Alla kategorier Mäklare Stockholms län Sollentuna HusmanHagberg HusmanHagberg Sollentuna

HusmanHagberg Sollentuna

Kung Agnes Väg 11, 191 28 Sollentuna — Visa karta

Här på HusmanHagbergs kontor i Sollentuna gör vi mäklare alltid vårt yttersta för att ta hand om dig och din affär på allra bästa sätt. Varje kund är unik för oss och vi anpassar oss efter varje situation - allt för att affären ska bli så lyckad som möjligt.

Vill du, så hjälper vi också till med bankkontakter, försäkringar och annat som kan underlätta affären. Bostäder är verkligen vår stora passion, vi brinner för vårt arbete, har bred kompetens och massor av erfarenhet att dela med oss av. Kontakta oss så får du veta mer!

Läs vad 3 kunder tycker om HusmanHagberg Sollentuna

• Martina J
    Martina J skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Jag köpte min lägenhet via Robert Nilsson och tyckte att det hela gick mycket professionellt till (inga fula spel som jag upplevt med andra mäklare under mitt letande...). Mycket trevlig och lätt att ha att göra med, rekommenderas varmt.
  • Thomas S
    Thomas S skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Rekommenderar varmt ifall det skulle bli aktuellt. Jag bor nuförtiden på Åland i Mariehamn. Ifall mina gamla grannar i Sollentuna skulle ringa till mig och fråga skulle jag utan tvekan rekommendera Anders Nilsson hos Husman Hagberg.
    Tack för att ni frågar.
  • kRISTIN s