en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden

Box 141 45, 141 45 Nacka — Visa karta

4.9 / 5 i betyg — 68 rekommendationer
Jag heter Marielle H Andersson och är Fastighetsmäklare/Civilekonom och ägare av Mäklarringen Nacka kontoret. Mitt mål med varje försäljning är att alla ska veta att din bostad är till salu att slå prisrekord i ert område.

Engagemang gör skillnad!

En mäklare skall vara kundorienterad, resultatinriktad, målmedveten och till detta erbjuda en unik mäklartjänst. Alla dessa egenskaper har jag och jag trivs och drivs av högt ställda förväntningar. Jag har jobbat som fastighetsmäklare sedan 2007 och kan med handen på hjärtat säga att jag älskar mitt jobb. Jag sätter höga krav på mig och mina samarbetspartners för att generera en mäklartjänst i världsklass med fokus på att göra den bästa affären för dig när du säljer din bostad. Jag bor själv på Talludden, i Björknäs sedan 10 år tillbaka men har mitt ursprung i de Jämtländska fjällen.

Läs vad 68 användare tycker om Marielle Andersson

• Cornelia T
    Cornelia T skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Marielle är en fantastisk person att jobba med, från början till slut! Så tillmötesgående, lyhörd och professionell på alla sätt. Utmärkt återkoppling och snabba svar genom hela processen. Kände mig fullkomligt trygg med mitt val av mäklare och skulle rekommendera Marielle utan tvekan!
    2016-08-15 Marielle H svarar Cornelia T
    Vi har samarbetat super tillsammans. Det har gott som en dans på rosor. Stort tack för dina kommentarer. Vi hörs snart igen. Ha det så fint så länge!
  • Mattias
    Mattias skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Marielle ansvarade för försäljningen av vår villa i Nacka. Redan från första samtalet till försäljningen var genomförd var Marielle otroligt smidig, professionell och duktig. Vi kände hela tiden oss trygga med Marielle som mäklare och kommer välja henne igen om vi ska sälja vårt nya hus vi har köpt. Jag rekommenderar alla som ska sälja hus i Nacka att välja den som är bäst--> Marielle.
    2016-08-15 Marielle H svarar Mattias
    Tack Mattias, du är grym. Stort tack för dina kommentarer. Ser fram emot att sälja ert nya hus ;) redan nu. Nä jag hoppas ni trivs i ert nya. Ha det fint så länge så hörs vi.
  • Roger C
    Roger C skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Marielle sålde vår villa med stort engagemang. Professionell och kunnig och hela teamet var grymma, stort tack till dig Marielle och ditt team!
    2016-06-22 Marielle H svarar Roger C
    Tack Roger! Ni gjorde ett super bra förarbete. Tack för att vi fick hjälpa till med försäljningen och tack för dina kommentarer. Jag hör av mig så snart jag får in ett hus som jag tror kan passa er. Ha det gott så länge!
  • Robert L
    Robert L skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Marielle är professionell och kunnig. Alltid nåbar och hjälpsam. Hon har en gedigen kunskap om Nackas bostadsmarknad.
    2016-06-20 Marielle H svarar Robert L
    Robert, ni är grymma. Stort tack så hörs vi snart igen!
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Kunnig och trevlig. Kände till vår område bra och hjälpte till med allt som behövdes. Vi funderade bra ihop. Skulle anlita Marielle igen om jag skulle sälja.
    2016-06-20 Marielle H svarar Stefan S
    Vad roligt att höra, det tyckte jag med :). Tack för dina kommentarer och tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen.
  • Kiki S
    Kiki S skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Professionellt bemötande med en personlig touch. Skulle vi sälja igen så skulle vi välja Marielle och hennes team.
    2016-06-20 Marielle H svarar Kiki S
    Nöjet var på min sida. Jag har ju ett fantastiskt jobb där jag får möjligheten att lära känna människor och jag tycker det är superskoj. Jätte tack för dina kommentarer Kiki!
  • Paula K
    Paula K skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Marielle sålde vår villa över förväntan och med ett strålande resultat! Marielle har koll på detaljerna och är mkt flexibel och tillmötesgående och otroligt lätt att ha att göra med. Svarar snabbt på alla funderingar och är alltid tillgänglig. Trevlig och sympatisk. En extra bonus är även hennes duktiga och trevliga medhjälpare. Fotografen tog fantastiska bilder och hennes assistent agerade bl a som både stylist och parkeringsvakt och styrde upp parkeringen på vår trånga gata alldeles ypperligt. Tummen upp och stort tack!!!
    2016-06-20 Marielle H svarar Paula K
    Tack Paula! Ja det var en fantastiskt rolig försäljning och det gick så otroligt bra. Superkul med den respons vi fick i media och på visningarna. Stort tack till dig och Håkan för era ord som gör mig JÄTTE glad!
  • catarina a
    catarina a skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    När jag skulle sälja en något speciell tomt i Nacka träffade jag många mäklare innan jag beslutade mig för att anlita Marielle på Mäklarringen. Det var ett val jag inte har ångrat en sekund. Marielle hanterade försäljningen absolut professionellt från början till slut. Jag fick ett pris över mina förväntningar och långt över alla andra mäklares värderingar. Andra mäklare fokuserade mest på svårigheterna med fastigheten medan Marielle fick fram det unika.
    Marielle är positiv, ansvarstagande, kunnig, smart, mänsklig och väldigt lätt att ha att göra med. Hon följer upp och håller hela tiden kontakten med både säljare och potentiella köpare och hon är ärlig och rakfram. Hon tog hand om försäljningen med järnhand och det gick fantastiskt smidigt. Jag kan varmt rekommendera henne och skulle utan tvekan anlita henne igen. Tusen tack Marielle!
    2016-06-20 Marielle H svarar catarina a
    Catarina! Stort tack för dina ord. Jag är så glad att jag fick genomföra försäljningen åt dig och så rörd av dina kommentarer. Hoppas vi syns när du är i Sverige igen.
    catarina a gillar detta
  • Petros A
    Petros A skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Undertecknad har sålt en lägenhet på Saltsjökvarn i Nacka och lägenhetsförsäljningen har gått jättebra, tacksam till Marielle. Hon är utomordentligt duktig, trevlig och professionell fastighetsmäklare. Marielle är mycket engagerad och hon har bra planeringsförmåga. Vi är jättenöjda med Marielle och kommer att fortsätta anlita henne som fastighetsmäklare framöver.
    2016-06-20 Marielle H svarar Petros A
    Tack Petros! Det var en rolig försäljning från början till slut. Hoppas på att vi kan göra lika rolig resa igen snart! Ha det fint så länge!
  • Jenni  S
    Jenni S skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Professionellt och sakkunnigt! Marielle har mycket god lokalkännedom och hela teamet arbetade ytterst effektivt med hög kvalitet. Superservice i ett nötskal! Hela försäljningsprocessen var för oss som säljare ett roligt projekt från början till slut.
    2016-06-20 Marielle H svarar Jenni S
    TackJenni för att ni gjorde ett så bra förarbete för mig. Jag är så glad att få er respons på försäljning. Önskar er all lycka till att hitta ert nya drömboende.
  • Charlotte Ö
    Charlotte Ö skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Vi är verkligen supernöjda med Marielle, vi hade inte kunnat önska oss en bättre mäklare. Marielle är seriös och lyhörd, engagerad, påläst och säljande. Även Marielles team var duktiga och mycket engagerade. Vår lägenhetsförsäljning hade inte gått så bra som den gjorde, om det inte varit för Marielle. Vi ser fram emot att anlita henne igen!
    2015-09-27 Marielle H svarar Charlotte Ö
    Tack Charlotte för er reco. När kunderna är nöjda så är jag också nöjd. Ser fram emot att bli anlitad igen ;) och ta hand om er så länge, så syns vi. Mvh, Marielle
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Sålde mitt hus med Marielle och är mycket nöjd med både arbetet och slutresultatet. En bra tjänst rakt igenom. Dessutom var kollegorna som hjälpte till vid fotografering och tillträde tillmötesgående och bra att ha att göra med. Nöjd, rakt igenom!
