Marielle Andersson
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2012
2019-03 - 2020-02
Jag heter Marielle H Andersson och är Fastighetsmäklare/Civilekonom och ägare av Mäklarringen Nacka kontoret. Mitt mål med varje försäljning är att alla ska veta att din bostad är till salu att slå prisrekord i ert område.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att möta säljare och köpare i en av livets stora affärer och hjälpa dem till att komma vidare i nästa steg i livet är fantastiskt roligt. Jag startar nästan varje morgon med ett leende på läpparna lika ofta som jag avslutar dagen/kvällen med ett leende.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Min värdegrund är hjärta och resultat. För mig är inte bara affären viktig utan även människorna i affären.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Glad, kunnig och resultat- och lösningsorienterad. Hög juridisk och byggnadsteknisk kompetens. En förtroendeingivande säljare. Läs mer

Läs vad 116 Läs vad Marielle Andersson

• Stig Joakim L köpte sin lägenhet med hjälp av Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden

2020-03-11

Eknäs
    Super nöjd. Från dag 1 till kontrakt skevs har det varit bra återkoppling. Finns inget att klaga på. Läs mer
  • Tobias Å sålde sin lägenhet med hjälp av Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden

2020-02-22

Västra Orminge
    Proffsig, lyhörd och väldigt service minded. Rekommenderas! Läs mer
  • Patrice K köpte sin lägenhet med hjälp av Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden

2020-02-21

Västra Orminge
    Jag har köpt en lägenhet i Orminge med hjälp av Marielle.
    Marielle var väldigt trevlig, gav bra professionella svar på frågor och funderingar. Hela köpet gick smidigt att genomföra.

Så kort och gott är jag supernöjd med mitt lägenhets köp. Läs mer
  • Christoffer E köpte sin lägenhet med hjälp av Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden

2020-01-23

Eknäs
    Snabb hantering och respons på frågor som uppkom, säkert och erfaret intryck och en stor känsla av lugn och trygghet genom processen med allt vad det innebär. Läs mer
    2020-01-23 Marielle H svarar Christoffer E
    Tack Christoffer! Så roligt att höra då det är precis vad jag strävar efter. Vi hörs snart igen. Ta hand om er så länge!
  • SARA M
    SARA M sålde sin lägenhet med hjälp av Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden

2019-11-23

Ekudden
    Sålt bostad, affär skickligt och personligt utförd så att både jag och köparen kände oss trygga och säkra. Läs mer
    2019-11-25 Marielle H svarar SARA M
    Tack Sara för recon! Efter 4 affärer med dig så är samarbetet på topp! Kram Marielle
    2019-11-26 SARA M svarar Marielle H
    Ja det känns så personligt varje gång. Tack för all finfina hjälp.

/Sara
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Karolina H köpte sin lägenhet med hjälp av Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden

2019-11-23

Ekudden
    Köpt en trea på ekudden. Personligt, avslappnat och affärsmässigt bemötande. Så bra att M vågar utmana och sälja in läge/potential osv. Snabb och följsam utifrån de förutsättningar jag hade för köpet. Tack! Läs mer
    2019-11-25 Marielle H svarar Karolina H
    Karolina! Tack själv för smidig affär och recon. Vi ses snart igen!
  • John S skrev om Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden

2019-10-23

Jag har köpt en lägenhet på 39kvm i Nacka kommun.
    Marielle var väldigt trevlig, gav bra professionella svar på frågor och hela köpet kändes väldigt enkelt att genomföra.

Så kort och gott är jag väldigt nöjd.
    Mvh John Läs mer
    2019-11-25 Marielle H svarar John S
    Tack John för din reco. Det är precis så det skall kännas. Hoppas du kommer trivas!
  • Bengt E sålde sitt hus med hjälp av Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden

2019-10-03

Björknäs
    Sålt en villa. Efter noggrann genomgång med möten o tfn kontakt med 15-tal olika mäklare valde vi Marielle. Mycket proffsigt bemötande och kunnig genom hela säljprocessen. Rekommenderar Marielle starkt. Läs mer
    2019-10-07 Marielle H svarar Bengt E
    Varmt tack för er rekommendation! Det har varit jätteroligt att få hjälpa till med försäljningen också.
  • Filip N
    Filip N köpte sitt hus med hjälp av Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden

2019-07-19

Talludden / Lilla Björknäs
    Köpt hus av Marielle, supersmidigt och proffsigt!
    Kan verkligen rekommendera. Läs mer
    2019-08-19 Marielle H svarar Filip N
    Tack Filip för din reco. Hoppas ni kommer trivas. Vi kommer ju definitivt att ses!
  • Gunnar E
    Gunnar E sålde sin lägenhet med hjälp av Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden

2019-06-07

Saltängen
    Har hjälpt mig med flera affärer kring bostadsrätter. Personlig, lyhörd och positiv. Läs mer

Senaste försäljningarna

Sockenvägen