en del av Fastighetsbyrån Kista

4.9 / 5 i betyg — 62 rekommendationer

Läs vad 62 användare tycker om Jacob Hanna

• Mojgan V
    Mojgan V skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Är nöjda med honom. .😊😊 han kan sitt jobb .
  • Parisa S
    Parisa S skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jätteduktig mäklare! Alltid trevlig och tillgänglig. Väl påläst och kan hjälpa till vid speciella situationer! Rekommenderas starkt!
  • Mazdak H
    Mazdak H skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Bra och professionellt bemötande.
  • Eliya S
    Eliya S skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag fick förtroende för Jacob Hanna som mäklare, han hadestenkoll och förklaradealla detaljer nogrannare.
  • Ali A
    Ali A skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag har jobbat i styrelsen i brf sibeliusgången som ansvarig för försäljning av hyresrätter. Vi gjorde minst 5 försäljningar under 3 års tid. Jag sålde även min privata lägenhet genom honom. Jacob är otroligt engegerad och proffisionell. Han höll mig informerad hela vägen, från början till slut. En bättre mäklare hittar man inte!
  • Deniz T
    Deniz T skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Lätt tillgänglig, behjälplig, vart nöjd med köp processen.
  • Thomas A
    Thomas A skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Trevligt bemötande men tyvärr inte resultatet vi eftersträvade.
  • Zei A
    Zei A skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Köpt och sålt genom Jacob Hanna som jag kan rekommendera varmt. Ytterst hjälpsam, kunnig, pålitlig, seriös och framförallt ärlig som har kunden i fokus!
  • Andrew A
    Andrew A skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jacob has conducted the services in a most professional manner with a soft touch of kindness and understanding. A quality not easily found these days.
  • jessica h
    jessica h skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Rekommenderar mäklare Jacob Hanna som är väldigt kunnig och professionell.
  • Björn J
    Björn J skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Mycket trevlig, bra, professionell, systematisk, effektiv mäklare
  • Dany M
    Dany M skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Sålde min lägenhet via mäklaren Jacob Hanna och kunde inte vara mer nöjd. Han har varit väldigt proffsig och tillmötesgående!
  • kamran  A
    kamran A skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag sålde min lägenhet i kista med jacob och jag är jätte nöjd med hans service ! Jag kan stark rekommendera honom han är en ärligt och kunig mäklare! Tack jacob!!
  • Moin G
    Moin G skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jacob är mycket kunnig och ärlig. Jag är mycket nöjd med hans service och skulle starkt rekommendera han och hans byrå.
  • Zanver A
    Zanver A skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Våran resa med Jacob började med en värdering son två år senare slutade i en toppen försäljning. Vi hade svårt att hitta en ny bostad som vi tyckte om men Jacob stod tålmodigt fast vid våran sida.

Han är en oerhört seriös mäklare med ett leende och lugn som smittar av sig. Han är strukturerad, erfaren, engagerad och påläst till max. Med Jacob behöver du aldrig vara orolig han är lättillgänglig och snabb med att återkoppla. Utöver allt detta så är han en ärlig person vilket är en oerhört uppskattad egenskap vid en sådan stor affär.

Ett STORT tack till den fantastiska Jacob som utan tvekan kommer att få sköta alla våra framtida affärer, ord räcker inte till för att beskriva vår glädje över att ha valt just denna exeptionella mäklare.
  • Brian N
    Brian N skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vill starkt rekommendera Jacob Hanna som mäklare då han nyligen hjälpt mig med en bostadsförsäljning som jag är väldigt nöjd med. Han var väldigt professionell i sin hantering av affären och såg till att jag alltid hade all information och full förståelse om varje steg i processen. Han var även alltid snabb på att svara på mail och telefonen, så jag kände aldrig att jag behövde vänta på ett svar.
    Stort tack för allt Jacob!
  • Hanna S
    Hanna S skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag kan varmt rekommendera Jacob Hanna som mäklare. Jag upplevde honom som extremt professionell, kunnig och ärlig, vilket fick mig som köpare att känna mig trygg i en så pass viktig affär som ett bostadsköp. Han har varit oerhört tillmötesgående och hjälpsam genom hela processen, från visningen till att skriva på avtalet. Utöver detta är Jacob mycket trevlig och lättsam att ha och göra med. När det blir dags att sälja vår bostad kommer vi att anlita honom igen för att vi känner oss trygga med att han kommer att göra allt som krävs för att vi som kunder ska bli nöjda.
  • Siver S
    Siver S skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Min nya mäklare Jacob Hanna kan jag rekommendera starkt! Han är mycket kunnig, pålitlig, professionell, snabb på att återkoppla och mycket hjälpsam och ger ett bra bemötande från första mötet. Hade det inte varit för Jacob, hade jag inte kunnat köpa min första lägenhet! Jag kommer definitivt att anlita Jacob i framtiden.
  • Hasnain A
    Hasnain A skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    As a seller there are two things which are quite important in my opinion, one is that the broker is honest and fair (for both the parties) and the other is that he is a good sales man. I can truly say that Jacob fills both the criteria and has helped us quite alot with the process, as we were foreigners we had no idea at all how the process worked, but with Jacob it worked out quite well for us. And I can honestly say that he worked really hard to get us a good price and was always patient and helpful with all the queries I had :) . On these bases I can strongly recommend him to my friends and family for any real estate advice and transaction.
  • Shahd
    Shahd skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Att köpa sin första bostad är inte så lätt. Men jag fick mycket hjälp av Jacob Hanna och bra med information. Han är en duktig mäklare och kunnig inom sitt område dessutom är super trevlig, engagerad, ärlig. Jag tackar dig så mycket för all hjälp!
  • Laila A
    Laila A skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag har gått på många visningar och har träffat alla möjliga mäklare men måste säga att Jacob Hanna var en av mina topp 3 bästa mäklare i Stockholm. Han var proffsig, lugn, hade humor, hade svar på det mesta och det han inte kunde skulle han kolla upp. Han kunde nå ut till olika målgrupper och åldersgrupper på bra sätt. Det var många på visningen inklusive grannar i huset och han såg till att alla fick sin stund, alla fick synas och höras och det är väldigt viktigt av en mäklare.

Det är inte alltid man tar sig tid att skriva en rekommendation men jag vill gärna göra det denna gång.

Nu är lägenheten min och jag är väldigt glad och nöjd.
  • lawrence o
    lawrence o skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    första bostaden som jag köpt fick jag mycket bra hjälp och bästa servicen av Jakob Hanna som mäklare. rekommenderar starkt denna mäklare som har stora erfarenhet. utan tvekan kommer jag rekommendera honom för min familj, vänner, kollegor samt företaget jag jobbar på.
  • Saher S
    Saher S skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jacob Hanna är en erfaren mäklare och en fantastisk människa med kunden i fokus. Vi har erfarit köp och sälj via Jacob, vi kan varmt rekommendera han om lyckade affärer är i sikte.
  • kimiya
    kimiya skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Att köpa sin första bostad är inte det lättaste. Tack vare Jacob Hanna fick jag bra med information. Han är en duktig mäklare som dessutom är super trevlig, engagerad, ärlig och verkligen kunnig inom sitt område. Jag tackar dig innerligt för all hjälp.
    Hälsningar / Kimiya
  • Kamal R
    Kamal R skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Trevligt , kunnig, och angagerad
  • sabina n
    sabina n skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Tusen tack för Jacob Hanna! Super nöjd med arbetet vid försäljning av bostad, proffsigt och tryggt. Du får mina bästa rekommendationer!
  • Simon M
    Simon M skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Väldigt nöjd med en ambitiös och engagerad Jacob Hanna.
    Rekommenderar starkt att ni använder er av denna seriösa mäklare.
  • Mr M
    Mr M skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vill du sälja din bostad snabbt enkelt och till riktigt bra pris? Då ska du ringa Fastighetsbyrån Kista! Jacob Hanna använde vid den senaste försäljningen. Supernöjda!
  • rebecca l
    rebecca l skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi kan varmt rekommendera Jacob Hanna som mäklare efter att han sålt våran 4:a i Kista Gård. Han har varit trevlig, ärlig, säker på det han gör, förklarat allt i säljprocessen på ett enkelt sätt... listan kan göras hur lång som helst, helt enkelt en proffsig mäklare! Han har även lyckats sälja vår lägenhet till ett rekordpris. Tack för allt Jacob!
  • Sofia H
    Sofia H skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi köpte vårt första hus med Jacobs hjälp. Mycket kunnig, hjälpsam och professionell. Jag rekommenderar självklart Jacob till andra och om vi vill sälja skulle vi inte anlita någon annan.
  • Lu J
    Lu J skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi anlitade Jacob till vår lägenhetsförsäljning och är mycket nöjda med det! Jacob är ett förtroendeingivande energiknippe som månar som såväl köpare som säljare genom hela processen. Vi uppskattade speciellt hans engagemang, raka kommunikation och proffsiga inställning. Vi lämnar våra bästa rekommendationer!
  • aras a
    aras a skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag sålde min lägenhet via Jakob Hanna på Fastighetsbyrån I Kista. Jag är mycket nöjd med hans insats . Jakob är en mycket professionell, positiv,kunnig,pålitlig samt social person.
    Jag rekommenderar honom verkligen till alla där ute som funderar på att köpa/sälja bostad.
    Bra jobbat Jakob!!
  • Filip C
    Filip C skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Som köpare är jag otroligt nöjd över Fastighetsbyrån Kista och speciellt mäklaren Jacob Hanna. Allting gick väldigt smidigt till utan att dra ut på tiden. Jacob är väldigt kunnig mäklare med lång erfarenhet från branschen. Han lyckades även förklara allting på ett pedagogsikt sätt så jag kände mig väldigt säker som köpare
    Jag kommer absolut rekomendera Fastighetsbyrån till alla som vill köpa eller sälja.
  • Marie M
    Marie M skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi var mycket nöjda med Jacob. Han hjälpte oss med vår lägenhetsförsäljning och han var precis som det skrivits om i de andra recensionerna; professionell, hjälpsam och engagerad. Han är riktigt duktig på sitt jobb!
  • Jojje L
    Jojje L skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Samtidigt då jag skulle sälja min lägenhet så ser jag en budgivning på en likartad lägenhet som jag ska sälja. Min tanke är att efter den budgivningen så har Jacob Hanna ett bra underlag för köpare. Så jag tar kontakt med Jacob Hanna då han sålt den andra lägenheten. Vi träffas hemma hos mig där vi kommer överens om alla detaljer som jag vill ha vid min försäljning. Efter 8 dagar så har Jacob Hanna sett till att det finns en köpare så vi kan träffas på hans kontor. Och under dessa 8 dagar så har han haft ständig kontakt med vad som händer under resans gång.

Jag är mer en nöjd med arbetet som Jacob Hanna gjorde för denna lägenhetsaffär. Han har även efteråt tagit kontakt och påminnt om att han hjälper till sedan då det är dax för deklaration. Så jag kan varmt rekommendera Jacob Hanna.

Så åter igen TACK Jacob Hanna och Fastighetsbyrån i Kista.
  • Edija B
    Edija B skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jacob Hanna hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Kista. Tusen tack för att du Jacob fick oss känna trygg under hela köpsprocessen. Du var alltid snabb i återkoppling, väldigt proffesionell, engagerad, duktig och vi är mer än nöjda med ditt arbete. Vi vill varmt rekommendra Jacob som mäklare!
  • Edija B
    Edija B skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jacob Hanna hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Kista. Tusen tack för att du Jacob fick oss känna trygg under hela köpsprocessen. Du var alltid snabb i återkoppling, väldigt proffesionell, engagerad, duktig och vi är mer än nöjda med ditt arbete. Vi vill varmt rekommendera Jacob som mäklare!
  • Balwinder S
    Balwinder S skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Balwinder Singh om Jacob Hanna: Jag har sålt min lägenhet genom Jacob och han har genomfört affären professionelt.Innnan vi skrev ett avtal så gick han igenom försäljnings processen väldigt tydligt och under försäljnings tid höll han oss uppdaterad helatiden så det kändes att vi var med hela tiden. Han har varit ärligt är mycket duktig mäklare. Vi har fått ett stort förtroende för honom och kommer att rekommendera honom i framtiden.
  • Nikos I
    Nikos I skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag var mer än nöjd med Jacob Hanna som mäklare för min bostad. Alltid professionell och ärlig. Märktes att han var väldigt insatt i området och kunde svara på allt. Mycket hjälpsam från start till mål, kände trygghet hela vägen. Jag skulle gärna rekommendera Jacob och jag är övertygad att han skulle göra ett mycket bra jobb!
  • Anna M
    Anna M skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jacob är tydlig, effektiv och professionell. Kan varmt rekommendera honom!
  • Bob C
    Bob C skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag ville naturligtvis få ut bästa möjliga pris för min bostad. En bostadsaffär kan se enkel ut, och är det också i många fall, men erfarenheten visar att allför många gånger innehåller den “enkla“ affären delar som lekmän varken kan bedöma eller hantera. Konsekvenserna av detta blir nästan alltid ekonomiska – till köparens eller säljarens nackdel. Den “enkla“ affären leder inte alltid till bästa möjliga pris.
    Jacob Hanna hade en god lokalkännedom viste vilket pris som var “rätt“ för min bostad. Jacob visset också hur han skulle hitta den rätta köparen till min bostad, t.ex. i vilka tidningar han skulle annonsera.Jag behövde inte möta problem som jag varken visste existerade...typ underpris m.m!
    Tack Jacob Hanna och Fastighetsbyrån.
  • Ilias T
    Ilias T skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Fick hjälp av Jacoub Hanna på fastighetsbyrån i Kista. Jag kan bara säga att detta är en kanonkille som är rak, ärlig och väldigt engagerad. Han har stenkoll på marknaden.
    En mäklare jag varmt kan rekommendera och jag kan säga att jag skulle anlita han igen och igen!
  • Talip K
    Talip K skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jakob Hanna hade hand om försäljningen av vår lägenhet i Kista. Det hela sköttes mycket professionellt från dag 1 tills dess att kontraktet skrevs på. Jakob är väldigt kunnig och hjälpsam, definitivt någon jag skulle anlita igen. Rekommenderas varmt!
  • Sattar A
    Sattar A skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Min mäklare Jakob Hanna var jag mycket nöjd med och skulle kunna rekommendera honom här framöver. Han höll vad han lovade från början till slut.
  • Berend K
    Berend K skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jacob is an excellent real estate Broker.
    I wanted to sell my Apartment in Kista/Akalla and invited 5 different companies.
    He seemed to be the most professional one. Very organised and great sales-approach.
    Everything was fixed fast and good, good Pictures taken, great visningar, the entire handling from A-Z was excellent.
    I can recommend him and his Organisation and would always Chose him again!
  • Jenny  G
    Jenny G skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Har haft förmånen att få samarbeta med Jacob Hanna på Fastighetsbyrån i Kista och är supernöjd.
    Saklig, professionell, trevlig etc. Har fått mig att känna trygghet i att sälja min bostad.
    Betyg 5 av 5 !! : )
  • Jannis Z
    Jannis Z skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jacob Hanna överträffade mina förväntningar. Hoppas på fler samarbeten med honom igen i framtiden. Kändes tryggt och helt rätt från första mötet att överlämna min lägenhet till Jacob Hanna för försäljning. En mäklare som är målmedveten, engagerad och arbetar professionellt.
    Helt enkelt en mäklare som brinner och kan sitt jobb!
  • Louise S
    Louise S skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag och min sambo köpte vår första lägenhet genom fastighetsbyrån med hjälp av Jacob Hanna. Eftersom detta var första gången vi köpte en lägenhet var vi så klart både nervösa och helt okunniga i ämnet. Jacob fick oss att känna oss väldigt trygga genom hela processen, han tog sig alltid tid för att svara på mina "dumma" frågor, han försäkrade sig alltid om att vi förstod precis vad allt innebar och det kändes verkligen som om han blev vår trygga klippa. Jag rekommenderar alla att ta hjälp av Jacob, han verkar lägga ner sin själ i det han gör och jag har fullt förtroende för honom. I framtiden kommer jag utan tvekan att ta hjälp av Jacob igen!
  • Rasti A
    Rasti A skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Min fru och jag valde att anlita Jacob Hanna på Fastighetsbyrån. Jacob motsvarade samtliga våra förväntningar och överträffade dem med stora proportioner. Han är lyhörd, engagerad, professionell samt otroligt kompetent i alla avseenden. Listan kan med enkelhet göras längre men dessa egenskaper ansåg vi vara klart lysande. Vi har funnit en mäklare som vi med största sannolikhet väljer även i framtiden. Vi har och kommer framöver varmt rekommendera Jacob till nära och kära. Avslutningsvis vill vi TACKA dig Jacob för all din hjälp med en utomordentligt väl genomförd insats.
  • Joonatan N
    Joonatan N skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jacob Hanna hjälpte mig att sälja min lägenhet till rekordpris i området! Han gjorde ett fantastiskt bra jobb från början till slut, och jag skulle rekommendera honom för alla som ska sälja.
Süleyman Esen
Robert Kullberg