en del av Fastighetsbyrån Kista

5.0 / 5 i betyg — 54 rekommendationer

Läs vad 54 användare tycker om Gabriella Gerges

• Vidja N
    Vidja N skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi hade till en början anlitad en annan mäklare från ett annan byrå. Den mäklaren lovade oss en snabb, smidig och bra försäljning till ett högt pris. Men efter att vår lägenhet legat ute på hemnet 2 gånger och vi endast fått ett lågt bud började vi känna panik då vi skulle tillträda vår nya bostad om 3 veckor och vi var tvungna att ha vår dåvarande bostad såld. Genom vänner som tidigare sålt via Gabriella Gerges på Fastighetsbyrån kom jag i kontakt med Gabriella. Jag vill ta upp att det var tydliga skillnader på tjänsterna och mäklarna! Många mäklare lovar guld och gröna skogar vid ett första möte men saknar engagemang under processen. Gabriella la ut min lägenhet till försäljning och fick den såld innan visning på endast några dagar till ett betydligt högre pris än vad den tidigare mäklaren försökt med. Vi kände en otrolig lättnad och kan inte beskriva vår tacksamhet. Gabriella vi vill inte bara ge dig 5/5. Du får en guldstjärna!
  • Lilian
    Lilian skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi är mycket nöjda och glada över att vi valde Gabriella från Fastighetsbyrån. I vårt val av mäklare så utmärkte hon sig bland de andra kandidaterna genom professionalism, ödmjukhet och stor kunnighet om marknaden. Hon bemöter oss som kund med mkt energi, karisma och utstrålning.
  • Helene
    Helene skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag fick ett mycket bra bemötande av Gabriella. Hon var engagerad i sin säljares lägenhet, dvs hon var påläst, och kände till området mycket bra. Jag som köpare fick även chansen att titta på lägenheten 2 gånger, mycket flexibelt och tillänglig.
    Hon levde upp till mina mäklarförväntningar. Och jag rekommenderar henne till alla som vill köpa och sälja lägenhet.
  • Sam  S
    Sam S skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag är mycket glad. Jag köpte lägenhet igår av Gabriella. Jag är mycket glad för jag fick hjälp med allt som jag ville. Hon hjälpte att fixa fram ett lånelöfte hos banken så att jag kunde köpa min lägenhet. Utan henne så hade jag inte kunnat köpa min lägenhet. För det är jag mycket tacksam.
  • Kartik
    Kartik skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Gabriella sa alltid att inget var omöjligt. Hon försökte alltid hitta lösningar till alla mina problem som jag hade. Jag kände en trygghet och professionell hantering från första samtalet till sista delen i försäljningen, till skillnad från andra mäklare jag varit i kontakt med så kände jag att Gabriella var en riktig vinnare, en stjärna. Jag kan inte beskriva hur nöjd jag är. Jag kan starkt rekommendera henne!
  • Hassan A
    Hassan A skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag rekommenderar varmt Gabriella Gerges som jobbar på fastighetsbyrån i kista, hon är fantastisk och mycket duktig mäklare.
  • Nico Z
    Nico Z skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Säljandet av bostaden gick väldigt smidigt och vi är väldigt nöjda med processen.
  • Ibrahim
    Ibrahim skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Tack till Gabriella Gerges för hennes otroliga engagemang genom hela processen. Allt gick smidigt och fort. Du är driven och ambitiös och har den största viljan jag någonsin sett. Vi ses i framtiden!
  • Sunil B
    Sunil B skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Underbar service och kunnig mäklare.
  • Lucas M
    Lucas M skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Driven, kunnig och snygg mäklare!
  • Ali A
    Ali A skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Gabriella är den BÄSTA mäklaren jag har varit i kontakt med. Jag har sålt och köpt många lägenheter. Hon vet precis vad hon gör. Fantastisk energi och vilja. Tveka inte en sekund på att anlita Gabriella. Tack Fastighetsbyrån, tusen tack Gabriella!
  • Helena
    Helena skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Gabriella är så duktig och proffsig! Vi kom i kontakt med henne via rekommendationer av andra nöjda kunder. Hon skötte försäljning fantastiskt bra och vi fick ett rekordpris av vår bostad. Jag kan varmt rekommendera Gabriella till alla som vill köpa och sälja lägenhet!
  • Aras N
    Aras N skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vill stark rekommendera min mäklare Gabriella,
    Mycket duktig, angerad, pålitlig och trevlig.
  • Anette E
    Anette E skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Professionellt bemötande och kunnig mäklare som tydligt och klart genomfört försäljning av vår lägenhet
  • Helena M
    Helena M skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån i Kista. Mäklaren Gabriella fanns med under hela försäljningsprocessen. Hon var mycket tillgänglig och delade med sig av sin kunskap och stöttade oss när vi dök på utmaningar. Det kändes tryggt att samarbeta med Gabriella.
  • Emelie H
    Emelie H skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Sålde min lägenhet med Gabriella Gerges och hon är helt fantastisk! Kan starkt rekommendera henne till alla som ska sälja sin lägenhet. Hon lägger verkligen ner sin tid och själ på att ge dig den absolut bästa köparen och hon har ett stort och utarbetat kontaktnät av potentiella köpare. Stort TACK Gabriella för toppenservice!
  • Anders  B
    Anders B skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi har fått hjälp med två affärer under hösten 2015.
    Mäklarens insats har präglats av stort engagemang
    och stor portion av personlig service.
    Hög kontaktbarhet och pålitlig hjälp med allehanda frågor
    kring köp och försäljning.
    Vi kan därför varmt rekommendera Gabriella som mäklare.
  • Ahmed  M
    Ahmed M skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi köpte en bostad som förmedlades av mäklaren Gabriella Gerges, överlag är vi nöjda med affären men vi är särskilt nöjda med Gabriellas arbete. Hon skötte hela säljprocessen smidigt, professionellt och framförallt var hon tillgänglig samt behjälplig när det uppstod frågetecken.

På grund av den kunskapen och servicen hon visade trodde vi att hon hade ett antal år i branschen, men när vi frågade så var svaret 1 år i yrket vilket är imponerande, det visar på en yrkesstolthet och professionalism.

Kan ge mina varmaste rekommendationer till att anlita Gabriella Gerges.
  • Ibrahim A
    Ibrahim A skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Kan ge mina varmaste rekommendationer till att anlita fastighetsbyrån Kista i allmänhet och Gabriella Gerges i synnerhet.
    Hon skötte försäljningen av vår bostadsrätt på ett oklanderligt och högst professionellt sätt och fanns alltid tillgänglig för att svara på frågor som löpande dök upp. Hon lovade inget som hon inte kunde hålla och levererade långt över förväntan!

Stort tack för en grymt bra insats Gabriella :-)
  • Gülnaz O
    Gülnaz O skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Försäljningen av den bostadsrätt vi ägde sköttes enligt planen och väldigt proffesionellt av vår ansvarige mäklare Gabriella Gerges. Gabriella var alltid tillgänglig och svarade på det frågor vi hade väldigt snabbt och visste hela tiden vad hon pratade om. Jag kände ett starkt förtroende till henne och det höll hela vägen. Du är envis, smart och väldigt duktig. Det kunde inte varit bättre. Vi är väldigt nöjda med försäljningen och på det sätt som allting hanterades. Du är en klippa Gabriella!

Gülnaz
  • Howol H
    Howol H skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag är mycket nöjd både med valet av Gabriella Gerges som mäklare och Fastighetsbyrån för att sälja min lägenhet. Bemötandet, hanteringen och tanke kring varje steg i affären av lägenhetsförsäljningen var proffsigt skött från början till slut. Mycket driven och kunnig i sitt yrke, dessutom känner hon till marknaden mycket väl. Kan varmt rekommendera henne till köpare som säljare. Gabriella Gerges är en mäklare i världsklass!
  • Marianne W
    Marianne W skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag kan verkligen rekommendera Gabriella som är kunnig, engagerad och målinriktad, vilket bidrog till att det blev en snabb affär till ett pris som jag är mycket nöjd med.
  • anders s
    anders s skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag vill varmt rekommendera Fastighetsbyron, hög professionalism - Top notch! Fastighetsbyrons synnerligen dugliga mäklare möter dig på dina premisser och servil att du gör din livs affär!
  • Jacob
    Jacob skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Som förstagångsköpare är det svårt att avgöra vem som är en bra mäklare och inte. Det jag vet är att Gabriella hjälpte mig få till en snabb affär på ett smärtfritt sätt. Hon var hängiven, harmonisk och genuin att handla med, samtidigt som hon ger intrycket av att vara en kompetent och självsäker mäklare. Du får gärna sälja min lägenhet den dag jag bestämmer mig för att flytta Gabriella.
  • Sanela
    Sanela skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Proffsiga och trevliga Gabriella hjälpte oss att köpa och sälja. Rekommenderas varmt!
  • Almira
    Almira skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag träffade Gabriella i samband med mitt bostadsköp. Det som jag uppskattade mest med Gabriella är att hon var tillgänglig alltid om man behövde fråga något. Tack Gabriella !
  • Yakup D
    Yakup D skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Stort tack till Gabriella för hennes engagemang och ärlighet från början till slut. Rekommenderas varmt för alla som ska köpa eller sälja lägenhet.
  • sahar h
    sahar h skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Ett stort tack till Gabriella Gerges för hennes otroliga engagemang till att hjälpa mig att hitta rätt lägenhet!

Hennes ärlighet och drivkraft fick mig och känna mig trygg genom hennes otroliga professionalismen som är toppklass!
    Kurshid
  • Hosein A
    Hosein A skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    I have contacted several brokers from different companies to sell my apartment and ended up in choosing Gabrialla. Luckily I made the right choice!
    I am very satisfied with her service as a broker. She has a good database of the potential buyers and can guide the serious ones to you. She did a professional job in all the stages of the deal. She also gave me excellent recommendations for the price, time to announce the case, decoration of the apartment, etc.
    Overall, I would say you can rely on her to have a deal with the prospective buyer of your property which makes everyone happy :)
  • Johanna H
    Johanna H skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Gabriella Gerges har varit fantastisk! Kunde inte varit nöjdare.
  • Johanna H
    Johanna H skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Gabriella Gerges har varit super duktig! Kunde inte vara nöjdare.
  • Asif  K
    Asif K skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Det var mitt första bostadsköp, naturligtvis var jag lite nervös. Som tur fick vi Gabriella som mäklare. Vi fick mycket trevligt bemötande och all hjälp från Gabriella som man kunde få på ett professionellt sätt. Hon gjorde inte bara det som förväntades av henne som mäklare utan även mer - hon förklarade och vägledde mig och min familj igenom köpet på ett mycket pedagogisk sätt. Jag rekommenderar både Fastighetsbyrån och Gabriella Gergez för en professionell, givande och mycket trevlig affär.

Tack Gabriella

Asif Khan
  • Robin N
    Robin N skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista

Hon fanns där från början till slut och det gick riktigt smidigt enkelt och fort!! Skulle rekommendera henne varmt till er alla som båda köper och säljer sina fastigheter!!

Tusen tack igen Gabriella, för dina kunskaper, drivkraft, vänligheten, tryggheten till köpet får du 5 av 5 från mig helt utan tvekan!!

Robin Nordin
  • Tim G
    Tim G skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Gabriella visade stort intresse och hjälpte till med alla frågor och problem man hade. Rekommenderas starkt!
    Hela processen gick smidigt och utan några som helst problem.
  • Dariush A
    Dariush A skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Det handlar inte om Fastighetsbyrån Kista som är verkligen OK! Det handlar om endast min upplevelse utifrån uppdraget som lämnade jag om min bostadsförsäljning till Gabriella Gerges via Fastighetsbyråns tjänster. Jag fick lära känna Gabriella på fastighetsbyrån i Kista utan att veta vem hon är för person. Gabriella gav mig en tydlig och kvalitativ bemötande i första steget på kontoret i Kista. Gabriella är en social, professionell och pålitlig mäklare som kan vara min personliga mäklare på fastighetsbyrån.
  • Suna D
    Suna D skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Exceptionellt service! Gabriella är bäst! Vi hade turen att ha henne som vår mäklare. Hon vet exakt vad hon gör. Hon är jätte vänligt och professionell samtidigt. Hon hjälper på alla tänkbara sätt. Nästa gång vi beslutar oss att köpa/sälja bostad, kommer vi definitivt vilja samarbeta med henne. Tack Fastighetsbyrån, tusen tack Gabriella!
  • Suna D
    Suna D skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
  • Inge E
    Inge E skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Gabriella Gerges är en kunnig och driven mäklare med mycket goda kunskaper om området och objektet hon jobbar med. Du är öppen, lyhörd och en person med positiv utstrålning. Allt gick snabbt, proffsigt och engagerat med försäljningen av lägenheten. Några av dina främsta egenskaper som fastighetsmäklare är ditt engagemang och förmåga att få din uppdragsgivare att känna sig unik. Ett stort tack till dig Gabriella Gerges. Jag kan varmt rekommendera henne!
    Inge Eriksson Kista.
  • Den s
    Den s skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Gabriella är en mäklare av VÄRLDSKLASS!

Hon förstår verkligen innebörden av nöjda kunder! Min lilla lägenhet i Ärvinge sålde hon och fick det högsta priset nånsin! Jag kan säga att jag blev riktigt chockad men wow so grymt!

Jag kan verkligen rekommendera Gabriella som Er mäklare om ni vill sälja Er bostad! Tack för ett kanon jobb!
  • Houssam Y
    Houssam Y skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    WOOW! Jag visste inte att sådana mäklare som Gabriella Existerar! inget annat än TOPPBETYG!!!

Vilket FANTASTISKT driv du har Gabriella!!! Du är så extremt proffsig och utrsålar så mycket glädje och energi. Jag är så tacksam över att jag har kommit i kontakt med dig! Fortsätt med det du gör!!!!
  • Houssam Y
    Houssam Y skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista

• Robert L
    Robert L skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag sålde min lägenhet via Gabriella Gerges på Fastighetsbyrån I Kista. Jag är övernöjd med hennes insats och det fantastiska slutpriset jag fick! Mycket bra nivå för en 3a i Tensta med renoveringsbehov!. Gabriella är en mycket professionell, driven, samt tillgänglig mäklare., Målmedveten! Jag rekommenderar henne verkligen till alla där ute som funderar på att köpa/sälja bostad. Stort tack Gabriella!!
  • Bilal R
    Bilal R skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag köpte en lägenhet via fastighetsbyrån. Jag tycker de är väldig aktiva och duktiga mäklare. Jag upplevde bra affär via dem så jag rekommendera fastighetsbyrån och speciallt Gabriella till er som vill köpa en lägenhet i Kista området.
  • Selwa J
    Selwa J skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag sålde min lägenhet via Gabriella Gerges på Fastighetsbyrån I Kista. Vi är övernöjda med hennes insats och det fantastiska slutpriset vi fick! Rekordnivåer för en 3a i Kista!. Gabriella är en mycket professionell, driven, samt tillgänglig mäklare., Målmedveten! Allt gick väldigt smidigt och vi fick alltid snabb återkoppling samt svar på alla frågor. Jag rekommenderar henne verkligen till alla där ute som funderar på att köpa/sälja bostad. Stort tack Gabriella!!
  • Nishat
    Nishat skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Gabriella är jätte aktiv och duktig mäklare, kände jag. Hon har mycket fokus på sitt jobb och jag tror att hon kan nöjda hennes kunder med hennes tydlig och effektiv sätt att jobba, samt mig också.

KEEP IT UP!
  • Zhanli Z
    Zhanli Z skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Gabriella är en väldigt kompetent mäklare med fokus på att i slutändan så ska alla bli nöjda.

Under affären var Gabriella grymt duktig och hon ställde hela tiden upp.

Fick även hjälp med sådant som inte vanligtvis ingår i en försäljning och detta visar bara att hon verkligen går all in och gör det lilla extra för att göra sina kunder nöjda.

Jag har rekommenderat Gabriella för mina vänner och kan definitivt rekommendera henne för alla som vill sälja eller köpa bostad här i området.
  • Hassan A
    Hassan A skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    Gabriella är passionerad, entusiatisk och ambitös! Hon är alltid tillgänglig när man försöker ringa henne och man märker att hon verkligen vill ens bästa. Effektiv, hjälpsam och kunnig! Vi har fått all den hjälp som vi behöver och är mycket mycket nöjda!
    Ziad d skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    THE BEST! Jag är super nöjd med Gabriella Gerges som min fastighetsmäklare!! Hon har överträffat alla mina förväntningar genom att sälja min lägenhet i kista till rekordpris! Serviceminded, ambitiös och härlig utstrålning! Jag kommer definitivt att anlita henne igen!
    Ziad d skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    THE BEST! jag är super nöjd med Gabriella Gerges som fastighetsmäklare. Hon överträffat alla mina förväntningar och sålt min lägenhet till rekordpris! serviceminded, charmig och härlig utstrålning. Jag kommer definitivt att välja henne igen!
Süleyman Esen
Robert Kullberg