Alla kategorier Mäklare Stockholms län Ekerö Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Ekerö

Fastighetsbyrån Ekerö

Mälarö Torg 2-4, 178 24 Ekerö — Visa karta

Här på Ekerö bor du nära city, men med känslan av att vara på landet. Med sagolikt vacker natur året om, mängder av sevärdheter och ett rikt kultur- och fritidsliv har Ekerö något för alla.

Funderar du på att flytta ut hit till Ekerö har du säkert mängder av frågor och funderingar. Vi på Fastighetsbyrån har koll på smidigaste vägen till jobbet, var skolorna i området ligger och hur de härligaste promenadstråken går.

För dig som vill byta bostad här i området, eller helt enkelt sälja, kan vi på Fastighetsbyrån ge dig råd och tips inför visning, vi vet vilka köpare som kan vara aktuella och vi hjälper dig gärna med en värdering av din fastighet.

Välkommen till Fastighetsbyrån på Ekerö!

Läs vad 147 kunder tycker om Fastighetsbyrån Ekerö

• Elise P
    Elise P skrev om Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Sandra var toppen att ha och göra med, kollade upp saker vi undrade, återkom snabbt och svarade alltid. Tack för hjälpen!
    2017-05-22 Sandra S svarar Elise P
    Tack så mycket för din fina rekomendation! Jag önskar er all lycka till med er nya bostad!
  • Anne H
    Anne H skrev om Mindy von Berlepsch en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Duktig mäklare med stort engagemang!
  • Christian H
    Christian H skrev om Mindy von Berlepsch en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Hej,

Mindy gjorde ett mycket bra jobb för oss. Hon sydde snabbt ihop affären och var professionell och duktig. Hon får givetvis högsta betyg från oss.
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Per-Martin var en toppen mäkare, avslappnad, naturlig och tillmötesgående.
  • Eva O
    Eva O skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Med ett mycket vänligt bemötande och professionellt utfört arbete kan jag varmt rekommendera Per-Martin att ta hand om försäljningen av din fastighet.
    2017-04-11 Per-Martin N svarar Eva O
    Tack för de vänliga orden samt din rekommendation Eva, det har varit ett rent nöje att hjälpa er med försäljningen av radhuset.
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Lyhörd, sympatisk, trevlig, ärlig, snabb med återkoppling och positiv.
    2017-04-11 Per-Martin N svarar Cecilia S
    Tack för de vänliga orden Cecilia, sommaren är runt hörnet och snart kan ni njuta av ert nya fina fritidshus.
  • Hans S
    Hans S skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Jag uppfattade Per-Martin som kunnig och seriös.
    2017-04-11 Per-Martin N svarar Hans S
    Tack för ett bra samarbete Hans, det är alltid lika kul att sälja fritidshus på en Ö i Mälaren.
  • Malgorzata Z
    Malgorzata Z skrev om Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Vi är jätte glada, att vi för mycket bra hjälp!
    2017-04-03 Sandra S svarar Malgorzata Z
    Tack själv för att jag fick äran att hjälpa er! Vi syns snart!
  • Dennis E
    Dennis E skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Trevlig, kunnig och förtroende ingivande mäklare med bra koll på marknaden.
    2017-04-03 Per-Martin N svarar Dennis E
    Tack för ett gott samarbete Dennis, hoppas allt gått bra med flytten och att ni trivs bra i nya hemmet.
  • Sonja L
    Sonja L skrev om Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    trevligt bemötande och väldigt kompetent,
    2017-01-17 Sandra S svarar Sonja L
    Tack så mycket Sonja! Lycka till med husletandet!
  • Anna O
    Anna O skrev om Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Hej. Sandra får det högsta betyget av oss , hon är inte bara en samvetsgrann , ihärdig och duktig mäklare utan också en mycket behaglig person . Man kände
    aldrig att man var till besvär när man än ringde , fick alltid raka svar och hela
    processen med försäljningen skötte hon perfekt .
    Med vänlig hälsning, Torbjörn Ekström och Laila Odelmalm som sålde
    vår mor Anna Ekström's lägenhet på Ekerö
    2017-01-17 Sandra S svarar Anna O
    Tack så hemskt mycket Torbjörn och Laila för dessa varma ord! Lycka till med allt i framtiden!
  • Anette L
    Anette L skrev om Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Sandra är en trevlig mäklare som alltid svarade eller återkom snabbt när man sökte kontakt.
    Hon är påläst och proffesionell.

Rekommenderas!
    2017-01-10 Sandra S svarar Anette L
    Tack så jättemycket Anette för dina fina ord! Vi ses på tillträdet om några veckor.
  • Jan R
    Jan R skrev om Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Jag tycker Sandra hade ett trevlig bemötande och var professionell. Hon kom med bra förslag och var även lyhörd för våra önskemål. Det var första gången jag hade erfarenheten att sälja ett hus så jag hade inte så stora förväntningar men jag tyckte att Sandra och Fastighetsbyrån hade ett bra upplägg. Jag är mycket nöjd.
    2017-01-10 Sandra S svarar Jan R
    Tack själv Jan för en riktigt trevlig försäljning! Vi hörs förhoppningsvis snart igen för lite hjälp med deklarationen.
  • Fanny N
    Fanny N skrev om Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Ansvarsfull,välinformerad vaken person.
    2017-01-10 Sandra S svarar Fanny N
    Tack Fanny för den fina rekommendationen! Jag hoppas att ni fortfarande trivs superbra i bostaden.
  • Kate-helen E
    Kate-helen E skrev om Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Mycket bra bemötande! Saklig, bra information och kommunikation. Kan verkligen rekommendera Sandra Selander.
    2017-01-10 Sandra S svarar Kate-helen E
    Det var ett sant nöje att få hjälpa till med din försäljning på ett snabbt och smidigt sätt tack vare vårat spekulantregister! Lycka till med allt i framtiden!
  • Michael G
    Michael G skrev om Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Uppmärksam, tålmodig och snabb
    2017-01-10 Sandra S svarar Michael G
    Tack Michael! Hoppas ni fortfarande trivs superbra i er fina bostad. Det är bara att höra av er om det är någonting ni undrar över i framtiden.
  • Imre-barna L
    Imre-barna L skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Per-Martin hjälpte oss med köpet av vårt nya hus på Ekerö. Han var väldigt hjälpsam, lyhörd och återkopplade snabbt när vi hade frågor. Han tog sig också tid att beråtta om Ekerö samt avslöjade några av sina smultronställen. Jag upplevde honom som proffsig och kan absolut tänka mig att anlita honom på nytt.
    2016-12-22 Per-Martin N svarar Imre-barna L
    Tack för er fina rekommendation och vänliga ord. Det är alltid lika kul att få hjälpa en ny familj till Ekerö där jag utgår mycket från mina egna erfarenheter när jag letade hus här på Ekerö. Hoppas att ni kommer att trivas i nya huset, nu är det bara ett par månader kvar till inflyttning :)
  • Ingvar B
    Ingvar B skrev om Mindy von Berlepsch en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Har både köpt och sålt genom Mindy, mycket nöjd. Lyhörd och flexibel, alltid snabb återkoppling. Jag kan verkligen rekommendera henne!
    2016-12-22 Mindy v svarar Ingvar B
    Kul att du gillar mitt sätt att jobba Ingvar! Tack så mycket för de vänliga orden, det uppskattas att höra!
  • Elin F
    Elin F skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Jag tyckte Per-Martin var enkel att jobba med och förklarade bra hur hela processen skulle gå till. Han var trevlig, proffesionell, lyhörd, flexibel och ödmjuk. Det enda negativa var att det kunde vara svårt att få tag på honom.
    2016-12-22 Per-Martin N svarar Elin F
    Tack Elin, det har varit kul att få hjälpa er med ert första husköp och jag hoppas att ni trivs i ert nya hem. Jag har under hösten även framgångsrikt arbetat fram en metod för att kunna vara mer tillgänglig under de första och ofta viktiga dagarna på arbetsveckan där spekulanter behöver få kontakt med mig
  • Natalia P
    Natalia P skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Trevligt bemötande! Alltid positiv! Kännde att jag alltid kunde ring honom vid frågor. Bra service!
    2016-12-22 Per-Martin N svarar Natalia P
    Tack Natalia, det har varit ett rent nöje att få hjälpa er med försäljningen av ert hus, vi hörs efter årsskiftet när det är dags att deklarera försäljningen.
  • Emelie R
    Emelie R skrev om Mindy von Berlepsch en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Trevlig, snabb på återkoppling, flexibel
    2016-12-22 Mindy v svarar Emelie R
    Tack så jättemycket för de fina orden Emelie! Vi ses i början på nästa år :)
  • Malin L
    Malin L skrev om Mindy von Berlepsch en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Mindy har varit mycket hjälpsam och proffsig.
    Trots motgångar under försäljning så har Mindy ordnat upp allt tillslut.
    Jag kan rekommendera Mindy till andra kunder.
    2016-12-22 Mindy v svarar Malin L
    Det värmer att höra Malin! Tusen tack för att ni gett mig förtroende att hjälpa er av försäljningen av fastigheten och att ni är nöjda med mitt arbete trots lite motvind. Vi ses i början av det nya året! :)
  • Nathalie E
    Nathalie E skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Bra. Proffsigt och förtroendefullt
    2016-12-22 Per-Martin N svarar Nathalie E
    Tack Nathalie, dessa tre ord är precis så jag vill uppfattas av mina säljare och köpare :)
  • Malin J
    Malin J skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Permartin såg till alla parters bästa, man kunde fråga honom i princip vad som helst och han svarade på ett professionellt och mänskligt sätt. Han var väldigt personlig och agerade inte i mitt tycke som en säljare utan som en medmänniska. Riktigt bra mäklare och kille!
    2016-12-22 Per-Martin N svarar Malin J
    Tack för de vänliga orden Malin och att ni är nöjda med mitt arbete när ni köpt hus. Hoppas att ni trivs i ert nya hem :)
  • Kerstin B
    Kerstin B skrev om Mindy von Berlepsch en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Jag fick ett mycket gott bemötande, Mindy var trevlig, intresserad av mitt hus och verkade ha god erfarenhet av att arbeta som mäklare. Hon ingav ett bra förtroende.
    Vi hade ett mycket bra samarbete intill försäljningen var avklarad med mycket gott resultat dvs mycket nöjd kund.
    2016-12-22 Mindy v svarar Kerstin B
    Jättekul att du uppskattar mitt arbete! Tusen tack för alla de fina orden och för ett bra samarbete, vi ses på tillträdesdagen! :)
  • Anna A
    Anna A skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Bra, engagerad, driven och professionell!
    2016-12-22 Per-Martin N svarar Anna A
    Tack Anna, det har varit kul att få hjälpa er med både husköp samt försäljning. Hoppas att ni trivs i nya fina huset så hörs vi av under 2017 när det är dags för deklaration.
  • Marie P
    Marie P skrev om Mindy von Berlepsch en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Mycket proffsig, vi fick bra kontakt från början och försäljningen gick väldigt fort utan några komplikationer
    2016-12-22 Mindy v svarar Marie P
    Tusen tack för att jag fick ert förtroende att sälja fastigheten och jättekul att höra att ni känner er nöjda!
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Bra, kunnig, rak och ärlig. Kan definitivt rekommendera honom.
    2016-12-22 Per-Martin N svarar Fredrik E
    Tack Fredrik för din fina rekommendation och ett perfekt samarbete under försäljningen av huset.
  • Tobias L
    Tobias L skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Han har en positiv inställning med en lagom säljaratityd, som snarare ger en skjuts åt affären än skrämmer köparen.
    Vid annonseringen ville vi ändra annonsen han informerade att vi avvek från normen men samtidigt hörsammade han vårt önskemål, det gör honom till en lyhörd säljare.

Sist men inte minst så var han den mäklaren från Ekerös alla mäklarfirmor som hade den mest verklighetsförankrade värderingen och som såg ljusast på framtiden.
    2016-12-22 Per-Martin N svarar Tobias L
    Tack för de fina orden Tobias, det glädjer mig att höra att mitt arbetsmetod är uppskattad där det är viktigt för mig att både köpare och säljare känner sig trygga i alla led.
  • Filip L
    Filip L skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Professionell, flexibel, involverande och engagerad.
    2016-12-22 Per-Martin N svarar Filip L
    Tack för de värmande orden Filip, det var kul att hjälpa dig med din försäljningen och att konceptet "på gång" gav ett riktigt bra slutresultat.
  • Tiina F
    Tiina F skrev om Mindy von Berlepsch en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Trygg, kunnig, proffsig och flexibel. Samarbetar med en otroligt duktig fotograf också.
    2016-12-22 Mindy v svarar Tiina F
    Tack så jättemycket för de fina orden Tiina!
  • Leo B
    Leo B skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Väldigt trevlig och kunnig mäklare
    2016-12-22 Per-Martin N svarar Leo B
    Tack Leo, jag ser fram emot att få följa era husplaner under åren som kommer, hoppas att allt gått bra och att ni trivs med huset.
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Jag tycker att P-M var väldigt pragmatisk och värnade både köpare och säljarens imtresse.
    2016-12-22 Per-Martin N svarar Jonas H
    Tack Jonas, vad kul det är att höra att ni som köpare uppskattar mitt sätt att arbeta, hoppas ni haft ett fint första år med huset :)
  • Batol A
    Batol A skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Per-Martin var en mycket kompetent och engagerad mäklare. Han berättade hela tiden vad som hände i processen och var mycket påläst. Vi fick dessutom ett pris högt över våra förväntningar! Rekommenderar honom starkt till alla som ska sälja!
    2016-12-22 Per-Martin N svarar Batol A
    Hej Batol, vad kul att höra att ni är nöjda med min insats. Det är alltid lika kul att sälja dessa radhus och kunna visa att min arbetsmetod ger de högsta slutpriserna. Hoppas att ni trivs bra i ert nya hem så hörs vi av inför deklarationen.
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Mäklare Per-Martin Nesselsten har gjort ett mycket bra jobb. Han är proffesionell, pålitlig och kunnig.
    2016-12-22 Per-Martin N svarar Mikael E
    Tack för de vänliga orden Mikael, det har varit ett rent nöje att få hjälpa till med försäljningen av din fastighet.
  • Marianne R
    Marianne R skrev om Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Vänlig, kunnig och kompetent, snabba återkopplingar.
  • Mats T
    Mats T skrev om Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Väldigt bra bemötande och en enskild visning ordnades enligt våra önskemål.
    Även budgivning process samt tillträde utfördes professionellt.
  • Lillemor G
    Lillemor G skrev om Fastighetsbyrån Ekerö
    Mycket bra mäklare och professionell försäljning rakt igenom!
  • Carina C
    Carina C skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Vi uppfattade P-M som en mycket trevlig och charmig person och kan absolut rekommendera honom till andra.
  • Maud Elisabeth W
    Maud Elisabeth W skrev om Fastighetsbyrån Ekerö
    Per Martin har proffsigt och med ett trevligt sätt gjort min försäljning av huset till ett mycket lyckligt slut.
  • Hans S
    Hans S skrev om Fastighetsbyrån Ekerö
    Not. Betygssättningen avser FSB Ekerö
  • Inga-lill W
    Inga-lill W skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Tillmötesgående och flexibel.
  • Robert B
    Robert B skrev om Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Ett gott intryck överlag, ordning och reda.
  • Maria G
    Maria G skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Jag och min sambo rekommenderar andra att välja Per-Martin som mäklare. När det är dags för oss att sälja kommer vi med all säkerhet välja att anlita honom. Det har varit skönt att köpa en bostad som Per-Martin varit mäklare till. Han har varit lätt att kontakta, svarat engagerat på våra frågor och löst samtliga problem som dykt upp. Dessutom är han väldigt trevlig vilket är ett plus :)
  • Ted L
    Ted L skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Professionellt intryck, påläst, vänlig och såg till att affären blev smidigt genomförd. Rekommenderas.
  • Leif E
    Leif E skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Är mycket nöjd med Per-Martin. Engagerad och ett bra och enkelt bemötande, kommer att rekommendera honom. Han lyckades också skitbra med försäljningsbeloppet, vilket är viktigt för säljaren. Det tog lite lång tid att få in
    handpenningsbeloppet på kontot, men det gör inget för på banken får man ingen
    ränta, dom frågar bara om man är kund där!
  • Maria B
    Maria B skrev om Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Mycket professionell och trevlig
  • Karin S
    Karin S skrev om Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Vi är väldigt nöjda med Sandra. Hon hanterade vår husaffär på ett professionellt sätt.
  • Magnus D
    Magnus D skrev om Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Sandra är en glad, pålitlig, professionell, lyssnande, förstående
    och duktig mäklare och bra person att ha att göra med.
  • Stefan H
    Stefan H skrev om Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Min bedömning är att Sandra är en mycket trevlig och kompetent mäklare men något oerfaren med prissättningen på våren fastighet ( gick förmodligen ut med för högt pris i annons varpå väldigt få besökare på visningarna )

Mälarö Torg 2-4, 178 24 Ekerö