81 rekommendationer

Jacob Hanna
en del av Fastighetsbyrån Kista

Kistagången 19
164 40 Kista — Visa karta

Vad tror Jacob att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 81 kunder tycker om Jacob Hanna

• Kin T
    Kin T skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Väldigt engagerad och professionell mäklare. Jag gjorde mitt första bostadsköp och Jacob tog sin tid att förklara allt för mig. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Alexander S
    Alexander S skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jacob Hanna är en toppen mäklare, jätte bra bemötande och super trevlig. jag hade ingen koll på någonting om vad som gäller för att köpa bostad och han lyckades förklara allt ett fantaskigt bra sätt så även den blonde bimbon fattar vad allt är för något.
    fem tummar upp! Läs mer
  • Payman M
    Payman M skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag fick ett fantastiskt bemötande och Jacob visade dig vara väldigt kunnig och förståndig över mina önskemål. Jag är otroligt nöjd med Jacob och hade inte kunnat önska mig bättre.
    Tack Jacob Läs mer
  • Diana J
    Diana J skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Kag upplevde mäklaren som väldigt trevlig. Han hade ett bra bemötande och hjälpte att svara på mina frågor. Läs mer
  • Ozan A
    Ozan A skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Drivande och kunnig mäklare som rekommenderas! Läs mer
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Alltid välkomnande o proffsig. Kunnig om bostadsmarknaden/priser. Ärlig och rak i sin kommunikation. Kan starkt rekommendera Jacob! Läs mer
  • Suzanne A
    Suzanne A skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Han är väldigt kunnig , trevlig och smart Läs mer
  • Linn S
    Linn S skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jacob Hanna skötte köper av min nya lägenhet väldigt bra och såg till att överlåtelsen gick supersmidigt. Läs mer
  • Sepideh M
    Sepideh M skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jacob Hanna är en riktig grym mäklare som alltid strävar efter kundens bästa! Han är ärlig och professionell i sin yrkesroll. Har både sålt och köpt bostad via Jacob och varit supernöjd genom hela processerna. Kommer utan tvekan anlita honom i framtiden. Läs mer
  • Simon M
    Simon M skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Har haft kontakt med Jacob sedan 2013.
    Först vid en värdering av min lgh, sedan i min styrelseroll inom vår bostadsrättsförening, till sist när jag anlitade Jacob för försäljning av min lgh.
    Under dessa 4 år har jag sett Jacobs professionalitet, lugn och ärlighet. Han tar sin tid att förklara hela processen, dagens marknad och ger inga löften han inte kan hålla. Han kan området väldigt bra och jag kan rekommendera honom starkt! Läs mer
  • Idakajsa S
    Idakajsa S skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jacob Hanna gjorde ett mycket gott jobb när han hjälpte oss med försäljningen av vårt hus. Han har en mycket god kännedom om marknaden och området vilket gjorde att han lämnade en helt korrekt värdering och hjälpte oss förstå vad vi kunde förvänta oss. Själva processen med fotografering och marknadsföring gick smidigt och vi kände att marknadsföringen var väl anpassad till området och den förväntade målgruppen. Försäljningen gick även den smidigt och var avklarad inom loppet av några dagar. Vi fick efter visning och under budgivning regelbunden respons från Jacob över hur det gick. Jacob har hela tiden varit lyhörd för våra behov. Vi är mycket nöjda med det arbete Jacob har gjort och kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • Shahab T
    Shahab T skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    5 av 5. Lättillgänglig, trevlig och väldigt professionell mäklare som tänker på både köparen och säljaren. Är väldigt nöjd med mitt köp och uppskattar de tipsen som jag fick av Jacob under köpprocessen. Rekommenderar Jacob och kommer definitivt att anlita honom i framtiden! Läs mer
  • Ulf L
    Ulf L skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag kan varmt rekommendera Jacob Hanna. Han gav ett mycket gott och förtroendeingivande första intryck och detta har hållit i sig genom hela sälj-processen. Uppriktighet och snabb återkoppling har varit kännetecknande för dialogen. Läs mer
  • Erwin H
