Katarina Lind

Katarina Lind

Katarina Lind är mäklare på Fastighetsbyrån Ekerö

Katarina Lind har varit registrerad mäklare sedan 2006-04. Katarina Lind har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 55 omdömen med ett betyg på 4.8. Katarina Lind har haft 25 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 55 Läs vad Katarina Lind

• Ekerö Lundhagen
    2021-09-16
    Otroligt proffsig och förtroende ingivande mäklare.
    • Ekerö Lundhagen
    2021-09-16
    Lättsam, trevlig, trygg, seriös!
    • Ekerö Sandudden
    2021-07-06
    Katarina har på ett engagerat och supportande sätt varit mycket kommunikativ och transparent i vad som händer före, under och efter försäljningen. Hon har också med sitt sätt gjort att jag känner mig trygg vid en så stor affär som fastighetsförsäljning innebär. Bästa rekommendationerna!
    • Ekerö Sandudden
    2021-06-29
    Trevlig och kunnig mäklare! Snabb och bra service. Ett stort plus att Katarina var så flexibel
    Stort tack Cecilia för att du visar mig din uppskattning! Jättekul att ni tog chansen att köpa detta fina hus som jag tror att ni kommer att trivas och bo i under en längre tid. Grattis! Katarina Lind
    • Ekerö Skärvik
    2021-06-04
    Har sålt en fastighet från 1904 på Ekerö. Katarina blev min mäklare.
    Hon har kunskap i det här fallet av äldre hus, hon gick in med liv o lust hon fans till hand hela tiden både på Tel o Mail som det känns dygnet runt. Vill tacka henne för ett fantastiskt arbete.
    Stort tack Johan för förtroendet! Det är en ära för mig att få förmedla ett hem som under så lång tid varit i er familj. Tack för alla goa pratstunder och din och Birgittas ödmjukhet. Katarina Lind
    • Ekerö Nyckelby/sundby
    2021-05-04
    Följt oss genom hela försäljningen på ett mycket förtjänstfullt vis!
    Nöjd kund till Fastighetsbyrån.
    2021-03-28
    Katarina hade en professionell och samtidigt ödmjuk attityd under försäljningsprocessen av vår villa. Hon var drivande och delade med sig av sina synpunkter och erfarenheter utan att vara påstridande.
    Att hon är mycket trevlig som person och det faktum att försäljningen gick så pass smidigt med gott resultat gör att helhetsbilden av Katarina och Fastighetsbyrån kan inte vara annat än utmärkt.
    2021-03-25
    Mycket bra samarbete vid försäljningen av vår villa på Ekerö. Katarina är lättsam och förtroendeingivande och driver lugnt och metodiskt affären framåt. På ett proffsigt sätt håller hon kontakten med spekulanterna och bygger upp en förväntan inför visningen. Kändes också bra med det snabba avslutet. Kan varmt rekommendera Katarina som en trygg ledsagare vid en husförsäljning.
    • Färingsö
    2021-03-22
    Bra , tillmötesgående och trevlig när vi köpte en liten gård.
    • Ekerö Jungfrusund
    2021-03-08
    Vi köpte hus via Katarina och tycker hela affären gick lätt och smidigt.