HusmanHagberg Kista

Kista Torg / Galleria, 164 42 Kista — Visa karta

En bostadsaffär är ofta en av de största affärer du gör i livet, och dessutom är det ett stort beslut som ska göras. Vi mäklare på HusmanHagbergs kontor i Kista anstränger oss alltid för att ha hjärtat i varje affär. Oss kan du kontakta vare sig du ska köpa eller sälja en fastighet. Våra mäklare är verkligt engagerade och brinner för sitt yrke.

Vi är privatägda och är inte knutna till varken någon bank eller något försäkringsbolag.

Välkommen till oss, vi hjälper dig gärna med bostadsaffären i Kista!

Läs vad 426 kunder tycker om HusmanHagberg Kista

• Katja T

2020-07-04

Katja T skrev om Yarobe Hosini en del av HusmanHagberg Kista
    Mycket pålitlig god service flexibel och lyhörd rekomenderas starkt. Läs mer
  • 2020-07-01

Mona R skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Väldigt professionella mäklare. Man känner sig väldigt trygg i både köp och försäljning av bostad. Jag har både köpt/sålt bostad genom Husmanhagberg Kista. Jag har haft Siyar Hamidanoglu som mäklare flera gånger och är väldigt nöjd. Ramzi Hamam sålde mitt hus nu i Juni 2020 och var nöjd med honom- Rekomenderar stark denna märklare byrå. Läs mer

Ahmed K skrev om Yarobe Hosini en del av HusmanHagberg Kista
    Jätte bra jätte nöjd! Tack för allt Läs mer

Christian S skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Sålde min lägenhet på Porkalagatan till rekord pris för 2019 - 2020, under covid tider. Riktigt bra jobbat! Läs mer

Gabriel C skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Jag har köpt min bostadsrätt genom Ramzi. Han har ett gott bemötande, väldigt kunnig och noggran. Jag rekommenderar er starkt att anlita Ramzi för att kunna få ett lyckad försäljning/ köp av bostad. Läs mer

Leena S skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Bra bemötande vid mitt bostadsköp, Ramzi verkar kunnig och köpet gick lätt och smidig. Läs mer
  • 2020-06-26

Cristian Fabricio Vergara F skrev om Yarobe Hosini en del av HusmanHagberg Kista
    Har blivit bra bemött av mäklaren och han har gjort ett utmärkt jobb Läs mer
  • 2020-06-24

Mobin T skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Utmärkt utfört arbete ifrån första mötet tills avslutad affär. Lyhörd och sakkunnig mäklare som kan Norrort som ingen annan mäklare kan. Läs mer
  • 2020-06-24

Ioanna S skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi har haft ett trevligt och proffsigt bemötande från att man sågs på visningen, till att man skrev på kontraktet för sitt nya köp på Koldinggatan 5.

Skulle definitivt kontakta honom igen om jag behöver en mäklare i framtiden. Läs mer
  • 2020-06-20

Shahla T skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Jag har sålt min lägenhet.
    Han var väldigt bemötande och artig.
    Jag var nöjd med honom och rekommenderar honom till alla. Läs mer
  • 2020-06-18

Sayed A skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Mycket engagerad och driven! Jag är mycket nöjda med samarbetet. Läs mer
  • 2020-06-18

Jeffrey Frank T skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Very helpful and friendly, and found the right place for us to buy in short time Läs mer
  • እፎይታ ብ

2020-06-17

እፎይታ ብ skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Kvalité!

Allra bästa mäklaren som jag stött på av de ca de 20-30 st som jag har haft kontakt med under två års letande på bostadsrätt. Väldigt ödmjuk, hjälpsam och erfaren. Har fått hjälp hela vägen, där jag fått ett väldigt trevligt bemötande och kan inte önska mig bättre än såhär. Läs mer

Jüri L skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Trevlig och har bra koll på området(Kista) Läs mer

Amir Reza M skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    I saw the ads on hemnet and got contact with him. He was so friendly and I am completly satisfied with his job. Läs mer

Erika D skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Jag kontaktade Husman Hagberg i Kista i samband med att jag skulle sälja min lägenhet, fick då träffa Aria Karadaghi som gav ett väldigt bra och professionellt intryck. Aria har gjort ett bra jobb och jag är väldigt nöjd med hans insats. Kan verkligen rekommendera Aria till dig som funderar på att sälja en bostad. Läs mer

