Alla kategorier Mäklare Stockholms län Ekerö Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Ekerö

Fastighetsbyrån Ekerö

Mälarö Torg 2-4, 178 24 Ekerö — Visa karta

Här på Ekerö bor du nära city, men med känslan av att vara på landet. Med sagolikt vacker natur året om, mängder av sevärdheter och ett rikt kultur- och fritidsliv har Ekerö något för alla.

Funderar du på att flytta ut hit till Ekerö har du säkert mängder av frågor och funderingar. Vi på Fastighetsbyrån har koll på smidigaste vägen till jobbet, var skolorna i området ligger och hur de härligaste promenadstråken går.

För dig som vill byta bostad här i området, eller helt enkelt sälja, kan vi på Fastighetsbyrån ge dig råd och tips inför visning, vi vet vilka köpare som kan vara aktuella och vi hjälper dig gärna med en värdering av din fastighet.

Välkommen till Fastighetsbyrån på Ekerö!

Läs vad 235 kunder tycker om Fastighetsbyrån Ekerö

• 2019-06-12

Kerstin Maria R skrev om Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Trevlig och proffesionell med ett avslappnat sätt. Läs mer
  • Kristofer David Rikard S

2019-06-05

Kristofer David Rikard S skrev om Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Vi köpte en fin villa via Katarina Lind på Fastighetsbyrån Ekerö. Vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • 2019-05-23

Roland S skrev om Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Jag har sålt ett fritidshus på ön Kungshatt i Mälaren. Eftersom jag såg på nätet att Sandra Selander på Fastighetsbyrån Ekerö hade blivit något av "Kungshatts-mäklare" och hade hand om flera objekt till salu på ön tog jag kontakt med henne. Sandra har hela tiden uppträtt korrekt och sakligt och varit professionell i alla olika led av affären. Hanteringen har varit över förväntan från min sida.
    Jag är mycket nöjd med Sandras hantering av min försäljning. Läs mer
    2019-06-02 Sandra S svarar Roland S
    Hej Roland, tack för din fina rekommendation! Det gör mig jätteglad att du är nöjd med mitt arbete i din bostadsaffär :) Lycka till med att hitta ditt nya drömboende!
  • Bengt S

2019-05-20

Bengt S skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Mycket bra upplevelse. Sålde en tomt som vi försökt sälja via en annan mäklare under tiden januari till april utan resultat. Vi bytte då till Fastighetsbyrån på Ekerö. Det tog Per Martin en vecka att sälja tomten till ett pris som vi även sagt till den första mäklaren. Läs mer
  • 2019-05-20

Henrik V skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Mycket proffsig och personligt bemötande. Förtroendeingivande. Läs mer
  • Charlotta M

2019-05-18

Charlotta M skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Per-Martin har guidad oss jätebra genom försäljningsprocessen. Han har återkopplat bra under hela processen. Han gjorde oss trygga och ingav en känsla av att allt skulle gå bra. Läs mer
  • 2019-05-17

Tanja S skrev om Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Vi köpte ett radhus och blev bra bemött av mäklaren. Läs mer
    2019-05-20 Sandra S svarar Tanja S
    Tack så jättemycket Tanja! Jag hoppas ni kommer trivas i er nya fina bostad!
  • 2019-05-15

Ebba V skrev om Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Köpt ett gårdshus på Malmenni Drottningholm
    Genom Katarina Lind. Hon var mycket trevlig och kunnig som mäklare.. svarade alltid direkt på alla frågor och var tillmötesgående. Jag kan verkligen rekommendera henne .
    Vänliga hälsningar
    Ebba von Rsen Läs mer
  • 2019-05-14

Daniel N skrev om Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    lugn . förtroendeingivande. pålitlig Läs mer
    2019-05-14 Sandra S svarar Daniel N
    Tack för rekommendationen Daniel! Jag önskar er lycka till med bygget!
  • 2019-05-08

