HusmanHagberg Kista

HusmanHagberg Kista

En bostadsaffär är ofta en av de största affärer du gör i livet, och dessutom är det ett stort beslut som ska göras. Vi mäklare på HusmanHagbergs kontor i Kista anstränger oss alltid för att ha hjärtat i varje affär. Oss kan du kontakta vare sig du ska köpa eller sälja en fastighet. Våra mäklare är verkligt engagerade och brinner för sitt yrke.

Vi är privatägda och är inte knutna till varken någon bank eller något försäkringsbolag.

Välkommen till oss, vi hjälper dig gärna med bostadsaffären i Kista!

Läs vad 507 kunder tycker om HusmanHagberg Kista 2

• Suntharee N
    sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela Lopez en del av HusmanHagberg Kista
    2021-12-03
    Super nöjd med Michaela. Hon är proffsig och vet vad hon gör. Alltid med leende på läppar, man blir alltid glad när man träffar henne.
    2021-11-30
    Han ge mig, rätt information
    Jag borde ha litat på honom
    Bra kommunikation
    2021-11-29
    Hej!

Bra bemötande av mäklaren. Lätt att prata med hon och bra återkoppling.lätt att nå henne vid behov. Informerar allt som händer vid varje tillfälle.
    2021-11-26
    Jag är jätte nöjd med min försäljningen.
    Remzi är kunnig, tydlig och trevlig , han kan mycket om området, förmedlar en trygg och smidig upplevelse från start till slut, kan varmt rekomendera honom !
    2021-11-25
    Hon är tuppen, flexibel och hjälpsamma.
    2021-11-25
    Varför det vart Michaela som vart min mäklare var på grund av hennes bemötande förtroende och kunskap som gjorde att jag valde henne. Då jag sålde denna bostad i förhoppning att det skulle gå snabbt och smidigt och det gjorde det kommer definitivt att nyttja hennes tjänster återigen

GRYMT JOBBAT FORTSÄTT PÅ SAMMA SPÅR!!!!
    GLAD KUND
    2021-11-20
    Jag Viste att min bostad kanske skulle inte vara lät att sälja, men han fixade det på mindre tid.
    Han visar att han kan sitt jobb.
    Jag kände mig trygg med honom som min mäklare .
    • Akalla Trädgårdsstad
    2021-11-20
    Endast positivt att säga. Vi är väldigt nöjda med vårt val av mäklare.
    2021-11-18
    Mycket bra och enkel att ha och göra med. Effektiv och hårt arbetande.
    2021-11-17
    Ramzi är bäst
    Bra jobbat och tack för allt
    M v h
    • Spånga - Tensta
    2021-11-13
    Jag fick mycket bra tips på hur och när ska vi utföra köpet, vi bra bild om marknaden och pris nivå. Vi upplevde att Robert var tillgänglig och ärlig med oss.
    2021-11-07
    Jag är mycket nöjd med Ramzi Haman. Bra bemötande vid första mötet. Ramzi höll mig uppdaterad under hela försäljningsprocessen. Ramzis lokalkännedom var förutom ett bra och professionellt bemötande avgörande vid valet av mäklare. Försäljningen och slutpriset var över förväntan!
    • Spånga - Tensta
    2021-11-05
    Ramzi är bästa mäklare! Bra jobbet!
    2021-10-29
    Alla känner nog en oro inför en försäljning och Robert mötte våra förväntningar med sin kunskap och erfarenhet på området där han hade riktigt bra koll. Att ha en ärlig och hjälpsam mäklare som alltid finns där från start till slut är nog de alla önskar o få och det fick vi utav Robert. En mäklare jag rekommenderar starkt!
    2021-10-20
    Very helpful and in time assistance! Provides professional experiences and advices on my selling.
    2021-10-14
    Mycket god! Fanatisk duktig mäklare med mycket bra erfarenhet.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Michaela Lopez en del av HusmanHagberg Kista
    2021-10-12
    Bra bemötande, tydligt
    Jag tycker att hon är väldigt bra och tydligt. Jag rekommenderar henna
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Michaela Lopez en del av HusmanHagberg Kista
    2021-10-04
    Servis orienterad, alltid tillgänglig, engagerad. Bästa mäklare!
  • sålde sitt hus med hjälp av Robert Kullberg en del av HusmanHagberg Kista
    2021-10-02
    Ihärdig, kunnig, tillgänglig, mänsklig, pålitlig, TACK Robert för ditt tålamod och idoga slit!
    2021-10-01
    Ramzi is very professional and always helpful
    2021-09-29
    Snabb och fokuserad. Har brett kontaktnät och levererar med kvalitet.
  • Nahid M
    köpte sin lägenhet med hjälp av Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    2021-09-27
    Professionell bemötande, lugnt i sitt personlighet.
    Vi upplevde Ramzi ärligt och äkta i sitt roll. Han är kunnig och har en realistiskt syn på marknaden.
    Vi känner oss trygga till detta punkt och ser fram emot hela processen.
  • Merhawi K
    köpte sin lägenhet med hjälp av Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    2021-09-27
    Mäklare Ramzi är en bästa man,
    2021-09-24
    Tycker Robert år mycket trevlig och man känner att han har koll på området.
  • sålde sitt hus med hjälp av Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    2021-09-17
    Mycket professionell Mäklare kan varmt rekommendera Ramzi!
    2021-09-13
    Fantastisk duktig fastighetsmäklare som överträffade våra förväntningar. Kan starkt rekommendera Ramzi.
    2021-09-12
    Mycket flexibel, tillmötesgående och hjälpsam. Ramzi är en
    väldigt duktig mäklare som också gav goda råd och tips kring köpet. Rekommenderas varmt.
    2021-09-12
    Förtroendegivande och ärlig mäklare
    2021-09-11
    Välbemöttande

