Jeanette Boghos
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2018-11

Läs vad 38 kunder tycker om Jeanette Boghos

• Caroline B
    Caroline B köpte sin bostad med hjälp av Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Otroligt proffsig och noggrann mäklare. Hon förmedlade ett hus till oss och vi är väldigt nöjda med hennes bemötande. Läs mer
  • Zeeshan k skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag köpte och sålde ut min lägenhet inom en vecka med mina egna önskemål. Jeanette är mycket bra att kommunicera och hantera allt dokument på rätt sätt. Jag kommer higly rekommenderat henne om du köper eller säljer kommer du aldrig att missnöjd. Läs mer
  • Mariseh J
    Mariseh J sålde sin bostad med hjälp av Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jaeanette hjälpte mig sälja min radhus .jag är mycket tacksam för hennes bemötande o snabbhet. allt gick enligt min önska mål. Läs mer
  • Karolina B skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Sålde min lägenhet nyligen och hade Jeanette till hjälp.
    Jag överlät allt i hennes händer och kände mig trygg hela vägen.
    En smidig och snabb affär där både säljare och köpare blev nöjda, tack vare henne! Läs mer
  • Laura v
    Laura v skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi köpte parhus. Vi är så nöjda. Jeanette var jätte trevligt, hjälpsam och proffesionellt. Hon svarade snabbt på telefon och mail och har hjälpt oss att få en personligt visning var hon berättade allt som vi undrade över. Hon förklarade allt super bra tydligt och klart så att vi kände oss lugnt och tryggt. Jag säker rekommenderar Jeanette!! Läs mer
  • Frida E
    Frida E skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Supertrevlig, tydlig och snabb på att svara på mail/i telefon om man undrade något. Rekommenderar! :) Läs mer
  • Saleh E
    Saleh E skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Köpte lägenhet,hon är jätte snäll och hjälpsam.Hon fixa allt så snabb och bra planering och man behöver inte göra nån ting bekväm jobbar med ,förklara allt,
    Hon göra allt retvis ,jätte kul att arbeta med henne.
    Tack jeanette Läs mer
  • Issayas B skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Hej
    Jag sålde mun 3an hon var bro
    Trävligt jag tycker så ska det vara
    Om man ge service
    Tack mvh
    Issayas Läs mer
  • Ajmal Z
    Ajmal Z skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag har sålt min lägenhet, bemött Jenneatte som Bästa mäklare som jag träffade. Duktigt, hjälpsam och är helt nöjd. Läs mer
  • Samer H
    Samer H skrev om Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista
    Köpt lägenhet.
    På ett trevligt och proffsigt sätt. Förmedlade tydlig information och svarade direkt på uppkomna frågor. Jag är nöjd med det bemötande jag fick från henne. bra planering,
    Bra
    Bra