Alla kategorier Mäklare Stockholms län Sollentuna HusmanHagberg HusmanHagberg Sollentuna

HusmanHagberg Sollentuna

Kungsvägen 26, 191 28 Sollentuna — Visa karta

Här på HusmanHagbergs kontor i Sollentuna gör vi mäklare alltid vårt yttersta för att ta hand om dig och din affär på allra bästa sätt. Varje kund är unik för oss och vi anpassar oss efter varje situation - allt för att affären ska bli så lyckad som möjligt.

Vill du, så hjälper vi också till med bankkontakter, försäkringar och annat som kan underlätta affären. Bostäder är verkligen vår stora passion, vi brinner för vårt arbete, har bred kompetens och massor av erfarenhet att dela med oss av. Kontakta oss så får du veta mer!

Läs vad 95 kunder tycker om HusmanHagberg Sollentuna

• Elisabeth Z

2019-06-06

Elisabeth Z skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Jag har sålt min bostadsrätt. Johan har varit positiv och ärlig hela tiden. Jag hade nog ganska låga förväntningar men Johan visade statistik på lgh-försäljningar i området och gjorde utifrån det en uppskattning av vad vi kunde begära för lgh. Det stämde ganska på öret ;)
    Jag köpte lgh av Johan och sålde den med hjälp av honom, jag är mycket nöjd ;) Läs mer
  • 2019-05-29

Alexander W skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Jag har köpt en tvåa i edsberg.
    Jag tyckte att mäklaren bemötte mig på ett trevlig sätt och gav mycket relevant information om lägenheten och dess förening. Han kändes inte heller som att han hela tiden pushade på mig att öka mitt bud eller så utan var väldigt tydlig med att förmedla information från säljaren och deras läge inför att sälja lägenheten.
    Jag hade inte några direkta förväntningar då det var mitt första köp av bostad så. Läs mer
  • 2019-05-13

Joel S skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Robert hjälpte mig att sälja min 1:a. Är nöjd med hans bemötande. Fick alltid snabba svar när jag frågade något oavsett om jag mailade, ringde eller smsade. Jag tycker att han har varit trevlig, tydlig och bra på att förklara vad som händer och guida mig igenom hela säljprocessen. Lägenheten såldes för det priset jag förväntade mig. Läs mer
  • Mihai Cristian E

2019-04-19

Mihai Cristian E skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Robert har hjälpt mig att köpa radhus.Han är trevligt , kunnig och han har kontakter som hjälpte mig med inköpet. Jag har känt säker under hela processen. Läs mer
  • 2019-04-14

Josefine L skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Klar och tydlig kommunikation, hjälpsam och trevlig. Bra bemötande och lätt att prata med. Läs mer
  • Irina E

2019-04-07

Irina E skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Vi köpte nyligen ett radhus. Mycket trevlig mäklare som förklarade bra saker och ting. Läs mer
  • 2019-04-02

Peter S skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Jag sålde en bostadsrätt och det vart en snabb affär vilket jag hoppades på. Allt gick väldigt bra och min mäklare levde upp till alla mina förväntningar. Jag är väldigt nöjd med Husman Hagberg. Läs mer
  • 2019-03-27

Kristina Kumlin B skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Bra bemötande och god återkoppling. Läs mer
  • 2019-03-25

Eva J skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Köpt bostadsrätt.
    Trevligt bemötande men stökig process med ändrade förutsättningar efter kontraktets ingående.
    Mäklaren hade inte koll på vad som gällde i föreningen för godkännande av medlemmar.
    Hade heller inte koll på vilka regler som gäller för rot avdrag för renoveringar av lägenheten.
    Nonchalant hantering av det faktum att felaktig information från mäklaren orsakat väsentliga mer-kostnader för köparen (uteblivet rot-avdrag) .
    Slarvig med detaljer vid kontraktsskrivande. Läs mer

Birgitta L skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Trevligt bemötande, effektiv och lättsam och ändå professionell.
    Jag har köpt ett garage. Egentligen är det inte värt priset. Det gäller att utnyttja det, så jag får valuta för pengarna, så länge jag har det kvar. Läs mer

Emma W skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Köpt en lägenhet om 2rok. Mäklaren har varit mycket lätt att få tag i vid frågor samt kunnig och tillmötesgående. Läs mer

Gina P skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Sålde min 40 kvm stora tvåa i centrala Sollentuna. Johan Styrsvik var engagerad och tog sig alltid tid att svara på mina frågor. Han har även hjälpt mig efter flytt, med frågor som inte berört min gamla lägenhet utan min nya. Han har varit till så stor hjälp och stöttat mig! Det var precis det jag önskade i en mäklare då jag var ny på bostadsmarknaden. Fantastiskt! Läs mer
  • 2019-03-22

Ann-Christine S skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Köpt bostad.Bra information ,tydligt och klart från början till slut. Läs mer
  • Mimmi W

2019-03-22

Mimmi W skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Sålt en villa och köpt en bostadsrätt

Kan bara säga att mäklaren ( na) va underbara och fullt förtroende. Kände den största tilliten samt en superbra affär Läs mer
  • 2019-03-14

William Ö skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    En väldigt seriös bra hjälpsam och tillmötesgående mäklare. Väldigt glad att just han vart vår mäklare som hjälpte oss med alla frågor och funderingar vi hade. Läs mer
  • 2018-11-23

Henrik T skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Ludwig gav ett genuint och engagerat intryck genom hela processen. Läs mer
  • 2018-11-21

Tatyana K skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Jag har köpt en lägenhet och det har varit ett snabbt affär på två dygn. Mäklare agerat snabbt och målriktat. Han har ordnat en spontan visning då vi haft möjlighet att titta på bostaden och ge ett bud.
    Helt okej mäklare. Trevlig i personlighet. Har inte pratat med honom speciellt mycket så att inte kan säga mer. Läs mer
  • 2018-11-21

Sofie V skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Har köpt ett hus i Sollentuna.

Mäklaren va serviceminded, lättillgänglig, inlyssnande och trevlig. Läs mer
  • Kawa K

2018-11-20

Kawa K skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Jag har sålt en lägenhet i Sollentuna med hjälp av Ludwig Brundin som är mäklare på Husman Hagberg.

Ludwig är en mycket trevlig person som man lätt tycker om. Han är lyhörd och engagerad och har fokus på förmedlingsuppdraget till 100%!

Ludwig levde faktiskt upp till mina förväntningar som var relativt höga genom att uppdatera mig under hela försäljningsprocessen samt svara på mina frågor och komma med tips och förslag. Läs mer
    2018-11-20 HusmanHagberg Sollentuna svarar Kawa K
    Hej Kawa!

Stort tack själv för ert förtroende och för ett gott samarbetet. Varmt välkommen att kontakta mig vid ev funderingar i framtiden. Finns alltid här för att hjälpa er!

• 2018-11-09

Edouard S skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Snabb och väldigt effektiv alltså. Han är dessutom själv uppvuxen i Sollentuna och känner därför till området väldigt bra. Till skillnad från vissa andra mäklare i Sollentuna så svarar Ludwig alltid i telefonen. Som person märks det tydligen att han brinner för sitt jobb: ett stort entusiasm, en välutvecklad social kompetens och ett proffsigt bemötande. Men framförallt väldigt ärlig så att han skapar rätta förväntningar. För oss som säljare var det alltså väldigt lugnt och trevligt under hela försäljningsprocessen med Ludwig som mäklare. Rekommenderas varmt och vi ska definitiv ringa honom igen om vi säljer nästa gång!" Läs mer
    2018-11-20 HusmanHagberg Sollentuna svarar Edouard S
    Hej Edouard!

Tack för rekommendationen och för det goda samarbetet samt förtroendet ni har gett mig i samband med försäljningen av er fina bostad! Tveka inte på att kontakta mig vid ev funderingar, jag finns alltid tillgänglig med mina tjänster för er i framtiden vid en eventuell försäljning.

• Christoffer S

2018-10-17

Christoffer S skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Hade bestämt att vi skulle skriva avtal om köpt bostadsrätt dag 1 på kvällen, varpå själva kontraktskrivningen skulle ske dag 2 ett visst klockslag på em. Istället för att hålla detta, tog man in fler köpare som drev upp priset. Möjligen är detta spelets regler (för att det inte fanns en signatur på ett papper, men säljarna hade accepterat priset), men inget förtroende kvar här så jag kan inte rekommendera denna mäklare som drivs av girighet och opportunism. Säger en sak och gör sedan en annan. Ska det till någon förändring av fastighetsbranschen och mäklare så är det viktigt att vissa beteenden inte accepteras. Läs mer
    2018-10-17 HusmanHagberg Sollentuna svarar Christoffer S
    Hej Christoffer. Grattis till ditt köp av bostad och hoppas du trivs bra. Du erbjöds skriva avtal samma kväll och tackade nej, detta enligt vår smshistorik. Jag var då tydlig med att inget är klart innan avtal är skrivet. Det är korrekt att säljare erhöll flertalet högre bud dagen efter vilket jag som mäklare enligt Fastighetsmäklarlagen §8 ( mäklaren skall särskilt beakta uppdragsgivarens ekonomiska intressen ) redovisade till säljare varvid de valde att gå vidare med budgivning. Det är mycket få säljare som tackar nej till att få mer betalt. En fastighetsmäklare har ingen bestämmanderätt över det. Tänk dig in i säljares situation, hade du tackat nej till att få mer betalt?
    MVH JOHAN
    2018-10-17 Christoffer S svarar HusmanHagberg Sollentuna
    Att jag erbjöds skriva avtal stämmer absolut. Men inte det delgavs inte att flera köpare var på väg in. Varför ändra mitt beslut om att signera avtal till ett accepterat pris när det inte finns någon information som påvisar att denna överenskommelse ska brytas eller att det finns information som kan ändra mitt val? Hade ni delgett den information ni medvetet höll på hade det inte varit samma val jag hade ställts inför. Fullt medveten om att det är så här fastighetsbranschen fungerar, men det betyder inte att det accepteras eller är rätt. I det här fallet fick ert agerande en väldigt missnöjd kund då ni valde att agera utifrån ett egenintresse, vilket ni får leva med och se konsekvenserna av. Detta är inte personligt, men nånstans är inte detta en fungerande marknad och alla aktörer på marknad, mäklare i synnerhet, har ett väldigt stort ansvar. Ni har säkert följt alla lagar och regler till punkt och pricka, men som sagt det betyder inte att det är rätt och peka på säljarintresset påvisar för mig att det finns en avsaknad av en balans. För mig är det viktigt att markera det.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • 2018-10-15

Rebecca G skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Personligt och proffesionellt bemötande. Läs mer
  • 2018-10-13

Thomas K skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    2:a på 56 kvm
    Alltid väl och snabbt informerad hela vägen.
    Kom alltid med goda råd, redo att bolla mina frågeställningar. Läs mer

Maya W skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Vi har köpt vår första lägenhet och är mycket nöjda med den mycket informativa och inkluderande processen. Vi har fått en mäklare vi kan lita på och som alltid svarar på våra frågor. Läs mer
  • Pekka R

2018-10-11

Pekka R skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Villa två plan med 3 lägenheter, totalt ca 260 kvm. Jag blev väldigt trevligt bemött av en seriös och synnerligen kompetent mäklare. Jag rekommenderar mäklaren å det allra starkaste. Jag ger betyg 5 av fem möjliga utan tvekan. Läs mer

Joakim S skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Vi har köpt en bostadsrättslägenhet i Sollentuna. Vi ringde och ”störde” mäklaren ganska sent en fredagskväll, men fick jättebra bemötande. Tack vare jättebra service och idogt arbete kunde vi och säljaren ses på mäklarkontoret tidigt dagen efter och skriva kontrakt. Läs mer
    2018-10-11 HusmanHagberg Sollentuna svarar Joakim S
    Hej Joakim!

Härligt att ni är nöjda som kunder. Ni är mer än välkomna att alltid störa mig. Hoppas ni kommer att trivas och ring om det skulle dyka upp något framöver.

//Johan Styrsvik, Sollentunas mest rekommenderade mäklare senaste året, enl Hittamäklare

Ronny G skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Rekommenderar verkligen Johan ! Läs mer
    2018-10-11 HusmanHagberg Sollentuna svarar Ronny G
    Stort tack för rekommendationen Ronny! Hoppas vi ses vid fler försäljningar!
    //Johan Styrsvik, Sollentunas mest rekommenderade mäklare senaste året.
  • Kent M

2018-10-02

Kent M skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Har sålt en 2-rumslägenhet i Sollentuna.

Mäklaren var mycket trevlig, tillgänglig och lyhörd, med ett starkt fokus på att kommunicera och hjälpa oss på alla möjliga sätt.

Första gången vi använde en mäklare - vi blev verkligen mycket positivt överraskade över mäklarens kundvänlighet och vilja att ge oss en optimal service.

Vi är mycket nöjda och kan på det varmaste rekommendera mäklaren Ludwig Brundin. Läs mer
    2018-11-20 HusmanHagberg Sollentuna svarar Kent M
    Hej Kent!

Tack för rekommendationen och för det goda samarbetet samt förtroendet ni har gett mig i samband med försäljningen av er fina bostad! Varmt välkomna att kontakta mig vid ev funderingar, jag finns alltid tillgänglig med mina tjänster för er i framtiden vid en eventuell försäljning.

• 2018-10-01

Thomas K skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Sålde en bostadsrätt.

Mäklaren höll god kontakt hela tiden, satte tydligt "mål" från början, var oerhört lätt att ha att göra med, driven och målmedveten. Läs mer

Britt Monica L skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Sålt en villa.bemötandet var trevligt och förtroendegivande. Mina förväntningar uppfylldes.min första försäljning .jag var nöjd med den. Har fått bra hjälp och ett trevligt bemötande. Hälsn. Britt Lundell Läs mer

Jan L skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Jag har anlitat Robert Grahl vid flera tillfällen. Både då vi har sålt min mammas villa och nu senast hennes bostadsrätt. Jag har varit lika nöjd båda gångerna med hans sätt att hantera dessa affärer på ett proffesionellt och trevligt sätt. Jag rekommenderar andra att anlita Robert när de har behov av att sälja en bostad i Sollentuna. Läs mer

Johan skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Mycket hjälpsam gällande tips inför försäljningen samt bra löpande kommunikation genom hela affären. Jag är definitivt mycket nöjd som säljare, och jag fick intrycket av att köparna också kände sig nöjda när allt var sagt och gjort. Läs mer

Marie-Ann W skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Sålt kedjehus och lägenhet i Viby och Norrviken. Ansvarig mäklare var Robert Grahl. Han var kunnig, pålitlig och gav oss som säljare mycket tid för frågor och tips och råd. Kändes tryggt hela försäljningsprocessen. 100% nöjda med vårt val av mäklare. Vid försäljning nr 2 var valet självklart. Lika nöjda denna gång.
    Familjen Widén Läs mer

Matim A skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Bästa mäklaren jag någonsin mött! Kommer aldrig vilja ha någon annan. Läs mer

Tony G skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Sakkunnig och mkt tillmötesgående! Svarade snabbt pp frågor och gav utförliga svar, rekomenderas Läs mer

Dick F skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Vi hade en BRF i Sollentuna
    Under försäljningen var vi i vårt spanska hus. Robert fixade dock allt gällande fullmakter och konton, så allt löpte helt smärtfritt ändå👍 Läs mer

Kjell K skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Anlitade HusmanHagberg till en försäljning av vårt hus. Resultatet, vi är mer än nöjda.
    Både med slutpriset men framförallt mäklaren Roberts professionalism och kunnighet. Läs mer

Leif Folke L skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Sålt villa
    Bemötandet var mycket tillfredställnde
    Mina förväntningar uppföljdes mer än väl
    Jag är helt nöjd, men ämed råge med Robert. Läs mer

Daniel S skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Fick hjälp att sälja våran lägenhet. Trots att den var svår såld så gav aldrig mäklaren upp utan såg till att vi fick den såld till ett mycket bra pris. Trevlig mäklare som är mån om sina kunder! Vi är mycket nöjda. Läs mer

Agneta F skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Väldigt seriös och duktig mäklare, vi hade fullt förtroende för Robert och kan varmt rekommendera honom!
    Hela affären löpte på utomordentligt och vi kände oss väldigt trygga, alltid nåbar och kunnig! Gick noga igenom alla ekonomiska skeenden i affären, samt slutförande! Väldigt nöjda! Läs mer

Eva-Lena G skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Mycket nöjd med mäklaren på HusmanHagberg! Läs mer

Jessica L skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Vi har tagit hjälp av HusmanHagberg vid flera försäljningar och alltid varit lika nöjda. Den senaste försäljningen gällde en villa. Med
    sin breda kunskap och fina sätt att bemöta människor gick allt felfritt. Vi rekommenderar varmt HusmanHagberg. Läs mer

Tina S skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Kändes mycket tryggt o professionellt. Köpte min lgh o fick alltid bra raka svar på mina frågor. Är super nöjd med min lgh o trivs så bra. Läs mer

Kristoffer L skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Robert agerade proffesionellt rakt igenom hela affären när vi sålde vår villa.
    Trots en trög marknad visade Robert på en uthållighet och förståelse som vi är tacksamma för.
    Proffs Läs mer

Therese H skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Flexibel, tillgänglig och trevlig mäklare som hade fokus på rätt saker! Läs mer

Martin S skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Har både köpt och sålt via Robert och jag är 100% nöjd. Robert känns trygg, kunnig och seriös. Jag kommer med största sannolikhet anlita Robert framöver vid ev försäljning. Läs mer

Kjell F skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Jag sålde ett brf radhus och har
    använt HusmanHagberg tidigare och är supernöjd. Läs mer

Reza Z skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Sålde min 3a på 81 kvadrat i Sollentuna.
    Anlitade Robert på husmanhagberg.
    Under processen var han aktiv med visningar och spekulanter och genom detta starka genuina engagemang blev det mycket bra slutresultat för bägge köpare och säljare.
    Jag rekommenderar Robert som en kunnig och påläst samt driven mäklare. Läs mer

Gunnar L skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Sålt bostad
    Kan rekommendera Husman Hagberg i Sollentuna. Verkligen bra bemötande och proffisionella i sitt arbete. Läs mer
  • 2018-09-23

Robert N skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Köpt en lägenhet och allt sköttes mycket bra och professionellt av mäklaren. En sak var dock mindre bra och det försorsakade problem - dvs, parkeringsplatsen ingick inte som sades. Läs mer

Kungsvägen 26, 191 28 Sollentuna