MOHV Ekerö

MOHV Ekerö

Välkommen till MOHV Ekerö!

Letar du efter bostad på Ekerö, Älvnäs, Gällstaö, Skärvik, Träkvista, Närsta, Bergvik eller Rasta med omnejd? Tveka inte att höra av dig till någon av våra professionella mäklare. De har god lokalkännedom och förstår hur viktig en bostadsaffär är för dig som kund.

Är du nyfiken på vad din bostad är värd kan du enkelt värdera din bostad direkt med oss. Vi på MOHV Ekerö är ett alternativ till de traditionella mäklarfirmorna. Hos oss kan du förvänta dig en personligare upplevelse. Varmt välkommen till oss på MOHV Ekerö!

Läs vad 7 kunder tycker om MOHV Ekerö 2

• 86.0 m²
    2021-04-02
    Tack för snabb och väldigt proffsig hjälp!
    Tack Patrik för rekommendationen och vad roligt att höra att du är nöjd! Lycka till i ditt nya boende! Trevlig påsk! Med vänliga hälsningar Susanne Eriksson Susanne Eriksson
    • 86.0 m²
    2021-04-01
    Susanne sålde vårt hus på Ekerö och vi är supernöjda med hennes service. Rätt person på ett plats!
    Hej Amy, Tack för den fina rekommendationen & gott samarbete! Önskar dig lycka till i ditt nya boende! Med vänliga hälsningar Susanne Eriksson Susanne Eriksson
  • Jessica Anneli Elisabeth S
    sålde sitt hus med hjälp av Susanne Eriksson en del av MOHV Ekerö
    • 144.0 m²
    2021-03-14
    Susanne Eriksson fick i uppdrag att sälja vårt hus i pågående skilsmässa och hon har varit riktigt professionell och varit mycket trevlig!
    Jag upplever värderingen realistisk, alla tips har varit värdefulla.
    Man får helt enkelt ett bra stöd i försäljningen.
  • köpte sitt hus med hjälp av Susanne Eriksson en del av MOHV Ekerö
    • 98.0 m²
    2021-03-12
    Köpt hus där Susanne var säljarens mäklare.
    Ok bemötande men upplevde att:
    -för många bokade på samma tider till visning. Upplevdes trångt i covid tider.
    - svårt att vid kontraktsskrivning hantera att säljaren då ska skriva frågelista. Bör enligt mig vara klart innan ens visning.

I övrigt har telefonkontakt samt hantering av dokumentation fungerar bra.
    Hej Lena, Tack för rekommendationen! Jag förstår vad du menar i Covid tider och jag gör verkligen allt för att det ska fungera så smidigt som möjligt. Vi är alltid två på mina visningar samt håller hårt på antalet besökare beroende på storleken på bostaden. Har ”slottider” men ibland blir spekulanter försenade mm. Vad gäller frågelistan så var den ifylld av säljaren innan men de glömde den i all hast så jag försökte lösa det på bästa sätt. Vad roligt att höra! Jag önskar er lycka till i ert nya fantastisk fina hus! Med vänliga hälsningar Susanne Eriksson Susanne Eriksson
    • 110.0 m²
    2021-03-10
    Oerhört professionell, kunnig och driven mäklare som verkligen tar hand om både köpare och säljare. Recommenders varmt.
    Hej John, Tack för den fina rekommendationen & gott samarbete! Med vänliga hälsningar Susanne Eriksson Susanne Eriksson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Susanne Eriksson en del av MOHV Ekerö
    • 2:a
    • 53.0 m²
    • Jungfrusund
    2021-03-10
    Alltid glad och övertygande, så man får hopp om livet även när det känns svårt! Har alltid bemött mig som säljare med respekt! Ett sista möte är kvar , innan jag kan pusta ut ! Kan verkligen rekommendera henne !
    Hej Katalin, Tack snälla för din fina rekommendation! Jag önskar dig lycka till i ditt nya boende! Med vänliga hälsningar Susanne Eriksson Susanne Eriksson
    • 112.0 m²
    2021-03-10
    Jag sålde min villa med hjälp av Susanne Eriksson på MOHV Ekerö..
    Jag är mer än nöjd med Susanne och hon tog mig igenom hela säljprocessen med kompetens, erfarenhet och ordnade besiktning, fotografering och förvaring för de möbler och prylar som behövde flyttas inför visningen.
    Samt mycket humor och mentalt stöd!
    Susanne översteg mina förväntningar på en mäklare med enorm marginal. Kan inte göra annat än varmt rekommendera henne.
    Hej Ann Charlotte, Tack så mycket för den fina rekommendationen och gott samarbete! Jag önskar dig lycka till i ditt nya boende! Med vänliga hälsningar Susanne Eriksson Susanne Eriksson