Svensk Fastighetsförmedling Ekerö

Svensk Fastighetsförmedling Ekerö

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling på Ekerö!

Ekerö i östra Mälaren ligger ett stenkast från Stockholm på Mälaröarna. Ett mycket omtyckt område utanför stan. Vare sig du ska flytta hit eller härifrån finns vi mäklare och ger dig tips och råd om vilket område som passar dig, och hur du enklast når Stockholm med lokaltrafiken eller bilen.

Vi på Svensk fastighetsförmedling har lång erfarenhet av mäklarbranschen och hjälper dig att hitta både lägenheter och villor här på ön. Vår mäklarkedja har 80 års erfarenhet i branschen. Det säger något om vår kompetens.

Kontakta oss så hjälper vi dig ta första steget med bostadsaffären!

Läs vad 215 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö 2

• Ekerö Skärvik
    2021-06-24
    Trevligt och respektfullt bemötande, med full integritet kring affären och alla inblandade på både köp- och säljsidan.
    • Skå
    2021-06-14
    Ett mycket gott bemötande, och god tillgänglighet.
  • Pia R
    sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    • Ekerö Älvnäs
    2021-06-12
    Mäklaren Linn Lagerqvist är ovanligt enastående på alla sätt. Hon är förtroendeingivande och förtjänar varje uns av det förtroende hon får, av såväl köpare som säljare. Hon har egen koll på fascinerande mycket, men också ett snabbt tillgängligt nätverk av personer att fråga när hon behöver det. Jag har anlitat Linn som mäklare flera gånger under många år, och hon kommer att vara mitt självklara val om jag skulle behöva en mäklare på Ekerö igen. (Nej, jag är varken mutad eller jävig.:)
    • Ekerö Älvnäs
    2021-06-11
    Snabbt, effektivt och kunnigt. Väldigt imponerande.
    2021-06-11
    En mycket trevlig visning! Ett glatt och trevligt bemötande. Bra upplägg då vi slapp trängas med många andra. Linn tog sig verkligen tid till att berätta om huset på ett mycket professionellt sätt och vi fick även träffa besiktningsmannen som också visade oss runt vilket är värt väldigt mycket. Tack Linn för en riktigt bra visning!
    2021-06-11
    Mycket glatt överraskad över det ärliga, sakkunniga och profesionella arbetet.
    Framför allt att du tog dig tid att informera och upplysa oss om huset och allt runt ikring.
    • Skå
    2021-06-11
    Ja men jag finner inga ord, sååå bra ❤️ Nu vill jag ha hjälp med att finna ett nytt boend
    e efter försäljning av mitt hus. Jag känner mig trygg och vet att ni gör allt för att hjälpa mig ❤️
    2021-06-11
    Vi anlitade Linn Lagerqvist och var riktigt nöjda med vårt val. Ett stort plus för det engagemang hos la inför visningen för att skapa den bästa möjliga upplevelsen för de som kom och tittade. Proffsigt i alla steg av processen och lyssnade till vad vi tyckte var viktigt. Överträffade dessutom våra förväntningar i försäljningspris.
    • Ekerö Väsby
    2021-06-04
    Trevligt och respektfullt bemötande vid köp av mäklartjänsten.
    Förväntade mig rådgivning av säljarens ansvar och hur man bäst visar upp sin bostad samt vilka åtgärder man förväntas av en säljare. De levde helt upp till dessa förväntningar.

Kan rekommendera dem för andra uppdrag.
    • Klas Horn
    2021-06-01
    Jag är mer än nöjd,Jag blev tvungen att sälja min bostadsrätt som jag köpte för ca 2 år sedan, men nu bor jag på långvården
    då jag blivit rullstolsbunden och är snart 93 år.
    2021-05-23
    Brf i Stenhamra. Mycket bra bemötande. Trevlig positiv representant från Sv Fastigh. Företaget levde upp t förväntn.
    • Munsö Ekeby
    2021-05-09
    The professionalism; attention and personal service provided to us by Svensk Fastighets Formedling, Ekero was beyond expectations.

We could not have asked for a better experience.
  • Catharina B
    sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    2021-05-03
    Jag har just sålt mitt radhus på Ekerö med den helt enastående mäklaren Linn Lagerqvists hjälp och stöd.

Den nivå på service som Linn ger är helt utöver det vanliga. Hon är inte bara enormt kunnig inom sitt område, utan går hela tiden utanför vad som kan anses vara god service.

Hennes sätt att kommunicera, att hålla mej uppdaterad genom hela processen, hennes sätt att guida mej och ge mej råd i förberedelse för visning, hennes utomordentligt proffsiga uppträdande gör att jag inte bara kan rekommendera henne varmt - utan kan även lugnt säga att hon är den absolut bästa mäklaren jag haft att göra med (och jag lovar att jag har haft mindre bra upplevelser för att uttrycka det lindrigt).

Trots att jag hade höga förväntningar på Linn så överträffade hon på alla punkter.

Tack bästa Linn!!
    • Munsö Ekeby
    2021-05-03
    Sålde ett fritidshus på Munsö, Jenny är en mycket duktig mäklare. Hon hjälpte oss genom hela sälj processen, med allt vad det innebär. Jenny är en glad, trevlig o kunnig mäklare.
    Om jag ska sälja igen, kommer jag att anlita Jenny.
  • ANNIE S
    köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    • Färingsö Hilleshög
    2021-04-18
    Vi har köpt via SFM. Jag upplevde mäklaren som ointresserad och dålig på att ge återkoppling. Det var vi som fick jaga återkoppling. Hon var heller inte särskilt tillgänglig och föredrog ofta kontakt via sms vilket är svårare. Vidare sa hon fel information vilket rättades ibland och ibland upptäckte vi det själva. Det var inte särskilt förtroendeingivande. Till råga på allt fungerade kaffemaskinen urdåligt båda gångerna vi skulle signera. En petitess, men en enkel sak att bara se till att det fungerar. :-)
    2021-04-09
    Återkopplade snabbt vilket var mycket uppskattat. Svarade tyvärr inte alltid med så konkreta svar så att vi kände att frågorna besvarades.
    Tack för din återkoppling och trevligt samtal. Roligt att du är nöjd med vårt jobb. Vi framför självklart era synpunkter till byggföretaget. Mvh Sophia Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    • Adelsö
    2021-04-03
    vi hat köpt en villa , jag upplevat honom som ärligt gällande förmedling mellan köpare och säljare
    han sköter affärer på ett peoficienellt sätt
    2021-03-26
    Trevliga och duktiga på att förklara.
    • Färingsö Rödbacka
    2021-03-10
    Linn är toppen på alla sätt och vis.
    grym mäklare.

mvh Lissan
  • sålde en tomt med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    • Ekerö - Munsö
    2021-02-07
    Lätt att prata med om allt
    , pris , bilder med. mm
    Han gav inte upp även om det tog tid att sälja
    • Färingsö Kungsberga
    2020-12-20
    Har träffat/haft kontakt med tre mäklare på Ekerö kontoret. Alla har varit proffsiga, trevliga och gett ett förtroendeingivande intryck!
    Därför kändes det tryggt när jag till slut genomförde en bostadsaffär hos en av dem, supernöjd!
  • EMELIE H
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    2020-12-06
    Så OTROLIGT bra service! Linn på Svensk Fastighetsförmedling på Ekerö har hjälpt mig med att både sälja min gamla bostad och köpt en ny. Otroligt duktig och kompetent människa. Jag är supernöjd!
    • Ekerö Sandudden
    2020-11-17
    Trygg och bra vägledning genom vårat husköp.
    2020-11-17
    Sophia var mycket proffesionell och förtroendeingivande när vi sålde vår villa.
    • Ekerö Sandudden
    2020-11-15
    Köpte ett hus och Linn som var mäklare för det huset var väldigt trevlig, informativ och förtroendeingivande. Allt gick smidigt och vi är väldigt nöjda!
    2020-11-02
    Ni har hjälpt oss att sälja ett dödsbo super bra mäklare bra kontakt super trevlig
    2020-10-17
    Köpt villa och håller på och säljer villa. Extremt professionellt och trevligt bemötande av båda mäklarna som jobbar på Fastighetsförmedlingen.
    2020-10-05
    Vi sålde vårt radhus med Svensk Fastighetsförmedling och är så nöjda med hela processen. Allt sköttes väldigt professionellt och då vi hade ett pressat tidsschema blev vi glada att försäljningen kunde genomföras snabbt.
    • Ekerö Bokskogen
    2020-10-04
    Vi sålde ett bostadsrättsradhus.

Mycket bra bemötande av mäklaren som gjorde ett mycket bra jobb med försäljningen.
    • Stenhamra
    2020-10-04
    Jag har köpt ett hus på Ekerö. Jag tycker att mäklaren har varit professionell och har bemött mig med respekt och empati. Jag kände mig trygg i hela affärens resa.
    • Färingsö Hillersjönäs
    2020-10-02
    Trevligt bemötande och väl utfört arbete.
    • Ekerö Gräsåker
    2020-10-02
    Vi solgte våres rekkehus i Sverige for å fløtte til Norge. Linn har vært veldig imøtekommende og svarer kjapt på spørsmål. Hun er trivelig og kunnig. Jeg kan rekommandere Linn som megler til alle som ønsker god hjelp gjennom hele prosessen.

Hjertelig hilsen
    Sofia
    • Ekerö Gustavalund
    2020-10-02
    Sålde min lägenhet. Första bemötandet helt ok. Därefter helt rörigt. Hon glömde papper jag skrivit på så jag fick skriva det en gång till. Skylten om försäljning står fortfarande kvar trots att det är sålt sedan 3 veckor. Bild som lagts ut som första bild för att locka till visning var en husgavel med två lägenhetsdörrar.
    Det finns fler saker som är svåra att beskriva i detalj i textform men överlag ett rörigt intryck där mäklaren inte ingav något förtroende. Jag skulle inte rekommendera någon annan att vända sig till Svensk Fastighetsförmedling.
    Tråkigt att du kände dig missnöjd. Jag ber om ursäkt för missförståndet och hoppas ändå att allt är bra efter den kontakt vi haft om detta efteråt. Vänligen/Sophia Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    • Munsö Kvarnbyn
    2020-10-02
    Linn Lagerqvist är lyhörd, påläst och professionell och vi har varit nöjda med henne hela vägen.
    Johanna och Patrick
    • Ekerö Gällstaö
    2020-08-01
    Köper och säljer hus av en engagerad och stöttande mäklare som verkligen hjälper båda sidor i en försäljning.
    • Adelsö
    2020-07-25
    Har köpt en villa i Ekerö kommun.
    Jennny, mäklaren, levde upp till mina förväntningar. Hon var snabb med att svara på mail, noggrann och kunnig.
    • Ekerö Centrum
    2020-07-05
    Jag har fått hjälp med att såväl sälja mitt nuvarande radhus som att samtidigt köpa en ny bostadsrätt i ett flerfamiljshus. Uppdragen har genomförts till min största belåtenhet och jag ger min mäklare högsta betyg.
    2020-07-04
    Har köpt ett radhus. Blev väldigt bra bemött av mäklaren. Brukar tycka att mäklare överlag är jobbigt "säljiga". Men i det här fallet kändes mäklaren genuin och trevlig utan att det var påklistrat. Kände därför ett stort förtroende för mäklaren.
  • sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    • Lovö
    2020-06-30
    Jenny har på ett kunnigt, effektiv och engagerat sätt tagit hand om försäljnngsprocessen av min fritidsfastighet. Jenny har också varit trygg och empatisk i sina kontakter och diskussioner med mig i en svår livssitution. Jag är mycket nöjd.
    2020-06-10
    Har sålt ett kedjehus. Mycket kunnig och erfaren mäklare med bra framtoning.
    2020-06-08
    Vi bjöd in 4 olika mäklarföretag som är aktiva på Ekerö som fick berätta om hur de arbetade och hur de ville sälja vårt hus.
    Valet föll på Svensk fastighetsförmedling på Ekerö med Linn Lagerkvist som mäklare.
    Linnn gav ett väldigt professionellt och vänligt bemötande som ingav förtroende.
    Allt från vårt första möte till fotograferingar, besiktningar har flutit på väldigt bra med ett stort engagemang och närvaro av Linn som redan innan vi hade tänkt att gå ut aktivt med visning och försäljning hade lyckats hinna med både vising och försäljning av vårt hus.
    Vi är mycket glada och nöjda med hur Svensk fastighetsförmedling skötte vår husförsäljning.
    • Ekerö Centrum
    2020-05-29
    Köpt en 3:a. Fick en visning ordnad på en tid som passade mig. Fick bra information och hjälp med det som behövdes.
    Trevligt och snabbt bemötande.
    • Ekerö Gustavalund
    2020-05-19
    Hon är bra. Jag kände mig trygg med henne.
    2020-05-19
    Köpt bostadsrättsradhus. Mäklaren var snabb, rak och opretentiös. Uppskattar verkligen att hon mötte oss på vår nivå och kändes ärlig och "äkta" istället för översittarattityden som så många mäklare kör med.

Supernöjd!
  • Egil H
    sålde sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    • Färingsö Prästnibble
    2020-05-17
    Proffsigt och hårt arbete för att få sålt fastigheten till ett bra pris.
    Bra råd på vägen.
    • Ekerö Väsby
    2020-05-08
    Min mäklare är nog den bästa mäklare man kan ha. Hjälpsam, driftig, massor avenergi
    2020-04-29
    Vi sålde vårt radhus i Stenhamra. Vi blev väldigt proffesionellt bemötta av Linn. Hon är så som vi önskar att en mäklare ska vara. Vi upplevde henne som väldigt kompetent i sin yrkesroll. Hon har utfört alla bitar i sitt uppdrag utmärkt! Hon är tydlig och empatisk. Alltid lätt att kontakta och rådfråga. Vi hade höga förväntningar och Linn överträffade dem. Vi ger henne ett solklart betyg på 5/5!
  • skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    2020-04-17
    husförsäljning, tryggt och effektivt. Fint bemötande
  • köpte en tomt med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    2020-04-16
    Vi fick snabb och bra service, alltid tillgängliga via telefon och mail. Vi köpte vår dröm tomt via dom och allt har gått smidigt och bra från början till slut. De kan också området bra och förstår köparens behov och är lyhörda.
  • köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    • Ekerö Nibbla Koloniområde
    2020-03-31
    Bra och proffsigt! Fint och personligt bemötande och kunnig mäklare. Vi köpte bostad!