Läs vad 122 Läs vad Jeanette Boghos

• 2020-11-17
    Bra, engagerad och snabbt. Jag fick regelbundna kontakter och information angående försäljning av min lägenhet.
    Ali G
    • 79.5 m²
  • 2020-10-06
    Jag köpte en lägenhet och mäklaren Janette hjälpande mig mycket och jag ville att säga en stort tack till henne
    Malek A
    • 2:a
    • 64.0 m²
    • Spånga - Tensta
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
  • 2020-10-05
    Har sålt en lägenhet på 80 kvadrat.
    Jeanette är en bra mäklare och allt har flutit på.
    Affären gick snabbt och smidigt.
    Inga M
    • 80.0 m²
    • Husby
  • 2020-10-04
    Hon sålde min bostadsrätt till mycket bra priset. Hon är väldigt proffs på sitt jobb och jätte trevligt. Stark rekommenderar
    Engin T
    • 77.0 m²
  • 2020-10-02
    Vi köpte ett radhus i Kista via Jeanette. Hon är och var professionell genom hela processen, rak med vad säljarna hade för onskan och när väl budet var lagt snabb på återkoppling. Vi hade även tidigare kontakt med Jeanette ang ett annat radhus i Akalla, även där var Jeanette tydlig med vilka brister huset hade och så vidare. I den processen hade vi dock uppskattat om alla köpare blivit lite mer kontrollerade under budgivningen och inte kunnat lägga bud om de inte hade kapital för det. Men utöver det har jag bara positiva upplevelser av Jeanette och skulle gärna använda henne som mäklare igen. Väldigt trevlig och inkännande person.
    Malin Sofia Elisabeth E
    • 124.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
  • 2020-08-10
    Mycket professionell och jag kände mig trygg genom hela affären. Hon höll mig uppdaterad hela tiden och fanns tillgänglig när jag behövde rådgöra med henne även i det lägenhetsköp jag samtidigt genomförde.
  • 2020-08-05
    Mycket professionell och väldigt tillgänglig. Jag är jättenöjd!
  • 2020-08-04
    Seriöst och proffsigt intryck. Jeanette arbetar snabbt och har ett stort kontaktnät. Blev också väldigt snygga bilder på lägenheten, ett stort plus för det.

Jag är väldigt nöjd med Jeanette som mäklare.
    Juan Young H
    • 1:a
    • 34.5 m²
  • 2020-07-28
    I found Jeanette is a very experienced sales professional. She has rich knowledge about property selling and buying processes.Her advices were really helpful.
    At some points she really gone extra mile to sort out certain road blocks.
    We are really happy with her services.
    Anirban D
    • 5:a
    • 93.5 m²
    • Kista gård
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
  • 2020-07-18
    Oerhört professionell! Jeanette lyssnade på våra behov, svarade på våra frågor och fick vår lägenhet såld för priset vi ville ha utan krångel. Tack!
    Anna K
    • 66.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte