Mäklarringen Sollentuna

Snittbetyg
4.9
Ring 08-631 90 60 Dela

Om företaget

Välkommen till Mäklarringen Sollentuna - din pålitliga partner för bostadsaffärer i Sollentuna med omnejd. Vi är inte bara mäklare, vi är dina personliga guider till en smidig och trygg affär. Med vår lokala expertis och engagemang strävar vi alltid efter att överträffa dina förväntningar. Vi förstår att en bostadsaffär handlar...

59 omdömen om Mäklarringen Sollentuna

Sedan starten hos Reco 2023

Visar 59 omdömen med 4.9 i snittbetyg
Susan T
Tensta

Bästa mäklaren. 10/10 Är jätte nöjd med hans arbete, så professionell och kunnig. Rekommenderas starkt

Natalie S
Kista

Lyhörd, engagerad och kompetent! En mäklare jag varmt kan rekommendera. Mötte honom då vi köpte hus i Sollentuna, han var så otroligt duktig att det var självklart att han skulle sälja vår lägenhet i Kista. Hans engagemang utmärker sig! Jag är otroligt nöjd!

Natalie S
Edsängen

Arash är en mäklare som skapar förtroende genom att vara lyhörd och förstå mig som köpare. Han förstod sig på mig som köpare genom att intressera sig till det som jag ansåg vara viktigt. Jag uppskattade verkligen hans engagemang och professionalism. Jag var så nöjd med honom som säljare att det var en självklarhet att han skulle vara mäklaren till min bostad. Kan varmt rekommendera honom som mäklare!

Jouni K
Edsängen

Hårt jobbade och svarar alltid i telefon.

Ingrid J
Bergshamra

Jättetrevlig, ärlig och proffesionell mäklare. Rekommenderar Arash starkt!

Carina Maria K
Edsängen

Arash har varit den perfekta mäklaren för oss! Både vid köpet av vår nya bostad och försäljningen av vår nuvarande bostad. Han svarar alltid direkt på våra frågor och funderingar, trots kvällstid och helg. Som sagt, bästa mäklaren enligt vår bedömning 😀😀😀

Yosef G
Edsängen

Första gången vi träffade Arash var på visning till huset vi köpte, där han var mäklaren. Väldigt bra bemötande och bra service fick vi som köpare, vi fick det lilla extra som man i andra fall kan sakna. Och det är anledningen till att vi valde honom som mäklare till att sälja vår lägenhet. Sälj processen gick betydligt snabbare än vad vi tänkt oss i och med marknaden. Han var alltid tillgänglig, hade sin egna idéer om hur vi kan gå tillväga på bästa sätt men var alltid lyhörd till våra idéer och tankar. Vi ger våra...

Prasoon K
Kista

Arash has been wonderful and of great help. He has been reachable and advised us at each step.

Birgitta B
Bergshamra

Arash bemötte mig på ett mycket proffsigt och vänligt sätt. Jag är otroligt nöjd och kan varmt rekommendera Arash.

Ivan D
Häggvik

Arash var från dag 1 otroligt engegerad och hjälpsam, jag förklarade att jag försökt sälja min bostad en gång tidigare men utan lycka. Efter ett möte med Arash och några samtal senare så hade Arash lagt fram flera alternativ, något som kändes hopplöst blev på bara några veckor verklighet och jag fick bostaden såld. Engegerad, hjälpsam, tillmötesgående, full av energi och bara det bästa. Stort STORT tack.

Rian B
Vällingby Centrum

En otroligt proffsig och kompetent mäklare som tog sig an försäljningen av min bostad. Mycket tacksam för det engagemang han visade igenom hela försäljningsprocessen från start till mål. Rekommenderar varmt honom till dig som vill göra affär i en tuff marknad. Arash ger inte upp förens du är nöjd!

Pontus G
Duvbo

Arash var ett fantastiskt stöd genom hela försäljningen. Bra uppskattning och bra förslag på genomförande samtidigt som han verkligen lyssnade på våra idéer och behov och anpassade processen därefter. Väldigt tillgänglig och blev en mycket snabb och smidig försäljning till rätt pris vilket jag inte tror hade varit möjligt med en annan mäklare. Rekommenderar varmt!

Milad A
Duvbo

Bra kommunikation och genomgående smidig kontakt med snabba svar, precis vad man vill ha av en mäklare. Tack Arash!

Shehani Vanessa D
Tureberg

Arash är helt klart den bästa mäklaren jag haft att göra med, lättillgänglig, positiv och lyhörd! Han är snabb med att återkoppla och jag kommer använda mig av honom igen även om han inte brukar sälja i denna kommun. En visning och lägenheten blev såld samma kväll! Stort tack!

