Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Rinkeby-Kista Kista Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Kista
Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Kista
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Kista

Fastighetsbyrån Kista

Kistagången 19, 164 40 Kista — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Kista och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.
Öppet just nu
Mån-Ons: 08:30-17:30
Tor: 08:30-18:00
Fre: 08:30-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 437 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kista

• Sergey B
    Sergey B skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    I bought an apartment with Amir's help, he left an exceptionally good impression, always being polite, helpful and responsive. I would gladly recommend his services.
  • Diyar
    Diyar skrev om Fastighetsbyrån Kista
    Mycket bra service, professionell mäklare som kan sin grej till 100 procent. Fick mer än förväntat gällande pris och hur snabbt min bostad såldes!
    Tack så mycket för din insats! Jag är super nöjd!

Fastighetsmäklare : Gabriella Gerges
    Rekommenderar starkt
  • Håkan D
    Håkan D skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Suleyman har varit till belåtenhet i den fastighetsförsäljning jag har ansvarat för . Han har hela tiden informerat om kommande skeenden.Jag har ingenting att anföra till någon negativ bild, utan är nöjd med hela försäljningsdelen.
  • Armando A
    Armando A skrev om Fastighetsbyrån Kista
    Jag är jätte nöjd med mäklaren (JACOB HANNA) för jag fick en bra bemötande och i övrigt tycker jag att Jacob är proffessionell, kunnig och en trevlig person..
    Jag kommer definitivt att rekommendera honom till andra och mig själv..
    Tack Jacob för du är så trevlig.
  • Amir A
    Amir A skrev om Fastighetsbyrån Kista
    Kunniga, professionella och håller en uppdaterad igenom hela prosessen.
  • Mizaket M
    Mizaket M skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    En väldig duktig,trevlig fantasisk mäklare.
  • Katerina C
    Katerina C skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Väldigt bra bemötande, väldigt påläst och var tillgänglig för mig som köpare
  • Huseyin K
    Huseyin K skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Mycket bra bemötande, service och professionalitet av mäklare Süleyman Esen. Rekommenderar stark vid köp & sälj i Kista området.
  • Lejla A
    Lejla A skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag var väldigt nöjd med Suleyman. Skulle absolut kontakta han igen. Allt sköttes professionellt och smidigt. Super duktig mäklare.
  • Edgar
    Edgar skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Ett stort tack till Süleyman Esen för hans fantastiska arbete. Süleyman är en otroligt duktig mäklare som jag kan varmt rekommendera till alla som går i säljtankar. Vill ni ha en mäklare som jobbar för dig och dina mål är Süleyman rätt man. Hela försäljningsprocessen gick som på räls från dag 1 till kontraktsskrivning. Han lyssnade på mina krav och anpassade sig efter dem. Süleyman kan sitt område i detalj vilket var en stor fördel för mig. Han kunde mer om min förening än vad jag själv visste. Süleyman är en mäklare med mycket stort hjärta och med stor integritet som jobbar det lilla extra för att få säljaren nöjd. Några nyckelord som förklarar Süleyman är:
    -Transparans
    -Lojal
    -Arbetsvillig
    -Extremt kunnig
    För mig är Süleyman det självklara valet när jag säljer min nästa
  • Anirban D
    Anirban D skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    I found him very professional , helpful & friendly dealing with me. He carries good knowledge about real estate market in fact he efficiently briefed me pros & cons of the particular property trends in Kista locality.
  • Evin B
    Evin B skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Är väldigt nöjd med Suleyman Esen. Han inger trygghet och är väldigt tydlig. Är absolut inte stressad som vissa mäklare brukar vara och ger oss den tid vi behöver. Bästa mäklaren jag haft hittils, då har jag haft med många att göra😃.
  • Mattheus H
    Mattheus H skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    I samband med försäljning av vårt hus valde vi Süleyman Esen som vår mäklare. Han gjorde ett mycket proffsigt intryck vid vårt första möte och har därefter levt upp till våra väldigt högt ställda förväntningar på alla tänkbara sätt. Kompetent, effektiv och trevlig.

Hjälpsam med allt rörande bostaden. Kan varmt rekommendera Süleyman Esen vid en framtida försäljning.

Väldigt trevligt och proffsigt bemötande från start till slut!