Anna Ö skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Sålt en bostadsrätt
    Jätte trevlig,kunnig mycket professionell
    Hade inga förväntningar alls på att få sålt nu utan vi riktade in oss på augusti så vi är jättenöjda med attvi fick vad vi ville ha för den

kort sammanfattning jätte nöjd Läs mer
  • 2020-06-14

Reza G skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Jag har köpt ett radhus med hjälp av ARIA.
    mycket väl bemötande och vänlig.
    Jag fick mycket råd av honom och jag hade många frågor kring bostad köpet,så fick jag svar hela tiden.
    Jag rekommenderar värmt honom. 👍👍👍👍👍💐💐💐💐💐 Läs mer
  • 2020-06-13

Majken J skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Jag har sålt ett hyresradhus och mina upplevelser av Aria har varit mycket positiva. Ett ärligt och personligt bemötande från första stund, redan vid fotograferingen. Min förväntningar blev bara bättre o bättre under hela processen till försäljningen var i land. Läs mer
  • 2020-06-12

Shadi A skrev om Yarobe Hosini en del av HusmanHagberg Kista
    Jag köper en lägenhet ( bostadsrätt)
    Hans mottagning var bra. Ge mig nödvändig information jag behöver. Läs mer
    2020-06-26 Yarobe H svarar Shadi A
    Tack så mycket Shadi! Lycka till med allt nu!
  • 2020-06-11

Garig G skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Jag har köpt en lägenhet. Mäklaren var trevligt och servicen var snabb.Jag är jätte nöjd.Tack att ni hjälpt oss mycket:-) Läs mer
  • 2020-06-10

Mats T skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Aria är mycket lyssnande och serviceinriktad. Han uppvisar alltid stor profession. Jag uppskattar mycket att han efter våra önskemål alltid kommer med egna förslag och rekommendationer som passar oss och som vi kan ta ställning till. Tack Aria för du hjälpte oss sälja vår 2a. Läs mer
  • Sandra N

2020-06-09

Sandra N skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Jag är supernöjd med mitt första bostadsköp med mäklaren Aria Karadaghi som skötte allting snabbt, proffsigt och tryggt, med bästa service och bemötande. Läs mer
  • 2020-06-03

Sofie E skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Rekommenderar Ramzi starkt 👍🏼 Läs mer
  • 2020-05-27

Diana G skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Very good experience. Fast answers and good explanations for every question we had. Läs mer
  • 2020-05-26

Sven Kristofer R skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Sålt bostad
    Ramzi jobbar hårt och är vänlig och proffsig i bemötandet. Läs mer
  • 2020-05-22

Eija Riitta V skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Han är tålmodig, svarar snabbt, är mycket tydlig och trevlig. Läs mer
  • Sip T

2020-05-18

Sip T skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Mycket vänlig och smidig. mycket bra Läs mer
  • 2020-05-18

Ravi Kumar C skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Aria is very friendly, and explained very well about the apartement and the contract details. I would highly recommend Aria to anyone wants buy an apartment. Läs mer
  • 2020-05-17

Sumaya A skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Sålde min bostad nyligen norra Stockholm. Hade Aria somäklare ,kan inte säga annat än att Aria är en professionell mäklare med kunskap inom sitt område, lungt och seröst bemötande sålde han vår bostad. Läs mer
  • 2020-05-16

Debraj D skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    I bought an apartment in Kista through Aria Karadaghi. He is a thorough professional and is an excellent communicator. He is a good listener and addresses all the questions very well. He ensures that both buyer and seller understand all the aspects of the contract before signing. Overall, as a customer, it was very nice experience, I will always recommend. Läs mer
  • 2020-05-12

Maged S skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    K
    ö
    Köpt en bostadsrätts lägenhet
    Mycket bra bemötande, snabbrespons och tydlighet. raka besked och förståelse för kundens förväntningar
    Mycket nöjd Läs mer
  • 2020-04-30

Yesim M skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Från början kändes han inte hjälpsam eller engagerad. Som köpare skulle jag vilja att
    Mäklaren he mer fakta och information om huset. Vi hade ett par frågor tex o då hade han inget svar på nån utav dem.
    Men annars var han bra. Väldigt tydligt med avtal o paragrafer. Läs mer
    2020-04-30 Aria K svarar Yesim M
    Hej Yesim, tack för rekommendationen och härligt att höra att ni kände att det blev bra. Som mäklare försöker jag alltid ta reda på så mycket information som möjligt och mycket information från föreningen. Vissa frågor kan bara ägarna svara på och som ni kände till så var parternas situation lite speciell och jag behövde få svar från två olika parter så att ni skulle få så informativa och korrekta svar som möjligt på vissa frågor. Stort grattis igen till köpet! Bästa hälsningar, Aria Karadaghi
  • 2020-04-27

