Ramzi Hamam
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2013
2017-12 - 2018-11
HusmanHagberg är en av landets ledande fastighetsmäklarkedjor med 70 kontor och 260 medarbetare. Vi är privatägda och fristående från banker och försäkringsbolag. Många av våra medarbetare bor i området där de arbetar. Med ett äkta engagemang och en passion för sitt yrke vinner de kundernas hjärtan. Det är därför vi är fastighetsmäklaren med nöjdare kunder. Läs mer

Läs vad 87 kunder tycker om Ramzi Hamam

• Gunvor L sålde sin lägenhet med hjälp av Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Kista
    Sålt bostadsrätt för min mammas räkning.Trevlig att ha att göra med och håller det han lovat. Läs mer
  • Alexander H köpte sin lägenhet med hjälp av Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Kista
    Köpet gick väldigt smidigt. Mäklaren var ärlig och rak på sak vilket gjorde att affären kändes trygg. Läs mer
  • Rebin A köpte sin lägenhet med hjälp av Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Kista
    Jätte trevlig och ödmjuk. Inger förtroende. Allt gick väldigt smidigt till och var hjälpsam. Läs mer
  • Farkad Al M sålde sin lägenhet med hjälp av Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Kista
    Smidig affär, lyhörd mäklare, klockren upplevelse. Läs mer
  • Rasmus I
    Rasmus I köpte sin lägenhet med hjälp av Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Förklarade bra. Svarade på frågorna jag hade. Trevlig. Läs mer
  • Alexandra Barrera B köpte sin lägenhet med hjälp av Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Kista
    Snabb och jättebra återkoppling! Läs mer
  • Roula Joseph S sålde sin lägenhet med hjälp av Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Akalla
    Mäklaren Ramzi har hjälpt oss att sälja vår lägenhet i Akalla. Vi har blivit bemötta på ett professionellt sätt. Vi fick hjälp under hela processen och Ramzi var tillgänglig när vi behövde och svarade på våra frågor.
    Vi blev jättenöjda med försäljningen och jag skulle gärna anlita honom om vi tänker sälja vår nya lägenhet i framtiden.
    Ramzi är duktig och trevlig mäklare. Jag rekommenderar honom starkt. Läs mer
  • Resit G köpte sin lägenhet med hjälp av Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Husby
    Jätte trevlig ,ganska duktig att informera nöjd än så länge Läs mer
  • Mohammad M köpte sin lägenhet med hjälp av Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Husby
    Han är bar kille så hjälper han båda säljare och köparen Läs mer
  • Khalid A sålde sin lägenhet med hjälp av Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Kista
    Fick hjälp att sälja en etta på Sorögatan. Väldigt bra bemötande och lägenheten såldes väldigt snabbt.
    Det hann knappt gå två veckor från det att lägenheten blev fotograferad till att kontraktet skrevs på. Läs mer

Senaste försäljningarna

3:a