Ramzi Hamam
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2013
2018-02 - 2019-01
HusmanHagberg är en av landets ledande fastighetsmäklarkedjor med 70 kontor och 260 medarbetare. Vi är privatägda och fristående från banker och försäkringsbolag. Många av våra medarbetare bor i området där de arbetar. Med ett äkta engagemang och en passion för sitt yrke vinner de kundernas hjärtan. Det är därför vi är fastighetsmäklaren med nöjdare kunder. Läs mer

Läs vad 92 kunder tycker om Ramzi Hamam

• Govinda Prasad T köpte sin lägenhet med hjälp av Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista

2019-02-07

81m²
    Kista
    Han är bra, trevlig och duktig. Läs mer
  • Mathias G sålde sin lägenhet med hjälp av Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista

2019-02-04

44m²
    Kista Gård
    Ramzi är en pålitlig mäklare som vill både säljarens och köpares bästa. Man märker snabbt att Ramzi har bred erfarenhet inom branschen och jag kunde känna mig trygg under hela säljprocessen. Rekommenderar starkt!! Läs mer
  • Per-Göran N
    Per-Göran N sålde sin lägenhet med hjälp av Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista

2019-02-04

81m²
    Arbetsam och tillmötesgående. Rekommenderas å det varmaste. Läs mer
  • Gun S sålde sin lägenhet med hjälp av Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista

2019-02-01

6:a
    132m²
    Kista
    Sålde min bostadsrätt och uppfattade Ramzi som engagerad och förstående för de gränser jag hade på priser och överlåtelse tiden.

Ramzi höll mig uppdaterad under hela processen på ett bra sätt. Kan varmt rekommendera Ramzi till liknande uppdrag. Läs mer
  • Harerta Z köpte sin lägenhet med hjälp av Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista

2018-12-27

47.5m²
    Kista
    Köpte en tvåa. Ramzi bemötte mig alltid på ett varmt och tryggt förhållningssätt. Han var alltid tillgänglig, flexibel och tillmötesgående i förhandlingar och visningar - en rättvis och neutral part som jag verkligen kände att jag kunde lita på.

Ramzi levde upp till mina förväntningar då han pushade för min sida och mina krav på lägenheten (som var under renovering).

Sammanfattningsvis hade jag rekommenderat honom vidare till andra köpare som är intresserad av de områden han ansvarar för. Läs mer
  • Gunvor L sålde sin lägenhet med hjälp av Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista

2018-11-29

81.5m²
    Kista
    Sålt bostadsrätt för min mammas räkning.Trevlig att ha att göra med och håller det han lovat. Läs mer
  • Alexander H köpte sin lägenhet med hjälp av Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista

2018-10-29

Kista
    Köpet gick väldigt smidigt. Mäklaren var ärlig och rak på sak vilket gjorde att affären kändes trygg. Läs mer
  • Rebin A köpte sin lägenhet med hjälp av Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista

2018-10-19

62m²
    Kista
    Jätte trevlig och ödmjuk. Inger förtroende. Allt gick väldigt smidigt till och var hjälpsam. Läs mer
  • Farkad Al M sålde sin lägenhet med hjälp av Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista

2018-09-26

Kista
    Smidig affär, lyhörd mäklare, klockren upplevelse. Läs mer
  • Rasmus I
    Rasmus I köpte sin lägenhet med hjälp av Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista

2018-09-26

Förklarade bra. Svarade på frågorna jag hade. Trevlig. Läs mer