Marielle Andersson
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2012
2017-12 - 2018-11
Jag heter Marielle H Andersson och är Fastighetsmäklare/Civilekonom och ägare av Mäklarringen Nacka kontoret. Mitt mål med varje försäljning är att alla ska veta att din bostad är till salu att slå prisrekord i ert område.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att möta säljare och köpare i en av livets stora affärer och hjälpa dem till att komma vidare i nästa steg i livet är fantastiskt roligt. Jag startar nästan varje morgon med ett leende på läpparna lika ofta som jag avslutar dagen/kvällen med ett leende.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Min värdegrund är hjärta och resultat. För mig är inte bara affären viktig utan även människorna i affären.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Glad, kunnig och resultat- och lösningsorienterad. Hög juridisk och byggnadsteknisk kompetens. En förtroendeingivande säljare. Läs mer

Läs vad 98 kunder tycker om Marielle Andersson

• Barbro Margareta J köpte sin lägenhet med hjälp av Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Jarlaberg
    Har köpt bostadsrätt. Duktig kunnig tar sig tid förklarar bra
    engagerad Mycket vänligt bemötande. Mina förväntningar var att fullfölja ett köp och det lyckades . Rekommenderar säkert denna mäklare till mina bekanta om nån skall köpa eller sälja Proffsig Läs mer
  • Titti P sålde sin lägenhet med hjälp av Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Jarlaberg
    Sålt +55 boende. Trevlig, kunnig och engagerad. Trotts lite längre säljprocess var Marielle’s engegemang vela tiden på topp. Marielle o Mäklarringen rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-11-23 Marielle H svarar Titti P
    Stort tack Titti för den fina rekommendationen. Det värmer.
  • Bengt-Göran P sålde sin lägenhet med hjälp av Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Vikingshill / Kummelnäs
    Hon är ok lite okoncentrerad ibland Läs mer
    2018-11-23 Marielle H svarar Bengt-Göran P
    Tack Benke för recon och din feedback på hur jag upplevs. Man kan alltid bli bättre så det skall jag jobba på. Ta hand om er så syns vi snart för tillträdet. Kram Marielle
  • Eugene T
    Eugene T köpte sitt hus med hjälp av Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Saltsjö-Duvnäs
    Vi har köpt ett hus i Saltsjö Duvnäs på 179 kvm.

Vi har varit bemötta på ett välkomnande och professionell sätt. Hon var mycket trevligt, tydligt, hjälpsam och kunnig.
    Vi hade inga förväntningar egentligen på mäklare men hon gjorde ett bra intryck. Läs mer
    2018-10-05 Marielle H svarar Eugene T
    Tack Eugene för den fina recon. Vi hör snart igen inför tillträdet. Ta hand om er så länge!
  • Nona K köpte sin lägenhet med hjälp av Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Västra Orminge
    Härligt engagerad mäklare som gjorde min första bostadsköp till en lyckad affär!
    Jag kände mig trygg och upplever att hon verkligen vill att både köpare och säljare ska känna sig i goda händer.
    Jag rekommenderar starkt Marielle.
    Tack för all hjälp! Läs mer
  • Joel H sålde sin lägenhet med hjälp av Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Saltsjöqvarn
    Sålde min 3a i saltsjöqvarn. Marielle och Tommie gjorde ett jättebra arbete under en period med skakig marknad. Rekommenderar dem varmt. Läs mer
    2018-07-02 Marielle H svarar Joel H
    Stort tack Joel! Roligt att det gick vägen till slut. Mycket tacksam för din rekommendation. Hoppas du hittar en ny lägenhet snart. Trevlig sommar!
  • Andreas L köpte sitt hus med hjälp av Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Ektorp
    Bra, trevlig, tålmodig och professionell. Läs mer
    2018-07-02 Marielle H svarar Andreas L
    Tack Anderas! Jättekul att ni är nöjda både med husköpet och med mig som mäklare. Trevlig sommar!
  • Anna Catharina P
    Anna Catharina P sålde sin lägenhet med hjälp av Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Skuru
    Bra och genomarbetad process med lyhördhet. Läs mer
    2018-06-06 Marielle H svarar Anna Catharina P
    Tack för din fina reco Catharina! Det gick snabbt och smidigt och jag är tacksam för att du är nöjd.
  • Linda H skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Marielle har sålt flertalet bostäder och tomt åt oss. Hon har alltid varit otroligt skicklig och kompetent mäklare. Hon har ett trevligt bemötande och nära till skratt. Hon är positiv och känner alltid av situationen på bästa sätt. Jag känner att jag är i goda händer med Marielle som mäklare, då jag vet att hon har kontroll på allt nödvändigt som rör objektet och området. Jag kan varmt rekommendera Marielle! Läs mer
    2018-04-30 Marielle H svarar Linda H
    Linda stort tack för din rekommendation. Det har varit superroligt att få hjälpa er med era affärer. Vi hörs snart igen. Kramar från mig!
  • Svante B skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Trevligt och professionellt bemötande.
    Väl genomförd försäljningsprocess. Läs mer
    2018-04-16 Marielle H svarar Svante B
    Stort tack för recon och för ett gott samarbete!
    Marielle H gillar detta

Senaste försäljningarna