30 rekommendationer

Jeanette Boghos
en del av Fastighetsbyrån Kista

Kistagången 19
164 40 Kista — Visa karta

Vad tror Jeanette att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 30 kunder tycker om Jeanette Boghos

• Ajmal Z
    Ajmal Z skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag har sålt min lägenhet, bemött Jenneatte som Bästa mäklare som jag träffade. Duktigt, hjälpsam och är helt nöjd. Läs mer
  • Samer H
    Samer H skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Köpt lägenhet.
    På ett trevligt och proffsigt sätt. Förmedlade tydlig information och svarade direkt på uppkomna frågor. Jag är nöjd med det bemötande jag fick från henne. bra planering,
    Bra
    Bra
    Bra Läs mer
    Samer H gillar detta
  • Alexander A
    Alexander A skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Toppmäklare trots hennes korta tid i branschen. Jag är supernöjd. Hon tog hand om allt från början till slut med proffessionellt engagemang.
    Smärfri process från intag -> HP & köpekontrakt.
    Trots att ena köparen ej blev godkänd av föreningen så hittade hon en annan köpare kort därefter. Välstrukturerad, organiserad & effektiv beskriver Jeanetts arbetssätt och prestation.

Rekomenderas starkt! Läs mer
  • Anders  H
    Anders H skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Min mäklare tog hand om allt, hur bra som helst, annonseringen och beskrivningen gav en mycket bra översikt av objektet, bilderna var också mycket snyggt tagna, ljusa och fina.
    Mäklaren var också väl kunnig om föreningen och omgivningen, dvs en som kan området.
    I mitt tycket kan nog inte en sådan här affär göras på bättre sätt !
    Bra jobbat ! Läs mer
  • Gert J
    Gert J skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jeanette är suverän som mäklare. Aktiv och kommunikativ och håller en uppdaterad löpande under processen. Suverän att ha att göra med.En riktig Rock Star! Läs mer
  • Fariba  R
    Fariba R skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jeanette är verkligen en toppen mäklare.
    Förutom att hon är extremt professionell är hon väldigt trevlig.
    Sättet hon tog hand om oss som köpare skapade en trygghet och tillit som uppskattades väldigt högt av oss
    Återkoppling har varit A och O för oss, vilket fungerade utmärkt genom hela köpet.

Därför kan vi med nöje lämna Jeanette våra allra bästa rekommendationer! Läs mer
  • Hülya I
    Hülya I skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Väldigt kompetent och pålitlig! Även väldigt proffsig och trevligt kundbemötande! Jag är supernöjd! /Hülya Läs mer
  • Filip H
    Filip H skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Sålde med Jeanette som hittade en köpare i en svajig marknad när jag behövde sälja snabbt. Hon var stensäker på att läsa och känna spekulanter och var säker på vilka steg som var bäst att ta som säljare. Läs mer
  • Firat D
    Firat D skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Köpte lägenhet via Jeanette. Mycket trevlig upplevelse. Hon var väldigt professionell och saklig i alla punkter. Jag fick bra svar på alla mina frågor och därför ledde det till köp. Jeanette rekommenderas varmt. Läs mer
  • Britt-Marie B
    Britt-Marie B skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi kan varmt rekommendera Jeanette. Hon har varit kreativ, tillgänglig och återkopplande i hela vår säljprocess. Tack Jeanette! Läs mer
  • Annika T
    Annika T skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jeanette är en mäklare som har koll på läget. Snabb problemlösare, hon hade svar på alla våra frågor och var tillgänglig under hela köpprocessen.

Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Arash
    Arash skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Man ser att Jeanette trivs med sitt jobb eftersom hon är motiverad till att ge sin kund bra service och har jätte trevligt bemötande. Hittills under köpprocessen har vi fått bra hjälp, rätta svar och snabba återkopplingar från henne och vi är övertygade om att hon kommer att ge oss råd och stöd hela vägen. Jag rekommenderar henne värmt eftersom hon är en kompetent, kunnig och professionell mäklare. Läs mer
  • Karin E
    Karin E skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jeanette är en mycket kompetent mäklare. Hon har under hela tiden lägenheten varit till försäljning återkopplat till oss om vad som händer och sker. Hon är profetionell och man känner sig trygg med henne.
    Jag kan vekligen rekommendera henne! Läs mer
  • Ali  M
    Ali M skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Väldigt trevligt bemötande, aktiv och kunnigt mäklare och bekvämt och jobbar med, stor tack Jeanette
    Skulle värmt rekommendera 😉 Läs mer
  • Sarah M
    Sarah M skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Fantastisk mäklare. Kan rekommendera henne starkt! Detta var mitt första lägenhetsköp och jag kunde aldrig tänka mig att det kunde gå så tryggt och smidigt. Är mer än nöjd och jag rekommenderar alla att köpa bostad via Jeanette! :) Läs mer
  • Mahmod H
    Mahmod H skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Skulle köpa lägh och hade träffat många mäklare innan Jeanette. Många av dem var bra men Jeanette stack verkligen ut. Hon är proffs och vet vad hon sysslar med!
    Jag kan med gott samvete rekommendera henne. Läs mer
  • Amila M
    Amila M skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag var jätte orolig inför försäljningen eftersom markanden är inte den bästa för försäljningen för tillfälle. Jeanette kändes jätte trygg. Hon är kunnig, ärlig och lyssnar. Hon är professionell och svarar på alla frågor.Rekommenderar henne starkt!!! Läs mer
  • Lena S
    Lena S skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jeanette har en utomordentlig förmåga att sätta kunden i fokus.
    Hon är väldigt kunnig och duktig på det hon gör. Vid fastighetsaffär är man alltid orolig men tack vare Jeanettes kompetens och det förtroende hon inger så gick affären väldigt bra. Vi var både nöjda med priset och nöjda med hennes kundfokus. Läs mer
    Süleyman E gillar detta
  • chris s
    chris s skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jeanette Boghos är en superstar in min värld!
    Jag var orolig innan försäljning, om hur saker skulle gå till… men Jeanette var så kunnigt, så omtänksam. Hon var väldigt proffsig, hon har hjälpt mig igenom att förklara, och alltid vara tillhands. Hon är väldigt kunnig, och ärlig!
    Tillit och service mind var väldigt viktigt för oss, och Jeanette får 10/10
    Jättetrevligt samarbete, jag rekommenderar henne starkt! Läs mer
  • Martina J
    Martina J skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jeanette är proffsig, kompetent och har trevligt bemötande. Vi fick tydlig information löpande genom hela processen samt snabb återkoppling. Vi kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Linda N
    Linda N skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag är jättenöjd med Jeanette!
    Hon höll mig hela tiden informerad om vad nästa steg skulle vara och svarade på alla min frågor.
    Hon är ödmjuk, hungrig och kunnig. Vilket är väldigt bra egenskaper för mig som skulle sälja.
    Hon fick ett bättre pris än jag hade hoppats på och affären gick fort. Samma vecka som visningarna skrevs kontraktet. Snabb, smidigt och proffsigt! Så jag är väldigt nöjd! Läs mer
  • Wesam M
    Wesam M skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Mycket proffisionell, hjälpfull och trevlig mäklare.
    Snabb på att svara på alla frågor man kan ha.
    Jag rekommenderar henne varmt till alla som söker boende. Läs mer
  • Eylem A
    Eylem A skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jeanette är en pärla i mäklar branchen.
    Mycket gott samarbete!
    Som kund vid försäljning så är det mycket som händer på kort tid, känslor och tankar snurrar runt i huvudet på en. På budgivning blir man glad ena stunden och orolig den andra men hennes professionelitet och kunskap inom sitt yrke kunde Jeanette balansera det blandningen på ett korrekt sätt och vi kände oss alltid välbemött
    Tack!! för att du fick oss att uppleva en bra försäljning av bostaden. Bra jobbat👍

Rekomenderar stark! ! Läs mer
  • Mustafa D
    Mustafa D skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    En super trevlig och duktig mäklare som jobbar stenhårt och effektivt. Tack för att du hjälpte oss och få vår första lägenhet ! 💯

En nöjd köpare! Läs mer
  • Turgay Ve Fatma Y
    Turgay Ve Fatma Y skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Behjälplig rättvis mäklare för båda köpare och säljare. Läs mer
  • Michael A
    Michael A skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jeanette is easy to work with. She has a good customer satisfaction knowledge. Jeanette gives you the best attention to your questions and worries. Jeanette has a great personality that makes her one of the best in the industry. Läs mer
  • Natalie T
    Natalie T skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jätte trevlig tjej med koll! Väldigt duktig på att prata fram sin vilja och lägger sig inte i första taget! Jätte kul att arbeta med henne. Läs mer
  • Rakesh D
    Rakesh D skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Trevligt bemötande men tyvärr inte resultatet vi eftersträvade. Läs mer
  • Martin A
    Martin A skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag är mycket glad samarbeta med Jeanette Boghos.
    I sitt arbete var unik.
    Och jag är tacksam mot henne.
    Jag föreslår att du arbete till Jeanette.
    Du kommer inte att ångra. Läs mer
    Süleyman E, Martin A gillar detta
  • Rebecca
    Rebecca skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Verkligen en bra mäklare. En duktig tjej, vädligt kunnig och öppen för samarbete samtidigt är hon mycket effektiv, driven och snabb. Dessutom är hon jätte snäll och visar intresset för sitt yrke! Läs mer
    Süleyman E gillar detta
Süleyman Esen