Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Rinkeby-Kista Kista Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Kista

Fastighetsbyrån Kista

Kistagången 19, 164 40 Kista — Visa karta

I Kista hittar du allt från stadsliv till avkoppling, studenter och ett rikt nöjesutbud. Här hos oss på Fastighetsbyrån arbetar mäklare som känner till området väl och har mångårig erfarenhet. Vi kan skräddarsy våra tjänster efter dina önskemål!

Visste du att vi är marknadens mest anlitade mäklare här i Kista? Det är något vi är stolta över. Om du ska göra en bostadsaffär här och vill ha något riktigt extra ska du kontakta oss. Vi erbjuder allt från kostnadsfria värderingar till råd och hjälp under hela affären.
Öppet just nu
Mån-Ons: 08:30-17:30
Tor: 08:30-18:00
Fre: 08:30-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 524 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kista

• Budtree K
    Budtree K skrev om Fastighetsbyrån Kista
    Vi vill tacka Gabriella för hennes proffessionalitet! Hon har varit tydlig med sitt uppdrag från början till slutet, framfört våra och även köparnas önskemål och krav. Rekommenderar henne varmt för de som vill anlita en seriös och tillgänglig mäklare!
  • Selwan R
    Selwan R skrev om Fastighetsbyrån Kista
    Duktig mäklare som gör sitt jobb
  • Mikael V
    Mikael V skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Gabriella fick en tuff uppdrag - att sälja en lägenhet på 1 månad. Hon arbetade snabbt och var ärlig och saklig. Hon var alltid nåbar vilket kändes väldigt bra. Processen gick smidigt och lägenheten såldes till ett pris som jag var nöjd med. Positivt var oxå att hon tog egna initiativ och gav det lilla extra för att hitta rätt köpare som jag tror oxå komner att bli nöjd med köpet.
  • Alex
    Alex skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi kontaktade Gabriella baserat på omdömen på Reco men också av andra anhöriga som anlitat henne. Hennes facit talar för sig själv. Hon är rak, ärlig, tillmötesgående och alltid anträffbar. Hon gjorde en toppnotering av våran lägenhet trots sämsta tänkbara omständigheter (tre likadana lägenheter ute på marknaden, lägre kvm-pris, renoverade kontra våran orenoverade).

