Svensk Fastighetsförmedling Ekerö

Mälarö Torg 4, 178 22 Ekerö — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling på Ekerö!

Ekerö i östra Mälaren ligger ett stenkast från Stockholm på Mälaröarna. Ett mycket omtyckt område utanför stan. Vare sig du ska flytta hit eller härifrån finns vi mäklare och ger dig tips och råd om vilket område som passar dig, och hur du enklast når Stockholm med lokaltrafiken eller bilen.

Vi på Svensk fastighetsförmedling har lång erfarenhet av mäklarbranschen och hjälper dig att hitta både lägenheter och villor här på ön. Vår mäklarkedja har 80 års erfarenhet i branschen. Det säger något om vår kompetens.

Kontakta oss så hjälper vi dig ta första steget med bostadsaffären!

Läs vad 193 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö

• 2020-11-17

Kristoffer K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Trygg och bra vägledning genom vårat husköp. Läs mer
  • 2020-11-17

Roland V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Sophia var mycket proffesionell och förtroendeingivande när vi sålde vår villa. Läs mer
  • 2020-11-15

Karl Olof Kristoffer K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Köpte ett hus och Linn som var mäklare för det huset var väldigt trevlig, informativ och förtroendeingivande. Allt gick smidigt och vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • 2020-11-02

Jessica G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Ni har hjälpt oss att sälja ett dödsbo super bra mäklare bra kontakt super trevlig Läs mer
  • 2020-10-17

Bo N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Köpt villa och håller på och säljer villa. Extremt professionellt och trevligt bemötande av båda mäklarna som jobbar på Fastighetsförmedlingen. Läs mer
  • 2020-10-05

Moa M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Vi sålde vårt radhus med Svensk Fastighetsförmedling och är så nöjda med hela processen. Allt sköttes väldigt professionellt och då vi hade ett pressat tidsschema blev vi glada att försäljningen kunde genomföras snabbt. Läs mer
  • 2020-10-04

Jörgen W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Vi sålde ett bostadsrättsradhus.

Mycket bra bemötande av mäklaren som gjorde ett mycket bra jobb med försäljningen. Läs mer
  • 2020-10-04

Nancy C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Jag har köpt ett hus på Ekerö. Jag tycker att mäklaren har varit professionell och har bemött mig med respekt och empati. Jag kände mig trygg i hela affärens resa. Läs mer

Marina D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Trevligt bemötande och väl utfört arbete. Läs mer

Sofia W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Vi solgte våres rekkehus i Sverige for å fløtte til Norge. Linn har vært veldig imøtekommende og svarer kjapt på spørsmål. Hun er trivelig og kunnig. Jeg kan rekommandere Linn som megler til alle som ønsker god hjelp gjennom hele prosessen.

Hjertelig hilsen
    Sofia Läs mer

Peter F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Sålde min lägenhet. Första bemötandet helt ok. Därefter helt rörigt. Hon glömde papper jag skrivit på så jag fick skriva det en gång till. Skylten om försäljning står fortfarande kvar trots att det är sålt sedan 3 veckor. Bild som lagts ut som första bild för att locka till visning var en husgavel med två lägenhetsdörrar.
    Det finns fler saker som är svåra att beskriva i detalj i textform men överlag ett rörigt intryck där mäklaren inte ingav något förtroende. Jag skulle inte rekommendera någon annan att vända sig till Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2020-11-05 Svensk Fastighetsförmedling Ekerö svarar Peter F
    Tråkigt att du kände dig missnöjd. Jag ber om ursäkt för missförståndet och hoppas ändå att allt är bra efter den kontakt vi haft om detta efteråt. Vänligen/Sophia

Johanna L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Linn Lagerqvist är lyhörd, påläst och professionell och vi har varit nöjda med henne hela vägen.
    Johanna och Patrick Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling Ekerö gillar detta
  • 2020-08-01

Shamret G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Köper och säljer hus av en engagerad och stöttande mäklare som verkligen hjälper båda sidor i en försäljning. Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling Ekerö, Linn L, Sophia Å, Svensk Fastighetsförmedling Ekerö gillar detta
  • 2020-07-25

Jan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Har köpt en villa i Ekerö kommun.
    Jennny, mäklaren, levde upp till mina förväntningar. Hon var snabb med att svara på mail, noggrann och kunnig. Läs mer
  • 2020-07-05

Bo T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Jag har fått hjälp med att såväl sälja mitt nuvarande radhus som att samtidigt köpa en ny bostadsrätt i ett flerfamiljshus. Uppdragen har genomförts till min största belåtenhet och jag ger min mäklare högsta betyg. Läs mer
  • 2020-07-04

Sara L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Har köpt ett radhus. Blev väldigt bra bemött av mäklaren. Brukar tycka att mäklare överlag är jobbigt "säljiga". Men i det här fallet kändes mäklaren genuin och trevlig utan att det var påklistrat. Kände därför ett stort förtroende för mäklaren. Läs mer
  • 2020-06-30

Inger S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Jenny har på ett kunnigt, effektiv och engagerat sätt tagit hand om försäljnngsprocessen av min fritidsfastighet. Jenny har också varit trygg och empatisk i sina kontakter och diskussioner med mig i en svår livssitution. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-06-10

Christer P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Har sålt ett kedjehus. Mycket kunnig och erfaren mäklare med bra framtoning. Läs mer
  • 2020-06-08

Peter F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Vi bjöd in 4 olika mäklarföretag som är aktiva på Ekerö som fick berätta om hur de arbetade och hur de ville sälja vårt hus.
    Valet föll på Svensk fastighetsförmedling på Ekerö med Linn Lagerkvist som mäklare.
    Linnn gav ett väldigt professionellt och vänligt bemötande som ingav förtroende.
    Allt från vårt första möte till fotograferingar, besiktningar har flutit på väldigt bra med ett stort engagemang och närvaro av Linn som redan innan vi hade tänkt att gå ut aktivt med visning och försäljning hade lyckats hinna med både vising och försäljning av vårt hus.
    Vi är mycket glada och nöjda med hur Svensk fastighetsförmedling skötte vår husförsäljning. Läs mer
  • 2020-05-29

Björn Olof B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Köpt en 3:a. Fick en visning ordnad på en tid som passade mig. Fick bra information och hjälp med det som behövdes.
    Trevligt och snabbt bemötande. Läs mer
  • 2020-05-19

Alaa A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Hon är bra. Jag kände mig trygg med henne. Läs mer
  • 2020-05-19

Emelie N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Köpt bostadsrättsradhus. Mäklaren var snabb, rak och opretentiös. Uppskattar verkligen att hon mötte oss på vår nivå och kändes ärlig och "äkta" istället för översittarattityden som så många mäklare kör med.

Supernöjd! Läs mer
  • Egil H

2020-05-17

Egil H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Proffsigt och hårt arbete för att få sålt fastigheten till ett bra pris.
    Bra råd på vägen. Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling Ekerö, Linn L, Sophia Å, Svensk Fastighetsförmedling Ekerö, Martin L gillar detta
  • 2020-05-08

Elisabeth P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Min mäklare är nog den bästa mäklare man kan ha. Hjälpsam, driftig, massor avenergi Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling Ekerö, Linn L, Sophia Å, Martin L, Svensk Fastighetsförmedling Ekerö gillar detta
  • 2020-04-29

Olle S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Vi sålde vårt radhus i Stenhamra. Vi blev väldigt proffesionellt bemötta av Linn. Hon är så som vi önskar att en mäklare ska vara. Vi upplevde henne som väldigt kompetent i sin yrkesroll. Hon har utfört alla bitar i sitt uppdrag utmärkt! Hon är tydlig och empatisk. Alltid lätt att kontakta och rådfråga. Vi hade höga förväntningar och Linn överträffade dem. Vi ger henne ett solklart betyg på 5/5! Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling Ekerö, Linn L, Sophia Å, Martin L, Svensk Fastighetsförmedling Ekerö, Svensk Fastighetsförmedling Ekerö gillar detta
  • 2020-04-17

Filip Joakim L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    husförsäljning, tryggt och effektivt. Fint bemötande Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling Ekerö, Sophia Å, Martin L, Svensk Fastighetsförmedling Ekerö, Linn L gillar detta
  • 2020-04-16

Quality A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Vi fick snabb och bra service, alltid tillgängliga via telefon och mail. Vi köpte vår dröm tomt via dom och allt har gått smidigt och bra från början till slut. De kan också området bra och förstår köparens behov och är lyhörda. Läs mer
  • 2020-03-31

Maria O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Bra och proffsigt! Fint och personligt bemötande och kunnig mäklare. Vi köpte bostad! Läs mer
  • 2020-03-22

Anneli N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Sålt en villa. Vi hade Jenny Näslund som mäklare, det fungerade mycket bra. Vi blev väl bemötta och fick svar på våra frågor. Hon höll oss informerade under processen och allt kändes väldigt professionellt. Läs mer
  • 2020-03-22

Clary H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Vid försäljningen av vår bostadsrätt fick vi säker och trevlig hjälp hela vägen från A till Ö av Linn på Ekerö. Alltid glad och positiv, och väldigt professionell i sitt bemötande av både oss och alla presumtiva köpare. Läs mer
  • 2020-03-20

Kristiina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Väldigt bra bemötande vid köp av fastighet, erfaren, kompetent och väldigt trevlig, högsta betyg! Läs mer
  • 2020-03-20

Rikard I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    proffsig 🐎 ………………+++ Läs mer
  • 2020-02-21

Jannike W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Efter att ha sålt min lgh på Kungsholmen har med hjälp av Svensk fastighetsförmedling köpt en bostadsrätt nära Ekerö centrum. Mäklaren Linn Lagerqvist har varit ett stort stöd genom hela köpprocessen. Med trevligt bemötande och hög kompetens har hon uppfyllt alla mina förväntningar på vad som kännetecknar en professionell fastighetsmäklare. Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling Ekerö, Sophia Å, Martin L, Svensk Fastighetsförmedling Ekerö, sophia å, Linn L gillar detta
  • 2020-02-15

Jan-eric H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Vi har köpt ett hus på Adelsö. Vi är jättenöjda. Vi skulle rekommendera Jenny när som helst, hon är toppen. Läs mer
  • 2020-02-10

Thomas C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Snabbt och bra agerande från mäklaren hela vägen. Läs mer
  • 2020-02-05

Anna A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Allt mycket väl skött och hanterat vid villa-köp. Läs mer
  • 2020-02-01

Fredrik G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Sålt radhus på Ekerö. Mycket proffsigt hanterande av Linn Lagerqvist, Svensk Fastighetsförmedling på Ekerö. Läs mer
  • 2020-01-30

Claes W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    En helt igenom genuin upplevelse & fantastisk service samt vänlighet. Kan varmt rekommendera dom. Läs mer
  • 2020-01-26

Cecilia F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Vi fick den allra bästa av hjälp och support då vi förvärvade vårt drömhus. Linn inte bara bistod med expertis och professionalism, hon had3 dessutom ett personligt engagemang som sträckte sig långt över det förväntade. Vi är så tacksamma och kunde inte vara nöjdare. Läs mer
  • 2020-01-26

johan t skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Vi hade förmånen att få mäklare Linn Lagerqvist. Hon är inte bara trevlig och tillmötesgående utan ytterst kompetent och arbetssam.
    Tack för det!
    Hälsningar
    Johan Tamm Läs mer
  • 2019-12-01

Bo L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Jag svarar ännu en gång, det var ett bra bemötande och bra service Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling Ekerö, Martin L, Svensk Fastighetsförmedling Ekerö, Sophia Å, Linn L gillar detta
  • Margaretha B

2019-11-21

Margaretha B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Linn Lagerqvist har varit ett stort stöd i min försäljning. Skött allt på ett väldigt proffesionellt sätt. Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling Ekerö, Martin L, Svensk Fastighetsförmedling Ekerö, Linn L, Sophia Å, Jenny N gillar detta
  • 2019-11-14

Jörgen A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Köpt Radhus
    mycket bra
    väldigt hjälpsam Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling Ekerö, Martin L, Svensk Fastighetsförmedling Ekerö, Linn L, Jenny N, Sophia Å gillar detta
  • 2019-10-31

Frida Kristina M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Blev aldrig något köp men mäklaren var mycket tydlig och tillmötesgående med bra information och snabb respons. Mycket trevlig! Läs mer
  • 2019-10-27

Håkan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    En otroligt hjälpsam och trevlig Mäklare som vet vad hon håller på med. (kunnig).

Sålt efter dödsbo.

Kan sammanfattas med ett ord SUPER. Läs mer
  • Mats J

2019-10-26

Mats J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Vi har sålt två tomter i Stenhamra. Linn Lagerqvist har varit en lyhörd, vänlig och skicklig mäklare. Hon har hjälpt oss hela vägen och tagit hänsyn till våra önskemål. Vi är mycket nöjda med Linns insats och rekommenderar henne varmt. //Mats och Roberta Johansson Läs mer
  • Marie J

2019-10-26

Marie J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Superbra! De sålde våran villa och Det kändes tryggt hela vägen från första mötet, då vi visade våran fastighet, till sista stund med alla kontraktsskrivningar. Även nu efter avslutat försäljning känner vi oss trygga och vet att vi är välkomna med frågor eller dylikt. Linn och Jennie var så trevliga och vi var så välbemötta! Läs mer
  • 2019-10-24

Jasenko B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Toppen mäklare. Trevlig, snabb och uppriktig. Läs mer
  • 2019-10-23

Susanne E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Trevligt bemötande och höll kontakt med oss på ett bra sätt under hela försäljningsprocessen. Positiv i det sätt hon framställde huset som hon skulle sälja. Gav oss bra ideer kring hur vi skulle tänka då vi möblerade om inför fotografering. Svarade och kontaktade oss även kvällstid. Snabbt försäljningsförfarande. Läs mer
  • 2019-10-22

Ann-charlotte E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Vi har sålt ett radhus. Mäklaren är ytterst kunnig och talar om allt i stor detalj. Trots att huset inte var till sin fördel hjälpte hon oss med tips och råd att få huset visa potential, med små medel.

Jag valde mäklaren med omsorg - träffade alla som arbetade i området och är ytterst nöjd med mitt val.

Kan verkligen rekommendera vår mäklare Läs mer
    Martin L, Linn L, Jenny N, Sophia Å gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte