Fastighetsbyrån Salem

Säbytorgsvägen 4C, 144 30 Rönninge — Visa karta

I Salem hittar du en av Stockholms minsta kommuner, familjevänliga bostäder och vacker natur, samtidigt som du tar dig in till stan på 30 minuter med tåg eller bil. Vi på Fastighetsbyrån har funnits på plats här i tre decennier och är marknadsledande i detta område.

Vi hoppas att vi blir det självklara valet när du ska göra en bostadsaffär här. Vi är lyhörda, samarbetsvilliga och anpassar självklart våra tjänster efter dig och dina önskemål. Kontakta oss om du har frågor eller funderingar, vi hjälper gärna till!

Läs vad 336 kunder tycker om Fastighetsbyrån Salem

• 2019-11-18

Daniela D skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Everything Went very well. Sara helped us in Everything we needed. No complains. Läs mer
  • 2019-11-17

Mikael A skrev om Fastighetsbyrån Salem
    Är mäklare med bra attityd och vill väl för båda parterna. Läs mer
  • 2019-11-17

Lena Å skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sara känns proffsig och har hanterat försäljningen av min lägenhet på ett betryggande sätt. Läs mer
  • Sabina W

2019-11-12

Sabina W skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sara har ett varmt, glatt men framförallt professionellt bemötande. Jag är verkligen nöjd med mitt val av henne som mäklare vid försäljningen av min lägenhet i Salem. Fått bra råd av henne ända från starten med fotograferingen fram till kontraktsskrivningen. Hon har varit lättillgänglig och snabb att svara på frågor och funderingar under hela processen. Det har känts väldigt smidigt att samarbeta med Sara i denna försäljning. Hon har också varit realistisk gällande marknadsläget. Till sist vill jag tillägg att det jag uppskattat allra mest med Sara är att hon utför sitt arbete med hög integritet vilket känns mycket viktigt och tryggt. Läs mer
  • 2019-11-10

Zerina L skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sara var till stor hjälp då vi skulle sälja vår bostadsrätt. Hon är proffsig, trevlig, tillmötesgående och mycket kunning. Läs mer
  • 2019-11-08

Niclas H skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Bra bemötande, trevlig och kunnig. Läs mer
  • Daniel A

2019-11-05

Daniel A skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Vi köpte vårt hus med hjälp av Ann!
    Proffsig, snäll och tillmötesgående! Läs mer
    2019-11-05 Ann S svarar Daniel A
    Vad roligt Daniel att ni är nöjda! Jag tror att ni kommer få det toppen i huset.Tack för fin rekommendation!
  • Daniel D

2019-10-29

Daniel D skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Vi är verkligen jätte nöjda med Sara! Från dag 1 till att affären var klar har hon visat ett väldigt driv vilket också var anledningen till att vi valde Sara framför andra mäklare.
    Hon har hela tiden stämt av med oss och givit oss snabb feedback. Vi har känt oss trygga och skulle utan tvekan hälsa Sara igen och framförallt rekommendera henne för andra! Läs mer
    2019-10-29 Sara E svarar Daniel D
    Hej Daniel! Ett varmt tack till ditt fina omdöme. Det har varit så smidigt att samarbeta med er och det glädjer mig att ni upplever samma sak. Tack för allt och lycka till med villadrömmen!
  • 2019-10-21

Daniella J skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Bra service och väldigt bra bemötande! Läs mer
    2019-11-05 Ann S svarar Daniella J
    Tack Daniella för fin feed-back! Hoppas att ni har kommit i ordning och trivs!
  • 2019-10-18

Jaan Mikael S skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Vi köpte vårat hus av Ann och har nu även sålt med Ann. Mycket bra mäklare som man alltid kan få tag på. Läs mer
    2019-10-21 Ann S svarar Jaan Mikael S
    Tack så mycket! Jag är väldigt glad att ha kunnat hjälpa er i er bostadsaffär ännu en gång och önskar er all lycka till med nya planer! Hälsning Ann
  • 2019-10-15

Cristina M skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Super trevlig och engagerad. Gjorde ett super bra jobb. Tack! Läs mer
    2019-10-21 Ann S svarar Cristina M
    Tack Cristina för fina ord! Det var roligt att få hjälpa er igen och att det gick så bra!
    Allt gott så länge!
  • 2019-10-11

Kurt-Jörgen B skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Vår erfarenhet av Sara som hjälp oss vid vår lägenhetsförsäljning är bara positiv. Sara utstrålar lugn och kunnighet. Vi har känt oss trygga och känt att vi fått fullt stöd och svar på våra frågor.

