Alla kategorier Mäklare Stockholms län Salem Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Salem

Fastighetsbyrån Salem

Säbytorgsvägen 4C, 144 30 Rönninge — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Salem och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 163 kunder tycker om Fastighetsbyrån Salem

• Nils Gösta Gerhard G
    Nils Gösta Gerhard G skrev om Fastighetsbyrån Salem
    Försäljningen gick över förväntan bra. rekomendationen att gå ut mitt i sommaren med försäljning eftersom utbudet förväntas öka framåt hösten visade sig vara lyckosamt för oss. Allt har gått smidigt och information och försäljning har genomförts på ett enkelt och lättillgängligt sätt.
  • Anna A
    Anna A skrev om Fastighetsbyrån Salem
    Närheten och den lokala kännedomen om området såg vi som viktigt. Vi har alltid blivit bemötta på ett positivt sätt och säljaren varit lätt att nå.
  • Michael H
    Michael H skrev om Fastighetsbyrån Salem
    Pålästa, drivna och kundfokuserade.
  • David D
    David D skrev om Fastighetsbyrån Salem
    Stort engagemang från mäklarens sida. Ödmjuk och uppriktig kombinerat med profession i sin roll. Rekommenderar!
  • Therese B
    Therese B skrev om Fastighetsbyrån Salem
    Proffsig och engagerad mäklare. Trevlig att ha att göra med.
  • Margaretha L
    Margaretha L skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Mycket bra samarbete med Ann, hon har god kännedom om marknaden och som kund upplevde jag mycket gott stöd i samband med försäljning av mitt hus.
    2017-03-06 Ann S svarar Margaretha L
    Tack Margaretha! Jag uppskattar också vårt samarbete och ditt trevliga bemötande som var gott från början till slut. Varma hälsningar Ann
  • Josefin H
    Josefin H skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Kunnig, snäll och lyhörd. Förstog vad vi var ute efter och hjälpte oss på bästa sätt.
    2017-04-20 Alexandra O svarar Josefin H
    Stort tack Josefine för att du tagit dig tid till att lämna en fin rekommendation. Jag är glad att ni känner er nöjda med det jobb jag gjorde i samband med er försäljning. Allt gott till er så ses vi säkert framöver igen.
  • Carina S
    Carina S skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Väldigt bra och trevligt bemötande ! Pålitlig och tillgänglig. Jag skulle gärna anlita henne igen om jag behöver i framtiden.
    2017-04-20 Alexandra O svarar Carina S
    Hej Carina,
    Tack för de fina orden. Du är varmt välkommen att återkomma om du behöver hjälp igen framöver. Jag hoppas att du trivs bra i din nya lägenhet och kan njuta ordentligt av den härliga uteplatsen nu när rätt säsong för det är på intågande. Ha det så bra så hörs vi av!
  • Jun M
    Jun M skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Alexandra Odell har gjort ett mycket professionellt och noggrann jobb, lyssna på kundernas behov. Stark rekommendation .
    2017-04-20 Alexandra O svarar Jun M
    Hej,
    Tack för er fina rekommendation. Jag är glad att ni är nöjda med den hjälp och det jobb jag kunnat erbjuda. Hoppas att ni trivs bra i ert nya område och tveka inte på att återkomma till mig om det är några frågor eller funderingar ni har.
  • Katarina T
    Katarina T skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jag tycker Alexandra är super bra! Har bara positiva erfarenheter av henne! Hon är grym!
    2017-04-20 Alexandra O svarar Katarina T
    Hej Katta,
    Stort tack för de fina orden och för att du tagit dig tid till att lämna en rekommendation. Jag hoppas att ni är någorlunda klara med era renoveringar av nya huset och kan njuta om vår och sommartiden i det. Allt gott till er!
  • Camilla N
    Camilla N skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    En mycket bra mäklare som har koll på det mesta, kan varmt rekommendera Alexandra Odell.
    2017-04-18 Alexandra O svarar Camilla N
    Stort tack för den fina rekommendationen Camilla. Jag är glad att ni är nöjda med er bostadsaffär och att ni återkommer om ni har några eventuella frågor eller funderingar. Hoppas ni får en fin vår och sommar nu framåt!
  • Jens E
    Jens E skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Mycket nöjd med Ann Sjöblom som mäklare. Engagerad, lyhörd och professionell.
    2017-02-28 Ann S svarar Jens E
    Tack själv för gott samarbete! Vi avvaktar med spänning hur utvecklingen blir!
  • John T
    John T skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Engagerad och rak. Kan varmt rekommendera
    2017-02-28 Ann S svarar John T
    Hej John! Tack för fin rekommendation! Önskar dig och familjen en fin tid i nya boendet!
  • Karin H
    Karin H skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Proffsigt bemötande, snabb återkoppling och tydlig. Kan lämna mina varmaste rekommendationer.
    2017-02-28 Ann S svarar Karin H
    Tack Karin för de fina orden! Jag är glad att kunna ha hjälpt er i bostadsbytarprocessen och är säker på att ni kommer att göra nya huset till sin bästa rätt!
  • Yuliya S
    Yuliya S skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Vi är helt nöd med äffaren .👍
    2017-04-18 Alexandra O svarar Yuliya S
    Hej,
    Det glädjer mig att ni är nöjda med affären. Jag hoppas att ni trivs bra i er nya, fina lägenhet och att ni återkommer vid eventuella frågor eller funderingar. Ha det gott!
  • Salems K
    Salems K skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Professionell, kunnig, ödmjuk, tillmötesgående.
    Ann är en duktig säljare som kan marknaden, sina kunder och hur detta ska hanteras. Ann är en lugn och sansad mäklare och inte puschig som bara vill kränga, och med sitt lugn har vi känt oss trygga i varje affär.
    Vi har i efterhand hört av oss till henne med olika frågor vilka hon hanterat utmärkt!
    2017-02-28 Ann S svarar Salems K
    Jag tackar så mycket för dessa fina ord! Det är alltid tillfredsställande att kunna erbjuda köpare och säljare god service. Nöjet är även på min sida!
  • Niklas E
    Niklas E skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Mycket trevlig och lätt att samarbeta med, lägger ner mycket jobb på att det ska bli rätt och bra.
    2017-02-28 Ann S svarar Niklas E
    Hej Niklas! Vad glad jag blir att ni är nöjda! Det goda samarbetet bidrog ni till! Lycka till i nya huset!
  • Lotta O
    Lotta O skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Saklig och korrekt. Mycket påläst om objektet vi köpte och mycket engagerad under budgivningen.
    2017-04-18 Alexandra O svarar Lotta O
    Hej Lotta,
    Stort tack för den fina feedbacken! Jag är glad att ni upplevde det på det viset. Jag hoppas ni kommit tillrätta i er nya bostad och kan njuta ordentligt av uteplatsen nu när våren/sommaren kommer :-)
  • Mari J
    Mari J skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Proffsig mäklare som också hade mycket god kännedom om området. Trevlig och avslappnad i sitt sätt att möta mig som kund. Finns inget att klaga på.
    2017-04-18 Alexandra O svarar Mari J
    Hej Mari,
    Stort tack för det fina omdömet. Jag hoppas att du kommit till rätta i lägenheten och trivs bra i området. Du är varmt välkommen att höra av sig om det är några frågor eller funderingar framåt. Hoppas du får en fin vår och sommar!
  • Lars-olof Å
    Lars-olof Å skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Helt nöjd, kan rekommendera henne som mäklare.
    2017-03-15 Ann S svarar Lars-olof Å
    Tack Lars-Olof! Jag är glad att kunnat hjälpa er med försäljning av huset.
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Kanonservice!!! Kan inte bli nöjdare då allt fungerade utmärkt!
    2017-02-28 Ann S svarar Fredrik S
    Fredrik tack för de orden! Gott samarbete kräver fler parter och ni är en del av att det blev bra!
  • Ulf H
    Ulf H skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Enkel och göra med, klar och tydlig
  • Liselotte E
    Liselotte E skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Ann har varit mycket tillmötesgående och hjälpsam och duktig vid mitt köp av lägenhet här i Rönningeborg och allt fungerade väldigt bra.
  • Ingegerd H
    Ingegerd H skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Min mäklare var både proffsig och personlig. Jag fick bra råd, allt skedde i tid, hon gick alltid att nå och jag möttes av respekt. Kan inte begära mer av en mäklare. Helt perfekt!
  • Pia B
    Pia B skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Trevligt bemötande utan att vara påträngande vilket var mycket viktigt för mig vid val av mäklare.
    2016-09-14 Alexandra O svarar Pia B
    Hej Pia,
    Tack för att du tar dig tid att lämna feedback. Det uppskattas. Jag är också glad att du är nöjd med det bemötande du fått. Ha det så gott så hörs vi av om jag kan vara behjälplig framöver.
  • Sofi L
    Sofi L skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Man litade på att hon gjorde sitt bästa, var ärlig och uppriktig.
    2016-09-14 Alexandra O svarar Sofi L
    Varmt tack för rekommendationen. Det uppskattas att ni tar er tiden att lämna dessa fina ord och att ni upplevt mig och mitt arbete på detta sätt. Det är det målsättningen är. Jag hoppas att ni trivs bra i ert nya hus och att ni funnit er tillrätta i området.
  • Eva L
    Eva L skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Hej! Alexandra gjorde ett mycket bra jobb med min fastighet. Henne kan jag varmt rekommendera. / Bästa häls Eva
    2016-09-14 Alexandra O svarar Eva L
    Stort tack för det fina omdömet och den fina rekommendationen. Det uppskattas att du tar dig tid att lämna feedback och att du så klart är nöjd med den arbete jag gjorde. Jag hoppas att ni trivs bra i ert nya hus i ert nygamla område. Ha det gott!
  • Peter W
    Peter W skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Ann är en mycket seriös och duktig mäklare som med sin kompetens kombinerat med ett lugnt och trevligt sätt ingjuter förtroende hos såväl säljare som köpare. Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare.
  • Irina D
    Irina D skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Ann hjälpte mig och gav svar på alla mina frågor.
    Duktig o trevlig mäklare som jan sin sak!
    Rekommenderas!
  • Hans T
    Hans T skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Mallddoodoflfllflföföfldldfllxmxmcööx
    2016-09-14 Alexandra O svarar Hans T
    Hej Hans,
    Stort tack för det fina omdömet. Hoppas ni trivs bra i huset och att ni hunnit finna er tillrätta.
    Ha det gott!
  • Jentica H
    Jentica H skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Fantastisk mäklare! Erfaren, ärlig, rak och med kunden i fokus!!
    2016-09-08 Ann S svarar Jentica H
    Tack vad glad jag blir! Jag skickar beröm tillbaka till dig Jenti!
  • Faraj A
    Faraj A skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Bra bemötande och handledning med mig och säljare.
    2016-09-08 Ann S svarar Faraj A
    Tack för det Faraj! Hoppas att bostaden känns bra och att ni trivs!
  • Pernilla S
    Pernilla S skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Ann var professionell och återkom alltid snabbt då vi hade frågor rörande vårt köp Skulle gärna anlita vid försäljning.
    2016-09-08 Ann S svarar Pernilla S
    Hej Pernilla! Vad roligt att ni är nöjda med mig och köpet! Ett mycket fint hus så jag förmodar att ni trivs!
  • Anna J
    Anna J skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Engagerad, kunnig och professionell.
    2016-09-14 Alexandra O svarar Anna J
    Hej Anna,
    Stort tack för att du tagit dig tid att lämna fin feedback gällande försäljningen av din lägenhet och stort tack för förtroendet från första början.
  • Bassam H
    Bassam H skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Alexandra Odell är en duktig- noggrann- hjälpsam person.
    Vi hade kontakt med henne när vi köpt vårt hus och hon visade att hon en kunnig person, vi fick bra service av henne.
    Jag rekommenderar....
    Med vänlig hälsning,
    //Bassam Hadi
    2016-09-14 Alexandra O svarar Bassam H
    Stort tack för den fina rekommendationen Bassam. Jag är glad att ni är nöjda med ert köp och med det jobbet jag gjort i samband med det. Jag hoppas att ni ska trivas bra i huset och att ni har njutit av sommaren med egen tomt. Ha det gott!
  • George S
    George S skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Då jag var den som bodde kvar i huset, så tycker jag att kontakterna skulle ha varit med mig, och inte exet som inte längre bodde i huset.
    Själva försäljningen gick som förväntat, så här finns inget att anmärka på.
    2016-09-14 Alexandra O svarar George S
    Hej George,
    Tack för feedbacken. Det var tråkigt att höra att du inte upplevde det som att du fick tillräckligt med återkoppling, jag försökte hålla samma återkoppling till er båda men jag tar med mig denna feedback och ska tänka på det framöver. Jag hoppas att du trivs bra i ditt nya boende och tveka inte på att höra av dig om det är några frågor eller funderingar som dyker upp framöver.
  • Parisa A
    Parisa A skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jag vill tacka Ann för en bra och snabb affär .
    Jag är jätte nöjd med huset som köpt.
    Och nöjd med vårat gamla hus som såldes med ännu bättre pris.😊
    2016-09-08 Ann S svarar Parisa A
    Tack Parisa! Roligt att kunna hjälpa er med båda att köpa och sälja! Lycka till i nya huset!
  • Sanna W
    Sanna W skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Är missnöjd med hur mäklaren skötte problem som uppstod efter köpet. Kyl, frys o diskmaskin var trasig när vi flyttade in. Vi fick kämpa o jaga både mäklare o säljare för att få hjälp.
    2016-09-06 Ann S svarar Sanna W
    Hej Sanna! Vad tråkigt att ni inte blev nöjda till slut med ersättningen som Fastighetsbyrån gav. Alltid svårt när parterna inte är överens; där försöker vi medla så gott det går. Om säljaren inte vill så blir det knepigt.
    Jag hoppas ändå att bostaden är till belåtenhet för er och att ni trivs bra.
  • Kerstin L
    Kerstin L skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Rak, tydlig och realistisk. Lätt att hänga med i resonemanget. Bra på att uppdatera oss.
    2016-09-14 Alexandra O svarar Kerstin L
    Hej Kerstin,
    Tack för feedbacken och för förtroendet att få hjälpa er med er lägenhetsförsäljning. Jag hoppas att ni trivs bra i er nya lägenhet och i ert nya område!
  • Lena G
    Lena G skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Positiv, glad och Trevlig.
    Profficionell och kunnig, engagerad och lätt att få tag på om man har frågor.
    2016-09-14 Alexandra O svarar Lena G
    Stort tack för de fina orden Lena. Du har mitt nummer om du framöver har fler frågor eller funderingar eller om det finns något jag kan hjälpa till med. Ha det gott!
  • Karin Z
    Karin Z skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Effektiv,snabb,kunnig och duktig.
    2016-09-14 Alexandra O svarar Karin Z
    Hej Karin,
    Tack för de fina orden, jag är glad att ni uppfattat mig och mitt jobb på detta sätt, då har allt gått som det ska :-)
    Ha det så gott och tveka inte på att återkomma om det är något jag kan hjälpa till med framöver.
  • Ninjas-gabriel S
    Ninjas-gabriel S skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Otydlig, förvirrad, oengagerad.
    2016-09-06 Ann S svarar Ninjas-gabriel S
    Ninjas-Gabriel, vad tråkigt att ni upplevde mig som oengagerad. Förstår att det är knepigt när man vill köpa en bostad i förväg, men när säljaren inte vill sälja innan visning. Jag hoppas hur som helst att ni trivs bra i bostaden och önskar er lycka till i framtiden!
  • Lennart W
    Lennart W skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Ann är en mycket sympatisk kvinna som utövar sitt yrke på ett mycket proffesionellt sätt....dessutom är hon snygg också!
    2016-09-08 Ann S svarar Lennart W
    Tack Lennart för fint betyg - i alla avseenden!
  • Markus A
    Markus A skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jättebra mäklare jag kommer använda Alexandra Odell om jag flyttar något mer.
    2016-09-14 Alexandra O svarar Markus A
    Hej Markus,
    Stort tack för er fina rekommendation. Ni är mer än välkomna att återkomma om det blir aktuellt att byta bostad igen. Ha det gott!
  • Sara S
    Sara S skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Trevligt bemötande, effektiv och proffsig.
    2016-09-14 Alexandra O svarar Sara S
    Tack så mycket för fin feedback. Hoppas allt gått bra med flytten och att ni kommer trivas i er nya bostad. Hör av dig om det är några frågor eller funderingar, i annat fall hörs vi när det är dags för deklaration.
  • Peter Z
    Peter Z skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Väldigt bra, trevlig och förtroendeingivande. Alltid nåbar för snabba svar på frågor som uppstod vi försäljning/köp.
    Så total upplevelsen var att jag som både säljare och köpare var riktigt nöjd och kan rekommendera henne för andra och vid nästa tillfälle för mig.
    2016-09-14 Alexandra O svarar Peter Z
    Stort tack för de fina orden och rekommendationen. Jag är glad att ni är nöjda med det jobb jag gjort och att ni upplevt att allt gått bra. Jag hoppas att det även har gått bra med flytt och ev renovering och att ni trivs. Ha det så gott!
  • daniel r
    daniel r skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Bra mäklare som är med en hela vägen.
    Kan varmt rekommenderas.
    2016-09-06 Ann S svarar daniel r
    Tack själva för gott samarbete! Hoppas att ni trivs bra på nya stället! Hälsningar Ann
  • Per A
    Per A skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    bra bemötande, smidig och effektiv
    2016-09-06 Ann S svarar Per A
    Tack Per! Jag är glad att ha kunnat hjälpt till igen!
  • Jan H
    Jan H skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Kanonbra mäklare hade samma både vid köp och försäljning
    2016-09-06 Ann S svarar Jan H
    Hej Jan! Skönt att allt gick bra och jag är glad att jag kunde hjälpa er även vid försäljningen. Allt gott! Ann
  • Marie W
    Marie W skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Vi känner oss nöjda med allt Bra jobbat Ann
    2016-09-08 Ann S svarar Marie W
    Tack Marie! Jag är nöjd om ni är nöjda!

Säbytorgsvägen 4C, 144 30 Rönninge