Fastighetsbyrån Salem

Fastighetsbyrån Salem

I Salem hittar du en av Stockholms minsta kommuner, familjevänliga bostäder och vacker natur, samtidigt som du tar dig in till stan på 30 minuter med tåg eller bil. Vi på Fastighetsbyrån har funnits på plats här i tre decennier och är marknadsledande i detta område.

Vi hoppas att vi blir det självklara valet när du ska göra en bostadsaffär här. Vi är lyhörda, samarbetsvilliga och anpassar självklart våra tjänster efter dig och dina önskemål. Kontakta oss om du har frågor eller funderingar, vi hjälper gärna till!

Läs vad 474 kunder tycker om Fastighetsbyrån Salem 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Stina Ericsson Larosa en del av Fastighetsbyrån Salem
    2021-08-01
    Trevligt bemötande vid samtlig tillfällen då vi haft kontakt.

Mina förväntningarna har uppfyllts på alla plan.

Mycket proffsig och hjälpsam. Hittar lösningar när det behövs. Svarar snabbt på frågor och gav bra råd hur vi skulle gå vidare.
    Tack Lena för dina fina ord! Du har också i allra högsta grad bidragit till ett smidigt samarbete! Stina Ericsson Larosa
    2021-07-27
    Han är trevlig och har ett gott kundbemötande, lätt tillänglig, och svarar på frågor så gott han kan. Hjälpsam och snabb med förmedla budgivning.
    Vid mötet med säljaren var han proffsig och formell. Gick igenom hela proceduren från punkt a till b
    Tack för rekommendationen Johan! Det var ett nöje. Lycka till i nya lägenheten! Jacob Jergos
    2021-07-24
    Trevligt bemötande
    Transparent
    Alltid tillgänglig
    2021-07-12
    En mycket proffesionellt mäklar med mycket kunskaper. Trevligt bemötande som ger trygghet.
    Tack så mycket Pontus! Det känns tryggt att ha er som köpare och ni har samma trevliga bemötande tillbaka. Ann Sjöblom
  • sålde sitt hus med hjälp av Stina Ericsson Larosa en del av Fastighetsbyrån Salem
    2021-07-12
    Blev bemött på ett väldigt bra sätt. Väldigt tillmötesgående. Mäklaren levde upp tillförväntningarna och mer därtill. I det stora hela så gick allt smidigt. Det drogs ut lite på själva budgivningen som gjorde att avslutet fördröjdes lite.
    Tack snälla Therese! Jag är glad att jag kunde hjälpa er och hoppas ni kommer att trivas med ert nya boende. Stina Ericsson Larosa
    2021-07-01
    Ann är lyhörd och rutinerad.
    Hon ger ett tryggt intryckt som gör att man kan fokusera på allt annat i en försäljning.
    Jag rekommenderar Ann varmt för den bästa affären.
    Tack Johan! Tack för förtroendet och ha en skön sommar så ses vi i höst! Ann Sjöblom
    2021-06-30
    Han var saklig o duktig under hela processen, väldig professionell.
    Väldigt nöjd med jakop!
    Tusen tack för rekommendationen och förtroendet! Det var ett nöje, det glädjer mig att ni är nöjda och samarbetet från eran sida har bidragit till en bra affär! Jacob Jergos
    2021-06-28
    Allt klart och tydligt, snabbt ... inget alls att klaga på.
    Stort tack för din rekommendation! Det glädjer mig att du är nöjd och att processen gick smidigt. All lycka i nya bostaden! Jacob Jergos
    2021-06-26
    Jag blev bra bemött.Vi hade höga förväntningar och dom levde
    hon upp till med råge Ann är en bra och erfaren mäklare så
    hon kan rekommenderas.
    Tack vad glad jag blir! Så spännande det kommer att bli att följa processen. Ann Sjöblom
    2021-06-18
    Sara är väldigt trevlig och hjälpsam
    2021-06-16
    Trevlig, professionell, lyhörd. Alla våra önskemål togs emot. Skrev en detaljerad och smickrande sammanfattning av bostaden till annonsen. Flexibel och driven särskilt angående de små informella visningarna. Vi är även mer än nöjda med utfallet av försäljningen!
    Stort tack Angelica, vad glad jag blir för din fina ord! Det har verkligen varit ett nöje att jobba med er också! Stina Ericsson Larosa
    2021-06-16
    Proffsigt och bra. Exakt vad min vill har från en mäklare.
    Tusen tack för rekommendationen Justin! Det glädjer mig att ni är nöjda. All lycka till er! Jacob Jergos
    2021-06-14
    Trevligt bemötande och lösningsorienterat arbetssätt. Bra kontakt och lätt att få tag på med alla våra frågor.
    Tack själv Jonatan! Kul att det blev ett hus även om det blev ett annat än det tänkta. Ann Sjöblom
  • sålde sitt hus med hjälp av Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    2021-06-14
    Sara skötte bostadsaffären mycket bra så vi är nöjda.
    Hon levde upp till våra förväntningar och vi fick ett trevligt bemötande.
    2021-06-14
    Jag kommer definitivt rekommendera Sara för kommande försäljningar, det va enkelt att ha att göra med henne👌
  • Krill T
    köpte sitt hus med hjälp av Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    2021-06-12
    Köpet gick smidigt och bra, snabb återkoppling och ett trevligt bemötande. Ann är professionell, seriös och lugn vi kommer att rekommendera henne i fortsättningen!
    Tack för de fina orden och samma trevliga bemötande tillbaka! Hoppas ni kommer trivas i nya bostaden när det är dags! Ann Sjöblom
    2021-06-12
    Blev bemött på ett trevligt sätt, samt att vi fick svar på alla våra frågor.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Stina Ericsson Larosa en del av Fastighetsbyrån Salem
    2021-06-11
    Helt ok, helt ok, helt ok, helt ok
    Tack Patrik! Hoppas du kommer att trivas i din nya lägenhet! Stina Ericsson Larosa
    2021-06-07
    Jag har nu köpt min allra första lägenhet av Jacob och han gjorde ett väldigt bra jobb, höll bra kontakt med mig och jag kände mig väldigt trygg under hela processen.
    Tack för rekommendationen Joel! Det var ett nöje. Lycka till i nya lägenheten! Jacob Jergos
    Lyhörd, hjälpsamm, tillgänglig, snabb
    Tusen tack Ann-Sofie! Det har varit ett nöje att jobba med dig också! Stina Ericsson Larosa
    2021-06-07
    Jacob är bässsst , så duktig mäklare 💐. Han har hjälpt oss att köpa ett radhus på 105kvm .. han var så snäll så duktig och viktigast är jättetydlig med allt ..
    Tusen tack för de fina orden Aya! All lycka till er och hoppas ni trivs i bostaden! Jacob Jergos
    2021-05-27
    Vi blev väl mottagna på ett proffsigt sätt både vid visning och
    kontraktsskrivning. Vi blev väl informerade om både köparens
    och säljarens rättigheter och skyldigheter.
    Så hon kan rekommenderas.
    Hej Olof! Tack snälla för ditt omdöme, det värmer verkligen. Lycka till nu med allt! Stina Ericsson Larosa
    2021-05-18
    Kompetent och trevlig. Har köpt ett hus.
    Hej Amanda! Tack för fin feedback! Hoppas att det har gått bra med flytten! Ann Sjöblom
    2021-05-17
    Sålde min första lägenhet via Fastighetsbyrån. Jacob har varit pedagogisk och lätt att ha med och göra. Han har dessutom bevisat att ingen fråga är för dum. Allt gick smidigt hela vägen!
    Stort tack för de fina orden och ditt förtroende Ali! Det var ett nöje. Jacob Jergos
  • sålde sitt hus med hjälp av Jacob Jergos en del av Fastighetsbyrån Salem
    2021-05-14
    Jacob har gjort ett jättebra jobb hos oss , det som han lovat det har han utfört! En trevlig och lugn person som ger trygghet under hela processen.
    Tack Jacob för allt! Du är en guldstjärna.
    Stort tack för rekommendationen Karam! Tack för erat förtroende och samarbetet från eran sida har varit toppen. Tack själva och lycka till i nya huset! Jacob Jergos
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    2021-05-11
    Jag hoppas jag tryckte rätt på betyget, det fanns inga anvisningar om varken skala eller omdömen. Men jag är mycket nöjd med hur Ann har skött min affär (jag har köpt och sålt en bostadsrätt). Jag har blivit väl bemött och fått klara besked genom hela processen.
    Tack Jonnie! Vad roligt att du är nöjd och välkommen till Salem! Ann Sjöblom
    2021-05-04
    He was kind and approachable. Was able to reach him for questions during anytime of the day. Had solutions for questions.
    Thank you Gokul! It was my pleasure. Wish you and your family all the best. Jacob Jergos
    2021-05-04
    Very good experience, received very timely support, Jacob is well approachable

