Mäklare Stockholms län Stockholm Rinkeby-Kista Kista Fastighetsbyrån Kista Gabriella Gerges
Gabriella Gerges
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-09 - 2019-08

Läs vad 104 Läs vad Gabriella Gerges

• Emin A sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-08-28

Husby
    Sålde lägenhet men oro då vi köpte med högt pris men med hjälp av Gabriella kom ur affären väldigt nöjda och glada. Kommer anlitas igen vid annan affär, rekommenderas starkt. Snabb och effektiv samt pålitlig. Läs mer
  • Minna P köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-07-28

Kista
    Vi köpte en bostadsrätt. Jag/vi upplevde Gabriella som opartisk , rådgivande, och informativ, professionell mäklare med ett vänligt och fint bemötande. Vi fick ärliga och kunniga svar på våra frågor. Vi kände oss trygga att genomföra köpet. Läs mer
  • Sakis E
    Sakis E köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-07-05

Kista - Ärvinge
    I bought 54sq apartment in kista. It was very fast, easy and without problems. Thank you Gabriella. Läs mer
  • Sayed Ruhoullah H köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-07-03

Akalla
    De va en jättebra upplevelse och mäklaren var jättesnäll. Kunde inte ha fått bättre service än den jag fick. Helt perfekt! Läs mer
  • Safet S sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista

Kista gård
    Grym på det hon gör och av bästa kvallite Läs mer
  • Said M köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-06-22

Jag har köpt, sålt min bostad.
    Gabriella är duktig och smart mäklare!
    Alltså, hon är bäst! Läs mer
  • Fayik Y sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista

Kista
    Världens bästa mäklare. Sålde min lägenhet på mindre än 1 dag.
    Tack Gabriella.. Läs mer
  • SUSSAN H skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-06-20

Gabriella är professionell och får kunden att känna sig trygg. Rekommenderar då hon får jobbet gjort snabbt och effektivt. Sålde en bostad genom henne : ) Läs mer
  • Ibrahim S
    Ibrahim S sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-06-09

Akalla
    Jag har köpt och sålt en bostadsrätt genom Gabriella. Hon är en trevlig person och är duktig på sitt uppdrag. Jag upplevde trygghet på båda uppdrag.
    Jag skulle gärna rekommendera henne till andra. Läs mer
  • Lena R köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-06-03

Kista
    Har både köpt och sålt lgh, mycket kunnig och proffsig mäklare. Rekommenderas varmt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kista

Robert Kullberg