HusmanHagberg Sollentuna

Kungsvägen 26, 191 28 Sollentuna — Visa karta

Här på HusmanHagbergs kontor i Sollentuna gör vi mäklare alltid vårt yttersta för att ta hand om dig och din affär på allra bästa sätt. Varje kund är unik för oss och vi anpassar oss efter varje situation - allt för att affären ska bli så lyckad som möjligt.

Vill du, så hjälper vi också till med bankkontakter, försäkringar och annat som kan underlätta affären. Bostäder är verkligen vår stora passion, vi brinner för vårt arbete, har bred kompetens och massor av erfarenhet att dela med oss av. Kontakta oss så får du veta mer!

Läs vad 135 kunder tycker om HusmanHagberg Sollentuna

• 2019-12-05

Ingrid H skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Vi har sålt ett hus.
    Det gick snabbare än vi förväntade oss.
    Mäklaren var mycket effektiv och lätt att få tag på.
    Vi är nöjda. Läs mer
  • 2019-11-30

Sudhindra C skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Bought a pair house in Haggvik Sollentuna.
    Robert Gråhl has been a breeze to work with and was very transparent and trustworthy. He was part of the reason we went ahead with the purchase. He gave us all the necessary info in a timely fashion and was quite professional. I highly recommned. Läs mer
  • 2019-11-30

Emma H skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Köpt nyproduktion och upplevde att vi var tvungna att ligga på mäklaren för att få svar och fick ett väldigt svalt bemötande av mäklaren. Läs mer
  • 2019-11-29

Eva V skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Jag har köpt lägenhet i Sollentuna. Mycket trevligt bemötande. Positiv och trevlig att prata med och även i meddelanden. Kan varmt rekommendera honom till andra. Läs mer
  • 2019-11-22

Knut Eivin A skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Vi har såld en Villa genom Johan Styrsvik på Husman Hagberg Sollentuna. Vi valde honom ut av totaolt 5 mäklare då vi tyckte han var den som hade det mest professionella bemötandet. Han var väl förberett från starten, tydlig i sin kommunikation genom hela processen, samt att han var aktiv pådrivare i hela försäljningsprocessen. Som resultat fick vi såld huset snabbt och problemfritt och till ett bra pris i en lite trög marknad. Vi är mycket nöjda Läs mer
  • Andrea W

2019-11-19

Andrea W skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    HusmanHagberg och Robert Grahl har varit väldigt bra att jobba med från början till slut. Robert imponerade verkligen både vad gäller kunskap inom sitt yrke och service. Jag kommer gladeligen rekommendera honom vidare i framtiden. Läs mer
    2019-11-19 HusmanHagberg Sollentuna svarar Andrea W
    Hej Andrea. Du är så välkommen att höra av dig vid nästa försäljning eller om du behöver tips och råd inför ditt kommande köp. Mycket tacksam för rekommendationer!
  • 2019-11-14

Sven Gunnar N skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    -sålt hus i Sollentuna
    -på ett mycket bra sätt,
    -hade inga förväntningar då det var andra gången vi sålde ett hus.
    mäklaren levde verkligen upp över förväntan.
    -Allt gjordes på på ett för oss perfekt.

Tack Johan Läs mer
  • 2019-10-31

Agnes B skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Köpte en lägenhet för fem år sedan, anlitade samma mäklare som sålde till mig då för att sälja lägenheten nu. Robert har varit superproffsig hela vägen, snabb på att återkoppla och förklara processen och har bra kunskap om området (Kärrdal). Han har trollat med knäna för att få igenom godkännande av köparen hos brf på rekordtid, hela affären från första kontakt med mäklaren till tillträdesdagen och överlämning av nycklar gick på en månad. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-11-01 HusmanHagberg Sollentuna svarar Agnes B
    Tack så mycket Agnes! Är glad att det även för köparen blev så bra.
  • 2019-10-31

John L skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Jag sålde en bostadsrättslägenhet.

Mäklaren Johan har varit professionell och lyhörd från första stund. Han har varit jättebra på att informera om allt som händer och lyssna på våra scheman och möjligheter.

Slutligen så måste jag säga att alla våra förväntningar har blivit uppfyllda. Bilderna på lägenheten blev jättebra och vi fick gott om besökare på visningen och lägenheten sålde jättebra! Läs mer
  • 2019-10-27

Ritva Marketta B skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Har såld mitt radhus.
    Mycket bra mäklare.
    Fanns där när jag ringde och behövde få svar på mina frågor.
    Bra kontakt redan från början och fortfarande. Allt är inte klart ännu. Läs mer
  • 2019-10-24

Anna H skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Mkt bra bemötande av mäklare, tydlig öppen trygg trevlig. Köpt ett kedjehus. Läs mer
  • 2019-10-21

Christina E skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Mycket nöjd med mäklaren.
    Visningar när jag ville.
    Snabbt och bra avslut.
    Kan absolut rekommendera Johan Styrsvik. Läs mer
  • 2019-10-21

Maj T skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Köpt bostad. Bra stöd o förståelse för min situation. Kan varmt rekommendera honom. Proffsig. Läs mer
  • 2019-10-20

Susanne B skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Köpt bostadsrättslägenhet
    Tillmötesgående med att ordna extra visning av lgh enligt vårt önskemål och generöst med tid till den
    Ingen återkoppling efter visningen - vi hade lite frågor och funderingar som kunde lösts då. Mäklaren kändes lite ointresserad.
    Kommunikation sparsam när budgivningen skulle starta - både före om upplägget och under själva budgivningen.
    Bra när det väl kom till kontraktskrivandet och kommunikation kring och efter det.
    Ganska bra men kunde varit kommunikativ, och inte enbart per sms Läs mer
  • 2019-10-18

Magnus C skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Lätt att få tag på, snabb med information, mycket tillgänglig och flexibel. Bostadsaffären blev enkel för oss :-) Läs mer
  • 2019-10-14

Lars L skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Snabb och bra med fokus på det som var viktigt.
    Läste snabbt in våra önskemål och levererade på dem. Läs mer
  • Patrik A

2019-10-05

Patrik A skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Min upplevelse av husmanhagberg genom åren är väldigt bra, seriösa och önskvärd service rakt igenom. Läs mer
  • 2019-10-03

Sherif A skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    he was very professional and he knew how to deal with the whole process Läs mer
  • Susan L

2019-09-23

Susan L skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Jag har sålt min villa. Min mäklare var fantastik. Han hjälpte mig genom hela processen och jag är super nöjd med resultatet. Sammanfattningsvis var allting toppen. Läs mer
  • 2019-09-16

Niklas E skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Erfaren, påläst och trovärdig. Verkade brinna för sitt arbete Läs mer
  • 2019-09-13

Ingegerd Christina Cottéll S skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Har köpt en lgh. Fick ett utmärkt bemötande och en klockren handledning genom processen. Läs mer
  • 2019-09-12

Sebastian S skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Professionellt bemötande. Bra tips. Kändes tryggt att sälja min bostad. Snabb process och nådde ett bra pris. Läs mer
  • Eva M

2019-09-11

Eva M skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Jag har sålt en 1:a med kök i Sollentuna, Töjnan. Mäklare Johan Styrsvik var mycket kompetent, serviceinriktad, hjälpsam och bra att kommunicera med. Hela affären gick jättebra! Johan besitter förmåga i att få både säljare och köpare att känna sig väl till mod. Läs mer
  • 2019-09-10

Eva W skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    I samband med visning och kontraktsskrivning blev jag mycket bra bemött av mäklaren, tydlig information om vad som gäller och vad som inte gäller.
    Känner stor trygghet i att affären går vidare mot tillträde om några veckor Läs mer
  • 2019-09-07

Therese T skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Vi har sålt en bostadsrätt. Mäklaren var väl påläst, professionell . Äkta trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-09-06

Ulf K skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Köpte bostadsrätt och fick ett genuint vänligt bemötande med en genomgående känsla av hög kunskap, tydlighet och professionalism. Läs mer
  • 2019-09-04

Hans Henrik J skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Johan var utmärkt att samarbeta med och visade intresse för villan. Jag är mycket nöjd med vårt samarbete och hans arbete. Läs mer
  • 2019-09-04

Derya K skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Johan, min mäklare som gjorde det omöjliga till möjligt. Jag sålde en trea i vackra Häggvik, trodde det skulle bli en svår match men Johan tvekade inte över huvudtaget och fick mig att behålla lugnet. Fantastisk lyhörd, engagerad och duktig på sitt jobb. Blev en lätt match. Husmanhagberg i Sollentuna är av kvalité likaså mäklarna! 💕 Läs mer
  • 2019-09-02

Mari Elisabeth F skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Vi sålde vår villa med hjälp av Johan. Han var kunnig, trevlig och enkel att samarbeta med. Det motsvarade verkligen det jag hade hoppats på. Läs mer
  • 2019-09-01

Jan L skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Köpt en lägenhet.
    Vi blev väl bemötta av mäklaren.
    Förväntning att få rätt å riktig information av mäklaren. Han levde upp till dom förväntningarna. Läs mer
  • 2019-08-27

David L skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Lägenhet i Sollentuna 2 rok på 68 m2 förmedlad via Johan Styrsvik.
    Bra bemötande, full anpassning efter våra behov och önskemål.
    Förväntningarna levdes upp mer än bra. Aldrig fanns ett problem, bara lösningar.

Upplevelsen av förmedlingen var mycket bra. Johan har ställt upp helt på våra önskemål och alltid känts ärlig, tydlig och strategisk. Vi är mycket nöjda!! Läs mer
  • 2019-08-25

Carolin S skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Väldigt proffsig och ett vänligt och hjälpsamt bemötande. Han var alltid tillgänglig på telefon och vi upplevde verkligen att han fanns där för oss. Även nu efter kontraktskrivningen är känslan att vi kan kontakta honom vid frågor om det kommer upp något vi undrar över. Läs mer
  • 2019-07-11

Per-Henrik B skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Vi har köpt - mkt bra.
    Nu ska vi sälja - bra hittills. Läs mer
  • 2019-07-10

Henrik J skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Vi använde tjänsten Hitta mäklare och träffade 3 mäklare. Efter lite funderande valde vi Johan Styrsvik från HusmanHagberg Sollentuna, ett val vi inte ångrar. Johan gav ett mycket professionellt intryck och gav oss många tips och råd inför försäljningen. Han lyckades dessutom sälja vår bostad innan visningen. Vi är mycket nöjda med en snabb och smidig försäljningsprocess. Läs mer
  • 2019-06-29

Haysamebd W skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Mäklaren var jätte proffsig, kände inga problem alls Läs mer
  • 2019-06-29

Hercy E skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Mycket strukturerad och proffsig i sitt bemötande. Mäklaren höll oss informerade hela tiden under försäljningen.
    Mäklaren gav mycket goda råd gällande styling av bostaden vid fotograferingen och visningen. Läs mer
  • 2019-06-28

Johanna J skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Vi har köpt hus. Vi fick ett bra bemötande och ett seriöst intryck av mäklaren. Läs mer
  • 2019-06-28

Victor A skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Vänligt bemött, ordnat och lugnt. Första gången vi köpt lägenhet. Allt förklarades klart och tydligt. Läs mer
  • 2019-06-27

Sanna Sandström L skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Väldigt nöjd med hela processen! Johan har gjort ett fantastiskt jobb och vara väldigt lätt att kommunicera med! REKOMMENDERAR VARMT! Läs mer
  • 2019-06-25

Jenny T skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Har sålt en villa. Blev väl bemött av en lyhörd mäklare. Läs mer
  • Elisabeth Z

2019-06-06

Elisabeth Z skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Jag har sålt min bostadsrätt. Johan har varit positiv och ärlig hela tiden. Jag hade nog ganska låga förväntningar men Johan visade statistik på lgh-försäljningar i området och gjorde utifrån det en uppskattning av vad vi kunde begära för lgh. Det stämde ganska på öret ;)
    Jag köpte lgh av Johan och sålde den med hjälp av honom, jag är mycket nöjd ;) Läs mer
  • 2019-05-29

Alexander W skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Jag har köpt en tvåa i edsberg.
    Jag tyckte att mäklaren bemötte mig på ett trevlig sätt och gav mycket relevant information om lägenheten och dess förening. Han kändes inte heller som att han hela tiden pushade på mig att öka mitt bud eller så utan var väldigt tydlig med att förmedla information från säljaren och deras läge inför att sälja lägenheten.
    Jag hade inte några direkta förväntningar då det var mitt första köp av bostad så. Läs mer
  • 2019-05-13

Joel S skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Robert hjälpte mig att sälja min 1:a. Är nöjd med hans bemötande. Fick alltid snabba svar när jag frågade något oavsett om jag mailade, ringde eller smsade. Jag tycker att han har varit trevlig, tydlig och bra på att förklara vad som händer och guida mig igenom hela säljprocessen. Lägenheten såldes för det priset jag förväntade mig. Läs mer
  • Mihai Cristian E

2019-04-19

Mihai Cristian E skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Robert har hjälpt mig att köpa radhus.Han är trevligt , kunnig och han har kontakter som hjälpte mig med inköpet. Jag har känt säker under hela processen. Läs mer
  • 2019-04-14

Josefine L skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Klar och tydlig kommunikation, hjälpsam och trevlig. Bra bemötande och lätt att prata med. Läs mer
  • Irina E

2019-04-07

Irina E skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Vi köpte nyligen ett radhus. Mycket trevlig mäklare som förklarade bra saker och ting. Läs mer
  • 2019-04-02

Peter S skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Jag sålde en bostadsrätt och det vart en snabb affär vilket jag hoppades på. Allt gick väldigt bra och min mäklare levde upp till alla mina förväntningar. Jag är väldigt nöjd med Husman Hagberg. Läs mer
  • 2019-03-27

Kristina Kumlin B skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Bra bemötande och god återkoppling. Läs mer
  • 2019-03-25

Eva J skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Köpt bostadsrätt.
    Trevligt bemötande men stökig process med ändrade förutsättningar efter kontraktets ingående.
    Mäklaren hade inte koll på vad som gällde i föreningen för godkännande av medlemmar.
    Hade heller inte koll på vilka regler som gäller för rot avdrag för renoveringar av lägenheten.
    Nonchalant hantering av det faktum att felaktig information från mäklaren orsakat väsentliga mer-kostnader för köparen (uteblivet rot-avdrag) .
    Slarvig med detaljer vid kontraktsskrivande. Läs mer
  • 2019-03-24

Birgitta L skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Trevligt bemötande, effektiv och lättsam och ändå professionell.
    Jag har köpt ett garage. Egentligen är det inte värt priset. Det gäller att utnyttja det, så jag får valuta för pengarna, så länge jag har det kvar. Läs mer

Kungsvägen 26, 191 28 Sollentuna