Mäklare Stockholms län Ekerö Fastighetsbyrån Ekerö Katarina Lind
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-07 - 2019-06

Läs vad 14 Läs vad Katarina Lind

• Lena L
    Lena L sålde sitt hus med hjälp av Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2019-06-24

Sålt ett radhus på Drottningholm
    Mycket väl bemötande.
    Kunnig och rak, inget tjafs
    Mycket nöjd +++ Läs mer
  • Kerstin Maria R sålde sitt hus med hjälp av Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2019-06-12

Färingsö Stenhamra
    Trevlig och proffesionell med ett avslappnat sätt. Läs mer
  • Kristofer David Rikard S
    Kristofer David Rikard S köpte sitt hus med hjälp av Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2019-06-05

Vi köpte en fin villa via Katarina Lind på Fastighetsbyrån Ekerö. Vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • Ebba V köpte sitt hus med hjälp av Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2019-05-15

Köpt ett gårdshus på Malmenni Drottningholm
    Genom Katarina Lind. Hon var mycket trevlig och kunnig som mäklare.. svarade alltid direkt på alla frågor och var tillmötesgående. Jag kan verkligen rekommendera henne .
    Vänliga hälsningar
    Ebba von Rsen Läs mer
  • Bella Ulla-Britt S sålde sitt hus med hjälp av Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2019-05-08

Ekerö Närlunda
    Vi har sålt ett 60-tals hus
    Professionellt, vänligt och tryggt
    Att kunna få sälja vårt hus till ett bra pris. Katarina Lind,
    har gjort det på ett klokt och bra sätt, både mot oss som säljare och som vi tror mot köpare.
    Vi fick god information från början och genom hela processen
    fram tom att köpeavtalet var påskrivet. Vi är säkra på fortsatt uppmärksamhet fram tom överlåtelsedagen. Läs mer
  • Karin S köpte sitt hus med hjälp av Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2019-04-30

Färingsö Kungsberga
    Kyhörd, kunnig, bemötande i alkt! Läs mer
  • Anita Margareta M sålde en tomt med hjälp av Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2019-04-30

Drottningholm
    Katarina Lind hjälpte mig att sälja en tomt.

Min mäklare, Katarina Lind, skötte affären mycket bra!
    Hon var lyhörd för mina behov och snabb med att lösa problem som uppstod.

Till sist: jag kan v e r k l i g e n rekommendera Katarina! Läs mer
  • Cecilia R sålde sitt hus med hjälp av Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2019-03-29

Jag och min man har sålt ett hus.
    Katarina var alltid trevlig och jag blev bra bemött.Hon var lätt att få tag på och ringde alltid upp även om det var helg eller kväll. Läs mer
  • Fredrik M sålde sitt hus med hjälp av Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2019-03-25

Färingsö
    Katarina var lyhörd för våra önskemål och lotsade tryggt allt i hamn Läs mer
    2019-05-07 Katarina L svarar Fredrik M
    Tack så mycket för förtroendet. Jätteroligt att få jobba tillsammans med er och att få ta del av din fantastiska kunskap och känsla för byggnadsvård. Köparna kommer att få njuta länge av ert genomförda arbete.
  • Kerstin Maria C sålde sitt hus med hjälp av Katarina Lind en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2019-02-20

Färingsö Kungsberga
    Katarina har sålt vårt hus! Vi är jättenöjda med henne! Hon är lättsam, trevlig och proffsig. Vi skulle gärna rekommendera henne till vänner! Läs mer
    2019-02-21 Katarina L svarar Kerstin Maria C
    Tack Kerstin och Leif för förtroendet! Det har varit så roligt att få arbeta tillsammans med er och få förmedla er fantastiskt välskötta fastighet. Tar med mig er fina generositet i våra möten.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Ekerö

Per-Martin Nesselsten