Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Rinkeby-Kista Kista Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Kista

Fastighetsbyrån Kista

Kistagången 19, 164 40 Kista — Visa karta

I Kista hittar du allt från stadsliv till avkoppling, studenter och ett rikt nöjesutbud. Här hos oss på Fastighetsbyrån arbetar mäklare som känner till området väl och har mångårig erfarenhet. Vi kan skräddarsy våra tjänster efter dina önskemål!

Visste du att vi är marknadens mest anlitade mäklare här i Kista? Det är något vi är stolta över. Om du ska göra en bostadsaffär här och vill ha något riktigt extra ska du kontakta oss. Vi erbjuder allt från kostnadsfria värderingar till råd och hjälp under hela affären.
Mån: 08:30-17:30
Tis-Tor: 08:30-18:00
Fre: 08:30-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 551 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kista

• Vasiliki P
    Vasiliki P skrev om Fastighetsbyrån Kista
    missnöjd och besviken med mäklarens sätt att hantera mitt ärende Läs mer
  • Ajmal Z
    Ajmal Z skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag har sålt min lägenhet, bemött Jenneatte som Bästa mäklare som jag träffade. Duktigt, hjälpsam och är helt nöjd. Läs mer
  • Perham P
    Perham P skrev om David Ingemansson en del av Fastighetsbyrån Kista
    Det är första gången jag säljer med David, och nu efter försäljningen skulle jag rekommendera alla säljare att anlita David. Oerhört proffsig, kompetent och att han alltid återkopplar och håller en uppdaterad är ett ENORMT plus!

Tack för allt David, du är en stjärna! Läs mer
  • Yousaf W
    Yousaf W skrev om Fastighetsbyrån Kista
    Snabbt, smidigt och över förväntan. Läs mer
  • Farid F
    Farid F skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    En riktig ärlig och kundorienterad mäklare, som gör allt för att säljaren skall få en skönare vardag. Väljer man Süleyman som mäklare, så behöver man knappt tänka på att försäljningen blir av eller inte i en tuffare bostadsmarknad som råder just nu. Läs mer
  • Samer H
    Samer H skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Köpt lägenhet.
    På ett trevligt och proffsigt sätt. Förmedlade tydlig information och svarade direkt på uppkomna frågor. Jag är nöjd med det bemötande jag fick från henne. bra planering,
    Bra
    Bra
    Bra Läs mer
    Samer H gillar detta
  • Alexander A
    Alexander A skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Toppmäklare trots hennes korta tid i branschen. Jag är supernöjd. Hon tog hand om allt från början till slut med proffessionellt engagemang.
    Smärfri process från intag -> HP & köpekontrakt.
    Trots att ena köparen ej blev godkänd av föreningen så hittade hon en annan köpare kort därefter. Välstrukturerad, organiserad & effektiv beskriver Jeanetts arbetssätt och prestation.

