Alla kategorier Mäklare Stockholms län Nacka Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
Rekommenderat företag 2016 - Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
Rekommenderat företag 2015 - Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden

Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden

Box 141 45, 141 45 Nacka — Visa karta

Vi nöjer oss inte med nöjda kunder. Vi vill ha imponerade kunder.
Välja mäklare till sin kanske livs största affär ska vara enkelt. Vi på Mäklarringen gör det både tryggt, enkelt och smidigt för er som ska köpa eller sälja en bostad. Vi kan marknaden, vi vet hur prisbilden ser ut och vi kan via våra kompetenta samarbetspartners hjälpa er med allt mellan himmel och jord. Hantverkare, flyttstädning, flyttning, magasinering, juridisk och ekonomisk rådgivning, lånelöfte, bostadslån, reavinstberäkning mm.

Engagemang, tillgänglighet och trygghet
Det är vad som kännetecknar oss på Mäklarringen i Nacka. Inte bara vid själva bostadsaffären, utan vi bygger långsiktiga kundrelationer där du som nöjd kund rekommenderar oss till vänner och bekanta och som kommer tillbaka när det är dags att byta bostad igen. Vi nöjer oss inte med lagom. På Mäklarringen i Nacka jobbar vi för att hitta den där extra budgivaren som ger dig mest betalt.

Läs vad 144 kunder tycker om Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden

• Pia G
    Pia G skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie har varit ett stort stöd för mig genom hela säljprocessen, från början till slut! Engagerad, kunnig och tydlig. Alltid lätt att få tag på och han har återkopplat snabbt när frågor uppkommit, vilket jag uppskattat mycket.
    Jag kan varmt rekommendera Tommie om du skall sälja din bostad eller kanske har turen att köpa en bostad genom honom.
  • Per H
    Per H skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie är vänlig, lugn, och oerhört proffsig. Vi kände att han var med hela vägen i försäljningsprocessen. Han var alltid tillgänglig och kastade inte bort någon tid utan följde alla spår när dom visade sig.
  • Thomas V
    Thomas V skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    En mycket proffsig mäklare på alla sätt. Åttonde gången jag säljer lägenhet/hus och absolut den bästa mäklaren. Engagerad och ödmjuk. Tar sig tid och är noggrann.
  • Bodil F
    Bodil F skrev om Jessica Wikström en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Jag kan varmt rekommendera Jessica Wikström om du vill sälja din lägenhet. Hon ger allt för att du ska känna dig nöjd. Allting är möjligt för henne och allt går att lösa.
    Bodil
    2016-10-12 Jessica W svarar Bodil F
    Tack Bodil för dina fina ord! Jag önskar dig all lycka framöver. Du vet att du kan höra av dig till mig vid eventuella frågor som dyker upp.

Allt gott!
    Jessica Wikström
  • Mats  Ä
    Mats Ä skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie Tiberg har hjälp oss att sälja vår lägenhet i Saltsjöbaden. Vi är mycket nöjda med allt Tommie har gjort.

Stort tack till Tommie som vi upplever som en mycket duktig och seriös mäklare.
  • Tobias S
    Tobias S skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie lämnade ett mycket trevligt intryck. Han var noggrann och detaljerad i informationen till mig som säljare vilket fick mig att känna mig trygg. Tommie har hållt mig väl informerad och det har gjort att jag kännt mig väldigt delaktig.
  • Kajsa B
    Kajsa B skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Förtroendeingivande och noggrann, inte för på.
  • Elsa E
    Elsa E skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Vi tog in offerter för att sälja min mors lägenhet från flera mäklarfirmor och fastnade för Tommie Tiberg tack vare ett mycket seriöst prospekt och väldigt bra statistik på tidigare försäljningar i området (icke desto mindre slog vi det gamla prisrekordet i området med hästlängder). Det är vi med facit i hand mycket tacksamma för!

Tommie har genom hela processen varit synnerligen seriös och aktiv och det har inte alls känts som vi var bara en affär utan som han verkligen lagt ner sin själ i att göra ett bra jobb. Jag är extra tacksam för att han tog sig tid att skjutsa min mor till vårdcentralen när flyttstressen blev lite för mycket för henne. Överhuvudtaget har han varit ett stort stöd inte bara vad gäller det rent affärsmässiga utan även vad gäller att min mor är till åren kommen. Vi är rörande överens om att vi inte kunde ha hittat en bättre mäklare.
  • Cornelia T
    Cornelia T skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Marielle är en fantastisk person att jobba med, från början till slut! Så tillmötesgående, lyhörd och professionell på alla sätt. Utmärkt återkoppling och snabba svar genom hela processen. Kände mig fullkomligt trygg med mitt val av mäklare och skulle rekommendera Marielle utan tvekan!
    2016-08-15 Marielle H svarar Cornelia T
    Vi har samarbetat super tillsammans. Det har gott som en dans på rosor. Stort tack för dina kommentarer. Vi hörs snart igen. Ha det så fint så länge!
  • Andreas G
    Andreas G skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie gjorde ett gediget jobb med vår försäljning på Ekudden i Nacka.
    Kan varmt rekomenderas.
  • Mattias
    Mattias skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Marielle ansvarade för försäljningen av vår villa i Nacka. Redan från första samtalet till försäljningen var genomförd var Marielle otroligt smidig, professionell och duktig. Vi kände hela tiden oss trygga med Marielle som mäklare och kommer välja henne igen om vi ska sälja vårt nya hus vi har köpt. Jag rekommenderar alla som ska sälja hus i Nacka att välja den som är bäst--> Marielle.
    2016-08-15 Marielle H svarar Mattias
    Tack Mattias, du är grym. Stort tack för dina kommentarer. Ser fram emot att sälja ert nya hus ;) redan nu. Nä jag hoppas ni trivs i ert nya. Ha det fint så länge så hörs vi.
  • Roger C
    Roger C skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Marielle sålde vår villa med stort engagemang. Professionell och kunnig och hela teamet var grymma, stort tack till dig Marielle och ditt team!
    2016-06-22 Marielle H svarar Roger C
    Tack Roger! Ni gjorde ett super bra förarbete. Tack för att vi fick hjälpa till med försäljningen och tack för dina kommentarer. Jag hör av mig så snart jag får in ett hus som jag tror kan passa er. Ha det gott så länge!
  • Robert L
    Robert L skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Marielle är professionell och kunnig. Alltid nåbar och hjälpsam. Hon har en gedigen kunskap om Nackas bostadsmarknad.
    2016-06-20 Marielle H svarar Robert L
    Robert, ni är grymma. Stort tack så hörs vi snart igen!
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Kunnig och trevlig. Kände till vår område bra och hjälpte till med allt som behövdes. Vi funderade bra ihop. Skulle anlita Marielle igen om jag skulle sälja.
    2016-06-20 Marielle H svarar Stefan S
    Vad roligt att höra, det tyckte jag med :). Tack för dina kommentarer och tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen.
  • Kiki S
    Kiki S skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Professionellt bemötande med en personlig touch. Skulle vi sälja igen så skulle vi välja Marielle och hennes team.
    2016-06-20 Marielle H svarar Kiki S
    Nöjet var på min sida. Jag har ju ett fantastiskt jobb där jag får möjligheten att lära känna människor och jag tycker det är superskoj. Jätte tack för dina kommentarer Kiki!
  • Mats Ö
    Mats Ö skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Otroligt fint bemötande där man känner sig väl omhändertagen som kund.
  • Lena H
    Lena H skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie har för oss varit helt suveränt bra mäklare som jag rekommenderar varmt till andra kunder. Genom sin stora ödmjukhet och lyhördhet samt stora kompetens har lyckats sälja min lägenhet till stor belåtenhet. Jag kan varmt rekommendera Tommie till andra kunder.
  • Peter B
    Peter B skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie gjorde ett fantastiskt jobb när han sålde min lägenhet. Han är väldigt noggrann, ärlig, målmedveten samt smidig då han tillgodoser de önskemål man har som säljare

Tommie sålde min lägenhet till ett klart bättre pris än jag räknat med, jag kan varmt rekomendera att ni kontaktar honom om ni går i säljtankar
  • Kristofer S
    Kristofer S skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Bra. Trevlig, rakt på sak, förtroendeingivande.
  • Tim B
    Tim B skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Vi sålde vår lägenhet i Tyresö med hjälp av Tommie. Allt sköttes över förväntan och bemötandet var felfritt. Tommie är ett riktigt proffs inom mäklarbranschen. Alltid kontaktbar oavsett tid eller dag. Jag och min sambo är mycket nöjda med Tommie och det arbete han lagt ner. Vi skulle verkligen rekommendera alla som är i tankarna att sälja att kontakta Tommie. Ni kommer absolut inte blir besvikna!
  • Paula K
    Paula K skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Marielle sålde vår villa över förväntan och med ett strålande resultat! Marielle har koll på detaljerna och är mkt flexibel och tillmötesgående och otroligt lätt att ha att göra med. Svarar snabbt på alla funderingar och är alltid tillgänglig. Trevlig och sympatisk. En extra bonus är även hennes duktiga och trevliga medhjälpare. Fotografen tog fantastiska bilder och hennes assistent agerade bl a som både stylist och parkeringsvakt och styrde upp parkeringen på vår trånga gata alldeles ypperligt. Tummen upp och stort tack!!!
    2016-06-20 Marielle H svarar Paula K
    Tack Paula! Ja det var en fantastiskt rolig försäljning och det gick så otroligt bra. Superkul med den respons vi fick i media och på visningarna. Stort tack till dig och Håkan för era ord som gör mig JÄTTE glad!
  • Albin M
    Albin M skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    En mäklare man får ett stort förtroende till. Lugn och taktisk och låter kunden stå i fokus. Kommer med professionella råd utan att påverka för mycket som skulle leda till fel beslut.
  • Anders L
    Anders L skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie är lugn och sansad och stressade inte under processens gång. Det passade oss väldigt bra. Särskilt en sak jag uppfattade ingav förtroende, åtminstone i förhållande till mina fördomar om mäklare. Det var att Tommie tydligt såg till både köparens och säljarens intresse och inte bara hetsade på i säljarens (vårt) intresse. Dels tror jag faktiskt man vinner i längden på det, för köpare känner av sådant! Dels är det faktiskt det som är mäklarens uppgift. Efter denna lilla utvikning vill jag ge mina rekommendationer.
  • Kristina I
    Kristina I skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Lägenhetsförsäljningen sköttes utmärkt, vi är jättenöjda!
  • Andreas W
    Andreas W skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie gav goda råd och förslag och var lätt att jobba med.
  • catarina a
    catarina a skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    När jag skulle sälja en något speciell tomt i Nacka träffade jag många mäklare innan jag beslutade mig för att anlita Marielle på Mäklarringen. Det var ett val jag inte har ångrat en sekund. Marielle hanterade försäljningen absolut professionellt från början till slut. Jag fick ett pris över mina förväntningar och långt över alla andra mäklares värderingar. Andra mäklare fokuserade mest på svårigheterna med fastigheten medan Marielle fick fram det unika.
    Marielle är positiv, ansvarstagande, kunnig, smart, mänsklig och väldigt lätt att ha att göra med. Hon följer upp och håller hela tiden kontakten med både säljare och potentiella köpare och hon är ärlig och rakfram. Hon tog hand om försäljningen med järnhand och det gick fantastiskt smidigt. Jag kan varmt rekommendera henne och skulle utan tvekan anlita henne igen. Tusen tack Marielle!
    2016-06-20 Marielle H svarar catarina a
    Catarina! Stort tack för dina ord. Jag är så glad att jag fick genomföra försäljningen åt dig och så rörd av dina kommentarer. Hoppas vi syns när du är i Sverige igen.
    catarina a gillar detta
  • Martin K
    Martin K skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Mycket proffsig och bra. Tät och bra kommunikation som inger förtroende. Vi har både varit köpare och säljare och är lika nöjda i båda roller. Rekommenderas varmt!
  • Mathilda B
    Mathilda B skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Anlitade Tommie Tiberg för att sälja en villa i Lännersta, Nacka. Vi pratade med flera mäklare, men valde Tommie eftersom vi omedelbart fick intrycket att han både är en skicklig och erfaren mäklare och en person som sätter en ära i att göra ett bra jobb, vad som än krävs. Det visade sig stämma. Vi fick av olika skäl en stökig försäljning med en köpare som hoppade av och Tommie har med tålamod och effektivitet hanterat alla aspekter av processen på ett lysande sätt. Vill särskilt framhålla kombinationen av ett trevligt och ödmjukt sätt och en stor servicevilja, såväl gentemot oss som säljare som mot spekulanter och köpare. Rekommenderar Tommie reservationslöst till var och en som ska sälja fastigheter i Nacka! /Mathilda Berglin
  • Petros A
    Petros A skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Undertecknad har sålt en lägenhet på Saltsjökvarn i Nacka och lägenhetsförsäljningen har gått jättebra, tacksam till Marielle. Hon är utomordentligt duktig, trevlig och professionell fastighetsmäklare. Marielle är mycket engagerad och hon har bra planeringsförmåga. Vi är jättenöjda med Marielle och kommer att fortsätta anlita henne som fastighetsmäklare framöver.
    2016-06-20 Marielle H svarar Petros A
    Tack Petros! Det var en rolig försäljning från början till slut. Hoppas på att vi kan göra lika rolig resa igen snart! Ha det fint så länge!
  • Anne-marie H
    Anne-marie H skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Jag valde att låta Mäklarringen Nacka&Saltsjöbaden sköta försäljningen av min bostadsrätt. Mäklare Tommie Tiberg ingav ett mycket stort förtroende redan vid första mötet. Han är mycket professionell och hans lugn smittar av sig. Han informerar och uppdaterar så att man hela tiden vet vad som händer. Jag rekommenderar Tommie Tiberg och Mäklarringen varmt.
  • Camilla B
    Camilla B skrev om Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Vi sålde vårt hus genom Marielle. Hon och hennes team är mycket professionella och jag kände total trygghet genom hela affären.
    Marielle är kunnig,trevlig,tillmötesgående och var alltid tillgänglig.
    Kommer absolut att anlita henne igen om det skulle bli aktuellt.
  • Jenni  S
    Jenni S skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Professionellt och sakkunnigt! Marielle har mycket god lokalkännedom och hela teamet arbetade ytterst effektivt med hög kvalitet. Superservice i ett nötskal! Hela försäljningsprocessen var för oss som säljare ett roligt projekt från början till slut.
    2016-06-20 Marielle H svarar Jenni S
    TackJenni för att ni gjorde ett så bra förarbete för mig. Jag är så glad att få er respons på försäljning. Önskar er all lycka till att hitta ert nya drömboende.
  • Charlotte Ö
    Charlotte Ö skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Vi är verkligen supernöjda med Marielle, vi hade inte kunnat önska oss en bättre mäklare. Marielle är seriös och lyhörd, engagerad, påläst och säljande. Även Marielles team var duktiga och mycket engagerade. Vår lägenhetsförsäljning hade inte gått så bra som den gjorde, om det inte varit för Marielle. Vi ser fram emot att anlita henne igen!
    2015-09-27 Marielle H svarar Charlotte Ö
    Tack Charlotte för er reco. När kunderna är nöjda så är jag också nöjd. Ser fram emot att bli anlitad igen ;) och ta hand om er så länge, så syns vi. Mvh, Marielle
  • Anette C
    Anette C skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie är mycket professionell, stämmer av och är duktig på att höra av sig, han är bäst!
  • Fredrik C
    Fredrik C skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Professionellt bemötande och genomförande av affären.
  • Oscar J
    Oscar J skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie är enkel att ha med och göra!
