Torbjörn Johansson

Torbjörn Johansson

Torbjörn Johansson är mäklare på HusmanHagberg Sollentuna

Torbjörn Johansson har varit registrerad mäklare sedan 1994-07. Torbjörn Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-02 och har fått 131 omdömen med ett betyg på 4.8. Torbjörn Johansson har haft 45 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

131 omdömen om Torbjörn Johansson

Sedan starten hos Reco 2021
Fatemeh M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Sollentuna
Rotsunda

Jag tycker att han är professionell i sitt jobb och är tydligt med båda köpare och säljare . Det tycker jag också att han visar vägen till båda för att veta nackdelar och fördelar för köpet .

Pia B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Sollentuna
Tureberg

Torbjörn har lett mig genom hela min försäljning och hållit mig uppdaterad om sllt som hänt. Jag rekommenderar honom starkt när du behöver professionell hjälp med din husförsäljning.

Dan Erik S
Häggvik

Kunnig om området, professionell mot besökare och ställer alltid upp

Anette Z
Häggvik

Torbjörn har gjort sitt yttersta för att hjälpa oss med vår lägenhetsförsäljning. I en tuff period på bostadsmarknaden har han verkligen vänt ut och in på sig själv för att få lägenheten såld. Vi har även tidigare sålt fastighet genom HusmanHagberg och kan varmt rekommendera dem och Torbjörn.

Natnael G

Bra service och lyhörd som mäklare.

Anette N

Ett professionellt bemötande. De levde upp till alla de förväntningar som jag hade. Lyhlrda, snabb hjälp och ett bra och tydligt arbete i kommunikationen.

Svar från Torbjörn Johansson

Hej Anette! Vad roligt att och mycket uppskattat att du känner dig nöjd med ditt lägenhetsköp och vår mäklartjänst. Vi önskar dig ett stort lycka till med din nya lägenhet och att du får en fin sommar. Ha det gott hälsar Torbjörn Johansson

Rebecca N
Tureberg

Bra och förtroendeingivande. Snabb återkoppling, flexibel och trovärdig

Svar från Torbjörn Johansson

Hej Rebecca! Jag hoppas att allt är fint med dig. Ett super tack för att du har vänligheten att lämna ett så fint omdömet. Nöjda kunder betyder allt! Lycka till med nya lägenheten och ha en fin sommar. Mvh Torbjörn Johansson

Hossein S

Riktigt bra bemötande Torbjörn kan sitt jobb 👍

Svar från Torbjörn Johansson

Hej! Tack för ditt positiva och vänliga omdöme. Nöjet att få hjälpa dig med din försäljning har varit på min sida. Må så gott så hörs och ses vi igen. Bästa hälsningar Torbjörn Johansson

Richard A
Sollentuna Centrum

Mycket bra mäklare, tillgänglig och bra kommunikation. Rekommenderas starkt

Svar från Torbjörn Johansson

Hej Richard! Tack för att du tog dig tid lämna ett så fint omdöme här på Reco.se och att jag fick förtroendet att få hjälpa till med din försäljning. Nöjda kunder är alltid lika uppskattat. Vi hörs igen inför tillträdesdagen. Ha det gott hälsar Torbjörn Johansson

Amanda J
Tureberg

Smidig och tydlig kommunikation! Trevligt bemötande och tillmötesgående.

Svar från Torbjörn Johansson

Hej Amanda! Ett stort tack själva för ett trevligt samarbete och roligt att ni hitta ert framtida hem genom mig. Lycka till med nya lägenheten och ha det så bra. Allt gott hälsar Torbjörn Johansson