Alla kategorier Övrigt Stockholms län Ekerö Mäklarringen Ekerö

Mäklarringen Ekerö

Ekerövägen 82, 178 37 Ekerö — Visa karta

Välkommen till mäklarna som förmedlar flest bostäder på Mälaröarna. Vi har tillsammans genomfört över 2000 bostadsaffärer. Idag har vi en marknadsandel på närmare 40%. Det kan du dra nytta av. Du får tillgång till vårt aktuella kundregister och det största kontaktnätet. Dessutom bor vi själva här. Vi känner till alla dagis, skolor, badvikar och smultronställen.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 7 kunder tycker om Mäklarringen Ekerö

• Sara K
    Sara K skrev om Mäklarringen Ekerö
    Köpte bostad via mäklarringen under 2013. Mäklaren som sålde objektet var extremt partisk mot säljaren och tyckte att vi skulle stå för kostnader som låg på säljarens ansvar. Däröver när jag försökte boka visning på objektet så var det problematiskt då hon tyckte att jag skulle avbryta min tjänsteresa för att kunna gå på visningen som var planerad istället för att låta oss få en "privat" visning. Kan tyvärr säga att jag endast köpte objektet pga att jag förälskat mig i huset. Mäklaren var nästan att vi funderade på att backa. Säljaren berättade senare för oss att hon haft funderingar på att byta mäklarfirma då denna upplevde mäklaren endast som gullig, men det hände inget.

Nä, om jag någonsin säljer så blir det inte via mäklarringen.
  • Ulrika D
    Ulrika D skrev om Mäklarringen Ekerö
    Jättebra, tryggt, erfaret, prisvärt och lungt bemötande av Helen Dahlbäck. Både bra mot säljare och köpare. Vi är jättenöjda. Bra stämning. Vi backade ur för två år sedan utan att det blev något knorr och så tog vi upp samarbetet i år igen och huset blev sålt.
  • Berit K
    Berit K skrev om Mäklarringen Ekerö
    Försäljningen gick snabbt, endast en visning och såld på 2 dgr. Bra jobbat! Är nöjd med försäljn o bemötande. Rekommenderas!
  • Mattias L
    Mattias L skrev om Mäklarringen Ekerö
    Kanonbra bemötande. Proffsiga och effektiva.
  • Elisabet T
    Elisabet T skrev om Mäklarringen Ekerö
    Bemötandet var trevligt och bra.
    Företaget levde upp till min förväntan.
    Stämningen var god.
    Jag tycker kostnaden 90.000:- var alldeles för hög för det jag fick. Dessutom kände jag mig lurad och forserad att anta ett lägre utgångsbud än det jag själv ville ha (5.500.000 - 5.950.000). Jag fick verkligen stå på mig att kräva ett högre utgångsbud (6.200.000). Första bud som kom in (5.800.000) avböjde jag. Andra budet som kom (6.000.000) antog jag efter mäklarens påtryckning. När jag sedan mötte säljarna fick jag uppfattningen att jag mycket väl kunnat så på mig med mitt acceptpris (6.200.000). Jag anser att en luttrad mäklare också hade kunnat "läsa" entusiasmen hos köparen. Därför anser jag att mäklaren INTE till fullo strävat efter att jag som säljare fått bästa pris.
  • Martin J
    Martin J skrev om Mäklarringen Ekerö
    Vi har jobbat tidigare med Helene och valde henne åter igen när vi skulle sälja vårt hus på Ekerö. Helene är mycket professionell och affärsmässig samt har en extremt stor kunskap och erfarenhet av marknaden på Ekerö. Vår och andras erfarenhet är att hon lyckas mycket bra med de mäklaruppdrag hon åtar sig. Resultatet av vår senaste husaffär översteg vida våra förväntningar. Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med Helens prestation.
  • Ingvar E
    Ingvar E skrev om Mäklarringen Ekerö
    Trevlig och effektiv. Det räcker väl!

Ekerövägen 82, 178 37 Ekerö