Fastighetsbyrån Ekerö

Mälarö Torg 2-4, 178 24 Ekerö — Visa karta

Här på Ekerö bor du nära city, men med känslan av att vara på landet. Med sagolikt vacker natur året om, mängder av sevärdheter och ett rikt kultur- och fritidsliv har Ekerö något för alla.

Funderar du på att flytta ut hit till Ekerö har du säkert mängder av frågor och funderingar. Vi på Fastighetsbyrån har koll på smidigaste vägen till jobbet, var skolorna i området ligger och hur de härligaste promenadstråken går.

För dig som vill byta bostad här i området, eller helt enkelt sälja, kan vi på Fastighetsbyrån ge dig råd och tips inför visning, vi vet vilka köpare som kan vara aktuella och vi hjälper dig gärna med en värdering av din fastighet.

Välkommen till Fastighetsbyrån på Ekerö!

Läs vad 266 kunder tycker om Fastighetsbyrån Ekerö

• 2019-11-30

Sigvard Pero P skrev om Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Sålt en villa. Trevligt och proffesionellt bemötande.

Mäklaren överträffade förväntningarna med råge.

Enkelt, snabbt och proffsigt. Läs mer
  • 2019-11-25

Annika D skrev om Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Är mycket nöjd med Sandra Selanders uppdrag som mäklare vid köp av fritidshus.. Läs mer
  • 2019-11-22

Dean S skrev om Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Sandra har varit en fantastisk stöd för mig de sista 5 åren under renoveringen av mitt hus på landet då vid förste kontakt hade jag bett henne om att hjälpa skräddarsyr mitt hem.. Sandra har hjälpt mig med Bl.a omvärdering av huset två ggr under renoverings process och varit min lyhörd bollplank i flera år och guidade mig hela vägen. Alltid tillgänglig, förtroendegivande och proffsigt bemötande-klart därför blev Sandra värt som mäklare att sälja mitt hus nyligen. Jag kan bara varmt rekommendera. Super nöjd!
    Dean Smith Läs mer
  • 2019-11-21

Ann-Marie B skrev om Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Hej!
    Jag har köpt lägenhet på Drottningholm och sålt radhus på Ekerö med hjälp av Katarina.
    Jag har en hel del erfarenheter av mäklare genom åren. Både privat och i jobb. Katarina är den absolut bästa mäklaren jag träffat. En person som har full kollontroll och en härlig personlighet!
    Till hennes chef; var rädd om henne! Läs mer
  • 2019-11-15

‭Christoffer M skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Kanon bra! Mycket pålitlig och professionell Läs mer
  • 2019-11-13

Malin M skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Vi köpte ett hus på Ekerö med Per-Martin som mäklare. Vi fick ett proffsigt och trevligt bemötande. Kände oss trygga igenom affären. Vi är helnöjda! Läs mer
  • 2019-10-31

Adéle Cornelia Eleonora A skrev om Amanda Rieem en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Bra bemötande. Seriöst, trevligt.
    Levde upp till förväntningarna. Läs mer
  • 2019-10-31

Daniel J skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Trevligt, proffsigt bemötande och en mäklare som kan Ekerö! Läs mer
  • 2019-10-25

Mikael M skrev om Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Vi fick mycket bra hjälp med försäljningen av huset utan officiell visning med en bra budgivning som följd. Läs mer
    2019-10-27 Sandra S svarar Mikael M
    Tack så jättemycket för dessa fina ord Mikael! Det var verkligen kul att få hjälpa er att sälja er bostad. Jag hoppas att ni kommer att trivas superbra i nya boendet!
  • 2019-10-19

Per D skrev om Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Köpte ett mindre fritidshus , är jättenöjd med mäklaren 👍 Läs mer
    2019-10-21 Sandra S svarar Per D
    Tack så mycket för rekommendationen Per! Jag hoppas du kommer att trivas superbra där!
  • Lina N

2019-10-16

Lina N skrev om Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Bra info och uppföljning, tydlig kommunikation och påläst Läs mer
  • Erica R

2019-10-14

Erica R skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Vi har sålt ett atriumhus i Stenhamra.

Ett trevligt proffesionellt bemötande med glimten i ögat.
    Gick igenom vad som behövdes inför försäljningen och kom med många tips och råd.

Kan bli lite bättre på att välja front bild på objektet. (Bilden som syns på Hemnet.)

Allt gick smidigt och snabbt och ett extra plus att han alltid är tillgänglig och snabb att svara i telefon/sms. Man känner sig trygg i sin försäljning. Läs mer
  • 2019-10-09

Mattias W skrev om Amanda Rieem en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Professionellt bemötande och alltid tillgänglig när vi hade frågor kring vårt husköp (villa) Läs mer
  • 2019-10-07

Daniela W skrev om Amanda Rieem en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Köpte en bostad villa. Vi blev bemötta på ett professionellt sätt och mäklaren hade mycket kunskap och alltid tillgänglig när vi hade frågor. Väldigt bra helhetsbedömning och man kände sig trygg. Läs mer
  • 2019-10-02

Tomasz Sylwester K skrev om Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Hon är jätte bra maklare, hon svara på alla fragor. Vins inte duma fraga till hane. Läs mer
    2019-10-03 Sandra S svarar Tomasz Sylwester K
    Tack så jättemycket för rekommendationen Tomasz. Jag önskar er ett stort lycka till med ert nya boende!
  • 2019-09-13

Jan Lennart A skrev om Amanda Rieem en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Fritidshus

Bra

Engerad gjorde ett bra jobb Läs mer
  • 2019-09-13

Bengt Bjarne B skrev om Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Jag har sålt min bostad på Ekerö och fått hjälp av en kanonbra mäklare Katarina Lind, kunnig, hjälpsam och mycket trevligt bemötande Läs mer
  • 2019-09-06

Henrik S skrev om Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Trevlig och professionell. Förklarade bra varje steg på vägen. Läs mer
    2019-09-11 Sandra S svarar Henrik S
    Tack för svaret Henrik. Jag hoppas ni kommer trivas superbra i bostaden!
  • 2019-09-04

Hans Olof J skrev om Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    sålt ett fritidshus. Bästa tänkbara service av mäklaren på alla sätt. Läs mer
  • Fredrik C

2019-08-31

Fredrik C skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Vi kan varmt rekommendera Per-Martin. Vi har både köpt och sålt villor med hans hjälp. I vår köpprocess upplevde vi honom som pålitlig, vänlig och professionell. Som säljande mäklare var Per-Martin fantastisk - han hade en klar och tydlig strategi och han skapade ett lugn genom hela processen, vilket gjorde att vi kände att vi var i trygga händer. Läs mer
  • 2019-08-31

Marit O skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Vi har sålt vår villa på Ekerö, vi bemöttes seriöst, fick tydliga svar på våra frågor. Det märktes att han hade erfarenhet. Vi fick också ett bra pris för huset. Kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-08-29

Dan O skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Vi har sålt vårt hus, och Per-Martin tog verkligen hand om hela processen på ett mycket bra sätt. Vi upplevde honom som mycket kunnig och trygg. Han lyssnade och kunde ge tydliga svar på våra frågor, vilket är stor betydelse vid en så viktig affär. Vi kan verkligen rekommendera Per-Martin.
    Dan och Marit Läs mer
  • 2019-08-25

Aldin M skrev om Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Sålt huset på Ekerö med hjälp av Sandra. Hon var proffsig, engagerad, lyhörd och mycket trevlig med snabb återkoppling. Vi är nöjda och skulle gärna anlita henne igen. Vi rekommenderar Sandra varmt. Läs mer
    2019-08-26 Sandra S svarar Aldin M
    Tack för rekommendationen Aldin! Det har varit väldigt trevligt att få hjälpa er att sälja er bostad.
  • 2019-08-23

Caroline Elisabeth P skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Per-Martin Nesselsten har varit ett fantastiskt stöd under hela vår försäljningsprocess, både ett uppskattad bollplank och en person som gett oss konkret och värdefull information. Han är förtroendeingivande, tillgänglig och levererar det han lovar. Nu har vi sålt vårt radhus då vi äntligen funnit vårt nästa hem och var redo att flytta till en större bostad. Jag ger Per-Martin de varmaste rekommendationer och kommer absolut att vända mig till honom om vi skulle vilja göra en ny bostadsförsäljning. Läs mer
  • Christina L

2019-08-08

Christina L skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Per-Martin sålde vårt hus på Ekerö. Trots en rätt avstannad säljmarknad hittade han rätt köpare till vårt hus och vi är väldigt nöjda. Han har bra koll på marknaden och det mötte våra förväntningar på ett professionellt sätt. Läs mer
  • 2019-08-08

Gunnar D skrev om Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Köpt villa.

Profertionellt bemötsnde. Läs mer
    2019-08-09 Sandra S svarar Gunnar D
    Tack för rekommendationen! Jag hoppas ni kommer trivas i nya bostaden!
  • 2019-08-08

Birgitta D skrev om Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Köpt villa. Utmärkt och proffsigt bemötande. Läs mer
    2019-08-09 Sandra S svarar Birgitta D
    Tack för rekommendationen! Jag önskar er ett stort lycka till med den nya bostaden!
  • Rolf N

2019-08-05

Rolf N skrev om Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Sålt sommarstuga på Ekerö
    Sandra är superproffsig, tillmötesgående, korrekt,
    saklig, alltid snabb återkoppling, mycket lyhörd.
    Vi rekommenderar henne varmt.
    Marianne o Roffe Läs mer
    2019-08-06 Sandra S svarar Rolf N
    Tack så jättemycket för dessa fina ord! Det har varit väldigt roligt att få hjälpa er att sälja er bostad.
  • 2019-07-22

Fredrik Å skrev om Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Katarina var liksom jag som säljare målmedveten om vad vi skulle få för mitt hus. Vi satte upp ett gemensamt mål som vi överträffade i en tid då det är tuffare att få till försäljningsökningar som motsvarar ens förväntningar.
    Kan varmt rekommendera Katarina som mäklare. Läs mer
  • 2019-07-06

Sonya A skrev om Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Hon är superproffsig, trevlig och varm.
    Svarar direkt och påläst. Läs mer
    2019-07-09 Sandra S svarar Sonya A
    Tack så jättemycket för rekommendationen Sonya! Jag önskar er ett stort lycka till med nya bostaden!
  • Lena L

2019-06-24

Lena L skrev om Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Sålt ett radhus på Drottningholm
    Mycket väl bemötande.
    Kunnig och rak, inget tjafs
    Mycket nöjd +++ Läs mer
  • 2019-06-12

Kerstin Maria R skrev om Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Trevlig och proffesionell med ett avslappnat sätt. Läs mer
  • Kristofer David Rikard S

2019-06-05

Kristofer David Rikard S skrev om Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Vi köpte en fin villa via Katarina Lind på Fastighetsbyrån Ekerö. Vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • 2019-05-23

Roland S skrev om Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Jag har sålt ett fritidshus på ön Kungshatt i Mälaren. Eftersom jag såg på nätet att Sandra Selander på Fastighetsbyrån Ekerö hade blivit något av "Kungshatts-mäklare" och hade hand om flera objekt till salu på ön tog jag kontakt med henne. Sandra har hela tiden uppträtt korrekt och sakligt och varit professionell i alla olika led av affären. Hanteringen har varit över förväntan från min sida.
    Jag är mycket nöjd med Sandras hantering av min försäljning. Läs mer
    2019-06-02 Sandra S svarar Roland S
    Hej Roland, tack för din fina rekommendation! Det gör mig jätteglad att du är nöjd med mitt arbete i din bostadsaffär :) Lycka till med att hitta ditt nya drömboende!
  • Bengt S

2019-05-20

Bengt S skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Mycket bra upplevelse. Sålde en tomt som vi försökt sälja via en annan mäklare under tiden januari till april utan resultat. Vi bytte då till Fastighetsbyrån på Ekerö. Det tog Per Martin en vecka att sälja tomten till ett pris som vi även sagt till den första mäklaren. Läs mer
  • 2019-05-20

Henrik V skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Mycket proffsig och personligt bemötande. Förtroendeingivande. Läs mer
  • Charlotta M

2019-05-18

Charlotta M skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Per-Martin har guidad oss jätebra genom försäljningsprocessen. Han har återkopplat bra under hela processen. Han gjorde oss trygga och ingav en känsla av att allt skulle gå bra. Läs mer
  • 2019-05-17

Tanja S skrev om Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Vi köpte ett radhus och blev bra bemött av mäklaren. Läs mer
    2019-05-20 Sandra S svarar Tanja S
    Tack så jättemycket Tanja! Jag hoppas ni kommer trivas i er nya fina bostad!
  • 2019-05-15

Ebba V skrev om Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Köpt ett gårdshus på Malmenni Drottningholm
    Genom Katarina Lind. Hon var mycket trevlig och kunnig som mäklare.. svarade alltid direkt på alla frågor och var tillmötesgående. Jag kan verkligen rekommendera henne .
    Vänliga hälsningar
    Ebba von Rsen Läs mer
  • 2019-05-14

Daniel N skrev om Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    lugn . förtroendeingivande. pålitlig Läs mer
    2019-05-14 Sandra S svarar Daniel N
    Tack för rekommendationen Daniel! Jag önskar er lycka till med bygget!
  • 2019-05-08

Bella Ulla-Britt S skrev om Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Vi har sålt ett 60-tals hus
    Professionellt, vänligt och tryggt
    Att kunna få sälja vårt hus till ett bra pris. Katarina Lind,
    har gjort det på ett klokt och bra sätt, både mot oss som säljare och som vi tror mot köpare.
    Vi fick god information från början och genom hela processen
    fram tom att köpeavtalet var påskrivet. Vi är säkra på fortsatt uppmärksamhet fram tom överlåtelsedagen. Läs mer
  • 2019-05-02

Martina R skrev om Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Jag har både sålt och köpt bostad med hjälp av Sandra Selander, och kan bara ge henne mina absolut varmaste rekommendationer. Oerhört proffsig. Jobbar mycket hårt för att både köpare och säljare ska få det bra, och är samtidigt en varm, härlig person som inte pushar utan istället är mycket lyhörd och vet vad hon håller på med. Läs mer
    2019-05-20 Sandra S svarar Martina R
    Ett stort tack för denna fina rekommendation Martina! Det har varit ett sant nöje att få hjälpa dig att både hitta en ny bostad, men också att få hjälpa dig med försäljningen av din. Jag hoppas du kommer trivas i din nya bostad!

Karin S skrev om Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Kyhörd, kunnig, bemötande i alkt! Läs mer

Ellen R skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Per-Martin har varit tillmötesgående, servicefokuserad och bra att ha att göra med. Rekommenderas! Läs mer

Anita Margareta M skrev om Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Katarina Lind hjälpte mig att sälja en tomt.

Min mäklare, Katarina Lind, skötte affären mycket bra!
    Hon var lyhörd för mina behov och snabb med att lösa problem som uppstod.

Till sist: jag kan v e r k l i g e n rekommendera Katarina! Läs mer
  • 2019-04-26

Kristina G skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Vi anlitade Per-Martin i samband med försäljningen av vårt hus. Vi hade en bra dialog och fick löpande uppdateringar, precis som vi önskade. Vi upplevde Per-Martin som driven och professionell och vi var nöjda med samarbetet. Läs mer
  • 2019-04-24

Lovisa L skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Per-Martin var mäklare på huset vi köpte (Morellvägen 15, Stenhamra).
    Per-Martin har under hela processen agerat proffisionellt och svarat snabbt på frågor och vi upplever att han är mycket kunnig inom området. Han är mycket trevlig i sitt bemötande mot kunden. Köpeprocessen har flutit på smidigt och Per-Martin har även sett till att kontakten mellan oss och säljaren har fungerat bra.
    Vi rekomenderar honom som mäklare. Läs mer
  • 2019-04-23

Christian L skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Mkt proffsigt och ätligt.
    Har en bra relation med vår mäklare Per Martin. Läs mer
  • 2019-04-21

Olof S skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    En bra mäklare som är kunnig, förtroendeingivande. Läs mer
  • 2019-04-17

Linda G skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Mäklaren sålde vår fastighet/ hus i Älvnäs, han har sålt många hus i området och kan Älvnäs. Han fick köparna att komma upp till vår prisbild för en smidig affär. Huset såldes innan visning. Läs mer

Mälarö Torg 2-4, 178 24 Ekerö