Jeanette Boghos

Jeanette Boghos

Jeanette Boghos är mäklare på Fastighetsbyrån Kista

Jeanette Boghos har varit registrerad mäklare sedan 2017-02. Jeanette Boghos har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-04 och har fått 123 omdömen med ett betyg på 4.8. Jeanette Boghos har haft 14 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 123 Läs vad Jeanette Boghos

• sålde sin lägenhet med hjälp av Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    2021-03-15
    Jeanette var tålmodig och lyckades hitta köparna till min lägenhet när marknaden var trögast. Proffsigt bemötande från dag ett och jag har varit trygg i alla steg i min försäljning tillsammans med henne. Väldigt nöjd.
    2020-11-17
    Bra, engagerad och snabbt. Jag fick regelbundna kontakter och information angående försäljning av min lägenhet.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    • Spånga - Tensta
    2020-10-06
    Jag köpte en lägenhet och mäklaren Janette hjälpande mig mycket och jag ville att säga en stort tack till henne
    • Husby
    2020-10-05
    Har sålt en lägenhet på 80 kvadrat.
    Jeanette är en bra mäklare och allt har flutit på.
    Affären gick snabbt och smidigt.
    2020-10-04
    Hon sålde min bostadsrätt till mycket bra priset. Hon är väldigt proffs på sitt jobb och jätte trevligt. Stark rekommenderar
  • köpte sitt hus med hjälp av Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    2020-10-02
    Vi köpte ett radhus i Kista via Jeanette. Hon är och var professionell genom hela processen, rak med vad säljarna hade för onskan och när väl budet var lagt snabb på återkoppling. Vi hade även tidigare kontakt med Jeanette ang ett annat radhus i Akalla, även där var Jeanette tydlig med vilka brister huset hade och så vidare. I den processen hade vi dock uppskattat om alla köpare blivit lite mer kontrollerade under budgivningen och inte kunnat lägga bud om de inte hade kapital för det. Men utöver det har jag bara positiva upplevelser av Jeanette och skulle gärna använda henne som mäklare igen. Väldigt trevlig och inkännande person.
  • 2020-08-10
    Mycket professionell och jag kände mig trygg genom hela affären. Hon höll mig uppdaterad hela tiden och fanns tillgänglig när jag behövde rådgöra med henne även i det lägenhetsköp jag samtidigt genomförde.
  • 2020-08-05
    Mycket professionell och väldigt tillgänglig. Jag är jättenöjd!
    2020-08-04
    Seriöst och proffsigt intryck. Jeanette arbetar snabbt och har ett stort kontaktnät. Blev också väldigt snygga bilder på lägenheten, ett stort plus för det.

Jag är väldigt nöjd med Jeanette som mäklare.
    • Kista gård
    2020-07-28
    I found Jeanette is a very experienced sales professional. She has rich knowledge about property selling and buying processes.Her advices were really helpful.
    At some points she really gone extra mile to sort out certain road blocks.
    We are really happy with her services.