Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Rinkeby-Kista Kista HusmanHagberg HusmanHagberg Kista

HusmanHagberg Kista

Kista Torg / Galleria, 164 42 Kista — Visa karta

En bostadsaffär är ofta en av de största affärer du gör i livet, och dessutom är det ett stort beslut som ska göras. Vi mäklare på HusmanHagbergs kontor i Kista anstränger oss alltid för att ha hjärtat i varje affär. Oss kan du kontakta vare sig du ska köpa eller sälja en fastighet. Våra mäklare är verkligt engagerade och brinner för sitt yrke.

Vi är privatägda och är inte knutna till varken någon bank eller något försäkringsbolag.

Välkommen till oss, vi hjälper dig gärna med bostadsaffären i Kista!

Läs vad 202 kunder tycker om HusmanHagberg Kista

• 2019-01-20

Adam B skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    We meet Siyar while he was showing the property that we later purchased. He was very friendly and answered all of our questions. Later when we wanted to view the property again and Siyar was very accommodating and setup a private showing for us. Our experience with other brokers was very different. Many would not return our calls or would avoid committing to answering our questions. Siyar was one of the big factors in our decision to proceed with the purchase. In the future I will be sure to do business with Siyar. Läs mer
  • 2019-01-19

Hauraa Eddnan H skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Köpte en bostadsrätt, mäklaren var lätt att få tag på. Blev lite besviken att vi inte kunde stanna budgivningen, men tydligen är det tillåtet. Annars bra! Läs mer
  • Neda J

2019-01-08

Neda J skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Siyar är väldigt professional och snäll,man kan lita på honom utan stress. Läs mer
  • Saeed Sadeghi G

2019-01-08

Saeed Sadeghi G skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Siyar är verkligen en professionell mäklare. Dessutom är han alltid tillgänglig! Läs mer
  • 2018-12-27

Harerta Z skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Köpte en tvåa. Ramzi bemötte mig alltid på ett varmt och tryggt förhållningssätt. Han var alltid tillgänglig, flexibel och tillmötesgående i förhandlingar och visningar - en rättvis och neutral part som jag verkligen kände att jag kunde lita på.

Ramzi levde upp till mina förväntningar då han pushade för min sida och mina krav på lägenheten (som var under renovering).

Sammanfattningsvis hade jag rekommenderat honom vidare till andra köpare som är intresserad av de områden han ansvarar för. Läs mer
  • Ergin K

2018-12-26

Ergin K skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Sålt och köpt ett tiotal objekt genom åren. Nu senast med Siyar. Professionell, ödmjuk och lyhörd. Processen var klockren från scratch till försäljning. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-12-25

Baver A skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    I am feeling so lucky to have found him, he helped me a lot, I couldn't sell my house without him thank you. Läs mer
  • 2018-12-21

Erkan C skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Köpte en 1a på 34,5 kvm i kista. Fick ett jätte bra bemötande av mäklaren, han vet precis hur man ger service till sina kunder. Förklarade vad jag sökte efter och de slutade med att jag fick en lägenhet som jag va ute efter. Jag är riktigt nöjd av mitt köpt. Nöjd kund! Läs mer
  • 2018-12-20

Yvonne P skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    vi var ute efter en snabb affär och det fungerade jättebra med mycket god service och bemötande Läs mer
  • 2018-12-20

Johan W skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    HusmanHagbergs Siyar Hamidanoglu är mycket förtroendeingivande och har visat att han vet vad han pysslar med. Kan hjälpa till med bra bank-kontakter och är bra på att hjälpa till att driva affären i mål. Rekommenderas! Läs mer
  • Yafet S

2018-12-19

Yafet S skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Köpte en bostadsrätt med hjälp av HusmanHagberg Kista och deras fantastiska mäklare Aria Karadaghi.

Jag blev bemött av Aria Karadaghi på ett professionellt och fick ett bra intryck redan i början av visningen och till slutet vid tillträdet av bostaden.

Aria uppfyllde alla mina förväntningar genom att utföra ett bra, smidigt och säkert bostadsköp, vilket jag tycker är viktigast vid ett köp av en bostad.

