Marielle Andersson
en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden

Jag heter Marielle H Andersson och är Fastighetsmäklare/Civilekonom och ägare av Mäklarringen Nacka kontoret. Mitt mål med varje försäljning är att alla ska veta att din bostad är till salu att slå prisrekord i ert område.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att möta säljare och köpare i en av livets stora affärer och hjälpa dem till att komma vidare i nästa steg i livet är fantastiskt roligt. Jag startar nästan varje morgon med ett leende på läpparna lika ofta som jag avslutar dagen/kvällen med ett leende.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Min värdegrund är hjärta och resultat. För mig är inte bara affären viktig utan även människorna i affären.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Glad, kunnig och resultat- och lösningsorienterad. Hög juridisk och byggnadsteknisk kompetens. En förtroendeingivande säljare.
Saltsjöbadsvägen 18
131 50 Saltsjö-duvnäs — Visa karta

Vad tror Marielle att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 95 kunder tycker om Marielle Andersson

• Eugene T
    Eugene T skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Vi har köpt ett hus i Saltsjö Duvnäs på 179 kvm.

Vi har varit bemötta på ett välkomnande och professionell sätt. Hon var mycket trevligt, tydligt, hjälpsam och kunnig.
    Vi hade inga förväntningar egentligen på mäklare men hon gjorde ett bra intryck. Läs mer
    2018-10-05 Marielle H svarar Eugene T
    Tack Eugene för den fina recon. Vi hör snart igen inför tillträdet. Ta hand om er så länge!
  • Nona K
    Nona K skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Härligt engagerad mäklare som gjorde min första bostadsköp till en lyckad affär!
    Jag kände mig trygg och upplever att hon verkligen vill att både köpare och säljare ska känna sig i goda händer.
    Jag rekommenderar starkt Marielle.
    Tack för all hjälp! Läs mer
  • Joel H
    Joel H skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Sålde min 3a i saltsjöqvarn. Marielle och Tommie gjorde ett jättebra arbete under en period med skakig marknad. Rekommenderar dem varmt. Läs mer
    2018-07-02 Marielle H svarar Joel H
    Stort tack Joel! Roligt att det gick vägen till slut. Mycket tacksam för din rekommendation. Hoppas du hittar en ny lägenhet snart. Trevlig sommar!
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Bra, trevlig, tålmodig och professionell. Läs mer
    2018-07-02 Marielle H svarar Andreas L
    Tack Anderas! Jättekul att ni är nöjda både med husköpet och med mig som mäklare. Trevlig sommar!
  • Anna Catharina P
    Anna Catharina P skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Bra och genomarbetad process med lyhördhet. Läs mer
    2018-06-06 Marielle H svarar Anna Catharina P
    Tack för din fina reco Catharina! Det gick snabbt och smidigt och jag är tacksam för att du är nöjd.
  • Linda H
    Linda H skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Marielle har sålt flertalet bostäder och tomt åt oss. Hon har alltid varit otroligt skicklig och kompetent mäklare. Hon har ett trevligt bemötande och nära till skratt. Hon är positiv och känner alltid av situationen på bästa sätt. Jag känner att jag är i goda händer med Marielle som mäklare, då jag vet att hon har kontroll på allt nödvändigt som rör objektet och området. Jag kan varmt rekommendera Marielle! Läs mer
    2018-04-30 Marielle H svarar Linda H
    Linda stort tack för din rekommendation. Det har varit superroligt att få hjälpa er med era affärer. Vi hörs snart igen. Kramar från mig!
  • Svante B
    Svante B skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Trevligt och professionellt bemötande.
    Väl genomförd försäljningsprocess. Läs mer
    2018-04-16 Marielle H svarar Svante B
    Stort tack för recon och för ett gott samarbete!
    Marielle H gillar detta
  • Bengt Erik B
    Bengt Erik B skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Bra kundbemötande
    Serviceinriktad
    Positiv
    Ordning och reda vid möte med säljaren
    Kunnig
    Vi är nöjda. Läs mer
    2018-04-09 Marielle H svarar Bengt Erik B
    Tack Bengt! Och jag är så glad att ni är nöjda. Tror ni kommer stormtrivas när ni har fått ordning på lägenheten. Jättetack för er reco. Det värmer.
