Mäklarringen Farsta - Bandhagen

Mäklarringen Farsta - Bandhagen

Mäklarringen Farsta–Bandhagen rätar ut frågetecknen kring bostadsfrågorna

Funderar du på att köpa hus eller kanske en lägenhet? Ofta dyker det upp bostadsfrågor som det kan kännas tryggt att bolla med ett proffs. Våra mäklare på Mäklarringen Farsta–Bandhagen hjälper dig gärna att räta ut frågetecknen!

Vi på Mäklarringen Farsta–Bandhagen kan hus och besiktningsprotokoll, vi bedömer en förenings ekonomi eller ger råd om rimligt värde för den bostad du är intresserad av.

Ska du sälja din bostad?
Även här dyker det upp frågor.
Renovera eller inte?
Lönar det sig att styla bostaden?
Är det någon idé att göra i ordning trädgården?
Hur stor blir skatten?

Vi hjälper dig hela vägen till största möjliga vinst!

Vi mäklar med engagemang, kompetens och järnvilja

Vi har goda kontakter med hantverkare, banker, jurister, flyttfirmor, städbolag, stylister, trädgårdsexperter och alla aktörer som kan behövas för en så smidig och trygg affär som möjligt. Vi är ett oberoende kontor inom Mäklarringen utan kopplingar till banker och försäkringsbolag, vilket gör att du kan vara säker på att vi alltid har ditt bästa för ögonen.

Vad är viktigt för dig i valet av mäklare? Om trygghet, engagemang och kompetens tillsammans med en järnvilja att alltid nå absolut bästa möjliga resultat är betydelsefullt för dig – då ska du välja oss som din mäklare!

Vill du veta mer om vad vi kan göra för just dig är du varmt välkommen att kontakta oss!
Du når oss på telefon 08-727 59 40.

Läs vad 458 kunder tycker om Mäklarringen Farsta - Bandhagen 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Moussa El Masri en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    2021-10-03
    Professionell, lätt att få tag på. Engagerad både i själva försäljningen och renoveringen vi gjorde för att få ett bättre slutpris.
    2021-10-01
    Moussa har varit väldigt hjälpsam och lätt att ha med att göra under hela processen, jag är jättenöjd med försäljningen av min lägenhet som gick snabbt och lätt och gav det resultatet jag önskade.
    Jag rekommenderar verkligen Moussa och kommer anlita honom igen när det blir aktuellt.
    2021-09-30
    Moussa var helt fantastisk genom hela processen, supertydlig och gjorde verkligen ett bra jobb med vår försäljning. Han slog mina förväntningar och satte prisrekord i föreningen! Vid nästa försäljning är det definitivt honom jag kommer anlita igen!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Moussa El Masri en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    2021-09-30
    Moussa är trevlig, glad och påläst. Han lyssnar, är lugn och Inger förtroende.
    2021-09-30
    Mousa är professionell, tydlig och kunnig, han skapade realistiska förväntningar på försäljningen och höll mig helt uppdaterad under resans gång från start till mål. Försäljningen sköttes snabbt och levde upp till mina förväntningar. Rekommenderar varmt!
    2021-09-24
    Jag upplevde mäklaren som tydlig, gav bra och tydliga svar på frågor som man hade. Bra på att hitta lösningar och hjälpsam!
  • Inger S
    2021-09-23
    Bra information inför försäljning
    uppdatering fortlöpande.
    Ibland hade jag egna ideer då diskuterade vi och kom till en lösning = lyhörd.
    När jag bestämt mig för att sälja till ett pris jag var nöjd med gick det snabbt o effektivt
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    2021-09-16
    Marcus är mycket bra mäklare. Han hjälpte oss att sälja lägenheten snabbt
    Tack Linh för din rekommendation! Roligt att ni fick en snabb försäljning och ett så bra pris:) Marcus Klass
  • sålde sitt hus med hjälp av Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    • Gamla Enskede
    2021-08-18
    Having bought and sold a lot of houses over the years I can say that Marcus Klass is Very Good at selling houses. During the sale of our house in Gamla Enskede Marcus explained the process and executed the sale in accordance with our expectations. He kept us informed of all activities, explained the rationale for what he was doing and updated us on progress at each stage. Marcus and his team worked hard to show the house in the best way possible to as many buyers as possible and demonstrated his commitment to the sale with an honest, positive and professional manor at all times.
    Hi Martin, It makes happy to know you are satisfied with your selling process. I t has been a pleasure to help you with your selling. I wish you good luck in Netherlands. Best regards Marcus Marcus Klass
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    2021-08-16
    Jättefint arbete och tydliga informationer, skulle definitivt rekommendera honom till andra!!!
    Hej Yvonne, tack för din rekommendation och grattis till din nya fina lägenhet:) Marcus Klass
    2021-08-10
    Moussa is a great and very friendly agent. He is very attentive and always there to help. He also responded very fast on our requests and allowed to visit the apartment and measure the rooms to plan our furniture.

I give 4stars because we found out about the storage room in the building when we got the keys for the apartment, there were few minor mistakes in the contract that we had to correct and the communication could have been a bit smoother in English. Overall I am really happy with Moussa and would gladly reccomend him.
    2021-08-10
    Moussa made the process really easy for us and has always been ready with a quick response on all our questions.
    Hi Tom,
    I wish to thank you for your kind words!
    2021-08-09
    Marcus sålde vår lågenhet snabbt och smidigt innan visning, dessutom till rekord för området.
    Tack Martin för din rekommendation och grattis till er försäljning! Marcus Klass
  • sålde sitt hus med hjälp av Moussa El Masri en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    2021-08-02
    Sålde vårt hus snabbt och smidigt till det pris vi var ute efter. Proffesionellt och trevligt bemötande.
    Hej Cassandra,
    Tack för förtroendet och vad kul att du är nöjd!
    Moussa El Masri
  • köpte sitt hus med hjälp av Moussa El Masri en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    2021-08-02
    Jag är jättenöjd med Moussa El Masri på Mäklarringen Farsta - Bandhagen . Det kändes tryggt och säkert, han var ärlig, respektfull och alltid tillgänglig. Rekommenderar han starkt till alla som går i säljar tankar eller köpa bostad.
    Hej Anna,
    Stort tack för den varma rekommendationen och stort grattis till husköpet!
    2021-08-02
    Proffesionell, alltid kontaktbar, snabb och duktig.
    Hej Nihad,
    Tack för förtroendet och vad kul att du är nöjd!
    • Gullmarsplan
    2021-07-26
    Trevlig jordnära man som gav många fina lösningar till försäljning med sitt stora kontaktnät.
    Tack Stefan och grattis till din försäljning:) Marcus Klass
    2021-07-13
    Noggrann, flexibel och snabb återkoppling genom hela processen, över förväntan!
    Lägenheten sålde rekord tack vare Moussa som hittade dom rätta spekulanterna som
    kunde flytta in snabbt vilket också
    var ett utav mina krav som Moussa uppfyllde.

Jag skulle rekommendera honom till alla
    om man vill ha en smidig affär där du inte behöver tänka på något själv.

5/5 stjärnor!
    Hej Antar,
    Tack för den fina rekommendationen. Önskar dig all gott!
    • Stureby
    2021-07-07
    Även om jag aldrig mötte mäklaren fysiskt så fick jag en väldigt god bild. Han var trevlig och tillgänglig
    Hej Henning,
    Tack för dom fina orden!
    Du kommer supertrivas!
    • Stureby
    2021-07-05
    Trevlig på alla sätt, mycket duktig, engagerad, framåt, realistisk... Den bäste mäklaren
    Hej Olive,
    Tack för ditt omdöme och förtroende. Superkul att höra att du är nöjd!
    Önskar dig en fin framtid i ditt nya hus!
  • Christine Å
    • Sköndal Södra
    2021-06-23
    Jag fick bra bemötande, jag var försenad på visning men han väntade på mig.
    Hej Christine, tack för din rekommendation och grattis till din nya fina lägenhet:) Marcus Klass
    • Hagsätra, Älvsjöbadet
    2021-06-21
    En väldigt engagerad mäklare och mycket trevlig sådan. Han återkopplar med bra information.
    Tack Marcus!
    Tack för din fina rekommendation:) Glad midsommar:) Marcus Klass
  • Laila L
    • Björkhagen
    2021-06-18
    Marcus har ett vänligt och korrekt bemötande och känns som en kunnig och engagerad mäklare.
    Hej Laila, tack för din rekommendation och grattis till din lyckade försäljning:) Marcus Klass
    • Huddinge
    2021-06-18
    Moussa är professionell, kunnig och trevlig mäklare som gör sitt bästa för att uppfylla dina önskemål som kund. Går snabbt att komma i kontakt med och är informativ samt hjälpsam under hela köp processen.

Väldigt nöjd och rekommenderar starkt!
    Hej Metkelna!
    Stort grattis till din första bostadsaffär. Du kommer trivas super!
    • Huddinge
    2021-06-18
    Sålde min lägenhet med Moussa och är så nöjd med honom. Jämförde honom med 4 andra mäklare och är så glad att jag valde honom. Hade absolut inte heller förväntat mig att lägenheten skulle säljas till ett föreningsrekord, vilket Moussa lyckades med! Han var alltid tillgänglig och visade ett enormt driv och engagemang! Vid nästa försäljning är det definitivt Moussa jag kommer anlita igen!!
    Hej Mustafa,
    Vad kul att du är nöjd!
    2021-06-16
    Väldigt bra med mötande.

Inga förväntningar, första gången i kontakt med mäklare.
    Fungerade väldigt bra, han var snabb att återkopplas när man hade en fråga via SMS
    Han ringde alltid upp när han fick lite tid över.
    Helhetsintrycket är mycket god 👍😁
    Hej Björn,
    Tack för din fina rekommendation.
    2021-06-14
    Ett väldigt trevligt och bra bemötande.
    Jag är väldigt nöjd med vårt möte.

Med vänliga hälsningar Liselott
    Hej Liselott!
    Tack snälla för din fina reco! Lycka till!
    2021-06-14
    Valde mellan flera mäklare Moussa ,då han hade mest lokalkännedom och jag trodde han skulle hjälpa mig slå rekord i Fagersjö. Det gjorde han med råge.. rekommenderar honom till alla som vill få ut så mycket som möjligt,vid försäljning. Trevlig att messa med mellan buden också
    Monica
    Hej Monica, Tack för ert förtroende och vad kul att du blev nöjd! Önskar dig allt gott! /Moussa Moussa El Masri
    2021-06-14
    Det var Snabbt, Bra och billigt.
    Hej Kjell, tack för din rekommendation! Marcus Klass
    • Skärholmen
    2021-06-10
    Skötte sig väl och utförde jobbet på ett professionellt sätt.
    Vi är mycket nöjda.
    Hej Nancy,
    Tack för ert förtroende och vad kul att ni blev nöjda! Önskar er allt gott!
    2021-06-02
    Utmärkt proffsig hjälp och service, Bästa guidning under bostadsköp processen.
    Hej Solongo,
    2021-06-01
    Bra jobbat. Smidigt. Vi är nöjda med hela processen av försäljning av vår bostad.
    Hej Hanna, grattis till er lyckade försäljning och tack för din rekommendation! Marcus Klass
  • Andrew K
    2021-06-01
    Marcus hjälpte oss att sälja din lagenhet. Han var mycket professionell och effektiv. Vi hade en mycket snabb försäljning och vi är mycket nöjda med resultatet. Vi rekommenderar starkt Marcus!
    Hej Andy, tack för er fina rekommendation och grattis till er lyckade försäljning:) Trevlig sommar:) Marcus Klass
    2021-05-31
    Marcus är snabb, tydlig, vänlig och tillgänglig. Allt som man kan önska. Jag har känt mig trygg under hela köpprocessen. Kan varmt rekommendera Marcus!
    Tack För din fina rekommendation och stort grattis till din nya fina lägenhet:) Marcus Klass
    • Högdalen
    2021-05-25
    Väldigt kvick med ett oerhört driv att marknadsföra och slutföra bostadsaffärer. Min uppfattning av Moussa är att han är engagerad och ser till att vara väldigt trevligt och bemötande i form av tillgänglighet vid frågor. Jag skulle rekommendera Moussa alla dagar i veckan
    Hej Ahmed,
    2021-05-25
    har köpt vårt första hem, jätte snabbt och proffsigt service. är mycket nöjd för snabba hanteringen på vårt första bostads köp. utmärkt pålitligt service
    Hej Enkhtuvshin,
    2021-05-25
    Professionell, målinriktad och serviceminded.
    Hej Joacim,
    Tack för den fina rekommendationen. Önskar dig allt gott.
    2021-05-21
    Vi köpte en 2 på 59kvm. Vi blev mycket bra bemötta av Marcus. Vi hade inte så stora förväntningar men blev väldigt positivt överraskade!
    Hej Joakim, tack för din rekommendation och stort grattis till er nya fina lägenhet! Marcus Klass
    2021-05-17
    Vi har sålt en bostadsrätt, och är mycket nöjda med våran mäklare Moussa El Masri.
    Allt har gått väldigt smidigt från första mötet till att affären slutfördes.
    Rekommenderas varmt.
    Tack.
    Hej Ella,
    Tack för rekommendationen och ditt förtroende.
    2021-05-15
    Hjälpsam och lyhörd, engagerad och trevlig.
    Tack Helena för din rekommendation, det har varit ett nöje att hjälpa dig med din försäljning:) Marcus Klass
    2021-04-21
    Köpte ett radhud
    Ödmjuk och tydlig
    Att få rätt information och bra bemött
    Hej Olive, tack för ditt omdöme. Grattis till ditt radhus!
    2021-04-14
    Köpt en bostad
    Trevlig mäklare
    Hej Ann-Marie!
    Grattis till köpet!
    2021-04-14
    Min lägenhet såldes snabbt och priset blev bra. Fick rekommendation om Marcus, lugn trevlig och ett stort kontaktnät
    Hej Ulrika, tack för din rekommendation och roligt att du fick en smidig och lyckad försäljning! Marcus Klass
    2021-04-13
    Moussa har givit ett bra och trevligt bemötande och ingivit stort förtroende vid mitt köp av första bostad.
    Hej Mattias, vad kul att läsa ditt omdöme. Hoppas du trivs bra i din bostad!
    2021-04-09
    Duktig och tydlig mäklare som alltid är tillgänglig och svarar på frågor! Mycket nöjd köpare =)
    Hej Antar,
    Tack för den fina recon och vad kul att du är nöjd med köpet!
    • Vendelsömalm
    2021-04-09
    Rak, noggrann, lugn och trevlig.
    Söker du en mäklare som inte fått mäklarsjukan och blivit arrogant så har du kommit rätt.
    Hej Alex, tack för din rekommendation och grattis till din nya fina bostad;) Marcus Klass
    • Vendelsömalm
    2021-04-07
    Marcus har sålt min lägenhet till ett mycket bra pris! Han är mycket noggrann och har ett stort kontaktnät. Marcus vill att både säljare och köpare ska bli nöjda. Jag har rekommenderat Marcus vidare till flera andra.
    Hej Kim, det ack för din rekommendation:) Verkligen roligt att du fick så bra pris och att tillträdet blev som du helst önskade:) Marcus Klass
    2021-04-06
    Jag har köpt en bostadsrätt. Mäklaren upfyllde alla mina förväntningar och var jätte duktig och trevlig. Jag fick professionell hjälp och mäklaren svarade på alla mina frågor på det bästa sättet.

Mvh Dragana Palija
    Hej Dragana,
    Vad kul att ni är nöjda med köpet! Ni kommer garanterat att trivas i er nya bostad!
    2021-04-06
    Jag har köpt en bostadsrätt. Mäklaren uppfyllde alla mina förväntningar och var jätte duktig och trevlig. Jag fick proffsigt hjälp och mäklaren svarade på alla mina frågor på det bästa sättet.
    Mwh Amir Golic
    Hej Amir,
  • Emerson M
    • Bandhagen-Hagsätra-Rågsved
    2021-04-01
    Jag sålde lägenheten med hjälp av Markus som har visat sin verkliga erfarenhet under hela processen från början till affärsslutet. Verkligen tacksam mot honom och hela hans team.
    Tack för din fina rekommendation och grattis till en lyckad försäljning! Marcus Klass