HusmanHagberg Kista

HusmanHagberg Kista

En bostadsaffär är ofta en av de största affärer du gör i livet, och dessutom är det ett stort beslut som ska göras. Vi mäklare på HusmanHagbergs kontor i Kista anstränger oss alltid för att ha hjärtat i varje affär. Oss kan du kontakta vare sig du ska köpa eller sälja en fastighet. Våra mäklare är verkligt engagerade och brinner för sitt yrke.

Vi är privatägda och är inte knutna till varken någon bank eller något försäkringsbolag.

Välkommen till oss, vi hjälper dig gärna med bostadsaffären i Kista!

Läs vad 610 kunder tycker om HusmanHagberg Kista 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    • Järvastaden - Västra Brotorp
    2021-05-06
    Siyar är trevlig, lyhörd och kunnig mäklare. Tog bra ansvar för all administration och kommunicerade tydligt allt som hände längs vägen. Skulle rekommendera till alla som funderar på att sälja sin bostad. Stort tack Siyar! 🙏😊
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    • Järvastaden - Västra Brotorp
    2021-05-06
    Siyar var den mäklare som hade hand om den lägenhet jag bestämde mig för att köpa. Han är väldigt trevlig och hjälpsam, alltid snabb återkoppling!
    2021-05-06
    Köpte min första lägenhet med hjälp av Siyar, han prickade in precis vad jag sökte! Professionellt och personligt bemötande 🌟
    2021-05-06
    Siyar var en skön fläkt i mäklar djungeln!
    Alltid glad och positiv, samt mycket snabb med återkoppling!
    Kan varmt rekommendera honom!
    2021-05-06
    Sålde min lägenhet med Siyar. Tydlig, rak och effektiv. Smidig process med bra resultat.
  • skrev om Yarobe Hosini en del av HusmanHagberg Kista
    2021-05-05
    VARNING! Försökte lura mig på ett trippelt så högt arvode än vad en vanlig mäklare tar, pressade även oss till att sälja till ett pris som vi inte ville ha utan någon marknadsföring. Akta er för denna mäklare
    Hej Anastasia. Tråkigt att du känner att mitt erbjudande var för dyrt, men 3x dyrare var jag inte. Jag misstänker att du har problem med att förstå vad ett bud är, ett bud är ett erbjudande kunden som kollar på din bostad är villig att betala. Och det var ett sånt bud från en sån kund jag framförde till er. Och jag gav dig min rekommendation och förklaring till varför det budet var bra och vad som var dåligt. Ursäkta om du missuppfattat detta. Lycka till Mvh Yarobe Hosini
    2021-05-04
    Försäljning av mitt bostadsrättshus gick snabbt, smidigt och på ett professionellt och trevligt sätt.
    • Karolinska
    2021-05-04
    He is very enthusiasm and reaction is very quick.
    • Karolinska
    2021-04-29
    Siyar gjorde ett bra jobb med att sälja min lägenhet trots den dåliga marknaden för små lägenheter.
    Han är professionell och höll mig uppdaterad under hela processen. Kan varmt rekommendera honom!
    2021-04-29
    Siyar är en utmärkt mäklare - otroligt trevlig, lyhörd och engagerad! Pga hans engagemang, lyhördhet och kommunikation gjorde han hela säljprocessen otroligt smidig och lätt, allting flöt på och han uppnådde alla förväntningar med råge! Jag skulle rekommendera honom alla dagar i veckan!
  • skrev om Yarobe Hosini en del av HusmanHagberg Kista
    2021-04-19
    Jag köpte min lägenhet via Yarobe och han har haft ett proffsigt och personligt bemötande som har överträffat mina förväntningar. Han har varit lätt att få kontakt med och gjorde köpet av min första lägenhet till en smidig och trygg affär.
    Kommer definitivt att använda mig av Yarobe till framtida köp/sälj.

Jag rekommenderar gärna Yarobe!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Kullberg en del av HusmanHagberg Kista
    2021-04-02
    Robert har hjälp oss köpa lägenhet. Vi blev professionellt och trevligt bemötta. Precis vad man förväntar sig av en mäklare. Vi rekommenderar Robert starkt!
    Hej Siba, vad kul att det kändes bra! Hoppas ni trivs i nya bostaden! Robert Kullberg
    • Solna Centrum
    2021-03-31
    Sålde en pytteliten etta, Siyar tog hand om hela processen och fixade dessutom fram stylist, hantverkare och flyttstädning. Blev alltid väl bemött när vi pratade med varandra och jag behövde bara berätta vad mina önskemål var och han tog hand om all administration. Kan rekommendera Siyar utan att skämmas.
    2021-03-29
    Tydlig, genuin och har koll på allt som har med bostadsaffären att göra. Supernöjd med servicen.
    Stort grattis till ert köp! Och tack för dem fina orden! Yarobe Hosini
    2021-03-29
    Söker man en lättillgänglig, professionell mäklare med stor kunnighet är Siyar allt det och lite till! Allt gick över förväntan och vi fick vår bostad såld till rekordpris!

Värt att nämna är att vi under hela processen var bortresta och kunde ändå slappna av fullständigt då han hade 100% koll på allt!

Rekommenderar varmt.
    2021-03-29
    Vi var köpare och Yarobe var smidig, flexibel och proffsig.. Väldigt bra helt enkelt!
    • Rinkebyterassen
    2021-03-27
    Jag har köpt en lägenhet och mäklaren var fantastisk och har bra bemötande,trevlig skojig.
    2021-03-27
    Jag har köpt en bostad, med hjälp av Yarobes professionella hjälp gick hela köpet väldigt smidigt och tryggt. Jag fick allt förklarat och ombads att höra av mig vid eventuella frågor, om jag i framtiden väljer att sälja denna bostad kommer jag absolut kontakta honom igen!
    Stort grattis till ditt nya köp Dina! Yarobe Hosini
    2021-03-27
    Vi har köpt ett radhus med hjälp av Jarobe Hosini . Han gjorde ett verkligen professionellt intryck och var tydlig,flexibel. Vi är jättenöjda med hans arbete
    Grattis till ett köp ännu en gång! Yarobe Hosini
    2021-03-26
    Jag sålde min lägenhet i kista. Jag hade ett fantastiskt bemötande redan från start.

Jag hade otroligt höga förväntningar, kanske för höga, men Yarobe levde över mina redan höga förväntningar.

Är du intresserad av att ha en mäklare som vågar drömma stort i din försäljning av bostad, och inte räds av utmaningar? så är Yarobe rätt person för uppdraget. Tack för den grymma servicen.
    Tack så mycket för den fina orden Yosef! Lycka till med allt! Yarobe Hosini
    2021-03-25
    Bra och informativ mäklare. Gick väldigt fort och smidigt.
    2021-03-23
    Vi sålde vår lägenhet via Siyar och fick ett toppbemötande. Han var mycket professionell och genuin. Siyar gjorde alltid det lilla extra för oss. Hans mål var att vi alltid skulle känna oss trygga och (mer än) nöjda från start till slut. Hela processen kändes väldigt bra och smidig. En stark rekommendation från oss helt enkelt!
    2021-03-23
    Tack för all hjälp med köpet av lägenhet. Vi fick bra hjälp och stort vänligt bemötande. Mäklaren rekommenderas varmt...
    • Skytteholm
    2021-03-22
    Har skrivit på försäljningskontrakt för vår lägenhet via HH. Bra intryck från första stund, kändes som mäklaren hade bra driv. Hittills har allt gått som förväntat.
    • Gamla Huvudsta
    2021-03-22
    Köpt lägenhet på lundagatan i Solna.

Jag har tidigare gått på andra visningar som Siyar hållt och alltid fått ett väldigt trevligt bemötande trots att det inte blev ett köp den gången.
    Han har lyssnat på våra önskemål istället och hört av sig när det dykt upp en lägenhet som stämt med våra krav.

Det syns att Syiar brinner för sitt jobb och det bästa är att han är tillgänglig, klart en av de bästa mäklarna jag mött.
    Jag skulle själva rekommendera honom.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    2021-03-22
    Ramzi has been very patient with us and also he has been suggesting us about the improvements in the apartment which can help us fetching the expected price.

Ramzi has helped us in selling our apartment at our expected price and his suggestions has also worked really well for us.
    • Skytteholm
    2021-03-19
    Bra service, snabb på återkoppla.
  • Kajal K
    köpte sin lägenhet med hjälp av Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    2021-03-19
    Siyar was professional and quick to resolve any queries I had. I bought a 66m square apartment in Borgarfjordsgatan 21A and he made the process so simple for us. He informed us every step of the way and went the extra mile.

This was the first time we bought an apartment and my husband and I do not speak Swedish. He made it very simple and explained everything and we learned so many new things about the way things work in the real estate market.

He helped us negotiate the deal and it worked out best for the seller and us.

I highly recommend Siyar to everyone, and have recommended and his company has done one more sale, a 3.4 million apartment my friend bought; all because I gave a great review of Siyar to my friends.
  • Omar T
    köpte sin lägenhet med hjälp av Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    • Järvastaden
    2021-03-18
    Jag träffa Siyar på visning av en lägenhet som tyvärr inte passade mig, men vad gjorde det när han snabbt fixade förhandsvisning till en lägenhet som passade mina behov bättre än det jag letade efter!
    Det slutade upp med att alla barnen får varsitt rum och vi flyttar knappt 100 meter!
    Han är proffsig, trevlig och lösningsorienterad för både köparen och säljaren, något de flesta mäklare tyvärr saknar.
    Rekommenderas varmt!
  • Kajsa A
    sålde sin lägenhet med hjälp av Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    • Huvudsta
    2021-03-18
    Superproffsig, kunnig, lättillgänglig. Jag är jättenöjd med Siyar och kan verkligen rekommendera honom.
    • Huvudsta
    2021-03-17
    Jag hade kontakt med Siyar vid ett lägenhetsköp samt träffade honom vid kontraktsskrivning. Jag uppskattade den snabba återkopplingen, den neutrala förmedlingen mellan säljare och köpare samt tydligheten vid kontraktsskrivning. Som förstagångsköpare underlättade detta och jag kände mig trygg och väl informerad.
    2021-03-17
    Köp och sälj av lägenhet.
    Vänlig, och trevlig bemötande.
    Ficklte mindre för min bostad, men det var bråttom att sälja och tycker att Yarobe gjorde ett jättebra jobb.

