Fastighetsbyrån Kista

Fastighetsbyrån Kista

I Kista hittar du allt från stadsliv till avkoppling, studenter och ett rikt nöjesutbud. Här hos oss på Fastighetsbyrån arbetar mäklare som känner till området väl och har mångårig erfarenhet. Vi kan skräddarsy våra tjänster efter dina önskemål!

Visste du att vi är marknadens mest anlitade mäklare här i Kista? Det är något vi är stolta över. Om du ska göra en bostadsaffär här och vill ha något riktigt extra ska du kontakta oss. Vi erbjuder allt från kostnadsfria värderingar till råd och hjälp under hela affären.

Läs vad 1075 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kista 2

• köpte sitt hus med hjälp av Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    2022-11-30 Verifierad kund
    Allt beröm för Jakob, han hjälpte oss att komma till vårt nya hem, en mycket snäll man
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    2022-11-29 Verifierad kund
    Det enda intresset mäklaren visade mig var under själva kontraktskrivningen. Mitt första lägenhetsköp och kan inte i min vildaste fantasi tänka mig att det är så lägenhetsköp går till som det gjort för mig.

Stressen jag har nu med att få alla papper iordning innan tillträdesdagen. Det tog ungefär en månad för mäklaren att ge mig mitt kontrakt och andra papper efter signeringen så nu sitter jag i skiten för att få till allt på kort tid. Det ironiska va att mäklaren pushade på ett ännu tidigare tillträdesdatum medans jag själv föreslog januari.

Vill bara att allt ska va över med lägenhetsköpet så jag kan dra ett streck över händelsen och gå vidare i livet.
    Hej Valentine!

Första köpet är alltid lite mer nervöst men jag kan inte riktigt hålla med dig då vi haft löpande kontakt efter kontraktsskrivning. Vi har även träffats igen en helg efter kontraktsskrivningen för att mäta alla hissar i huset, alla rum, samt mäta balkongen i bostaden :)

Tråkigt att du upplever stress men du var informerad innan du skrev på att det skulle ta lite längre tid att få tillbaka original handlingarna då vi varit tvungna att posta alla papper till säljaren och få alla papper tillbaka per post och det var inga konstigheter för dig. Hade vi kunnat påverka något där så hade vi gjort det, därför fick du informationen innan.

Tillträde är också något som du och säljaren förhandlar fram och med tanke på att du förhandlade ner priset med 200 000kr så ville säljaren ha ett tillträde på lite mer än 2 månader och det var ok för dig.

Hör gärna av dig om du upplever stress, det är fortfarande veckor kvar till tillträdet och allt är färdigt från vår sida samt med bank, så gör vi så gott vi kan för att minimera stressen.
    Gabriella Gerges
    2022-11-27 Verifierad kund
    Jag fick privativsing av lägenheten och allt var smidigt organiserad. Mäklaren var hjälpsamt med allt och allt gick väldigt fort, tack för henne.
    2022-11-27 Spontant omdöme
    Gabriella är en trevlig och en seriös mäklare,
    Jag är tacksam som anlitade henne:)
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Konstantin Åström en del av Fastighetsbyrån Kista
    2022-11-24 Verifierad kund
    Konstantin är verkligen en mäklare alla borde kontakta, när man behöver en mäklare. Han bemöter en så trevligt och han är jätte tydlig. Man ser att han arbetar professionellt vilket glädjer mig. Jag tror faktiskt att han är den mäklaren alla söker. Han har svar på allt och har en bra kommunikation och kontakt där man kan ställa alla frågor man funderar på.
    2022-11-24 Verifierad kund
    mycket bra kommunikationsperson
    2022-11-18 Verifierad kund
    Konstantin Jag är snäll, tålmodig, hjälpsam, ger fullständiga svar.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Konstantin Åström en del av Fastighetsbyrån Kista
    2022-11-18 Verifierad kund
    Konstantin är bäst! Han hjälpte mig sälja min lägenhet under tuffa förhållanden och gjorde sitt bästa för att jag ska få ett så bra pris som möjligt. Väldigt kunnig, professionell och framförallt en fantastisk person! Rekommenderar starkt!
    2022-11-17 Verifierad kund
    she is behaved respetful and we trust her.
    she was perfect in her professional.
    2022-11-17 Verifierad kund
    Hej!
    Konstantin är ung och frmgånsrik mäklare. Han har verkligen kämpade för att sälja. Han gjorde visningar samtalade med mig har gett råd till mig.
    Har haft kontakt med mig helatiden.

Jag är nöjd med Konstantin .önskar honom Lycka till för vidare arbete.
    Ismet Yildiz
    2022-11-15 Spontant omdöme
    Gabriella was super cool in handling both seller and buyer, very professional and open in explaining things better to each other in their known languages like Swedish or English. My experiences was smooth and clean transaction where she was able explain all the queries raised as and when required. I would recommend her to any of my known people, Thank you !!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    2022-11-11 Verifierad kund
    He help me buying the mention home as he gives me all the info that i needed about bank loans.
    I am thankful of him.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    2022-10-24 Verifierad kund
    Vi kontaktade Gabriella då vi behövde hjälp med att sälja en lägenhet efter en avliden släkting. Från att vi tog kontakt till att lägenheten var såld gick det tre veckor. Gabriella levererade ett fantastisk arbete under hela processen, hennes professionella och raka bemötande gjorde att vi som säljare kände oss enormt trygga. Kan varmt rekommendera Gabriella.
  • Alena Y
    2022-10-20 Verifierad kund
    Gabriella är väldigt professionell och begåvad mäklare.
    2022-10-14 Verifierad kund
    Trevligt bemötande! Väldigt duktig och kunnig mäklare.
    • Akallahöjden
    2022-10-13 Verifierad kund
    Hjälpsam jag är nöjd med allt.
    2022-10-12 Verifierad kund
    Jag var jätte nöjd med hjälpen han gav mig o min familj. Jag tackar hnm ytterligare för det jobbet han har gjort ot oss och vi år jätte tacksam för han hjälp
    2022-10-11 Verifierad kund
    Han var underbart mäklare och hjälpa oss för mycket
  • skrev om Konstantin Åström en del av Fastighetsbyrån Kista
    2022-10-11 Spontant omdöme
    He has been professional and knowledgable in his dealing. Has made the whole process smooth and understandable. He explains everything very well from the viewing till the signing. Highly recommended for buying and selling of house.
    2022-10-10 Verifierad kund
    Informative,Quick Response & Great support !!
    2022-10-07 Verifierad kund
    Jag är helt nöjd med mäklarens arbete. Tack så mycket!
    2022-10-07 Verifierad kund
    Hon är fantastiskt bra snabb och jobbar effektivt och mycket trevlig och hjälpsam
    2022-10-05 Verifierad kund
    Mycket fin, trevlig och duktig, passar bra som mäklare!
    👍
    2022-10-04 Verifierad kund
    Proffesionellt bemötande, bemöter sina kunder på bästa sätt, lyssnar på sina kunder. Vi är så nöjda med Konstantin, ett yrke som han bränner för och är rätt person på rätt plats. Första gången jag säljer och är 100% nöjd tack vare Konstantin. Konstantin hjälpte oss att köpa och sälja, kommer definitivt kontakta Konstantin nästa gång jag säljer.
    2022-09-30 Verifierad kund
    Gabriella is professional & knows her work thoroughly. She is a good listener, transparent & understand all the requirements. Gabriella has result oriented attitude, keeps regular contact & that makes her more trustworthy.
    I wish Gabriella a successful career & i see she will definitely progress in any domain she steps in.
    2022-09-28 Verifierad kund
    Det var en bra köp erfarenhet! Han var en bra mäklare och förklarade alla mina frågor.
    2022-09-25 Spontant omdöme
    Hi
    I bought an apartment with help of Gabriella in Spånga. She has been contacted by me few times for showing of the apartment, asking for few expected changes inside of the apartment, and about whole processing of getting the keys. She is very responsive and professional and provides good opinions. At one point of the process I got few delays and she really helped me a lot to solve all of my issues in order to get this apartment and I am very thankful to her for this. I found Gabriella a professional as well as a helpful Mäklare who understands quickly what are your expectations and solves the matters quickly at personal level. Thanks
  • köpte sitt hus med hjälp av Konstantin Åström en del av Fastighetsbyrån Kista
    2022-09-19 Verifierad kund
    Professionell bemötande!
    Väldigt duktig och kunnig mäklare.
    Har fått mer hjälp än förväntat, rekommenderar starkt Konstantin som mäklare!
    2022-09-08 Spontant omdöme
    En av dem bästa mäklaren jag har träffat hjälper dig från första steget till sista steget. Rekommenderar henne starkt.
    2022-09-04 Verifierad kund
