77 rekommendationer

Ramzi Hamam
en del av HusmanHagberg Kista

HusmanHagberg är en av landets ledande fastighetsmäklarkedjor med 70 kontor och 260 medarbetare. Vi är privatägda och fristående från banker och försäkringsbolag. Många av våra medarbetare bor i området där de arbetar. Med ett äkta engagemang och en passion för sitt yrke vinner de kundernas hjärtan. Det är därför vi är fastighetsmäklaren med nöjdare kunder.
Kista Torg / Galleria
164 42 Kista — Visa karta

Vad tror Ramzi att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 77 kunder tycker om Ramzi Hamam

• Johan L
    Johan L skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Sålt en bostadsrätt,
    Ramzi känns professionell och trevlig.
    Försäljningen gick smidigt och uppfyllde absolut mina förväntningar. Läs mer
  • Suren K
    Suren K skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Han är proffs........................................................................................... Läs mer
  • Ropen S
    Ropen S skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Riktigt nöjd med insatsen av Ramzi och jag kan starkt rekommendera honom!
    Sålde en 3:a i Kista torn våning 29
    Förväntningarna var lite högre på slutpriset, men då Stockholms priserna rasat en hel del så accepterade jag slutpriset och mötte marknadsvärdet.
    I helhet så är jag jättenöjd med Ramzi ✌️ Läs mer
    2018-07-05 Ramzi H svarar Ropen S
    Tack för din rekommendation Ropen! Det är alltid kul att ta över uppdrag från andra mäklare och göra kunden nöjd! Önskar er en trevlig sommar i er nya bostad.
  • Angelica S
    Angelica S skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Vi sålde en trea i Akalla i bra skick.
    Affären gick ganska snabbt trots många visningar.
    Mäklaren gjorde allt han kunde och lite till för att få den såld och visade verkligen stor vilja samt bra service och bra information! Vi hade som förväntningar att få lägenheten såld till ett hyfsat pris med snabb inflytt och allt det fixade mäklaren så han levde upp till våra förväntningar! Läs mer
    2018-07-05 Ramzi H svarar Angelica S
    Detta var den tredje affären som jag fick förmånen att göra med er. Som de tidigare 2 så gick det bra. Eftersom vi sålde den under sommaren fick vi hade lite mer tålamod än vid tidigare tillfällen. Jag är precis lika nöjd som er och er köpare!
  • Hans-Uwe K
    Hans-Uwe K skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Trevligt bemötande redan vid besiktning. Kunde svara på alla frågor vi hade. Professionellt sköt bjudgivande och drog inte ut processen onödigt.
    En mäklare jug skulle rekommendera och jobba igen med. Läs mer
    2018-07-05 Ramzi H svarar Hans-Uwe K
    Tack Hans-Uwe! Affären gick smidigt även från Er sida. Jag hoppas att vi får möjlighet att göra fler affärer i framtiden. Fram tills dess så önskar jag er en bra tid i parhuset som ni köpt.
  • David S
    David S skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Orofessionel och engagerade. Litet gäng som ger tillgänglighet samtidigt med hela HusmanHagbergs resursbank i bakfickan. En perfekt kombination. Läs mer
  • Pari I
    Pari I skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    mycket angegerad och smidig mäklare som kunde sin säljobjekt väl. Läs mer
  • Sabina B
    Sabina B skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Köpte och sålde lägenhet med hjälp av ramzi , han är väldigt duktig trevlig och lugn och professionell , han vet vad han gör och han är en grym mäklare! Läs mer
  • Becky S
    Becky S skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Jag köpte en bostad via Ramzi. Han gav snabb och korrekt återkoppling och var noggrann och hjälpsam. Läs mer
  • Masoud S
    Masoud S skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Han är proffs. En lung och sansad person. Han tar hand om sina kunder mycket väl. Han gör sitt bästa och med lite tålamod fixar han vad han lovat Läs mer
  • Chrisovalandis K
    Chrisovalandis K skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Mäklareb gjorde ett bra jobb, kunde svara på frågor jag ville ha svar på, bra förtroende. Lyssnar på kundens behov. Läs mer
  • Gökhan Ö
    Gökhan Ö skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Bra mäklare, tar initiativ och är bra närvarande. Lyssnar på det man har att säga samt förklarar saker på ett sätt där jag som förstagångenköpare förstår enkelt.

Kommunicerar väldigt väl och är mycket trevlig. Läs mer
  • Munkhzul U
    Munkhzul U skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Jag tycker att han var snäll och smart och bemötte oss väldigt bra med respekt. Läs mer
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Mycket bra bemötande och en känsla av service och kunskap hos Ramzi. Han har haft bra koll och varit bra att jobba med Läs mer
  • Christian W
    Christian W skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Väldigt enkel att arbeta med, professionellt hanterande av samtliga delar i affären, och extremt tillmötesgående på alla smådetaljer/frågor som uppstår. Läs mer
  • Marzie R
    Marzie R skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Jätte Bra! Snabb återkoppling! Trevligt bemötande! Läs mer
  • Jalal J
    Jalal J skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Han var jätte duktig och kunnig mäklare han var jätte snäll jag är jätte nöjd
    Kan absolut rekommendera honom för att köpa eller sälja eran bostad Läs mer
  • Mohammad S
    Mohammad S skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Bemötandet var Mycket bra. Han var mycket vänlig. Läs mer
  • Hala Z
    Hala Z skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi har levt upp till våra förväntningar . Vi la ut huset till salu nånstans i november och med tänke på den dåliga marknaden i Sverige nu, har Ramzi lyckats sälja den efter 2 månader, när det var många lägenheter som inte har lyckats säljas. Han är duktig på det han gör . Tack Ramzi ! Läs mer
  • Sara I
    Sara I skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Väldigt profosionellt bemötande från första början och Ramzi inger ett lugnt o stabilt intryck o återkopplar kontonuerligt så man känner sig delaktig hela vägen. Han är kunnig och kan svara på alla frågor och gör så att man känner sig säker i sitt beslut. Vi har köpt en bostad genom honom nu, och tack vare att vi var så nöjda med hans engagemang, så får han nu uppdraget att sälja vår bostad. Läs mer
  • Enkhbold G
    Enkhbold G skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Vi har fått jättebra hjälp . Det fungerade mycket bra . Bekvämt och Klockrent . Läs mer
  • Soma A
    Soma A skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Professionell
    Punktlig
    Saklig
    Serviceinriktad Läs mer
  • Maria W
    Maria W skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    bra bemötande och snabbt jobb. dock blev det struligt med foton Läs mer
  • Malik Y
    Malik Y skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    professionell, tydlig, hjälpsam! Läs mer
  • Sarankhishig G
    Sarankhishig G skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼 Läs mer
  • Trifa F
    Trifa F skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi är både lyhörd och skicklig som mäklare. Han ser till att leverera upp till ens förväntningar och ser till att kunden blir nöjd! Tack Ramzi för du hjälpte mig, dig kommer man att rekomendera framöver :) Läs mer
    2018-02-27 Ramzi H svarar Trifa F
    Tack Trifa! Jag har hjälpt flera i din släkt att sälja bostäder genom åren och är tacksam att rekommendationerna kommer att fortsätta från Er. Hoppas du kommer att trivas bra i Solna nu och kom ihåg att jag kan hjälpa dig med din försäljning där, när det väl blir dags!
  • Mikael M
    Mikael M skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Väldigt bra. Informerade mig / oss hela tiden om hur det gick med budgivningen m.m.

Jag är helt nöjd med honom och husman hagberg. Läs mer
  • Cenan K
    Cenan K skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Engagerad, förtroendeingivande och med bra bemötande! Allt sköttes perfekt från start till slut! Läs mer
  • Ola M
    Ola M skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Min mäklare utförde sitt jobb ordentligt och var alltid tillgänglig för att besvara några frågor eller uppdatera mig. Han var alltid hjälpsam med råd och levde upp till mina förväntningar. Läs mer
    2018-02-27 Ramzi H svarar Ola M
    Kul att du uppskattar det som är mina ledord som mäklare: Tillgänglig, påläst och engagerad. Tveka inte att kontakta mig när som helst gällande frågor kring din bostad eller bostadsmarknaden i allmänhet.
  • Rita G
    Rita G skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Har varit i kontakt med flera mäklare, men ingen som Ramzi. Tack för bra & snabb affär Ramzi. Kommer definitivt vilja påbörja & avsluta en massa affärer med dig i framtiden. Läs mer
    2018-02-27 Ramzi H svarar Rita G
    Det var härligt att få hjälpa dig att hitta en bostad efter att vi hade setts på några visningar under hösten. Ser fram emot fortsatt samarbete med dig Rita!
  • Arash S
    Arash S skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi är en professionell, ödmjuk och lösningsorienterad individ. Detta speglar hans jobb som mäklare där jag har fått all den assistans och stöd som jag behövt under hela processen. Jag rekommenderar och går i god för Ramzi alla dagar i veckan som en mäklare av toppkvalitet. Läs mer
    2018-02-27 Ramzi H svarar Arash S
    Tack för dina varma ord Arash! Otroligt trevligt att vi höll en bra kontakt under ca 4 år sedan du köpte bostaden av mig och lät mig sälja den 2017! Hoppas att ni trivs bra i radhuset i Akalla och att vi får möjlighet att samarbeta i framtiden igen.
  • Roxanne I
    Roxanne I skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi var mycket bra och hjälpsam! Mycket trevlig och gott bemötande. Läs mer
  • Lennart Z
    Lennart Z skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Mycket trevligt bemötande från säljare, som vanligt. Mvh Lennart Zamore Läs mer
    2017-09-21 Ramzi H svarar Lennart Z
    Tack ordförande Lennart! Jag uppskattar att ha fått förtroendet att sälja flera av era ombildade hyresrätter till nya bostadsrättsmedlemmar. Jag ser fram emot att ha detta samarbete med er och era kommande ombildningar!
  • Inger A
    Inger A skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Snabbt, enkelt, inga konstigheter Läs mer
  • Riyadh M
    Riyadh M skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Best experience and service. Pls keep it up Ramzi! Läs mer
    2017-09-21 Ramzi H svarar Riyadh M
    Hi Riyadh! It was a honnour for me to help you buy your first apartment in Sweden. I'm looking forward to help you in the future. I wish you a nice stay at the 10th floor in Akalla!
  • Alexander B
    Alexander B skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Väldigt duktig mäklare och ett trevligt kundbemötande. Lägger ner tid och energi samt är alltid tillgänlig.
    Riktigt nöjd kund. Läs mer
    2017-09-21 Ramzi H svarar Alexander B
    Alexander är ett praktexemplar på att många flyttar lokalt! Du flyttade några våningar inom Kista Torn till en större bostad där du trivs kanonbra. Jag är säker på att du och frugan kommer skapa många bra minnen med er blivande familj i Tornet.
  • Bengt L
    Bengt L skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Kompetent och förtroendeingivande. Läs mer
  • Hesham I
    Hesham I skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Bästa razmi han hjälpsam och gör bra service för kunder jätte nöjd att träffa honom Läs mer
  • Khabat Abdulkarim N
    Khabat Abdulkarim N skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi är väldigt trevligt... han är underbart.. Läs mer
    2017-09-21 Ramzi H svarar Khabat Abdulkarim N
    Med Khabat som kund blir affären alltid lättsam och smidig. Khabat köpte bostaden av mig för ca 1,5 år sedan och sedan dess har vi hållit en löpande kontakt. Jag önskar dig lycka till nu i den större bostad som du köpte!
  • Denis G
    Denis G skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Jag kände mig otroligt bra för att jag fick hjälp allt som behövdes. Utmärkt Läs mer
    2017-09-21 Ramzi H svarar Denis G
    Tack för din fina rekommendation! Jag försöker alltid göra det lilla extra för mina kunder. I detta fall har vi hjälpts åt att jämföra 3 olika banker för att Denis skulle få så bra lånevillkor som möjligt. Grattis till den fina utsikten på Köpenhamnsgatans höjd!
  • Zainal K
    Zainal K skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi är the bäst !!! ;-) He communicated well, kept to his promises, always answered my phone calls, helped me a lot !! Please keep him as long as it is possible!! ;-) Läs mer
    2017-09-21 Ramzi H svarar Zainal K
    Thanks for your warm words Zainal! We had a businessrelation since 2015 and it was a great experience to help you buy an apartment from me and to sell your current apartment at the same time. I wish you and your family the best in your new penthouse with 7 rooms and a great roof terrace!
  • Sevasti R
    Sevasti R skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Mycket bra!
    Bra kommunikation.
    Noggrann och informativ.
    Tillmötesgående. Läs mer
  • Margo och Magnus H
    Margo och Magnus H skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Trevligt och bra bemötande. Ramzi är proffsig och kan hålla bra kontakt med och mellan köpare och säljare Läs mer
    2017-09-21 Ramzi H svarar Margo och Magnus H
    Det är alltid trevligt att få ha samma kund som köpare och säljare på samma gång! Sedan januari 2017 sökte ni nytt boende och i juli hjälpte jag er att köpa en riktigt fin 4:a i Kista Torn på våning 15! Att hitta en köpare till er etagevåning om 7 rum och takterrass var enkelt då jag hade en klar köpare som bodde i grannhuset.
  • Hamid B
    Hamid B skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Professionell, flexibel och smidig förmedling. Läs mer
    2017-09-19 Ramzi H svarar Hamid B
    Jag säger detsamma om dig Hamid! Jag önskar er lycka till med er framgångsrika verksamhet som ni nu ska driva vidare i lokalen som jag förmedlade till er.
  • Carina L
    Carina L skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Känner mig nöjd , jag tycker att jag blivit proffsigt bemött och Ramzi Hamam har varit / är trevlig , proffsig och tillmötesgående ! Jag har bara gott att säga om Ramzi och Husman& Hagberg Läs mer
    2017-05-16 Ramzi H svarar Carina L
    Tack själv Carina! Affären har gått smidigt tack vare er och vårt samarbete med Fondkistan som har hjälpt er/mig med bouppteckningen i samband med lägenhetsförsäljningen!
  • Patric J
    Patric J skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Bra kund kontakt, följde upp på frågor samt villiga att hjälpa när problem uppstod. Läs mer
    2017-05-16 Ramzi H svarar Patric J
    Alltid kul att kunna vara till hands och hjälpa mina kunder! Även om vår affär är avslutad, för den här gången :), så kan du vända dig till mig med frågor och funderingar när du vill.
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi är en väldigt duktig seriös mäklare, lugn saklig som jag fått stort förtroende för. Jag rekommenderar honom starkt! Läs mer
    2017-05-16 Ramzi H svarar Mikael L
    Tack Mikael! Jag hoppas att vi får möjlighet att samarbeta i framtiden när ni söker er vidare :)
  • Feven G
    Feven G skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Vi blev rekommenderade att välja Ramzi men valde att träffa några mäklare innan vi bestämde oss. Det blev Ramzi och det är vi väldigt nöjda med! Han lyssnade och levererade, sålde för rekordpris! Läs mer
  • Amani K
    Amani K skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi Hamam har hjälp oss väldigt mycket med försäljning en av vår lägenhet. Han har varit aktiv i alla moment och ordnade en snabb försäljningen med ett pris vi bara kunde drömma om.
    Han höll oss uppdaterade under hela säljprosessen.
    Jag kommer rekommendera honom till min bekantskap och absolut ta kontakt med honom om jag vill sälja nästa gång. Läs mer
  • Malik K
    Malik K skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista