Fastighetsbyrån Kista

Fastighetsbyrån Kista

I Kista hittar du allt från stadsliv till avkoppling, studenter och ett rikt nöjesutbud. Här hos oss på Fastighetsbyrån arbetar mäklare som känner till området väl och har mångårig erfarenhet. Vi kan skräddarsy våra tjänster efter dina önskemål!

Visste du att vi är marknadens mest anlitade mäklare här i Kista? Det är något vi är stolta över. Om du ska göra en bostadsaffär här och vill ha något riktigt extra ska du kontakta oss. Vi erbjuder allt från kostnadsfria värderingar till råd och hjälp under hela affären.

Läs vad 860 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kista 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    2021-12-02
    Hon var väldigt snäll och hjälpsam, jag hade inga förväntningar men hon var mer snällare och mer hjälpsam än vad jag trodde. Hon var fantastiskt och väldigt trevlig! Jag är så tacksam med min bostad affär.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Konstantin Åström en del av Fastighetsbyrån Kista
    2021-12-02
    Engagerad, kunnig, driven med ett stort fokus på att få kunden nöjd i sin försäljningsprocess.
  • köpte sitt hus med hjälp av Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    2021-11-30
    Bra och proffesionellt bemötande.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    2021-11-28
    Gabriella är professionell, metodisk och alltid lätt att nå. Jag är nöjd med min affär och rekommenderar henne!
    2021-11-26
    Gabriella has treated us really well and made the whole process of buying house simple for us. Highly recommend.
    2021-11-24
    Det var en trevlig bemötande. fick tips och förslag om vilket va bäst samtidigt va konstantin en lyhörd och professionell mäklare
  • sålde sitt hus med hjälp av Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    2021-11-24
    Kunnig, Hjälpsam, Tillgänglig, Trevlig!
    Man är säkert alltid lite oroad
    inför en försäljning men det var helt i onödan!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Konstantin Åström en del av Fastighetsbyrån Kista
    2021-11-24
    Excellent and transparent treatment.

Everything was explained properly and the little detail that was noticed later on was quickly handled by him.

Basically a very good experience for me so far.

