Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Rinkeby-Kista Kista Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Kista

Fastighetsbyrån Kista

Kistagången 19, 164 40 Kista — Visa karta

I Kista hittar du allt från stadsliv till avkoppling, studenter och ett rikt nöjesutbud. Här hos oss på Fastighetsbyrån arbetar mäklare som känner till området väl och har mångårig erfarenhet. Vi kan skräddarsy våra tjänster efter dina önskemål!

Visste du att vi är marknadens mest anlitade mäklare här i Kista? Det är något vi är stolta över. Om du ska göra en bostadsaffär här och vill ha något riktigt extra ska du kontakta oss. Vi erbjuder allt från kostnadsfria värderingar till råd och hjälp under hela affären.
Mån: 08:30-17:30
Tis-Tor: 08:30-18:00
Fre: 08:30-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 629 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kista

• Erik B

2019-04-19

Erik B skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Gabriella hjälpte oss att sälja två lägenheter. Trots tuff marknad gick det bra. Gabriella är mycket proaktiv och ser till att hitta rätt köpare i sitt stora nätverk.
    Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Gabriella! Läs mer
  • George A

2019-04-12

George A skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag upplevde Gabriella som engagerad och driven.
    Hela processen blev väldigt smidig samtidigt som det kändes bra att hon besitter de kunskaperna som behövs för att fullfölja uppdraget.
    Jag kan starkt rekommendera Gabriella till den som vill sälja i Kista. Läs mer
  • 2019-04-12

SMAIL H skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    I am very pleased with the service. Gabriella is very kind and professional.
    Definitely in the future I will recommend your services...

Best Regards
    Smail Läs mer
  • 2019-04-08

BARYAR A skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Professionell mäklare som lyckades sälja vår lägenhet snabbt i en pressad situation. Trots det oerhört lugn och metodisk under processen. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-04-08

Leila R skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Gabriella has sold my apartment with the price and moving date I have wished for. She is flexible and swift in taking actions that facilitate the selling process. She gives valuable advice. Highly recommended!

Many thanks/Leila Läs mer
  • AYAN Y

2019-04-02

AYAN Y skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Rekommenderar Janette starkt. Kompetent, tydlig och super trevlig. Som första gång köpare kändes det tryggt. Läs mer
  • 2019-04-01

Carmen A skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Sålde min bostadsrätt via Gabriella. Hon var professionell, effektiv och lyhörd. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • 2019-04-01

Jan Roland T skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    1. Vi har sålt vårt radhus på 125m2

2. På ett mycket trevligt sätt och med mycket kunskap som gav oss förtroende under hela försäljningen.

3. Jacob motsvarade de förväntningar vi hade på honom under hela försäljningstiden med sin kunskap, samt hans kunskap om marknaden.

4. En väl förbered och proffsigt genomförande av försäljningen. Läs mer

Zahra Y skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Köpte en lägenhet i Husby Stavanger gatan 6.
    Jag hitta Robert annan visning o han hitta den lägenhet utan det kommer i hemnet.Han ställa upp o visa bostade ,han är snäll trevligt och ärligt Läs mer

Mustafa A skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Hon är en tia och utförde ett bra arbete. Läs mer

SAMI B skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jeanette var kompetent och trevlig med en tydlighet vi uppskattade. Skulle varmt rekommendera för andra. Suverän säljning tack Jeanette Läs mer
  • 2019-03-26

Gurpreet S skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Bra upplevelse för första gång köpare. Skulle rekommendera Jeanette. Läs mer
  • 2019-03-25

Kaarina P skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jeanette var väldigt säker på sin sak när hon lovade att sälja min tvåa snabbt. Det var även min önskan att försäljningen inte skulle dra ut på tiden. Hon höll sitt löfte, efter bara en enda visning lyckades hon sälja lägenheten till ett pris jag var nöjd med.
    Hon är väldigt hjälpsam, effektiv och ambitiös. Läs mer
  • 2019-03-25

Badruzzaman S skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Har varit bra. Vi har sålt och köpt snabbt och smidigt. Läs mer
  • Majid A

2019-03-25

Majid A skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Hi,

I have bought a apartment in Kista with the great help of Robert Kullberg.

All his help and support were excellent for each steps that was needed to take from start to the end. He was really supportive, respectful, friendly and professional at his job. If I decide to either sell my house or buy a new property in future, defiantly Robert will be my first choice to contact!

BR,
    /Majid Läs mer
  • 2019-03-19

Maria V skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Kan varmt rekommendera Jeanette. Jeanette bistod med både försäljning av min bostad men också med köp av en nytt boende. Upplevde att hon tog sitt uppdrag på stort allvar. Jeanette var transparent igenom hela processerna.

