Fastighetsbyrån Kista

Fastighetsbyrån Kista

I Kista hittar du allt från stadsliv till avkoppling, studenter och ett rikt nöjesutbud. Här hos oss på Fastighetsbyrån arbetar mäklare som känner till området väl och har mångårig erfarenhet. Vi kan skräddarsy våra tjänster efter dina önskemål!

Visste du att vi är marknadens mest anlitade mäklare här i Kista? Det är något vi är stolta över. Om du ska göra en bostadsaffär här och vill ha något riktigt extra ska du kontakta oss. Vi erbjuder allt från kostnadsfria värderingar till råd och hjälp under hela affären.

Läs vad 753 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kista 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    2021-05-06
    Har köpt en bostad. Blev bemött på ett respektfullt sätt och tyckte att mäklaren var lyhörd. Extremt duktig
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    2021-05-04
    sålt en lägenhet, hon är rak och ärlig och kunnig , sköter sitt jobb professionellt. Hon samman träffade våra förväntningar ( prismässigt och tidsmässigt)
  • Areti B
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    2021-05-04
    Jacob har gjort ett jätte bra jobb hos oss det som han lovat det har han utfört! Trevlig och lugn människa som jag skulle lita 100 gånger till!
    Tack Jacob du är en guldstjärna🌟
  • köpte sitt hus med hjälp av Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    2021-04-21
    Det har varit mycket skönt att vi har köpt från er.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    2021-04-14
    my expectation that broker did his job good and everything going good .
    2021-04-12
    Skulle hjälpa mig med min försäljning.
    kom 1 minut före visningen där han då ej hittade nyckeln som var placerad på överenskommen plats plats.
    Jacob hittade nyckel efter 15 minuter men allt gick i stöpet.
    oengagerad slarvig och väldigt oförberedd.
    Det är tråkigt att du upplever situationen på det sättet. Vi har olika uppfattningar om vad som hände och jag önskar dig stort lycka till med försäljningen! Jacob Hanna
    2021-04-06
    Sålt en 1,5 i akalla och anlitade Jacob för uppdraget.
    Jacob är pålitlig, kunnig, engagerad, serviceinriktad.
    Ett solklart val.
    2021-04-04
    Såld,bostadsrätt lägenhet .
    Jag kan säga att hela processen gick bra. mäklaren har bra kontakt med kunder, hon sköter sitt jobb på bra set ,jag är nöjd, och jag tänker köpa bostad då tycker köpa från Gabriella .
    2021-03-21
    Jag har precis sålt min bostadsrätt, med Gabriellas proffsiga hjälp! Jag hade inte sålt en lägenhet tidigare så mycket var nytt och det var mycket att sätta sig in i. Men från dag ett kände jag att jag var i trygga händer då Gabriella var tydlig, transparent och väldigt serviceminded. Lägenheten såldes på en förhandsvisning och Gabriella skötte hela processen utmärkt! Rekommenderar Gabriella varmt!
    2021-03-20
    Jacob hjälpte mig med försäljningen av min bostadsrätt och jag blev väldig nöjd med hur snabbt allt gick. Han var professionellt och engagerad i att få lägenheten sålt och jag är också väldig nöjd med bemötande under försäljningens gång. Mina förväntningar blev mer än uppfyllda, så två tumme upp!
    2021-03-18
    jätte bra mäklare
    Han hjälpte mig att sälja lägenheten
    Mycket bra kille
    2021-03-16
    Mäklaren jobbade hårt för att få lägenheten såld.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    2021-03-15
    Jeanette var tålmodig och lyckades hitta köparna till min lägenhet när marknaden var trögast. Proffsigt bemötande från dag ett och jag har varit trygg i alla steg i min försäljning tillsammans med henne. Väldigt nöjd.
  • sålde sitt hus med hjälp av Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    • Akalla Trädgårdsstaden
    2021-03-15
    Gabriella helped us to sell our radhus to a acceptable price. She is really professional and clearly explained the whole process how it works. Everything was smooth. Thank you Gabriella!
    2021-03-11
    Vi sålde vår lägenhet i Kista, Stockholm. Vårt val blev Fastighetsbyrån och mötet med mäklare Gabriella Gerges ingav stort förtroende från första mötet. Hela försäljningen genomfördes mycket snabbt tack vare Gabrielas kunskaper, gedigna kännedom om området och snabba återkoppling. Hon kom med bra stylingtips inför fotograferingen och anlitade sen en proffsig fotograf som verkligen tog fram det bästa av lägenheten i bild. Försäljningssumman blev vi också nöjda med. Vi rekommenderar varmt Gabriella Gerges.
    2021-03-10
    Effektiv, kunnig, erfaren i sitt område. Tydlig, metodisk.
    2021-03-08
    det var mycket dålig upplevelse med henne vad hon har visat oss i lägenhet som garderober det var ingenting i det rekommenderade henne aldrig igen.
    Hej Khurram! Vill påminna dig om att säljarens egna lösa möbler som hon själv har köpt inte ingår i lägenheten. Detta framgår även i beskrivningen av bostaden. Säljaren lämnade kvar skåp och garderober som du önskade. Tråkigt att du upplever missnöje trots denna information. Förhoppningsvis ser du ett värde i bostaden. Med vänliga hälsningar. Gabriella Gerges
    • Spånga - Rinkeby
    2021-03-05
    Jag rekommenderar varmt Gabriella som mäklare för den som ska sälja sin bostad. Jag har känt mig i trygga händer under hela säljprocessen och lyckades med hjälp av henne sälja min lägenhet inom loppet av två veckor. Jag är övertygad om att jag inte hade fått min bostad såld så pass snabbt och för priset jag önskade ha utan hennes hjälp och expertis.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    2021-03-03
    "Som köpare av vår första bostadsrätt kändes kontakten med Jacob hann väldigt trygg och bra. Han vägledde oss på ett professionellt och personligt sätt genom hela processen från visning till kontraktsskrivande. Vi kan varmt rekommendera andra att anlita Jacob!"
    2021-03-02
    En professionell mäklaren som ta ansvar, bra bemötande, hjälpsam, tom nu allt var bra.
    2021-02-26
    Jag har sålt min bostadsrätt. Jag är nöjd med försäljningen å det gick fort utan krångel. Bra bemötande.
    2021-02-20
    Erfaren, trevlig och hjälpsam.

Tack!
  • sålde sitt hus med hjälp av Hakim Havblom en del av Fastighetsbyrån Kista
    • Spånga - Rinkeby
    2021-02-20
    Jag har sålt min privata bostad.
    Jag skulle säga att Hakim är mest erfarna och tålamod mäklaren som jag har mött. Han är kunnig, flexibel, hittar rätt tillfället och rätt kund.
    Den tredje gången är giltig. Han gjorde det.
    Jag har försökt två andra aktörer med olika mäklare men Hakim sa jag fixar på en gång. Han gjorde det på första ordinarie visningen.
    Rekommenderar från hjärtat,.
  • HERSH SALEH A
    skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    2021-02-20
    En strukturerad och trevlig mäklare.
    Jag rekommenderar starkt Jacob
    2021-02-19
    Jättebra mäklare. Allt funkade fint.
    Har absolut inget att klaga över.
    2021-02-19
    Vi har fått bra rådgivning från honom
    • Spånga - Spånga Kyrka
    2021-02-14
    Gabriella har hjälpt oss på ett effektivt sätt med försäljningen av vår bostadsrätt. Hon har varit tillgänglig och ett bra stöd i processen. Vi är mycket nöjda med hennes bemötande.
  • ELVINA F
    skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    2021-02-10
    Gabriella är väldigt hjälpsman, social, vänlig och har ett bra bemötande. Det var väldigt trevligt att ha henne som mäklare
  • RAMIN A
    skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    2021-02-09
    Bättre mäklare får man leta efter. Oerhört nöjd. Tack för all hjälp. Rekommenderar starkt.
    2021-02-09
    Gabriella har varit väldigt hjälpsam under försäljningen av min lägenhet. Enkel och tydlig kommunikation och snabb på att svara på frågor.
    2021-02-09
    Jag fick utmärkt hjälp och stöd från Gabriella Gerges vid försäljning av min lägenhet, trots att jag sålde till ett pris som var mycket längre än jag har köpt, ( pga andra orsaker). Jag kan ge min varmaste rekommendationer för Gabriella Gerges.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    2021-02-07
    Vi sålde vårt radhus i Kista. Jacob gav ett lugnt och professionellt intryck. Han var duktig på att hålla oss informerade under hela processen. Han var alltid tillgänglig när vi hade frågor och vi upplevde att han hade stor erfarenhet och kännedom om marknaden i vårt område.
    2021-02-06
    Trevlig, lugn och lätt att samarbeta med.
    Jag har sålt min bostad och det tog 4 veckor. Jag hade förväntat mig lite bättre pris men... Trögt på marknaden. Skulle absolut rekommendera Gabriella till andra som behöver hjälp med att sälja.
    2021-01-29
    The service was really good really Apprecited
    2021-01-29
    I was satisfied with the service
  • sålde sitt hus med hjälp av Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    • Kistahöjden
    2021-01-25
    Super nöjd! Gabriella sålde min fastighet för rekord pris!
    • Kista gård
    2021-01-24
    En duktig och hjälpsam mäklare som gör sitt bästa.
    • Kista gård
    2021-01-21
    Köpte en bostad i Kista gård och träffade Hakim ett flertal gånger. Hakim är förutom flexibel även en lyhörd och ärlig mäklare.
    2021-01-17
    Det har varit mycket skönt att vi har köpt från er. Det är mycket vackert.
    Tack för allt.
    2021-01-17
    Hon är super duktig och flexibel.
    2021-01-17
    Gabriella hon har jätte bra jobb.
    Hon hjälpte mig i mycket bra.
    Jag kan säga till henne tack så jättemycket Gabriella. 👍👍⭐⭐⭐⭐⭐
  • Rezy S
    sålde sitt hus med hjälp av Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    2021-01-14
    Jag jobbar själv som mäklare idag, och valet av mäklare var enkelt.
    Kistas i särklass vassaste mäklare, hon har jobbat längst i området och sålt mest , här har ni en lokalexpert som kan svara på allt.
    Gabriella var oerhört professionell, lyhörd och höll mig uppdaterad otroligt bra genom hela försäljningen. Jag har både köpt och sålt bostäder förut men allt genom hela denna försäljningsprocessen har varit på en helt annan nivå. Svarar alltid i telefon, är engagerad och gör allt för att göra både säljare och köpare nöjda. Jag rekommenderar Gabriella starkt till alla som behöver en fastighetsmäklare."

Kräv Gabriella!
  • skrev om Fastighetsbyrån Kista
    2021-01-14
    Helt OK
    Vår mäklare slutade mitt i uppgörelserna men en kolega tog över och slutförde affären
    2021-01-08
    Vi har köpt en trea.

Hakim har bemött oss med varmt leende och varit super tydlig.
    Han var enkel att kommunicera och guidade oss hela vägen tills vi flyttade in.

Stort tack Hakim

Hälsningar
    Maxim Naidansuren & Khulan Baasandulam
    2021-01-04
    Gabriella mäklade min lägenhet på ett proffsigt, vänligt och förtroendeingivande sätt.
    Hon redogjorde klart och tydligt för processen, vad hon gjorde och bad jag behövde göra.
    Allt gick smidigt och jag är fullständigt nöjd.
    2021-01-03
    Hej allihopa

Jag vill ge er personal en stor eloge för all hjälp jag får, speciellt Gabriella Gerges som alltid ställer upp när jag ringer och är desperat, samt jag är mycket nöjd med Gabriela som mäklare, hon är professionell, hjälper mycket, snäll, hon fixade min tillträdet dag tidigare för att jag behöver att flytta lite tidigt. Hon är absolut bästa av de bästa. Jag stark rekommenderar henne som en bästa mäklaren finns i stad .
    Det är så roligt när man har fantastiska människor att arbeta med. Tack!
  • GUSTAVO G
    skrev om Fastighetsbyrån Kista
    2020-12-21
    Pålitlig och engagerad mäklare , rekommenderar stark. Vi haft Jakob Hanna som mäklare.
    2020-12-21
    Not bad
    Good
    ........
    .............
  • Haydar S
    2020-12-20
    Jag har köpt lägenhet .

Jag vill ge Er personal en stor eloge för all hjälp jag får, speciellt Gabriella Gerges som alltid ställer upp när jag ringer och är desperat, samt jag är mycket nöjd med Gabriela som mäklare, hon är professionell, hjälper mycket, snäll, den bästa av de bästa.
    Det är så roligt när man har fantastiska människor att arbeta med. Tack!

Mvh Haydar
  • köpte sitt hus med hjälp av Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    • Kistahöjden
    2020-12-17
    Rak på sak, inga knep. Jakob har lång erfarenhet i branschen och det märks.