Helena Österman

Helena Österman

Helena Österman är mäklare på Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden

Helena Österman har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-09 och har fått 4 omdömen med ett betyg på 5.0. Helena Österman har haft 1 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

4 omdömen om Helena Österman

Sedan starten hos Reco 2018
William K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Helena Österman en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
Saltsjöbaden - Solsidan

Helena är en oerhört skicklig, professionell och trevlig mäklare. Vi kände oss väldigt trygga och väl omhändertagna när vi köpte vår bostadsrätt av henne.

Catarina K
Saltsjöbaden - Solsidan

Proffsig, kunnig, och väldigt sympatisk

Susanne B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Österman en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
Saltsjöbaden - Solsidan

Vi bytte till Helena från en annan mäklare och är så otroligt nöjda att vi gjorde det! Vi har aldrig haft en bättre mäklare! Helena gav ett enormt stöd och var så otroligt engagerad och målmedveten! Dessutom är hon himla trevlig vilket gör saken om möjligt ännu bättre :)! Kan varmt rekommendera henne!

Anders B
Saltsjöbaden - Solsidan

Superbra och kunnig! Kan varmt rekommendera! Kände oss väldigt väl omhändertagna under hela processen.