Fastighetsbyrån Ekerö

Fastighetsbyrån Ekerö

Här på Ekerö bor du nära city, men med känslan av att vara på landet. Med sagolikt vacker natur året om, mängder av sevärdheter och ett rikt kultur- och fritidsliv har Ekerö något för alla.

Funderar du på att flytta ut hit till Ekerö har du säkert mängder av frågor och funderingar. Vi på Fastighetsbyrån har koll på smidigaste vägen till jobbet, var skolorna i området ligger och hur de härligaste promenadstråken går.

För dig som vill byta bostad här i området, eller helt enkelt sälja, kan vi på Fastighetsbyrån ge dig råd och tips inför visning, vi vet vilka köpare som kan vara aktuella och vi hjälper dig gärna med en värdering av din fastighet.

Välkommen till Fastighetsbyrån på Ekerö!

Läs vad 362 kunder tycker om Fastighetsbyrån Ekerö 2

• köpte sitt hus med hjälp av Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    2021-05-12
    Har köpt villa och det gick jättebra trots lite hinder på vägen.
    Detta tack vare lite extra fotarbete från mäklaren.
  • sålde sitt hus med hjälp av Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    • Ekerö Sommarstad
    2021-05-06
    Sålt en villa
    Bemött positivt och ärligt
    Förväntningar var väl att sälja huset med så högt pris som möjligt, uppträtt ärligt mot köpare, tror både säljare och köpare känner sig nöjda och trygga med affären, ett betyg är väl att köpare låter mäklaren sälja deras nuvarande bostad.
    2021-05-06
    Proffsig från intag till avslut.
    Kunnig o inkännande.
    Dedikerad
    • Ekerö Nyckelby/sundby
    2021-05-04
    Följt oss genom hela försäljningen på ett mycket förtjänstfullt vis!
    Nöjd kund till Fastighetsbyrån.
    2021-03-28
    Katarina hade en professionell och samtidigt ödmjuk attityd under försäljningsprocessen av vår villa. Hon var drivande och delade med sig av sina synpunkter och erfarenheter utan att vara påstridande.
    Att hon är mycket trevlig som person och det faktum att försäljningen gick så pass smidigt med gott resultat gör att helhetsbilden av Katarina och Fastighetsbyrån kan inte vara annat än utmärkt.
    2021-03-25
    Mycket bra samarbete vid försäljningen av vår villa på Ekerö. Katarina är lättsam och förtroendeingivande och driver lugnt och metodiskt affären framåt. På ett proffsigt sätt håller hon kontakten med spekulanterna och bygger upp en förväntan inför visningen. Kändes också bra med det snabba avslutet. Kan varmt rekommendera Katarina som en trygg ledsagare vid en husförsäljning.
    • Ekerö Sommarstad
    2021-03-22
    Vi sålde vår villa på mindre än 6 veckor sedan första kontakten med Sandra och påskrivet kontrakt med köparen. Sandra har varit mycket professionell och kunnig och vi har stort förtroende för henne. Sandra är social och lyhörd och har lyssnat på våra frågor och önskemål och vi har känt oss trygga med henne som mäklare.
    2021-03-22
    Bra , tillmötesgående och trevlig när vi köpte en liten gård.
    • Ekerö Jungfrusund
    2021-03-08
    Vi köpte hus via Katarina och tycker hela affären gick lätt och smidigt.
    2021-03-03
    Sålde vår villa med hjälp av Katarina och vi är verkligen supernöjda med all hennes expertis, bemötande och hur hon hjälpt och stöttat oss igenom hela processen. Rekommenderar henne hundra ggr om och ifall vi skulle sälja igen så tvekar vi inte en sekund att kontakta henne igen.
  • Roger E
    sålde sitt hus med hjälp av Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    2021-02-17
    Katarina hjälpte oss att sälja vår villa på Gällstaö-Ekerö.
    Mycket proffsig och förstående mäklare, dessutom överträffade hon våra förväntningar på vad hon levererade.
    Supernöjda!!!!!
  • köpte sitt hus med hjälp av Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    2021-02-14
    Köpt ett hus på Gällstaö. Erfaren och kunnig mäklare som jag gärna rekommenderar.
    2021-02-08
    Katarina är mycket duktig och kunnig inom sitt område. Samt alltid tillgänglig!
    2021-01-26
    Lyssnar på både köpare och säljare för att anpasssa affären och få 2 nöjda parter - snyggt jobbat.
    • Ekerö Sandudden
    2021-01-11
    Kunnig, förtroendeingivande och ger det lilla extra
    2020-12-15
    Är väldigt nöjd med allt från början till slut.
    2020-12-14
    Köpt fastighet på Färingsö, Enlundavägen 42B. En kompetent och trevlig mäklare som fungerade snabbt och korrekt under hela processen. Kan varmt rekommendera henne.
  • sålde en tomt med hjälp av Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    2020-12-10
    Sålt en tomt
    Mycket bra bemötande
    Väl genomfört
    2020-12-07
    PM har skött affären professionellt och utan bekymmer.
    2020-12-07
    Vi har köpt en villa på Ekerö.

Vi blev mycket väl bemötta och han tog sig tid att förklara hur saker och ting fungerade och gick noga igenom fastigheten.

Han var även lugn och pedagogisk vid själva kontraktskrivning vilket annars kan vara ett nervöst moment då det är ett stort köp med stora summor pengar. Det uppskattades av både mig och min man.

Vi är båda sammanfattningsvis mycket nöjda med Per-Martin som mäklare och skulle definitivt rekommendera honom.
    2020-11-30
    Sandra är en grymt bra mäklare. Så fort vi tog kontakt satte hon fart på oss och hela processen. Samtidigt var hon flexibel och lyssnade hela tiden på vad vi ville. Slutresultatet blev perfekt. Nöjda köpare av vårt härliga parhus/radhus på Ekerö och vi är verkligen nöjda med hela försäljningen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    2020-11-12
    Sålt ett bostadsrättsradhus, mycket bra mäklare som anstränger sig för att det ska bli så bra som möjligt för mig som säljare.
    • Ekerö Helgö
    2020-11-03
    Gjort allt som en mäklare ska göra och lite till. Tex så ordnade han med dödning av gamla fysiska pantbrev som var borta.
    2020-10-26
    En mäklare som tänker utanför boxen och får till det lilla extra. Brinner för att göra det bästa fär säljaren men med unik förmåga att få både säljare och köpate nöjda.
    2020-10-23
    2010 köpte vi vårt fritidshus som Katarina mäklade, vi fick stort förtroende för henne, när vi nu säljer vidare, var det enkelt, var jobbar Katarina idag, jo på Fastighetsbyrån, vilket passar oss bra. 👍
    2020-10-22
    När jag skulle sälja min bostad tog jag kontakt med Per-Martin som snabbt hade ordnat med fotografering och visning. Processen gick mycket snabbt och smidigt. Per-Martin lotsade både mig som säljare och de som köpte mitt hus genom affären på ett mycket professionellt sätt.
    2020-10-20
    Hon sålde mitt hus, enkelt och smidigt, fick bättre betalt än jag hoppats.

MKT nöjd med allt
    2020-10-14
    Lättsamt och otroligt proffesionellt! Rekommenderas!
    2020-10-14
    Katarina kom in med stor energi och engagerade sig stort för att vi skulle få den hjälp och coachning som behövdes för att sälja vår gård och känna oss helt trygga i processen.
    Rekommenderas varmt.
    Tack snälla Annie och Claes! Det har varit en ära att få förtroendet att jobba tillsammans med er och försäljningen av er fina hästgård. Roligt att vi fann köpare som verkligen uppskattar gården och som nu får chansen att njuta av allt det härliga livet på farmen:-) Det har varit kul att vara med er på den här resan. Katarina Lind
    2020-10-10
    Vi köpte nyligen ett hus på Ekerö. Katarina är enormt professionell, trevlig och kunnig! En mäklare med hjärtat på rätt ställe och som vet vad hon gör. Mina varmaste rekommendationer.
    Tack härliga varma Linda och Jonas! Direkt när ni klev in i huset så visste vi, ni och jag, att det var ert hus. Så kul. Jag ser så mycket fram emot att få bli kund i din salong som jag hoppas att du kommer öppna snart. Katarina Lind
    2020-10-09
    Trygg, kunnig och trevlig. Toppen på alla sätt!
    2020-10-08
    Hej, Per-Martin har sålt vårt föräldrahem. Han har en bra personkännedom och är både proffesionell och väldigt lätt att jobba med. Han har uppdaterat oss regelbundet och snabbt svarat på vår frågor. Jag rekommenderar Per-Martin till 100%.
    2020-10-08
    Förutom full marknadskännedom visade mäklaren sig kunna hantera en försäljningsprocess som innefattade flera inblandade parter med delvis olika målsyften. Denna balansgång sköttes ypperligt utan att förfördela någon av dem. Dessutom var mäklaren Per-Martin engagerad i uppdraget också på ett personligt vis utan att ge akt på sin professionalitet. Fastighetsbyrån och Per-Martin Nesselsten kan således varm rekommenderas.
    2020-10-05
    mycket trygg och engagerad mäklare
    Stort tack för förtroendet! Kul att få jobba tillsammans med er:-) Katarina Lind
    2020-09-27
    Per-Martin har varit en pålitlig och trygg mäklare som värnar om både köpare och säljares nöjdhet. Per-Martin har hela tiden varit tillgänglig och återkopplat snabbt. Vi rekommenderar honom varmt.
    Åke o Helena
    2020-09-18
    Per-Martin sålde vårt hus på Gällstaö. Under hela processen guidade han oss sakligt på vad som skulle hända och vad vi behövde göra för att få ut maximal effekt. Han var även proaktiv utan att vara för ”säljande” med ett antal förslag på vad vi kunde göra för att förbereda huset för en försäljning. Vi var mycket nöjda med Per-Martins professionalitet och erfarenhet ( speciellt från marknaden på Ekerö) och rekommenderar han varmt till alla hussäljare på Ekerö
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    2020-09-05
    Hon var proffsig för mig som jobbar inom skolans värld att kunna köra mycket frågor osv. Via sms och alltid snabba svar vid frågor.
    Jag har köpt min första egna lägenhet så hade ganska många och dumma frågor.
    2020-09-01
    När vi köpte vårt första hus efter många år i lägenhet i stan var Per-Martin mäklaren som sålde huset till oss. Vi var ganska nervösa inför allt vad det innebär att köpa och äga ett hus, och Per-Martin var då en väldigt närvarande och vägledande mäklare som gjorde beslutet tryggt och enkelt för oss. Tack Per-Martin för ett väldigt professionellt men samtidigt personligt bemötande! Jag rekommenderar alla som är i tankarna att sälja sin bostad på Ekerö, att kontakta Per-Martin.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    2020-08-09
    Är mycket nöjd med den information och återkoppling jag fick av Katarina Lind i samband med min bostadsaffär. Kan varmt rekommendera henne som mäklare.
    2020-07-09
    Sandra sålde min bostadsrätt och jag kunde inte vara mer nöjd! Hela processen var proffesionellt skött och Sandra är väldigt trevlig och tillmötesgående.
  • Samuel P
    sålde sitt hus med hjälp av Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    2020-06-30
    • Färingsö Kungsberga
    2020-06-26
    Katarina sålde vårt hus på rekordfart! Vi fick vad vi önskade oss (högre än någon annan mäklarbyrå på orten vågat lova) och hon höll både oss och spekulanterna under sina vingar under hela processen. Vi kände oss trygga och väl omhändertagna. Kan varmt rekommendera Katarina och Fastighetsbyrån.
    Tack för ett fantastiskt samarbete! Det har varit rå roligt att få jobba tillsammans med er och att få förmedla er fina fastighet som jag vet har betytt väldigt mycket för hela familjen. Er köpare firar och lovordar ert arbete vilket känns extra kul. Jag tar med mig din härliga energi och värme Jenny. Tack. Katarina Lind
    2020-06-17
    Vi köpte hus av Per-Martin! Vi är supernöjda med allt! Per-Martin är trevlig, kunnig och lätt att ha med att göra! Vi rekommenderar verkligen PM, han är en supermäklare av världsklass!!
  • köpte en tomt med hjälp av Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    2020-06-01
    Vi har köpt en tomt. Det gick snabbt och smidigt. Perfekt
    Tack så mycket för rekommendationen! Jag önskar er ett stort lycka till med husbygget! Sandra Selander
    • Drottningholm
    2020-05-29
    Katarina förmedlade min nya bostad på ett professionellt vid med ett vänligt och hjälpsamt bemötande. Som köpare kända jag att mina behov väl tillgodosågs.
    Tack snälla Robert! Kul att du köpte den fina bostaden på Drottningholm och välkommen ut till naturen:-) Katarina Lind
    2020-05-23
    Per-Martin tog hand om vår försäljning av huset med bravur. Ett tryggt stöd att luta sig mot.
    2020-05-22
    Bra samarbete, lugnt och metodiskt. Proffsig inställning.
    2020-05-15
    Kan varmt rekommendera Per Martin Nesselsten på Fastighetsbyrån Ekerö som sålt vår villa i Älvnäs! Han är otroligt kunnig, hjälpsam, trevlig och det kände tryggt från första mötet. Skött allt på ett väldigt proffesionellt sätt.
  • Jonas O
    köpte sitt hus med hjälp av Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    2020-05-11
    Vi har köpt ett radhus på Ekerö där Sandra var mäklare och jag tycker att hon var riktigt trevlig och hjälpsam med frågor.
    Tack så jättemycket för rekommendationen Jonas. Jag hoppas ni kommer att trivas superbra i nya bostaden! Sandra Selander
    2020-05-05
    Priset blev över förväntan, vi är nöjda.

PM lade ner mycket tid på ett knepigt objekt och lyckades möta våra förväntningar.

Som alltid vid vid försäljning är även en gnutta tur inblandad i de fall man får ett bra resultat.

/Jonas