Alla kategorier Mäklare Stockholms län Nacka Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden

Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden

Saltsjöbadsvägen 18, 131 50 Saltsjö-duvnäs — Visa karta

Att välja mäklare till sin livs största affär ska vara enkelt!

Välkommen till oss på Mäklarringen Nacka, belägna i Saltsjö-Duvnäs stationshus. Hos oss finner du erfarna och trygga mäklare med hög lokalkännedom inom hela kommunen innefattande Nacka, Saltsjöbaden, Saltsjö-Boo, Saltsjö-Duvnäs och Älta.

Vi är den högst rekommenderade mäklarbyrån i Nacka vilket ger oss ett tydligt kvitto på att vårt genuina engagemang leder till lyckade försäljningar med nöjda säljare och köpare!

Våra mäklare, som älskar sina jobb, levererar genomgående hög kvalitet med kundanpassade lösningar och hjälper säljare och köpare på allra bästa sätt genom hela försäljningen eller köpet av en ny bostad. Vårt resultatfokuserade arbetssätt bygger på många års erfarenhet av sålda lägenheter, hus, fritidshus och tomter i Nacka, Saltsjöbaden, Saltsjö-Boo, Saltsjö-Duvnäs och Älta.

Vi har under de senaste åren haft nöjet att få hjälpa många familjer att hitta ett nytt hem. Vi hjälpte lika många säljare att få ut bästa möjliga pris för sin bostad. Detta handlar vårt arbete om – att hjälpa människor att hitta nya hem, både säljare och köpare! Vi på Mäklarringen Nacka är din mäklare för livets alla hem och vår värdegrund är ”hjärta och resultat” där du som nöjd kund rekommenderar oss till vänner och bekanta och som kommer tillbaka när det är dags att byta bostad igen.

Välkommen att göra ditt livs affär tillsammans med oss på Mäklarringen Nacka!

Läs vad 212 kunder tycker om Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden

• 2019-03-04

Alireza L skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Väl bemötande och engagerad mäklare. Snabbt på besvara och motta bud. Avtal skrivning gick snabb och bra. Läs mer
    2019-03-06 Marielle H svarar Alireza L
    Tack Alireza för din fina reco! Ja det är roligt när allt flyter på bra och snabba beslut tas. Vi hörs i dagarna!
  • 2019-02-27

Anna Ö skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Har köpt en nyproduktionslägenhet.

På ett bra sätt, var trevlig o tydlig. Lite "på" till en början.

Förväntningarna var att mäklaren skulle vara proffsig o tydlig o det levde hon upp till.

Från start till början flöt allt på bra. Mäklaren var snabb på att svara på mail, vilket var mycket uppskattat.
    Glad o trevlig. Läs mer
    2019-03-06 Marielle H svarar Anna Ö
    Anna, stort tack för din rekommendation! Det är ju jätteroligt att göra affärer och då superkul när allt flyter på bra och ni som kunder känner er väl omhändertagna. Vi hörs snart igen. Ha det fint så länge!
  • 2019-02-26

Martin I skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Köpte en villa av Marielle och blev genom hela processen proffsigt och kunnigt bemött. Läs mer
    2019-03-06 Marielle H svarar Martin I
    Martin, stort tack för du har tagit dig tid att skriva en fin rekommendation om mig. Viktigt att man som köpare känner sig väl bemött. Ta hand om er så hörs vi snart igen!
  • 2019-02-20

Inyang E skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie sålde min lägenhet till ett bra pris på en skakig marknad. Han är en trygg och stabil mäklare som genomförde försäljningen på ett föredömligt sätt. Öppen, rak, trevlig och lyhörd i sin kommunikation vilket gav mig som säljare stor tillit till hela säljprocessen.
    Jag är supernöjd!

Inyang E Bergenstråle Läs mer
  • 2019-02-19

Tomas K skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Nacka/Saltängen 3:a 60-70kvm

Jag valde att kontakta 8-10 av de största mäklar-byråerna i Nacka, en av dessa var Tommies Byrå. Tommie hade i det första mötet ett överlägset lugnt och stabilt bemötande, helt utan säljstress.

