Alla kategorier Mäklare Stockholms län Salem Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Salem

Fastighetsbyrån Salem

Säbytorgsvägen 4C, 144 30 Rönninge — Visa karta

I Salem hittar du en av Stockholms minsta kommuner, familjevänliga bostäder och vacker natur, samtidigt som du tar dig in till stan på 30 minuter med tåg eller bil. Vi på Fastighetsbyrån har funnits på plats här i tre decennier och är marknadsledande i detta område.

Vi hoppas att vi blir det självklara valet när du ska göra en bostadsaffär här. Vi är lyhörda, samarbetsvilliga och anpassar självklart våra tjänster efter dig och dina önskemål. Kontakta oss om du har frågor eller funderingar, vi hjälper gärna till!

Läs vad 182 kunder tycker om Fastighetsbyrån Salem

• Anneli K
    Anneli K skrev om Fastighetsbyrån Salem
    Professionellt och trevligt bemötande. Kunnig, saklig och snabb. Läs mer
  • Zara L
    Zara L skrev om Fastighetsbyrån Salem
    Kunnig och ambitiös mäklare som fanns tillgänglig för frågor mm och som var lätt att få förtroende för. Skötte visningar och besiktning på ett bra sätt och förklarade hela tiden vad som var nästa steg i försäljningen av vårt hus. Läs mer
  • Susanna B
    Susanna B skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Lyhörd, Närvarande BRA ENKEL NÖJD!!!! Läs mer
  • Fatrus B
    Fatrus B skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Väldigt nöjd med Alexandra, all gick bra. Hon är duktig, driven och trevlig som person. Läs mer
  • Christian L
    Christian L skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Duktig, kunnig och ett bra bemötande.Tog sig tid och svara på frågor, om hon inte kunde så kontaktades man när hon visste. Läs mer
  • Daniel P
    Daniel P skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Hej