Rekomenderas starkt! Läs mer
  • Khalil D
    Khalil D skrev om David Ingemansson en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag har köpt radhus,David var jätte hjälpsam,ja tycker att David levde upp min förväntningar, min upplevelse är pozitiv. Läs mer
  • Firooz A
    Firooz A skrev om David Ingemansson en del av Fastighetsbyrån Kista
    Köpt radhus
    Mycket trevlig mäklare som med sitt kunnande kunde snabbt ordna affären. Läs mer
  • Anders  H
    Anders H skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Min mäklare tog hand om allt, hur bra som helst, annonseringen och beskrivningen gav en mycket bra översikt av objektet, bilderna var också mycket snyggt tagna, ljusa och fina.
    Mäklaren var också väl kunnig om föreningen och omgivningen, dvs en som kan området.
    I mitt tycket kan nog inte en sådan här affär göras på bättre sätt !
    Bra jobbat ! Läs mer
  • Jelena D
    Jelena D skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag har nyligen köpt en bostad och är väldigt nöjd med mäklaren som var hjälpsam, lyhörd och hade så mycket tålamod med allt krångel som brukar vara vanligt med sådana affärer.
    Han har alltid svarat snabbt och hörde av sig när han har lovat samt besvarade alla frågor och var trevlig.
    Kan tänka mig rekommendera honom vidare och kontakta när jag vill sälja/köpa igen samt rekommendera själva företag han jobbar på. Så här det ska va. Hans arbetsgivare borde vara rädd om honom. Läs mer
  • Gert J
    Gert J skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jeanette är suverän som mäklare. Aktiv och kommunikativ och håller en uppdaterad löpande under processen. Suverän att ha att göra med.En riktig Rock Star! Läs mer
  • Jilani A
    Jilani A skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    it was great experinence to work with Robert Kullberg! He was very helpfull to sale my house. I recommend him 100%. Läs mer
  • Lavinia Dana C
    Lavinia Dana C skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    We bought an apartment and the communication was great and fast! Läs mer
  • Antonio A
    Antonio A skrev om David Ingemansson en del av Fastighetsbyrån Kista
    Väldig bra Mäklare.. Agera super profesional ,engagerad i jobbet Man blir alltid informerad om läget ,Mycket nöjd med hans jobb!!
    Marcos Vasquez
    2018-05-17 Läs mer
    Antonio A gillar detta
  • Amanda D
    Amanda D skrev om David Ingemansson en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag vill verkligen rekommendera min mäklare David Ingemansson, som hjälpte mig sälja min bostad. David var väldigt professionell i sitt arbete, nogrann och alltid tillgänglig. Jag skulle definitivt anlita David igen om det blir tillfälle. Läs mer
  • Vlad A
    Vlad A skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jacob helped us buy a 3 room apartment.
    He was very open from the beginning, helping set clear expectations. This was especially appreciated since we are new to the Swedish housing market.
    I would definitely recommend him to other people looking to find a new home. Läs mer
  • Fariba  R
    Fariba R skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jeanette är verkligen en toppen mäklare.
    Förutom att hon är extremt professionell är hon väldigt trevlig.
    Sättet hon tog hand om oss som köpare skapade en trygghet och tillit som uppskattades väldigt högt av oss
    Återkoppling har varit A och O för oss, vilket fungerade utmärkt genom hela köpet.

Därför kan vi med nöje lämna Jeanette våra allra bästa rekommendationer! Läs mer
  • Srdjan K
    Srdjan K skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    She helped me in many issues during selling, buying and moving properties. She gave me right advices so I am thankful for that. Läs mer
  • George
    George skrev om David Ingemansson en del av Fastighetsbyrån Kista
    David is an excellent agent! He got us out from a terrible situation: we bought before we sold, with a short move-in date, a very bad market (Apr-May 2018), and other cumulated ill circumstances. In other words, we got ourselves in quite some trouble, which could have ended disastrously.

The moment David took over our case, he dedicated his full time on getting us out of this trouble. He somehow managed to fix us a buyer fast and a clean selling contract, and with surprisingly good terms provided the circumstances. He proved himself extremely resourceful, and we were convinced that he has a good grip on the market so that in the end both us and the buyers were satisfied.

