Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Rinkeby-Kista Kista Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Kista

Fastighetsbyrån Kista

Kistagången 19, 164 40 Kista — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Kista och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.
Mån-Ons: 08:30-17:30
Tor: 08:30-18:00
Fre: 08:30-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 516 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kista

• Jura R
    Jura R skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Med Amir som mäklare får man inte bara en mäklare utan även en vän. Han har en stor passion för sitt jobb och gör det på ett fantastiskt sätt. Har både köpt och sålt vår bostad med hans hjälp och skulle aldrig tveka om att vända oss till honom igen!
  • Hanna A
    Hanna A skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Toppen nöjd med Amir som mäklare. Professionell, ärlig och väldigt trevlig. Bra bemötande från start då vi både köpt bostad samt sålt vår bostad via honom. Amir är tillmötesgående och alltid tillgänglig vid frågor eller funderingar oavsett dag och tid. Letar ni en toppmäklare så rekommenderar jag Amir!
  • Hani A
    Hani A skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi är väldigt nöjda med Amir
    Vi kunde nå honom på sms och samtal oavsett tid och dag.
    Bra samarbete, lyssnade på våra förslag och tillämpade det och kom med egna förslag som var väldigt bra.
    Var alltid positiv och driven när det kom till försäljning av våran bostad.
    Bra återkoppling på hur vi skulle gå vidare med försäljningen och planeringen.
    Hade bra koll på alla datum som var inbokade och alltid i tid.
    Vi rekommenderar Amir och skulle anlita honom igen om vi någonsin skulle sälja en till bostad.
  • Nazanin S
    Nazanin S skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Robert är bästa mäklaren som jag har träffat någonstans. Han har bra bemötande, trevlig, kunnig och smart på sitt arbets roll. Det bästa är man får alltid rätt information från honom när man ska sälja eller köpa! Jag rekommenderar värmt honom.
    Värmt hälsningar / Nazanin
  • Tina W
    Tina W skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Robert Kullberg skötte min lgh försäljning proffsigt, snabbt och bra.
    Höll mig alltid uppdaterad vad som hände.
    Han är trevlig, samarbetsvillig, tydlig och hjälpsam. Kände att jag kunde ringa och Smsa när jag ville. Kunde ställa vilka frågor som helst.
    Kan varmt rekommendera honom.
    /Tina Wall
  • Essi B
    Essi B skrev om Fastighetsbyrån Kista
    Vänligt, tillgängling och sakkuning.
  • Hevi
    Hevi skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag är riktigt nöjd med försäljningen av min bostad och Amir som mäklare. Han vet definitivt vad han sysslar med, oerhört professionell, lyhörd och engagerad. Jag rekommenderar Amir starkt till alla som vill sälja/köpa bostad, väldigt tillmötesgående, alltid tillgänglig samt supertrevlig.

Tack för ett fantastiskt samarbete och en otroligt bra service!
  • Eylem A
    Eylem A skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jeanette är en pärla i mäklar branchen.
    Mycket gott samarbete!
    Som kund vid försäljning så är det mycket som händer på kort tid, känslor och tankar snurrar runt i huvudet på en. På budgivning blir man glad ena stunden och orolig den andra men hennes professionelitet och kunskap inom sitt yrke kunde Jeanette balansera det blandningen på ett korrekt sätt och vi kände oss alltid välbemött
    Tack!! för att du fick oss att uppleva en bra försäljning av bostaden. Bra jobbat👍

Rekomenderar stark! !
  • Golan M
    Golan M skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Fantastisk mäklare. Som köpare har vi blivit bemötta jättebra och med en hög nivå på servicen.
    Jag rekommenderar starkt Süleyman till alla som är i sälj/köpartankar.
  • Inge N
    Inge N skrev om Fastighetsbyrån Kista
    Robert är en mycket kunnig och samarbetsvillig person. Han är påläst och engagerad genom hela försäljningsprocessen. Vi använde honom även som "bollplank" när vi köpte den nya fastigheten.
    Vi kan varmt rekommendera honom.
  • Hiam A
    Hiam A skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    En professionell, ärlig, kunnig och jätte trevlig mäklare. Han var rak på sak och skötte affären på ett väldigt smidigt och proffsigt sätt. Jag är väldigt nöjd med honom som mäklare och rekommenderar honom starkt för sitt bra rykte och ambition.
  • Mustafa D
    Mustafa D skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    En super trevlig och duktig mäklare som jobbar stenhårt och effektivt. Tack för att du hjälpte oss och få vår första lägenhet ! 💯

