Mäklare Stockholms län Stockholm Rinkeby-Kista Kista Fastighetsbyrån Kista Gabriella Gerges
Gabriella Gerges
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-01

Läs vad 81 kunder tycker om Gabriella Gerges

• Hiwa M sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-02-16

3:a
    74.7m²
    Akalla
    sålt en trea och köpt en fyra rums lägenhet.
    vi har haft bra kontakt .
    jag tycker att vi både lyckade med våra förväntningar.
    genomsnitt allt har gått bra. Läs mer
  • Zahra A sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-02-14

4:a
    87m²
    Akalla
    Jag sålde ett bostadrätt i Akalla med 4rum. Gabriella är en fantastisk inom sin yrke och vi har fått att hjälp vi ville🤗🤗😊😊. Läs mer
  • Eva Hellström skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-02-14

Jag och min man brukade alltid se Gabriella på gården och i området. Jag sa då till min man att henne ska vi anlita när det är dags! Och det gjorde vi helt rätt i. Sålde till önskat pris snabbt och smidigt innan visning. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Li L
    Li L skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-02-11

Gabriella is very professional broker. She is very kind person and helped us to sell our apartment. We are very satisfied her work.
    Hopefully to make a great progress in her career!
    Strongly to recomment her as your broker if you want to sell your housing.

Client Li Läs mer
    Li L gillar detta
  • T. Shafi skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-02-08

Jag har anlitat Gabriella två gånger nu. En gång jag sålde mitt hus i kista och en gång i akalla. Jag är mycket nöjd med henne och jag känner mig tryggt. Hon jobbar bra och jag har rekomenderar henne till alla som ska sälja! Läs mer
  • Guner Hak skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-02-07

Jag vill dela med mig och säga att du Gabriella är exepctionell! Vi hade en annan mäklare som försökte sälja vår bostad i 7 månader utan ett enda bud. Jag har varit med i branschen länge och träffat många mäklare. Gabriella fick jag tips om. En mentalt stark och driven kvinna. Gabriella lyckades sälja lägenheten vi köpt 2015 på en dyr marknad till ett rekordhögt pris utan visning, 2 dagar efter påskrivet uppdragsvatal. Wow vilken arbetskraft och insats man som kund har att vara otroligt nöjd över. Läs mer
  • Jolanta T skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-01-12

Gabriella hjälpte oss att sälja vår bostad i Kista. Hon var den effektivaste person jag har sett, hon tog inte någon tid i anspråk i onödan. Mycket professionell, gav konkreta råd, som vi följde och det har ökat intresse hos de potentiella köparna. Vi har fått högre pris än vi trodde. Allting var väl organiserat och förberett. Det är rena nöje att samarbeta med en sådan person. Även våra grannar anlitade henne och var mycket nöjda. Läs mer
  • Guler A skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-01-12

Vi har valt Gabrielle inför att köpa och även att sälja vår lägenhet av följande egenskaper som hon har;
    Pålitlig,
    Ärligt,
    Har kunskap och leverar i god tid. Läs mer
  • Cristian Jesus Segura T köpte sin bostad med hjälp av Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista

2018-12-12

She was professional and helpful :) Läs mer
  • Egon H sålde sin bostad med hjälp av Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista

2018-12-06

Hon svarade snabbt på våra frågor ochvar allltid vänlig. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kista

Süleyman Esen