Konstantin Åström

Konstantin Åström

Konstantin Åström är mäklare på Fastighetsbyrån Kista

Konstantin Åström har varit registrerad mäklare sedan 2021-05. Konstantin Åström har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-07 och har fått 87 omdömen med ett betyg på 4.9. Konstantin Åström har haft 10 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

87 omdömen om Konstantin Åström

Sedan starten hos Reco 2021
Bhagya L
Köpte sitt hus med hjälp av Konstantin Åström en del av Fastighetsbyrån Kista
Akalladalen

Konstantin helps us throughout the process. He is really amazing, awesome person. I really appreciate his efforts and Planning.

Faik Ö
Köpte sin lägenhet med hjälp av Konstantin Åström en del av Fastighetsbyrån Kista
Kista

Vi blev rekommenderade av några bekanta att ta kontakt med Konstantin då de var väldigt nöjda med honom som mäklare. Våra förväntningar av alla positiva omdömen stämde överens med det vi fick träffa. Konstantin är en trevlig och pratglad person som är väldigt behjälplig mot sina kunder. Han är väldigt rådgivande mot sina kunder och ställer upp och svarar på alla frågor vi har på bästa möjliga sätt vilket gör så att man känner sig väldigt nära till honom. Vi kommer definitivt rekommendera han för andra.

Neslihan A
Kista

En väldigt trevlig och pratglad person som är väldigt behjälplig mot sina kunder. Han ställer upp och svarar på alla frågor på bästa möjliga sätt. Konstantin är en mäklare som vi definitivt kommer rekommendera för andra vi känner.

Parasto T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Konstantin Åström en del av Fastighetsbyrån Kista
Kista

Vi är så nöjda med Konstantin som mäklare!😍 Han bemötte oss med respekt och lyhördhet. Han såg verkligen till att uppnå våra önskemål och göra oss nöjda! Vi kände att vi kunde förlita oss och luta oss på honom, vilket skapade en stor trygghet! Skulle rekommendera Konstantin alla dagar i veckan! Vi är så tacksamma att han kunde ta emot oss som hans kunder! 🥰

Waseem A
Köpte sitt hus med hjälp av Konstantin Åström en del av Fastighetsbyrån Kista
Kista

Kunnig och trevlig mäklare som svarar snabbt på mina frågor

Panteleimon V
Kista

Mycket trevlig och ärlig person, rekommenderas varmt. Hjälper en från början till slut utan konstigheter. Finns alltid tillgänglig samt lyssnar och hjälper en med allt som har att göra med ens bostad . Tusen tack;)

Manish Kumar S
Kista

Åström helped in all possible manner to manage the entire process. The entire process was smooth and stream line. He is quick to respond and available to discuss, understand customer point of view. Would highly recommend him. Thanks Åström for all your support.

Arjun T
Kista

We liked the expereince. We were properly informed about difference aspects.

Melat N
Akalla

Trevlig och väldigt hjälpsam. Han är alltid tillgänglig på telefon å återkoppla på frågor. Dock mycket lägre bud än utgångspriset. Kanske dagens ekonomi spelade roll. *rekommenderas.

Nargiz H
Akalla

Jag var nöjd med hans beteende och hans tålamod jag tycker att han var medvetande genom sin uppdrag för att han visar att har mycket information och ansvarsfulla. Det var mitt första bostad och hade inte så mycket information. Jag ställde mycket frågor men jag fick svar från han. Han visade också liksom neutral person mellan jag och säljare och vi båda sida var nöjd på sist. Jag hade fint upplevelse med han .