Stark rekommenderar Yarobe!!
    Grattis till en rekordförsäljning i din förening vännen!! Yarobe Hosini
  • Terfa N
    sålde sin lägenhet med hjälp av Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    • Järvastaden
    2021-03-13
    Jag sålde min bostadsrätt genom Siyar Hamidanoglu. Jag tog kontakt med honom och vi bokade möte för information m m
    Inom loppet av 2 veckor var min bostad såld. Vi hann inte ens ta bilder för visningen, den kom alltså inte ens upp på hemnet. Det är fortfarande för mig obegripligt hur fort det faktiskt gick. Priset som jag fick var över förväntan.
    Siyar är drivande, ambitiös, ärlig. Jag rekommenderar honom varmt och kommer absolut anlita honom igen.
    Hälsningar Terfa Nisébini
    2021-03-10
    I have bought a house where Yarobe was assigned as Real Estate Agent. The complete process from showing till signing the contract was very smooth and efficient.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Kullberg en del av HusmanHagberg Kista
    2021-03-09
    Jag har sålt min bostad. Mkt bra samarbete, trevligt bemötande, det gick fint och smydigt, högsta betyg.
    2021-03-07
    Vi uppskattar mycket din hjälp!
    2021-02-28
    Good service, good dealing, nice behavior, quick response
    2021-02-28
    Good service, good dealing, nice behavior, quick response
    • Frösunda
    2021-02-27
    I have sold my 52 sq meter apartment with Siyar. He is social, smart and a great broker. I was fully satisfied with his efforts to sell my apartment. It was easy and not complicated at all. I sold my apartment in the price that he predicted and im completely happy about it. I think he is the best choice for your apartment broker. He is honest and full of joy about his job. I recommended him for your businesses.
    • Frösunda
    2021-02-27
    Jag köpte min första lägenhet i Sverige med hjälp av Siyar. Han är trevlig, ärlig och tillgänglig. 5/5 🌟
    2021-02-22
    Tycker han är bra, väldigt snabbt och smidigt.
    2021-02-20
    Jag kan varmt rekommendera Yarobe som hjälpte mig på ett professionellt sätt. Med lyhördhet för mina behov så såg han till att bostadsaffären gick igenom på ett snabbt och smidigt sätt!
    Grattis till ditt köp av bostad Taner! Yarobe Hosini
    2021-02-20
    Allt funkade helt perfekt med Siyar! Från första mötet tills pappren var påskrivna har allt funkat supersmidigt och trots att vi var lite osäkra på hur saker och ting skulle gå till, så stöttade Siyar på ett fenomenalt sätt. Allt från vårt nya köp, bankkontakt, till styling av vår bostad så har Siyar alltid funnits till hands. Kan absolut rekommendera honom till vem som helst som är ute efter en mäklare! Stort tack!
    2021-02-20
    Siyar sålde vårt radhus snabbt enkelt och smidigt. Han tog in våra önskemål och synpunkter inför försäljning och uppfyllde varje punkt som ett proffs. Och vi fick de slutpris vi önskade. Jag rekommenderar Siyar starkt!
    2021-02-18
    Sold my apartment in kista torn, Yarobe was very profession about his opinion and followup. end of the day I was content with the service provided.
    2021-02-15
    Min försäljning gick snabbt. Mäklaren överträffade alla mina förväntningar tack
    Tack Stanisa för dem fina orden! Yarobe Hosini
    2021-02-14
    hur proffsig som helst, saklig oh kunnig.
    rekommenderar starkt
    • Västra Skogen
    2021-02-12
    Sålde en 3a i Solna

Väldigt trevlig bemötande
    • Västra Skogen
    2021-02-12
    Köp av bostadsrätt. Mycket trevligt bemötande av mäklaren och snabb kontakt. Mäklaren var tydlig med information och välkomnade ytterligare kontakt vid eventuella frågor eller oklarheter.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    2021-02-11
    Ramzi hjälpte mig med en snabb och smidig affär precis som jag önskade. Eftersom HusmanHagberg säljer mest i Kista/Akalla så hade Ramzi många kunder att bjuda in till en visning utan hemnetannons. Rekommenderas varmt och hjärtligt!