HusmanHagberg Sollentuna

Kungsvägen 26, 191 28 Sollentuna — Visa karta

Här på HusmanHagbergs kontor i Sollentuna gör vi mäklare alltid vårt yttersta för att ta hand om dig och din affär på allra bästa sätt. Varje kund är unik för oss och vi anpassar oss efter varje situation - allt för att affären ska bli så lyckad som möjligt.

Vill du, så hjälper vi också till med bankkontakter, försäkringar och annat som kan underlätta affären. Bostäder är verkligen vår stora passion, vi brinner för vårt arbete, har bred kompetens och massor av erfarenhet att dela med oss av. Kontakta oss så får du veta mer!

Läs vad 179 kunder tycker om HusmanHagberg Sollentuna

• 2020-10-20

Kefah E skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Professionell, tydlig väl bemött Läs mer
  • 2020-10-20

Mohamed S skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Såld lägenhet. Mäklaren var tillgänglig, kunnig och hjälpsam. Läs mer
  • 2020-10-19

Gunilla S skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Det är svårt för mig att ha eftersom jag köpte genom Husman o Hagberg. Då jag ännu ej flyttat in så har jag inte haft så mycket kontakt med mäklaren. Han verkar helt ok Läs mer
  • 2020-10-17

Saurabh G skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Johan styrsvik is very good.. Had a very good experience selling our apartment in Sollentuna. Läs mer
  • 2020-10-15

Sudipto B skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Deal is made for apartment, and peder he made everything so well and easy that best solution i have got. Läs mer
  • 2020-10-08

Niklas B skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Mycket trevlig, bra och tillmötesgående mäklare! Läs mer
  • 2020-10-05

Ulrica W skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Vi är extremt nöjda med Johan Styrsvik på HusmanHagberg. Har erfarenhet både som köpare och säljare och hans förmåga att känna in sin kund är enastående.
    Johan har tydligt bevisat att han besitter en kompetens och kreativitet när objektet inte säljer sig själv tack vare en lätt marknad.
    Det är när det är lite knepigare i en försäljningsprocess som det märks om mäklaren kan sitt jobb. Johan har under den 6 månader långa försäljningsprocess vi varit igenom hela tiden kommit med nya idéer, förslag på strategier, hållit oss uppdaterade och samtidigt hjälpt oss hålla modet uppe.
    Han kommer vara vårt självklara val om/när vi kommer behöva mäklare i Sollentuna kommun igen " Läs mer
  • 2020-10-04

Sanna J skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Har sålt mitt hus genom HusmanHagberg. Har bara positiva erfarenheter och kan varmt rekommendera både företaget och mäklaren Peder Nilsson. Läs mer
  • 2020-10-04

Anders J skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Bra och kunnig mäklare, ingav förtroende och vilja att ta sig en utmaningen. Läs mer
  • 2020-10-03

Alf Assar G skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    I egenskap av köpare fick vi ett bra bemötande.
    Vårt krav var att vi skulle vara garanterad en garageplats vid
    tillträdesdagen. Mäklararen lovade att det skulle finnas med i
    köpekontraktet. När vi träffades för att skriva på kontraktet så fanns detta inte med, utan fick skrivas dit för hand.
    När vi sedan kontaktade Storholmen som förvaltar fastigheten så fick vi tyvärr besked om att vi inte kan garanteras vare sig någon garage- eller parkeringsplats.
    Denna upplysning anser vi att mäklaren borde ha inhämtat från förvaltaren alt bostadsrättsföreningen. Läs mer
  • 2020-10-02

Linnea H skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Väldigt nöjd med hur vår mäklare kämpade med vår lägenhet! Försäljning tog ett tag, men han gjorde sitt yttersta. Läs mer
  • 2020-10-02

Per-erik Birger S skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Köpt 4 rum och kök BRF
    Mäklaren var bra och korrekt
    Förväntningar och bli korrekt bemött och att mäklaren agerar snabbt och korrekt.
    Mäklaren agerade proffessionelt och respektfullt

Ger ej 5 i betyg eftersom mäklaruppdraget inte ännu är avslutat Läs mer
  • 2020-06-27

Petter J skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Kunnig, trevlig och snabb på att svara. Läs mer
  • 2020-06-27

Kicki H skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Hejsan!
    Jag och min man köpte ett parhus i häggvik och var väldigt positivt bemött av mäklaren. Vi är även tacksam att han var tålmodig med oss i och med att det tog tid att få lånelöfte! Och tack vare det så fick vi huset som vi ville ha! Läs mer
  • 2020-06-22

Martin S skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Snabb och bra respons, ärliga diskussioner om läget med att sälja under Corona tider. Läs mer
  • 2020-06-16

Ärligt
    Trevlig Läs mer
  • 2020-06-16

Rodoan E skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Vi har sålt en villa i Sjöberg i Sollentuna. Villans storlek var 222 kvm med en biyta på 140 kvm. Det var ett premiumobjekt.

