Alla kategorier Mäklare Stockholms län Sollentuna HusmanHagberg HusmanHagberg Sollentuna

HusmanHagberg Sollentuna

Kungsvägen 26, 191 28 Sollentuna — Visa karta

Här på HusmanHagbergs kontor i Sollentuna gör vi mäklare alltid vårt yttersta för att ta hand om dig och din affär på allra bästa sätt. Varje kund är unik för oss och vi anpassar oss efter varje situation - allt för att affären ska bli så lyckad som möjligt.

Vill du, så hjälper vi också till med bankkontakter, försäkringar och annat som kan underlätta affären. Bostäder är verkligen vår stora passion, vi brinner för vårt arbete, har bred kompetens och massor av erfarenhet att dela med oss av. Kontakta oss så får du veta mer!

Läs vad 62 kunder tycker om HusmanHagberg Sollentuna

• Marie-Ann W
    Marie-Ann W skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Sålt kedjehus och lägenhet i Viby och Norrviken. Ansvarig mäklare var Robert Grahl. Han var kunnig, pålitlig och gav oss som säljare mycket tid för frågor och tips och råd. Kändes tryggt hela försäljningsprocessen. 100% nöjda med vårt val av mäklare. Vid försäljning nr 2 var valet självklart. Lika nöjda denna gång.
    Familjen Widén Läs mer
  • Matim A
    Matim A skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Bästa mäklaren jag någonsin mött! Kommer aldrig vilja ha någon annan. Läs mer
  • Tony G
    Tony G skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Sakkunnig och mkt tillmötesgående! Svarade snabbt pp frågor och gav utförliga svar, rekomenderas Läs mer
  • Dick F
    Dick F skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Vi hade en BRF i Sollentuna
    Under försäljningen var vi i vårt spanska hus. Robert fixade dock allt gällande fullmakter och konton, så allt löpte helt smärtfritt ändå👍 Läs mer
  • Kjell K
    Kjell K skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Anlitade HusmanHagberg till en försäljning av vårt hus. Resultatet, vi är mer än nöjda.
    Både med slutpriset men framförallt mäklaren Roberts professionalism och kunnighet. Läs mer
  • Daniel S
    Daniel S skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Fick hjälp att sälja våran lägenhet. Trots att den var svår såld så gav aldrig mäklaren upp utan såg till att vi fick den såld till ett mycket bra pris. Trevlig mäklare som är mån om sina kunder! Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Agneta F
    Agneta F skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Väldigt seriös och duktig mäklare, vi hade fullt förtroende för Robert och kan varmt rekommendera honom!
    Hela affären löpte på utomordentligt och vi kände oss väldigt trygga, alltid nåbar och kunnig! Gick noga igenom alla ekonomiska skeenden i affären, samt slutförande! Väldigt nöjda! Läs mer
  • Eva-Lena G
    Eva-Lena G skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Mycket nöjd med mäklaren på HusmanHagberg! Läs mer
  • Jessica L
    Jessica L skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Vi har tagit hjälp av HusmanHagberg vid flera försäljningar och alltid varit lika nöjda. Den senaste försäljningen gällde en villa. Med
    sin breda kunskap och fina sätt att bemöta människor gick allt felfritt. Vi rekommenderar varmt HusmanHagberg. Läs mer
  • Tina S
    Tina S skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Kändes mycket tryggt o professionellt. Köpte min lgh o fick alltid bra raka svar på mina frågor. Är super nöjd med min lgh o trivs så bra. Läs mer
  • Kristoffer L
    Kristoffer L skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Robert agerade proffesionellt rakt igenom hela affären när vi sålde vår villa.
    Trots en trög marknad visade Robert på en uthållighet och förståelse som vi är tacksamma för.
    Proffs Läs mer
  • Therese H
    Therese H skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Flexibel, tillgänglig och trevlig mäklare som hade fokus på rätt saker! Läs mer
  • Martin S
    Martin S skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Har både köpt och sålt via Robert och jag är 100% nöjd. Robert känns trygg, kunnig och seriös. Jag kommer med största sannolikhet anlita Robert framöver vid ev försäljning. Läs mer
  • Kjell F
    Kjell F skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Jag sålde ett brf radhus och har
    använt HusmanHagberg tidigare och är supernöjd. Läs mer
  • Reza Z
    Reza Z skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Sålde min 3a på 81 kvadrat i Sollentuna.
    Anlitade Robert på husmanhagberg.
    Under processen var han aktiv med visningar och spekulanter och genom detta starka genuina engagemang blev det mycket bra slutresultat för bägge köpare och säljare.
    Jag rekommenderar Robert som en kunnig och påläst samt driven mäklare. Läs mer
  • Gunnar L
    Gunnar L skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Sålt bostad
    Kan rekommendera Husman Hagberg i Sollentuna. Verkligen bra bemötande och proffisionella i sitt arbete. Läs mer
  • Robert N
    Robert N skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Köpt en lägenhet och allt sköttes mycket bra och professionellt av mäklaren. En sak var dock mindre bra och det försorsakade problem - dvs, parkeringsplatsen ingick inte som sades. Läs mer
  • Victoria S
    Victoria S skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Jag köpte en lägenhet. Mäkleren hjälpte till att diskutera priset, hjälpte till att underteckna kontraktet på en bekväm tid och klargjorde detaljer om kontrakt på engelska. Jag uppskattar hans hjälp. Läs mer
  • Mikael Å
    Mikael Å skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Långsam med återkoppling och dåligt med information runt köpet Läs mer
  • Jessica A
    Jessica A skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Sålde bostadsrättslägenhet med uteplats. Alla kontakter med mäklaren gick smidigt. Läs mer
  • Matilda T
    Matilda T skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Jag är jättenöjd med vår mäklare Aria. Han fick vår lägenhet såld fort och till det pris vi behövde för att få hela vår bostadsaffär att gå ihop. Han var behjälplig, tillgänglig och engagerad. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Jenny S
    Jenny S skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Minsta möjliga insatts av mäklaren. Läs mer
  • Alexander L
    Alexander L skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Vi är mycket nöjda med vårt val av mäklare! Kunnig, proffsig och tillmötesgående. Jag kan varmt rekommendera denna mäklare.

Vi såle vår villa i Sollentuna och hamnade tyvärr ute med huset, precis efter det att nya amorteringskraven gick igenom. Det tog längre tid än väntat men vår mäklare var toppen! Läs mer
  • Ronny S
    Ronny S skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    En villa i Sollentuna. En arrogant okunnig mäklare som man borde dra in licensen för. Kommer aldrig använda eller rekommendera HH någonsin. Läs mer
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Sålde min lägenhet. Fick ett väldigt professionellt och bra bemötande. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Wessel v
    Wessel v skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Ludwig Brundin lyckades sälja vår lägenhet på toppen av Edsberg inom några dagar efter annonseringen för ett pris som var väl över utgångspriset. Snabb och väldigt effektiv alltså. Han är dessutom själv uppvuxen i Sollentuna och känner därför till området väldigt bra. Till skillnad från vissa andra mäklare i Sollentuna så svarar Ludwig alltid i telefonen. Som person märks det tydligen att han brinner för sitt jobb: ett stort entusiasm, en välutvecklad social kompetens och ett proffsigt bemötande. Men framförallt väldigt ärlig så att han skapar rätta förväntningar. För oss som säljare var det alltså väldigt lugnt och trevligt under hela försäljningsprocessen med Ludwig som mäklare. Rekommenderas varmt och vi ska definitiv ringa honom igen om vi säljer nästa gång! Läs mer
    2018-09-25 HusmanHagberg Sollentuna svarar Wessel v
    Stort tack själv för ert förtroende och hoppas ni trivs bra med er nya bostad. Tveka inte på att kontakta mig vid ev funderingar kring ert nya boende. Finns alltid här för att hjälpa er!

Bästa Hälsningar
    Ludwig Brundin
  • Reza A
    Reza A skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    I have bought an apartment in Sollentuna in mid April.

The broker was not responsible after signing the contract. He did not answer my SMS, he was absent in the key-hand-over session and did not provide the practical information regarding the transfer of the apartment.

All in all, he was working fine up to the point that the contract was signed, after that zero responsibility! Läs mer
  • Zerdesht S
    Zerdesht S skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Johan Styrsvik hjälpte mig med att sälja min bostad:
    Han är en mäklare som verkligen gillar sitt jobb och det märks på han genom hela processen!
    Engagerad, serviceinriktad, nogrann och tydlig i kommunikationen.
    Han gjorde ett fantastiskt jobb för min försäljning och jag är super nöjd med hans insats.
    Jag kommer definitivt anlita han även för mina kommande bostadsaffärer! Läs mer
  • Mikael H
    Mikael H skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    De är superproffsiga och duktiga. Det är tryggt att anlita dem. Läs mer
  • Tina Fateme S
    Tina Fateme S skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Köpt lgh i Sollentuna. Trevlig och seriös. Läs mer
  • fredrik y
    fredrik y skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Otroligt duktig och trevlig mäklare. Kompetent på området och inger förtroende. Läs mer
  • Anna H
    Anna H skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Köpte en villa. Mäklaren var väldigt trevlig och svarade på alla frågor. Väldigt bra tillgänglighet. Återkommer som lovat. Förväntar mig en kunnig mäklare som kan ge svar på de frågor man har och här tyckte jag att det fungerade väldigt bra. Läs mer
  • magnus s
    magnus s skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Jag har använt mig av Robert från Husman Hagberg Sollentuna i fyra omgångar. Mycket professionell, sympatisk och metodisk mäklare.

Skulle inte tveka att använda Robert när det väl blir dags för nästa försäljning. Dock lär det inte bli än på ett tag :)

Ps. Fick mycket bra utfall vid samtliga försäljningar! Läs mer
  • Ahmad I
    Ahmad I skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Jag skulle sälja min 2:a på 43 kvm i Barkarbystaden. Anlitade Johan Styrsvik för detta uppdrag. Då bostadsmarknaden fallit som den gjort så hoppades jag bara på att kunna få tillbaka det jag själv lagt ut för lägenheten.
    Johan ordnade detta utan problem. Jag kände mig lugn från dag 1. En otroligt duktig och professionell mäklare!
    Skulle inte tveka en sekund på att rekommendera Johan Styrsvik och kommer absolut anlita honom i framtiden vid behov! Läs mer
  • Wu Chan L
    Wu Chan L skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Sålt ett radhus och både visning och allt gick bra det ända man kunde säga nått om var väl att vi inte visste att vår mäklare skulle resa bort under visnings veckan men allt sköttes utan problem. Läs mer
  • Leif O
    Leif O skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    sålt villa i sollentuna
    Bra bemötande
    förväntning va ett högre pris vilket då inte blev fallet Läs mer
  • Sofia L
    Sofia L skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Bra bemötande trots bostadskris. Läs mer
  • Lars L
    Lars L skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Köpt bostadsrätt av en kompetent mäklare. Läs mer
  • Reza Z
    Reza Z skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    En efaren och duktig mäklare som var till hands under hela sälj processen. Väldigt tillgänglig och jordnära samt hjälsam. Kan varmt rekommendera Robert Grahl. Läs mer
  • Björn Ola Rönnberg H
    Björn Ola Rönnberg H skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Bra och snabb genomförd affär. Ordning och reda. Bra kompetens. Läs mer
  • Stanislawa S
    Stanislawa S skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Vi har sålt en villa.
    Vi blev väldigt trevligt bemött av Robert.
    Våra förväntningar var små, men Robert hjälpte oss igenom så att vi blev helt nöjda med hela projektet.
    Vår upplevelse var att Robert på ett mycket trevligt sätt tog hand om allt vi skulle aldrig klara av själv. Läs mer
  • Susanne L
    Susanne L skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Bra mäklare, lätt samarbete, lätt kontakt. Smidigt lägenhetsärende. Nöjda
    😊. Läs mer
  • Vasiliki H
    Vasiliki H skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Bra, tydlig och snabb återkoppling. Läs mer
  • Kirsten H
    Kirsten H skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Sålt lgh köpt ny lgh. Bra maklare Läs mer
  • Malin J
    Malin J skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Vi har köpt en villa i Sjöberg. Läs mer
  • Erik L
    Erik L skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Jag har sålt en bostadsrätt.

Mäklaren var klanderfri och skötte uppdraget utmärkt. Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Genom HusmanHagberg köpte vi vår bostadsrätt i Sollentuna. Allt fungerade mycket bra och kan varmt rekommendera Robert. Läs mer
  • Ulla T
    Ulla T skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Jag är mycket nöjd med den mäklare som ansvarade för försäljningen av min bostadsrätt. Han lyssnade och förstod vad som var viktigt för mig och utförde alla sina arbetsuppgifter till full belåtenhet. Läs mer
  • Britt-Marie H
    Britt-Marie H skrev om HusmanHagberg Sollentuna
  • Martina J
    Martina J skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Jag köpte min lägenhet via Robert Nilsson och tyckte att det hela gick mycket professionellt till (inga fula spel som jag upplevt med andra mäklare under mitt letande...). Mycket trevlig och lätt att ha att göra med, rekommenderas varmt. Läs mer

Kungsvägen 26, 191 28 Sollentuna