Alla kategorier Mäklare Stockholms län Nacka Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden

Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden

Saltsjöbadsvägen 18, 131 50 Saltsjö-duvnäs — Visa karta

Att välja mäklare till sin livs största affär ska vara enkelt!

Välkommen till oss på Mäklarringen Nacka, belägna i Saltsjö-Duvnäs stationshus. Hos oss finner du erfarna och trygga mäklare med hög lokalkännedom inom hela kommunen innefattande Nacka, Saltsjöbaden, Saltsjö-Boo, Saltsjö-Duvnäs och Älta.

Vi är den högst rekommenderade mäklarbyrån i Nacka vilket ger oss ett tydligt kvitto på att vårt genuina engagemang leder till lyckade försäljningar med nöjda säljare och köpare!

Våra mäklare, som älskar sina jobb, levererar genomgående hög kvalitet med kundanpassade lösningar och hjälper säljare och köpare på allra bästa sätt genom hela försäljningen eller köpet av en ny bostad. Vårt resultatfokuserade arbetssätt bygger på många års erfarenhet av sålda lägenheter, hus, fritidshus och tomter i Nacka, Saltsjöbaden, Saltsjö-Boo, Saltsjö-Duvnäs och Älta.

Vi har under de senaste åren haft nöjet att få hjälpa många familjer att hitta ett nytt hem. Vi hjälpte lika många säljare att få ut bästa möjliga pris för sin bostad. Detta handlar vårt arbete om – att hjälpa människor att hitta nya hem, både säljare och köpare! Vi på Mäklarringen Nacka är din mäklare för livets alla hem och vår värdegrund är ”hjärta och resultat” där du som nöjd kund rekommenderar oss till vänner och bekanta och som kommer tillbaka när det är dags att byta bostad igen.

Välkommen att göra ditt livs affär tillsammans med oss på Mäklarringen Nacka!

Läs vad 188 kunder tycker om Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden

• Lina L
    Lina L skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie sålde min bostadsrätt och jag är jättenöjd. Han är ärlig, har stor erfarenhet och är smidig att ha och göra med. Det skapade trygghet hos mig som säljare. Jag kan varmt rekommendera honom ifall ni står inför ett val av mäklare. Läs mer
  • Nona K
    Nona K skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Härligt engagerad mäklare som gjorde min första bostadsköp till en lyckad affär!
    Jag kände mig trygg och upplever att hon verkligen vill att både köpare och säljare ska känna sig i goda händer.
    Jag rekommenderar starkt Marielle.
    Tack för all hjälp! Läs mer
  • Joel H
    Joel H skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Sålde min 3a i saltsjöqvarn. Marielle och Tommie gjorde ett jättebra arbete under en period med skakig marknad. Rekommenderar dem varmt. Läs mer
    2018-07-02 Marielle H svarar Joel H
    Stort tack Joel! Roligt att det gick vägen till slut. Mycket tacksam för din rekommendation. Hoppas du hittar en ny lägenhet snart. Trevlig sommar!
  • Stefan F
    Stefan F skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Jag sålde min lägenhet nu i juni 2018 med hjälp av Tommie. Jag är väldigt nöjd och kände att jag fick det pris jag förväntat mig, trots marknaden. Tommie är väldigt tillmötesgående och man finner trygghet med honom som mäklare väldigt fort, enligt min uppfattning. Jag har även samarbetat med Tommies kollega Marielle och jag blev helnöjd även då! Jag kände att Tommie gav mig sin fulla uppmärksamhet och han är väldigt noga med att allt går rätt till. Jag hade även kontakt med andra mäklare men Tommie var det självklara valet, tackar igen för ett smidigt samarbete! Läs mer
  • Sara P
    Sara P skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Vi sålde våran bostadsrätt juni 2018 i Nacka kommun och är mycket nöjda med våran mäklare Tommie. Oerhört professionell och kan sin sak. Snabb på att återkoppla och förklara processen. Glad kille med härlig aura. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Bra, trevlig, tålmodig och professionell. Läs mer
    2018-07-02 Marielle H svarar Andreas L
    Tack Anderas! Jättekul att ni är nöjda både med husköpet och med mig som mäklare. Trevlig sommar!
  • Elin S
    Elin S skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Mycket kompetent, noggrann och trevlig mäklare som har dig som kund i fokus. Vi kände oss väl omhändertagna och vi hade största förtroende för Tommie under hela processen när vi sålde vår bostadsrätt. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Anna Catharina P
    Anna Catharina P skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Bra och genomarbetad process med lyhördhet. Läs mer
    2018-06-06 Marielle H svarar Anna Catharina P
    Tack för din fina reco Catharina! Det gick snabbt och smidigt och jag är tacksam för att du är nöjd.
  • Evalena A
    Evalena A skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Min familj är väldigt nöjda med Tommie som mäklare. Han är saklig, lugn och realistisk. Trots att läget på bostadsmarknaden just nu är osäkert så fick vi lägenheten snabbt såld till det pris vi förväntade oss. Jag kan varmt rekommendera Tommie för en trygg bostadsaffär vare sig du ska köpa eller sälja. Läs mer
  • Linda H
    Linda H skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Marielle har sålt flertalet bostäder och tomt åt oss. Hon har alltid varit otroligt skicklig och kompetent mäklare. Hon har ett trevligt bemötande och nära till skratt. Hon är positiv och känner alltid av situationen på bästa sätt. Jag känner att jag är i goda händer med Marielle som mäklare, då jag vet att hon har kontroll på allt nödvändigt som rör objektet och området. Jag kan varmt rekommendera Marielle! Läs mer
    2018-04-30 Marielle H svarar Linda H
    Linda stort tack för din rekommendation. Det har varit superroligt att få hjälpa er med era affärer. Vi hörs snart igen. Kramar från mig!
  • Axel B
    Axel B skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Mycket engagerad och tillmötesgående Läs mer
  • Helen J
    Helen J skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Sålde en bostadsrätt under tid då marknaden var lite sämre. Tog in 4 offerter på mäklare och fastade för Tommie som var lätt att få kontakt med och verkade ha de kvaliteer som behövdes. Det visade sig att han var mycket engagerad, drivande och lyhörd när det gäller både mig som säljare och spekulanter .
    Fick löpande uppdateringar om läget och var mycket bra att diskutera med.
    Lägenheten såldes snabbt.
    Jag anlitar mer än gärna Tommie även nästa gång jag säljer bostad. Läs mer
  • Monica A
    Monica A skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie
    Trevlig kunnig omhändertagande.
    Vi fick en känsla av att han verkligen brydde sig om vår försäljning.
    Monica Läs mer
  • Svante B
    Svante B skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Trevligt och professionellt bemötande.
    Väl genomförd försäljningsprocess. Läs mer
    2018-04-16 Marielle H svarar Svante B
    Stort tack för recon och för ett gott samarbete!
    Marielle H gillar detta
  • Bengt Erik B
    Bengt Erik B skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Bra kundbemötande
    Serviceinriktad
    Positiv
    Ordning och reda vid möte med säljaren
    Kunnig
    Vi är nöjda. Läs mer
    2018-04-09 Marielle H svarar Bengt Erik B
    Tack Bengt! Och jag är så glad att ni är nöjda. Tror ni kommer stormtrivas när ni har fått ordning på lägenheten. Jättetack för er reco. Det värmer.
  • Nicholas H
    Nicholas H skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Väldigt snabb respons och trevligt bemötande. Marielle kändes absolut som opartisk i förhandlingen med säljarna. Läs mer
    2018-03-21 Marielle H svarar Nicholas H
    Skönt att höra. Det är precis så det ska vara i en fastighetsaffär. Jättetack för din fina reco.
  • Lars A
    Lars A skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Engagerad, professionell, positiv, fokuserad, kunnig, trevlig. Kändes helt rätt från början och jag är jättenöjd med Marielles hjälp vid försäljningen av min bostadsrätt. Rekommenderas varmt ! Läs mer
    2018-03-21 Marielle H svarar Lars A
    Tack Lars för din grymma rekommendation! Skönt att jag lyckas upprätthålla den förväntan du hade från början till slut!
  • Carry F
    Carry F skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Ett mycket bra bemötande och min förväntan infriades till 100% på Marielles sätt att sälja huset åt oss trots hur marknaden ser ut just nu. Läs mer
    2018-03-21 Marielle H svarar Carry F
    Härligt att höra Carry! Sort tack för förtroendet.
  • Therese T
    Therese T skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Superbra bemötande! Vi köpte genom Marielle och när vi ska sälja kommer vi definitivt anlita henne! Läs mer
    2018-03-18 Marielle H svarar Therese T
    Men tack Therese! Så superglad jag blir av din reco. Hoppas ni trivs som fisken i vattnet. Ta hand om er så syns vi snart igen. Kramar!
  • Berhane T
    Berhane T skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie är en trevlig person, som brinner för sitt jobb. Lätt att prata och kommunicera med honom. Jag skulle absolut rekommendera honom då han är den bästa mäklaren som jag har haft.
    Mvh Berhane Tekleab. Läs mer
  • Mikael F
    Mikael F skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Hon levererar, klanderfritt förmedlade av min bostad med glimten i ögat. Kan varmt rekommendera henne till andra bostads säljare i Nacka. Läs mer
    2018-03-18 Marielle H svarar Mikael F
    Mina varmaste tack till dig Mikael. Du är bäst!
  • Donika R
    Donika R skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Jag är jätte nöjd med Marielles bemötande. Marielle är väldigt snäll och respektfullt mot sina kunder , gör det bästa som hon kan. Ja har träffat och andra , men de kan jag inte jämföra med Marielle.

