Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Rinkeby-Kista Kista HusmanHagberg HusmanHagberg Kista
Rekommenderat företag 2015 - HusmanHagberg Kista

HusmanHagberg Kista

Kista Torg / Galleria, 164 91 Kista — Visa karta

HusmanHagberg är en av landets ledande fastighetsmäklarkedjor med 70 kontor och 260 medarbetare. Vi är privatägda och fristående från banker och försäkringsbolag. Många av våra medarbetare bor i området där de arbetar. Med ett äkta engagemang och en passion för sitt yrke vinner de kundernas hjärtan. Det är därför vi är fastighetsmäklaren med nöjdare kunder.

Läs vad 86 kunder tycker om HusmanHagberg Kista

• AnnCharlotte N
    AnnCharlotte N skrev om HusmanHagberg Kista
    Jag anlitade Ramzi från Husman&Hagberg när jag skulle sälja min bostad och jag har enbart positiva erfarenheter från försäljningen. Ramzi är trevlig, seriös och är en fantastiskt proffsig mäklare som inger förtroende. Han var kunnig och påläst för området där försäljningen ägde rum. Jag fick hela tiden återkoppling om vad som skedde under försäljningsprocessen och han var lätt att nå om jag behövde fråga om något. Jag är imponerad av hans kunskap, skicklighet och yrkesstolthet.
    Jag kan varmt rekommendera Ramzi som mäklare och jag kommer utan tvekan att anlita honom igen om det blir aktuellt att köpa en bostad i området.
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi är en väldigt duktig seriös mäklare, lugn saklig som jag fått stort förtroende för. Jag rekommenderar honom starkt!
  • Feven G
    Feven G skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Vi blev rekommenderade att välja Ramzi men valde att träffa några mäklare innan vi bestämde oss. Det blev Ramzi och det är vi väldigt nöjda med! Han lyssnade och levererade, sålde för rekordpris!
  • Volkan D
    Volkan D skrev om Nazan Mermer en del av HusmanHagberg Kista
    Jag har sålt och köpt några lägenheter inom åren och har därmed fått hjälp av olika mäklare. Nazan Mermer är definitivt den bästa jag har haft och kommer gå tillbaka till vid försäljning av nuvarande bostad.

Ytters professionell i sitt agerande som mäklare. Extra plus för att hon kom upp till fantasipriset jag drömde om!

Rekommenderas starkt, 10p!
  • Fredrik R
    Fredrik R skrev om Nazan Mermer en del av HusmanHagberg Kista
    En bra mäklare att rekommendera till andra som tänker sälja eller köpa bostad.
  • Owe L
    Owe L skrev om Nazan Mermer en del av HusmanHagberg Kista
    Mycket trevlig och professionell mäklare.
    Anlitade Nazan Mermer för att få hjälp med att sälja min lägenhet.

Allt gick enligt förväntan.
  • Anna H
    Anna H skrev om Nazan Mermer en del av HusmanHagberg Kista
    Förtroendegivande, smidiga och inga konstigheter som mäklarfirma. Allt man som i vårt fall säljare kunnat önska oss.
    Nazan som mäklare var kanon! Rekommenderas varmt!
  • Amani K
    Amani K skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi Hamam har hjälp oss väldigt mycket med försäljning en av vår lägenhet. Han har varit aktiv i alla moment och ordnade en snabb försäljningen med ett pris vi bara kunde drömma om.
    Han höll oss uppdaterade under hela säljprosessen.
    Jag kommer rekommendera honom till min bekantskap och absolut ta kontakt med honom om jag vill sälja nästa gång.
  • Afsaneh R
    Afsaneh R skrev om Nazan Mermer en del av HusmanHagberg Kista
    Nazan Mermer är en jätteduktigt mäklare och sakkunig. Vid första träffen hos mäklarfirman vann hon mitt förtroende och skötte försäljningen väldigt proffesionelt. Jag är/var jättenöjd.
  • Malik K
    Malik K skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Sakkunnig mäklare som kan sitt!. Rekommenderas varmt !
  • Jack K
    Jack K skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi är mycket seriös och engagerad i sitt arbete!
  • Eren A
    Eren A skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi Hamam har sålt min 3:a Husby. Kontakten med honom var jätte bra hela vägen och man märkte att han var kunnig inom sitt yrke. Det blev en bra försäljningspris. Rekommenderas varmt.
  • Hemming S
    Hemming S skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Vi fick ett proffisionellt bemötande av fastighetsmäklaren Ramzi.
    Vi fick ett bra slutpris på lägenheten också.
    Tack.
  • Anders I
    Anders I skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi hanterade försäljningen av min bortgångna pappas lägenhet på ett professionellt och personligt sätt. Han navigerade skickligt med den svårhanterade köparen. Att han dessutom ordnade rekordhög köpeskilling blev en glad överraskning. Jag är naturligtvis mer än nöjd.
  • Katarzyna S
    Katarzyna S skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Rami var mäklare vid försäljning av lägenhet. Här var rent ut sagt underbar, vi blev en lite krånglig kund och han hade enormt tålamod med oss och han var enormt hjälpsam. Om jag kommer kunna använda mig av hans tjänster i framtiden så kommer jag vända mig till honom. Rekommenderar Rami alla dagar
  • Perin C
    Perin C skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Är jätte nöjd med Ramzi som mäklare och kan varmt rekommendera honom, han är riktigt bra!
  • Katerina K
    Katerina K skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    proffesionell, engagerad och tillgäglig för frågor under försäljning men även efteråt
  • Vladimir B
    Vladimir B skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Highly professional, friendly, structured and precise. These features Ramzi demonstrated in the case. I wish him luck in his future work.
  • Jordan S
    Jordan S skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Försäljningen av lägenhetern sköttes proffsigt. Med gott resultat för både säljare och köpare.
  • Wei Z
    Wei Z skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Försäljning av bostadsrätt.

