Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Rinkeby-Kista Kista Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Kista

Fastighetsbyrån Kista

Kistagången 19, 164 40 Kista — Visa karta

I Kista hittar du allt från stadsliv till avkoppling, studenter och ett rikt nöjesutbud. Här hos oss på Fastighetsbyrån arbetar mäklare som känner till området väl och har mångårig erfarenhet. Vi kan skräddarsy våra tjänster efter dina önskemål!

Visste du att vi är marknadens mest anlitade mäklare här i Kista? Det är något vi är stolta över. Om du ska göra en bostadsaffär här och vill ha något riktigt extra ska du kontakta oss. Vi erbjuder allt från kostnadsfria värderingar till råd och hjälp under hela affären.
Mån: 08:30-17:30
Tis-Tor: 08:30-18:00
Fre: 08:30-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 593 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kista

• Anna D
    Anna D skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Under 2017 köpte jag ett hus genom Suleyman, samt sålde min lägenhet, så min erfarenhet kommer både båda sidor av bostadsförsäljningen. Suleyman är proffsig, kan sitt område utan och innan och alltid ligger ett steg före. Han är också realistisk och har bra dialog med kunden under tiderna då marknaden är osäker. Jag säger bara, Suleyman är en expert! Jag vill också utmärka Fastighetsbyrån i Kista, för även en tillfällig överlämning till en annan kollega fungerade utmärkt. Utan överdrifter, jag är mycket nöjd och utan tvekan kommer att anlita Suleyman om en bostadsaffärer blir aktuella i framtiden! Läs mer
  • Anya K
    Anya K skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir har varit pålitlig och professionel. Jag skulle definitivt rekomendera Amir! Läs mer
  • Gurucharan A
    Gurucharan A skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    He is a nice person always trying to help both seller and buyer during their process. Läs mer
  • ibtissem b
    ibtissem b skrev om Fastighetsbyrån Kista
    Jag är super nöjd med Gabriella , hon verkligen en bra mäklare. En duktig tjej, väldigt kunnig och öppen för samarbete samtidigt är hon mycket effektiv, driven och snabb. Läs mer
  • Essi B
    Essi B skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Trevlig och lysnar och ger råd. Förhastar inte affären och lugnar sakligt.
    Jag kommer rekomendera honom och anlita honom igen. Läs mer
  • Amir A
    Amir A skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Han var jätte snäll och väldigt duktig. Läs mer
  • Jakob S
    Jakob S skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Kreativ och flexibel. Snabb återkoppling på frågor. Lätt att prata med. Läs mer
  • Kin T
    Kin T skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Väldigt engagerad och professionell mäklare. Jag gjorde mitt första bostadsköp och Jacob tog sin tid att förklara allt för mig. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Alexander S
    Alexander S skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jacob Hanna är en toppen mäklare, jätte bra bemötande och super trevlig. jag hade ingen koll på någonting om vad som gäller för att köpa bostad och han lyckades förklara allt ett fantaskigt bra sätt så även den blonde bimbon fattar vad allt är för något.
    fem tummar upp! Läs mer
  • Rawand R
    Rawand R skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag har kommit I Kontakt Med Amir Dehgan . Han sålde min grannes lägenhet i Kista för bäste marknadspris
    Sen träffade jag honom och och han sålde min lägenhet i kista också . En underbar proffitionell mäklare pålitlig , kunnig . Har super koll på bostad marknaden , flexibel hittar alltid bra kund lösningar .vi var väldig nöjda och rekommenderar starkt honom om man vill sälja sin bostad .
    Han sitter i fastighetsbyrån - kista Läs mer
  • Payman M
    Payman M skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag fick ett fantastiskt bemötande och Jacob visade dig vara väldigt kunnig och förståndig över mina önskemål. Jag är otroligt nöjd med Jacob och hade inte kunnat önska mig bättre.
    Tack Jacob Läs mer
  • Diana J
    Diana J skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Kag upplevde mäklaren som väldigt trevlig. Han hade ett bra bemötande och hjälpte att svara på mina frågor. Läs mer
  • Ozan A
    Ozan A skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Drivande och kunnig mäklare som rekommenderas! Läs mer
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Alltid välkomnande o proffsig. Kunnig om bostadsmarknaden/priser. Ärlig och rak i sin kommunikation. Kan starkt rekommendera Jacob! Läs mer
  • Suzanne A
    Suzanne A skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Han är väldigt kunnig , trevlig och smart Läs mer
  • Noel H
    Noel H skrev om Fastighetsbyrån Kista
    jag fick en bra och snabb återkoppling som gjorde att vi kunde avsluta ett köp snabbt Läs mer
  • Salahaddin J
    Salahaddin J skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    När alla andra mäklare sover så levererar Gabriella utmärkt service. Väldigt tillmötesgående och hon gör vad som krävs för att hela bostadsaffären ska kännas trygg och bekväm. Vilken fantastiskt medarbetare att vara stolt över som arbetsgivare! Läs mer
  • Ronak P
    Ronak P skrev om David Ingemansson en del av Fastighetsbyrån Kista
    David är en väldigt professionell och trevlig mäklare. Hans amitioner är höga men har en god realistisk uppfattning. Han skötte försäljningen av min lägenhet väldigt snyggt och förvånansvärt smärtfritt. Ärlig och trogen till sitt ord. Pålitigt person och är snabb med återkoppling.
    Tillför det där lilla extra till hela hans arbete och genomförande av försäljningen bl.a. genom privat visningar. Överträffade alla förväntningar.

