Katarina Lind
Aktiv på Reco.se sedan 2018-11-29
2019-08 - 2020-07

Läs vad 31 Läs vad Katarina Lind

• Samuel P
    Samuel P sålde sitt hus med hjälp av Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2020-06-30

• Jenny S sålde sitt hus med hjälp av Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2020-06-26

Färingsö
    Katarina sålde vårt hus på rekordfart! Vi fick vad vi önskade oss (högre än någon annan mäklarbyrå på orten vågat lova) och hon höll både oss och spekulanterna under sina vingar under hela processen. Vi kände oss trygga och väl omhändertagna. Kan varmt rekommendera Katarina och Fastighetsbyrån. Läs mer
    2020-06-26 Katarina L svarar Jenny S
    Tack för ett fantastiskt samarbete! Det har varit rå roligt att få jobba tillsammans med er och att få förmedla er fina fastighet som jag vet har betytt väldigt mycket för hela familjen. Er köpare firar och lovordar ert arbete vilket känns extra kul. Jag tar med mig din härliga energi och värme Jenny. Tack.
  • Robert J köpte sitt hus med hjälp av Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2020-05-29

Drottningholm
    Katarina förmedlade min nya bostad på ett professionellt vid med ett vänligt och hjälpsamt bemötande. Som köpare kända jag att mina behov väl tillgodosågs. Läs mer
    2020-05-29 Katarina L svarar Robert J
    Tack snälla Robert! Kul att du köpte den fina bostaden på Drottningholm och välkommen ut till naturen:-)
  • Anna Kristina N sålde sitt hus med hjälp av Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2020-04-29

Färingsö Kungsberga
    Vi har sålt vår villa med hjälp av Katarina som bemött och hanterat detta på ett föredömligt sätt redan från start.

Katarina har varit rak och ärlig och besvarat frågor från oss när vi varit osäkra på allt från budgivning till visning av huset. Kan verkligen rekommendera Katarina som mäklare. Läs mer
  • Lars Torbjörn N sålde sitt hus med hjälp av Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2020-04-29

Färingsö Kungsberga
    Katarina har hjälpt oss sälja vår villa. Genom hela processen har hon varit lyhörd för våra önskemål och coachat oss. Jag vill ge henne mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Jim M sålde sitt hus med hjälp av Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2020-04-21

Ekerö Jungfrusund
    Otroligt trevlig och lättsamt med stenkoll på läget. Hon såg till att vi fick ut vad vi ville av affären. 5/5! Läs mer
    2020-04-29 Katarina L svarar Jim M
    Tack Lisa och Jim för att jag fick förtroendet att jobba tillsammans med er! En händelserik period för er mitt under försäljningsprocessen och samtidigt fullt fokus och fantastiskt samarbete från er sida. Jag är imponerad:-)
  • Christer Ingvar L sålde sitt hus med hjälp av Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2020-03-29

Bra och kunnig mäklare som hjälpte mig igenom alla steg av försäljningen av min villa. Läs mer
    2020-03-30 Katarina L svarar Christer Ingvar L
    Mitt varmaste tack Christer! Det har varit en ära att få jobba tillsammans med dig och att ta del av allt det fina som du har gjort med din fastighet. Jag tror att de lyckliga köparna kommer att fortsätta ta väl hand om kulturskatten.
  • Christel P köpte sitt hus med hjälp av Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2020-01-22

Ekerö Nyckelby/Sundby
    Katarina Lind var mycket påläst och förtroendeingivande. Jag upplevde att processen var professionell men också personlig. Läs mer
  • Alexander W sålde sitt hus med hjälp av Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2020-01-21

Ekerö Jungfrusund
    Sålde vår kåk som Eklunds hade misslyckats med under en längre period.
    Proffsig, påläst och förtroendeingivande. Dessutom med en skön humor. Gillade vårt samarbete och rekommenderar Katarina starkt. Läs mer
  • Tomas F
    Tomas F köpte sitt hus med hjälp av Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2020-01-07

Ekerö Tätort
    Jag köpte ett radhus 92kvm väldigt trevligt o lättsamt bemötande proffsigt lätt o smidigt bostads köp således betyg 5/5 Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Ekerö

Per-Martin Nesselsten