Fastighetsbyrån Kista

Kistagången 19, 164 40 Kista — Visa karta

I Kista hittar du allt från stadsliv till avkoppling, studenter och ett rikt nöjesutbud. Här hos oss på Fastighetsbyrån arbetar mäklare som känner till området väl och har mångårig erfarenhet. Vi kan skräddarsy våra tjänster efter dina önskemål!

Visste du att vi är marknadens mest anlitade mäklare här i Kista? Det är något vi är stolta över. Om du ska göra en bostadsaffär här och vill ha något riktigt extra ska du kontakta oss. Vi erbjuder allt från kostnadsfria värderingar till råd och hjälp under hela affären.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 650 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kista

• 2020-07-03

Lucrezia H skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jacob has been very liable and good at this job! Läs mer
  • 2020-06-29

Amin M skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Gabriella sålde min lägenhet på rekord tid. Gillar hennes ärlighet och sunda förnuft om marknaden Läs mer
  • GABRIEL A

2020-06-26

GABRIEL A skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Rekommenderar Gabriella starkt , otroligt nöjd med mitt köp:) Läs mer
  • 2020-06-18

Fouad A skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Sålt 3 Rok.
    Väldigt skicklig säljare som har kunden i fokus och tänker på det där lilla extra.
    Alla mina förväntningar uppfylldes och mer där till.
    Sammanfattningsvis 5 stjärnor av 5 möjliga. Läs mer
  • 2020-06-16

CHRISTIAN G skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Proffsigt jobb och bra bemötande! Jag är supernöjd. Läs mer
  • 2020-06-15

Ibrahim T skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Sålde två lägenheter i Kista via Gabriella.
    Hon gjorde sitt yttersta för att kunna sälja och få det priset vi ville ha under den tidspress som vi hade.

Resultat: Utmärkt! Läs mer
  • Emrah

2020-06-15

Emrah skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    3 månader hade våran lägenhet vart ute på hemnet. Vi försökte med 2 olika mäklare. Alla svar vi fick av våra mäklare var att det var svårt och sälja på grund av corona. Dem erbjöd oss att sänka priset på vår lägenhet . Det betyder att vi skulle ha förlorat massa pengar.

Jag blev Rekomenderat av en vän att Jeanette Boghos på fastighetsbyrån kunde sälja våran lägenhet till den priset vi ville ha.
    Jag tog kontakt med Jeanette och hon bokade in en blixt snabb möte med oss. Hon var väldig professionell och bemötte hos väldig bra. Hon tackade ja . Några dagar efter sålde hon våran lägenhet till ett högre pris än vad vi hade förväntat oss.
    Jag vill verkligen tacka henne och jag hoppas att min rekommendation hjälper er att välja henne. Hon är en grym mäklare med ett stort kundnät runt om sig. Läs mer

FATBARDH S skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Väldigt proffsigt och flexibel! Bra på att förmedla information och kunnig. Jätte nöjda med att göra affär med henne. Kan varm rekommendera. Läs mer

Arvydas B skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Very good, all clear explanations of plius and minus, good with timing, happy Läs mer

Dödsbo Efter Rut J skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Bostadsrätt Kista Sorögatan
    På ett mycket bra sätt lätt att få kontakt med både på tel.,sms, mail.
    Försäljningen av bostadsrätten gick mycket bra och mäklarens kontakt under perioden var utmärkt. Mäklaren gjorde en mycket bra marknadsföring av objektet.
    Eftersom objektet tillhörde ett dödsbo med alla delägare boende på långa avstånd var vi frågande hur gör vi med försäljningen.
    Efter kontakt med mäklaren kände vi oss mycket tillfreds med hur försäljningen skulle genomföras. Mäklaren löste alla praktiska saker som överlämning nycklar, tips om städfirmor och annat. Läs mer
  • 2020-06-09

Muhammadnasir J skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Excellent experience. Overall, I am very happy. Läs mer
  • 2020-06-07

Yesim M skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jakob har en stor tålamod, svar på allt. Han har varit så hjälpsam , tydlig, tillgängligt hela tiden. Lugnade ner oss så fort vi höll på tappa hoppet. Han är så professionell på det han gör och man märker att han brinner för sitt yrke. Han får 10/10 från oss:) Läs mer
  • 2020-06-06

Rima S skrev om Hakim Havblom en del av Fastighetsbyrån Kista
    Högt slutpris och smidig affär!