Ann var duktig på sitt jobb och trevlig. Affären kunde väl gått smidigare, men det var säljarens fel. Hade kommit överens om pris men ändrade sig hela tiden. Läs mer
    2017-09-26 Ann S svarar Daniel P
    Tack Daniel! Ja det tog lite tid. Hoppas att ni trivs bra!
  • Vestigia D
    Vestigia D skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Alltid professionell och kunnig Läs mer
  • Victoria G
    Victoria G skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jättebra, proffsigt bemötande. Snabb pånatt återkoppla och svara på frågor och funderingar. Hjälpte till på alla sätt med olika kontakter. Har bara positivt att säga om Ann. Rekommenderar henne verkligen. Läs mer
    2017-09-26 Ann S svarar Victoria G
    Tack Victoria för fina ord! Hoppas att den nya bostaden känns bra!
  • Hugo P
    Hugo P skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Bra bemötande. Realistiska värderingar innan försäljning Läs mer
  • Sofie W
    Sofie W skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Tillgänglig, ärlig, rak, kunnig, hjälpsam, delaktig! En toppenupplevelse som säljare! Läs mer
    2017-09-26 Ann S svarar Sofie W
    Tack Sofie! Det är ett nöje att ha haft er som säljare!
  • David D
    David D skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Bra med information, snabb och enkel att göra med. Läs mer
    2017-09-26 Ann S svarar David D
    Hej David och tack! Det var mycket trevligt att ha er som köpare och säljare!
  • Mustafa G
    Mustafa G skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Hon gjorde och skötte allt jätte bra. Läs mer
  • Ann-sofie S
    Ann-sofie S skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Trevlig, tillmötesgående, snabb Läs mer
  • Worod F
    Worod F skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Det var jätte bra att har henne som Mäklare. Hon är duktig. Fick bra information. Läs mer
  • Lars S
    Lars S skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    VÄLDIGT TREVLIG OCH TILLMÖTESGÅENDE PÅ ALLA SÄTT OCH VIS. Läs mer
  • Tommy L
    Tommy L skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Alexandra är en väldigt professionell mäklare med ett trevlig bemötande. Vi hade en bra och tydlig konversation genom hela försäljningen. Jag rekommenderar henne starkt :) Läs mer
  • Elin S
    Elin S skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Alexandra upplevdes som punktlig och erfaren utav sitt arbete. Läs mer
  • Eva B
    Eva B skrev om Fastighetsbyrån Salem
    Vi kan verkligen rekommendera Fastighetsbyrån i Salem. Vi är jättenöjda med vår mäklare Läs mer
  • Henrik L
    Henrik L skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Mycket bra, tack för hjälpen Läs mer
  • Nils Gösta Gerhard G
    Nils Gösta Gerhard G skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Försäljningen gick över förväntan bra. rekomendationen att gå ut mitt i sommaren med försäljning eftersom utbudet förväntas öka framåt hösten visade sig vara lyckosamt för oss. Allt har gått smidigt och information och försäljning har genomförts på ett enkelt och lättillgängligt sätt. Läs mer
    2017-11-30 Sara E svarar Nils Gösta Gerhard G
    Tack för din fina respons Gösta! Det glädjer mig att du känner dig nöjd med affären. Ibland är det klokt att gå mot strömmen och det var kul att det gick så bra. Hoppas ni trivs i nya bostaden och att ni kommit i ordning. Har ni vägarna förbi får ni gärna komma in på en kopp kaffe!
  • Anna A
    Anna A skrev om Fastighetsbyrån Salem
    Närheten och den lokala kännedomen om området såg vi som viktigt. Vi har alltid blivit bemötta på ett positivt sätt och säljaren varit lätt att nå. Läs mer
  • Michael H
    Michael H skrev om Fastighetsbyrån Salem
    Pålästa, drivna och kundfokuserade. Läs mer
  • David D
    David D skrev om Fastighetsbyrån Salem
    Stort engagemang från mäklarens sida. Ödmjuk och uppriktig kombinerat med profession i sin roll. Rekommenderar! Läs mer
  • Therese B
    Therese B skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Proffsig och engagerad mäklare. Trevlig att ha att göra med. Läs mer
  • Margaretha L
    Margaretha L skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Mycket bra samarbete med Ann, hon har god kännedom om marknaden och som kund upplevde jag mycket gott stöd i samband med försäljning av mitt hus. Läs mer
    2017-03-06 Ann S svarar Margaretha L
    Tack Margaretha! Jag uppskattar också vårt samarbete och ditt trevliga bemötande som var gott från början till slut. Varma hälsningar Ann
  • Josefin H