  • Mati-ur-Rehman K
    Mati-ur-Rehman K skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir är mycket trevlig och kunnig mäklare, vår försäljning gick så bra tack vara Amir. Han är duktig, mycket engagerad mäklare och framför allt är lätt tillgänglig och hjälpsam. Man behöver inte oroa sig för något då han gör ett fantastiskt arbete.
    Jag kan varmt rekomendera Amir Dehghan
  • Nina H
    Nina H skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Robert Kullberg har från första kontakt utfört uppdraget att sälja min bostad på absolut bästa sätt, mao Robert Kullberg är mycket professionell. Snabba återkopplingar, lyhörd för mina önskemål/krav, är realistisk och ger inga förhoppningar som inte stämmer överens med verkligheten! Robert Kullberg har under hela processen sett till att uppdatera mig, även om det inte skett några större förändringar. Jag har inte vid något tillfälle tvekat att Robert Kullberg inte skulle göra sitt absolut bästa för min försäljning. Min bostad är nu, genom Robert Kullbergs professionella yrkesutövning, såld och jag är mycket nöjd! Kommer absolut rekommendera Robert Kullberg vidare!
  • Rafik B
    Rafik B skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir är en ansvarsfull, trevlig och service-minded mäklare. Han är tillgänglig och verkligen intresserad av att båda parter ska känna sig nöjda.
    Bästa servicen! Kan stark rekommendera honom!
  • Vincent T
    Vincent T skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir är en duktig mäklare som vet vad han håller på med. Han är effektiv och ligger på när det behövs.
  • Tuula S
    Tuula S skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir gjorde lägenhetsköpet enkelt för mig med ständig återkoppling och hjälp under köpprocessen. Trevlig, kunnig och proffsig, rekommenderar starkt!
  • Chaudhary S
    Chaudhary S skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    I come to contat with Amir when i was buying an apartment but i end up in selling my old apartment via Amir.
    Very friendly,he understands the needs to seller very well and also gives his 100% for his commitments.
  • tobias w
    tobias w skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Kom i kontakt med Amir vid köp av lägenhet. Admir har hjälp mig med personliga och juridiska frågor kring köp av lägenhet. Admir är en professionell och kunnig mäklare som jag värderar högt och rekommenderar.
  • Per  H
    Per H skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi kom i kontakt med Amir när vi köpte vår nuvarande lägenhet. Kunnig, Trevligt och mycket engagerad. Naturligtvis tog vi hjälp av Amir för att sälja vår tidigare lägenhet. Från första kontakt till att kontaktet var skrivet tog det 8 dagar, inklusive värdering, fotografering, visning. Helt otroligt! I hela processen var Amir vägledande och stöttande, precis så som man vill att en mäklare ska vara. Nu efter att inflyttning är gjord har Amir tagit kontakt vi ytterligare tillfällen för att följa upp hur det nya boendet blev. Rakt igenom en mycket bra yrkesman och dessutom en mycket trevlig person. Vi kan verkligen rekommendera Amir till andra och ska vi någon gång flytta igen så är valet av mäklare givet. Tack Amir! //Per H
  • Andreas T
    Andreas T skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir är helt klart den bästa mäklaren jag anlitat. Otroligt lyhörd, engagerad och lämnar ingenting åt slumpen.
    Jag är supernöjd med både bemötandet men också resultatet av försäljningen. Hans ständiga tillgänglighet och raka kommunikation fick mig att känna mig trygg genom hela försäljningen och man märker att han verkligen älskar sitt jobb!
    Kan varmt rekommendera Amir till alla som går i sälj eller köptankar!
  • Magnus J
    Magnus J skrev om David Ingemansson en del av Fastighetsbyrån Kista
    David som mäklare är trevlig, professionell och ambitiös. Utmärkt återkoppling och med uppdateringar både innan, under och efter försäljning av min mors dödsbo vilket vi i familjen uppskattat. Otroligt hög servicekänsla och ett väldigt bra personligt bemötande. Vi upplevde även att David gjorde det där lilla extra genom hela försäljningen med bland annat privat visningar, vilket senare resulterade i att han upp fyllde och överträffade våra förväntningar kring hela försäljningen.
  • Christina K
    Christina K skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir är en PROFESSIONELL mäklare! Man behöver inte oroa sig för något då han gör ett fantastiskt arbete.
