Fastighetsbyrån Ekerö

Mälarö Torg 2-4, 178 24 Ekerö — Visa karta

Här på Ekerö bor du nära city, men med känslan av att vara på landet. Med sagolikt vacker natur året om, mängder av sevärdheter och ett rikt kultur- och fritidsliv har Ekerö något för alla.

Funderar du på att flytta ut hit till Ekerö har du säkert mängder av frågor och funderingar. Vi på Fastighetsbyrån har koll på smidigaste vägen till jobbet, var skolorna i området ligger och hur de härligaste promenadstråken går.

För dig som vill byta bostad här i området, eller helt enkelt sälja, kan vi på Fastighetsbyrån ge dig råd och tips inför visning, vi vet vilka köpare som kan vara aktuella och vi hjälper dig gärna med en värdering av din fastighet.

Välkommen till Fastighetsbyrån på Ekerö!

Läs vad 295 kunder tycker om Fastighetsbyrån Ekerö

• Samuel P

2020-06-30

Samuel P skrev om Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö
  • 2020-06-26

Jenny S skrev om Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Katarina sålde vårt hus på rekordfart! Vi fick vad vi önskade oss (högre än någon annan mäklarbyrå på orten vågat lova) och hon höll både oss och spekulanterna under sina vingar under hela processen. Vi kände oss trygga och väl omhändertagna. Kan varmt rekommendera Katarina och Fastighetsbyrån. Läs mer
    2020-06-26 Katarina L svarar Jenny S
    Tack för ett fantastiskt samarbete! Det har varit rå roligt att få jobba tillsammans med er och att få förmedla er fina fastighet som jag vet har betytt väldigt mycket för hela familjen. Er köpare firar och lovordar ert arbete vilket känns extra kul. Jag tar med mig din härliga energi och värme Jenny. Tack.
  • 2020-06-17

Stina B skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Vi köpte hus av Per-Martin! Vi är supernöjda med allt! Per-Martin är trevlig, kunnig och lätt att ha med att göra! Vi rekommenderar verkligen PM, han är en supermäklare av världsklass!! Läs mer
  • 2020-06-01

Robert I skrev om Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Vi har köpt en tomt. Det gick snabbt och smidigt. Perfekt Läs mer
    2020-06-02 Sandra S svarar Robert I
    Tack så mycket för rekommendationen! Jag önskar er ett stort lycka till med husbygget!
  • 2020-05-29

Robert J skrev om Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Katarina förmedlade min nya bostad på ett professionellt vid med ett vänligt och hjälpsamt bemötande. Som köpare kända jag att mina behov väl tillgodosågs. Läs mer
    2020-05-29 Katarina L svarar Robert J
    Tack snälla Robert! Kul att du köpte den fina bostaden på Drottningholm och välkommen ut till naturen:-)
  • 2020-05-23

Jennie A skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Per-Martin tog hand om vår försäljning av huset med bravur. Ett tryggt stöd att luta sig mot. Läs mer
  • 2020-05-22

Rachid D skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Bra samarbete, lugnt och metodiskt. Proffsig inställning. Läs mer
  • 2020-05-15

Linda H skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Kan varmt rekommendera Per Martin Nesselsten på Fastighetsbyrån Ekerö som sålt vår villa i Älvnäs! Han är otroligt kunnig, hjälpsam, trevlig och det kände tryggt från första mötet. Skött allt på ett väldigt proffesionellt sätt. Läs mer
  • Jonas O

2020-05-11

Jonas O skrev om Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Vi har köpt ett radhus på Ekerö där Sandra var mäklare och jag tycker att hon var riktigt trevlig och hjälpsam med frågor. Läs mer
    2020-05-11 Sandra S svarar Jonas O
    Tack så jättemycket för rekommendationen Jonas. Jag hoppas ni kommer att trivas superbra i nya bostaden!
  • 2020-05-05

Jonas E skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Priset blev över förväntan, vi är nöjda.

PM lade ner mycket tid på ett knepigt objekt och lyckades möta våra förväntningar.

Som alltid vid vid försäljning är även en gnutta tur inblandad i de fall man får ett bra resultat.

/Jonas Läs mer
  • 2020-04-29

Anna Kristina N skrev om Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Vi har sålt vår villa med hjälp av Katarina som bemött och hanterat detta på ett föredömligt sätt redan från start.

Katarina har varit rak och ärlig och besvarat frågor från oss när vi varit osäkra på allt från budgivning till visning av huset. Kan verkligen rekommendera Katarina som mäklare. Läs mer
  • 2020-04-29

Lars Torbjörn N skrev om Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Katarina har hjälpt oss sälja vår villa. Genom hela processen har hon varit lyhörd för våra önskemål och coachat oss. Jag vill ge henne mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Michaela R

2020-04-22

Michaela R skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Per-martin sålde våran villa.
    Han har haft ett väldigt bra bemötande och var lätt att ha med att göra. Väldigt trevlig och lättsam. Läs mer
  • 2020-04-22

Ulla T skrev om Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Tomt med litet hus på Ekerö.
    Proffsigt och vänligt bemött.
    Mäklaren levde upp till våra förväntningar. Läs mer
    2020-04-23 Sandra S svarar Ulla T
    Tack själva för att jag fick möjligheten att hjälpa er att sälja er fina tomt!
  • 2020-04-21

Jim M skrev om Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Otroligt trevlig och lättsamt med stenkoll på läget. Hon såg till att vi fick ut vad vi ville av affären. 5/5! Läs mer
    2020-04-29 Katarina L svarar Jim M
    Tack Lisa och Jim för att jag fick förtroendet att jobba tillsammans med er! En händelserik period för er mitt under försäljningsprocessen och samtidigt fullt fokus och fantastiskt samarbete från er sida. Jag är imponerad:-)
  • 2020-04-12

Sofia R skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Vi sålde vår villa på Ekerö och allt gick superbra, supersnabbt. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2020-04-11

Stefan H skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Per-Martin sålde vårt hus på Gällstaö. Allt gick smidigt och bra från början till slut.
    Rekommenderar Per-Martin. Läs mer
  • 2020-04-05

Anna E skrev om Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Vi har haft kontakt med Sandra under ganska lång tid och hon har alltid visat stort tålamod med oss och varit mycket uppmuntrande när vi oroat oss inför en försäljning. Vi uppskattar mycket Sandras vänliga sätt och har från början känt oss trygga med att hon kommer att hjälpa oss att genomföra försäljningen på ett för oss så förmånligt sätt som möjligt. Nu har vi fått radhuset sålt och ser fram emot vår nya tillvaro i en lägenhet, och detta är till stor del Sandras förtjänst! Anna och Cesar Espinosa Läs mer
    2020-04-06 Sandra S svarar Anna E
    Tack så jättemycket för denna fina rekommendation! Det har varit väldigt roligt att få lära känna er under alla dessa år. Jag tror och hoppas att ni kommer att trivas superbra i ert nya boende. Jag önskar er all lycka till framöver!
  • 2020-03-29

Christer Ingvar L skrev om Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Bra och kunnig mäklare som hjälpte mig igenom alla steg av försäljningen av min villa. Läs mer
    2020-03-30 Katarina L svarar Christer Ingvar L
    Mitt varmaste tack Christer! Det har varit en ära att få jobba tillsammans med dig och att ta del av allt det fina som du har gjort med din fastighet. Jag tror att de lyckliga köparna kommer att fortsätta ta väl hand om kulturskatten.
  • 2020-03-29

Dödsboet Efter Bror Villy R skrev om Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Mycket skicklig och duktig i sitt arbete. Alltid trevlig, positiv och glad. Gör sitt bästa för både köpare och säljare ska känna sig nöjd. Bästa rekommendationer. Läs mer
    2020-04-01 Sandra S svarar Dödsboet Efter Bror Villy R
    Tack så jättemycket för rekommendationen Kent! Det har varit väldigt roligt att få hjälpa dig med försäljningen av bostaden.
  • 2020-03-14

Monica B skrev om Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Sandra har varit trevlig och proffsig att ha att göra med när det gäller försäljningen av vårt radhus.
    Vi uppskattar att vi hela tiden har känt oss välkomna att kontakta henne och ställa frågor.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2020-03-16 Sandra S svarar Monica B
    Tack så jättemycket för rekommendationen Monica! Det har varit jättekul att få ha kontakt med er och få hjälpa er att sälja er bostad. Jag hoppas att ni kommer trivas superbra i ert nya boende!
  • 2020-02-23

Irena D skrev om Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Proffsig och trevlig och tillmötesgående. Läs mer
    2020-02-24 Sandra S svarar Irena D
    Tack så mycket Irena! Jag hoppas ni kommer trivas superbra i lägenheten!
  • 2020-02-04

Robert W skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    We were buying our first house in Sweden and PM went over and above our expectations in helping us to understand the process and the rules associated. He was extremely clear in his communications with us and really made the process great. Thanks PM! Läs mer
  • 2020-01-22

Christel P skrev om Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Katarina Lind var mycket påläst och förtroendeingivande. Jag upplevde att processen var professionell men också personlig. Läs mer
  • 2020-01-21

Alexander W skrev om Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Sålde vår kåk som Eklunds hade misslyckats med under en längre period.
    Proffsig, påläst och förtroendeingivande. Dessutom med en skön humor. Gillade vårt samarbete och rekommenderar Katarina starkt. Läs mer
  • 2020-01-08

Suzanne N skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Trevligt bemötande, saklig, hjälpsam! Läs mer
  • Tomas F

2020-01-07

Tomas F skrev om Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Jag köpte ett radhus 92kvm väldigt trevligt o lättsamt bemötande proffsigt lätt o smidigt bostads köp således betyg 5/5 Läs mer
  • 2019-12-22

Sebastian S skrev om Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Professionell och mycket god service Läs mer
  • 2019-12-17

Jordan B skrev om Fastighetsbyrån Ekerö
    Vi upplevde Amanda som em mycket bra mäklare. Och de känns som att vi fick svar på våra frågor angående vårat köp. Läs mer
  • 2019-11-30

Sigvard Pero P skrev om Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Sålt en villa. Trevligt och proffesionellt bemötande.

Mäklaren överträffade förväntningarna med råge.

Enkelt, snabbt och proffsigt. Läs mer
  • 2019-11-25

Annika D skrev om Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Är mycket nöjd med Sandra Selanders uppdrag som mäklare vid köp av fritidshus.. Läs mer
    2020-02-24 Sandra S svarar Annika D
    Tack så jättemycket för rekommendationen Annika! Jag önskar dig ett stort lycka till med bostaden!
  • 2019-11-22

Dean S skrev om Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Sandra har varit en fantastisk stöd för mig de sista 5 åren under renoveringen av mitt hus på landet då vid förste kontakt hade jag bett henne om att hjälpa skräddarsyr mitt hem.. Sandra har hjälpt mig med Bl.a omvärdering av huset två ggr under renoverings process och varit min lyhörd bollplank i flera år och guidade mig hela vägen. Alltid tillgänglig, förtroendegivande och proffsigt bemötande-klart därför blev Sandra värt som mäklare att sälja mitt hus nyligen. Jag kan bara varmt rekommendera. Super nöjd!
    Dean Smith Läs mer
    2020-03-05 Sandra S svarar Dean S
    Tack så hemskt mycket för den fina rekommendation Dean! Det har varit superkul att få följa ditt arbete med bostaden och vara ditt bollplank under alla dessa åren. Jag önskar dig ett stort lycka till med allt!
  • 2019-11-21

Ann-Marie B skrev om Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Hej!
    Jag har köpt lägenhet på Drottningholm och sålt radhus på Ekerö med hjälp av Katarina.
    Jag har en hel del erfarenheter av mäklare genom åren. Både privat och i jobb. Katarina är den absolut bästa mäklaren jag träffat. En person som har full kollontroll och en härlig personlighet!
    Till hennes chef; var rädd om henne! Läs mer
  • 2019-11-15

‭Christoffer M skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Kanon bra! Mycket pålitlig och professionell Läs mer
  • 2019-11-13

Malin M skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Vi köpte ett hus på Ekerö med Per-Martin som mäklare. Vi fick ett proffsigt och trevligt bemötande. Kände oss trygga igenom affären. Vi är helnöjda! Läs mer
  • 2019-10-31

Adéle Cornelia Eleonora A skrev om Fastighetsbyrån Ekerö
    Bra bemötande. Seriöst, trevligt.
    Levde upp till förväntningarna. Läs mer
  • 2019-10-31

Daniel J skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Trevligt, proffsigt bemötande och en mäklare som kan Ekerö! Läs mer
  • 2019-10-25

Mikael M skrev om Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Vi fick mycket bra hjälp med försäljningen av huset utan officiell visning med en bra budgivning som följd. Läs mer
    2019-10-27 Sandra S svarar Mikael M
    Tack så jättemycket för dessa fina ord Mikael! Det var verkligen kul att få hjälpa er att sälja er bostad. Jag hoppas att ni kommer att trivas superbra i nya boendet!
  • 2019-10-19

Per D skrev om Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Köpte ett mindre fritidshus , är jättenöjd med mäklaren 👍 Läs mer
    2019-10-21 Sandra S svarar Per D
    Tack så mycket för rekommendationen Per! Jag hoppas du kommer att trivas superbra där!
  • Lina N

2019-10-16

Lina N skrev om Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Bra info och uppföljning, tydlig kommunikation och påläst Läs mer
  • Erica R

2019-10-14

Erica R skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Vi har sålt ett atriumhus i Stenhamra.

Ett trevligt proffesionellt bemötande med glimten i ögat.
    Gick igenom vad som behövdes inför försäljningen och kom med många tips och råd.

Kan bli lite bättre på att välja front bild på objektet. (Bilden som syns på Hemnet.)

Allt gick smidigt och snabbt och ett extra plus att han alltid är tillgänglig och snabb att svara i telefon/sms. Man känner sig trygg i sin försäljning. Läs mer
  • 2019-10-09

Mattias W skrev om Fastighetsbyrån Ekerö
    Professionellt bemötande och alltid tillgänglig när vi hade frågor kring vårt husköp (villa) Läs mer
  • 2019-10-07

Daniela W skrev om Fastighetsbyrån Ekerö
    Köpte en bostad villa. Vi blev bemötta på ett professionellt sätt och mäklaren hade mycket kunskap och alltid tillgänglig när vi hade frågor. Väldigt bra helhetsbedömning och man kände sig trygg. Läs mer
  • 2019-10-02

Tomasz Sylwester K skrev om Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Hon är jätte bra maklare, hon svara på alla fragor. Vins inte duma fraga till hane. Läs mer
    2019-10-03 Sandra S svarar Tomasz Sylwester K
    Tack så jättemycket för rekommendationen Tomasz. Jag önskar er ett stort lycka till med ert nya boende!
  • 2019-09-13

Jan Lennart A skrev om Fastighetsbyrån Ekerö
    Fritidshus

Bra

Engerad gjorde ett bra jobb Läs mer
  • 2019-09-13

Bengt Bjarne B skrev om Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Jag har sålt min bostad på Ekerö och fått hjälp av en kanonbra mäklare Katarina Lind, kunnig, hjälpsam och mycket trevligt bemötande Läs mer
  • 2019-09-06

Henrik S skrev om Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Trevlig och professionell. Förklarade bra varje steg på vägen. Läs mer
    2019-09-11 Sandra S svarar Henrik S
    Tack för svaret Henrik. Jag hoppas ni kommer trivas superbra i bostaden!
  • 2019-09-04

Hans Olof J skrev om Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    sålt ett fritidshus. Bästa tänkbara service av mäklaren på alla sätt. Läs mer
  • Fredrik C

2019-08-31

Fredrik C skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Vi kan varmt rekommendera Per-Martin. Vi har både köpt och sålt villor med hans hjälp. I vår köpprocess upplevde vi honom som pålitlig, vänlig och professionell. Som säljande mäklare var Per-Martin fantastisk - han hade en klar och tydlig strategi och han skapade ett lugn genom hela processen, vilket gjorde att vi kände att vi var i trygga händer. Läs mer
  • 2019-08-31

Marit O skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Vi har sålt vår villa på Ekerö, vi bemöttes seriöst, fick tydliga svar på våra frågor. Det märktes att han hade erfarenhet. Vi fick också ett bra pris för huset. Kan verkligen rekommendera honom. Läs mer

Mälarö Torg 2-4, 178 24 Ekerö