Maria Viitanen Läs mer
  • 2019-03-18

Aref Fathi Z skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Sålde en bostad allting gick smidigt til, Gabriella var tydlig med förväntningarna. Läs mer
  • Rima Barzan M

2019-03-16

Rima Barzan M skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag upplevde Jeanette som en oerhört driven, ambitiös, lättsam och duktig mäklare. Hon hjälpte mig att köpa min första bostad. Det kändes tryggt att köpa av henne och jag rekommenderar Jeanette starkt som mäklare!! Läs mer
  • Bassel D

2019-03-11

Bassel D skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jeanette, är en super trovärdig och hjälpsam mäklare, hon var väldigt transparent och när hon sa att hon kan sälja din egendom litar på mig! hon ska göra.
    Jag rekommenderar att fråga om henne och du kommer att nå ditt mål. Läs mer
  • Mónica N

2019-03-07

Mónica N skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jeanette har varit engagerad i oss från dag ett. Hon ordnade så vi hade allt färdigt så att det bara var att lägga ut radhuset när det var dags för försäljning. Dessutom har hon under ca 6 månader varit bollplank till oss när vi letat hus. Vi har rådfrågat henne i allt från besiktningsprotokoll till budgivning. Jeanette är pålitlig, erfaren och rolig. När det väl var dags för visning var hon väldigt taggad och det resulterade i en snabb och bra affär där vi som säljare och även köparna blev väldigt nöjda. Vi rekommenderar verkligen Jeanette! Läs mer
  • 2019-03-07

David N skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jeanette hjälpte oss sälja vårt radhus, vilket gick snabbt och smidigt precis som vi önskade. Jeanette är professionell, driftig och tillmötesgående. Vi fick också bra vägledning i svåra beslut som vi som säljare behövde fatta under processen. Läs mer
    Jeanette gillar detta
  • Lotta S

2019-03-06

Lotta S skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jeanette Boghos har verkligen gjort en fantastisk insats! Klientregister med seriösa köpare, Jeanettes koordinationsförmåga, snabba återkoppling och höga arbetsmoral underlättade hela försäljningen och drog ner stressfaktorn rejält! Kan starkt rekommendera henne!👌🏽
    🌟🌟🌟🌟🌟 Läs mer
  • 2019-02-22

sujeet b skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Gabriella helped us sell our apartment in Stockholm and we had good experience of doing business with her. She's very professional and clear in her approach. She ofcourse has lot of experience and patience in selling real estate and puts it to good use. We can recommend Gabrialla if you are planning to sell your property. Läs mer
  • 2019-02-22

Tawfeek S skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Gabriella Gerges  du är Sverige bästa mäklare .jag lovar kommer att rekommendera dej till alla . Läs mer
  • 2019-02-21

Ulla Margareta S skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Sålt ett parhus i Akalla . Robert har ett gott bemötande , han har varit tillgänglig och hjälpsam vid försäljning processen. Jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-02-20

Christer Sjöström skrev om Fastighetsbyrån Kista
    Robert Kullberg är en mäklare utöver det vanliga!
    Otroligt ambitiös och hjälpsam.
    Rekommenderas varmt!!! Läs mer
  • Christos I

2019-02-20

Christos I skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Har sålt en lägenhet 3a
    Finns veta om honom från grannarna som har sålt
    Glad och profs Läs mer
  • 2019-02-19

Eva H skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Var mycket tydlig i vad vi hade och kunde förvänta oss. Vi sålde en lägenhet. Allt var bra . Toppbetyg. Läs mer
  • 2019-02-16

Hiwa M skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    sålt en trea och köpt en fyra rums lägenhet.
    vi har haft bra kontakt .
    jag tycker att vi både lyckade med våra förväntningar.
    genomsnitt allt har gått bra. Läs mer
  • 2019-02-15

Veli K skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Kag har köpt en lägenhet,
    Han var trevlig.
    Jag är nujd Läs mer
  • 2019-02-14

Zahra A skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag sålde ett bostadrätt i Akalla med 4rum. Gabriella är en fantastisk inom sin yrke och vi har fått att hjälp vi ville🤗🤗😊😊. Läs mer
  • 2019-02-14

Eva Hellström skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag och min man brukade alltid se Gabriella på gården och i området. Jag sa då till min man att henne ska vi anlita när det är dags! Och det gjorde vi helt rätt i. Sålde till önskat pris snabbt och smidigt innan visning. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-02-13

Tony Ebrahim skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Tack för att du hjälpte oss med bostaden. Läs mer
  • Li L

2019-02-11

Li L skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Gabriella is very professional broker. She is very kind person and helped us to sell our apartment. We are very satisfied her work.
    Hopefully to make a great progress in her career!
    Strongly to recomment her as your broker if you want to sell your housing.

