Jacob Hanna
2018-08 - 2019-01

Läs vad 95 kunder tycker om Jacob Hanna

• Ranja Omar skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-01-26

Vi har köpt två hus genom Jacob Hanna. Han är en väldigt professionell, tydlig och trevlig Mäklare. Vi är Supper nöjda med vårt val! Jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Leif I skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-01-10

Hela affären kunde ej ha blivit bättre, snabbhet, smidighet. Läs mer
  • Tomas N sålde sin bostad med hjälp av Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista

2018-12-17

Vi har sålt ett radhus i Kista. Jacob Hanna är en trevlig och skicklig mäklare. Han känner väl till trenderna på den lokala fastighetsmarknaden. Ett särskilt plus är att Jacob är flerspråkig. Hans kunskaper i arabiska var en förutsättning för vår försäljning. Läs mer
  • Jean-Robert N
    Jean-Robert N köpte sin bostad med hjälp av Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista

2018-12-14

Upplevde Jacob som en seriös mäklare. Snabb på att svara och fanns med under hela processen. Läs mer
  • Finn J sålde sin bostad med hjälp av Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista

2018-11-22

Jacob hjälpte mig sälja min lägenhet på ett proffsig och smidigt sätt. Överträffade minna förväntningar på alla punkter. Läs mer
  • Fredrik E köpte sin bostad med hjälp av Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista

2018-11-05

Oerhört nöjd med Jacob! Väldigt hjälpsam och pedagogisk, utmärkt för en förstagångsköpare! Läs mer
  • Sami Ahmed A sålde sin bostad med hjälp av Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista

2018-11-02

Det bästa med Jacob är hans ärlighet. Han är ärlig även om det missgynnar honom eller hans företag, för kundens bästa Läs mer
  • Caroline B
    Caroline B skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista

2018-10-24

Vi anlitade Jacob i samband med försäljning av vår lägenhet. Det blev en snabb affär som överträffade våra förväntningar. Otroligt proffsig mäklare. Vi kommer att anlita honom igen när det är dags att flytta nästa gång! Läs mer
  • Bengt W
    Bengt W skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista

2018-10-23

Hade Jacob som mäklare och det samarbetet har funkat perfekt.
    Han åtog sig uppdraget trots att det fanns en gräns för vad jag var villig att sälja för med risk för att inte få täckning för sina kostnader. Nu gick det vägen så Fastighetsbyrån fick sin beskärda del. :) Läs mer
  • Mésud S sålde sin bostad med hjälp av Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista

2018-09-12

Vi har både köpt och sålt en bostadsrätt med hjälp av Jacob Hanna.
    Vi blev bemött av Jacob med tydlighet ,
    punktlighet och ärlighet.
    Joacob levde upp till vår förväntningar.
    Vår upplevelse var mycket bra ned Jacob. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kista