Gabriella Gerges
Registrerad mäklare sedan 2014-06-27
Aktiv på Reco.se sedan 2014-09-02
2019-08 - 2020-07

Läs vad 164 Läs vad Gabriella Gerges

• ASMERET A köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista

2020-07-16

Kista
    Gabriella var proffsig genom hela resan, svarade bra och vänligt på alla våra frågor även om budgivningen var hektisk. Hon är dessutom expert på området. Vi är supernöjda! Läs mer
  • Amin M skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista

2020-06-29

Gabriella sålde min lägenhet på rekord tid. Gillar hennes ärlighet och sunda förnuft om marknaden Läs mer
  • GABRIEL A
    GABRIEL A skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista

2020-06-26

Rekommenderar Gabriella starkt , otroligt nöjd med mitt köp:) Läs mer
  • Fouad A sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista

2020-06-18

2:a
    Sålt 3 Rok.
    Väldigt skicklig säljare som har kunden i fokus och tänker på det där lilla extra.
    Alla mina förväntningar uppfylldes och mer där till.
    Sammanfattningsvis 5 stjärnor av 5 möjliga. Läs mer
  • Ibrahim T sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista

2020-06-15

Kista
    Sålde två lägenheter i Kista via Gabriella.
    Hon gjorde sitt yttersta för att kunna sälja och få det priset vi ville ha under den tidspress som vi hade.

Resultat: Utmärkt! Läs mer
  • Dödsbo Efter Rut J sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista

2020-06-12

2:a
    Bostadsrätt Kista Sorögatan
    På ett mycket bra sätt lätt att få kontakt med både på tel.,sms, mail.
    Försäljningen av bostadsrätten gick mycket bra och mäklarens kontakt under perioden var utmärkt. Mäklaren gjorde en mycket bra marknadsföring av objektet.
    Eftersom objektet tillhörde ett dödsbo med alla delägare boende på långa avstånd var vi frågande hur gör vi med försäljningen.
    Efter kontakt med mäklaren kände vi oss mycket tillfreds med hur försäljningen skulle genomföras. Mäklaren löste alla praktiska saker som överlämning nycklar, tips om städfirmor och annat. Läs mer
  • Hareth Abdalla K köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista

Rekommendera stark Gabriela .hon är aktiv och ansvarsfull Läs mer
  • Eija Riitta V sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista

Akalla
    Vi har såld vår bostadsrätt via Gabriella. Hon var snabb, effektiv, tydlig och trevlig. Vi är nöjda och tacksamma för affären. Läs mer
  • Pelin P
    Pelin P köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista

Husby
    Jag är supernöjd med Gabriella. 10/10 får hon av mig. Hon hjälpte mig att köpa min lägenhet. Allt gick väldigt smidigt och enkelt. Hon hjälpte mig med lånelöftet och gick igenom köpet väldigt tydligt. Jag som köpare kände mig väldigt trygg genom hela processen. Läs mer
  • Suneetha M köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista

2020-06-02

Kista
    I will recomend to have contract documents in english version also to avoid the difficulty people who cant read swedish documents Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kista

Gabriella Gerges