  • Nicholas H
    Nicholas H skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Väldigt snabb respons och trevligt bemötande. Marielle kändes absolut som opartisk i förhandlingen med säljarna. Läs mer
    2018-03-21 Marielle H svarar Nicholas H
    Skönt att höra. Det är precis så det ska vara i en fastighetsaffär. Jättetack för din fina reco.
  • Lars A
    Lars A skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Engagerad, professionell, positiv, fokuserad, kunnig, trevlig. Kändes helt rätt från början och jag är jättenöjd med Marielles hjälp vid försäljningen av min bostadsrätt. Rekommenderas varmt ! Läs mer
    2018-03-21 Marielle H svarar Lars A
    Tack Lars för din grymma rekommendation! Skönt att jag lyckas upprätthålla den förväntan du hade från början till slut!
  • Carry F
    Carry F skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Ett mycket bra bemötande och min förväntan infriades till 100% på Marielles sätt att sälja huset åt oss trots hur marknaden ser ut just nu. Läs mer
    2018-03-21 Marielle H svarar Carry F
    Härligt att höra Carry! Sort tack för förtroendet.
  • Therese T
    Therese T skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Superbra bemötande! Vi köpte genom Marielle och när vi ska sälja kommer vi definitivt anlita henne! Läs mer
    2018-03-18 Marielle H svarar Therese T
    Men tack Therese! Så superglad jag blir av din reco. Hoppas ni trivs som fisken i vattnet. Ta hand om er så syns vi snart igen. Kramar!
  • Mikael F
    Mikael F skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Hon levererar, klanderfritt förmedlade av min bostad med glimten i ögat. Kan varmt rekommendera henne till andra bostads säljare i Nacka. Läs mer
    2018-03-18 Marielle H svarar Mikael F
    Mina varmaste tack till dig Mikael. Du är bäst!
  • Donika R
    Donika R skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Jag är jätte nöjd med Marielles bemötande. Marielle är väldigt snäll och respektfullt mot sina kunder , gör det bästa som hon kan. Ja har träffat och andra , men de kan jag inte jämföra med Marielle.

Vänliga hälsningar!
    Donika Läs mer
    2018-03-18 Marielle H svarar Donika R
    Donika, stort tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen. Ta hand om dig. Och massor av styrkekramar!
  • Marcus Å
    Marcus Å skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Mycket bra, trevlig, positiv, ambitiös. Sammantaget en lyckad överenskommelse. Läs mer
    2018-03-18 Marielle H svarar Marcus Å
    Tack Marcus för ditt fina omdöme. Vi ses!
  • Hanna N
    Hanna N skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Toppen👍🏻 Professionell och lyhörd för våra önskemål Läs mer
    2018-03-18 Marielle H svarar Hanna N
    Hanna, stort tack för era ord. Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya hus. Kramar!
  • Marylyn A
    Marylyn A skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Mycket bra bemötande och har jobbat mycket för att få bästa betalning för vårat hus.
    Huset har legat som kommande under ett helt år innan vi bestämde oss för att lägga ut det. Och under tiden har Marielle verkligen jobbat för att skaffat kunder. Läs mer
  • Richard H
    Richard H skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Mycket engagerad och flitig mäklare, tar hand om detaljer också. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Katarina H
    Katarina H skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Marielle är en engagerad mäklare med mycket energi. Hon bygger upp en trygg och bra relation och vi rekommenderar henne gärna! Läs mer
  • Kristina E
    Kristina E skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Marielle är väldigt proffsig i sin roll som mäklare. Hon inger ett förtroende som en person som gör sitt yttersta i sitt mäklaruppdrag. Det kändes tryggt att låta Marielle sälja vår bostad. I tillägg till sin professionalitet så har Marielle mycket humor som gör att man får ett gott skratt emellanåt. Läs mer
    2018-03-18 Marielle H svarar Kristina E
    Tack Kristina. Det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen. Roligt när man känner säljarna anstränger sig för att nå ett så gott resultat som möjligt. Det behövs två för att dansa tango! Kram
    Kristina E gillar detta
  • Moa N
