Läs vad 185 Läs vad Gabriella Gerges

• 2021-01-14
    Jag jobbar själv som mäklare idag, och valet av mäklare var enkelt.
    Kistas i särklass vassaste mäklare, hon har jobbat längst i området och sålt mest , här har ni en lokalexpert som kan svara på allt.
    Gabriella var oerhört professionell, lyhörd och höll mig uppdaterad otroligt bra genom hela försäljningen. Jag har både köpt och sålt bostäder förut men allt genom hela denna försäljningsprocessen har varit på en helt annan nivå. Svarar alltid i telefon, är engagerad och gör allt för att göra både säljare och köpare nöjda. Jag rekommenderar Gabriella starkt till alla som behöver en fastighetsmäklare."

Kräv Gabriella!
    Rezy S
    Rezy S
    • 92.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
  • 2021-01-04
    Gabriella mäklade min lägenhet på ett proffsigt, vänligt och förtroendeingivande sätt.
    Hon redogjorde klart och tydligt för processen, vad hon gjorde och bad jag behövde göra.
    Allt gick smidigt och jag är fullständigt nöjd.
    Kristina S
    • 73.0 m²
    • Akalla
    sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
  • 2021-01-03
    Hej allihopa

Jag vill ge er personal en stor eloge för all hjälp jag får, speciellt Gabriella Gerges som alltid ställer upp när jag ringer och är desperat, samt jag är mycket nöjd med Gabriela som mäklare, hon är professionell, hjälper mycket, snäll, hon fixade min tillträdet dag tidigare för att jag behöver att flytta lite tidigt. Hon är absolut bästa av de bästa. Jag stark rekommenderar henne som en bästa mäklaren finns i stad .
    Det är så roligt när man har fantastiska människor att arbeta med. Tack!
    Misbaul H
    • 63.0 m²
    • Husby
    köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
  • 2020-12-20
    Jag har köpt lägenhet .

Jag vill ge Er personal en stor eloge för all hjälp jag får, speciellt Gabriella Gerges som alltid ställer upp när jag ringer och är desperat, samt jag är mycket nöjd med Gabriela som mäklare, hon är professionell, hjälper mycket, snäll, den bästa av de bästa.
    Det är så roligt när man har fantastiska människor att arbeta med. Tack!

Mvh Haydar
    Haydar S
    Haydar S
    • 4:a
    • 94.0 m²
    • Spånga - Tensta
  • 2020-12-07
    Fick sålt en 4:a i Akalla.
    Upplevde ett bra bemötande, positivt och professionellt.
    Gabriella levde upp till mina förväntningar och samarbete gick smidigt.
    Mercedes C
    • 4:a
    • 89.0 m²
  • 2020-11-23
    Tack så mycket för såld lagret
    Melad G
    • 75.0 m²
  • 2020-11-02
    Gabriella är en mycket professionell mäklare. Hon bidrar till en bra bostadsaffär, och gör så att både köpare och säljer blir nöjda!
  • 2020-10-29
    Jätte duktig tjej och gör sitt jobb till 100%.
    Hon brukade säga till mig att jag är i trygga händer och det kan jag säga att man är det!
    Rekommenderar henne starkt.
    /Mark
    Mark J
    • 81.0 m²
    • Kista
  • 2020-10-27
    Jag sålde min lägenhet med hjälp av Gabriella.

Hennes personliga engagemang för uppdraget gjorde att jag kunde slappna av. Hennes tillgänglighet är toppen! Gabriella är lätt att kommunicera med. Det var flera gånger jag kände mig stressad över processen samtidigt så fanns Gabriella där för att svara på alla mina frågor och funderingar vilket kändes tryggt! Jag är supernöjd med allt Gabriella har gjort för att få min lägenhet såld! Tack så mycket!
    Camila J
    • 65.0 m²
  • 2020-10-20
    Jag sålde min 2a som var omgjord för 3a. Gabriella är väl förbered, alltid tillgänglig och tar sig tid att svara på frågor och funderingar. Hon är väldigt målinriktad och sålde min lägenhet så fort som jag förväntade.
    Hasan Ramadan S
    • 65.5 m²
    • Husby

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte