Alla kategorier Mäklare Stockholms län Ekerö Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Ekerö

Fastighetsbyrån Ekerö

Mälarö Torg 2-4, 178 24 Ekerö — Visa karta

Här på Ekerö bor du nära city, men med känslan av att vara på landet. Med sagolikt vacker natur året om, mängder av sevärdheter och ett rikt kultur- och fritidsliv har Ekerö något för alla.

Funderar du på att flytta ut hit till Ekerö har du säkert mängder av frågor och funderingar. Vi på Fastighetsbyrån har koll på smidigaste vägen till jobbet, var skolorna i området ligger och hur de härligaste promenadstråken går.

För dig som vill byta bostad här i området, eller helt enkelt sälja, kan vi på Fastighetsbyrån ge dig råd och tips inför visning, vi vet vilka köpare som kan vara aktuella och vi hjälper dig gärna med en värdering av din fastighet.

Välkommen till Fastighetsbyrån på Ekerö!

Läs vad 241 kunder tycker om Fastighetsbyrån Ekerö

• 2019-04-17

Linda G skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Mäklaren sålde vår fastighet/ hus i Älvnäs, han har sålt många hus i området och kan Älvnäs. Han fick köparna att komma upp till vår prisbild för en smidig affär. Huset såldes innan visning. Läs mer
  • 2019-04-16

Olof S skrev om Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Sandra är en duktig mäklare, hon sålde vårt radhus och överträffade våra förväntningar. Med ödmjukhet så förmedlar hon bostaden på ett snabbt och effektivt sätt.
    Jag kan verkligen rekommendera Sandra som mäklare. Läs mer
  • 2019-04-02

Andres W skrev om Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Trevligt bemötande, tydlig och återkopplade alltid snabbe! Toppentjej! Läs mer
    2019-04-16 Sandra S svarar Andres W
    Ett stort tack för dessa fina ord! Jag önskar er ett stor lycka till med byggnationen av huset!
  • 2019-04-01

Elisabeth A skrev om Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Sålt en villa i Stenhamra.
    Mycket bra bemötande av säljaren.
    Mycket positivt intryck. Lätt att ha och göra med.
    Att huset skulle bli sålt så snart som möjligt. Det gick bra och relativt snabbt.
    Vi är nöjda kunder. Mäklaren var även mycket lätt att samarbeta med. Läs mer
    2019-04-16 Sandra S svarar Elisabeth A
    Tack så jättemycket för dessa fina ord och för att jag fick hjälpa er att sälja er bostad! Jag önskar er ett stort lycka till med nya bostaden!
  • 2019-03-29

Cecilia R skrev om Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Jag och min man har sålt ett hus.
    Katarina var alltid trevlig och jag blev bra bemött.Hon var lätt att få tag på och ringde alltid upp även om det var helg eller kväll. Läs mer
  • 2019-03-25

Fredrik M skrev om Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Katarina var lyhörd för våra önskemål och lotsade tryggt allt i hamn Läs mer
  • 2019-03-21

Jonas H skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Vi köpte hus med på Ekerö och har varit nöjda. Per-Martin är trevlig och kan svara på frågor som kommer upp, stort som smått. Läs mer
  • 2019-02-25

Tony O skrev om Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Sålt en villa i Stenhamra, Ekerö k:n i aug 2018.
    Proffsig, ambiös, trevligt sätt, lätt att tycka om. Absolut nöjd så här långt. Vi har del 2 kvar av affären ( överlåtelsen i juni 2019). Läs mer
    2019-02-25 Sandra S svarar Tony O
    Stort tack Tony för ert förtroende och en grymt trevlig försäljning! Jag hoppas ni kommer trivas i nya lägenheten. Vi syns snart!
  • 2019-02-23

Peter B skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Jag och min bror valde Per-Martin som mäklare för att sälja två av våra "sommartomter", efter att noggrannt ha kollat upp andra alternativ och möjligheter under ca 1 år. Han gav ett bra intryck från början, och det kändes som att han hade bäst potential bland de mäklare vi jämförde med, bl. a. med ett stort nätverk. Slutresultatet blev riktigt bra! Läs mer
  • 2019-02-20

Kerstin Maria C skrev om Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Katarina har sålt vårt hus! Vi är jättenöjda med henne! Hon är lättsam, trevlig och proffsig. Vi skulle gärna rekommendera henne till vänner! Läs mer
    2019-02-21 Katarina L svarar Kerstin Maria C
    Tack Kerstin och Leif för förtroendet! Det har varit så roligt att få arbeta tillsammans med er och få förmedla er fantastiskt välskötta fastighet. Tar med mig er fina generositet i våra möten.
  • 2019-02-20

Lovisa L skrev om Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Vi sålde vårt radhus i Stenhamra mha Sandra.
    Otroligt snabb, smidig affär.
    Sandra är professionell, svarar snabbt på frågor och funderingar och är mycket hjälpsam. Otroligt bra bemötande, trevlig och tillmötesgående.
    Vi är mycket nöjda med Sandra och rekommenderar henne starkt. Läs mer
    2019-02-21 Sandra S svarar Lovisa L
    Tack för er varma rekommendation :) Det har varit jättetrevligt att få hjälpa er med försäljningen av er bostad! Lycka till med nya boendet!
  • 2019-02-18

Karin K skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Köpt hus av PM och är supernöjda. Engagerad och kunnig. Läs mer
  • Lars Erik O

2019-02-14

Lars Erik O skrev om Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Sandra har hjälpt oss att sälja en avstyckad tomt. Sandra är trevlig, kunnig, lyhörd och har under hela säljprocessen återkopplat och hållit oss informerade.
    Vi kan definitivt rekommendera henne. Läs mer
    2019-02-14 Sandra S svarar Lars Erik O
    Tack så jättemycket för rekommendationen, och för att jag fick hjälpa er att sälja er tomt!
  • 2019-02-14

Keijo Juhani K skrev om Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    bästa mäklaren på ekerö. klar och tydlig Läs mer
    2019-02-14 Sandra S svarar Keijo Juhani K
    Tack så mycket Keijo! Jag önskar dig all lycka till med den nya bostaden!
  • Marie H

2019-02-12

Marie H skrev om Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Har sålt min bostad med hjälp av henne. Hon återkommer alltid när hon sagt att hon ska, hon är alltid trevlig positiv och kunnig.
    Kan helt enkelt ge de bästa rekommendationer. Läs mer
    2019-02-12 Sandra S svarar Marie H
    Ett stort tack för dessa fina ord!
  • 2019-01-25

Ellinor Herlitz K skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Vi har både sålt vår tidigare bostadsrätt, köpt kedjehus & sålt kedjehus med hjälp av Per-Martin och vi här kanon nöjda med hans kompetens. Skulle välja honom igen om en försäljning blir aktuell. Läs mer
  • Gabriella F

2019-01-21

Gabriella F skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Vi har sålt vår bostad. Per Martin är en tålmodig ovh empatisk person som tar sig tid att svara på frågor och ge det lilla extra för att skapa en trygg förutsättning vid en försäljning. Vi är mer än mycket nöjda då försäljningen även gick betydligt snabbare än vi vågat hoppas på. Läs mer
  • Simon C

2019-01-21

Simon C skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Vi både köpte och sålde med Per-Martin. Vi upplevde honom som kunnig och professionell. När vi köpte via honom tog han sig tiden att svara på alla våra frågor och gav ett pålitligt intryck. Det intrycket tog vi med oss och gav honom uppdraget att sälja vår lägenhet detta gjordes på väldigt kort tid(och inte för nått underbud) vilket får anses som väldigt bra i dessa tider. Vi kan varmt rekommendera Per-Martin om ni är i köpt eller säljtankar. Läs mer
  • 2019-01-09

Ingrid K skrev om Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Vänlig och snabb åteekoppling.
    Hade kunnat haft lite mer information om bostaden, tex gällande internet, dokumentationer av badrumsrenovering mm. Läs mer
  • 2018-12-07

Michel S skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Köpt hus och sålt lägenhet. Det mesta flöt på utan problem. Läs mer
  • Joachim E

2018-12-06

Joachim E skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Jag köpte en tomt på Ekerö och Per-Martin var säljarens mäklare. Det som jag uppskattade i kontakten med honom var att han efter försäljningen var tillgänglig för frågor och bistod vid behov gällande det. Han har god lokalkännedom på Ekerö, vilket också är värdefullt. Läs mer
  • 2018-12-05

Anders T skrev om Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Köpt en bostad Katarina, trevlig och saklig. Fick svar på dom frågor jag hade. Läs mer
    2018-12-10 Katarina L svarar Anders T
    Tack Anders! Roligt att lägenheten passade dig så bra och att du är nöjd.
  • 2018-12-04

Annica F skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Helnöjd med försäljning av vår lägenhet. Läs mer
  • 2018-12-01

Carina B skrev om Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Katarina hjälpte oss att sälja vår villa i Ekerö kommun. Hon bemötte oss med respekt och stor lyhördhet inför våra önskemål, och ingav stort förtroende liksom ett lugn. Vår affär blev det bråttom med, och i all vår iver över allt som skulle göras och tas om hand, fanns hon alltid tillgänglig. Hörde alltid av sig om hon inte kunde svara när vi ringde, och var dessutom tillgänglig lite mer obekväma arbetstider.
    Vi ger henne ett gott betyg med anledning av detta, samt då vi visste att hon hade en lång och gedigen erfarenhet.
    Vi är nöjda och glada! Läs mer
    2018-12-10 Katarina L svarar Carina B
    Stort tack Carina! Jag är så glad att ni uppskattat vårt samarbete. Många glada skratt och er generositet tar jag med mig. Det var några bråda dagar med stundom hög press eftersom allt skulle förberedas på kort tid:-)
  • Patrik Ö

2018-11-29

Patrik Ö skrev om Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Katarina hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Hon är kunnig, lyhörd och trevlig till sättet. Hon var både tydlig och proffsig genom hela uppdraget och levde upp till mina förväntningar. Jag rekommenderar Katarina varmt! Läs mer
    2018-11-30 Katarina L svarar Patrik Ö
    Stort varmt tack Patrik! Det har varit så givande att lära känna dig och att få jobba tillsammans med dig. Bästa hälsningar/ Katarina
  • 2018-11-16

Sara J skrev om Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Haft vårat radhus ute länge, då vi letade efter något bättre & var otroligt kräsna, Sandra har varit toppen, givit bra råd, hört av sig regelbundet, varit tydlig och alltid varit anträffbar, har hon inte haft svaret på frågan direkt har hon kollat upp det. Positiv, rak, ärlig och otroligt bra bemötande! Och framförallt vilket otroligt engagemang! Känner att vi kunde inte fått bättre service, rekommenderar henne till alla som går i flytt eller köptankar. Förväntade mig mycket mindre än det vi upplevde i service, bemötande & engagemang! Vi kunde inte varit nöjdare! Läs mer
    2018-11-28 Sandra S svarar Sara J
    Tack så jättemycket Sara för denna otroligt fina rekommendation! Det har varit ett rent nöje att få hjälpa er under alla dessa år med allt ifrån frågor som ni haft till att sälja er bostad. Jag önskar er ett stort lycka till med er nya bostad så hörs vi framöver!
    Sandra S gillar detta
  • 2018-11-14

Solveig C skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Vi har sålt en villa
    Vialde mäklare genom rekomendation från andra som sålt sin bostad i mitt nätverk
    Vi påbörjade processen planerat ca 1 år innan genomförd försäljning
    Vi har haft en alltigenom positiv uppfatning om mäklaren det arbete som genomfördes Läs mer
  • 2018-11-06

Carina B skrev om Fastighetsbyrån Ekerö
    Vi har just sålt vårt hus genom Fastighetsbyrån. Trots tidsnöd blev vi snabbt,ödmjukt och respektfullt behandlade, samt uppdaterade hela tiden på alla göromål och affären i stort. Vi är verkligen nöjda! Läs mer
    2018-11-06 Lars C svarar Carina B
    Tack för de fina orden och förtroendet att vi fick förmedla er bostad!
  • 2018-10-16

Niklas L skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Köpt bostadsrätt. Mycket bra bemött av mäklare. Seriöst, trovärdigt. Läs mer
  • 2018-10-14

Bengt Göran L skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Trevlig, kunnig och aktiv, emellanåt något svårnåbar. Läs mer
  • 2018-10-02

Birgitta G skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    köpt sommar husfäringsö. mkt bra bemötande, påläst. tydlig. Läs mer
  • 2018-09-13

Harriet L skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Per-Martin sålde min bostadsrätt på en vecka trots trög marknad. Fler bostadsrätter i området är fortfarande osålda. P-M var proffsig och grannarna sa att han lät kunnigare och positivare än de andra mäklarna i området.
    Jag var orolig att inte få sålt men P-M var lugn och ingav förtroende att det skulle lösa sig.
    Jag hade ett önskat belopp och det var det jag fick.
    Allt som allt är jag mycket nöjd med hur P-M handskats med försäljningen. Han var proffsig, lugn och ingav förtroende. Läs mer
  • Torgny L

2018-09-13

Torgny L skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Sålt villa i Ekerö Sommarstad till förväntat pris!
    Engagerad och intresserad - Realistisk värdering, även i en situation där marknaden förändrades negativt. Bra stöd också i själva säljprocessen!

Kan varmt rekommendera Per-Martin! Läs mer
  • 2018-09-13

Magnus L skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Jag har köpt av Per-Martin. Allt funkade perfekt med snabb återkoppling och hjälp med information Läs mer
  • 2018-09-06

Julia C skrev om Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Sandra sålde vår bostad. Hon var toppen från början till slut! Läs mer
    2018-09-06 Sandra S svarar Julia C
    Tack så jättemycket för denna fina rekommendation!
  • 2018-09-06

Birgit L skrev om Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Har sålt villa har bara goda erfarenhet av Sandra och till mötes gående Läs mer
    2018-09-10 Sandra S svarar Birgit L
    Tack själv för att jag fick hjälpa er och sälja er bostad!
  • 2018-07-04

cristina c skrev om Fastighetsbyrån Ekerö
    Professional and friendly, the contact was good Läs mer
  • 2018-06-29

johnny e skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Såld friliggande villa med sjönära läge.
    Mycket bra och proffsigt bemötande.
    Mina förväntningar var högsta möjliga pris.
    Vi nådde inte riktigt ända fram fram men nära nog för att
    göra affär.

Bra närvaro , högt intresse för mitt objekt
    Bra kommunikation Läs mer
    2018-08-06 Per-Martin N svarar johnny e
    Tack för ett bra samarbete Johnny,

Du har onekligen skapat bra förutsättningar inför försäljningen där vi haft tid på oss att förbereda med bilder, kunnat synas som en kommande försäljning samt där du lämnat och dokumenterat mycket bra information gällande fastigheten inför försäljningen.
  • 2018-06-29

Helena B skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Vi uppskattar Per-Martin som mycket bra utifrån vårt köp av hus. Han bemötte oss på ett trevligt och korrekt sätt. Vi uppskattade att han gav oss en öppning för att kunna återkomma trots en viss tvekan.
    Per-Martin var tillgänglig, men på inget sätt pådrivande. Vi kan varmt rekommendera honom som mäklare. Läs mer
    2018-08-06 Per-Martin N svarar Helena B
    Hej Helena,

Tack för de vänliga orden och det är roligt att läsa att ni uppskattar mitt sätt att förmedla fastigheter här på Ekerö. Snart har ni en härlig tid att se fram emot i huset på Färingsö :)
  • 2018-06-27

Cassandra Z skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Vi sålde vårt hus på Helgö, ett litet vinterbonat fritidshus. Då vi köpte det genom Per-Martin, och han även hjälp svärföräldrarna med både köp och försäljning efter det kändes det som ett naturligt val att välja honom igen. Han är professionell och strävar efter att göra rättvisa affärer där båda parter kommer ut nöjda. Läs mer
    2018-08-06 Per-Martin N svarar Cassandra Z
    Hej Cassandra, det har varit ett rent nöje att hjälpa er med både köp och försäljning av ert fina hus och ett stort tack för att jag även fick tipset om att hjälpa svärföräldrarna med deras försäljning. Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya hus :)
  • 2018-06-12

Lars A skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Väldigt duktig i en till en diskussionen. Hade hoppats att han haft alla papper klara med säljaren, men det kan ha berott på säljaren. Läs mer
    2018-08-06 Per-Martin N svarar Lars A
    Hej Lars, tack för er fina rekommendation och hoppas allt gått bra med flytten. Vårat huvudkontor arbetar ständigt med att förbättra våra system för informationsinsamling där vår nya tjänst säljcoachen hjälper våra säljare att ha överblick på försäljningen samt där de kan komplettera med uppgifter som är viktiga för försäljningen, till våra spekulanter och slutligen deras husköpare.
  • 2018-06-02

Ann J skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Mäklaren var påläst, engagerad, kunnig och trevlig. Det vi fått hjälp med att sälja var en brf. Läs mer
  • 2018-06-01

Thomas L skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Proffsig och kunnig. Dessutom trevlig. Läs mer
  • 2018-05-15

Robert N skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Våren -17 tyckte Per-Martin att vi skulle lägga mer än en halv miljon i bud över utgång med motiveringen att så mycket kommer det gått upp om ett halvår. Marknaden har bara gått nedåt sedan dess. Oseriöst att lova framtida värdeökningar som mäklare, därför valde vi att inte buda på det objektet. Sådana mäklare som skapat bubblan som råder. Läs mer
    2018-05-15 Per-Martin N svarar Robert N
    Hej Robert,

Då jag ej vet vilket objekt ni har tittat på är det svårt för mig att ge dig ett bra svar på det här omdömet. Dock är det givetvis olyckligt att ni som bostadsspekulant uppfattat detta som oseriöst vilket inte ligger i linje med hur jag arbetar med försäljningar här på Ekerö.

I slutändan är det inte vi mäklare som bestämmer priserna, utan det är marknaden och de spekulanter som framför bud till våra säljare som styr slutpriserna.

Jag hoppas att ni hittat ett annat fint boende här på Mälaröarna och ni är varmt välkomna att kontakta mig på pm.nesselsten@fastighetsbyrån.se alternativt 070 754 54 35 om ni har några vidare frågor eller funderingar.
  • 2018-05-09

Kristina R skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Vi har sålt två hus med hjälp av Per-Martin. Han ger ett mycket proffsigt bemötande och är lösningsorienterad. Trevlig mot både spekulanter och säljare. Kan varmt rekommendera honom som mäklare. Läs mer
    2018-05-15 Per-Martin N svarar Kristina R
    Hej Kristina,

Tack för ett bra samarbete under dessa två försäljningar, det värmer att ni är nöjda med mitt sätt att förmedla bostäder här på Ekerö.
  • 2018-05-02

Lars S skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Per-Martin sålde vår villa på Ekerö. Det blev en bra och smidig affär där vi fick all hjälp som vi behövde. Läs mer
    2018-05-15 Per-Martin N svarar Lars S
    Tack för ert förtroende Lars, det här var en riktigt kul försäljning med ett bra slutresultat med nöjd köpare samt säljare.
  • 2018-05-02

Sten Y skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Trevligt bemötande. Ordning och reda! Läs mer
    2018-05-15 Per-Martin N svarar Sten Y
    Tack och bock Sten, det har varit kul att få hjälpa er med denna processen från dess att ni var ute och letade nytt boende för att nu ett par år senare sälja huset med ett bra resultat!
  • 2018-04-30

Andreas U skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Vi köpte ett hus som Per-Martin (PM) sålde. Vi upplevde PM som mycket ärlig och rak i sin kommunikation. Precis vad man hoppas att en mäklare ska vara, men kanske inte alltid är.
    Han svarade alltid snabbt på alla frågor, tog sig tid för oss som köpare, även när han var supersjuk (man cold) under processen.
    Vi är supernöjda med PM som säljande mäklare och kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2018-05-15 Per-Martin N svarar Andreas U
    Hej Andreas, det glädjer mig att höra att ni är nöjda med processen under ert husköp då detta ofta kan vara en stressig period för en köpare med många frågor och funderingar.

Tack för din fina rekommendation och lycka till med ert nya boende :)
  • 2018-04-11

Marie L skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Var trevlig före & under visning men dröjde med handpenningen & har fortfarande inte hämtat sålt skylten Läs mer
    2018-05-15 Per-Martin N svarar Marie L
    Hej Marie, det här är tyvärr en effekt av en hektisk vår och dåligt planerad semestervecka till värmen vilket gjorde att er hantering av handpenning blev senarelagd. Det är ingen ursäkt, men en förklaring till varför detta dröjde. Jag har nu börjat se över mina rutiner för hantering av säljarens handpenning för att detta ska undvikas i framtida affärer.

Jag hoppas att ni är fortsatt nöjda med min insats under den fortsatta processen och det var roligt att vi kunde sälja huset så pass snabbt till ett bra pris med en nöjd köpare.
  • 2018-02-27

Maria L skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Över förväntan! Kunnig, svarar snabbt och är tillmötesgående. Läs mer
    2018-05-15 Per-Martin N svarar Maria L
    Tack Maria, det bästa som finns är att överträffa mina kunders förväntningar. Jag vill även ge dig en eloge som säljare som tog till dig av mina råd och investerade i huset inför försäljningen vilket ledde till ett rekordpris för området.

Mälarö Torg 2-4, 178 24 Ekerö