    TOPPMÄKLARE som levererar resultat.
    Stort tack för allt jobb du gjorde för oss :)
  • Yasemin A
    Yasemin A skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Att jag i en viktig affär kan känna denna trygghet och tillit är obeskrivlig. Suleyman Esenkan området och branschen så oerhört bra och det bästa jag kunde göra var att följa hans råd och bara låta honom sköta affären. Om tillfället uppstår blir Suleyman Esen mitt val igen som mäklare helt utan tvekan. Han är rak, tydlig och extremt lyhörd.
  • Mohamed H
    Mohamed H skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag vill starkt rekommendera min mäklare Robert Kullberg.Professionell, tydlig och engagerad! Lättillgänglig både genom telefon och mail och alltid snabb med att besvara mina frågor och önskemål. Kan verkligen rekommendera honom!
    MVH
    Mohamed Hamdi
    Mohamed H gillar detta
  • Huseyin K
    Huseyin K skrev om Fastighetsbyrån Kista
    Fastighetsmäklaren Suleyman Esen är bäst. Han är väldigt professionell, engagerad och gör ett mycket bra jobb.
  • Mohammed Z
    Mohammed Z skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Mitt första husköp och Amir gjorde det väldigt enkelt för oss. Han var alltid tillgänglig via telefon och mail vilket vi uppskattade väldigt mkt både jag och frugan. Till skillnad från andra som vi stött på var han lugn och hade inga problem med att ge oss betänketid eller tid för att resonera i lugn och ro innan ett besked kom från oss. Han har hjälpt till med saker efter kontraktsskrivningen och varit i nära kontakt med oss. Tack!!
  • sarah s
    sarah s skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir är mycket rutinerad, effektiv och driftig, samt även mycket bra på att ta människor, ödmjuk och trevlig - ett superproffs helt enkelt! Han fick en att känna sig som en riktig VIP-kund från start till slut. Amir gjorde allt väldigt enkelt för oss, skötte allt och delgav oss den information vi behövde samt önskade. Han återkopplade alltid, och snabbt, samt följer upp mail och telefonsamtal. Vill man ha en väldigt smidig och enkel affär så är detta är en mäklare jag verkligen, utan någon som helt tvekan, kan rekommendera alla!
  • Johnie A
    Johnie A skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir gjorde ett kanonjobb, var alltid tillgänglig och skötte allting som ett proffs.
    Nästa gång använder jag Amir igen.
    2016-09-15 Amir D svarar Johnie A
    Hej Johnie, jag tackar för förtroendet! Det var ett nöje att ha dig som uppdragsgivare. Ser fram emot framtida samarbeten!
  • Jake L
    Jake L skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir helped me with my first home purchase. With my abundance of questions and uncertainties Amir went above and beyond to ensure the process was as smooth and trouble free as possible. Highly recommended!
    2016-09-15 Amir D svarar Jake L
    Hello Jake! Thank you for your kind words! I´m so happy to have helped you with your first apartment here in Sweden! Hope you will enjoy your new apartment, and looking forward to a long lasting collaboration. Take care!
  • Vidja N
    Vidja N skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi hade till en början anlitad en annan mäklare från ett annan byrå. Den mäklaren lovade oss en snabb, smidig och bra försäljning till ett högt pris. Men efter att vår lägenhet legat ute på hemnet 2 gånger och vi endast fått ett lågt bud började vi känna panik då vi skulle tillträda vår nya bostad om 3 veckor och vi var tvungna att ha vår dåvarande bostad såld. Genom vänner som tidigare sålt via Gabriella Gerges på Fastighetsbyrån kom jag i kontakt med Gabriella. Jag vill ta upp att det var tydliga skillnader på tjänsterna och mäklarna! Många mäklare lovar guld och gröna skogar vid ett första möte men saknar engagemang under processen. Gabriella la ut min lägenhet till försäljning och fick den såld innan visning på endast några dagar till ett betydligt högre pris än vad den tidigare mäklaren försökt med. Vi kände en otrolig lättnad och kan inte beskriva vår tacksamhet. Gabriella vi vill inte bara ge dig 5/5. Du får en guldstjärna!
  • Lilian
    Lilian skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi är mycket nöjda och glada över att vi valde Gabriella från Fastighetsbyrån. I vårt val av mäklare så utmärkte hon sig bland de andra kandidaterna genom professionalism, ödmjukhet och stor kunnighet om marknaden. Hon bemöter oss som kund med mkt energi, karisma och utstrålning.
  • Sara S
    Sara S skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    En av de mest kompetenta och trevligaste mäklarna jag har träffat - och det har blivit en hel del under åren. Den här gången sålde Amir min mammas lägenhet och gjorde den annars ganska jobbiga processen att sälja en bostad till ett nöje. Pålitlig som få andra och med ett gott humör charmar han såväl säljare som köpare utan att fara med osanningar.
    2016-09-15 Amir D svarar Sara S
    Hej Sara! Wow tack snälla för de vänliga orden! Det var mitt nöje att hjälpa din mor med hennes försäljning! Väldigt glad att vi lyckades få till en så pass lyckad försäljning, speciellt med tanke på att hon köpte innan hon sålde. Önskar henne all lycka i sin nya bostad i Solna!
  • Spiros  M
    Spiros M skrev om Fastighetsbyrån Kista
    - Snabbt, smidigt och proffesionellt, rakt igenom...
    - Fokus på det som är relevant för såväl köpare som säljare / inget onödigt runt omkring.
    - Kom ut riktigt bra / fick snabbt upp stort intresse för objektet.
    - Hela processen tog inte mer än ett par veckor.

Riktigt bra!!!
  • Afsaneh R
    Afsaneh R skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Min erfarenhet av Amir Dehghan och Fastighetsbyrån i Kista är endast positivt.
    Amir gjorde en strålande insats under försäljningen av min lägenhet i Kista.
    Amir var kunnig och alltid anträffbar. Jag är mycket nöjd med den service jag fått och om jag hade andra köp eller försäljning ,skulle jag utan tvekan ,anlita honom som min favorit och enda mäklare. Han är väldigt duktig och kunnig i sitt jobb och jag rekommenderar honom varmt.
    Bra jobbat!!
  • Lana B
    Lana B skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir var en mäklare som jag köpte en lägenhet av. Han är både kunnig i sitt arbete som mäklare samt en väldigt trevlig som person . Kommer definitift att kontakna honom om jag skulle behöva sälja min bostad i framtiden .
    2016-09-01 Amir D svarar Lana B
    Hej Lana! Tack för de vänliga orden! Du är givetvis varmt välkommen att kontakta mig gällande din bostad i framtiden! Ser fram emot framtida samarbeten! Lycka till i nya lägenheten!
  • Dung V
    Dung V skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir är lyhörd och väldigt service minded. En bättre mäklare är svårt att hitta.
    2016-08-31 Amir D svarar Dung V
    Hej Dung! Tack snälla för de fina orden! Och stort tack för ert tålamod, ert förtroende samt ett gott samarbete!! Jag önskar er all lycka med er nya bostad!
  • Hamidreza M
    Hamidreza M skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    En stort tack till Amir som ledda oss att kändes tryggt att köpa vår första lägenhet.
    Amir har alltid varit tillgänglig och har gett en fantastisk service. Han är en mycket engagerad och kompetent mäklare!
    Jag kan inte annat än vara helnöjd.
    2016-08-31 Amir D svarar Hamidreza M
    Hej Hamidreza! Tack själva för att ni har varit så smidiga köpare! Önskar er all lycka i er nya fina bostad och ser fram emot framtida samarbete!
  • Sadin T
    Sadin T skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    En mäklare som Amir växer inte på träd, han har en sån naturlig begåvning som inte går att bekriva. Jag har sålt och köpt några bostäder under mina år och stött på många olika mäklare men en sån fantastisk och proffsig mäklare som Amir har jag inte sätt. Han är väldigt lyhörd och samarbetsvillig och grym på det han gör! Amir är duktig vid både köp och sälj, med andra ord så vet Amir vad han sysslar med och han gör allting helhjärtat det finns inget halvdant hos Amir. Jag är super nöjd och jag rekommenderar honom verkligen! Önskar det fanns fler kunniga mäklare som Kungen Amir!
    2016-08-31 Amir D svarar Sadin T
    Wow Sadin dina ord värmer verkligen! Tusen tack själv för ett gott samarbete! Är väldigt glad över att ni till slut blev nöjda! Önskar er all lycka i framtida bostadsaffärer!