Jag skulle kunna rekommendera Aria som mäklare till vem som helst och kommer utan tvekan höra av mig till honom när det är dags att sälja bostaden i framtiden! Läs mer
  • 2018-12-19

Yesuf H skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Såld och. Bemötande var bra.jo mäklare levde upp. Allting har det gått bra. Bara marknaden var inte bra. Läs mer
  • 2018-12-10

Qin L skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Aria såld min lägenheten. Han är trevlig. Läs mer
  • 2018-12-10

Alexandra L skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Ödmjuk och jordnära. Känns ej sliskig eller jobbig. Rak på sak och professionell. Läs mer
  • Dennis O

2018-12-10

Dennis O skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Jag har sålt en bostadsrättslägenhet i Kista. Blev mycket bra bemött av mäklaren, som såg till att allt blev gjort utan min medverkan då jag har handicap och åker i rullstol. Rensning av lägenheten, städning och övrigt sköttes snabbt och utan anmärkning av mäklaren. Han levde mer än väl upp till mina förväntningar, höll mig underrättad hela processen.
    En utmärkt upplevelse och jag kan gärna rekommendera mäklaren. Läs mer
  • 2018-12-09

Asmerom Kiflom M skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Jag har köpte lägenheten i kista
    Jag tycker om han är yette bra på allt Läs mer
  • 2018-12-08

Marzieh E skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Aria är en trevlig och omtänksam person.
    Vi är jätte nöjda av honom. Läs mer
  • Beston J

2018-12-08

Beston J skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Lägenhet
    Aria är väldigt trevligt och lät att få en förklaring på frågor och affärer får snabb och smidig. Läs mer

Marcus D skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Aria väldigt lätt och smärtfritt. Han informerade oss om situationen så fort ngt hände. Vi blev alltid trevligt bemötta och vi är väldigt nöjda med honom. Läs mer

Stefannia R skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Köpte lägenhet, Aria Karadaghi gjorde affären väldig smidig för mig. Han var alltid trevlig, hjälpsam och tillgänglig.
    Fick mycket bra bemötande av honom, jag är jätte nöjd. Rekommenderar honom starkt. Läs mer
  • Nour A

2018-12-06

Nour A skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Jag Köpte en lägenhet i Kista via Aria,
    Aria är en mycket snällperson och hjälpsamm alltid glad för att svara eller ta reda på ett svar, Han är tydlig och har väll bemötande.
    Jag är jätte tacksam för Aria som hjälpte mig med köpet av lägenheten. Läs mer

Haukar M skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Super nöjd som köpare.. Visningen utmärkt, fick all info detaljerat... När jag väl bestämde mig för köpet. Så hade vi dialog, gick alldeles utmärkt... Det kändes bra helt enkelt. Han lyckades övertala de nuvarande ägarna till det priset jag önskade... Läs mer
    2018-12-06 Aria K svarar Haukar M
    Hej Haukar, det glädjer mig att läsa att du är supernöjd! Det är alltid lika kul när både köpare och säljare är nöjda med affären. Ni köpte en fin bostad som säljarna har tagit hand om väldigt bra.
  • Shahrzad B

2018-12-05

Shahrzad B skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Mäklaren uppdaterad mig med information om alla information gällande försäljningen.

Jag blev informerad i god tid för varje visning.

Mäklaren visade interesse för att sälja min bostad och satsade sitt bästa på att sälja min bostad till kunderna. Läs mer
  • Ahmet K

2018-11-30

Ahmet K skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Jag sålde min trea på Helsingörsgatan i Kista via Siyar.
    Med hans goda kontakter i området så kunde han ordna privatvisningar till intressenter bara någon dag efter att vi kontaktat honom och lägenheten var såld till ett mycket högre pris än vi trott bara någon vecka efter det.
    Både jag och min fru är otroligt nöjda över Siyars arbete. Alltid tillgänglig vilken tid på dygnet vi än ringde, alltid trevlig och en riktig eldsjäl som verkligen gav sitt allt för att tillfredsställa oss säljare.
    Jag har aldrig känt en sån trygghet med en mäklare tidigare och jag rekommenderar han starkt till er som vill sälja i området.
    Tack så jätte mycket Siyar,verkligen! Tack vare dig så kommer det nya året att starta bättre än någonsin! TACK! Läs mer
    2018-12-12 Siyar H svarar Ahmet K
    Tusen tack Ahmet för den fina rekommendationen!
    Det var riktigt kul och samarbeta med dig och din fru och jag hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad.

Tveka inte på att höra av er till mig om det skulle vara något.

