Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden

Saltsjöbadsvägen 18, 131 50 Saltsjö-duvnäs — Visa karta

Att välja mäklare till sin livs största affär ska vara enkelt!

Välkommen till oss på Mäklarringen Nacka, belägna i Saltsjö-Duvnäs stationshus. Hos oss finner du erfarna och trygga mäklare med hög lokalkännedom inom hela kommunen innefattande Nacka, Saltsjöbaden, Saltsjö-Boo, Saltsjö-Duvnäs och Älta.

Vi är den högst rekommenderade mäklarbyrån i Nacka vilket ger oss ett tydligt kvitto på att vårt genuina engagemang leder till lyckade försäljningar med nöjda säljare och köpare!

Våra mäklare, som älskar sina jobb, levererar genomgående hög kvalitet med kundanpassade lösningar och hjälper säljare och köpare på allra bästa sätt genom hela försäljningen eller köpet av en ny bostad. Vårt resultatfokuserade arbetssätt bygger på många års erfarenhet av sålda lägenheter, hus, fritidshus och tomter i Nacka, Saltsjöbaden, Saltsjö-Boo, Saltsjö-Duvnäs och Älta.

Vi har under de senaste åren haft nöjet att få hjälpa många familjer att hitta ett nytt hem. Vi hjälpte lika många säljare att få ut bästa möjliga pris för sin bostad. Detta handlar vårt arbete om – att hjälpa människor att hitta nya hem, både säljare och köpare! Vi på Mäklarringen Nacka är din mäklare för livets alla hem och vår värdegrund är ”hjärta och resultat” där du som nöjd kund rekommenderar oss till vänner och bekanta och som kommer tillbaka när det är dags att byta bostad igen.

Välkommen att göra ditt livs affär tillsammans med oss på Mäklarringen Nacka!

Läs vad 240 kunder tycker om Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden

• 2019-10-03

Bengt E skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Sålt en villa. Efter noggrann genomgång med möten o tfn kontakt med 15-tal olika mäklare valde vi Marielle. Mycket proffsigt bemötande och kunnig genom hela säljprocessen. Rekommenderar Marielle starkt. Läs mer
    2019-10-07 MARIELLE H svarar Bengt E
    Varmt tack för er rekommendation! Det har varit jätteroligt att få hjälpa till med försäljningen också.
  • 2019-10-02

Mikael W skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie Tiberg har sålt två lägenheter åt mig, och även sålt åt min bror, Farfar samt bekanta.
    Alltid lika proffsig hjälpsam och engagerad.
    Tommie har blivit som våran familjemäklare och jag kan inte tänka mig att använda någon annan!
    När jag säljer nästa gång så kommer Tommie vara mitt absolut första val, jag kan starkt rekommendera Tommie som mäklare. Läs mer
  • 2019-09-02

Cornelia D skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Mycket trevligt och proffesionellt bemötande! Rekommenderas varmt!! Läs mer
  • 2019-08-25

Camilla E skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Vi köpte en lägenhet via Tommie och allting gick bra. Han är en engagerad mäklare och vi har fått hjälp med det vi önskat. Läs mer
  • 2019-08-22

Karin O skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie är mycket trevlig och proffsig, är glad att jag träffade på honom av en tillfällighet. Har känt mej trygg hela vägen med försäljningen. Rekommenderas varmt !! Läs mer
  • Jenny W

2019-08-21

Jenny W skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Sålt 2:a i Nacka. Från första mötet har jag fått ett gott intryck av Tommie. Jag uppfattar honom som seriös, erfaren, ärlig och överlag oerhört sympatisk. Han inger förtroende och informerar på ett tillfredsställande sätt om vad som sker, är mån om att både säljare och köpare ska vara nöjda med affären. Jag skulle definitivt rekommendera Tommie som mäklare! Läs mer
  • Yessica L

2019-07-28

Yessica L skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie var alltid engagerad och hjälpte oss med allt vi behövde inför, under och efter försäljning.
    Vi rekomenderar Tommie och mäklarringen starkt 😊 Läs mer
  • Filip N

2019-07-19

Filip N skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Köpt hus av Marielle, supersmidigt och proffsigt!
    Kan verkligen rekommendera. Läs mer
    2019-08-19 MARIELLE H svarar Filip N
    Tack Filip för din reco. Hoppas ni kommer trivas. Vi kommer ju definitivt att ses!
  • 2019-06-28

Stefan L skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie var professionell från start till mål.I princip alltid nåbar och svarade alltid på alla frågor vi hade.Vi sålde ett fritidshus på värmdö och det gick hur smidigt som helst.Tommie levde upp till alla förväntningar vi hade och mer därtill.Vid eventuella framtida fastighets försäljningar är det honom vi vänder oss till direkt.Tack.Mvh.Sivert Lager och son Stefan Lager Läs mer
  • Mounir Kraft R

2019-06-25

Mounir Kraft R skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Jag kom i kontakt med Tommie då jag skulle sälja min lägenhet, en lägenhet som jag hade bott i de senaste 10 åren. Det var en känslomässigt jobbig period som Tommie med sin trygghet och kunskap hjälpte mig att ta mig igenom.

Jag har bara gott att säga om Tommie.
    Seriös, professionell, tydlig, ärlig och otroligt engagerad.
    Han gav sitt yttersta i varje moment, han tog sig tiden till att lyssna på mina tankar och ideér samt fick lägenheten såld på ett smidigt sätt.

Under kontraktsskrivningen, något man gör väldigt sällan, var Tommie en trygghet för både mig och köparen med sitt lugn som ingav hela processen en härlig känsla som vi båda får med oss till framtiden.

Jag är väldigt tacksam över att Tommie sålde min lägenhet, en jobbig period förvandlade han till något smidigt, tryggt och seriöst.

Tack! Läs mer
  • 2019-06-24

Anton H skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Proffesionell, duktig, kunnig och trevlig Läs mer
  • 2019-06-22

Beatrice L skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Redan från visning fick jag och min mor ett riktigt bra bemötande av den mäklaren som visade lägenheten. Det var en 2a vid Forum Nacka med ett toppenbra läge för mig, nära butiker, buss och tåg.

Mäklaren var väl insatt i det lokala dostadsområdet och kunde svara på alla frågor vilket kännes tryggt.

Under mitt letande av bostad har jag gått på ett flertal visningar men aldrig kommit till avslut. Men när jag träffade denna mäklare och såg denna bostad känndes det helt rätt att gå vidare i köprosessen. Att detta sedan slutade med ett köp och att jag känner mig så nöjd, tror jag till stor del är tackvare den fina hjälp jag fått under hela vägen. Läs mer
  • Ken S

2019-06-19

Ken S skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Jag sålde en enrummare på Hagagatan.
    Tommie var mycket professionell, påläst och trevlig. Det kändes tryggt hela vägen. Läs mer
  • 2019-06-18

Inger D skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Duktig,trevlig o insatt mäklare. Köpte lägenhet i Nacka och blev så nöjd med bemötandet så Tommie ska få mäkla min lgh oxå! Läs mer
  • 2019-06-13

David N skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie Tiberg stort tack för all hjälp och tålamod!
    Tommie är otroligt kompetent och supertrevlig. Lätt att prata och samarbeta med han har stort engagemang och lättillgänglig. jag är mkt nöjd och kan varmt rekommendera honom.

MVH
    David Läs mer
  • Gunnar E

2019-06-07

Gunnar E skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Har hjälpt mig med flera affärer kring bostadsrätter. Personlig, lyhörd och positiv. Läs mer
  • Åse N

2019-06-06

Åse N skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Har köpt Ljuskärrsberget 51. Bra bemötande, om än aningen stressad. Riktigt bra när väl köpet blev klart, vid kontraktsskrivandet. Noggrann. Trevlig. Läs mer
  • 2019-06-04

Mari W skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Mycket trevligt bemötande och bra service. Noggrann genomgång av samtliga dokument. Utmärkt! Läs mer
  • 2019-05-29

Päivi L skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Jag har köpt en nyproducerad lägenhet och har bara poistivt att säga om mäklaren. Jag har fått svar på mina frågor sbabbt och på ett trevligt sätt. Läs mer
    2019-06-03 MARIELLE H svarar Päivi L
    Hej Päivi! Tack för din rekommendation. Hoppas ni kommer trivas. Återkommer med uppdatering om projektet så snart det händer nått. Ha en fin vecka! Mvh, Marielle
  • PER U

2019-05-23

PER U skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie Tiberg har varit noggrann, snabb, trevlig och hela tiden tillgänglig
    Kanonbra 100% nöjd Läs mer
  • 2019-05-16

LARS-ERIK M skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Jag kan varmt rekommendera Tommie Tiberg på Mäklarringen. Han har varit lättillgänglig och informativ under den tid som försäljningen har skett och jag är mycket nöjd med hur enkelt och smidigt allt har gått. Tommie är en seriös, kunnig och ambitiös fastighetsmäklare. Han har ett lugnt sätt och är mycket engagerad i sitt sätt att arbeta. Han har snabbt kunnat sälja min lägenhet och till ett pris som också översteg mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-05-08

Annica Lindberg L skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Jag sålde en 2:a i Nacka och fick väldigt bra bemötande och hade bra kontakt med Tommie hela tiden. Jag kände hela tiden att min försäljning var i trygga händer. Läs mer
  • Eva K

2019-05-06

Eva K skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Jag kan varmt rekommenderar Tommie Tiberg som mäklare.
    Han är professionell, kunnig, hjälpsam och lättsam.
    Stort tack för hjälpen!!!
    Ewa Karlsson Wendt Läs mer
  • 2019-05-06

Kent J skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Köpt lägenhet saltängen bra info väldigt hjälpsam Läs mer
  • 2019-04-16

Elise T skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Sålt BRF radhus i Järla Sjö. Mtp att vi under ca 2 år varit på väg att sälja & äntligen kom till skott nu så tycker jag att Tommie har varit otroligt tålmodig!! Han har inte pressat på utan hört av sig då och då för att kolla läget. Lugn, trevlig , metodisk & tillgänglig.
    Fantastiska foton & presentation av bostaden.
    Rekommenderar gärna Tommie till andra. Läs mer
  • 2019-04-13

Carl C skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Sålt en 2a i Ektorp på en mycket svår marknad. Tommie var väldigt trevlig och tillmötesgående och kändes inte alls lika bilskojarsäljig som andra mäklare vi träffat på.
    Väldigt snabb på att svara på sms/Mail och bra på att hålla oss underrättade. Läs mer
  • 2019-04-04

Seren D skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie explained the entire process clearly and has been helpful regarding every question and aspect! Läs mer
  • 2019-03-21

Faim H skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Grymt bra - trevlig, lugn och pedagogisk. Läs mer
  • 2019-03-04

Alireza L skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Väl bemötande och engagerad mäklare. Snabbt på besvara och motta bud. Avtal skrivning gick snabb och bra. Läs mer
    2019-03-06 MARIELLE H svarar Alireza L
    Tack Alireza för din fina reco! Ja det är roligt när allt flyter på bra och snabba beslut tas. Vi hörs i dagarna!
  • 2019-02-27

Anna Ö skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Har köpt en nyproduktionslägenhet.

På ett bra sätt, var trevlig o tydlig. Lite "på" till en början.

Förväntningarna var att mäklaren skulle vara proffsig o tydlig o det levde hon upp till.

Från start till början flöt allt på bra. Mäklaren var snabb på att svara på mail, vilket var mycket uppskattat.
    Glad o trevlig. Läs mer
    2019-03-06 MARIELLE H svarar Anna Ö
    Anna, stort tack för din rekommendation! Det är ju jätteroligt att göra affärer och då superkul när allt flyter på bra och ni som kunder känner er väl omhändertagna. Vi hörs snart igen. Ha det fint så länge!
  • 2019-02-26

Martin I skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Köpte en villa av Marielle och blev genom hela processen proffsigt och kunnigt bemött. Läs mer
    2019-03-06 MARIELLE H svarar Martin I
    Martin, stort tack för du har tagit dig tid att skriva en fin rekommendation om mig. Viktigt att man som köpare känner sig väl bemött. Ta hand om er så hörs vi snart igen!
  • 2019-02-20

Inyang E skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie sålde min lägenhet till ett bra pris på en skakig marknad. Han är en trygg och stabil mäklare som genomförde försäljningen på ett föredömligt sätt. Öppen, rak, trevlig och lyhörd i sin kommunikation vilket gav mig som säljare stor tillit till hela säljprocessen.
    Jag är supernöjd!

Inyang E Bergenstråle Läs mer
  • 2019-02-19

Tomas K skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Nacka/Saltängen 3:a 60-70kvm

Jag valde att kontakta 8-10 av de största mäklar-byråerna i Nacka, en av dessa var Tommies Byrå. Tommie hade i det första mötet ett överlägset lugnt och stabilt bemötande, helt utan säljstress.

I en väldigt trög marknad, där det varit en hel del intressenter men väldigt få bud har Tommie varit en trygghet och en klippa för mig som säljare att hålla fast vid. Eftersom vi haft ett sista försäljningsdatum som stressat har Tommies naturliga personlighet varit guld värd. Tommie har aldrig lovat för mycket eller gett sken av mer än det vi kunnat förvänta oss.

Utöver hur min försäljning sett ut är Tommie Tiberg mycket professionell inför och vid försäljning, han är snabb, trevlig, informerade och ärlig.

Jag valde Tommie mycket för att jag ville att min köpare skulle känna sig trygg och positiv... Jag är säker på att Tommie har gjort oss båda väldigt nöjda.

Tack Tommie! Läs mer
  • Hans B

2019-02-19

Hans B skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Jag har investerat i min första fastighet (en lgh) och var lite nervös.
    Marielle Andersson gav mig ett professionellt bemötande genom hela processen och hade svar på alla mina frågor. Utöver det var hon alltid tillgänglig och snabb på att återkoppla! Tack Marielle. Läs mer
    2019-02-22 MARIELLE H svarar Hans B
    Hans. Vad roligt att höra. Stort tack för din rekommendation så hörs vi snart igen.
    Mvh, Marielle
  • 2019-02-14

Kristoffer D skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Han var ett bra stöd och bollplank när jag ska skulle sälja min lägenhet i en period när det var svårt att sälja. Han gav aldrig upp och kom med idéer. Läs mer
  • Aydin A

2019-02-11

Aydin A skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Mycket bra jobb, vi ar sa nojda med henne. Läs mer
    2019-02-22 MARIELLE H svarar Aydin A
    Tack Aydin ! Det var lika roligt denna gång som förra. Hoppas ni trivs bra i er nya bostad. Mvh, Marielle
  • 2019-01-27

Johanna Setterblad skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Jag anlitade Marielle som mäklare för försäljning av mitt parhus. Marielle har varit mycket hjälpsam och proffsig genom hela processen och jag är mycket nöjd. Jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2019-01-28 MARIELLE H svarar Johanna Setterblad
    Tack Johanna för förtroendet och din fina rekommendation! Vi hörs snart igen.
  • Marianne R

2019-01-24

Marianne R skrev om Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Jag köpte radhus av Marielle. Hon var snabb, ärlig och informativ. Enkel att ha att göra med.
    Rekommenderas! Läs mer
    2019-01-28 MARIELLE H svarar Marianne R
    Tack Marianne för din reco.! Du var likadan och då löper allt på så fint vid en försäljning. Vi hörs snart igen!
  • Nour E