Hopefully stays the same until I move in :)
    2021-11-19
    Gabriella is extremely professional and excellent advisor. I will strongly recommend her.
    2021-11-16
    Fin bemötande och utmärkt, fin förklaring , tålamod,
    Jag rekommenderade min kollega att kontakta honom när hon vill sälja huset och köpa lägenhet
    2021-11-16
    She was made a straightforward solution, no delay, no rush and the process was thoroughly under control by her expericnes.
    2021-11-16
    Gabriella was very professional in all her interactions with us and very prompt in responding to queries. Highly recommended!
    • Spånga - Rinkeby
    2021-11-10
    Gabriella har varit lättillgänglig, flexibel och kunnat guida mig genom mitt första bostadsköp så att allt har varit tydligt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    2021-11-10
    Väldigt tillmötes gående, tycker vi hittat en bra bostad och är nöjda med den hjälp vi fått av Jacob
    2021-11-03
    Det var som väntat som alla andra mäklare viktigaste de tänker både på sina egna fördelar och kundens .Gabriella är en omtänksam trevligt människa som lysnar med tålamod o h är duktigt
    2021-11-02
    Trevlig, snabb, lyhörd och proffsig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Hakim Havblom en del av Fastighetsbyrån Kista
    2021-10-31
    Han var entusiastisk och resonabel, och stödde oss i våra idéer.
    2021-10-30
    snabbt, trevligt och professionellt bemötande. Det har fungerat mycket smidigt från en köpares perspektiv
    2021-10-29
    Gabriella gjorde en fantastisk insats! Hon är väldigt kunnig och gjorde en snabb försäljning. Ett stort plus för hennes lättillgänglighet under hela processen och toppen tips vid behov!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Hakim Havblom en del av Fastighetsbyrån Kista
    2021-10-25
    Hakim har varit aktiv och hjälpsam.
    2021-10-20
    Bästa mäklaren! Gabriella är kunnig, professionell, engagerad, lät att få kontakt med och stöttande när man behöver uppmuntras. Hon sålde min lägenhet och jag är mer än nöjd med resultatet. Varmt rekommenderar henne!
    2021-10-17
    Det var jättebra! Allt var tydligt förstås men jag hade ingen tid för att ställa några frågor. Jag kommer kontakta henne och ställa några frågor som jag har i mitt hjärta. Tack så jättemycket för allt
    Zakir
    2021-10-15
    rekommendera varmt henne hon är seriös kunnig trevlig kort sagt ( A+++++)
    2021-10-13
    Konstantin är professionell, lyhörd och kunnig. Jag anlitade honom för att hjälpa mig med lägenhetsförsäljning och det gick hur smidigt som helst. Konstantin lyssnade till mina behov och önskemål samt kom med förslag och råd utifrån mäklarperspektivet som jag uppskattade. Rekommenderar Konstantin varmt om du går i säljtankarna.
    2021-10-11
    Det har varit jättebra att träffa Gabriella. Hon är hjälpsam och trevlig personal.
    Jag rekommenderar gärna mina vänner om de behöver hjälp med att köpa bostad.
    2021-10-10
    Professionell bemötande.
    Gabriella är duktig,punktlig och målmedveten,pålitlig och kundorienterad.
    Tack Gabrielle för en fantastisk insatser
    Mvh saida jama
    2021-10-10
    Gabriella är ärlig och jättetrevlig. Hon besvarade våra frågor och mycket kunnig.
  • Zainollah P
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    2021-10-09
    Han är en trevliga person och hjälpa sam också
    2021-10-08
    Konstantin är dels mycket professionell och dels engagerad och vänlig. jag rekommenderar verkligen Konstantin som mäklare.
    2021-10-08
    Glad och trevlig mäklare. Alltid vänligt bemötande. Hade bra tålamod med mina frågor. Kan jag rekommendera.
    2021-10-08
    Konstantin is soft-spoken person with excellent communication skills. He was always in touch with us throughout the process and made sure we were always in loop. He made sure everything works out smoothly with no hassle for us. He worked very hard to get us the price we wanted. We are very satisfied and content with the service.
    2021-10-07
    Vi haft alltid en jätte bra varm bemötande av Gabriella. Vi haft alldeles från början öppen dialog angående prissättning och marknadsföringen av lägenheten. Gabriella hade en klar bild om hur allt skall gå till och det blev även så. hon överträffat våra förväntningar och fick lägenheten sålt jätte snabbt och vi rekommendera Gabriella starkt.
    2021-10-07
    Ärlig och snabb förhandling! Överföringsprocessen var mycket smidig och jag är mycket nöjd med Gabriellas hantering.
  • köpte sitt hus med hjälp av Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    • Kista - Ärvinge
    2021-10-05
    Utmärkt! Hög rekommenderat. Väldigt trevligt o bra upplevelse med hela processen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    2021-10-04
    Väldigt artig och professionell. Vad jag/vi speciellt uppskattade var hans förklaringar av köpet, eftersom vi köper direkt av en brf och inte tidigare boende. Han överträffade våra förväntningar. Efter en del trassel med SBAB fick vi lånelöfte av Swedbank och därefter har det rullat på bra, också tack vare en tillmötesgående brf.
    2021-10-04
    He was very easy to talk to and answered all questions in a timely manner and had been very helpful with the deal.
    2021-10-02
    Mycket nöjd med Gabriella som mäklare! Bra bemötande och hon lyckades sälja min lägenhet i Tensta.
  • sålde sitt hus med hjälp av Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    • Kista - Ärvinge
    2021-10-01
    Det var jätte bra bemötande av mäklaren
    Vi hade väntat att få priset som vi önskade och det fick vi
    Mäklaren var jätte duktig och jobbade professionellt
    Vi önskar henne all lycka i hennes jobb
  • skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    2021-10-01
    Gabriella är riktigt grym, kunnig & bra kund bemötande.
    2021-09-30
    Det var toppen! 👌
    • Kista Gård
    2021-09-26
    Bra och proffesionellt bemötande, tydlig vid information kring lägenheten och själva köpprocessen
    • Kista Gård
    2021-09-23
    Konstantin hade direkt en väldigt bra energi och positiv inställning till mitt lägenhetssälj. Han var alltid tillgänglig på telefon och hjälpte till med allt jag funderade på! Det bästa med honom är att han känns som en reko människa, inge prestige utan full ärlighet och transparens. Det uppskattade jag enormt!
    2021-09-20
    Gabriella har bemött mig från dag ett, på ett positivt sätt. Jag hade redan då fått information hur försäljningen skulle gå och hon har verkligen överträffat alla mina förväntningar. Hon tog över ansvaret att sköta all försäljning samt pappersarbeten samt kommunikationen med oss var fram till att nya ägarna flyttade in. Hon är en Pärla som förtjänar 6 🌟. Rekommenderas starkt !!!
  • köpte sitt hus med hjälp av Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    2021-09-14
    Blivit faktiskt överraskade. Vi är mycket glada över känna honom. Mycket trevlig, både som person samt vid bemötande. Beskrivit allting för oss. Vi är oerhört tacksamma för allt vad han gjorde för oss. Av hela mitt hjärta önskar honom all lycka till och framgång.
    Mvh, Shaker
    2021-09-11
    Hon är mycket hjälpsam och trevligt
    2021-09-10
    Jag bemöta genom hemnet ,och hade visning
    2021-09-06
    Hej, vi tycker Gabriella Gerges är jätte Duktig, hjälpsam och snäll. Vi har fått tydliga information om bostaden vi köpte. Hon har bra kunskap om sitt jobb. Hon är bäst
    2021-09-06
    Det gick snabbt och smidigt. Inga krångligheter
    • Spånga - Rinkeby
    2021-08-30
    Jag har inte faktiskt inte förvänta mig att ska få så smidig köpt och hjälpt hela resan. Så tacksamma för allt hjälp. Så nöjd. ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
    2021-08-29
    Jag kan varmt rekommendera Gabriella Gerges på Fastighetsbyrån Kista.
    Hon är proffsig, kunnig och samtidigt lyhörd, tillgänglig och hjälpsam.
    Det kändes tryggt och smidigt under hela försäljningsprocessen, från första kontakten till tillträdet.
    Stort tack Gabriella!