Maj-Britt och Kurt Jörgen B Läs mer
    2019-10-11 Sara E svarar Kurt-Jörgen B
    Hej Kurt Jörgen och Maj-Britt! Det glädjer mig att läsa erat omdöme! Allting har gått jätte smidigt från dag ett. Jag önskar er ett stort lycka till med ny ort, nytt boende och nya äventyr. Ni vet vart jag finns om det skulle vara någonting eller om ni skulle vilja komma tillbaka till Salem!
  • 2019-10-07

Robin S skrev om Fastighetsbyrån Salem
    Sålde bostadsrätt. Mäklaren Jacob var lyhörd, ärlig och snabb med återkoppling. Man var hela tiden uppdaterad om vad som hände i affären. Läs mer
  • 2019-10-05

Carita Marianne D skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Arbetar snabbt och proffsit snabba svar, Inf. Om allt, ger goda råd.
    Pålitlig.
    Kan varmt rekommendera Ann
    Till andra.
    En mäklare att lita på.
    😃😃😃😃😃😃😃😃 Läs mer
    2019-10-15 Ann S svarar Carita Marianne D
    Tack Carita! Vad roligt att ni är nöjda och att det gick så smidigt! Lycka till framöver!
  • 2019-09-24

Lydia G skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Ett väldigt fint och proffsigt arbete! Trevligt bemötande! Läs mer
  • 2019-09-23

Maria A skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sålt ett radhus. Väldigt proffsigt o trevligt bemötande. Mycket kunnig o informativ.
    Hon levde verkligen upp till våra förväntningar. Kan verkligen rekommendera henne. Mycket nöjd med vårt samarbete. Läs mer
    2019-09-23 Sara E svarar Maria A
    Stort tack för dina fina ord Maria! Det är nästan tråkigt att denna process snart är över. Det som var så kul att jobba med er. Jag önskar er lycka till med allt!
  • Niclas J

2019-09-23

Niclas J skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sara är en mycket kunnig mäklare och har gjort allt för att hjälpa mig i min säljprocess hela vägen från värdering till kontraktsskrivning. Jag är väldigt nöjd med valet av att anlita Sara vid min försäljning! Rekommenderas! Läs mer
    2019-09-23 Sara E svarar Niclas J
    Tack Niclas! Hade man kunnat ge omdömen och betyg tillbaka hade du fått samma. Det har varit ett oerhört smidigt samarbete från dag ett. Nöjet är helt och hållet på min sida.
  • 2019-09-18

Lina N skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jag har köpt radhus och Sara bemötte oss på ett väldigt professionellt och trevligt sätt, hon vara ofta tillgänglig och svarade på våra frågor och gav tips och information om allt hon visste och kunde. Läs mer

Magnus M skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Vi har sålt en villa och anlitade Fastighetsbyrån i Salem. Omdömet talar för sig själv. Mäklaren Sara bemötte oss på ett fantastiskt sätt, med tydlighet, kunskap och värme. Uttrycket proffsig på högsta nivå är definitivt på sin plats i denna utvärdering. Som kund är det tryggt att både veta och känna att mäklaren gjort mer än sitt yttersta i affären. Alla borde få genomföra sina husaffärer med denna höga nivå vad gäller kvalitet och trygghet. Fem stjärnor av fem. Läs mer
    2019-10-30 Sara E svarar Magnus M
    Wow Magnus, Det värmer ända in i själen när jag läser din respons på vårat samarbete. Jag är så glad att jag fick förtroendet att hjälpa er med denna försäljning. Det har varit ett nöje från dag ett. Jag önskar er ett stort lycka till med nya äventyr på ny ort och jag hoppas ni kommer förbi på en kopp kaffe om ni skulle ha ägarna förbi Salem framöver!

Evelina Å skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sara var kunnig och hjälpsam när jag köpte min bostad med hjälp av henne. Jag tyckte köpet gick smidigt och att jag vart bemött på ett vänligt och professionellt sätt. Jag skulle kunna tänka mig att ta hjälp av henne vid framtida försäljning av bostaden. Läs mer
    2019-09-23 Sara E svarar Evelina Å
    Det glädjer mig att läsa ditt goda omdöme Evelina! Jag hoppas absolut att vi kommer i kontakt igen, men det får gärna dröja ett tag om det är försäljning av bostad som är anledningen!

Lisa Ruofeng Q skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jag har sålt bostad på Sommarstigen 16 i Salem.
    Sara har väldigt bra kunskaper om området och även prisläge, ge väldigt bra råd inför försäljning och ha en väl fungerade strategi på försäljning. Sara är lyhörd, mycket engagerad, trevlig och väldig duktig på att kommunicera med oss, vi har fått tydlig bild vad som pågår under hela försäljningsprocessen, inte minst under budgivningen. Vi är väldigt nöjd med Saras insats, därför ger vi henne vår bästa rekommendationen. Läs mer
    2019-10-30 Sara E svarar Lisa Ruofeng Q
    Vad kul att läsa att ni är så nöjda med vårat samarbete Lisa. Det är helt och hållet ömsesidigt. Det har gått oerhört smidigt från första dagen. Stort tack för förtroendet att ta hand om er livsviktiga affär!

Mauricio D skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Vi sålde vårt radhus i Salem med hjälp av Sara Engberg. Super professionell, tillmötes gående och såg till att vi fick det vi ville ha. Gav sig aldrig utan fortsatte kämpa tills hon lyckades sälja bostaden till de priset vi ville ha. Stort nätverk och bra koll på området.
    Skulle rekommendera henne till alla som vill sälja i Salem/rönninge! Läs mer
    2019-09-23 Sara E svarar Mauricio D
    Tack Mauricio! Nöjet är helt och hållet på min sida. Trots ett par plattfall på vägen höll ni tålamodet uppe. Lycka till med allt!
  • 2019-09-15

Sara E skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Bostad köpt för 2 650 000
    Bostad såld för 2 780 000
    Över all förväntan! Professionell och förstående mäklare. Vi är jättenöjda. Läs mer
    2019-09-23 Sara E svarar Sara E
    Tusen tack för ditt omdöme Sara! Ni hade oerhört bra tålamod hela vägen. Tack för erat förtroende och för ett mycket gott samarbete. Jag önskar er all lycka med era framtida bostadsplaner.
  • 2019-09-10

Kjell P skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    En bostadsrätt i Rönninge, har vi köpt av Sara.
    Vi blev mycket trevligt bemött av Sara ställde upp efter
    våra önskemål,, som resulterade i ett köp.

Vi kan på der varmaste rekomendera Sara E.

Kjell och Monica Läs mer
    2019-09-23 Sara E svarar Kjell P
    Hej Kejll och Monica! Vad kul att höra att ni är nöjda med min insats. Jag hoppas ni trivs i nya lägenheten. Ni vet vart jag finns om det skulle dyka upp några frågor.
  • 2019-09-06

Johan S skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Väldigt proffsig! Ett stöd genom hela processen och otroligt skicklig som gjorde oss nöjda! Vi rekommenderar Sara varmt! Läs mer
    2019-09-23 Sara E svarar Johan S
    Jätte tack för din fina rekommendation Johan! Jag hoppas ni kommit i ordning i huset och att ni njuter av denna fina sensommar på er fantastiska trädgård.
  • 2019-08-16

Alexander D skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Köpte av Sara, allt har gått supersmidigt och hon är väldigt professionell och kunnig. Såklart rekommenderad! Läs mer
  • 2019-08-13

Andreas N skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Vi köpte ett bostadsrätts radhus i Salem, på visningen möttes vi av Sara som hälsade oss välkomna med ett stort leende.

Hon var väldigt kunnig och insatt i området där radhuset är. Alla frågor vi hade hade hon svaren på. Under budgivningen var hon klar och tydlig. Väldigt bra kommunikation hela tiden och när vi vann budgivningen ringde Sara både oss köpare och säljarna för att skriva papper så fort som möjligt.