    Josefin H skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Kunnig, snäll och lyhörd. Förstog vad vi var ute efter och hjälpte oss på bästa sätt. Läs mer
    2017-04-20 Alexandra O svarar Josefin H
    Stort tack Josefine för att du tagit dig tid till att lämna en fin rekommendation. Jag är glad att ni känner er nöjda med det jobb jag gjorde i samband med er försäljning. Allt gott till er så ses vi säkert framöver igen.
  • Carina S
    Carina S skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Väldigt bra och trevligt bemötande ! Pålitlig och tillgänglig. Jag skulle gärna anlita henne igen om jag behöver i framtiden. Läs mer
    2017-04-20 Alexandra O svarar Carina S
    Hej Carina,
    Tack för de fina orden. Du är varmt välkommen att återkomma om du behöver hjälp igen framöver. Jag hoppas att du trivs bra i din nya lägenhet och kan njuta ordentligt av den härliga uteplatsen nu när rätt säsong för det är på intågande. Ha det så bra så hörs vi av!
  • Jun M
    Jun M skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Alexandra Odell har gjort ett mycket professionellt och noggrann jobb, lyssna på kundernas behov. Stark rekommendation . Läs mer
    2017-04-20 Alexandra O svarar Jun M
    Hej,
    Tack för er fina rekommendation. Jag är glad att ni är nöjda med den hjälp och det jobb jag kunnat erbjuda. Hoppas att ni trivs bra i ert nya område och tveka inte på att återkomma till mig om det är några frågor eller funderingar ni har.
  • Katarina T
    Katarina T skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jag tycker Alexandra är super bra! Har bara positiva erfarenheter av henne! Hon är grym! Läs mer
    2017-04-20 Alexandra O svarar Katarina T
    Hej Katta,
    Stort tack för de fina orden och för att du tagit dig tid till att lämna en rekommendation. Jag hoppas att ni är någorlunda klara med era renoveringar av nya huset och kan njuta om vår och sommartiden i det. Allt gott till er!
  • Camilla N
    Camilla N skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    En mycket bra mäklare som har koll på det mesta, kan varmt rekommendera Alexandra Odell. Läs mer
    2017-04-18 Alexandra O svarar Camilla N
    Stort tack för den fina rekommendationen Camilla. Jag är glad att ni är nöjda med er bostadsaffär och att ni återkommer om ni har några eventuella frågor eller funderingar. Hoppas ni får en fin vår och sommar nu framåt!
  • Jens E
    Jens E skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Mycket nöjd med Ann Sjöblom som mäklare. Engagerad, lyhörd och professionell. Läs mer
    2017-02-28 Ann S svarar Jens E
    Tack själv för gott samarbete! Vi avvaktar med spänning hur utvecklingen blir!
  • John T
    John T skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Engagerad och rak. Kan varmt rekommendera Läs mer
    2017-02-28 Ann S svarar John T
    Hej John! Tack för fin rekommendation! Önskar dig och familjen en fin tid i nya boendet!
  • Karin H
    Karin H skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Proffsigt bemötande, snabb återkoppling och tydlig. Kan lämna mina varmaste rekommendationer. Läs mer
    2017-02-28 Ann S svarar Karin H
    Tack Karin för de fina orden! Jag är glad att kunna ha hjälpt er i bostadsbytarprocessen och är säker på att ni kommer att göra nya huset till sin bästa rätt!
  • Yuliya S
    Yuliya S skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Vi är helt nöd med äffaren .👍 Läs mer
    2017-04-18 Alexandra O svarar Yuliya S
    Hej,
    Det glädjer mig att ni är nöjda med affären. Jag hoppas att ni trivs bra i er nya, fina lägenhet och att ni återkommer vid eventuella frågor eller funderingar. Ha det gott!
  • Salems K
    Salems K skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Professionell, kunnig, ödmjuk, tillmötesgående.
    Ann är en duktig säljare som kan marknaden, sina kunder och hur detta ska hanteras. Ann är en lugn och sansad mäklare och inte puschig som bara vill kränga, och med sitt lugn har vi känt oss trygga i varje affär.
    Vi har i efterhand hört av oss till henne med olika frågor vilka hon hanterat utmärkt! Läs mer
    2017-02-28 Ann S svarar Salems K
    Jag tackar så mycket för dessa fina ord! Det är alltid tillfredsställande att kunna erbjuda köpare och säljare god service. Nöjet är även på min sida!
  • Niklas E
    Niklas E skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Mycket trevlig och lätt att samarbeta med, lägger ner mycket jobb på att det ska bli rätt och bra. Läs mer
    2017-02-28 Ann S svarar Niklas E
    Hej Niklas! Vad glad jag blir att ni är nöjda! Det goda samarbetet bidrog ni till! Lycka till i nya huset!