Client Li Läs mer
    Li L gillar detta
  • Cecilia S

2019-02-09

Cecilia S skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Bra och engagerad mäklare. Verkligen uppskattat att man alltid fick snabb återkoppling på frågor och funderingar. Att köpa av Jeanette känndes tryggt. Läs mer
  • 2019-02-08

T. Shafi skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag har anlitat Gabriella två gånger nu. En gång jag sålde mitt hus i kista och en gång i akalla. Jag är mycket nöjd med henne och jag känner mig tryggt. Hon jobbar bra och jag har rekomenderar henne till alla som ska sälja! Läs mer
  • 2019-02-07

Guner Hak skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag vill dela med mig och säga att du Gabriella är exepctionell! Vi hade en annan mäklare som försökte sälja vår bostad i 7 månader utan ett enda bud. Jag har varit med i branschen länge och träffat många mäklare. Gabriella fick jag tips om. En mentalt stark och driven kvinna. Gabriella lyckades sälja lägenheten vi köpt 2015 på en dyr marknad till ett rekordhögt pris utan visning, 2 dagar efter påskrivet uppdragsvatal. Wow vilken arbetskraft och insats man som kund har att vara otroligt nöjd över. Läs mer
  • 2019-02-05

Hashar Amin skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Orolig duktig, engagerad och professionell. Rekommenderar starkt Jeanette som mäklare! Läs mer
  • 2019-02-05

Ayhan Yn skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Sålde nyligen vårt lägenhet med hjälp av Süleyman Esen och skötte detta riktigt bra. Snabb återkoppling och kunniga mäklare vilket gynnar både köpare och säljare såklart. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-02-03

Shirin L skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Hon var duktig och var jätte aktiv mäklare. Läs mer
  • Johan L

2019-02-03

Johan L skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Själva försäljningen gick bra, men insatsen från mäklaren när det gällde objektbeskrivning kändes nästan som ett hån med tanke på vad mäklararvodet ligger på. Fattigare objektsbeskrivning har jag aldrig sett på Hemnet, åtgärdades efter lite påpekanden men det var fortfarande tveksam insats. Samma med deklarations"hjälpen", en tom blankett som skulle fyllas i. Inte ens det egna arvodet eller annonskostnaderna kunde de bemöda sig fylla i. Bättre att använda det material Skatteverket erbjuder. Läs mer
    2019-02-05 Jeanette svarar Johan L
    Hej Johan!

Tack för din feedback!

Tråkigt att du upplevde beskrivningen/layouten på det sättet. Önskar att jag kunde påverka utformningen mer själv men standarden och layouten på Hemnet är likadan för hela vårt företag och utformad av vår marknadsavdelning. När det gäller deklarationshjälpen så stämmer det att det är en tom blankett som måste fyllas i av kund och signeras av kund för att jag ska kunna styrka att uppgifterna kommer ifrån dig. Självklart kan jag hjälpa dig att fylla i vissa uppgifter som jag redan har på kontoret. Kul att du var nöjd med försäljningen!
  • Redah R

2019-01-29

Redah R skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag tycker att du är bäst mäklare som jag har träffat Tack så mycket för allting Läs mer
  • 2019-01-29

Barbro B skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Toppbetyg rakt igenom!
    Förtroendeingivande och professionell. Läs mer
  • 2019-01-29

Inger M skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Professionalismen, kompetensen, energin, det behagliga sättet - i alla avseenden är Suleyman unik. Jag gick in på Fastighetsbyrån helt spontant när jag skulle sälja min bostadsrätt och jag är både glad och tacksam över att det blev just Suleyman jag fick träffa. Det kunde inte ha blivit bättre! Läs mer
  • 2019-01-26

Ranja Omar skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi har köpt två hus genom Jacob Hanna. Han är en väldigt professionell, tydlig och trevlig Mäklare. Vi är Supper nöjda med vårt val! Jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-01-24

Elena S skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Lättillgänglig, tillmötesgående och professionell! Det har varit ett fantastiskt samarbete och jag rekommenderar alla som är i sälj/köptankar att ta kontakt med Jeanette! Läs mer
  • 2019-01-22

Hazem A skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Nu är det andra gången vi anlitar Suleyman som mäklare i Kista, vi är väldigt nöjda med hela processen och det märks tydligt att Suleyman är väldigt kunnig inom sitt område.

Även om försäljningen var under julperioden så var han alltid tillgänglig på telefon/samtal och vi kunde rekordsnabbt sälja min bostad under det tuffa marknadsläget.

Vi är väldigt nöjda med försäljningen och Suleyman överträffade våra förväntningar.

/ Hazem Achkoudir Läs mer
  • 2019-01-12

Jolanta T skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Gabriella hjälpte oss att sälja vår bostad i Kista. Hon var den effektivaste person jag har sett, hon tog inte någon tid i anspråk i onödan. Mycket professionell, gav konkreta råd, som vi följde och det har ökat intresse hos de potentiella köparna. Vi har fått högre pris än vi trodde. Allting var väl organiserat och förberett. Det är rena nöje att samarbeta med en sådan person. Även våra grannar anlitade henne och var mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-01-12

Guler A skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi har valt Gabrielle inför att köpa och även att sälja vår lägenhet av följande egenskaper som hon har;
    Pålitlig,
    Ärligt,
    Har kunskap och leverar i god tid. Läs mer
  • 2019-01-10

Leif I skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Hela affären kunde ej ha blivit bättre, snabbhet, smidighet. Läs mer

Kistagången 19, 164 40 Kista