Marielle Andersson

Marielle Andersson

Marielle Andersson är mäklare på Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden

Marielle Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2007-07. Marielle Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2012-04 och har fått 170 omdömen med ett betyg på 4.8. Marielle Andersson har haft 19 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Jag heter Marielle H Andersson och är Fastighetsmäklare/Civilekonom och ägare av Mäklarringen Nacka kontoret. Mitt mål med varje försäljning är att alla ska veta att din bostad är till salu att slå prisrekord i ert område.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att möta säljare och köpare i en av livets stora affärer och hjälpa dem till att komma vidare i nästa steg i livet är fantastiskt roligt. Jag startar nästan varje morgon med ett leende på läpparna lika ofta som jag avslutar dagen/kvällen med ett leende.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Min värdegrund är hjärta och resultat. För mig är inte bara affären viktig utan även människorna i affären.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Glad, kunnig och resultat- och lösningsorienterad. Hög juridisk och byggnadsteknisk kompetens. En förtroendeingivande säljare.

170 omdömen om Marielle Andersson

Sedan starten hos Reco 2012
Andreas H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
Eknäs

En mycket kompetent och bra mäklare. Bra driv, en bra säljare! Kan sin marknad.

Andreas L
Eknäs

Alltid ett härligt humör och en mäklare som inte ger sig. Extremt bra på att återkomma och informera

Anders V
Björknäs

En mäklare som tar sig tiden för att hitta den bästa lösningen för mig som kund. Alltid tillgänglig och flexibel i sitt arbete för att bemöta intressenter för objektet. En mäklare som jag gärna skulle anlita i framtiden

Gunilla A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
Saltsjöqvarn

Jag har inget att jämföra med. 27 år sedan jag flyttade, Jag är nöjd med kontakten. Konstatera att dagens Mäklare påverkar med att vara positivt självklara öppna .i sin yrkesroll. Det påverkar kontakten mellan sälgar och kund positivt.

Fredrik Karl Einar E
Eknäs / Björknäs

Mycket nöjda med en professionell och erfaren mäklare

Martin G
Kummelnäs

Min fru är den som haft kontakt med vår mäklare Marielle, så jag är inte den rätte personen att bedöma. Marielle har varit engagerad och haft tät och bra kontakt med min fru Helena under hela processen.

Helena G
Kummelnäs

Trevlig, personlig och kunnig mäklare som har varit ett stort stöd för såväl köpare som säljare i en komplicerad bostadsaffär. Marielle har trots högsommartider och semesterperiod haft mycket god tillgänglighet och uppvisat bra driv, målinriktning men samtidigt tålamod och respektfull förståelse för parternas respektive situationer. Bra att kunna signera avtal elektroniskt.

Lars A
Köpte sitt hus med hjälp av Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
Marinstaden

Vi är mycket nöjda med Marielle Anderssons arbete och kan varmt rekommendera henne till andra som skall köpa/sälja hus. Marielle Andersson: - har besvarat alla våra frågor utan dröjsmål - har försett oss med alla nödvändiga dokument i tid - har försökt och lyckats hitta lösningar på våra problem

Anna-Lena R
Gärdet

Fantastiskt fin service och sålde vår lgh med raketfart! Rekommenderas verkligen!!!

Stefan R
Gärdet

Snabbt och effektivt, välvillig.