    2016-06-20 Marielle H svarar Fredrik N
    Grymt Fredrik! Jag är jätte glad att jag fick hjälpta till med försäljningen. Stort tack för dina kommentarer.
  • Jennifer B
    Jennifer B skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Marielle har med ett stort engagemang och strålande resultat, hjälpt mig med försäljning av min lägenhet. Från första kontakt har jag känt mig väldigt trygg och hela försäljningsprocessen gick otroligt smidigt! Marielle är väldigt trevlig, lyhörd och alltid tillgänglig. Jag är oerhört nöjd och rekommenderar Marielle varmt!
    2015-08-19 Marielle H svarar Jennifer B
    Tack Jennifer för de goda vitsorden. Det var jätteroligt att få hjälpa till med försäljningen och jag blir jätte glad när mina kunder är nöjda. Önskar dig lycka till med att hitta en ny bostad och du är välkommen att höra av dig när det är dags att deklarera försäljningen. Med vänlig hälsning, Marielle
  • Finn C. B
    Finn C. B skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Drivande, empatisk och 100 % professionell.
    En utomordentlig duktig fastighetsmäklare och inredare til priset av ett.
    Tryggt, trevligt och med ett exceptionellt bra resultat.
    2015-08-19 Marielle H svarar Finn C. B
    Tack Finn Christian. Det var jättekul att genomföra försäljningen. Jag blir jätte glad för din rekommendation. VI syns snart igen! Med vänlig hälsning, marielle
  • Finn C. B
    Drivande, empatisk och 100 % professionell.
    En utomordentlig duktig fastighetsmäklare och inredare til priset av ett.
    Tryggt, trevligt och med ett exceptionellt bra resultat.
    2016-06-20 Marielle H svarar Finn C. B
    Tack Finn Christian! Det var ett superkul uppdrag att genomföra. Roligt att ha dig som kund både som köpare och säljare. Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya hus. Stort tack för dina kommenterar!
  • Alexandra W
    Alexandra W skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Sålt vår lägenhet via Marielle! Duktig, trevlig, tydlig kommunikation och engagerad till max. Hon har ett bra fokus och är förtroendegivande, kände mig trygg genom hela affären!
    Mycket nöjd
    2015-08-19 Marielle H svarar Alexandra W
    Tack Alexandra! Jag är nöjd när mina kunder är nöjda. Stor tack för din rekommendation. Hoppas ni trivs bra i er nya bostad. Vi hörs igen! Med vänlig hälsning, Marielle
  • Gunnar E
    Gunnar E skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Köpt och sålt lägenhet med Marielles hjälp. Personlig, lätt att ha och göra med, snabb utan att vara pushig, lyhörd.
    2015-08-19 Marielle H svarar Gunnar E
    Ja du Gunnar, vi har gjort ett par snabba och bra affärer. Superkul och glad över att allt gått så smidigt. Önskar er all lycka till i framtiden. Med vänlig hälsning, Marielle
  • Leo L
    Leo L skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Mycket trevligt och öppet bemötande, engagerad i objektet, ambitiös och tjänstvillig. Har försökt att nå maxat resultat även om marknaden förändrar förutsättningarna.
    2015-08-19 Marielle H svarar Leo L
    Tack Leo för rekommendationen och för att bra samarbete. Superkul och glad att ni är nöjda trots vi hade hoppats på att nå ett högre resultat. Önskar er lycka till med allt i framtiden. Med vänlig hälsning, Marielle
  • Christian B
    Christian B skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Mycket kompetent mäklare som fick förtroendet efter att mitt hus ej blev sålt med annan mäklare och överlevererade.
    2015-03-11 Marielle H svarar Christian B
    Jätte stort Tack Christian! Roligt att ni nu också hittat ert nya boende. Vi syns snart igen! Med vänlig hälsning, Marielle
  • Kjell L
    Kjell L skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Marielle Andersson är en proffsig och energisk mäklare som inte ger sig förrän problemen är lösta och bägge parter nöjda. Efter att hon sålt min villa rekommenderade jag henne att även sälja min sons villa. Den mäklare som han tidigare anlitat hade misslyckats försäljningen. Marielle fick den såld med nöjda köpare och säljare.
    2015-03-11 Marielle H svarar Kjell L
    Tack Kjell för denna rekommendation. Och stort tack för ytterligare kunder som jag fått genom din rekommendation. Hoppas du nu fått ordning i ditt nya hus och trivs bra. Ha det gott så länge så syns vi! Med vänlig hälsning, Marielle
  • Helen E
    Helen E skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Vi valde att anlita Marielle Andersson som mäklare i samband med försäljning av en tomt i Nacka och är väldigt nöjda med vårt beslut. Vi har fått ett trevligt och professionellt bemötande. Marielle har alltid vara tillgänglig och lätt att få kontakt med. Hon höll en löpande kontakt med uppdateringar av hur försäljningen gick. Marielle har verkligen levt upp till våra förväntningar. Mäklarringens trevliga lilla familjära kontor gjorde även kontraktsskrivningen till en bekväm och trevlig stund med köparna. Jag skulle gärna anlita henne igen samt varmt rekommendera henne för någon som ska sälja eller köpa i Nacka med omnejd.
    2015-03-11 Marielle H svarar Helen E
    Tack Helen för dina ord. Jag tycker det är jätte roligt att få göra affärer och få nöjda kunder. Kul att ni också tyckte om vårt kontor. Det är precis den familjära stämningen vi vill ha och att det skall kännas som hemma när man gör sak i affären. Hoppas vi syns och hörs igen. Med vänlig hälsning, Marielle
  • Cecilia J
    Cecilia J skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    VI har fått ett trevligt och proffesionellt bemötande. Marielle har alltid vara tillgänglig och lätt att få kontakt med, vilket uppskattas. Vi har anlitat Marielle för att sälja vår bostad och vi är mycket nöjda med hur försäljaruppdraget utförts och Marielle har levt upp till våra förväntningar.
    2014-11-10 Marielle H svarar Cecilia J
    Tack Cecilia! Alltid roligt att höra att jag levt upp till förväntningarna. Nu skall vi se till att ni får ert hus också. Mvh, Marielle
  • Martin W
    Martin W skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Marielle hjälpte oss att sälja vår fastighet i Nacka. Jag är mycket nöjd med det bemötande vi fick. Hon höll en löpande kontakt med uppdateringar av hur försäljningen gick. Svarade alltid i telefon, även bara för att be om att få återkomma när det passade bättre. Hade även kontakt med henne i och med köpet av samma fastighet och det var samma bemötande och professionalitet då. Jag upplever det som att hon är duktig på det hon gör. Anlitar utan tvekan henne igen vid nästa tillfälle.
    2014-11-05 Marielle H svarar Martin W
    Tack Martin! Kul att höra dina kommentarer/rekommendation. Vi syns snart igen! Mvh, Marielle
  • Kenth L
    Kenth L skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Valet av Mäklarringen i Nacka och Marielle som mäklare var en självklarhet för oss när vi skulle sälja vår bostad. "Det lilla kontoret med myckt erfarenhet och glad personal"
    2014-11-04 Marielle H svarar Kenth L
    Tack Kenth för rekommendationen! Hoppas ni snart finner er nya drömbostad och tveka inte höra av er ifall ni behöver rådgivning. Mvh, Marielle
  • Heidi B
    Heidi B skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Marielle är en mycket trevlig, kunnig och driftig mäklare. Allt gick väldigt fort och smidigt och försäljningen av lägenheten var ett faktum efter förhandsvisningen. Jag och min make rekommenderar Marielle varmt som mäklare!
    2014-10-30 Marielle H svarar Heidi B
    Tack Heidi! Ja det gick väldigt snabbt och smidigt. Dessutom har vi superglada köpare med. Tack så mycket för recon. Mvh, Marielle
  • Ann-sofie C
    Ann-sofie C skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Är supernöjd med Marielle! Hon är kompetent, effektiv, grundlig och framförallt supertrevlig!
    Jag ger henne mina allra bästa rekommendationer.
    2014-10-30 Marielle H svarar Ann-sofie C
    Tack Ann-Sofie för er reco. Ni är ju supertrevliga ni med :) ! Jag önskar er all lycka framöver i er nya lägenhet. Mvh, Marielle
  • Peter C
    Peter C skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Efter en del efterforskning på nätet så insåg vi att Marielle och Mäklarringen var det självklara valet vid försäljningen av vår lägenhet. Marielle och Clas såg till att affären gick snabbt och smidigt och slutpriset hamnade en bra bit över vad jag själv trodde och hoppats på från början.

Ett stort tack Marielle för din hjälp i denna affär!
    2014-10-30 Marielle H svarar Peter C
    Peter, tack så mycket för dina kommentarer. De uppskattas verkligen. Hoppas ni nu kommer trivas lika bra i er nya bostad. Mvh, Marielle
  • Jan T
    Jan T skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Marielle tack för din hjälp, när jag skulle sälja min lägenhet i Nacka. Jag fick ett korrekt bemötande av dig och dina arbetskamrater. Du hjälpte mig med allt och resultatet vart över förväntan. Det märks att du är duktig i ditt jobb som Mäklare. Jag vart nöjd med foto och texter i media och ditt sätt att möta en kund. Allt fungerade som det vart sagt och planerat.
    2014-09-19 Marielle H svarar Jan T
    Härligt att höra Jan! Hoppas nu att du kommer trivas som fisken i vattnet i din nya bostad! Mvh, Marielle
  • Oscar och Frida
    Oscar och Frida skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Vi anlitade Marielle på Mäklarringen Nacka efter rekommendation av en familjemedlem när vi skulle sälja vår bostadsrätt. Vi kunde inte ha varit mer nöjda! Hjälpsam, professionell och förtroendeingivande. Otroligt snabb och smidig affär trots en krånglig budgivare. 20% högre slutpris än vi hade hoppats på som grädde på moset. Vi rekommenderar Marielle varmt och tackar för allt!
    2014-09-18 Marielle H svarar Oscar och Frida
    Tack Oscar och Frida! Ja vi lyckades få till det riktigt bra trots turbulensen. Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya hus nu. Vi hörs! Mvh, Marielle
  • Moa H
    Moa H skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Vi vill varmt rekommendera Marielle Andersson som mäklare. Hon är en glad och varm person som både är lyhörd och professionell. Vi fick mycket mer betalt för vår lägenhet än vad vi kunnat drömma om. Stort tack Marielle!
    2014-08-06 Marielle H svarar Moa H
    Tack Moa & Linus! Alltid lika roligt varje gång en försäljning går så bra som eran. Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya hus. Mvh, Marielle
  • Wenche K
    Wenche K skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Jag har Marielle Andersson på Mäklaringen som mäklare, då jag har haft mitt sommarställe I Saltsjö Boo ute till försäljning, och kan bara säga att jag är väldigt nöjd med hennes engagemang, och vill gärna rekommendera henne. Tusen tack Marielle ...... M.V.H. WENCHE KUSEL .....
  • Ulrika H
    Ulrika H skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Marielle är en oerhört driven, engagerad och professionell mäklare. Hon är också en varm och glad person som är mycket trevlig att samarbeta med. Hon gjorde ett fantastiskt jobb med försäljningen av vårt hus och vi upplever att hon tog lika stor hänsyn till både köpare och säljare. Vi har redan rekommenderat henne för våra vänner!
    2014-05-09 Marielle H svarar Ulrika H
    Tack vad fint skrivet av er. Jag hoppas att ni kommer trivas lika bra i er nya bostad som denna. Lycka till! Mvh, Marielle
  • David F
    David F skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Med en skön jordnära och samtidigt mycket professionell stil gör att vi kommer att använda Marielle Andersson igen. Vi har fått mycket snabb feedback och service samt det priset vi ville ha i försäljningen av vår lägenhet. Har redan och kommer i fortsättningen att rekommendera Mäklarringen i Nacka.
