Ramzi Hamam
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2013
2019-03 - 2020-02
HusmanHagberg är en av landets ledande fastighetsmäklarkedjor med 70 kontor och 260 medarbetare. Vi är privatägda och fristående från banker och försäkringsbolag. Många av våra medarbetare bor i området där de arbetar. Med ett äkta engagemang och en passion för sitt yrke vinner de kundernas hjärtan. Det är därför vi är fastighetsmäklaren med nöjdare kunder. Läs mer

Läs vad 147 Läs vad Ramzi Hamam

• Mohammad Ramin Z köpte sitt hus med hjälp av Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista

Kista
    Vi har köpt ett hus. Jag är super nöjd med hans bemötande. Jag kände mig tryyg med Ramzi Hamam. Läs mer
  • Sonia A köpte sitt hus med hjälp av Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista

Kista
    Vi köpte en bostad i Kista och vi träffade Ramzi som hjälpte oss med hela processen. Stort tack för väl bemötande och ett professionellt jobb utav Ramzi. Vi fick bra information om huset och mycket bra och tydligt kontraktskrivning. Jag vill även tacka Aria som presenterade oss för Ramzi och vi kunde köpa ett bra hus som vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Sawsan Mouhjie J sålde sitt hus med hjälp av Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista

Kista
    Jag har sålt ett radhus, Ramzi är en trevlig, flexibel person. Fanns alltid tillgänglig vid behov. Hjälpte även till vid köp av ett nytt hem genom att ge råd samt åsikter.
    ja, han uppfyllde alla våra förväntningar. Läs mer
  • Ilhan S
    Ilhan S sålde sin lägenhet med hjälp av Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista

2020-03-25

Husby
    Tack Ramzi,
    Jag har pratat med 3 olika mäklare innan jag har anlitat Ramzi Hamam för att sälja min lägenhet, han är proffs under sin bransch, jag rekommenderar han, kontakta han om man vill köpa eller sälja jag är 100% nöjd med affären du är en guld stjärna Ramzi Hamam. Läs mer
  • Torbjörn S sålde sin lägenhet med hjälp av Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista

2020-03-22

Akalla
    Ramzi har sålt vår bostadsrätt, en 5:a, i Akalla.

På det stora hela har allt fungerat mycket bra. Läs mer
  • Metin K sålde sin lägenhet med hjälp av Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista

2020-03-20

Akalla Trädgårdsstad
    Mycket trevligt,seriös,professionellt bemötande,hjälpsam,kunnigt,jätte bra kan inte bli bättre ,rekommenderar honom ! Läs mer
  • Abdul Q
    Abdul Q sålde sin lägenhet med hjälp av Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista

2020-03-19

Kista
    Ramzi hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Kista.
    Han är bra, snabb, beslutsam och mycket hjälpsam, han sålde vår lägenhet på bara några dagar och med bästa pris.
    Han träffade tidslinjen för försäljning.
    Han hanterar priset på våra förväntningar.
    Jag rekommenderar honom.. Läs mer
  • Md Bakibillah S köpte sin lägenhet med hjälp av Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista

2020-03-18

Kista
    Ramzi finds a perfect match considering my budget and preferred location. He is quite good at selling also, a nice person. Läs mer
  • Jeffrey D köpte sin lägenhet med hjälp av Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista

2020-03-17

Ramzi Hamam är jättebra! Jag rekommenderar honom! Läs mer
  • Isabelle Elin Sofie F köpte sitt hus med hjälp av Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista

2020-03-06

Kista
    Har köpt en bostad där Ramzi varit mäklare. Det gick snabbt och smidigt. Skall nu ha honom som mäklare när jag själv skall sälja mitt hus. Läs mer

Senaste försäljningarna

Imatragatan