    Gabriella är en otrolig proffsigt mäklare som är tydlig och ärlig.
    Utan tvekan en av de bästa mäklare jag har stött på då man kan känna sig 100% trygg med henne hela vägen från början till slut.
    2022-09-01 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och kunnig mäklare
    2022-09-01 Verifierad kund
    En av de bästa mäklaren jag har träffat. Kunnig inom sitt område, du kan nå honom när det behövs, besvarar alla dina frågor, hjälpsam samt pålitlig.Allt gick bra med köpet och nu efter att jag har köpt, så får jag äran att Konstantin får sälja nu min bostad vilket jag tror starkt på!
    Rekommenderar starkt!
  • Sabina T
    2022-09-01 Verifierad kund
    I cannot compliment Konstantin enough for his professionalism, expertise and infectious positive attitude. He listens to your needs and goes above and beyond to deliver for you. I highly recommend working with Konstantin!
  • skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    2022-09-01 Spontant omdöme
    Jacob sålde min lägenhet på Hillerödsgränd 6. Jacob är mycket erfaren, ärlig, och inger förtroende.
    2022-08-29 Verifierad kund
    Gabriella är trevligt, hjälpsam, förtroendegivande och seriös med sitt jobba att hjälpa både en köpare men även en säljare. Rekommenderar!
    2022-08-29 Verifierad kund
    Hon är bästa mäklare verkligen superduktig👌 tackar
    2022-08-29 Verifierad kund
    She is very much polite and co.operative, Many many thanks for all your help and making process so easy.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    2022-08-24 Verifierad kund
    jacob Hanna är bäst på sitt jobb Jag visste aldrig att köpa hus är väldigt enkelt han gjorde det så enkelt han förklarade allt så enkelt som möjligt så jag rekommenderar honom till 100%.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    2022-08-24 Verifierad kund
    Jag blev bemötte på ett bra sätt .Varan förväntningar var att lägenheten ska säljas så snabbt som möjligt och han lyckades. Han är trevligt och lugn.
    2022-08-18 Verifierad kund
    Gabriella tar sitt jobb som mäklare på allvar och agerar proffesionellt, effektivt, seriöst och ger bra information före, under och efter försäljningen, hon är också lätt att prata med och kan nås utan dröjsmål, affärs kvinna i toppklass, tack Gabriella för smidig avslutad affär
    2022-08-15 Verifierad kund
    En väldigt duktig och trevlig person.
    2022-08-08 Verifierad kund
    Konstantin var den andra mäklare som försökte sälja min bostad efter någon annan tidigare som inte kunde sälja, Konstantin var verkligen bästa mäklare enligt mig, han är riktig pålitlig och kunnig mäklare som man ska tro på med blunda ögon, han gjorde mig uppdaterad med nya informationen hela tiden, han var tillgänglig på telefonen, han lyckades komma med många köpare till min bostad och visade lägenheten till andra på ett fint, smart och unikt sätt, jag såg honom hur han arbetade hårt och seriöst, och han sålde bostaden på det priset han hade lovat mig på från början. Starkt rekommenderar👍 Tack för honom!!
    2022-08-02 Verifierad kund
    Trevlig och tålmodig! Mycket nöjd rekommenderas absolut!
    2022-07-31 Verifierad kund
    Konstantin is very friendly guy. Most of the time he is reachable and guides me on housing, banking and any other related query.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    2022-07-31 Verifierad kund
    I am impressed with him communication and coordination
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Kista
    2022-07-29 Verifierad kund
    Han var alltid trevlig och professionell.
  • Behbood B
    sålde sitt hus med hjälp av Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    2022-07-28 Verifierad kund
    Proffsig och kompetent. Var lyhörd och mycket engagerad, hela vägen, tills uppdraget var genomförd.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Kista
    • Akallahöjden
    2022-07-27 Verifierad kund
    Han är en professionell och bra bemötande person. Han beskriver så bra om lägenheten och han en hjälpsam.

Han gav tips och råd om lägenheten och jag är nöjd om mäklaren.
    2022-07-20 Verifierad kund
    Gabriella är en mycket trevlig person och mycket professionell med sitt arbete, hon hjälpte mig mycket och jag gratulerar henne till hennes prestation.
    Med vänlig hälsning Mario.
    2022-07-19 Verifierad kund
    Jag är mycket nöjd, han var alltid villig att hjälpa till med allt jag behövde, vänlig och snäll!