Kort sagt. Rekommenderar David varmt. Läs mer
  • Adis B
    Adis B skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Suleyman är väldigt proffesionell när det kommer till alla aspekter av försäljningen. Väldigt noggrant förklarade han hur själva försäljningsprocessen skulle ske och fanns där när frågor väl uppstod. Jag tyckte att han erbjöd väldigt bra service för både mig och köparen. Jag vart supernöjd med försäljningen och levererade utöver förväntan trots att marknaden är skakig som den är. Jag har rekommenderat honom varmt till min familj, mina vänner och er som läser detta! Läs mer
  • Jamasb G
    Jamasb G skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Mycket nöjd med Esens insatser. Proffsig och duktig. Läs mer
  • Jimmi B
    Jimmi B skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Mycket trevlig mäklare och välbemöt service Läs mer
  • Serdal C
    Serdal C skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Helt suverän mäklare som tar sitt jobb på allvar. Kunde inte få en bättre mäklare. Tips och tricks innan visning samt vältalande ord.

Mycket nöjd Läs mer
  • Majid R
    Majid R skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Den bästa mäklare i Kista.
    mycket nöjd. Läs mer
  • Cengizhan A
    Cengizhan A skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Fy FAAN vilken jävla mäklare. Det är det enda man kan säga. så jävla proffsig.
    skötte allt utmärkt. honom kan lita på. behövs en i varje firma.
    Jag antar att han är väl marknadens Leo Messi. Eller Hakan Sukur

Ett föredöme med stort hjärta. Läs mer
  • Shaker N
    Shaker N skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Suleyman har gjort ett fantastiskt jobb! Återkopplar snabbt, alltid lika trevlig, lyhörd, tydlig och engagerad! Läs mer
  • Firat Ali Z
    Firat Ali Z skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Grymt bra arbete engagerad från start till slut snabb återkoppling morgon som kväll tack Läs mer
  • Milad S
    Milad S skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Suleyman har gjort ett toppenjobb! Väldigt nöjd som säljare. Läs mer
  • Stefan Kenan A
    Stefan Kenan A skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Bra bemötande, lätt att förstå, tydlig. Läs mer
  • Serdal B
    Serdal B skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Grymt bra mäklare
    Alltid trevlig
    Bra bemötande Läs mer
  • Jordan G
    Jordan G skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Excellent experience. Well planned, prompt and ontime responsiveness. Concise and focused answers given to any question. Ready to support the process by all means needed.

Warmly recommended broker! Läs mer
  • Mazdak H
    Mazdak H skrev om Fastighetsbyrån Kista
    Erfarna mäklare som håller vad de lovar. Smidigt och snabbt både vid köp och vid sälj. Läs mer
  • Tahmid A
    Tahmid A skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir is a hard working guy and would take his role to the next level if nedded. he has help me sale my apartment to more then that i have expected. He has given me really good advice in ways that i didnt feel any pressure.
    The housing market at present is not at all in favour for the person selling the apartment, but yet for for Amir it seemed very relaxing as he knew what it really takes to be what he is.
    From my experience or journey in selling my apartment was really FUN and would recommand him to anyone if needed.

