Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Rinkeby-Kista Kista Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Kista

Fastighetsbyrån Kista

Kistagången 19, 164 40 Kista — Visa karta

I Kista hittar du allt från stadsliv till avkoppling, studenter och ett rikt nöjesutbud. Här hos oss på Fastighetsbyrån arbetar mäklare som känner till området väl och har mångårig erfarenhet. Vi kan skräddarsy våra tjänster efter dina önskemål!

Visste du att vi är marknadens mest anlitade mäklare här i Kista? Det är något vi är stolta över. Om du ska göra en bostadsaffär här och vill ha något riktigt extra ska du kontakta oss. Vi erbjuder allt från kostnadsfria värderingar till råd och hjälp under hela affären.
Mån: 08:30-17:30
Tis-Tor: 08:30-18:00
Fre: 08:30-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 607 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kista

• 2019-01-12

Jolanta T skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Gabriella hjälpte oss att sälja vår bostad i Kista. Hon var den effektivaste person jag har sett, hon tog inte någon tid i anspråk i onödan. Mycket professionell, gav konkreta råd, som vi följde och det har ökat intresse hos de potentiella köparna. Vi har fått högre pris än vi trodde. Allting var väl organiserat och förberett. Det är rena nöje att samarbeta med en sådan person. Även våra grannar anlitade henne och var mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-01-12

Guler A skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi har valt Gabrielle inför att köpa och även att sälja vår lägenhet av följande egenskaper som hon har;
    Pålitlig,
    Ärligt,
    Har kunskap och leverar i god tid. Läs mer
  • 2019-01-10

Leif I skrev om Fastighetsbyrån Kista
    Hela affären kunde ej ha blivit bättre, snabbhet, smidighet. Läs mer
  • Hamza Y

2018-12-28

Hamza Y skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Sålde min lägenhet nyligen och hade Suleyman till hjälp.
    Jag överlät allt i hans händer och kände mig trygg hela vägen.
    En smidig och snabb affär där både säljare och köpare blev nöjda, tack vare suleyman! Läs mer
  • 2018-12-17

Tomas N skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi har sålt ett radhus i Kista. Jacob Hanna är en trevlig och skicklig mäklare. Han känner väl till trenderna på den lokala fastighetsmarknaden. Ett särskilt plus är att Jacob är flerspråkig. Hans kunskaper i arabiska var en förutsättning för vår försäljning. Läs mer
  • Jean-Robert N

2018-12-14

Jean-Robert N skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Upplevde Jacob som en seriös mäklare. Snabb på att svara och fanns med under hela processen. Läs mer
  • 2018-12-12

Cristian Jesus Segura T skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    She was professional and helpful :) Läs mer
  • 2018-12-06

Egon H skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Hon svarade snabbt på våra frågor ochvar allltid vänlig. Läs mer
  • Caroline B

2018-12-05

Caroline B skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Otroligt proffsig och noggrann mäklare. Hon förmedlade ett hus till oss och vi är väldigt nöjda med hennes bemötande. Läs mer
  • 2018-12-03

Balakumar P skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Suleyman is very professional in explaining things very patiently even though we don't understand english. We are very happy of his work. Läs mer
  • 2018-12-02

Nora H skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Robert hjälpte mig med försäljning av min bostad. Det gick väldigt smidig och bra. förutom att Robert är en proffesionell mäklare och kan sitt jobb är han väldigt omtänksam och trevlig.
    vi rekommenderar stark att anlita Robert till båda försäljning och köp Läs mer
  • 2018-12-01

Egon H skrev om Fastighetsbyrån Kista
    Ganska dyrt arvode men bra utfört Läs mer
  • 2018-11-22

Finn J skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jacob hjälpte mig sälja min lägenhet på ett proffsig och smidigt sätt. Överträffade minna förväntningar på alla punkter. Läs mer
  • 2018-11-15

Zeeshan k skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag köpte och sålde ut min lägenhet inom en vecka med mina egna önskemål. Jeanette är mycket bra att kommunicera och hantera allt dokument på rätt sätt. Jag kommer higly rekommenderat henne om du köper eller säljer kommer du aldrig att missnöjd. Läs mer
  • 2018-11-15

Mohammad amdad ullah C skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    I have sold my property though Robert. Really helpful person. Best broker in the area. Läs mer
  • Mariseh J

2018-11-09

Mariseh J skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jaeanette hjälpte mig sälja min radhus .jag är mycket tacksam för hennes bemötande o snabbhet. allt gick enligt min önska mål. Läs mer
  • 2018-11-05

Fredrik E skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Oerhört nöjd med Jacob! Väldigt hjälpsam och pedagogisk, utmärkt för en förstagångsköpare! Läs mer
  • 2018-11-03

Karolina B skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Sålde min lägenhet nyligen och hade Jeanette till hjälp.
    Jag överlät allt i hennes händer och kände mig trygg hela vägen.
    En smidig och snabb affär där både säljare och köpare blev nöjda, tack vare henne! Läs mer
  • 2018-11-02

Sami Ahmed A skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Det bästa med Jacob är hans ärlighet. Han är ärlig även om det missgynnar honom eller hans företag, för kundens bästa Läs mer
  • Laura v

2018-10-31

Laura v skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi köpte parhus. Vi är så nöjda. Jeanette var jätte trevligt, hjälpsam och proffesionellt. Hon svarade snabbt på telefon och mail och har hjälpt oss att få en personligt visning var hon berättade allt som vi undrade över. Hon förklarade allt super bra tydligt och klart så att vi kände oss lugnt och tryggt. Jag säker rekommenderar Jeanette!! Läs mer
  • Basem A

2018-10-30

Basem A skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag har köpt en lägenhet och mäklaren Süleyman hjälpte mig mycket. Han är duktig på att visa lägenheten och förklara allt om lägenheten.

Süleyman höll mig uppdaterat med alla information och händelse igenom hela processen.

Stort tack för hjälpen Läs mer

Ali M skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Hon är fantastisk bra mäklare tycker jag Läs mer

Gabriela M skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Suleyman är alltid snabb att svara på sms, telefon samtal eller email. Hans rådgivning verkar fungera jätte bra och han är bra på att lyssna till kundens behov. Jag både köpte och sålde min 3a med Suleymans hjälp och jag skulle rekommendera honom till andra kunder. Läs mer

Tahsin A skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Suleyman är en mycket bra mäklare och vi är mer än bara nöjda! Vi fick vår lägenhet såld på så kort tid. Han är mycket professionell och vi kände oss lugna hela tiden. Rekommenderar honom starkt till alla som vill sälja. Läs mer
  • 2018-10-28

Sunil B skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Sålde lägenhet i Kista . Robert var rak på sak och informerade allt i god tid så att vi kunde fatta rätt beslut. Läs mer
  • Caroline B

2018-10-24

Caroline B skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi anlitade Jacob i samband med försäljning av vår lägenhet. Det blev en snabb affär som överträffade våra förväntningar. Otroligt proffsig mäklare. Vi kommer att anlita honom igen när det är dags att flytta nästa gång! Läs mer
  • Bengt W

2018-10-23

Bengt W skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Hade Jacob som mäklare och det samarbetet har funkat perfekt.
    Han åtog sig uppdraget trots att det fanns en gräns för vad jag var villig att sälja för med risk för att inte få täckning för sina kostnader. Nu gick det vägen så Fastighetsbyrån fick sin beskärda del. :) Läs mer
  • 2018-10-19

Mohammad amdad ullah C skrev om Fastighetsbyrån Kista
    Robert is the best broker in the area. Very helpful person. I strongly recommend him. Läs mer
  • 2018-10-12

Tobias M skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Süleyman är en klippa!

Köpte mitt förra boende genom honom för många långa år sedan och har haft i alla fall årlig kontakt sedan dess. När det kom till försäljning var Süleyman dessvärre inte tillgänglig men hjälpte mig komma i kontakt med en kollega som hjälpte mig med allt från start till mål. Läs mer
  • 2018-10-10

Gunnar A skrev om David Ingemansson en del av Fastighetsbyrån Kista
    David har visat ett stort engagemang under hela försäljningen. Det jag uppskattar mest är Davids snabba återkoppling och att han hela tiden är tillgänglig. Mitt val av mäklare har känts rätt ända från start till mål. Jag har redan rekommenderat honom till vänner och bekanta som går i säljtankar.

Allt gott!

/Gunnar Läs mer
  • 2018-10-09

Elin M skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi är mycket nöjda med Suleyman Esens arbete med att förmedla vår lägenhet. Försäljningen gick över förväntan. Vi kan varmt rekommendera honom vidare! 🙂 Läs mer
  • 2018-10-03

Christian D skrev om David Ingemansson en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi sålde vår bostadsrätt i Kista och trots en utmanande marknad kom det många spekulanter på våra visningar. David gjorde ett gediget arbete under hela processen och höll oss regelbundet informerade och uppdaterade. Läs mer
  • 2018-10-03

Stockholm33 T skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Grymt bemötande återkopplar lyhörd smidig.rekommenderar starkt både som köpare och säljare. Läs mer
  • Frida E

2018-10-02

Frida E skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Supertrevlig, tydlig och snabb på att svara på mail/i telefon om man undrade något. Rekommenderar! :) Läs mer
  • 2018-10-01

Björn Axel Roland N skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Parhus!Robert var engagerad och tillgänglig under hela processen! Läs mer
  • 2018-09-27

Aravind D skrev om David Ingemansson en del av Fastighetsbyrån Kista
    He is very friend and helping person always Läs mer
  • Saleh E

2018-09-26

Saleh E skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Köpte lägenhet,hon är jätte snäll och hjälpsam.Hon fixa allt så snabb och bra planering och man behöver inte göra nån ting bekväm jobbar med ,förklara allt,
    Hon göra allt retvis ,jätte kul att arbeta med henne.
    Tack jeanette Läs mer
  • 2018-09-25

Milan B skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Sålde lägenhet i Tensta, väldigt bra kommunikation med mäklaren.
    Väldigt bra mäklaren, varmt rekommenderar. Läs mer
  • 2018-09-25

Ella A skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi sålde en 4:a på porkala och han var vår första val som mäklare. Han var mycket samarbetsvillig, trevlig och hjälpsam. Han fanns tillgänglig alltid och gav oss en bra säljupplevelse. Vi fick även råd och hjälp om annat vilket inte ingick i hans uppgifter. Bra servicekänla. Läs mer
  • 2018-09-24

Maryam M skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag har salt min lägenhet och Gabriella var mäklaren.Allt gick bra och jag var jätte nöjd. Hon är trevlig ,hjälpsam,duktig på sitt jobb. Läs mer

Ali A skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag sålde ett lagenheten via honom ,och jag tycker spontant att han va en av bästa mäklare som jag har träffat , trevligt ,, riktgt någan med införmatin till kunden ,, ärligt ,, kämpa hård för att Kuba sälja projekten ,,och väldigt snäll .

Hälsning ,

Ali Alduraiee Läs mer

Ana B skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag träffade när har köpt för att fixa alla papper. Läs mer

Ola C skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Mycket bra. Vi har både köpt lgnh och sålt lgnh via Robert. Rak objektiv kommunikation vilket värdesätts
    Klockrent! Läs mer

Joakim H skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Saklig, kunnig och tillgänglig! Rekommenderas varmt! Läs mer

Madeleine W skrev om David Ingemansson en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag köpte en bostadsrätt på 65 kvm innan officiell visning i Akalla.

Då jag tidigare hade köpt en lägenhet via en annan mäklare hos Fastighetsbyrån där jag inte kände mig helt nöjd var jag något tveksam inför denna affär till att börja med, men så fort jag träffade David lyckades han vända den känslan och jag kände mig helt trygg och nöjd under hela köpet och även nu i efterhand.

Det var alltid lätt att få kontakt med David när jag hade frågor och när jag bad om en till visning för att mäta lägenheten så bokade han in den på rekordtid och väntade tålmodigt när jag tog alla mått.

Han var även generös med att tillhandahålla kontakter, både till kontakter han hade på banken och till installatörer av brebandsuttag och dylikt.

När det blir dags för oss att flytta till större kommer jag garanterat be David att sköta affären. Läs mer

Teresa F skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi har sålt 3 st lägenheter med hjälp av honom.
    Mycket trevligt och professionellt bemötande.
    De såldes under ganska "svåra" tider så priset blev lägre än förväntat. Det var dock inte på något sätt mäklarens fel.

Jag skulle jätte gärna använda mig av hans tjänster igen om behpvet uppstår. Läs mer

Yousaf W skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Hon höjde mina förväntningar och sen överträffade de. Toppen helt enkelt! Läs mer

Shahin G skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Gabriella sålde min lägenhet i Kista.
    Gabriella var snabb men samtidigt exakt och proffesionell.
    Jag kommer definitvt samarbeta med henne igen.
    Rekommenderas stark!
    Toppmäklare! Läs mer
  • Lena N

2018-09-17

Lena N skrev om David Ingemansson en del av Fastighetsbyrån Kista
    David har hjälp mig att sälja en lägenhet för ett dödsbos räkning. Han var oerhört hjälpsam, professionell och trevlig. Framför allt uppskattade jag att han hela tiden informerade mig om vad som var på gång. Han kan sitt område väldigt väl. Läs mer
  • Javad P

2018-09-15

Javad P skrev om David Ingemansson en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag vill verkligen rekommendera David Ingemansson som jag fick hjälpa av vid min lägenhetsköp.
    David är extremt professionell och väldigt trevlig. Han är aktiv och håller en uppdaterad löpande under hela processen. Bara toppbetyg!! Läs mer

Kistagången 19, 164 40 Kista