Jag sålde min 5:a med Hakim under svåra Coronatider och ändå lyckades han överträffa mina förväntningar. Det var smidigt och jag märkte att även köparna kände sig trygga med honom som mäklare. Det här är den bästa mäklaren som jag har samarbetat med. Han är proffsig, rak och har mycket god erfarenhet.

Vill ni göra en trygg och bra affär oavsett vilken marknad som råder, välj Hakim Havblom så kommer ni själva få se. Han får mina bästa rekommendationer! Läs mer
  • 2020-06-04

Hareth Abdalla K skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Rekommendera stark Gabriela .hon är aktiv och ansvarsfull Läs mer
  • 2020-06-04

Eija Riitta V skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi har såld vår bostadsrätt via Gabriella. Hon var snabb, effektiv, tydlig och trevlig. Vi är nöjda och tacksamma för affären. Läs mer
  • Pelin P

2020-06-04

Pelin P skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag är supernöjd med Gabriella. 10/10 får hon av mig. Hon hjälpte mig att köpa min lägenhet. Allt gick väldigt smidigt och enkelt. Hon hjälpte mig med lånelöftet och gick igenom köpet väldigt tydligt. Jag som köpare kände mig väldigt trygg genom hela processen. Läs mer
  • 2020-06-02

Suneetha M skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    I will recomend to have contract documents in english version also to avoid the difficulty people who cant read swedish documents Läs mer

ESIN Y skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Bästa mäklaren jag haft. Hjälpsam och gör sitt jobb perfekt, vet vad man vill ha och kommer med många förslag. Läs mer

Khadidja Salsabil H skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Köpt en 4:a.
    Det gick bra, men skulle önska att vi fick mer tid för att undersöka lägenheten noga på visningen.

Det skulle också vara bra om man skickar avtalet och handlingar via mejl innan kontraktskrivningen, så att man hinner läsa igenom det i lugn och ro, och återkomma med synpunkter om man vill att något ska ändras i avtalet innan man skriver på kontraktet. Läs mer

Raed G skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag fick ingen av hjälp. och hon svarar inte på mina samtal .det är sista gången jag hanterar det i köp och försäljning från henne . Jag rekommenderar aldrig. Bra hantering först i början och efter undertecknandet av kontraktet besvarar hon inte på samtal och ger ingen hjälp . Läs mer
    2020-05-29 Gabriella G svarar Raed G
    Hej Raed!

Grattis till försäljningen och rekordpriset du fick för din lägenhet.

Jag vill återigen förtydliga för dig som jag gjort innnan samt efter kontrakt att tillträdesdagen inte går att ändra efter påskrivet kontrakt utan köparens acceptans. Det finns vissa delar som jag inte kan råda över hur mycket jag än vill. Tråkigt att du upplevde mig som ohjälpsam då köparen inte hade möjlighet att ändra på tillträdesdagen med kort varsel enligt din önskan. Detta trots att köparen gick med på ditt önskemål om 4 månader från början.
    Hoppas du kan förstå situationen.

Jag önskar dig en fin sommar.
  • 2020-05-28

Stefan B skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Allt gick väldigt bra med köp av min 78kvm lägenhet. Snabba svar på alla mina frågor som köpare. Gabriella bryr sig verkligen om allt som behövs.
    Professionellt och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-05-18

Pavel S skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Lätt att ha att göra med. Ärlig och transparent. Läs mer
  • 2020-05-17

Meina G skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Gabriella var så snällt och duktig på vad hon gör.
    Tack för allt :) Läs mer
  • Somil J

2020-05-14

Somil J skrev om Fastighetsbyrån Kista
    I found Robert Kullberg as flexible, approachable , and reliable mäklare !! Läs mer
  • Ingela W

