Alla kategorier Mäklare Stockholms län Salem Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Salem

Fastighetsbyrån Salem

Säbytorgsvägen 4C, 144 30 Rönninge — Visa karta

I Salem hittar du en av Stockholms minsta kommuner, familjevänliga bostäder och vacker natur, samtidigt som du tar dig in till stan på 30 minuter med tåg eller bil. Vi på Fastighetsbyrån har funnits på plats här i tre decennier och är marknadsledande i detta område.

Vi hoppas att vi blir det självklara valet när du ska göra en bostadsaffär här. Vi är lyhörda, samarbetsvilliga och anpassar självklart våra tjänster efter dig och dina önskemål. Kontakta oss om du har frågor eller funderingar, vi hjälper gärna till!

Läs vad 257 kunder tycker om Fastighetsbyrån Salem

• Ümit K skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jätte trevligt väll kunnigt mäklare dess utom är ganska hjälpsam med övriga ärende när man behöver hjälp ,för utom att bara sälja huset . Läs mer
  • Maria G skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Utmärkt från början till slut. Noggrann genomgång av hela försäljningsprocessen med oss. Varit tillgänglig och svarat på frågor. Även angående vårt köp av vårt nya boende. Vi rekommenderar verkligen Alexandra för en trygg och smidig bostadsäljning. Läs mer
    2018-12-03 Alexandra O svarar Maria G
    Hej Maria,
    Det värmer i hjärtat att få läsa dessa fina ord. Stort tack för den fina rekommendationen och vad glad jag är att jag fick hjälpa er med er bostadsaffär. Stort lycka till i ert nya hus och god jul om vi inte hörs igen innan dess!
  • Margareth F skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Vi har sålt en lägenhet på 75m2. Alexandra var mycket professionell och kunnig. Motsvarade våra förväntningar. Läs mer
    2018-11-27 Alexandra O svarar Margareth F
    Hej Margareth,
    Stort tack för att du tagit dig tiden att lämna en rekommendation, samt att jag från början fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er lägenhet. Jag är glad att det jobb jag gjort motsvarade de förväntningar ni hade. Tveka inte på att höra av er om jag kan hjälpa er med något framåt, i annat fall ses vi för de sista bitarna av er försäljning.
  • Esam Adnan Mahmod A skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jag har köpt ett bostad, jag tycker att jag blev väl bemött av Sara Engberg tycker hon har erfarenhet och driven som gärna hjälper till och ställer upp. Är väldigt hjälpsam och snäll och har alltid leende på läpparna. Läs mer
    2018-11-29 Sara E svarar Esam Adnan Mahmod A
    Vad kul att ni är så nöjda. Stort grattis till erat nya hus! Jag tror ni kommer trivas som handen i handsken. Tveka inte att komma in på en kopp kaffe om ni har vägarna förbi. Hälsa familjen!
    Sara E gillar detta
  • Daniela F
    Daniela F skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Fantastiskt samarbete med charmiga och engagerade Sara Engberg
    Fanns alltid till hands även om man ville titta på hus med väldigt kort varsel
    Skulle inte tveka att anlita henne själv om jag någonsin skulle flytta själv Läs mer
    2018-11-29 Sara E svarar Daniela F
    Tack för dina värmande ord Daniela! Det har varit tacksamt och enkelt att hjälpa dig från start till slut. Jag hoppas ni kommer i ordning med renoveringen inom kort och att jag får komma och se förvandlingen snart.
  • Tommy F
    Tommy F skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Alexandra uppträder på ett mycket proffsigt sätt och skapar förtroende. Jag skulle gärna köpa, inte bara sälja, en bostad av henne. Läs mer
    2018-11-27 Alexandra O svarar Tommy F
    Hej Tommy,
    Stort tack för de fina orden, vad glad jag blir! Jag önskar er en fin december och jul så ses vi igen under nästa år (om inte innan).
  • Kristina J skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Har sålt ett radhus. En mycket trevlig o tillmötesgående mäklare. Mycket nöjd. Läs mer
    2018-11-27 Alexandra O svarar Kristina J
    Stort tack för att du tagit dig tiden att lämna en fin rekommendation Kristina. Jag är väldigt glad att jag fick möjligheten att hjälpa er samt att du är nöjd med den hjälp jag kunde erbjuda. Ha det så gott så ses vi framåt igen.
