Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Rinkeby-Kista Kista Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Kista

Fastighetsbyrån Kista

Kistagången 19, 164 40 Kista — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Kista och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.
Mån-Ons: 08:30-17:30
Tor: 08:30-18:00
Fre: 08:30-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 492 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kista

• Rakesh D
    Rakesh D skrev om Fastighetsbyrån Kista
    Dålig service och höga avgifter, inte komma tillbaka eller rekommendera.
  • Behbood B
    Behbood B skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Mycket ambitiös, ung mäklare som tar uppdraget på allvar. Seriös, professionell och kunnig. En problemlösare som har koll på detaljer. Hade tålamod med våra önskemål under hela säljprocessen och uppfyllde dem tillslut.
    Rekommenderar starkt.
  • Rakesh D
    Rakesh D skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Trevligt bemötande men tyvärr inte resultatet vi eftersträvade.
  • Daniel P
    Daniel P skrev om David Ingemansson en del av Fastighetsbyrån Kista
    Fick en rekommendationen att kontakta David för försäljning av min bostad i Kista. Hela säljprocessen tillsammans med David fungerade överförväntan! Lägenheten jag sålde hade hyresgäster och var en synkning så jag behövde snabba svar om tider som ska bokas osv. David skötte detta GALANT!

David är en super positiv, trevlig och driven person som verkligen sätter sin kund i fokus, jag är super nöjd med min försäljning och kommer definitivt kontakta David igen vid köp/sälj av bostad.

Jag är väldigt tacksam så här efterhand att David fått i uppdrag att sälja min lägenhet och kommer att rekommendera honom till alla mina vänner i fortsättningen.

Tack för allt David!

Super Nöjd!
    Daniel P
  • Shahab T
    Shahab T skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    5 av 5. Lättillgänglig, trevlig och väldigt professionell mäklare som tänker på både köparen och säljaren. Är väldigt nöjd med mitt köp och uppskattar de tipsen som jag fick av Jacob under köpprocessen. Rekommenderar Jacob och kommer definitivt att anlita honom i framtiden!
  • Ali T
    Ali T skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag har köpt min lägenhet 2 år sedan och Amir hjälpte mig att hitta den lägenheten i området som jag var intresserat. Efter två år ville jag köpa en större lägenhet och jag bestämde mig att be Amir att sälja lägenheten. I hela processen var Amir vägledande och stöttande, precis så som man vill att en bra mäklare ska vara. Rakt igenom en mycket bra yrkesman samt en mycket trevlig person. Amir är mycket rutinerad, effektiv och driftig, samt även mycket bra på att ta människor, ödmjuk, trevlig och superproffs helt enkelt! Han fick en att känna sig som en riktig VIP-kund från start till slut . Vill man ha en väldigt smidig och enkel affär så är detta är en mäklare jag verkligen, utan någon som helt tvekan, kan rekommendera alla!
  • Ellen N
    Ellen N skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Trevlig, tillgänglig och duktig på sitt jobb.
  • Chris K
    Chris K skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir var mycket professionell som mäklare! alltid tillgänglig när vi sökte honom av olika anledningar! Vi kan varmt rekommendera Amir Dehghan.