Johan är en mycket skicklig mäklare. Han var väldigt fokuserad och målinriktad och hjälpte oss genom hela säljprocessen. Vi rekommenderar han högt. Ska ni sälja ett premiumobjekt så är han den rätta mäklaren. Läs mer
  • 2020-06-08

Johan A skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Köpt med bra service och snabba återkopplingar Läs mer
  • 2020-06-04

Fatima A skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Johan har ett bra bemötande, ordning och reda. Tydlighet för både säljare och köpare. Utmärkt mäklare vid försäljning av vårt fritidshus. Läs mer
  • 2020-06-04

Karlsson Lars K skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Mäklaren gör ett helt OK jobb. Läs mer
  • 2020-05-22

Haidar M skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Mycket bra mäklare. Trevlig och duktig. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2020-05-20

Jonas E skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Vår mäklare Johan Styrsvik ger både ett seriöst och socialt intryck. Han är kunnig och lyhörd och ger snabb feedback på frågor. Vi är mycket nöjda med hans insats. Läs mer
  • 2020-05-19

Linda H skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Köpt radhus.
    Mycket bra mäklare Läs mer
  • 2020-04-07

Annasara H skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Vi har köpt bostad i Sollentuna. Väldigt trevlig mäklare. Mina förväntningar är att få ett proffsigt bemötande. Att mäklaren har kunskap och kan förmedla den på en pedagogiskt sätt. Att vara länk mellan oss köpare och säljare. Att förmedla det vi behöver veta. Tycker att allt gick bra. Läs mer
  • 2020-04-03

Frans B skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Superbra genomgång och mycket bra service i alla lägen! Läs mer
  • 2020-04-02

Carina E skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Jag kan varmt rekommendera Johan som gav ett stort förtroende med sin höga kompetens och goda rådgivning. Han höll hela tiden kontakten och bollade alltid de olika alternativen direkt med mig och lät mig bestämma vilken väg vi skulle gå.
    Johan lyckades även i dessa Coronatider efter endast en visning sälja min lägenhet till just det pris som jag ville ha. Läs mer
  • 2020-04-01

Niclas Peter A skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Väldigt trevlig och informativ.
    Bra jobbat! Läs mer
  • Abdul Q

2020-03-31

Abdul Q skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    I bought an apartment with them, very helpful and supportive with information and communication with seller during the buying process.
    very fast response on email and calls regarding my question.
    I can recommend Johan to anyone buying or selling in Sollentuna :) Läs mer
  • 2020-03-25

Jessica B skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Sålt tre rums lgh på Lomvägen. Johan är profisionell, tillmötesgående och tillgänglig.
    Rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • 2020-03-13

Lena M skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Mycket professionell och vänlig mäklare. Läs mer
  • Representant för Skickablommorst

2020-03-13

Representant för Skickablommorst skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Robert är en trevlig prick. Bra info och underlag vi köpet, även fått hjälp med saker jag efterfrågat efter kontraktet var skrivet. Läs mer
  • 2020-03-06

Karl Joakim R skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Köpte en bostadsrätt via Robert Grahl. Robert var trevlig och affären gick bra, men några saker drar ner betyget. Bland annat: Robert var sen till visningen; ett par småsaker var fel i objektbeskrivningen; jag fick inga måttsatta ritningar. Läs mer
  • 2020-02-27

Mohamad M skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Sålde min lägenhet i Edsberg.
    Mäklaren kände igen området, var säker på marknaden, lyssnade noga vad vi ville, gav tips och råd, och var engagerad trots att intresset inte var så extremt hög på lägenheten. Läs mer
  • 2020-02-25

Johan H skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Sålde en bostad. Mäklaren var under hela tiden väldigt professionell och hade koll på allting. Allting gick snabbt och smidigt och jag kände mig aldrig orolig. Läs mer
  • 2020-02-24

David P skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Fick hjälp av Robert att sälja vårt bostadsrättsradhus.
    Väldigt professionella. Bra bemötande rakt igenom hela affären, ger det där lilla extra. Känns väldigt tryggt. Läs mer
  • 2020-02-22

Thoralf Anders R skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Han var jättebra och hjälpsam. Gav hela tiden tydliga svar på frågor och ställde alltid upp vid behov. Robert får helt klart högsta betyg från oss. Läs mer
  • 2020-02-18

William R skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Köpt min första lägenhet.
    Mäklaren var trevlig, kunnig, mycket hjälpsam och alltid tillgänglig. Läs mer
  • 2020-02-15

James A skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Genomgående bra bemötande, professionellt och bra svar på våra frågor! Läs mer
  • 2020-02-10

Karolina L skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Köpt lägenhet 4 rok
    Med respekt vid intresse för den jag köpte. Tyvärr viss nonchalans från samma mäklare vid tidigare visningar Läs mer
  • 2020-02-01

Helen S skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Grundlig genomgång av avtal och kompetenta svar. Tillgänglig. Läs mer
  • 2020-01-31

Désirée Katarina Y skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Sålde radhus i Sollentuna och det sköttes proffsigt genom hela affären. Vi blev även väldigt nöjda med slutpriset. Läs mer
    2020-01-31 HusmanHagberg Sollentuna svarar Désirée Katarina Y
    Hej, tack så mycket för ditt omdöme och rekommendation! Då det också är fredag så passar jag på att önska en trevlig helg:)
  • 2020-01-22

Therese H skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Robert hjälpte oss sälja vårt parhus. Han är lugn, tillgänglig, ger bra råd, är engagerad och framförallt väldigt trevlig! Kan varmt rekommendera Robert! Läs mer
  • 2020-01-15

Caroline Maria Linnéa H skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Trevlig, professionell och noggrann. Allt man kan önska sig av mäklare! Vi ger Johan Styrsvik våra bästa rekommendationer. Läs mer
  • 2019-12-08

Lars-erik H skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Alltid tillgänglig. Snabba besked. Trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-12-05

Ingrid H skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Vi har sålt ett hus.
    Det gick snabbare än vi förväntade oss.
    Mäklaren var mycket effektiv och lätt att få tag på.
    Vi är nöjda. Läs mer
  • 2019-11-30

Sudhindra C skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Bought a pair house in Haggvik Sollentuna.
    Robert Gråhl has been a breeze to work with and was very transparent and trustworthy. He was part of the reason we went ahead with the purchase. He gave us all the necessary info in a timely fashion and was quite professional. I highly recommned. Läs mer
  • 2019-11-30

Emma H skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Köpt nyproduktion och upplevde att vi var tvungna att ligga på mäklaren för att få svar och fick ett väldigt svalt bemötande av mäklaren. Läs mer
  • 2019-11-29

Eva V skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Jag har köpt lägenhet i Sollentuna. Mycket trevligt bemötande. Positiv och trevlig att prata med och även i meddelanden. Kan varmt rekommendera honom till andra. Läs mer
  • 2019-11-22

Knut Eivin A skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Vi har såld en Villa genom Johan Styrsvik på Husman Hagberg Sollentuna. Vi valde honom ut av totaolt 5 mäklare då vi tyckte han var den som hade det mest professionella bemötandet. Han var väl förberett från starten, tydlig i sin kommunikation genom hela processen, samt att han var aktiv pådrivare i hela försäljningsprocessen. Som resultat fick vi såld huset snabbt och problemfritt och till ett bra pris i en lite trög marknad. Vi är mycket nöjda Läs mer
  • Andrea W

2019-11-19

Andrea W skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    HusmanHagberg och Robert Grahl har varit väldigt bra att jobba med från början till slut. Robert imponerade verkligen både vad gäller kunskap inom sitt yrke och service. Jag kommer gladeligen rekommendera honom vidare i framtiden. Läs mer
    2019-11-19 HusmanHagberg Sollentuna svarar Andrea W
    Hej Andrea. Du är så välkommen att höra av dig vid nästa försäljning eller om du behöver tips och råd inför ditt kommande köp. Mycket tacksam för rekommendationer!

Kungsvägen 26, 191 28 Sollentuna