Alla kategorier Mäklare Stockholms län Nacka Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden

Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden

Saltsjöbadsvägen 18, 131 50 Saltsjö-duvnäs — Visa karta

Vi nöjer oss inte med nöjda kunder. Vi vill ha imponerade kunder.
Välja mäklare till sin kanske livs största affär ska vara enkelt. Vi på Mäklarringen gör det både tryggt, enkelt och smidigt för er som ska köpa eller sälja en bostad. Vi kan marknaden, vi vet hur prisbilden ser ut och vi kan via våra kompetenta samarbetspartners hjälpa er med allt mellan himmel och jord. Hantverkare, flyttstädning, flyttning, magasinering, juridisk och ekonomisk rådgivning, lånelöfte, bostadslån, reavinstberäkning mm.

Engagemang, tillgänglighet och trygghet
Det är vad som kännetecknar oss på Mäklarringen i Nacka. Inte bara vid själva bostadsaffären, utan vi bygger långsiktiga kundrelationer där du som nöjd kund rekommenderar oss till vänner och bekanta och som kommer tillbaka när det är dags att byta bostad igen. Vi nöjer oss inte med lagom. På Mäklarringen i Nacka jobbar vi för att hitta den där extra budgivaren som ger dig mest betalt.

Läs vad 162 kunder tycker om Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden

• Lars-göran N
    Lars-göran N skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Kunnig, påläst, flexibel, tillgänglig.
  • Hanna N
    Hanna N skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Toppen👍🏻 Professionell och lyhörd för våra önskemål
  • Marylyn A
    Marylyn A skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Mycket bra bemötande och har jobbat mycket för att få bästa betalning för vårat hus.
    Huset har legat som kommande under ett helt år innan vi bestämde oss för att lägga ut det. Och under tiden har Marielle verkligen jobbat för att skaffat kunder.
  • Anne H
    Anne H skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Jag uppfattar Tommie som mycket lyhörd och professionell.
    Han svarar mycket snabbt på sms och ringer upp de få tillfällen han inte kunnat ta telefon.
    Han delar även med sig av goda råd, vilket jag verkligen har uppskattar.

Jag är väldigt nöjd och skulle inte tveka att rekommendera honom.
  • Anette L
    Anette L skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie är enligt mig en mycket kompetent mäklare. När vi hade vårt första möte fick jag ett proffsigt bemötande med glimten i ögat. Tommie har verkligen varit lyhörd för oss som säljare och samtidigt varit ambassadör för de köpare som deltog i budgivningen. Han skötte att uppdrag med beröm godkänt!!!
    Jag och min bror är mycket nöjda med Tommies insats och rekommenderar honom å det varmaste.
  • Richard H
    Richard H skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Mycket engagerad och flitig mäklare, tar hand om detaljer också. Vi är mycket nöjda.
  • Gunnel H
    Gunnel H skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Det var ett lätt val att låta Tommie sköta försäljningen av min lägenhet. Kunnig, förtroendeingivande och hjälpsam. Alltid tillgänglig när jag undrade något. Jag kan varmt rekommendera Tommie till framtida både säljare och köpare. Gunnel
  • Jane A
    Jane A skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Täta kontakter under processens gång gör att man känner sig trygg. God kännedom om mitt område. Vill rekommendera honom på alla sätt och vis! Inte minst så fick jag en mycket trevlig köpare och ett bra pris för min lägenhet!
  • Katarina H
    Katarina H skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Marielle är en engagerad mäklare med mycket energi. Hon bygger upp en trygg och bra relation och vi rekommenderar henne gärna!
  • Mikael W
    Mikael W skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie var en väldigt trevlig duktig mäklare. Nogran med att förklara allt som sker så man förstår. Och som han sa själv jag kör tills du blir nöjd och det blev jag verkligen:)
  • Kristina E
    Kristina E skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Marielle är väldigt proffsig i sin roll som mäklare. Hon inger ett förtroende som en person som gör sitt yttersta i sitt mäklaruppdrag. Det kändes tryggt att låta Marielle sälja vår bostad. I tillägg till sin professionalitet så har Marielle mycket humor som gör att man får ett gott skratt emellanåt.
  • Moa N
    Moa N skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Trygg, snabb och bra mäklare, inga krångligheter!
    2017-02-20 Marielle H svarar Moa N
    Tack Moa för din kommentar. Hoppas du kommer trivas i din nya bostad. /Mvh, Marielle
  • Christian C
    Christian C skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Bara bra att säga! Det känns jättebra att ha anlitat Marielle/Mäklarringeen Nacka & Saltsjöbaden. Fick ett väldigt bra första intryck och det intrycket bestod under hela processen! Marielle är supertrevlig och hon utför sitt jobb väldigt proffsigt och seriöst, känns tryggt att ha anlitat Marielle! Rekommenderar Marielle/Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden!
    2017-02-20 Marielle H svarar Christian C
    Christian, stort tack för din reco och för förtroendet! Vi hörs snart igen så vi kan fixa reavinstberäkningen. Mvh, Marielle
  • Kamil K
    Kamil K skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Jag har fått jättebra hjälp av Marielle, hon har varit tillmötesgående och entusiastisk. Detta har fått mig att känna mig väldigt trygg genom hela min bostadsförsäljning.
    2017-02-20 Marielle H svarar Kamil K
    Härligt att höra Kamil! Gick ju snabbt och smidigt men det är ju inte så svårt när en bostad är så fint förberedd. Mvh, Marielle
  • Mats M
    Mats M skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Allt fungerade till 100%. Fick en bra känsla redan vid visningen.
    2017-02-20 Marielle H svarar Mats M
    Roligt att höra Mats! Ser fram emot att se vilka uppdateringar ni har gjort på lägenheten när ni är klara. Mvh, Marielle
  • Thomas T
    Thomas T skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Marielle är väldigt duktig.
    Hon är mycket påläst, även i snåriga juridiska regelverk, där andra mäklare går vilse.
    Men Marielle är även lyhörd på vad kunden vill. Därutöver tycker jag att hon är ihärdig.
    Om marknaden har en dipp, så backar hon hem och tar nya tag när det värsta motlutet lagt sig. Detta hälsar mycket nöjd kund.
    2017-02-20 Marielle H svarar Thomas T
    Tack Thomas! Ja du vet att vara envis man/kvinna och målfokuserad lönar sig. Sen är ju allt det juridiska vid en försäljning väldigt spännande. Tack för att ni också var ihärdiga och gav mig förtroendet att sälja ert hus. Mvh, Marielle
  • Deiya D
    Deiya D skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Jättebra! Super nöjd med dom , proffsigt enkelt och super trevliga
    2017-02-20 Marielle H svarar Deiya D
    Tack Deiya! Jättekul att du är nöjd. Ha det fint så syns vi snart igen. Mvh, Marielle
  • Johan E
    Johan E skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Varm och entusiasmerande. Engagerad och mån om att det känns bra för kunden!
    2017-02-20 Marielle H svarar Johan E
    Johan stort tack för recon. Ja jag vill ha långsiktiga kundrelationer och skapa förtroende mellan både säljare och köpare. Tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen. Vi hörs snart igen. Mvh, Marielle Mäklarringen
  • Louise S
    Louise S skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Jag och min man valde mellan tre olika mäklare och Tommie Tiberg blev vårt första val. Han kändes mest ärlig och äkta. Tommie var noggrann, lugn, tydlig och fanns tillgänglig både per mail och telefon när vi behövde svar på våra frågor. Tommie var ett stort stöd för oss även som medmänniska då vi mitt i försäljningen drabbades av sjukdom och dödsfall i familjen. Så här i efterhand är vi väldigt glada att vi valde just Tommie som mäklare! Kan varmt rekommendera honom.
  • Pia G
    Pia G skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie har varit ett stort stöd för mig genom hela säljprocessen, från början till slut! Engagerad, kunnig och tydlig. Alltid lätt att få tag på och han har återkopplat snabbt när frågor uppkommit, vilket jag uppskattat mycket.
    Jag kan varmt rekommendera Tommie om du skall sälja din bostad eller kanske har turen att köpa en bostad genom honom.
  • Per H
    Per H skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie är vänlig, lugn, och oerhört proffsig. Vi kände att han var med hela vägen i försäljningsprocessen. Han var alltid tillgänglig och kastade inte bort någon tid utan följde alla spår när dom visade sig.
  • Thomas V
    Thomas V skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    En mycket proffsig mäklare på alla sätt. Åttonde gången jag säljer lägenhet/hus och absolut den bästa mäklaren. Engagerad och ödmjuk. Tar sig tid och är noggrann.
  • Mats  Ä
    Mats Ä skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie Tiberg har hjälp oss att sälja vår lägenhet i Saltsjöbaden. Vi är mycket nöjda med allt Tommie har gjort.

Stort tack till Tommie som vi upplever som en mycket duktig och seriös mäklare.
  • Tobias S
    Tobias S skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie lämnade ett mycket trevligt intryck. Han var noggrann och detaljerad i informationen till mig som säljare vilket fick mig att känna mig trygg. Tommie har hållt mig väl informerad och det har gjort att jag kännt mig väldigt delaktig.
  • Kajsa B
    Kajsa B skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Förtroendeingivande och noggrann, inte för på.
  • Elsa E
    Elsa E skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Vi tog in offerter för att sälja min mors lägenhet från flera mäklarfirmor och fastnade för Tommie Tiberg tack vare ett mycket seriöst prospekt och väldigt bra statistik på tidigare försäljningar i området (icke desto mindre slog vi det gamla prisrekordet i området med hästlängder). Det är vi med facit i hand mycket tacksamma för!

Tommie har genom hela processen varit synnerligen seriös och aktiv och det har inte alls känts som vi var bara en affär utan som han verkligen lagt ner sin själ i att göra ett bra jobb. Jag är extra tacksam för att han tog sig tid att skjutsa min mor till vårdcentralen när flyttstressen blev lite för mycket för henne. Överhuvudtaget har han varit ett stort stöd inte bara vad gäller det rent affärsmässiga utan även vad gäller att min mor är till åren kommen. Vi är rörande överens om att vi inte kunde ha hittat en bättre mäklare.
  • Cornelia T
    Cornelia T skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Marielle är en fantastisk person att jobba med, från början till slut! Så tillmötesgående, lyhörd och professionell på alla sätt. Utmärkt återkoppling och snabba svar genom hela processen. Kände mig fullkomligt trygg med mitt val av mäklare och skulle rekommendera Marielle utan tvekan!
    2016-08-15 Marielle H svarar Cornelia T
    Vi har samarbetat super tillsammans. Det har gott som en dans på rosor. Stort tack för dina kommentarer. Vi hörs snart igen. Ha det så fint så länge!
  • Andreas G
    Andreas G skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie gjorde ett gediget jobb med vår försäljning på Ekudden i Nacka.
    Kan varmt rekomenderas.
  • Mattias
    Mattias skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Marielle ansvarade för försäljningen av vår villa i Nacka. Redan från första samtalet till försäljningen var genomförd var Marielle otroligt smidig, professionell och duktig. Vi kände hela tiden oss trygga med Marielle som mäklare och kommer välja henne igen om vi ska sälja vårt nya hus vi har köpt. Jag rekommenderar alla som ska sälja hus i Nacka att välja den som är bäst--> Marielle.
    2016-08-15 Marielle H svarar Mattias
    Tack Mattias, du är grym. Stort tack för dina kommentarer. Ser fram emot att sälja ert nya hus ;) redan nu. Nä jag hoppas ni trivs i ert nya. Ha det fint så länge så hörs vi.
  • Roger C
    Roger C skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Marielle sålde vår villa med stort engagemang. Professionell och kunnig och hela teamet var grymma, stort tack till dig Marielle och ditt team!
    2016-06-22 Marielle H svarar Roger C
    Tack Roger! Ni gjorde ett super bra förarbete. Tack för att vi fick hjälpa till med försäljningen och tack för dina kommentarer. Jag hör av mig så snart jag får in ett hus som jag tror kan passa er. Ha det gott så länge!
  • Robert L
    Robert L skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Marielle är professionell och kunnig. Alltid nåbar och hjälpsam. Hon har en gedigen kunskap om Nackas bostadsmarknad.
    2016-06-20 Marielle H svarar Robert L
    Robert, ni är grymma. Stort tack så hörs vi snart igen!
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Kunnig och trevlig. Kände till vår område bra och hjälpte till med allt som behövdes. Vi funderade bra ihop. Skulle anlita Marielle igen om jag skulle sälja.
    2016-06-20 Marielle H svarar Stefan S
    Vad roligt att höra, det tyckte jag med :). Tack för dina kommentarer och tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen.
  • Kiki S
    Kiki S skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Professionellt bemötande med en personlig touch. Skulle vi sälja igen så skulle vi välja Marielle och hennes team.
    2016-06-20 Marielle H svarar Kiki S
    Nöjet var på min sida. Jag har ju ett fantastiskt jobb där jag får möjligheten att lära känna människor och jag tycker det är superskoj. Jätte tack för dina kommentarer Kiki!
  • Mats Ö
    Mats Ö skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Otroligt fint bemötande där man känner sig väl omhändertagen som kund.
  • Lena H
    Lena H skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie har för oss varit helt suveränt bra mäklare som jag rekommenderar varmt till andra kunder. Genom sin stora ödmjukhet och lyhördhet samt stora kompetens har lyckats sälja min lägenhet till stor belåtenhet. Jag kan varmt rekommendera Tommie till andra kunder.
  • Peter B
    Peter B skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie gjorde ett fantastiskt jobb när han sålde min lägenhet. Han är väldigt noggrann, ärlig, målmedveten samt smidig då han tillgodoser de önskemål man har som säljare

Tommie sålde min lägenhet till ett klart bättre pris än jag räknat med, jag kan varmt rekomendera att ni kontaktar honom om ni går i säljtankar
  • Kristofer S
    Kristofer S skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Bra. Trevlig, rakt på sak, förtroendeingivande.
  • Tim B
    Tim B skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Vi sålde vår lägenhet i Tyresö med hjälp av Tommie. Allt sköttes över förväntan och bemötandet var felfritt. Tommie är ett riktigt proffs inom mäklarbranschen. Alltid kontaktbar oavsett tid eller dag. Jag och min sambo är mycket nöjda med Tommie och det arbete han lagt ner. Vi skulle verkligen rekommendera alla som är i tankarna att sälja att kontakta Tommie. Ni kommer absolut inte blir besvikna!
  • Paula K
    Paula K skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Marielle sålde vår villa över förväntan och med ett strålande resultat! Marielle har koll på detaljerna och är mkt flexibel och tillmötesgående och otroligt lätt att ha att göra med. Svarar snabbt på alla funderingar och är alltid tillgänglig. Trevlig och sympatisk. En extra bonus är även hennes duktiga och trevliga medhjälpare. Fotografen tog fantastiska bilder och hennes assistent agerade bl a som både stylist och parkeringsvakt och styrde upp parkeringen på vår trånga gata alldeles ypperligt. Tummen upp och stort tack!!!
    2016-06-20 Marielle H svarar Paula K
    Tack Paula! Ja det var en fantastiskt rolig försäljning och det gick så otroligt bra. Superkul med den respons vi fick i media och på visningarna. Stort tack till dig och Håkan för era ord som gör mig JÄTTE glad!
  • Albin M
    Albin M skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    En mäklare man får ett stort förtroende till. Lugn och taktisk och låter kunden stå i fokus. Kommer med professionella råd utan att påverka för mycket som skulle leda till fel beslut.
  • Anders L
    Anders L skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie är lugn och sansad och stressade inte under processens gång. Det passade oss väldigt bra. Särskilt en sak jag uppfattade ingav förtroende, åtminstone i förhållande till mina fördomar om mäklare. Det var att Tommie tydligt såg till både köparens och säljarens intresse och inte bara hetsade på i säljarens (vårt) intresse. Dels tror jag faktiskt man vinner i längden på det, för köpare känner av sådant! Dels är det faktiskt det som är mäklarens uppgift. Efter denna lilla utvikning vill jag ge mina rekommendationer.
  • Kristina I
    Kristina I skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Lägenhetsförsäljningen sköttes utmärkt, vi är jättenöjda!
  • Andreas W
    Andreas W skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie gav goda råd och förslag och var lätt att jobba med.
  • catarina a
    catarina a skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    När jag skulle sälja en något speciell tomt i Nacka träffade jag många mäklare innan jag beslutade mig för att anlita Marielle på Mäklarringen. Det var ett val jag inte har ångrat en sekund. Marielle hanterade försäljningen absolut professionellt från början till slut. Jag fick ett pris över mina förväntningar och långt över alla andra mäklares värderingar. Andra mäklare fokuserade mest på svårigheterna med fastigheten medan Marielle fick fram det unika.
    Marielle är positiv, ansvarstagande, kunnig, smart, mänsklig och väldigt lätt att ha att göra med. Hon följer upp och håller hela tiden kontakten med både säljare och potentiella köpare och hon är ärlig och rakfram. Hon tog hand om försäljningen med järnhand och det gick fantastiskt smidigt. Jag kan varmt rekommendera henne och skulle utan tvekan anlita henne igen. Tusen tack Marielle!
    2016-06-20 Marielle H svarar catarina a
    Catarina! Stort tack för dina ord. Jag är så glad att jag fick genomföra försäljningen åt dig och så rörd av dina kommentarer. Hoppas vi syns när du är i Sverige igen.
    catarina a gillar detta
  • Martin K
    Martin K skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Mycket proffsig och bra. Tät och bra kommunikation som inger förtroende. Vi har både varit köpare och säljare och är lika nöjda i båda roller. Rekommenderas varmt!
  • Mathilda B
    Mathilda B skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Anlitade Tommie Tiberg för att sälja en villa i Lännersta, Nacka. Vi pratade med flera mäklare, men valde Tommie eftersom vi omedelbart fick intrycket att han både är en skicklig och erfaren mäklare och en person som sätter en ära i att göra ett bra jobb, vad som än krävs. Det visade sig stämma. Vi fick av olika skäl en stökig försäljning med en köpare som hoppade av och Tommie har med tålamod och effektivitet hanterat alla aspekter av processen på ett lysande sätt. Vill särskilt framhålla kombinationen av ett trevligt och ödmjukt sätt och en stor servicevilja, såväl gentemot oss som säljare som mot spekulanter och köpare. Rekommenderar Tommie reservationslöst till var och en som ska sälja fastigheter i Nacka! /Mathilda Berglin
  • Petros A
    Petros A skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Undertecknad har sålt en lägenhet på Saltsjökvarn i Nacka och lägenhetsförsäljningen har gått jättebra, tacksam till Marielle. Hon är utomordentligt duktig, trevlig och professionell fastighetsmäklare. Marielle är mycket engagerad och hon har bra planeringsförmåga. Vi är jättenöjda med Marielle och kommer att fortsätta anlita henne som fastighetsmäklare framöver.
    2016-06-20 Marielle H svarar Petros A
    Tack Petros! Det var en rolig försäljning från början till slut. Hoppas på att vi kan göra lika rolig resa igen snart! Ha det fint så länge!
  • Anne-marie H
    Anne-marie H skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Jag valde att låta Mäklarringen Nacka&Saltsjöbaden sköta försäljningen av min bostadsrätt. Mäklare Tommie Tiberg ingav ett mycket stort förtroende redan vid första mötet. Han är mycket professionell och hans lugn smittar av sig. Han informerar och uppdaterar så att man hela tiden vet vad som händer. Jag rekommenderar Tommie Tiberg och Mäklarringen varmt.
  • Camilla B
    Camilla B skrev om Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Vi sålde vårt hus genom Marielle. Hon och hennes team är mycket professionella och jag kände total trygghet genom hela affären.
    Marielle är kunnig,trevlig,tillmötesgående och var alltid tillgänglig.
    Kommer absolut att anlita henne igen om det skulle bli aktuellt.
  • Jenni  S
    Jenni S skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Professionellt och sakkunnigt! Marielle har mycket god lokalkännedom och hela teamet arbetade ytterst effektivt med hög kvalitet. Superservice i ett nötskal! Hela försäljningsprocessen var för oss som säljare ett roligt projekt från början till slut.
    2016-06-20 Marielle H svarar Jenni S
    TackJenni för att ni gjorde ett så bra förarbete för mig. Jag är så glad att få er respons på försäljning. Önskar er all lycka till att hitta ert nya drömboende.
Marielle Andersson
Tommie Tiberg