Ann-britt S
Tureberg

En otroligt proffsig och kompetent mäklare som tog sig an försäljningen av min bostad. Mycket tacksam för det engagemang han visade igenom hela försäljningsprocessen från start till mål. Rekommenderar varmt honom till dig som vill göra en snabb och smidig affär.

Gabriel K
Sjöberg

Exceptionellt bra mäklare som gjorde processen enkel och tydlig.

Joachim Christer A
Norrviken

Vi rekommenderar Arash varmt till alla som vill sälja sin fastighet. Han fanns alltid tillgänglig för oss under hela försäljningen, bemötte oss alltid med vänlighet och ett leende och höll oss ständigt uppdaterade om allt som hände i processen, precis som vi önskat och efterfrågat vid vårt första möte. När nya bilder behövdes till annonsen löste han det snabbt och smidigt med sin fotograf och ett extra plus är att Arash även hjälpte till med att ex. vattna blommorna och hålla huset i fint skick inför visningar vilket...

Carina Maria K
Norrviken

Arash är en helt grym mäklare. Han är otroligt proffsig i sin roll och vi kände oss trygga hela vägen från visning till kontrakt skrivning.

Mikaela L
NÄSBY PARK

Professionell, mäklare med fantastiskt bemötande och väldigt trevlig. Levde verkligen upp till förväntningarna och däröver!

Gabriel K
NÄSBY PARK

Första gången jag säljer lägenhet och Arash hjälpte mig med alla olika steg från dag ett samt så blev jag nöjd med resultatet.

Anton Michael L
Sjöberg

En engagerad mäklare med hjärtat på rätt ställe. Tålmodig, omtänksam och lyhörd. En stark rekommendation från oss!

Nezameddin L
Sjöberg

Supertrevlig och duktig mäklare som kan kontaktas när som helst.

Kirsti Mirjami M
Råcksta

Vi upplevde ett trevligt, lugnt och tryggt bemötande av Arash. Han var alltid tillgänglig och snabb med återkopplingar. Vi är väldigt nöjda med Arash och kommer att anlita honom i framtida bostadsaffärer. Vi rekommenderar Arash varmt!

Farkhan J
Edsängen

Arash Jamie är en mäklare i en klass för sig. Hans oöverträffliga kompetens och engagemang har inte bara hjälpt oss att sälja vår bostad smidigt utan också att hitta mitt drömboende. Arash är en mästare av sitt yrke, och hans förmåga att navigera genom komplexa processer och förhandla för de bästa villkoren är enastående. Han är mer än en mäklare; han är en partner och vän som alltid sätter sina kunders intressen främst. Om du letar efter en vinnare, så är Arash Jamie svaret. Han har levererat resultat som överträffar...

Dan Å
Midsommarkransen

Min upplevelse av Arash är dunderbra! Han var alltid tillgänglig för att svara på frågor och bolla funderingar. Han var rak och tydlig i komminikationen vilket vi verkligen uppskattar och värderar högt. Jag rekommenderar Arash starkt och hoppas kunna ta hjälp av honom i framtiden vid försälning och köp.

Rebecka R
Midsommarkransen

Vi sålde med Arash och köpte även vår nästa lägenhet med honom. Vi är otroligt nöjda med honom, som vi tidigare skrivit kommer vi fortsätta att sälja med honom då vi inte tror att det finns någon som kommer göra oss så pass nöjd som han gjort! Eloge till hans förhandlingsförmåga både när man säljer och köper!

Sara C
Hallonbergen

Jag är mycket nöjd med honom och kommer att rekommendera den till alla. Det mycket bra jobbat!

Sophia S
Edsängen

En fantastisk upplevelse med Arash, Han är en som kombinerar professionalism, kunskap och en personlig touch för att göra hela processen smidig och givande. Arash lyssnar uppmärksamt på dina behov och önskemål, ger klok rådgivning och är engagerad i att hitta den perfekta fastigheten för dig. Dessutom håller Arash dig informerad under hela processen och gör allt för att säkerställa att du är nöjd med ditt val. Jag rekommenderar starkt Arash som din mäklare för en stressfri och positiv fastighetsupplevelse!

Stefan C
Hallonbergen

Arash är väldigt snäll, han svarade snabbt på samtal, alla rekommendationer för honom.

Klas Å
Tureberg

Trevlig, öppen, lätt att arbeta med, ärlig

Håkan E
Tureberg

Arash är mycket kunnig både på bostads produktion och renoverade objekt. Lyssnar verkligen på ens behov och ger sund råd och kreativa lösningar. Fantastisk service och support genom hela processen. Rekommenderas starkt!!!

Lena E
Tureberg

Mkt trevlig och serviceinriktad mäklare. Om ngt kan bli bättre så kanske det är bilderna i broschyren som inte gav lägenheten tillräcklig rättvisa. Detta blev dock kanske till en fördel för oss som köpare.

Mohammad Ali Ahmad T
Hallonbergen

Arash Jamie är en förtroendeingivande, ärlig och seriös mäklare. Han återkopplar, håller sitt ord och fick oss som säljare känna oss trygga under hela processen. han är dessutom väldigt rolig och härlig 😁 grym helt enkelt!!

Sofia S
Midsommarkransen

Otroligt bra! Sympatisk, trevlig och skicklig!

Leif Tomas H
Midsommarkransen

Trevlig och väl genomförd försäljning

Gustav H
Midsommarkransen

Vi kontaktade Arash tidigare i vår med planen att sälja efter sommaren med en utflytt så nära årsskiftet som möjligt. Arash presenterade sin plan och vi följde den till punkt och pricka. Säljet gick hur smärtfritt som helst! Under hela processen har Arash varit kommunikativ och tillmötesgående mot våra önskemål. Jag har verkligen inget att klaga på. Tack Arash!

Bereket A
Kvarnskogen

Vi är väldigt nöjda med Arash som mäklare. Arash är väldigt duktig, trevlig, professionell, alltid tillgänglig och har stor kunskap. Vill varmt rekommendera Arash till alla som går i säljtankar.

Linda F
Kärrdal

Arash hjälpte mig in i det sista under en tuff period där något som såg omöjligt ut blev möjligt! Tusen tack för ditt hårda slit och din viljestyrka att få min lägenhet såld när det kändes mer eller mindre hopplöst!

Medina M
Kista Ärvinge

Första gången jag anlitat mäklare och efter rekommendationer föll valet på Arash. Arash är proffsig, kunnig och håller dig uppdaterad hela tiden. Han är otroligt behjälplig i varje steg av processen och jag kan varmt rekommendera honom som mäklare. Jag har känt mig trygg med att ha Arash, han sätter alltid kunden i första hand. Stort tack Arash för all hjälp!

Mikal T
Kvarnskogen

Mycket trevligt bemötande Snabb och Alltid tillgänglig Bra säljare

Martin S
Stocksund

Finns ingen mer skarp och vass mäklare, kunde inte vara nöjdare med mitt val.. Haft med flertal andra att göra med, kommer aldrig behöva tänka på att ha bra mäklare framgent!

Victor Å
Stocksund

Arash var mycket hjälpsam och tillmötesgående under hela köpprocessen. Snabba svar och en fantastisk förståelse för oss som köpare.

Julia B
Stocksund

Arash hjälpte oss till det smidigaste bostadsköpet jag varit med om! Höll oss uppdaterade och var otroligt hjälpsam och så trevlig. Ett rent nöje har det varit för min annars oroliga själ… :)

Genet A
Edsberg

Arash är en grym mäklare som man kan lita på över 100% . Ett bra bemedlade med mycket kunskap.. Vi hade väldigt svår att sälja med en annan mäklare men sedan när jag vände mig till Mäklarringen då sålde han på fantastisk sätt som man kan tror knappt otroligt han gjorde ett fint jobb till mig . Tack så jättemycket Arash och Mäklarringen 🌹🙏🏼

Antonio Javier N
Centrala Sollentuna

Arash was really transparent and supportive with us since the first contact. We felt really confident going through the process of buying our first apartment. I would really recommend Arash for any of your real state transactions.

Ulf Kristian W
Centrala Sollentuna

Arash är aktiv, kunnig och återkopplande! Kommunikationen med Arash är direkt och utan krusiduller. Du får det Arash lovar!

Stefan T
Midsommarkransen

Arash gav professionell service både under och efter försäljningen. Han hade ett trevligt och tryggt bemötande och höll det han lovade mellan samtalen.

Viktor G
Kärrdal

Professionell, omhändertagande och trygg mäklare. Kommer definitivt att anlita Arash när jag behöver sälja min bostad.

Emilie K
Centrala Sollentuna

Kan inte annat än rekommendera Arash. Han är otroligt kunnig om processen och guidar en genom beslutet så att det känns tryggt att sälja. Han gör även det lilla extra, till exempel hjälpte han mig även i processer relaterat till att köpa ny lägenhet och lånelöfte genom att bidra med kontakter och kunskap. Han är bra på att känna av vad personen behöver från honom och gör sitt bästa för att uppnå resultat. Bemötandet har också alltid varit snabbt och vänligt. Han anpassar sig utefter ens livssituation och mående. Processen...

Abhishek K
Edsängen

He is very good and always helped me in every sort of issues, questions or anything. I would prefer him in case of in future apartment selling or buying.

Filtrera omdömen