Vänliga hälsningar!
    Donika Läs mer
    2018-03-18 Marielle H svarar Donika R
    Donika, stort tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen. Ta hand om dig. Och massor av styrkekramar!
  • Marcus Å
    Marcus Å skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Mycket bra, trevlig, positiv, ambitiös. Sammantaget en lyckad överenskommelse. Läs mer
    2018-03-18 Marielle H svarar Marcus Å
    Tack Marcus för ditt fina omdöme. Vi ses!
  • Kristin W
    Kristin W skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Mycket proffsig och trevligt bemötande rakt igenom! Läs mer
  • Erik H
    Erik H skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Jag rekommenderar Tommie till alla som har en bostad att sälja. Proffesionell, lyhörd och gör allt för att kunden ska bli nöjd.

När det är dags att sälja vet jag vem jag ringer! Läs mer
  • Marcus S
    Marcus S skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Mäklaren har varit otroligt engagerad, tillmötesgående och lätt att ha att göra med. Väldigt noggrann. Vi är otroligt nöjda och lär använda honom när det är dags igen! Läs mer
  • Lars-göran N
    Lars-göran N skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Kunnig, påläst, flexibel, tillgänglig. Läs mer
  • Hanna N
    Hanna N skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Toppen👍🏻 Professionell och lyhörd för våra önskemål Läs mer
    2018-03-18 Marielle H svarar Hanna N
    Hanna, stort tack för era ord. Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya hus. Kramar!
  • Marylyn A
    Marylyn A skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Mycket bra bemötande och har jobbat mycket för att få bästa betalning för vårat hus.
    Huset har legat som kommande under ett helt år innan vi bestämde oss för att lägga ut det. Och under tiden har Marielle verkligen jobbat för att skaffat kunder. Läs mer
  • Anne H
    Anne H skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Jag uppfattar Tommie som mycket lyhörd och professionell.
    Han svarar mycket snabbt på sms och ringer upp de få tillfällen han inte kunnat ta telefon.
    Han delar även med sig av goda råd, vilket jag verkligen har uppskattar.

Jag är väldigt nöjd och skulle inte tveka att rekommendera honom. Läs mer
  • Anette L
    Anette L skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie är enligt mig en mycket kompetent mäklare. När vi hade vårt första möte fick jag ett proffsigt bemötande med glimten i ögat. Tommie har verkligen varit lyhörd för oss som säljare och samtidigt varit ambassadör för de köpare som deltog i budgivningen. Han skötte att uppdrag med beröm godkänt!!!
    Jag och min bror är mycket nöjda med Tommies insats och rekommenderar honom å det varmaste. Läs mer
  • Richard H
    Richard H skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Mycket engagerad och flitig mäklare, tar hand om detaljer också. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Gunnel H
    Gunnel H skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Det var ett lätt val att låta Tommie sköta försäljningen av min lägenhet. Kunnig, förtroendeingivande och hjälpsam. Alltid tillgänglig när jag undrade något. Jag kan varmt rekommendera Tommie till framtida både säljare och köpare. Gunnel Läs mer
  • Jane A
    Jane A skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Täta kontakter under processens gång gör att man känner sig trygg. God kännedom om mitt område. Vill rekommendera honom på alla sätt och vis! Inte minst så fick jag en mycket trevlig köpare och ett bra pris för min lägenhet! Läs mer
  • Katarina H
    Katarina H skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Marielle är en engagerad mäklare med mycket energi. Hon bygger upp en trygg och bra relation och vi rekommenderar henne gärna! Läs mer
  • Mikael W
    Mikael W skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie var en väldigt trevlig duktig mäklare. Nogran med att förklara allt som sker så man förstår. Och som han sa själv jag kör tills du blir nöjd och det blev jag verkligen:) Läs mer
  • Kristina E
    Kristina E skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Marielle är väldigt proffsig i sin roll som mäklare. Hon inger ett förtroende som en person som gör sitt yttersta i sitt mäklaruppdrag. Det kändes tryggt att låta Marielle sälja vår bostad. I tillägg till sin professionalitet så har Marielle mycket humor som gör att man får ett gott skratt emellanåt. Läs mer
    2018-03-18 Marielle H svarar Kristina E
    Tack Kristina. Det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen. Roligt när man känner säljarna anstränger sig för att nå ett så gott resultat som möjligt. Det behövs två för att dansa tango! Kram
    Kristina E gillar detta
  • Moa N
    Moa N skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Trygg, snabb och bra mäklare, inga krångligheter! Läs mer
    2017-02-20 Marielle H svarar Moa N
    Tack Moa för din kommentar. Hoppas du kommer trivas i din nya bostad. /Mvh, Marielle
  • Christian C
    Christian C skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Bara bra att säga! Det känns jättebra att ha anlitat Marielle/Mäklarringeen Nacka & Saltsjöbaden. Fick ett väldigt bra första intryck och det intrycket bestod under hela processen! Marielle är supertrevlig och hon utför sitt jobb väldigt proffsigt och seriöst, känns tryggt att ha anlitat Marielle! Rekommenderar Marielle/Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden! Läs mer
    2017-02-20 Marielle H svarar Christian C
    Christian, stort tack för din reco och för förtroendet! Vi hörs snart igen så vi kan fixa reavinstberäkningen. Mvh, Marielle
  • Kamil K
    Kamil K skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Jag har fått jättebra hjälp av Marielle, hon har varit tillmötesgående och entusiastisk. Detta har fått mig att känna mig väldigt trygg genom hela min bostadsförsäljning. Läs mer
    2017-02-20 Marielle H svarar Kamil K
    Härligt att höra Kamil! Gick ju snabbt och smidigt men det är ju inte så svårt när en bostad är så fint förberedd. Mvh, Marielle
  • Mats M
    Mats M skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Allt fungerade till 100%. Fick en bra känsla redan vid visningen. Läs mer
    2017-02-20 Marielle H svarar Mats M
    Roligt att höra Mats! Ser fram emot att se vilka uppdateringar ni har gjort på lägenheten när ni är klara. Mvh, Marielle
  • Thomas T
    Thomas T skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Marielle är väldigt duktig.
    Hon är mycket påläst, även i snåriga juridiska regelverk, där andra mäklare går vilse.
    Men Marielle är även lyhörd på vad kunden vill. Därutöver tycker jag att hon är ihärdig.
    Om marknaden har en dipp, så backar hon hem och tar nya tag när det värsta motlutet lagt sig. Detta hälsar mycket nöjd kund. Läs mer
    2017-02-20 Marielle H svarar Thomas T
    Tack Thomas! Ja du vet att vara envis man/kvinna och målfokuserad lönar sig. Sen är ju allt det juridiska vid en försäljning väldigt spännande. Tack för att ni också var ihärdiga och gav mig förtroendet att sälja ert hus. Mvh, Marielle
  • Deiya D
    Deiya D skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Jättebra! Super nöjd med dom , proffsigt enkelt och super trevliga Läs mer
    2017-02-20 Marielle H svarar Deiya D
    Tack Deiya! Jättekul att du är nöjd. Ha det fint så syns vi snart igen. Mvh, Marielle
  • Johan E
    Johan E skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Varm och entusiasmerande. Engagerad och mån om att det känns bra för kunden! Läs mer
    2017-02-20 Marielle H svarar Johan E
    Johan stort tack för recon. Ja jag vill ha långsiktiga kundrelationer och skapa förtroende mellan både säljare och köpare. Tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen. Vi hörs snart igen. Mvh, Marielle Mäklarringen
  • Louise S
    Louise S skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Jag och min man valde mellan tre olika mäklare och Tommie Tiberg blev vårt första val. Han kändes mest ärlig och äkta. Tommie var noggrann, lugn, tydlig och fanns tillgänglig både per mail och telefon när vi behövde svar på våra frågor. Tommie var ett stort stöd för oss även som medmänniska då vi mitt i försäljningen drabbades av sjukdom och dödsfall i familjen. Så här i efterhand är vi väldigt glada att vi valde just Tommie som mäklare! Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Pia G
    Pia G skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie har varit ett stort stöd för mig genom hela säljprocessen, från början till slut! Engagerad, kunnig och tydlig. Alltid lätt att få tag på och han har återkopplat snabbt när frågor uppkommit, vilket jag uppskattat mycket.
    Jag kan varmt rekommendera Tommie om du skall sälja din bostad eller kanske har turen att köpa en bostad genom honom. Läs mer
  • Per H
    Per H skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie är vänlig, lugn, och oerhört proffsig. Vi kände att han var med hela vägen i försäljningsprocessen. Han var alltid tillgänglig och kastade inte bort någon tid utan följde alla spår när dom visade sig. Läs mer
  • Thomas V
    Thomas V skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    En mycket proffsig mäklare på alla sätt. Åttonde gången jag säljer lägenhet/hus och absolut den bästa mäklaren. Engagerad och ödmjuk. Tar sig tid och är noggrann. Läs mer
  • Mats  Ä
    Mats Ä skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie Tiberg har hjälp oss att sälja vår lägenhet i Saltsjöbaden. Vi är mycket nöjda med allt Tommie har gjort.

Stort tack till Tommie som vi upplever som en mycket duktig och seriös mäklare. Läs mer
  • Tobias S
    Tobias S skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie lämnade ett mycket trevligt intryck. Han var noggrann och detaljerad i informationen till mig som säljare vilket fick mig att känna mig trygg. Tommie har hållt mig väl informerad och det har gjort att jag kännt mig väldigt delaktig. Läs mer
Marielle Andersson
Tommie Tiberg