46 rekommendationer

Ramzi Hamam
en del av HusmanHagberg Kista

HusmanHagberg är en av landets ledande fastighetsmäklarkedjor med 70 kontor och 260 medarbetare. Vi är privatägda och fristående från banker och försäkringsbolag. Många av våra medarbetare bor i området där de arbetar. Med ett äkta engagemang och en passion för sitt yrke vinner de kundernas hjärtan. Det är därför vi är fastighetsmäklaren med nöjdare kunder.
Kista Torg / Galleria
164 42 Kista — Visa karta

Vad tror Ramzi att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 46 kunder tycker om Ramzi Hamam

• Roxanne I
    Roxanne I skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi var mycket bra och hjälpsam! Mycket trevlig och gott bemötande.
  • Lennart Z
    Lennart Z skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Mycket trevligt bemötande från säljare, som vanligt. Mvh Lennart Zamore
    2017-09-21 Ramzi H svarar Lennart Z
    Tack ordförande Lennart! Jag uppskattar att ha fått förtroendet att sälja flera av era ombildade hyresrätter till nya bostadsrättsmedlemmar. Jag ser fram emot att ha detta samarbete med er och era kommande ombildningar!
  • Inger A
    Inger A skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Snabbt, enkelt, inga konstigheter
  • Riyadh M
    Riyadh M skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Best experience and service. Pls keep it up Ramzi!
    2017-09-21 Ramzi H svarar Riyadh M
    Hi Riyadh! It was a honnour for me to help you buy your first apartment in Sweden. I'm looking forward to help you in the future. I wish you a nice stay at the 10th floor in Akalla!
  • Alexander B
    Alexander B skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Väldigt duktig mäklare och ett trevligt kundbemötande. Lägger ner tid och energi samt är alltid tillgänlig.
    Riktigt nöjd kund.
    2017-09-21 Ramzi H svarar Alexander B
    Alexander är ett praktexemplar på att många flyttar lokalt! Du flyttade några våningar inom Kista Torn till en större bostad där du trivs kanonbra. Jag är säker på att du och frugan kommer skapa många bra minnen med er blivande familj i Tornet.
  • Bengt L
    Bengt L skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Kompetent och förtroendeingivande.
  • Hesham I
    Hesham I skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Bästa razmi han hjälpsam och gör bra service för kunder jätte nöjd att träffa honom
  • Khabat Abdulkarim N
    Khabat Abdulkarim N skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi är väldigt trevligt... han är underbart..
    2017-09-21 Ramzi H svarar Khabat Abdulkarim N
    Med Khabat som kund blir affären alltid lättsam och smidig. Khabat köpte bostaden av mig för ca 1,5 år sedan och sedan dess har vi hållit en löpande kontakt. Jag önskar dig lycka till nu i den större bostad som du köpte!
  • Denis G
    Denis G skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Jag kände mig otroligt bra för att jag fick hjälp allt som behövdes. Utmärkt
    2017-09-21 Ramzi H svarar Denis G
    Tack för din fina rekommendation! Jag försöker alltid göra det lilla extra för mina kunder. I detta fall har vi hjälpts åt att jämföra 3 olika banker för att Denis skulle få så bra lånevillkor som möjligt. Grattis till den fina utsikten på Köpenhamnsgatans höjd!
  • Zainal K
    Zainal K skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi är the bäst !!! ;-) He communicated well, kept to his promises, always answered my phone calls, helped me a lot !! Please keep him as long as it is possible!! ;-)
    2017-09-21 Ramzi H svarar Zainal K
    Thanks for your warm words Zainal! We had a businessrelation since 2015 and it was a great experience to help you buy an apartment from me and to sell your current apartment at the same time. I wish you and your family the best in your new penthouse with 7 rooms and a great roof terrace!
  • Sevasti R
    Sevasti R skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Mycket bra!
    Bra kommunikation.
    Noggrann och informativ.
    Tillmötesgående.
  • Margo och Magnus H
    Margo och Magnus H skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Trevligt och bra bemötande. Ramzi är proffsig och kan hålla bra kontakt med och mellan köpare och säljare
    2017-09-21 Ramzi H svarar Margo och Magnus H
    Det är alltid trevligt att få ha samma kund som köpare och säljare på samma gång! Sedan januari 2017 sökte ni nytt boende och i juli hjälpte jag er att köpa en riktigt fin 4:a i Kista Torn på våning 15! Att hitta en köpare till er etagevåning om 7 rum och takterrass var enkelt då jag hade en klar köpare som bodde i grannhuset.
  • Hamid B
    Hamid B skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Professionell, flexibel och smidig förmedling.
    2017-09-19 Ramzi H svarar Hamid B
    Jag säger detsamma om dig Hamid! Jag önskar er lycka till med er framgångsrika verksamhet som ni nu ska driva vidare i lokalen som jag förmedlade till er.
  • Carina L
    Carina L skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Känner mig nöjd , jag tycker att jag blivit proffsigt bemött och Ramzi Hamam har varit / är trevlig , proffsig och tillmötesgående ! Jag har bara gott att säga om Ramzi och Husman& Hagberg
    2017-05-16 Ramzi H svarar Carina L
    Tack själv Carina! Affären har gått smidigt tack vare er och vårt samarbete med Fondkistan som har hjälpt er/mig med bouppteckningen i samband med lägenhetsförsäljningen!
  • Patric J
    Patric J skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Bra kund kontakt, följde upp på frågor samt villiga att hjälpa när problem uppstod.
    2017-05-16 Ramzi H svarar Patric J
    Alltid kul att kunna vara till hands och hjälpa mina kunder! Även om vår affär är avslutad, för den här gången :), så kan du vända dig till mig med frågor och funderingar när du vill.
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi är en väldigt duktig seriös mäklare, lugn saklig som jag fått stort förtroende för. Jag rekommenderar honom starkt!
    2017-05-16 Ramzi H svarar Mikael L
    Tack Mikael! Jag hoppas att vi får möjlighet att samarbeta i framtiden när ni söker er vidare :)
  • Feven G
    Feven G skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Vi blev rekommenderade att välja Ramzi men valde att träffa några mäklare innan vi bestämde oss. Det blev Ramzi och det är vi väldigt nöjda med! Han lyssnade och levererade, sålde för rekordpris!
  • Amani K
    Amani K skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi Hamam har hjälp oss väldigt mycket med försäljning en av vår lägenhet. Han har varit aktiv i alla moment och ordnade en snabb försäljningen med ett pris vi bara kunde drömma om.
    Han höll oss uppdaterade under hela säljprosessen.
    Jag kommer rekommendera honom till min bekantskap och absolut ta kontakt med honom om jag vill sälja nästa gång.
  • Malik K
    Malik K skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Sakkunnig mäklare som kan sitt!. Rekommenderas varmt !
  • Jack K
    Jack K skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi är mycket seriös och engagerad i sitt arbete!
  • Eren A
    Eren A skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi Hamam har sålt min 3:a Husby. Kontakten med honom var jätte bra hela vägen och man märkte att han var kunnig inom sitt yrke. Det blev en bra försäljningspris. Rekommenderas varmt.
  • Hemming S
    Hemming S skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Vi fick ett proffisionellt bemötande av fastighetsmäklaren Ramzi.
    Vi fick ett bra slutpris på lägenheten också.
    Tack.
  • Anders I
    Anders I skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi hanterade försäljningen av min bortgångna pappas lägenhet på ett professionellt och personligt sätt. Han navigerade skickligt med den svårhanterade köparen. Att han dessutom ordnade rekordhög köpeskilling blev en glad överraskning. Jag är naturligtvis mer än nöjd.
  • Katarzyna S
    Katarzyna S skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Rami var mäklare vid försäljning av lägenhet. Här var rent ut sagt underbar, vi blev en lite krånglig kund och han hade enormt tålamod med oss och han var enormt hjälpsam. Om jag kommer kunna använda mig av hans tjänster i framtiden så kommer jag vända mig till honom. Rekommenderar Rami alla dagar
  • Perin C
    Perin C skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Är jätte nöjd med Ramzi som mäklare och kan varmt rekommendera honom, han är riktigt bra!
  • Katerina K
    Katerina K skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    proffesionell, engagerad och tillgäglig för frågor under försäljning men även efteråt
  • Vladimir B
    Vladimir B skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Highly professional, friendly, structured and precise. These features Ramzi demonstrated in the case. I wish him luck in his future work.
  • Jordan S
    Jordan S skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Försäljningen av lägenhetern sköttes proffsigt. Med gott resultat för både säljare och köpare.
    2017-09-21 Ramzi H svarar Jordan S
    Jag uppskattar att ha fått uppdraget att sälja er bostad sedan ni hade jämfört 3 olika mäklare. Er 3:a hade en uteplats som jag personligen förälskade mig i och den känslan syntes genuint genom försäljningen då slutpriset blev högre än tidigare försäljningar! Jag hoppas att vi får möjligheten att samarbeta igen i framtiden!
  • Wei Z
    Wei Z skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Försäljning av bostadsrätt.

Som kund blev jag bemött med trygg och personlig service från dag ett. Ramzi Hamam HusmanHagberg är en dedikerad och professionell mäklare som verkligen sätter kunden först, t. ex. hann Ramzi bli pappa under försäljningen men affären sköttes lika stilrent. Det är med stor glädje jag rekommenderar HusmanHagberg Kista.

/Wei
    2017-09-21 Ramzi H svarar Wei Z
    Tack för din varma och personliga rekommendation Wei! Du skapade alla optimala grundförutsättningar för mig som mäklare att kunna genomföra en framgångsrik försäljning. Vi slog prisrekord i Ärvinge med din försäljning och köparen var otroligt nöjd över att få ta över din toppfina lägenhet! Jag är verkligen dedikerad till jobbet tillsammans med mina kollegor på HusmanHagberg Kista som hjälpte oss under de dagarna jag var borta pga familjetillskottet.
  • Kurda K
    Kurda K skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi är en duktig mäklare och kan verkligen sitt jobb, man är bekväm med honom, får svar på frågor.
  • Sarah H
    Sarah H skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Superbra bemötande och genomförande. Allt ifrån värdering till slutförsäljning!
    Vi fick mer än vad vi någonsin kunnat önska oss för vår lägenhet.
    2017-09-21 Ramzi H svarar Sarah H
    Din försäljning är någonting som jag verkligen tar med mig som ett gott minne och en god referens. Att få hjälpa dig och numera din sambo Leo att sälja båda era lägenheter i Kista för att flytta till Kungsholmen var en glädjande erfarenhet. Jag önskar er lycka till som stadsmänniskor och hoppas att få göra fler affärer med er om ni väljer att ta klivet utanför tullarna i framtiden!
  • Nicki B
    Nicki B skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi är trevlig, professionell och snabb på att återkoppla! Rekommenderas starkt!
  • Malin G
    Malin G skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Vi har fått bra service och hjälp med att sälja vår lgh, det har gått väldigt bra!
    Han är en bra säljare!
  • Nina I
    Nina I skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Bra bemötande och trevligt sätt. Seriös
  • Leonardo U
    Leonardo U skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Jag är helt fantastisk nöjd med mäklaren Ramzi. Han både gav oss idéer och fungerande som ett bollplank i svåra diskussioner som jag hade med min sambo. Han var lätt och få tag på och agerade väldigt professionellt. Stort Tack! Väldigt Nöjd med försäljningen dessutom :)
  • Alex F
    Alex F skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi överträffade mina förväntningar. Han var smidig, tydlig och återkopplade mig under hela processen. Det jag uppskattade mest var att han alltid tog sig tid för mig med gott humör trots alla mina frågor (första gången jag säljer). Han ordnade även ett bra bolån för min nya lägenhet trots att han inte behövde hjälpa till med det.
  • Samir R
    Samir R skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi var jätte trevlig och serviceinriktad. Jätte proffsigt och varmt bemötande från första början tills hela processen var klar.
  • Mille
    Mille skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi är en otroligt passionerad och kompetent mäklare. Han skapar ett förtroende och gjorde hela processen väldigt enkel genom sitt engagemang.
    Jag kommer att använda mig av hans tjänster i framtiden och rekommenderar honom till alla i min omgivning.
  • Can T
    Can T skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Smidig och enkelt gick allt till.
    Mäklaren var snäll och hjälpte mig hela vägen till slutet av försäljningen av bostaden.

Gick igenom tillsammmans med vinsten och inbetalningen som skulle göras till våren, till själva Skatteverket.
  • Yasser A
    Yasser A skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    bra hjälpe jag köpte och såld lägenhet inom honom
  • Viktor R
    Viktor R skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Helt professionellt!
    Jag kände mig absolut tryggt genom hela processen.
    Visste inte att det är så lätt att köpa en lägenhet innan jag träffade Ramzi Hamam.
    Allt gick snabbt och i tid.
    Nöjd helt enkelt!
  • Ebrahim G
    Ebrahim G skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi har verkligen varit både en mäklare men även en frisk fläkt som gjort sitt yttersta för att hjälpa till så mycket som möjligt. Jag känner att han har mött alla behov som mäklare och alla krav man kan ställa på en mäklare. Jag rekommenderar honom starkt!
  • Joakim M
    Joakim M skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Bra företag med mycket bra bemötande
  • Jing H
    Jing H skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    professionell serious Märklar.Fakligen kompetens,klar dokumenterad hela process,höra gärna behov av kund. kompetent personal,Ramzi.
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Oerhört trevlig och skicklig mäklare som verkligen följer upp väl!
  • Holger R
    Holger R skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Korrekt och artigt
    Vi hade hoppats att få 7 miljoner och fick 6,5.

God stämning, god miljö och bra service. Fotograferingen var bra.

Vi fick värde för det vi betalade

Det gick snabbt och smidigt
Ramzi Hamam
Siyar Hamidanoglu