  • Nenad M skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    En väldigt trevlig person som dessutom är kunnig och engagerad i det hon gör. Hon sålde våran lägenhet till det priser vi hade förväntat oss. Rekommenderar varmt! Läs mer
    2018-11-19 Sara E svarar Nenad M
    Stort tack för din positiva respons Nenad! Hade jag kunnat sätta betyg tillbaka så hade ni fått toppbetyg. Det var så enkelt och smidigt att hjälpa er med denna försäljning. Jag önskar er ett stort lycka till med husdrömmen och tvekar inte en sekund på att ni kommer att trivas som fisken i vattnet.
  • Niclas R
    Niclas R skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sara som mäklare - är en person som gör det där lilla extra både för dig som säljare och som köpare. Sara lägger mkt tid och stort engagemang på att sälja just ditt objekt och att få köparen att förstå varför just ditt objekt är speciellt. Med ett stort lugn genomförde Sara hela försäljningen väldigt professionellt från start till mål. Läs mer
    2018-11-19 Sara E svarar Niclas R
    Det glädjer mig att läsa Niclas! Stor del av processen och resultatet grundar sig i ett gott samarbete. Det hade vi från start till mål. Nöjet är helt och hållet på min sida!
  • Lena L
    Lena L skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sara är ett proffs! Hon hade uppdrag att sälja vår lägenhet. Hon gjorde rätt bedömning om pris och även hur lång tid budgivningsprocessen skulle ta. Vi fick all info vi behövde.Hon höll kontakt med intresserade och oss hela tiden. Hon informerade sig om allt som var av intresse för köpare stort som smått! Hon var varm och uppmuntrande samtidigt som hon höll en professionell och proffsigt saklig attityd. Vi är som framgår mycket nöjda! Läs mer
    2018-11-19 Sara E svarar Lena L
    Jag ler inombords när jag läser dina värmande kommentarer Lena! Kombinationen gott samarbete och hårt arbete ger i många fall goda resultat. Det var väldigt inspirerande och givande att få hjälpa er med denna försäljning och jag önskar er all lycka till på nästa bostadsdestination. Skulle ni sakna Rönninge för mycket så vet du vart jag finns.
  • Anna Cecilia Madeleine H skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jag har sålt min villa och Sara har skött försäljningen med stort tålamod och utmärkt service I denna svåra marknad. Högsta betyg och kommer varmt rekomendera. Läs mer
    2018-11-19 Sara E svarar Anna Cecilia Madeleine H
    Tack Madeleine för dina positiva kommentarer. På denna marknad är tålamod säljarens bästa vän och det hade du minst sagt! Det var riktigt kul att få jobba med dig!
  • Lena L
    Lena L skrev om Fastighetsbyrån Salem
    Vi fick mycket stöd och uppmuntran i vår största affär som sköttes på ett sakligt professionellt sätt. Vi fick fortlöpande information om vad som hände och också Mäklarens professionella bedömning av läget på marknaden och våra möjligheter. Mäklarens bedömning om pris och tid för budgivning osv stämde till 100% Det var väl värt pengarna att överlåta affären till detta proffs! Läs mer
  • Åke D
    Åke D skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sålt en lägenhet
    Utmärkt positivt
    Hon levde upp till alla mina förväntningar
    Jag rekommenderar henne gärna till andra Läs mer
    2018-11-05 Alexandra O svarar Åke D
    Stort tack för era fina ord och för att jag fick förtroendet att hjälpa till med lägenhetsförsäljningen! Hoppas att allt går bra med den nya lägenheten nu och ni hör av er om jag kan hjälpa till med någon annat framåt. Allt gott till er!
  • Jelena W skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jag uppskattar jobb av Sara!Vi jobbade ihop bra! Läs mer
    2018-10-30 Sara E svarar Jelena W
    Jag instämmer helt och hållet Lena! Lycka till med framtida äventyr. Kom gärna in och hälsa på om du har vägarna förbi.