Thanks you very much Amir and i would wish you the best of luck.
    Please due keep your high spirt alive as you are the best in your job.

Tahmid Läs mer
  • Amila  M
    Amila M skrev om Fastighetsbyrån Kista
    ..................................... Läs mer
  • Ali  M
    Ali M skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Väldigt trevligt bemötande, aktiv och kunnigt mäklare och bekvämt och jobbar med, stor tack Jeanette
    Skulle värmt rekommendera 😉 Läs mer
  • Lisa B
    Lisa B skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag har kommit i kontakt med Amir i samband med mitt första bostadsköp. Amir är en otroligt engagerad mäklare som alltid vill det bästa för både köpare och säljare. Han är jättetrevlig och duktig på att skapa en bra kommunikation mellan alla parter, så köpet gick både fort och riktigt smidigt! Det märks att Amir inte bara vill sälja ett objekt, men verkligen bryr sig om sina kunder, även efter genomfört affär. Jag är supernöjd och kommer kontakta Amir även vid framtida affärer!

Tack för en underbar bostadsaffär! Läs mer
  • Magnus M
    Magnus M skrev om David Ingemansson en del av Fastighetsbyrån Kista
    David sålde min bostadsrätt i kista och gjorde ett jättebra jobb, han stressade inte för att göra en snabb affär utan lät allt ta den tid som behövdes för att jag skulle få ett bra pris. Läs mer
  • Sarah M
    Sarah M skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Fantastisk mäklare. Kan rekommendera henne starkt! Detta var mitt första lägenhetsköp och jag kunde aldrig tänka mig att det kunde gå så tryggt och smidigt. Är mer än nöjd och jag rekommenderar alla att köpa bostad via Jeanette! :) Läs mer
  • Mahmod H
    Mahmod H skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Skulle köpa lägh och hade träffat många mäklare innan Jeanette. Många av dem var bra men Jeanette stack verkligen ut. Hon är proffs och vet vad hon sysslar med!
    Jag kan med gott samvete rekommendera henne. Läs mer
  • Nehal N
    Nehal N skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi har köpt vår lägenhet genom Robert Kullberg. Det har varit väldigt bekväm att prata med honom och diskutera med honom då han är en kunnig person och väldigt öppen. Han är hjälpsam och ansvarsfull vilket gör att man får en trygg känsla. Han är vänlig och snäll och vi vill gärna även sälja vår lägenhet via honom i framtiden. Läs mer
  • Paras M
    Paras M skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Anlitade Amir för försäljning av min lgh.
    Det var ett svårt objekt med tanke på marknad men han grejade det galant! Supertrevlig kille med glatt och positivt bemötande i alla lägen. Han har koll på marknaden, värderade och sålde lägenheten till ett bra pris! Rekommenderar varmt Amir och tackar honom för ett grymt bra jobb :-) Läs mer
    Paras M gillar detta
  • Jan L
    Jan L skrev om David Ingemansson en del av Fastighetsbyrån Kista
    David har haft uppdraget att sälja vår bostadsrätt i Kista. Bostaden tillhör ett dödsbo och är inte renoverad sedan huset byggdes i mitten på 70-talet. Inget drömläge för en mäklare...
    Vi som säljer bor inte i Stockholm. Så David har antagligen gjort betydligt mer i det här uppdraget än vad som krävts. Inget har varit något problem för honom. Han har haft en tydlig idé om hur försäljningen skulle gå till, även i en tid med lite besvärligare marknad. David har varit mycket pålitlig i alla frågor, att dokumentera noggrant och hålla alla tider vi överenskommit. David är en professionell mäklare och en mycket pålitlig och god människa.

Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Adis B
    Adis B skrev om Fastighetsbyrån Kista
    Rekommenderas starkt! Bemötandet var i toppklass och Mäklaren var ett riktigt proffs levererade trots en skakig marknad. Man får verkligen valuta för pengarna! Läs mer
  • Victor R
    Victor R skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Försäljningen av min lägenhet gick väldigt snabbt och smidigt! Amir var väldigt engagerad och såg till det hela från början till slut med noggrann uppsikt till varje detalj! Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Amila M
    Amila M skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag var jätte orolig inför försäljningen eftersom markanden är inte den bästa för försäljningen för tillfälle. Jeanette kändes jätte trygg. Hon är kunnig, ärlig och lyssnar. Hon är professionell och svarar på alla frågor.Rekommenderar henne starkt!!! Läs mer
  • Arman P
    Arman P skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Med Amir som mäklare får man inte bara en mäklare utan även en vän. Han har en stor passion för sitt jobb och gör det på ett fantastiskt sätt. Har både köpt och sålt vår bostad med hans hjälp och skulle aldrig tveka om att vända oss till honom igen. vi har känt Amir sedan vårt första bostadsköp vilket var för ca 7 år sedan. Amir har erfarenhet samt stort socialt nätverk. Han har hjälpt oss med försäljningen under svår perioder. Han kan leverera när som helst oberoende av bostads marknaden. Rekommenderar Amir starkt. Läs mer
    2017-11-13 Amir D svarar Arman P
    Tack Arman för dina vänliga ord, det värmer otroligt mycket en kylig dag som denna. Har varit ett nöje att ha er som säljare och vän under alla dessa år! Önskar er stort lycka till i nya huset! Och vi ses på galan 2:a december!
  • Alexandra E
    Alexandra E skrev om David Ingemansson en del av Fastighetsbyrån Kista
    David är en mycket proffesionell mäklare som verkligen har mycket erfarenhet och vet vad han pratar om. Han är alltid extremt trevlig och tillmötesgående, svarar alltid när man försöker nå honom oavsett tid.
    Han har varit väldigt stöttande och förklarat varenda process genom försäljningen så att man har koll på allt och känner sig trygg.
    Är supernöjd med David som mäklare! Han gjorde ett toppenjobb! Rekommenderar honom starkt! Läs mer
  • Faraz R
    Faraz R skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi hade kontakt med flera mäklare innan vi träffade Amir. Vi är jättenöjda att vi valde Amir. Han har stor kunskap, proffsigt bemötande och flexibel att möta våra önskemål. Amir är driven och hjälpsam. Förutom att han hjälpte oss att sälja vår bostad var han även engagerad i att hjälpa oss att hitta en ny. Jag och min sambo rekommenderar starkt att ta hjälp av Amir vid bostadsförsäljning! Läs mer
    2017-11-13 Amir D svarar Faraz R
    Tusen tack Faraz för de fina orden! Uppskattas enormt! Vi hörs när det närmar sig deklarationen, och stort lycka till med ert nya köp!
    Faraz R gillar detta
  • Lena S
    Lena S skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jeanette har en utomordentlig förmåga att sätta kunden i fokus.
    Hon är väldigt kunnig och duktig på det hon gör. Vid fastighetsaffär är man alltid orolig men tack vare Jeanettes kompetens och det förtroende hon inger så gick affären väldigt bra. Vi var både nöjda med priset och nöjda med hennes kundfokus. Läs mer
    Süleyman E gillar detta
  • Desawit T
    Desawit T skrev om David Ingemansson en del av Fastighetsbyrån Kista
    Kom i kontakt med David via Swedbank i samband med att jag begärt  ett lånelöfte. David hade redan från första mötet ett gott bemötande men framförallt visade han ett jätte stort engagemang under hela försäljningsprocessen. Han var alltid tillgänglig  och besvarade alla frågor och funderingar som då fanns kring försäljningen . Genom hela processen framgick det tydligt att David som mäklare har kunskap och erfarenhet inom sitt fält . Är super nöjd👍👍 Läs mer
  • Monalisa B
    Monalisa B skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Suleyman Esen är en utomordentlig fastighetsmäklare som gör allt han har utlovat. Han är professionell, ärlig och kunnig i sitt utförande. Kan rekommendera Suleyman till alla som skall göra den största affären i livet, och sälja din bostad. Man behöver någon man kan lita på och som alltid gör sitt yttersta för att alla ska parter ska vara nöjda. Läs mer
    Süleyman E gillar detta

Kistagången 19, 164 40 Kista