HusmanHagberg Kista

HusmanHagberg Kista

En del av HusmanHagberg www.husmanhagberg.se
  • BadgeEightYears

En bostadsaffär är ofta en av de största affärer du gör i livet, och dessutom är det ett stort beslut som ska göras. Vi mäklare på HusmanHagbergs kontor i Kista anstränger oss alltid för att ha hjärtat i varje affär. Oss kan du kontakta vare sig du ska köpa eller sälja en fastighet. Våra mäklare är verkligt engagerade och brinner...

877 omdömen om HusmanHagberg Kista

Sedan starten hos Reco 2017

Venkata Satish Kumar P
Kista

Overall my experience with Ramzi is good, Initially he helped in buying the house though there was wrong AD posted with wrong size of the flat i.e. 80Sqmts SqMts later I found it is 76.5 SqMts after then they have corrected it but no change in the price, however the buying went well and now I sold the house with the help of Ramzi again.

Athanasios K
Spånga - Tensta

Trevlig och snabb första kontakt, informativt möte med alla detaljer gällande uppdraget, smidig och enkel försäljning med få visningar, mäklare levererade över förväntan, pigg och alert.

Mona A
Kista

Min erfarenhet av Ramzi är att han är en duktig och professionell mäklare. Han är snabb på att svara på frågor och han har fått oss att känna oss trygga i köpprocessen. Vi är verkligen nöjda med allt!

Ali K
Kista

extremt engagerad, hjälpte med alla speciellt i med att vi hade ingen erfarenhet av lägenhet säljade. rekommederas.

Jeevan D
Kista

Robert was precise, clear and honest about the property and we liked his open nature and honest opinion.

Ömer S
Köpte sin lägenhet med hjälp av David Chamaon en del av HusmanHagberg Kista
Kista Gård

Dedikerad mäklare, transparent och professionell

Babak M
Kista Gård

David är en utmärkt mäklare som verkligen utmärker sig i sitt arbete. Hans ihärdighet och arbetsamhet gör honom till en pålitlig partner i fastighetsbranschen. Han besitter en djup kunskap inom sitt område, och hans ärlighet i kommunikationen gör hela processen trygg och transparent. Jag uppskattar verkligen hans engagemang och skulle starkt rekommendera honom till alla som söker en kompetent och ärlig mäklare.

Yusuf T
Akalla

"Ramzi är superprofessionell, alltid tillgänglig och duktig på sitt jobb! Skulle absolut rekommendera."

Le Van H
Spånga - Tensta

Jag är mycket nöjd tack Mäklaren är väldigt entusiastisk och söt

Leyla A
Akalla

Vi valde Ramzi för att han var mycket informativ redan från början, lyhörd, lätt att komma i kontakt med, trevlig på samma gång som han verkade vass. Upplever nu att vi gjort ett bra val då han var som den bild han gav av sig, professionell, vass, snabb, stabil och trevlig. Vi kommer högst sannolikt att rekommendera honom till alla vänner och bekanta

Anna P
Akalla

Utmärkt bemötande och kunnig mäklare

Fariba R
Köpte sitt hus med hjälp av Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
Kista

Han är oprofessionell, oförskämd och okulterad, jag rekommenderar honom inte alls

Veneta Kirilova B
Kista

Ramzi Hamam är en kompetent och nåbar mäklare som snabbt svarar på alla mina frågår. Som person är han väldigt trevlig.

Mohammed-Samy Atia Ismail D
Kista

Bästa mäklaren snabb och professionellt

Savvas M
Akalla

Ramzi var lyhörd, tillgänglig och professionell.

Asef M
Spånga - Tensta

Bra han var trevlig och tydligt

Georgia K
Akalla

Ramzi var lyhörd,allvarig men samtidigt trevlig med goda kunskaper

Jamel M
Köpte sitt hus med hjälp av Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
Kista

I contacted Mr Ramzi Hamam after I knew that he has a good reputation and professional way to complete his work . He proves to be a good broker , who knows all details and will provide all information honestly without any hesitation to clarify the smallest details . I would highly recommend Mr Ramzi for further contact. Best regards

Erna K
Akalla

Han är väldigt skicklig mäklare som har goda kunskaper i flera områden och jag kände mig trygg som en kund. Han är ärlig, pålitlig, sakligt och har mycket erfarenhet inom sitt yrke. Han var engagerat i projektet fullt ut. Han är lyhörd, flexibel, serviceinriktat, noggrann och har en god lokalkännedom. Har svarar alltid på telefon eller sms. Som person han är väldig artig och vänlig. Försäljning av min bostad var den största affären i mitt liv och jag valde den bästa mäklaren. Jag vill tacka Abbe Karakus för ett utmärkt arbete och rekommenderar honom varmt till alla som vill ha en toppmäklare.

Igor A
Akalla

Vi vill tacka ditt företag "HusmanHagberg" i synnerhet Abbe Karakus för hans professionalism, kompetens och takt. Varje fråga fick ett tydligt och specifikt svar. Det var lätt och trevligt att arbeta med honom. Vi hittade det vi ville ha, vi är mycket nöjda. Tack igen från vår familj. P.S. Tack för hjälpen med banken. Ми хочемо подякувати вашій компанії "HusmanHagberg" зокрема Abbe Karakus за його професіоналізм, компетентність та тактичність. На кожне поставлене питання отримали чітку і конкретну відповідь. Працювати...

