Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Rinkeby-Kista Kista HusmanHagberg HusmanHagberg Kista

HusmanHagberg Kista

Kista Torg / Galleria, 164 42 Kista — Visa karta

En bostadsaffär är ofta en av de största affärer du gör i livet, och dessutom är det ett stort beslut som ska göras. Vi mäklare på HusmanHagbergs kontor i Kista anstränger oss alltid för att ha hjärtat i varje affär. Oss kan du kontakta vare sig du ska köpa eller sälja en fastighet. Våra mäklare är verkligt engagerade och brinner för sitt yrke.

Vi är privatägda och är inte knutna till varken någon bank eller något försäkringsbolag.

Välkommen till oss, vi hjälper dig gärna med bostadsaffären i Kista!

Läs vad 135 kunder tycker om HusmanHagberg Kista

• Sara I
    Sara I skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Väldigt profosionellt bemötande från första början och Ramzi inger ett lugnt o stabilt intryck o återkopplar kontonuerligt så man känner sig delaktig hela vägen. Han är kunnig och kan svara på alla frågor och gör så att man känner sig säker i sitt beslut. Vi har köpt en bostad genom honom nu, och tack vare att vi var så nöjda med hans engagemang, så får han nu uppdraget att sälja vår bostad. Läs mer
  • Mohammad A
    Mohammad A skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Han är duktig och tydlig och hjälpsam Läs mer
  • Enkhbold G
    Enkhbold G skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Vi har fått jättebra hjälp . Det fungerade mycket bra . Bekvämt och Klockrent . Läs mer
  • Tuba K
    Tuba K skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Han är trevligt och ger tydligt information var och man ska ta vägen jätte nöjd med Arian Läs mer
  • göran r
    göran r skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    hej
    perfekt snabbt och bra, det går bra att ringa
    honom nästan när som helst.
    trevlig och lugn och hjälpsam
    det blev en snabb affär och ett bra pris på min lägenhet
    trots lite sämre tider på marknaden.
    jag kan verkligen rekommendera honom.
    göran Läs mer
    Saklig
    Serviceinriktad Läs mer
  • Abhinav V
    Abhinav V skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Aria has been amazing. He makes one feel comfortable to talk. He has taken all pains to address our questions/concerns in the best possible manner. His knowledge about the area and the field is tremendous. Definitely I would recommend him and the organization to my friends. Läs mer
  • Anki L
    Anki L skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Lovade inte guld och gröna skogar - men vågade pressa på när det gällde. Hade bra koll på värdering och slutpriser i området och tydlig med vad som påverkade marknaden just nu. Gjorde ett trovärdigt helhetsintryck. Läs mer
  • Maria W
    Maria W skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    bra bemötande och snabbt jobb. dock blev det struligt med foton Läs mer
  • Malik Y
    Malik Y skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    professionell, tydlig, hjälpsam! Läs mer
  • Sarankhishig G
    Sarankhishig G skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼 Läs mer
  • Trifa F
    Trifa F skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi är både lyhörd och skicklig som mäklare. Han ser till att leverera upp till ens förväntningar och ser till att kunden blir nöjd! Tack Ramzi för du hjälpte mig, dig kommer man att rekomendera framöver :) Läs mer
  • Mikael M
    Mikael M skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Väldigt bra. Informerade mig / oss hela tiden om hur det gick med budgivningen m.m.

