Mäklare Stockholms län Stockholm Rinkeby-Kista Kista Fastighetsbyrån Kista Gabriella Gerges
Gabriella Gerges
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-12 - 2019-05

Läs vad 96 Läs vad Gabriella Gerges

• Ibrahim S
    Ibrahim S sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-06-09

Akalla
    Jag har köpt och sålt en bostadsrätt genom Gabriella. Hon är en trevlig person och är duktig på sitt uppdrag. Jag upplevde trygghet på båda uppdrag.
    Jag skulle gärna rekommendera henne till andra. Läs mer
  • Lena R sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-06-03

Kista
    Har både köpt och sålt lgh, mycket kunnig och proffsig mäklare. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Alena Y
    Alena Y köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-05-31

Allt var perfekt! Gabriella fantastisk mäklare Läs mer
  • Muhammed Rizvi H sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-05-05

Kista - Ärvinge
    Gabriella Gerges är utmärkt.
    Vi sölde en 2a i kista. Läs mer
  • Isabella R
    Isabella R sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-04-25

Akalla
    Gabriella är mycket professionell mäklare. Hon är väldigt snäll och fin person och hjälpt mig att sälja min lägenhet. Jag är mycket nöjd med hennes arbete och jag känner mig tryggt och jag kommer rekommendera henne till alla som ska sälja. Hon är bäst!!!
    Förhoppningsvis att göra en stor framsteg i sin karriär! Läs mer
  • Erik B
    Erik B sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-04-19

Kista
    Gabriella hjälpte oss att sälja två lägenheter. Trots tuff marknad gick det bra. Gabriella är mycket proaktiv och ser till att hitta rätt köpare i sitt stora nätverk.
    Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Gabriella! Läs mer
  • George A
    George A sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-04-12

Kista
    Jag upplevde Gabriella som engagerad och driven.
    Hela processen blev väldigt smidig samtidigt som det kändes bra att hon besitter de kunskaperna som behövs för att fullfölja uppdraget.
    Jag kan starkt rekommendera Gabriella till den som vill sälja i Kista. Läs mer
  • SMAIL H skrev om Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-04-12

I am very pleased with the service. Gabriella is very kind and professional.
    Definitely in the future I will recommend your services...

Best Regards
    Smail Läs mer
  • Leila R sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-04-08

Kista
    Gabriella has sold my apartment with the price and moving date I have wished for. She is flexible and swift in taking actions that facilitate the selling process. She gives valuable advice. Highly recommended!

Many thanks/Leila Läs mer
  • Carmen A sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-04-01

Akalla Trädgårdsstaden
    Sålde min bostadsrätt via Gabriella. Hon var professionell, effektiv och lyhörd. Rekommenderar henne varmt! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kista

Süleyman Esen