Ramzi Hamam

Ramzi Hamam

Ramzi Hamam är mäklare på HusmanHagberg Kista

och har varit registrerad mäklare sedan 2011. Ramzi Hamam har varit aktiv på Reco.se sedan 2013 och har fått 172 omdömen sedan 2013-12-12. Ramzi Hamam har haft 70 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

HusmanHagberg är en av landets ledande fastighetsmäklarkedjor med 70 kontor och 260 medarbetare. Vi är privatägda och fristående från banker och försäkringsbolag. Många av våra medarbetare bor i området där de arbetar. Med ett äkta engagemang och en passion för sitt yrke vinner de kundernas hjärtan. Det är därför vi är fastighetsmäklaren med nöjdare kunder.
    Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 172 Läs vad Ramzi Hamam

• Trevlig och bra bemötande. Fick den informationen jag ville ha.
    Senait G köpte sin lägenhet med hjälp av Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    2020-10-02
    • 50.0 m²
    • Husby
    2020-10-02
  • I have bought the apartment. Ramzi is handing the process in a very good way and he is very helpful in all this process.
    Tariq S köpte sin lägenhet med hjälp av Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    2020-09-24
    • 3:a
    • 79.5 m²
    • Kista
    2020-09-24
  • Jag sålde min lägenhet . Jag hade hört om honom att han är väldig duktig mäklare Han är väldigt ambitiös, påläst och uppdaterad om marknaden . Väldigt nöjd att honom sam mäklare. Jag rekommenderar honom varmt
    Parigol S sålde sin lägenhet med hjälp av Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    2020-08-24
    • 100.0 m²
    • Kista
    2020-08-24
  • Ramzi var en utmärkt mäklare med alla de egenskaper som man förväntar sig av en mäklare som proffesionellt, lyhörd, alltid anträffbar, drivande och aktiv. Kommer att anlita honom även i framtiden.
    Ramak S sålde sin lägenhet med hjälp av Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    2020-08-19
    • 1:a
    • 23.0 m²
    • Rinkebyterassen
    2020-08-19
  • Ramzi hjälpte oss att sälja vår tvåa i Akalla och vi är väldigt nöjda med utfallet. Vi fick bra råd och kontinuerlig information gällande försäljningen. Mycket proffsig
    Giovanni V sålde sin lägenhet med hjälp av Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    2020-08-13
    • 45.6 m²
    2020-08-13
  • Väldigt professionella mäklare. Man känner sig väldigt trygg i både köp och försäljning av bostad. Jag har både köpt/sålt bostad genom Husmanhagberg Kista. Jag har haft Siyar Hamidanoglu som mäklare flera gånger och är väldigt nöjd. Ramzi Hamam sålde mitt hus nu i Juni 2020 och var nöjd med honom- Rekomenderar stark denna märklare byrå.
    Mona R sålde sin lägenhet med hjälp av Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    2020-07-01
    • 57.5 m²
    • Akalla Trädgårdsstad
    2020-07-01
  • Sålde min lägenhet på Porkalagatan till rekord pris för 2019 - 2020, under covid tider. Riktigt bra jobbat!
    Christian S sålde sin lägenhet med hjälp av Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    • 3:a
    • 75.9 m²
    2020-06-29
  • Jag har köpt min bostadsrätt genom Ramzi. Han har ett gott bemötande, väldigt kunnig och noggran. Jag rekommenderar er starkt att anlita Ramzi för att kunna få ett lyckad försäljning/ köp av bostad.
    Gabriel C köpte sin lägenhet med hjälp av Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    • 93.0 m²
    2020-06-29
  • Bra bemötande vid mitt bostadsköp, Ramzi verkar kunnig och köpet gick lätt och smidig.
    Leena S köpte sin lägenhet med hjälp av Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    • 57.5 m²
    • Akalla Trädgårdsstad
    2020-06-29
  • Utmärkt utfört arbete ifrån första mötet tills avslutad affär. Lyhörd och sakkunnig mäklare som kan Norrort som ingen annan mäklare kan.
    Mobin T sålde sin lägenhet med hjälp av Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    2020-06-24
    • 102.5 m²