Ramzi Hamam

Ramzi Hamam

Ramzi Hamam är mäklare på HusmanHagberg Kista

Ramzi Hamam har varit registrerad mäklare sedan 2011-07. Ramzi Hamam har varit aktiv på Reco.se sedan 2013-12 och har fått 202 omdömen med ett betyg på 4.8. Ramzi Hamam har haft 83 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

HusmanHagberg är en av landets ledande fastighetsmäklarkedjor med 70 kontor och 260 medarbetare. Vi är privatägda och fristående från banker och försäkringsbolag. Många av våra medarbetare bor i området där de arbetar. Med ett äkta engagemang och en passion för sitt yrke vinner de kundernas hjärtan. Det är därför vi är fastighetsmäklaren med nöjdare kunder.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 202 Läs vad Ramzi Hamam

• Jamshed A
    sålde sin lägenhet med hjälp av Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    2021-07-12
    Bästa mäklaren i marknaden. Vi var jättenöjda med honom. Kul att vi valde honom. Väldigt snabbt och smidigt. Kan komma att anlita Ramzi Hamam igen.
    2021-07-12
    Trevligt och tydligt. Inga konstigheter
    2021-06-13
    Jag är nöjd över valet av att anlita Ramzi för min bostadsförsäljning!
    • Akalla Trädgårdsstad
    2021-06-07
    Det som utmärker Ramzi bland andra agenter är hans unika förståelse för områdets köp- och försäljningskultur, han utnyttjar den rytmen och genererar sakkunnigt och genuin beskrivning för ens fastighet. Han är den fullbordade professionell, extremt förberedd och lyhörd mäklare. Vi rekommendera Ramzi starkt för att sälja eller köpa ditt hem.
    • Akalla Trädgårdsstad
    2021-06-07
    Trevlig, tydlig, kunnig. Snabb på återkoppling. Smidig affär.
    Kan komma att anlita Ramzi Hamam igen.
    2021-06-04
    Snabb handläggning. Bra och personlig uppföljning under processen. Lätt att komma i kontakt med.
    2021-06-03
    Super nöjd med mäklare så snabbt ordendligt jättebra jobbat.Stort tack
    2021-05-17
    We have bought a 3 room apartment in Kista. Ramzi was very professional and helpful from start. He answered all of our questions and supported us through the whole process of buying an apartment for the first time here in Sweden. Would definitely recommend him to anyone looking to sell their apartment!
    • Rinkebyterassen
    2021-03-27
    Jag har köpt en lägenhet och mäklaren var fantastisk och har bra bemötande,trevlig skojig.
    2021-03-22
    Ramzi has been very patient with us and also he has been suggesting us about the improvements in the apartment which can help us fetching the expected price.

Ramzi has helped us in selling our apartment at our expected price and his suggestions has also worked really well for us.