem bästa mäklarna jag har mött. Aria ger alltid bra och snabb återkoppling och håller sina löften. Han ser till att utgången för både köpare och säljare blir så bra som möjligt. Rekommenderar starkt!
  • Mussie A
    Mussie A skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Han är bra. Jag gillar hans inställning och ärlighet.
    Trevlig person dessutom.
  • Yuri I
    Yuri I skrev om Fabian Hedlund en del av HusmanHagberg Kista
    Trevligt, konstruktivt, kundvänligt, målmedvetet, samarbetsvilligt, uttåligt
    Mycket nöjd som kund.
    2017-03-31 Fabian H svarar Yuri I
    Ett speciellt och unikt objekt krävde uthållighet från både min och din sida, men vi lyckades i ett gott samarbete sälja lägenheten till ett bra pris. Du är alltid välkommen tillbaka till mig om du behöver en värdering, tips på renoveringar eller inför en försäljning. Må bäst!
  • Conny V
    Conny V skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Kunnig, lyhörd och hjälpsam mäklare. Jag är mycket nöjd med Arias tjänster genom hela processen.
  • Hans G
    Hans G skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Seriös och trevlig genom hela processen.
    Fick bra information i alla skeenden.
    Aria K gillar detta
  • Johannes B
    Johannes B skrev om Fabian Hedlund en del av HusmanHagberg Kista
    Mycket bra bemötande och hjälpsam genom hela försäljningen
    2017-03-31 Fabian H svarar Johannes B
    Ett lugnt och tålmodigt tillvägagångssätt gav ett bra pris. Detta var inte enbart min förtjänst utan även din då du visade förståelse om såväl marknad som processen i sig. Frukten av detta blev ett grymt försäljningspris och nu har du hittat ditt nästa drömboende!

Önskar dig lycka till och tveka inte på att höra av dig när du nästa gång ska sälja!!
  • Marcelle Kassab M
    Marcelle Kassab M skrev om Fabian Hedlund en del av HusmanHagberg Kista
    Mycket bra bemötande och återkoppling under hela processen. Trevlig och engagerad person
    2017-03-31 Fabian H svarar Marcelle Kassab M
    Tack så mycket för de fina orden! Jag är glad att jag fick vara med er på er resa från lägenhet till radhus. Med en lyckad försäljning parallellt med ett spännande husköp var det en intensiv tid, men det viktigaste var att allt blev bra och att ni är nöjda!

Hoppas ni trivs i nya huset!
  • Ali A
    Ali A skrev om Fabian Hedlund en del av HusmanHagberg Kista
    Bästa mäklaren i stan.

Har arbetar med flera mäklare tidigare, dock så var Fabian den bästa!!
    2017-03-31 Fabian H svarar Ali A
    Tack Ali, dina ord värmer en mäklares hjärta! Den smidiga kommunikation mellan oss underlättade hela processen och jag tror det var en bidragande orsak till det bra priset! Hör av er om ni ska sälja igen, skulle verkligen vilja samarbeta med er igen!

Må bäst!
  • Cecilia K
    Cecilia K skrev om Fabian Hedlund en del av HusmanHagberg Kista
    Fabian ger ett professionellt och trevligt bemötande. Han är lättillgänglig och hjälpsam.
    2017-03-31 Fabian H svarar Cecilia K
    Tack för de fina kommentarerna Cecilia!

Hoppas du trivs i din nya lägenhet och att situationen nu är lättare med tanke på avstånd till bland annat jobb!