Jag är helt nöjd med honom och husman hagberg. Läs mer
  • Cenan K
    Cenan K skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Engagerad, förtroendeingivande och med bra bemötande! Allt sköttes perfekt från start till slut! Läs mer
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Professionell och tydlig mäklare. Önskar att han var en allt-i-allo så man kan sköta alla sin affärer via Aria. Läs mer
    2017-10-25 Aria K svarar Mikael B
    Tack Micke för din varma rekommendation och för ett fint samarbete! Jag ser fram emot att få hjälpa dig med alla dina framtida affärer!
  • Mihaela  R
    Mihaela R skrev om HusmanHagberg Kista
    ARIA KARADAGHI
    Tack för bra och snabb affär.
    Mycket trevlig ,tålmodig och hjälpsam. Professionell Läs mer
    Mihaela R gillar detta
  • Ola M
    Ola M skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Min mäklare utförde sitt jobb ordentligt och var alltid tillgänglig för att besvara några frågor eller uppdatera mig. Han var alltid hjälpsam med råd och levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Rita G
    Rita G skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Har varit i kontakt med flera mäklare, men ingen som Ramzi. Tack för bra & snabb affär Ramzi. Kommer definitivt vilja påbörja & avsluta en massa affärer med dig i framtiden. Läs mer
  • Arash S
    Arash S skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi är en professionell, ödmjuk och lösningsorienterad individ. Detta speglar hans jobb som mäklare där jag har fått all den assistans och stöd som jag behövt under hela processen. Jag rekommenderar och går i god för Ramzi alla dagar i veckan som en mäklare av toppkvalitet. Läs mer
  • Bo L
    Bo L skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Jag har blivit väl bemött och Aria har så vitt jag kan bedöma gjort allt han kunnat för att ro denna komplicerade affär i hamn. Läs mer
    2017-10-25 Aria K svarar Bo L
    Hej Bosse! Tack för dina ord. Det var en komplicerad affär men med bra kommunikation löste vi det galant! Önskar dig all lycka i nya bostaden.
  • Sara M
    Sara M skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Han är unik maniska!!!!
    Väldigt tidlig på saker och ting.
    Tålmodig,fint bemötande och hjälpsam.⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
    2017-10-25 Aria K svarar Sara M
    Hej Sara! Det har varit en ära att få sälja er fina bostad! Det har varit många samtal oss emellan för att hitta ert nästa boende och till slut hittade ni huset som jag hoppas ni kommer trivas i.
  • Mattias J
    Mattias J skrev om Sara Marshall en del av HusmanHagberg Kista
    Mycket proffsigt bemötande och väldigt bra hjälp genom hela processen. Tack Läs mer
  • Roxanne I
    Roxanne I skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi var mycket bra och hjälpsam! Mycket trevlig och gott bemötande. Läs mer
  • Lennart Z
    Lennart Z skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Mycket trevligt bemötande från säljare, som vanligt. Mvh Lennart Zamore Läs mer
    2017-09-21 Ramzi H svarar Lennart Z
    Tack ordförande Lennart! Jag uppskattar att ha fått förtroendet att sälja flera av era ombildade hyresrätter till nya bostadsrättsmedlemmar. Jag ser fram emot att ha detta samarbete med er och era kommande ombildningar!
  • Inger A
    Inger A skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Snabbt, enkelt, inga konstigheter Läs mer
  • Özlem Ö
    Özlem Ö skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Mkt trevlig bemötande fick vi ifrån mäklaren han väg ledde oss i ärendet samt var mkt behjälplig. Han var tillgänglig vid tel kontakt samt mejl om inte återkom han fort så möjligt. Under alla åren har jag haft kontakt med olika mäklare om jag jämför var han en utav dom bästa. Jag kommer fortsättningen kommer att rekomendera HusmanHagberg och samma mäklare till runt om kring mig. Läs mer
    2017-10-25 Aria K svarar Özlem Ö
    Tack för din fina rekommendation! Jag försöker alltid göra det lilla extra för mina kunder. I detta fall löste vi lånelöftet hos banken som vi samarbetar med så att ni kunde köpa bostaden som ni ville ha. Vi kommer hålla kontakten i fortsättningen och kom gärna förbi kontoret på lite kaffe om det är något ni undrar över.
  • Riyadh M
    Riyadh M skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Best experience and service. Pls keep it up Ramzi! Läs mer
    2017-09-21 Ramzi H svarar Riyadh M
    Hi Riyadh! It was a honnour for me to help you buy your first apartment in Sweden. I'm looking forward to help you in the future. I wish you a nice stay at the 10th floor in Akalla!
  • Emnet N
