Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Rinkeby-Kista Kista Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Kista

Fastighetsbyrån Kista

Kistagången 19, 164 40 Kista — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Kista och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.
Öppet just nu
Mån-Ons: 08:30-17:30
Tor: 08:30-18:00
Fre: 08:30-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 470 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kista

• Erwin H
    Erwin H skrev om Fastighetsbyrån Kista
    Jacob Hanna är en otroligt lyhörd och duktig mäklare som vet vad han gör. Proffsig och har ett väldigt gott bemötande mot alla. Jag rekommenderar honom STARKT!!!
  • jaquline A
    jaquline A skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag är SUPER nöjd!! Otroligt bra jobb och slutpris. Tack för ditt arbete Robert.
  • Enkidu A
    Enkidu A skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Robert Kullberg står för det han säger! Proffesionell och förtroendegivande i sitt arbete. Jag fick en grym återkoppling genom hela affären. Jag är väldigt nöjd med priset och hur han genomför sitt arbete! Han är ärlig och svarar när man ringer! Precis som jag vill ha det. En exemplarisk mäklare! Rekommenderas starkt, jämför inte ens! Tack Robert!
  • Nathalie S
    Nathalie S skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Efter att själv ha köpt min första lägenhet via Robert Kullberg för ett par år sedan blev han ett självklart val när det nu blev dags för mig att sälja.
    Robert är otroligt serviceminded, tillgänglig och snabb via både telefon och mail.
    Jag uppskattar att han tagit sig tid att svara och förklara sådant som varit nytt och okänt för mig som förstagångs säljare (trots att han säkert fått samma frågor hundra gånger tidigare av många andra)!
    Fotografering, visning och budgivning har fungerat kanon. Han har hållit mig uppdaterad och inkluderad utan att det krävt något extra engagemang av mig.
    Kan varmt rekommendera!
  • Ljiljana O
    Ljiljana O skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Den bästa!!!!! Har sålt fastigheter några gånger men aldrig haft så bra och ärlig mäklare.
  • Nazia C
    Nazia C skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Rekommenderar starkt Amir! Han var oerhört professionell och strukturerad med en fulländad plan för försäljningen av bostaden samt hjälpte oss igenom hela försäljningsdjungeln. Hela processen gick smidigt för både oss och köparna då han var tillgänglig och hade svaren till våra frågor. Skulle inte tveka att anlita Amir igen som mäklare!
  • Geli R
    Geli R skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag är otroligt nöjd med Suleyman och den service han erbjöd vid försäljning av min lägenhet. Han är tillgänglig, professionell och otroligt kunnig. Jag rekommenderar honom varmt.Tar sitt uppdrag på största allvar och gör allt för att kunden (vi) ska vara och bli nöjd. Processen var snabb och smidig. Kommer definitivt anlita han igen :)
  • Frej K
    Frej K skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    I can't say enough about Süleyman's professionalism, true caring nature, and extensive knowledge/connections. I purchased a home from Süleyman in 2015. That was a good indication of the level of commitment Süleyman has to service. Throughout the home buying process, Süleyman was extremely responsive and thoughtful in his recommendations. I am a person who is new in Sweden and i don't know swedish, Süleyman always gave me time to understand the process.

When it came time to sell my apartment, I did not have to think twice who I would have be in charged of representing my interests. Süleyman has got to be the most knowledgeable broker in the market. I found working with him a joy and he was there to help me during every step of the processes. He emanates a sense of trust-worthiness that made me feel very secure during what is without a doubt a very involved process. Süleyman is a true professional in every sense of the word, and puts his clients interests far above his own. He has been much more like a partner, not just a broker. He doesn't forget you once the deal is done. To this day, he always makes me feel like helping me is his highest priority.

I would be very happy to give Süleyman my highest recommendation for anyone desiring to sell their property or buy one.

I look forward to working with Süleyman again in the future.
  • Uğur Ç
    Uğur Ç skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir var väldigt professionell och lyssnade på våra värderingar när det gällde försäljningen av vår lägenhet. Det som vi tyckte stack ut var att han var så "service minded" både gentemot oss och köparna.

Det märktes att Amir är en erfaren mäklare under hela säljprocessen då det inte blev en massa extraarbeten för oss.

Amir är en mycket öppen och trevlig person, som är lätt och rolig att arbeta tillsammans med. Det är därför med stor glädje som vi ger honom våra varmaste rekommendationer.
  • Kerim E
    Kerim E skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Det är mitt första köp av lägenhet och Amir gjorde det väldigt enkelt för oss. Han var alltid lätt tillgänglig och hjälpte till med diverse problem och frågor. Han arbetar väldigt professionellt och skulle starkt rekommendera honom som mäklare!
  • Birkiz K
    Birkiz K skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Mitt första köp av hus och Amir gjorde det väldigt enkelt för oss. Han var alltid lätt tillgänglig och hade alla svar på våra frågor. Han arbetar väldigt professionellt och skulle starkt rekommendera honom som mäklare.
  • Birgitta H
    Birgitta H skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Suleyman har verkligen varit en klippa och drivande kraft som aldrig gav upp fast mitt utgångsläge för försäljning hela tiden blev sämre. Var det inte snöstormar vid visning så var det ungdomar skjutna i Rinkeby och media härjade som om Rinkeby var den värsta platsen på jorden. Det är det inte! Rinkeby är en trevligt område men det är inte alltid lätt att förmedla det. Suleyman gav aldrig upp utan arbetade entusiastiskt och ivrigt vidare. Ger man aldrig upp så blir det bra till sist. Jag är jättetacksam över Suleymans insats och rekommenderar honom hjärtligt. Bravo!!
  • Mattias S
    Mattias S skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag köpte min lya genom Süleyman och tyckte att allt fungerade riktigt bra! Vi fortsatte att ha kontakt efter köpet och 3 år senare när de var dags för mig att sälja var valet av mäklare givet.
    Süleyman är som mäklare väldigt professionell. Alltid tillgänglig, flexibel, saklig och kunnig.
    Jag ger honom mina varmaste rekommendationer!
  • Orkidéh N
    Orkidéh N skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Süleyman är en mäklare som står ut i mängden!
    Han är professionell, tillgänglig, flexibel och förmedlar ett lugn även i stressfyllda situationer, egenskaper som jag anser att en mäklare ska besitta. Sist men inte minst levererar han på en nivå som jag inte trodde var möjlig.
    Jag rekommenderar Süleyman och ger honom toppbetyg.

All lycka till dig!
    Hälsningar
    Orkidéh
  • Henrik W
    Henrik W skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag träffade Süleyman första gången i samband med ett ett radhusköp. Jag konstaterade snabbt att säljarna hade valt helt rätt mäklare. Süleyman agerar oerhört professionellt, och inger stort förtroende. Han fanns alltid tillgänglig, oavsett när jag hörde av mig, var oerhört kunnig, och kunde alltid svara på alla knepiga frågor jag hade.

Under budgivningsprocessen, och i perioden mellan kontraktssignering och överlåtelse, fanns det en del extraordinära saker som behövde hanteras mellan mig och säljarna. Süleyman vägledde och coachade oss genom alla eventuella hinder, och överlåtelsen blev mycket smidigt tack vare detta.

Även efter köpet har Süleyman agerat exemplariskt. Jag fick t ex ett julkort, och han ringde även ett tag efter inflytt och stämde av att allt kändes bra med mitt nya hus och att jag trivdes.

Jag kommer definitivt välja Süleyman som mäklare när/om jag någon gång säljer mitt radhus, och till alla som överväger Süleyman som mäklare kan jag ge mina allra högsta rekommendationer.
  • Karin B
    Karin B skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi är otroligt nöjda och tacksamma över en otroligt fin hjälp!vi Kan varmt rekommendera er andra att välja Süleyman, ni kommer absolut inte att ångra er! Vi skulle välja honom till varje pris ;)
  • Ana S
    Ana S skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Kan varmt rekommendera Jacob Hanna på fastighetsbyrån i Kista som var väldigt engagerad i vår försäljning av vårt hus. Raka puckar och kämpar hårt för att båda parterna ska va mer än nöjda. Man är bra trygg vare sig man köper eller säljer med Jacob Hanna.
  • Tolga Y
    Tolga Y skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Kan varmt rekommendera Suleyman. Suleyman fick vårt fulla förtroende under försäljningen och skötte det exemplariskt. Med sitt lugn och professionella bemötande skötte han allt medans vi bara tittade på.

Väldigt kompetent och duktig mäklare som hela tiden informerade oss vilket gjorde att vi kände oss i trygga händer. En ambitiös och ärlig mäklare som hade rätt i allt han sa. Vi är supernöjda med vår försäljning och samarbete med Suleyman!
  • Rita ?
    Rita ? skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Kan rekommendera Süleyman Esen på det varmaste, mycket lyhörd, gav snabb respons. Lycka till i framtiden!
  • Khaled A
    Khaled A skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag valde att sälja min bostadsrättslägenhet med hjälp av Robert Kullberg, och jag var grymt nöjd från att jag träffade honom första gången tills att vi skrev avtal med köparen.
    Robert är påläst , driven och har ett grymt engagemang .Han överträffade mina förväntningar både med upplägget och slutresultatet.
    Rekommenderas starkt .
    Världsklass
  • Jonathan Kenneth H
    Jonathan Kenneth H skrev om David Ingemansson en del av Fastighetsbyrån Kista
    David has proven to be an excellent and extremely professional Maklare during the time we worked with him during the sale of our property. He has an impressive list of contacts and was able to find a buyer for our property at very short notice.
    David is a very calming influence and filled us with confidence throughout the whole process. He put us at the forefront of the whole process and was willing to help with any questions we may have had.

Overall, I would highly recommend David!
  • Soheil K
    Soheil K skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Professionell och effektiv mäklare som har öga för detaljer, 4e gången vi samarbetar med Sulle inom familjen för köp/sälj inom kista. Återkopplar och är ständigt hjälpsam, vilket är väldigt betydande. Kan varmt rekommendera honom.
  • Nusmir Nucho T
    Nusmir Nucho T skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Hej,

Kan varmt rekommendera Suleyman Esen. Det är en väldigt ambitiös, förtroendeingivande och kompetent mäklare. Vi är nöjda med den kontakt vi hade med honom före-, under- och efter försäljningen av vår bostadsrätt, då han genom sitt agerande ingav oss trygghet samt att han var realistisk och inte likt många andra mäklare som lovar sådant de inte kan hålla. Detta, bland annat, gjorde att vi upplever Suleyman Esen vara en pålitlig mäklare.
  • Alexandra
    Alexandra skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Det är alltid lite nervöst att sälja en lägenhet, men vi kände oss väldigt trygga med Amir. Han var proffsig, det var lätt att få kontakt med honom och vi fick alltid ett snabbt svar på alla frågor. Amir ansträngde sig verkligen för att ge oss den bästa servicen och matcha oss med rätt köpare. Det märks också att han verkligen trivs med sitt jobb - då blir resultatet bra. Vi är väldigt nöjda och skulle inte tveka att anlita Amir igen.
  • Mikael M
    Mikael M skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag rekommenderar starkt Amir Dehghan. Det var första gången vi sålde en lägenhet, så vi hade många nervösa frågor. Alla besvarade Amir med ett stort leende. En bra mäklare matchar rätt säljare med rätt köpare. När vi skulle sälja så ansträngde sig Amir till det yttersta för att hitta rätt köpare åt oss. Och till slut så fick vi ett bra pris och det gick snabbt och enkelt att få alla papper påskrivna, trots att jag hade råkat ge fel information från början.
  • Benjamin Ulf Bertil S
    Benjamin Ulf Bertil S skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Fick riktigt bra hjälp av Amir vid försäljningen av min lägenhet. Han är seriös, professionell, väl förberedd inför alla tillfällen. Märktes att han brinner för sitt jobb. Han svarade alltid blixtsnabbt när jag undrade nåt, bara att skicka ett sms så hör han av sej direkt.
  • gabriel s
    gabriel s skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Mycket professionell mäklare med gott bemötande och noggrann.
    Garanterat Stockholms vassaste mäklare!
  • Martin F
    Martin F skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jätte nöjd med samarbetet med Robert Kullberg, allt fungerat perfekt och jätte smidigt. Rekommenderas starkt
  • Sylvia V
    Sylvia V skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    He is very good in all aspects. He explains everything and helpful to clients.
  • Josh T
    Josh T skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi köpte och sålde vår första lägenhet via Robert Kullberg. Han är påläst, driven och serviceminded. Han överträffade vår förväntningar både med upplägget och slutresultatet. Vill ni ha en bra eller rättare sagt EXCEPTIONELLT mäklare så kontakta Robert!
  • Carl-magnus S
    Carl-magnus S skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Mycket professionell mäklare med gott bemötande och noggrann.
  • Carl-Martin  A
    Carl-Martin A skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Süleyman har ständigt uppdaterat och varit väldigt mottaglig,kan inte säga mer än tack för en utomordentligt service och rekommenderas starkt för köp/sälj
    2017-01-13 Süleyman E svarar Carl-Martin A
    Hej Carl-Martin,
    Tack för dina fina ord. Det uppskattas verkligen!
    Önskar dig all lycka framöver.
    /Süleyman Esen
  • David S
    David S skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir hade mycket god kännedom om området och hjälpte till bra under processen, skulle inte tveka att anilita honom igen.
  • Sergey B
    Sergey B skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    I bought an apartment with Amir's help, he left an exceptionally good impression, always being polite, helpful and responsive. I would gladly recommend his services.
  • Diyar
    Diyar skrev om Fastighetsbyrån Kista
    Mycket bra service, professionell mäklare som kan sin grej till 100 procent. Fick mer än förväntat gällande pris och hur snabbt min bostad såldes!
    Tack så mycket för din insats! Jag är super nöjd!

Fastighetsmäklare : Gabriella Gerges
    Rekommenderar starkt
  • Håkan D
    Håkan D skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Suleyman har varit till belåtenhet i den fastighetsförsäljning jag har ansvarat för . Han har hela tiden informerat om kommande skeenden.Jag har ingenting att anföra till någon negativ bild, utan är nöjd med hela försäljningsdelen.
  • Armando A
    Armando A skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag är jätte nöjd med mäklaren (JACOB HANNA) för jag fick en bra bemötande och i övrigt tycker jag att Jacob är proffessionell, kunnig och en trevlig person..
    Jag kommer definitivt att rekommendera honom till andra och mig själv..
    Tack Jacob för du är så trevlig.
  • Amir A
    Amir A skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Kunniga, professionella och håller en uppdaterad igenom hela prosessen.
  • Mizaket M
    Mizaket M skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    En väldig duktig,trevlig fantasisk mäklare.
  • Katerina C
    Katerina C skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Väldigt bra bemötande, väldigt påläst och var tillgänglig för mig som köpare
  • Huseyin K
    Huseyin K skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Mycket bra bemötande, service och professionalitet av mäklare Süleyman Esen. Rekommenderar stark vid köp & sälj i Kista området.
  • Lejla A
    Lejla A skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag var väldigt nöjd med Suleyman. Skulle absolut kontakta han igen. Allt sköttes professionellt och smidigt. Super duktig mäklare.
  • Edgar
    Edgar skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Ett stort tack till Süleyman Esen för hans fantastiska arbete. Süleyman är en otroligt duktig mäklare som jag kan varmt rekommendera till alla som går i säljtankar. Vill ni ha en mäklare som jobbar för dig och dina mål är Süleyman rätt man. Hela försäljningsprocessen gick som på räls från dag 1 till kontraktsskrivning. Han lyssnade på mina krav och anpassade sig efter dem. Süleyman kan sitt område i detalj vilket var en stor fördel för mig. Han kunde mer om min förening än vad jag själv visste. Süleyman är en mäklare med mycket stort hjärta och med stor integritet som jobbar det lilla extra för att få säljaren nöjd. Några nyckelord som förklarar Süleyman är:
    -Transparans
    -Lojal
    -Arbetsvillig
    -Extremt kunnig
    För mig är Süleyman det självklara valet när jag säljer min nästa
  • Anirban D
    Anirban D skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    I found him very professional , helpful & friendly dealing with me. He carries good knowledge about real estate market in fact he efficiently briefed me pros & cons of the particular property trends in Kista locality.
  • Evin B
    Evin B skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Är väldigt nöjd med Suleyman Esen. Han inger trygghet och är väldigt tydlig. Är absolut inte stressad som vissa mäklare brukar vara och ger oss den tid vi behöver. Bästa mäklaren jag haft hittils, då har jag haft med många att göra😃.
  • Mattheus H
    Mattheus H skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    I samband med försäljning av vårt hus valde vi Süleyman Esen som vår mäklare. Han gjorde ett mycket proffsigt intryck vid vårt första möte och har därefter levt upp till våra väldigt högt ställda förväntningar på alla tänkbara sätt. Kompetent, effektiv och trevlig.

Hjälpsam med allt rörande bostaden. Kan varmt rekommendera Süleyman Esen vid en framtida försäljning.

Väldigt trevligt och proffsigt bemötande från start till slut!
  • Mati-ur-Rehman K
    Mati-ur-Rehman K skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir är mycket trevlig och kunnig mäklare, vår försäljning gick så bra tack vara Amir. Han är duktig, mycket engagerad mäklare och framför allt är lätt tillgänglig och hjälpsam. Man behöver inte oroa sig för något då han gör ett fantastiskt arbete.
    Jag kan varmt rekomendera Amir Dehghan
  • Nina H
    Nina H skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Robert Kullberg har från första kontakt utfört uppdraget att sälja min bostad på absolut bästa sätt, mao Robert Kullberg är mycket professionell. Snabba återkopplingar, lyhörd för mina önskemål/krav, är realistisk och ger inga förhoppningar som inte stämmer överens med verkligheten! Robert Kullberg har under hela processen sett till att uppdatera mig, även om det inte skett några större förändringar. Jag har inte vid något tillfälle tvekat att Robert Kullberg inte skulle göra sitt absolut bästa för min försäljning. Min bostad är nu, genom Robert Kullbergs professionella yrkesutövning, såld och jag är mycket nöjd! Kommer absolut rekommendera Robert Kullberg vidare!
  • Rafik B
    Rafik B skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir är en ansvarsfull, trevlig och service-minded mäklare. Han är tillgänglig och verkligen intresserad av att båda parter ska känna sig nöjda.
    Bästa servicen! Kan stark rekommendera honom!
  • Vincent T
    Vincent T skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir är en duktig mäklare som vet vad han håller på med. Han är effektiv och ligger på när det behövs.

Kistagången 19, 164 40 Kista