Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Rinkeby-Kista Kista Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Kista
Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Kista
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Kista

Fastighetsbyrån Kista

Kistagången 19, 164 40 Kista — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Kista och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.
Öppet just nu
Mån-Ons: 08:30-17:30
Tor: 08:30-18:00
Fre: 08:30-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 453 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kista

• Tolga Y
    Tolga Y skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Kan varmt rekommendera Suleyman. Suleyman fick vårt fulla förtroende under försäljningen och skötte det exemplariskt. Med sitt lugn och professionella bemötande skötte han allt medans vi bara tittade på.

Väldigt kompetent och duktig mäklare som hela tiden informerade oss vilket gjorde att vi kände oss i trygga händer. En ambitiös och ärlig mäklare som hade rätt i allt han sa. Vi är supernöjda med vår försäljning och samarbete med Suleyman!
  • Rita ?
    Rita ? skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Kan rekommendera Süleyman Esen på det varmaste, mycket lyhörd, gav snabb respons. Lycka till i framtiden!
  • Khaled A
    Khaled A skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag valde att sälja min bostadsrättslägenhet med hjälp av Robert Kullberg, och jag var grymt nöjd från att jag träffade honom första gången tills att vi skrev avtal med köparen.
    Robert är påläst , driven och har ett grymt engagemang .Han överträffade mina förväntningar både med upplägget och slutresultatet.
    Rekommenderas starkt .
    Världsklass
  • Jonathan Kenneth H
    Jonathan Kenneth H skrev om David Ingemansson en del av Fastighetsbyrån Kista
    David has proven to be an excellent and extremely professional Maklare during the time we worked with him during the sale of our property. He has an impressive list of contacts and was able to find a buyer for our property at very short notice.
    David is a very calming influence and filled us with confidence throughout the whole process. He put us at the forefront of the whole process and was willing to help with any questions we may have had.

Overall, I would highly recommend David!
  • Soheil K
    Soheil K skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Professionell och effektiv mäklare som har öga för detaljer, 4e gången vi samarbetar med Sulle inom familjen för köp/sälj inom kista. Återkopplar och är ständigt hjälpsam, vilket är väldigt betydande. Kan varmt rekommendera honom.
  • Nusmir Nucho T
    Nusmir Nucho T skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Hej,

Kan varmt rekommendera Suleyman Esen. Det är en väldigt ambitiös, förtroendeingivande och kompetent mäklare. Vi är nöjda med den kontakt vi hade med honom före-, under- och efter försäljningen av vår bostadsrätt, då han genom sitt agerande ingav oss trygghet samt att han var realistisk och inte likt många andra mäklare som lovar sådant de inte kan hålla. Detta, bland annat, gjorde att vi upplever Suleyman Esen vara en pålitlig mäklare.
  • Alexandra
    Alexandra skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Det är alltid lite nervöst att sälja en lägenhet, men vi kände oss väldigt trygga med Amir. Han var proffsig, det var lätt att få kontakt med honom och vi fick alltid ett snabbt svar på alla frågor. Amir ansträngde sig verkligen för att ge oss den bästa servicen och matcha oss med rätt köpare. Det märks också att han verkligen trivs med sitt jobb - då blir resultatet bra. Vi är väldigt nöjda och skulle inte tveka att anlita Amir igen.
  • Mikael M
    Mikael M skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag rekommenderar starkt Amir Dehghan. Det var första gången vi sålde en lägenhet, så vi hade många nervösa frågor. Alla besvarade Amir med ett stort leende. En bra mäklare matchar rätt säljare med rätt köpare. När vi skulle sälja så ansträngde sig Amir till det yttersta för att hitta rätt köpare åt oss. Och till slut så fick vi ett bra pris och det gick snabbt och enkelt att få alla papper påskrivna, trots att jag hade råkat ge fel information från början.
  • Benjamin Ulf Bertil S
    Benjamin Ulf Bertil S skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Fick riktigt bra hjälp av Amir vid försäljningen av min lägenhet. Han är seriös, professionell, väl förberedd inför alla tillfällen. Märktes att han brinner för sitt jobb. Han svarade alltid blixtsnabbt när jag undrade nåt, bara att skicka ett sms så hör han av sej direkt.
  • gabriel s
    gabriel s skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Mycket professionell mäklare med gott bemötande och noggrann.
    Garanterat Stockholms vassaste mäklare!
  • Martin F
    Martin F skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jätte nöjd med samarbetet med Robert Kullberg, allt fungerat perfekt och jätte smidigt. Rekommenderas starkt
  • Sylvia V
    Sylvia V skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    He is very good in all aspects. He explains everything and helpful to clients.
  • Josh T
    Josh T skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi köpte och sålde vår första lägenhet via Robert Kullberg. Han är påläst, driven och serviceminded. Han överträffade vår förväntningar både med upplägget och slutresultatet. Vill ni ha en bra eller rättare sagt EXCEPTIONELLT mäklare så kontakta Robert!
  • Carl-magnus S
    Carl-magnus S skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Mycket professionell mäklare med gott bemötande och noggrann.
  • Carl-Martin  A
    Carl-Martin A skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Süleyman har ständigt uppdaterat och varit väldigt mottaglig,kan inte säga mer än tack för en utomordentligt service och rekommenderas starkt för köp/sälj
    2017-01-13 Süleyman E svarar Carl-Martin A
    Hej Carl-Martin,
    Tack för dina fina ord. Det uppskattas verkligen!
    Önskar dig all lycka framöver.
    /Süleyman Esen
  • David S
    David S skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir hade mycket god kännedom om området och hjälpte till bra under processen, skulle inte tveka att anilita honom igen.
  • Sergey B
    Sergey B skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    I bought an apartment with Amir's help, he left an exceptionally good impression, always being polite, helpful and responsive. I would gladly recommend his services.
  • Diyar
    Diyar skrev om Fastighetsbyrån Kista
    Mycket bra service, professionell mäklare som kan sin grej till 100 procent. Fick mer än förväntat gällande pris och hur snabbt min bostad såldes!
    Tack så mycket för din insats! Jag är super nöjd!

Fastighetsmäklare : Gabriella Gerges
    Rekommenderar starkt
  • Håkan D
    Håkan D skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Suleyman har varit till belåtenhet i den fastighetsförsäljning jag har ansvarat för . Han har hela tiden informerat om kommande skeenden.Jag har ingenting att anföra till någon negativ bild, utan är nöjd med hela försäljningsdelen.
  • Armando A
    Armando A skrev om Fastighetsbyrån Kista
    Jag är jätte nöjd med mäklaren (JACOB HANNA) för jag fick en bra bemötande och i övrigt tycker jag att Jacob är proffessionell, kunnig och en trevlig person..
    Jag kommer definitivt att rekommendera honom till andra och mig själv..
    Tack Jacob för du är så trevlig.
  • Amir A
    Amir A skrev om Fastighetsbyrån Kista
    Kunniga, professionella och håller en uppdaterad igenom hela prosessen.
  • Mizaket M
    Mizaket M skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    En väldig duktig,trevlig fantasisk mäklare.
  • Katerina C
    Katerina C skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Väldigt bra bemötande, väldigt påläst och var tillgänglig för mig som köpare
  • Huseyin K
    Huseyin K skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Mycket bra bemötande, service och professionalitet av mäklare Süleyman Esen. Rekommenderar stark vid köp & sälj i Kista området.
  • Lejla A
    Lejla A skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag var väldigt nöjd med Suleyman. Skulle absolut kontakta han igen. Allt sköttes professionellt och smidigt. Super duktig mäklare.
  • Edgar
    Edgar skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Ett stort tack till Süleyman Esen för hans fantastiska arbete. Süleyman är en otroligt duktig mäklare som jag kan varmt rekommendera till alla som går i säljtankar. Vill ni ha en mäklare som jobbar för dig och dina mål är Süleyman rätt man. Hela försäljningsprocessen gick som på räls från dag 1 till kontraktsskrivning. Han lyssnade på mina krav och anpassade sig efter dem. Süleyman kan sitt område i detalj vilket var en stor fördel för mig. Han kunde mer om min förening än vad jag själv visste. Süleyman är en mäklare med mycket stort hjärta och med stor integritet som jobbar det lilla extra för att få säljaren nöjd. Några nyckelord som förklarar Süleyman är:
    -Transparans
    -Lojal
    -Arbetsvillig
    -Extremt kunnig
    För mig är Süleyman det självklara valet när jag säljer min nästa
  • Anirban D
    Anirban D skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    I found him very professional , helpful & friendly dealing with me. He carries good knowledge about real estate market in fact he efficiently briefed me pros & cons of the particular property trends in Kista locality.
  • Evin B
    Evin B skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Är väldigt nöjd med Suleyman Esen. Han inger trygghet och är väldigt tydlig. Är absolut inte stressad som vissa mäklare brukar vara och ger oss den tid vi behöver. Bästa mäklaren jag haft hittils, då har jag haft med många att göra😃.
  • Mattheus H
    Mattheus H skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    I samband med försäljning av vårt hus valde vi Süleyman Esen som vår mäklare. Han gjorde ett mycket proffsigt intryck vid vårt första möte och har därefter levt upp till våra väldigt högt ställda förväntningar på alla tänkbara sätt. Kompetent, effektiv och trevlig.

Hjälpsam med allt rörande bostaden. Kan varmt rekommendera Süleyman Esen vid en framtida försäljning.

Väldigt trevligt och proffsigt bemötande från start till slut!
  • Mati-ur-Rehman K
    Mati-ur-Rehman K skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir är mycket trevlig och kunnig mäklare, vår försäljning gick så bra tack vara Amir. Han är duktig, mycket engagerad mäklare och framför allt är lätt tillgänglig och hjälpsam. Man behöver inte oroa sig för något då han gör ett fantastiskt arbete.
    Jag kan varmt rekomendera Amir Dehghan
  • Nina H
    Nina H skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Robert Kullberg har från första kontakt utfört uppdraget att sälja min bostad på absolut bästa sätt, mao Robert Kullberg är mycket professionell. Snabba återkopplingar, lyhörd för mina önskemål/krav, är realistisk och ger inga förhoppningar som inte stämmer överens med verkligheten! Robert Kullberg har under hela processen sett till att uppdatera mig, även om det inte skett några större förändringar. Jag har inte vid något tillfälle tvekat att Robert Kullberg inte skulle göra sitt absolut bästa för min försäljning. Min bostad är nu, genom Robert Kullbergs professionella yrkesutövning, såld och jag är mycket nöjd! Kommer absolut rekommendera Robert Kullberg vidare!
  • Rafik B
    Rafik B skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir är en ansvarsfull, trevlig och service-minded mäklare. Han är tillgänglig och verkligen intresserad av att båda parter ska känna sig nöjda.
    Bästa servicen! Kan stark rekommendera honom!
  • Vincent T
    Vincent T skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir är en duktig mäklare som vet vad han håller på med. Han är effektiv och ligger på när det behövs.
  • Tuula S
    Tuula S skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir gjorde lägenhetsköpet enkelt för mig med ständig återkoppling och hjälp under köpprocessen. Trevlig, kunnig och proffsig, rekommenderar starkt!
  • Chaudhary S
    Chaudhary S skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    I come to contat with Amir when i was buying an apartment but i end up in selling my old apartment via Amir.
    Very friendly,he understands the needs to seller very well and also gives his 100% for his commitments.
  • tobias w
    tobias w skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Kom i kontakt med Amir vid köp av lägenhet. Admir har hjälp mig med personliga och juridiska frågor kring köp av lägenhet. Admir är en professionell och kunnig mäklare som jag värderar högt och rekommenderar.
  • Per  H
    Per H skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi kom i kontakt med Amir när vi köpte vår nuvarande lägenhet. Kunnig, Trevligt och mycket engagerad. Naturligtvis tog vi hjälp av Amir för att sälja vår tidigare lägenhet. Från första kontakt till att kontaktet var skrivet tog det 8 dagar, inklusive värdering, fotografering, visning. Helt otroligt! I hela processen var Amir vägledande och stöttande, precis så som man vill att en mäklare ska vara. Nu efter att inflyttning är gjord har Amir tagit kontakt vi ytterligare tillfällen för att följa upp hur det nya boendet blev. Rakt igenom en mycket bra yrkesman och dessutom en mycket trevlig person. Vi kan verkligen rekommendera Amir till andra och ska vi någon gång flytta igen så är valet av mäklare givet. Tack Amir! //Per H
  • Andreas T
    Andreas T skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir är helt klart den bästa mäklaren jag anlitat. Otroligt lyhörd, engagerad och lämnar ingenting åt slumpen.
    Jag är supernöjd med både bemötandet men också resultatet av försäljningen. Hans ständiga tillgänglighet och raka kommunikation fick mig att känna mig trygg genom hela försäljningen och man märker att han verkligen älskar sitt jobb!
    Kan varmt rekommendera Amir till alla som går i sälj eller köptankar!
  • Magnus J
    Magnus J skrev om David Ingemansson en del av Fastighetsbyrån Kista
    David som mäklare är trevlig, professionell och ambitiös. Utmärkt återkoppling och med uppdateringar både innan, under och efter försäljning av min mors dödsbo vilket vi i familjen uppskattat. Otroligt hög servicekänsla och ett väldigt bra personligt bemötande. Vi upplevde även att David gjorde det där lilla extra genom hela försäljningen med bland annat privat visningar, vilket senare resulterade i att han upp fyllde och överträffade våra förväntningar kring hela försäljningen.
  • Christina K
    Christina K skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir är en PROFESSIONELL mäklare! Man behöver inte oroa sig för något då han gör ett fantastiskt arbete.
    TOPPMÄKLARE som levererar resultat.
    Stort tack för allt jobb du gjorde för oss :)
  • Yasemin A
    Yasemin A skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Att jag i en viktig affär kan känna denna trygghet och tillit är obeskrivlig. Suleyman Esenkan området och branschen så oerhört bra och det bästa jag kunde göra var att följa hans råd och bara låta honom sköta affären. Om tillfället uppstår blir Suleyman Esen mitt val igen som mäklare helt utan tvekan. Han är rak, tydlig och extremt lyhörd.
  • Mohamed H
    Mohamed H skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag vill starkt rekommendera min mäklare Robert Kullberg.Professionell, tydlig och engagerad! Lättillgänglig både genom telefon och mail och alltid snabb med att besvara mina frågor och önskemål. Kan verkligen rekommendera honom!
    MVH
    Mohamed Hamdi
    Mohamed H gillar detta
  • Huseyin K
    Huseyin K skrev om Fastighetsbyrån Kista
    Fastighetsmäklaren Suleyman Esen är bäst. Han är väldigt professionell, engagerad och gör ett mycket bra jobb.
  • Mohammed Z
    Mohammed Z skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Mitt första husköp och Amir gjorde det väldigt enkelt för oss. Han var alltid tillgänglig via telefon och mail vilket vi uppskattade väldigt mkt både jag och frugan. Till skillnad från andra som vi stött på var han lugn och hade inga problem med att ge oss betänketid eller tid för att resonera i lugn och ro innan ett besked kom från oss. Han har hjälpt till med saker efter kontraktsskrivningen och varit i nära kontakt med oss. Tack!!
  • sarah s
    sarah s skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir är mycket rutinerad, effektiv och driftig, samt även mycket bra på att ta människor, ödmjuk och trevlig - ett superproffs helt enkelt! Han fick en att känna sig som en riktig VIP-kund från start till slut. Amir gjorde allt väldigt enkelt för oss, skötte allt och delgav oss den information vi behövde samt önskade. Han återkopplade alltid, och snabbt, samt följer upp mail och telefonsamtal. Vill man ha en väldigt smidig och enkel affär så är detta är en mäklare jag verkligen, utan någon som helt tvekan, kan rekommendera alla!
  • Johnie A
    Johnie A skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir gjorde ett kanonjobb, var alltid tillgänglig och skötte allting som ett proffs.
    Nästa gång använder jag Amir igen.
    2016-09-15 Amir D svarar Johnie A
    Hej Johnie, jag tackar för förtroendet! Det var ett nöje att ha dig som uppdragsgivare. Ser fram emot framtida samarbeten!
  • Jake L
    Jake L skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir helped me with my first home purchase. With my abundance of questions and uncertainties Amir went above and beyond to ensure the process was as smooth and trouble free as possible. Highly recommended!
    2016-09-15 Amir D svarar Jake L
    Hello Jake! Thank you for your kind words! I´m so happy to have helped you with your first apartment here in Sweden! Hope you will enjoy your new apartment, and looking forward to a long lasting collaboration. Take care!
  • Vidja N
    Vidja N skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi hade till en början anlitad en annan mäklare från ett annan byrå. Den mäklaren lovade oss en snabb, smidig och bra försäljning till ett högt pris. Men efter att vår lägenhet legat ute på hemnet 2 gånger och vi endast fått ett lågt bud började vi känna panik då vi skulle tillträda vår nya bostad om 3 veckor och vi var tvungna att ha vår dåvarande bostad såld. Genom vänner som tidigare sålt via Gabriella Gerges på Fastighetsbyrån kom jag i kontakt med Gabriella. Jag vill ta upp att det var tydliga skillnader på tjänsterna och mäklarna! Många mäklare lovar guld och gröna skogar vid ett första möte men saknar engagemang under processen. Gabriella la ut min lägenhet till försäljning och fick den såld innan visning på endast några dagar till ett betydligt högre pris än vad den tidigare mäklaren försökt med. Vi kände en otrolig lättnad och kan inte beskriva vår tacksamhet. Gabriella vi vill inte bara ge dig 5/5. Du får en guldstjärna!
  • Lilian
    Lilian skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi är mycket nöjda och glada över att vi valde Gabriella från Fastighetsbyrån. I vårt val av mäklare så utmärkte hon sig bland de andra kandidaterna genom professionalism, ödmjukhet och stor kunnighet om marknaden. Hon bemöter oss som kund med mkt energi, karisma och utstrålning.
  • Sara S
    Sara S skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    En av de mest kompetenta och trevligaste mäklarna jag har träffat - och det har blivit en hel del under åren. Den här gången sålde Amir min mammas lägenhet och gjorde den annars ganska jobbiga processen att sälja en bostad till ett nöje. Pålitlig som få andra och med ett gott humör charmar han såväl säljare som köpare utan att fara med osanningar.
    2016-09-15 Amir D svarar Sara S
    Hej Sara! Wow tack snälla för de vänliga orden! Det var mitt nöje att hjälpa din mor med hennes försäljning! Väldigt glad att vi lyckades få till en så pass lyckad försäljning, speciellt med tanke på att hon köpte innan hon sålde. Önskar henne all lycka i sin nya bostad i Solna!

Kistagången 19, 164 40 Kista