    Erwin H skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jacob Hanna är en otroligt lyhörd och duktig mäklare som vet vad han gör. Proffsig och har ett väldigt gott bemötande mot alla. Jag rekommenderar honom STARKT!!! Läs mer
  • Ana S
    Ana S skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Kan varmt rekommendera Jacob Hanna på fastighetsbyrån i Kista som var väldigt engagerad i vår försäljning av vårt hus. Raka puckar och kämpar hårt för att båda parterna ska va mer än nöjda. Man är bra trygg vare sig man köper eller säljer med Jacob Hanna. Läs mer
  • Sylvia V
    Sylvia V skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    He is very good in all aspects. He explains everything and helpful to clients. Läs mer
  • Carl-magnus S
    Carl-magnus S skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Mycket professionell mäklare med gott bemötande och noggrann. Läs mer
  • Armando A
    Armando A skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag är jätte nöjd med mäklaren (JACOB HANNA) för jag fick en bra bemötande och i övrigt tycker jag att Jacob är proffessionell, kunnig och en trevlig person..
    Jag kommer definitivt att rekommendera honom till andra och mig själv..
    Tack Jacob för du är så trevlig. Läs mer
  • Amir A
    Amir A skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Kunniga, professionella och håller en uppdaterad igenom hela prosessen. Läs mer
  • Mojgan V
    Mojgan V skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Är nöjda med honom. .😊😊 han kan sitt jobb . Läs mer
  • Parisa S
    Parisa S skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jätteduktig mäklare! Alltid trevlig och tillgänglig. Väl påläst och kan hjälpa till vid speciella situationer! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Mazdak H
    Mazdak H skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Bra och professionellt bemötande. Läs mer
  • Eliya S
    Eliya S skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag fick förtroende för Jacob Hanna som mäklare, han hadestenkoll och förklaradealla detaljer nogrannare. Läs mer
  • Ali A
    Ali A skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag har jobbat i styrelsen i brf sibeliusgången som ansvarig för försäljning av hyresrätter. Vi gjorde minst 5 försäljningar under 3 års tid. Jag sålde även min privata lägenhet genom honom. Jacob är otroligt engegerad och proffisionell. Han höll mig informerad hela vägen, från början till slut. En bättre mäklare hittar man inte! Läs mer
  • Deniz T
    Deniz T skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Lätt tillgänglig, behjälplig, vart nöjd med köp processen. Läs mer
  • Thomas A
    Thomas A skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Trevligt bemötande men tyvärr inte resultatet vi eftersträvade. Läs mer
  • Zei A
    Zei A skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Köpt och sålt genom Jacob Hanna som jag kan rekommendera varmt. Ytterst hjälpsam, kunnig, pålitlig, seriös och framförallt ärlig som har kunden i fokus! Läs mer
  • Andrew A
    Andrew A skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jacob has conducted the services in a most professional manner with a soft touch of kindness and understanding. A quality not easily found these days. Läs mer
  • jessica h
    jessica h skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Rekommenderar mäklare Jacob Hanna som är väldigt kunnig och professionell. Läs mer
  • Björn J
    Björn J skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Mycket trevlig, bra, professionell, systematisk, effektiv mäklare Läs mer
  • Dany M
    Dany M skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Sålde min lägenhet via mäklaren Jacob Hanna och kunde inte vara mer nöjd. Han har varit väldigt proffsig och tillmötesgående! Läs mer
  • kamran  A
    kamran A skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag sålde min lägenhet i kista med jacob och jag är jätte nöjd med hans service ! Jag kan stark rekommendera honom han är en ärligt och kunig mäklare! Tack jacob!! Läs mer
  • Moin G
    Moin G skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jacob är mycket kunnig och ärlig. Jag är mycket nöjd med hans service och skulle starkt rekommendera han och hans byrå. Läs mer
  • Zanver A
    Zanver A skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Våran resa med Jacob började med en värdering son två år senare slutade i en toppen försäljning. Vi hade svårt att hitta en ny bostad som vi tyckte om men Jacob stod tålmodigt fast vid våran sida.

Han är en oerhört seriös mäklare med ett leende och lugn som smittar av sig. Han är strukturerad, erfaren, engagerad och påläst till max. Med Jacob behöver du aldrig vara orolig han är lättillgänglig och snabb med att återkoppla. Utöver allt detta så är han en ärlig person vilket är en oerhört uppskattad egenskap vid en sådan stor affär.

Ett STORT tack till den fantastiska Jacob som utan tvekan kommer att få sköta alla våra framtida affärer, ord räcker inte till för att beskriva vår glädje över att ha valt just denna exeptionella mäklare. Läs mer
  • Brian N
    Brian N skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vill starkt rekommendera Jacob Hanna som mäklare då han nyligen hjälpt mig med en bostadsförsäljning som jag är väldigt nöjd med. Han var väldigt professionell i sin hantering av affären och såg till att jag alltid hade all information och full förståelse om varje steg i processen. Han var även alltid snabb på att svara på mail och telefonen, så jag kände aldrig att jag behövde vänta på ett svar.
    Stort tack för allt Jacob! Läs mer
  • Hanna S
    Hanna S skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag kan varmt rekommendera Jacob Hanna som mäklare. Jag upplevde honom som extremt professionell, kunnig och ärlig, vilket fick mig som köpare att känna mig trygg i en så pass viktig affär som ett bostadsköp. Han har varit oerhört tillmötesgående och hjälpsam genom hela processen, från visningen till att skriva på avtalet. Utöver detta är Jacob mycket trevlig och lättsam att ha och göra med. När det blir dags att sälja vår bostad kommer vi att anlita honom igen för att vi känner oss trygga med att han kommer att göra allt som krävs för att vi som kunder ska bli nöjda. Läs mer
  • Siver S
    Siver S skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Min nya mäklare Jacob Hanna kan jag rekommendera starkt! Han är mycket kunnig, pålitlig, professionell, snabb på att återkoppla och mycket hjälpsam och ger ett bra bemötande från första mötet. Hade det inte varit för Jacob, hade jag inte kunnat köpa min första lägenhet! Jag kommer definitivt att anlita Jacob i framtiden. Läs mer
  • Hasnain A
    Hasnain A skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    As a seller there are two things which are quite important in my opinion, one is that the broker is honest and fair (for both the parties) and the other is that he is a good sales man. I can truly say that Jacob fills both the criteria and has helped us quite alot with the process, as we were foreigners we had no idea at all how the process worked, but with Jacob it worked out quite well for us. And I can honestly say that he worked really hard to get us a good price and was always patient and helpful with all the queries I had :) . On these bases I can strongly recommend him to my friends and family for any real estate advice and transaction. Läs mer
  • Shahd
    Shahd skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Att köpa sin första bostad är inte så lätt. Men jag fick mycket hjälp av Jacob Hanna och bra med information. Han är en duktig mäklare och kunnig inom sitt område dessutom är super trevlig, engagerad, ärlig. Jag tackar dig så mycket för all hjälp! Läs mer
  • Laila A
    Laila A skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag har gått på många visningar och har träffat alla möjliga mäklare men måste säga att Jacob Hanna var en av mina topp 3 bästa mäklare i Stockholm. Han var proffsig, lugn, hade humor, hade svar på det mesta och det han inte kunde skulle han kolla upp. Han kunde nå ut till olika målgrupper och åldersgrupper på bra sätt. Det var många på visningen inklusive grannar i huset och han såg till att alla fick sin stund, alla fick synas och höras och det är väldigt viktigt av en mäklare.

Det är inte alltid man tar sig tid att skriva en rekommendation men jag vill gärna göra det denna gång.

Nu är lägenheten min och jag är väldigt glad och nöjd. Läs mer
  • lawrence o
    lawrence o skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    första bostaden som jag köpt fick jag mycket bra hjälp och bästa servicen av Jakob Hanna som mäklare. rekommenderar starkt denna mäklare som har stora erfarenhet. utan tvekan kommer jag rekommendera honom för min familj, vänner, kollegor samt företaget jag jobbar på. Läs mer
  • Saher S
    Saher S skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jacob Hanna är en erfaren mäklare och en fantastisk människa med kunden i fokus. Vi har erfarit köp och sälj via Jacob, vi kan varmt rekommendera han om lyckade affärer är i sikte. Läs mer
  • kimiya
    kimiya skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Att köpa sin första bostad är inte det lättaste. Tack vare Jacob Hanna fick jag bra med information. Han är en duktig mäklare som dessutom är super trevlig, engagerad, ärlig och verkligen kunnig inom sitt område. Jag tackar dig innerligt för all hjälp.
    Hälsningar / Kimiya Läs mer
  • Kamal R
    Kamal R skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Trevligt , kunnig, och angagerad Läs mer
  • sabina n
    sabina n skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Tusen tack för Jacob Hanna! Super nöjd med arbetet vid försäljning av bostad, proffsigt och tryggt. Du får mina bästa rekommendationer! Läs mer
  • Simon M
    Simon M skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Väldigt nöjd med en ambitiös och engagerad Jacob Hanna.
    Rekommenderar starkt att ni använder er av denna seriösa mäklare. Läs mer
  • Mr M
    Mr M skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vill du sälja din bostad snabbt enkelt och till riktigt bra pris? Då ska du ringa Fastighetsbyrån Kista! Jacob Hanna använde vid den senaste försäljningen. Supernöjda! Läs mer
  • rebecca l
    rebecca l skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi kan varmt rekommendera Jacob Hanna som mäklare efter att han sålt våran 4:a i Kista Gård. Han har varit trevlig, ärlig, säker på det han gör, förklarat allt i säljprocessen på ett enkelt sätt... listan kan göras hur lång som helst, helt enkelt en proffsig mäklare! Han har även lyckats sälja vår lägenhet till ett rekordpris. Tack för allt Jacob! Läs mer
  • Sofia H
    Sofia H skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi köpte vårt första hus med Jacobs hjälp. Mycket kunnig, hjälpsam och professionell. Jag rekommenderar självklart Jacob till andra och om vi vill sälja skulle vi inte anlita någon annan. Läs mer
  • Lu J
    Lu J skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi anlitade Jacob till vår lägenhetsförsäljning och är mycket nöjda med det! Jacob är ett förtroendeingivande energiknippe som månar som såväl köpare som säljare genom hela processen. Vi uppskattade speciellt hans engagemang, raka kommunikation och proffsiga inställning. Vi lämnar våra bästa rekommendationer! Läs mer
Süleyman Esen
Amir Dehghan