HusmanHagberg Sollentuna

HusmanHagberg Sollentuna

Här på HusmanHagbergs kontor i Sollentuna gör vi mäklare alltid vårt yttersta för att ta hand om dig och din affär på allra bästa sätt. Varje kund är unik för oss och vi anpassar oss efter varje situation - allt för att affären ska bli så lyckad som möjligt.

Vill du, så hjälper vi också till med bankkontakter, försäkringar och annat som kan underlätta affären. Bostäder är verkligen vår stora passion, vi brinner för vårt arbete, har bred kompetens och massor av erfarenhet att dela med oss av. Kontakta oss så får du veta mer!

Läs vad 197 kunder tycker om HusmanHagberg Sollentuna 2

2021-05-08
    Min mäklare har sålt mitt radhus på ett utomordentligt sätt.
    Ej första gången med denne mäklare. Jag är helnöjd.
    2021-04-15
    Bra och engagerad mäklare, som lyssnar på dig som säljare. Inga konstigheter bara bra!
    2021-03-19
    En otrolig professionell och engagerad mäklare. Trots den tuffa marknaden för vår lägenhet så lyckades han att få den såld. Johan var alltid lätt tillgänglig och svarade på våra frågor och funderingar genom hela processen. Han har också hjälpt oss med massa annat runt om kring. Vi kan starkt rekommendera Johan. Vi kunde helt enkelt inte valt någon bättre.
    2021-03-19
    Köpt villa och sålt radhus.

Vi fick ett väldigt bra bemötande av mäklaren som förstod våra behov, kunde driva fram processen effektivt och komma till avslut i bra tid.

Lättillgänglig mäklare som svarade på alla frågor, tog hand om processen och hade en tydlig struktur som underlättade för oss att både köpa och sälja.
    2021-03-18
    Vi har sålt en villa i Skälby och sammanfattningsvis kan jag säga att vi kunde inte bli mer nöjda än så här.

Mäklaren levde upp till och över alla förväntningar.
    2021-03-18
    När vi skulle sälja vårt hus googlade vi efter Sollentunas bästa mäklare och då kom Johan Styrsvik fram överst. Han var en av tre som fick komma och prata för sin sak. Han gav ett mycket seriöst intryck och är mycket påläst om området.
    Han har från första kontakt alltid varit tillgänglig, guidat oss hur vi skall göra och när vi skall göra på ett mycket professionellt sätt och jag trodde nog aldrig att jag skulle vara en som aktivt rekommenderar en mäklare (har inte haft superbra erfarenhet tidigare) men det gör jag/vi verkligen. välj Johan så blir ni väldigt nöjda. Anette Zellen Söderström
    2021-03-08
    Johan var helt fantastiskt bra mäklaren. Allt var tydligt och professionellt. Jag är mycket nöjd med allt. Taclk
    2021-02-28
    Petra visste från första sekunden att hon kunde sälja lägenheten till mitt önskade pris. Genomgående var hon tydlig, professionell och engagerad. Det har varit enkelt att planera och genomföra visningar. Jag har fått många goda råd som fått mig att inse vilka möjligheter jag hade att göra lägenheten ännu mer attraktiv. Som grädde på moset är hon kul att jobba med.
    2021-02-15
    Väldigt nöjd med mäklare.
    Skött allt professionellt o enligt överenskommelse.
    • Edsängen
    2021-02-03
    Petra Stenberg var alltid tillgänglig, professionell och duktig på sitt jobb.
  • Hadi G
    sålde sin lägenhet med hjälp av
    • Helenelund
    2021-01-27
    Petra är en väldigt snäll och omtänksam mäklare som tar sin tid och förklarar väldigt tydligt alternativen som finns samt vilka förväntningar man ska ha. Alltid tillgänglig och lyhörd. Det har varit en svår period att sälja pga. dom globala omständigheterna MEN hon lyckades galant och fint. Dessutom hjälpte hon oss att stänga affären kl 21:00 på en söndagkväll och det är definitionen på målinriktad och dedikerad.
    • Rotebro
    2021-01-25
    Jag kan rekommendera min mäklare Johan. 4/5.
    • Rotebro
    2020-12-28
    Still my home buying process going on. But with so far experience, i found my broker very supportive and helpful .
    very professional and proactive for the service.
    2020-12-21
    Jag har upplevt ett bra och trevligt bemötande. Har fått bra svar på frågor och funderingar genom processens gång. Jag skulle rekommendera min mäklare till andra.
    2020-12-19
    Är mkt nöjd med bemötande och info och helheten över huvet taget
    • Sollentuna Centrum
    2020-11-23
    Johan har hjälpt mig att sälja min lägenhet på Attundagränd.
    Johan var engagerad, tillgänglig och väldigt driven. Allt gick fort då han han nyttjade sitt fina spekulantregister där han hade en befintlig kund.

Supernöjd
    • Edsängen
    2020-11-17
    Johan återkopplar snabbt och ger ett avslappnat första intryck!
    Påläst och informerar korrekt.
    La sig på rätt prisnivå

Affären gick snabbare än jag tänkt mig

Kan varmt rekommendera Johan
    2020-10-29
    Glad, trevlig och punktlig. Snabb och smidig affär. Rekommenderas varmt.
    2020-10-20
    Professionell, tydlig väl bemött
    2020-10-20
    Såld lägenhet. Mäklaren var tillgänglig, kunnig och hjälpsam.
    2020-10-19
    Det är svårt för mig att ha eftersom jag köpte genom Husman o Hagberg. Då jag ännu ej flyttat in så har jag inte haft så mycket kontakt med mäklaren. Han verkar helt ok
    2020-10-17
    Johan styrsvik is very good.. Had a very good experience selling our apartment in Sollentuna.
    2020-10-15
    Deal is made for apartment, and peder he made everything so well and easy that best solution i have got.
    2020-10-08
    Mycket trevlig, bra och tillmötesgående mäklare!
    2020-10-05
    Vi är extremt nöjda med Johan Styrsvik på HusmanHagberg. Har erfarenhet både som köpare och säljare och hans förmåga att känna in sin kund är enastående.
    Johan har tydligt bevisat att han besitter en kompetens och kreativitet när objektet inte säljer sig själv tack vare en lätt marknad.
    Det är när det är lite knepigare i en försäljningsprocess som det märks om mäklaren kan sitt jobb. Johan har under den 6 månader långa försäljningsprocess vi varit igenom hela tiden kommit med nya idéer, förslag på strategier, hållit oss uppdaterade och samtidigt hjälpt oss hålla modet uppe.
    Han kommer vara vårt självklara val om/när vi kommer behöva mäklare i Sollentuna kommun igen "
    2020-10-04
    Har sålt mitt hus genom HusmanHagberg. Har bara positiva erfarenheter och kan varmt rekommendera både företaget och mäklaren Peder Nilsson.
    2020-10-04
    Bra och kunnig mäklare, ingav förtroende och vilja att ta sig en utmaningen.
    2020-10-03
    I egenskap av köpare fick vi ett bra bemötande.
    Vårt krav var att vi skulle vara garanterad en garageplats vid
    tillträdesdagen. Mäklararen lovade att det skulle finnas med i
    köpekontraktet. När vi träffades för att skriva på kontraktet så fanns detta inte med, utan fick skrivas dit för hand.
    När vi sedan kontaktade Storholmen som förvaltar fastigheten så fick vi tyvärr besked om att vi inte kan garanteras vare sig någon garage- eller parkeringsplats.
    Denna upplysning anser vi att mäklaren borde ha inhämtat från förvaltaren alt bostadsrättsföreningen.
    2020-10-02
    Väldigt nöjd med hur vår mäklare kämpade med vår lägenhet! Försäljning tog ett tag, men han gjorde sitt yttersta.
    2020-10-02
    Köpt 4 rum och kök BRF
    Mäklaren var bra och korrekt
    Förväntningar och bli korrekt bemött och att mäklaren agerar snabbt och korrekt.
    Mäklaren agerade proffessionelt och respektfullt

Ger ej 5 i betyg eftersom mäklaruppdraget inte ännu är avslutat
    2020-06-27
    Kunnig, trevlig och snabb på att svara.
    2020-06-27
    Hejsan!
    Jag och min man köpte ett parhus i häggvik och var väldigt positivt bemött av mäklaren. Vi är även tacksam att han var tålmodig med oss i och med att det tog tid att få lånelöfte! Och tack vare det så fick vi huset som vi ville ha!
    2020-06-22
    Snabb och bra respons, ärliga diskussioner om läget med att sälja under Corona tider.
    2020-06-16
    Smidig
    Tydlig
    Snabb
    Ärligt
    Trevlig
    • Sjöberg
    2020-06-16
    Vi har sålt en villa i Sjöberg i Sollentuna. Villans storlek var 222 kvm med en biyta på 140 kvm. Det var ett premiumobjekt.

Johan är en mycket skicklig mäklare. Han var väldigt fokuserad och målinriktad och hjälpte oss genom hela säljprocessen. Vi rekommenderar han högt. Ska ni sälja ett premiumobjekt så är han den rätta mäklaren.
    2020-06-08
    Köpt med bra service och snabba återkopplingar
  • FATIMA A
    sålde sin stuga med hjälp av
    2020-06-04
    Johan har ett bra bemötande, ordning och reda. Tydlighet för både säljare och köpare. Utmärkt mäklare vid försäljning av vårt fritidshus.
    2020-06-04
    Mäklaren gör ett helt OK jobb.
    2020-05-22
    Mycket bra mäklare. Trevlig och duktig. Rekommenderar starkt!
    2020-05-20
    Vår mäklare Johan Styrsvik ger både ett seriöst och socialt intryck. Han är kunnig och lyhörd och ger snabb feedback på frågor. Vi är mycket nöjda med hans insats.
    2020-05-19
    Köpt radhus.
    Mycket bra mäklare
  • köpte sitt hus med hjälp av
    • Törnskogen
    2020-04-07
    Vi har köpt bostad i Sollentuna. Väldigt trevlig mäklare. Mina förväntningar är att få ett proffsigt bemötande. Att mäklaren har kunskap och kan förmedla den på en pedagogiskt sätt. Att vara länk mellan oss köpare och säljare. Att förmedla det vi behöver veta. Tycker att allt gick bra.
    2020-04-03
    Superbra genomgång och mycket bra service i alla lägen!
    2020-04-02
    Jag kan varmt rekommendera Johan som gav ett stort förtroende med sin höga kompetens och goda rådgivning. Han höll hela tiden kontakten och bollade alltid de olika alternativen direkt med mig och lät mig bestämma vilken väg vi skulle gå.
    Johan lyckades även i dessa Coronatider efter endast en visning sälja min lägenhet till just det pris som jag ville ha.
  • köpte sitt hus med hjälp av
    • Töjnan
    2020-04-01
    Väldigt trevlig och informativ.
    Bra jobbat!
  • Abdul Q
    köpte sin lägenhet med hjälp av
    2020-03-31
    I bought an apartment with them, very helpful and supportive with information and communication with seller during the buying process.
    very fast response on email and calls regarding my question.
    I can recommend Johan to anyone buying or selling in Sollentuna :)
    2020-03-25
    Sålt tre rums lgh på Lomvägen. Johan är profisionell, tillmötesgående och tillgänglig.
    Rekommenderar honom varmt.
    2020-03-13
    Mycket professionell och vänlig mäklare.
  • Representant för Skickablommorst
    köpte sin lägenhet med hjälp av
    2020-03-13
    Robert är en trevlig prick. Bra info och underlag vi köpet, även fått hjälp med saker jag efterfrågat efter kontraktet var skrivet.
    2020-03-06
    Köpte en bostadsrätt via Robert Grahl. Robert var trevlig och affären gick bra, men några saker drar ner betyget. Bland annat: Robert var sen till visningen; ett par småsaker var fel i objektbeskrivningen; jag fick inga måttsatta ritningar.