HusmanHagberg Sollentuna

HusmanHagberg Sollentuna

Här på HusmanHagbergs kontor i Sollentuna gör vi mäklare alltid vårt yttersta för att ta hand om dig och din affär på allra bästa sätt. Varje kund är unik för oss och vi anpassar oss efter varje situation - allt för att affären ska bli så lyckad som möjligt.

Vill du, så hjälper vi också till med bankkontakter, försäkringar och annat som kan underlätta affären. Bostäder är verkligen vår stora passion, vi brinner för vårt arbete, har bred kompetens och massor av erfarenhet att dela med oss av. Kontakta oss så får du veta mer!

Läs vad 219 kunder tycker om HusmanHagberg Sollentuna 2

2021-12-06 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande mycket information och snabba återkopplingar kan sitt arbete så jag ger mycket rekommendationer åt mina vänner om min mäklare och dess medarbetare.
    2021-11-19 Verifierad kund
    Jag kan varmt rekommendera Robert till alla som ska sälja sin bostad! Han är proffsig, erfaren, trevlig och är snabb på att återkoppla och informera. Tusen tack Robert! :-)
  • köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Sollentuna
    • Landsnora
    2021-11-01 Verifierad kund
    Very well and professionally done! Nothing to complain
    2021-10-28 Verifierad kund
    Mäklaren var mycket tillmötesgående och tålmodig under hela processen och tog sig alltid tid att diskutera det aktuella läget och vägen framåt.
    2021-10-17 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande från mäklare och kollegor på byrån och lägenheten blev såld till ett bra pris. Väldigt nöjd!
    2021-09-20 Verifierad kund
    Mäklaren var insatt och kunnig och dessutom lätt att få kontakt med, svarade direkt på frågor. Vi fick direkt förtroende för honom och han levde upp till våra högt ställda förväntningar och sålde bostaden till ett riktigt bra pris
    2021-09-19 Verifierad kund
    Robert Grahl på HusmanHagberg har varit väldigt professionell, lyhörd, engagerad och flexibel i hela processen. Det var mitt första köp av bostadsrätt och jag har känt mig väldigt trygg, jag rekommenderar verkligen HusmanHagberg och Robert!
    • Töjnan
    2021-09-10 Verifierad kund
    Personligt bemötande och mycket bra kontakt med förmedlare. Smidig och snabb affär.
    • Norrviken
    2021-09-08 Verifierad kund
    Blev superbra bemött av mäklaren! Hon var trevlig och glad. Vi hade förväntningar på att mäklaren skulle kunna svara på våra frågor och det hon inte visste kollade hon upp.

Vi är väldigt nöjda med köpet av vår bostad.
    2021-08-18 Verifierad kund
    Allt gick snabbt och smidigt 😊
    2021-08-07 Verifierad kund
    Petra fick uppdraget att sälja min lägenhet.. visst den blev såld (Tack vare Hemnet)
    Denna var min tredje bostad, jag tyckte att den helhetskänslan som man ska få av en mäklare.. saknades här.
    Det är små detaljerna som gör det hela, andra mäklare som jag har anlitat själv eller när jag själv har varit köpare har gjort ett bättre jobb.