En nöjd köpare!
  • Tommy P
    Tommy P skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Proffsig inställning från första mötet, väldigt kunnig om förutsättningarna i området, tog tag i försäljninsprocessen direkt och hade en plan vad jag som säljare skulle göra och inte göra. Alltid tillgänglig och alltid trevlig inställning till mina frågor. Proffsigt! Finns inte så mycket mer att säga, ska ni sälja ert hus eller lägenhet så vänd er till Amir Dehghan

Mvh Tommy
  • Turgay Ve Fatma Y
    Turgay Ve Fatma Y skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Behjälplig rättvis mäklare för båda köpare och säljare.
  • Sepideh M
    Sepideh M skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jacob Hanna är en riktig grym mäklare som alltid strävar efter kundens bästa! Han är ärlig och professionell i sin yrkesroll. Har både sålt och köpt bostad via Jacob och varit supernöjd genom hela processerna. Kommer utan tvekan anlita honom i framtiden.
  • Simon M
    Simon M skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Har haft kontakt med Jacob sedan 2013.
    Först vid en värdering av min lgh, sedan i min styrelseroll inom vår bostadsrättsförening, till sist när jag anlitade Jacob för försäljning av min lgh.
    Under dessa 4 år har jag sett Jacobs professionalitet, lugn och ärlighet. Han tar sin tid att förklara hela processen, dagens marknad och ger inga löften han inte kan hålla. Han kan området väldigt bra och jag kan rekommendera honom starkt!
  • Tomas K
    Tomas K skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Lätt att ha att göra med. Mycket ambitiös, fantastisk mäklare. Rak, ärlig, enkel och trevlig. Brinner för sitt jobb.
  • Michael A
    Michael A skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jeanette is easy to work with. She has a good customer satisfaction knowledge. Jeanette gives you the best attention to your questions and worries. Jeanette has a great personality that makes her one of the best in the industry.
  • Emelie F
    Emelie F skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Mycket tillmötesgående, vänlig, proffsig mäklare som jag starkt rekommenderar till de som ska sälja sitt boende eller köpa.
  • Lotta H
    Lotta H skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Tillgänglig mäklare som smidigt hjälpte oss igenom vårt första lägenhetsköp!
  • Idakajsa S
    Idakajsa S skrev om Fastighetsbyrån Kista
    Jacob Hanna gjorde ett mycket gott jobb när han hjälpte oss med försäljningen av vårt hus. Han har en mycket god kännedom om marknaden och området vilket gjorde att han lämnade en helt korrekt värdering och hjälpte oss förstå vad vi kunde förvänta oss. Själva processen med fotografering och marknadsföring gick smidigt och vi kände att marknadsföringen var väl anpassad till området och den förväntade målgruppen. Försäljningen gick även den smidigt och var avklarad inom loppet av några dagar. Vi fick efter visning och under budgivning regelbunden respons från Jacob över hur det gick. Jacob har hela tiden varit lyhörd för våra behov. Vi är mycket nöjda med det arbete Jacob har gjort och kan varmt rekommendera honom!
  • Foad
    Foad skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    En ärlig mäklare som inte lovar dig överpriser. Vi sålde vårt radhus med Amir och allt gick jätte smidigt.
    Vi är supernöjda med Amir!
  • Elmira
    Elmira skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir är en bra mäklare som är ärlig från början. Man märker att han brinner för sitt jobb och är inte endast ute efter pengar. Han finns alltid tillgänglig och svarar snabbt när man har frågor. Vi sålde vårt radhus med Amir och är supernöjda!!
  • Natalie T
    Natalie T skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jätte trevlig tjej med koll! Väldigt duktig på att prata fram sin vilja och lägger sig inte i första taget! Jätte kul att arbeta med henne.
  • Rakesh D
    Rakesh D skrev om Fastighetsbyrån Kista
    Dålig service och höga avgifter, inte komma tillbaka eller rekommendera.
  • Behbood B
    Behbood B skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Mycket ambitiös, ung mäklare som tar uppdraget på allvar. Seriös, professionell och kunnig. En problemlösare som har koll på detaljer. Hade tålamod med våra önskemål under hela säljprocessen och uppfyllde dem tillslut.
    Rekommenderar starkt.
  • Rakesh D
    Rakesh D skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Trevligt bemötande men tyvärr inte resultatet vi eftersträvade.
  • Daniel P
    Daniel P skrev om David Ingemansson en del av Fastighetsbyrån Kista
    Fick en rekommendationen att kontakta David för försäljning av min bostad i Kista. Hela säljprocessen tillsammans med David fungerade överförväntan! Lägenheten jag sålde hade hyresgäster och var en synkning så jag behövde snabba svar om tider som ska bokas osv. David skötte detta GALANT!

