Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Rinkeby-Kista Kista HusmanHagberg HusmanHagberg Kista

HusmanHagberg Kista

Kista Torg / Galleria, 164 42 Kista — Visa karta

En bostadsaffär är ofta en av de största affärer du gör i livet, och dessutom är det ett stort beslut som ska göras. Vi mäklare på HusmanHagbergs kontor i Kista anstränger oss alltid för att ha hjärtat i varje affär. Oss kan du kontakta vare sig du ska köpa eller sälja en fastighet. Våra mäklare är verkligt engagerade och brinner för sitt yrke.

Vi är privatägda och är inte knutna till varken någon bank eller något försäkringsbolag.

Välkommen till oss, vi hjälper dig gärna med bostadsaffären i Kista!

Läs vad 123 kunder tycker om HusmanHagberg Kista

• Roxanne I
    Roxanne I skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi var mycket bra och hjälpsam! Mycket trevlig och gott bemötande.
  • Lennart Z
    Lennart Z skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Mycket trevligt bemötande från säljare, som vanligt. Mvh Lennart Zamore
    2017-09-21 Ramzi H svarar Lennart Z
    Tack ordförande Lennart! Jag uppskattar att ha fått förtroendet att sälja flera av era ombildade hyresrätter till nya bostadsrättsmedlemmar. Jag ser fram emot att ha detta samarbete med er och era kommande ombildningar!
  • Inger A
    Inger A skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Snabbt, enkelt, inga konstigheter
  • Özlem Ö
    Özlem Ö skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Mkt trevlig bemötande fick vi ifrån mäklaren han väg ledde oss i ärendet samt var mkt behjälplig. Han var tillgänglig vid tel kontakt samt mejl om inte återkom han fort så möjligt. Under alla åren har jag haft kontakt med olika mäklare om jag jämför var han en utav dom bästa. Jag kommer fortsättningen kommer att rekomendera HusmanHagberg och samma mäklare till runt om kring mig.
  • Riyadh M
    Riyadh M skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Best experience and service. Pls keep it up Ramzi!
    2017-09-21 Ramzi H svarar Riyadh M
    Hi Riyadh! It was a honnour for me to help you buy your first apartment in Sweden. I'm looking forward to help you in the future. I wish you a nice stay at the 10th floor in Akalla!
  • Emnet N
    Emnet N skrev om Sara Marshall en del av HusmanHagberg Kista
    Jag är meckte nöjd och allting är
    Perfekt .jag fick bra service
    Bra jobbt
    2017-09-14 Sara M svarar Emnet N
    Tack Emnet!
    Lycka till med köpet av nya bostaden.
  • Sholeh K
    Sholeh K skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Aria har ett väldigt trevligt och professionellt bemötande. Han är effektiv och seriös mäklare.
    Jag kan varmt rekommendera Aria till mina vänner.
  • Alexander B
    Alexander B skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Väldigt duktig mäklare och ett trevligt kundbemötande. Lägger ner tid och energi samt är alltid tillgänlig.
    Riktigt nöjd kund.
    2017-09-21 Ramzi H svarar Alexander B
    Alexander är ett praktexemplar på att många flyttar lokalt! Du flyttade några våningar inom Kista Torn till en större bostad där du trivs kanonbra. Jag är säker på att du och frugan kommer skapa många bra minnen med er blivande familj i Tornet.
  • Bengt L
    Bengt L skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Kompetent och förtroendeingivande.
  • Hesham I
    Hesham I skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Bästa razmi han hjälpsam och gör bra service för kunder jätte nöjd att träffa honom
  • Khabat Abdulkarim N
    Khabat Abdulkarim N skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi är väldigt trevligt... han är underbart..
    2017-09-21 Ramzi H svarar Khabat Abdulkarim N
    Med Khabat som kund blir affären alltid lättsam och smidig. Khabat köpte bostaden av mig för ca 1,5 år sedan och sedan dess har vi hållit en löpande kontakt. Jag önskar dig lycka till nu i den större bostad som du köpte!
  • Denis G
    Denis G skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Jag kände mig otroligt bra för att jag fick hjälp allt som behövdes. Utmärkt
    2017-09-21 Ramzi H svarar Denis G
    Tack för din fina rekommendation! Jag försöker alltid göra det lilla extra för mina kunder. I detta fall har vi hjälpts åt att jämföra 3 olika banker för att Denis skulle få så bra lånevillkor som möjligt. Grattis till den fina utsikten på Köpenhamnsgatans höjd!
  • Joel S
    Joel S skrev om Fabian Hedlund en del av HusmanHagberg Kista
    Jag fick bra hjälp och vad jag uppfattade som ett ärligt bemötande. Fokus kändes som att det låg inte enbart på att sälja utan på att både köpare och säljare skulle vara trygga och nöjda med affären.
    Vad som saknas för att ge högsta betyg är lite uppföljning efter kontraktsskrivandet, så att man vet att allting flyter på.
  • Precious E
    Precious E skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Han är mycket bra person. Jag är nöjd.
  • Zainal K
    Zainal K skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi är the bäst !!! ;-) He communicated well, kept to his promises, always answered my phone calls, helped me a lot !! Please keep him as long as it is possible!! ;-)
    2017-09-21 Ramzi H svarar Zainal K
    Thanks for your warm words Zainal! We had a businessrelation since 2015 and it was a great experience to help you buy an apartment from me and to sell your current apartment at the same time. I wish you and your family the best in your new penthouse with 7 rooms and a great roof terrace!
  • Bengt Göran A
    Bengt Göran A skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Bra bemötande, gjorde seröst intryck och ordnade en snabb och bra affär
  • Camilla L
    Camilla L skrev om Fabian Hedlund en del av HusmanHagberg Kista
    Bara positiv, lyhörd, konkret och tydlig.
  • Sevasti R
    Sevasti R skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Mycket bra!
    Bra kommunikation.
    Noggrann och informativ.
    Tillmötesgående.
  • Margo och Magnus H
    Margo och Magnus H skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Trevligt och bra bemötande. Ramzi är proffsig och kan hålla bra kontakt med och mellan köpare och säljare
    2017-09-21 Ramzi H svarar Margo och Magnus H
    Det är alltid trevligt att få ha samma kund som köpare och säljare på samma gång! Sedan januari 2017 sökte ni nytt boende och i juli hjälpte jag er att köpa en riktigt fin 4:a i Kista Torn på våning 15! Att hitta en köpare till er etagevåning om 7 rum och takterrass var enkelt då jag hade en klar köpare som bodde i grannhuset.
  • Hamid B
    Hamid B skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Professionell, flexibel och smidig förmedling.
    2017-09-19 Ramzi H svarar Hamid B
    Jag säger detsamma om dig Hamid! Jag önskar er lycka till med er framgångsrika verksamhet som ni nu ska driva vidare i lokalen som jag förmedlade till er.
  • Hovsep M
    Hovsep M skrev om Sara Marshall en del av HusmanHagberg Kista
    Sara är en erfaren mäklare med djup förståelse av marknaden, området och kundbasen. Vi anlitade inte Sara endast pga hennes topp försäljningshistorik men också för hennes förmåga att lyssna och ge konkreta svar på våra behov och funderingar. Vi träffade många duktiga mäklare men kände genast att med Sara skulle vi kunna ha en god och öppen dialog med genom hela säljprocessen. Tillsammans hade vi en klar plan till varje moment och hon levererade till 100%. Sara rekommenderar vi starkt till våra nära och kära!
    2017-09-14 Sara M svarar Hovsep M
    Tack för ett superbra samarbete och lycka till med nya bostaden!
  • Francesco M
    Francesco M skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Bra bemötande, lyhörd och proffsigt. Rekommendera gärna.
  • Alexander Ö
    Alexander Ö skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Väldigt nöjd! Snabb försäljning över förväntat pris, detta trots en vid tillfället kall marknad. Tillmötesgående och professionell. Kan området väldigt väl. Jag kan starkt rekommendera Aria!
  • Karin H
    Karin H skrev om Sara Marshall en del av HusmanHagberg Kista
    Supertrevlig mäklare med god kompetens och ett bra bemötande, jag är supernöjd med samarbetet!
  • Saruthra H
    Saruthra H skrev om Fabian Hedlund en del av HusmanHagberg Kista
    Allt bra. Han är snäll och trevlig personal
    Tack
    Saruthra
  • Hilkka D
    Hilkka D skrev om Sara Marshall en del av HusmanHagberg Kista
    Sara är kunnig , lyhörd , alltid tillgänglig och när jag efter mycket om och men hittade min nya bostad , sålde hon min lägenhet snabbt och smidig .Tack !
    2017-09-14 Sara M svarar Hilkka D
    Tack Hilkka!
    Hoppas du kommer trivas nere på marken.
  • Georg H
    Georg H skrev om Fabian Hedlund en del av HusmanHagberg Kista
    Jag är i alla avseenden helt nöjd. Såväl med bemötandet som med hur försäljningen genomfördes och med det ekonomiska utfallet.
  • Tiina R
    Tiina R skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Mycket smidig process. Huset såldes på 4 dagar
  • Marian Nataly M
    Marian Nataly M skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Jag är jättenöjd med Aria Karadaghi som mäklare. Han har hjälpt mig genom processen, underlättat det hela och varit en riktig klippa. Jag rekommenderar honom starkt till alla som letar efter en trevlig, professionell och kunnig mäklare.
  • Carina L
    Carina L skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Känner mig nöjd , jag tycker att jag blivit proffsigt bemött och Ramzi Hamam har varit / är trevlig , proffsig och tillmötesgående ! Jag har bara gott att säga om Ramzi och Husman& Hagberg
    2017-05-16 Ramzi H svarar Carina L
    Tack själv Carina! Affären har gått smidigt tack vare er och vårt samarbete med Fondkistan som har hjälpt er/mig med bouppteckningen i samband med lägenhetsförsäljningen!
  • Jaffar A
    Jaffar A skrev om Fabian Hedlund en del av HusmanHagberg Kista
    Fabian Hedlund var en duktig och hjälpsam, trevlig mäklare. Vi är nöjda med hans jobb och vi tackar honom väldigt mycket för all hans hjälp tack tack
    2017-05-02 Fabian H svarar Jaffar A
    Tack själv Jaffar!

