Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden

Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden

Att välja mäklare till sin livs största affär ska vara enkelt!

Välkommen till oss på Mäklarringen Nacka, belägna i Saltsjö-Duvnäs stationshus. Hos oss finner du erfarna och trygga mäklare med hög lokalkännedom inom hela kommunen innefattande Nacka, Saltsjöbaden, Saltsjö-Boo, Saltsjö-Duvnäs och Älta.

Vi är den högst rekommenderade mäklarbyrån i Nacka vilket ger oss ett tydligt kvitto på att vårt genuina engagemang leder till lyckade försäljningar med nöjda säljare och köpare!

Våra mäklare, som älskar sina jobb, levererar genomgående hög kvalitet med kundanpassade lösningar och hjälper säljare och köpare på allra bästa sätt genom hela försäljningen eller köpet av en ny bostad. Vårt resultatfokuserade arbetssätt bygger på många års erfarenhet av sålda lägenheter, hus, fritidshus och tomter i Nacka, Saltsjöbaden, Saltsjö-Boo, Saltsjö-Duvnäs och Älta.

Vi har under de senaste åren haft nöjet att få hjälpa många familjer att hitta ett nytt hem. Vi hjälpte lika många säljare att få ut bästa möjliga pris för sin bostad. Detta handlar vårt arbete om – att hjälpa människor att hitta nya hem, både säljare och köpare! Vi på Mäklarringen Nacka är din mäklare för livets alla hem och vår värdegrund är ”hjärta och resultat” där du som nöjd kund rekommenderar oss till vänner och bekanta och som kommer tillbaka när det är dags att byta bostad igen.

Välkommen att göra ditt livs affär tillsammans med oss på Mäklarringen Nacka!

Läs vad 298 kunder tycker om Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden 2

• köpte sitt hus med hjälp av Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    • Björknäs
    2021-05-14
    Vi fick vi ett trevligt bemötande på ett avslappnat sätt, relativt snabb återkoppling vid frågor mm och kontraktsskrivningen var väl organiserad.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    • Gustavsberg Östra Ekedal
    2021-05-07
    snabb kunnig och vänlig, snabb, kunnig och vänlig
    Tack Gillis för att du skrivit en fin reco till mig. Vi syns snart igen! Med vänlig hälsning, Marielle Marielle Andersson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    • Gustavsberg Östra Ekedal
    Trevligt
    Tack så mycket för rekommendationen! Vi syns snart igen! Marielle Andersson
    • Lännersta
    2021-03-23
    Marielle förmedlade vårt nya fantastiska parhus på ett exemplariskt sätt! Hennes varma och proffsiga bemötande fick oss som köpare att känna oss trygga från första stund. Vi har träffat oändligt många mäklare under vår tid som spekulanter men Marielle stack ut! Rekommenderas varmt!
    Linda stort tack för dina ord. Det är precis så jag önskar uppfattas. Hoppas ni trivs bra och hoppas vi ses snart igen. Ta hand om er! Marielle Andersson
    • Norra Lännersta
    2021-03-05
    Professionell, duktig, trevlig, engagerad, stort tålamod, och alltid positiv.
    Mycket nöjd säljare som starkt rekommenderar Marielle.
    Tack Andrei! Ja tålmod har vi båda fått ha. Tack för den fina recon. Med vänlig hälsning, Marielle Marielle Andersson
  • Stefan F
    2021-03-01
    Köp av bostadsrätt.
    Snabb och professionell hantering av affären.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    2021-02-28
    Bra arvode, bra kommunikation och ett snabbt avslut på affären.
    2021-02-26
    Tommie Tiberg har på alla sätt tillmötesgått oss i försäljning av vår 3:a på Ljuskärrsvägen i Saltsjöbaden. Proffsig, ambitiös, rak och vänlig.
  • skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    2021-02-12
    Vi har haft Tommie som mäklare och vi har varit jättenöjda. Han är lugn trygg och mycket noggrann. Vi kan verkligen rekommendera honom.

Hälsningar Anna & Mats
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    2021-02-12
    Vi köpte en bostadsrätt.
    Tommie var mycket tillmötesgående, korrekt och utförlig.
    Ett stort plus är att Tommie var väldigt noggrann i sina förklaringar kring alla steg i processen.
    Detta hjälpte oss.
    Mötet med säljaren var väldigt trevligt och välskött. Allt kring kontraktet gicks igenom med stor noggrannhet samtidigt som miljön var avslappnad och trevlig.
    Sammanfattningsvis ett mycket högt betyg.
    2021-02-11
    Jag har köpt en lägenhet. Marielles bemötande kändes mycket proffsigt och som kund blev jag såväl sedd som hörd. Jag fick även svar på alla mina frågor och kände mig bemött med respekt. Beträffande förväntningar på Marielle som
    Mäklare hade jag önskemål att känna som kund att det inte fanns några dumma frågor avseende lägenhetsköpet, alla papper och varje liten detalj kring det. Marielle levde upp till mina förväntningar, en mycket kompetent, trevlig och pålitlig mäklare som ser till kundens yttersta behov. Om jag skulle tipsa andra om Marielle till vänner och bekanta och även kontakta henne själv vid en framtida försäljning? Är svaret absolut!
    Tack Emilia för den fian recon. Det värmer och det är precis som det skall vara. Hoppas du trivs bra i din nya lägenhet. Ta hand om dig så synd vi. Med vänlig hälsning, Marielle Marielle Andersson
    2021-01-30
    Bra, enkel, prositv och snabb process!
    Tack Christian! Precis som det ska vara. Vi hörs snart igen! Med vänlig hälsning, Marielle Marielle Andersson
    • Älta
    2021-01-25
    Jag köpte min lägenhet genom Tommie Tiberg på mäklarringen. Tommie var från första början och genom hela processen mycket vänlig, proffsig och lätt att göra med vilket gjorde att allting kändes väldigt tryggt och bra. Jag märkte snabbt att han brydde sig om mina intressen som köpare, senare även säljarens intressen och jag tycker att vi alla kom bra överens. All information jag var intresserad av hade han nära tillhands och svarade snabbt och tydligt närhelst jag hade frågor. Processen kändes transparent och Tommie var kunnig och informerade väldigt tydligt hur allt gick till, saker som kanske inte var helt självklara för mig vilket var både intressant och nyttigt. Utöver lägenheten gav han också tips om området och allt runtomkring. Kunde inte tänkt mig en bättre upplevelse.

För att sammanfatta kan jag säga att jag varmt skulle rekommendera Tommie som mäklare, en kunnig, professionell och vänlig mäklare som som hjälpte göra mitt köp till ett nöje.
    • Saltsjöbaden - Neglinge
    2021-01-25
    Tommie kändes lugn och stabil och vet vad han gör! Jag kan rekommendera Tommie.
    • Skuru
    2021-01-19
    Bra men mycket missförstånd och misskommunikation
    Hej Isabelle! Så tråkigt att vi missuppfattade varandra. Men så skönt att vi löste detta och affären blev som båda parter önskade. Tack för att du tagit dig tid att rekommendera mig. Vi hörs snart igen! Med vänlig hälsning, Marielle Marielle Andersson
    2020-12-13
    Tommie var vår mäklare i samband med försäljning av en lägenhet i Orminge. Han har hela tiden varit rak på sak, tagit upp allt som kan vara betydelsefullt och inte undanhållit någonting. Han är oerhört noggrann, vilket har uppskattats av oss som säljare, men säkert även av köparna. Han har ställt upp och hjälpt till och varit anträffbar när helst vi velat ha kontakt. Vi rekommenderar verkligen Tommie Tiberg på Mäklarringen till andra som går i funderingar att sälja!
    2020-12-13
    Tommie gav oss ett väldigt bra bemötande ifrån visning till kontraktsskrivning på vår första bostadsrätt. Vi kan varmt rekommendera hans tjänster samt att vi vet vilken mäklare vi kommer att kontakta i framtiden!
    2020-11-02
    Jag har köpt en trea i Ektorp.
    Jag blev bemött på ett vädligt proffsigt, avslappnat och bra sätt.
    Jag hade höga förväntningar på att mäklaren skulle prata med mig på ett ärligt och rakt sätt så att jag kunde känna förtroende för honom. Och just det uppfyllde han.
    Kan värmt rekommendera Tommie till både köpare och säljare.
  • Elvi K
    • Älta
    2020-11-02
    Vi fick fantastisk service av Tommie Tiberg när vi sålde vår mors bostadsrätt.
    Tommie gick igenom alla avtal noggrant och förklarade jättebra vad som skulle göras, vem som behövde göra vad. Det kändes väldigt tryggt.
    Vi kan varmt rekommendera Tommie och Mäklarringen.
    //Carina
  • Ann-christin O
    2020-10-16
    Sålt min bostadsrätt i Saltängen, Nacka. Fick ett oerhört professionellt bemötande. Hela processen löpte smidigt och Tommie levde verkligen upp på dom förväntningar jag hade.

Sammanfattningsvis kan jag säga, tack Tommie, du gjorde ett alldeles utmärkt jobb.
    • Lännersta
    2020-10-14
    Lgh i en villa Lännnersta. Bra bemötande och noggrann, duktig på att förklara.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Helena Österman en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    • Saltsjöbaden - Solsidan
    2020-10-12
    Helena är en oerhört skicklig, professionell och trevlig mäklare. Vi kände oss väldigt trygga och väl omhändertagna när vi köpte vår bostadsrätt av henne.
    • Saltsjölunden
    2020-09-26
    Engagerad. Återkopplade snabbt. Professionell.
    Tack Oscar! Ja vi hade ett bra samspel också så tack till er. Nu hoppas vi på att ni hittar ett hus som passar er inom kort. Hälsa Ulrika! Kram, Marielle Marielle Andersson
    2020-09-21
    Vi sålde vår mormors lägenhet i Saltängen/Ektorp.