Casper M skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Aria är kunnig och förtroendeingivande. Han har bra koll i Kista och skötte hela affären på ett sätt som gjorde att jag kunde slappna av. Läs mer
  • 2020-04-24

Solveig B skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Sålt 3 rum och kök på Helsingörsgatan 21

Bemötandet av Ramzi var mycket bra, sakligt, förtroende fullt och snabb hantering.

Allt har gått smidigt och snabbt från första mötet till skrivning av kontrakt.

Kan absolut rekomendera Ramzi och Husman Hagberg Läs mer
  • 2020-04-20

Silan E skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    En riktigt härlig mäklare som är tydlig, närvarande och väldigt duktig på sitt jobb. Han är väldigt tydlig vilken är jätte viktig egenskap! Rekommenderar starkt och kommer definitivt kontakta honom i framtiden vid behov. Läs mer
  • 2020-04-14

Nandika S skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Mäklaren har varit till stor hjälp och super trevlig! Läs mer
  • Joseph G

2020-04-09

Joseph G skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Helpful, Professional and efficient. Highly recommended especially for English speaking customers. Läs mer
  • 2020-04-06

Salamawit G skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Jag sålde en lägenhet på kotka gatan 23 i Kista jag är oerfaren hade ingen aning men med hans snälla ögon och lugn arbets sätt så blev jag också lugn topp bemötande han är toppen Läs mer
  • 2020-04-03

Stefan A skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Kunnig och engagerad Mäklare som jag gärna rekommendera Läs mer
  • 2020-03-30

Anam Cara A skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Köpte en radhus från honom och jag har ringt honom konstant med alla möjliga frågor. Han är väldigt tålmodig och förklarar allt. Han är väldigt tydlig i sin kommunikation.

Kan verkligen rekomendera honom. Läs mer

Mohammad Ramin Z skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Vi har köpt ett hus. Jag är super nöjd med hans bemötande. Jag kände mig tryyg med Ramzi Hamam. Läs mer

Sonia A skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Vi köpte en bostad i Kista och vi träffade Ramzi som hjälpte oss med hela processen. Stort tack för väl bemötande och ett professionellt jobb utav Ramzi. Vi fick bra information om huset och mycket bra och tydligt kontraktskrivning. Jag vill även tacka Aria som presenterade oss för Ramzi och vi kunde köpa ett bra hus som vi är mycket nöjda. Läs mer

Sawsan Mouhjie J skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Jag har sålt ett radhus, Ramzi är en trevlig, flexibel person. Fanns alltid tillgänglig vid behov. Hjälpte även till vid köp av ett nytt hem genom att ge råd samt åsikter.
    ja, han uppfyllde alla våra förväntningar. Läs mer
  • Ilhan S

2020-03-25

Ilhan S skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Tack Ramzi,
    Jag har pratat med 3 olika mäklare innan jag har anlitat Ramzi Hamam för att sälja min lägenhet, han är proffs under sin bransch, jag rekommenderar han, kontakta han om man vill köpa eller sälja jag är 100% nöjd med affären du är en guld stjärna Ramzi Hamam. Läs mer
  • 2020-03-22

Torbjörn S skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi har sålt vår bostadsrätt, en 5:a, i Akalla.

På det stora hela har allt fungerat mycket bra. Läs mer
  • 2020-03-20

Metin K skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Mycket trevligt,seriös,professionellt bemötande,hjälpsam,kunnigt,jätte bra kan inte bli bättre ,rekommenderar honom ! Läs mer
  • Abdul Q

2020-03-19

Abdul Q skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Kista.
    Han är bra, snabb, beslutsam och mycket hjälpsam, han sålde vår lägenhet på bara några dagar och med bästa pris.
    Han träffade tidslinjen för försäljning.
    Han hanterar priset på våra förväntningar.
    Jag rekommenderar honom.. Läs mer
  • 2020-03-18

Md Bakibillah S skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi finds a perfect match considering my budget and preferred location. He is quite good at selling also, a nice person. Läs mer
  • 2020-03-17

Jeffrey D skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista