Mäklarringen Farsta - Bandhagen

Mäklarringen Farsta - Bandhagen

Mäklarringen Farsta–Bandhagen rätar ut frågetecknen kring bostadsfrågorna

Funderar du på att köpa hus eller kanske en lägenhet? Ofta dyker det upp bostadsfrågor som det kan kännas tryggt att bolla med ett proffs. Våra mäklare på Mäklarringen Farsta–Bandhagen hjälper dig gärna att räta ut frågetecknen!

Vi på Mäklarringen Farsta–Bandhagen kan hus och besiktningsprotokoll, vi bedömer en förenings ekonomi eller ger råd om rimligt värde för den bostad du är intresserad av.

Ska du sälja din bostad?
Även här dyker det upp frågor.
Renovera eller inte?
Lönar det sig att styla bostaden?
Är det någon idé att göra i ordning trädgården?
Hur stor blir skatten?

Vi hjälper dig hela vägen till största möjliga vinst!

Vi mäklar med engagemang, kompetens och järnvilja

Vi har goda kontakter med hantverkare, banker, jurister, flyttfirmor, städbolag, stylister, trädgårdsexperter och alla aktörer som kan behövas för en så smidig och trygg affär som möjligt. Vi är ett oberoende kontor inom Mäklarringen utan kopplingar till banker och försäkringsbolag, vilket gör att du kan vara säker på att vi alltid har ditt bästa för ögonen.

Vad är viktigt för dig i valet av mäklare? Om trygghet, engagemang och kompetens tillsammans med en järnvilja att alltid nå absolut bästa möjliga resultat är betydelsefullt för dig – då ska du välja oss som din mäklare!

Vill du veta mer om vad vi kan göra för just dig är du varmt välkommen att kontakta oss!
Du når oss på telefon 08-727 59 40.

Läs vad 574 kunder tycker om Mäklarringen Farsta - Bandhagen 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Moussa El Masri en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    2022-12-06 Verifierad kund
    Bra mäklare, bra bemötande och förklarade genom hela processen. Det gick snabbt och smidigt. Hade bra försäljning teknik.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Moussa El Masri en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    2022-12-06 Verifierad kund
    Jag blev bra bemött av Moussa, väldig trevlig människa.
    Svarade på mina frågor, gav omfattande info om bostaden.
    Jobbar effektivt, snabbt och bra.
    Jag skulle rekommendera till mina väner.
    2022-12-06 Verifierad kund
    Moussa är noggrann och lyhörd. En väldigt engagerad mäklare!
    2022-12-06 Verifierad kund
    Snabb och enkel. Moussa är bästa mäklare som jag har träffat. Han visade professionalism och engagemang.

Moussa du är No1.
    Tack för hjälpen.
    2022-12-06 Verifierad kund
    Vi bemötes med artighet och respekt. Det är väldigt lätt att kommunicera och komma överens med mäklaren.
    2022-12-06 Verifierad kund
    Moussa överträffade mina förväntningar, han visade mycket professionalism och engagemang. För mig och många andra kunder är Moussa det bästa. Vi är inte nöjda,vi är mycket nöjda😊. Om jag kunde skulle jag ge den 10 stjärnor och inte 5.
    Tack för allt.

Moussa, DU ÄR BÄST!!!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    2022-12-05 Verifierad kund
    Vi blev väl bemötta och mäklaren levde upp till våra förväntningar.
    Vi fick bra information hela tiden om när och hur papper skulle skrivas på. Tydlig information om vad både säljare och köpare hade för skyldigheter.
    Hej Christina, tack för din rekommendation, hoppas ni ska vara nöjda med er nya bostad! Marcus Klass
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    • Örby
    2022-11-27 Verifierad kund
    Professionell mäklare. Lyhörd och agerar snabb. Försäljningen gick smidig. Jag ger mina bästa rekommendationer till Marcus.
    Hej Hassan, tack för den fina rekommendationen! Det har varit roligt att hjälpa dig med din försäljning:) Marcus Klass
    2022-11-22 Verifierad kund
    Marcus är en otroligt bra mäklaren. Trygg och lugn med lång erfarenhet och kunskap. Han fick mig att känna mig trygg och han höll mig kontinuerligt uppdaterad. Jag kunde inte haft en bättre mäklare.
    Tack Malin för den fina rekommendationen, det har varit ett nöje att hjälpa dig:) Marcus Klass
    • Bandhagen/ Högdalen
    2022-11-21 Verifierad kund
    Ett utmärkt bemötande och hög servicenivå. Tillgodosåg alla våra förväntningar. Vi är mycket nöjda!
    Hej Eva, tack för den fina rekommendationen:) Marcus Klass
    2022-11-17 Verifierad kund
    Trevlig, hjälpsam och tillmötesgående.
    Tack för din fina rekommendation! Marcus Klass
    2022-11-11 Verifierad kund
    Artig, kunnig, trevlig.

Gav bra information. Visning av lgh x fler.

Mkt nöjda.
    Hej Kirsti, tack för din rekommendation! Marcus Klass
  • Claes W
    2022-11-11 Verifierad kund
    Mycket nöjd med allt, rekommenderas varmt.👍
    Hej Claes, tack för din rekommendation! Marcus Klass
    2022-10-13 Verifierad kund
    Tack Moussa för din hjälp. Oavsett tid på dygnet eller dag så var du alltid tillgänglig och hjälpte oss med vårat köp. Vi kommer varmt rekommendera dig
    2022-10-10 Verifierad kund
    Vi är otroligt nöjda med Moussa som mäklare. Moussa har varit tillgänglig och närvarande genom hela processen. Han har tryggt guidar oss genom allt med stor kunskap och lyhördhet för våra frågor och önskemål. Vi ger Moussa våra varmaste rekommendationer!
    2022-10-09 Verifierad kund
    Suverän mäklare! Väldigt proffesionell och tillmötesgående. Lyckades över förväntan med vår försäljning. Rekommenderar starkt!
    2022-10-07 Verifierad kund
    Otroligt pålitlig mäklare! Gjorde ett jättebra jobb och överträffade alla förväntningar. Väldigt proffesionell och anstränger sig verkligen till fullo för att göra både säljare och köpare nöjda! Rekommenderas starkt!!
    2022-10-07 Verifierad kund
    Mycket behjälplig mäklare från start till slut, kändes som en trygg affär, tack Moussa!
    2022-09-29 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande! Han förklarade väl hur allt gick till.

Uppskattningen av lägenheten kändes rimlig och slutpriset landade i de krokarna.

Är väldigt nöjd med hur försäljningen gick, fick alltid snabba svar vid frågor och hölls väl informerad om vad som pågick.
    Hej Jens, tack för den fina rekommendationen och skönt att affären gick smidigt i dessa osäkra tider. Marcus Klass
    2022-09-27 Verifierad kund
    Bra och snabbt jobbat med bra info under försäljningen samt tips.
    2022-09-27 Verifierad kund
    Bra kundresa hela vägen! Fick vår lägenhet såld till ett bra pris trots att marknaden inte är som för ett år sen
    2022-09-25 Verifierad kund
    Lätt att få kontakt med under köp-processen, gav bra svar och information på alla frågor som uppstod.
    2022-09-25 Verifierad kund
    Lugnt och bra bemötande. Svarar snabbt vid frågor!
    2022-09-19 Verifierad kund
    En mycket trevlig och engagerande mäklare som alltid är glad och lyhörd. Jag är verkligen nöjd med att jag valde honom som min mäklare.
    2022-09-19 Verifierad kund
    Ett otroligt proffsigt och bra bemötande! Vi märkte verkligen att Moussa gjorde allt och lite till för att sälja vår lägenhet. Förstår verkligen varför han har fått så många utmärkelser och bra betyg! Vi är verkligen så nöjda!
  • sålde sitt hus med hjälp av Moussa El Masri en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    2022-09-19 Verifierad kund
    Rekommenderar Moussa som mäklare starkt! Vill man få sålt snabbt,smidigt och till bra pris ska man anlita Moussa. Han är professionell,engagerad
    tillgänglig, målmedveten och kommer med bra resultat! Att han är lugn,tillmötesgående och trevlig gör det ännu bättre!
  • köpte sitt hus med hjälp av Moussa El Masri en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    2022-09-18 Verifierad kund
    Positivt bemötande och snabb återkoppling. Vi hade högt ställda förväntningar och de levde Moussa upp till. Trevlig och öppen i sin framtoning. Goda kunskaper om boendet och området.
    2022-09-18 Verifierad kund
    Vi är nöjda med vårt köp. Vi fick snabb återkoppling på våra frågor och allt gick smidigt.
    2022-09-18 Verifierad kund
    Vi köpte vårt första hus genom Moussa och vi är jättenöjda med hans arbete.
    2022-09-18 Verifierad kund
    Vi är supernöjda med Moussa. Han får 10/10 i betyg. Snabb, effektiv och jättetrevlig!
    • Hagsätra
    2022-09-18 Verifierad kund
    Markus är otroligt bra och skicklig, professionell och tillmötesgående i alla avseenden. Han tar sig verkligen tid, och hjälper med allt möjligt…. Hade honom första gången jag köpte en lägenhet i Stockholm, 2016. Han sålde sedan samma åt mig 2019 med stor vinst. Och nu när jag skulle sälja min sista i mitt livs kaos, så valde jag såklart Marcus igen, även om jag hade offerter från andra på billigare alternativ. Men med Marcus vet jag att jag får bättre service, jag betalade bara lite mer men fick mycket mer. Hade de funnits något att klaga på hade jag gjort det,’ men inte här. Tack igen för att ha hjälpt mig vid ”inflyttning” och utflyttningen från huvudstaden!
    Hej Damir, tack för din rekommendation det är ett nöje att hjälpa dig med dina bostadsaffärer:) Marcus Klass
    2022-09-18 Verifierad kund
    Han är artigt och hjälpsam. Han informera allt under försäljningen. Han har varit altid tillgänglig till mna frågor.
  • Hassan M
    2022-09-18 Verifierad kund
    Supertrevlig, ambitiös, lyhörd, engagerad och verkligen lätt att handskas med!
    Inget krångel utan allt gick verkligen smidigt till.

Tack för denna gång och vi ses/hörs definitivt åter igen!
    2022-09-15 Verifierad kund
    Jätte omtänksam och jag är jättenöjd med resultatet. Kan varmt rekommendera
    2022-09-15 Verifierad kund
    Väldigt bra och professionellt bemötande,, kunnig och ett behagligt sätt. Jag är väldigt nöjd med resultatet.
    • Farsta
    2022-09-15 Verifierad kund
    Marcus överträffade alla förväntningar vi hade om hur en mäklare förväntades vara, Engagerad och höll oss hela tiden uppgraderad.
    Kommer vid framtida försäljningar kontakta Marcus.
    Björn
    Hej Björn, tack för den mycket fina rekommendationen:) Hoppas vi snart ses igen:) Marcus Klass
    2022-09-14 Verifierad kund
    Hej. Moussa är en suverän mäklare med klass. Sålde fort precis som mina önskemål och dessutom i en tuff marknad.
    Tack Moussa
    2022-09-14 Verifierad kund
    Moussa är en mycket vänlig och lyhörd mäklare, han lägger ner 100% av sin tid.

Våran upplevelse är bara positivt och kommer garanterat anlita Moussa igen.
    Hej Sofie, tack för dom fina orden. Uppskattas!
    Väldigt trevligt att få hjälpa er med försäljningen!
    2022-09-14 Verifierad kund
    Informativ och duktig mäklare från början till slut. Rekommenderar starkt Moussa
    Hej Amanda,
    Tack för ditt omdöme! Önskar er allt gott!
    • Bandhagen/ Högdalen
    2022-08-23 Verifierad kund
    Vänlig, tillgänglig och engagerad. Marcus levde upp till de förväntningar jag hade på Mäklarringen.
    Hej Caroline, tack för den fina rekommendationen och grattis till en bra försäljning:) Marcus Klass
    • Svedmyra
    2022-08-18 Verifierad kund
    Trevlig, alltid tillgänglig, bra dialog under försäljningen, engagerad och väldigt proffsig - precis det jag vill ha hos en mäklare.
    Hej Åsa, tack för ditt fina omdöme!
    Så kul att du vart nöjd med din försäljning!
  • Bader J
    2022-08-04 Verifierad kund
    Bra bemötande, god service. Svarade på det vi undrade och gjorde det lilla extra.
    Vi är nöjda!
    Hej Bader, stort grattis till bostadsköpet!
    2022-08-04 Verifierad kund
    Väldigt professionell och trevlig mäklare!
    Tack för dom fina orden!
    2022-08-02 Verifierad kund
    Moussa är en otroligt duktig mäklare. Han va påläst och kunnig. Kände mig trygg i köpprocessen och kunde besvara alla frågor jag ställde utan problem. Tack för hjälpen! Jag rekommenderar Moussa El Masri!
    Hej David!
    Tack för dom fina orden!
    2022-08-02 Verifierad kund
    Min fru och jag anlitade Moussa El Masri när vi skulle sälja vår lägenhet. Han har verkligen gjort ett fantastiskt jobb och vi är mycket nöjda med hans arbete och resultatet.
    Hej Janne, vad kul att ni är nöjda med försäljningen!
    Stort grattis till försäljningen och ha det fint!
    2022-08-02 Verifierad kund
    Jag sökte kontakt med Mäklarringen för att få hjälp med försäljning av min lägenhet. Redan dagen efter fick jag besök av Moussa El Masri och han berättade hur han tänkte sig upplägget inför försäljningen. Jag fick genast stort förtroende för honom och han har verkligen skött uppdraget på ett alldeles utmärkt sätt. Jag är mycket nöjd med resultatet av hans arbete. Jag kan varmt rekommendera Moussa El Masri.
    Hej Eirén, tack för ditt fina omdöme! Det var superkul att få hjälpa er med försäljning!
    Allt gott!
    2022-07-16 Verifierad kund
    Moussa helped to ease our house hunt and helped us in choosing our right home.
    2022-07-16 Verifierad kund
    Moussa was really helpful to understand the process as well as guided as very well to choose the right home.
  • Marianne A
    2022-07-05 Verifierad kund
    Bra bemötande, lyhörd, återkopplar och hjälper till med det mesta när det behövs till exempel kontakt med hantverkare när lägenheten måste ställas i ordning innan försäljning.
    En bra mäklare helt enkelt.
    Hej Marianne, tack för den fina rekommendationen. Det har varit roligt att hjälpa dig:) Marcus Klass
  • Adam K
    • Fagersjö
    2022-06-14 Verifierad kund
    Skulle rekommendera Mousa till den som söker en professionell mäklare. Mousa lyssnade på våra behov och löste resten smidigt. Fick ett tryggt intryck från första minut Vi anlitar gärna dig igen.

Tack så himla mycket. // Adam