Jacob Hanna
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2013
2018-12 - 2019-05

Läs vad 100 Läs vad Jacob Hanna

• Rachel S köpte sitt hus med hjälp av Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-05-27

Kista
    Jag köpte ett radhus i Kista.
    Jakob är den bästa fastighetsmäklare vi har med i Stockholm. Vi tittade på egenskaper allt om Stocholm.
    Jacob är snäll och artig, lyhörd, intelligent.
    Välorganiserad och effektiv.
    Hjälpsam och bestämd.
    Med en bra humor.
    Så är inte alla mäklare!
    Sammanfattad, fantastisk.
    Jag är helt nöjd. Läs mer
  • Josefin K köpte sin lägenhet med hjälp av Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-05-20

Akalla
    Vi köpte bostad en trea i Akalla. Mäklaren var helt grymt, snällt och hjälpsamt. Läs mer
  • Irina E
    Irina E sålde sin lägenhet med hjälp av Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-04-22

Akalla
    Mycket profesionell mäklare. Förklarade bra alla etapper. Jättenöjda med honom. Läs mer
  • Jan Roland T sålde sitt hus med hjälp av Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-04-01

Kista
    1. Vi har sålt vårt radhus på 125m2

2. På ett mycket trevligt sätt och med mycket kunskap som gav oss förtroende under hela försäljningen.

3. Jacob motsvarade de förväntningar vi hade på honom under hela försäljningstiden med sin kunskap, samt hans kunskap om marknaden.

4. En väl förbered och proffsigt genomförande av försäljningen. Läs mer
  • Christos I
    Christos I sålde sin lägenhet med hjälp av Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-02-20

Husby
    Har sålt en lägenhet 3a
    Finns veta om honom från grannarna som har sålt
    Glad och profs Läs mer
  • Ranja Omar skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-01-26

Vi har köpt två hus genom Jacob Hanna. Han är en väldigt professionell, tydlig och trevlig Mäklare. Vi är Supper nöjda med vårt val! Jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Leif I skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-01-10

Hela affären kunde ej ha blivit bättre, snabbhet, smidighet. Läs mer
  • Tomas N sålde sin bostad med hjälp av Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista

2018-12-17

Vi har sålt ett radhus i Kista. Jacob Hanna är en trevlig och skicklig mäklare. Han känner väl till trenderna på den lokala fastighetsmarknaden. Ett särskilt plus är att Jacob är flerspråkig. Hans kunskaper i arabiska var en förutsättning för vår försäljning. Läs mer
  • Jean-Robert N
    Jean-Robert N köpte sin bostad med hjälp av Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista

2018-12-14

Upplevde Jacob som en seriös mäklare. Snabb på att svara och fanns med under hela processen. Läs mer
  • Finn J sålde sin bostad med hjälp av Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista

2018-11-22

Jacob hjälpte mig sälja min lägenhet på ett proffsig och smidigt sätt. Överträffade minna förväntningar på alla punkter. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kista

Süleyman Esen