Jag uppskattar de fina orden och det viktigaste för mig är att ni är nöjda med er försäljning och att ni känner att ni gjort en bra affär! Ni är välkomna att kontakta mig när som helst för hjälp med er nya bostad! Lycka till!

Fabian
  • Patric J
    Patric J skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Bra kund kontakt, följde upp på frågor samt villiga att hjälpa när problem uppstod.
    2017-05-16 Ramzi H svarar Patric J
    Alltid kul att kunna vara till hands och hjälpa mina kunder! Även om vår affär är avslutad, för den här gången :), så kan du vända dig till mig med frågor och funderingar när du vill.
  • Shahryar M
    Shahryar M skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Aria karadaghi är bästa mäklaren i norra stockholm
  • Ingrid H
    Ingrid H skrev om Sara Marshall en del av HusmanHagberg Kista
    Snabb kommunikation, enkelhet, tydlighet!
    2017-09-14 Sara M svarar Ingrid H
    Tack Ingrid!
    Hoppas ni trivs bra i lägenheten.
  • Maria W
    Maria W skrev om Sara Marshall en del av HusmanHagberg Kista
    Vi fick ett mycket väl bemötande. Mäklaren levde upp till min förväntan och gjorde ett superbra jobb. Kände oss mycket trygga som kunder och med affären.
  • Tara K
    Tara K skrev om Sara Marshall en del av HusmanHagberg Kista
    Allt gick smidigt och bra! Trevligt bemötande och hjälpsam!
    2017-09-14 Sara M svarar Tara K
    Tack Tara!
    Hoppas du trivs i bostaden.
  • Lara S
    Lara S skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Aria är en utmärkt mäklaren och har verkligen vart hjälpsam under hela köpprocessen. Bland dem bästa mäklarna jag har mött. Aria ger alltid bra och snabb återkoppling och håller sina löften. Han ser till att utgången för både köpare och säljare blir så bra som möjligt. Rekommenderar starkt!
  • Mussie A
    Mussie A skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Han är bra. Jag gillar hans inställning och ärlighet.
    Trevlig person dessutom.
  • Yuri I
    Yuri I skrev om Fabian Hedlund en del av HusmanHagberg Kista
    Trevligt, konstruktivt, kundvänligt, målmedvetet, samarbetsvilligt, uttåligt
    Mycket nöjd som kund.
    2017-03-31 Fabian H svarar Yuri I
    Ett speciellt och unikt objekt krävde uthållighet från både min och din sida, men vi lyckades i ett gott samarbete sälja lägenheten till ett bra pris. Du är alltid välkommen tillbaka till mig om du behöver en värdering, tips på renoveringar eller inför en försäljning. Må bäst!
  • Conny V
    Conny V skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Kunnig, lyhörd och hjälpsam mäklare. Jag är mycket nöjd med Arias tjänster genom hela processen.
  • Hans G
    Hans G skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Seriös och trevlig genom hela processen.
    Fick bra information i alla skeenden.
    Aria K gillar detta
  • Johannes B
    Johannes B skrev om Fabian Hedlund en del av HusmanHagberg Kista
    Mycket bra bemötande och hjälpsam genom hela försäljningen
    2017-03-31 Fabian H svarar Johannes B
    Ett lugnt och tålmodigt tillvägagångssätt gav ett bra pris. Detta var inte enbart min förtjänst utan även din då du visade förståelse om såväl marknad som processen i sig. Frukten av detta blev ett grymt försäljningspris och nu har du hittat ditt nästa drömboende!

Önskar dig lycka till och tveka inte på att höra av dig när du nästa gång ska sälja!!
  • Marcelle Kassab M
    Marcelle Kassab M skrev om Fabian Hedlund en del av HusmanHagberg Kista
    Mycket bra bemötande och återkoppling under hela processen. Trevlig och engagerad person
    2017-03-31 Fabian H svarar Marcelle Kassab M
    Tack så mycket för de fina orden! Jag är glad att jag fick vara med er på er resa från lägenhet till radhus. Med en lyckad försäljning parallellt med ett spännande husköp var det en intensiv tid, men det viktigaste var att allt blev bra och att ni är nöjda!

Hoppas ni trivs i nya huset!
  • Ali A
    Ali A skrev om Fabian Hedlund en del av HusmanHagberg Kista
    Bästa mäklaren i stan.

Har arbetar med flera mäklare tidigare, dock så var Fabian den bästa!!
    2017-03-31 Fabian H svarar Ali A
    Tack Ali, dina ord värmer en mäklares hjärta! Den smidiga kommunikation mellan oss underlättade hela processen och jag tror det var en bidragande orsak till det bra priset! Hör av er om ni ska sälja igen, skulle verkligen vilja samarbeta med er igen!

Må bäst!
  • Cecilia K
    Cecilia K skrev om Fabian Hedlund en del av HusmanHagberg Kista
    Fabian ger ett professionellt och trevligt bemötande. Han är lättillgänglig och hjälpsam.
    2017-03-31 Fabian H svarar Cecilia K
    Tack för de fina kommentarerna Cecilia!

Hoppas du trivs i din nya lägenhet och att situationen nu är lättare med tanke på avstånd till bland annat jobb!

Tveka aldrig på att höra av dig till mig om du har några frågor gällande din bostad, dess värde eller en eventuell försäljning!
  • Nahom I
    Nahom I skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Aria är en riktig bra mäklare där han starka sidor är att han värkligen jobbar 100% för att man ska bli nöjd.
    Aria K gillar detta
  • Sadin S
    Sadin S skrev om Sara Marshall en del av HusmanHagberg Kista
    Supernöjda med Sara! Allt fungerade perfekt.
  • AnnCharlotte N
    AnnCharlotte N skrev om HusmanHagberg Kista
    Jag anlitade Ramzi från Husman&Hagberg när jag skulle sälja min bostad och jag har enbart positiva erfarenheter från försäljningen. Ramzi är trevlig, seriös och är en fantastiskt proffsig mäklare som inger förtroende. Han var kunnig och påläst för området där försäljningen ägde rum. Jag fick hela tiden återkoppling om vad som skedde under försäljningsprocessen och han var lätt att nå om jag behövde fråga om något. Jag är imponerad av hans kunskap, skicklighet och yrkesstolthet.
    Jag kan varmt rekommendera Ramzi som mäklare och jag kommer utan tvekan att anlita honom igen om det blir aktuellt att köpa en bostad i området.
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi är en väldigt duktig seriös mäklare, lugn saklig som jag fått stort förtroende för. Jag rekommenderar honom starkt!
    2017-05-16 Ramzi H svarar Mikael L
    Tack Mikael! Jag hoppas att vi får möjlighet att samarbeta i framtiden när ni söker er vidare :)
  • Feven G
    Feven G skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Vi blev rekommenderade att välja Ramzi men valde att träffa några mäklare innan vi bestämde oss. Det blev Ramzi och det är vi väldigt nöjda med! Han lyssnade och levererade, sålde för rekordpris!

Kista Torg / Galleria, 164 42 Kista