  • Bosse H
    Bosse H skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Köpt lägenhet på Rönningeborg . Alexandra var väldigt duktig och rar o hjälpsam. Hon levde absolut upp till mina förväntningar . Hon var väldigt trevlig och beskrev lägenheten mycket bra vid visningen. Läs mer
    2018-10-25 Alexandra O svarar Bosse H
    Hej Bosse,
    Stort tack för de fina orden! Jag är glad att jag levt upp till de förväntningar du haft och att du är nöjd med både min hjälp och din nya lägenhet. Tveka inte på att återkomma till mig om det är något mer jag kan hjälpa dig med framöver!
  • Johanna B skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Bostadsrätt parhus.
    Hade endel frågor kring huset som mäklaren tog reda på svar till. Mäklaren ställde upp med att ordna extra visning.
    Tydlig information i samband med kontraktskrivning, och extra hjälp med praktiska detaljer king att signera dokument med banken. Läs mer
    2018-11-12 Ann S svarar Johanna B
    Johanna, tack för att du tog dig tid att svara. Jag är glad att kunna har hjälpt dig med affären! Där är jag säker på att ni kommer att trivas!
  • Ninos L skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Köpte en bostadsrätt i Salem.
    Sara var väldigt snabb med återkoppling, trots att det var under kvällstid samt helg.
    Vi fick ett väldigt bra bemötande och hon var tillmötesgående.
    Min sammanfattade upplevlse är väldigt bra. Läs mer
    2018-10-30 Sara E svarar Ninos L
    Tack för ditt goda omdöme Ninos! Nöjet är helt och hållet på min sida. Nu närmar sig inflyttningsdagen med stormsteg. Hoppas ni är redo att flytta in i drömlägenheten!
  • LENA H skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Professionell och lyhörd! Trygg affär! Läs mer
    2018-10-17 Ann S svarar LENA H
    Tack Lena! Lika glad ar jag att kunna hjälpa dig med din bostadsaffär!
  • Johanna M skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Ett trevligt och påläst intryck som gjorde mig trygg i mitt köp. Läs mer
    2018-10-30 Sara E svarar Johanna M
    Det glädjer mig att höra! Hoppas du kommit i ordning i ditt nya hem och att ni trivs bra.
  • Anderz R skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sålt friköpt radhus, trevligt och possitivt bemötande. Läs mer
    2018-10-30 Sara E svarar Anderz R
    Vad kul att du känner så! Det blev en längre process än väntat och många visningar men tillslut hittade vi rätta köparen. Idag är det ännu viktigare än någonsin att ha tålamod och det hade ni. Tack för denna gång!
  • Ansi W
    Ansi W skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Ett husköp och en husförsäljning är stora affärer i livet! Då behövs en engagerad och kunnig mäklare som kan stötta hela vägen igenom affärerna. Allt detta gjorde Sara med engagemang, värme och professionalitet. Hon inger lugn och stort förtroende genom att lyssna in och svara på frågor. Under hela processen ges kontinuerlig återkoppling via sms, mail och/eller telefon. Det är en stor trygghet att ha haft Saras stöd hela vägen! Läs mer
    2018-10-30 Sara E svarar Ansi W
    Jag blir jätte glad av att läsa dina fina och berörande ord Ansi! Det har varit ett stort nöje att få hjälpa er med era kanske största affärer. Tur att ni inte flyttar långt för jag räknar med att ni bjuder på kaffe i nya hemmet så fort ni kommit i ordning.
  • Ralph H skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Vi är helt nöjda med Sara hon ställde upp bra med visningar trots att marknaden är som den är mycket nöjda Läs mer
    2018-10-30 Sara E svarar Ralph H
    Det glädjer mig att ni är nöjda med resultatet. Vi fick arbeta flitigt tillsammans men vi hade kul på vägen och vi hittade rätt köpare tillslut! Hoppas ni kommer och hälsar på när ni har vägarna förbi!
  • Annicka S skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Allt har fungerat bra vi är mycket nöjda Läs mer
    2018-10-30 Sara E svarar Annicka S
    Vad skönt att höra! Ta hand om er!