    Emnet N skrev om Sara Marshall en del av HusmanHagberg Kista
    Jag är meckte nöjd och allting är
    Perfekt .jag fick bra service
    Bra jobbt Läs mer
    2017-09-14 Sara M svarar Emnet N
    Tack Emnet!
    Lycka till med köpet av nya bostaden.
  • Sholeh K
    Sholeh K skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Aria har ett väldigt trevligt och professionellt bemötande. Han är effektiv och seriös mäklare.
    Jag kan varmt rekommendera Aria till mina vänner. Läs mer
    2017-10-25 Aria K svarar Sholeh K
    Stort tack för ditt omdöme. Det var med nöje som jag hjälpte dig med försäljningen av din lägenhet. Det gick snabbt och smidigt tack vare dina noga förberedelser. Jag är helt säker på att du kommer trivas i nya lägenheten.
  • Alexander B
    Alexander B skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Väldigt duktig mäklare och ett trevligt kundbemötande. Lägger ner tid och energi samt är alltid tillgänlig.
    Riktigt nöjd kund. Läs mer
    2017-09-21 Ramzi H svarar Alexander B
    Alexander är ett praktexemplar på att många flyttar lokalt! Du flyttade några våningar inom Kista Torn till en större bostad där du trivs kanonbra. Jag är säker på att du och frugan kommer skapa många bra minnen med er blivande familj i Tornet.
  • Bengt L
    Bengt L skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Kompetent och förtroendeingivande. Läs mer
  • Hesham I
    Hesham I skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Bästa razmi han hjälpsam och gör bra service för kunder jätte nöjd att träffa honom Läs mer
  • Khabat Abdulkarim N
    Khabat Abdulkarim N skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi är väldigt trevligt... han är underbart.. Läs mer
    2017-09-21 Ramzi H svarar Khabat Abdulkarim N
    Med Khabat som kund blir affären alltid lättsam och smidig. Khabat köpte bostaden av mig för ca 1,5 år sedan och sedan dess har vi hållit en löpande kontakt. Jag önskar dig lycka till nu i den större bostad som du köpte!
  • Denis G
    Denis G skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Jag kände mig otroligt bra för att jag fick hjälp allt som behövdes. Utmärkt Läs mer
    2017-09-21 Ramzi H svarar Denis G
    Tack för din fina rekommendation! Jag försöker alltid göra det lilla extra för mina kunder. I detta fall har vi hjälpts åt att jämföra 3 olika banker för att Denis skulle få så bra lånevillkor som möjligt. Grattis till den fina utsikten på Köpenhamnsgatans höjd!
  • Precious E
    Precious E skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Han är mycket bra person. Jag är nöjd. Läs mer
    2017-10-25 Aria K svarar Precious E
    Uppskattar att du tycker att jag är en bra person som hjälpt dig leta efter en lägenhet. Till slut hittade vi något som passade dig perfekt! Önskar dig all lycka Precious! Hör av dig till mig vad det än är du behöver hjälp med.
    Aria K gillar detta
  • Zainal K
    Zainal K skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi är the bäst !!! ;-) He communicated well, kept to his promises, always answered my phone calls, helped me a lot !! Please keep him as long as it is possible!! ;-) Läs mer
    2017-09-21 Ramzi H svarar Zainal K
    Thanks for your warm words Zainal! We had a businessrelation since 2015 and it was a great experience to help you buy an apartment from me and to sell your current apartment at the same time. I wish you and your family the best in your new penthouse with 7 rooms and a great roof terrace!
  • Bengt Göran A
    Bengt Göran A skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Bra bemötande, gjorde seröst intryck och ordnade en snabb och bra affär Läs mer
    2017-10-25 Aria K svarar Bengt Göran A
    Tack för omdömet Göran! Smidiga bostadsaffärer är ofta dem bästa. Jag är övertygad om att du kommer trivas i Enköping.
  • Sevasti R
    Sevasti R skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Mycket bra!
    Bra kommunikation.
    Noggrann och informativ.
    Tillmötesgående. Läs mer
  • Margo och Magnus H
    Margo och Magnus H skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Trevligt och bra bemötande. Ramzi är proffsig och kan hålla bra kontakt med och mellan köpare och säljare Läs mer
    2017-09-21 Ramzi H svarar Margo och Magnus H
    Det är alltid trevligt att få ha samma kund som köpare och säljare på samma gång! Sedan januari 2017 sökte ni nytt boende och i juli hjälpte jag er att köpa en riktigt fin 4:a i Kista Torn på våning 15! Att hitta en köpare till er etagevåning om 7 rum och takterrass var enkelt då jag hade en klar köpare som bodde i grannhuset.
  • Hamid B
