Ramzi Hamam
Registrerad mäklare sedan 2011-07-08
Aktiv på Reco.se sedan 2013-12-12
2019-07 - 2020-06
HusmanHagberg är en av landets ledande fastighetsmäklarkedjor med 70 kontor och 260 medarbetare. Vi är privatägda och fristående från banker och försäkringsbolag. Många av våra medarbetare bor i området där de arbetar. Med ett äkta engagemang och en passion för sitt yrke vinner de kundernas hjärtan. Det är därför vi är fastighetsmäklaren med nöjdare kunder. Läs mer

Läs vad 165 Läs vad Ramzi Hamam

• Mona R sålde sin lägenhet med hjälp av Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista

2020-07-01

Akalla Trädgårdsstad
    Väldigt professionella mäklare. Man känner sig väldigt trygg i både köp och försäljning av bostad. Jag har både köpt/sålt bostad genom Husmanhagberg Kista. Jag har haft Siyar Hamidanoglu som mäklare flera gånger och är väldigt nöjd. Ramzi Hamam sålde mitt hus nu i Juni 2020 och var nöjd med honom- Rekomenderar stark denna märklare byrå. Läs mer
  • Christian S sålde sin lägenhet med hjälp av Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista

3:a
    Akalla
    Sålde min lägenhet på Porkalagatan till rekord pris för 2019 - 2020, under covid tider. Riktigt bra jobbat! Läs mer
  • Gabriel C köpte sin lägenhet med hjälp av Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista

Akalla
    Jag har köpt min bostadsrätt genom Ramzi. Han har ett gott bemötande, väldigt kunnig och noggran. Jag rekommenderar er starkt att anlita Ramzi för att kunna få ett lyckad försäljning/ köp av bostad. Läs mer
  • Leena S köpte sin lägenhet med hjälp av Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista

Akalla Trädgårdsstad
    Bra bemötande vid mitt bostadsköp, Ramzi verkar kunnig och köpet gick lätt och smidig. Läs mer
  • Mobin T sålde sin lägenhet med hjälp av Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista

2020-06-24

Spånga - Tensta
    Utmärkt utfört arbete ifrån första mötet tills avslutad affär. Lyhörd och sakkunnig mäklare som kan Norrort som ingen annan mäklare kan. Läs mer
  • Ioanna S köpte sin lägenhet med hjälp av Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista

2020-06-24

Ärvinge
    Ramzi har haft ett trevligt och proffsigt bemötande från att man sågs på visningen, till att man skrev på kontraktet för sitt nya köp på Koldinggatan 5.

Skulle definitivt kontakta honom igen om jag behöver en mäklare i framtiden. Läs mer
  • Jüri L sålde sin lägenhet med hjälp av Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista

Ärvinge
    Trevlig och har bra koll på området(Kista) Läs mer
  • Amir Reza M köpte sin lägenhet med hjälp av Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista

Kista
    I saw the ads on hemnet and got contact with him. He was so friendly and I am completly satisfied with his job. Läs mer
  • Anna Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista

Sålt en bostadsrätt
    Jätte trevlig,kunnig mycket professionell
    Hade inga förväntningar alls på att få sålt nu utan vi riktade in oss på augusti så vi är jättenöjda med attvi fick vad vi ville ha för den

kort sammanfattning jätte nöjd Läs mer
  • Sofie E sålde sin lägenhet med hjälp av Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista

2020-06-03

Rekommenderar Ramzi starkt 👍🏼 Läs mer