  • Ellinor F skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jag har köpt en bostadsrätt genom Sara. Jag tycker att jag blev väl bemött och vad jag upplevde som mest positivt var att hon kändes väldigt trygg och förstående. Det blev en ordentlig process innan jag kunde köpa huset då jag fortfarande stog kvar med mitt gamla iom en seperation. Men hon höll god ton och var väldigt tillmötesgående. Det var aldrig några problem att få komma på visningar med kort varsel eller att få kontakt med Sara. Läs mer
    2018-10-30 Sara E svarar Ellinor F
    Tack Ellinor för din fina respons. Det var otroligt enkelt att arbeta med en sådan lättsam köpare som du. Tacksamheten är helt och hållet på min sida. Jag hoppas att du och familjen trivs i det nya fina hemmet!
  • Erika J
    Erika J skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Har köpt ett radhus på timmermansstigen 30 i Salem. Är så nöjd med Ann Sjöblom som mäklare. Väldigt professionell, mycket trevlig, bra bemött. Har träffat ca 5 olika mäklare hittils i livet haha. Men Ann Sjöblom tar alla och gör ett så bra jobb! Tack! Läs mer
    2018-10-16 Ann S svarar Erika J
    Erika, jag blir så glad över dina fina ord! Det är en stor affär och att kunna ha hjälpt er med detta känns lika roligt för mig. Tack!
  • Sandra M skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Professionell! Lyhörd! Trevlig! Läs mer
    2018-11-19 Sara E svarar Sandra M
    Stort tack Sandra! Det var ett nöje att hjälpa er med denna försäljning.
  • Camilla B skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Ann Sjöblom är en toppenmäklare.
    Ordentlig, trevlig och proffsig.
    Vi är mycket nöjda med bemötandet. Tack! Läs mer
    2018-10-16 Ann S svarar Camilla B
    Tack Camilla för de fina orden! Jag är lika nöjd med att kunna ha hjälpt er i ert bostadsbyte.
  • Krissana K skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sålde en villa.
    Jag kontaktade Swedbank fastighetsbyrån i Salem.
    Det var väldigt bra bemötande. Läs mer
    2018-10-25 Alexandra O svarar Krissana K
    Hej Krissana,
    Vad bra att du är nöjd med bemötandet ni fick under försäljningen av ert hus. Jag hoppas att allt har gått bra för dig med din flytt och att du trivs bra i din nya bostad. Allt gott!
  • Johan S skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Har både köpt och sålt lägenhet med samma mäklare.
    Kan rekommendera, ambitiös, erfaren, trevlig och lugn. Kunnig
    och hjälpsam.
    Fick hjälp med allt som behövdes, i tid och fick sålt
    inom en vecka. Läs mer
    2018-09-24 Ann S svarar Johan S
    Johan det var ett nöje att kunna hjälpa dig att först köpa och nu sälja din bostad. Tack för förtroendet!
  • Angelica M skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Köpte ett parhus i rönninge. Mäklaren var påläst och kunnig om objektet och kunde svara på dem frågor vi hade. Däremot hade jag önskat ett lite positivare bemötande under själva budgivning. Vid påskrift av kontrakt var mäklaren flexibel och trevlig, vilket vi uppskattade mycket! Läs mer
  • Helena D skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jag köpte en lägenhet (2a) i Salem och är supernöjd med Alexandra! Jätteproffsig och duktig. Läs mer
    2018-10-25 Alexandra O svarar Helena D
    Hej Helena,
    Stort tack för de fina orden och för att du tagit dig tiden att lämna en rekommendation. Det uppskattas verkligen! Jag hoppas att du kommer trivas bra i din nya lägenhet och att du återkommer om det finns något jag kan hjälpa dig med framöver.
  • Hussein J skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jag har köpt bostad av henne. Hon är mycket trevlig person. Och kan göra sitt jobb på bästa sätt Läs mer
    2018-11-29 Sara E svarar Hussein J
    Tack Hussein! Vad glad jag blir av att läsa detta. Hoppas ni kommit i ordning hemma och att ni trivs i nya huset. Du vet vart jag finns om det skulle dyka upp några frågor. Hälsa familjen!
  • Åke S skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Vi har köpt en bostadsrätt av Sara och hon var påläst, tillmötesgående, trevlig och lätt att samarbeta med. Läs mer
    2018-11-29 Sara E svarar Åke S
    Det glädjer mig att ni är nöjda med affären och med vårat samarbete. Hälsa Linnéa så gott från mig!
  • Katarina D skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sara hjälpte oss både vid vårt köp av nytt boende samt vid försäljningen av vårt tidigare boende. Sara var informativ och lösningsorienterad. Hon hanterade båda dessa affärer på ett mycket professionellt vis. Alltid med ett leende på läpparna och med kunden i focus. Läs mer
    2018-11-29 Sara E svarar Katarina D
    Tack Katarina! Det glädjer mig att ni är nöjda med vårat samarbete. Det är ömsesidigt! Nu hoppas jag ni kan slå er till ro och njuta av drömkåken.
  • Katja K skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sara var engagerad och hjälpte oss under hela processen. Det var lätt och smitt att nå henne. Läs mer
  • Patrik L skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sara var till stor hjälp för oss nör vi köpte vårat nya hus, det blev en väldigt snabb och lite invecklad affär som Sara löste med stor proffesionalism. Bemötandet från Sara var alltid glatt och väldigt seriöst när det behövdes. De förväntningar vi hade, motsvarades till fullo av Sara. Så vår upplevelse av denna affär är helt ovh hållet väldigt positiv. Läs mer
    2018-11-29 Sara E svarar Patrik L
    Wow! Vilka fina ord Patrik! Det var enkelt och tacksamt att samarbeta med er från dag ett. Allt handlar om ett gott samarbete och det löste vi galant tillsammans. Stort grattis till drömhuset och hoppas ni kommer i ordning snart så jag får ta en titt på resultatet. Hälsa familjen från mig!
  • Linnea S skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Köpt etage- lägenhet efter att ha bott i villa o radhus i 40 år. Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Uppfyllde alla förväntningar. Läs mer
  • Kerstin Z J skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Har sålt radhus har blivit proffsigt och vänligt bemött Läs mer
    2018-11-19 Sara E svarar Kerstin Z J
    Vad kul att du känner så Kerstin! Det var enkelt och smidigt från start till mål och ditt samarbete gjorde mer än halva jobbet. Hoppas du trivs och att du hunnit komma i ordning ordentligt med din nya bostad.
  • Daniel S skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Försäljning av lgh.

Sara är en mycket förtroendeingivande person. Hon gjorde verkligen mer än vad man kan kräva av en mäklare.

Sammanfattningsvis är mitt intryck gott. Läs mer
    2018-09-11 Sara E svarar Daniel S
    Det glädjer mig att läsa detta Daniel! Jag är så glad att jag fick äran att hjälpa er med denna stora affär. Er positiva energi fick mig nästan att glömma bort att vi arbetade under en trög marknad. Stort tack för allt!
  • Malin E skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sara såld vår lägenhet nyligen efter väldigt många visningar. Hon tappade aldrig sitt engagemang för försäljningen trots en trög marknad. Vi är väldigt nöjda med hennes insats som mäklare. Läs mer
    2018-09-11 Sara E svarar Malin E
    Stort tack Malin! Vi jobbade hårt men det lönade sig i slutändan. Allt tack vare erat goda samarbete. Vi ses inom kort igen!
  • Henrik L skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Arbetar energiskt för att hitta bästa lösningen för både kund och köpare. Sara ger ett vänligt men korrekt bemötande och har uppfyllt samtliga förväntningar. Läs mer
    2018-09-11 Sara E svarar Henrik L
    Tack för din fina respons Henrik! Det glädjer mig massor att läsa. Vi ses inom kort!
  • Alejandra L skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Hon var snällt
    Glömde bort att smsa eller mejlar mig om visningen informationen. Läs mer
    2018-09-11 Sara E svarar Alejandra L
    Tack för ditt omdöme Alejandra! Jag tar till mig din feedback och ser till att vara noggrannare i fortsättningen med att informera samtliga inblandade. Vid detta tillfälle hade jag räknat med att informationen skulle föras vidare från den ena till den andra men jag kunde naturligtvis ha dubbelkollat detta innan eller tagit kontakt med dig direkt. Jag beklagar missförståndet från min sida och tar till mig detta för att bli bättre i fortsättningen.
    Hoppas du trivs bra med ditt nya boende.
  • Maj-Britt Kristina R skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Försäljningen gick väldigt snabbt. Vår mäklare var förtroendegivande, mycket trevlig och proffsig. Fanns alltid till hands vid funderingar och frågor som uppkom under tiden. Läs mer
    2018-09-11 Sara E svarar Maj-Britt Kristina R
    Stort tack för dina fina ord Maj-Britt! Resultatet är en kombination av rimliga förväntningar och gott samarbete. Hoppas flytten har gått bra och att ni snart kommer i ordning med nya hemmet. Tack för allt och hoppas det inte dröjer länge tills vi ses igen.
  • Elisabet L skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Har köpt en bostadsrätt.
    Blev proffsigt och trevligt bemött av mäklaren.
    Hade inga förväntningar då detta var den första visningen jag varit på. Upplever ändå att mäklaren var mycket kunnig och ärlig och besvarade alla mina frågor proffsigt.

Min upplevelse är mycket positiv. Läs mer
    2018-09-11 Sara E svarar Elisabet L
    Tack för din fina respons Elisabeth. Lägenheten känns som klippt och skuren för dig och jag är glad att just du fick ta över nycklarna för denna. Du kommer trivas som fisken i vattnet och jag hoppas inte det dröjer länge tills vi ses igen!
  • Aphram A skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    ni har bästa mäklare i hela stockholm Läs mer
    2018-09-11 Sara E svarar Aphram A
    Tack Aphram! Det är alltid kul att hjälpa trevliga personer som du.
  • Emelie R skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Lugn, seriös, proffsig och bra på att återkoppla. Jag kan varmt rekommendera Alexandra. Läs mer
    2018-09-07 Alexandra O svarar Emelie R
    Stort tack Emelie, både för den fina rekommendationen samt att jag fick förtroendet att hjälpa er med en lägenhetsförsäljning. Jag hoppas ni ska trivas bra i ert nya boende!
  • Kristoffer H
    Kristoffer H skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Rak och tydlig kommunikation genom hela försäljningen. Uppfyllde samtliga förväntningar exceptionellt, kan starkt rekommendera Alexandra till era kommande försäljningar. Läs mer
    2018-09-04 Alexandra O svarar Kristoffer H
    Hej,
    Vad kul att du är nöjd med din försäljning och med mig som mäklare. Stort tack för att du tagit dig tiden att lämna en rekommendation Kristoffer, det uppskattas verkligen! Ha det gott så ses vi för de sista bitarna inom kort.
  • Stefan P skrev om Fastighetsbyrån Salem
    Vi är mycket nöjda med hjälpen, drivet och dialogen kring försäljningen av vår fars hus. Tack Fastighetsbyrån, Tack Sara! Läs mer
  • Mats P skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    När min tjej skulle sälja sin lägenhet så gjorde mäklaren ett dåligt jobb. Svår att få tag på och återkom inte när hon skulle. Vi tror att vi skulle få mer betalt om vi andvände en annan mäklare. Läs mer
    2018-07-12 Ann S svarar Mats P
    Hej Mats P! Det är tråkigt att du/ni upplever det så. Eftersom detta troligtvis gäller den lägenhet vi sålde 2 ggr så hamnade vi i en speciell situation p g a att affären ej fullföljdes av din tjej, så blev det svårt att uppnå samma pris. Vi fick trots allt mer än det högsta budet. Be henne gärna höra av sig till mig! Med vänlig hälsning Ann
  • Simon K skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sara är en väldigt trevlig och proffsig mäklare. Hon hjälpte oss att köpa våran lägenhet i rönninge. Hon lyssnade på oss som köpare och inte bara på säljaren så det kändes genuint. Allting gick smidigt och vi är jätte nöjda med mäklaren och nya bostaden Läs mer
    2018-07-12 Sara E svarar Simon K
    Vad glad jag blir av att läsa detta Simon! Affären är lika stor för er som köpare som för säljaren så naturligtvis är det viktigt att ni båda känner er nöjda med utfallet. Ni har köpt en fantastiskt bra lägenhet och jag är säker på att ni kommer att stormtrivas. Vi ses säkert i krokarna!

Säbytorgsvägen 4C, 144 30 Rönninge