  • Fethawi M
    Fethawi M skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Mycket nöjd med Amir. Han är lyhörd och väldigt service minded. Han får saker o ting att hända och är alltid tillgänglig för sina kunder. Rekommenderar Amir starkt vid både köp och sälj. Trevligt att ha med Amir o göra!
    2016-08-31 Amir D svarar Fethawi M
    Hej Fethawi! Tack själva för att ni har varit så smidiga och seriösa köpare! Nöjet var helt och hållet på min sida! Ser fram emot framtida samarbeten! Grattis till er nya fina bostad!
  • Toly Q
    Toly Q skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Här har vi en kille som vet vad han sysslar med.
    Amir är en riktigt grym mäklare som är väldigt lyhörd till dina önskemål, väldigt kunnig inom sitt område. Han gav mig jättebra tips o råd, och fick sålt på min lägenheten till ett bra pris. / Toly Quach
    2016-08-31 Amir D svarar Toly Q
    Tusen tack Toly för de fina orden, det värmer verkligen att höra att du är nöjd! Visar verkligen att med lite tålamod och bestämdhet så går allt som man vill! Önskar er all lycka i framtiden!
  • Mohammed Á
    Mohammed Á skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Hej
    Jag hade en kung mäklare ,grymt,duktig
    Jag sålde min lägenhet med hjälp av Amir Dehghan och jag vart verkligen supernöjd.
    Tack så jätte mycket Amir .Du e bäst
    2016-08-31 Amir D svarar Mohammed Á
    Tack själv Mohammed för ett gott samarbete! Vad kul att allting löste sig till slut med banken och nya huset! Önskar dig all lycka i framtiden!
  • Michael F
    Michael F skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag är super nöjd med min mäklare, Amir. Han är super bra, duktig, trevlig, hjälpsam och punktlig mäklare samt gör allt möjlig för att lösa mitt situation.
    Det kan jag säga att han är toppen mäklare.
    Jag kan väl rekommendera till er.
    2016-08-31 Amir D svarar Michael F
    Tack snälla Michael för dina värmande ord! Nöjet var helt och hållet på min sida! Härligt att vi till slut lyckades sälja lägenheten för ett bra pris och att du har varit nöjd med hela processen! Önskar dig all lycka i din nya bostad!
  • Julia W
    Julia W skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Süleyman var duktig, han var trevlig och höll vad han lovade. Han var snabb med att återkomma och jag kände mig trygg med honom, min försäljning av lägenhet var i mycket goda händer!
  • Nadja  Y
    Nadja Y skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    En mycket trevlig och kunnig mäklare, vår försäljning gick så bra tack vara Amir som är duktig, mycket engagerad mäklare och framför allt är lätt tillgänglig och hjälpsam.
    Vi kan varmt rekomendera Amir Dehghan ....
    2016-08-31 Amir D svarar Nadja Y
    Tack snälla Nadja för de fina orden! Ni har varit underbara säljare att ha och göra med! Jätteroligt att vi fick till en bra försäljning och att ni vart nöjda! Önskar er all lycka i i er nya bostad!
  • Kristina L
    Kristina L skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    engagerad, kunnig,.................
  • Mojgan V
    Mojgan V skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Är nöjda med honom. .😊😊 han kan sitt jobb .
  • John B
    John B skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag är väldigt nöjd med valet av Süleyman för att sälja min nyproduktion. Även om marknaden blev tuff en period så fick jag ständigt feedback och vi hade en bra och öppen dialog. Jag kan starkt rekommendera honom vid valet av mäklare.
    2016-08-22 Süleyman E svarar John B
    Tusen tack för ditt tålamod. Det kändes riktigt skönt att få ihop affären efter mycket om och men. Det är försäljningar som denna man uppskattar som mest i efterhand. Önskar dig och din familj all lycka framöver!
  • Helene
    Helene skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag fick ett mycket bra bemötande av Gabriella. Hon var engagerad i sin säljares lägenhet, dvs hon var påläst, och kände till området mycket bra. Jag som köpare fick även chansen att titta på lägenheten 2 gånger, mycket flexibelt och tillänglig.
    Hon levde upp till mina mäklarförväntningar. Och jag rekommenderar henne till alla som vill köpa och sälja lägenhet.

Kistagången 19, 164 40 Kista