Jag kan tyvärr inte rekommendera
    2021-08-05 Verifierad kund
    Jag är mycket nöjd med det bemötande jag fick från mäklaren. Han var mycket tillmötesgående och svarar snabbt på frågor vilket resulterade i att alla mina förväntningar uppfylldes och mer därtill. Det blev ett snabbt avslut på affären vilket verkligen uppskattas av mig som köpare.
    2021-07-21 Verifierad kund
    Inför försäljning av min lägenhet så gick jag igenom tidigare försäljningar (högsta pris) i mitt område samt även vilken mäklare som var bäst, bästa rekommendationer – resultatet blev Johan Styrsvik/HusmanHagberg. Vilket det också var. Jag kan gott rekommendera Johan. Han är så lätt att ha med att göra, är väldigt kunnig i vårt område, stor erfarenhet, alltid tillgänglig. Det var trögt i början av försäljningen, lite så där i spåren av Corona tider, det var inte värre än att komma med ny taktik och sedan släppte allt och det blev bud efter bud. Är så nöjd. Skulle jag sälja igen i Sollentuna så är Johan det självklara valet. Nina Lindroos
    2021-07-20 Verifierad kund
    Johan Styrsvik blev rekommenderat av an anna mäklare jag var i kontakt med. Han är mycet professionel mäklare, svarar så fort som möjligt med mycket bra kontakt och alltid positiv attityd.
    Mäklare beskrev lägenhet mycket bra,förberedd alla dokumentär och hade allti tid för oss som kunder. Jag kan rekommendera Husmanhagber och Johan Sytsrvik som mäklare till alla sota och små transaktioner på marknaden! Vill återkomma igen om jag är i behöv!
    2021-06-28 Verifierad kund
    Mäklaren svarade på frågor och var inkännande mot mig som spekulant och lät mig ställa frågor.
    Inget onödigt babbel om lägenheten utan lugnt o fint.
    2021-06-17 Verifierad kund
    Jag bytte till HusmanHagberg efter att den tidigare mäklaren misslyckats I 4 månader.
    Johan fick lägenheten såld på 2 veckor! Jag är supernöjd! Trevligt bemötande, mycket god lokalkännedom, uppriktig och tydlig.
    2021-06-16 Verifierad kund
    Första kontakt med mäklaren kände man direkt att det var en seriös och engagerad person som ville få det så bra som möjligt för både säljare och köpare.
    Under köpet var allt tydligt och förberett på bästa sätt.
    Vi fick en härlig och positiv känsla av både mäklaren och hela firman.
    2021-06-08 Verifierad kund
    Proffsigt och med en positiv anda. Petra gjorde ett bra jobb och var mycket lyhörd/förstående
    • Rotsunda
    2021-06-03 Verifierad kund
    Min mäklare Petra gjorde ett grymt arbete! Hon är lyhörd, proffsig, alltid tillgänglig och engagerad. Min lägenhet såldes med rekordvinst i föreningen och jag är mer än nöjd med hennes insats! Kan starkt rekommendera Petra och HusmanHagberg Sollentuna.
    • Kärrdal
    2021-06-02 Verifierad kund
    Köpte bostadsrätt
    Bra och välinformerad mäklare
    2021-05-29 Verifierad kund
    Petra Stenberg sålde mitt hus. Man fick alltid tag i henne på telefon och hon är väldigt kunnig. Behöver jag en mäklare igen kommer jag vända mig till henne.
    2021-05-27 Verifierad kund
    Jag anlitade Johan Styrsvik i samband med försäljning av min lägenhet i Edsberg. Mycket proffsig och engagerad mäklare, väl insatt i området. Effektiv och snabb försäljning men tyvärr avled vår förste köpare strax efter skrivning av kontrakt, men genom proffsig hantering av det hela kunde både dödsboet och undertecknad andas ut när Johan hittade en ny köpare som tillträder inom kort Johan har varit fantastisk genom hela försäljningsprocessen och jag kan varmt rekommendera honom.
    • Viby
    2021-05-08 Verifierad kund
    Min mäklare har sålt mitt radhus på ett utomordentligt sätt.
    Ej första gången med denne mäklare. Jag är helnöjd.
    • Rotsunda
    2021-04-15 Verifierad kund
    Bra och engagerad mäklare, som lyssnar på dig som säljare. Inga konstigheter bara bra!
    2021-03-19 Verifierad kund
    En otrolig professionell och engagerad mäklare. Trots den tuffa marknaden för vår lägenhet så lyckades han att få den såld. Johan var alltid lätt tillgänglig och svarade på våra frågor och funderingar genom hela processen. Han har också hjälpt oss med massa annat runt om kring. Vi kan starkt rekommendera Johan. Vi kunde helt enkelt inte valt någon bättre.
    2021-03-19 Verifierad kund
    Köpt villa och sålt radhus.

Vi fick ett väldigt bra bemötande av mäklaren som förstod våra behov, kunde driva fram processen effektivt och komma till avslut i bra tid.

Lättillgänglig mäklare som svarade på alla frågor, tog hand om processen och hade en tydlig struktur som underlättade för oss att både köpa och sälja.
    2021-03-18 Verifierad kund
    Vi har sålt en villa i Skälby och sammanfattningsvis kan jag säga att vi kunde inte bli mer nöjda än så här.