• 2018-11-29

Gunvor L skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Sålt bostadsrätt för min mammas räkning.Trevlig att ha att göra med och håller det han lovat. Läs mer
  • 2018-11-12

Nadjia L skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Sålde min lägenhet i Kista med Aria som mäklare. Han var tydlig, vänlig och hade god koll på marknaden. Jag uppskattade särskilt Arias goda planering som han inkluderade mig i väl. Mycket fint bemötande med lättillgänglighet gör att jag absolut skulle rekommendera honom som mäklare! Läs mer
    2018-12-06 Aria K svarar Nadjia L
    Tack för de fina orden Nadjia! Det har varit en ära att få göra affär med dig. Stort lycka till i nya bostaden och du är välkommen att höra av dig till mig om du har några frågor/funderingar i framtiden.
  • 2018-10-29

Alexander H skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Köpet gick väldigt smidigt. Mäklaren var ärlig och rak på sak vilket gjorde att affären kändes trygg. Läs mer
  • 2018-10-23

Mats O skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Han skötte sig bra och var trevlig och tillmötesgående. Läs mer
  • 2018-10-23

Johan L skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Sålde mitt radhus i Kista. Min mäklare var lyhörd till våra behov. Hjälpte oss hela vägen i försäljningen och gav oss en helhetslösning. Han har en bred kundkrets och det finns ingen som känner till området lika bra. Kan varmt rekommendera Siyar för framtida bostads affärer. Läs mer
    2018-12-12 Siyar H svarar Johan L
    Tusen tack för den fina rekommendationen Johan!
    Lycka till med huset i Kälvesta,
    Tveka inte på att höra av er till mig om ni har frågor eller funderingar kring bostadsmarknaden.

• 2018-10-19

Rebin A skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Jätte trevlig och ödmjuk. Inger förtroende. Allt gick väldigt smidigt till och var hjälpsam. Läs mer
  • 2018-09-26

Farkad Al M skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Smidig affär, lyhörd mäklare, klockren upplevelse. Läs mer
  • Rasmus I

2018-09-26

Rasmus I skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Förklarade bra. Svarade på frågorna jag hade. Trevlig. Läs mer
  • 2018-09-26

Alexandra Barrera B skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Snabb och jättebra återkoppling! Läs mer
  • 2018-09-24

Yunus Emre G skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Husmanhagberg mäklare siyar hamidanoglu va trevlig bra person i visning jag kommer allti rekommenderar siyar som mäklare till mina vänner tack med hjälpen. Siyar hamidanoglu Läs mer
  • 2018-09-24

Roula Joseph S skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Mäklaren Ramzi har hjälpt oss att sälja vår lägenhet i Akalla. Vi har blivit bemötta på ett professionellt sätt. Vi fick hjälp under hela processen och Ramzi var tillgänglig när vi behövde och svarade på våra frågor.
    Vi blev jättenöjda med försäljningen och jag skulle gärna anlita honom om vi tänker sälja vår nya lägenhet i framtiden.
    Ramzi är duktig och trevlig mäklare. Jag rekommenderar honom starkt. Läs mer
  • 2018-09-23

Lokman B skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Sålde bostadsrätt.
    Trevligt bemötande och genomgående professionell. Välinsatt i marknaden för området och skötte allt fantastiskt bra. Rekommenderar varmt. Läs mer
    2018-12-12 Siyar H svarar Lokman B
    Tusen tack för den fina rekommendationen Lokman!

• 2018-09-13

Mahmoud R skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Vi har varit i kontakt med några stycken mäklare, både när vi har köpt och sålt men ingen är som Siyar. Vi har sålt med Siyar några gånger och har varit väldigt nöjda varenda gång. Han bryr sig om dig som kund och är rak och ärlig. Han tar sin tid och besvarar på frågor och hjälper till om något är oklart. Vi kommer aldrig att välja någon annan förutom Siyar. Han är en toppen mäklare som sticker ut bland mängden och är grym på det han gör. Han ger dig trygghet genom hela affären. Vi skulle rekommendera honom och Husmanhagberg till alla som funderar på att sälja eller köpa. Läs mer
    2018-09-23 Siyar H svarar Mahmoud R
    Tusen tack Mahmoud för de fina orden.

Ni är varmt välkomna att höra av er igen om ni behöver hjälp med något

//Siyar
  • 2018-09-10

Resit G skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Jätte trevlig ,ganska duktig att informera nöjd än så länge Läs mer
  • 2018-08-30

Mohammad M skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Han är bar kille så hjälper han båda säljare och köparen Läs mer
  • 2018-08-29

Shukria E skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    *Har köpt radhus.
    *Väldigt fin bemötande, lugn och tydligt i språk.
    *Ja, tycker att mäklaren levde upp våra förväntningar.
    *Obeskrivligt i ord/meningar, väldigt fin och professionellt bemötande har nämnda mäklare, vi är väldigt gladda att har möt honom som mäklaren, rekommenderar till alla andra kunder också.
    MVH
    Shukria E Läs mer
    2018-12-06 Aria K svarar Shukria E
    Hej Shukria! Tack för de fina orden. Jag är också väldigt glad över att ha hjälpt dig och din man köpa radhuset. Önskar er all lycka och hör av er till mig om ni skulle behöva hjälp med något.
  • 2018-08-27

Margareta K skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Aria är proffesionellt som mäklare och jag lämna de bästa rekommendationerna. Läs mer
    2018-12-06 Aria K svarar Margareta K
    Det har varit en ära för mig att få först hjälpa din son att sälja sin bostad och sedan hjälpa dig att sälja din bostad. Jag vill önska er all lycka i framtiden och hoppas ni trivs där ni har köpt.
  • 2018-08-27

David E skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Mycket proffsigt bemötande. God känsla för mig som säljare. Ordnade allt mycket bra! Läs mer
    2018-12-06 Aria K svarar David E
    Hej David, de fina orden värmer. Det gick smidigt och bra. Nu ser jag fram emot att få hjälpa din partner att sälja sin bostad också.
  • 2018-08-23

Khalid A skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Fick hjälp att sälja en etta på Sorögatan. Väldigt bra bemötande och lägenheten såldes väldigt snabbt.
    Det hann knappt gå två veckor från det att lägenheten blev fotograferad till att kontraktet skrevs på. Läs mer
  • Johan L

2018-07-20

Johan L skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Sålt en bostadsrätt,
    Ramzi känns professionell och trevlig.
    Försäljningen gick smidigt och uppfyllde absolut mina förväntningar. Läs mer
  • 2018-07-03

Suren K skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Han är proffs........................................................................................... Läs mer
    Ramzi H gillar detta
  • Ropen S

2018-06-27

Ropen S skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Riktigt nöjd med insatsen av Ramzi och jag kan starkt rekommendera honom!
    Sålde en 3:a i Kista torn våning 29
    Förväntningarna var lite högre på slutpriset, men då Stockholms priserna rasat en hel del så accepterade jag slutpriset och mötte marknadsvärdet.
    I helhet så är jag jättenöjd med Ramzi ✌️ Läs mer
    2018-07-05 Ramzi H svarar Ropen S
    Tack för din rekommendation Ropen! Det är alltid kul att ta över uppdrag från andra mäklare och göra kunden nöjd! Önskar er en trevlig sommar i er nya bostad.
  • Angelica S

2018-06-25

Angelica S skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Vi sålde en trea i Akalla i bra skick.
    Affären gick ganska snabbt trots många visningar.
    Mäklaren gjorde allt han kunde och lite till för att få den såld och visade verkligen stor vilja samt bra service och bra information! Vi hade som förväntningar att få lägenheten såld till ett hyfsat pris med snabb inflytt och allt det fixade mäklaren så han levde upp till våra förväntningar! Läs mer
    2018-07-05 Ramzi H svarar Angelica S
    Detta var den tredje affären som jag fick förmånen att göra med er. Som de tidigare 2 så gick det bra. Eftersom vi sålde den under sommaren fick vi hade lite mer tålamod än vid tidigare tillfällen. Jag är precis lika nöjd som er och er köpare!
  • Eivor Hillevi Florensia K

2018-06-16

Eivor Hillevi Florensia K skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Har sålt min 3 tums lägenhet trevligt bemötande av Aria Karadaghi. Att det skulle gå bra och snabbt få lägenheten såld före sommaren. Allt är klart snart flyttar jag . Tack Aria för att du har hjälpt mig att sälja min lägenhet. Läs mer
    2018-12-06 Aria K svarar Eivor Hillevi Florensia K
    Hej Hillevi! Det är jag som ska tacka dig som har fått sälja din fina bostad. Lycka till och hoppas du är nöjd med din nya bostad i Bålsta.
  • 2018-06-16

Gurpal S skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Han är snäll och hjälpsam. Han hjälpte oss med alla saker

Tack så mycket!! Läs mer
    2018-12-06 Aria K svarar Gurpal S
    Tack för fina ord Gurpal! Stort grattis till din första bostad. Välkomna att höra av er till mig om ni behöver hjälp med något.
  • 2018-06-14

Hans-Uwe K skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Trevligt bemötande redan vid besiktning. Kunde svara på alla frågor vi hade. Professionellt sköt bjudgivande och drog inte ut processen onödigt.
    En mäklare jug skulle rekommendera och jobba igen med. Läs mer
    2018-07-05 Ramzi H svarar Hans-Uwe K
    Tack Hans-Uwe! Affären gick smidigt även från Er sida. Jag hoppas att vi får möjlighet att göra fler affärer i framtiden. Fram tills dess så önskar jag er en bra tid i parhuset som ni köpt.

Kista Torg / Galleria, 164 42 Kista