    Hamid B skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Professionell, flexibel och smidig förmedling. Läs mer
    2017-09-19 Ramzi H svarar Hamid B
    Jag säger detsamma om dig Hamid! Jag önskar er lycka till med er framgångsrika verksamhet som ni nu ska driva vidare i lokalen som jag förmedlade till er.
  • Hovsep M
    Hovsep M skrev om Sara Marshall en del av HusmanHagberg Kista
    Sara är en erfaren mäklare med djup förståelse av marknaden, området och kundbasen. Vi anlitade inte Sara endast pga hennes topp försäljningshistorik men också för hennes förmåga att lyssna och ge konkreta svar på våra behov och funderingar. Vi träffade många duktiga mäklare men kände genast att med Sara skulle vi kunna ha en god och öppen dialog med genom hela säljprocessen. Tillsammans hade vi en klar plan till varje moment och hon levererade till 100%. Sara rekommenderar vi starkt till våra nära och kära! Läs mer
    2017-09-14 Sara M svarar Hovsep M
    Tack för ett superbra samarbete och lycka till med nya bostaden!
  • Francesco M
    Francesco M skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Bra bemötande, lyhörd och proffsigt. Rekommendera gärna. Läs mer
    2017-10-25 Aria K svarar Francesco M
    Hej Franco! Tack för dina ord och för en lyckad affär under sommaren. Bra affärer kan göras under alla årstider!
  • Alexander Ö
    Alexander Ö skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Väldigt nöjd! Snabb försäljning över förväntat pris, detta trots en vid tillfället kall marknad. Tillmötesgående och professionell. Kan området väldigt väl. Jag kan starkt rekommendera Aria! Läs mer
    2017-10-25 Aria K svarar Alexander Ö
    Hej Alexander, tack för rekommendationen och för ett lyckat samarbete. Kul med snabb och smidig försäljning trots dåvarande marknadsläge. Jag hör av mig efter årsskiftet igen angående deklarationshjälpen. Tveka inte att höra av dig innan dess om det skulle vara något.
  • Karin H
    Karin H skrev om Sara Marshall en del av HusmanHagberg Kista
    Supertrevlig mäklare med god kompetens och ett bra bemötande, jag är supernöjd med samarbetet! Läs mer
  • Hilkka D
    Hilkka D skrev om Sara Marshall en del av HusmanHagberg Kista
    Sara är kunnig , lyhörd , alltid tillgänglig och när jag efter mycket om och men hittade min nya bostad , sålde hon min lägenhet snabbt och smidig .Tack ! Läs mer
    2017-09-14 Sara M svarar Hilkka D
    Tack Hilkka!
    Hoppas du kommer trivas nere på marken.
  • Tiina R
    Tiina R skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Mycket smidig process. Huset såldes på 4 dagar Läs mer
    2017-10-25 Aria K svarar Tiina R
    Ni hade fixat till allt jättebra, vilket gav oss möjligheterna till en smidig och bra affär. Hoppas ni trivs i Sundbyberg! Hälsa Ali från mig och hör av er om det skulle vara något.
  • Marian Nataly M
    Marian Nataly M skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Jag är jättenöjd med Aria Karadaghi som mäklare. Han har hjälpt mig genom processen, underlättat det hela och varit en riktig klippa. Jag rekommenderar honom starkt till alla som letar efter en trevlig, professionell och kunnig mäklare. Läs mer
    2017-10-25 Aria K svarar Marian Nataly M
    Hej Nataly! Stort tack för dina ord. Glad över att ha fått hjälpa dig. Jag hoppas du trivs i nya lägenheten och jag kommer alltid finns här för att hjälpa dig i framtiden. Hälsa morsan från mig som var så glad för din skull!
  • Carina L
    Carina L skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Känner mig nöjd , jag tycker att jag blivit proffsigt bemött och Ramzi Hamam har varit / är trevlig , proffsig och tillmötesgående ! Jag har bara gott att säga om Ramzi och Husman& Hagberg Läs mer
    2017-05-16 Ramzi H svarar Carina L
    Tack själv Carina! Affären har gått smidigt tack vare er och vårt samarbete med Fondkistan som har hjälpt er/mig med bouppteckningen i samband med lägenhetsförsäljningen!
  • Patric J
    Patric J skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Bra kund kontakt, följde upp på frågor samt villiga att hjälpa när problem uppstod. Läs mer
    2017-05-16 Ramzi H svarar Patric J
    Alltid kul att kunna vara till hands och hjälpa mina kunder! Även om vår affär är avslutad, för den här gången :), så kan du vända dig till mig med frågor och funderingar när du vill.
  • Shahryar M
    Shahryar M skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Aria karadaghi är bästa mäklaren i norra stockholm Läs mer
    2017-10-25 Aria K svarar Shahryar M
    Hej Shahryar, dina ord betyder allt för mig. Om jag är en toppmäklare så är du en toppenkund. Önskar er all lycka i nya bostaden!

Kista Torg / Galleria, 164 42 Kista