Mäklaren levde upp till och över alla förväntningar.
    2021-03-18 Verifierad kund
    När vi skulle sälja vårt hus googlade vi efter Sollentunas bästa mäklare och då kom Johan Styrsvik fram överst. Han var en av tre som fick komma och prata för sin sak. Han gav ett mycket seriöst intryck och är mycket påläst om området.
    Han har från första kontakt alltid varit tillgänglig, guidat oss hur vi skall göra och när vi skall göra på ett mycket professionellt sätt och jag trodde nog aldrig att jag skulle vara en som aktivt rekommenderar en mäklare (har inte haft superbra erfarenhet tidigare) men det gör jag/vi verkligen. välj Johan så blir ni väldigt nöjda. Anette Zellen Söderström
    2021-03-08 Verifierad kund
    Johan var helt fantastiskt bra mäklaren. Allt var tydligt och professionellt. Jag är mycket nöjd med allt. Taclk
    2021-02-28 Verifierad kund
    Petra visste från första sekunden att hon kunde sälja lägenheten till mitt önskade pris. Genomgående var hon tydlig, professionell och engagerad. Det har varit enkelt att planera och genomföra visningar. Jag har fått många goda råd som fått mig att inse vilka möjligheter jag hade att göra lägenheten ännu mer attraktiv. Som grädde på moset är hon kul att jobba med.
    2021-02-15 Verifierad kund
    Väldigt nöjd med mäklare.
    Skött allt professionellt o enligt överenskommelse.
    2021-02-03 Verifierad kund
    Petra Stenberg var alltid tillgänglig, professionell och duktig på sitt jobb.
  • Hadi G
    sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Sollentuna
    • Helenelund
    2021-01-27 Verifierad kund
    Petra är en väldigt snäll och omtänksam mäklare som tar sin tid och förklarar väldigt tydligt alternativen som finns samt vilka förväntningar man ska ha. Alltid tillgänglig och lyhörd. Det har varit en svår period att sälja pga. dom globala omständigheterna MEN hon lyckades galant och fint. Dessutom hjälpte hon oss att stänga affären kl 21:00 på en söndagkväll och det är definitionen på målinriktad och dedikerad.
    2021-01-25 Verifierad kund
    Jag kan rekommendera min mäklare Johan. 4/5.
    2020-12-28 Verifierad kund
    Still my home buying process going on. But with so far experience, i found my broker very supportive and helpful .
    very professional and proactive for the service.
    2020-12-21 Verifierad kund
    Jag har upplevt ett bra och trevligt bemötande. Har fått bra svar på frågor och funderingar genom processens gång. Jag skulle rekommendera min mäklare till andra.
    2020-12-19 Verifierad kund
    Är mkt nöjd med bemötande och info och helheten över huvet taget
    2020-11-23 Verifierad kund
    Johan har hjälpt mig att sälja min lägenhet på Attundagränd.
    Johan var engagerad, tillgänglig och väldigt driven. Allt gick fort då han han nyttjade sitt fina spekulantregister där han hade en befintlig kund.

Supernöjd
    2020-11-17 Verifierad kund
    Johan återkopplar snabbt och ger ett avslappnat första intryck!
    Påläst och informerar korrekt.
    La sig på rätt prisnivå

Affären gick snabbare än jag tänkt mig

Kan varmt rekommendera Johan
    2020-10-29 Verifierad kund
    Glad, trevlig och punktlig. Snabb och smidig affär. Rekommenderas varmt.
    2020-10-20 Verifierad kund
    Professionell, tydlig väl bemött
    2020-10-20 Verifierad kund
    Såld lägenhet. Mäklaren var tillgänglig, kunnig och hjälpsam.
    2020-10-19 Verifierad kund
    Det är svårt för mig att ha eftersom jag köpte genom Husman o Hagberg. Då jag ännu ej flyttat in så har jag inte haft så mycket kontakt med mäklaren. Han verkar helt ok
    2020-10-17 Verifierad kund
    Johan styrsvik is very good.. Had a very good experience selling our apartment in Sollentuna.
    2020-10-15 Verifierad kund
    Deal is made for apartment, and peder he made everything so well and easy that best solution i have got.
    2020-10-08 Verifierad kund
    Mycket trevlig, bra och tillmötesgående mäklare!
    2020-10-05 Verifierad kund
    Vi är extremt nöjda med Johan Styrsvik på HusmanHagberg. Har erfarenhet både som köpare och säljare och hans förmåga att känna in sin kund är enastående.
    Johan har tydligt bevisat att han besitter en kompetens och kreativitet när objektet inte säljer sig själv tack vare en lätt marknad.
    Det är när det är lite knepigare i en försäljningsprocess som det märks om mäklaren kan sitt jobb. Johan har under den 6 månader långa försäljningsprocess vi varit igenom hela tiden kommit med nya idéer, förslag på strategier, hållit oss uppdaterade och samtidigt hjälpt oss hålla modet uppe.
    Han kommer vara vårt självklara val om/när vi kommer behöva mäklare i Sollentuna kommun igen "
    2020-10-04 Verifierad kund
    Har sålt mitt hus genom HusmanHagberg. Har bara positiva erfarenheter och kan varmt rekommendera både företaget och mäklaren Peder Nilsson.
    2020-10-04 Verifierad kund
    Bra och kunnig mäklare, ingav förtroende och vilja att ta sig en utmaningen.
    2020-10-03 Verifierad kund
    I egenskap av köpare fick vi ett bra bemötande.
    Vårt krav var att vi skulle vara garanterad en garageplats vid
    tillträdesdagen. Mäklararen lovade att det skulle finnas med i
    köpekontraktet. När vi träffades för att skriva på kontraktet så fanns detta inte med, utan fick skrivas dit för hand.
    När vi sedan kontaktade Storholmen som förvaltar fastigheten så fick vi tyvärr besked om att vi inte kan garanteras vare sig någon garage- eller parkeringsplats.
    Denna upplysning anser vi att mäklaren borde ha inhämtat från förvaltaren alt bostadsrättsföreningen.