We definitely recommend David! Läs mer
  • Alexandros I
    Alexandros I skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jakob Hana är bäst!
    Riktigt proffesionell människa! Han vet vad han gör!
    Förklarar enkelt o fint allt!👌🏽 Läs mer
  • Lena S
    Lena S skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Smidig försäljning av min bostadsrätt tack vare Suleymans proffsiga insats. Läs mer
  • Aycan A
    Aycan A skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Väldigt duktig. Lyssnar på vad man säger, flexibel och lyhörd.
    Hade inte förväntat mig så mycket faktiskt då ja aldrig sålt en lägenhet men suleyman fixade det så smidigt att de enda ja kan säga är grymt jobbat sulle! Läs mer
  • Kamar M
    Kamar M skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Suleyman är extremt professionell och väldigt trevlig att ha att göra med. Han är alltid tillgänglig om man har frågor eller funderingar. Kändes lugnt och tryggt trots lite osäker marknad. Jag är extremt nöjd med hur han har hanterat affären hittills. Läs mer
  • Jonas M
    Jonas M skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Mucket bra , Kunnig i sitt jobb Läs mer
  • Sovichea V
    Sovichea V skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag har köpt en lägenhet i Husby med Süleyman. Han är jättesnällt och trevlig person som är hjälpsam och bra att kommunicera. Jag blir väldig nöjd med hans profesdionell service. Han jobbar bra och snabbt att svara alla frågor från mig. Det jag ska rekommendera till mina vänner. Läs mer
  • Camilla P
    Camilla P skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Sålde en 2:a i Akalla.Riktigt nöjd är jag. Snabb försäljning . Tack! Läs mer
  • John S
    John S skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Gabriella gjort ett grymt jobb när hon sålde våran bostad. Det gick snabbt och smidigt. Hon är väldigt professionell och rak i kommunikation samt har kontroll på läget från början till slut. Vi kände oss trygga och kunde släppa fokus kring försäljningen för istället fokusera på våra andra intressen.

John och Janeta Läs mer
  • Magnus L
    Magnus L skrev om David Ingemansson en del av Fastighetsbyrån Kista
    David Ingemansson hjälpte till att sälja våra släktingars radhus i Kista området. David har under hela processen agerat med bra kommunikation och hög integritet och ett driv som kännetecknar hög professionalitet.
    På en vikande marknad uppnåddes ett resultat med ett tempo som tillät alla parter att få tid att fatta sina beslut.
    Tack för en god insats/ Magnus Liedgren Läs mer
  • Shivi C
    Shivi C skrev om David Ingemansson en del av Fastighetsbyrån Kista
    David är inte den första mäklare jag anlitat. Jag har tidigare trott att fastighetsmäklare uppdaterar en och svarar på ens frågor angående ens försäljning i mån av tid. Att de visar att de står på ens sida men framförallt är fokuserade på att slutföra affären.
    Detta stämmer, i överhuvudtaget, inte in på David.
    David hör av sig med relevant information på minuten, alltid. Han svarar blixtsnabbt på mail, sms samt samtal.
    Han är personligt engagerad utan att vara oprofessionell. Han vill att alla ska vara nöjda och har inte vid ett enda tillfälle berättat för oss vad vi ska göra om det inte är så att vi har haft funderingar.
    Jag trodde inte att man med Davids goda moral kunde överleva i en försäljningsbrasch, men faktum är att han slog rekord trots att marknaden backat med c:a 20 % det senaste året.
    David var MER än rättvis när det kom till hans arvode, kan inte skriva exakt vad jag menar med det då jag inser att David också måste få sin ekonomi att gå ihop.
    Ska ni anlita en mäklare i Kista och är kräsna gällande försälningsprocessen och resultatet, anlita då David.

David är en stjärna! Läs mer
  • Ismet C
    Ismet C skrev om Fastighetsbyrån Kista
    Trevlig, välbemötande och kunnig personal. Mycket bra tillgänglighet och trevlig och lätsam kommunikation. Läs mer
  • Hülya I
    Hülya I skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Väldigt kompetent och pålitlig! Även väldigt proffsig och trevligt kundbemötande! Jag är supernöjd! /Hülya Läs mer
  • Filip H
    Filip H skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Sålde med Jeanette som hittade en köpare i en svajig marknad när jag behövde sälja snabbt. Hon var stensäker på att läsa och känna spekulanter och var säker på vilka steg som var bäst att ta som säljare. Läs mer
  • Firat D
    Firat D skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Köpte lägenhet via Jeanette. Mycket trevlig upplevelse. Hon var väldigt professionell och saklig i alla punkter. Jag fick bra svar på alla mina frågor och därför ledde det till köp. Jeanette rekommenderas varmt. Läs mer
  • Nasim A
    Nasim A skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag har både köpt och sålt genom Jacob Hanna. Väldigt professionell, lyhörd Mäklare som både ser till köparens och säljarens bästa. Jag är SUPER nöjd!! Jag kan varmt rekommendera honom för er framtida försäljning. Läs mer
  • Britt-Marie B
    Britt-Marie B skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi kan varmt rekommendera Jeanette. Hon har varit kreativ, tillgänglig och återkopplande i hela vår säljprocess. Tack Jeanette! Läs mer
  • Johan A
    Johan A skrev om David Ingemansson en del av Fastighetsbyrån Kista
    David, en superb mäklare!

