Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Rinkeby-Kista Kista HusmanHagberg HusmanHagberg Kista

HusmanHagberg Kista

Kista Torg / Galleria, 164 42 Kista — Visa karta

En bostadsaffär är ofta en av de största affärer du gör i livet, och dessutom är det ett stort beslut som ska göras. Vi mäklare på HusmanHagbergs kontor i Kista anstränger oss alltid för att ha hjärtat i varje affär. Oss kan du kontakta vare sig du ska köpa eller sälja en fastighet. Våra mäklare är verkligt engagerade och brinner för sitt yrke.

Vi är privatägda och är inte knutna till varken någon bank eller något försäkringsbolag.

Välkommen till oss, vi hjälper dig gärna med bostadsaffären i Kista!

Läs vad 177 kunder tycker om HusmanHagberg Kista

• Nadjia L skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Sålde min lägenhet i Kista med Aria som mäklare. Han var tydlig, vänlig och hade god koll på marknaden. Jag uppskattade särskilt Arias goda planering som han inkluderade mig i väl. Mycket fint bemötande med lättillgänglighet gör att jag absolut skulle rekommendera honom som mäklare! Läs mer
  • Alexander H skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Köpet gick väldigt smidigt. Mäklaren var ärlig och rak på sak vilket gjorde att affären kändes trygg. Läs mer
  • Mats O skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Kista
    Han skötte sig bra och var trevlig och tillmötesgående. Läs mer
  • Johan L skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Kista
    Sålde mitt radhus i Kista. Min mäklare var lyhörd till våra behov. Hjälpte oss hela vägen i försäljningen och gav oss en helhetslösning. Han har en bred kundkrets och det finns ingen som känner till området lika bra. Kan varmt rekommendera Siyar för framtida bostads affärer. Läs mer
  • Rebin A skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Jätte trevlig och ödmjuk. Inger förtroende. Allt gick väldigt smidigt till och var hjälpsam. Läs mer
  • Farkad Al M skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Smidig affär, lyhörd mäklare, klockren upplevelse. Läs mer
  • Rasmus I
    Rasmus I skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Förklarade bra. Svarade på frågorna jag hade. Trevlig. Läs mer
  • Alexandra Barrera B skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Snabb och jättebra återkoppling! Läs mer
  • Yunus Emre G skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Kista
    Husmanhagberg mäklare siyar hamidanoglu va trevlig bra person i visning jag kommer allti rekommenderar siyar som mäklare till mina vänner tack med hjälpen. Siyar hamidanoglu Läs mer
  • Roula Joseph S skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Mäklaren Ramzi har hjälpt oss att sälja vår lägenhet i Akalla. Vi har blivit bemötta på ett professionellt sätt. Vi fick hjälp under hela processen och Ramzi var tillgänglig när vi behövde och svarade på våra frågor.
    Vi blev jättenöjda med försäljningen och jag skulle gärna anlita honom om vi tänker sälja vår nya lägenhet i framtiden.
    Ramzi är duktig och trevlig mäklare. Jag rekommenderar honom starkt. Läs mer
  • Lokman B skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Kista
    Sålde bostadsrätt.
    Trevligt bemötande och genomgående professionell. Välinsatt i marknaden för området och skötte allt fantastiskt bra. Rekommenderar varmt. Läs mer
  • Mahmoud R skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Kista
    Vi har varit i kontakt med några stycken mäklare, både när vi har köpt och sålt men ingen är som Siyar. Vi har sålt med Siyar några gånger och har varit väldigt nöjda varenda gång. Han bryr sig om dig som kund och är rak och ärlig. Han tar sin tid och besvarar på frågor och hjälper till om något är oklart. Vi kommer aldrig att välja någon annan förutom Siyar. Han är en toppen mäklare som sticker ut bland mängden och är grym på det han gör. Han ger dig trygghet genom hela affären. Vi skulle rekommendera honom och Husmanhagberg till alla som funderar på att sälja eller köpa. Läs mer
    2018-09-23 Siyar H svarar Mahmoud R
    Tusen tack Mahmoud för de fina orden.

Ni är varmt välkomna att höra av er igen om ni behöver hjälp med något

//Siyar
  • Resit G skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Jätte trevlig ,ganska duktig att informera nöjd än så länge Läs mer
  • Mohammad M skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Han är bar kille så hjälper han båda säljare och köparen Läs mer
  • Shukria E skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    *Har köpt radhus.
    *Väldigt fin bemötande, lugn och tydligt i språk.
    *Ja, tycker att mäklaren levde upp våra förväntningar.
    *Obeskrivligt i ord/meningar, väldigt fin och professionellt bemötande har nämnda mäklare, vi är väldigt gladda att har möt honom som mäklaren, rekommenderar till alla andra kunder också.
    MVH
    Shukria E Läs mer
  • Margareta K skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Aria är proffesionellt som mäklare och jag lämna de bästa rekommendationerna. Läs mer
  • David E skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Mycket proffsigt bemötande. God känsla för mig som säljare. Ordnade allt mycket bra! Läs mer
  • Khalid A skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Fick hjälp att sälja en etta på Sorögatan. Väldigt bra bemötande och lägenheten såldes väldigt snabbt.
    Det hann knappt gå två veckor från det att lägenheten blev fotograferad till att kontraktet skrevs på. Läs mer
  • Johan L
    Johan L skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Sålt en bostadsrätt,
    Ramzi känns professionell och trevlig.
    Försäljningen gick smidigt och uppfyllde absolut mina förväntningar. Läs mer
  • Suren K skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Han är proffs........................................................................................... Läs mer
  • Ropen S
    Ropen S skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Riktigt nöjd med insatsen av Ramzi och jag kan starkt rekommendera honom!
    Sålde en 3:a i Kista torn våning 29
    Förväntningarna var lite högre på slutpriset, men då Stockholms priserna rasat en hel del så accepterade jag slutpriset och mötte marknadsvärdet.
    I helhet så är jag jättenöjd med Ramzi ✌️ Läs mer
    2018-07-05 Ramzi H svarar Ropen S
    Tack för din rekommendation Ropen! Det är alltid kul att ta över uppdrag från andra mäklare och göra kunden nöjd! Önskar er en trevlig sommar i er nya bostad.
  • Angelica S
    Angelica S skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Vi sålde en trea i Akalla i bra skick.
    Affären gick ganska snabbt trots många visningar.
    Mäklaren gjorde allt han kunde och lite till för att få den såld och visade verkligen stor vilja samt bra service och bra information! Vi hade som förväntningar att få lägenheten såld till ett hyfsat pris med snabb inflytt och allt det fixade mäklaren så han levde upp till våra förväntningar! Läs mer
    2018-07-05 Ramzi H svarar Angelica S
    Detta var den tredje affären som jag fick förmånen att göra med er. Som de tidigare 2 så gick det bra. Eftersom vi sålde den under sommaren fick vi hade lite mer tålamod än vid tidigare tillfällen. Jag är precis lika nöjd som er och er köpare!
  • Eivor Hillevi Florensia K
    Eivor Hillevi Florensia K skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Har sålt min 3 tums lägenhet trevligt bemötande av Aria Karadaghi. Att det skulle gå bra och snabbt få lägenheten såld före sommaren. Allt är klart snart flyttar jag . Tack Aria för att du har hjälpt mig att sälja min lägenhet. Läs mer
  • Gurpal S skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Han är snäll och hjälpsam. Han hjälpte oss med alla saker

Tack så mycket!! Läs mer
  • Hans-Uwe K skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Trevligt bemötande redan vid besiktning. Kunde svara på alla frågor vi hade. Professionellt sköt bjudgivande och drog inte ut processen onödigt.
    En mäklare jug skulle rekommendera och jobba igen med. Läs mer
    2018-07-05 Ramzi H svarar Hans-Uwe K
    Tack Hans-Uwe! Affären gick smidigt även från Er sida. Jag hoppas att vi får möjlighet att göra fler affärer i framtiden. Fram tills dess så önskar jag er en bra tid i parhuset som ni köpt.
  • Faraz N skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Mycket bra, service minded och lösninginriktad Läs mer
  • David S skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Orofessionel och engagerade. Litet gäng som ger tillgänglighet samtidigt med hela HusmanHagbergs resursbank i bakfickan. En perfekt kombination. Läs mer
  • Pari I skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    mycket angegerad och smidig mäklare som kunde sin säljobjekt väl. Läs mer
  • Sabina B skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Köpte och sålde lägenhet med hjälp av ramzi , han är väldigt duktig trevlig och lugn och professionell , han vet vad han gör och han är en grym mäklare! Läs mer
  • Suleyman B skrev om HusmanHagberg Kista
    Sålt genom honom
    Professionell mäklare
    Levde upp förväntningar. Hade en mäklare innan som inte kunde sälja på 40 visningar. Läs mer
    2018-07-02 HusmanHagberg Kista svarar Suleyman B
    Tack! Det var kul att förmedla din bostad! Lycka till med allt och hälsa barnen :)
  • Khaled T skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Aria är snäll och trevlig mäklaren som har sätt i hela kariären. Det är så att jag kände från början att han kommer trivas när utvecklar han andra! Önskar bästa för Aria! Läs mer
  • Phani Kumar K skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    We bought an apartment in akalla. Aria was very helpful in giving all the information, was available all the time whenever we called. Thanks for ur support aria. Läs mer
  • Becky S skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Jag köpte en bostad via Ramzi. Han gav snabb och korrekt återkoppling och var noggrann och hjälpsam. Läs mer
  • Masoud S skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Han är proffs. En lung och sansad person. Han tar hand om sina kunder mycket väl. Han gör sitt bästa och med lite tålamod fixar han vad han lovat Läs mer
  • Chrisovalandis K skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Mäklareb gjorde ett bra jobb, kunde svara på frågor jag ville ha svar på, bra förtroende. Lyssnar på kundens behov. Läs mer
  • Gökhan Ö skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Bra mäklare, tar initiativ och är bra närvarande. Lyssnar på det man har att säga samt förklarar saker på ett sätt där jag som förstagångenköpare förstår enkelt.

Kommunicerar väldigt väl och är mycket trevlig. Läs mer
  • Munkhzul U skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Jag tycker att han var snäll och smart och bemötte oss väldigt bra med respekt. Läs mer
  • Fredrik S skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Mycket bra bemötande och en känsla av service och kunskap hos Ramzi. Han har haft bra koll och varit bra att jobba med Läs mer
  • Christian W
    Christian W skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Väldigt enkel att arbeta med, professionellt hanterande av samtliga delar i affären, och extremt tillmötesgående på alla smådetaljer/frågor som uppstår. Läs mer
  • Nabil H skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Jag är mycket nöjd och mäklaren är bäst Läs mer
  • Tatjana G skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Bra bemötsnde, lugn approach. Läs mer
  • Marzie R
    Marzie R skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Jätte Bra! Snabb återkoppling! Trevligt bemötande! Läs mer
  • Jalal J skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Han var jätte duktig och kunnig mäklare han var jätte snäll jag är jätte nöjd
    Kan absolut rekommendera honom för att köpa eller sälja eran bostad Läs mer
  • Josef A skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Arga Karadaghi jobbar professionellt alltid hjälpsam, bra bemötande kunnig mäklare Läs mer
  • Ahmad S skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Det var proffesionellt. Han var mycket kunnig och hade svar på allt. Han var även en bra rådgivare när det gällde hemmet. Läs mer
  • Hüseyin D skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Trevligt.pålitligt kan lita på all ord han säger ang. Säljande. Anlita honom som mäklare sen är det bara luta sig bak händerna bakam huvud. Läs mer
  • Enkhlen B skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    He was very friendly and polite, when I called him on the phone, professional and patient during the whole buying procedure. Läs mer
  • Youssef B
    Youssef B skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Jag anser att Aria är en av de få mäklare som verkligen har koll på allt; från marknaden till bostadsföreningen. Han var realistisk och rådgivande vid värdering, hon verkade ha koll på potentiella frågor ifrån köpare samt att hon verkligen la ner extra tid och kraft för att jag verkligen skulle få det priset som jag efterfrågade. Vid själva signeringen så sköttes allt klanderfritt.
    Det var väldigt uppskattat för mig som säljare att anlita en mäklare, sen behövde jag inte tänka på något mer. Läs mer
  • Mohammad S skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Bemötandet var Mycket bra. Han var mycket vänlig. Läs mer
  • Christel E skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Trevlig, kunnig, tydlig och man kände förtroende för honom. Läs mer

Kista Torg / Galleria, 164 42 Kista