HusmanHagberg Kista

Kista Torg / Galleria, 164 42 Kista — Visa karta

En bostadsaffär är ofta en av de största affärer du gör i livet, och dessutom är det ett stort beslut som ska göras. Vi mäklare på HusmanHagbergs kontor i Kista anstränger oss alltid för att ha hjärtat i varje affär. Oss kan du kontakta vare sig du ska köpa eller sälja en fastighet. Våra mäklare är verkligt engagerade och brinner för sitt yrke.

Vi är privatägda och är inte knutna till varken någon bank eller något försäkringsbolag.

Välkommen till oss, vi hjälper dig gärna med bostadsaffären i Kista!

Läs vad 342 kunder tycker om HusmanHagberg Kista

• Ingela L

2019-12-07

Ingela L skrev om HusmanHagberg Kista
    Jag har köpt ett radhus och ska sälja min villa.
    Jag är supernöjd med min mäklare.
    Jag hade förväntningar på att få köpa något och att få hjälp med försäljning av min. Min mäklare har upplevt alla.

Jag är hel nöjd. Läs mer
  • 2019-12-06

Sven Allan R skrev om HusmanHagberg Kista
    Sålt ett kedjehus.
    Trevligt bemötande av mäklaren Läs mer
  • 2019-11-29

Harisa S skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi är otroligt duktig och bra mäklare! Läs mer
  • 2019-11-22

Myagmarsaikhan C skrev om HusmanHagberg Kista
    Vi köpte en lägenhet. Mäklare var jättesnabbt och ordentlig.Jag tycker att mäklaren jättesnäll och professional.Jag tycker om mycket. Läs mer
  • 2019-11-22

Zekeriya T skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Mycket vänligt bemötande har ej varit med om son fin trevligt mäklare.Ramzi får besta betyg av mig och min fru.Mvh Zack Tirpan. Läs mer
  • Kevin S

2019-11-21

Kevin S skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    informativ, var ej ”pushig”, lyhörd och tålmodig. Första gången jag köper lägenhet så har ingen att jämföra med men om detta är vad mäklare alltid är känns de tryggt. Läs mer
  • 2019-11-21

Farzad K skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Köpte en lägenhet via Ramzi. Mycket professionellt bemötande. Han är seriös och saklig och samtidigt trevlig. Jag har haft kontakt med mäklare flera gånger tidigare, aldrig fått den känsla av trygghet som upplevde jag denna gång. Läs mer
  • 2019-11-21

Shabnam Ameri G skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Väldigt professionell och får mig som kund att känna mig trygg. Han stressar inte fram ett köp och är lätt att nå och duktig på att återkoppla.

Tack, jag tar tacksamt emot hjälp igen vid nästa sälj/köp Ramzi! Läs mer
  • 2019-11-17

Mohammad Wajdi K skrev om HusmanHagberg Kista
    Han är en ambitions kille som kommer bli en duktigt mäklare i framtiden tycker jag. Läs mer
  • 2019-11-15

Haci B skrev om HusmanHagberg Kista
    Bostadsrätt.
    Jag blev trevligt mött.
    Mina förväntningar var ungefär som jag tänkte att köpa ganska snabb. Och mäklaren gjorde sitt bästa för det.

Det var en bra affär tycker jag. Läs mer
  • 2019-11-13

Daniel E skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Jag sålde min bostadsrätt. Aria är en otroligt proffsig och kunnig mäklare. Han sålde min bostadsrätt snabbt och smidigt. Jag är jätte nöjd med utfallet. Kan varmt rekommendera Aria som mäklare. Läs mer
  • 2019-11-13

Segen G skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Vi har sålt lägenhet, det var min ex som hade kontaktat honom från början och sen tyckte jag att han är duktigt Läs mer
  • Annie F

2019-11-12

Annie F skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Aria sålde min lägenhet, snabbt och i mycket bra pris. Eftersom jag var utomlands så gjorde han allt utan att jag ska behöva oroa mig. Vi gick igenom allt via telefon och han var tydlig och lätt att prata med och förstå. Han ger sin bästa, svarar på alla frågor, ser till att man inte ska oroa sig och att allt ska funka så som man har tänkt sig. Jag är mycket nöjd och glad på en snabb och bra affär. Jag rekommenderar honom till alla som vill köpa eller sälja. Läs mer
  • 2019-11-06

Shapoor A skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi hjälpte oss att sälja vår lägenhet.
    Han är en noggrann och ärlig person och jobbar mycket uthållig för att avsluta sin uppdrag. Läs mer
  • Gunvor E

2019-11-02

Gunvor E skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Aira har hjälpt oss sälja en bostadsrätt och visat sig både samvetsgrann och kunnig. Vi är mycket nöjda med hans insats. Läs mer
  • 2019-10-29

