Fastighetsbyrån Salem

Fastighetsbyrån Salem

I Salem hittar du en av Stockholms minsta kommuner, familjevänliga bostäder och vacker natur, samtidigt som du tar dig in till stan på 30 minuter med tåg eller bil. Vi på Fastighetsbyrån har funnits på plats här i tre decennier och är marknadsledande i detta område.

Vi hoppas att vi blir det självklara valet när du ska göra en bostadsaffär här. Vi är lyhörda, samarbetsvilliga och anpassar självklart våra tjänster efter dig och dina önskemål. Kontakta oss om du har frågor eller funderingar, vi hjälper gärna till!

Läs vad 545 kunder tycker om Fastighetsbyrån Salem 2

2022-07-15 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande, saklig men också personlig. Har fått bra tips i olika delar av försäljningen och hjälp när jag haft frågor.
    Skrev kontrakt med henne ett år före försäljningen och hade velat ha mer underhandskontakt under hösten och vintern.
    Affären är inte avslutad än. Tillträde för köpare är 1/11.
    2022-07-12 Verifierad kund
    Kunnig i det hon gör och seriös
    Tack Isa! Jag är glad att ni kunde köpa det hus ni ville. Ann Sjöblom
  • köpte sitt hus med hjälp av Stina Ericsson Larosa en del av Fastighetsbyrån Salem
    2022-07-10 Verifierad kund
    Mycket fin bemötande, hon fixade visning till oss. När vi skulle skriva på kontraktet, hon var riktigt proffs att vi kände oss trygga och lugna.
    Jag kan starkt rekommendera henne till alla mina vänner och släktingar.
    Tusen tack Nonga för din fina recension, det värmer! Jag önskar er allt gott i ert nya hem! Stina Ericsson Larosa
    2022-07-08 Verifierad kund
    Mäklare bemött mig med respekt och entusiasm.
    Vi förväntade att få god bemötande samt hjälp för att kunna vinna budgivning på objektet och så blev det.
    Så stort tack till mäklaren samt önskar henne god fortsättning i sitt uppdrag.