    2014-04-16 Marielle H svarar David F
    Tack David! Roligt att jag har fått sålt ytterligare en bostad åt dig. Nu skall vi se till att hitta ett radhus i närområdet. Ta hand om er så länge! Mvh, Marielle
  • Peter J
    Peter J skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Vi valde att låta Marielle på Mäklarringen i Nacka, sälja vårt hus i Ekängen. Detta efter att vi hört oss för med flera mäklare.

Redan från början fick vi ett stort förtroende för bolaget i allmänhet och Marielle i synnerhet. Hennes energi och målmedvetenhet gav oss goda förhoppningar om en snabb och lönsam försäljning.

Alla våra förhoppningar infriades och vi hittade rätt köpare i rätt tid. Vi har bara goda omdömen om Mäklarringen och deras tjänster och Marielles agerande som en professionell mäklare.
    2014-04-14 Marielle H svarar Peter J
    Tack Peter! Härligt att höra. Vi hörs snart igen så ta hand om er så länge och hälsa så gott! Mvh, Marielle
  • Dan A
    Dan A skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Jag är jätteimponerad och glad för att jag och min bror anlitade Marielle Andersson på Mäklarringen i Nacka. Under hela säljprocessen har Marielle varit positiv, drivande men samtidigt personlig och tagit tid för mig som kund vilket jag verkligen uppskattar! Topp-poäng till Dig Marielle!
    2014-03-13 Marielle H svarar Dan A
    Superkul att ni är nöjda. Och stort tack för ditt medverkande i filmen. DU var som klippt och skuren för den rollen. Vi hörs snart igen! Mvh, Marielle
  • Annlena S
    Annlena S skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Marielle Har skött vår försäljning av villa på ett noggrant och proffsigt sätt. Hon har varit tydlig med all information och snabb med all återkoppling Man har känt ett starkt engagemang och hon har lyssnat på våra önskemål
    2014-03-13 Marielle H svarar Annlena S
    Hej Annalena! Tack för ert omdöme. Skönt att höra. Hoppas ni nu kommer trivas lika bra innanför tullarna! Mvh, Marielle
  • Carl D
    Carl D skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Marielle är en seriös, erfaren och driven mäklare som är pålitlig och professionell i sin yrkesroll. Jag kände mig trygg med hennes vid rodret under hela processen.
    Jag fick ut maximalt värde av min husförsäljning tack vare henne och kan varmt rekommendera hennes tjänster.
  • Nina G
    Nina G skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Vi anlitade Marielle Andersson för att sälja vårt hus i Saltsjö-Boo. Marielle är mycket duktigt, ambitiös, bra sätt att bemöta både spekulanter och oss som säljare. Hon är noga med dokumentation, framstår som seriös och kunnig.
    vi är toppennöjda
    2013-11-18 Marielle H svarar Nina G
    Tack Nina! Härligt att höra. Hoppas att ni snart hittar ett nytt hus som passar er. Ha det gott! Med vänlig hälsning, Marielle
  • harriet g
    harriet g skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    En trevlig inledning, en bra avhandling och ett gediget slut. Jag har sålt min villa och Marielle har varit ett gott stöd och duktig säljare i ett svårt beslut. Tack Marielle
    2013-10-21 Marielle H svarar harriet g
    Harriet, skönt att höra och tack så jätte mycket! Vi hörs. Med vänlig hälsning, Marielle
  • Mikaela R
    Mikaela R skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Vi är supernöjda med Marielle som vår mäklare. Det var aldrig några problem att få tag på Marielle eller att få svar på frågor som vi hade. Alltid tillgänglig både på telefonen, mail samt sms. En mäklare med fart och fläkt i, vilket gillas mycket! Här sitts det inte och rullar några tummar. Vi kan varmt rekommendera Marielle Andersson
    2013-10-07 Marielle H svarar Mikaela R
    Tack vad snälla ni är! Hoppas ni snart hittar ett hus också. Hör av er ifall det är nått. Ha det gott så länge så hörs vi! Med vänlig hälsning, Marielle
  • Ginny S
    Ginny S skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Marielle gav ett mycket gott intryck och jag kände mig otroligt väl bemött och trygg under hela försäljningsprocessen. Jag skulle beskriva Marielle som en lugn och trevlig person. En kompetent och erfaren mäklare. Jag kan starkt rekommendera henne till andra och skulle inte tveka en sekund att anlita henne igen. Affären gick otroligt snabbt och Marielle hade full koll på alla delar fullt ut.
