Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden

Saltsjöbadsvägen 18, 131 50 Saltsjö-duvnäs — Visa karta

Att välja mäklare till sin livs största affär ska vara enkelt!

Välkommen till oss på Mäklarringen Nacka, belägna i Saltsjö-Duvnäs stationshus. Hos oss finner du erfarna och trygga mäklare med hög lokalkännedom inom hela kommunen innefattande Nacka, Saltsjöbaden, Saltsjö-Boo, Saltsjö-Duvnäs och Älta.

Vi är den högst rekommenderade mäklarbyrån i Nacka vilket ger oss ett tydligt kvitto på att vårt genuina engagemang leder till lyckade försäljningar med nöjda säljare och köpare!

Våra mäklare, som älskar sina jobb, levererar genomgående hög kvalitet med kundanpassade lösningar och hjälper säljare och köpare på allra bästa sätt genom hela försäljningen eller köpet av en ny bostad. Vårt resultatfokuserade arbetssätt bygger på många års erfarenhet av sålda lägenheter, hus, fritidshus och tomter i Nacka, Saltsjöbaden, Saltsjö-Boo, Saltsjö-Duvnäs och Älta.

Vi har under de senaste åren haft nöjet att få hjälpa många familjer att hitta ett nytt hem. Vi hjälpte lika många säljare att få ut bästa möjliga pris för sin bostad. Detta handlar vårt arbete om – att hjälpa människor att hitta nya hem, både säljare och köpare! Vi på Mäklarringen Nacka är din mäklare för livets alla hem och vår värdegrund är ”hjärta och resultat” där du som nöjd kund rekommenderar oss till vänner och bekanta och som kommer tillbaka när det är dags att byta bostad igen.

Välkommen att göra ditt livs affär tillsammans med oss på Mäklarringen Nacka!

Läs vad 266 kunder tycker om Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden

• 2020-07-01

Charlott D skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Mycket bra!
    Jag har sålt min lgh på Södermalm och köpt i Nacka. Jag upplevde Tommie tydlig och snabb i kommunikationen. Stöttande genom bostadsförsäljningen och även gällande den nya bostaden.
    Tryggt och bra omhändertagande som jag verkligen kan rekommendera.

/ Charlott Läs mer
  • 2020-06-24

Mikael A skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Jag upplever Tommie som en rättvis mäklare då han representerar både köpare och säljare. Läs mer
  • 2020-06-22

William Z skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie hjälpte till att sälja vår lägenhet i saltängen, han gjorde ett bra jobb från början till slut med sin fingertoppskänsla och noggrannhet. Snabb service och väldigt kunnig! Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2020-06-04

Magnus A skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Vi kom i kontakt med Marielle då vi letade nytt hus.
    Marielle svarade snabbt på alla våra frågor och var väl påläst. Var det någonting hon inte kunde svara på direkt, tog hon reda på svaret och bekräftade snabbt tillbaka.
    Marielle motsvarade väl de förväntningarna vi hade! Läs mer
  • 2020-05-17

Samuel Colin C skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie var trevlig, lojal och professionell genom hela processen. Vi kände oss trygga genom hela försäljningen trots läget i coronatider. Vi kan varmt rekomendera Tommie. Läs mer
  • 2020-05-13

Kent J skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Köpt & köpt
    Trevligt bemötande, snabba svar Läs mer
  • Anders V

2020-03-31

Anders V skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Haft en positiv känsla från första kontakt/ samtal till avtalsskrivning. Blev bemött på ett sätt som kändes genuint och med trovärdighet Läs mer
  • 2020-03-18

Robert H skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Proffsig, kommunikativ och lyhörd mäklare, som både jag och min fru har fullt förtroende för.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2020-03-11

Stig Joakim L skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Super nöjd. Från dag 1 till kontrakt skevs har det varit bra återkoppling. Finns inget att klaga på. Läs mer
  • 2020-03-07

Sebastian C skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie är professionell och noggrann, lugnt och trevligt bemötande, kände mig trygg och välinformerad genom hela processen.
    SC Läs mer
  • 2020-02-27

Carl-hampus L skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Enkel att ha att göra med. Tydlig och noggrann Läs mer
  • 2020-02-23

Elena U skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Allting toppen!!! Tommie är mycket proffesionellt, engagerad. Han sålde min lägenhet mycket bra. Jag är jätte nöjd. Läs mer
  • 2020-02-22

Tobias Å skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Proffsig, lyhörd och väldigt service minded. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-02-21

Patrice K skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Jag har köpt en lägenhet i Orminge med hjälp av Marielle.
    Marielle var väldigt trevlig, gav bra professionella svar på frågor och funderingar. Hela köpet gick smidigt att genomföra.

