Svensk Fastighetsförmedling Ekerö

Svensk Fastighetsförmedling Ekerö

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling på Ekerö!

Ekerö i östra Mälaren ligger ett stenkast från Stockholm på Mälaröarna. Ett mycket omtyckt område utanför stan. Vare sig du ska flytta hit eller härifrån finns vi mäklare och ger dig tips och råd om vilket område som passar dig, och hur du enklast når Stockholm med lokaltrafiken eller bilen.

Vi på Svensk fastighetsförmedling har lång erfarenhet av mäklarbranschen och hjälper dig att hitta både lägenheter och villor här på ön. Vår mäklarkedja har 80 års erfarenhet i branschen. Det säger något om vår kompetens.

Kontakta oss så hjälper vi dig ta första steget med bostadsaffären!

Läs vad 320 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Linn Lagerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    2022-09-28 Verifierad kund
    Fantastiskt hjälpsam, tydlig och ordningssam. Mycket trevligt bemötande på alla sätt. Rekommenderar henne varmt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Linn Lagerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    2022-09-26 Verifierad kund
    Linn är en mycket erfaren och kunnig mäklare.Hon visade ett starkt engagemang i samband med försäljningen av min bostad vilket gav ett mycket bra resultat.
    Jag vill ge Linn mina varmaste rekommendationer.
    Kristina P.
    2022-09-22 Verifierad kund
    Mycket trevligt och bra bemötande.
    Jag har ett intryck att Linn var mycket kunnig och satte mig i främst som kund,förklarade också detaljer på ett föredömligt sätt.Jag blev mycket nöjd och upplevde henne som en mäklare som brydde sig mycket om sina kunder.
    Helhetsintrycket: Linn är fantastisk.
    2022-09-22 Verifierad kund
    Linn är glad, trevlig och positiv. Hon verkar vara ordentligt påläst om objekten hon ska sälja och svarar klart och förståeligt på alla frågor. Vi är väldigt nöjda med hennes bemötande och hennes kunnighet.
  • köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    • Ekerö Hummelvreten
    2022-09-17 Verifierad kund
    Proffsigt o engagerat. Stor lyhördhet o effektivt agerande.
  • sålde sin stuga med hjälp av Martin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    • Adelsö Tofta Holmar
    2022-09-02 Verifierad kund
    Martin Larsson är en mycket skicklig och erfaren mäklare om jag förstår det rätt. Däri ingår inte bara det praktiskt ekonomiska utan även god förmåga att se mänskliga behov och svårigheter hos sina kunder.
    Jag rekommenderar gärna kontoret på Ekerö, Svensk Fastighetsförmedling, till mina vänner.
    / Eva Lutz
    • Ekerö Brunna
    2022-09-01 Verifierad kund
    Hon var flexibel och tillmötesgående. Svarade på frågor och gav en extra visning.
  • sålde sitt hus med hjälp av Linn Lagerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    • Ekerö Skärvik
    2022-08-31 Verifierad kund
    Bästa mäklaren på ön, kan varmt rekommendera henne :)
    2022-08-30 Verifierad kund
    Bra och personlig service. Enkel och snabba svar vid div frågor som uppkom.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jenny Näslund en del av Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    2022-08-26 Verifierad kund
    Upplevde Jenny som kompetent och trevlig. Jenny redovisade tydligt framdrift och plan angående husförsäljningen. Jag tycker att Jenny t.o.m överträffade mina förväntningar, bla hjälpte till med diverse frågetecken (i plural) från min sida.

Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd med att jag anlitade Jenny som Mäklare :)
  • Ingegärd A
    sålde sin bostad med hjälp av Jenny Näslund en del av Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    2022-07-16 Verifierad kund
    Trevlig kunnig o väldigt hjälpsam. Är jättenöjd med Jenny o hennes hjälp med vår försäljning
  • köpte sitt hus med hjälp av Jenny Näslund en del av Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    2022-07-16 Verifierad kund
    Jenny är en oerhört kunnig och noggrann mäklare som inger förtroende och är väldigt mån om att alla ska känna sig trygga i sin affär. Hon får toppbetyg av oss för sitt sätt att tydligt kommunicera och hitta bästa vägarna framåt för alla parter. Dessutom är hon väldigt trevlig och lätt att ha och göra med, vi rekommenderar henne starkt.
    2022-07-12 Verifierad kund
    Oerhört professionell, lugn, saklig, kunnig, oerhört vänlig, flexibel. Helt enkelt en utmärkt mäklare. Vi kommer givetvis rekommendera Jenny o om det blir aktuellt med någon annan försäljning kontakta Jenny igen.
    • Färingsö Färentuna
    2022-07-07 Verifierad kund
    Vi träffades först när allt va klart.
    Men vilken klippa till mäklare. Önskar alla att få den schansen.
    • Färingsö Ölsta
    2022-07-01 Verifierad kund
    Engagerad, professionell, noggrann och empatisk. Kan verkligen rekommenderas!
    • Ekerö Björkudden
    2022-06-30 Verifierad kund
    Jag tycker Linn har varit så bra! Har varit med om mäklare som varit väldigt otillgängliga och oklara, men Linn har varit toppen! Väldigt förstående för just vår situation och alltid så trevlig.
    • Ekerö Björkudden
    2022-06-24 Verifierad kund
    Fantastisk mäklare som har en väldigt hög servicekänsla och som är oerhört duktig.
  • köpte sitt hus med hjälp av Linn Lagerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    2022-06-21 Verifierad kund
    Super bra och trevlig mäklare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    • Ekerö Skärvik
    2022-06-20 Verifierad kund
    Jag fick ett mycket trevligt och professionellt engagemang under hela försäljningsprocessen och är väldigt nöjd med mitt val av mäklare.
    2022-06-19 Verifierad kund
    Linn har varit en fantastisk mäklare både vid köp och försäljning. Hon har ordning och reda och anstränger sig verkligen för att försäljningen ska bli riktigt bra. Hon höll hela tiden uppdaterade på alla detaljer, gav goda råd och är tydlig med vad som gäller för både köpare och säljare. Vi rekommenderar henne varmt!
    2022-06-08 Verifierad kund
    Det här är tredje gången som Linn hjälper oss att sälja hus. Hon är otroligt proffsig, trevlig och kunnig. Helt enkelt bästa mäklaren. Tack Linn!
    2022-06-04 Verifierad kund
    Fantastiskt bemötande
    Yrkesskicklig proffsig
    Jag ger henne högsta betyg
    Känns mycket tryggt att ha Linn som mäklare
    🌹🌹🌹🌹🌹
    2022-06-04 Verifierad kund
    Linn gav ett professionellt och mycket förtroendeingivande bemötande. Hennes goda lokalkännedom och analytiska förmåga gjorde att hon omedelbart kunde rekommendera oss ett lämpligt nytt boende som var till salu. Linn ordnade snabbt en privat visning. Lägenheten passade oss perfekt och inom en kort tid hade vi skrivit kontrakt med säljaren genom hennes effektivitet och engagemang. Linn passar verkligen som mäklare och vi rekommenderar henne varmt.
    2022-06-02 Verifierad kund
    Linn är engagerad och driven och ett verkligt stöd under hela processen. Glad och vänlig och mycket målmedveten och hela tiden lätt att nå. Rekommenderar henne varmt!
    2022-05-28 Verifierad kund
    Riktigt bra! Hon vet vad hon sysslar med!
    2022-05-22 Verifierad kund
    Linn bemötte mig på ett alldeles förträffligt sätt, både professionellt och personligt. Jag kände ett mycket stort förtroende för Linn under hela säljprocessen. Linn höll mig hela tiden informerad om var vi var i säljprocessen och kom hela tiden med goda och kloka råd när man själv är lite skakig.
    Linn du är toppen!
    2022-05-19 Verifierad kund
    Trevlig, noggrann och lyhörd kring de krav och önskemål vi som säljare hade i processen.

Vi kan varmt rekommendera Jenny!
  • köpte en tomt med hjälp av Martin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    • Stenhamra
    2022-05-19 Verifierad kund
    Väldigt trevligt och proffsigt bemötande. Processen var snabb och effektiv.
    2022-05-18 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande och kommunikation från start till mål!
    2022-05-18 Verifierad kund
    Jenny är fantastisk, för att inte tala om hur otroligt kompetent hon är! Hon har varit vår ledstjärna i flera försäljningar samt köp och alltid gjort sitt yttersta för att göra det både smidigt och säkert för oss. Du kommer inte ångra ditt val av mäklare, det kan jag lova dig!
    2022-05-17 Verifierad kund
    Utomordentligt bra och proffsigt bemötande av Jenny. Hon coachade oss och skötte försäljningen på ett sätt så vi kände ett lugn och trygghet genom hela processen. Vi kan inte tänka oss en annan mäklare och kommer absolut höra av oss till henne igen om vi bestämmer oss för att flytta i framtiden.
    2022-05-17 Verifierad kund
    Tydlig, förtroendeingivande, omtänksam! Inger en trygg kompetens som gör att vi känner oss trygga i den stora affär husköpet innebär!
  • köpte sitt hus med hjälp av Martin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    2022-05-13 Verifierad kund
    Martin är en oerhört professionell och kunnig mäklare som gjorde vårt köp enkelt och smidigt. Han har våra varmaste rekommendationer!
    • Ekerö Gällstaö
    2022-05-04 Verifierad kund
    Trevlig, kunnig och mycket engagerad mäklare, kan gärna rekommendera!
    • Ekerö Nibbla Backe
    2022-05-03 Verifierad kund
    Jenny är tydlig, ärlig och "to the point". Dessutom riktigt trevlig!

Som köpare kände jag mig 100% trygg. Till och med så trygg att jag nu säljer min egen bostad med Svensk Fastighetsförmedling.

Tack Jenny!
  • sålde sitt hus med hjälp av Martin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    2022-05-02 Verifierad kund
    Supernöjda med Martin, vi fick snabbt ett förtroende för honom. Kommer vända mig till Martin om jag behöver hjälp med en framtida bostadsaffär. 5/5
    • Ekerö Nibbla Backe
    2022-04-30 Verifierad kund
    På ett proffsigt och tillmötesgående sätt.
    • Ekerö Ekudden
    2022-04-25 Verifierad kund
    Linns bemötande upplever jag som mycket trevligt. Som mäklare tycker jag att Linn är kompetent och är förtroendegivande. Köpet av min bostad gick mycket smidigt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Näslund en del av Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    2022-04-08 Verifierad kund
    Har gjort ett mycket bra jobb med försäljning av våran bostadsrätt. Hon har gjort allt för att säkra att vår försäljning blev enligt våra förväntningar
    2022-04-04 Verifierad kund
    Vi hade en tidig kontakt med Martin för att få tips på vad som kan vara lämpligt att förbättra på huset inför en försäljning, vilket visade sig vara bra ingrepp. Resultatet av försäljning motsvarade våra förväntningar. Martin är lättillgänglig, engagerar sig i säljprocessens alla steg och med sin erfarenhet säkerställer han ett bra avslut! Vi ger Martin våra allra bästa rekommendationer!
    2022-03-31 Verifierad kund
    Det här är vår tredje försäljning med Linn. Vi skulle aldrig välja en annan mäklare! Linn är otroligt noggrann och har en ärlig kommunikation med såväl köpare som säljare. En toppmäklare att både köpa av och ta hjälp av i försäljning!
    2022-03-31 Verifierad kund
    Mycket nöjda med hanteringen av vårt husköp! Kan varmt rekommendera andra!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    2022-03-31 Verifierad kund
    Det har varit ett gott bemötande, men också lite stressigt när det gäller att fatta ett så avgörande beslut.
  • sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    2022-03-28 Verifierad kund
    Ett bra och positivt bemötande, då det är andra gången mäklaren anlita kände vi oss trygga.
    Bra, enligt förväntan!
    2022-03-26 Verifierad kund
    Undbar mäklare som gav otrolig bra service
    • Ekerö Ekudden
    2022-03-21 Verifierad kund
    Superproffsig, mycket kompetent och informativ.
    Överträffade alla mina förväntningar.
    2022-03-21 Verifierad kund
    Mycket nöjd med Martin som mäklare, lång erfarenhet, lugn och sakkunnig. Kändes tryggt genom hela processen.
  • sålde en tomt med hjälp av Martin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    2022-03-16 Verifierad kund
    Bra bemötande snabbt, effektivt och trevligt.
    2022-03-14 Verifierad kund
    Martin har varit jätte bra att vars i kontakt med. Han gav oss mycket uppmärksamhet och hjälpte med köp processen
    2022-03-14 Verifierad kund
    Mycket bra mäklare som är tydlig och engagerad i sitt uppdrag. Kan starkt rekommenderas.