Jeanette Boghos
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-12 - 2019-05

Läs vad 61 Läs vad Jeanette Boghos

• Theofilos N sålde sin lägenhet med hjälp av Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-06-14

Kista - Ärvinge
    Väldigt professionell mäklare som har koll på marknaden och kan få bostaden såld snabbt till rätt pris. Läs mer
  • AFSANEH A skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-05-31

Varmt rekommenderar Jeanette ! Hjälpte mig att köpa en lägenhet . Hon är kompetent och sak kunnig och en oerhört driven, ambitiös, lättsam och duktig mäklare ! Tydligt och super trevlig ! Till och med hjälpte mig snabbt och smidigt med lånelöfte . Du kommer inte att ångra dig om du anlitar henne ! Läs mer
  • AHMAD A skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-05-22

Hon gav ett mycket professionellt intryck och fick mig som förstagångs-köpare att känna mig väldigt trygg och väl informerad genom hela processen. Läs mer
  • Anna R sålde sin lägenhet med hjälp av Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-05-21

Husby
    fantastisk mäklare, full professionalism, tillgänglig när som helst, 100% engagemang, är unikt och ovärderligt. Läs mer
  • Kornelia Maja S skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-05-05

Jeanette's professional approach and expertise made this a smooth and easy purchase. We are very satisfied with her excellent work. The whole process was quick, easy to follow and completely stress-free. Jeanette did a fantastic job keeping us well informed and preparing us for the next step. We would like to warmly recommend her to all the buyers out there. 5 stars! Läs mer
  • BARYAR A skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-04-08

Professionell mäklare som lyckades sälja vår lägenhet snabbt i en pressad situation. Trots det oerhört lugn och metodisk under processen. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • AYAN Y
    AYAN Y skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-04-02

Rekommenderar Janette starkt. Kompetent, tydlig och super trevlig. Som första gång köpare kändes det tryggt. Läs mer
  • SAMI B skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-03-27

Jeanette var kompetent och trevlig med en tydlighet vi uppskattade. Skulle varmt rekommendera för andra. Suverän säljning tack Jeanette Läs mer
  • Gurpreet S köpte sin lägenhet med hjälp av Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-03-26

Akallahöjden
    Bra upplevelse för första gång köpare. Skulle rekommendera Jeanette. Läs mer
  • Kaarina P sålde sin lägenhet med hjälp av Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-03-25

Kista
    Jeanette var väldigt säker på sin sak när hon lovade att sälja min tvåa snabbt. Det var även min önskan att försäljningen inte skulle dra ut på tiden. Hon höll sitt löfte, efter bara en enda visning lyckades hon sälja lägenheten till ett pris jag var nöjd med.
    Hon är väldigt hjälpsam, effektiv och ambitiös. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kista

Süleyman Esen