Så kort och gott är jag supernöjd med mitt lägenhets köp. Läs mer
  • 2020-02-19

Ted F skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie var professionell, noggrann, tillgänglig och väldigt hjälpsam genom hela processen. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-02-01

Katarina L skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Jag tycker Tommie har varit helt fantastisk vid försäljningen av min lägenhet. All kontakt har gått väldigt smidigt och Tommie har varit bra på att hålla kontakten och informera om alla steg. Från att få en värdering av min lägenhet till fotografering och slutligen till att skriva på säljkontraktet har allt fungerat superbra. Jag är otroligt nöjd och kommer självklart kontakta Tommie om/när det skulle bli dags att sälja nästa lägenhet. Läs mer
  • 2020-01-31

Emma R skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Jag och min pojkvän har köpt en lägenhet i orminge! Mäklaren bemötte oss väldigt bra. Han förklarade verkligen bra för oss då det var vår första lägenhet. Väldigt seriös och trevlig, gav ett äkta intryck. Jag hade inte så mycket förväntningar, men tycker det var bra att han verkligen pratade och förklarade för mig och min pojkvän, inte bara pratade med våra föräldrar. Min upplevelse är väldigt positiv, mycket nöjd! Läs mer
  • 2020-01-31

Pontus R skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Fixade visning innan original visningen! Svarade snabbt och lätt att ha och göra med Läs mer
  • 2020-01-23

Christoffer E skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Snabb hantering och respons på frågor som uppkom, säkert och erfaret intryck och en stor känsla av lugn och trygghet genom processen med allt vad det innebär. Läs mer
    2020-01-23 Marielle H svarar Christoffer E
    Tack Christoffer! Så roligt att höra då det är precis vad jag strävar efter. Vi hörs snart igen. Ta hand om er så länge!
  • 2019-12-01

Lena S skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie på Mäklarringen i Sarsjö Duvnäsvägen var min mäklare
    både vid försäljning och köp av en ny bostad. Han är mycket engagerad, professionell, noggrann, informerar under hela flyttprocessen, ett fantastiskt stöd i en situation som både var
    ovan och stressig emellanåt.
    /Lena Strömberg Läs mer
  • SARA M

2019-11-23

SARA M skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Sålt bostad, affär skickligt och personligt utförd så att både jag och köparen kände oss trygga och säkra. Läs mer
    2019-11-25 Marielle H svarar SARA M
    Tack Sara för recon! Efter 4 affärer med dig så är samarbetet på topp! Kram Marielle
    2019-11-26 SARA M svarar Marielle H
    Ja det känns så personligt varje gång. Tack för all finfina hjälp.

/Sara
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • 2019-11-23

Karolina H skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Köpt en trea på ekudden. Personligt, avslappnat och affärsmässigt bemötande. Så bra att M vågar utmana och sälja in läge/potential osv. Snabb och följsam utifrån de förutsättningar jag hade för köpet. Tack! Läs mer
    2019-11-25 Marielle H svarar Karolina H
    Karolina! Tack själv för smidig affär och recon. Vi ses snart igen!
  • 2019-11-18

Alexander I skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie förmedlade min bostad i Saltsjöbaden. Jag är mycket nöjd med försäljningen och har känt ett stort förtroende redan från första möte. Och valet för mig blev enkelt.

Tommie ger en ärlig och äkta känsla. Han är mycket mån om att man ska vara uppdaterad under hela processen. Vilket jag tror vem som helst värdesätter.
    Vissa kan nog uppfatta Tommie som fyrkantig, jag tycker det är 100% bra fyrkantighet. Precis vad jag önskar i en bostadsförsäljning, tydliga raka besked.

Slutligen kan jag varmt rekommendera Tommie till vänner & bekanta, och ser redan fram emot nästa gång han får förmedla min bostad. Läs mer
  • 2019-11-18

Stig H skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie visade verkligen intresse för sitt uppdrag
    Vi är nöjda med mäklarens arbete och rekommenderar
    Tommie Tiberg Läs mer
  • 2019-11-15

Tobias H skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Mycket bra proffsigt bemötande. Tommie vet vad han pratar om och känns ärlig o genuin. Respektfull och tydlig. Jag kände snabbt förtroende för honom, hans kompetens och välmening. Läs mer
  • 2019-10-23

John S skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Jag har köpt en lägenhet på 39kvm i Nacka kommun.
    Marielle var väldigt trevlig, gav bra professionella svar på frågor och hela köpet kändes väldigt enkelt att genomföra.

Så kort och gott är jag väldigt nöjd.
    Mvh John Läs mer
    2019-11-25 Marielle H svarar John S
    Tack John för din reco. Det är precis så det skall kännas. Hoppas du kommer trivas!
  • 2019-10-03

Bengt E skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Sålt en villa. Efter noggrann genomgång med möten o tfn kontakt med 15-tal olika mäklare valde vi Marielle. Mycket proffsigt bemötande och kunnig genom hela säljprocessen. Rekommenderar Marielle starkt. Läs mer
    2019-10-07 Marielle H svarar Bengt E
    Varmt tack för er rekommendation! Det har varit jätteroligt att få hjälpa till med försäljningen också.
  • 2019-10-02

Mikael W skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie Tiberg har sålt två lägenheter åt mig, och även sålt åt min bror, Farfar samt bekanta.
    Alltid lika proffsig hjälpsam och engagerad.
    Tommie har blivit som våran familjemäklare och jag kan inte tänka mig att använda någon annan!
    När jag säljer nästa gång så kommer Tommie vara mitt absolut första val, jag kan starkt rekommendera Tommie som mäklare. Läs mer
  • 2019-09-02

Cornelia D skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Mycket trevligt och proffesionellt bemötande! Rekommenderas varmt!! Läs mer
  • 2019-08-25

Camilla E skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Vi köpte en lägenhet via Tommie och allting gick bra. Han är en engagerad mäklare och vi har fått hjälp med det vi önskat. Läs mer
  • 2019-08-22

Karin O skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie är mycket trevlig och proffsig, är glad att jag träffade på honom av en tillfällighet. Har känt mej trygg hela vägen med försäljningen. Rekommenderas varmt !! Läs mer
  • Jenny W

2019-08-21

Jenny W skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Sålt 2:a i Nacka. Från första mötet har jag fått ett gott intryck av Tommie. Jag uppfattar honom som seriös, erfaren, ärlig och överlag oerhört sympatisk. Han inger förtroende och informerar på ett tillfredsställande sätt om vad som sker, är mån om att både säljare och köpare ska vara nöjda med affären. Jag skulle definitivt rekommendera Tommie som mäklare! Läs mer
  • Yessica L

2019-07-28

Yessica L skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie var alltid engagerad och hjälpte oss med allt vi behövde inför, under och efter försäljning.
    Vi rekomenderar Tommie och mäklarringen starkt 😊 Läs mer
  • Filip N

2019-07-19

Filip N skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Köpt hus av Marielle, supersmidigt och proffsigt!
    Kan verkligen rekommendera. Läs mer
    2019-08-19 Marielle H svarar Filip N
    Tack Filip för din reco. Hoppas ni kommer trivas. Vi kommer ju definitivt att ses!
  • 2019-06-28

Stefan L skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie var professionell från start till mål.I princip alltid nåbar och svarade alltid på alla frågor vi hade.Vi sålde ett fritidshus på värmdö och det gick hur smidigt som helst.Tommie levde upp till alla förväntningar vi hade och mer därtill.Vid eventuella framtida fastighets försäljningar är det honom vi vänder oss till direkt.Tack.Mvh.Sivert Lager och son Stefan Lager Läs mer
  • Mounir Kraft R

2019-06-25

Mounir Kraft R skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Jag kom i kontakt med Tommie då jag skulle sälja min lägenhet, en lägenhet som jag hade bott i de senaste 10 åren. Det var en känslomässigt jobbig period som Tommie med sin trygghet och kunskap hjälpte mig att ta mig igenom.

Jag har bara gott att säga om Tommie.
    Seriös, professionell, tydlig, ärlig och otroligt engagerad.
    Han gav sitt yttersta i varje moment, han tog sig tiden till att lyssna på mina tankar och ideér samt fick lägenheten såld på ett smidigt sätt.