Bella Ulla-Britt S skrev om Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Vi har sålt ett 60-tals hus
    Professionellt, vänligt och tryggt
    Att kunna få sälja vårt hus till ett bra pris. Katarina Lind,
    har gjort det på ett klokt och bra sätt, både mot oss som säljare och som vi tror mot köpare.
    Vi fick god information från början och genom hela processen
    fram tom att köpeavtalet var påskrivet. Vi är säkra på fortsatt uppmärksamhet fram tom överlåtelsedagen. Läs mer
  • 2019-05-02

Martina R skrev om Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Jag har både sålt och köpt bostad med hjälp av Sandra Selander, och kan bara ge henne mina absolut varmaste rekommendationer. Oerhört proffsig. Jobbar mycket hårt för att både köpare och säljare ska få det bra, och är samtidigt en varm, härlig person som inte pushar utan istället är mycket lyhörd och vet vad hon håller på med. Läs mer
    2019-05-20 Sandra S svarar Martina R
    Ett stort tack för denna fina rekommendation Martina! Det har varit ett sant nöje att få hjälpa dig att både hitta en ny bostad, men också att få hjälpa dig med försäljningen av din. Jag hoppas du kommer trivas i din nya bostad!

Karin S skrev om Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Kyhörd, kunnig, bemötande i alkt! Läs mer

Ellen R skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Per-Martin har varit tillmötesgående, servicefokuserad och bra att ha att göra med. Rekommenderas! Läs mer

Anita Margareta M skrev om Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Katarina Lind hjälpte mig att sälja en tomt.

Min mäklare, Katarina Lind, skötte affären mycket bra!
    Hon var lyhörd för mina behov och snabb med att lösa problem som uppstod.

Till sist: jag kan v e r k l i g e n rekommendera Katarina! Läs mer
  • 2019-04-26

Kristina G skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Vi anlitade Per-Martin i samband med försäljningen av vårt hus. Vi hade en bra dialog och fick löpande uppdateringar, precis som vi önskade. Vi upplevde Per-Martin som driven och professionell och vi var nöjda med samarbetet. Läs mer
  • 2019-04-24

Lovisa L skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Per-Martin var mäklare på huset vi köpte (Morellvägen 15, Stenhamra).
    Per-Martin har under hela processen agerat proffisionellt och svarat snabbt på frågor och vi upplever att han är mycket kunnig inom området. Han är mycket trevlig i sitt bemötande mot kunden. Köpeprocessen har flutit på smidigt och Per-Martin har även sett till att kontakten mellan oss och säljaren har fungerat bra.
    Vi rekomenderar honom som mäklare. Läs mer
  • 2019-04-23

Christian L skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Mkt proffsigt och ätligt.
    Har en bra relation med vår mäklare Per Martin. Läs mer
  • 2019-04-21

Olof S skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    En bra mäklare som är kunnig, förtroendeingivande. Läs mer
  • 2019-04-17

Linda G skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Mäklaren sålde vår fastighet/ hus i Älvnäs, han har sålt många hus i området och kan Älvnäs. Han fick köparna att komma upp till vår prisbild för en smidig affär. Huset såldes innan visning. Läs mer
  • 2019-04-16

Olof S skrev om Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Sandra är en duktig mäklare, hon sålde vårt radhus och överträffade våra förväntningar. Med ödmjukhet så förmedlar hon bostaden på ett snabbt och effektivt sätt.
    Jag kan verkligen rekommendera Sandra som mäklare. Läs mer
    2019-05-20 Sandra S svarar Olof S
    Tack så jättemycket för dessa fina ord! Jag hoppas ni kommer att trivas superbra i er nya bostad! Om ni skulle behöva hjälp med något framöver så är det bara att återkomma!
  • 2019-04-02

Andres W skrev om Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Trevligt bemötande, tydlig och återkopplade alltid snabbe! Toppentjej! Läs mer
    2019-04-16 Sandra S svarar Andres W
    Ett stort tack för dessa fina ord! Jag önskar er ett stor lycka till med byggnationen av huset!
  • 2019-04-01

Elisabeth A skrev om Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Sålt en villa i Stenhamra.
    Mycket bra bemötande av säljaren.
    Mycket positivt intryck. Lätt att ha och göra med.
    Att huset skulle bli sålt så snart som möjligt. Det gick bra och relativt snabbt.
    Vi är nöjda kunder. Mäklaren var även mycket lätt att samarbeta med. Läs mer
    2019-04-16 Sandra S svarar Elisabeth A
    Tack så jättemycket för dessa fina ord och för att jag fick hjälpa er att sälja er bostad! Jag önskar er ett stort lycka till med nya bostaden!
  • 2019-03-29

Cecilia R skrev om Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Jag och min man har sålt ett hus.
    Katarina var alltid trevlig och jag blev bra bemött.Hon var lätt att få tag på och ringde alltid upp även om det var helg eller kväll. Läs mer
  • 2019-03-25

Fredrik M skrev om Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Katarina var lyhörd för våra önskemål och lotsade tryggt allt i hamn Läs mer
    2019-05-07 Katarina L svarar Fredrik M
    Tack så mycket för förtroendet. Jätteroligt att få jobba tillsammans med er och att få ta del av din fantastiska kunskap och känsla för byggnadsvård. Köparna kommer att få njuta länge av ert genomförda arbete.
  • 2019-03-21

Jonas H skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Vi köpte hus med på Ekerö och har varit nöjda. Per-Martin är trevlig och kan svara på frågor som kommer upp, stort som smått. Läs mer
  • 2019-02-25

Tony O skrev om Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Sålt en villa i Stenhamra, Ekerö k:n i aug 2018.
    Proffsig, ambiös, trevligt sätt, lätt att tycka om. Absolut nöjd så här långt. Vi har del 2 kvar av affären ( överlåtelsen i juni 2019). Läs mer
    2019-02-25 Sandra S svarar Tony O
    Stort tack Tony för ert förtroende och en grymt trevlig försäljning! Jag hoppas ni kommer trivas i nya lägenheten. Vi syns snart!
  • 2019-02-23

Peter B skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Jag och min bror valde Per-Martin som mäklare för att sälja två av våra "sommartomter", efter att noggrannt ha kollat upp andra alternativ och möjligheter under ca 1 år. Han gav ett bra intryck från början, och det kändes som att han hade bäst potential bland de mäklare vi jämförde med, bl. a. med ett stort nätverk. Slutresultatet blev riktigt bra! Läs mer
  • 2019-02-20

Kerstin Maria C skrev om Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Katarina har sålt vårt hus! Vi är jättenöjda med henne! Hon är lättsam, trevlig och proffsig. Vi skulle gärna rekommendera henne till vänner! Läs mer
    2019-02-21 Katarina L svarar Kerstin Maria C
    Tack Kerstin och Leif för förtroendet! Det har varit så roligt att få arbeta tillsammans med er och få förmedla er fantastiskt välskötta fastighet. Tar med mig er fina generositet i våra möten.
  • 2019-02-20

Lovisa L skrev om Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Vi sålde vårt radhus i Stenhamra mha Sandra.
    Otroligt snabb, smidig affär.
    Sandra är professionell, svarar snabbt på frågor och funderingar och är mycket hjälpsam. Otroligt bra bemötande, trevlig och tillmötesgående.
    Vi är mycket nöjda med Sandra och rekommenderar henne starkt. Läs mer
    2019-02-21 Sandra S svarar Lovisa L
    Tack för er varma rekommendation :) Det har varit jättetrevligt att få hjälpa er med försäljningen av er bostad! Lycka till med nya boendet!
  • 2019-02-18

Karin K skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Köpt hus av PM och är supernöjda. Engagerad och kunnig. Läs mer
  • Lars Erik O

2019-02-14

Lars Erik O skrev om Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Sandra har hjälpt oss att sälja en avstyckad tomt. Sandra är trevlig, kunnig, lyhörd och har under hela säljprocessen återkopplat och hållit oss informerade.
    Vi kan definitivt rekommendera henne. Läs mer
    2019-02-14 Sandra S svarar Lars Erik O
    Tack så jättemycket för rekommendationen, och för att jag fick hjälpa er att sälja er tomt!
  • 2019-02-14

Keijo Juhani K skrev om Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    bästa mäklaren på ekerö. klar och tydlig Läs mer
    2019-02-14 Sandra S svarar Keijo Juhani K
    Tack så mycket Keijo! Jag önskar dig all lycka till med den nya bostaden!
  • Marie H

2019-02-12

Marie H skrev om Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Har sålt min bostad med hjälp av henne. Hon återkommer alltid när hon sagt att hon ska, hon är alltid trevlig positiv och kunnig.
    Kan helt enkelt ge de bästa rekommendationer. Läs mer
    2019-02-12 Sandra S svarar Marie H
    Ett stort tack för dessa fina ord!
  • 2019-01-25

Ellinor Herlitz K skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Vi har både sålt vår tidigare bostadsrätt, köpt kedjehus & sålt kedjehus med hjälp av Per-Martin och vi här kanon nöjda med hans kompetens. Skulle välja honom igen om en försäljning blir aktuell. Läs mer
  • Gabriella F

2019-01-21

Gabriella F skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Vi har sålt vår bostad. Per Martin är en tålmodig ovh empatisk person som tar sig tid att svara på frågor och ge det lilla extra för att skapa en trygg förutsättning vid en försäljning. Vi är mer än mycket nöjda då försäljningen även gick betydligt snabbare än vi vågat hoppas på. Läs mer
  • Simon C

2019-01-21

Simon C skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Vi både köpte och sålde med Per-Martin. Vi upplevde honom som kunnig och professionell. När vi köpte via honom tog han sig tiden att svara på alla våra frågor och gav ett pålitligt intryck. Det intrycket tog vi med oss och gav honom uppdraget att sälja vår lägenhet detta gjordes på väldigt kort tid(och inte för nått underbud) vilket får anses som väldigt bra i dessa tider. Vi kan varmt rekommendera Per-Martin om ni är i köpt eller säljtankar. Läs mer
  • 2019-01-09

Ingrid K skrev om Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Vänlig och snabb åteekoppling.
    Hade kunnat haft lite mer information om bostaden, tex gällande internet, dokumentationer av badrumsrenovering mm. Läs mer
  • 2018-12-07

Michel S skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Köpt hus och sålt lägenhet. Det mesta flöt på utan problem. Läs mer
  • Joachim E

2018-12-06

Joachim E skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Jag köpte en tomt på Ekerö och Per-Martin var säljarens mäklare. Det som jag uppskattade i kontakten med honom var att han efter försäljningen var tillgänglig för frågor och bistod vid behov gällande det. Han har god lokalkännedom på Ekerö, vilket också är värdefullt. Läs mer
  • 2018-12-05

Anders T skrev om Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Köpt en bostad Katarina, trevlig och saklig. Fick svar på dom frågor jag hade. Läs mer
    2018-12-10 Katarina L svarar Anders T
    Tack Anders! Roligt att lägenheten passade dig så bra och att du är nöjd.
  • 2018-12-04

Annica F skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Helnöjd med försäljning av vår lägenhet. Läs mer
  • 2018-12-01

Carina B skrev om Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Katarina hjälpte oss att sälja vår villa i Ekerö kommun. Hon bemötte oss med respekt och stor lyhördhet inför våra önskemål, och ingav stort förtroende liksom ett lugn. Vår affär blev det bråttom med, och i all vår iver över allt som skulle göras och tas om hand, fanns hon alltid tillgänglig. Hörde alltid av sig om hon inte kunde svara när vi ringde, och var dessutom tillgänglig lite mer obekväma arbetstider.
    Vi ger henne ett gott betyg med anledning av detta, samt då vi visste att hon hade en lång och gedigen erfarenhet.
    Vi är nöjda och glada! Läs mer
    2018-12-10 Katarina L svarar Carina B
    Stort tack Carina! Jag är så glad att ni uppskattat vårt samarbete. Många glada skratt och er generositet tar jag med mig. Det var några bråda dagar med stundom hög press eftersom allt skulle förberedas på kort tid:-)
  • Patrik Ö

2018-11-29

Patrik Ö skrev om Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Katarina hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Hon är kunnig, lyhörd och trevlig till sättet. Hon var både tydlig och proffsig genom hela uppdraget och levde upp till mina förväntningar. Jag rekommenderar Katarina varmt! Läs mer
    2018-11-30 Katarina L svarar Patrik Ö
    Stort varmt tack Patrik! Det har varit så givande att lära känna dig och att få jobba tillsammans med dig. Bästa hälsningar/ Katarina
  • 2018-11-16

Sara J skrev om Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Haft vårat radhus ute länge, då vi letade efter något bättre & var otroligt kräsna, Sandra har varit toppen, givit bra råd, hört av sig regelbundet, varit tydlig och alltid varit anträffbar, har hon inte haft svaret på frågan direkt har hon kollat upp det. Positiv, rak, ärlig och otroligt bra bemötande! Och framförallt vilket otroligt engagemang! Känner att vi kunde inte fått bättre service, rekommenderar henne till alla som går i flytt eller köptankar. Förväntade mig mycket mindre än det vi upplevde i service, bemötande & engagemang! Vi kunde inte varit nöjdare! Läs mer
    2018-11-28 Sandra S svarar Sara J
    Tack så jättemycket Sara för denna otroligt fina rekommendation! Det har varit ett rent nöje att få hjälpa er under alla dessa år med allt ifrån frågor som ni haft till att sälja er bostad. Jag önskar er ett stort lycka till med er nya bostad så hörs vi framöver!
  • 2018-11-14

Solveig C skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Vi har sålt en villa
    Vialde mäklare genom rekomendation från andra som sålt sin bostad i mitt nätverk
    Vi påbörjade processen planerat ca 1 år innan genomförd försäljning
    Vi har haft en alltigenom positiv uppfatning om mäklaren det arbete som genomfördes Läs mer
  • 2018-11-06

Carina B skrev om Fastighetsbyrån Ekerö
    Vi har just sålt vårt hus genom Fastighetsbyrån. Trots tidsnöd blev vi snabbt,ödmjukt och respektfullt behandlade, samt uppdaterade hela tiden på alla göromål och affären i stort. Vi är verkligen nöjda! Läs mer
    2018-11-06 Lars C svarar Carina B
    Tack för de fina orden och förtroendet att vi fick förmedla er bostad!
  • 2018-10-16

Niklas L skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Köpt bostadsrätt. Mycket bra bemött av mäklare. Seriöst, trovärdigt. Läs mer
  • 2018-10-14

Bengt Göran L skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Trevlig, kunnig och aktiv, emellanåt något svårnåbar. Läs mer
  • 2018-10-02

Birgitta G skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    köpt sommar husfäringsö. mkt bra bemötande, påläst. tydlig. Läs mer
  • 2018-09-13

Harriet L skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Per-Martin sålde min bostadsrätt på en vecka trots trög marknad. Fler bostadsrätter i området är fortfarande osålda. P-M var proffsig och grannarna sa att han lät kunnigare och positivare än de andra mäklarna i området.
    Jag var orolig att inte få sålt men P-M var lugn och ingav förtroende att det skulle lösa sig.
    Jag hade ett önskat belopp och det var det jag fick.
    Allt som allt är jag mycket nöjd med hur P-M handskats med försäljningen. Han var proffsig, lugn och ingav förtroende. Läs mer

Mälarö Torg 2-4, 178 24 Ekerö