Alla kategorier Mäklare Stockholms län Salem Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Salem
Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Salem
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Salem

Fastighetsbyrån Salem

Säbytorgsvägen 4C, 144 30 Rönninge — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Salem och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 142 kunder tycker om Fastighetsbyrån Salem

• Ulf H
    Ulf H skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Enkel och göra med, klar och tydlig
  • Liselotte E
    Liselotte E skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Ann har varit mycket tillmötesgående och hjälpsam och duktig vid mitt köp av lägenhet här i Rönningeborg och allt fungerade väldigt bra.
  • Ingegerd H
    Ingegerd H skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Min mäklare var både proffsig och personlig. Jag fick bra råd, allt skedde i tid, hon gick alltid att nå och jag möttes av respekt. Kan inte begära mer av en mäklare. Helt perfekt!
  • Pia B
    Pia B skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Trevligt bemötande utan att vara påträngande vilket var mycket viktigt för mig vid val av mäklare.
    2016-09-14 Alexandra O svarar Pia B
    Hej Pia,
    Tack för att du tar dig tid att lämna feedback. Det uppskattas. Jag är också glad att du är nöjd med det bemötande du fått. Ha det så gott så hörs vi av om jag kan vara behjälplig framöver.
  • Sofi L
    Sofi L skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Man litade på att hon gjorde sitt bästa, var ärlig och uppriktig.
    2016-09-14 Alexandra O svarar Sofi L
    Varmt tack för rekommendationen. Det uppskattas att ni tar er tiden att lämna dessa fina ord och att ni upplevt mig och mitt arbete på detta sätt. Det är det målsättningen är. Jag hoppas att ni trivs bra i ert nya hus och att ni funnit er tillrätta i området.
  • Eva L
    Eva L skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Hej! Alexandra gjorde ett mycket bra jobb med min fastighet. Henne kan jag varmt rekommendera. / Bästa häls Eva
    2016-09-14 Alexandra O svarar Eva L
    Stort tack för det fina omdömet och den fina rekommendationen. Det uppskattas att du tar dig tid att lämna feedback och att du så klart är nöjd med den arbete jag gjorde. Jag hoppas att ni trivs bra i ert nya hus i ert nygamla område. Ha det gott!
  • Peter W
    Peter W skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Ann är en mycket seriös och duktig mäklare som med sin kompetens kombinerat med ett lugnt och trevligt sätt ingjuter förtroende hos såväl säljare som köpare. Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare.
  • Irina D
    Irina D skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Ann hjälpte mig och gav svar på alla mina frågor.
    Duktig o trevlig mäklare som jan sin sak!
    Rekommenderas!
  • Hans T
    Hans T skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Mallddoodoflfllflföföfldldfllxmxmcööx
    2016-09-14 Alexandra O svarar Hans T
    Hej Hans,
    Stort tack för det fina omdömet. Hoppas ni trivs bra i huset och att ni hunnit finna er tillrätta.
    Ha det gott!
  • Jentica H
    Jentica H skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Fantastisk mäklare! Erfaren, ärlig, rak och med kunden i fokus!!
    2016-09-08 Ann S svarar Jentica H
    Tack vad glad jag blir! Jag skickar beröm tillbaka till dig Jenti!
  • Faraj A
    Faraj A skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Bra bemötande och handledning med mig och säljare.
    2016-09-08 Ann S svarar Faraj A
    Tack för det Faraj! Hoppas att bostaden känns bra och att ni trivs!
  • Pernilla S
    Pernilla S skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Ann var professionell och återkom alltid snabbt då vi hade frågor rörande vårt köp Skulle gärna anlita vid försäljning.
    2016-09-08 Ann S svarar Pernilla S
    Hej Pernilla! Vad roligt att ni är nöjda med mig och köpet! Ett mycket fint hus så jag förmodar att ni trivs!
  • Anna J
    Anna J skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Engagerad, kunnig och professionell.
    2016-09-14 Alexandra O svarar Anna J
    Hej Anna,
    Stort tack för att du tagit dig tid att lämna fin feedback gällande försäljningen av din lägenhet och stort tack för förtroendet från första början.
  • Bassam H
    Bassam H skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Alexandra Odell är en duktig- noggrann- hjälpsam person.
    Vi hade kontakt med henne när vi köpt vårt hus och hon visade att hon en kunnig person, vi fick bra service av henne.
    Jag rekommenderar....