Som kund blev jag bemött med trygg och personlig service från dag ett. Ramzi Hamam HusmanHagberg är en dedikerad och professionell mäklare som verkligen sätter kunden först, t. ex. hann Ramzi bli pappa under försäljningen men affären sköttes lika stilrent. Det är med stor glädje jag rekommenderar HusmanHagberg Kista.

/Wei
  • Kurda K
    Kurda K skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi är en duktig mäklare och kan verkligen sitt jobb, man är bekväm med honom, får svar på frågor.
  • Sarah H
    Sarah H skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Superbra bemötande och genomförande. Allt ifrån värdering till slutförsäljning!
    Vi fick mer än vad vi någonsin kunnat önska oss för vår lägenhet.
  • Nicki B
    Nicki B skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi är trevlig, professionell och snabb på att återkoppla! Rekommenderas starkt!
  • Malin G
    Malin G skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Vi har fått bra service och hjälp med att sälja vår lgh, det har gått väldigt bra!
    Han är en bra säljare!
  • Nina I
    Nina I skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Bra bemötande och trevligt sätt. Seriös
  • Leonardo U
    Leonardo U skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Jag är helt fantastisk nöjd med mäklaren Ramzi. Han både gav oss idéer och fungerande som ett bollplank i svåra diskussioner som jag hade med min sambo. Han var lätt och få tag på och agerade väldigt professionellt. Stort Tack! Väldigt Nöjd med försäljningen dessutom :)
  • Alex F
    Alex F skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi överträffade mina förväntningar. Han var smidig, tydlig och återkopplade mig under hela processen. Det jag uppskattade mest var att han alltid tog sig tid för mig med gott humör trots alla mina frågor (första gången jag säljer). Han ordnade även ett bra bolån för min nya lägenhet trots att han inte behövde hjälpa till med det.
  • Samir R
    Samir R skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi var jätte trevlig och serviceinriktad. Jätte proffsigt och varmt bemötande från första början tills hela processen var klar.
  • Mille
    Mille skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi är en otroligt passionerad och kompetent mäklare. Han skapar ett förtroende och gjorde hela processen väldigt enkel genom sitt engagemang.
    Jag kommer att använda mig av hans tjänster i framtiden och rekommenderar honom till alla i min omgivning.
  • Can T
    Can T skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Smidig och enkelt gick allt till.
    Mäklaren var snäll och hjälpte mig hela vägen till slutet av försäljningen av bostaden.

Gick igenom tillsammmans med vinsten och inbetalningen som skulle göras till våren, till själva Skatteverket.
  • Yasser A
    Yasser A skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    bra hjälpe jag köpte och såld lägenhet inom honom
  • Carl R
    Carl R skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Kista
    Uppdraget var att sälja en mycket renoveringsmogen större bostadsrättslägenhet för en nära anhörig som av åldersskäl mm blivit tvungen att flytta till ett vårdboende. Förutom att utfallet av försäljningen rent ekonomiskt blev över förväntan så karaktäriserades genomförandet av mäklaruppdraget av uppenbar kompetens och serviceanda vilket underlättade hela proceduren på ett mycket förtjänstfullt sätt. Det var mycket tydligt vilka fördelar etablerade marknadsföringskanaler, god lokal kännedom och upparbetade kontakter i de lokala bostadsrättsföreningarna gav vid anlitandet av Siyar och HusmanHagberg i Kista. Snabb kommunikation, tydliga besked och uppenbar förmåga att se det väsentliga i de olika faserna av affären hör till det som särskilt förtjänar att framhållas. Ett i alla avseenden synnerligen väl genomfört uppdrag.
  • Kristoffer D
    Kristoffer D skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Kista
    Jag har vart i kontakt med många Mäklare.
    Siyar fixar och ställer upp till 110%.
    Nästa gång jag ska sälja kommer jag kontakta Siyar.
    Ni som vill sälja i Västerort (Sthlm) gör som jag, kontakta Siyar Hamidanoglu på Husmanhagberg
  • Nizar M
    Nizar M skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Kista
    Mycket trevlig hjälpsam
    fick bra info om området och allt jag behövde
  • Liyan T
    Liyan T skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Kista
    Stort tack ska Husman Hagberg Kista och Siyar Hamidanoglu ha för försäljningen av min lägenhet :) :)
    Rekommenderar Husman Hagberg starkt om du vill sälja eller få rådgivning ang din lägenhet :) :)
  • Linda D
    Linda D skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Kista
    Proffsig, kunnig, smart, ärlig, social, personlig, lätttillgänglig och anpassningsbar, listan kan göras längre! Du var ett självklart val när vi skulle sälja, med anledning av det goda intrycket vi fick när vi köpte. Vi är så nöjda med dig och kommer alltid att rekomendera dig. /Linda och Kristoffer
  • Lars S
    Lars S skrev om Nazan Mermer en del av HusmanHagberg Kista
    Min kontakt med Nazan Mermer har varit mycket positiv i samband med försäljning av min bostadsrätt. Hon har under hela försäljningsprocesen visat prov på hög kompetens, man kände redan vid första mötet att det var en mäklare man kunde lita på och hon har uppfyllt uppdraget till punkt och pricka.
    Jag kan ge henne mina varmaste rekommendationer

Lars Svedberg
  • Ammar M
    Ammar M skrev om Nazan Mermer en del av HusmanHagberg Kista
    Hon är jätte duktig tejej och kan sitt jobb till 100 procent
  • Lena L
    Lena L skrev om Sara Marshall en del av HusmanHagberg Kista
    Sara Marshall fd.Ingemarson. Jag tycker hon är trevlig. Lät mig veta varje steg hon tog. Ärlig och tydlig.
  • Marianne
    Marianne skrev om Sara Marshall en del av HusmanHagberg Kista
    Sara gjorde ett riktigt bra jobb med att sälja vår lägenhet! Proffsig, duktig och trevlig mäklare!
  • Ragnar Ä
    Ragnar Ä skrev om Nazan Mermer en del av HusmanHagberg Kista
    Då jag tog kontakt med Nazan Mermer för att få hjälp med försäljningen av min lägenhet i Kista, hade jag ingen tidigare erfarenhet av henne eller hennes företag. Hon var från början och genomgående mycket professionell och präglad i sitt agerande av vänlighet och kunskap inom sitt fackområde. Av de 5 olika köp och försäljningar jag hittills varit med om har Nazan Marmer varit den mäklare som varit bäst.
  • Jaleh F
    Jaleh F skrev om Nazan Mermer en del av HusmanHagberg Kista
    Jag är mycket nöjd med hela köpprocessen och all hjälp som jag fick av Nazan!
    Hon är en duktig mäklare och jag rekommenderar henne till alla som vill ha en smidig och trygg bostads affär!
  • Henrik K
    Henrik K skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Kista
    Siyar är driven och ärlig. Jag som säljare fick ett ovanligt bra bemötande. En påläst och trygg mäklare som gav mig ett bra pris, och professionell handel. 5 smultron av 5 till Siyar.
  • Jan R
    Jan R skrev om Nazan Mermer en del av HusmanHagberg Kista
    Försäljningen av min lägenhet fungerade jätte bra. Inga problem alls.
  • Magnus T
    Magnus T skrev om Nazan Mermer en del av HusmanHagberg Kista
    Jag fick ett bra bemötande och kände ett stort förtroende för Nazan. Jag är mycket nöjd :)
  • Semi I
    Semi I skrev om Nazan Mermer en del av HusmanHagberg Kista
    En av kistas toppmäklare, utan tvekan.
    Mycket uppriktig och ärlig mäklare.
  • Karin R
    Karin R skrev om Sara Marshall en del av HusmanHagberg Kista
    Personlig, kunnig, trevlig och positiv mäklare som tycker om sitt jobb och sprider glädje till säljaren.
    Hon var försiktigt positiv vad gäller spekulationen över försäljningresultatet och jag kände verkligen att jag hade valt rätt mäklare.
    Företaget har jag ingen specifik kommentar på förutom att jag är glad att Sara jobbar just där och att hon blev min mäklare. Första kontakten var proffsig, effektiv och positiv. Även mötet vid kontraktskrivningen var perfekt.
  • Hamid B
    Hamid B skrev om Sara Marshall en del av HusmanHagberg Kista
    Var väldigt nöjd med att anlita HusmanHagberg och Sara Marshall för försäljning av mitt radhus. Företaget hade en bra helhetskoncept och Sara själv var väldigt professionellt, strukturerad och noggrann genom hela processen. Dessutom är hon mycket trevlig. Jag kan absolut rekommendera henne till andra.
  • Narayanan K
    Narayanan K skrev om Nazan Mermer en del av HusmanHagberg Kista
    Very soft and kind. Responded immediately to my questions and helped me throughout the process of buying the apartment.
  • Bobby S
    Bobby S skrev om Nazan Mermer en del av HusmanHagberg Kista
    Träffade Nazan som är mäklare för att sälja min bostad samt köpa en ny. Nazan har varit väldigt hjälpsam och jag har känt mig trygg i att låta henne sköta min affär.

Kista Torg / Galleria, 164 91 Kista