Fastighetsbyrån Kista

Kistagången 19, 164 40 Kista — Visa karta

I Kista hittar du allt från stadsliv till avkoppling, studenter och ett rikt nöjesutbud. Här hos oss på Fastighetsbyrån arbetar mäklare som känner till området väl och har mångårig erfarenhet. Vi kan skräddarsy våra tjänster efter dina önskemål!

Visste du att vi är marknadens mest anlitade mäklare här i Kista? Det är något vi är stolta över. Om du ska göra en bostadsaffär här och vill ha något riktigt extra ska du kontakta oss. Vi erbjuder allt från kostnadsfria värderingar till råd och hjälp under hela affären.
Öppet just nu

Tommy Å skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Sålt. Vänligt och professionellt. Bra kännedom av område. Läs mer
  • 2020-02-20

Mina S skrev om Hakim Havblom en del av Fastighetsbyrån Kista
    han är väldigt duktig, jag var mycket nöjd med Hakim. Läs mer
  • 2020-02-19

Anurag C skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    I sold my apartment through Gabriella and was very smooth with the process .
    She has excellent knowledge of negotiations and learning the customer needs. Läs mer
  • AMIR I

2020-02-17

AMIR I skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    världen bästa mäklaren, sålde min lägenhet på 24 timmar bara.
    Gabriella du är bäst👍⭐️.
    Jag är Super nöjd😊 Läs mer
  • 2020-02-10

Mengs G skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jeanette är bra för jobbet och kunden. tack för det bra jobbet. Läs mer
  • 2020-02-02

Ahmad A skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Gabriella hjälpte oss med försäljning av vår bostadsrättslägenhet.
    Hon är professionell , saklig, välbemötande, lyssnar noga och är oerhört trevlig.

Jag lämnar mina bästa poäng till Gabriella. Läs mer
  • 2020-01-30

Mario Roberto M skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Sålt en bostadsrätt. Robert var professionell och väldigt lyhörd och gjorde ett bra sälj jobb. Samt en sympatisk men duktig mäklare rekommendera honom stark. Läs mer
  • 2020-01-29

Tuula S skrev om Hakim Havblom en del av Fastighetsbyrån Kista
    Enkelt kommunikation och snabb försäljning. Läs mer
  • 2020-01-28

Vinod C skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    it was easy communication with Robert.
    transparent during the process.
    friendly & approachable. Läs mer
  • 2020-01-27

Johan Peter R skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi sålde vårt radhus på Ribegatan 234. Jacob har visat stor marknadskännedom och professionalism. Han bor dessutom i samma område vilket var en klar fördel. Han visade prov på goda förhandlingsegenskaper i slutskedet av försäljningsprocessen gentemot slutkund. Vi kan med varm hand rekommendera honom. Läs mer
  • Manuel B

2020-01-20

Manuel B skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jeanette har varit mycket hjälpsam och har uppfyllt alla de förväntnigar jag som förstagångsköpare hade på hur en bra mäklare ska vara och mer därtill.

Hon hjälpte mig att hitta mitt drömboende och var snabb på att återkoppla på alla mina funderingar och frågor.

Sammanfattningsvis skulle jag vilja ge Jeanette betyget PPP som mäklare. Påläst, Pålitlig och Professionell. Läs mer
  • 2020-01-17

Evyn Awen R skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Snabbt och smidigt gick det! Tacksam för bra service! Läs mer
  • 2020-01-13

Jackal K skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag har köpt en bostad . Jag fick en Bra bemötande ! Väldigt professionell mäklare. Jag rekommenderar Janette som mäklare för dom som vill ha ett ärligt köp. Läs mer
  • 2020-01-05

Shwetlata M skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Robert är en väldigt trevlig och kunnig mäklare. Han introducerade mig till lägenheten på ett utmärkt sett. Jag ger honom mitt högsta betyg. Läs mer
  • 2019-12-29

Esra K skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Väldigt trevlig mäklare! Det gick jätte snabt med köpet! Rekommenderar Robert! Läs mer

Bayartsetseg B skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Trevligt, tydligt och proffsigt bemötande. Lyhörd för allas våra önskningar, kreativ och ambitiös. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer

MENA HANNA NAGIB H skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    إستبيان
    جبريلا افضل سمسار ف السويد وكل عيلتنا دائما تلجا اليها عند البيع او الشراء

Gabriella är den bästa mäklaren. Alla våra familjer går till henne för att köpa/sälja eller för att få rådgivning. Tveka inte att kontakta henne. Läs mer

MILAD HANNA N skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Super nöjd med mäklarens insats. Fått henne som rekommendation av vänner. Jag har även rekommenderat henne till min bror. Läs mer

HUSSIEN AYAD M skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Hennes presentation var bra, tillsammans med hennes hjälp under hela processen. Läs mer
  • 2019-12-15

Muni Venkata Krishna P skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    The broker is good in communication but lacks some information about the apartment we bought. Läs mer
  • 2019-12-12

Hans Gustav P skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Har själv mäklarbakgrund och ställer höga krav på förmedlingsuppdraget. Jeanette uppfattade jag som mycket proffsig vid försäljningen av vår bostadsrätt. Hon var informativ och ärlig om den lokala marknadens villkor och eventuella svårigheter och utlovade inga drömpriser. Hon var mycket snabb på att återkoppla efter visningar och när man sökt henne. Som kund kände man sig hela tiden informerad och delaktig i vad som hände i försäljningsprocessen. Hon hanterade även de utmaningar försäljningen utsattes för på ett ypperligt sätt och fick ihop affären. Sammanfattningsvis: kunnig, ärlig mot både säljare och köpare, informativ och affärsmässig, precis som en mäklare ska vara. Läs mer
  • 2019-12-10

Kokob Läs mer
  • Abderrahmane M

2019-12-10

Abderrahmane M skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    mycket hjälpsam hör på oss jag rekommenderar varmt Jakob Läs mer
  • 2019-12-08

Mohamed Abubeker O skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Mediet jag var en underbar person och behandlade mig som en medlare var positiv och förståelse och har en metod och metod för att tillfredsställa kunden. Läs mer
  • 2019-12-05

ALI A skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi fick våran lya såld genom Jeanette, i somras, under en lågsäsong då det fanns många andra på marknaden som knappt ens lyckades få några intressenter på sina visningar.

Jeanette är en kommunikativ mäklare som alltid är på hugget. Hennes drivkraft - som vi uppfattade redan vid första mötet, när hon värderade lägenheten - samt att hon har båda fötterna på jorden, var de faktorer som fick oss att anförtro oss i henne.

Jeanette har god koll på sin egen förmåga, såtillvida att hon är kapabel att leverera sina kommunicerade målsättningar och arbetar hårt för att nå ut till varje intressent. Vi kände oss konstant informerade och uppassade under hela processen.

Vi uppfattade dessutom Jeanette som genuin och uppriktig, vilket vi anser är ovanliga och eftertraktade kvalitéer hos mäklare. Med allt detta sagt, så kan vi varmt rekommendera Jeanette. Läs mer
  • 2019-12-03

ANNA S skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jätteduktig mäklare! Hon är driven, korrekt, tydlig och håller vad hon lovar - något jag värderar högt hos en mäklare. Vi är jättenöjda med vår försäljning av lägenheten som hon skötte superproffsigt. Hon får mina absolut varmaste rekommendationer. Läs mer
    ALI A gillar detta
  • 2019-11-28

Dimitrios K skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Sålt bostadsrätts radhus.
    Bemötandet var utmärkt. Mäklaren uppfyllde våra krav på ett mycket bra sätt.
    Vi genomförde affären på ett bra sätt.
    Mäklaren gav ett professionellt utryck från början. Läs mer
  • 2019-11-26

Damir V skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi sålde våran bostad med Jacobs hjälp. Han är en hjälpsam och professionell mäklare som vi varmt rekommenderar. Hela processen gick smidigt och vi är helt nöjda med allting. Läs mer
  • Balla S

2019-11-26

Balla S skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag har anlitat Gabriela som mäklare för att sälja min bostad i Akalla centrum.
    En mäklare som kan sitt jobb. Många jag känner pratar om bäst om henne och via de fick jag tag i Gabriela.
    Trevlig, lätt att få tag i, hjälpsam.....
    Jag vill tacka henne för allt hon har gjort.
    Fastighetsbyrån Kista ska vara glad över att ha en sån mäklare.
    Tack för allt Läs mer
  • 2019-11-25

