Jeanette Boghos

Läs vad 44 kunder tycker om Jeanette Boghos

• Cecilia S
    Cecilia S skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-02-09

Bra och engagerad mäklare. Verkligen uppskattat att man alltid fick snabb återkoppling på frågor och funderingar. Att köpa av Jeanette känndes tryggt. Läs mer
  • Hashar Amin skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-02-05

Orolig duktig, engagerad och professionell. Rekommenderar starkt Jeanette som mäklare! Läs mer
  • Shirin L sålde sin lägenhet med hjälp av Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-02-03

2:a
    45.5m²
    Akalla
    Hon var duktig och var jätte aktiv mäklare. Läs mer
  • Johan L
    Johan L sålde sin bostad med hjälp av Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-02-03

Själva försäljningen gick bra, men insatsen från mäklaren när det gällde objektbeskrivning kändes nästan som ett hån med tanke på vad mäklararvodet ligger på. Fattigare objektsbeskrivning har jag aldrig sett på Hemnet, åtgärdades efter lite påpekanden men det var fortfarande tveksam insats. Samma med deklarations"hjälpen", en tom blankett som skulle fyllas i. Inte ens det egna arvodet eller annonskostnaderna kunde de bemöda sig fylla i. Bättre att använda det material Skatteverket erbjuder. Läs mer
    2019-02-05 Jeanette svarar Johan L
    Hej Johan!

Tack för din feedback!

Tråkigt att du upplevde beskrivningen/layouten på det sättet. Önskar att jag kunde påverka utformningen mer själv men standarden och layouten på Hemnet är likadan för hela vårt företag och utformad av vår marknadsavdelning. När det gäller deklarationshjälpen så stämmer det att det är en tom blankett som måste fyllas i av kund och signeras av kund för att jag ska kunna styrka att uppgifterna kommer ifrån dig. Självklart kan jag hjälpa dig att fylla i vissa uppgifter som jag redan har på kontoret. Kul att du var nöjd med försäljningen!
  • Redah R
    Redah R skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-01-29

Jag tycker att du är bäst mäklare som jag har träffat Tack så mycket för allting Läs mer
  • Elena S skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-01-24

Lättillgänglig, tillmötesgående och professionell! Det har varit ett fantastiskt samarbete och jag rekommenderar alla som är i sälj/köptankar att ta kontakt med Jeanette! Läs mer
  • Caroline B
    Caroline B köpte sin bostad med hjälp av Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista

2018-12-05

Otroligt proffsig och noggrann mäklare. Hon förmedlade ett hus till oss och vi är väldigt nöjda med hennes bemötande. Läs mer
  • Zeeshan k skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista

2018-11-15

Jag köpte och sålde ut min lägenhet inom en vecka med mina egna önskemål. Jeanette är mycket bra att kommunicera och hantera allt dokument på rätt sätt. Jag kommer higly rekommenderat henne om du köper eller säljer kommer du aldrig att missnöjd. Läs mer
  • Mariseh J
    Mariseh J sålde sin bostad med hjälp av Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista

2018-11-09

Jaeanette hjälpte mig sälja min radhus .jag är mycket tacksam för hennes bemötande o snabbhet. allt gick enligt min önska mål. Läs mer
  • Karolina B skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista

2018-11-03

Sålde min lägenhet nyligen och hade Jeanette till hjälp.
    Jag överlät allt i hennes händer och kände mig trygg hela vägen.
    En smidig och snabb affär där både säljare och köpare blev nöjda, tack vare henne! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kista

Süleyman Esen