David är en super positiv, trevlig och driven person som verkligen sätter sin kund i fokus, jag är super nöjd med min försäljning och kommer definitivt kontakta David igen vid köp/sälj av bostad.

Jag är väldigt tacksam så här efterhand att David fått i uppdrag att sälja min lägenhet och kommer att rekommendera honom till alla mina vänner i fortsättningen.

Tack för allt David!

Super Nöjd!
    Daniel P
  • Shahab T
    Shahab T skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    5 av 5. Lättillgänglig, trevlig och väldigt professionell mäklare som tänker på både köparen och säljaren. Är väldigt nöjd med mitt köp och uppskattar de tipsen som jag fick av Jacob under köpprocessen. Rekommenderar Jacob och kommer definitivt att anlita honom i framtiden!
  • Ali T
    Ali T skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag har köpt min lägenhet 2 år sedan och Amir hjälpte mig att hitta den lägenheten i området som jag var intresserat. Efter två år ville jag köpa en större lägenhet och jag bestämde mig att be Amir att sälja lägenheten. I hela processen var Amir vägledande och stöttande, precis så som man vill att en bra mäklare ska vara. Rakt igenom en mycket bra yrkesman samt en mycket trevlig person. Amir är mycket rutinerad, effektiv och driftig, samt även mycket bra på att ta människor, ödmjuk, trevlig och superproffs helt enkelt! Han fick en att känna sig som en riktig VIP-kund från start till slut . Vill man ha en väldigt smidig och enkel affär så är detta är en mäklare jag verkligen, utan någon som helt tvekan, kan rekommendera alla!
  • Ellen N
    Ellen N skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Trevlig, tillgänglig och duktig på sitt jobb.
  • Chris K
    Chris K skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir var mycket professionell som mäklare! alltid tillgänglig när vi sökte honom av olika anledningar! Vi kan varmt rekommendera Amir Dehghan.