Mvh, Estevao
    Tack Estevao, vad snällt av dig! Jag hoppas och tror att ni kommer att trivas i ert nya hus. Stina Ericsson Larosa
  • sålde sitt hus med hjälp av Stina Ericsson Larosa en del av Fastighetsbyrån Salem
    2022-07-08 Verifierad kund
    Hon får ett toppenbetyg av oss, hon uppfyllde våra förväntningar till 110%..
    Vi är super nöjda.
    Stort tack Mikael och tack själva! Jag är glad att ni är nöjda och önskar er allt gott! Stina Ericsson Larosa
    2022-07-04 Verifierad kund
    Mycket bra bemött! Mycket förtroendeingivande mäklare!
    Tack Jonatan! Lika trevligt bemötande tillbaka! Ann Sjöblom
    2022-07-02 Verifierad kund
    Vi hade ett bra samarbete med Ann, hon var engagerad och snabb att svara på när vi hade frågor samt att hon var lyhörd för våra önskemål. Hon gjorde en korrekt skattning kring hur högt utgångspriset skulle sättas. Vi hade haft kontakt med andra mäklare innan vi bestämde för Ann, och deras skattning var utgångspriset skulle ligga var alldeles för optimistisk. Vårt hus blev såld och var inte det högsta budet som vi tog vilket Ann respekterade. Vi tog hänsyn till andra faktorer vid försäljningen såsom att köparna kändes "rätt" och kan bevara vårt kulturhistoriska husets karaktär
    Tack Riitta för ert engagemang. Att bra resultat i ett ömsesidigt arbete från båda håll! Fint att det känns bra med de blivande nya ägarna! Ann Sjöblom
    2022-06-16 Verifierad kund
    Vi fick förtroende för Stina Ericsson Larosa redan vid första mötet. Hon är lugn, tydlig, ärlig och väldigt trevlig. Hon hjälpte oss att få vårt radhus sålt även om det gick för lite lägre pris pga rådande världsläge. Hon hör av sig regelbundet med info och besvar snabbt våra frågor på SMS. Vi kan varmt rekommendera Stina.
    Tusen tack Ann för dina fina ord! Vad glad jag blir! Det har varit ett nöje att hjälpa er med er husförsäljning. Stina Ericsson Larosa
    2022-06-13 Verifierad kund
    har blivit bemöt med all respekt, hon var lugn och väldigt bra.
    Stort tack Hanan! Lycka till med nya huset, jag hoppas ni kommer att trivas. Stina Ericsson Larosa
    2022-06-03 Verifierad kund
    Bra bemött, inlyssnande.
    Bra uppdateringar.
    Tack Sara för dina fina ord! Ha en fin sommar! Ann Sjöblom
    2022-05-31 Verifierad kund
    Vi har alltid blivit mycket väl bemött. Förväntningarna på ett högre slutpris var nog större. Vi hade hoppas på att försäljningen gåt betydligt snabbare än gjorde.
    Med vänlig hälsning
    Mona Holmquist
    Tack Mona för ditt fina betyg. Jag hade också absolut hoppats på högre slutpris och snabbare process men är glad att vi fick ihop det till slut. Jag hoppas ni känner så också! Allt det bästa till er! Stina Ericsson Larosa
    2022-05-29 Verifierad kund
    Kunnig,förtroendeingivande och lugn.
    Tack Anette! Ser fram emot att ses snart igen! Ann Sjöblom
    2022-05-18 Verifierad kund
    Blev bemött på ett trevligt sätt av Ann.
    Ann var hjälpsam och omtänksam.
    Tack Jakob för ett lika trevligt bemötande av er! Ann Sjöblom
    2022-05-14 Verifierad kund
    utmärkt bemötande, tillräckligt information har vi fått, över förvandlingar, mäklaren ger råd och mycket aktiv .
    Tack Kasra för dina fina ord. All lycka till er båda framåt! Stina Ericsson Larosa
    2022-05-12 Verifierad kund
    Väldigt bra. Informerade om allt som gällde och förklarade alla punkter.
    Stort tack German för ditt omdöme och tack själva för en smidig affär. Jag hoppas och tror att ni kommer att trivas i huset! Stina Ericsson Larosa
    2022-05-03 Verifierad kund
    Hej!
    Ambitiös och seriös mäklare samt aktiv .
    Lugnt och trevligt person samt trygg.
    Meti, jag är glad att vi kunde hjälpa er på bästa sätt till slut! Ann Sjöblom
    2022-05-03 Verifierad kund
    Engagerad och proffsig med mål att göra en bra affär
    Tack Joakim! Ett nöje att få hjälpa er! Ann Sjöblom
    2022-05-01 Verifierad kund
    Ann har varit vår mäklare vid ett par försäljningar. ALLTID lika bra och proffsig. Kontakten har alltid varit god och försäljning mycket smidig och alltid till belåtenhet!
    Hon är bäst !!
    Ulrika tack! Vad glad jag blir! Jag är lika glad att ha fått hjälpa er under årens lopp. Allt gott och ha det fint i det nya! Ann Sjöblom
  • Dahn Kristoffer B
    sålde sitt hus med hjälp av Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    2022-04-03 Verifierad kund
    Kan bara skriva detta, grym mäklare med mkt erfarenhet!
    Åh tack Kristoffer! Alltid lika roligt att få vara med på er resa! Ann Sjöblom
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Stina Ericsson Larosa en del av Fastighetsbyrån Salem
    2022-03-24 Verifierad kund
    Mkt skicklig och hjälpsam. Alltid tillgänglig för att svara på frågor.
    Tusen tack Eva och tack själv för ett smidigt samarbete! Allt gott till er! Stina Ericsson Larosa
    2022-03-21 Verifierad kund
    Profesionellt, tryggt, bra kompetens, snabb respons
    Tack Lena! Tack för förtroendet att få förmedla ert hus och även hjälpa till med nytt boende! Ann Sjöblom
    2022-03-16 Verifierad kund
    Trevlig,empatisk mäklare med god kännedom om området. Mäklaren kunde ha argumenterat mer för fördelarna med bostaden istället för att som vi upplevde att mäklaren ibland stod på "spekulanternas sida"
    Tack Helena för ditt omdöme! Jag är så glad att vi fick till affären och att alla parter blev nöjda. Stort lycka till med ert nya! Stina Ericsson Larosa
    2022-03-07 Verifierad kund
    Ett lugn som mäklare med bred kompetens och fick oss att känna oss trygga med våran affär. Bra kontakt via telefon medans budgivningen ägde rum. Det fanns inga oklarheter
    Vilken fin feedback! Om ni är nöjda så är jag nöjd! Tack! Ann Sjöblom
    2022-03-05 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande, vi är jätte nöjda.
    Tack Sandra! Och tack själva för lika fint bemötande tillbaka! Ann Sjöblom
    2022-02-09 Verifierad kund
    Bra bemötande, tillgänglig, lösningsorienterad, positiv, glad, kunnig.
    2022-02-06 Verifierad kund
    Ann är lugn, ärlig och proffsig. Man känner ett stort förtroende för Ann. Allt gick så smidigt vid köpet och nu ser vi fram emot försäljningen av vår bostad.
    Tack Jenny!
    Vi ser fram emot en fortsatt god affär tillsammans!
    Ann Sjöblom
    2022-01-22 Verifierad kund
    Sara har sålt 2 lägenheter åt mig . Så bra gjort varje gång. Kan varmt rekommendera Sara!
    2022-01-20 Verifierad kund
    Väldigt bra och allt kändes väldigt smidigt och enkelt👍
    2022-01-02 Verifierad kund
    Sara Engberg var mycket trevlig och kände till objektet väldigt väl.
    Hon var mycket duktig när hon gick igenom alla villkor med oss och säljaren.
    2021-12-21 Verifierad kund
    Sara är en mycket kompetent mäklare med en fin personlighet och ett behagligt sätt.
    Initialt var våra förväntningar ganska låga då vi såg framför oss ett scenarie med måttligt intresse för vår lägenhet. Sara upplyste oss om att vår lägenhet var ett intressant objekt för många och att hon skulle hjälpa oss att bli mer än nöjda vilket också besannades.

Vi är mycket nöjda på det sätt vi blivit omhändertagna samt hur väl Sara drivit och genomfört försäljningen.
    Allt i detta är bara ett stort PLUS.
    Vilka fina ord Curt! Dessa värmer att läsa. Jag är så tacksam för förtroendet ni gett mig att förmedla er unika lägenhet och för erat goda samarbete från start. Lycka till med era bostadsdrömmar i Östergötland. Jag hoppas ni hittar någonting som är minst lika perfekt som de ni lämnat efter er. Fastighetsbyrån Salem
    2021-12-08 Verifierad kund
    Väldigt bra bemött och hon gjorde jobbet snabbt och smidigt.
    Tack för ditt omdöme Micke! Det glädjer mig att du känner dig nöjd med samarbetet. Vi ses igen inom kort! Fastighetsbyrån Salem
  • sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Salem
    2021-11-19 Verifierad kund
    Professionellt bemötande. Satte goda förväntningar och levde upp till dem. Jag är mycket nöjd!
    Tack för ditt värmande omdöme David! Fastighetsbyrån Salem
  • köpte sin lägenhet med hjälp av
    2021-11-17 Verifierad kund
    Mäklaren hade ett underbart bemötande, var väldigt lyhörd och var förstående. Köpet var smidigt eftersom Jacob var informativ och besvarade alla frågor. Frågor han inte kunde besvara tog han reda på och återkom med svar på snabbt.
    Stort tack för det fina omdömet Paula! Det glädjer mig att du är nöjd med affären. Det var ett nöje.
    All lycka till dig i nya lägenheten!
    Jacob Jergos
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    2021-11-08 Verifierad kund
    Stort stöd vid köpet av min bostad trots mkt strul från säljarens sida så har Ann varit ett bra stöd och haft bra kommunikation genom affärens gång. Detta är den 3e affären jag gör med Ann- både sålt och köpt med Ann och i alla affärer har hon varit proffsig, närvarande och gett snabba svar på frågor som dykt upp. Med Ann kan man känna sig säker på ett bra stöd, kommunikation och närvaro.
  • köpte sitt hus med hjälp av
    2021-11-08 Verifierad kund
    Tillgänglig och hjälpsam, vi är mycket nöjda och tacksamma för Jacobs hjälp att på kort tid hitta vårt nya hus!
    Stort tack för de fina orden Nathalie! Det glädjer mig att ni är nöjda. All lycka till dig och familjen i nya huset och hoppas ni trivs! Jacob Jergos
    2021-10-31 Verifierad kund
    Bra bemötande, smidigt, helt ok
    Tack Linnea! Lycka till nu med allt! Stina Ericsson Larosa
  • Tommy F
    2021-10-29 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande. Hade höga förväntningar som infriades.
    Tack Tommy och tack själva för en smidig affär. Hoppas allt har gått bra med flytt och fix! Stina Ericsson Larosa
    2021-10-28 Verifierad kund
    Sara är jätteduktig på sitt jobb och jätte trevlig.
    Rekommenderar starkt .
    Tack Soulea! Jag hoppas ni ska trivas på andra sidan stan. Om inte annat vet ni vem ni ska ringa. Hälsa familjen. Fastighetsbyrån Salem
  • köpte sin lägenhet med hjälp av
    2021-10-27 Verifierad kund
    Han väldigt duktig och professionellt
    Stort tack för rekommendationen! Det var ett nöje. Lycka till i nya lägenheten! Jacob Jergos
  • köpte sitt hus med hjälp av
    2021-10-25 Verifierad kund
    Jakob har otroligt fina egenskaper som mäklare han både förstår och bemöter en på ett proffsigt sätt.
    Tack vare jakob så stängdes våran affär.
    Stort tack för ditt fina omdöme Daniel! Det var ett nöje att få hjälpa och samarbeta med er. All lycka till dig och familjen i nya radhuset! Jacob Jergos
  • köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Salem
    2021-10-20 Verifierad kund
    Hon var aktiv under hela processen. Super trevlig. Hon har svarat alltid när man behövdes.
    Det glädjer mig att läsa att ni är nöjda med processen och vårat samarbete. Det är en stor ära för mig att ha fått hjälpa er med försäljningen men också att få hjälpa er med er framtida bostad! Jag hoppas ni ska trivas minst lika bra som ni drömmer om. Fastighetsbyrån Salem
  • köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Salem
    2021-10-20 Verifierad kund
    Proffsig och trevligt o snabbt bemötande, vi är nöjda!
    Tack snälla Anna! Stort lycka till med försäljningen. Jag hoppas det går minst lika smidigt för er. Fastighetsbyrån Salem
    2021-10-16 Verifierad kund
    Engagerad och trevlig.
    Snabb och smidig försäljning med hjälp alla steg på vägen
    Tusen tack Josefin! Skönt att allt gick snabbt och smidigt och att ni äntligen hittat något lite större. Stina Ericsson Larosa
    2021-10-08 Verifierad kund
    Sara har varit mkt. bra vad gäller bemötande samt på det sätt hon handlagt min försäljning. jag känner stort förtroende för henna i rollen som mäklare.
    jag fick bra information om sälj processen hon gav med bekräftelse och vägledning i olika frågor kring förberedelse inför försäljningen. jag har bara lämnat nyckel till henne samt fått löpande information om alla steg vad som händer.

Jag upplevde att allting gick smidigt och mycket friktionsfritt för min del som kund hon har mina varmaste rekommendationer
    Tack snälla för ditt fina omdöme Maris! Vi hade ett mycket gott samarbete och mycket tack vare de fria tyglarna du gav mig. Återigen tackar jag ödmjukast för det fina förtroendet att förmedla denna lägenhet! Vi ses snart igen :) Fastighetsbyrån Salem
    2021-10-03 Verifierad kund
    Tillgänglig, bra bemötande, kunnig, engagerad. Mycket bra!
    Tack Mari, det värmer! Jag är glad att jag kunde hjälpa er med er försäljning och samtidigt hitta den lägenhet som ni letade efter. Stina Ericsson Larosa
    2021-10-02 Verifierad kund
    Väldigt bra och professionellt bemötande.
    Återkopplade alltid snabbt vid frågor och dylikt.
    Stort tack Filip och lycka till med allt framåt! Allt gott till dig och familjen! Stina Ericsson Larosa
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Stina Ericsson Larosa en del av Fastighetsbyrån Salem
    2021-10-01 Verifierad kund
    Trevligt bemötande.
    Bostads affären löstes snabbt och effektivt .
    Bra återkoppling vid frågor.
    Kan varmt rekommendera.
    Tack snälla Mats för ditt omdöme, det uppskattas verkligen! Stina Ericsson Larosa
    2021-09-29 Verifierad kund
    Snabb återkoppling, proffsig och mycket trevlig.
    Vi kan bara varmt rekommendera andra att anlita Stina som mäklare
    Tusen tack Ann för dina fina ord! Jag hoppas och tror att ni kommer att trivas i nya fina lägenheten. Stina Ericsson Larosa
    2021-09-27 Verifierad kund
    Allt har löpt på smidigt. Kan varmt rekommendera denna mäklare
    Tack Ted och tack själva! Ni hjälpte verkligen till själva för att få till en smidig försäljning. Stina Ericsson Larosa
    2021-09-26 Verifierad kund
    Trevlig, kunnig, serviceinriktad.
    Tack Maria för ditt omdöme! Lycka till nu med er försäljning och nybygge! Stina Ericsson Larosa