    Med vänlig hälsning,
    //Bassam Hadi
    2016-09-14 Alexandra O svarar Bassam H
    Stort tack för den fina rekommendationen Bassam. Jag är glad att ni är nöjda med ert köp och med det jobbet jag gjort i samband med det. Jag hoppas att ni ska trivas bra i huset och att ni har njutit av sommaren med egen tomt. Ha det gott!
  • George S
    George S skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Då jag var den som bodde kvar i huset, så tycker jag att kontakterna skulle ha varit med mig, och inte exet som inte längre bodde i huset.
    Själva försäljningen gick som förväntat, så här finns inget att anmärka på.
    2016-09-14 Alexandra O svarar George S
    Hej George,
    Tack för feedbacken. Det var tråkigt att höra att du inte upplevde det som att du fick tillräckligt med återkoppling, jag försökte hålla samma återkoppling till er båda men jag tar med mig denna feedback och ska tänka på det framöver. Jag hoppas att du trivs bra i ditt nya boende och tveka inte på att höra av dig om det är några frågor eller funderingar som dyker upp framöver.
  • Parisa A
    Parisa A skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jag vill tacka Ann för en bra och snabb affär .
    Jag är jätte nöjd med huset som köpt.
    Och nöjd med vårat gamla hus som såldes med ännu bättre pris.😊
    2016-09-08 Ann S svarar Parisa A
    Tack Parisa! Roligt att kunna hjälpa er med båda att köpa och sälja! Lycka till i nya huset!
  • Sanna W
    Sanna W skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Är missnöjd med hur mäklaren skötte problem som uppstod efter köpet. Kyl, frys o diskmaskin var trasig när vi flyttade in. Vi fick kämpa o jaga både mäklare o säljare för att få hjälp.
    2016-09-06 Ann S svarar Sanna W
    Hej Sanna! Vad tråkigt att ni inte blev nöjda till slut med ersättningen som Fastighetsbyrån gav. Alltid svårt när parterna inte är överens; där försöker vi medla så gott det går. Om säljaren inte vill så blir det knepigt.
    Jag hoppas ändå att bostaden är till belåtenhet för er och att ni trivs bra.
  • Kerstin L
    Kerstin L skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Rak, tydlig och realistisk. Lätt att hänga med i resonemanget. Bra på att uppdatera oss.
    2016-09-14 Alexandra O svarar Kerstin L
    Hej Kerstin,
    Tack för feedbacken och för förtroendet att få hjälpa er med er lägenhetsförsäljning. Jag hoppas att ni trivs bra i er nya lägenhet och i ert nya område!
  • Lena G
    Lena G skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Positiv, glad och Trevlig.
    Profficionell och kunnig, engagerad och lätt att få tag på om man har frågor.
    2016-09-14 Alexandra O svarar Lena G
    Stort tack för de fina orden Lena. Du har mitt nummer om du framöver har fler frågor eller funderingar eller om det finns något jag kan hjälpa till med. Ha det gott!
  • Karin Z
    Karin Z skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Effektiv,snabb,kunnig och duktig.
    2016-09-14 Alexandra O svarar Karin Z
    Hej Karin,
    Tack för de fina orden, jag är glad att ni uppfattat mig och mitt jobb på detta sätt, då har allt gått som det ska :-)
    Ha det så gott och tveka inte på att återkomma om det är något jag kan hjälpa till med framöver.
  • Ninjas-gabriel S
    Ninjas-gabriel S skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Otydlig, förvirrad, oengagerad.
    2016-09-06 Ann S svarar Ninjas-gabriel S
    Ninjas-Gabriel, vad tråkigt att ni upplevde mig som oengagerad. Förstår att det är knepigt när man vill köpa en bostad i förväg, men när säljaren inte vill sälja innan visning. Jag hoppas hur som helst att ni trivs bra i bostaden och önskar er lycka till i framtiden!
  • Lennart W
    Lennart W skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Ann är en mycket sympatisk kvinna som utövar sitt yrke på ett mycket proffesionellt sätt....dessutom är hon snygg också!
    2016-09-08 Ann S svarar Lennart W
    Tack Lennart för fint betyg - i alla avseenden!
  • Markus A
    Markus A skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jättebra mäklare jag kommer använda Alexandra Odell om jag flyttar något mer.
    2016-09-14 Alexandra O svarar Markus A
    Hej Markus,
    Stort tack för er fina rekommendation. Ni är mer än välkomna att återkomma om det blir aktuellt att byta bostad igen. Ha det gott!
  • Sara S
    Sara S skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Trevligt bemötande, effektiv och proffsig.
    2016-09-14 Alexandra O svarar Sara S
    Tack så mycket för fin feedback. Hoppas allt gått bra med flytten och att ni kommer trivas i er nya bostad. Hör av dig om det är några frågor eller funderingar, i annat fall hörs vi när det är dags för deklaration.
  • Peter Z
    Peter Z skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Väldigt bra, trevlig och förtroendeingivande. Alltid nåbar för snabba svar på frågor som uppstod vi försäljning/köp.
    Så total upplevelsen var att jag som både säljare och köpare var riktigt nöjd och kan rekommendera henne för andra och vid nästa tillfälle för mig.
    2016-09-14 Alexandra O svarar Peter Z
    Stort tack för de fina orden och rekommendationen. Jag är glad att ni är nöjda med det jobb jag gjort och att ni upplevt att allt gått bra. Jag hoppas att det även har gått bra med flytt och ev renovering och att ni trivs. Ha det så gott!
  • daniel r
    daniel r skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Bra mäklare som är med en hela vägen.
    Kan varmt rekommenderas.
    2016-09-06 Ann S svarar daniel r
    Tack själva för gott samarbete! Hoppas att ni trivs bra på nya stället! Hälsningar Ann
  • Per A
    Per A skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    bra bemötande, smidig och effektiv
    2016-09-06 Ann S svarar Per A
    Tack Per! Jag är glad att ha kunnat hjälpt till igen!
  • Jan H
    Jan H skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Kanonbra mäklare hade samma både vid köp och försäljning
    2016-09-06 Ann S svarar Jan H
    Hej Jan! Skönt att allt gick bra och jag är glad att jag kunde hjälpa er även vid försäljningen. Allt gott! Ann
  • Marie W
    Marie W skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Vi känner oss nöjda med allt Bra jobbat Ann
    2016-09-08 Ann S svarar Marie W
    Tack Marie! Jag är nöjd om ni är nöjda!
  • Peter N
    Peter N skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    I alla avseende ett mycket vänligt, trevligt och korrekt bemötande.
    Alla frågor besvarades snabbt och uttömmande.
    Vi skulle gärna anlita Ann när det någon gång i framtiden blir dags att sälja huset.
    2016-09-08 Ann S svarar Peter N
    Tack Peter! Hoppas att huset har kommit till sin rätt i er ägo och att ni trivs!
  • Natalie V
    Natalie V skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jag tycker att hon agerade proffsigt undet hela processen med försäljning av vår bostad.
    Tack för allt!
    2016-09-14 Alexandra O svarar Natalie V
    Hej Natalie,
    Tack för den fina feedbacken och för förtroendet från första början. Jag hoppas att du trivs bra i din nygamla lägenhet. Du vet jag finns om jag kan hjälpa till med något framöver. Ha det gott!
  • Göran S
    Göran S skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Allt fungerade bra, utan några konstigheter.
    2016-09-14 Alexandra O svarar Göran S
    Hej Göran,
    Vad bra att du upplevde att allt gick bra under ditt köp, det är så det ska vara. Tveka inte på att återkomma om det är några frågor eller funderingar som dyker upp framöver. Jag hoppas att du trivs bra i ditt nya boende.
  • Gunborg N
    Gunborg N skrev om Fastighetsbyrån Salem
    Kunnig mäklare, trevligt bemötande, kanske lite dålig respons ibland på skickade sms, mail mm.
  • Thomas C
    Thomas C skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Artigt och trevligt bemötande. Kanske inte någon erfarenhet av det typ av objekt vi hade.
  • Kent B
    Kent B skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Fick en bra känsla ända från början.
    Hon var den mäklaren som vi behövde! Lätt att få kontakt med, kunnig och hjälpsam.
    Vi skulle iväg på semester en vecka och fick snabbt igång förberedelserna - besiktning och fotografering. Efter tre veckor var det dags för en långsemester och då kände vi oss trygga med Ann och vår son Magnus som säljare av vårt hus.
    2016-04-04 Ann S svarar Kent B
    Tack Kent! Ja det gick ju bra även fast ni åkte iväg och ni fick en välförtjänt semester! Det var trevligt träffa er samt att få hjälpa er med förmedlingen av ert hus. Vänligen Ann
  • Peter R
    Peter R skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Skulle nog i efterhand valt en mer erfaren mäklare.
    Upplever inte att mäklaren gjorde sitt yttersta.
    På det stora hela så blev det okej, men inte mer.
  • Patrik G
    Patrik G skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Kunnig, pålitlig, vi återkommer alltid till Ann i alla våra fastighetsaffärer
    2016-04-04 Ann S svarar Patrik G
    Hej Patrik! Ja vad skulle jobbet vara utan er! Tack för fin kontakt och på återhörande! Ann
  • Marianne O
    Marianne O skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Hon har stor erfarenhet av att sälja i Salem, sen många år. Alltid trevlig och alltid glad och positiv.
