Alla kategorier Mäklare Stockholms län Salem Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Salem

Fastighetsbyrån Salem

Säbytorgsvägen 4C, 144 30 Rönninge — Visa karta

I Salem hittar du en av Stockholms minsta kommuner, familjevänliga bostäder och vacker natur, samtidigt som du tar dig in till stan på 30 minuter med tåg eller bil. Vi på Fastighetsbyrån har funnits på plats här i tre decennier och är marknadsledande i detta område.

Vi hoppas att vi blir det självklara valet när du ska göra en bostadsaffär här. Vi är lyhörda, samarbetsvilliga och anpassar självklart våra tjänster efter dig och dina önskemål. Kontakta oss om du har frågor eller funderingar, vi hjälper gärna till!

Läs vad 274 kunder tycker om Fastighetsbyrån Salem

• 2019-02-21

Jessi C skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jag sålde min lägenhet via Ann, bra bemötande och motsvarade alla mina förväntningar. Otroligt hjälpsam även efter försäljning med deklaration etc.
    När det är dags för nästa försäljning kommer jag självklart att vända mig till Ann och fastighetsbyrån. Läs mer
  • Chamoun C

2019-02-20

Chamoun C skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sålt en bostadsrätt 130km i Söderby..
    Ann levererade på högsta nivå, är en fantastik mäklare och människa... Läs mer
  • 2019-02-20

Christina Å skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sålt ett, sällan tillsalu, kedjehus med optimalt läge i kommunen.

Positivt bemötande både nu och i tidigare kontakter före försäljningen Råd att tänka på inför försäljning.
    Lugn, saklig och trevlig i bemötandet.

Ja, mäklaren levde i stort upp till våra förväntningar.

Snabbt hanterat och genomförande av försäljningen. Tillgänglig för deklaration stöd. Bra webbsidor hos fastighetsbyrån. Läs mer
  • 2019-02-20

Jörgen R skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Alexandra sålde vårt radhus. Genom hela processen var Alexandra tillgänglig, ärlig, tydlig och mycket professionel. Läs mer
  • 2019-02-19

Eva Maria J skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Radhus. Mycket bra, hjälpsam med allt. Hon levde upp till mina förväntningar. Hon är toppen svara alltid eller ringer så fort hon kan om hon är upptagen. Hon har hjälpt mig mycket jag har känt mig trygg med Ann Sjöblom. Läs mer
  • 2019-02-18

Montella I skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Hej!
    *Jag har köpt radhus på mosshagestigen 102.
    * På ett trevligt och bra sätt.
    *Att mäklaren skulle vara trevlig/duktig/hjälpsam och det var Sara Engberg.
    *Upplevde bra service och allt gick som de ska inga konstigheter. Läs mer
  • 2019-02-17

Andreas J skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sara är professionell, påläst, trevlig och hjälpsam. Skötte hela mitt bostadsköp med lugn och saklighet. Inte påstridig. Brukar inte ge 5:or men gör ett undantag... Läs mer
  • Karl C

2019-02-16

Karl C skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    En trygg försäljning av vårat radhus.
    Alla förväntningar införlivades.
    Väldigt sakkunnig mäklare. Läs mer
  • 2019-02-14

Karin E skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Alltid glad o positiv ger ett kunnigt intryck ,snabb på att svarta o hålla en updated. Jag köpte en lägenhet Läs mer
  • 2019-02-12

Jan B skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sålt bostadsrätt
    Korrekt och proffsigt bemötande
    Förväntade mig en försäljning
    Sammanfattningsvis mycket nöjd Läs mer
  • 2019-02-06

Shamiran L skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Köpt Timmermansstigen 82 i Salem. Alexandra är en mycket kunnig mäklare. Läs mer
    2019-02-07 Alexandra O svarar Shamiran L
    Stort tack för att du tagit dig tiden att lämna en rekommendation. Hoppas att ni kommer trivas bra i ert nya boende och att ni efter era renoveringar får det precis så som ni vill ha det.
  • 2019-01-25

Adeline V skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Alexandra har hjälpt oss att sälja vår lägenhet. Hon har stöttat, lugnat och varit proffesionell i bemötandet av köpare och oss som säljare. Hon lyckades sälja lägenheten på mindre än en månad och höll våra förväntningar realistiska. Hon har gått ”up and beyond” för vår skull! Alexandra är bäst!

Såld med vinst! Läs mer
    2019-01-28 Alexandra O svarar Adeline V
    Hej Adeline,
    Vad glad jag blir av att få läsa era fina ord, stort tack för att ni tagit er tiden att lämna en rekommendation. Allt gott till er och kan jag hjälpa er med något framöver så tveka inte på att höra av er!
  • 2019-01-22

Annelie M skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jag har både sålt och köpt lägenhet genom Alexandra Odell och jag tycker att hon är både trevlig och väldigt professionell oavsett om det gäller att bli bemött som säljare eller köpare. Alexandra är hjälpsam med alla frågor som dyker upp, oavsett om det gäller själva lägenheten eller kontraktet eller deklaration. Hon är mån om att jag som Säljare/köpare ska vara nöjd
    Jag rekommenderar varmt Alexandra Odell som mäklare när man ska göra en bostadsaffär Läs mer
    2019-01-28 Alexandra O svarar Annelie M
    Stort tack Annelie för dina fina ord och rekommendationen. Vad glad jag blir! Och stort tack för att jag återigen fick förmånen att få hjälpa dig i dina bostadsaffärer. Hoppas du ska trivas bra i er nya lägenhet nu, i annat fall du var jag finns :-)
  • 2019-01-17

Gunilla Charlotta A skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jag säljer mitt radhus.
    Har blivet mycket bra bemött av Sara, som har varit mer än hjälpsam, då försäljningen har dragit ut på tiden.
    Är mycket nöjd med alla hjälp som hag har fått av Sara Läs mer
    2019-01-17 Sara E svarar Gunilla Charlotta A
    Stort tack Gunilla! Den som väntar på någonting gott väntar aldrig för länge sägs det. Lycka till nu med sommarstället och tveka inte att höra av dig om det dyker upp några frågor eller funderingar.
  • 2019-01-16

Bertil Å skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Vi har köpt en bostadsrätt i Rönninge och vi blev väldigt vänligt och proffsigt bemötta. De förväntningar som vi hade infriades mer än väl.
    Den totala upplevelsen var väldigt positiv och vi rekommenderar henne gärna. Läs mer
    2019-01-17 Sara E svarar Bertil Å
    Tack för dina värmande ord Bertil! Ni kommer trivas som fisken i vattnet i er nya bostad, det är jag helt övertygad om. Dyker det upp några frågor så vet du vart jag finns. Hälsa Maria så gott!
  • 2018-12-27

Natalie G skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Allt som allt hade jag en bra upplevelse och känner mig välbemött. Önskat dock ibland snabbare svar, men saker löste sig tillslut. Läs mer
    2019-01-08 Ann S svarar Natalie G
    Tack Natalie att du tog dig tid att besvara denna. Jag hoppas att ni trivs och hoppas att allt går bra med renovering av köket.
  • 2018-12-12

Jani T skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Otrolig snygg tjej som är otroligt proffsig och påläst. Läs mer
    2018-12-12 Sara E svarar Jani T
    Stort tack Jani. Det var en ära att få hjälpa dig med både ditt nya boende och det du lämnar.
  • 2018-12-03

Ümit K skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jätte trevligt väll kunnigt mäklare dess utom är ganska hjälpsam med övriga ärende när man behöver hjälp ,för utom att bara sälja huset . Läs mer
    2019-01-08 Alexandra O svarar Ümit K
    Hej Umit,
    Tack för dina fina ord. Jag hjälper gärna till med allt som har med bostadsaffärer att göra, oavsett om det gäller er försäljning eller ett framtida köp så du är varmt välkommen att fortsätta höra av dig om du behöver fortsatt hjälp med något framöver.
    Ha det gott!
  • 2018-12-01

Maria G skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Utmärkt från början till slut. Noggrann genomgång av hela försäljningsprocessen med oss. Varit tillgänglig och svarat på frågor. Även angående vårt köp av vårt nya boende. Vi rekommenderar verkligen Alexandra för en trygg och smidig bostadsäljning. Läs mer
    2018-12-03 Alexandra O svarar Maria G
    Hej Maria,
    Det värmer i hjärtat att få läsa dessa fina ord. Stort tack för den fina rekommendationen och vad glad jag är att jag fick hjälpa er med er bostadsaffär. Stort lycka till i ert nya hus och god jul om vi inte hörs igen innan dess!
  • 2018-11-26

Margareth F skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Vi har sålt en lägenhet på 75m2. Alexandra var mycket professionell och kunnig. Motsvarade våra förväntningar. Läs mer
    2018-11-27 Alexandra O svarar Margareth F
    Hej Margareth,
    Stort tack för att du tagit dig tiden att lämna en rekommendation, samt att jag från början fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er lägenhet. Jag är glad att det jobb jag gjort motsvarade de förväntningar ni hade. Tveka inte på att höra av er om jag kan hjälpa er med något framåt, i annat fall ses vi för de sista bitarna av er försäljning.
  • 2018-11-22

Esam Adnan Mahmod A skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jag har köpt ett bostad, jag tycker att jag blev väl bemött av Sara Engberg tycker hon har erfarenhet och driven som gärna hjälper till och ställer upp. Är väldigt hjälpsam och snäll och har alltid leende på läpparna. Läs mer
    2018-11-29 Sara E svarar Esam Adnan Mahmod A
    Vad kul att ni är så nöjda. Stort grattis till erat nya hus! Jag tror ni kommer trivas som handen i handsken. Tveka inte att komma in på en kopp kaffe om ni har vägarna förbi. Hälsa familjen!
    Sara E gillar detta
  • Daniela F

2018-11-19

Daniela F skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Fantastiskt samarbete med charmiga och engagerade Sara Engberg
    Fanns alltid till hands även om man ville titta på hus med väldigt kort varsel
    Skulle inte tveka att anlita henne själv om jag någonsin skulle flytta själv Läs mer
    2018-11-29 Sara E svarar Daniela F
    Tack för dina värmande ord Daniela! Det har varit tacksamt och enkelt att hjälpa dig från start till slut. Jag hoppas ni kommer i ordning med renoveringen inom kort och att jag får komma och se förvandlingen snart.
  • Tommy F

2018-11-19

Tommy F skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Alexandra uppträder på ett mycket proffsigt sätt och skapar förtroende. Jag skulle gärna köpa, inte bara sälja, en bostad av henne. Läs mer
    2018-11-27 Alexandra O svarar Tommy F
    Hej Tommy,
    Stort tack för de fina orden, vad glad jag blir! Jag önskar er en fin december och jul så ses vi igen under nästa år (om inte innan).
  • 2018-11-19

Kristina J skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Har sålt ett radhus. En mycket trevlig o tillmötesgående mäklare. Mycket nöjd. Läs mer
    2018-11-27 Alexandra O svarar Kristina J
    Stort tack för att du tagit dig tiden att lämna en fin rekommendation Kristina. Jag är väldigt glad att jag fick möjligheten att hjälpa er samt att du är nöjd med den hjälp jag kunde erbjuda. Ha det så gott så ses vi framåt igen.
  • 2018-11-16

Nenad M skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    En väldigt trevlig person som dessutom är kunnig och engagerad i det hon gör. Hon sålde våran lägenhet till det priser vi hade förväntat oss. Rekommenderar varmt! Läs mer
    2018-11-19 Sara E svarar Nenad M
    Stort tack för din positiva respons Nenad! Hade jag kunnat sätta betyg tillbaka så hade ni fått toppbetyg. Det var så enkelt och smidigt att hjälpa er med denna försäljning. Jag önskar er ett stort lycka till med husdrömmen och tvekar inte en sekund på att ni kommer att trivas som fisken i vattnet.
  • Niclas R

2018-11-16

Niclas R skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sara som mäklare - är en person som gör det där lilla extra både för dig som säljare och som köpare. Sara lägger mkt tid och stort engagemang på att sälja just ditt objekt och att få köparen att förstå varför just ditt objekt är speciellt. Med ett stort lugn genomförde Sara hela försäljningen väldigt professionellt från start till mål. Läs mer
    2018-11-19 Sara E svarar Niclas R
    Det glädjer mig att läsa Niclas! Stor del av processen och resultatet grundar sig i ett gott samarbete. Det hade vi från start till mål. Nöjet är helt och hållet på min sida!
  • Lena L

2018-11-16

Lena L skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sara är ett proffs! Hon hade uppdrag att sälja vår lägenhet. Hon gjorde rätt bedömning om pris och även hur lång tid budgivningsprocessen skulle ta. Vi fick all info vi behövde.Hon höll kontakt med intresserade och oss hela tiden. Hon informerade sig om allt som var av intresse för köpare stort som smått! Hon var varm och uppmuntrande samtidigt som hon höll en professionell och proffsigt saklig attityd. Vi är som framgår mycket nöjda! Läs mer
    2018-11-19 Sara E svarar Lena L
    Jag ler inombords när jag läser dina värmande kommentarer Lena! Kombinationen gott samarbete och hårt arbete ger i många fall goda resultat. Det var väldigt inspirerande och givande att få hjälpa er med denna försäljning och jag önskar er all lycka till på nästa bostadsdestination. Skulle ni sakna Rönninge för mycket så vet du vart jag finns.
  • 2018-11-16

Anna Cecilia Madeleine H skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jag har sålt min villa och Sara har skött försäljningen med stort tålamod och utmärkt service I denna svåra marknad. Högsta betyg och kommer varmt rekomendera. Läs mer
    2018-11-19 Sara E svarar Anna Cecilia Madeleine H
    Tack Madeleine för dina positiva kommentarer. På denna marknad är tålamod säljarens bästa vän och det hade du minst sagt! Det var riktigt kul att få jobba med dig!
  • Lena L

2018-10-29

Lena L skrev om Fastighetsbyrån Salem
    Vi fick mycket stöd och uppmuntran i vår största affär som sköttes på ett sakligt professionellt sätt. Vi fick fortlöpande information om vad som hände och också Mäklarens professionella bedömning av läget på marknaden och våra möjligheter. Mäklarens bedömning om pris och tid för budgivning osv stämde till 100% Det var väl värt pengarna att överlåta affären till detta proffs! Läs mer
  • Åke D

2018-10-28

Åke D skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sålt en lägenhet
    Utmärkt positivt
    Hon levde upp till alla mina förväntningar
    Jag rekommenderar henne gärna till andra Läs mer
    2018-11-05 Alexandra O svarar Åke D
    Stort tack för era fina ord och för att jag fick förtroendet att hjälpa till med lägenhetsförsäljningen! Hoppas att allt går bra med den nya lägenheten nu och ni hör av er om jag kan hjälpa till med någon annat framåt. Allt gott till er!
  • 2018-10-24

Jelena W skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jag uppskattar jobb av Sara!Vi jobbade ihop bra! Läs mer
    2018-10-30 Sara E svarar Jelena W
    Jag instämmer helt och hållet Lena! Lycka till med framtida äventyr. Kom gärna in och hälsa på om du har vägarna förbi.
  • Bosse H

2018-10-23

Bosse H skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Köpt lägenhet på Rönningeborg . Alexandra var väldigt duktig och rar o hjälpsam. Hon levde absolut upp till mina förväntningar . Hon var väldigt trevlig och beskrev lägenheten mycket bra vid visningen. Läs mer
    2018-10-25 Alexandra O svarar Bosse H
    Hej Bosse,
    Stort tack för de fina orden! Jag är glad att jag levt upp till de förväntningar du haft och att du är nöjd med både min hjälp och din nya lägenhet. Tveka inte på att återkomma till mig om det är något mer jag kan hjälpa dig med framöver!
  • 2018-10-18

Johanna B skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Bostadsrätt parhus.
    Hade endel frågor kring huset som mäklaren tog reda på svar till. Mäklaren ställde upp med att ordna extra visning.
    Tydlig information i samband med kontraktskrivning, och extra hjälp med praktiska detaljer king att signera dokument med banken. Läs mer
    2018-11-12 Ann S svarar Johanna B
    Johanna, tack för att du tog dig tid att svara. Jag är glad att kunna har hjälpt dig med affären! Där är jag säker på att ni kommer att trivas!
  • 2018-10-17

Ninos L skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Köpte en bostadsrätt i Salem.
    Sara var väldigt snabb med återkoppling, trots att det var under kvällstid samt helg.
    Vi fick ett väldigt bra bemötande och hon var tillmötesgående.
    Min sammanfattade upplevlse är väldigt bra. Läs mer
    2018-10-30 Sara E svarar Ninos L
    Tack för ditt goda omdöme Ninos! Nöjet är helt och hållet på min sida. Nu närmar sig inflyttningsdagen med stormsteg. Hoppas ni är redo att flytta in i drömlägenheten!
  • 2018-10-16

LENA H skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Professionell och lyhörd! Trygg affär! Läs mer
    2018-10-17 Ann S svarar LENA H
    Tack Lena! Lika glad ar jag att kunna hjälpa dig med din bostadsaffär!
  • 2018-10-15

Johanna M skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Ett trevligt och påläst intryck som gjorde mig trygg i mitt köp. Läs mer
    2018-10-30 Sara E svarar Johanna M
    Det glädjer mig att höra! Hoppas du kommit i ordning i ditt nya hem och att ni trivs bra.
  • 2018-10-14

Anderz R skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sålt friköpt radhus, trevligt och possitivt bemötande. Läs mer
    2018-10-30 Sara E svarar Anderz R
    Vad kul att du känner så! Det blev en längre process än väntat och många visningar men tillslut hittade vi rätta köparen. Idag är det ännu viktigare än någonsin att ha tålamod och det hade ni. Tack för denna gång!
  • Ansi W

2018-10-02

Ansi W skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Ett husköp och en husförsäljning är stora affärer i livet! Då behövs en engagerad och kunnig mäklare som kan stötta hela vägen igenom affärerna. Allt detta gjorde Sara med engagemang, värme och professionalitet. Hon inger lugn och stort förtroende genom att lyssna in och svara på frågor. Under hela processen ges kontinuerlig återkoppling via sms, mail och/eller telefon. Det är en stor trygghet att ha haft Saras stöd hela vägen! Läs mer
    2018-10-30 Sara E svarar Ansi W
    Jag blir jätte glad av att läsa dina fina och berörande ord Ansi! Det har varit ett stort nöje att få hjälpa er med era kanske största affärer. Tur att ni inte flyttar långt för jag räknar med att ni bjuder på kaffe i nya hemmet så fort ni kommit i ordning.
  • 2018-10-02

Ralph H skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Vi är helt nöjda med Sara hon ställde upp bra med visningar trots att marknaden är som den är mycket nöjda Läs mer
    2018-10-30 Sara E svarar Ralph H
    Det glädjer mig att ni är nöjda med resultatet. Vi fick arbeta flitigt tillsammans men vi hade kul på vägen och vi hittade rätt köpare tillslut! Hoppas ni kommer och hälsar på när ni har vägarna förbi!
  • 2018-10-01

Annicka S skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Allt har fungerat bra vi är mycket nöjda Läs mer
    2018-10-30 Sara E svarar Annicka S
    Vad skönt att höra! Ta hand om er!
  • 2018-10-01

Ellinor F skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jag har köpt en bostadsrätt genom Sara. Jag tycker att jag blev väl bemött och vad jag upplevde som mest positivt var att hon kändes väldigt trygg och förstående. Det blev en ordentlig process innan jag kunde köpa huset då jag fortfarande stog kvar med mitt gamla iom en seperation. Men hon höll god ton och var väldigt tillmötesgående. Det var aldrig några problem att få komma på visningar med kort varsel eller att få kontakt med Sara. Läs mer
    2018-10-30 Sara E svarar Ellinor F
    Tack Ellinor för din fina respons. Det var otroligt enkelt att arbeta med en sådan lättsam köpare som du. Tacksamheten är helt och hållet på min sida. Jag hoppas att du och familjen trivs i det nya fina hemmet!
  • Erika J

2018-09-28

Erika J skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Har köpt ett radhus på timmermansstigen 30 i Salem. Är så nöjd med Ann Sjöblom som mäklare. Väldigt professionell, mycket trevlig, bra bemött. Har träffat ca 5 olika mäklare hittils i livet haha. Men Ann Sjöblom tar alla och gör ett så bra jobb! Tack! Läs mer
    2018-10-16 Ann S svarar Erika J
    Erika, jag blir så glad över dina fina ord! Det är en stor affär och att kunna ha hjälpt er med detta känns lika roligt för mig. Tack!
  • 2018-09-28

Sandra M skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Professionell! Lyhörd! Trevlig! Läs mer
    2018-11-19 Sara E svarar Sandra M
    Stort tack Sandra! Det var ett nöje att hjälpa er med denna försäljning.
  • 2018-09-23

Camilla B skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Ann Sjöblom är en toppenmäklare.
    Ordentlig, trevlig och proffsig.
    Vi är mycket nöjda med bemötandet. Tack! Läs mer
    2018-10-16 Ann S svarar Camilla B
    Tack Camilla för de fina orden! Jag är lika nöjd med att kunna ha hjälpt er i ert bostadsbyte.
  • 2018-09-20

Krissana K skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sålde en villa.
    Jag kontaktade Swedbank fastighetsbyrån i Salem.
    Det var väldigt bra bemötande. Läs mer
    2018-10-25 Alexandra O svarar Krissana K
    Hej Krissana,
    Vad bra att du är nöjd med bemötandet ni fick under försäljningen av ert hus. Jag hoppas att allt har gått bra för dig med din flytt och att du trivs bra i din nya bostad. Allt gott!
  • 2018-09-14

Johan S skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Har både köpt och sålt lägenhet med samma mäklare.
    Kan rekommendera, ambitiös, erfaren, trevlig och lugn. Kunnig
    och hjälpsam.
    Fick hjälp med allt som behövdes, i tid och fick sålt
    inom en vecka. Läs mer
    2018-09-24 Ann S svarar Johan S
    Johan det var ett nöje att kunna hjälpa dig att först köpa och nu sälja din bostad. Tack för förtroendet!
  • 2018-09-12

Angelica M skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Köpte ett parhus i rönninge. Mäklaren var påläst och kunnig om objektet och kunde svara på dem frågor vi hade. Däremot hade jag önskat ett lite positivare bemötande under själva budgivning. Vid påskrift av kontrakt var mäklaren flexibel och trevlig, vilket vi uppskattade mycket! Läs mer

Helena D skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jag köpte en lägenhet (2a) i Salem och är supernöjd med Alexandra! Jätteproffsig och duktig. Läs mer
    2018-10-25 Alexandra O svarar Helena D
    Hej Helena,
    Stort tack för de fina orden och för att du tagit dig tiden att lämna en rekommendation. Det uppskattas verkligen! Jag hoppas att du kommer trivas bra i din nya lägenhet och att du återkommer om det finns något jag kan hjälpa dig med framöver.

Hussein J skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jag har köpt bostad av henne. Hon är mycket trevlig person. Och kan göra sitt jobb på bästa sätt Läs mer
    2018-11-29 Sara E svarar Hussein J
    Tack Hussein! Vad glad jag blir av att läsa detta. Hoppas ni kommit i ordning hemma och att ni trivs i nya huset. Du vet vart jag finns om det skulle dyka upp några frågor. Hälsa familjen!

Åke S skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Vi har köpt en bostadsrätt av Sara och hon var påläst, tillmötesgående, trevlig och lätt att samarbeta med. Läs mer
    2018-11-29 Sara E svarar Åke S
    Det glädjer mig att ni är nöjda med affären och med vårat samarbete. Hälsa Linnéa så gott från mig!

Säbytorgsvägen 4C, 144 30 Rönninge