Karwan ibrahim ali A skrev om HusmanHagberg Kista
    Han var jätte bra och hjälp som samt han har bra kommunikation med andra människor han är trevlig och kunnig 🌹👍 Läs mer
  • 2019-10-23

Pouya F skrev om HusmanHagberg Kista
    Han är kreativ och lyhörd för önskemål och förväntningar med en ambitiös hållning. Läs mer
    2019-10-28 HusmanHagberg Kista Be om fri värdering svarar Pouya F
    Stort tack! Önskar dig allt gott! Vi hörs i framtiden.
  • 2019-10-22

Bashar Salman H skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Aria är Jätte bra mäklare..trevlig person ..säker ...jag kan varmt rekommendera aria och Husmanhagberg ..han hade bra strategier för att göra affären. Läs mer
  • 2019-10-22

Bashar Salman H skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi är duktig..jag fick bra pris för min lägenhet..ramzi är en mäklare i världsklass...han överträffade mina förväntningar Läs mer
  • Lennart N

2019-10-21

Lennart N skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    En BRF i Kista.
    Snabb, pålitlig, kunnig Läs mer
  • 2019-10-21

Shko M skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Jag blev sjukt bra mottagen av mäklaren som hjälpte mig finna den lägenhet jag sökte. Trevlig kille skulle absolut rekommendera aria starkt! Läs mer
  • 2019-10-19

Amani K skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi hjälpte mig snabbt köpa ett radhus. Han hade svar på alla mina frågor och agerade mycket professionellt. Läs mer
  • Nghia N

2019-10-17

Nghia N skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Super-Ramzi har kanon tålamod att hitta rätt köparen till rätt bostad, vilken menar att båda köparen och säljaren är nöjda med affären. Fem-stjärnor till Ramzi och Husman Hagberg!!!!!

Jag pratade med all möjliga mäklarna och jag såg att Ramzi är mest proffsig (en del på grund av att HusmanHagberg har den mest proffsig sätt att jobba). Jag aldrig ångrade mig.! Tack för hjälpen Ramzi!!! Läs mer
  • 2019-10-10

Nada H skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Jag köpte lägenhet påGallehusgränd 3 i Kista. Jag var bemöttade av mäklaren med respekt och proffesionelt. Absolut. Jag är nöjd, köpte lägenhet som jag planerade och viktigaste det är nära var min äldre son bor. Ni är jätte bra mäklare husr, som man kan lita på Läs mer
  • Omar E

2019-10-10

Omar E skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Sålde min bostad till slut efter många försök och Aria hjälpte verkligen till och förstod mina önskemål. 10/10 Läs mer
  • 2019-10-10

Azad R skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Duktig mäklare, svara snabbt och väldig trevlig Läs mer
  • 2019-10-09

Louise H skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Sålt min bostadsrätt. Mäklaren var kunnig, vänlig, positiv och realistisk. Läs mer
  • Ramon M

2019-10-07

Ramon M skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Jag har köpt en 3a på Helsingörsgatan. Vi blev bemötta väldigt varmt och fint av Aria och fick tydlig information om hela processen på ett lugnt och förståeligt sätt. Detta var mitt första lägenhetsköp så jag visste inte riktigt vad jag skulle förvänta mig men Aria vägledde oss bra och det kändes väldigt tryggt att genomföra affären. Tack! Läs mer
  • 2019-10-07

Fatemeh T skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Hej Jag har såld min lägenhet i kista en 3:a. Aria karadaghi är mycket bra mäklare duktig ,trevlig och jag är mycket glad att väljade honom han är bäst .

Mvh fatemeh Läs mer
  • 2019-10-03

Laura D skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Köpte en 3a I Akalla på 73 kv2.
    Trevlig och välmött!
    Fick svar på alla mina frågor och blev behandlad med respect.
    Aria är väldigt proffsig på sitt sätt att prata och informera han sager det på ett sätt som man förstår och han är väldigt tydlig.
    Han är lugn och vet vad han gör. Läs mer
  • 2019-10-02

Rafel A skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Jag hittade Aria Karadaghi via hans otroliga statistik i området samt att många grannar i området pratade väldigt gott om honom. Jag hade inga särskilda förväntningar inför vårt första möte. Vilket nog var bra - han var mycket inkännande och övertygade mig snabbt om att han var rätt mäklare för uppdraget.

Förutom en snabb och riktigt bra försäljning av min lägenhet var han dessutom till stor hjälp när jag letade ersättningslägenhet. Han var ödmjuk, tillgänglig, väldigt kunnig och kunde ge konkreta råd både vid försäljning och köp.

Jag kan rekommendera Aria Karadaghi varmt till alla. Läs mer
  • 2019-10-02

Konstantinos T skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Professionellt bemötande. Engagerad, påläst och lugn.
    Ramzi har varit hjälpsam, tillgänglig och tydlig vilket köpet kändes tryggt. Läs mer
  • 2019-09-30

Subrata Kumar P skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Siyar was good, helpful and transparent in all stages of the buying process so far.

i hope to have the support extended in same way till the very end of buying process when we actually move in. Läs mer
  • 2019-09-28

Natalie L skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Vi sålde vår lägenhet i Solna under egentligen helt fel omständigheter! Vi trodde inte alls att vi skulle få det priset vi fick och Siyar levde upp till alla förväntningar! Vi är mycket nöjda ! Läs mer
  • 2019-09-26

Ahmed Yaseen Salih A skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Trevligt bemötande. Snäll, duktig mäklare och hjälper otroligt mycket. Läs mer
  • 2019-09-26

Sven Olof N skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Vi anlitade Aria för att sälja mina föräldrars hus. Redan vid första kontakten fick jag ett stort förtroende för Aria. Engagerad, vänlig och lugn genomförde han försäljningen på bara några veckor. Även våra köpare verkade känna ett stort förtroende till Aria.
    Kan verkligen rekommendera denna superduktiga fastighetsmäklare. Bara applåder! Läs mer
  • 2019-09-25

Dellal Ali M skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    han är underbar att prata med och han förhandlar bra och stöttar och ställer upp i alla fall bra mäklare kan rekommendera han för alla Läs mer
  • 2019-09-24

Scarlett Dorothy Rueda S skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Vi har köpt ett kedjehus i Spånga. Från allra första kontakten så var Aria väldigt trevlig med en positiv inställning och öppen. Processen fram till köp har varit omtumlande men han fick en att fundera på vissa saker, viktiga detaljer utan stress. Tillgängligheten var på topp hela tiden. Han gav behövliga information om objektet, synpunkter om området och tips om vad /hur man ska tänka vid köp av hus. Allt om allt en bra upplevese. Läs mer
  • Jonatan P

2019-09-20

Jonatan P skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Enkelt!, snabbt & kvalitativt!!
    Ärlig och rak kommunikation ! Läs mer
  • 2019-09-19

Lena Margareta G skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi har skött uppdraget utmärkt! Han har varit lätt att få kontakt med. Han har alltid varit tillgänglig och tillmötesgående. Vi har sålt ett radhus! Läs mer
  • Katarina E

2019-09-17

Katarina E skrev om HusmanHagberg Kista
    Proffesionellt bemötande. Kan sitt yrke. Ger allt för att både köpare och säljare blir nöjda.. Läs mer
  • Meyser A

2019-09-12

Meyser A skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Sålde min 3:a i Kista med områdets utan tvekan bästa mäklare Aria Karadaghi!

Jag jämförde tre andra mäklare, men när jag träffade Aria så kändes det rätt direkt.

Den här bostadsförsäljningen kunde inte ha varit tryggare eller smidigare. Från första samtal till kontrakt har Aria bidragit med fantastiskt engagemang, proffsighet, kunskap om området, öppenhet och ödmjukhet.

Kan verkligen rekommendera Aria till alla säljare/köpare. Han kommer definitivt vara den jag kommer kontakta i framtiden igen.

Stort tack för allt! Läs mer
  • 2019-09-12

Lakshminarayanan R skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    I have brought 3room apartment in kista, Aria karadaghi was the one who handles the best deal for both buyer and seller. He was given a great response, polite and honest. One of the best real-estate broker ever meet in Sweden.

I will strongly recommend Aria Karadaghi for buy a housing property. Läs mer
  • 2019-09-06

T skrev om HusmanHagberg Kista
    Jag köpte en lägenhet . Mäklare hade jätte snäll och snabbare. Vi hade jätte nöjd. Läs mer
  • 2019-09-06

Jima N skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Aria är en väldigt duktig mäklare, jag recommender han starkt! Läs mer
  • 2019-09-01

Sara S skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Köpte en bostadsrättslägenhet i Kista. Blev proffsigt bemött och hjälpt med förhandsvisning. Läs mer
  • 2019-08-30

Nelda M skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Sålt bostadsrätt i Husby, 80 m2.
    Blev seriöst bemött av Aria. Han gjorde ett mycket sympatiskt intryck. Lugn och proffsig.
    Aria förde förhandlingarna med spekulanterna på ett mycket fint sätt. Resultatet överträffade mina förväntningar.
    Jag rekommenderar gärna Aria till vänner och bekanta. Läs mer
  • 2019-08-30

Deniz T skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Trevlig, lättillgänglig och väldigt tillmötesgående. Läs mer
  • 2019-08-28

Akhilesh J skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    It was good , he is a affable person with good intentions. Läs mer
  • 2019-08-22

Narmen J skrev om HusmanHagberg Kista
    Vi har köpt en bostadsrätt lägenhet
    Jag har bemöttes jätte bra
    Jag har fått min förväntningar
    Det har gått jättelätt och köpa lägenheten på rund av mäklare som erfarenhet och kunskap
    Jag är mycket nöjd
    Köpare Narmen Jabar Läs mer