Katarina Lind
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 25 Läs vad Katarina Lind

• Christer Ingvar L sålde sitt hus med hjälp av Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2020-03-29

Bra och kunnig mäklare som hjälpte mig igenom alla steg av försäljningen av min villa. Läs mer
    2020-03-30 Katarina L svarar Christer Ingvar L
    Mitt varmaste tack Christer! Det har varit en ära att få jobba tillsammans med dig och att ta del av allt det fina som du har gjort med din fastighet. Jag tror att de lyckliga köparna kommer att fortsätta ta väl hand om kulturskatten.
  • Christel P köpte sitt hus med hjälp av Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2020-01-22

Ekerö Nyckelby/Sundby
    Katarina Lind var mycket påläst och förtroendeingivande. Jag upplevde att processen var professionell men också personlig. Läs mer
  • Alexander W sålde sitt hus med hjälp av Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2020-01-21

Ekerö Jungfrusund
    Sålde vår kåk som Eklunds hade misslyckats med under en längre period.
    Proffsig, påläst och förtroendeingivande. Dessutom med en skön humor. Gillade vårt samarbete och rekommenderar Katarina starkt. Läs mer
  • Tomas F
    Tomas F köpte sitt hus med hjälp av Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2020-01-07

Ekerö Tätort
    Jag köpte ett radhus 92kvm väldigt trevligt o lättsamt bemötande proffsigt lätt o smidigt bostads köp således betyg 5/5 Läs mer
  • Sebastian S köpte sitt hus med hjälp av Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2019-12-22

Professionell och mycket god service Läs mer
  • Sigvard Pero P sålde sitt hus med hjälp av Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2019-11-30

Ekerö Tätort
    Sålt en villa. Trevligt och proffesionellt bemötande.

Mäklaren överträffade förväntningarna med råge.

Enkelt, snabbt och proffsigt. Läs mer
  • Ann-Marie B köpte sin lägenhet med hjälp av Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2019-11-21

Drottningholm
    Hej!
    Jag har köpt lägenhet på Drottningholm och sålt radhus på Ekerö med hjälp av Katarina.
    Jag har en hel del erfarenheter av mäklare genom åren. Både privat och i jobb. Katarina är den absolut bästa mäklaren jag träffat. En person som har full kollontroll och en härlig personlighet!
    Till hennes chef; var rädd om henne! Läs mer
  • Lina N
    Lina N köpte sin lägenhet med hjälp av Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2019-10-16

Drottningholm
    Bra info och uppföljning, tydlig kommunikation och påläst Läs mer
  • Bengt Bjarne B sålde sitt hus med hjälp av Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2019-09-13

Ekerö Nyckelby/Sundby
    Jag har sålt min bostad på Ekerö och fått hjälp av en kanonbra mäklare Katarina Lind, kunnig, hjälpsam och mycket trevligt bemötande Läs mer
  • Hans Olof J sålde sitt hus med hjälp av Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2019-09-04

Ekerö Munsö
    sålt ett fritidshus. Bästa tänkbara service av mäklaren på alla sätt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Ekerö

Per-Martin Nesselsten