Han förklarade allt och svarade på mina frågor bra.

Han är en säljare (mäklare) som jag skulle vilja ha vid min försäljning av min bostad, han kan sitt jobb väl.
    2021-09-07
    Trevlig och lite smårolig.
    Levde upp till mina förväntningar.
    2021-09-07
    Det var verkligen smidigt och snabbt affär med Ramzi Hamam. Nu jag vet vem jag ska kontakta med om jag behöver hjälp köpa eller sälja böstad.
    2021-08-30
    Mäklaren var mycket kompetent, var tillgänglig för råd och besvarade frågor inom kort tid.
  • sålde sitt hus med hjälp av Robert Kullberg en del av HusmanHagberg Kista
    2021-08-27
    En ärlig person som hjälper till med allt
    2021-08-27
    Trevligt bemötande och en mycket smidig affär. Är fullständigt nöjd med hela upplevelsen.
    2021-08-27
    Superproffsig och realistisk mäklare. Vi förväntade oss att sälja under priset som vi faktiskt fick. Allt gick smidigt och hela försäljningen tog mindre än 3 veckor från första mötet till kontraktskrivning. Hade förberett oss på att det skulle ta mycket längre tid. Men med rätt köpare och Ramzi gick allt väldigt smidigt!
    2021-08-25
    Ramzi had done perfect job. He is very kind and generous so over all experience we’re very good I will recommend further for any other requirements!!
    2021-08-22
    Jag fick stor hjälp och stöd när jag köpte en lägenhet.Bra servis genom hela processen.Ramzi Hamam är mycket kunnig i sitt arbete, och allt gick väldigt smidigt!
  • skrev om HusmanHagberg Kista
    2021-08-13
    Robert agerade professionellt, hanterade allt bra Tydlig och trevlig. Jag skulle rekommendera honom.
    2021-08-11
    Snabbt, respektfull, noggrann och duktig .
    2021-08-06
    Bra verkar vara en man kan lita på
  • Owais M
    sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Kullberg en del av HusmanHagberg Kista
    2021-08-05
    Grymt bra jobb av Robert! Han är alltid tillgänglig och reponsiv. Lätt att prata och jobba med. Rekommenderar starkt!
    2021-08-02
    Lätt att prata med och trevlig person och mäklare. Jätte nöjd
    2021-08-02
    Han förklarade alla renoveringar som gjordes i lägenheten och visa mig fördelarna med det.
    2021-07-22
    Jag tycker att han hade bra bemötande och tydligt beskrivning av mina frågor.
    2021-07-19
    Fantastisk ! Jag rekommenderar honom varmt!
  • Jamshed A
    sålde sin lägenhet med hjälp av Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    2021-07-12
    Bästa mäklaren i marknaden. Vi var jättenöjda med honom. Kul att vi valde honom. Väldigt snabbt och smidigt. Kan komma att anlita Ramzi Hamam igen.
    2021-07-12
    Trevligt och tydligt. Inga konstigheter
    2021-06-22
    Robert var lyhörd och löste försäljningen utefter våra behov. Vi har bara gott att säga om Robert.
    2021-06-18
    framförallt så var han jätte trevligt..
    väldigt tydligt med alla frågor vi hade snabba svar via mail eller SMS och det mest intressanta var att han försökte komma på med lösningar som skulle funka för båda sidor innan det skulle komma upp ett konflikt mellan familjerna.. med andra ord väldigt nöjda.. :)
    2021-06-13
    Jag är nöjd över valet av att anlita Ramzi för min bostadsförsäljning!