Fastighetsbyrån Salem

Säbytorgsvägen 4C, 144 30 Rönninge — Visa karta

I Salem hittar du en av Stockholms minsta kommuner, familjevänliga bostäder och vacker natur, samtidigt som du tar dig in till stan på 30 minuter med tåg eller bil. Vi på Fastighetsbyrån har funnits på plats här i tre decennier och är marknadsledande i detta område.

Vi hoppas att vi blir det självklara valet när du ska göra en bostadsaffär här. Vi är lyhörda, samarbetsvilliga och anpassar självklart våra tjänster efter dig och dina önskemål. Kontakta oss om du har frågor eller funderingar, vi hjälper gärna till!

Läs vad 393 kunder tycker om Fastighetsbyrån Salem

• 2020-09-18

Carita B skrev om Jacob Jergos en del av Fastighetsbyrån Salem
    Trevligt bemötande bra kontakt ,kan rekommendera honom , sålt en tvåa i salem mosshagestigen 8 vänlig hälsning carita johansson Läs mer
    2020-09-18 Jacob J svarar Carita B
    Tusen tack för rekommendationen Carita! Hoppas ni kommer trivas i nya lägenheten!
  • 2020-08-18

Nabil Ben Youssef T skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Hej,
    Jag har sålt ett radhus via fastighetsbyrå, Ann Sjöblom som hjälpt oss, hon är professionell på vad hon gör.
    Vi blev bemött väl av henne, hon var tydlig med alla försäljnings moment och hon har uppfyllt allt som hon har lovat.
    slutligen det gick väldigt smidigt affär och vi är super nöjda.

MVH Nabil & Hajer Läs mer
    2020-08-19 Ann S svarar Nabil Ben Youssef T
    Tack fina ni! Jag är glad över att fått vara med i er bostadsbytarprocess och önskar er all lycka framöver! Ann
  • 2020-08-17

Andreas L skrev om Jacob Jergos en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jacob hjälpte mig att sälja en bostadsrätt i Rönninge. Han har under hela uppdraget haft ett professionellt bemötande och hela tiden hållit mig uppdaterad med vad som hänt runt försäljningen. Läs mer
    2020-08-17 Jacob J svarar Andreas L
    Tack för rekommendationen Andreas! Det var ett nöje att få samarbeta med dig. Lycka till med allt och hoppas ni hittar eran drömbostad!
  • 2020-08-14

Anna L skrev om Fastighetsbyrån Salem
    Jag har sålt min lägenhet. Hela processen har gått smidigt. Mäklaren har haft ett professionellt bemötande och det har varit lätt att få tag i henne när jag haft frågor och funderingar. Mäklaren levde upp till mina förväntningar och slutpriset blev högre än jag hade trott. Läs mer
  • 2020-08-11

Frida L skrev om Fastighetsbyrån Salem
    Mycket nöjd med kommunikation jag hade med Sara, väldigt lätt och trevlig. Förklarade kontrakten på ett bra och tydligt sätt. Läs mer
  • 2020-08-11

Maud Lisbeth H skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sålt bostaden via Ann, och hon är en toppen mäklare som hjälper till och är service inriktad! Man får all hjälp man behöver och alla frågor besvarade! Läs mer
    2020-08-11 Ann S svarar Maud Lisbeth H
    Tack vad glad jag blir! Det har varit ett nöje att få hjälpa till med förmedlingen av din bostad! Hälsning Ann
  • Irja Maria R

2020-07-31

Irja Maria R skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Vi har sålt vårt radhus i Salem
    Ann har varit mkt profisionell och lyhörd med alla våra önskemål.Även slutfört försäljningen 1 med 100% nöjda säljare,om jag någon gång i framtiden behöver en mäklare så blir det Ann vi kontaktar
    Kommer även att rekommendera henne vid förfrågan
    mvh:Irja Ramirez Läs mer
    2020-08-19 Ann S svarar Irja Maria R
    Gulliga Irja och E! Tack för att jag fick förtroendet igen och jag är så glad för er skull att allt blev bra. Kommer sakna er här i området! Ann
  • 2020-07-28

Filip H skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Både Ann och Sara gjorde ett toppenjobb med vår försäljning. Rekommenderas. Läs mer
    2020-08-19 Ann S svarar Filip H
    Tack för de fina orden! Vi är glada över att ha hjälpt er på vägen till nästa boende! Lycka till på nygamla marker! Ann och Sara
  • 2020-07-21

Therese L skrev om Fastighetsbyrån Salem
    Glad, positiv och otroligt tillgänglig mäklare! Läs mer
  • 2020-07-18

Hans A skrev om Jacob Jergos en del av Fastighetsbyrån Salem
    Vi skulle sälja vår lägenhet i Salem och hade redan köpt en ny på annan ort.
    Jacob var från dag 1 ytterst förstående för våra önskemål och drev försäljningsuppdraget på ett mycket bra sätt!
    Jacob var under hela processen lätt tillgänglig via mobil/SMS.
    Jacob har levt upp till de förväntningar vi har på en mäklare

* Trevligt och korrekt bemötande
    * Engagement och kunskap
    * Tillgänglighet

Upplevelsen, av hela försäljningsprocessen, har varit perfekt! Läs mer
    2020-07-20 Jacob J svarar Hans A
    Stort tack för rekommendationen Hans! Det var ett nöje att få hjälpa er med eran bostadsaffärer och det glädjer mig att ni är nöjda!
    Lycka till i nya bostaden!
  • 2020-07-16

Xiaoxiao P skrev om Fastighetsbyrån Salem
    Sara är jättebra och är ansvarsfull med sitt jobb och har tålamod med kunderna. Det är jättekul att bli hennes vän och kund. Läs mer
  • 2020-07-14

Sofia W skrev om Fastighetsbyrån Salem
    Sålt en bostadsrättslägenhet via Sara och är mer än nöjd! En kunnig och påläst mäklare!
    Sara är trevlig och tydlig i sin kommunikation. Hon svarar snabbt på eventuella frågor och är lyhörd gentemot både säljare och köpare.
    Sara ger det lilla extra för att alla ska känna sig trygga med bostadsaffären. Anlita henne och du kommer inte bli besviken! Läs mer
  • Natalie V

2020-07-10

Natalie V skrev om Fastighetsbyrån Salem
    Vi köpte en eftertraktad lägenhet av Sara i våras och har som köpare känt oss trygga hela vägen. Hon har varit trevlig och snabb med svar på eventuella frågor. Tydlig kommunikation och har absolut levt upp till de förväntningar man som köpare kan ha. Läs mer
  • 2020-07-09

Nina T skrev om Fastighetsbyrån Salem
    Köpt radhus och sålde lägenhet
    Blev bemött på bästa möjliga sätt, mycket kunnig och pålitlig mäklare. Vi kände oss trygga hela vägen i vår bostadsaffär.
    Starkt rekommenderar! Läs mer
  • 2020-06-29

Linda S skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Bra kommunikation mellan oss som köpare och säljaren, Ann svarade fort och tog sig tid att ta reda på det vi undrade över. Rekommenderas! Läs mer
    2020-08-27 Ann S svarar Linda S
    Tack Linda! Jag förstår att ni trivs i huset och att sommaren där har varit bra. Ha det gott så ses vi i området! Ann
  • 2020-06-14

Carl Erik Gustaf K skrev om Fastighetsbyrån Salem
    Sara är bäst! Läs mer
  • 2020-06-13

Sarah D skrev om Fastighetsbyrån Salem
    Jättetrevlig och seriös mäklare som vi hade stort förtroende för under hela försäljningen av våran lägenhet, vi är jättenöjda! Läs mer
  • 2020-06-07

Eva S skrev om Fastighetsbyrån Salem
    Enkel och tydlig kommunikation. Svarar snabbt på frågor. Trevlig Läs mer
  • 2020-06-01

Mikaela B skrev om Fastighetsbyrån Salem
    Är otroligt nöjda med Sara som hjälpte oss vid försäljningen av vår bostadsrätt. Vi fick snabb återkoppling vid frågor och vi upplever Sara som kunnig och trevlig. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2020-05-29

Ihuoma Chidiebere D skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Vi sålde rådhus och köpte vila.
    Bemötandet och omhändertagandet var fantastiskt.
    Super nöjd! Läs mer
    2020-08-27 Ann S svarar Ihuoma Chidiebere D
    Hej och tack! Jag är så glad att jag hittade ett fint hus som ni tycker om och att jag kunde hjälpa er med försäljningen av ert hus. Allt gott till er fina familjen! Ann
  • 2020-05-17

Atef S skrev om Jacob Jergos en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jacob är väldig duktig och trevlig och lyckades sälja skogvaktarstigen 17 med bra pris. snabb på att svara och respekterar tider. Läs mer
    2020-05-18 Jacob J svarar Atef S
    Tack för rekommendationen Atef! Det var ett nöje att hjälpa er med eran bostadsaffär och det glädjer mig att ni är nöjda.
  • 2020-05-09

Elin B skrev om Fastighetsbyrån Salem
    Sålt min bostadsrättslägenhet via Sara Engberg och hon levde verkligen upp till mina förväntningar och mer därtill !
    Otroligt duktig och gav ett starkt förtroende.
    Hon sålde min lägenhet på under 7 dygn till över utgångspris, under corona tiden.
    En enastående mäklare, rekommenderar henne starkt.
    Jag kommer definitivt att anlita Sara när jag säljer något igen. Läs mer
    2020-05-12 Sara E svarar Elin B
    Hej Elin! Jätte tack för ditt fina omdöme. Vi lyckades få till en lyckad försäljningen trots en utmanande marknad. Mycket tack vare dina goda förberedelser och ett oerhört smidigt samarbete. Jag ser fram emot en inbjudan för att se nya huset när du flyttat in. Ha det bäst!
  • 2020-05-08

Bojana M skrev om Fastighetsbyrån Salem
    Vi har köpt ett hus i bostadsrättsform och bostadsaffären gick så smidigt tack vare Sara. Hon är den trevligaste mäklaren som vi någonsin träffat. Läs mer
  • Jesper D

2020-05-05

Jesper D skrev om Fastighetsbyrån Salem
    Sara är en mäklare som är som en mäklare borde vara, Vi sålde vår villa i Rönninge och har fått en fantastisk bra service av denna mycket serviceinriktade tjej.
    Sara är lyhörd och riktigt duktig på att återkomma med svar på dina frågor. Sara är bra på att samarbeta och gör ett mycket proffsigt intryck. Skulle jag sälja en bostad till skulle jag utan tvekan använda mig av Sara igen. Rekommenderas skarpt! Läs mer
    2020-05-05 Sara E svarar Jesper D
    Wow, vilket fint omdöme Jesper! Jag tackar ödmjukast för dessa välskrivna rader. Det var ett nöje att få hjälpa er genom denna snabba och smidiga affär.
  • 2020-05-04

Tania C skrev om Fastighetsbyrån Salem
    Jag har sålt min lägenhet..

Sara är väldigt duktig mäklare.

Mycket trevligt och hjälpsam. lätt att förstå, lugn..

Jag är väldigt nöjd...mer än nöjd :) Läs mer
  • 2020-05-01

Maria S skrev om Jacob Jergos en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jag har sålt en liten lägenhet. Jag blev mycket bra bemött av Jacob! Jag träffade en mäklare från en annan byrå, men valde er pga att han var tydlig, trevlig och verkade kunnig. Han har hela tiden hållit mig underrättad om vad som händer. Vi har kommit överens om vad som är nästa steg i processen. När han fick uppdraget var han ganska säker på att försäljningen skulle gå lätt och vi skulle få ganska mycket för lägenheten. Men det gick trögt, och vi har gått ner från 1000000 till 800000. Så det var väl det enda negativa att jag fick lite för stora förhoppningar om försäljningen. Sammanfattningsvis ett positivt intryck av Jacob Jergos! Läs mer
    2020-05-04 Jacob J svarar Maria S
    Tusen tack för rekommendationen Maria! Kul att ni är nöjda och tack för förtroendet. Det har varit smidigt att arbeta tillsammans med er och trots en trög marknad glädjer det mig att ni är nöjda!
  • Tomas H

2020-04-27

Tomas H skrev om Fastighetsbyrån Salem
    Sålt min lägenhet.
    Mycket trevlig och kunnig
    Hade inga förkunskaper av försäljning. Men hon levde upp till dom förväntningar jag hade.

Väldigt snabb på att lägga upp o fixa allt innan visningen. Kan varmt rekommendera henne ! Läs mer
  • 2020-04-14

Hans A skrev om Fastighetsbyrån Salem
    Sara hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt i Rönninge. Sara gav ett gott intryck och goda råd från första början och i "Corona-tider" så gjorde Sara allt för oss för att få ett bra avslut och dessutom inte utsättas för onödig smitta. Våra förväntningar uppfylldes till fullo.
    Vill verkligen rekommendera Sara för eventuella kommande uppdrag och Sara är verkligen ett föredöme för mäklaryrket.
    Hans & Christine Läs mer
    2020-04-14 Sara E svarar Hans A
    Stort tack för detta värmande omdöme Hans och Christine! Det glädjer mig att ni är nöjda med vårat samarbete i dessa föränderliga tider när vi tvingas hitta nya spännande lösningar. Det har varit en fröjd att samarbeta med er från dag ett.
  • 2020-04-05

Ingegerd Elna Maria B skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sålde villan. Ann kunde området , var trevlig och seriös. Läs mer
    2020-04-06 Ann S svarar Ingegerd Elna Maria B
    Tack Ingegerd för förtroendet att sälja ert boende!
  • 2020-04-05

Donald B skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Väldigt trevlig och professionell. Läs mer
    2020-04-06 Ann S svarar Donald B
    Tack Donald! Vi ses senare i vår!
  • 2020-04-02

Barbro L skrev om Fastighetsbyrån Salem
    Vi har anlitat Sara som mäklare att köpa ny bostad i Rönninge,
    en toppefin 3a Salemsvägen 1 Sara har skött affären på ett mycket proffsigt sätt, Hon är kunnig och vi kände att vi fick all
    hjälp, vi behövde. Hon har också ett mjukt och trevligt bemötande. Vi vill därför varmt rekommendera Sara,

Mvh Barbro Liberg Läs mer
  • Oliver O

2020-03-26

Oliver O skrev om Fastighetsbyrån Salem
    Super bemötande trevlig och kunnig Läs mer
  • 2020-03-09

Denisa Andreea I skrev om Fastighetsbyrån Salem
    vi köpte ett hus. Sara var underbar, hon hjälpte oss mycket, vi fick rätt information i tid, hon rådde oss, vi kände alltid att vi kunde lita på hennes hjälp. Han stod till vårt förfogande under hela processen. bara beröm till henne !! Läs mer
  • 2020-03-03

JOHAN S skrev om Fastighetsbyrån Salem
    Sara är en toppenmäklare med hjärtat och hjärnan på rätt ställe.
    Driven och tillmötesgående precis som man kan önska. Svarar på frågor med bra kunskap.
    Skulle det förekomma en fråga utöver så tar hon och kollar upp svaren, över förväntan.
    En av de bästa mäklarna vi stött på och rekommenderas varmt!
    Nu är det snart 2 år vi köpte vårt radhus, men är övertygad att hon blivit ännu flitigare. Läs mer
    2020-03-03 Sara E svarar JOHAN S
    Tack för ditt välskrivna och oerhört fina omdöme Johan! Det glädjer mig ännu mer att se att du tar dig tiden att skriva detta omdöme två år efter avslutat affär. Än en gång, Tack!
  • 2020-02-23

Håkan Birger H skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Vi kan varmt rekommendera Ann Sjöblom. Övriga kommentarer se Karin Herrala Läs mer
    2020-03-04 Ann S svarar Håkan Birger H
    Tack Håkan! Jag svarar till dig genom svaret till Karin.
  • 2020-02-23

Karin Margareta H skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Ann har hjälpt oss att sälja vårt radhus i Salem. Vi har inte sålt någon bostad tidigare och har alltså inga jämförelser. Men vi fick från början en bra kontakt och en bra känsla för Ann. Hon är en lugn person vilket vi som förstagångssäljare verkligen har uppskattat. Framförallt under tiden för visning och budgivning. Hon är också väldigt kunnig och våra förväntningar var ju naturligtvis att få vårat hus sålt till ett så bra pris som möjligt, vilket Ann lyckades med. Vi kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2020-03-04 Ann S svarar Karin Margareta H
    Tack Karin för att jag fick ert förtroende att hjälpa er med försäljningen av huset. Ni har varit lyhörda för förändringar som sker under tiden och själva behållit ett lugn. Då blir det bra! Lycka till nu på annan ort!
  • 2020-02-22

Robin S skrev om Fastighetsbyrån Salem
    Trevligt bemötande och kunnig mäklare. Sammanfattningsvis så gick det snabbt och smidigt att sälja våran bostad. Läs mer
    2020-03-03 Sara E svarar Robin S
    Tack för ditt fina omdöme och framförallt ett stort tack för ett oerhört smidigt samarbete!
  • 2020-02-19

Henrik W skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    har sålt en bostadsrätt, väldigt nöjd med hanteringen från mäklaren Läs mer
    2020-02-19 Ann S svarar Henrik W
    Tack Henrik! Roligt att du är nöjd och tack för förtroendet än en gång!
  • 2020-02-17

David Ö skrev om Jacob Jergos en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jag är mycket nöjd med Jacobs bemötande samt hur enkelt hela progressen gick till.

En Mäklare att lita på definitivt:)

MVH David Özmen Läs mer
    2020-02-17 Jacob J svarar David Ö
    Tack för rekommendationen David! Det har varit jättesmidigt att få jobba tillsammans med er och det gläder mig att ni känner samma sak.
    Tack för allt och lycka till i nya bostaden :)
  • 2020-02-16

Felix J skrev om Fastighetsbyrån Salem
    Hon var bra. Hjälpsamt, trevligt och lätt och prata med. Läs mer
  • 2020-02-16

Petronella T skrev om Fastighetsbyrån Salem
    Vi tog kontakt med Sara angående ett radhus som låg som kommande. Vi blev bemötta på ett proffesionellt och smidigt sätt. Nu, några månader senare, är vi nyinflyttade i vårt radhus och nöjda med hur hela affären gått till.
    Rekommenderar Sara starkt! Läs mer
  • 2020-02-15

Ammar A skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jag köpte ett hus.
    Jag är mycket nöjd med bemötande.
    Det enda som jag tyckte var ej bra är tillgänglighet. Jag kunde ej ha kontakt med mäklaren eller fastighetsbyrå när jag behövde utan jag fick ofta kontakt ( man ringer tillbaka ) några timmar efter mitt försök till att ringa till er. Vid ett tillfället fick jag inget svar alls. Läs mer
    2020-02-17 Ann S svarar Ammar A
    Hej Ammar! Vad kul att du är nöjd med bemötandet! Det händer ofta att vi pratar i telefonen och vi ringer alltid tillbaka när möjlighet ges om vi får ett meddelande, sms eller mejl. Jag är ledsen att du fick vänta några timmar. Mycket av kontakten gick, på ert initiativ, genom din kontakt/släkting som jag hade flera samtal med. Jag hoppas att huset känns bra och att ni kommer att trivas i ett lugnt och fint område.
  • 2020-02-13

Mays I skrev om Fastighetsbyrån Salem
    Hon är väldet hjälpsam ., duktigt , trevligt , och väldet professional på sitt jobb . Läs mer
  • 2020-02-09

Emil P skrev om Fastighetsbyrån Salem
    Grym och bra mäklare! Jättenöjd med min försäljning. Läs mer
  • 2020-02-07

YACOUB J skrev om Fastighetsbyrån Salem
    Sara är trevlig och snäll men hon säljer hus till två personer och låter båda skriver på avtal då första personen hade inte färdigt löftet för lån men hon ändå lät en till person skriva på avtalet tills första skaffade låne löftet. Läs mer
  • 2020-02-07

Rolf N skrev om Fastighetsbyrån Salem
    Köpt och sålt via Sara.
    Utmärkt! Läs mer
  • 2020-01-26

Erica G skrev om Jacob Jergos en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jacob är väldigt trevlig, engagerad och tillmötesgående. Vi är jättenöjda att vi valde honom som mäklare. Läs mer
    2020-01-27 Jacob J svarar Erica G
    Tack så mycket Erica! All lycka till dig och familjen i nya bostaden!
  • 2020-01-24

Mikael A skrev om Jacob Jergos en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sålde min gamla 2a med hjälp av en engagerad mäklare som gjorde allt för att både jag och köparen skulle känna oss trygga med affären. Läs mer
    2020-01-27 Jacob J svarar Mikael A
    Tack Mikael! Va bra att ni känner er nöjda och trygga mer eran bostadsaffär, detta gjorde vi tillsammans! lycka till i framtiden!
  • 2020-01-24

Robin S skrev om Jacob Jergos en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jacob tog över vår försäljning från en annan mäklarfirma och trevlig, enkel att jobba med och lyhörd för våra behov och önskemål genom hela processen. Vi är supernöjda med Jacob och slutresultatet! Läs mer
    2020-01-27 Jacob J svarar Robin S
    Tusen tack för de fina orden Robin! Det var jättekul att få arbeta tillsammans med er och lycka till i nya bostaden!
  • 2020-01-19

Lova H skrev om Fastighetsbyrån Salem