Fastighetsbyrån Ekerö

Fastighetsbyrån Ekerö

Här på Ekerö bor du nära city, men med känslan av att vara på landet. Med sagolikt vacker natur året om, mängder av sevärdheter och ett rikt kultur- och fritidsliv har Ekerö något för alla.

Funderar du på att flytta ut hit till Ekerö har du säkert mängder av frågor och funderingar. Vi på Fastighetsbyrån har koll på smidigaste vägen till jobbet, var skolorna i området ligger och hur de härligaste promenadstråken går.

För dig som vill byta bostad här i området, eller helt enkelt sälja, kan vi på Fastighetsbyrån ge dig råd och tips inför visning, vi vet vilka köpare som kan vara aktuella och vi hjälper dig gärna med en värdering av din fastighet.

Välkommen till Fastighetsbyrån på Ekerö!

Läs vad 398 kunder tycker om Fastighetsbyrån Ekerö 2

2022-01-06
    Katarina har varit toppen. Trevlig, hjälpsam och kunnig. Avgörande för vår affär.
    Tack Ola för fina ord. Mycket uppskattad kontakt med er båda. Jag är jätteglad för er skull och vill med det varmaste gratulera till köpet! Katarina Lind
  • köpte sitt hus med hjälp av Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    2021-12-29
    Jättetrevlig och bra mäklare. Per-Martin var lättillgänglig hela tiden och otroligt hjälpsam. Han hjälpte oss med ett snabbt och smidigt köp av vår bostad. Rekommenderar starkt!
    2021-12-21
    Förtroendeingivande och genuin
  • sålde sitt hus med hjälp av Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    • Ekerö Älvnäs
    2021-12-16
    En mycket professionell mäklare som sätter sig in i både säljarens och potentiella köpares situation och önskemål. Arbetar med ett stort engagemang och lägger mycket tid på att få till ett bra resultat samt kommunicerar hela tiden med alla parter för att uppdatera.
    Har även mycket bra kontroll på marknaden, all information och deadlines som är viktiga i processen.
    Ger mina / våra bästa rekommendationer och kommer absolut kontakta Per-Martin om vi skulle komma i en ny säljprocess.
    • Ekerö Älvnäs
    2021-12-16
    Engagerad, kunnig och lämnade inget åt slumpen. Vi är väldigt tacksamma och glada över att vi fick hjälp av denna duktiga mäklare.
    2021-11-26
    Jag blev trevligt och personligt bemött. Katarina har god kännedom om området och har sålt flera lägenheter inom föreningen. Det verkade tryggt.
    Tack Veronica! Det har varit jättetrevligt att få lära känna dig😊 Jag är övertygad om att du kommer få det fint och uppskatta din nya plats. Katarina Lind
    • Ekerö Helgö
    2021-11-21
    Verkar kunna området, och trevlig, kunnig, lätt att få kontakt med
    2021-11-21
    Bra bemött och gick igenom allt vi frågade om på ett bra sätt.
    Tack Fredrik! Kul att ni blev köpare av det fina radhuset. Tack själv för mycket trevlig kontakt och välkomna till Ekerö! Katarina Lind
    2021-11-21
    Trevlig, kunnig och återkopplade kontinuerligt under hela processen. Hon får de bästa rekommendationer!
    2021-11-10
    Säljarens mäklare men allt vi hade med varandra att göra funkade kanon.
    Sandra var snabb med svar på frågor och bemötte önskemål och synpunkter med respekt och värdighet.
    2021-11-09
    Per-Martin är nog en av de bästa mäklarna vi har haft att göra med. Vi köpte denna gång via honom och upplevelsen var 10/10. Vi fick attention direkt vid första samtalet och han fixade en privat visning med kortvarsel vilket ledde till en försäljning på huset samma vecka. Tack Per-Martin för ett riktigt bra jobb!!

MVH
    Mauricio & Sara
    2021-11-09
    Vi har träffat många mäklare ute på Ekerö i jakten på vårt drömhus. Och vi har många gånger känt att man visat huset, men inget mer. Per-Martin sålde verkligen in huset med stort engagemang. Han berättade om historien kring området, arkitekten som ritat huset och vad som utmärker objektet ner på detaljnivå . Utöver det ordnade han med en snabb extravisning med mycket kort varsel, vilket ledde till att vi gav oss in i budgivningen.

Han gick även igenom kontraktsskrivningen lugnt och informativt, inte bara ”rev av” och läste utantill. Vilket skapade en enorm trygghet.

Han får fem av fem, på alla stegen som ledde till att vi fick bli husägare. Vi kunde inte varit nöjdare!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    2021-09-27
    Hon var lugn och kändes proffsig.

Affären är inte klar än så lite svårt att svara än.
    • Ekerö Lundhagen
    2021-09-16
    Otroligt proffsig och förtroende ingivande mäklare.
    • Ekerö Lundhagen
    2021-09-16
    Lättsam, trevlig, trygg, seriös!
    • Adelsö
    2021-09-12
    Fick ett väldigt bra bemötande och bra information.
    2021-09-04
    Proffsig och mycket trevlig, lätt att få tag på och gav oss regelbundna uppdateringar om försäljningen.
    2021-08-26
    Per Martin är artig och inte påträngande och ändå uppfattar man hans vilja att göra sitt bästa för ett högt försäljningspris.
    Jag hade stora förväntningar som Per-Martin uppfyllde.
    Det gick mycket fort och det känns som köparna fick för lite info.
    Därför är Anticimex Dolda fel försäkring bra.
    Nu är det bara avslutet och hjälp med att räkna ut hur jag ska deklarera.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    2021-08-17
    Jobbar hårt med kundkontakten vilket lönar sig för både säljare och köpare. Jag är mycket nöjd med Per-Martins arbete och engagemang.
    2021-07-11
    Serviceminded till 1000. Alltid tillgänglig. Trevlig. Ordningssam. Rekommenderar varmt!
    • Ekerö Sandudden
    2021-07-06
    Katarina har på ett engagerat och supportande sätt varit mycket kommunikativ och transparent i vad som händer före, under och efter försäljningen. Hon har också med sitt sätt gjort att jag känner mig trygg vid en så stor affär som fastighetsförsäljning innebär. Bästa rekommendationerna!
    2021-07-04
    Trevlig, snabb på att återkoppla.
    • Ekerö Sandudden
    2021-06-29
    Trevlig och kunnig mäklare! Snabb och bra service. Ett stort plus att Katarina var så flexibel
    Stort tack Cecilia för att du visar mig din uppskattning! Jättekul att ni tog chansen att köpa detta fina hus som jag tror att ni kommer att trivas och bo i under en längre tid. Grattis! Katarina Lind
    2021-06-21
    Per-Martin tog ett stort ansvar att hitta rätt objekt till oss som köpare.
    Han guidade oss tryggt genom hela processen - jag ger honom mina varma rekommendationer till alla som går i husköpartankar.
    Överlägsen service!
  • Johan S
    2021-06-20
    Trevlig,trovärdig och tillmötesgående!
    • Ekerö Skärvik
    2021-06-18
    Mycket proffsig och naturlig. Har en god uppfattning om sitt område på Ekerö. Är inte rädd för utmaningar och ideer.
    2021-06-17
    Väldigt bra bemötande under hela processen från visning till kontraktskrivning!
    2021-06-16
    Trevligt bemötande och allt proffsig utfört
    • Ekerö Munsö
    2021-06-11
    Proffsigt bemötande, strukturerad information om fastigheten, påläst på allt vid frågestunden, mycket kunnig om orten och gav goda råd. Per-Martin levde mer än väl upp till mina förväntningar.
    Jag känner mig trygg med köpeprocessen och mitt framtida boende. Vid lämpligt tillfälle kommer jag att rekommendera Per-Henrik för seriös mäklarkontakt. Mvh Sune Hietanen
    2021-06-11
    Trevlig och behjälplig i hela processen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    2021-06-10
    Mycket trevligt bemötande. Lugn och förtroende ingivande. Vi hade en mycket bra dialog vid visningen kändes tryggt och proffsigt.han lyssnade och kunde svara direkt på dom frågorna som vi hade. Man fick verkligen en superfin kontakt. Mycket ordning o reda när vi sedan skrev på köpekontraktet Så högsta betyg till Per-Martin. Mvh Marita o Lasse
    2021-06-07
    Säljer fritidshus. Vi har blivit proffesionellt och mycket vänligt bemötta. Har aldrig känt att något är besvärligt eller för svårt att lösa (trots in i det sista osäkerhet kring vissa servitut-fastighetsfrågor).
    Vi har båda känt oss i säkra händer.
    • Ekerö Skärvik
    2021-06-04
    Har sålt en fastighet från 1904 på Ekerö. Katarina blev min mäklare.
    Hon har kunskap i det här fallet av äldre hus, hon gick in med liv o lust hon fans till hand hela tiden både på Tel o Mail som det känns dygnet runt. Vill tacka henne för ett fantastiskt arbete.
    Stort tack Johan för förtroendet! Det är en ära för mig att få förmedla ett hem som under så lång tid varit i er familj. Tack för alla goa pratstunder och din och Birgittas ödmjukhet. Katarina Lind
    2021-05-26
    Vi är mycket nöjda med hur vår förfsäljning sköttes av Sandra o Fastighetsbyrån Ekerö
  • Lucie P
    • Ekerö Jungfrusund
    2021-05-24
    Per-Martin is very professional and helped us buy a house and then sell our flat. He was very helpful in understanding the process and provided us invaluable advice. I highly recommend him to anyone looking to buy, or sell a property on Ekerö.
    2021-05-17
    Trevlig kille sålt mitt hus på plogvägen 2 svartsjö verkar funka alldeles utmärkt. Kunnig utan massa onödigt snack. trevlig och glad till skillnad från många andra mvh Kjell Perninge
    2021-05-12
    Har köpt villa och det gick jättebra trots lite hinder på vägen.
    Detta tack vare lite extra fotarbete från mäklaren.
    • Ekerö Sommarstad
    2021-05-06
    Sålt en villa
    Bemött positivt och ärligt
    Förväntningar var väl att sälja huset med så högt pris som möjligt, uppträtt ärligt mot köpare, tror både säljare och köpare känner sig nöjda och trygga med affären, ett betyg är väl att köpare låter mäklaren sälja deras nuvarande bostad.
    2021-05-06
    Proffsig från intag till avslut.
    Kunnig o inkännande.
    Dedikerad
    • Ekerö Nyckelby/sundby
    2021-05-04
    Följt oss genom hela försäljningen på ett mycket förtjänstfullt vis!
    Nöjd kund till Fastighetsbyrån.
    2021-03-28
    Katarina hade en professionell och samtidigt ödmjuk attityd under försäljningsprocessen av vår villa. Hon var drivande och delade med sig av sina synpunkter och erfarenheter utan att vara påstridande.
    Att hon är mycket trevlig som person och det faktum att försäljningen gick så pass smidigt med gott resultat gör att helhetsbilden av Katarina och Fastighetsbyrån kan inte vara annat än utmärkt.
    2021-03-25
    Mycket bra samarbete vid försäljningen av vår villa på Ekerö. Katarina är lättsam och förtroendeingivande och driver lugnt och metodiskt affären framåt. På ett proffsigt sätt håller hon kontakten med spekulanterna och bygger upp en förväntan inför visningen. Kändes också bra med det snabba avslutet. Kan varmt rekommendera Katarina som en trygg ledsagare vid en husförsäljning.
    • Ekerö Sommarstad
    2021-03-22
    Vi sålde vår villa på mindre än 6 veckor sedan första kontakten med Sandra och påskrivet kontrakt med köparen. Sandra har varit mycket professionell och kunnig och vi har stort förtroende för henne. Sandra är social och lyhörd och har lyssnat på våra frågor och önskemål och vi har känt oss trygga med henne som mäklare.
    2021-03-22
    Bra , tillmötesgående och trevlig när vi köpte en liten gård.
    • Ekerö Jungfrusund
    2021-03-08
    Vi köpte hus via Katarina och tycker hela affären gick lätt och smidigt.
    2021-03-03
    Sålde vår villa med hjälp av Katarina och vi är verkligen supernöjda med all hennes expertis, bemötande och hur hon hjälpt och stöttat oss igenom hela processen. Rekommenderar henne hundra ggr om och ifall vi skulle sälja igen så tvekar vi inte en sekund att kontakta henne igen.
  • Roger E
    sålde sitt hus med hjälp av Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    2021-02-17
    Katarina hjälpte oss att sälja vår villa på Gällstaö-Ekerö.
    Mycket proffsig och förstående mäklare, dessutom överträffade hon våra förväntningar på vad hon levererade.
    Supernöjda!!!!!
    2021-02-14
    Köpt ett hus på Gällstaö. Erfaren och kunnig mäklare som jag gärna rekommenderar.
    2021-02-08
    Katarina är mycket duktig och kunnig inom sitt område. Samt alltid tillgänglig!
    2021-01-26
    Lyssnar på både köpare och säljare för att anpasssa affären och få 2 nöjda parter - snyggt jobbat.