Christina Konstantinidou
  • Ulf L
    Ulf L skrev om Fastighetsbyrån Kista
    Jag kan varmt rekommendera Jacob Hanna. Han gav ett mycket gott och förtroendeingivande första intryck och detta har hållit i sig genom hela sälj-processen. Uppriktighet och snabb återkoppling har varit kännetecknande för dialogen.
  • Rikard M
    Rikard M skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Allt funkade supersmidigt och priset blev över förväntan
  • Yan S
    Yan S skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Han är jättebra och duktig! Jag kan verkligen rekommendera honom!
  • Peter O
    Peter O skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Man kan inte önska sig mer. Süleyman presterar på topp inom alla områden: engagemang, tillgänglighet, lyhördhet och service-minded.
  • Jimmy A
    Jimmy A skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag är nöjd med Süleyman. Han är trevlig och lätt att prata med. Han var hjälpsam genom hela processen och hade förståelse när det var strul med banken.
  • Martin A
    Martin A skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag är mycket glad samarbeta med Jeanette Boghos.
    I sitt arbete var unik.
    Och jag är tacksam mot henne.
    Jag föreslår att du arbete till Jeanette.
    Du kommer inte att ångra.
    Süleyman E, Martin A gillar detta
  • Rebecca
    Rebecca skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Verkligen en bra mäklare. En duktig tjej, vädligt kunnig och öppen för samarbete samtidigt är hon mycket effektiv, driven och snabb. Dessutom är hon jätte snäll och visar intresset för sitt yrke!
    Süleyman E gillar detta
  • Lotta D
    Lotta D skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Hade dålig erfarenhet sv mäklare innan jag träffade Suleman, men inte nu längre .
    Jag köpte och sålde med hans hjälp och jag behövde inte tänka på något, han skötte rubbet!! Mycket kompitent och professionell och han fanns där 24/7! Jag är hur nöjd som helst och rekommenderar honom varmt!!!
  • Saida W
    Saida W skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag upplevde mäklaren som kunnig, hjälpsam, engagerad och jag kommer definitivt att anlita honom i framtiden om jag skulle behöva det.
  • Per A
    Per A skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Süleyman gav ett bra och professionellt intryck.
  • Samantha R
    Samantha R skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Oansvarfull mäklare. Okunnig och ignorant. Så fort hon fick betald så slutade hon svara på mina email och meddelanden. Hon tog inte reda på hur man hanterar personer med skyddade ID och bara skrev alla mina uppgifter på avtalet så säljaren började kontakta mig. Hon vägrar hjälpa mig efter köpet trots att hon lovade att göra det om det var några problem efter köpet. Trots att jag har skickat henne massor med foton över det ostädad skicket på bostadsrätten samt foton på spisen som har slagits sönder av säljare så vidtar Jeanette inga åtgärder. Hon svarar inte ens på mina meddelanden. Hon är klart den sämsta mäklaren jag har mött hittills. Hon har inte koll på något och hon bryr sig inte om sina kunder. Hon spelade vänligt innan köpet men sen tog hon inget ansvar. Hon hade nycklarna i ett dygn hos sig innan tillträdet men tillät mig inte att få inspektera städningen innan tillträdet . Skenet bedrar. Varning för denna mäklare.
  • Aydin G
    Aydin G skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Tack för all hjälp, Süleyman är en toppen mäklare som verkligen gör sitt jobb. Kommer garanterat rekommendera honom till folk som vill anlita en mäklare.
  • Lars C
    Lars C skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Süleyman är proffsig, noggrann, tydlig och ärlig. Mot både säljare och potentiella köpare. Har uppskattat hans arbete och avstämningar väldigt mycket. Från planerat upplägg till genomförande, visningar, budprocess och kontraktskrivning. Allt har känts väldigt tryggt och bra.
  • Danijela K
    Danijela K skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    I take in English instead and hope its ok. Both my husband and I were very impressed by Sulejman's support. He was very professional and calm dealing with our case, honest and supported our side, lead us through the process and helped us close the deal. Agents like him are very rare in this business and I deeply appreciated his engagement. (I don't have Facebook account )
  • Erwin H
    Erwin H skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jacob Hanna är en otroligt lyhörd och duktig mäklare som vet vad han gör. Proffsig och har ett väldigt gott bemötande mot alla. Jag rekommenderar honom STARKT!!!
    Jacob H gillar detta
  • jaquline A
    jaquline A skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag är SUPER nöjd!! Otroligt bra jobb och slutpris. Tack för ditt arbete Robert.
  • Enkidu A
    Enkidu A skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Robert Kullberg står för det han säger! Proffesionell och förtroendegivande i sitt arbete. Jag fick en grym återkoppling genom hela affären. Jag är väldigt nöjd med priset och hur han genomför sitt arbete! Han är ärlig och svarar när man ringer! Precis som jag vill ha det. En exemplarisk mäklare! Rekommenderas starkt, jämför inte ens! Tack Robert!
  • Nathalie S
    Nathalie S skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Efter att själv ha köpt min första lägenhet via Robert Kullberg för ett par år sedan blev han ett självklart val när det nu blev dags för mig att sälja.
    Robert är otroligt serviceminded, tillgänglig och snabb via både telefon och mail.
    Jag uppskattar att han tagit sig tid att svara och förklara sådant som varit nytt och okänt för mig som förstagångs säljare (trots att han säkert fått samma frågor hundra gånger tidigare av många andra)!
    Fotografering, visning och budgivning har fungerat kanon. Han har hållit mig uppdaterad och inkluderad utan att det krävt något extra engagemang av mig.
    Kan varmt rekommendera!

Kistagången 19, 164 40 Kista