Vi har visserligen inte varit i kontakt med någon annan mäklare inom Kista-området men finner ingen som helst anledning att titta på konkurrenter.
  • Martina J
    Martina J skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jeanette är proffsig, kompetent och har trevligt bemötande. Vi fick tydlig information löpande genom hela processen samt snabb återkoppling. Vi kan varmt rekommendera henne.
  • Linda N
    Linda N skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag är jättenöjd med Jeanette!
    Hon höll mig hela tiden informerad om vad nästa steg skulle vara och svarade på alla min frågor.
    Hon är ödmjuk, hungrig och kunnig. Vilket är väldigt bra egenskaper för mig som skulle sälja.
    Hon fick ett bättre pris än jag hade hoppats på och affären gick fort. Samma vecka som visningarna skrevs kontraktet. Snabb, smidigt och proffsigt! Så jag är väldigt nöjd!
  • Linda n
    Linda n skrev om Fastighetsbyrån Kista
    Min mäklare var kunnig och väldigt bra på återkoppling. Hon jobbade hårt för att få ett bra pris på lgh. Kunde inte vara nöjdare.
  • Jura R
    Jura R skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Med Amir som mäklare får man inte bara en mäklare utan även en vän. Han har en stor passion för sitt jobb och gör det på ett fantastiskt sätt. Har både köpt och sålt vår bostad med hans hjälp och skulle aldrig tveka om att vända oss till honom igen!
  • Hanna A
    Hanna A skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Toppen nöjd med Amir som mäklare. Professionell, ärlig och väldigt trevlig. Bra bemötande från start då vi både köpt bostad samt sålt vår bostad via honom. Amir är tillmötesgående och alltid tillgänglig vid frågor eller funderingar oavsett dag och tid. Letar ni en toppmäklare så rekommenderar jag Amir!
  • Hani A
    Hani A skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi är väldigt nöjda med Amir
    Vi kunde nå honom på sms och samtal oavsett tid och dag.
    Bra samarbete, lyssnade på våra förslag och tillämpade det och kom med egna förslag som var väldigt bra.
    Var alltid positiv och driven när det kom till försäljning av våran bostad.
    Bra återkoppling på hur vi skulle gå vidare med försäljningen och planeringen.
    Hade bra koll på alla datum som var inbokade och alltid i tid.
    Vi rekommenderar Amir och skulle anlita honom igen om vi någonsin skulle sälja en till bostad.
  • Nazanin S
    Nazanin S skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Robert är bästa mäklaren som jag har träffat någonstans. Han har bra bemötande, trevlig, kunnig och smart på sitt arbets roll. Det bästa är man får alltid rätt information från honom när man ska sälja eller köpa! Jag rekommenderar värmt honom.
    Värmt hälsningar / Nazanin
  • Tina W
    Tina W skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Robert Kullberg skötte min lgh försäljning proffsigt, snabbt och bra.
    Höll mig alltid uppdaterad vad som hände.
    Han är trevlig, samarbetsvillig, tydlig och hjälpsam. Kände att jag kunde ringa och Smsa när jag ville. Kunde ställa vilka frågor som helst.
    Kan varmt rekommendera honom.
    /Tina Wall
  • Essi B
    Essi B skrev om Fastighetsbyrån Kista
    Vänligt, tillgängling och sakkuning.
  • Wesam M
    Wesam M skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Mycket proffisionell, hjälpfull och trevlig mäklare.
    Snabb på att svara på alla frågor man kan ha.
    Jag rekommenderar henne varmt till alla som söker boende.
  • Hevi
    Hevi skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag är riktigt nöjd med försäljningen av min bostad och Amir som mäklare. Han vet definitivt vad han sysslar med, oerhört professionell, lyhörd och engagerad. Jag rekommenderar Amir starkt till alla som vill sälja/köpa bostad, väldigt tillmötesgående, alltid tillgänglig samt supertrevlig.

Tack för ett fantastiskt samarbete och en otroligt bra service!
  • Eylem A
    Eylem A skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jeanette är en pärla i mäklar branchen.
    Mycket gott samarbete!
    Som kund vid försäljning så är det mycket som händer på kort tid, känslor och tankar snurrar runt i huvudet på en. På budgivning blir man glad ena stunden och orolig den andra men hennes professionelitet och kunskap inom sitt yrke kunde Jeanette balansera det blandningen på ett korrekt sätt och vi kände oss alltid välbemött
    Tack!! för att du fick oss att uppleva en bra försäljning av bostaden. Bra jobbat👍

Rekomenderar stark! !
  • Golan M
    Golan M skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Fantastisk mäklare. Som köpare har vi blivit bemötta jättebra och med en hög nivå på servicen.
    Jag rekommenderar starkt Süleyman till alla som är i sälj/köpartankar.
  • Inge N
    Inge N skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Robert är en mycket kunnig och samarbetsvillig person. Han är påläst och engagerad genom hela försäljningsprocessen. Vi använde honom även som "bollplank" när vi köpte den nya fastigheten.
    Vi kan varmt rekommendera honom.
  • Hiam A
    Hiam A skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    En professionell, ärlig, kunnig och jätte trevlig mäklare. Han var rak på sak och skötte affären på ett väldigt smidigt och proffsigt sätt. Jag är väldigt nöjd med honom som mäklare och rekommenderar honom starkt för sitt bra rykte och ambition.
  • Mustafa D
    Mustafa D skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    En super trevlig och duktig mäklare som jobbar stenhårt och effektivt. Tack för att du hjälpte oss och få vår första lägenhet ! 💯

En nöjd köpare!
  • Tommy P
    Tommy P skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Proffsig inställning från första mötet, väldigt kunnig om förutsättningarna i området, tog tag i försäljninsprocessen direkt och hade en plan vad jag som säljare skulle göra och inte göra. Alltid tillgänglig och alltid trevlig inställning till mina frågor. Proffsigt! Finns inte så mycket mer att säga, ska ni sälja ert hus eller lägenhet så vänd er till Amir Dehghan