2019-01-21

Nour E skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Jag köpte en nyproduktion av Marielle efter att jag såg annonsen och kontaktade henne på blocket. Hon var jätte informativ och svarade snabbt på alla frågar som jag hade. Hennes professionelitet ledde snabbt till en affär och jag är jätte nöjd. Skulle gärna rekommendera Marielle. Läs mer
    2019-01-28 MARIELLE H svarar Nour E
    Stort tack Nour för denna fina reco. Jag håller dig uppdaterad om bygget så kommer inflytten och hemflytten för dig snabbare än man tror.
  • Ulla A

2019-01-14

Ulla A skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie är förtroendeingivande och trevlig, kunnig och nogrann i alla led. Han är bra på att informera så att inga missförstånd uppstår och han är ärlig. Det går också lätt att nå honom.
    Vi vill därför varmt rekommendera Tommie.
    Ulla A och Bert H. Läs mer
  • 2019-01-08

Annelie D skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Är mycket nöjd med mitt val av mäklare för försäljningen av lägenheten. Det var lätt och enkelt val att välja Tommie Tiberg som mäklare då han är tydlig, hjälpsam och mycket kunnig på det område jag hade min lägenhet i.

Jag rekommenderar honom starkt till andra som undrar vilken mäklare de ska välja när det väl är dags för försäljning av sin bostad. Läs mer
  • 2019-01-07

Göran D skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Köpt bostadsrätt i Saltängen, Nacka. Strålande bemött - hjälpsamt och kompetent! Läs mer
  • 2018-12-28

Rolf E skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Seriös mäklare som har koll på området och de regler som finns. Allt har flutit på bra och det finns inget att klaga på. Läs mer
  • 2018-12-28

Robin L skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Jag och min sambo köpte en bostadsrätt som Tommie Tiberg förmedlade. Vi är supernöjda med bemötandet och kände oss väldigt trygga genom hela affären. Läs mer
  • 2018-11-30

Barbro Margareta J skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Har köpt bostadsrätt. Duktig kunnig tar sig tid förklarar bra
    engagerad Mycket vänligt bemötande. Mina förväntningar var att fullfölja ett köp och det lyckades . Rekommenderar säkert denna mäklare till mina bekanta om nån skall köpa eller sälja Proffsig Läs mer
    2019-01-28 MARIELLE H svarar Barbro Margareta J
    Tack Barbro för din jättefina rekommendation. Hoppas du trivs bra i lägenheten.
  • Jimmy S

2018-11-26

Jimmy S skrev om Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie sålde min 2:a på Beckasinvägen i Nacka under hösten 2018 där servicen var god. Dock hade man gärna velat få mer betalt men man kan ej garantera marknadens efterfrågan ;) Nej skämt åsido! Med tanke på intressenivåerna och arbetet i sig så är jag nöjd med allt från intro-möte till slutförsäljning. Rekommenderar Tommie & co till er som ska sälja i Nacka. Läs mer
  • 2018-11-21

Maria D skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie sålde min fina och trivsamma 4a i Nacka, Saltängen.

Han var mycket professionell när det gäller själva upplägget inför och vid försäljningen. Han var snabb, trevlig, informerade och återkom tydligt och bra.

Tack Tommie för ett bra samarbete! Läs mer
  • 2018-11-17

Titti P skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Sålt +55 boende. Trevlig, kunnig och engagerad. Trotts lite längre säljprocess var Marielle’s engegemang vela tiden på topp. Marielle o Mäklarringen rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-11-23 MARIELLE H svarar Titti P
    Stort tack Titti för den fina rekommendationen. Det värmer.
  • 2018-11-12

Bengt-Göran P skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Hon är ok lite okoncentrerad ibland Läs mer
    2018-11-23 MARIELLE H svarar Bengt-Göran P
    Tack Benke för recon och din feedback på hur jag upplevs. Man kan alltid bli bättre så det skall jag jobba på. Ta hand om er så syns vi snart för tillträdet. Kram Marielle
  • 2018-10-11

Lars-Olof S skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Kompetent trevlig noggrann kan rekommenderas Läs mer
Marielle Andersson
Tommie Tiberg