Jacob Hanna
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2013
2018-05 - 2018-11

Läs vad 93 kunder tycker om Jacob Hanna

• Tomas N sålde sin bostad med hjälp av Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi har sålt ett radhus i Kista. Jacob Hanna är en trevlig och skicklig mäklare. Han känner väl till trenderna på den lokala fastighetsmarknaden. Ett särskilt plus är att Jacob är flerspråkig. Hans kunskaper i arabiska var en förutsättning för vår försäljning. Läs mer
  • Jean-Robert N
    Jean-Robert N köpte sin bostad med hjälp av Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Upplevde Jacob som en seriös mäklare. Snabb på att svara och fanns med under hela processen. Läs mer
  • Finn J sålde sin bostad med hjälp av Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jacob hjälpte mig sälja min lägenhet på ett proffsig och smidigt sätt. Överträffade minna förväntningar på alla punkter. Läs mer
  • Fredrik E köpte sin bostad med hjälp av Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Oerhört nöjd med Jacob! Väldigt hjälpsam och pedagogisk, utmärkt för en förstagångsköpare! Läs mer
  • Sami Ahmed A sålde sin bostad med hjälp av Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Det bästa med Jacob är hans ärlighet. Han är ärlig även om det missgynnar honom eller hans företag, för kundens bästa Läs mer
  • Caroline B
    Caroline B skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi anlitade Jacob i samband med försäljning av vår lägenhet. Det blev en snabb affär som överträffade våra förväntningar. Otroligt proffsig mäklare. Vi kommer att anlita honom igen när det är dags att flytta nästa gång! Läs mer
  • Bengt W
    Bengt W skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Hade Jacob som mäklare och det samarbetet har funkat perfekt.
    Han åtog sig uppdraget trots att det fanns en gräns för vad jag var villig att sälja för med risk för att inte få täckning för sina kostnader. Nu gick det vägen så Fastighetsbyrån fick sin beskärda del. :) Läs mer
  • Mésud S sålde sin bostad med hjälp av Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi har både köpt och sålt en bostadsrätt med hjälp av Jacob Hanna.
    Vi blev bemött av Jacob med tydlighet ,
    punktlighet och ärlighet.
    Joacob levde upp till vår förväntningar.
    Vår upplevelse var mycket bra ned Jacob. Läs mer
  • Lavinia Dana C skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    We bought an apartment and the communication was great and fast! Läs mer
  • Vlad A skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jacob helped us buy a 3 room apartment.
    He was very open from the beginning, helping set clear expectations. This was especially appreciated since we are new to the Swedish housing market.
    I would definitely recommend him to other people looking to find a new home. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kista

Süleyman Esen