Gabriella Gerges

Gabriella Gerges

Gabriella Gerges är mäklare på Fastighetsbyrån Kista

Gabriella Gerges har varit registrerad mäklare sedan 2014-06. Gabriella Gerges har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-09 och har fått 220 omdömen med ett betyg på 4.8. Gabriella Gerges har haft 89 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 220 Läs vad Gabriella Gerges

• sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    2021-08-02
    Grym mäklare!!
    Svarade alltid när vi hade frågor och funderingar.
    Gabriella agerade väldigt professionellt, hon hjälpte oss med en väldigt smidig samt successiv affär. Mycket nöjd med val av mäklare.
    Solklar 10/10 💯 bra jobbat och tack 🙏
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
    • Spånga - Spånga Kyrka
    2021-07-27
    Utmärkt bemötande- vänlig, snabbt och serviceinriktad mäklare som tar hänsyn till kundens behov *****
    • Spånga - Spånga Kyrka
    2021-07-27
    Tack för att du gjorde den bästa
    • Husby
    2021-07-13
    Gabriella var snabbast på att ta kontakt med mig när jag skickade min förfrågan till olika mäklarfirmor.

Hon var väldigt generös med tips om vad jag skulle göra i lägenheten för att få den så bra som möjligt inför fotograferingen.

Visade integritet genom att inte prata illa om sina konkurrenter.
    2021-07-12
    Gabriella är en trevlig, snäll, punktlig, stresstålig och proffs mäklaren tycker vi 😊. Vi är supernöjda av henne.
    • Kista
    2021-07-10
    Gabriella var klar och tydlig från första stund. Fick snabbt ut min lägenhet på marknaden, var alltid lätt att få tag på, gav regelbundna uppdateringar och jobbade hårt för att få till en försäljning. Tack vare flera privatvisningar och att hon höll bra koll på de olika spekulanterna fick hon lägenheten såld inom den tid som jag hoppats, trots att marknaden hunnit sakta ner under sommaren. Vill ni ha en kompetent mäklare som har stenkoll på området och som inte ger upp så kan jag starkt rekommendera Gabriella!
    • Kista
    2021-07-08
    Gabriella är mycket sak kunnig lätt att
    prata med mycket involvetat och
    ganska bra på att veta vad man vill
    för bosdat helt enkelt duktigt tjej
    och bra på att medla mellan säljare
    och köpare Mvh sorkew kendil
    TACK
  • Susanne L
    • Spånga - Tensta
    2021-06-11
    Gabriella är en seriös och smidig mäklare. Väldigt lätt att ha att göra med. Hon höll mig informerad om vad som hände under hela processen.Väldigt klar och tydlig vid kontraktsskrivandet.
    Rekommenderas varmt!
    2021-06-09
    I was looking to buy my first ever Apartment. Gabriella was very professional and helpful. She made the whole process very easy and smooth.

Thanks to Gabriella, I am a proud home owner now. If you are looking to buy an Apartment in Kista region, I recommend you give Gabriella a shot.
    • Spånga - Tensta
    2021-06-02
    Det var allt fantastiskt! Jag stolt över henne! Hon är väldigt duktig och snäll. Och det var kul hel väggen tills nu så jag skulle tack henne hon gjorde väldigt bra !