  • Lotta O
    Lotta O skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Saklig och korrekt. Mycket påläst om objektet vi köpte och mycket engagerad under budgivningen. Läs mer
    2017-04-18 Alexandra O svarar Lotta O
    Hej Lotta,
    Stort tack för den fina feedbacken! Jag är glad att ni upplevde det på det viset. Jag hoppas ni kommit tillrätta i er nya bostad och kan njuta ordentligt av uteplatsen nu när våren/sommaren kommer :-)
  • Mari J
    Mari J skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Proffsig mäklare som också hade mycket god kännedom om området. Trevlig och avslappnad i sitt sätt att möta mig som kund. Finns inget att klaga på. Läs mer
    2017-04-18 Alexandra O svarar Mari J
    Hej Mari,
    Stort tack för det fina omdömet. Jag hoppas att du kommit till rätta i lägenheten och trivs bra i området. Du är varmt välkommen att höra av sig om det är några frågor eller funderingar framåt. Hoppas du får en fin vår och sommar!
  • Lars-olof Å
    Lars-olof Å skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Helt nöjd, kan rekommendera henne som mäklare. Läs mer
    2017-03-15 Ann S svarar Lars-olof Å
    Tack Lars-Olof! Jag är glad att kunnat hjälpa er med försäljning av huset.
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Kanonservice!!! Kan inte bli nöjdare då allt fungerade utmärkt! Läs mer
    2017-02-28 Ann S svarar Fredrik S
    Fredrik tack för de orden! Gott samarbete kräver fler parter och ni är en del av att det blev bra!
  • Ulf H
    Ulf H skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Enkel och göra med, klar och tydlig Läs mer
  • Liselotte E
    Liselotte E skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Ann har varit mycket tillmötesgående och hjälpsam och duktig vid mitt köp av lägenhet här i Rönningeborg och allt fungerade väldigt bra. Läs mer
  • Ingegerd H
    Ingegerd H skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Min mäklare var både proffsig och personlig. Jag fick bra råd, allt skedde i tid, hon gick alltid att nå och jag möttes av respekt. Kan inte begära mer av en mäklare. Helt perfekt! Läs mer
  • Pia B
    Pia B skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Trevligt bemötande utan att vara påträngande vilket var mycket viktigt för mig vid val av mäklare. Läs mer
    2016-09-14 Alexandra O svarar Pia B
    Hej Pia,
    Tack för att du tar dig tid att lämna feedback. Det uppskattas. Jag är också glad att du är nöjd med det bemötande du fått. Ha det så gott så hörs vi av om jag kan vara behjälplig framöver.
  • Sofi L
    Sofi L skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Man litade på att hon gjorde sitt bästa, var ärlig och uppriktig. Läs mer
    2016-09-14 Alexandra O svarar Sofi L
    Varmt tack för rekommendationen. Det uppskattas att ni tar er tiden att lämna dessa fina ord och att ni upplevt mig och mitt arbete på detta sätt. Det är det målsättningen är. Jag hoppas att ni trivs bra i ert nya hus och att ni funnit er tillrätta i området.
  • Eva L
    Eva L skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Hej! Alexandra gjorde ett mycket bra jobb med min fastighet. Henne kan jag varmt rekommendera. / Bästa häls Eva Läs mer
    2016-09-14 Alexandra O svarar Eva L
    Stort tack för det fina omdömet och den fina rekommendationen. Det uppskattas att du tar dig tid att lämna feedback och att du så klart är nöjd med den arbete jag gjorde. Jag hoppas att ni trivs bra i ert nya hus i ert nygamla område. Ha det gott!
  • Peter W
    Peter W skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Ann är en mycket seriös och duktig mäklare som med sin kompetens kombinerat med ett lugnt och trevligt sätt ingjuter förtroende hos såväl säljare som köpare. Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare. Läs mer
  • Irina D
    Irina D skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Ann hjälpte mig och gav svar på alla mina frågor.
    Duktig o trevlig mäklare som jan sin sak!
    Rekommenderas! Läs mer
  • Hans T
    Hans T skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Mallddoodoflfllflföföfldldfllxmxmcööx Läs mer
    2016-09-14 Alexandra O svarar Hans T
    Hej Hans,
    Stort tack för det fina omdömet. Hoppas ni trivs bra i huset och att ni hunnit finna er tillrätta.
    Ha det gott!
  • Jentica H
    Jentica H skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Fantastisk mäklare! Erfaren, ärlig, rak och med kunden i fokus!! Läs mer
    2016-09-08 Ann S svarar Jentica H
    Tack vad glad jag blir! Jag skickar beröm tillbaka till dig Jenti!

Säbytorgsvägen 4C, 144 30 Rönninge