Fastighetsbyrån Kista

Kistagången 19, 164 40 Kista — Visa karta

I Kista hittar du allt från stadsliv till avkoppling, studenter och ett rikt nöjesutbud. Här hos oss på Fastighetsbyrån arbetar mäklare som känner till området väl och har mångårig erfarenhet. Vi kan skräddarsy våra tjänster efter dina önskemål!

Visste du att vi är marknadens mest anlitade mäklare här i Kista? Det är något vi är stolta över. Om du ska göra en bostadsaffär här och vill ha något riktigt extra ska du kontakta oss. Vi erbjuder allt från kostnadsfria värderingar till råd och hjälp under hela affären.
Mån-Tor: 09:00-12:00
13:00-17:00
Fre: 09:00-12:00
13:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 524 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kista

• 2019-10-14

Tasios M skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    •Jag har sålt en bostadsrätt I holmingegränd 15 i spånga.
    • Gabriella var trevlig, snäll och förklarade allting. Hon var hjälpsam och visade mig hur lägenheten borde mobleras.
    •Hon motsvarande alla mina förväntningar till 100%. Det var första gång jag sålde en bostad och ville veta alla steg och försäljningsprocessen. Mäklaren gick genom alla detaljer och visade mig klart och tydlig hur det går till
    •Jag hade en fantastisk upplevelse med mäklaren. Hon hjälpte mig att sälja min lägenhet till ett bra pris och tycker att hon är jätteduktig. Läs mer
  • Katarina J

2019-10-13

Katarina J skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Enkelt, smidigt och trevligt bemötande Läs mer
  • Nazanin H

2019-10-09

Nazanin H skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag träffade Robert på några visningar innan jag köpte mitt parhus i Kista. Redan då bestämde jag mig att välja honom som mäklare ifall jag skulle sälja en dag. Det gjorde jag nu! Han var mäklaren som sålde mitt parhus i Kista. Väldigt nöjd med honom. Det kunde inte ha blivit bättre. Jag sålde med förlust, men så är marknaden idag. Han är bäst helt enkelt! Läs mer
  • MONICA S

2019-10-07

MONICA S skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Underbar och professionell hjälp från Gabriella. Vi hade tappat hoppet om att sälja vår lägenhet men när vi fick kontakt med Gabriella gick försäljningen jättesmidigt och bra. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-10-06

Amir Hossein P skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    We could sell our apartment around one month after we put the ad., and after three views. Läs mer
  • Suzanne E

2019-10-03

Suzanne E skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Ett stort tack till dig Gabriella du har gjort ett fantastiskt jobb. Jag är mycket tacksam att du tog dig an vårt uppdraget. En mäklare så professionell, engagerad och med stor kunskap vilket gjorde processen smidig när vi skulle sälja vår bostad. Jag kan varmt rekommendera Gabriella för den som planerar att sälja/ köpa bostad i Kista. Läs mer
  • Aida A

2019-10-01

Aida A skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jeanette har varit en klippa! Snabb, pålitlig och otroligt proffsig. Återkommer alltid snabbt och har varit otroligt hjälpsam i alla delar kring vår lägenhetsförsäljning.

Inte bara har hon mött våra förväntningar men även överlevererat på alla punkter. Hon har god kännedom om området kring Järva och känner sitt klientel väl vilket underlättar i en sån här process.

Rekommenderar Jeanette varmt, hon vann inte bara vårt förtroende utan även vårt hjärta!

/Aida & Felipe Läs mer
  • Abderrahmane M

2019-10-01

Abderrahmane M skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Såldes en bostad
    Blev bemötta av mäklaren väl bra
    rekommenderar varmt Gabriella Läs mer
  • 2019-09-30

Tareq H skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Köpte min lägenhet genom Gabriella som är väldigt duktig och hjälpsam. Rekommenderas! Läs mer
  • Latifa M

2019-09-30

Latifa M skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Gabriella jag tycker hon car kör sig väldigt fint jag rekommendera henne hälsningar latifa Läs mer
  • 2019-09-23

David B skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Sålde min bostadsrätt i Akalla och Robert hade ett professionellt bemötande under hela processen. Han kunde besvara alla mina frågor och lugna min stress genom hela processen. Läs mer
  • 2019-09-19

Nathalie L skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag har sålt min lägenhet med hjälp av Robert Kullberg. Han är en trevlig och professionell mäklare som hjälper till när det gäller allt kring försäljningen av ens bostad. Han svarar alltid fort på mail eller telefon när det kommer till frågor och hjälper en med varje steg i försäljningsprocessen. Jag är mycket nöjd med min erfarenhet och Robert levde upp till alla förväntningar som jag hade. Det fanns ingen fråga han inte kunde svara på vilket kändes bra för mig som säljare. Jag är mycket nöjd med min upplevelse av Robert Kullberg på Fastighetsbyrån Kista. Läs mer
  • Zoryana T

2019-09-16

Zoryana T skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    We had excellent experience buying our first apartment with Jacob Hanna help!

He guided us through out the process and helped to navigate rules of getting home in Stockholm.

Since neither myself nor my husband speaks Swedish, the conversations with seller, mediated by Jacob, were hold in 4 languages, 3 of which Jacob used in fluent manner :)

We are looking forward doing our next sell/buy with Jacob in the future and would highly recommend him to anyone who is looking for broker services. Läs mer
  • 2019-09-12

Ram Mohan B skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    We bought a house.
    He is nice in handling things
    He helped in all the possible ways to my questions.
    Overall we had good experience with Robert. Läs mer
  • 2019-09-11

MALGORZATA L skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Recently, I bought an apartment with Jeanette's help. She is a very professional broker with a lot of engagement. Jeanette is knowledgeable and communicative. I recommend her as a broker to everyone who appreciates things being done fast and smooth. Läs mer
  • 2019-09-10

Eugeniu C skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag köpte ett lägenhet. Mäklaren hjälpe oss väldigt mycket. Läs mer
  • 2019-09-01

Mahshid M skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Sålde en 2.a i Kista. Väldigt professionell, enkel att prata med och väldigt hjälpsam. Duktig på det han gör och jag kände mig trygg. Läs mer
  • 2019-08-30

Zöhre I skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag kände mig trygg och trivs med henne .tack Läs mer
  • ROZBEH O

2019-08-30

ROZBEH O skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jeanette är grym! Väldigt proffesionell men samtidigt supertrevlig. Lätt att göra med, duktig på svara på frågor och uppskattar att hon är bra tillgänglig / lätt att ta kontakt med. 5 stjärnor från mig! Läs mer
  • ALEXANDER E

2019-08-30

ALEXANDER E skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Hjälpsam, duktig, och trevlig.
    Jeanette lyckas med det omöjliga. Jag skulle sälja en lägenhet med kort varsel och Jeanette lyckades!
    Rekommenderar att anlita Jeanette om du har ett svårt uppdrag, då hon klarar det utan problem! Läs mer
  • MALGORZATA G

2019-08-29

MALGORZATA G skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Helt fantastisk mäklare, professionell till 100% samtidigt supertrevlig och lätt att göra med. Vi hade bråttom med försäljningen och när vi träffade Jeanette försäkrade hon oss att hon kommer att sälja den...och det gjorde hon👍Kommer att rekommendera henne till alla. Stort plus för tillgänglighet...svarar omgående , håller ständigt kontakt även när det gäller små frågor. Well done! Läs mer
  • 2019-08-28

Emin A skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Sålde lägenhet men oro då vi köpte med högt pris men med hjälp av Gabriella kom ur affären väldigt nöjda och glada. Kommer anlitas igen vid annan affär, rekommenderas starkt. Snabb och effektiv samt pålitlig. Läs mer
  • 2019-08-21

ARVIN S skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Köpte en lägenhet av Janette och allt gick jätte bra hon svarade på alla mina frågor om lägenheten och skötte allting snabbt och enkelt Läs mer
  • 2019-08-19

NAWRES H skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jeanette är en väldigt pålitlig, duktig samt lyhörd fastighetsmärklare. Mycket engagerad och tydlig . Rekommenderas varmt (: Läs mer
  • 2019-08-19

ERIK FRANCOIS M skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jeanette skötte det exemplariskt på vår försäljning. Allt gick smidigt, snabbt och bra. Mötte verkligen upp våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-08-17

Björn H skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Sålde lägenheten i Akalla och tycker det löstes bra och smidigt för min del. Läs mer
  • 2019-08-15

Sebastian Stanislaw T skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jeanette hjälpte mig igenom både en försäljning och ett köp. Hon har varit hjälpsam, kunnig och anträffbar genom hela processen och jag skulle utan tvekan välja henne igen. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-07-28

Minna P skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi köpte en bostadsrätt. Jag/vi upplevde Gabriella som opartisk , rådgivande, och informativ, professionell mäklare med ett vänligt och fint bemötande. Vi fick ärliga och kunniga svar på våra frågor. Vi kände oss trygga att genomföra köpet. Läs mer
  • 2019-07-18

Tilia P skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Otroligt engagerad, trygg och professionell. Levererade snabbt under tidspress. Läs mer
  • 2019-07-10

Piotr B skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag sålt legenhet på Akalla.
    Hjälpa mig sålt mäklare Jacob Hanna
    Färdighetesbyrå Kista. Jag er mycket glad med hans arbete. Han er snälla i trevlig till kunder.
    Jag vill tacka honom.
    Med vänlig hälsning . PETER Läs mer
  • 2019-07-10

Daniel Y skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Köpte en bostadsrätt och mäklaren va robet kullberg,

Jag blev bemött på en fantastisk sätt och rekommenderar Robert till alla

Köpet och mäklaren utförde allt smidigare än mina förväntningar

Jag kommer hålla kontakten med Robert för framtida köp eller säljes. Läs mer
  • Sakis E

2019-07-05

Sakis E skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    I bought 54sq apartment in kista. It was very fast, easy and without problems. Thank you Gabriella. Läs mer
  • 2019-07-03

Sayed Ruhoullah H skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    De va en jättebra upplevelse och mäklaren var jättesnäll. Kunde inte ha fått bättre service än den jag fick. Helt perfekt! Läs mer
  • 2019-07-02

Lisa B skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Alltid proffesionellt bemötande och snabb med återkoppling! Läs mer
  • 2019-07-01

Hassan H skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vart på visning och köpte min bostad samma dag med hjälp av
    Kunniga Jeanette, snabbt och enkelt. J är hjälpsam och kan sitt jobb. Läs mer
  • Peter P

2019-06-30

Peter P skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    vi sålde ett radhus genom mäklaren Robert Kullberg , o det gick smidigt o jätte bra , Robert har ett fantastiskt bemötande han levde upp till våra förväntningar o lite mer , så vi är jätte nöjda med affären o mäklaren Rober Kullberg .

Med vänlig hälsning, Läs mer
  • 2019-06-30

Hossam C skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Sålde en bostad, det gick snabbt och enkelt precis som mäklaren hade lovat. Läs mer
  • 2019-06-28

Rudy N skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Har tidigare köpt och sålt genom Robert och vet att han alltid ger 110 %. Trevlig och professionellt bemötande har han och uppfyllde alla våra önskemål över förväntan vid försäljningen av vår bostadsrätt.

/Neama Läs mer
  • DESPINA C

2019-06-27

DESPINA C skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Grym mäklare! Väldigt proffesionellt och insatt i sitt jobb. Hjälper dig med allt du behöver. Läs mer
  • 2019-06-23

Sara F skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Sålde sin lägenhet med hjälp av Jeannette. Duktig och proffesionell mäklare som gjorde sitt bästa! Läs mer

Safet S skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Grym på det hon gör och av bästa kvallite Läs mer

Said M skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag har köpt, sålt min bostad.
    Gabriella är duktig och smart mäklare!
    Alltså, hon är bäst! Läs mer

Fayik Y skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Världens bästa mäklare. Sålde min lägenhet på mindre än 1 dag.
    Tack Gabriella.. Läs mer
  • 2019-06-20

Nega A skrev om Fastighetsbyrån Kista
    En otrolig vänlig, hjälpsam och proffs.
    Dessutom han är jordnära, med god kommunikations förmåga. Rekommenderas varmt till andra köpare eller säljare Läs mer
  • 2019-06-20

SUSSAN H skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Gabriella är professionell och får kunden att känna sig trygg. Rekommenderar då hon får jobbet gjort snabbt och effektivt. Sålde en bostad genom henne : ) Läs mer
  • 2019-06-14

Theofilos N skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Väldigt professionell mäklare som har koll på marknaden och kan få bostaden såld snabbt till rätt pris. Läs mer
  • 2019-06-12

Christoffer Ludvig Oscar N skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Det var en bra och tydlig kommunikation under försäljningsprocessen. Läs mer
  • Ibrahim S

2019-06-09

Ibrahim S skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag har köpt och sålt en bostadsrätt genom Gabriella. Hon är en trevlig person och är duktig på sitt uppdrag. Jag upplevde trygghet på båda uppdrag.
    Jag skulle gärna rekommendera henne till andra. Läs mer
  • 2019-06-03

Lena R skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Har både köpt och sålt lgh, mycket kunnig och proffsig mäklare. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-06-03

Said N skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi har haft Robert som mäklare både när det gäller köp och försäljning vid flertal tillfällen.
    Han är uppriktig ger inga falska förhoppningar är bra på att förmedla information.
    Han uppfyller de förväntningar vi har på en mäklare!
    Att vara ärlig, engagerad och inte stressa en affär för att hoppa på nästa… Läs mer

Kistagången 19, 164 40 Kista