Svensk Fastighetsförmedling Ekerö

Mälarö Torg 4, 178 22 Ekerö — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling på Ekerö!

Ekerö i östra Mälaren ligger ett stenkast från Stockholm på Mälaröarna. Ett mycket omtyckt område utanför stan. Vare sig du ska flytta hit eller härifrån finns vi mäklare och ger dig tips och råd om vilket område som passar dig, och hur du enklast når Stockholm med lokaltrafiken eller bilen.

Vi på Svensk fastighetsförmedling har lång erfarenhet av mäklarbranschen och hjälper dig att hitta både lägenheter och villor här på ön. Vår mäklarkedja har 80 års erfarenhet i branschen. Det säger något om vår kompetens.

Kontakta oss så hjälper vi dig ta första steget med bostadsaffären!

Läs vad 166 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö

• 2020-03-31

Maria O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Bra och proffsigt! Fint och personligt bemötande och kunnig mäklare. Vi köpte bostad! Läs mer
  • 2020-03-22

Anneli N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Sålt en villa. Vi hade Jenny Näslund som mäklare, det fungerade mycket bra. Vi blev väl bemötta och fick svar på våra frågor. Hon höll oss informerade under processen och allt kändes väldigt professionellt. Läs mer
  • 2020-03-22

Clary H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Vid försäljningen av vår bostadsrätt fick vi säker och trevlig hjälp hela vägen från A till Ö av Linn på Ekerö. Alltid glad och positiv, och väldigt professionell i sitt bemötande av både oss och alla presumtiva köpare. Läs mer
  • 2020-03-20

Kristiina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Väldigt bra bemötande vid köp av fastighet, erfaren, kompetent och väldigt trevlig, högsta betyg! Läs mer
  • 2020-03-20

Rikard I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    proffsig 🐎 ………………+++ Läs mer
  • 2020-02-21

Jannike W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Efter att ha sålt min lgh på Kungsholmen har med hjälp av Svensk fastighetsförmedling köpt en bostadsrätt nära Ekerö centrum. Mäklaren Linn Lagerqvist har varit ett stort stöd genom hela köpprocessen. Med trevligt bemötande och hög kompetens har hon uppfyllt alla mina förväntningar på vad som kännetecknar en professionell fastighetsmäklare. Läs mer
  • 2020-02-15

Jan-eric H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Vi har köpt ett hus på Adelsö. Vi är jättenöjda. Vi skulle rekommendera Jenny när som helst, hon är toppen. Läs mer
  • 2020-02-10

Thomas C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Snabbt och bra agerande från mäklaren hela vägen. Läs mer
  • 2020-02-05

Anna A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Allt mycket väl skött och hanterat vid villa-köp. Läs mer
  • 2020-02-01

Fredrik G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Sålt radhus på Ekerö. Mycket proffsigt hanterande av Linn Lagerqvist, Svensk Fastighetsförmedling på Ekerö. Läs mer
  • 2020-01-30

Claes W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    En helt igenom genuin upplevelse & fantastisk service samt vänlighet. Kan varmt rekommendera dom. Läs mer
  • 2020-01-26

Cecilia F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Vi fick den allra bästa av hjälp och support då vi förvärvade vårt drömhus. Linn inte bara bistod med expertis och professionalism, hon had3 dessutom ett personligt engagemang som sträckte sig långt över det förväntade. Vi är så tacksamma och kunde inte vara nöjdare. Läs mer
  • 2020-01-26

johan t skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Vi hade förmånen att få mäklare Linn Lagerqvist. Hon är inte bara trevlig och tillmötesgående utan ytterst kompetent och arbetssam.
    Tack för det!
    Hälsningar
    Johan Tamm Läs mer
  • 2019-12-01

Bo L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Jag svarar ännu en gång, det var ett bra bemötande och bra service Läs mer
    Sophia Å, Linn L gillar detta
  • Margaretha B

2019-11-21

Margaretha B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Linn Lagerqvist har varit ett stort stöd i min försäljning. Skött allt på ett väldigt proffesionellt sätt. Läs mer
  • 2019-11-14

Jörgen A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Köpt Radhus
    mycket bra
    väldigt hjälpsam Läs mer
  • 2019-10-31

Frida M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Blev aldrig något köp men mäklaren var mycket tydlig och tillmötesgående med bra information och snabb respons. Mycket trevlig! Läs mer
  • 2019-10-27

Håkan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    En otroligt hjälpsam och trevlig Mäklare som vet vad hon håller på med. (kunnig).

Sålt efter dödsbo.

