Alla kategorier Mäklare Stockholms län Sollentuna HusmanHagberg HusmanHagberg Sollentuna

HusmanHagberg Sollentuna

Kungsvägen 26, 191 28 Sollentuna — Visa karta

Här på HusmanHagbergs kontor i Sollentuna gör vi mäklare alltid vårt yttersta för att ta hand om dig och din affär på allra bästa sätt. Varje kund är unik för oss och vi anpassar oss efter varje situation - allt för att affären ska bli så lyckad som möjligt.

Vill du, så hjälper vi också till med bankkontakter, försäkringar och annat som kan underlätta affären. Bostäder är verkligen vår stora passion, vi brinner för vårt arbete, har bred kompetens och massor av erfarenhet att dela med oss av. Kontakta oss så får du veta mer!

Läs vad 76 kunder tycker om HusmanHagberg Sollentuna

• Edouard S skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Snabb och väldigt effektiv alltså. Han är dessutom själv uppvuxen i Sollentuna och känner därför till området väldigt bra. Till skillnad från vissa andra mäklare i Sollentuna så svarar Ludwig alltid i telefonen. Som person märks det tydligen att han brinner för sitt jobb: ett stort entusiasm, en välutvecklad social kompetens och ett proffsigt bemötande. Men framförallt väldigt ärlig så att han skapar rätta förväntningar. För oss som säljare var det alltså väldigt lugnt och trevligt under hela försäljningsprocessen med Ludwig som mäklare. Rekommenderas varmt och vi ska definitiv ringa honom igen om vi säljer nästa gång!" Läs mer
  • Christoffer S
    Christoffer S skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Hade bestämt att vi skulle skriva avtal om köpt bostadsrätt dag 1 på kvällen, varpå själva kontraktskrivningen skulle ske dag 2 ett visst klockslag på em. Istället för att hålla detta, tog man in fler köpare som drev upp priset. Möjligen är detta spelets regler (för att det inte fanns en signatur på ett papper, men säljarna hade accepterat priset), men inget förtroende kvar här så jag kan inte rekommendera denna mäklare som drivs av girighet och opportunism. Säger en sak och gör sedan en annan. Ska det till någon förändring av fastighetsbranschen och mäklare så är det viktigt att vissa beteenden inte accepteras. Läs mer
    2018-10-17 HusmanHagberg Sollentuna svarar Christoffer S
    Hej Christoffer. Grattis till ditt köp av bostad och hoppas du trivs bra. Du erbjöds skriva avtal samma kväll och tackade nej, detta enligt vår smshistorik. Jag var då tydlig med att inget är klart innan avtal är skrivet. Det är korrekt att säljare erhöll flertalet högre bud dagen efter vilket jag som mäklare enligt Fastighetsmäklarlagen §8 ( mäklaren skall särskilt beakta uppdragsgivarens ekonomiska intressen ) redovisade till säljare varvid de valde att gå vidare med budgivning. Det är mycket få säljare som tackar nej till att få mer betalt. En fastighetsmäklare har ingen bestämmanderätt över det. Tänk dig in i säljares situation, hade du tackat nej till att få mer betalt?
    MVH JOHAN
    2018-10-17 Christoffer S svarar HusmanHagberg Sollentuna
    Att jag erbjöds skriva avtal stämmer absolut. Men inte det delgavs inte att flera köpare var på väg in. Varför ändra mitt beslut om att signera avtal till ett accepterat pris när det inte finns någon information som påvisar att denna överenskommelse ska brytas eller att det finns information som kan ändra mitt val? Hade ni delgett den information ni medvetet höll på hade det inte varit samma val jag hade ställts inför. Fullt medveten om att det är så här fastighetsbranschen fungerar, men det betyder inte att det accepteras eller är rätt. I det här fallet fick ert agerande en väldigt missnöjd kund då ni valde att agera utifrån ett egenintresse, vilket ni får leva med och se konsekvenserna av. Detta är inte personligt, men nånstans är inte detta en fungerande marknad och alla aktörer på marknad, mäklare i synnerhet, har ett väldigt stort ansvar. Ni har säkert följt alla lagar och regler till punkt och pricka, men som sagt det betyder inte att det är rätt och peka på säljarintresset påvisar för mig att det finns en avsaknad av en balans. För mig är det viktigt att markera det.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Rebecca G skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Personligt och proffesionellt bemötande. Läs mer
  • Thomas K skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    2:a på 56 kvm
    Alltid väl och snabbt informerad hela vägen.
    Kom alltid med goda råd, redo att bolla mina frågeställningar. Läs mer
  • Maya W skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Vi har köpt vår första lägenhet och är mycket nöjda med den mycket informativa och inkluderande processen. Vi har fått en mäklare vi kan lita på och som alltid svarar på våra frågor. Läs mer
  • Pekka R
    Pekka R skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Villa två plan med 3 lägenheter, totalt ca 260 kvm. Jag blev väldigt trevligt bemött av en seriös och synnerligen kompetent mäklare. Jag rekommenderar mäklaren å det allra starkaste. Jag ger betyg 5 av fem möjliga utan tvekan. Läs mer
  • Joakim S skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Vi har köpt en bostadsrättslägenhet i Sollentuna. Vi ringde och ”störde” mäklaren ganska sent en fredagskväll, men fick jättebra bemötande. Tack vare jättebra service och idogt arbete kunde vi och säljaren ses på mäklarkontoret tidigt dagen efter och skriva kontrakt. Läs mer
    2018-10-11 HusmanHagberg Sollentuna svarar Joakim S
    Hej Joakim!

Härligt att ni är nöjda som kunder. Ni är mer än välkomna att alltid störa mig. Hoppas ni kommer att trivas och ring om det skulle dyka upp något framöver.

//Johan Styrsvik, Sollentunas mest rekommenderade mäklare senaste året, enl Hittamäklare
  • Ronny G skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Rekommenderar verkligen Johan ! Läs mer
    2018-10-11 HusmanHagberg Sollentuna svarar Ronny G
    Stort tack för rekommendationen Ronny! Hoppas vi ses vid fler försäljningar!
    //Johan Styrsvik, Sollentunas mest rekommenderade mäklare senaste året.
  • Kent M
    Kent M skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Har sålt en 2-rumslägenhet i Sollentuna.

Mäklaren var mycket trevlig, tillgänglig och lyhörd, med ett starkt fokus på att kommunicera och hjälpa oss på alla möjliga sätt.

Första gången vi använde en mäklare - vi blev verkligen mycket positivt överraskade över mäklarens kundvänlighet och vilja att ge oss en optimal service.

Vi är mycket nöjda och kan på det varmaste rekommendera mäklaren Ludwig Brundin. Läs mer
  • Thomas K skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Sålde en bostadsrätt.

Mäklaren höll god kontakt hela tiden, satte tydligt "mål" från början, var oerhört lätt att ha att göra med, driven och målmedveten. Läs mer
  • Britt Monica L skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Sålt en villa.bemötandet var trevligt och förtroendegivande. Mina förväntningar uppfylldes.min första försäljning .jag var nöjd med den. Har fått bra hjälp och ett trevligt bemötande. Hälsn. Britt Lundell Läs mer
  • Jan L skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Jag har anlitat Robert Grahl vid flera tillfällen. Både då vi har sålt min mammas villa och nu senast hennes bostadsrätt. Jag har varit lika nöjd båda gångerna med hans sätt att hantera dessa affärer på ett proffesionellt och trevligt sätt. Jag rekommenderar andra att anlita Robert när de har behov av att sälja en bostad i Sollentuna. Läs mer
  • Johan skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Mycket hjälpsam gällande tips inför försäljningen samt bra löpande kommunikation genom hela affären. Jag är definitivt mycket nöjd som säljare, och jag fick intrycket av att köparna också kände sig nöjda när allt var sagt och gjort. Läs mer
  • Marie-Ann W skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Sålt kedjehus och lägenhet i Viby och Norrviken. Ansvarig mäklare var Robert Grahl. Han var kunnig, pålitlig och gav oss som säljare mycket tid för frågor och tips och råd. Kändes tryggt hela försäljningsprocessen. 100% nöjda med vårt val av mäklare. Vid försäljning nr 2 var valet självklart. Lika nöjda denna gång.
    Familjen Widén Läs mer
  • Matim A skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Bästa mäklaren jag någonsin mött! Kommer aldrig vilja ha någon annan. Läs mer
  • Tony G skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Sakkunnig och mkt tillmötesgående! Svarade snabbt pp frågor och gav utförliga svar, rekomenderas Läs mer
  • Dick F skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Vi hade en BRF i Sollentuna
    Under försäljningen var vi i vårt spanska hus. Robert fixade dock allt gällande fullmakter och konton, så allt löpte helt smärtfritt ändå👍 Läs mer
  • Kjell K skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Anlitade HusmanHagberg till en försäljning av vårt hus. Resultatet, vi är mer än nöjda.
    Både med slutpriset men framförallt mäklaren Roberts professionalism och kunnighet. Läs mer
  • Leif Folke L skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Sålt villa
    Bemötandet var mycket tillfredställnde
    Mina förväntningar uppföljdes mer än väl
    Jag är helt nöjd, men ämed råge med Robert. Läs mer
  • Daniel S skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Fick hjälp att sälja våran lägenhet. Trots att den var svår såld så gav aldrig mäklaren upp utan såg till att vi fick den såld till ett mycket bra pris. Trevlig mäklare som är mån om sina kunder! Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Agneta F skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Väldigt seriös och duktig mäklare, vi hade fullt förtroende för Robert och kan varmt rekommendera honom!
    Hela affären löpte på utomordentligt och vi kände oss väldigt trygga, alltid nåbar och kunnig! Gick noga igenom alla ekonomiska skeenden i affären, samt slutförande! Väldigt nöjda! Läs mer
  • Eva-Lena G skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Mycket nöjd med mäklaren på HusmanHagberg! Läs mer
  • Jessica L skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Vi har tagit hjälp av HusmanHagberg vid flera försäljningar och alltid varit lika nöjda. Den senaste försäljningen gällde en villa. Med
    sin breda kunskap och fina sätt att bemöta människor gick allt felfritt. Vi rekommenderar varmt HusmanHagberg. Läs mer
  • Tina S skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Kändes mycket tryggt o professionellt. Köpte min lgh o fick alltid bra raka svar på mina frågor. Är super nöjd med min lgh o trivs så bra. Läs mer
  • Kristoffer L skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Robert agerade proffesionellt rakt igenom hela affären när vi sålde vår villa.
    Trots en trög marknad visade Robert på en uthållighet och förståelse som vi är tacksamma för.
    Proffs Läs mer
  • Therese H skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Flexibel, tillgänglig och trevlig mäklare som hade fokus på rätt saker! Läs mer
  • Martin S skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Har både köpt och sålt via Robert och jag är 100% nöjd. Robert känns trygg, kunnig och seriös. Jag kommer med största sannolikhet anlita Robert framöver vid ev försäljning. Läs mer
  • Kjell F skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Jag sålde ett brf radhus och har
    använt HusmanHagberg tidigare och är supernöjd. Läs mer
  • Reza Z skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Sålde min 3a på 81 kvadrat i Sollentuna.
    Anlitade Robert på husmanhagberg.
    Under processen var han aktiv med visningar och spekulanter och genom detta starka genuina engagemang blev det mycket bra slutresultat för bägge köpare och säljare.
    Jag rekommenderar Robert som en kunnig och påläst samt driven mäklare. Läs mer
  • Gunnar L skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Sålt bostad
    Kan rekommendera Husman Hagberg i Sollentuna. Verkligen bra bemötande och proffisionella i sitt arbete. Läs mer
  • Robert N skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Köpt en lägenhet och allt sköttes mycket bra och professionellt av mäklaren. En sak var dock mindre bra och det försorsakade problem - dvs, parkeringsplatsen ingick inte som sades. Läs mer
  • Victoria S skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Jag köpte en lägenhet. Mäkleren hjälpte till att diskutera priset, hjälpte till att underteckna kontraktet på en bekväm tid och klargjorde detaljer om kontrakt på engelska. Jag uppskattar hans hjälp. Läs mer
  • Mikael Å skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Långsam med återkoppling och dåligt med information runt köpet Läs mer
  • Jessica A skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Sålde bostadsrättslägenhet med uteplats. Alla kontakter med mäklaren gick smidigt. Läs mer
  • Matilda T skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Jag är jättenöjd med vår mäklare Aria. Han fick vår lägenhet såld fort och till det pris vi behövde för att få hela vår bostadsaffär att gå ihop. Han var behjälplig, tillgänglig och engagerad. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Jenny S skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Minsta möjliga insatts av mäklaren. Läs mer
  • Alexander L skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Vi är mycket nöjda med vårt val av mäklare! Kunnig, proffsig och tillmötesgående. Jag kan varmt rekommendera denna mäklare.

Vi såle vår villa i Sollentuna och hamnade tyvärr ute med huset, precis efter det att nya amorteringskraven gick igenom. Det tog längre tid än väntat men vår mäklare var toppen! Läs mer
  • Ronny S skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    En villa i Sollentuna. En arrogant okunnig mäklare som man borde dra in licensen för. Kommer aldrig använda eller rekommendera HH någonsin. Läs mer
  • Fredrik E skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Sålde min lägenhet. Fick ett väldigt professionellt och bra bemötande. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Wessel v skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Ludwig Brundin lyckades sälja vår lägenhet på toppen av Edsberg inom några dagar efter annonseringen för ett pris som var väl över utgångspriset. Snabb och väldigt effektiv alltså. Han är dessutom själv uppvuxen i Sollentuna och känner därför till området väldigt bra. Till skillnad från vissa andra mäklare i Sollentuna så svarar Ludwig alltid i telefonen. Som person märks det tydligen att han brinner för sitt jobb: ett stort entusiasm, en välutvecklad social kompetens och ett proffsigt bemötande. Men framförallt väldigt ärlig så att han skapar rätta förväntningar. För oss som säljare var det alltså väldigt lugnt och trevligt under hela försäljningsprocessen med Ludwig som mäklare. Rekommenderas varmt och vi ska definitiv ringa honom igen om vi säljer nästa gång! Läs mer
    2018-09-25 HusmanHagberg Sollentuna svarar Wessel v
    Stort tack själv för ert förtroende och hoppas ni trivs bra med er nya bostad. Tveka inte på att kontakta mig vid ev funderingar kring ert nya boende. Finns alltid här för att hjälpa er!

Bästa Hälsningar
    Ludwig Brundin
  • Reza A
    Reza A skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    I have bought an apartment in Sollentuna in mid April.

The broker was not responsible after signing the contract. He did not answer my SMS, he was absent in the key-hand-over session and did not provide the practical information regarding the transfer of the apartment.

All in all, he was working fine up to the point that the contract was signed, after that zero responsibility! Läs mer
  • Zerdesht S
    Zerdesht S skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Johan Styrsvik hjälpte mig med att sälja min bostad:
    Han är en mäklare som verkligen gillar sitt jobb och det märks på han genom hela processen!
    Engagerad, serviceinriktad, nogrann och tydlig i kommunikationen.
    Han gjorde ett fantastiskt jobb för min försäljning och jag är super nöjd med hans insats.
    Jag kommer definitivt anlita han även för mina kommande bostadsaffärer! Läs mer
  • Mikael H skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    De är superproffsiga och duktiga. Det är tryggt att anlita dem. Läs mer
  • Tina Fateme S skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Köpt lgh i Sollentuna. Trevlig och seriös. Läs mer
  • fredrik y skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Otroligt duktig och trevlig mäklare. Kompetent på området och inger förtroende. Läs mer
  • Anna H skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Köpte en villa. Mäklaren var väldigt trevlig och svarade på alla frågor. Väldigt bra tillgänglighet. Återkommer som lovat. Förväntar mig en kunnig mäklare som kan ge svar på de frågor man har och här tyckte jag att det fungerade väldigt bra. Läs mer
  • magnus s
    magnus s skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Jag har använt mig av Robert från Husman Hagberg Sollentuna i fyra omgångar. Mycket professionell, sympatisk och metodisk mäklare.

Skulle inte tveka att använda Robert när det väl blir dags för nästa försäljning. Dock lär det inte bli än på ett tag :)

Ps. Fick mycket bra utfall vid samtliga försäljningar! Läs mer
  • Ahmad I skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Jag skulle sälja min 2:a på 43 kvm i Barkarbystaden. Anlitade Johan Styrsvik för detta uppdrag. Då bostadsmarknaden fallit som den gjort så hoppades jag bara på att kunna få tillbaka det jag själv lagt ut för lägenheten.
    Johan ordnade detta utan problem. Jag kände mig lugn från dag 1. En otroligt duktig och professionell mäklare!
    Skulle inte tveka en sekund på att rekommendera Johan Styrsvik och kommer absolut anlita honom i framtiden vid behov! Läs mer
  • Wu Chan L
    Wu Chan L skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    Sålt ett radhus och både visning och allt gick bra det ända man kunde säga nått om var väl att vi inte visste att vår mäklare skulle resa bort under visnings veckan men allt sköttes utan problem. Läs mer
  • Leif O skrev om HusmanHagberg Sollentuna
    sålt villa i sollentuna
    Bra bemötande
    förväntning va ett högre pris vilket då inte blev fallet Läs mer

Kungsvägen 26, 191 28 Sollentuna