Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Rinkeby-Kista Kista Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Kista

Fastighetsbyrån Kista

Kistagången 19, 164 40 Kista — Visa karta

I Kista hittar du allt från stadsliv till avkoppling, studenter och ett rikt nöjesutbud. Här hos oss på Fastighetsbyrån arbetar mäklare som känner till området väl och har mångårig erfarenhet. Vi kan skräddarsy våra tjänster efter dina önskemål!

Visste du att vi är marknadens mest anlitade mäklare här i Kista? Det är något vi är stolta över. Om du ska göra en bostadsaffär här och vill ha något riktigt extra ska du kontakta oss. Vi erbjuder allt från kostnadsfria värderingar till råd och hjälp under hela affären.
Mån-Tor: 09:00-12:00
13:00-17:00
Fre: 09:00-12:00
13:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 652 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kista

• 2019-06-20

SUSSAN H skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Gabriella är professionell och får kunden att känna sig trygg. Rekommenderar då hon får jobbet gjort snabbt och effektivt. Sålde en bostad genom henne : ) Läs mer
  • 2019-06-14

Theofilos N skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Väldigt professionell mäklare som har koll på marknaden och kan få bostaden såld snabbt till rätt pris. Läs mer
  • 2019-06-12

Christoffer Ludvig Oscar N skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Det var en bra och tydlig kommunikation under försäljningsprocessen. Läs mer
  • Ibrahim S

2019-06-09

Ibrahim S skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag har köpt och sålt en bostadsrätt genom Gabriella. Hon är en trevlig person och är duktig på sitt uppdrag. Jag upplevde trygghet på båda uppdrag.
    Jag skulle gärna rekommendera henne till andra. Läs mer
  • Anna Matilda H

2019-06-03

Anna Matilda H skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Süleyman hjälpte mig vid mitt första bostadsköp. Allt har gått smidigt och jag kände till skillnad från vissa andra mäklare jag träffat att Süleyman faktiskt var pålitlig och uppriktigt. Jag har i efterhand fått veta att Süleyman dessutom hjälpt en nära vän till mig vid hans bostadsköp för flera år sedan och han hade precis samma känsla. Min vän berättade även att Süleyman hörde av sig ett år efter köpet och erbjöd sig komma för att värdera om bostaden för att omförhandla lånevillkåren (han hade vid köpet sagt att bostaden kommer stiga i värde).

Jag kan varmt rekommendera Süleyman - min upplevelse är att han är inte bara en säljare utan han vill att det ska bli en bra affär för både säljare och köpare. Läs mer
  • 2019-06-03

Lena R skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Har både köpt och sålt lgh, mycket kunnig och proffsig mäklare. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-06-03

Said N skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi har haft Robert som mäklare både när det gäller köp och försäljning vid flertal tillfällen.
    Han är uppriktig ger inga falska förhoppningar är bra på att förmedla information.
    Han uppfyller de förväntningar vi har på en mäklare!
    Att vara ärlig, engagerad och inte stressa en affär för att hoppa på nästa… Läs mer
  • 2019-05-31

AFSANEH A skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Varmt rekommenderar Jeanette ! Hjälpte mig att köpa en lägenhet . Hon är kompetent och sak kunnig och en oerhört driven, ambitiös, lättsam och duktig mäklare ! Tydligt och super trevlig ! Till och med hjälpte mig snabbt och smidigt med lånelöfte . Du kommer inte att ångra dig om du anlitar henne ! Läs mer
  • Alena Y

2019-05-31

Alena Y skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Allt var perfekt! Gabriella fantastisk mäklare Läs mer
  • 2019-05-27

Rachel S skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag köpte ett radhus i Kista.
    Jakob är den bästa fastighetsmäklare vi har med i Stockholm. Vi tittade på egenskaper allt om Stocholm.
    Jacob är snäll och artig, lyhörd, intelligent.
    Välorganiserad och effektiv.
    Hjälpsam och bestämd.
    Med en bra humor.
    Så är inte alla mäklare!
    Sammanfattad, fantastisk.
    Jag är helt nöjd. Läs mer
  • 2019-05-22

AHMAD A skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Hon gav ett mycket professionellt intryck och fick mig som förstagångs-köpare att känna mig väldigt trygg och väl informerad genom hela processen. Läs mer
  • 2019-05-21

Anna R skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    fantastisk mäklare, full professionalism, tillgänglig när som helst, 100% engagemang, är unikt och ovärderligt. Läs mer
  • 2019-05-20

Josefin K skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi köpte bostad en trea i Akalla. Mäklaren var helt grymt, snällt och hjälpsamt. Läs mer
  • 2019-05-15

Emirjan S skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    A few weeks ago we bought a house. We first met the agent when we saw the house. We are new in sweeden so we didn't know how the things goes, from the first time till the end we had a great communication and he was very helpful!! A big thanks to your agency but a bigger to Süleyman Esen for his help!! Läs mer
  • 2019-05-14

Michael W skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Robert är perfect mäklare, snäll , ansvarig
    När jag ringer till honom , spelar han om i tid Läs mer
  • 2019-05-13

Jones Kusi-Asare skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Han har varit mycket bra och hjälpsam. Samt gett mig information som jag inte visste innan. Jag säljer min lägenhet och förväntning var att han skulle sälja den. Vilket han har gjort. Läs mer
  • Harleen Kaur Matharu G

2019-05-12

Harleen Kaur Matharu G skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Hii
    I have bought lägenhet with my husband in tensta. Though it was getting very stressful, Robert helped us with everything really smoothly. He made us feel very comfortable in the process. I really would like to thank him to making this deal so smooth and nice.
    Thanx. Läs mer
  • 2019-05-12

Azadeh M skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Han är full ansvar för sin jobb och kund 👌🏻 Läs mer
  • 2019-05-05

Kornelia Maja S skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jeanette's professional approach and expertise made this a smooth and easy purchase. We are very satisfied with her excellent work. The whole process was quick, easy to follow and completely stress-free. Jeanette did a fantastic job keeping us well informed and preparing us for the next step. We would like to warmly recommend her to all the buyers out there. 5 stars! Läs mer
  • 2019-05-05

Muhammed Rizvi H skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Gabriella Gerges är utmärkt.
    Vi sölde en 2a i kista. Läs mer
  • 2019-05-01

Matias L skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Motsvarade förväntningarna och var trevlig och seriös! Läs mer
  • Isabella R

2019-04-25

Isabella R skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Gabriella är mycket professionell mäklare. Hon är väldigt snäll och fin person och hjälpt mig att sälja min lägenhet. Jag är mycket nöjd med hennes arbete och jag känner mig tryggt och jag kommer rekommendera henne till alla som ska sälja. Hon är bäst!!!
    Förhoppningsvis att göra en stor framsteg i sin karriär! Läs mer
  • Irina E

2019-04-22

Irina E skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Mycket profesionell mäklare. Förklarade bra alla etapper. Jättenöjda med honom. Läs mer
  • Erik B

2019-04-19

Erik B skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Gabriella hjälpte oss att sälja två lägenheter. Trots tuff marknad gick det bra. Gabriella är mycket proaktiv och ser till att hitta rätt köpare i sitt stora nätverk.
    Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Gabriella! Läs mer
  • George A

2019-04-12

George A skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag upplevde Gabriella som engagerad och driven.
    Hela processen blev väldigt smidig samtidigt som det kändes bra att hon besitter de kunskaperna som behövs för att fullfölja uppdraget.
    Jag kan starkt rekommendera Gabriella till den som vill sälja i Kista. Läs mer
  • 2019-04-12

SMAIL H skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    I am very pleased with the service. Gabriella is very kind and professional.
    Definitely in the future I will recommend your services...

Best Regards
    Smail Läs mer
  • 2019-04-08

BARYAR A skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Professionell mäklare som lyckades sälja vår lägenhet snabbt i en pressad situation. Trots det oerhört lugn och metodisk under processen. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-04-08

Leila R skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Gabriella has sold my apartment with the price and moving date I have wished for. She is flexible and swift in taking actions that facilitate the selling process. She gives valuable advice. Highly recommended!

Many thanks/Leila Läs mer
  • AYAN Y

2019-04-02

AYAN Y skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Rekommenderar Janette starkt. Kompetent, tydlig och super trevlig. Som första gång köpare kändes det tryggt. Läs mer
  • 2019-04-01

Carmen A skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Sålde min bostadsrätt via Gabriella. Hon var professionell, effektiv och lyhörd. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • 2019-04-01

Jan Roland T skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    1. Vi har sålt vårt radhus på 125m2

2. På ett mycket trevligt sätt och med mycket kunskap som gav oss förtroende under hela försäljningen.

3. Jacob motsvarade de förväntningar vi hade på honom under hela försäljningstiden med sin kunskap, samt hans kunskap om marknaden.

4. En väl förbered och proffsigt genomförande av försäljningen. Läs mer

Zahra Y skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Köpte en lägenhet i Husby Stavanger gatan 6.
    Jag hitta Robert annan visning o han hitta den lägenhet utan det kommer i hemnet.Han ställa upp o visa bostade ,han är snäll trevligt och ärligt Läs mer

Mustafa A skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Hon är en tia och utförde ett bra arbete. Läs mer

SAMI B skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jeanette var kompetent och trevlig med en tydlighet vi uppskattade. Skulle varmt rekommendera för andra. Suverän säljning tack Jeanette Läs mer
  • 2019-03-26

Gurpreet S skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Bra upplevelse för första gång köpare. Skulle rekommendera Jeanette. Läs mer
  • 2019-03-25

Kaarina P skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jeanette var väldigt säker på sin sak när hon lovade att sälja min tvåa snabbt. Det var även min önskan att försäljningen inte skulle dra ut på tiden. Hon höll sitt löfte, efter bara en enda visning lyckades hon sälja lägenheten till ett pris jag var nöjd med.
    Hon är väldigt hjälpsam, effektiv och ambitiös. Läs mer
  • 2019-03-25

Badruzzaman S skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Har varit bra. Vi har sålt och köpt snabbt och smidigt. Läs mer
  • Majid A

2019-03-25

Majid A skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Hi,

I have bought a apartment in Kista with the great help of Robert Kullberg.

All his help and support were excellent for each steps that was needed to take from start to the end. He was really supportive, respectful, friendly and professional at his job. If I decide to either sell my house or buy a new property in future, defiantly Robert will be my first choice to contact!

BR,
    /Majid Läs mer
  • 2019-03-19

Maria V skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Kan varmt rekommendera Jeanette. Jeanette bistod med både försäljning av min bostad men också med köp av en nytt boende. Upplevde att hon tog sitt uppdrag på stort allvar. Jeanette var transparent igenom hela processerna.

Maria Viitanen Läs mer
  • 2019-03-18

Aref Fathi Z skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Sålde en bostad allting gick smidigt til, Gabriella var tydlig med förväntningarna. Läs mer
  • Rima Barzan M

2019-03-16

Rima Barzan M skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag upplevde Jeanette som en oerhört driven, ambitiös, lättsam och duktig mäklare. Hon hjälpte mig att köpa min första bostad. Det kändes tryggt att köpa av henne och jag rekommenderar Jeanette starkt som mäklare!! Läs mer
  • Bassel D

2019-03-11

Bassel D skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jeanette, är en super trovärdig och hjälpsam mäklare, hon var väldigt transparent och när hon sa att hon kan sälja din egendom litar på mig! hon ska göra.
    Jag rekommenderar att fråga om henne och du kommer att nå ditt mål. Läs mer
  • Mónica N

2019-03-07

Mónica N skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jeanette har varit engagerad i oss från dag ett. Hon ordnade så vi hade allt färdigt så att det bara var att lägga ut radhuset när det var dags för försäljning. Dessutom har hon under ca 6 månader varit bollplank till oss när vi letat hus. Vi har rådfrågat henne i allt från besiktningsprotokoll till budgivning. Jeanette är pålitlig, erfaren och rolig. När det väl var dags för visning var hon väldigt taggad och det resulterade i en snabb och bra affär där vi som säljare och även köparna blev väldigt nöjda. Vi rekommenderar verkligen Jeanette! Läs mer
  • 2019-03-07

David N skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jeanette hjälpte oss sälja vårt radhus, vilket gick snabbt och smidigt precis som vi önskade. Jeanette är professionell, driftig och tillmötesgående. Vi fick också bra vägledning i svåra beslut som vi som säljare behövde fatta under processen. Läs mer
    Jeanette gillar detta
  • Lotta S

2019-03-06

Lotta S skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jeanette Boghos har verkligen gjort en fantastisk insats! Klientregister med seriösa köpare, Jeanettes koordinationsförmåga, snabba återkoppling och höga arbetsmoral underlättade hela försäljningen och drog ner stressfaktorn rejält! Kan starkt rekommendera henne!👌🏽
    🌟🌟🌟🌟🌟 Läs mer
  • 2019-02-22

sujeet b skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Gabriella helped us sell our apartment in Stockholm and we had good experience of doing business with her. She's very professional and clear in her approach. She ofcourse has lot of experience and patience in selling real estate and puts it to good use. We can recommend Gabrialla if you are planning to sell your property. Läs mer
  • 2019-02-22

Tawfeek S skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Gabriella Gerges  du är Sverige bästa mäklare .jag lovar kommer att rekommendera dej till alla . Läs mer
  • 2019-02-21

Ulla Margareta S skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Sålt ett parhus i Akalla . Robert har ett gott bemötande , han har varit tillgänglig och hjälpsam vid försäljning processen. Jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-02-20

Christer Sjöström skrev om Fastighetsbyrån Kista
    Robert Kullberg är en mäklare utöver det vanliga!
    Otroligt ambitiös och hjälpsam.
    Rekommenderas varmt!!! Läs mer
  • Christos I

2019-02-20

Christos I skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Har sålt en lägenhet 3a
    Finns veta om honom från grannarna som har sålt
    Glad och profs Läs mer

Kistagången 19, 164 40 Kista