Kan sammanfattas med ett ord SUPER. Läs mer
  • Mats J

2019-10-26

Mats J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Vi har sålt två tomter i Stenhamra. Linn Lagerqvist har varit en lyhörd, vänlig och skicklig mäklare. Hon har hjälpt oss hela vägen och tagit hänsyn till våra önskemål. Vi är mycket nöjda med Linns insats och rekommenderar henne varmt. //Mats och Roberta Johansson Läs mer
  • Marie J

2019-10-26

Marie J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Superbra! De sålde våran villa och Det kändes tryggt hela vägen från första mötet, då vi visade våran fastighet, till sista stund med alla kontraktsskrivningar. Även nu efter avslutat försäljning känner vi oss trygga och vet att vi är välkomna med frågor eller dylikt. Linn och Jennie var så trevliga och vi var så välbemötta! Läs mer
  • 2019-10-24

Jasenko B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Toppen mäklare. Trevlig, snabb och uppriktig. Läs mer
  • 2019-10-23

Susanne E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Trevligt bemötande och höll kontakt med oss på ett bra sätt under hela försäljningsprocessen. Positiv i det sätt hon framställde huset som hon skulle sälja. Gav oss bra ideer kring hur vi skulle tänka då vi möblerade om inför fotografering. Svarade och kontaktade oss även kvällstid. Snabbt försäljningsförfarande. Läs mer
  • 2019-10-22

Ann-charlotte E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Vi har sålt ett radhus. Mäklaren är ytterst kunnig och talar om allt i stor detalj. Trots att huset inte var till sin fördel hjälpte hon oss med tips och råd att få huset visa potential, med små medel.

Jag valde mäklaren med omsorg - träffade alla som arbetade i området och är ytterst nöjd med mitt val.

Kan verkligen rekommendera vår mäklare Läs mer
  • 2019-10-22

Mats P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Kunnig, engagerad och positiv. Läs mer
  • 2019-09-27

Cristina M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Vi har köpt en tomt på Ekerö och allting gick super bra. Trevlig och kompetent mäklare. Läs mer
  • 2019-09-24

Jan H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Har sålt min villa av en mäklare som har mycket stora kunskaper om försäljningar och köp. Jag är jättenöjd med hela försäljningsgången som var. Läs mer
  • 2019-09-21

Kim I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Ett varmt och trevligt bemötande.
    En snabb försäljning av min bostadsrätt/ radhus som gick över min förväntan.
    Mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • 2019-09-21

Laila W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Vi är så nöjda man bara kan bli, både med resultatet och med hela processen fram till avslut. Vi märkte tydligt Martins stora kunnande och han visade ett oerhört stort engagemang både i stort och smått. Han drog sig aldrig för att visa hemmet några extra gånger för sena spekulanter, vilket senare kom att bli avgörande. Dessutom var Martin alltid mycket snabb med återkoppling inför kommande steg. Allt sammantaget gjorde att vi kände oss trygga hela vägen i mål. Laila och Jörgen Läs mer
  • 2019-09-19

Ann-Sofie B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Söderströmsväg
    Jag är supernöjd med bemötandet.
    Jätte trevlig, tillmötesgående och superbra!
    Linn är jätte trevlig och har gjort ett toppenjobb med både bankkontakt, så det blev en snabb och smidig affär precis som jag ville. Jag är jätte nöjd! Läs mer
  • 2019-09-18

Arne J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Utmärkt mäklare, ambitiös, kunnig, glad och trevlig.
    Tack Linn för alla trevliga samtal och ett väl utfört jobb.
    Sonja o Arne Johansson
    Iländaskär 19 Läs mer
  • 2019-09-11

Lisen J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Ett parhus i Björkudden. 3 rok.
    Mäklaren uppträdde väldigt smidigt och vänligt
    I alla situationer.
    Jag är fullkomligt nöjd med mäklarens tjänster och tillmötesgående. Läs mer
  • 2019-09-10

Anette V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Trevlig och erfaren mäklare med förmågan att lyssna in säljare och köpare. Läs mer
  • 2019-09-07

Maria Elena Georgia L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Vi fick hjälp av Jenny Näslund att sälja vår villa i Stenhamra och är väldigt nöjda. Professionellt, stort engagemang, påläst och snabb.
    Kan varmt rekommendera Svensk fast och Jenny! Läs mer
  • 2019-09-04

Christer S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Sålt Radhus.
    Trevligt bemötande och saklig.
    Snabb återkoppling vid frågor och hjälpsam.
    Affären är inte helt genomförd men så här långt har det varit smärtfritt med Sophia. Läs mer
  • 2019-09-03

Ursula W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Att ta hand om ett dödsbo efter en kär människa är svårt nog. Och efter vi bor långt bort från Ekerö så var det desto viktigare att finna nån att fullständigt kunna lita på.
    Som stor tur var hade vi Linn på vår sida. Hon var en klippa, absolut kunnig, har toppen koll på marknaden och även bra kontakter för styling röjning och städning. Vi fick ett bra pris för bostadsrätten och allt från första kontakten till tillträdesmötet gick underbart smidigt. Dock även viktigare för oss var hennes männsklig omtanke och inlevelseförmåga. Vi är väldigt tacksam och rekommenderar Linn ur absolut alla synpunkter! Ralf o familj Läs mer
  • 2019-08-27

Liying W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Vi köpte nyligen ett hus med hjälp av Martin Larsson. Martin är en utmärkt mäklare och det märks att han är upplyst och kan sina grejer. Många av de frågor vi har kommit med har han tagit emot och besvarat med utförliga och tydliga svar. Han har varit till stor hjälp och vi vill tacka honom för vår nya villa! Läs mer
  • 2019-07-26

Adela F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Vi har både sälja och köpa med Linn och jag rekommendera henne 100%
    Hon är omtänksam och professionell 😊 Läs mer
  • 2019-07-22

Maud S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Seriös, lugn, punktlig, påläst och trygg.
    Vi köpte ett parhus på Ekerö Läs mer
  • Ann-Christin E

2019-07-21

Ann-Christin E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Sålt: Kedjehus, 5 rum & kök
    Mäklaren har varit vänlig, hjälpsam och hade otaliga visningar tills huset blev sålt. Hon hade kontinuerlig kontakt med mig för info hela tiden.
    Mäklaren hjälpte till med styling med var på alla sätt lyssnande och gav inte upp förrän jag fick det begärda priset.
    Jag var mycket nöjd med hela hanteringen och hennes bemötande. Läs mer
  • 2019-07-14

Ann-Christin A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Jenny hanterade försäljningen av vår villa på ett utmärkt sätt. Hon såg möjligheter, vi kände oss i trygga händer och uppfattade henne som mycket kunnig, engagerad och trevlig. Vi är nöjda och kan rekommendera henne varmt! Läs mer
  • 2019-07-09

Martin A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Jenny var mycket proffsig då vi köpte hus i Stenhamra. Hon var mycket engagerad, förtroendeingivande och effektivt. Vi ger våra allra bästa rekommendationer till Jenny. Läs mer
  • 2019-07-02

Monica L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Så engagerad och proffsig! Rekommenderar varmt Linn Lagerqvist till er som ska sälja på Ekerö! Läs mer
  • 2019-06-24

Xxi Logistik Handelsbolag skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Jenny var mkt proffsig och gjorde ett snabbt avslut, mkt nöjd
    Hälsn Tommy Läs mer
  • 2019-06-20

Urban F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Vi har sålt vår bostad på Blåsbacksvägen 27 genom Linn Lagerqvist, som också sålde den till oss för 4 år sedan.
    Linn bemötte oss mycket väl och gav en realistisk syn på pris, marknaden idag och hur vi skulle gå tillväga.
    Alla våra förväntningar uppfylldes och vi är mycket nöjda med resultatet. Läs mer
  • 2019-06-16

Eva L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Vi har sålt bostadsrätts radhus i Stenhamra och vi är mycket nöjd med Linns bemötande och hjälpsamhet. Hon är väldigt positiv och glad allt har gått väldigt smidigt. Tack Linn för all hjälp.
    Eva och Tomas L Läs mer
  • 2019-06-06

Hanna E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Blev väl omhändertagen under hela husförsäljningen. Linn är mycket professionell och hjälpte mig med allt, gav snabb återkoppling och var mycket engagerad under hela försäljnings processen. Jag är mycket nöjd med hennes arbete och priset jag fick för huset. Läs mer
  • Leif M

2019-06-04

Leif M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Jag har sålt ett kedjehus i Närlunda, Ekerö. Blev rekommenderad Linn på Svensk Fastighetsförmedling och hon motsvarade förväntningarna mer än väl. Allting fungerade perfekt under hela processen. Jag kan verkligen rekommendera Linn. Läs mer
  • 2019-06-04

Martin D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Proffsig och väldigt hjälpsam. Kan varmt rekommendera Linn på Svensk Fastighetsförmedling Läs mer
  • 2019-05-12

Alise S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Linn hjälpte oss sälja vårt hus och vi är mycket nöjda med hennes arbete! Linn har varit väldigt proffsig, engagerad och har en otrolig kännsla för detaljer som var över förväntan. Rekomenderas! Läs mer
    Jenny N, Sophia Å, Linn L gillar detta
  • 2019-05-11

Tina B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Sålt en villa. Mäklaren är förtroendeingivande, professionell, intresserad, personlig, kunnig. Försäljningen överträffade våra förväntningar vad gäller prisbilden. Mäklaren informerade oss vid minsta förändring och lät oss ta egna beslut. Gav oss försiktiga råd/ stöd när vi hade svårt att gå vidare, utan att påverka oss för mycket. Läs mer
    Jenny N, Sophia Å, Linn L gillar detta

Mälarö Torg 4, 178 22 Ekerö