    Han är tydlig, trevlig, engagerad i sitt arbete och man känner sig trygg.
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Sålde mitt hus med Marielle och är mycket nöjd med både arbetet och slutresultatet. En bra tjänst rakt igenom. Dessutom var kollegorna som hjälpte till vid fotografering och tillträde tillmötesgående och bra att ha att göra med. Nöjd, rakt igenom!
    2016-06-20 Marielle H svarar Fredrik N
    Grymt Fredrik! Jag är jätte glad att jag fick hjälpta till med försäljningen. Stort tack för dina kommentarer.
  • Jennifer B
    Jennifer B skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Marielle har med ett stort engagemang och strålande resultat, hjälpt mig med försäljning av min lägenhet. Från första kontakt har jag känt mig väldigt trygg och hela försäljningsprocessen gick otroligt smidigt! Marielle är väldigt trevlig, lyhörd och alltid tillgänglig. Jag är oerhört nöjd och rekommenderar Marielle varmt!
    2015-08-19 Marielle H svarar Jennifer B
    Tack Jennifer för de goda vitsorden. Det var jätteroligt att få hjälpa till med försäljningen och jag blir jätte glad när mina kunder är nöjda. Önskar dig lycka till med att hitta en ny bostad och du är välkommen att höra av dig när det är dags att deklarera försäljningen. Med vänlig hälsning, Marielle
  • Finn C. B
    Finn C. B skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Drivande, empatisk och 100 % professionell.
    En utomordentlig duktig fastighetsmäklare och inredare til priset av ett.
    Tryggt, trevligt och med ett exceptionellt bra resultat.
    2015-08-19 Marielle H svarar Finn C. B
    Tack Finn Christian. Det var jättekul att genomföra försäljningen. Jag blir jätte glad för din rekommendation. VI syns snart igen! Med vänlig hälsning, marielle
  • Finn C. B
    Drivande, empatisk och 100 % professionell.
    En utomordentlig duktig fastighetsmäklare och inredare til priset av ett.
    Tryggt, trevligt och med ett exceptionellt bra resultat.
    2016-06-20 Marielle H svarar Finn C. B
    Tack Finn Christian! Det var ett superkul uppdrag att genomföra. Roligt att ha dig som kund både som köpare och säljare. Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya hus. Stort tack för dina kommenterar!
  • Elin H
    Elin H skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Trovärdig och ödmjuk. Tommie kan sin sak och det kändes extremt tryggt att ha Tommie som mäklare!
  • Oskar Ä
    Oskar Ä skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Förtroendeingivande och erfaren mäklare med ansvarskänsla. Det kändes verkligen som om han var mån om att alla parter blir nöjda och välinformerade.
  • Git V
    Git V skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie valdes ut bland fem andra aspiranter till att sälja min bostadsrätt. Ett av de viktigaste kriterierna till att det blev just han var hans lugn som jag kände skulle göra spekulanter och budgivare trygga. Vi hade ett bra samarbete hela vägen och den fotograf han anlitade var suverän!! Presentationen av min lägenhet var också utmärkt.
    Tommie tog sig också tid att göra en extra visning för en spekulant som missat de två ordinarie, ett genidrag eftersom just den spekulanten också blev köparen!
    Jag är alltså supernöjd med försäljningen som gick snabbt och gav många bud och ett BRA pris. TACK, Tommie! Vänligen, Git
  • Gila U
    Gila U skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Rekommenderades av min syster som hade fått sin lägenhet såld till högsta pris i deras område (i den storleken) av Tommie. Anlitade honom och han är verkligen toppen, väldigt snäll och trevlig, mycket personligt engagerad, stöttade när man själv höll på att gå upp i atomer och han har skött affären så jäkla bra. Mycket noggrann och professionell. Har fått min trea såld för högsta priset i mitt område, de va nog mer än någon av oss hoppades på. Rekommenderar honom STARKT till alla som önskar en stabil och lönsam resa genom en försäljning och budgivning som får håren att resa sig! Mitt i de hela ringer han ett par gånger och kollar att allt är ok och förklarar vad som sker.. man känner sig aldrig utlämnad när man har Tommie bara ett samtal bort. Tack för allt så här långt!! Än är vi inte riktigt klara. Men du är bra jäkla BÄST!!
  • Alexandra W
    Alexandra W skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Sålt vår lägenhet via Marielle! Duktig, trevlig, tydlig kommunikation och engagerad till max. Hon har ett bra fokus och är förtroendegivande, kände mig trygg genom hela affären!
    Mycket nöjd
    2015-08-19 Marielle H svarar Alexandra W
    Tack Alexandra! Jag är nöjd när mina kunder är nöjda. Stor tack för din rekommendation. Hoppas ni trivs bra i er nya bostad. Vi hörs igen! Med vänlig hälsning, Marielle
  • Gunnar E
    Gunnar E skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Köpt och sålt lägenhet med Marielles hjälp. Personlig, lätt att ha och göra med, snabb utan att vara pushig, lyhörd.
    2015-08-19 Marielle H svarar Gunnar E
    Ja du Gunnar, vi har gjort ett par snabba och bra affärer. Superkul och glad över att allt gått så smidigt. Önskar er all lycka till i framtiden. Med vänlig hälsning, Marielle
  • Leo L
    Leo L skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Mycket trevligt och öppet bemötande, engagerad i objektet, ambitiös och tjänstvillig. Har försökt att nå maxat resultat även om marknaden förändrar förutsättningarna.
    2015-08-19 Marielle H svarar Leo L
    Tack Leo för rekommendationen och för att bra samarbete. Superkul och glad att ni är nöjda trots vi hade hoppats på att nå ett högre resultat. Önskar er lycka till med allt i framtiden. Med vänlig hälsning, Marielle
  • Christian B
    Christian B skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Mycket kompetent mäklare som fick förtroendet efter att mitt hus ej blev sålt med annan mäklare och överlevererade.
    2015-03-11 Marielle H svarar Christian B
    Jätte stort Tack Christian! Roligt att ni nu också hittat ert nya boende. Vi syns snart igen! Med vänlig hälsning, Marielle
  • Kjell L
    Kjell L skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Marielle Andersson är en proffsig och energisk mäklare som inte ger sig förrän problemen är lösta och bägge parter nöjda. Efter att hon sålt min villa rekommenderade jag henne att även sälja min sons villa. Den mäklare som han tidigare anlitat hade misslyckats försäljningen. Marielle fick den såld med nöjda köpare och säljare.
    2015-03-11 Marielle H svarar Kjell L
    Tack Kjell för denna rekommendation. Och stort tack för ytterligare kunder som jag fått genom din rekommendation. Hoppas du nu fått ordning i ditt nya hus och trivs bra. Ha det gott så länge så syns vi! Med vänlig hälsning, Marielle
  • Helen E
    Helen E skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Vi valde att anlita Marielle Andersson som mäklare i samband med försäljning av en tomt i Nacka och är väldigt nöjda med vårt beslut. Vi har fått ett trevligt och professionellt bemötande. Marielle har alltid vara tillgänglig och lätt att få kontakt med. Hon höll en löpande kontakt med uppdateringar av hur försäljningen gick. Marielle har verkligen levt upp till våra förväntningar. Mäklarringens trevliga lilla familjära kontor gjorde även kontraktsskrivningen till en bekväm och trevlig stund med köparna. Jag skulle gärna anlita henne igen samt varmt rekommendera henne för någon som ska sälja eller köpa i Nacka med omnejd.
    2015-03-11 Marielle H svarar Helen E
    Tack Helen för dina ord. Jag tycker det är jätte roligt att få göra affärer och få nöjda kunder. Kul att ni också tyckte om vårt kontor. Det är precis den familjära stämningen vi vill ha och att det skall kännas som hemma när man gör sak i affären. Hoppas vi syns och hörs igen. Med vänlig hälsning, Marielle
Marielle Andersson
Tommie Tiberg