Christina Konstantinidou
  • Ulf L
    Ulf L skrev om Fastighetsbyrån Kista
    Jag kan varmt rekommendera Jacob Hanna. Han gav ett mycket gott och förtroendeingivande första intryck och detta har hållit i sig genom hela sälj-processen. Uppriktighet och snabb återkoppling har varit kännetecknande för dialogen.
  • Rikard M
    Rikard M skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Allt funkade supersmidigt och priset blev över förväntan
  • Yan S
    Yan S skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Han är jättebra och duktig! Jag kan verkligen rekommendera honom!
  • Peter O
    Peter O skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Man kan inte önska sig mer. Süleyman presterar på topp inom alla områden: engagemang, tillgänglighet, lyhördhet och service-minded.
  • Jimmy A
    Jimmy A skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag är nöjd med Süleyman. Han är trevlig och lätt att prata med. Han var hjälpsam genom hela processen och hade förståelse när det var strul med banken.
  • Martin A
    Martin A skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag är mycket glad samarbeta med Jeanette Boghos.
    I sitt arbete var unik.
    Och jag är tacksam mot henne.
    Jag föreslår att du arbete till Jeanette.
    Du kommer inte att ångra.
    Süleyman E, Martin A gillar detta
  • Rebecca
    Rebecca skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Verkligen en bra mäklare. En duktig tjej, vädligt kunnig och öppen för samarbete samtidigt är hon mycket effektiv, driven och snabb. Dessutom är hon jätte snäll och visar intresset för sitt yrke!
  • Lotta D
    Lotta D skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Hade dålig erfarenhet sv mäklare innan jag träffade Suleman, men inte nu längre .
    Jag köpte och sålde med hans hjälp och jag behövde inte tänka på något, han skötte rubbet!! Mycket kompitent och professionell och han fanns där 24/7! Jag är hur nöjd som helst och rekommenderar honom varmt!!!
  • Saida W
    Saida W skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag upplevde mäklaren som kunnig, hjälpsam, engagerad och jag kommer definitivt att anlita honom i framtiden om jag skulle behöva det.
  • Per A
    Per A skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Süleyman gav ett bra och professionellt intryck.
  • Samantha R
    Samantha R skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Toppen mäklare. Kunnig, duktig och mycket engagerad och det bästa med henne är hennes otroliga snabba återkoppling. Mycket effektiv, snabb och driven tjej. Jag har köpt och sålt över 10 olika fastigheter i mitt liv och Jeanette är absolut den bästa mäklaren jag har mött hittills. Hon har koll på allt. Hon gör inga fel och missar inget. Dessutom är hon en mycket rar, vänlig och god person. Jag har starkt förtonande för henne och kommer alltid att anlita henne i framtiden. Jag hatar sega mäklare vilka man får jaga för att få ett svar och mäklare som inte lyssnar och förstår vad kunden vill. Jeanette är som skapad för detta yrke! Lycka till och tack för all din insats med mitt köp!
  • Aydin G
    Aydin G skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Tack för all hjälp, Süleyman är en toppen mäklare som verkligen gör sitt jobb. Kommer garanterat rekommendera honom till folk som vill anlita en mäklare.
  • Lars C
    Lars C skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Süleyman är proffsig, noggrann, tydlig och ärlig. Mot både säljare och potentiella köpare. Har uppskattat hans arbete och avstämningar väldigt mycket. Från planerat upplägg till genomförande, visningar, budprocess och kontraktskrivning. Allt har känts väldigt tryggt och bra.
  • Danijela K
    Danijela K skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    I take in English instead and hope its ok. Both my husband and I were very impressed by Sulejman's support. He was very professional and calm dealing with our case, honest and supported our side, lead us through the process and helped us close the deal. Agents like him are very rare in this business and I deeply appreciated his engagement. (I don't have Facebook account )
  • Erwin H
    Erwin H skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jacob Hanna är en otroligt lyhörd och duktig mäklare som vet vad han gör. Proffsig och har ett väldigt gott bemötande mot alla. Jag rekommenderar honom STARKT!!!
    Jacob H gillar detta
  • jaquline A
    jaquline A skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag är SUPER nöjd!! Otroligt bra jobb och slutpris. Tack för ditt arbete Robert.
  • Enkidu A
    Enkidu A skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Robert Kullberg står för det han säger! Proffesionell och förtroendegivande i sitt arbete. Jag fick en grym återkoppling genom hela affären. Jag är väldigt nöjd med priset och hur han genomför sitt arbete! Han är ärlig och svarar när man ringer! Precis som jag vill ha det. En exemplarisk mäklare! Rekommenderas starkt, jämför inte ens! Tack Robert!
  • Nathalie S
    Nathalie S skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Efter att själv ha köpt min första lägenhet via Robert Kullberg för ett par år sedan blev han ett självklart val när det nu blev dags för mig att sälja.
    Robert är otroligt serviceminded, tillgänglig och snabb via både telefon och mail.
    Jag uppskattar att han tagit sig tid att svara och förklara sådant som varit nytt och okänt för mig som förstagångs säljare (trots att han säkert fått samma frågor hundra gånger tidigare av många andra)!
    Fotografering, visning och budgivning har fungerat kanon. Han har hållit mig uppdaterad och inkluderad utan att det krävt något extra engagemang av mig.
    Kan varmt rekommendera!
  • Ljiljana O
    Ljiljana O skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Den bästa!!!!! Har sålt fastigheter några gånger men aldrig haft så bra och ärlig mäklare.
  • Nazia C
    Nazia C skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Rekommenderar starkt Amir! Han var oerhört professionell och strukturerad med en fulländad plan för försäljningen av bostaden samt hjälpte oss igenom hela försäljningsdjungeln. Hela processen gick smidigt för både oss och köparna då han var tillgänglig och hade svaren till våra frågor. Skulle inte tveka att anlita Amir igen som mäklare!
  • Geli R
    Geli R skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag är otroligt nöjd med Suleyman och den service han erbjöd vid försäljning av min lägenhet. Han är tillgänglig, professionell och otroligt kunnig. Jag rekommenderar honom varmt.Tar sitt uppdrag på största allvar och gör allt för att kunden (vi) ska vara och bli nöjd. Processen var snabb och smidig. Kommer definitivt anlita han igen :)
  • Frej K
    Frej K skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    I can't say enough about Süleyman's professionalism, true caring nature, and extensive knowledge/connections. I purchased a home from Süleyman in 2015. That was a good indication of the level of commitment Süleyman has to service. Throughout the home buying process, Süleyman was extremely responsive and thoughtful in his recommendations. I am a person who is new in Sweden and i don't know swedish, Süleyman always gave me time to understand the process.

