Mäklarringen Farsta - Bandhagen

Mäklarringen Farsta - Bandhagen

Mäklarringen Farsta–Bandhagen rätar ut frågetecknen kring bostadsfrågorna

Funderar du på att köpa hus eller kanske en lägenhet? Ofta dyker det upp bostadsfrågor som det kan kännas tryggt att bolla med ett proffs. Våra mäklare på Mäklarringen Farsta–Bandhagen hjälper dig gärna att räta ut frågetecknen!

Vi på Mäklarringen Farsta–Bandhagen kan hus och besiktningsprotokoll, vi bedömer en förenings ekonomi eller ger råd om rimligt värde för den bostad du är intresserad av.

Ska du sälja din bostad?
Även här dyker det upp frågor.
Renovera eller inte?
Lönar det sig att styla bostaden?
Är det någon idé att göra i ordning trädgården?
Hur stor blir skatten?

Vi hjälper dig hela vägen till största möjliga vinst!

Vi mäklar med engagemang, kompetens och järnvilja

Vi har goda kontakter med hantverkare, banker, jurister, flyttfirmor, städbolag, stylister, trädgårdsexperter och alla aktörer som kan behövas för en så smidig och trygg affär som möjligt. Vi är ett oberoende kontor inom Mäklarringen utan kopplingar till banker och försäkringsbolag, vilket gör att du kan vara säker på att vi alltid har ditt bästa för ögonen.

Vad är viktigt för dig i valet av mäklare? Om trygghet, engagemang och kompetens tillsammans med en järnvilja att alltid nå absolut bästa möjliga resultat är betydelsefullt för dig – då ska du välja oss som din mäklare!

Vill du veta mer om vad vi kan göra för just dig är du varmt välkommen att kontakta oss!
Du når oss på telefon 08-727 59 40.

Läs vad 420 kunder tycker om Mäklarringen Farsta - Bandhagen 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Moussa El Masri en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    2021-04-14
    Köpt en bostad
    Trevlig mäklare
    Hej Ann-Marie! Grattis till köpet! /Moussa Moussa El Masri
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    2021-04-14
    Min lägenhet såldes snabbt och priset blev bra. Fick rekommendation om Marcus, lugn trevlig och ett stort kontaktnät
    Hej Ulrika, tack för din rekommendation och roligt att du fick en smidig och lyckad försäljning! Marcus Klass
    2021-04-13
    Moussa har givit ett bra och trevligt bemötande och ingivit stort förtroende vid mitt köp av första bostad.
    Hej Mattias, vad kul att läsa ditt omdöme. Hoppas du trivs bra i din bostad! /Moussa Moussa El Masri
    • 97.5 m²
    2021-04-09
    Duktig och tydlig mäklare som alltid är tillgänglig och svarar på frågor! Mycket nöjd köpare =)
    Hej Antar, Tack för den fina recon och vad kul att du är nöjd med köpet! /Moussa Moussa El Masri
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Moussa El Masri en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    • 97.5 m²
    2021-04-09
    Jag har sålt en lägenhet med hjälp av Moussa. Han var trevlig och professionell. Jag hade hört att han var duktig inom sitt yrke men jag blev positiv överraskad och skulle inte kunna tänka mig någon annan än honom i framtida försäljning av min bostad.
    Tack Moussa!
    Hej Kerstin! Tack för ditt förtroende, önskar dig allt gott! /Moussa Moussa El Masri
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    • 72.0 m²
    • Vendelsömalm
    2021-04-09
    Rak, noggrann, lugn och trevlig.
    Söker du en mäklare som inte fått mäklarsjukan och blivit arrogant så har du kommit rätt.
    Hej Alex, tack för din rekommendation och grattis till din nya fina bostad;) Marcus Klass
    • 72.0 m²
    • Vendelsömalm
    2021-04-07
    Marcus har sålt min lägenhet till ett mycket bra pris! Han är mycket noggrann och har ett stort kontaktnät. Marcus vill att både säljare och köpare ska bli nöjda. Jag har rekommenderat Marcus vidare till flera andra.
    Hej Kim, det ack för din rekommendation:) Verkligen roligt att du fick så bra pris och att tillträdet blev som du helst önskade:) Marcus Klass
    • 70.0 m²
    2021-04-06
    Jag har köpt en bostadsrätt. Mäklaren upfyllde alla mina förväntningar och var jätte duktig och trevlig. Jag fick professionell hjälp och mäklaren svarade på alla mina frågor på det bästa sättet.

Mvh Dragana Palija
    Hej Dragana, Vad kul att ni är nöjda med köpet! Ni kommer garanterat att trivas i er nya bostad! /Moussa Moussa El Masri
    • 70.0 m²
    2021-04-06
    Jag har köpt en bostadsrätt. Mäklaren uppfyllde alla mina förväntningar och var jätte duktig och trevlig. Jag fick proffsigt hjälp och mäklaren svarade på alla mina frågor på det bästa sättet.
    Mwh Amir Golic
    Hej Amir, Vad kul att ni är nöjda med köpet! Ni kommer garanterat att trivas i er nya bostad! /Moussa Moussa El Masri
  • Emerson M
    • 75.0 m²
    • Bandhagen-Hagsätra-Rågsved
    2021-04-01
    Jag sålde lägenheten med hjälp av Markus som har visat sin verkliga erfarenhet under hela processen från början till affärsslutet. Verkligen tacksam mot honom och hela hans team.
    Tack för din fina rekommendation och grattis till en lyckad försäljning! Marcus Klass
  • Mia E
    • 75.0 m²
    • Bandhagen-Hagsätra-Rågsved
    2021-04-01
    Allt gick väldigt fort.
    Trevlig på telefon, tog sig tid för en privatvisning trots ett späckat schema. Absolut ingen säljare som är på, utan väntar och stämmer av.
    Jag köpte bostad så idag 1/4 är jag väldigt glad att Marcus tog sig tid för mig & min dotter.
    Vedevågsslingan 14 blir vårt nya hem..
    Glad påsk 🌷
    Hej Mia, tack för din fina rekommendation:) Hoppas ni ska stormtrivas i er nya fina lägenhet:) Marcus Klass
    • 64.5 m²
    2021-03-25
    Mycket proffsigt utförd försäljning! Trevlig och hjälpsam i alla lägen. Rekommenderas varmt.
    Hej Dan, tack för ditt förtroende och önskar dig all lycka i framtiden! /Moussa Moussa El Masri
    • 64.5 m²
    2021-03-25
    Mycket trevlig och driven mäklare. Rekommenderas starkt!
    Hej Anna, Tack för rekommendationen, hoppas ni trivs bra i er nya bostad! /Moussa Moussa El Masri
    • 58.5 m²
    2021-03-15
    Snabb, smidig och uppnådde försäljningsmålet!
    Tack Michael för din rekommendation:) Skönt med snabb och smidig affär:) Marcus Klass
    • 58.0 m²
    2021-03-14
    Jag köpte en lägenhet. Markus var trevligt och han hör av sig och var i kontakt med mig. Han var mycket tydlig och formell med en förklaring av allt vad som består av en försäljningsprocess. Jag är mycket nöjd med Markus och mäklaren.
    Hälsningar
    Catherine
    Hej Catherine, tack för din rekommendation och grattis till din nya fina lägenhet! Marcus Klass
    • 67.0 m²
    2021-03-11
    Moussa är otroligt duktig mäklare. Vid köpet informerade han mig om allt och var tydlig vid kontraktsskrivning. Rekommenderar han!
    Hej Jouri! Tack för dom fina orden och grattis till ditt köp! /Moussa Moussa El Masri
    • 31.0 m²
    2021-03-10
    I have bought an apartment, the main problem is that the broker has not been mainly responsive.
    He has put a bid on behalf of me without me clearly knowing the situation, also planning on the time of the handover of the apartment keys without informing me as the new owner of the apartment.
    Hi Nazanin, I have sent you an sms 2021-02-11 at.16:00, 3 weeks before the mowing in date. I am sorry that you did not have a good experiense from buying your apartment through us. I hope you will be satisfayied with your nnew apartment. Kind regards Marcus Marcus Klass
  • Mattias N
    • 87.0 m²
    2021-03-04
    Marcus hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt till ett mycket bra pris. Vi är mycket nöjda!
    Hej Mattias, tack för din rekommendation och roligt att ni fick så bra försäljning! Marcus Klass
    • 61.5 m²
    2021-03-02
    Jag hade höga förväntningar och Moussa överträffade dessa!

