HusmanHagberg Kista

Kista Torg / Galleria, 164 42 Kista — Visa karta

En bostadsaffär är ofta en av de största affärer du gör i livet, och dessutom är det ett stort beslut som ska göras. Vi mäklare på HusmanHagbergs kontor i Kista anstränger oss alltid för att ha hjärtat i varje affär. Oss kan du kontakta vare sig du ska köpa eller sälja en fastighet. Våra mäklare är verkligt engagerade och brinner för sitt yrke.

Vi är privatägda och är inte knutna till varken någon bank eller något försäkringsbolag.

Välkommen till oss, vi hjälper dig gärna med bostadsaffären i Kista!

Läs vad 326 kunder tycker om HusmanHagberg Kista

• 2019-10-10

Nada H skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Jag köpte lägenhet påGallehusgränd 3 i Kista. Jag var bemöttade av mäklaren med respekt och proffesionelt. Absolut. Jag är nöjd, köpte lägenhet som jag planerade och viktigaste det är nära var min äldre son bor. Ni är jätte bra mäklare husr, som man kan lita på Läs mer
  • Omar E

2019-10-10

Omar E skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Sålde min bostad till slut efter många försök och Aria hjälpte verkligen till och förstod mina önskemål. 10/10 Läs mer
  • 2019-10-10

Azad R skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Duktig mäklare, svara snabbt och väldig trevlig Läs mer
  • 2019-10-09

Louise H skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Sålt min bostadsrätt. Mäklaren var kunnig, vänlig, positiv och realistisk. Läs mer
  • Ramon M

2019-10-07

Ramon M skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Jag har köpt en 3a på Helsingörsgatan. Vi blev bemötta väldigt varmt och fint av Aria och fick tydlig information om hela processen på ett lugnt och förståeligt sätt. Detta var mitt första lägenhetsköp så jag visste inte riktigt vad jag skulle förvänta mig men Aria vägledde oss bra och det kändes väldigt tryggt att genomföra affären. Tack! Läs mer
  • 2019-10-07

Fatemeh T skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Hej Jag har såld min lägenhet i kista en 3:a. Aria karadaghi är mycket bra mäklare duktig ,trevlig och jag är mycket glad att väljade honom han är bäst .

Mvh fatemeh Läs mer
  • 2019-10-03

Laura D skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Köpte en 3a I Akalla på 73 kv2.
    Trevlig och välmött!
    Fick svar på alla mina frågor och blev behandlad med respect.
    Aria är väldigt proffsig på sitt sätt att prata och informera han sager det på ett sätt som man förstår och han är väldigt tydlig.
    Han är lugn och vet vad han gör. Läs mer
  • 2019-10-02

Rafel A skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Jag hittade Aria Karadaghi via hans otroliga statistik i området samt att många grannar i området pratade väldigt gott om honom. Jag hade inga särskilda förväntningar inför vårt första möte. Vilket nog var bra - han var mycket inkännande och övertygade mig snabbt om att han var rätt mäklare för uppdraget.

Förutom en snabb och riktigt bra försäljning av min lägenhet var han dessutom till stor hjälp när jag letade ersättningslägenhet. Han var ödmjuk, tillgänglig, väldigt kunnig och kunde ge konkreta råd både vid försäljning och köp.

Jag kan rekommendera Aria Karadaghi varmt till alla. Läs mer
  • 2019-10-02

Konstantinos T skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Professionellt bemötande. Engagerad, påläst och lugn.
    Ramzi har varit hjälpsam, tillgänglig och tydlig vilket köpet kändes tryggt. Läs mer
  • 2019-09-30

Subrata Kumar P skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Siyar was good, helpful and transparent in all stages of the buying process so far.

i hope to have the support extended in same way till the very end of buying process when we actually move in. Läs mer
  • 2019-09-28

Natalie L skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Vi sålde vår lägenhet i Solna under egentligen helt fel omständigheter! Vi trodde inte alls att vi skulle få det priset vi fick och Siyar levde upp till alla förväntningar! Vi är mycket nöjda ! Läs mer
  • 2019-09-26

Ahmed Yaseen Salih A skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Trevligt bemötande. Snäll, duktig mäklare och hjälper otroligt mycket. Läs mer
  • 2019-09-26

Sven Olof N skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Vi anlitade Aria för att sälja mina föräldrars hus. Redan vid första kontakten fick jag ett stort förtroende för Aria. Engagerad, vänlig och lugn genomförde han försäljningen på bara några veckor. Även våra köpare verkade känna ett stort förtroende till Aria.
    Kan verkligen rekommendera denna superduktiga fastighetsmäklare. Bara applåder! Läs mer
  • 2019-09-25

Dellal Ali M skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    han är underbar att prata med och han förhandlar bra och stöttar och ställer upp i alla fall bra mäklare kan rekommendera han för alla Läs mer
  • 2019-09-24

Scarlett Dorothy Rueda S skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Vi har köpt ett kedjehus i Spånga. Från allra första kontakten så var Aria väldigt trevlig med en positiv inställning och öppen. Processen fram till köp har varit omtumlande men han fick en att fundera på vissa saker, viktiga detaljer utan stress. Tillgängligheten var på topp hela tiden. Han gav behövliga information om objektet, synpunkter om området och tips om vad /hur man ska tänka vid köp av hus. Allt om allt en bra upplevese. Läs mer
  • 2019-09-20

GHENET M skrev om Andre Zadeh en del av HusmanHagberg Kista
    Andre är väldigt professionell och trevligt. Han är en duktig mäklare. Jag rekommenderar honom starkt. Läs mer
  • Jonatan P

2019-09-20

Jonatan P skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Enkelt!, snabbt & kvalitativt!!
    Ärlig och rak kommunikation ! Läs mer
  • Alina C

2019-09-19

Alina C skrev om Andre Zadeh en del av HusmanHagberg Kista
    Andre Zadeh hjälpte mig att mitt dröm ska bli verklighet. Han kämpade verkligen för det så att det blev snabb och professionellt. Jag tackar så mycket och önskar lycka till i framtiden!! Läs mer
  • 2019-09-19

Lena Margareta G skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi har skött uppdraget utmärkt! Han har varit lätt att få kontakt med. Han har alltid varit tillgänglig och tillmötesgående. Vi har sålt ett radhus! Läs mer
  • 2019-09-17

GÖKNUR Ü skrev om Andre Zadeh en del av HusmanHagberg Kista
    Andre hjälpte mig att köpa min bostadsrätt. Han är en mycket kompetent mäklare, med ett trevligt och professionellt bemötande. Han har varit väldigt tydlig och hjälpsam genom hela processen. Jag kan varmt rekommendera Andre som mäklare! Läs mer
  • KATARINA E

2019-09-17

KATARINA E skrev om Andre Zadeh en del av HusmanHagberg Kista
    Proffesionellt bemötande. Kan sitt yrke. Ger allt för att både köpare och säljare blir nöjda.. Läs mer
  • Meyser A

2019-09-12

Meyser A skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Sålde min 3:a i Kista med områdets utan tvekan bästa mäklare Aria Karadaghi!

Jag jämförde tre andra mäklare, men när jag träffade Aria så kändes det rätt direkt.

Den här bostadsförsäljningen kunde inte ha varit tryggare eller smidigare. Från första samtal till kontrakt har Aria bidragit med fantastiskt engagemang, proffsighet, kunskap om området, öppenhet och ödmjukhet.

Kan verkligen rekommendera Aria till alla säljare/köpare. Han kommer definitivt vara den jag kommer kontakta i framtiden igen.

Stort tack för allt! Läs mer
  • 2019-09-12

Lakshminarayanan R skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    I have brought 3room apartment in kista, Aria karadaghi was the one who handles the best deal for both buyer and seller. He was given a great response, polite and honest. One of the best real-estate broker ever meet in Sweden.

I will strongly recommend Aria Karadaghi for buy a housing property. Läs mer

Parvin A skrev om Andre Zadeh en del av HusmanHagberg Kista
    Andre är en seriös och professionell mäklare som ger 110 %. Jag är mer än nöjd med hur Andre hanterat försäljningen av min bostad och vill därför rekommendera honom till andra!! Läs mer

T skrev om Andre Zadeh en del av HusmanHagberg Kista
    Jag köpte en lägenhet . Mäklare hade jätte snäll och snabbare. Vi hade jätte nöjd. Läs mer

Jima N skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Aria är en väldigt duktig mäklare, jag recommender han starkt! Läs mer
  • 2019-09-01

Sara S skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Köpte en bostadsrättslägenhet i Kista. Blev proffsigt bemött och hjälpt med förhandsvisning. Läs mer

Nelda M skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Sålt bostadsrätt i Husby, 80 m2.
    Blev seriöst bemött av Aria. Han gjorde ett mycket sympatiskt intryck. Lugn och proffsig.
    Aria förde förhandlingarna med spekulanterna på ett mycket fint sätt. Resultatet överträffade mina förväntningar.
    Jag rekommenderar gärna Aria till vänner och bekanta. Läs mer

Reza S skrev om Andre Zadeh en del av HusmanHagberg Kista
    Jag är jätte nöjd med min mäklare som heter Andre och han är underbart på sitt arbete . Läs mer

Deniz T skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Trevlig, lättillgänglig och väldigt tillmötesgående. Läs mer
  • 2019-08-28

Akhilesh J skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    It was good , he is a affable person with good intentions. Läs mer
  • 2019-08-22

Narmen J skrev om Andre Zadeh en del av HusmanHagberg Kista
    Vi har köpt en bostadsrätt lägenhet
    Jag har bemöttes jätte bra
    Jag har fått min förväntningar
    Det har gått jättelätt och köpa lägenheten på rund av mäklare som erfarenhet och kunskap
    Jag är mycket nöjd
    Köpare Narmen Jabar Läs mer
  • 2019-08-22

Thea skrev om Andre Zadeh en del av HusmanHagberg Kista
    Jag har sålt! Jag var jättenöjd med min mäklaren! Läs mer
  • 2019-08-21

Kyriakos C skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Siyar är en mycket professionell mäklare som gav oss goda tips och råd under hela försäljningsprocessen. Sålde vår lägenhet väldigt fort och överträffade våra förväntningar. Kan starkt rekommendera Siyar som är en erfaren mäklare! Läs mer
  • Robert M

2019-08-13

Robert M skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Seriös, professionell och trovärdig. Läs mer
  • 2019-08-06

Rebwar Fattah Mohammed M skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Hej han var väldigt duktig och hjälpsam. Läs mer
  • Mats W

2019-07-30

Mats W skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Köper ett radhus och säljer en bostadsrättslägenhet.

Siyar är insatt och professionell, vänligt bemötande och lätt att få tag på. Läs mer
  • GARY CARL KARI A

2019-07-16

GARY CARL KARI A skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Jag upplevde Siyar som en extremt skicklig och professionell mäklare, bra kommunikation och noggrann. Vill du sälja din lägenhet till bra pris kan jag varmt rekommendera honom! Läs mer
  • 2019-07-16

Ali K skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Jag har upplevt utmärk makläre som välbemöter kunder och ger jättebra råd. Läs mer
  • 2019-07-13

Tommy K skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Sålt bostadsrätt i Akalla trädgårdsstad
    Bra och snabb service
    Vänligt bemött
    Han uppfyllde de förväntningar jag hade
    Allt gick smidigt och bra Läs mer
  • 2019-07-10

Darling Torrico T skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Den här varit trevlig och hjälpsam samt att han var otrolig kunnig på sin sak.. Läs mer
  • 2019-07-08

Arash S skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Sålde vår lägenhet. Proffsigt bemötande och smidig sälj tack vare Siyar. Rekommenderas. Läs mer
    2019-07-16 Siyar H svarar Arash S
    Tack Arash, det var riktigt kul att hjälpa er.

Vänliga hälsningar Siyar
  • 2019-07-08

Akanksha C skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    We have bought an apartment, and got in touch with Mr. Siyar through Booli.se, where he was the contact maklare for the property. It has been a great experience so far with him as he is helping us out with all formalities(translating the swedish parts of it).

Thanks a lot for your support. Läs mer
  • Hany Magdy Zakariya S

2019-07-07

Hany Magdy Zakariya S skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Aria is very helpful and more than excellent.. Läs mer
  • 2019-07-06

Elvy S skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Siyar Hamidanoglu är en otroligt duktig mäklare, jag och min man är supernöjda. Läs mer
    2019-07-16 Siyar H svarar Elvy S
    Tusen tack för dina varma ord Elvy.

Vänliga hälsningar Siyar
  • 2019-07-04

Oscar S skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Vi köpte en lägenhet i Sundbyberg och Siyar var väldigt tillmötesgående, snabb på att svara och tydlig i sin kommunikation. Läs mer
  • 2019-07-04

Josefin N skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Efter att ha träffat några mäklare var Siyar ett självklart val när jag skulle sälja min lägenhet. Siyar är proffsig och visar på bra kunskap om marknaden. Det jag uppskattade mest var att han är ärlig vilket gjorde det tryggt för mig att ta beslut. Han lyckades med att sälja min lägenhet på väldigt kort tid. Jag är supernöjd och kommer definitivt att rekommendera honom till andra.

Stort tack Siyar för att du gjorde det så lätt för mig att sälja!

/Josefin Läs mer
    2019-07-16 Siyar H svarar Josefin N
    Tusen tack för din fina rekommendation, nöjet var helt och hållet på min sida.
    Nu ska vi hjälpa dig att hitta en ny bostad till dig också :)

Vänliga hälsningar
  • 2019-06-24

Priya M skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    I en redan tuff bostadsmarknad för säljare så har Ramzi hjälpt oss att sälja våran bostad, och till ett slutpris som vi blev mycket nöjda med! Allting har gått smidigt till från start till slut och Ramzi har under hela perioden varit tillgänglig och tillmötesgående.

Vi kan starkt rekommendera Ramzi för hans starka engagemang! Läs mer
  • 2019-06-20

Jan Eric Lennart S skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Hade väntat mig mer action. Läs mer

Kista Torg / Galleria, 164 42 Kista