    2013-09-25 Marielle H svarar Ginny S
    Tack Ginny för rekommendationen! Det värmer. Lycka till med huset, så hörs vi snart igen. Med vänlig hälsning, Marielle
  • Nanna M
    Nanna M skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Vi fick Marielle Andersson rekommenderad till oss och har nu använt oss av henne vid två försäljningar. Vi skulle inte välja någon annan mäklare att ha ett samarbete med då vi helt enkelt har hittat den proffsigaste och bästa mäklarn i mäklar djungeln. Seriös, realistisk och snabb vilket i sin tur alltid lätt till snabba avslut med gott resultat.
    Kan med gott samvete och mer en gärna rekommendera henne till vänner och bekanta.
    2013-09-11 Marielle H svarar Nanna M
    Vad underbar ni är! Tack så mycket för era kommentarer. Vi hörs! Med vänlig hälsning, Marielle
  • Eva
    Eva skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Marielle har en mycket positiv och lugn framtoning som gör att hela försäljningsprocessen känns smidig och enkel för mig som säljare. Hon är professionell och kunnig. Jag har fått tät och snabb information av henne under hela processen. Därför tvekar jag inte att rekommendera andra att anlita Marielle som mäklare vid bostadsföräljning!
    2013-09-10 Marielle H svarar Eva
    Eva, tack så mycket! Alltid skönt att höra. Nu är det fokus på husbyggande så länge så hörs vi snart igen. Med vänlig hälsning, Marielle
  • Mattias L
    Mattias L skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Rapp, professionell och med en härlig energi! Man kan inte gå fel med Marielle! Stort tack för hjälpen med en försäljning som gick över förväntan.
    2013-09-09 Marielle H svarar Mattias L
    Tack Mattias! Härligt att höra. Hoppas ni snart finner en ny bostad. Vi hörs. Med vänlig hälsning, Marielle
  • Malin E
    Malin E skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Vi är mycket nöjda med Marielle och kan till 100% rekommendera henne.
    2013-09-09 Marielle H svarar Malin E
    Hej Malin! Tack så mycket för rekommendationen. Hoppas att ni snart hittar ert drömboende :) Ha det gott så hörs vi!
  • Sharon R
    Sharon R skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Hon jobbar helhjärtat och kan se säljarens Behöv och hjälpa till.
    Efter försäljningen återkoppla med eventuella frågor eller oklarheter.
    2013-09-09 Marielle H svarar Sharon R
    Sharon! Tack vad snällt. Önskar dig lycka till med gården.
  • Fredrik G
    Fredrik G skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Marielle är väldigt trevlig, lyhörd, professionell och är alltid tillgänglig! Kan verkligen rekommendera henne!
    2013-09-09 Marielle H svarar Fredrik G
    Fredrik, TACK! Hoppas att ni trivs i era nya bostad. Med vänlig hälsning, marielle
  • Anders W
    Anders W skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    En trevlig, rak och enkel tjej att ha att göra med, ser till att man är informerad så man vet vad som händer i processen. Är duktig på att läsa av intressenterna, vilka som är potensiella köpare eller inte.
    2013-09-09 Marielle H svarar Anders W
    Tack så mycket Anders! Lycka till med ditt nya äventyr. Med vänlig hälsning, Marielle
  • Lotta K
    Lotta K skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tillmötesgående, effektiv, social, engagerad. Inger förtroende.
    2013-09-09 Marielle H svarar Lotta K
    Lotta, härligt att höra och tack så mycket! Lycka till där nere :) Med vänlig hälsning, Marielle
  • Mikael R
    Mikael R skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Marielle var alltid mycket proffsig och tillmötesgående. Hon skötte försäljningen mycket bra.
    2013-05-15 Marielle H svarar Mikael R
    Tack Mikael! Roligt att ni är nöjda. Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya penthouse :)
Tommie Tiberg
Jessica Wikström