Torbjörn Johansson är mäklare på HusmanHagberg Sollentuna

Torbjörn Johansson har varit registrerad mäklare sedan 1994-07. Torbjörn Johansson har haft 6 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 83% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-10 - 2022-04

Läs vad 96 Läs vad Torbjörn Johansson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Sollentuna
    • Tureberg
    2022-03-28 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, lätt att nå och att få kontakt med🙂
    Hej Eva!
    Tack så mycket för det fina omdömet och roligt att ni tycker att det har gått bra med ert köp.. Jag önskar er lycka till med lägenheten. Har ni frågor så är ni alltid välkomna att återkomma.
    Allt gott hälsar Torbjörn Johansson
    Torbjörn Johansson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Sollentuna
    • Kärrdal
    2022-02-11 Verifierad kund
    Torbjörn Johansson på HusmanHagberg i Sollentuna gjorde verkligen allt för att lyckas med vår försäljning. Mycket kompetent mäklare.
    Hej Mikael!
    Jag hoppas att allt är bra med er. Så roligt att se att ni är nöjda med min tjänst. Det har varit ett nöje att få hjälpa till med affären. Ni är välkomna att återkomma om ni behöver hjälp med den kommande deklarationen. Ha det gott hälsar Torbjörn Johansson
    • Tureberg
    2022-02-04 Verifierad kund
    Mycket lyhörd och duktig mäklare som gör sitt bästa tills du blir nöjd. Han engagerade sig väldigt mycket hela vägen tills affären var klart. Han får 10/10 av mig. 5 stjärnor till honom!
    Hej Zainab!
    Stort tack för att du har lämnat ett så fint omdöme om mitt jobb i samband med att du har köpt lägenhet. Det är alltid lika roligt att ha nöjda kunder. Ha det gott så hörs vi inför din inflyttning.
    Med vänlig hälsning
    'Torbjörn Johansson
  • sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Järfälla
    2021-03-24 Verifierad kund
    Lugn trygg och metodisk sålt 2 hus åt mig hittar rätt kunder
    • Barkarbystaden
    2021-03-01 Verifierad kund
    Köpt min första bostad med Torbjörn som mäklare.
    Han svarar snabbt på meddelanden och ger informationsrika svar.
    Hej Stephanie!
    Grattis till din nya lägenhet och tack för ditt fina omdöme och roligt att du känner dig nöjd med din första bostadsaffär. Vi hörs igen inför det kommande tillträdet.
    Allt gott hälsar Torbjörn Johansson
    • Kallhäll
    2021-01-04 Verifierad kund
    Mycket professionell och lyhörd mäklare som starkt rekommenderas.
    Hej!
    God fortsättning på det nya året.
    Ett stort tack för att du har lämnat ett så fint omdöme om mig som mäklare och roligt att ni är nöjda. Jag önskar lycka till med lägenheten och ni är välkomna att återkomma om ni har några frågor eller funderingar. Ha det gott hälsar
  • köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Järfälla
    2020-12-24 Verifierad kund
    Torbjörn en utmärkt mäklare som gör sitt jobb med trevliga sätt och vänliga känslor!
    Hej!
    Tack Robar för ditt fina omdöme och roligt att ni känner er nöjda med husköpet. Det är alltid lika roligt att våra kunder uppskattar vår tjänst och känner sig nöjda.
    Jag önskar er ett Gott Nytt och lyckosamt År, och på återhörande inför tillträdesdagen
  • sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Järfälla
    • Viksjö
    2020-11-24 Verifierad kund
    Torbjörn har varit öppen och trevlig och personlig genom hela försäljnings processen. Ingett stort förtroende och stöttat på ett väldigt positivt sätt när vi ibland känt att det är lite tugnt att röja och få tillräcklig ordning inför visning/försäljning.
    Hej!
    Ett stort tack för era fina ord om mig som mäklare och min tjänst och för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen. Det är alltid lika roligt att höra att mina kunder känner sig nöjda med affären. Ha det gott och på återhörande inför tillträdet i början av nästa år.
    Med vänlig hälsning
  • köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Järfälla
    • Viksjö
    2020-11-23 Verifierad kund
    Mäklaren hade bra lokalkännedom, han var påläst om själva fastigheten och kunde svara på samtliga frågor som vi hade. Han hade även tips om vad man kunde göra med fastigheten i form av renoveringar och dylik.
    Hej Roberth!
    Stort tack för att ni tog er tid att lämna ert omdöme och så roligt att ni känner er nöjda med ert köp och min tjänst.
    Vi håller kontakten och hörs igen inför det stundande tillträdet.
    Ha det gott hälsar Torbjörn Johansson
    2020-10-27 Verifierad kund
    We bought an apartment in Kvarnvägen, Järfälla in October 2020. Torbjörn was very professional and smoothly co-ordinated the whole process between us and the seller. He always answered our queries as soon as possible. We're very satisfied and would definitely recommend him.
    Hi Soni and Rohit!
    I hope everything is fine with you. Thank you so much for your opinion and kind words about my work and I am glad to hear that you are satisfied. We will keep in touch before you moving in. I wish you a great day and best regards! Torbjörn Johansson