Vi har haft äran att låta David ansvara för försäljningen av vår lägenhet

Utan överdrift är David en fempoängare rakt igenom

Innovativitet 5+
    Kommunikation 5+
    Lyhördhet 5+
    Medling säljare/köpare 5+
    Säljprisoptimering 5+
    Återkopplingsfrekvens 5+

Vi vill tacka David för ett toppenjobb från A till Ö

Trots tuffa säljtider just nu så har vi alltid känt att David varit på tå och laddad för att lösa vår situation, vilket han också gjort på absolut bästa sätt

Vi ger våra starkaste rekommendationer för er som vill anlita en heltäckande toppmäklare att ta kontakt med David Läs mer
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Väldigt professionell, lyhörd Mäklare som både ser till köparens och säljarens bästa! Läs mer
  • Emrah C
    Emrah C skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Suleyman suleyman suleyman han får man aldrig nog med som mäklare. Hade honom när ja köpte min lägenhet och sålde min lägenhet. Det som e så bra med suleyman e att man inte behöver fråga han massa frågor han gör allt redan så bra att man litar på han till 100%, märks att det är en rutinerad mäklare som kan sin grej. Av alla mäklare ja träffat runt om i Stockholm så måste ja säga att det här är den bästa mäklaren utan tvekan. Tusen tack suleyman för all hjälp ditt jobb o engagemang uppskattas enormt mkt
    Med vänlig hälsning, Emrah Läs mer
  • Golnaz S
    Golnaz S skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi kunde inte ha varit mer nöjda! Süleyman är engagerad, väldigt kunnig och driven. Han är väldigt hjälpsam och svarar alltid. Vi kan varmt rekommendera honom för er framtida försäljning. Läs mer
  • Gunnar H
    Gunnar H skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Väldigt bra bemötande på alla sätt, mäklaren har gjort ett mycket bra arbete. Läs mer
  • Firat K
    Firat K skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag är väldigt nöjd och trygg med min försäljning av min bostad. Det har varit bra vägledning av hela processen, från början då vi första gången träffades och planerade försäljningen, framtill försäljningen. Suleyman uppfyllde mina förväntningar, och jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Natnael Y
    Natnael Y skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Väldigt trevligt och tydligt person Läs mer
  • Fahimeh D
    Fahimeh D skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Han var duktig. Allt gick så bra. Och vi sålde lägenheten. Läs mer
  • Hengameh M
    Hengameh M skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Väldigt kunnig, professionell och tillgänglig. Läs mer
  • Abbe I
    Abbe I skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Bra upplevelse! Trevlig och proffesionellt! Och lyckades sälja till mina förväntningar i dessa dåliga tider! Läs mer
  • Seija S
    Seija S skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Suleiman är väldigt duktig som
    mäklare . Jag kan varmt rekommendera
    honom. Läs mer
  • Birgit Anne S
    Birgit Anne S skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Han är bäst: Suleyman som mäklare är seriös, engagerad, professionell, mycket kompetent, alltid tillmötesgående, lyhörd, ödmjuk; pålitlig. Läs mer
  • Semiran B
    Semiran B skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Suleyman som mäklare är seriös, engagerad, duktig, pålitligt och har stil samt klass.
    Det märks att han brinner för sitt arbete,jag är supernöjd. Suleyman Esen är bäst! Läs mer
  • Tara K
    Tara K skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista