Jeanette Boghos
2019-08 - 2020-07

Läs vad 117 Läs vad Jeanette Boghos

• MARI P skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista

2020-08-10

Mycket professionell och jag kände mig trygg genom hela affären. Hon höll mig uppdaterad hela tiden och fanns tillgänglig när jag behövde rådgöra med henne även i det lägenhetsköp jag samtidigt genomförde. Läs mer
  • SARA A skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista

2020-08-05

Mycket professionell och väldigt tillgänglig. Jag är jättenöjd! Läs mer
  • Juan Young H sålde sin lägenhet med hjälp av Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista

2020-08-04

Kista
    Seriöst och proffsigt intryck. Jeanette arbetar snabbt och har ett stort kontaktnät. Blev också väldigt snygga bilder på lägenheten, ett stort plus för det.

Jag är väldigt nöjd med Jeanette som mäklare. Läs mer
  • Anirban D köpte sin lägenhet med hjälp av Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista

2020-07-28

5:a
    Kista gård
    I found Jeanette is a very experienced sales professional. She has rich knowledge about property selling and buying processes.Her advices were really helpful.
    At some points she really gone extra mile to sort out certain road blocks.
    We are really happy with her services. Läs mer
  • Anna K sålde sin lägenhet med hjälp av Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista

2020-07-18

3:a
    Kista
    Oerhört professionell! Jeanette lyssnade på våra behov, svarade på våra frågor och fick vår lägenhet såld för priset vi ville ha utan krångel. Tack! Läs mer
  • Maria M
    Maria M köpte sin lägenhet med hjälp av Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista

2020-07-16

Kista
    Har köpt mitt första bostad. Hon håller vad hon lovar och gör alla parter nöjda. Läs mer
  • CHRISTIAN G skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista

2020-06-16

Proffsigt jobb och bra bemötande! Jag är supernöjd. Läs mer
  • Emrah
    Emrah sålde sin lägenhet med hjälp av Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista

2020-06-15

3:a
    Husby
    3 månader hade våran lägenhet vart ute på hemnet. Vi försökte med 2 olika mäklare. Alla svar vi fick av våra mäklare var att det var svårt och sälja på grund av corona. Dem erbjöd oss att sänka priset på vår lägenhet . Det betyder att vi skulle ha förlorat massa pengar.

Jag blev Rekomenderat av en vän att Jeanette Boghos på fastighetsbyrån kunde sälja våran lägenhet till den priset vi ville ha.
    Jag tog kontakt med Jeanette och hon bokade in en blixt snabb möte med oss. Hon var väldig professionell och bemötte hos väldig bra. Hon tackade ja . Några dagar efter sålde hon våran lägenhet till ett högre pris än vad vi hade förväntat oss.
    Jag vill verkligen tacka henne och jag hoppas att min rekommendation hjälper er att välja henne. Hon är en grym mäklare med ett stort kundnät runt om sig. Läs mer
  • FATBARDH S skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista

2020-06-12

Väldigt proffsigt och flexibel! Bra på att förmedla information och kunnig. Jätte nöjda med att göra affär med henne. Kan varm rekommendera. Läs mer
  • Arvydas B sålde sin lägenhet med hjälp av Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista

2020-06-12

Kista
    Very good, all clear explanations of plius and minus, good with timing, happy Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kista

Gabriella Gerges