Fastighetsbyrån Kista

Kistagången 19, 164 40 Kista — Visa karta

I Kista hittar du allt från stadsliv till avkoppling, studenter och ett rikt nöjesutbud. Här hos oss på Fastighetsbyrån arbetar mäklare som känner till området väl och har mångårig erfarenhet. Vi kan skräddarsy våra tjänster efter dina önskemål!

Visste du att vi är marknadens mest anlitade mäklare här i Kista? Det är något vi är stolta över. Om du ska göra en bostadsaffär här och vill ha något riktigt extra ska du kontakta oss. Vi erbjuder allt från kostnadsfria värderingar till råd och hjälp under hela affären.
Mån-Tor: 09:00-12:00
13:00-17:00
Fre: 09:00-12:00
13:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 688 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kista

• 2020-10-27

Camila J skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag sålde min lägenhet med hjälp av Gabriella.

Hennes personliga engagemang för uppdraget gjorde att jag kunde slappna av. Hennes tillgänglighet är toppen! Gabriella är lätt att kommunicera med. Det var flera gånger jag kände mig stressad över processen samtidigt så fanns Gabriella där för att svara på alla mina frågor och funderingar vilket kändes tryggt! Jag är supernöjd med allt Gabriella har gjort för att få min lägenhet såld! Tack så mycket! Läs mer
  • Duygu Ö

2020-10-24

Duygu Ö skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Han har mycket duktigt på sitt jobb. väldigt profotionell sätt visar för båda två sidan. Han observatör sina kunder önskemål i bästa sätt.
    Det får den kunders att känna att hans prioritering inte är att tjäna pengar utan kundernas förtroende och tillfredsställelse. Läs mer
  • 2020-10-20

Hasan Ramadan S skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag sålde min 2a som var omgjord för 3a. Gabriella är väl förbered, alltid tillgänglig och tar sig tid att svara på frågor och funderingar. Hon är väldigt målinriktad och sålde min lägenhet så fort som jag förväntade. Läs mer
  • 2020-10-10

JANAN S skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Väldigt proffsigt bemötande, smidiga processer och tydlig information.

Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2020-10-09

Erikos F skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag sålt min lägenhet, en 2an i rinkeby, och med stor hjälp av Gabriella lyckades vi hitta en köpare inom en kort period vilket var exakt det jag ville och hoppades kommer sker. Mina förväntningar var att sälja inom kort tid och inte med förlust och det är det som har hänt så jag är nöjd!
    Gabriella var alltid trevligt och hjälpsam vid kontakt och är därför jag rekommenderar henne säkert. Läs mer
  • 2020-10-07

DERYA Ü skrev om Fastighetsbyrån Kista
    Sålt en bostadsrätt, träffade fem oika mäklarfirmor och valde Jacob Hanna. Han har koll på bostadsmarknaden runt omkring området, ärlig, engagerad och öppen. Jacobs långa yrkesliv, kompetens och bra bemötande gav mig trygghet. Han är driven, kunnig och ger god vägledning. Han är alltid tillgänglig och ger snabb respons. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2020-10-07

HAMIT D skrev om Fastighetsbyrån Kista
    Jacob Hanna
    Bästa mäklaren i området
    Jag köpte parhus kista
    Som han hjälpte mig med Läs mer
  • Shubham K

2020-10-06

Shubham K skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jacob is quite professional with good care for customer. He deals fairly and explains the clauses very clearly. My dealing with Jacob was very smooth and I would recommend others to avail the service. Läs mer

Malek A skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag köpte en lägenhet och mäklaren Janette hjälpande mig mycket och jag ville att säga en stort tack till henne Läs mer

Bertil H skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Gabriella har skött försäljningen av in bostadsrätt på bästa sätt. Gabriella har varit tillgänglig om jag haft några frågor och har hållit mig löpande informerad om vad som hände under hela försäljningsprocessen. Jag är mycket nöjd. Läs mer

Hanna W skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Gabriella är en otroligt professionell och kunnig mäklare. Tack! Läs mer
  • 2020-10-05

NADIA D skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Gabriella Gerges är en seriös och kunnig mäklare. Som kund har vi fått utmärkt stöd och har känt oss trygga under hela processen. Hon är professionell och punktligt. Vi har fått feedback och förklaringar under hela säljprocessen. Vi är supernöjda med henne och rekommenderar henne otroligt! Läs mer
  • Maria H

2020-10-05

Maria H skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Det var första gången jag köpte en bostadsrätt och visste inte riktigt hur det skulle gå till. Jacob gick igenom allting på ett noggrant och tydligt sätt. Han var professionell, trevlig och utstrålade ett lugn som gjorde mig trygg med bostadsköpet. Läs mer
  • 2020-10-05

Inga M skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Har sålt en lägenhet på 80 kvadrat.
    Jeanette är en bra mäklare och allt har flutit på.
    Affären gick snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2020-10-04