Under tiden tills vi skulle få nycklarna höll Sara kontakt för att säkerställa att allt var i sin ordning.
    När det var dags för oss att få tillträde till radhuset kunde inte säljarna närvara men det hade Sara styrt upp och kunde slutföra allt i deras räkning.
    För oss var det hur smidigt som helst.

Vi åkte till radhuset och då visade det sig att kylskåpsdörren var trasig, jag kontaktade Sara som löste det på ett proffsigt sätt genom att ha kontakt med säljarna och sedan informera oss om likvärdiga kylskåp.

Sammanfattningsvis så är Sara en professionell och kunnig mäklare som jag utan problem kommer att rekommendera. Läs mer
    2019-10-30 Sara E svarar Andreas N
    Hej Andreas! Jag uppskattar att du tagit dit tiden att skriva detta välskrivna omdöme. Det är en fröjd att läsa att ni är nöjda med vårat samarbete och sättet vi löste bekymret med kylskåpet. Allting går inte alltid gå som planerat och då är det viktigt att lösa saker och ting tillsammans så att alla går nöjda ur affären. Det är trots allt den absolut viktigaste affären man gör i livet! Hoppas ni trivs i huset. Ni vet vart jag finns om det skulle vara någonting.
  • 2019-08-12

Camilla E skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jag köpte ett hus och blev otroligt bra bemött av mäklaren. Alltid anträffbar och tillmötesgående med bra kunskaper och professionalism. Läs mer
    2019-09-25 Ann S svarar Camilla E
    Camilla tack så mycket för fin feed-back! Så roligt att ni har hittat ert hus och jag är glad att ha kunnat hjälpt till!
  • 2019-08-09

Souela B skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Hej!Jag har köpt en lägenhet och jag var jätte nöjd med Sara. Läs mer
    2019-08-09 Sara E svarar Souela B
    Tack för ditt fina omdöme Souela! Stort lycka till med flytten. Du vet var jag finns om det skulle vara någonting.

Carina Elisabeth R skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Fantastisk mäklare som är lyhörd och ser till bostadens potential.
    Vi är supernöjda med Ann och skulle vi sälja en bostad i framtiden är Ann vårt självklara val. Läs mer
    2019-09-25 Ann S svarar Carina Elisabeth R
    Jag är lika glad att ha kunnat hjälpt er i er process att byta bostad! Skönt att smidigt få en lösning på försäljningen med ganska kort om tid. Allt gott!

Tomas Christoffer B skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jättebra känsla för marknaden med ärliga förslag på tjänstens utformning samt en erfaren mäklare som är välinformerad!
    Rekomenderas starkt ! Läs mer
    2019-08-06 Ann S svarar Tomas Christoffer B
    Tack för de fina orden! Jag är nöjd när ni är nöjda och mitt mål är just det du beskriver av min tjänst! Allt gott till er!

Vilhelm P skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Väldigt professionell hela processen rakt igenom Läs mer
    2019-08-09 Sara E svarar Vilhelm P
    Tack Vilhelm! Det var ett nöje att samarbeta med dig.

Helena D skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sara är proffsig och jättetrevlig. Jag rekommenderar henne verkligen! Läs mer
    2019-08-09 Sara E svarar Helena D
    Vad kul att läsa Helena! Vi hade turen på vår sida och det har varit oerhört enkelt att jobba tillsammans med dig.
  • 2019-07-21

Kinora B skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Har både köpt och sålt utav henne. Toppen mäklare. Rekommenderar henne starkt. Tack för ett bra samarbete 💕 Läs mer
    2019-08-06 Ann S svarar Kinora B
    Tack Kinora! Det har varit lika bra samarbete från min sida att ha er som både köpare och säljare! Kanske ses vi igen när ni köper ert nästa boende? Tack igen!
  • 2019-07-20

Sarah L skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sara är en mycket engagerad mäklare och jobbar sitt yttersta för både köpare och säljare. Vi har känt oss trygga i valet av att anlita Sara vid försäljning av vårt objekt och är mycket nöjda med utgången! Läs mer
    2019-07-29 Sara E svarar Sarah L
    Vad glad jag blir av att läsa ditt omdöme Sarah. Ni hade mycket tålamod och ni kämpade hårt med visningsförberedelser och det gjorde mitt jobb så mycket enklare och roligare. Tack för allt!
  • 2019-07-14

Fares R skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sara är en bra mäklare, man får all information man behöver, och mycket hjälp. 😊🌸 Läs mer
    2019-07-29 Sara E svarar Fares R
    Tack för dina goda ord Fares. Ni vet vart jag finns om jag kan vara till hjälp på något sätt framöver.
  • 2019-07-12

Michael K skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Riktigt bra och trevlig mäklare, lägenheten är tyvärr inte såld ännu men jag vet att Sara jobbar hårt för att vi ska bli nöjda! Läs mer
    2019-07-29 Sara E svarar Michael K
    Skam den som ger sig! Vi tar nya tag och jag ser fram emot att sätta en "såld-lapp" i skyltfönstret inom kort. Tack för erat goda tålamod hittills.
  • 2019-07-09

Laura W skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sara hjälpte oss med försäljningen av vårt bodstadsrätt parhus. Hon är kunnig, hjälpsam, vänlig och har mycket tålamod att svara alla möjliga frågor. Vi rekommenderar henne starkt! Läs mer
    2019-07-29 Sara E svarar Laura W
    Det glädjer mig att läsa Laura! Allt handlar om ett gott samarbete och det lyckades vi bra med. Det var oerhört tacksamt att hjälpa er med denna försäljning. Nu väntar nya äventyr för er och jag hoppas flytten går bra. Vi ses inom några månader!
  • 2019-07-03

Wictor W skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Fantastiskt proffsig och väldigt trevlig. Läs mer
    2019-07-29 Sara E svarar Wictor W
    Tack Wictor! Hoppas ni trivs bra och att ni hinner njuta av sommaren trots flyttstök.
  • Parvindokht B

2019-07-02

Parvindokht B skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Mycket trevlig och professionell bemötande.
    Mycket nöjd med det sätt på vilket Sara skötte det hela från början till slut!
    Idel ros till Sara! Läs mer
    2019-07-29 Sara E svarar Parvindokht B
    Vad glad jag blir av att läsa ditt fina omdöme! Hoppas det går bra med flytten. Ni vet vart ni hittar mig vid eventuella frågor eller funderingar.
  • 2019-07-01

Gunnel A skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Med ett mkt förtroendeingivande och kompetent bemötande har Sara levt upp till mina förväntningar. Även med sin mkt positiva energi och lyhördhet har hon visat sin professionalitet.
    Tack Sara för säljresan av min bostadsrätt! Läs mer
    2019-07-29 Sara E svarar Gunnel A
    Jätte stort tack Gunnel! Det har varit oerhört kul att hjälpa dig med försäljning av din lägenhet. Jag hoppas du trivs bra i ditt nya hem och att du njuter av en skön sommar. Tveka inte att höra av dig om du har vägarna förbi Salem igen.
  • Oscar F

2019-06-19

Oscar F skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sara hjälpte oss att sälja vår lägenhet på Skogsrovägen och levde upp till alla våra förväntningar och var väldigt professionell. Läs mer
    2019-07-02 Sara E svarar Oscar F
    Tack Oscar för erat goda omdöme och lika stort tack för förtroendet att ta hand om er bostadsaffär. Det har varit ett nöje att samarbeta med er.
  • 2019-06-19

Carl L skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Köpte bostadsrätt (radhus). Duktig och professionell mäklare, som dessutom var flexibel kring lösningar mm. Första gången vi köpt hus och skulle gladeligen anlita mäklaren i framtiden.
    Allt gick smidigt och snabbt! Läs mer
    2019-07-02 Sara E svarar Carl L
    Hej Carl! Det glädjer mig att läsa att ni är nöjda med vårat samarbete och att ni tycker att allting gick smidigt. Jag hoppas ni har hunnit komma i ordning så att ni kan njuta av eran magiska uteplats denna varma och sköna sommarmånad! Hälsa familjen så gott!
  • 2019-06-13

Wictor S skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    - köpt
    - hon va professionell och tillmötesgående Läs mer
  • 2019-06-05