Mvh Tommy
  • Turgay Ve Fatma Y
    Turgay Ve Fatma Y skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Behjälplig rättvis mäklare för båda köpare och säljare.
  • Sepideh M
    Sepideh M skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jacob Hanna är en riktig grym mäklare som alltid strävar efter kundens bästa! Han är ärlig och professionell i sin yrkesroll. Har både sålt och köpt bostad via Jacob och varit supernöjd genom hela processerna. Kommer utan tvekan anlita honom i framtiden.
  • Simon M
    Simon M skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Har haft kontakt med Jacob sedan 2013.
    Först vid en värdering av min lgh, sedan i min styrelseroll inom vår bostadsrättsförening, till sist när jag anlitade Jacob för försäljning av min lgh.
    Under dessa 4 år har jag sett Jacobs professionalitet, lugn och ärlighet. Han tar sin tid att förklara hela processen, dagens marknad och ger inga löften han inte kan hålla. Han kan området väldigt bra och jag kan rekommendera honom starkt!
  • Tomas K
    Tomas K skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Lätt att ha att göra med. Mycket ambitiös, fantastisk mäklare. Rak, ärlig, enkel och trevlig. Brinner för sitt jobb.
  • Michael A
    Michael A skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jeanette is easy to work with. She has a good customer satisfaction knowledge. Jeanette gives you the best attention to your questions and worries. Jeanette has a great personality that makes her one of the best in the industry.
  • Emelie F
    Emelie F skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Mycket tillmötesgående, vänlig, proffsig mäklare som jag starkt rekommenderar till de som ska sälja sitt boende eller köpa.
  • Lotta H
    Lotta H skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Tillgänglig mäklare som smidigt hjälpte oss igenom vårt första lägenhetsköp!
  • Idakajsa S
    Idakajsa S skrev om Fastighetsbyrån Kista
    Jacob Hanna gjorde ett mycket gott jobb när han hjälpte oss med försäljningen av vårt hus. Han har en mycket god kännedom om marknaden och området vilket gjorde att han lämnade en helt korrekt värdering och hjälpte oss förstå vad vi kunde förvänta oss. Själva processen med fotografering och marknadsföring gick smidigt och vi kände att marknadsföringen var väl anpassad till området och den förväntade målgruppen. Försäljningen gick även den smidigt och var avklarad inom loppet av några dagar. Vi fick efter visning och under budgivning regelbunden respons från Jacob över hur det gick. Jacob har hela tiden varit lyhörd för våra behov. Vi är mycket nöjda med det arbete Jacob har gjort och kan varmt rekommendera honom!
  • Foad
    Foad skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    En ärlig mäklare som inte lovar dig överpriser. Vi sålde vårt radhus med Amir och allt gick jätte smidigt.
    Vi är supernöjda med Amir!
  • Elmira
    Elmira skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir är en bra mäklare som är ärlig från början. Man märker att han brinner för sitt jobb och är inte endast ute efter pengar. Han finns alltid tillgänglig och svarar snabbt när man har frågor. Vi sålde vårt radhus med Amir och är supernöjda!!
  • Natalie T
    Natalie T skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jätte trevlig tjej med koll! Väldigt duktig på att prata fram sin vilja och lägger sig inte i första taget! Jätte kul att arbeta med henne.
  • Rakesh D
    Rakesh D skrev om Fastighetsbyrån Kista
    Dålig service och höga avgifter, inte komma tillbaka eller rekommendera.
  • Behbood B
    Behbood B skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Mycket ambitiös, ung mäklare som tar uppdraget på allvar. Seriös, professionell och kunnig. En problemlösare som har koll på detaljer. Hade tålamod med våra önskemål under hela säljprocessen och uppfyllde dem tillslut.
    Rekommenderar starkt.
  • Rakesh D
    Rakesh D skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Trevligt bemötande men tyvärr inte resultatet vi eftersträvade.
  • Daniel P
    Daniel P skrev om David Ingemansson en del av Fastighetsbyrån Kista
    Fick en rekommendationen att kontakta David för försäljning av min bostad i Kista. Hela säljprocessen tillsammans med David fungerade överförväntan! Lägenheten jag sålde hade hyresgäster och var en synkning så jag behövde snabba svar om tider som ska bokas osv. David skötte detta GALANT!

David är en super positiv, trevlig och driven person som verkligen sätter sin kund i fokus, jag är super nöjd med min försäljning och kommer definitivt kontakta David igen vid köp/sälj av bostad.

Jag är väldigt tacksam så här efterhand att David fått i uppdrag att sälja min lägenhet och kommer att rekommendera honom till alla mina vänner i fortsättningen.

Tack för allt David!

Super Nöjd!
    Daniel P
  • Shahab T
    Shahab T skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    5 av 5. Lättillgänglig, trevlig och väldigt professionell mäklare som tänker på både köparen och säljaren. Är väldigt nöjd med mitt köp och uppskattar de tipsen som jag fick av Jacob under köpprocessen. Rekommenderar Jacob och kommer definitivt att anlita honom i framtiden!
  • Ali T
    Ali T skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag har köpt min lägenhet 2 år sedan och Amir hjälpte mig att hitta den lägenheten i området som jag var intresserat. Efter två år ville jag köpa en större lägenhet och jag bestämde mig att be Amir att sälja lägenheten. I hela processen var Amir vägledande och stöttande, precis så som man vill att en bra mäklare ska vara. Rakt igenom en mycket bra yrkesman samt en mycket trevlig person. Amir är mycket rutinerad, effektiv och driftig, samt även mycket bra på att ta människor, ödmjuk, trevlig och superproffs helt enkelt! Han fick en att känna sig som en riktig VIP-kund från start till slut . Vill man ha en väldigt smidig och enkel affär så är detta är en mäklare jag verkligen, utan någon som helt tvekan, kan rekommendera alla!
  • Ellen N
    Ellen N skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Trevlig, tillgänglig och duktig på sitt jobb.
  • Chris K
    Chris K skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir var mycket professionell som mäklare! alltid tillgänglig när vi sökte honom av olika anledningar! Vi kan varmt rekommendera Amir Dehghan.

Christina Konstantinidou
  • Ulf L
    Ulf L skrev om Fastighetsbyrån Kista
    Jag kan varmt rekommendera Jacob Hanna. Han gav ett mycket gott och förtroendeingivande första intryck och detta har hållit i sig genom hela sälj-processen. Uppriktighet och snabb återkoppling har varit kännetecknande för dialogen.
  • Rikard M
    Rikard M skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Allt funkade supersmidigt och priset blev över förväntan
  • Yan S
    Yan S skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Han är jättebra och duktig! Jag kan verkligen rekommendera honom!
  • Peter O
    Peter O skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Man kan inte önska sig mer. Süleyman presterar på topp inom alla områden: engagemang, tillgänglighet, lyhördhet och service-minded.
  • Jimmy A
    Jimmy A skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag är nöjd med Süleyman. Han är trevlig och lätt att prata med. Han var hjälpsam genom hela processen och hade förståelse när det var strul med banken.
  • Martin A
    Martin A skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag är mycket glad samarbeta med Jeanette Boghos.
    I sitt arbete var unik.
    Och jag är tacksam mot henne.
    Jag föreslår att du arbete till Jeanette.
    Du kommer inte att ångra.
    Süleyman E, Martin A gillar detta
  • Rebecca
    Rebecca skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Verkligen en bra mäklare. En duktig tjej, vädligt kunnig och öppen för samarbete samtidigt är hon mycket effektiv, driven och snabb. Dessutom är hon jätte snäll och visar intresset för sitt yrke!
    Süleyman E gillar detta
  • Lotta D
    Lotta D skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Hade dålig erfarenhet sv mäklare innan jag träffade Suleman, men inte nu längre .
    Jag köpte och sålde med hans hjälp och jag behövde inte tänka på något, han skötte rubbet!! Mycket kompitent och professionell och han fanns där 24/7! Jag är hur nöjd som helst och rekommenderar honom varmt!!!
  • Saida W
    Saida W skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag upplevde mäklaren som kunnig, hjälpsam, engagerad och jag kommer definitivt att anlita honom i framtiden om jag skulle behöva det.
  • Per A
    Per A skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Süleyman gav ett bra och professionellt intryck.

Kistagången 19, 164 40 Kista