    2016-04-04 Ann S svarar Marianne O
    Hej Marianne! Jag är glad att få ha hjälpt er med försäljningen och tackar för gott samarbete! Allt gott! Ann
  • Carlos S
    Carlos S skrev om Fastighetsbyrån Salem
    Bra bemötande .helt ok.mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
  • Anna-Leena E
    Anna-Leena E skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Alexandra är en trevlig och engagerad mäklare och vi värdesatte att hon hörde av sig personligen när det fanns något nytt att berätta. Vi kände förtroende för henne och rekommenderar gärna henne till andra som ska sälja sin bostad.
    2016-02-29 Alexandra O svarar Anna-Leena E
    Hej Anna-Leena,
    Vad kul att ni upplever att allt fungerade som ni önskade vid era bostadsaffärer och stort tack för rekommendationen! Det var med glädje jag hjälpte er genomföra dem. Ha det gott så hörs och ses vi till tillträde och deklaration.
  • Anders M
    Anders M skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Vi fick ett mycket bra bemötande och försäljningen gick relativt snabbt och smidigt. Ann var mycket bra på att återkoppla till oss under hela försäljningen.
  • Ingela B
    Ingela B skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Bra bemötande från början till slut.
    2015-12-07 Ann S svarar Ingela B
    Tack Ingela! Det känns "tomt" nu utan er!
    Ha det gott! Hälsning Ann
  • Roger K
    Roger K skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Snabb och enkel "affär". Ann tog även initiativ vad gällde en liten skada som fanns i ett klinkergolv och reddes ut utan problem.
    2015-12-07 Ann S svarar Roger K
    Hej Roger och tack för bra feed-back! Lycka till i nya boendet och njut av platsen! Hälsning Ann
  • Kerstin M
    Kerstin M skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Har haft många kontakter med Ann eftersom jag varit på många visningar. Har sedan köpt mitt radhus genom Ann. Ann är trevlig, tillmötesgående samt lyssnar och följer upp. Mycket nöjd!
    2015-12-07 Ann S svarar Kerstin M
    Tack Kerstin för det trevliga meddelandet! Jag hoppas att du har kommit på plats och trivs.
    Ha det gott! Vänligen Ann
  • Samuel L
    Samuel L skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    En kanon mäklare som man kan lita på!
    2015-11-30 Alexandra O svarar Samuel L
    Stort tack för den fina rekommendationen! Jag är glad att ni känner er nöjda med er bostadsaffär och det jobb jag har gjort. Hoppas att ni har kommit tillrätta i ert nya hus nu och att ni ska trivas bra. Hälsa familjen!
  • Daniella E
    Daniella E skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Har inga anmärkningar på Ann i hennes arbete som mäklare. Antar och hoppas att försäljningen och all arbete kring det har skett i öppenhet och transparens.
    Vilket dokumentationen kring affären har påvisat detta.
  • Kristin K
    Kristin K skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Är väldigt nöjd med Anns hjälp vid min lägenhetsförsäljning! Då jag även köpte samma lägenhet via henne och var lika nöjd som köpare blev valet av mäklare enkelt när jag skulle sälja.
    2015-12-07 Ann S svarar Kristin K
    Tack Kristin! Det känns väldigt roligt att du återkom och jag är glad över att kunna ha hjälpt dig ännu en gång.
    Lycka till i en annan del av Stockholm! Önskar en härlig kommande julhelg! Hälsningar Ann
  • Faten S
    Faten S skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Hon mycket trevlig och ärlig och snäll och duktig och glad och mer
    2015-12-01 Ann S svarar Faten S
    Tack Faten! Vilka fina ord! Det var roligt att få hjälpa er att hitta ett hus till slut. Ha det så bra och hoppas ni kommer lite i ordning innan helgerna. mvh Ann
  • Ulf B
    Ulf B skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Bra återkoppling och bra försäljning
    2015-11-27 Ann S svarar Ulf B
    Tack för det Ulf! Jag passar på att önska en trevlig advent och kommande helger!
    mvh Ann
  • Hanna W
    Hanna W skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Utmärkt stöd hjälp bollplank proffs
    2015-11-27 Ann S svarar Hanna W
    Tack för fina ord Hanna! Skönt att kunna vara bra stöd under processen med allt vad det innebär.
    Ha det gott! Ann

Säbytorgsvägen 4C, 144 30 Rönninge