Marielle Andersson

Marielle Andersson

4.9 i betyg av 123 omdömen

Marielle Andersson är mäklare på Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden

och har varit registrerad mäklare sedan 2007. Marielle Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2012 och har fått 123 omdömen sedan 2012-04-02. Marielle Andersson har haft 65 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Jag heter Marielle H Andersson och är Fastighetsmäklare/Civilekonom och ägare av Mäklarringen Nacka kontoret. Mitt mål med varje försäljning är att alla ska veta att din bostad är till salu att slå prisrekord i ert område.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att möta säljare och köpare i en av livets stora affärer och hjälpa dem till att komma vidare i nästa steg i livet är fantastiskt roligt. Jag startar nästan varje morgon med ett leende på läpparna lika ofta som jag avslutar dagen/kvällen med ett leende.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Min värdegrund är hjärta och resultat. För mig är inte bara affären viktig utan även människorna i affären.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Glad, kunnig och resultat- och lösningsorienterad. Hög juridisk och byggnadsteknisk kompetens. En förtroendeingivande säljare.
    Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 123 Läs vad Marielle Andersson

• Engagerad. Återkopplade snabbt. Professionell.
    Oskar M sålde sin lägenhet med hjälp av Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    2020-09-26
    • 85.0 m²
    • Saltsjölunden
    2020-09-26
    Tack Oscar! Ja vi hade ett bra samspel också så tack till er. Nu hoppas vi på att ni hittar ett hus som passar er inom kort. Hälsa Ulrika! Kram, Marielle

Visa svar
  • Marielle är mer än professionell. Som kund känner vi oss välkomna och också i fullt förtroende eftersom hennes svar är faktiska. Denna professionalism, hennes personlighet och hennes humor var viktiga bidrag till köpet av lägenheten som jag gjorde. Jag ska inte tveka att rekommendera Marielle till andra potentiella kunder.
    Michel L köpte sin lägenhet med hjälp av Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    2020-09-19
    • 5:a
    • 132.0 m²
    2020-09-19
    Stort Tack Michel för denna fina reco! Ni är underbara. Så roliga och snabba. Nu får vi hoppas att tiden går fort då längtan är påtaglig! Med vänlig hälsning, Marielle

Visa svar
  • Jag och min man har via Marielle Andersson och Mäklarringen köpt en nyproducerad brf. Marielle svarade snabbt och korrekt på våra frågor och det som hon inte visste kollade hon upp och återkopplade. Marielle motsvarade förväntningarna med mer än godkänt och hon gav uppskattade tips och råd utifrån den gedigna erfarenhet hon har inom branschen. Jag ger de bästa rekommendationer till Marielle och kan absolut tänka mig att anlita Marielle vid försäljningen av vår bostad.
    Petra S köpte sin lägenhet med hjälp av Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    2020-09-09
    • 5:a
    • 132.0 m²
    2020-09-09
    Petra, tack så jätte mycket för denna fina rekommendation. Härligt att jag har motsvarat de förväntningar som ni hade och som jag givetvis också ställer som krav på mig själv. Självklart hjälper jag er gärna med eran försäljning när det börjar bli dags. Vi hörs vidare. Ta hand om er så länge! Med vänlig hälsning, Marielle

Visa svar
  • Köpt ett nybygge, hade mycket mejlkontakt, fick snabbt svar på alla mina frågor. Lyhörd och flexibel mäklare. Mycket bra
    Maria B köpte sin lägenhet med hjälp av Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    2020-07-26
    • 2.5:a
    • 69.0 m²
    • Eknäs
    2020-07-26
    Stort tack Maria för att du har tagit dig tid och recensera mig. Precis som det ska vara. Supernöjd att ni är nöjda. VI hörs snart igen! Med vänlig hälsning, Marielle

Visa svar
  • Vi kom i kontakt med Marielle då vi letade nytt hus. Marielle svarade snabbt på alla våra frågor och var väl påläst. Var det någonting hon inte kunde svara på direkt, tog hon reda på svaret och bekräftade snabbt tillbaka. Marielle motsvarade väl de förväntningarna vi hade!
    Magnus A köpte sitt hus med hjälp av Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    2020-06-04
    • 34.0 m²
    2020-06-04
    Tack Magnus för din reco! Alltid så kul att höra att kunden känner att de har fått vad förväntar sig och känner sig nöjd. Då har jag lyckats. Det är snart dags för er att flytta in så vi hörs snart igen. Ta hand om er så länge!

• Köpt & köpt Trevligt bemötande, snabba svar
    Kent J köpte sin lägenhet med hjälp av Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    2020-05-13
    • 52.0 m²
    2020-05-13
    Tack Kent för att du recenserat mig så fint! Nu är längtan stor men den som väntar på något gått.... Vi hör strax igen då vi väntar på lite besked från byggarna. Ta hand om er så länge! Kram, Marielle

Visa svar
  • Haft en positiv känsla från första kontakt/ samtal till avtalsskrivning. Blev bemött på ett sätt som kändes genuint och med trovärdighet
    Anders V
    Anders V köpte sin lägenhet med hjälp av Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    2020-03-31
    • 68.4 m²
    • Björknäs/Eknäs
    2020-03-31
    Anders, stort tack! Grymma ni är! Hoppas ni trivs bra i ert fina radhus? Vi syns i området! Med vänlig hälsning, Marielle

Visa svar
  • Super nöjd. Från dag 1 till kontrakt skevs har det varit bra återkoppling. Finns inget att klaga på.
    Stig Joakim L sålde sitt hus med hjälp av Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    2020-03-11
    • 79.0 m²
    2020-03-11
    Tack Joakim! Då är jag nöjd när kunden är nöjd. Vi hörs snart igen. Med vänlig hälsning, Marielle

Visa svar
  • Proffsig, lyhörd och väldigt service minded. Rekommenderas!
    Tobias Å sålde sin lägenhet med hjälp av Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    2020-02-22
    • 81.0 m²
    • Västra Orminge
    2020-02-22
    Tack Tobias för den fina rekommendationen. Hoppas ni trivs i ert nya hus! Kram, Marielle

Visa svar
  • Jag har köpt en lägenhet i Orminge med hjälp av Marielle. Marielle var väldigt trevlig, gav bra professionella svar på frågor och funderingar. Hela köpet gick smidigt att genomföra. Så kort och gott är jag supernöjd med mitt lägenhets köp.
    Patrice K köpte sin lägenhet med hjälp av Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    2020-02-21
    • 81.0 m²