Jag är väldigt nöjd!
    Hej Andrée! Vad kul att du är nöjd! Önskar dig en fin framtid! /Moussa Moussa El Masri
    • 61.5 m²
    2021-03-02
    Trevlig, punktlig, professionell och alltid med ett glatt humör. Vi kan varmt rekommendera Moussa vid framtida försäljningar!
    Hej Mojtaba! Stort grattis till din bostad. Du kommer trivas superbra! /Moussa Moussa El Masri
    2021-02-26
    Vi är supernöjda med Moussa El Masri som mäklare. Sålde var lägenhet snabbt, enligt våra önskemål. Alltid snabbt kontakt. Allt har fungerat väldigt bra. Trevlig mäklare som vi rekommenderar varmt.
    Hej Joanna! Stort tack för ert förtroende och var kul att jag kunde hjälpa er! Hoppas ni får det fint i kommande bostad. /Moussa Moussa El Masri
    2021-02-26
    Hej Wojciech! Stort tack för ert förtroende och var kul att jag kunde hjälpa er! Hoppas ni får det fint i kommande bostad. /Moussa Moussa El Masri
    • 41.0 m²
    • Stureby
    2021-02-26
    Allt toppen från början till slut!
    Tack Donna, skönt att allt till slut gått vägen för dig:) Marcus Klass
    • 58.5 m²
    2021-02-21
    Som förstagångsköpare är det svårt att hålla koll på allt men Marcus var förstående och tydlig. Kan rekommendera dem för första lägenheten.
  • Dennis G
    • 78.0 m²
    2021-02-18
    Trevlig och proffsig bemötande. Rekomenderar er att sälja via han.
    Mvh Dennis Goldin
    Hej Dennis, tack för din rekommendation det har varit ett nöje att sälja din lägenhet:) Marcus Klass
    2021-02-17
    Sålde min etta i farsta med
    Moussa el masri. Det blev några visningar men med hans tålamod rodde han hem ett bra slutpris. Han är påläst, trevlig och empatisk. Så jag är supernöjd med honom som mäklare. Kan verkligen rekommendera honom.
    Hej Iris, stort tack för ditt omdöme. Det var en ära att få hjälpa dig med försäljningen. Önskar dig allt gott! /Moussa Moussa El Masri
    • 69.0 m²
    • Bandhagen/ Högdalen
    2021-02-16
    Marcus är trevlig, kommunikativ och pedagogisk!
    Hej Joakim, grattis till er nya lägenhet och tack för din rekommendation! Marcus Klass
    • 69.0 m²
    • Bandhagen/ Högdalen
    2021-02-16
    Marcus hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Det gick supersnabbt, enkelt och vi fick ett kanonpris!
    Hej Josef, tack för din rekommendation! Marcus Klass
    2021-02-09
    Seriös, tillmötesgående och flexibel mäklare. Bra kontinuerlig kontakt genom hela processen. Rekommenderas
    Tack Jarek för den fina rekommendationen och grattis till lyckad försäljning! Marcus Klass
    2021-01-29
    Marcus kan föreningen och omkringliggande områden. När väl försäljningen hoppade igång, så gick det snabbt och smidigt.
    Hej Olle, tack för din rekommendation och prisrekord i föreningen! Marcus Klass
    2021-01-23
    Superbra bemöttande och ansträngde sig verkligen för att sälja våran bostad.
    Hej Christian, tack för din rekommendation och grattis till en bra försäljning innan öppen visning! Marcus Klass
    2021-01-09
    Moussa are a good broker. He has the top competence in all aspect. He was very informative, always available and give the max support. I'm really satisfied with the buying experience and the final outcome. Absolutely Recommendation!
    Hi Razie, thank you and good luck with your new apartment. /Moussa Moussa El Masri
    2021-01-08
    Moussa helped us to find our apartment after only four hours. He showed us the apartment and then we went to his office to sign the contract. It was our first time to buy apartment and he helped us thru the conract and gave us all information that we needed. I'll definitely conact him when its time to sell the apartment.
    Good job!
    Hi Arben, thank you for the kind words! I promise that you will feel happy to move in your new apartment! /Moussa Moussa El Masri
    • 46.5 m²
    2020-12-29
    Marcus var väldigt tillmötesgående och förstående. Detta är min första bostad och han var väldigt noga med att berätta om området och HSBs förening.

Lägenheten jag köpte ligger på Harpsundsvägen 135, och är en 1,5a på 46,5 kvm. Marcus såg till att bemötandet mellan mäklare och intressanter skedde utomhus och släppte inte in mer än 4 personer åt gången, vilket uppskattades av både mig och min mamma.

När jag skulle skriva på kontrakt så var Marcus tålmodig med mig som ny köpare, och lät mig kolla igenom pappren utan att stressa. Han förklarade även vad vissa saker innebar, samt hjälpte mig komma ihåg viktiga steg i processen som jag behövde ordna på egen hand.

Tack för ett fint samarbete!

Mvh Mathilda
    Hej Mathilda, grattis till din nya bostad och tack för din rekommendation! Marcus Klass
    • 46.0 m²
    • Farsta Strand
    2020-12-12
    Moussa ger initialt ett tryggt och professionellt intryck vid första mötet. Han är kunnig och svara på alla frågor och get nyttig information innan försäljningen.
    Hej Niels, tack för ditt förtroende. Hoppas ni trivs i ert nya hem! /Moussa Moussa El Masri
  • sålde sitt hus med hjälp av Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    • 175.0 m²
    • Stureby
    2020-12-03
    Villaförsäljning!
    Bra och tydligt bemötande!
    Snabb och smidig visning och försäljning
    som mäklaren levde upp till.
    Rekommenderar gärna Marcus Klass till andra.
    Tack för hjälpen!
    Hej Birgitta och Peter, tack för den fina rekommendationen, det har varit roligt att hjälpa er med er försäljning:) Marcus Klass
    • 44.5 m²
    2020-11-30
    Proffsigt bemötande, lade ner sin tid för att ha en nära kontakt och var väldigt engagerad i affären. Vi hörs framöver, bra jobbat Moussa!
    Hej Ardalan! Tack för ditt omdöme. Ser fram emot att få se bostaden efter renoveringen. Lycka till! /Moussa Moussa El Masri
    • 46.0 m²
    • Farsta Strand
    2020-11-21
    Som köpare av en bostadsrätt där Moussa företrädde säljaren, så blev jag hela tiden trevligt och proffsigt bemött, fick all relevant information och den hjälp jag behövde. Kompetent och trevlig, jag kan absolut rekommendera Moussa.
    Hej Johanna! Stort tack för ditt fina omdöme. Vad kul att du är nöjd med mig som mäklare! Hoppas du trivs bra i din nya bostad. /Moussa Moussa El Masri
    • 30.0 m²
    2020-11-16
    Väldigt tillmötesgående och proffesionellt. Smidigt köp och kontraktsskrivning.
    Hej Alicia, tack så mycket för ditt omdöme. Önskar dig lycka till med din super mysiga bostad! /Moussa Moussa El Masri
    • 73.0 m²
    2020-11-12
    Moussa har varit till otrolig hjälp. Trevlig och lätt tillgänglig vilket är viktigt för mig. Professionell och och kunnig inom sitt yrke märker man. Kommer absolut ta hjälp av honom vid nästa sälj/köp av bostadsrätt.
    Hej Maria! Tack för den fina recensionen. Hoppas du trivs i din nya bostad! /Moussa Moussa El Masri
    • 43.5 m²
    • Trångsund
    2020-11-06
    Kunde inte valt en bättre mäklare, allt gick snabbt smidigt och kändes framförallt väldigt tryggt. Kan starkt rekommendera Moussa. Kunnig, trevlig och resultatinriktad! Han slog mina förväntningar med slutpriset och slog även föreningsrekord. Han sålde min bostad före visning dessutom. Med Moussa gör du din bästa bostadsaffär! Tack Moussa för hjälpen.
    Hej Mohammed, tack för ditt förtroende och den otroligt fina omdömet. Det var en ära att få hjälpa dig med försäljningen! Lycka till nu! /Moussa Moussa El Masri
    • 43.5 m²
    • Trångsund
    2020-11-06
    Moussa var en professionell mäklare som hjälpte mig med att hitta en unik bostad. Bostaden hade en egen bastu och därav var väldigt unik. Han var tydlig med hela köpprocessen och jag är supernöjd med honom. Kommer definitivt anlita honom när jag säljer. Rekommenderar Moussa!
    Hej Azemat, Grattis till din snygga bostad och tack för den fina recensionen. Lycka till. /Moussa Moussa El Masri
    • 30.0 m²
    2020-11-05
    Trevlig mäklare med ett otroligt driv och levererade över förväntan. Smidigt och enkelt utan konstigheter.
    Tack Moussa, vi ses framöver i min nästa bostadsaffär.
    Mvh N.S
    Hej Nour, superkul att få hjälpa dig med din försäljning och överträffa dina förväntningar! Lycka till med nästa boende. /Moussa Moussa El Masri
    • 91.0 m²
    2020-11-04
    Trevlig att ha att göra med och snabb återkoppling.
    Hej Jonas, tack för din rekommendation och grattis än en gång till ert nya fina hem! Marcus Klass
    2020-10-28
    Anlitade Marcus för andra gången för försäljning av den bostad vi köpte genom honom för 7 år sen i Farsta, valet var självklart för oss när det var dags för försäljning.

otroligt engagerad och charmig som person, bra kunskap om området och föreningen och alltid ett proffsigt bemötande.
    vid oklarheter eller frågor fanns möjlighet att få svar väldigt många timmar på dygnet med tydliga och genomtänkta svar.
    För Marcus är kunden alltid i fokus och det märks!

Försäljningen gick över förväntan och vi landade på ett pris vi inte i närheten trodde vi skulle komma upp i.

Jag och min bror rekommenderar Marcus Klass starkt!
    Hej Eric, stort tack för er fina rekommendation:) Det har varit roligt att hjälpa er med er försäljning! Marcus Klass
    • 69.5 m²
    2020-10-26
    Jag köpte en bostad där Moussa var mäklare och det var en trevlig upplevelse. Det var alltid ett trevligt bemötande och svar på våra frågor var aldrig några problem att få. Vi hade egentligen inte så mycket förväntningar då detta var vårt första bostadsköp men allt fungerade smidigt och var tydligt kommunicerat.
    Tack för hjälpen.
    Hej Yafet! Tack för den fina recon & grattis till din nya bostad. vad kul att du är supernöjd! Du kommer att trivas fint. /Moussa Moussa El Masri
  • skrev om Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    2020-10-23
    Bra service, god kommunikation, lyhörd och väldigt trevlig. Slutpriset blev också bra!
    Hej Daniel, tack för din rekommendation! Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    2020-10-20
    Professionellt och bra bemötande, samt hantering av hela processen. Tillgänglig och kunnig om objektet vi köpte. Kan varmt rekommendera!
    Hej Joseph! Tack för den fina recensionen. Hoppas du trivs i din nya bostad! /Moussa Moussa El Masri
    2020-10-20
    Moussa är en duktig, rak och tillmötesgående mäklare som hjälpte oss att hitta vår drömbostad. Tog hand om alla frågor på ett bra sätt och ordnade en smidig affär för alla parter. Rekommenderas varmt.
    Hej Safa! Vad kul att jag kunde hjälpa er att hitta er drömbostad! Ni kommer definitivt att trivas i bostaden. Grattis! /Moussa Moussa El Masri
    2020-10-20
    Moussa är en proffsig mäklare som jag kände stor tillförlit till från första stund. Han är lugn och lyhörd, samt lätt att samarbeta med. Han uppdaterade mig hela tiden genom varje steg, så att jag kunde känna mig trygg. Han nådde alla våra mål och var realistisk från början till slut. Jag kommer absolut att anlita honom i framtiden.
    Kan varmt rekommendera honom!
    Tack för hjälpen Moussa.
    Tack Sherzod för din fina recension. Det var en ära att få hjälp dig med försäljningen! Önskar dig all lycka framöver. /Moussa Moussa El Masri