Under kontraktsskrivningen, något man gör väldigt sällan, var Tommie en trygghet för både mig och köparen med sitt lugn som ingav hela processen en härlig känsla som vi båda får med oss till framtiden.

Jag är väldigt tacksam över att Tommie sålde min lägenhet, en jobbig period förvandlade han till något smidigt, tryggt och seriöst.

Tack! Läs mer
  • 2019-06-24

Anton H skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Proffesionell, duktig, kunnig och trevlig Läs mer
  • 2019-06-22

Beatrice L skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Redan från visning fick jag och min mor ett riktigt bra bemötande av den mäklaren som visade lägenheten. Det var en 2a vid Forum Nacka med ett toppenbra läge för mig, nära butiker, buss och tåg.

Mäklaren var väl insatt i det lokala dostadsområdet och kunde svara på alla frågor vilket kännes tryggt.

Under mitt letande av bostad har jag gått på ett flertal visningar men aldrig kommit till avslut. Men när jag träffade denna mäklare och såg denna bostad känndes det helt rätt att gå vidare i köprosessen. Att detta sedan slutade med ett köp och att jag känner mig så nöjd, tror jag till stor del är tackvare den fina hjälp jag fått under hela vägen. Läs mer
  • Ken S

2019-06-19

Ken S skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Jag sålde en enrummare på Hagagatan.
    Tommie var mycket professionell, påläst och trevlig. Det kändes tryggt hela vägen. Läs mer
  • 2019-06-18

Inger D skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Duktig,trevlig o insatt mäklare. Köpte lägenhet i Nacka och blev så nöjd med bemötandet så Tommie ska få mäkla min lgh oxå! Läs mer
  • 2019-06-13

David N skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie Tiberg stort tack för all hjälp och tålamod!
    Tommie är otroligt kompetent och supertrevlig. Lätt att prata och samarbeta med han har stort engagemang och lättillgänglig. jag är mkt nöjd och kan varmt rekommendera honom.

MVH
    David Läs mer
  • Gunnar E

2019-06-07

Gunnar E skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Har hjälpt mig med flera affärer kring bostadsrätter. Personlig, lyhörd och positiv. Läs mer
  • Åse N

2019-06-06

Åse N skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Har köpt Ljuskärrsberget 51. Bra bemötande, om än aningen stressad. Riktigt bra när väl köpet blev klart, vid kontraktsskrivandet. Noggrann. Trevlig. Läs mer
  • 2019-06-04

Mari W skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Mycket trevligt bemötande och bra service. Noggrann genomgång av samtliga dokument. Utmärkt! Läs mer
  • 2019-05-29

Päivi L skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Jag har köpt en nyproducerad lägenhet och har bara poistivt att säga om mäklaren. Jag har fått svar på mina frågor sbabbt och på ett trevligt sätt. Läs mer
    2019-06-03 Marielle H svarar Päivi L
    Hej Päivi! Tack för din rekommendation. Hoppas ni kommer trivas. Återkommer med uppdatering om projektet så snart det händer nått. Ha en fin vecka! Mvh, Marielle
  • Per U

2019-05-23

Per U skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie Tiberg har varit noggrann, snabb, trevlig och hela tiden tillgänglig
    Kanonbra 100% nöjd Läs mer
  • 2019-05-16

Lars-erik M skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Jag kan varmt rekommendera Tommie Tiberg på Mäklarringen. Han har varit lättillgänglig och informativ under den tid som försäljningen har skett och jag är mycket nöjd med hur enkelt och smidigt allt har gått. Tommie är en seriös, kunnig och ambitiös fastighetsmäklare. Han har ett lugnt sätt och är mycket engagerad i sitt sätt att arbeta. Han har snabbt kunnat sälja min lägenhet och till ett pris som också översteg mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-05-08

Annica Lindberg L skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Jag sålde en 2:a i Nacka och fick väldigt bra bemötande och hade bra kontakt med Tommie hela tiden. Jag kände hela tiden att min försäljning var i trygga händer. Läs mer
  • Eva K

2019-05-06

Eva K skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Jag kan varmt rekommenderar Tommie Tiberg som mäklare.
    Han är professionell, kunnig, hjälpsam och lättsam.
    Stort tack för hjälpen!!!
    Ewa Karlsson Wendt Läs mer
  • 2019-05-06

Kent J skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Köpt lägenhet saltängen bra info väldigt hjälpsam Läs mer
Marielle Andersson
Tommie Tiberg