MOHV Ekerö

MOHV Ekerö

Välkommen till MOHV Ekerö!

Letar du efter bostad på Ekerö, Älvnäs, Gällstaö, Skärvik, Träkvista, Närsta, Bergvik eller Rasta med omnejd? Tveka inte att höra av dig till någon av våra professionella mäklare. De har god lokalkännedom och förstår hur viktig en bostadsaffär är för dig som kund.

Är du nyfiken på vad din bostad är värd kan du enkelt värdera din bostad direkt med oss. Vi på MOHV Ekerö är ett alternativ till de traditionella mäklarfirmorna. Hos oss kan du förvänta dig en personligare upplevelse. Varmt välkommen till oss på MOHV Ekerö!

Läs vad 60 kunder tycker om MOHV Ekerö 2

2022-12-05 Verifierad kund
    Professionell, tydlig och kommunikativ vid köp. Rekommenderas!
    2022-11-28 Verifierad kund
    Proffsig, mänsklig, lyhörd, lätt att nå.
    Med andra ord, Toppen👍❤️
    Hej Carina,
    Tack för den fina rekommendationen & gott samarbete! :-) Det har verkligen varit jättetrevligt att hjälpa er!
    2022-10-14 Verifierad kund
    Vi (jag och min fru) fick ett mycket bra intryck av Susanne som köpare och sa även till varanda efteråt att vi skulle vilja ha Susanne (eller någon som Susanne) när vi någon gång ska sälja huset. Hon kändes noggrann, kunnig, professionell och samtidigt väldigt enkel och ärlig.
    Hej Carl,
    Tack för den fina rekommendationen! Det var roligt att höra att ni är nöjda!
    Jag hoppas ni kommer att trivas i ert nya fina hus!
    2022-10-13 Verifierad kund
    Susanne är en mycket trevlig och professionell mäklare som får en att känna sig trygg och välinformerad hela vägen. Hon mötte alla mina höga förväntningar på en mäklare och jag kunde inte valt bättre person att ta hand om försäljningen av vårt hus. Jag rekommenderar starkt Susanne till alla som ska välja mäklare. Hon är bäst!
    Hej Cecilia,
    Stort TACK för den fina rekommendationen! Det värmer att höra och det är alltid lika trevligt att hjälpa engagerade och trevliga säljare.
    2022-10-12 Verifierad kund
    Fint och trevligt bemötande, hon kändes trovärdig och tydlig. Vi var tacksamma för alla tips hon kunde ge gällande området (som vi inte känner sedan tidigare).
    Hej Anna,
    Tack för den fina rekommendationen!
    Jag hoppas ni kommer att trivas i ert fantastiska hus & välkommen till Ekerö!
    2022-09-16 Verifierad kund
    Hej!
    En trevlig person som är mycket ordningsam.

MVH
    Hej Knarik,
    Tack för rekommendationen!
    Hoppas ni kommer att trivas i ert nya fina hus!
    2022-09-01 Verifierad kund
    Fruktansvärt bra mäklare som trots kaos och omständigheter utom hennes kontroll fullkomligt räddade upp situationen och fick mitt hus sålt. Susanne har varit ett mycket bra stöd i allt vad gäller mäklande och fastigheter och är en mycket glad och trevlig person som verkligen förstår vikten av en öppen dialog mellan alla parter i en försäljning, guld värd!
    Hej Johanna,
    Tack så mycket för den fina rekommendationen & gott samarbete! Det har varit jättetrevligt att få hjälpa dig med försäljningen.
    2022-08-26 Verifierad kund
    Jätteduktig och tillmötesgående
    Hej Jenny,
    Tack för rekommendationen och det var roligt att höra.
    Jag hoppas ni kommer att trivas i ert nya hus.
    2022-07-19 Verifierad kund
    Susanne är engagerad och förtroendeingivande.
    Försäljningen upplevdes som positiv och lyckad.
    Hej Lars,
    Tack för den fina rekommendationen!
    Det har varit väldigt trevligt att hjälpa dig & jag tackar för gott samarbete!
    2022-07-06 Verifierad kund
    Vi blev bemötta på ett positivt sätt. Tydlig genomgång av kontrakt.
    Sammanfattningsvis ett mycket trevligt möte!
    Hej Anna,
    Tack för rekommendationen och vad roligt att höra! Jag hoppas ni kommer att trivas i ert nya boende.
    2022-07-05 Verifierad kund
    Trevlig tillmötesgående professionell.
    Hej Thomas,
    Tack för rekommendationen & gott samarbete!
    Hoppas ni kommer att trivas i ert nya boende!
    • Brunna
    2022-06-30 Verifierad kund
    Mycket trevlig, kunnig och engagerad mäklare som jag gärna rekommenderar!
    Hej Ernesto,
    Tack så mycket för den fina rekommendationen. Hoppas du kommer att trivas i ditt nya boende!
    • Brunna
    2022-06-29 Verifierad kund
    Susanne är en mycket kompetent och bra mäklare som känns genuint engagerad och är jättetrevlig.
    Med tanke på tiderna är jag jättenöjd med hennes insats vid min försäljning.
    Hej Göran,
    Tack för den fina rekommendationen och gott samarbete! Det har varit väldigt trevligt att hjälpa dig!
    Jag önskar dig en trevlig sommar!
    2022-06-28 Verifierad kund
    Susanne är professionell, lyhörd, hårt arbetande och lätt att tycka om. Rekommenderas starkt!
    Hej Jonas,
    Tack snälla för den fina rekommendationen! Det är alltid lika trevligt att jobba med er!
    Jag önskar er en underbar sommar!
    2022-06-28 Verifierad kund
    Susanne är en öppen och kontaktskapande person med hög kompetens. Informativ och noggrann.