Maliheh S skrev om Hakim Havblom en del av Fastighetsbyrån Kista
    Hakim var en kunnig och trevlig mäklare. Han respekterade oss som kunder och tog alltid tid att svara på frågor.
    Informerat snabbt och tydligt under processen. Är nöjd med all kontakt med honom från början till slut och jag rekommenderar verkligen Hakim. Läs mer
  • 2019-11-23

Gabor S skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi köpte lägenhet med hjälp av Robert, samt Robert sköt försäljning av samma lägenhet. Både köpet och försäljning gick lika smidigt, och fort! Varmt rekommenderas! Läs mer
  • 2019-11-21

Kevin C skrev om Hakim Havblom en del av Fastighetsbyrån Kista
    Very positive.

Prompt and quick reaction on situation.

Highly recommended. Läs mer
  • 2019-11-20

Martin B skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jeanette är en toppensäljare. Riktigt bra tempo och kunnig om området. Läs mer
  • 2019-11-19

Kamaldeep K skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag har köpt bostad genom Gabriella Gerges. Hela processen gick snabbt till och affären avslutades smidigt och utan några konstigheter.
    Hon var professionell och rak i sitt bemötande, vilket jag uppskattade. Skulle definitivt rekommendera Gabriella. Läs mer
  • Deen D

2019-11-18

Deen D skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag har köpt en borstad av Gabriella Gerges och jag tycker allt har gått bra under processen. Det har varit lätt att kontakta henne och hon förklarade bra och enkelt för mig så att jag kan känner mig lugn och trygg. Jag kan alltid ställer frågor till henne och hon återkommer alltid men konkreta svar. Jag skulle 10/10 rekommender henne . Läs mer
  • 2019-11-17

Britta A skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Har sålt en 4:a på 109 m2. Mäklaren Jeanette Boghos har varit mig behjälplig och har gjort ett bra jobb, kanske var hon väl optimistisk i början, men läget var fortfarande trögt med få spekulanter.
    Jag är nöjd med den köpare som snabbt kom till skott efter att vi hade pausat en tid. Ser fram emot utlovad hjälp med deklaration och beskattning.
    Rekommenderar henne gärna.
    Britta Andersson Läs mer
  • 2019-11-16

Alexander M skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Gjorde ett bra jobb och snabbt Läs mer
  • Lawa S

2019-11-07

Lawa S skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Riktigt varm och trevlig mäklare som har varit med mig varje steg på vägen! Med Jeanette har jag som köpare verkligen känt mig trygg! Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2019-11-06

Dzhemile Ismailova E skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag och min man är jättenöjda med köpet vi gjorde. Gabriella hjälpte oss med alla våra frågor samt gav oss tips och underlättade processen enormt mycket. Hon är en resultatinriktad, lösningsorienterad och pålitlig mäklare som har fått oss att känna oss trygga med vårt val. Tack för ett fint samarbete! Läs mer
  • 2019-11-06

Elshaib magalla yousef A skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Väl förberedd och lätt att få tag på.
    Har hög energi och är målinriktad. Läs mer

Zafer D skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jätte bra. Hon är klok och håller koll på saken. Allt gick jätte snabbt och smidigt
    Man får tillit direkt. Hon är bäst att anpassa och ger ett bra intryck om personkemi.
    Hon är bäst i sitt yrke och har alla bra egenskaper.
    Jag rekommenderar stark Läs mer

Eyvind A skrev om Fastighetsbyrån Kista
    Genom ett gott samarbete med Jeanette så sålde jag min lägenhet i Husby och gjorde en god vinst! Läs mer

Eyvind A skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Genom ett gott samarbete med Jeanette så blev det en god vinst när lägenheten i Husby såldes! Läs mer

Vesna F skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Mycket kunnig i området, proffsig, snabb och effektiv. Är även tydlig i sin kommunikation och återkopplar snabbt, samt lyhörd för kundens önskemål. Jobbar för en bra lösning för samtliga parter. Kan rekommendera Jeanette om man önskar sälja sin bostad i området. Läs mer
  • 2019-11-03

Limore D skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Gabriella är en väldigt trevlig mäklare som ger ett proffesionellt intryck. Det märks att hon känner till bostadsmarknaden i Kista och hon sålde vår lägenhet snabbt och till det pris vi hade förväntat oss. Läs mer
  • 2019-10-31

Rozbeh Olad A skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jeanette är hemsk, sålde lägenhet till mig med trasig fläkt, handfat som håller på faller ner, och dusch blandare som inte fungerar alltså inget varmvatten i duschen. INGEN info om detta från henne eller säljarna kom och i telefon är hon opproffsig, höjer rösten och säger att det är inte hennes ansvar.

Hon var bra i början, men endast trevlig så länge hon behövde köpare, efter det tar hon inte ansvar för sånt hon har gjort fel. Läs mer
    2019-11-01 Jeanette svarar Rozbeh Olad A
    Hej Rozbeh!

Ledsen att ni upplever situationen på detta sätt. Jag har verkligen ansträngt mig mycket för att vara så tydlig som möjlig och ge er så korrekt information som möjligt. Ni har även fått möjligheten att delta på visningen och undersöka bostaden innan ni skrev på överlåtelseavtalet. Vi informerar alltid våra spekulanter om hur viktig undersökningsplikten är, både muntligen och i skrift.

Efter tillträdet tog jag mitt ansvar och kontaktade säljaren för att höra om dem kan kompensera er för dem fel och brister som ni upptäckt efter köpet. Säljaren kompenserade er med ett belopp som var långt över felets värde och ni meddelade säljaren om att ni var nöjda med kompensationen.

Jag har även vid många tillfällen försökt hjälpa er med att hänvisa er till vår kundombudsman (kostnadsfri hjälp) så att ni kan få en större förståelse för er undersökningsplikt, era rättigheter/skyldigheter som köpare samt hur ni kan gå vidare gentemot er part om ni inte är nöjda med er bostadsaffär och vill göra en reklamation. Ni har tidigare tackat nej till att få hjälpen men jag vill meddela er att jag fortfarande finns tillgänglig om ni vill ha min hjälp om hur ni kan gå vidare med ärendet.
  • 2019-10-31

Basit C skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Bra. Hon är klok och håller koll på saken. Är noga med kontakt och tillgänglig. Hon har bra handlingsförmåga och kan vägleda korrekt.
    Hon är bäst i sitt yrke och har alla bra egenskaper. Läs mer
  • 2019-10-29

Sara R skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Har köpt bostad. Varnar alla köpare på riktig!!!
    Efter inköp det inte finns något garanti att det som står i prospektet stämmer m verkligheten!!! Du kan luras till vad som helst och mäklaren kan säga att det var ditt ansvar och jag bara administrerar vad säljaren dikterar mig. Alltså man får ljuga, skriva felaktigheter etc i prospektet utan något som helst ansvar.
    Det som hon har erbjudits efter alla fel, läs nedan, var att hon kan gärna hjälpa oss med att sälja lägenheten på nytt!!!

Men först, vi stressades ihjäl vid inköpet, då banken behövde 24 h för att godkänna lånet med det utrymme fanns inte. Tycker mäklaren borde lugna ner säljaren och inte stressa oss köparen.
    Vidare fick vi många problem i lägenheten efter inköpet; både synliga & dolda bl a trasig fläkt (vilken påpekades under visning & inköpet och en fungerande fläkt har lovats), provisorisktinstallerat handfat, trasig blandare (kallvatten i duschen), Badrummet saknar inspektionslucka (ej standard enligt HSB & väggen ska genast rivas och en inspektionslucka ska byggas), gammal avstängningsventil (alltså det inte går att stänga av vatten från lägenheten utan för risk för läckage).

(Vi fick endast ersättning för en rasande handfat pga risk för personskada.)

Men vad vi fajtar för att få en fungerande lägenheten. När vi kontaktade henne för hjälp hon avsagt sig ansvaret även det Fel som vi påpekade under inköpet. Hennes bemötande var långt från professionell (minst sagt).
    Jag är i kontakt m hennes chef Jacob nu & fick lite tips och har ringt deras ombudsman, men kort sagt efter inköpet *You are on your own* och vad än det innebär för var & en😒.

fortsättning följer, uppdaterar er hur det har gått. Läs mer
  • 2019-10-28

Theuri N skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Mycket hjälpsam och ärlig.
    Smärtfri övergång när jag köpte en lägenhet med hennes hjälp Läs mer
  • 2019-10-28

Hailu P skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag har haft bra undertiden och upplevt bra Läs mer

Kistagången 19, 164 40 Kista