2020-05-11

Ingela W skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Fint stöd och service i samband med mitt bostadsköp. Läs mer
  • 2020-05-08

Asef M skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Ganska bra efter såld projektet hjälpte inte så mycket Läs mer
  • 2020-05-08

Shavkat S skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Bara bra++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Läs mer
  • 2020-05-07

Nathalie T skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Gabriella was very professional and supportive and has been very prompt in her communication. We want to thank her and the team for the smooth process and experience. Läs mer
  • 2020-05-07

Merhawi B skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Gebreila är riktigt mäklare, jag var nöjd
    verkligen. Läs mer
  • 2020-05-02

Annika S skrev om Fastighetsbyrån Kista
    Vi har sålt en lägenhet på Sotingeplan i Tensta.
    Varje gång som jag har kontaktat Robert så har man blivit bemött på ett mycket proffessionellt och trevligt sätt.
    Förväntningarna jag hade har Robert uppfyllt till fullo. Han har alltid funnits till hands under resans gång. Läs mer
  • 2020-04-29

Athina M skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Det är enkelt att samarbeta med Jacob.
    Han är lyhörd och lyssnar på kunden tycker jag.

Jag har köpt och såld bostad hos Jacob och både gångerna har det gått bra.

Jacob är en bra med mäklare som man kan rekommendera. Läs mer
  • 2020-04-27

Måns U skrev om Fastighetsbyrån Kista
    Såld bostadsrätt i Kista.
    Ett trevligt och professionellt bemötande.
    Allt enligt förväntning, speciellt under rådande pandemi-situation. En femma i betyg kan det först bli när efterföljande pappersarbete är avklarat, och nycklar till såld bostadsrätt har bytt ägare. Läs mer
  • ASHK PETER D

2020-04-26

ASHK PETER D skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag anlitade Gabriella Gerges vid försäljningen av mitt radhus i Kista. Hon gjorde ett gediget arbete och överträffade alla mina förväntningar med råge: bostaden såldes 24 timmar efter annonsering för ett rekordpris som jag bara kunnat drömma om.

För Gabriella står jag upp och lyfter på hatten. Från första kontakt hade hon ett äkta och sakligt engagemang som fick mig att känna mig trygg i att hon skulle ro affären i hamn på bästa sätt. Hon var alltid tillgänglig för frågor, återkom snabbt med svar och höll mig informerad under processen på ett yrkesmässigt sätt. Jag imponerades särskilt av hennes marknadskännedom och förmåga att kommunicera och intressera såväl mig som potentiella köpare. Mitt intryck är att hon är effektiv, genomgående närvarande och brinner för att alla parter ska vara nöjda med affären.

Kort sagt, Gabriella är en alldeles förträfflig fastighetsmäklare, sannolikt en av Stockholms bästa och trevligaste. 10 poäng av 10 möjliga! Läs mer
  • 2020-04-24

Johan R skrev om Fastighetsbyrån Kista
    Skrev ett dåligt formulerat och otydligt kontrakt. Respekterade inte svävarvillkoren i avtalet och gav säljaren felaktig och vilseledande juridisk rådgivning. Var enbart intresserad av att tjäna in arvodet för ett snabbt avslut och brydde sig inte om de legala komplikationerna i transaktionen. Läs mer
  • 2020-04-24

Nicole E skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Sålde min 2:a i Akalla. Fick ett superproffsigt och tryggt bemötande av Jeanette. Hon gjorde det enkelt och smidigt. Fanns alltid nära till hands. Hade förväntat mig en mer invecklad process, men hon hade stenkoll på allt och hjälpte till. Skulle definitivt rekommendera henne till alla som vill sälja/köpa bostad. Läs mer
  • 2020-04-21

Mathiewos M skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jeanette är kompetent, skicklig och tålmodig.
    Rekommenderar henne starkt! Läs mer
  • 2020-04-21

Paulina Elzbieta B skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi har köpt en 2:a i Kista och Jeanette gav oss bra information under visningen och hade en väldigt behaglig attityd. Sedan hjälpte hon oss under hela köp-processen och allt gick smidigt och snabbt och i en trevlig atmosfär. Jeanette är snabb på att svara, service minded, och ger ett professionellt och kompetent intryck. Läs mer
  • 2020-04-20

Bechir A skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag har sålde lägenheten nyligen.
    Hade jag Jakob Hanna som mäklare.
    Jakob har varit hjälpsam , lyhörd , professionell och kunnig i sitt område.
    Han har varit tillgänglig under hela säljprocessen.
    Försäljningen gick väldigt bra.
    Jag rekommenderar Jakob Hanna starkt. Läs mer
  • 2020-04-19

Yonatan M skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag var köpare och blev bemött bra. Jacob uppfyllde min förväntningar som bra kommunikatione och att alltid veta vad är som gäller. Allt var klar och tydligt. Min upplevelse var trevligt och jag var nöjd med allt. Läs mer

Ali G skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Gabriella är professionell och kompetent mäklare. Vi är nöjda och glada över att kunna rekommendera Gabriella till både släkt och vänner. Ni kommer bli väl omhändertagna från början till slut. Både vid köp och vid försäljning. Vi har fått stöd vid båda ovanstående momenten, och vi är supernöjda med Gabriella!

Ali o Tessan Läs mer

HASSAN K skrev om Fastighetsbyrån Kista
    Nyligen köpte vi ett radhus i Kista. Affären gick smidig och smärtfritt tack vare goda människor säljarna och mäklaren Jacob Hanna. Han var kunnig och professionell i sitt arbete , samt öppen och trevlig bemötande .
    Allting gick att ordna på bra sätt.
    Vi kommer att anlita Jacob Hanna för framtida kommande försäljning av huset .
    Starkt rekommenderar jag honom. Läs mer

Sarah S skrev om Fastighetsbyrån Kista
    Jag har köpt en lägenhet för 5 år sedan. Sålde lägenheten nyligen. Vid båda tillfällen hade jag Jakob Hanna som mäklare.Jakob har varit hjälpsam och mycket professinell och kunnig i sitt område.Han har varit tillgänglig och informativ under hela köp och säljprocessen. Försäljningen gick väldigt bra trots rådande situation med pandemi.
    Jag rekommenderar Jakob och kommer att defenitiv anlita honom vid ev. kommande bostadsköp. Läs mer
  • 2020-04-06

Saif Hattab A skrev om Fastighetsbyrån Kista
    Köpte ett lägenheten tack vara den drevliga mäklaren så gick allt så bra Läs mer
  • 2020-04-06

Sachin K skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    I have recently bought an apartment and Gabriella was the broker in my case.

She was very helpful throughout the whole process. She patiently answered of all queries I had during the process.

This is the first time I bought the apartment, it was always the case I had lot of questions but she helped me whole time.

I must recommend her. Läs mer
  • Lana B

2020-04-05

Lana B skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Gabriella är en fantastisk mäklare. Hon sålde min lägenhet och hennes arbete var väldigt professionellt . Jag kände tillit till henne och kommer absolut fortsätta samarbete i framtiden. Läs mer
  • 2020-04-04

Atul K skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    It was excellent experience, she was very supportive and helpful. Läs mer
  • 2020-04-03

Thamarai Selvan B skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jeanette helped me in buying the house. She was very clear in the communication. provided quick response everytime I asked for information. very flexible. Läs mer
  • 2020-03-30

Awet Misghna A skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    "Är supernöjd med Jeanette - kan starkt rekommendera henne till andra. " Läs mer
  • 2020-03-29

MAHESH NAGANATH K skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Gabriella and I have interacted for the purchase of an apartment in Stockholm region and I definately recommend her for her support provided as a real-estate broker.

She is professional in her work as a broker and provided all the required clarifications time-to-time in the process.

My expectations as buyer was to understand the details about the apartment and also ease of process without any delays.
    Gabriella was prompt in response and helpful.

Wish her the best.
    Cheers.