HusmanHagberg Sollentuna

HusmanHagberg Sollentuna

Här på HusmanHagbergs kontor i Sollentuna gör vi mäklare alltid vårt yttersta för att ta hand om dig och din affär på allra bästa sätt. Varje kund är unik för oss och vi anpassar oss efter varje situation - allt för att affären ska bli så lyckad som möjligt.

Vill du, så hjälper vi också till med bankkontakter, försäkringar och annat som kan underlätta affären. Bostäder är verkligen vår stora passion, vi brinner för vårt arbete, har bred kompetens och massor av erfarenhet att dela med oss av. Kontakta oss så får du veta mer!

238 omdömen om HusmanHagberg Sollentuna

Sedan starten hos Reco 2017
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Sollentuna
    2023-01-21 Verifierad kund
    Otroligt bra bemött av mäklare. Han hade en massa bra idéer och la verkligen tid på att få ut så mycket som möjligt från min lägenhetsförsäljning. Kan rekommendera honom stort.
    Hej Alexander!
    Tack så mycket för ett så fint omdöme och det är uppskattat att du tycker att jag har gjort ett bra jobb med din försäljning. Med noggrannhet och bra förberedelser så blir det alltid ett bra slutresultat. Nu hoppas jag att du hittar en ny lägenhet som du tycker om. Vi hörs igen inför tillträdet. Allt gott!
  • skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Sollentuna
    2023-01-05 Spontant omdöme
    Vi är oerhört nöjda med den proffsiga, ärliga och snabba hjälpen vi fick i samband med försäljning av min mors bostad på Vänortsstråket. Det har känts tryggt och stabilt hela vägen, det hade inte kunnat blivit bättre, TACK!!
    Hej Helene!
    God fortsättning på det nya året och hoppas att allt är bra med dig.
    Tack för ditt fina omdöme som du har lämnat. Så roligt att du uppskattar min tjänst och att du är så nöjd med försäljningen. Jag och köparen upplever också att allt gick smidigt och bra med affären. Jag hjälper gärna till med deklarationen när det är dags för det.
    Ha det gott så hörs vi igen.
    2022-10-25 Verifierad kund
    Väldigt nöjd
    Alltid tillgänglig och tillmötesgående
    Hej Bengt!
    Tack för vänligheten att du tog dig tid att lämna ett omdöme här på Reco och att du är nöjd med mitt jobb. I en lite tuffare marknad så gäller det att vara uthållig och ha gott om energi för att lyckas med bostadsförsäljningar. Vi hörs igen inför tillträdet. Tack igen och ha det gott.
    2022-10-01 Verifierad kund
    His work is excellent and perfect!
    Hi!
    Thank you so much for your kind words. It was a pleasure to help you.
    All the best to you.,
    Torbjörn Johansson
  • köpte sitt hus med hjälp av Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Sollentuna
    2022-09-30 Verifierad kund
    Smidig affär tack vare Torbjörn. Behjälplig och proffsigt. Rekommenderas varmt
    Hej!
    Tack snälla för din tid att skriva här och att du lämnade ett så fint omdöme. Roligt att ni känner er nöjda med köpet. Vi ses igen på tillträdesdagen.
    Ha det så gott!
    Torbjörn Johansson
  • sålde sitt hus med hjälp av Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Sollentuna
    2022-09-27 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande. Seriöst beteende och alltid proffsig.
    Hej Fredrik!
    Tack, vad snällt att du har lämnat ett så fint omdöme om min tjänst. Det är alltid uppskattat när kunderna känner sig nöjda. Vi ses igen kring månadsskiftet i samband med tillträdesdagarna.
    Ha det gott och ta hand om er.
  • Clemencia P
    2022-06-11 Verifierad kund
    Ett respektfullt, tydligt och ärligt bemötande från mäklaren.
    Han gjorde det bästa för att uppnå mina förväntningar när det gällde priset....försäljnindstiden var emot oss, tyvärr, oron i ekonomin ....
    Hej Clemencia!
    Tack för dina vänliga ord och för att du tog dig tid att svara här på Reco. I en lite lugnare marknad så krävs det både tålamod och lång erfarenhet för att guida rätt och komma med goda råd och tips för att kunna genomföra affärer. Ha det gott - vi hörs och ses igen.
    • Landsnora
    2022-06-02 Verifierad kund
    Mäklaren var trovärdig. Verkade ha en bra plan. Rapperade bra
    2022-05-23 Verifierad kund
    Redan från start såg Torbjörn potentialen i min lägenhet och gav mig lite tips på små enkla förbättringsåtgärder för nästan ingen kostnad.
    Han var tydlig med förväntad prisbild vilket jag uppskattade för att ha rätt ingångsvärden från början.
    Jag är supernöjd med Torbjörn som var duktig på hålla mig informerad under hela processen och som alltid tog sig tiden att svara på mina frågor. Lösningsorienterad för att möta de behov som uppkom under försäljning både för mig och kunder. Skulle jag sälja igen väljer jag Torbjörn!
    Hej Sam!
    Ett stort tack Sam för ditt omdöme och för förtroendet att få hjälpa till med din försäljning. Roligt och mycket uppskattat att höra att du är så nöjd med mitt arbete och att du tycker att det har gått bra. Lycka till med ditt nya boende och ha det så bra.
    Bästa hälsningar Torbjörn Johansson
  • Michaela E
    köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Sollentuna
    • Ängstorp
    2022-05-11 Verifierad kund
    Professionalism, omtanke och stor yrkeskunskap genomsyrar denna mäklarfirma. Jag träffade 3 av deras mäklare och samtliga bemötte mig med stor omtanke.
    • Edsviken
    2022-05-04 Verifierad kund
    Positivt bemötande, kom ganska omg o tittade på min lgh, snabbt på med fotografering o första visning.
    HH har sålt flera lgh i vår brf så jag hade höga o det fungerade bra
    Snabb återkoppling efter visningar
    Hej Susanne!
    Tack för att du har tagit dig tid att lämna ett så fint betyg åt oss och roligt att du har upplevt att samarbetet har gått bra och att du är nöjd med vår tjänst. Ha det så bra så ses vi igen vid tillträdet.
    Med vänlig hälsning
    2022-04-08 Verifierad kund
    Bra bemötande. Bra återkoppling.
    • Väsjön
    2022-03-29 Verifierad kund
    Jag är supernöjd!
    Mycket gott bemötande och engagerade mäklare.
    Mäklaren är även mån att både säljare och köpare blir nöjda.
    Tack Robert! :-)
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Sollentuna
    2022-03-28 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, lätt att nå och att få kontakt med🙂
    Hej Eva!
    Tack så mycket för det fina omdömet och roligt att ni tycker att det har gått bra med ert köp.. Jag önskar er lycka till med lägenheten. Har ni frågor så är ni alltid välkomna att återkomma.
    Allt gott hälsar Torbjörn Johansson
  • Lennart E
    sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Sollentuna
    2022-03-03 Verifierad kund
    Mäklaren förberedde oss på de olika kategorier av köpare som kunde dyka upp, och implikationer med dessa. Visade på en god intrigitet.
    2022-03-03 Verifierad kund
    Mycket trevlig mäklare!
    Allting gick på bra sätt.

Tacksam för all vi fick under resan!
    🙏🏼💐
    • Helenelund
    2022-02-24 Verifierad kund
    Utmärkt
    Försäljning av fastigheten och allt gick utmärkt
    Utmärkt allt
    2022-02-11 Verifierad kund
    Torbjörn Johansson på HusmanHagberg i Sollentuna gjorde verkligen allt för att lyckas med vår försäljning. Mycket kompetent mäklare.
    Hej Mikael!
    Jag hoppas att allt är bra med er. Så roligt att se att ni är nöjda med min tjänst. Det har varit ett nöje att få hjälpa till med affären. Ni är välkomna att återkomma om ni behöver hjälp med den kommande deklarationen. Ha det gott hälsar Torbjörn Johansson
    2022-02-04 Verifierad kund
    Mycket lyhörd och duktig mäklare som gör sitt bästa tills du blir nöjd. Han engagerade sig väldigt mycket hela vägen tills affären var klart. Han får 10/10 av mig. 5 stjärnor till honom!
    Hej Zainab!
    Stort tack för att du har lämnat ett så fint omdöme om mitt jobb i samband med att du har köpt lägenhet. Det är alltid lika roligt att ha nöjda kunder. Ha det gott så hörs vi inför din inflyttning.
    Med vänlig hälsning
    'Torbjörn Johansson
    2021-12-06 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande mycket information och snabba återkopplingar kan sitt arbete så jag ger mycket rekommendationer åt mina vänner om min mäklare och dess medarbetare.
    • Sollentuna Centrum
    2021-11-19 Verifierad kund
    Jag kan varmt rekommendera Robert till alla som ska sälja sin bostad! Han är proffsig, erfaren, trevlig och är snabb på att återkoppla och informera. Tusen tack Robert! :-)
  • köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Sollentuna
    • Landsnora
    2021-11-01 Verifierad kund
    Very well and professionally done! Nothing to complain
    2021-10-28 Verifierad kund
    Mäklaren var mycket tillmötesgående och tålmodig under hela processen och tog sig alltid tid att diskutera det aktuella läget och vägen framåt.
    2021-10-17 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande från mäklare och kollegor på byrån och lägenheten blev såld till ett bra pris. Väldigt nöjd!
    2021-09-20 Verifierad kund
    Mäklaren var insatt och kunnig och dessutom lätt att få kontakt med, svarade direkt på frågor. Vi fick direkt förtroende för honom och han levde upp till våra högt ställda förväntningar och sålde bostaden till ett riktigt bra pris
    2021-09-19 Verifierad kund
    Robert Grahl på HusmanHagberg har varit väldigt professionell, lyhörd, engagerad och flexibel i hela processen. Det var mitt första köp av bostadsrätt och jag har känt mig väldigt trygg, jag rekommenderar verkligen HusmanHagberg och Robert!
    • Töjnan
    2021-09-10 Verifierad kund
    Personligt bemötande och mycket bra kontakt med förmedlare. Smidig och snabb affär.
    2021-09-08 Verifierad kund
    Blev superbra bemött av mäklaren! Hon var trevlig och glad. Vi hade förväntningar på att mäklaren skulle kunna svara på våra frågor och det hon inte visste kollade hon upp.

Vi är väldigt nöjda med köpet av vår bostad.
    2021-08-18 Verifierad kund
    Allt gick snabbt och smidigt 😊
    2021-08-07 Verifierad kund
    Petra fick uppdraget att sälja min lägenhet.. visst den blev såld (Tack vare Hemnet)
    Denna var min tredje bostad, jag tyckte att den helhetskänslan som man ska få av en mäklare.. saknades här.
    Det är små detaljerna som gör det hela, andra mäklare som jag har anlitat själv eller när jag själv har varit köpare har gjort ett bättre jobb.

Jag kan tyvärr inte rekommendera
    • Sollentuna Centrum
    2021-08-05 Verifierad kund
    Jag är mycket nöjd med det bemötande jag fick från mäklaren. Han var mycket tillmötesgående och svarar snabbt på frågor vilket resulterade i att alla mina förväntningar uppfylldes och mer därtill. Det blev ett snabbt avslut på affären vilket verkligen uppskattas av mig som köpare.
    2021-07-21 Verifierad kund
    Inför försäljning av min lägenhet så gick jag igenom tidigare försäljningar (högsta pris) i mitt område samt även vilken mäklare som var bäst, bästa rekommendationer – resultatet blev Johan Styrsvik/HusmanHagberg. Vilket det också var. Jag kan gott rekommendera Johan. Han är så lätt att ha med att göra, är väldigt kunnig i vårt område, stor erfarenhet, alltid tillgänglig. Det var trögt i början av försäljningen, lite så där i spåren av Corona tider, det var inte värre än att komma med ny taktik och sedan släppte allt och det blev bud efter bud. Är så nöjd. Skulle jag sälja igen i Sollentuna så är Johan det självklara valet. Nina Lindroos
    2021-07-20 Verifierad kund
    Johan Styrsvik blev rekommenderat av an anna mäklare jag var i kontakt med. Han är mycet professionel mäklare, svarar så fort som möjligt med mycket bra kontakt och alltid positiv attityd.
    Mäklare beskrev lägenhet mycket bra,förberedd alla dokumentär och hade allti tid för oss som kunder. Jag kan rekommendera Husmanhagber och Johan Sytsrvik som mäklare till alla sota och små transaktioner på marknaden! Vill återkomma igen om jag är i behöv!
    • Edsängen
    2021-06-28 Verifierad kund
    Mäklaren svarade på frågor och var inkännande mot mig som spekulant och lät mig ställa frågor.
    Inget onödigt babbel om lägenheten utan lugnt o fint.
    2021-06-17 Verifierad kund
    Jag bytte till HusmanHagberg efter att den tidigare mäklaren misslyckats I 4 månader.
    Johan fick lägenheten såld på 2 veckor! Jag är supernöjd! Trevligt bemötande, mycket god lokalkännedom, uppriktig och tydlig.
    2021-06-16 Verifierad kund
    Första kontakt med mäklaren kände man direkt att det var en seriös och engagerad person som ville få det så bra som möjligt för både säljare och köpare.
    Under köpet var allt tydligt och förberett på bästa sätt.
    Vi fick en härlig och positiv känsla av både mäklaren och hela firman.
    • Rotebro
    2021-06-08 Verifierad kund
    Proffsigt och med en positiv anda. Petra gjorde ett bra jobb och var mycket lyhörd/förstående
    • Rotsunda
    2021-06-03 Verifierad kund
    Min mäklare Petra gjorde ett grymt arbete! Hon är lyhörd, proffsig, alltid tillgänglig och engagerad. Min lägenhet såldes med rekordvinst i föreningen och jag är mer än nöjd med hennes insats! Kan starkt rekommendera Petra och HusmanHagberg Sollentuna.
    2021-06-02 Verifierad kund
    Köpte bostadsrätt
    Bra och välinformerad mäklare
    • Rotebro
    2021-05-29 Verifierad kund
    Petra Stenberg sålde mitt hus. Man fick alltid tag i henne på telefon och hon är väldigt kunnig. Behöver jag en mäklare igen kommer jag vända mig till henne.
    2021-05-27 Verifierad kund
    Jag anlitade Johan Styrsvik i samband med försäljning av min lägenhet i Edsberg. Mycket proffsig och engagerad mäklare, väl insatt i området. Effektiv och snabb försäljning men tyvärr avled vår förste köpare strax efter skrivning av kontrakt, men genom proffsig hantering av det hela kunde både dödsboet och undertecknad andas ut när Johan hittade en ny köpare som tillträder inom kort Johan har varit fantastisk genom hela försäljningsprocessen och jag kan varmt rekommendera honom.
    • Viby
    2021-05-08 Verifierad kund
    Min mäklare har sålt mitt radhus på ett utomordentligt sätt.
    Ej första gången med denne mäklare. Jag är helnöjd.
    • Rotsunda
    2021-04-15 Verifierad kund
    Bra och engagerad mäklare, som lyssnar på dig som säljare. Inga konstigheter bara bra!
    2021-03-19 Verifierad kund
    En otrolig professionell och engagerad mäklare. Trots den tuffa marknaden för vår lägenhet så lyckades han att få den såld. Johan var alltid lätt tillgänglig och svarade på våra frågor och funderingar genom hela processen. Han har också hjälpt oss med massa annat runt om kring. Vi kan starkt rekommendera Johan. Vi kunde helt enkelt inte valt någon bättre.
    2021-03-19 Verifierad kund
    Köpt villa och sålt radhus.

Vi fick ett väldigt bra bemötande av mäklaren som förstod våra behov, kunde driva fram processen effektivt och komma till avslut i bra tid.

Lättillgänglig mäklare som svarade på alla frågor, tog hand om processen och hade en tydlig struktur som underlättade för oss att både köpa och sälja.
    2021-03-18 Verifierad kund
    Vi har sålt en villa i Skälby och sammanfattningsvis kan jag säga att vi kunde inte bli mer nöjda än så här.

Mäklaren levde upp till och över alla förväntningar.
    2021-03-18 Verifierad kund
    När vi skulle sälja vårt hus googlade vi efter Sollentunas bästa mäklare och då kom Johan Styrsvik fram överst. Han var en av tre som fick komma och prata för sin sak. Han gav ett mycket seriöst intryck och är mycket påläst om området.
    Han har från första kontakt alltid varit tillgänglig, guidat oss hur vi skall göra och när vi skall göra på ett mycket professionellt sätt och jag trodde nog aldrig att jag skulle vara en som aktivt rekommenderar en mäklare (har inte haft superbra erfarenhet tidigare) men det gör jag/vi verkligen. välj Johan så blir ni väldigt nöjda. Anette Zellen Söderström
    2021-03-08 Verifierad kund
    Johan var helt fantastiskt bra mäklaren. Allt var tydligt och professionellt. Jag är mycket nöjd med allt. Taclk
    2021-02-28 Verifierad kund
    Petra visste från första sekunden att hon kunde sälja lägenheten till mitt önskade pris. Genomgående var hon tydlig, professionell och engagerad. Det har varit enkelt att planera och genomföra visningar. Jag har fått många goda råd som fått mig att inse vilka möjligheter jag hade att göra lägenheten ännu mer attraktiv. Som grädde på moset är hon kul att jobba med.
    2021-02-15 Verifierad kund
    Väldigt nöjd med mäklare.
    Skött allt professionellt o enligt överenskommelse.