Jacob Hanna

• WISSAM F
    WISSAM F skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-10-21

Oseriös!!
    Bryr sig bara om att få huset såld.

Lita inte på mäklaren eller säljarens ord för det du har skrivit under det är det som gäller. Så se till att läsa allt ordentligt som står i kontraktet och se till så att rätt datum står då du ska flytta in. Läs mer
    2019-10-21 Jacob H svarar WISSAM F
    Hej Wissam!

Vad tråkigt att du upplever ditt köp på det sättet. Jag beklagar din upplevelse men hoppas på att du har lite förståelse för att jag inte kan tvinga en säljare att flytta på tillträdesdagen mot hans vilja. Jag kommer ihåg att du och säljaren hade en diskussion om att ni eventuellt ville flytta in tidigare om ni fick er bostad såld fort.
    Enligt säljaren så var det eventuellt möjligt men jag var också väldigt tydlig med att om ni kommer överens om ändrad tillträdesdag så behöver ni skriva på ett tilläggsavtal för att det skall vara bindande.
    Säljarens renovering drog ut på tiden och kunde därför inte tidigarelägga tillträdesdagen, verkligen tråkigt om det påverkade er på ett negativt sätt men hoppas som sagt på förståelse för att det beslutet inte var upp till mig.

Önskar er all lycka med ert nya boende och tveka inte att höra av er om jag på något sätt kan hjälpa er i framtiden!
  • Zoryana T
    Zoryana T köpte sin lägenhet med hjälp av Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-09-16

Akalla
    We had excellent experience buying our first apartment with Jacob Hanna help!

He guided us through out the process and helped to navigate rules of getting home in Stockholm.

Since neither myself nor my husband speaks Swedish, the conversations with seller, mediated by Jacob, were hold in 4 languages, 3 of which Jacob used in fluent manner :)

We are looking forward doing our next sell/buy with Jacob in the future and would highly recommend him to anyone who is looking for broker services. Läs mer
  • Mahshid M sålde sin lägenhet med hjälp av Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-09-01

Kista gård
    Sålde en 2.a i Kista. Väldigt professionell, enkel att prata med och väldigt hjälpsam. Duktig på det han gör och jag kände mig trygg. Läs mer
  • Piotr B sålde sin lägenhet med hjälp av Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-07-10

Akalla
    Jag sålt legenhet på Akalla.
    Hjälpa mig sålt mäklare Jacob Hanna
    Färdighetesbyrå Kista. Jag er mycket glad med hans arbete. Han er snälla i trevlig till kunder.
    Jag vill tacka honom.
    Med vänlig hälsning . PETER Läs mer
  • Rachel S köpte sitt hus med hjälp av Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-05-27

Kista
    Jag köpte ett radhus i Kista.
    Jakob är den bästa fastighetsmäklare vi har med i Stockholm. Vi tittade på egenskaper allt om Stocholm.
    Jacob är snäll och artig, lyhörd, intelligent.
    Välorganiserad och effektiv.
    Hjälpsam och bestämd.
    Med en bra humor.
    Så är inte alla mäklare!
    Sammanfattad, fantastisk.
    Jag är helt nöjd. Läs mer
  • Josefin K köpte sin lägenhet med hjälp av Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-05-20

Akalla
    Vi köpte bostad en trea i Akalla. Mäklaren var helt grymt, snällt och hjälpsamt. Läs mer
  • Irina E
    Irina E sålde sin lägenhet med hjälp av Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-04-22

Akalla
    Mycket profesionell mäklare. Förklarade bra alla etapper. Jättenöjda med honom. Läs mer
  • Jan Roland T sålde sitt hus med hjälp av Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-04-01

Kista
    1. Vi har sålt vårt radhus på 125m2

2. På ett mycket trevligt sätt och med mycket kunskap som gav oss förtroende under hela försäljningen.

3. Jacob motsvarade de förväntningar vi hade på honom under hela försäljningstiden med sin kunskap, samt hans kunskap om marknaden.

4. En väl förbered och proffsigt genomförande av försäljningen. Läs mer
  • Christos I
    Christos I sålde sin lägenhet med hjälp av Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-02-20

Husby
    Har sålt en lägenhet 3a
    Finns veta om honom från grannarna som har sålt
    Glad och profs Läs mer
  • Ranja Omar skrev om Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-01-26

Vi har köpt två hus genom Jacob Hanna. Han är en väldigt professionell, tydlig och trevlig Mäklare. Vi är Supper nöjda med vårt val! Jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kista

Robert Kullberg