When it came time to sell my apartment, I did not have to think twice who I would have be in charged of representing my interests. Süleyman has got to be the most knowledgeable broker in the market. I found working with him a joy and he was there to help me during every step of the processes. He emanates a sense of trust-worthiness that made me feel very secure during what is without a doubt a very involved process. Süleyman is a true professional in every sense of the word, and puts his clients interests far above his own. He has been much more like a partner, not just a broker. He doesn't forget you once the deal is done. To this day, he always makes me feel like helping me is his highest priority.

I would be very happy to give Süleyman my highest recommendation for anyone desiring to sell their property or buy one.

I look forward to working with Süleyman again in the future.
  • Uğur Ç
    Uğur Ç skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir var väldigt professionell och lyssnade på våra värderingar när det gällde försäljningen av vår lägenhet. Det som vi tyckte stack ut var att han var så "service minded" både gentemot oss och köparna.

Det märktes att Amir är en erfaren mäklare under hela säljprocessen då det inte blev en massa extraarbeten för oss.

Amir är en mycket öppen och trevlig person, som är lätt och rolig att arbeta tillsammans med. Det är därför med stor glädje som vi ger honom våra varmaste rekommendationer.
  • Kerim E
    Kerim E skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Det är mitt första köp av lägenhet och Amir gjorde det väldigt enkelt för oss. Han var alltid lätt tillgänglig och hjälpte till med diverse problem och frågor. Han arbetar väldigt professionellt och skulle starkt rekommendera honom som mäklare!
  • Birkiz K
    Birkiz K skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Mitt första köp av hus och Amir gjorde det väldigt enkelt för oss. Han var alltid lätt tillgänglig och hade alla svar på våra frågor. Han arbetar väldigt professionellt och skulle starkt rekommendera honom som mäklare.
  • Birgitta H
    Birgitta H skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Suleyman har verkligen varit en klippa och drivande kraft som aldrig gav upp fast mitt utgångsläge för försäljning hela tiden blev sämre. Var det inte snöstormar vid visning så var det ungdomar skjutna i Rinkeby och media härjade som om Rinkeby var den värsta platsen på jorden. Det är det inte! Rinkeby är en trevligt område men det är inte alltid lätt att förmedla det. Suleyman gav aldrig upp utan arbetade entusiastiskt och ivrigt vidare. Ger man aldrig upp så blir det bra till sist. Jag är jättetacksam över Suleymans insats och rekommenderar honom hjärtligt. Bravo!!
  • Mattias S
    Mattias S skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag köpte min lya genom Süleyman och tyckte att allt fungerade riktigt bra! Vi fortsatte att ha kontakt efter köpet och 3 år senare när de var dags för mig att sälja var valet av mäklare givet.
    Süleyman är som mäklare väldigt professionell. Alltid tillgänglig, flexibel, saklig och kunnig.
    Jag ger honom mina varmaste rekommendationer!
  • Orkidéh N
    Orkidéh N skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Süleyman är en mäklare som står ut i mängden!
    Han är professionell, tillgänglig, flexibel och förmedlar ett lugn även i stressfyllda situationer, egenskaper som jag anser att en mäklare ska besitta. Sist men inte minst levererar han på en nivå som jag inte trodde var möjlig.
    Jag rekommenderar Süleyman och ger honom toppbetyg.

All lycka till dig!
    Hälsningar
    Orkidéh
  • Henrik W
    Henrik W skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag träffade Süleyman första gången i samband med ett ett radhusköp. Jag konstaterade snabbt att säljarna hade valt helt rätt mäklare. Süleyman agerar oerhört professionellt, och inger stort förtroende. Han fanns alltid tillgänglig, oavsett när jag hörde av mig, var oerhört kunnig, och kunde alltid svara på alla knepiga frågor jag hade.

Under budgivningsprocessen, och i perioden mellan kontraktssignering och överlåtelse, fanns det en del extraordinära saker som behövde hanteras mellan mig och säljarna. Süleyman vägledde och coachade oss genom alla eventuella hinder, och överlåtelsen blev mycket smidigt tack vare detta.

Även efter köpet har Süleyman agerat exemplariskt. Jag fick t ex ett julkort, och han ringde även ett tag efter inflytt och stämde av att allt kändes bra med mitt nya hus och att jag trivdes.

Jag kommer definitivt välja Süleyman som mäklare när/om jag någon gång säljer mitt radhus, och till alla som överväger Süleyman som mäklare kan jag ge mina allra högsta rekommendationer.
  • Karin B
    Karin B skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi är otroligt nöjda och tacksamma över en otroligt fin hjälp!vi Kan varmt rekommendera er andra att välja Süleyman, ni kommer absolut inte att ångra er! Vi skulle välja honom till varje pris ;)
  • Ana S
    Ana S skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Kan varmt rekommendera Jacob Hanna på fastighetsbyrån i Kista som var väldigt engagerad i vår försäljning av vårt hus. Raka puckar och kämpar hårt för att båda parterna ska va mer än nöjda. Man är bra trygg vare sig man köper eller säljer med Jacob Hanna.
    Jacob H gillar detta
  • Tolga Y
    Tolga Y skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Kan varmt rekommendera Suleyman. Suleyman fick vårt fulla förtroende under försäljningen och skötte det exemplariskt. Med sitt lugn och professionella bemötande skötte han allt medans vi bara tittade på.

Väldigt kompetent och duktig mäklare som hela tiden informerade oss vilket gjorde att vi kände oss i trygga händer. En ambitiös och ärlig mäklare som hade rätt i allt han sa. Vi är supernöjda med vår försäljning och samarbete med Suleyman!
  • Rita ?
    Rita ? skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Kan rekommendera Süleyman Esen på det varmaste, mycket lyhörd, gav snabb respons. Lycka till i framtiden!
  • Khaled A
    Khaled A skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag valde att sälja min bostadsrättslägenhet med hjälp av Robert Kullberg, och jag var grymt nöjd från att jag träffade honom första gången tills att vi skrev avtal med köparen.
    Robert är påläst , driven och har ett grymt engagemang .Han överträffade mina förväntningar både med upplägget och slutresultatet.
    Rekommenderas starkt .
    Världsklass
  • Jonathan Kenneth H
    Jonathan Kenneth H skrev om David Ingemansson en del av Fastighetsbyrån Kista
    David has proven to be an excellent and extremely professional Maklare during the time we worked with him during the sale of our property. He has an impressive list of contacts and was able to find a buyer for our property at very short notice.
    David is a very calming influence and filled us with confidence throughout the whole process. He put us at the forefront of the whole process and was willing to help with any questions we may have had.

Overall, I would highly recommend David!
  • Soheil K
    Soheil K skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Professionell och effektiv mäklare som har öga för detaljer, 4e gången vi samarbetar med Sulle inom familjen för köp/sälj inom kista. Återkopplar och är ständigt hjälpsam, vilket är väldigt betydande. Kan varmt rekommendera honom.
  • Nusmir Nucho T
    Nusmir Nucho T skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Hej,

Kan varmt rekommendera Suleyman Esen. Det är en väldigt ambitiös, förtroendeingivande och kompetent mäklare. Vi är nöjda med den kontakt vi hade med honom före-, under- och efter försäljningen av vår bostadsrätt, då han genom sitt agerande ingav oss trygghet samt att han var realistisk och inte likt många andra mäklare som lovar sådant de inte kan hålla. Detta, bland annat, gjorde att vi upplever Suleyman Esen vara en pålitlig mäklare.
  • Alexandra
    Alexandra skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Det är alltid lite nervöst att sälja en lägenhet, men vi kände oss väldigt trygga med Amir. Han var proffsig, det var lätt att få kontakt med honom och vi fick alltid ett snabbt svar på alla frågor. Amir ansträngde sig verkligen för att ge oss den bästa servicen och matcha oss med rätt köpare. Det märks också att han verkligen trivs med sitt jobb - då blir resultatet bra. Vi är väldigt nöjda och skulle inte tveka att anlita Amir igen.
  • Mikael M
    Mikael M skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag rekommenderar starkt Amir Dehghan. Det var första gången vi sålde en lägenhet, så vi hade många nervösa frågor. Alla besvarade Amir med ett stort leende. En bra mäklare matchar rätt säljare med rätt köpare. När vi skulle sälja så ansträngde sig Amir till det yttersta för att hitta rätt köpare åt oss. Och till slut så fick vi ett bra pris och det gick snabbt och enkelt att få alla papper påskrivna, trots att jag hade råkat ge fel information från början.
  • Benjamin Ulf Bertil S
    Benjamin Ulf Bertil S skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Fick riktigt bra hjälp av Amir vid försäljningen av min lägenhet. Han är seriös, professionell, väl förberedd inför alla tillfällen. Märktes att han brinner för sitt jobb. Han svarade alltid blixtsnabbt när jag undrade nåt, bara att skicka ett sms så hör han av sej direkt.
  • gabriel s
    gabriel s skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Mycket professionell mäklare med gott bemötande och noggrann.
    Garanterat Stockholms vassaste mäklare!
  • Martin F
    Martin F skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jätte nöjd med samarbetet med Robert Kullberg, allt fungerat perfekt och jätte smidigt. Rekommenderas starkt

Kistagången 19, 164 40 Kista