Omil H skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Köpt lägenhet . Väldigt nöjd med mäklaren . Trivs jätte bra i min nya lägenhet Läs mer
  • Lina A

2019-05-30

Lina A skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sara är otroligt professionell, tillgänglig, kunnig och trygg. Vi kände oss väl omhändertagna och blev aldrig osäkra som säljare. En perfekt mäklare! Vi är så nöjda med Sara! / Lina och Mikael Läs mer
    2019-06-10 Sara E svarar Lina A
    Tusen tack för ditt fina omdöme Lina! Det glädjer mig att ni är så nöjda med vårat samarbete. Jag önskar er all lycka med er nya bostad och det känns extra roligt att ni inte flyttar särskilt långt. Har ni vägarna förbi vet du vart det finns kaffe och gott sällskap... Hälsa Mikael så gott.
  • 2019-05-26

Monika K skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sålde nyss en lgh (parhus). Med Saras hjälp gick det blixtsnabbt och smidigt. Hon är väldigt professionell och lugn, aldrig påtvingande. Gav oss bra råd, utan att skapa orealistiska förväntningar. En mäklare att varmt rekommendera! Läs mer
    2019-06-10 Sara E svarar Monika K
    Hej Monika! Vad kul att ni är så nöjda med vårat samarbete. Det gick oerhört smidigt trots rådande marknad men det var främst tack vare erat hårda arbete inför själva försäljningen. Jag är mycket tacksam för att ni tog mina råd och för samarbetet i sin helhet. Hoppas ni ska trivas i er nya bostad och om inte annat så vet ni vart ni har mig!
  • 2019-05-24

Anna Madeleine A skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Fick professionell hjälp i samband med försäljningen av mitt radhus. Jag kan varmt rekommendera Sara som trots rådande marknad ser positivt på saker och ting samt är väldigt kunnig! Äntligen kan vi kliva vidare mot Nykvarn, tack Sara!
    Vänliga hälsningar Anna Läs mer
    2019-06-10 Sara E svarar Anna Madeleine A
    Tusen tack för dina värmande ord Anna. Du hade tålamod under hela processen och det är en väldigt god egenskap när marknaden ser ut som den gör. Stort tack för denna gång och lycka till med husdrömmen i Nykvarn!
  • Jesper Å

2019-05-17

Jesper Å skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Kontaktade Sara för en värdering av min 1:a och fick kanonbra bemötande vilket gjorde valet enkelt och redan då startade vi ett samarbete. Värderingen var helt korrekt och jag fick tack vare Sara lägenheten såld till ett förväntat pris. Sara hjälpte mig även med köp av ny bostad vilket kändes supertryggt och professionellt genom hela processen. Fick alltid svar på eventuella frågor och höll kontakten från dag 1.
    Rekommenderas starkt att ta hjälp av Sara vid försäljning av lägenhet! Läs mer
    2019-05-17 Sara E svarar Jesper Å
    Det glädjer mig att läsa ditt fina omdöme Jesper! Samarbetet med dig har varit oerhört tacksamt. Hade det inte varit för ett så gott samarbete så hade vi inte fått till det så smidigt som vi nu gjorde. Stort lycka till med flytten och med din nya bostad. Du vet vart jag finns om det skulle vara någonting. Tack än en gång för denna gång.
    Jesper Å gillar detta
  • Göte R

2019-05-15

Göte R skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jag har med Saras hjälp både köpt och sålt bostadsrätt.
    Sara har uppträtt med en utmärkt balanserad entusiasm.
    Hon är vänlig men bestämd, noggrann in i minsta detalj,
    och med ett behagligt tempo och effektivitet utan stress.
    Motsvarade mina högt ställda förväntningar på en mäklare.
    KAN ORESERVERAT REKOMMENDERAS. Läs mer
    2019-05-15 Sara E svarar Göte R
    Tack snälla Göte för dina värmande ord. Det glädjer mig enormt att du är så nöjd med vårat samarbete. Jag är oerhört tacksam för ditt förtroende och du har gjort mitt arbete ännu roligare. Nöjet är därför helt och hållet på min sida.

Säbytorgsvägen 4C, 144 30 Rönninge