Jacob Hanna
Aktiv på Reco.se sedan 2013
2018-09 - 2019-08

Läs vad 103 Läs vad Jacob Hanna

• Zoryana T
    Zoryana T köpte sin lägenhet med hjälp av Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-09-16

Akalla
    We had excellent experience buying our first apartment with Jacob Hanna help!

He guided us through out the process and helped to navigate rules of getting home in Stockholm.

Since neither myself nor my husband speaks Swedish, the conversations with seller, mediated by Jacob, were hold in 4 languages, 3 of which Jacob used in fluent manner :)

We are looking forward doing our next sell/buy with Jacob in the future and would highly recommend him to anyone who is looking for broker services. Läs mer
  • Mahshid M sålde sin lägenhet med hjälp av Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-09-01

Kista gård
    Sålde en 2.a i Kista. Väldigt professionell, enkel att prata med och väldigt hjälpsam. Duktig på det han gör och jag kände mig trygg. Läs mer
  • Piotr B sålde sin lägenhet med hjälp av Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-07-10

Akalla
    Jag sålt legenhet på Akalla.
    Hjälpa mig sålt mäklare Jacob Hanna
    Färdighetesbyrå Kista. Jag er mycket glad med hans arbete. Han er snälla i trevlig till kunder.
    Jag vill tacka honom.
    Med vänlig hälsning . PETER Läs mer
  • Rachel S köpte sitt hus med hjälp av Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-05-27

Kista
    Jag köpte ett radhus i Kista.
    Jakob är den bästa fastighetsmäklare vi har med i Stockholm. Vi tittade på egenskaper allt om Stocholm.
    Jacob är snäll och artig, lyhörd, intelligent.
    Välorganiserad och effektiv.
    Hjälpsam och bestämd.
    Med en bra humor.
    Så är inte alla mäklare!
    Sammanfattad, fantastisk.
    Jag är helt nöjd. Läs mer
  • Josefin K köpte sin lägenhet med hjälp av Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-05-20

Akalla
    Vi köpte bostad en trea i Akalla. Mäklaren var helt grymt, snällt och hjälpsamt. Läs mer
  • Irina E
    Irina E sålde sin lägenhet med hjälp av Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-04-22

Akalla
    Mycket profesionell mäklare. Förklarade bra alla etapper. Jättenöjda med honom. Läs mer
  • Jan Roland T sålde sitt hus med hjälp av Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-04-01

Kista
    1. Vi har sålt vårt radhus på 125m2

2. På ett mycket trevligt sätt och med mycket kunskap som gav oss förtroende under hela försäljningen.

3. Jacob motsvarade de förväntningar vi hade på honom under hela försäljningstiden med sin kunskap, samt hans kunskap om marknaden.

4. En väl förbered och proffsigt genomförande av försäljningen. Läs mer
  • Christos I
    Christos I sålde sin lägenhet med hjälp av Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-02-20

Husby
    Har sålt en lägenhet 3a
    Finns veta om honom från grannarna som har sålt
    Glad och profs Läs mer
  • Ranja Omar skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-01-26

Vi har köpt två hus genom Jacob Hanna. Han är en väldigt professionell, tydlig och trevlig Mäklare. Vi är Supper nöjda med vårt val! Jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Leif I skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-01-10

Hela affären kunde ej ha blivit bättre, snabbhet, smidighet. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kista

Robert Kullberg