I en väldigt trög marknad, där det varit en hel del intressenter men väldigt få bud har Tommie varit en trygghet och en klippa för mig som säljare att hålla fast vid. Eftersom vi haft ett sista försäljningsdatum som stressat har Tommies naturliga personlighet varit guld värd. Tommie har aldrig lovat för mycket eller gett sken av mer än det vi kunnat förvänta oss.

Utöver hur min försäljning sett ut är Tommie Tiberg mycket professionell inför och vid försäljning, han är snabb, trevlig, informerade och ärlig.

Jag valde Tommie mycket för att jag ville att min köpare skulle känna sig trygg och positiv... Jag är säker på att Tommie har gjort oss båda väldigt nöjda.

Tack Tommie! Läs mer
  • Hans B

2019-02-19

Hans B skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Jag har investerat i min första fastighet (en lgh) och var lite nervös.
    Marielle Andersson gav mig ett professionellt bemötande genom hela processen och hade svar på alla mina frågor. Utöver det var hon alltid tillgänglig och snabb på att återkoppla! Tack Marielle. Läs mer
    2019-02-22 Marielle H svarar Hans B
    Hans. Vad roligt att höra. Stort tack för din rekommendation så hörs vi snart igen.
    Mvh, Marielle
  • 2019-02-14

Kristoffer D skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Han var ett bra stöd och bollplank när jag ska skulle sälja min lägenhet i en period när det var svårt att sälja. Han gav aldrig upp och kom med idéer. Läs mer
  • Aydin A

2019-02-11

Aydin A skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Mycket bra jobb, vi ar sa nojda med henne. Läs mer
    2019-02-22 Marielle H svarar Aydin A
    Tack Aydin ! Det var lika roligt denna gång som förra. Hoppas ni trivs bra i er nya bostad. Mvh, Marielle
  • 2019-01-27

Johanna Setterblad skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Jag anlitade Marielle som mäklare för försäljning av mitt parhus. Marielle har varit mycket hjälpsam och proffsig genom hela processen och jag är mycket nöjd. Jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2019-01-28 Marielle H svarar Johanna Setterblad
    Tack Johanna för förtroendet och din fina rekommendation! Vi hörs snart igen.
  • Marianne R

2019-01-24

Marianne R skrev om Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Jag köpte radhus av Marielle. Hon var snabb, ärlig och informativ. Enkel att ha att göra med.
    Rekommenderas! Läs mer
    2019-01-28 Marielle H svarar Marianne R
    Tack Marianne för din reco.! Du var likadan och då löper allt på så fint vid en försäljning. Vi hörs snart igen!
  • Nour E

2019-01-21

Nour E skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Jag köpte en nyproduktion av Marielle efter att jag såg annonsen och kontaktade henne på blocket. Hon var jätte informativ och svarade snabbt på alla frågar som jag hade. Hennes professionelitet ledde snabbt till en affär och jag är jätte nöjd. Skulle gärna rekommendera Marielle. Läs mer
    2019-01-28 Marielle H svarar Nour E
    Stort tack Nour för denna fina reco. Jag håller dig uppdaterad om bygget så kommer inflytten och hemflytten för dig snabbare än man tror.
  • Ulla A

2019-01-14

Ulla A skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie är förtroendeingivande och trevlig, kunnig och nogrann i alla led. Han är bra på att informera så att inga missförstånd uppstår och han är ärlig. Det går också lätt att nå honom.
    Vi vill därför varmt rekommendera Tommie.
    Ulla A och Bert H. Läs mer
  • 2019-01-08

Annelie D skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Är mycket nöjd med mitt val av mäklare för försäljningen av lägenheten. Det var lätt och enkelt val att välja Tommie Tiberg som mäklare då han är tydlig, hjälpsam och mycket kunnig på det område jag hade min lägenhet i.

Jag rekommenderar honom starkt till andra som undrar vilken mäklare de ska välja när det väl är dags för försäljning av sin bostad. Läs mer
  • 2019-01-07

Göran D skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Köpt bostadsrätt i Saltängen, Nacka. Strålande bemött - hjälpsamt och kompetent! Läs mer
  • 2018-12-28

Rolf E skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Seriös mäklare som har koll på området och de regler som finns. Allt har flutit på bra och det finns inget att klaga på. Läs mer
  • 2018-12-28

Robin L skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Jag och min sambo köpte en bostadsrätt som Tommie Tiberg förmedlade. Vi är supernöjda med bemötandet och kände oss väldigt trygga genom hela affären. Läs mer
  • 2018-11-30

Barbro Margareta J skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Har köpt bostadsrätt. Duktig kunnig tar sig tid förklarar bra
    engagerad Mycket vänligt bemötande. Mina förväntningar var att fullfölja ett köp och det lyckades . Rekommenderar säkert denna mäklare till mina bekanta om nån skall köpa eller sälja Proffsig Läs mer
    2019-01-28 Marielle H svarar Barbro Margareta J
    Tack Barbro för din jättefina rekommendation. Hoppas du trivs bra i lägenheten.
  • Jimmy S

2018-11-26

Jimmy S skrev om Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie sålde min 2:a på Beckasinvägen i Nacka under hösten 2018 där servicen var god. Dock hade man gärna velat få mer betalt men man kan ej garantera marknadens efterfrågan ;) Nej skämt åsido! Med tanke på intressenivåerna och arbetet i sig så är jag nöjd med allt från intro-möte till slutförsäljning. Rekommenderar Tommie & co till er som ska sälja i Nacka. Läs mer
  • 2018-11-21

Maria D skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie sålde min fina och trivsamma 4a i Nacka, Saltängen.

Han var mycket professionell när det gäller själva upplägget inför och vid försäljningen. Han var snabb, trevlig, informerade och återkom tydligt och bra.

Tack Tommie för ett bra samarbete! Läs mer
  • 2018-11-17

Titti P skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Sålt +55 boende. Trevlig, kunnig och engagerad. Trotts lite längre säljprocess var Marielle’s engegemang vela tiden på topp. Marielle o Mäklarringen rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-11-23 Marielle H svarar Titti P
    Stort tack Titti för den fina rekommendationen. Det värmer.
  • 2018-11-12

Bengt-Göran P skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Hon är ok lite okoncentrerad ibland Läs mer
    2018-11-23 Marielle H svarar Bengt-Göran P
    Tack Benke för recon och din feedback på hur jag upplevs. Man kan alltid bli bättre så det skall jag jobba på. Ta hand om er så syns vi snart för tillträdet. Kram Marielle
  • 2018-10-11

Lars-Olof S skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Kompetent trevlig noggrann kan rekommenderas Läs mer
  • Eugene T

2018-10-04

Eugene T skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Vi har köpt ett hus i Saltsjö Duvnäs på 179 kvm.

Vi har varit bemötta på ett välkomnande och professionell sätt. Hon var mycket trevligt, tydligt, hjälpsam och kunnig.
    Vi hade inga förväntningar egentligen på mäklare men hon gjorde ett bra intryck. Läs mer
    2018-10-05 Marielle H svarar Eugene T
    Tack Eugene för den fina recon. Vi hör snart igen inför tillträdet. Ta hand om er så länge!
  • Agnieszka B

2018-09-25

Agnieszka B skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Vi såld våran första lägenheten med Tommie. Han är professionell och hjälpsam. Vi är glada och nöjda med försäljning! Kan rekommendera honom i 100%. !! Tack! Du är bäst! Läs mer
  • 2018-09-19

Lina L skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie sålde min bostadsrätt och jag är jättenöjd. Han är ärlig, har stor erfarenhet och är smidig att ha och göra med. Det skapade trygghet hos mig som säljare. Jag kan varmt rekommendera honom ifall ni står inför ett val av mäklare. Läs mer
  • 2018-07-16

Nona K skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Härligt engagerad mäklare som gjorde min första bostadsköp till en lyckad affär!
    Jag kände mig trygg och upplever att hon verkligen vill att både köpare och säljare ska känna sig i goda händer.
    Jag rekommenderar starkt Marielle.
    Tack för all hjälp! Läs mer
  • 2018-07-02

Joel H skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Sålde min 3a i saltsjöqvarn. Marielle och Tommie gjorde ett jättebra arbete under en period med skakig marknad. Rekommenderar dem varmt. Läs mer
    2018-07-02 Marielle H svarar Joel H
    Stort tack Joel! Roligt att det gick vägen till slut. Mycket tacksam för din rekommendation. Hoppas du hittar en ny lägenhet snart. Trevlig sommar!
  • Stefan F

2018-06-29

Stefan F skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Jag sålde min lägenhet nu i juni 2018 med hjälp av Tommie. Jag är väldigt nöjd och kände att jag fick det pris jag förväntat mig, trots marknaden. Tommie är väldigt tillmötesgående och man finner trygghet med honom som mäklare väldigt fort, enligt min uppfattning. Jag har även samarbetat med Tommies kollega Marielle och jag blev helnöjd även då! Jag kände att Tommie gav mig sin fulla uppmärksamhet och han är väldigt noga med att allt går rätt till. Jag hade även kontakt med andra mäklare men Tommie var det självklara valet, tackar igen för ett smidigt samarbete! Läs mer
  • Sara P

2018-06-17

Sara P skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Vi sålde våran bostadsrätt juni 2018 i Nacka kommun och är mycket nöjda med våran mäklare Tommie. Oerhört professionell och kan sin sak. Snabb på att återkoppla och förklara processen. Glad kille med härlig aura. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2018-06-09

Andreas L skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Bra, trevlig, tålmodig och professionell. Läs mer
    2018-07-02 Marielle H svarar Andreas L
    Tack Anderas! Jättekul att ni är nöjda både med husköpet och med mig som mäklare. Trevlig sommar!
  • 2018-05-31

Elin S skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Mycket kompetent, noggrann och trevlig mäklare som har dig som kund i fokus. Vi kände oss väl omhändertagna och vi hade största förtroende för Tommie under hela processen när vi sålde vår bostadsrätt. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Anna Catharina P

2018-05-18

Anna Catharina P skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Bra och genomarbetad process med lyhördhet. Läs mer
    2018-06-06 Marielle H svarar Anna Catharina P
    Tack för din fina reco Catharina! Det gick snabbt och smidigt och jag är tacksam för att du är nöjd.
  • 2018-04-30

Evalena A skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Min familj är väldigt nöjda med Tommie som mäklare. Han är saklig, lugn och realistisk. Trots att läget på bostadsmarknaden just nu är osäkert så fick vi lägenheten snabbt såld till det pris vi förväntade oss. Jag kan varmt rekommendera Tommie för en trygg bostadsaffär vare sig du ska köpa eller sälja. Läs mer
  • 2018-04-29

Linda H skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Marielle har sålt flertalet bostäder och tomt åt oss. Hon har alltid varit otroligt skicklig och kompetent mäklare. Hon har ett trevligt bemötande och nära till skratt. Hon är positiv och känner alltid av situationen på bästa sätt. Jag känner att jag är i goda händer med Marielle som mäklare, då jag vet att hon har kontroll på allt nödvändigt som rör objektet och området. Jag kan varmt rekommendera Marielle! Läs mer
    2018-04-30 Marielle H svarar Linda H
    Linda stort tack för din rekommendation. Det har varit superroligt att få hjälpa er med era affärer. Vi hörs snart igen. Kramar från mig!
  • 2018-04-27

Axel B skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Mycket engagerad och tillmötesgående Läs mer
  • Helen J

2018-04-25

Helen J skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Sålde en bostadsrätt under tid då marknaden var lite sämre. Tog in 4 offerter på mäklare och fastade för Tommie som var lätt att få kontakt med och verkade ha de kvaliteer som behövdes. Det visade sig att han var mycket engagerad, drivande och lyhörd när det gäller både mig som säljare och spekulanter .
    Fick löpande uppdateringar om läget och var mycket bra att diskutera med.
    Lägenheten såldes snabbt.
    Jag anlitar mer än gärna Tommie även nästa gång jag säljer bostad. Läs mer
  • Monica A

2018-04-19

Monica A skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie
    Trevlig kunnig omhändertagande.
    Vi fick en känsla av att han verkligen brydde sig om vår försäljning.
    Monica Läs mer
  • 2018-04-16

Svante B skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Trevligt och professionellt bemötande.
    Väl genomförd försäljningsprocess. Läs mer
    2018-04-16 Marielle H svarar Svante B
    Stort tack för recon och för ett gott samarbete!
    Marielle H gillar detta
  • 2018-04-05

Bengt Erik B skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Bra kundbemötande
    Serviceinriktad
    Positiv
    Ordning och reda vid möte med säljaren
    Kunnig
    Vi är nöjda. Läs mer
    2018-04-09 Marielle H svarar Bengt Erik B
    Tack Bengt! Och jag är så glad att ni är nöjda. Tror ni kommer stormtrivas när ni har fått ordning på lägenheten. Jättetack för er reco. Det värmer.
  • Nicholas H

2018-03-21

Nicholas H skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Väldigt snabb respons och trevligt bemötande. Marielle kändes absolut som opartisk i förhandlingen med säljarna. Läs mer
    2018-03-21 Marielle H svarar Nicholas H
    Skönt att höra. Det är precis så det ska vara i en fastighetsaffär. Jättetack för din fina reco.
  • 2018-03-20

Lars A skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Engagerad, professionell, positiv, fokuserad, kunnig, trevlig. Kändes helt rätt från början och jag är jättenöjd med Marielles hjälp vid försäljningen av min bostadsrätt. Rekommenderas varmt ! Läs mer
    2018-03-21 Marielle H svarar Lars A
    Tack Lars för din grymma rekommendation! Skönt att jag lyckas upprätthålla den förväntan du hade från början till slut!
  • 2018-03-19

Carry F skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Ett mycket bra bemötande och min förväntan infriades till 100% på Marielles sätt att sälja huset åt oss trots hur marknaden ser ut just nu. Läs mer
    2018-03-21 Marielle H svarar Carry F
    Härligt att höra Carry! Sort tack för förtroendet.
  • 2018-03-16

Therese T skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Superbra bemötande! Vi köpte genom Marielle och när vi ska sälja kommer vi definitivt anlita henne! Läs mer
    2018-03-18 Marielle H svarar Therese T
    Men tack Therese! Så superglad jag blir av din reco. Hoppas ni trivs som fisken i vattnet. Ta hand om er så syns vi snart igen. Kramar!
  • 2018-02-04

Berhane T skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie är en trevlig person, som brinner för sitt jobb. Lätt att prata och kommunicera med honom. Jag skulle absolut rekommendera honom då han är den bästa mäklaren som jag har haft.
    Mvh Berhane Tekleab. Läs mer
  • 2017-12-23

Mikael F skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Hon levererar, klanderfritt förmedlade av min bostad med glimten i ögat. Kan varmt rekommendera henne till andra bostads säljare i Nacka. Läs mer
    2018-03-18 Marielle H svarar Mikael F
    Mina varmaste tack till dig Mikael. Du är bäst!
  • 2017-12-22

Donika R skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Jag är jätte nöjd med Marielles bemötande. Marielle är väldigt snäll och respektfullt mot sina kunder , gör det bästa som hon kan. Ja har träffat och andra , men de kan jag inte jämföra med Marielle.

Vänliga hälsningar!
    Donika Läs mer
    2018-03-18 Marielle H svarar Donika R
    Donika, stort tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen. Ta hand om dig. Och massor av styrkekramar!
  • 2017-12-20

Marcus Å skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Mycket bra, trevlig, positiv, ambitiös. Sammantaget en lyckad överenskommelse. Läs mer
    2018-03-18 Marielle H svarar Marcus Å
    Tack Marcus för ditt fina omdöme. Vi ses!
  • 2017-11-05

Kristin W skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Mycket proffsig och trevligt bemötande rakt igenom! Läs mer
  • 2017-09-24

Erik H skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Jag rekommenderar Tommie till alla som har en bostad att sälja. Proffesionell, lyhörd och gör allt för att kunden ska bli nöjd.

När det är dags att sälja vet jag vem jag ringer! Läs mer
  • 2017-09-03

Marcus S skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Mäklaren har varit otroligt engagerad, tillmötesgående och lätt att ha att göra med. Väldigt noggrann. Vi är otroligt nöjda och lär använda honom när det är dags igen! Läs mer
Marielle Andersson
Tommie Tiberg