Mäklare Stockholms län Ekerö Fastighetsbyrån Ekerö Katarina Lind
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-05 - 2018-11

Läs vad 3 kunder tycker om Katarina Lind

• Anders T köpte sin bostad med hjälp av Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Köpt en bostad Katarina, trevlig och saklig. Fick svar på dom frågor jag hade. Läs mer
    2018-12-10 Katarina L svarar Anders T
    Tack Anders! Roligt att lägenheten passade dig så bra och att du är nöjd.
  • Carina B
    Carina B sålde sin bostad med hjälp av Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Katarina hjälpte oss att sälja vår villa i Ekerö kommun. Hon bemötte oss med respekt och stor lyhördhet inför våra önskemål, och ingav stort förtroende liksom ett lugn. Vår affär blev det bråttom med, och i all vår iver över allt som skulle göras och tas om hand, fanns hon alltid tillgänglig. Hörde alltid av sig om hon inte kunde svara när vi ringde, och var dessutom tillgänglig lite mer obekväma arbetstider.
    Vi ger henne ett gott betyg med anledning av detta, samt då vi visste att hon hade en lång och gedigen erfarenhet.
    Vi är nöjda och glada! Läs mer
    2018-12-10 Katarina L svarar Carina B
    Stort tack Carina! Jag är så glad att ni uppskattat vårt samarbete. Många glada skratt och er generositet tar jag med mig. Det var några bråda dagar med stundom hög press eftersom allt skulle förberedas på kort tid:-)
  • Patrik Ö
    Patrik Ö sålde sin bostad med hjälp av Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Katarina hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Hon är kunnig, lyhörd och trevlig till sättet. Hon var både tydlig och proffsig genom hela uppdraget och levde upp till mina förväntningar. Jag rekommenderar Katarina varmt! Läs mer
    2018-11-30 Katarina L svarar Patrik Ö
    Stort varmt tack Patrik! Det har varit så givande att lära känna dig och att få jobba tillsammans med dig. Bästa hälsningar/ Katarina

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Ekerö

Per-Martin Nesselsten