Vi hade täta kontakter och hon var alltid beredd och gav kloka råd. Susanne var alltid positiv under den tidvis besvärliga processen och jag kände mig trygg med att hon bistod mig. Hon överträffade väl mina förväntningar.

Susanne är mycket förtroendeingivande, hjälpte mig på alla sätt med försäljningen och lyckades avsluta på ett mycket bra sätt.
    Jag är mycket nöjd med hennes värdefulla insats,
    2022-05-14 Verifierad kund
    Fantastiskt bemötande.
    Vi hade rimliga förväntningar, vilka överträffades tack vare Susannes otroliga arbete.
    Det är en fröjd att få sälja med Susanne som mäklare.
    Det är så tryggt, det är ordning och redo. Glatt och elegant.
    Vi kommer alltid välja att sälja med Susanne!
    Hej Ida,
    Tack för den fina rekommendationen det värmer!
    Jag hjälper er gärna nästa gång det blir aktuellt, men hoppas såklart att ni kommer att trivas i ert nya boende!
    2022-04-29 Verifierad kund
    Ordning och reda samt återkommer snabbt med svar.
    Hej Anders,
    Tack så mycket för rekommendationen och jag hoppas ni kommer att trivas i ert nya fina hus!
    Trevlig Valborg!
    2022-04-27 Verifierad kund
    Hej Henrik,
    Tack för rekommendationen och det har varit trevligt att hjälpa er!
    Jag önskar er lycka till i ert nya boende!
    2022-04-03 Verifierad kund
    Susanne är snabb, duktig och effektiv. Skönt med snabba återkopplingar och alltid med ett positivt bemötande.
    Hej Toni,

Tack snälla för rekommendationen, det var roligt att höra! Tack själva för förtroendet & gott samarbete!

2022-03-28 Verifierad kund
    Hej Henrik,
    • Ekerö Centrum Tegelbruksvägen
    2022-02-24 Verifierad kund
    Trevlig, tillmötesgående, hjälpsam, flexibel. En bra och trygghetsingivande mäklare.
    Hej Maria,
    Tack så mycket för rekommendationen!
    Jag hoppas du kommer att trivas i din fantastiskt fina lägenhet!
    2022-02-21 Verifierad kund
    Trevlig, kunnig och genuin.
    Rekommenderar starkt!
    Hej Alexander,
    Tack för den fina rekommendationen! Jag hoppas att du kommer att trivas i ditt nya boende!
    • Stenhamra
    2022-02-21 Verifierad kund
    Engagerad och mycket trevlig mäklare fick ut ett mycket bra pris på huset och levde upp till allt som hon sa. Lätt att få kontakt med vid frågor m.m. Ringde alltid tillbaka om hon inte kunde ta samtalet.
    Rekommenderar Susanne Eriksson starkt. 10 stjärnor av 5 möjliga...
    Hej Kjell,
    Tack så mycket för den fina rekommendationen och vad roligt att höra att ni är så nöjda. Tack själv för gott samarbete samt förtroendet att hjälpa er!
    2022-02-19 Verifierad kund
    Susanne hjälpte oss sälja vårt hus, vi hade en kort tidsram som hon hjälpte oss sätta. Kompetent, trevlig, hjälpsam och alltid lätt att nå. Rekommenderas starkt om man vill ha en duktig mäklare som ger god hjälp genom hela säljprocessen.
    Hej Nicklas,
    Tack så mycket för den fina rekommendationen och gott samarbete! Ni har verkligen gjort ett bra grundarbete!
    Hoppas ni kommer att trivas i er nya bostad!
    2022-02-06 Verifierad kund
    Vi möttes av en allert och uppmärksam mäklare som ingav det förtroende vi ville ha! Snabbt beslut om valet av mäklare.

Arbetade omgående fram en plan inför försäljning av vårt hus, något som drev på oss som säljare i förberedelserna inför försäljningen.
    Såg till att vi förberedde för fotografering, besiktning samt inhämtade snabbt övrigt material kring fastigheten

Utformade en fyllig annonsserie bilder samt en broschyr med ett sakligt och fylligt bild- och textmaterial. En bra process till ett snabbt avslut. Bra kontakt med information intill avslut.
    Hej Torbjörn,
    Tack snälla för den fina rekommendationen, gott samarbete samt att få förtroendet och hjälpa er med försäljningen av ert paradis. Ni är exemplariska säljare med ordning och reda!
    Jag önskar er all lycka till i ert nya boende!
    2022-02-04 Verifierad kund
    Toppenmäklare! Snäll och hjälpsam och väldigt driven.
    Hej Tim,
    Tack snälla för rekommendationen, de fina orden samt bra teamwork! Att få förtroendet att hjälpa er igen är högsta betyg jag kan få! Hoppas du kommer att trivas i ditt nya boende!

2022-02-01 Verifierad kund
    Det är nu andra gången jag anlitat Susanne för försäljning av vår bostad och jag hade gjort det igen och igen och igen. Få saker är så självklara som valet av denna stjärnmäklare! Susanne har en förmåga att överträffa alla förväntningar inom alla kategorier och det är märkbart att såväl mina köpare som jag som säljare är totalt trygga i hennes kompetens.

Jag tar varje chans jag får att rekommendera Susanne, jag har aldrig i bostadsbranschen träffat någon som är så mån om att skapa bra affärer för alla inblandade. Susanne har också en helt otrolig fotograf som förmedlade det där lilla extra på samtliga bilder för vår bostad!

TACK bästa Suss för allt ditt hårda arbete, på drygt två veckor gick vi från första mötet till en såld villa (till en dessutom mycket tillfredsställande prislapp) och däremellan fotografering, besiktning och förhandsvisning. Jag är evigt tacksam för denna smidiga försäljning och pärla till mäklare!
    Hej Jennifer,
    Tack snälla för den fina rekommendationen och bra teamwork! Att få förtroendet att hjälpa er igen är verkligen det bästa betyg jag kan få!
    Lycka till i ditt nya boende!
  • köpte sin stuga med hjälp av Susanne Eriksson en del av MOHV Ekerö
    2021-12-30 Verifierad kund
    Saklig och noggrann.
    Över förväntan.
    Susanne har mitt fulla förtroende när jag ska sälja nästa år.
    Hej Magnus,
    Tack så mycket för den fina rekommendationen!
    Jag ser fram emot att hjälpa dig med försäljningen när det blir dags.
    Gott Nytt År!
    • Gräsåker
    2021-12-15 Verifierad kund
    Susanne är en fantastiskt trevlig och professionell mäklare. Vi har blivit mycket varmt bemötta.
    Hej Marcus,
    Tack så mycket för rekommendationen!
    Jag hoppas ni kommer att trivas i ert fantastiskt fina nya hus!
  • sålde sin stuga med hjälp av Susanne Eriksson en del av MOHV Ekerö
    2021-12-13 Verifierad kund
    Mycket bra kontakt med Susanne som är en väldigt trevlig och professionell person.
    Hej Sylwia,
    Tack så mycket för den fina rekommendationen!
    • Västertorp
    2021-11-22 Verifierad kund
    Trevlig, informativ, kunnig och alltid tillgänglig
    Hej Annika,
    Tack så mycket för rekommendationen & förtroendet att få hjälpa dig!
    2021-10-27 Verifierad kund
    Susanne är alltid positiv och glad, även om jag gav oönskade svar ibland. Hon har varit proffsig i varje steg och det har varit ett nöje att få ha henne som Mäklare
    Hej Mauritz,
    Tack snälla för den fina rekommendationen & vad roligt att höra att du är nöjd med mitt arbete! Jätteroligt att du blev köpare & jag hoppas du kommer att trivas i ditt nya fina hus!
  • Camilla W
    köpte sitt hus med hjälp av Susanne Eriksson en del av MOHV Ekerö
    2021-10-25 Verifierad kund
    Bemötandet från Susanne var helt fantastiskt och hon är värd en stor eloge! Vi är bara positiva till hur Susanne mer än motsvarande våra förväntningar och är helt klart väldigt nöjda! Susanne är en professionell och kunnig mäklare med fingertoppskänsla för vad som innefattar en god relation med med kunden! Vårt omdöme är med högsta beröm godkänt!
    Hej Camilla,
    Tack snälla för den fina rekommendationen, det värmer! Jag hoppas ni kommer att trivas i ert nya fantastiskt fina hus!
    2021-10-19 Verifierad kund
    Fantastiskt snäll och mjuk att prata med, kommer med bra förslag och lättsam.
    Hej Elias,
    Tack snälla för den fina rekommendationen!
    Jag hoppas ni kommer att trivas i ert nya fina hus!
  • köpte sin stuga med hjälp av Susanne Eriksson en del av MOHV Ekerö
    2021-10-13 Verifierad kund
    Susanne svarade snabbt på meddelanden och sms fungerade fint som kommunikationsmedel.
    Förväntningarna uppfylldes då det rörde sig om kontraktsskrivning, ej fullständigt mäklaruppdrag.
    Hej Daniel,
    Tack för rekommendationen och vad roligt att jag kunde hjälpa till med skrivuppdrag. Hoppas ni kommer att trivas!
    2021-09-01 Verifierad kund
    Trovärdig, hjälpsam och supertrevlig!
    Hej Alexander,

Tack så mycket för den fina rekommendationen! Det har varit väldigt trevligt att hjälpa er!

2021-07-10 Verifierad kund
    Mäklaren redogjorde för vad företaget stod för. Sedan gick hon igenom hur allt kring försäljningen skulle gå till. Vi hade både kontakt per telefon och sms och mail under processen.
    Jag är nöjd med processen så långt.
    2021-07-08 Verifierad kund
    Vår upplevelse av Susanne är att hon är lättillgänglig, positiv och går både köpare och säljare tillmötes. Det Susanne inte kunde svara på hänvisade hon vidare till kunnig person eller tog snabbt reda på frågor vi hade. Rekommenderas!
    Hej Sara!
    Tack för den fina rekommendationen & hoppas ni kommer att trivas i ert nya fina hus!
    2021-07-06 Verifierad kund
    Susanne är den bästa och trevligaste mäklaren vi har haft att göra med! Rekommenderas varmt!
    Hej Jonas,
    Tack för den fina rekommendationen & gott samarbete!
    Med vänlig hälsning Susanne Eriksson Reg Fastighetsmäklare MOHV Bromma/Ekerö
    • Ulvsunda
    2021-06-18 Verifierad kund
    Vi köpte bostad via Susanne och uppfattade henne som vänlig, kunnig och professionell.
    • Tappström
    2021-06-17 Verifierad kund
    Trevligt, glatt och korrekt. Bra att hon ordnade spekulant innan visning.
    • Tappström
    2021-06-17 Verifierad kund
    Professionell, effektiv, snabb, serviceinriktad
    • Lundhagen
    2021-06-14 Verifierad kund
    Mycket trevlig och närvarande mäklare!
    Hej Emma,

Tack för din fina rekommendation! Hoppas du kommer att trivas i ditt nya fina hus!
    2021-06-08 Verifierad kund
    Vi är jättenöjda med Susanne under vårt husköp. Kunnig, Tydlig och professionell. Rak i sin kommunikation, precis som man vill ha det. Tack!
    Hej Björn,
    Tack för den fina rekommendationen & jag hoppas ni kommer att trivas i ert nya fina hus!
    • Gällstaö
    2021-06-08 Verifierad kund
    Inger starkt förtroende o oerhört bra social förmåga. Susanne passar verkligen som mäklare
    2021-06-07 Verifierad kund
    Jag är så nöjd med hur vi blev bemötta och att Susanne återkopplade till oss hela tiden. Hon är en superproffsig mäklare helt enkelt!
    2021-06-05 Verifierad kund
    Susanne var väldigt professionell under hela processen. Rakt och tydlig i all kommunikation vilket gav trygghet.
    Hej Anna,
    Tack för den fina rekommendationen och jag hoppas att ni kommer att trivas i ert fina nya hus!
    2021-06-03 Verifierad kund
    Susanne är kunnig och erfaren . Vi fick svar på alla våra frågor inför försäljningen.
    Susanne uppdaterade oss regelbundet under hela processen .
    Vi är nöjda !
    Hej Annika,
    Tack för den fina rekommendationen! Lycka till i ditt nya boende!
    2021-06-02 Verifierad kund
    Trevligt och professionellt bemötande men mäklaren kunde varit mer lyhörd för köparnas önskemål också, inte enbart säljarnas.
    Hej Anja,
    Tack för rekommendationen!
    Det var tråkigt att höra att du upplevde det så! Vad hade jag kunnat gjort bättre för er?
    Hoppas ni kommer att trivas i ert fina nya boende!
    2021-05-27 Verifierad kund
    Köpt ett brf radhuset. Blev väl bemött av mäklaren, har inget negativt.
    Hej Anna,
    Tack för rekommendationen och jag hoppas du kommer att trivas i ditt fantastisk fina nya radhus!