Susanne Eriksson

Susanne Eriksson

Susanne Eriksson är mäklare på MOHV Ekerö

Susanne Eriksson har varit registrerad mäklare sedan 2017-01. Susanne Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-05 och har fått 53 omdömen med ett betyg på 4.8. Susanne Eriksson har haft 39 försäljningar sen 2021-01 och har tillfrågat 85% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-01 - 2021-07

Läs vad 53 Läs vad Susanne Eriksson

2021-07-10
    Mäklaren redogjorde för vad företaget stod för. Sedan gick hon igenom hur allt kring försäljningen skulle gå till. Vi hade både kontakt per telefon och sms och mail under processen.
    Jag är nöjd med processen så långt.
    • Närlunda
    2021-07-08
    Vår upplevelse av Susanne är att hon är lättillgänglig, positiv och går både köpare och säljare tillmötes. Det Susanne inte kunde svara på hänvisade hon vidare till kunnig person eller tog snabbt reda på frågor vi hade. Rekommenderas!
    Hej Sara! Tack för den fina rekommendationen & hoppas ni kommer att trivas i ert nya fina hus! Trevlig sommar! Med vänliga hälsningar Susanne Eriksson Susanne Eriksson
    • Närlunda
    2021-07-06
    Susanne är den bästa och trevligaste mäklaren vi har haft att göra med! Rekommenderas varmt!
    Hej Jonas, Tack för den fina rekommendationen & gott samarbete! Lycka till i ert nya boende! Med vänlig hälsning Susanne Eriksson Reg Fastighetsmäklare MOHV Bromma/Ekerö Susanne Eriksson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Susanne Eriksson en del av MOHV Ekerö
    • Ulvsunda
    2021-06-18
    Vi köpte bostad via Susanne och uppfattade henne som vänlig, kunnig och professionell.
    • Tappström
    2021-06-17
    Trevligt, glatt och korrekt. Bra att hon ordnade spekulant innan visning.
    • Tappström
    2021-06-17
    Professionell, effektiv, snabb, serviceinriktad
    • Lundhagen
    2021-06-14
    Mycket trevlig och närvarande mäklare!
    Hej Emma, Tack för din fina rekommendation! Hoppas du kommer att trivas i ditt nya fina hus! Med vänliga hälsningar Susanne Eriksson Susanne Eriksson
    2021-06-08
    Vi är jättenöjda med Susanne under vårt husköp. Kunnig, Tydlig och professionell. Rak i sin kommunikation, precis som man vill ha det. Tack!
    Hej Björn, Tack för den fina rekommendationen & jag hoppas ni kommer att trivas i ert nya fina hus! Med vänliga hälsningar Susanne Eriksson Susanne Eriksson
    • Gällstaö
    2021-06-08
    Inger starkt förtroende o oerhört bra social förmåga. Susanne passar verkligen som mäklare
    2021-06-07
    Jag är så nöjd med hur vi blev bemötta och att Susanne återkopplade till oss hela tiden. Hon är en superproffsig mäklare helt enkelt!