Engin T skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Hon sålde min bostadsrätt till mycket bra priset. Hon är väldigt proffs på sitt jobb och jätte trevligt. Stark rekommenderar Läs mer
  • 2020-10-02

Ognian M skrev om Fastighetsbyrån Kista
    Mycket proffsig och hjälpsam personal!!!! Läs mer
  • 2020-10-02

Malin Sofia Elisabeth E skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi köpte ett radhus i Kista via Jeanette. Hon är och var professionell genom hela processen, rak med vad säljarna hade för onskan och när väl budet var lagt snabb på återkoppling. Vi hade även tidigare kontakt med Jeanette ang ett annat radhus i Akalla, även där var Jeanette tydlig med vilka brister huset hade och så vidare. I den processen hade vi dock uppskattat om alla köpare blivit lite mer kontrollerade under budgivningen och inte kunnat lägga bud om de inte hade kapital för det. Men utöver det har jag bara positiva upplevelser av Jeanette och skulle gärna använda henne som mäklare igen. Väldigt trevlig och inkännande person. Läs mer
  • 2020-09-22

Eva Margareta A skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Bra bemötande, information saklig och strukturerad.
    Bra och snabb kommunikation.

Helhetsbedömningen är Bra+ och jag rekommenderar gärna Läs mer
  • 2020-09-22

Abhisek D skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    I would like to take this opportunity to thank Gabriella for carrying out the smooth transition of property sale. As first time buyers, I had piles of question to follow up, but I appreciate your patience to address all my queries and also provide me with extended visit which help me a lot to take the final decision. Documentation briefing were thorough and explained in details.

Thanks again for your time.

Best Regards,
    Abhisek Das Läs mer
  • 2020-09-19

Daryoush B skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Väldigt tydligt och klar med allt, Läs mer
  • Olle Mikael O

2020-09-15

Olle Mikael O skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Gabrielle visade stor kunskap inom området och därför valde vi henne framför 5 andra mäklarfirmor. Även fast vi valde att sälja lägenheten under Covid så lyckades hon sälja för det vi bad om.

Trevlig och lugn mäklare! Läs mer
  • G M K

2020-09-15

G M K skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Gabriella provided valuable advice. She is professional. Highly recommend her for your future housing deals. Läs mer
  • Md A

2020-09-09

Md A skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Hej,
    jag har precis köpt en lägenhet där Gabriella var som mäklare. Jag är väldigt nöjd med hur allting har gått hittills. Från visningen till tillträdedagen var hon väldigt professional, har berättat allt jag behövde, vilket gjorde att jag inte behövde oroa mig om nogot. Jag rekommenderar gärna henne. Läs mer
  • ELENA TODOROVA S

2020-09-09

ELENA TODOROVA S skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    We bougth an apartment in Kista with Jacob Hanna help.He informs us about each step in the buying process (which is very important when you buy for the first time), we highly recommend Jacob Hanna. Läs mer
  • ARMAN B

2020-09-02

ARMAN B skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jacob Hanna är väldigt professionell. Fick tydliga svar på allt man funderade kring. Läs mer
  • NATALIA C

2020-08-30

NATALIA C skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jacob Hanna var mycket hjälpsam och professionell från och med vårt första möte och över telefon. Jacob förklarade tydligt vad alla steg innebar och hur vi skulle gå tillväga i försäljningsprocessen. Det blev mycket lyckat och gick snabbt och smidigt! Läs mer
  • 2020-08-29

AMAD A skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Köpt lägenhet i Akalla av Jacob Hanna mäklaren fick så mycket hjälp av honom han är så tydligt och hjälpsam skulle säga bara bästa mäklaren som finns någonsin 😊 Läs mer
  • EFREM TEKLIT K

EFREM TEKLIT K gillar detta
  • Khaled A

2020-08-21

Khaled A skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    I bought an apartment and then sold it with the help of Gabriella and in both cases I was super happy and satisfied with the result of her enormous work that she put on it. Gabriella is very professional she knew from the beginning how to deal with the selling and the showing etc. She answer always my questions regarding any details, either by text of she call me. I believe she is one of the best brokers in Stockholm so I personally highly recommend Gabriella to anyone who is thinking to sell or to buy an apartment. Läs mer
  • 2020-08-11

Aster Z skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag har såld bostad och mäklaren är hjälpa mig som mina förväntningar. Läs mer
  • 2020-08-10

MARI P skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Mycket professionell och jag kände mig trygg genom hela affären. Hon höll mig uppdaterad hela tiden och fanns tillgänglig när jag behövde rådgöra med henne även i det lägenhetsköp jag samtidigt genomförde. Läs mer
  • 2020-08-05

SARA A skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Mycket professionell och väldigt tillgänglig. Jag är jättenöjd! Läs mer
  • 2020-08-04

Juan Young H skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Seriöst och proffsigt intryck. Jeanette arbetar snabbt och har ett stort kontaktnät. Blev också väldigt snygga bilder på lägenheten, ett stort plus för det.

Jag är väldigt nöjd med Jeanette som mäklare. Läs mer
  • 2020-07-28

Anirban D skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    I found Jeanette is a very experienced sales professional. She has rich knowledge about property selling and buying processes.Her advices were really helpful.
    At some points she really gone extra mile to sort out certain road blocks.
    We are really happy with her services. Läs mer
  • 2020-07-18

Anna K skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Oerhört professionell! Jeanette lyssnade på våra behov, svarade på våra frågor och fick vår lägenhet såld för priset vi ville ha utan krångel. Tack! Läs mer
  • Maria M

2020-07-16

Maria M skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Har köpt mitt första bostad. Hon håller vad hon lovar och gör alla parter nöjda. Läs mer
  • 2020-07-16

ASMERET A skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Gabriella var proffsig genom hela resan, svarade bra och vänligt på alla våra frågor även om budgivningen var hektisk. Hon är dessutom expert på området. Vi är supernöjda! Läs mer
  • 2020-07-13

Esraa skrev om Hakim Havblom en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag köpte en 3:a lägenhet I Akalla. Jag fick hjälp av mäklare Hakim Havblom för att köpa den. Havblom Var trevligt och duktig!

Jag återkommer till samma mäklare Havblom ifall jag tänker mig sälja lägenheten i framtiden! Läs mer
  • 2020-07-03

Lucrezia H skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jacob has been very liable and good at this job! Läs mer
  • 2020-06-29

Amin M skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Gabriella sålde min lägenhet på rekord tid. Gillar hennes ärlighet och sunda förnuft om marknaden Läs mer
  • GABRIEL A

2020-06-26

GABRIEL A skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Rekommenderar Gabriella starkt , otroligt nöjd med mitt köp:) Läs mer
  • 2020-06-18

Fouad A skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Sålt 3 Rok.
    Väldigt skicklig säljare som har kunden i fokus och tänker på det där lilla extra.
    Alla mina förväntningar uppfylldes och mer där till.
    Sammanfattningsvis 5 stjärnor av 5 möjliga. Läs mer
  • 2020-06-16

CHRISTIAN G skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Proffsigt jobb och bra bemötande! Jag är supernöjd. Läs mer
  • 2020-06-15

Ibrahim T skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Sålde två lägenheter i Kista via Gabriella.
    Hon gjorde sitt yttersta för att kunna sälja och få det priset vi ville ha under den tidspress som vi hade.

Resultat: Utmärkt! Läs mer
  • Emrah

2020-06-15

Emrah skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    3 månader hade våran lägenhet vart ute på hemnet. Vi försökte med 2 olika mäklare. Alla svar vi fick av våra mäklare var att det var svårt och sälja på grund av corona. Dem erbjöd oss att sänka priset på vår lägenhet . Det betyder att vi skulle ha förlorat massa pengar.

Jag blev Rekomenderat av en vän att Jeanette Boghos på fastighetsbyrån kunde sälja våran lägenhet till den priset vi ville ha.
    Jag tog kontakt med Jeanette och hon bokade in en blixt snabb möte med oss. Hon var väldig professionell och bemötte hos väldig bra. Hon tackade ja . Några dagar efter sålde hon våran lägenhet till ett högre pris än vad vi hade förväntat oss.
    Jag vill verkligen tacka henne och jag hoppas att min rekommendation hjälper er att välja henne. Hon är en grym mäklare med ett stort kundnät runt om sig. Läs mer

FATBARDH S skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Väldigt proffsigt och flexibel! Bra på att förmedla information och kunnig. Jätte nöjda med att göra affär med henne. Kan varm rekommendera. Läs mer

Arvydas B skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Very good, all clear explanations of plius and minus, good with timing, happy Läs mer

Dödsbo Efter Rut J skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Bostadsrätt Kista Sorögatan
    På ett mycket bra sätt lätt att få kontakt med både på tel.,sms, mail.
    Försäljningen av bostadsrätten gick mycket bra och mäklarens kontakt under perioden var utmärkt. Mäklaren gjorde en mycket bra marknadsföring av objektet.
    Eftersom objektet tillhörde ett dödsbo med alla delägare boende på långa avstånd var vi frågande hur gör vi med försäljningen.
    Efter kontakt med mäklaren kände vi oss mycket tillfreds med hur försäljningen skulle genomföras. Mäklaren löste alla praktiska saker som överlämning nycklar, tips om städfirmor och annat. Läs mer
  • 2020-06-09

Muhammadnasir J skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Excellent experience. Overall, I am very happy. Läs mer
  • 2020-06-07

Yesim M skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jakob har en stor tålamod, svar på allt. Han har varit så hjälpsam , tydlig, tillgängligt hela tiden. Lugnade ner oss så fort vi höll på tappa hoppet. Han är så professionell på det han gör och man märker att han brinner för sitt yrke. Han får 10/10 från oss:) Läs mer

Kistagången 19, 164 40 Kista