Rocio G
Kista Gård

He is the best.Great service!!We are very satisfied.

Alexander G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Kullberg en del av HusmanHagberg Kista
Akalla

Robert är engagerad, förstående och någon man verkligen kan prata med. Har aldrig mött en mäklare som är dålig per se, men Robert är en av dem bättre jag haft att göra med :)

Nurseher A
Akalla

Robert har varit fantastik mäklare med professionellt bemötande. Jag skulle rekommendera honom varmt🙏

Zerina P

Proffsigt Engagerad

Chaudhry Shabbir H
Spånga - Tensta

Han är väldigt bra och hjälpasam.

Pia Elisabeth W
Sålde sitt hus med hjälp av Abbe Karakus en del av HusmanHagberg Kista
Kista

Förmåga att hålla många bollar i luften.

Anna Sofia Märta A
Köpte sitt hus med hjälp av Abbe Karakus en del av HusmanHagberg Kista

Mycket engagerad och flexibel

Rashad Z
Akalla

Toppen mäklare! Professionell, trevlig, kunnig mm. Skulle absolut rekommendera Ramzi till vänner och familj!

Arish K
Akalla

Professionell och trygg genom hela affären, från start till slut. Ramzi besitter enorm lokal kännedom och med många års erfarenhet märks det av i kommunikationen med mig och andra parter. Smidig affär. Tack så mycket!

Maryam D
Akalla

Trevlig och gav bra information.

Mohammadamin V
Kistahöjden

He's really helpful, friendly, professional, and dominant. I had a great experience with him.

Mesut C
Akalla Trädgårdsstad

Han är bästa..expert på sitt jobb

Jaqueline A
Spånga - Tensta

Han är duktig erfaren och kan sitt jobb på ett fantastiskt sätt. Vi kommer att rekommendera honom till alla sim vi känner

Mohammed T
Kista

Hej David är kunnig, engagerad, professionell och lyhörd mäklare han är bra på sitt arbete tack MVH Mohammed

Bozena T
Akalla

Blev rekommenderad att anlita Abbe Karakus. Hade från början till slut bra kontakt, lagom ofta, han var alltid transparant och ärlig. Tydlig i sin kommunikation, kunnig om marknaden och kändes att han jobbade. Sammanfattningsvis: transparant, förtroendegivande, kunnig och pålitlig. Rekommenderas varmt.

Prajakta Kapil S
Kista

Confident, straightforward and present. He helped us even when we were out of town. Overall good experience

Ylva Margareta F
Sålde sitt hus med hjälp av Robert Kullberg en del av HusmanHagberg Kista
Kista

R.Kullberg var artig, trevlig och informativ Han klargjorde hur försäljningen skulle gå tillväga. Han informerade hur prisläget var betr. radhus som sålts i Kista. Hela försäljningen skötte han mycket bra. Jag är helnöjd med honom som mäklare.

Leif Ingvar H
Akalla

Jag kan inte uttala mig ännu, då hans uppdrag ej är slutfört

Jennie F
Akalla

Abbe är kunnig trevlig och öppen. Han känner sitt område väl.

Biniam Goshu M
Kistahöjden

An absolute best broker! A very good communicator. Knowledgeable and very detailed! Never give up until striking a deal. Rating him 5/5 with pleasure.

Venkatesh C
Kistahöjden

Ramzi is very professional and good deal maker . It was very good experience during the process of purchasing row house . I wish him all the best for this future endeavours.

Eden F
Köpte sin lägenhet med hjälp av David Chamaon en del av HusmanHagberg Kista
Akalla

David är pålitlig, duktig.,trevlig och kan sin sak. Jag är nöjd med David Mvh Eden

Christina Maria P
Akalla

Lyhörd mäklare med många års erfarenhet. Väldigt trevlig och informativ, täta återkopplingar och målinriktad.

Therese A
Kista

Jag tycker att Abbe Karakus är av det bästa mäklare han delar sin erfarenhet m säljaren o lyssnar på deras åsikt o gör det bästa för försälning av deras objekt

Sneha S
Kista

David is very good in his work. He is always available for any queries and very responsible. I wish him all the best.

Saleem A
Husby

Han var jätte snäll. Han hjälpte oss jätte mycket. Svarade alltid när vi ringde. Han förklarade saker o thing bra för oss som underlättar oss. Finns inget dåligt att säga om honom

Avinash U
Kista

He's calm, well informed, considerate and honest in his words. He knows what he's doing and good at it. I had a pleasure experience working with him. I would surely recommend him to others.

Robert S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Kullberg en del av HusmanHagberg Kista
Akalla

Ärligt, kunnigt och hjälpsamt bemötande i en svår marknad. Robert arbetade hårt för att få till en bra försäljning och var dessutom trevlig att ha att göra med.

Kangning H
Akalla

Hej, det var en trevlig bostadsköpupplevelse.

Firat K
Kista

En riktigt duktig mäklare som lever upp till förväntningarna. Allt gick väldigt smidigt från första kontakt till signering av kontraktet. Jag rekomendera starkt Ramzi som mäklare.