HusmanHagberg Sollentuna

Kungsvägen 26, 191 28 Sollentuna — Visa karta

Här på HusmanHagbergs kontor i Sollentuna gör vi mäklare alltid vårt yttersta för att ta hand om dig och din affär på allra bästa sätt. Varje kund är unik för oss och vi anpassar oss efter varje situation - allt för att affären ska bli så lyckad som möjligt.

Vill du, så hjälper vi också till med bankkontakter, försäkringar och annat som kan underlätta affären. Bostäder är verkligen vår stora passion, vi brinner för vårt arbete, har bred kompetens och massor av erfarenhet att dela med oss av. Kontakta oss så får du veta mer!

Läs vad 120 kunder tycker om HusmanHagberg Sollentuna

• 2019-10-14

Lars L skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Snabb och bra med fokus på det som var viktigt.
    Läste snabbt in våra önskemål och levererade på dem. Läs mer
  • Patrik A

2019-10-05

Patrik A skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Min upplevelse av husmanhagberg genom åren är väldigt bra, seriösa och önskvärd service rakt igenom. Läs mer
  • 2019-10-03

Sherif A skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    he was very professional and he knew how to deal with the whole process Läs mer
  • Susan L

2019-09-23

Susan L skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Jag har sålt min villa. Min mäklare var fantastik. Han hjälpte mig genom hela processen och jag är super nöjd med resultatet. Sammanfattningsvis var allting toppen. Läs mer
  • 2019-09-16

Niklas E skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Erfaren, påläst och trovärdig. Verkade brinna för sitt arbete Läs mer
  • 2019-09-13

Ingegerd Christina Cottéll S skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Har köpt en lgh. Fick ett utmärkt bemötande och en klockren handledning genom processen. Läs mer
  • 2019-09-12

Sebastian S skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Professionellt bemötande. Bra tips. Kändes tryggt att sälja min bostad. Snabb process och nådde ett bra pris. Läs mer
  • Eva M

2019-09-11

Eva M skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Jag har sålt en 1:a med kök i Sollentuna, Töjnan. Mäklare Johan Styrsvik var mycket kompetent, serviceinriktad, hjälpsam och bra att kommunicera med. Hela affären gick jättebra! Johan besitter förmåga i att få både säljare och köpare att känna sig väl till mod. Läs mer
  • 2019-09-10

Eva W skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    I samband med visning och kontraktsskrivning blev jag mycket bra bemött av mäklaren, tydlig information om vad som gäller och vad som inte gäller.
    Känner stor trygghet i att affären går vidare mot tillträde om några veckor Läs mer
  • 2019-09-07

Therese T skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Vi har sålt en bostadsrätt. Mäklaren var väl påläst, professionell . Äkta trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-09-06

Ulf K skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Köpte bostadsrätt och fick ett genuint vänligt bemötande med en genomgående känsla av hög kunskap, tydlighet och professionalism. Läs mer
  • 2019-09-04

Hans Henrik J skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Johan var utmärkt att samarbeta med och visade intresse för villan. Jag är mycket nöjd med vårt samarbete och hans arbete. Läs mer
  • 2019-09-04

Derya K skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Johan, min mäklare som gjorde det omöjliga till möjligt. Jag sålde en trea i vackra Häggvik, trodde det skulle bli en svår match men Johan tvekade inte över huvudtaget och fick mig att behålla lugnet. Fantastisk lyhörd, engagerad och duktig på sitt jobb. Blev en lätt match. Husmanhagberg i Sollentuna är av kvalité likaså mäklarna! 💕 Läs mer
  • 2019-09-02

Mari Elisabeth F skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Vi sålde vår villa med hjälp av Johan. Han var kunnig, trevlig och enkel att samarbeta med. Det motsvarade verkligen det jag hade hoppats på. Läs mer
  • 2019-09-01

Jan L skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Köpt en lägenhet.
    Vi blev väl bemötta av mäklaren.
    Förväntning att få rätt å riktig information av mäklaren. Han levde upp till dom förväntningarna. Läs mer
  • 2019-08-27

David L skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Lägenhet i Sollentuna 2 rok på 68 m2 förmedlad via Johan Styrsvik.
    Bra bemötande, full anpassning efter våra behov och önskemål.
    Förväntningarna levdes upp mer än bra. Aldrig fanns ett problem, bara lösningar.

Upplevelsen av förmedlingen var mycket bra. Johan har ställt upp helt på våra önskemål och alltid känts ärlig, tydlig och strategisk. Vi är mycket nöjda!! Läs mer
  • 2019-08-25

Carolin S skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Väldigt proffsig och ett vänligt och hjälpsamt bemötande. Han var alltid tillgänglig på telefon och vi upplevde verkligen att han fanns där för oss. Även nu efter kontraktskrivningen är känslan att vi kan kontakta honom vid frågor om det kommer upp något vi undrar över. Läs mer
  • 2019-07-11

Per-Henrik B skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Vi har köpt - mkt bra.
    Nu ska vi sälja - bra hittills. Läs mer
  • 2019-07-10

Henrik J skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Vi använde tjänsten Hitta mäklare och träffade 3 mäklare. Efter lite funderande valde vi Johan Styrsvik från HusmanHagberg Sollentuna, ett val vi inte ångrar. Johan gav ett mycket professionellt intryck och gav oss många tips och råd inför försäljningen. Han lyckades dessutom sälja vår bostad innan visningen. Vi är mycket nöjda med en snabb och smidig försäljningsprocess. Läs mer
  • 2019-06-29

Haysamebd W skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Mäklaren var jätte proffsig, kände inga problem alls Läs mer
  • 2019-06-29

Hercy E skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Mycket strukturerad och proffsig i sitt bemötande. Mäklaren höll oss informerade hela tiden under försäljningen.
    Mäklaren gav mycket goda råd gällande styling av bostaden vid fotograferingen och visningen. Läs mer
  • 2019-06-28

Johanna J skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Vi har köpt hus. Vi fick ett bra bemötande och ett seriöst intryck av mäklaren. Läs mer
  • 2019-06-28

Victor A skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Vänligt bemött, ordnat och lugnt. Första gången vi köpt lägenhet. Allt förklarades klart och tydligt. Läs mer
  • 2019-06-27

Sanna Sandström L skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Väldigt nöjd med hela processen! Johan har gjort ett fantastiskt jobb och vara väldigt lätt att kommunicera med! REKOMMENDERAR VARMT! Läs mer
  • 2019-06-25

Jenny T skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Har sålt en villa. Blev väl bemött av en lyhörd mäklare. Läs mer
  • Elisabeth Z

2019-06-06

Elisabeth Z skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Jag har sålt min bostadsrätt. Johan har varit positiv och ärlig hela tiden. Jag hade nog ganska låga förväntningar men Johan visade statistik på lgh-försäljningar i området och gjorde utifrån det en uppskattning av vad vi kunde begära för lgh. Det stämde ganska på öret ;)
    Jag köpte lgh av Johan och sålde den med hjälp av honom, jag är mycket nöjd ;) Läs mer
  • 2019-05-29

Alexander W skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Jag har köpt en tvåa i edsberg.
    Jag tyckte att mäklaren bemötte mig på ett trevlig sätt och gav mycket relevant information om lägenheten och dess förening. Han kändes inte heller som att han hela tiden pushade på mig att öka mitt bud eller så utan var väldigt tydlig med att förmedla information från säljaren och deras läge inför att sälja lägenheten.
    Jag hade inte några direkta förväntningar då det var mitt första köp av bostad så. Läs mer
  • 2019-05-13

Joel S skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Robert hjälpte mig att sälja min 1:a. Är nöjd med hans bemötande. Fick alltid snabba svar när jag frågade något oavsett om jag mailade, ringde eller smsade. Jag tycker att han har varit trevlig, tydlig och bra på att förklara vad som händer och guida mig igenom hela säljprocessen. Lägenheten såldes för det priset jag förväntade mig. Läs mer
  • Mihai Cristian E

2019-04-19

Mihai Cristian E skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Robert har hjälpt mig att köpa radhus.Han är trevligt , kunnig och han har kontakter som hjälpte mig med inköpet. Jag har känt säker under hela processen. Läs mer
  • 2019-04-14

Josefine L skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Klar och tydlig kommunikation, hjälpsam och trevlig. Bra bemötande och lätt att prata med. Läs mer
  • Irina E

2019-04-07

Irina E skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Vi köpte nyligen ett radhus. Mycket trevlig mäklare som förklarade bra saker och ting. Läs mer
  • 2019-04-02

Peter S skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Jag sålde en bostadsrätt och det vart en snabb affär vilket jag hoppades på. Allt gick väldigt bra och min mäklare levde upp till alla mina förväntningar. Jag är väldigt nöjd med Husman Hagberg. Läs mer
  • 2019-03-27

Kristina Kumlin B skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Bra bemötande och god återkoppling. Läs mer
  • 2019-03-25

Eva J skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Köpt bostadsrätt.
    Trevligt bemötande men stökig process med ändrade förutsättningar efter kontraktets ingående.
    Mäklaren hade inte koll på vad som gällde i föreningen för godkännande av medlemmar.
    Hade heller inte koll på vilka regler som gäller för rot avdrag för renoveringar av lägenheten.
    Nonchalant hantering av det faktum att felaktig information från mäklaren orsakat väsentliga mer-kostnader för köparen (uteblivet rot-avdrag) .
    Slarvig med detaljer vid kontraktsskrivande. Läs mer

Birgitta L skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Trevligt bemötande, effektiv och lättsam och ändå professionell.
    Jag har köpt ett garage. Egentligen är det inte värt priset. Det gäller att utnyttja det, så jag får valuta för pengarna, så länge jag har det kvar. Läs mer

Emma W skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Köpt en lägenhet om 2rok. Mäklaren har varit mycket lätt att få tag i vid frågor samt kunnig och tillmötesgående. Läs mer

Gina P skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Sålde min 40 kvm stora tvåa i centrala Sollentuna. Johan Styrsvik var engagerad och tog sig alltid tid att svara på mina frågor. Han har även hjälpt mig efter flytt, med frågor som inte berört min gamla lägenhet utan min nya. Han har varit till så stor hjälp och stöttat mig! Det var precis det jag önskade i en mäklare då jag var ny på bostadsmarknaden. Fantastiskt! Läs mer
  • 2019-03-22

Ann-Christine S skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Köpt bostad.Bra information ,tydligt och klart från början till slut. Läs mer
  • Mimmi W

2019-03-22

Mimmi W skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Sålt en villa och köpt en bostadsrätt

Kan bara säga att mäklaren ( na) va underbara och fullt förtroende. Kände den största tilliten samt en superbra affär Läs mer
  • 2019-03-14

William Ö skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    En väldigt seriös bra hjälpsam och tillmötesgående mäklare. Väldigt glad att just han vart vår mäklare som hjälpte oss med alla frågor och funderingar vi hade. Läs mer
  • 2018-11-23

Henrik T skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Ludwig gav ett genuint och engagerat intryck genom hela processen. Läs mer
  • 2018-11-21

Tatyana K skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Jag har köpt en lägenhet och det har varit ett snabbt affär på två dygn. Mäklare agerat snabbt och målriktat. Han har ordnat en spontan visning då vi haft möjlighet att titta på bostaden och ge ett bud.
    Helt okej mäklare. Trevlig i personlighet. Har inte pratat med honom speciellt mycket så att inte kan säga mer. Läs mer
  • 2018-11-21

Sofie V skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Har köpt ett hus i Sollentuna.

Mäklaren va serviceminded, lättillgänglig, inlyssnande och trevlig. Läs mer
  • Kawa K

2018-11-20

Kawa K skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Jag har sålt en lägenhet i Sollentuna med hjälp av Ludwig Brundin som är mäklare på Husman Hagberg.

Ludwig är en mycket trevlig person som man lätt tycker om. Han är lyhörd och engagerad och har fokus på förmedlingsuppdraget till 100%!

Ludwig levde faktiskt upp till mina förväntningar som var relativt höga genom att uppdatera mig under hela försäljningsprocessen samt svara på mina frågor och komma med tips och förslag. Läs mer
    2018-11-20 HusmanHagberg Sollentuna svarar Kawa K
    Hej Kawa!

Stort tack själv för ert förtroende och för ett gott samarbetet. Varmt välkommen att kontakta mig vid ev funderingar i framtiden. Finns alltid här för att hjälpa er!

Bästa Hälsningar
    Ludwig Brundin
    HusmanHagberg Sollentuna gillar detta
  • 2018-11-09

Edouard S skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Snabb och väldigt effektiv alltså. Han är dessutom själv uppvuxen i Sollentuna och känner därför till området väldigt bra. Till skillnad från vissa andra mäklare i Sollentuna så svarar Ludwig alltid i telefonen. Som person märks det tydligen att han brinner för sitt jobb: ett stort entusiasm, en välutvecklad social kompetens och ett proffsigt bemötande. Men framförallt väldigt ärlig så att han skapar rätta förväntningar. För oss som säljare var det alltså väldigt lugnt och trevligt under hela försäljningsprocessen med Ludwig som mäklare. Rekommenderas varmt och vi ska definitiv ringa honom igen om vi säljer nästa gång!" Läs mer
    2018-11-20 HusmanHagberg Sollentuna svarar Edouard S
    Hej Edouard!

Tack för rekommendationen och för det goda samarbetet samt förtroendet ni har gett mig i samband med försäljningen av er fina bostad! Tveka inte på att kontakta mig vid ev funderingar, jag finns alltid tillgänglig med mina tjänster för er i framtiden vid en eventuell försäljning.

Bästa Hälsningar
    Ludwig Brundin
    HusmanHagberg Sollentuna gillar detta
  • Christoffer S

2018-10-17

Christoffer S skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Hade bestämt att vi skulle skriva avtal om köpt bostadsrätt dag 1 på kvällen, varpå själva kontraktskrivningen skulle ske dag 2 ett visst klockslag på em. Istället för att hålla detta, tog man in fler köpare som drev upp priset. Möjligen är detta spelets regler (för att det inte fanns en signatur på ett papper, men säljarna hade accepterat priset), men inget förtroende kvar här så jag kan inte rekommendera denna mäklare som drivs av girighet och opportunism. Säger en sak och gör sedan en annan. Ska det till någon förändring av fastighetsbranschen och mäklare så är det viktigt att vissa beteenden inte accepteras. Läs mer
    2018-10-17 HusmanHagberg Sollentuna svarar Christoffer S
    Hej Christoffer. Grattis till ditt köp av bostad och hoppas du trivs bra. Du erbjöds skriva avtal samma kväll och tackade nej, detta enligt vår smshistorik. Jag var då tydlig med att inget är klart innan avtal är skrivet. Det är korrekt att säljare erhöll flertalet högre bud dagen efter vilket jag som mäklare enligt Fastighetsmäklarlagen §8 ( mäklaren skall särskilt beakta uppdragsgivarens ekonomiska intressen ) redovisade till säljare varvid de valde att gå vidare med budgivning. Det är mycket få säljare som tackar nej till att få mer betalt. En fastighetsmäklare har ingen bestämmanderätt över det. Tänk dig in i säljares situation, hade du tackat nej till att få mer betalt?
    MVH JOHAN
    2018-10-17 Christoffer S svarar HusmanHagberg Sollentuna
    Att jag erbjöds skriva avtal stämmer absolut. Men inte det delgavs inte att flera köpare var på väg in. Varför ändra mitt beslut om att signera avtal till ett accepterat pris när det inte finns någon information som påvisar att denna överenskommelse ska brytas eller att det finns information som kan ändra mitt val? Hade ni delgett den information ni medvetet höll på hade det inte varit samma val jag hade ställts inför. Fullt medveten om att det är så här fastighetsbranschen fungerar, men det betyder inte att det accepteras eller är rätt. I det här fallet fick ert agerande en väldigt missnöjd kund då ni valde att agera utifrån ett egenintresse, vilket ni får leva med och se konsekvenserna av. Detta är inte personligt, men nånstans är inte detta en fungerande marknad och alla aktörer på marknad, mäklare i synnerhet, har ett väldigt stort ansvar. Ni har säkert följt alla lagar och regler till punkt och pricka, men som sagt det betyder inte att det är rätt och peka på säljarintresset påvisar för mig att det finns en avsaknad av en balans. För mig är det viktigt att markera det.
  • 2018-10-15

Rebecca G skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Personligt och proffesionellt bemötande. Läs mer
  • 2018-10-13

Thomas K skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    2:a på 56 kvm
    Alltid väl och snabbt informerad hela vägen.
    Kom alltid med goda råd, redo att bolla mina frågeställningar. Läs mer
  • 2018-10-11

Maya W skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Vi har köpt vår första lägenhet och är mycket nöjda med den mycket informativa och inkluderande processen. Vi har fått en mäklare vi kan lita på och som alltid svarar på våra frågor. Läs mer
  • Pekka R

2018-10-11

Pekka R skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Villa två plan med 3 lägenheter, totalt ca 260 kvm. Jag blev väldigt trevligt bemött av en seriös och synnerligen kompetent mäklare. Jag rekommenderar mäklaren å det allra starkaste. Jag ger betyg 5 av fem möjliga utan tvekan. Läs mer

Kungsvägen 26, 191 28 Sollentuna