Vi upplevde Tommie som mycket trevlig och professionell med fingertoppskänsla. Han var tydlig och snabb i kommunikationen och stöttande igenom hela bostadsförsäljningen. Alla våra frågor besvarade eller tog han fram svar på.

Vi kan varmt rekommenderar Tommie!
    2020-09-19
    Marielle är mer än professionell.
    Som kund känner vi oss välkomna och också i fullt förtroende eftersom hennes svar är faktiska.
    Denna professionalism, hennes personlighet och hennes humor var viktiga bidrag till köpet av lägenheten som jag gjorde.
    Jag ska inte tveka att rekommendera Marielle till andra potentiella kunder.
    Stort Tack Michel för denna fina reco! Ni är underbara. Så roliga och snabba. Nu får vi hoppas att tiden går fort då längtan är påtaglig! Med vänlig hälsning, Marielle Marielle Andersson
    2020-09-09
    Jag och min man har via Marielle Andersson och Mäklarringen köpt en nyproducerad brf. Marielle svarade snabbt och korrekt på våra frågor och det som hon inte visste kollade hon upp och återkopplade. Marielle motsvarade förväntningarna med mer än godkänt och hon gav uppskattade tips och råd utifrån den gedigna erfarenhet hon har inom branschen. Jag ger de bästa rekommendationer till Marielle och kan absolut tänka mig att anlita Marielle vid försäljningen av vår bostad.
    Petra, tack så jätte mycket för denna fina rekommendation. Härligt att jag har motsvarat de förväntningar som ni hade och som jag givetvis också ställer som krav på mig själv. Självklart hjälper jag er gärna med eran försäljning när det börjar bli dags. Vi hörs vidare. Ta hand om er så länge! Med vänlig hälsning, Marielle Marielle Andersson
  • Mathias Å
    2020-08-13
    Jag både köpte och sålde med Tommie. Gick från min etta i Nacka till en större i närområdet Ektorp/Saltängen. Båda affärerna genomfördes på bästa tänkbara sätt och avslutades på rekordtid.

Är supernöjd med Tommie och hans engagemang. En ärlig, transparent och passionerad fastighetsmäklare med lång erfarenhet.
    2020-07-26
    Köpt ett nybygge, hade mycket mejlkontakt, fick snabbt svar på alla mina frågor.
    Lyhörd och flexibel mäklare. Mycket bra
    Stort tack Maria för att du har tagit dig tid och recensera mig. Precis som det ska vara. Supernöjd att ni är nöjda. VI hörs snart igen! Med vänlig hälsning, Marielle Marielle Andersson
    • Södermalm - Norra Hammarbyhamnen
    2020-07-01
    Mycket bra!
    Jag har sålt min lgh på Södermalm och köpt i Nacka. Jag upplevde Tommie tydlig och snabb i kommunikationen. Stöttande genom bostadsförsäljningen och även gällande den nya bostaden.
    Tryggt och bra omhändertagande som jag verkligen kan rekommendera.

/ Charlott
    • Nacka Forum
    2020-06-24
    Jag upplever Tommie som en rättvis mäklare då han representerar både köpare och säljare.
    2020-06-22
    Tommie hjälpte till att sälja vår lägenhet i saltängen, han gjorde ett bra jobb från början till slut med sin fingertoppskänsla och noggrannhet. Snabb service och väldigt kunnig! Rekommenderar starkt!
    2020-06-04
    Vi kom i kontakt med Marielle då vi letade nytt hus.
    Marielle svarade snabbt på alla våra frågor och var väl påläst. Var det någonting hon inte kunde svara på direkt, tog hon reda på svaret och bekräftade snabbt tillbaka.
    Marielle motsvarade väl de förväntningarna vi hade!
    Tack Magnus för din reco! Alltid så kul att höra att kunden känner att de har fått vad förväntar sig och känner sig nöjd. Då har jag lyckats. Det är snart dags för er att flytta in så vi hörs snart igen. Ta hand om er så länge! Marielle Andersson
    2020-05-17
    Tommie var trevlig, lojal och professionell genom hela processen. Vi kände oss trygga genom hela försäljningen trots läget i coronatider. Vi kan varmt rekomendera Tommie.
    2020-05-13
    Köpt & köpt
    Trevligt bemötande, snabba svar
    Tack Kent för att du recenserat mig så fint! Nu är längtan stor men den som väntar på något gått.... Vi hör strax igen då vi väntar på lite besked från byggarna. Ta hand om er så länge! Kram, Marielle Marielle Andersson
  • Anders V
    • Björknäs/Eknäs
    2020-03-31
    Haft en positiv känsla från första kontakt/ samtal till avtalsskrivning. Blev bemött på ett sätt som kändes genuint och med trovärdighet
    Anders, stort tack! Grymma ni är! Hoppas ni trivs bra i ert fina radhus? Vi syns i området! Med vänlig hälsning, Marielle Marielle Andersson
    • Finntorp - Talliden
    2020-03-18
    Proffsig, kommunikativ och lyhörd mäklare, som både jag och min fru har fullt förtroende för.
    Rekommenderas varmt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    2020-03-11
    Super nöjd. Från dag 1 till kontrakt skevs har det varit bra återkoppling. Finns inget att klaga på.
    Tack Joakim! Då är jag nöjd när kunden är nöjd. Vi hörs snart igen. Med vänlig hälsning, Marielle Marielle Andersson
    2020-03-07
    Tommie är professionell och noggrann, lugnt och trevligt bemötande, kände mig trygg och välinformerad genom hela processen.
    SC
    • Saltsjöbaden - Neglinge
    2020-02-27
    Enkel att ha att göra med. Tydlig och noggrann
    2020-02-23
    Allting toppen!!! Tommie är mycket proffesionellt, engagerad. Han sålde min lägenhet mycket bra. Jag är jätte nöjd.
    2020-02-22
    Proffsig, lyhörd och väldigt service minded. Rekommenderas!
    Tack Tobias för den fina rekommendationen. Hoppas ni trivs i ert nya hus! Kram, Marielle Marielle Andersson
    2020-02-21
    Jag har köpt en lägenhet i Orminge med hjälp av Marielle.
    Marielle var väldigt trevlig, gav bra professionella svar på frågor och funderingar. Hela köpet gick smidigt att genomföra.

Så kort och gott är jag supernöjd med mitt lägenhets köp.
    2020-02-19
    Tommie var professionell, noggrann, tillgänglig och väldigt hjälpsam genom hela processen. Rekommenderas varmt!
    2020-02-01
    Jag tycker Tommie har varit helt fantastisk vid försäljningen av min lägenhet. All kontakt har gått väldigt smidigt och Tommie har varit bra på att hålla kontakten och informera om alla steg. Från att få en värdering av min lägenhet till fotografering och slutligen till att skriva på säljkontraktet har allt fungerat superbra. Jag är otroligt nöjd och kommer självklart kontakta Tommie om/när det skulle bli dags att sälja nästa lägenhet.
    2020-01-31
    Jag och min pojkvän har köpt en lägenhet i orminge! Mäklaren bemötte oss väldigt bra. Han förklarade verkligen bra för oss då det var vår första lägenhet. Väldigt seriös och trevlig, gav ett äkta intryck. Jag hade inte så mycket förväntningar, men tycker det var bra att han verkligen pratade och förklarade för mig och min pojkvän, inte bara pratade med våra föräldrar. Min upplevelse är väldigt positiv, mycket nöjd!
    2020-01-31
    Fixade visning innan original visningen! Svarade snabbt och lätt att ha och göra med
    • Skuru
    2020-01-23
    Snabb hantering och respons på frågor som uppkom, säkert och erfaret intryck och en stor känsla av lugn och trygghet genom processen med allt vad det innebär.
    Tack Christoffer! Så roligt att höra då det är precis vad jag strävar efter. Vi hörs snart igen. Ta hand om er så länge! Marielle Andersson
    • Alphyddan
    2019-12-01
    Tommie på Mäklarringen i Sarsjö Duvnäsvägen var min mäklare
    både vid försäljning och köp av en ny bostad. Han är mycket engagerad, professionell, noggrann, informerar under hela flyttprocessen, ett fantastiskt stöd i en situation som både var
    ovan och stressig emellanåt.
    /Lena Strömberg
  • SARA M
    2019-11-23
    Sålt bostad, affär skickligt och personligt utförd så att både jag och köparen kände oss trygga och säkra.
    Tack Sara för recon! Efter 4 affärer med dig så är samarbetet på topp! Kram Marielle Marielle Andersson
    Ja det känns så personligt varje gång. Tack för all finfina hjälp. /Sara SARA M
    Läs mer genom att expandera tråden +
    2019-11-23
    Köpt en trea på ekudden. Personligt, avslappnat och affärsmässigt bemötande. Så bra att M vågar utmana och sälja in läge/potential osv. Snabb och följsam utifrån de förutsättningar jag hade för köpet. Tack!
    Karolina! Tack själv för smidig affär och recon. Vi ses snart igen! Marielle Andersson