Tveka aldrig på att höra av dig till mig om du har några frågor gällande din bostad, dess värde eller en eventuell försäljning!
  • Nahom I
    Nahom I skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Aria är en riktig bra mäklare där han starka sidor är att han värkligen jobbar 100% för att man ska bli nöjd.
    Aria K gillar detta
  • Sadin S
    Sadin S skrev om Sara Marshall en del av HusmanHagberg Kista
    Supernöjda med Sara! Allt fungerade perfekt.
  • AnnCharlotte N
    AnnCharlotte N skrev om HusmanHagberg Kista
    Jag anlitade Ramzi från Husman&Hagberg när jag skulle sälja min bostad och jag har enbart positiva erfarenheter från försäljningen. Ramzi är trevlig, seriös och är en fantastiskt proffsig mäklare som inger förtroende. Han var kunnig och påläst för området där försäljningen ägde rum. Jag fick hela tiden återkoppling om vad som skedde under försäljningsprocessen och han var lätt att nå om jag behövde fråga om något. Jag är imponerad av hans kunskap, skicklighet och yrkesstolthet.
    Jag kan varmt rekommendera Ramzi som mäklare och jag kommer utan tvekan att anlita honom igen om det blir aktuellt att köpa en bostad i området.
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi är en väldigt duktig seriös mäklare, lugn saklig som jag fått stort förtroende för. Jag rekommenderar honom starkt!
  • Feven G
    Feven G skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Vi blev rekommenderade att välja Ramzi men valde att träffa några mäklare innan vi bestämde oss. Det blev Ramzi och det är vi väldigt nöjda med! Han lyssnade och levererade, sålde för rekordpris!
  • Fredrik R
    Fredrik R skrev om HusmanHagberg Kista
    En bra mäklare att rekommendera till andra som tänker sälja eller köpa bostad.
  • Amani K
    Amani K skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi Hamam har hjälp oss väldigt mycket med försäljning en av vår lägenhet. Han har varit aktiv i alla moment och ordnade en snabb försäljningen med ett pris vi bara kunde drömma om.
    Han höll oss uppdaterade under hela säljprosessen.
    Jag kommer rekommendera honom till min bekantskap och absolut ta kontakt med honom om jag vill sälja nästa gång.
  • Malik K
    Malik K skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Sakkunnig mäklare som kan sitt!. Rekommenderas varmt !
  • Jack K
    Jack K skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi är mycket seriös och engagerad i sitt arbete!
  • Eren A
    Eren A skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi Hamam har sålt min 3:a Husby. Kontakten med honom var jätte bra hela vägen och man märkte att han var kunnig inom sitt yrke. Det blev en bra försäljningspris. Rekommenderas varmt.
  • Hemming S
    Hemming S skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Vi fick ett proffisionellt bemötande av fastighetsmäklaren Ramzi.
    Vi fick ett bra slutpris på lägenheten också.
    Tack.
  • Anders I
    Anders I skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi hanterade försäljningen av min bortgångna pappas lägenhet på ett professionellt och personligt sätt. Han navigerade skickligt med den svårhanterade köparen. Att han dessutom ordnade rekordhög köpeskilling blev en glad överraskning. Jag är naturligtvis mer än nöjd.
  • Katarzyna S
    Katarzyna S skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Rami var mäklare vid försäljning av lägenhet. Här var rent ut sagt underbar, vi blev en lite krånglig kund och han hade enormt tålamod med oss och han var enormt hjälpsam. Om jag kommer kunna använda mig av hans tjänster i framtiden så kommer jag vända mig till honom. Rekommenderar Rami alla dagar
  • Perin C
    Perin C skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Är jätte nöjd med Ramzi som mäklare och kan varmt rekommendera honom, han är riktigt bra!
  • Katerina K
    Katerina K skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    proffesionell, engagerad och tillgäglig för frågor under försäljning men även efteråt
  • Vladimir B
    Vladimir B skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Highly professional, friendly, structured and precise. These features Ramzi demonstrated in the case. I wish him luck in his future work.
  • Jordan S
    Jordan S skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Försäljningen av lägenhetern sköttes proffsigt. Med gott resultat för både säljare och köpare.
  • Wei Z
    Wei Z skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Försäljning av bostadsrätt.

Som kund blev jag bemött med trygg och personlig service från dag ett. Ramzi Hamam HusmanHagberg är en dedikerad och professionell mäklare som verkligen sätter kunden först, t. ex. hann Ramzi bli pappa under försäljningen men affären sköttes lika stilrent. Det är med stor glädje jag rekommenderar HusmanHagberg Kista.

/Wei
  • Kurda K
    Kurda K skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi är en duktig mäklare och kan verkligen sitt jobb, man är bekväm med honom, får svar på frågor.
  • Sarah H
    Sarah H skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Superbra bemötande och genomförande. Allt ifrån värdering till slutförsäljning!
    Vi fick mer än vad vi någonsin kunnat önska oss för vår lägenhet.
  • Nicki B
    Nicki B skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi är trevlig, professionell och snabb på att återkoppla! Rekommenderas starkt!
  • Malin G
    Malin G skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Vi har fått bra service och hjälp med att sälja vår lgh, det har gått väldigt bra!
    Han är en bra säljare!
  • Nina I
    Nina I skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Bra bemötande och trevligt sätt. Seriös
  • Leonardo U
    Leonardo U skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Jag är helt fantastisk nöjd med mäklaren Ramzi. Han både gav oss idéer och fungerande som ett bollplank i svåra diskussioner som jag hade med min sambo. Han var lätt och få tag på och agerade väldigt professionellt. Stort Tack! Väldigt Nöjd med försäljningen dessutom :)
  • Alex F
    Alex F skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi överträffade mina förväntningar. Han var smidig, tydlig och återkopplade mig under hela processen. Det jag uppskattade mest var att han alltid tog sig tid för mig med gott humör trots alla mina frågor (första gången jag säljer). Han ordnade även ett bra bolån för min nya lägenhet trots att han inte behövde hjälpa till med det.
  • Samir R
    Samir R skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi var jätte trevlig och serviceinriktad. Jätte proffsigt och varmt bemötande från första början tills hela processen var klar.
  • Mille
    Mille skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi är en otroligt passionerad och kompetent mäklare. Han skapar ett förtroende och gjorde hela processen väldigt enkel genom sitt engagemang.
    Jag kommer att använda mig av hans tjänster i framtiden och rekommenderar honom till alla i min omgivning.
  • Can T
    Can T skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Smidig och enkelt gick allt till.
    Mäklaren var snäll och hjälpte mig hela vägen till slutet av försäljningen av bostaden.

Gick igenom tillsammmans med vinsten och inbetalningen som skulle göras till våren, till själva Skatteverket.
  • Yasser A
    Yasser A skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    bra hjälpe jag köpte och såld lägenhet inom honom
  • Carl R
    Carl R skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Kista
    Uppdraget var att sälja en mycket renoveringsmogen större bostadsrättslägenhet för en nära anhörig som av åldersskäl mm blivit tvungen att flytta till ett vårdboende. Förutom att utfallet av försäljningen rent ekonomiskt blev över förväntan så karaktäriserades genomförandet av mäklaruppdraget av uppenbar kompetens och serviceanda vilket underlättade hela proceduren på ett mycket förtjänstfullt sätt. Det var mycket tydligt vilka fördelar etablerade marknadsföringskanaler, god lokal kännedom och upparbetade kontakter i de lokala bostadsrättsföreningarna gav vid anlitandet av Siyar och HusmanHagberg i Kista. Snabb kommunikation, tydliga besked och uppenbar förmåga att se det väsentliga i de olika faserna av affären hör till det som särskilt förtjänar att framhållas. Ett i alla avseenden synnerligen väl genomfört uppdrag.
  • Kristoffer D
    Kristoffer D skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Kista
    Jag har vart i kontakt med många Mäklare.
    Siyar fixar och ställer upp till 110%.
    Nästa gång jag ska sälja kommer jag kontakta Siyar.
    Ni som vill sälja i Västerort (Sthlm) gör som jag, kontakta Siyar Hamidanoglu på Husmanhagberg
  • Nizar M
    Nizar M skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Kista
    Mycket trevlig hjälpsam
    fick bra info om området och allt jag behövde
  • Liyan T
    Liyan T skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Kista
    Stort tack ska Husman Hagberg Kista och Siyar Hamidanoglu ha för försäljningen av min lägenhet :) :)
    Rekommenderar Husman Hagberg starkt om du vill sälja eller få rådgivning ang din lägenhet :) :)
  • Linda D
    Linda D skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Kista
    Proffsig, kunnig, smart, ärlig, social, personlig, lätttillgänglig och anpassningsbar, listan kan göras längre! Du var ett självklart val när vi skulle sälja, med anledning av det goda intrycket vi fick när vi köpte. Vi är så nöjda med dig och kommer alltid att rekomendera dig. /Linda och Kristoffer
  • Ammar M
    Ammar M skrev om HusmanHagberg Kista
    Hon är jätte duktig tejej och kan sitt jobb till 100 procent
  • Lena L
    Lena L skrev om Sara Marshall en del av HusmanHagberg Kista
    Sara Marshall fd.Ingemarson. Jag tycker hon är trevlig. Lät mig veta varje steg hon tog. Ärlig och tydlig.

Kista Torg / Galleria, 164 42 Kista