Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Rinkeby-Kista Kista Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Kista

Fastighetsbyrån Kista

Kistagången 19, 164 40 Kista — Visa karta

I Kista hittar du allt från stadsliv till avkoppling, studenter och ett rikt nöjesutbud. Här hos oss på Fastighetsbyrån arbetar mäklare som känner till området väl och har mångårig erfarenhet. Vi kan skräddarsy våra tjänster efter dina önskemål!

Visste du att vi är marknadens mest anlitade mäklare här i Kista? Det är något vi är stolta över. Om du ska göra en bostadsaffär här och vill ha något riktigt extra ska du kontakta oss. Vi erbjuder allt från kostnadsfria värderingar till råd och hjälp under hela affären.
Mån-Ons: 08:30-17:30
Tor: 08:30-18:00
Fre: 08:30-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 552 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kista

• Adis B
    Adis B skrev om Fastighetsbyrån Kista
    Rekommenderas starkt! Bemötandet var i toppklass och Mäklaren var ett riktigt proffs levererade trots en skakig marknad. Man får verkligen valuta för pengarna!
  • Victor R
    Victor R skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Försäljningen av min lägenhet gick väldigt snabbt och smidigt! Amir var väldigt engagerad och såg till det hela från början till slut med noggrann uppsikt till varje detalj! Rekommenderar starkt!
  • Amila M
    Amila M skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag var jätte orolig inför försäljningen eftersom markanden är inte den bästa för försäljningen för tillfälle. Jeanette kändes jätte trygg. Hon är kunnig, ärlig och lyssnar. Hon är professionell och svarar på alla frågor.Rekommenderar henne starkt!!!
  • Arman P
    Arman P skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Med Amir som mäklare får man inte bara en mäklare utan även en vän. Han har en stor passion för sitt jobb och gör det på ett fantastiskt sätt. Har både köpt och sålt vår bostad med hans hjälp och skulle aldrig tveka om att vända oss till honom igen. vi har känt Amir sedan vårt första bostadsköp vilket var för ca 7 år sedan. Amir har erfarenhet samt stort socialt nätverk. Han har hjälpt oss med försäljningen under svår perioder. Han kan leverera när som helst oberoende av bostads marknaden. Rekommenderar Amir starkt.
    2017-11-13 Amir D svarar Arman P
    Tack Arman för dina vänliga ord, det värmer otroligt mycket en kylig dag som denna. Har varit ett nöje att ha er som säljare och vän under alla dessa år! Önskar er stort lycka till i nya huset! Och vi ses på galan 2:a december!
  • Alexandra E
    Alexandra E skrev om David Ingemansson en del av Fastighetsbyrån Kista
    David är en mycket proffesionell mäklare som verkligen har mycket erfarenhet och vet vad han pratar om. Han är alltid extremt trevlig och tillmötesgående, svarar alltid när man försöker nå honom oavsett tid.
    Han har varit väldigt stöttande och förklarat varenda process genom försäljningen så att man har koll på allt och känner sig trygg.
    Är supernöjd med David som mäklare! Han gjorde ett toppenjobb! Rekommenderar honom starkt!
  • Faraz R
    Faraz R skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi hade kontakt med flera mäklare innan vi träffade Amir. Vi är jättenöjda att vi valde Amir. Han har stor kunskap, proffsigt bemötande och flexibel att möta våra önskemål. Amir är driven och hjälpsam. Förutom att han hjälpte oss att sälja vår bostad var han även engagerad i att hjälpa oss att hitta en ny. Jag och min sambo rekommenderar starkt att ta hjälp av Amir vid bostadsförsäljning!
    2017-11-13 Amir D svarar Faraz R
    Tusen tack Faraz för de fina orden! Uppskattas enormt! Vi hörs när det närmar sig deklarationen, och stort lycka till med ert nya köp!
    Faraz R gillar detta
  • Lena S
    Lena S skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jeanette har en utomordentlig förmåga att sätta kunden i fokus.
    Hon är väldigt kunnig och duktig på det hon gör. Vid fastighetsaffär är man alltid orolig men tack vare Jeanettes kompetens och det förtroende hon inger så gick affären väldigt bra. Vi var både nöjda med priset och nöjda med hennes kundfokus.
  • Desawit T
    Desawit T skrev om David Ingemansson en del av Fastighetsbyrån Kista
    Kom i kontakt med David via Swedbank i samband med att jag begärt  ett lånelöfte. David hade redan från första mötet ett gott bemötande men framförallt visade han ett jätte stort engagemang under hela försäljningsprocessen. Han var alltid tillgänglig  och besvarade alla frågor och funderingar som då fanns kring försäljningen . Genom hela processen framgick det tydligt att David som mäklare har kunskap och erfarenhet inom sitt fält . Är super nöjd👍👍
  • Monalisa B
    Monalisa B skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Suleyman Esen är en utomordentlig fastighetsmäklare som gör allt han har utlovat. Han är professionell, ärlig och kunnig i sitt utförande. Kan rekommendera Suleyman till alla som skall göra den största affären i livet, och sälja din bostad. Man behöver någon man kan lita på och som alltid gör sitt yttersta för att alla ska parter ska vara nöjda.
  • Lena K
    Lena K skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Fantastiskt bemötande. Ska jag köpa något i Kista så kontaktar jag Suleman Esen
  • Joakim S
    Joakim S skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Har bara positiva erfarenheter av Suleyman som mäklare. Ett mycket professionellt bemötande och ett genomförande av försäljningen som är utöver det vanliga.
    En fenomenal fingertoppskänsla för prisnivå och hantering av budgivarna. Alltid nåbar och återkopplar regelbundet. En mäklare i toppklass!
  • Linn S
    Linn S skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jacob Hanna skötte köper av min nya lägenhet väldigt bra och såg till att överlåtelsen gick supersmidigt.
  • Siamak I
    Siamak I skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Gabriella skötte alla steg i försäljningen exceptionellt! :)
  • Kerstin E
    Kerstin E skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag tycker att vi fick ett pålitligt och engagerande bemötande.
  • Johan B
    Johan B skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Mkt professionellt och bra. Süleyman är kunnig och hanterar de frågor man som säljare har på ett utmärkt bra sätt. En mäklare som varmt rekommenderas.
  • Johan F
    Johan F skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Bemötande och allt kring försäljningen av min lägenhet, jättebra, kan inte bli bättre.
  • Aleksandra T
    Aleksandra T skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Trevlig bemötande,skulle rekommendera Süleyman till alla.
  • Marcus D
    Marcus D skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Grym mäklaren!
    Från första besöket till avslutningen så har han varit väldigt duktig och professionell.
    Kan verkligen rekommendera honom till andra!
  • Sanna L
    Sanna L skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    En otroligt duktig säljare som värnar om sina kunder! Otroligt nöjd med honom!
  • Denice Rukiye T
    Denice Rukiye T skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    En väldigt duktig och framförallt genuin mäklare! Rekommenderar starkt!
  • Hedieh S
    Hedieh S skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir har varit min mäklare i några år då jag både sålt och köpt med honom. Jag är så nöjd som man kan bli. Han är driven, professionell och engagerad. Man kan nå honom vilken tid och dag som helst, vilket är en trygghet. Inga frågetecken under processen, utan han är lätt att ha och göra med, därför kan jag varmt rekommendera Amir. Han slog dessutom mina förväntningar med hästlängder. Utan tvekan Kistas bästa mäklare! Tack Amir för allt, vi hörs vid nästa bostadsaffär!
  • chris s
    chris s skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jeanette Boghos är en superstar in min värld!
    Jag var orolig innan försäljning, om hur saker skulle gå till… men Jeanette var så kunnigt, så omtänksam. Hon var väldigt proffsig, hon har hjälpt mig igenom att förklara, och alltid vara tillhands. Hon är väldigt kunnig, och ärlig!
    Tillit och service mind var väldigt viktigt för oss, och Jeanette får 10/10
    Jättetrevligt samarbete, jag rekommenderar henne starkt!
  • Robert O
    Robert O skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Süleyman var lätt att ha att göra med, snabb på att uppdatera mig efter visningar och under budgivning. Snabba svar när jag hade någon fråga.
    Han gav ett engagerat intryck och fick till en affär som kändes bra.
  • Seyed Arash S
    Seyed Arash S skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Behjälplig och tillmötesgående vid hela processen.
  • Hanolia I
    Hanolia I skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Det var rakt på sak, tydligt och konkret. Snabb hantering av mitt ärende, och ärliga svar på mina frågor. Jag är jättenöjd med det bemötandet jag fick av Süleyman.
  • Ramazan G
    Ramazan G skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Trevlig och extremt kunnig mäklare!
  • Mina N
    Mina N skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Süleyman was extremely helpful. He was responding to all our questions and requests right away and made it very easy for us.
  • Ashima B
    Ashima B skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi har både köpt och sålt genom Robert och han har alltid visat stort engagemang, professionalism, kunskap om området samt fått oss att känna oss trygga både som köpare och säljare. Robert har alltid överträffat våra förväntningar och är otroligt noggrann. Sist men inte minst...supertrevlig!
  • Budtree K
    Budtree K skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi vill tacka Gabriella för hennes proffessionalitet! Hon har varit tydlig med sitt uppdrag från början till slutet, framfört våra och även köparnas önskemål och krav. Rekommenderar henne varmt för de som vill anlita en seriös och tillgänglig mäklare!
  • Selwan R
    Selwan R skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Duktig mäklare som gör sitt jobb
  • Mikael V
    Mikael V skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Gabriella fick en tuff uppdrag - att sälja en lägenhet på 1 månad. Hon arbetade snabbt och var ärlig och saklig. Hon var alltid nåbar vilket kändes väldigt bra. Processen gick smidigt och lägenheten såldes till ett pris som jag var nöjd med. Positivt var oxå att hon tog egna initiativ och gav det lilla extra för att hitta rätt köpare som jag tror oxå komner att bli nöjd med köpet.
  • Alex
    Alex skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi kontaktade Gabriella baserat på omdömen på Reco men också av andra anhöriga som anlitat henne. Hennes facit talar för sig själv. Hon är rak, ärlig, tillmötesgående och alltid anträffbar. Hon gjorde en toppnotering av våran lägenhet trots sämsta tänkbara omständigheter (tre likadana lägenheter ute på marknaden, lägre kvm-pris, renoverade kontra våran orenoverade).

Vi har visserligen inte varit i kontakt med någon annan mäklare inom Kista-området men finner ingen som helst anledning att titta på konkurrenter.
  • Martina J
    Martina J skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jeanette är proffsig, kompetent och har trevligt bemötande. Vi fick tydlig information löpande genom hela processen samt snabb återkoppling. Vi kan varmt rekommendera henne.
  • Linda N
    Linda N skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag är jättenöjd med Jeanette!
    Hon höll mig hela tiden informerad om vad nästa steg skulle vara och svarade på alla min frågor.
    Hon är ödmjuk, hungrig och kunnig. Vilket är väldigt bra egenskaper för mig som skulle sälja.
    Hon fick ett bättre pris än jag hade hoppats på och affären gick fort. Samma vecka som visningarna skrevs kontraktet. Snabb, smidigt och proffsigt! Så jag är väldigt nöjd!
  • Linda n
    Linda n skrev om Fastighetsbyrån Kista
    Min mäklare var kunnig och väldigt bra på återkoppling. Hon jobbade hårt för att få ett bra pris på lgh. Kunde inte vara nöjdare.
  • Jura R
    Jura R skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Med Amir som mäklare får man inte bara en mäklare utan även en vän. Han har en stor passion för sitt jobb och gör det på ett fantastiskt sätt. Har både köpt och sålt vår bostad med hans hjälp och skulle aldrig tveka om att vända oss till honom igen!
    2017-11-13 Amir D svarar Jura R
    Jura min vän, det har varit ett nöje och ära att ha er som både köpare och säljare! Ser fram emot att hjälpa er nästa gång med ert fantastiska hus!
  • Hanna A
    Hanna A skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Toppen nöjd med Amir som mäklare. Professionell, ärlig och väldigt trevlig. Bra bemötande från start då vi både köpt bostad samt sålt vår bostad via honom. Amir är tillmötesgående och alltid tillgänglig vid frågor eller funderingar oavsett dag och tid. Letar ni en toppmäklare så rekommenderar jag Amir!
    2017-11-13 Amir D svarar Hanna A
    Bästa Hanna! En softare säljare får man som mäklare leta efter! Stort grattis till ert fantastiska hus och till en lyckad försäljning! Ser fram emot nästa gång det är dags!
  • Hani A
    Hani A skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi är väldigt nöjda med Amir
    Vi kunde nå honom på sms och samtal oavsett tid och dag.
    Bra samarbete, lyssnade på våra förslag och tillämpade det och kom med egna förslag som var väldigt bra.
    Var alltid positiv och driven när det kom till försäljning av våran bostad.
    Bra återkoppling på hur vi skulle gå vidare med försäljningen och planeringen.
    Hade bra koll på alla datum som var inbokade och alltid i tid.
    Vi rekommenderar Amir och skulle anlita honom igen om vi någonsin skulle sälja en till bostad.
  • Nazanin S
    Nazanin S skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Robert är bästa mäklaren som jag har träffat någonstans. Han har bra bemötande, trevlig, kunnig och smart på sitt arbets roll. Det bästa är man får alltid rätt information från honom när man ska sälja eller köpa! Jag rekommenderar värmt honom.
    Värmt hälsningar / Nazanin
  • Tina W
    Tina W skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Robert Kullberg skötte min lgh försäljning proffsigt, snabbt och bra.
    Höll mig alltid uppdaterad vad som hände.
    Han är trevlig, samarbetsvillig, tydlig och hjälpsam. Kände att jag kunde ringa och Smsa när jag ville. Kunde ställa vilka frågor som helst.
    Kan varmt rekommendera honom.
    /Tina Wall
  • Essi B
    Essi B skrev om Fastighetsbyrån Kista
    Vänligt, tillgängling och sakkuning.
  • Wesam M
    Wesam M skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Mycket proffisionell, hjälpfull och trevlig mäklare.
    Snabb på att svara på alla frågor man kan ha.
    Jag rekommenderar henne varmt till alla som söker boende.
  • Hevi
    Hevi skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag är riktigt nöjd med försäljningen av min bostad och Amir som mäklare. Han vet definitivt vad han sysslar med, oerhört professionell, lyhörd och engagerad. Jag rekommenderar Amir starkt till alla som vill sälja/köpa bostad, väldigt tillmötesgående, alltid tillgänglig samt supertrevlig.

Tack för ett fantastiskt samarbete och en otroligt bra service!
  • Eylem A
    Eylem A skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jeanette är en pärla i mäklar branchen.
    Mycket gott samarbete!
    Som kund vid försäljning så är det mycket som händer på kort tid, känslor och tankar snurrar runt i huvudet på en. På budgivning blir man glad ena stunden och orolig den andra men hennes professionelitet och kunskap inom sitt yrke kunde Jeanette balansera det blandningen på ett korrekt sätt och vi kände oss alltid välbemött
    Tack!! för att du fick oss att uppleva en bra försäljning av bostaden. Bra jobbat👍

Rekomenderar stark! !
  • Golan M
    Golan M skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Fantastisk mäklare. Som köpare har vi blivit bemötta jättebra och med en hög nivå på servicen.
    Jag rekommenderar starkt Süleyman till alla som är i sälj/köpartankar.
  • Inge N
    Inge N skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Robert är en mycket kunnig och samarbetsvillig person. Han är påläst och engagerad genom hela försäljningsprocessen. Vi använde honom även som "bollplank" när vi köpte den nya fastigheten.
    Vi kan varmt rekommendera honom.
  • Hiam A
    Hiam A skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    En professionell, ärlig, kunnig och jätte trevlig mäklare. Han var rak på sak och skötte affären på ett väldigt smidigt och proffsigt sätt. Jag är väldigt nöjd med honom som mäklare och rekommenderar honom starkt för sitt bra rykte och ambition.
  • Mustafa D
    Mustafa D skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    En super trevlig och duktig mäklare som jobbar stenhårt och effektivt. Tack för att du hjälpte oss och få vår första lägenhet ! 💯

En nöjd köpare!
  • Tommy P
    Tommy P skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Proffsig inställning från första mötet, väldigt kunnig om förutsättningarna i området, tog tag i försäljninsprocessen direkt och hade en plan vad jag som säljare skulle göra och inte göra. Alltid tillgänglig och alltid trevlig inställning till mina frågor. Proffsigt! Finns inte så mycket mer att säga, ska ni sälja ert hus eller lägenhet så vänd er till Amir Dehghan

Mvh Tommy
  • Turgay Ve Fatma Y
    Turgay Ve Fatma Y skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Behjälplig rättvis mäklare för båda köpare och säljare.

Kistagången 19, 164 40 Kista