    Moa N skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Trygg, snabb och bra mäklare, inga krångligheter! Läs mer
    2017-02-20 Marielle H svarar Moa N
    Tack Moa för din kommentar. Hoppas du kommer trivas i din nya bostad. /Mvh, Marielle
  • Christian C
    Christian C skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Bara bra att säga! Det känns jättebra att ha anlitat Marielle/Mäklarringeen Nacka & Saltsjöbaden. Fick ett väldigt bra första intryck och det intrycket bestod under hela processen! Marielle är supertrevlig och hon utför sitt jobb väldigt proffsigt och seriöst, känns tryggt att ha anlitat Marielle! Rekommenderar Marielle/Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden! Läs mer
    2017-02-20 Marielle H svarar Christian C
    Christian, stort tack för din reco och för förtroendet! Vi hörs snart igen så vi kan fixa reavinstberäkningen. Mvh, Marielle
  • Kamil K
    Kamil K skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Jag har fått jättebra hjälp av Marielle, hon har varit tillmötesgående och entusiastisk. Detta har fått mig att känna mig väldigt trygg genom hela min bostadsförsäljning. Läs mer
    2017-02-20 Marielle H svarar Kamil K
    Härligt att höra Kamil! Gick ju snabbt och smidigt men det är ju inte så svårt när en bostad är så fint förberedd. Mvh, Marielle
  • Mats M
    Mats M skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Allt fungerade till 100%. Fick en bra känsla redan vid visningen. Läs mer
    2017-02-20 Marielle H svarar Mats M
    Roligt att höra Mats! Ser fram emot att se vilka uppdateringar ni har gjort på lägenheten när ni är klara. Mvh, Marielle
  • Thomas T
    Thomas T skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Marielle är väldigt duktig.
    Hon är mycket påläst, även i snåriga juridiska regelverk, där andra mäklare går vilse.
    Men Marielle är även lyhörd på vad kunden vill. Därutöver tycker jag att hon är ihärdig.
    Om marknaden har en dipp, så backar hon hem och tar nya tag när det värsta motlutet lagt sig. Detta hälsar mycket nöjd kund. Läs mer
    2017-02-20 Marielle H svarar Thomas T
    Tack Thomas! Ja du vet att vara envis man/kvinna och målfokuserad lönar sig. Sen är ju allt det juridiska vid en försäljning väldigt spännande. Tack för att ni också var ihärdiga och gav mig förtroendet att sälja ert hus. Mvh, Marielle
  • Deiya D
    Deiya D skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Jättebra! Super nöjd med dom , proffsigt enkelt och super trevliga Läs mer
    2017-02-20 Marielle H svarar Deiya D
    Tack Deiya! Jättekul att du är nöjd. Ha det fint så syns vi snart igen. Mvh, Marielle
  • Johan E
    Johan E skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Varm och entusiasmerande. Engagerad och mån om att det känns bra för kunden! Läs mer
    2017-02-20 Marielle H svarar Johan E
    Johan stort tack för recon. Ja jag vill ha långsiktiga kundrelationer och skapa förtroende mellan både säljare och köpare. Tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen. Vi hörs snart igen. Mvh, Marielle Mäklarringen
  • Cornelia T
    Cornelia T skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Marielle är en fantastisk person att jobba med, från början till slut! Så tillmötesgående, lyhörd och professionell på alla sätt. Utmärkt återkoppling och snabba svar genom hela processen. Kände mig fullkomligt trygg med mitt val av mäklare och skulle rekommendera Marielle utan tvekan! Läs mer
    2016-08-15 Marielle H svarar Cornelia T
    Vi har samarbetat super tillsammans. Det har gott som en dans på rosor. Stort tack för dina kommentarer. Vi hörs snart igen. Ha det så fint så länge!
  • Mattias
    Mattias skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Marielle ansvarade för försäljningen av vår villa i Nacka. Redan från första samtalet till försäljningen var genomförd var Marielle otroligt smidig, professionell och duktig. Vi kände hela tiden oss trygga med Marielle som mäklare och kommer välja henne igen om vi ska sälja vårt nya hus vi har köpt. Jag rekommenderar alla som ska sälja hus i Nacka att välja den som är bäst--> Marielle. Läs mer
    2016-08-15 Marielle H svarar Mattias
    Tack Mattias, du är grym. Stort tack för dina kommentarer. Ser fram emot att sälja ert nya hus ;) redan nu. Nä jag hoppas ni trivs i ert nya. Ha det fint så länge så hörs vi.
  • Roger C
    Roger C skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Marielle sålde vår villa med stort engagemang. Professionell och kunnig och hela teamet var grymma, stort tack till dig Marielle och ditt team! Läs mer
    2016-06-22 Marielle H svarar Roger C
    Tack Roger! Ni gjorde ett super bra förarbete. Tack för att vi fick hjälpa till med försäljningen och tack för dina kommentarer. Jag hör av mig så snart jag får in ett hus som jag tror kan passa er. Ha det gott så länge!
  • Robert L
    Robert L skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Marielle är professionell och kunnig. Alltid nåbar och hjälpsam. Hon har en gedigen kunskap om Nackas bostadsmarknad. Läs mer
    2016-06-20 Marielle H svarar Robert L
    Robert, ni är grymma. Stort tack så hörs vi snart igen!
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Kunnig och trevlig. Kände till vår område bra och hjälpte till med allt som behövdes. Vi funderade bra ihop. Skulle anlita Marielle igen om jag skulle sälja. Läs mer
    2016-06-20 Marielle H svarar Stefan S
    Vad roligt att höra, det tyckte jag med :). Tack för dina kommentarer och tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen.
  • Kiki S
    Kiki S skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Professionellt bemötande med en personlig touch. Skulle vi sälja igen så skulle vi välja Marielle och hennes team. Läs mer
    2016-06-20 Marielle H svarar Kiki S
    Nöjet var på min sida. Jag har ju ett fantastiskt jobb där jag får möjligheten att lära känna människor och jag tycker det är superskoj. Jätte tack för dina kommentarer Kiki!
  • Paula K
    Paula K skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Marielle sålde vår villa över förväntan och med ett strålande resultat! Marielle har koll på detaljerna och är mkt flexibel och tillmötesgående och otroligt lätt att ha att göra med. Svarar snabbt på alla funderingar och är alltid tillgänglig. Trevlig och sympatisk. En extra bonus är även hennes duktiga och trevliga medhjälpare. Fotografen tog fantastiska bilder och hennes assistent agerade bl a som både stylist och parkeringsvakt och styrde upp parkeringen på vår trånga gata alldeles ypperligt. Tummen upp och stort tack!!! Läs mer
    2016-06-20 Marielle H svarar Paula K
    Tack Paula! Ja det var en fantastiskt rolig försäljning och det gick så otroligt bra. Superkul med den respons vi fick i media och på visningarna. Stort tack till dig och Håkan för era ord som gör mig JÄTTE glad!
  • catarina a
    catarina a skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    När jag skulle sälja en något speciell tomt i Nacka träffade jag många mäklare innan jag beslutade mig för att anlita Marielle på Mäklarringen. Det var ett val jag inte har ångrat en sekund. Marielle hanterade försäljningen absolut professionellt från början till slut. Jag fick ett pris över mina förväntningar och långt över alla andra mäklares värderingar. Andra mäklare fokuserade mest på svårigheterna med fastigheten medan Marielle fick fram det unika.
    Marielle är positiv, ansvarstagande, kunnig, smart, mänsklig och väldigt lätt att ha att göra med. Hon följer upp och håller hela tiden kontakten med både säljare och potentiella köpare och hon är ärlig och rakfram. Hon tog hand om försäljningen med järnhand och det gick fantastiskt smidigt. Jag kan varmt rekommendera henne och skulle utan tvekan anlita henne igen. Tusen tack Marielle! Läs mer
    2016-06-20 Marielle H svarar catarina a
    Catarina! Stort tack för dina ord. Jag är så glad att jag fick genomföra försäljningen åt dig och så rörd av dina kommentarer. Hoppas vi syns när du är i Sverige igen.
    catarina a gillar detta
  • Petros A
    Petros A skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Undertecknad har sålt en lägenhet på Saltsjökvarn i Nacka och lägenhetsförsäljningen har gått jättebra, tacksam till Marielle. Hon är utomordentligt duktig, trevlig och professionell fastighetsmäklare. Marielle är mycket engagerad och hon har bra planeringsförmåga. Vi är jättenöjda med Marielle och kommer att fortsätta anlita henne som fastighetsmäklare framöver. Läs mer
    2016-06-20 Marielle H svarar Petros A
    Tack Petros! Det var en rolig försäljning från början till slut. Hoppas på att vi kan göra lika rolig resa igen snart! Ha det fint så länge!
  • Jenni  S
    Jenni S skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Professionellt och sakkunnigt! Marielle har mycket god lokalkännedom och hela teamet arbetade ytterst effektivt med hög kvalitet. Superservice i ett nötskal! Hela försäljningsprocessen var för oss som säljare ett roligt projekt från början till slut. Läs mer
    2016-06-20 Marielle H svarar Jenni S
    TackJenni för att ni gjorde ett så bra förarbete för mig. Jag är så glad att få er respons på försäljning. Önskar er all lycka till att hitta ert nya drömboende.
  • Charlotte Ö
    Charlotte Ö skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Vi är verkligen supernöjda med Marielle, vi hade inte kunnat önska oss en bättre mäklare. Marielle är seriös och lyhörd, engagerad, påläst och säljande. Även Marielles team var duktiga och mycket engagerade. Vår lägenhetsförsäljning hade inte gått så bra som den gjorde, om det inte varit för Marielle. Vi ser fram emot att anlita henne igen! Läs mer
    2015-09-27 Marielle H svarar Charlotte Ö
    Tack Charlotte för er reco. När kunderna är nöjda så är jag också nöjd. Ser fram emot att bli anlitad igen ;) och ta hand om er så länge, så syns vi. Mvh, Marielle
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Sålde mitt hus med Marielle och är mycket nöjd med både arbetet och slutresultatet. En bra tjänst rakt igenom. Dessutom var kollegorna som hjälpte till vid fotografering och tillträde tillmötesgående och bra att ha att göra med. Nöjd, rakt igenom! Läs mer
    2016-06-20 Marielle H svarar Fredrik N
    Grymt Fredrik! Jag är jätte glad att jag fick hjälpta till med försäljningen. Stort tack för dina kommentarer.
  • Jennifer B
    Jennifer B skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Marielle har med ett stort engagemang och strålande resultat, hjälpt mig med försäljning av min lägenhet. Från första kontakt har jag känt mig väldigt trygg och hela försäljningsprocessen gick otroligt smidigt! Marielle är väldigt trevlig, lyhörd och alltid tillgänglig. Jag är oerhört nöjd och rekommenderar Marielle varmt! Läs mer
    2015-08-19 Marielle H svarar Jennifer B
    Tack Jennifer för de goda vitsorden. Det var jätteroligt att få hjälpa till med försäljningen och jag blir jätte glad när mina kunder är nöjda. Önskar dig lycka till med att hitta en ny bostad och du är välkommen att höra av dig när det är dags att deklarera försäljningen. Med vänlig hälsning, Marielle
  • Finn C. B
    Finn C. B skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Drivande, empatisk och 100 % professionell.
    En utomordentlig duktig fastighetsmäklare och inredare til priset av ett.
    Tryggt, trevligt och med ett exceptionellt bra resultat. Läs mer
    2015-08-19 Marielle H svarar Finn C. B
    Tack Finn Christian. Det var jättekul att genomföra försäljningen. Jag blir jätte glad för din rekommendation. VI syns snart igen! Med vänlig hälsning, marielle
  • Finn C. B
    Drivande, empatisk och 100 % professionell.
    En utomordentlig duktig fastighetsmäklare och inredare til priset av ett.
    Tryggt, trevligt och med ett exceptionellt bra resultat. Läs mer
    2016-06-20 Marielle H svarar Finn C. B
    Tack Finn Christian! Det var ett superkul uppdrag att genomföra. Roligt att ha dig som kund både som köpare och säljare. Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya hus. Stort tack för dina kommenterar!
  • Alexandra W
    Alexandra W skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Sålt vår lägenhet via Marielle! Duktig, trevlig, tydlig kommunikation och engagerad till max. Hon har ett bra fokus och är förtroendegivande, kände mig trygg genom hela affären!
    Mycket nöjd Läs mer
    2015-08-19 Marielle H svarar Alexandra W
    Tack Alexandra! Jag är nöjd när mina kunder är nöjda. Stor tack för din rekommendation. Hoppas ni trivs bra i er nya bostad. Vi hörs igen! Med vänlig hälsning, Marielle
  • Gunnar E
    Gunnar E skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Köpt och sålt lägenhet med Marielles hjälp. Personlig, lätt att ha och göra med, snabb utan att vara pushig, lyhörd. Läs mer
    2015-08-19 Marielle H svarar Gunnar E
    Ja du Gunnar, vi har gjort ett par snabba och bra affärer. Superkul och glad över att allt gått så smidigt. Önskar er all lycka till i framtiden. Med vänlig hälsning, Marielle
  • Leo L
    Leo L skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Mycket trevligt och öppet bemötande, engagerad i objektet, ambitiös och tjänstvillig. Har försökt att nå maxat resultat även om marknaden förändrar förutsättningarna. Läs mer
    2015-08-19 Marielle H svarar Leo L
    Tack Leo för rekommendationen och för att bra samarbete. Superkul och glad att ni är nöjda trots vi hade hoppats på att nå ett högre resultat. Önskar er lycka till med allt i framtiden. Med vänlig hälsning, Marielle
  • Christian B
    Christian B skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Mycket kompetent mäklare som fick förtroendet efter att mitt hus ej blev sålt med annan mäklare och överlevererade. Läs mer
    2015-03-11 Marielle H svarar Christian B
    Jätte stort Tack Christian! Roligt att ni nu också hittat ert nya boende. Vi syns snart igen! Med vänlig hälsning, Marielle
  • Kjell L
    Kjell L skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Marielle Andersson är en proffsig och energisk mäklare som inte ger sig förrän problemen är lösta och bägge parter nöjda. Efter att hon sålt min villa rekommenderade jag henne att även sälja min sons villa. Den mäklare som han tidigare anlitat hade misslyckats försäljningen. Marielle fick den såld med nöjda köpare och säljare. Läs mer
    2015-03-11 Marielle H svarar Kjell L
    Tack Kjell för denna rekommendation. Och stort tack för ytterligare kunder som jag fått genom din rekommendation. Hoppas du nu fått ordning i ditt nya hus och trivs bra. Ha det gott så länge så syns vi! Med vänlig hälsning, Marielle
  • Helen E
    Helen E skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Vi valde att anlita Marielle Andersson som mäklare i samband med försäljning av en tomt i Nacka och är väldigt nöjda med vårt beslut. Vi har fått ett trevligt och professionellt bemötande. Marielle har alltid vara tillgänglig och lätt att få kontakt med. Hon höll en löpande kontakt med uppdateringar av hur försäljningen gick. Marielle har verkligen levt upp till våra förväntningar. Mäklarringens trevliga lilla familjära kontor gjorde även kontraktsskrivningen till en bekväm och trevlig stund med köparna. Jag skulle gärna anlita henne igen samt varmt rekommendera henne för någon som ska sälja eller köpa i Nacka med omnejd. Läs mer
    2015-03-11 Marielle H svarar Helen E
    Tack Helen för dina ord. Jag tycker det är jätte roligt att få göra affärer och få nöjda kunder. Kul att ni också tyckte om vårt kontor. Det är precis den familjära stämningen vi vill ha och att det skall kännas som hemma när man gör sak i affären. Hoppas vi syns och hörs igen. Med vänlig hälsning, Marielle
  • Cecilia J
    Cecilia J skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    VI har fått ett trevligt och proffesionellt bemötande. Marielle har alltid vara tillgänglig och lätt att få kontakt med, vilket uppskattas. Vi har anlitat Marielle för att sälja vår bostad och vi är mycket nöjda med hur försäljaruppdraget utförts och Marielle har levt upp till våra förväntningar. Läs mer
    2014-11-10 Marielle H svarar Cecilia J
    Tack Cecilia! Alltid roligt att höra att jag levt upp till förväntningarna. Nu skall vi se till att ni får ert hus också. Mvh, Marielle
  • Martin W
    Martin W skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Marielle hjälpte oss att sälja vår fastighet i Nacka. Jag är mycket nöjd med det bemötande vi fick. Hon höll en löpande kontakt med uppdateringar av hur försäljningen gick. Svarade alltid i telefon, även bara för att be om att få återkomma när det passade bättre. Hade även kontakt med henne i och med köpet av samma fastighet och det var samma bemötande och professionalitet då. Jag upplever det som att hon är duktig på det hon gör. Anlitar utan tvekan henne igen vid nästa tillfälle. Läs mer
    2014-11-05 Marielle H svarar Martin W
    Tack Martin! Kul att höra dina kommentarer/rekommendation. Vi syns snart igen! Mvh, Marielle
Marielle Andersson
Tommie Tiberg