Highly recommended
    Thank you for your kind words Nitya! I wish you and your family the best. Jacob Jergos
    2021-05-04
    Köpt en bostadsrätt och Stina var verkligen superproffsig och mycket trevlig mäklare att ha att göra med. Bra bemötande och väldigt tydlig i sin kommunikation.
    Tack själv Marika för bra samarbete och stort tack för ditt omdöme! Det värmer verkligen! Jag hoppas ni kommer att trivas i lägenheten. Stina Ericsson Larosa
  • skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    2021-05-03
    Min fru och jag köpte en lägenhet under år 2020 och vi hade då förmånen att ha Sara Engberg, Fastighetsbyrån Salem som mäklare. Vi har tidigare under årens lopp köpt och sålt ett flertal hus och har därvid testat olika mäklare samt mäklarföretag. Vi är rutinerade och har haft många mäklarkontakter. Sara Engberg sticker verkligen ut från mängden med sitt ytterst professionella, korrekta men samtidigt tillmötesgående, flexibla och vänliga sätt. Vi var mycket nöjda med Sara Engberg och rekommenderar henne varmt till andra kunder. Sara känner väl till området som hon säljer i samt att hon är snabb och avslutningsorienterad. Högsta betyg!
    Tack snälla för ditt välskrivna och värmande omdöme Carl Johan! Det gör mig rörd att läsa. Det har varit en ynnest att få samarbeta med er. Sara Engberg
    2021-04-30
    Fick ett väldigt bra bemötande och stöd under hela processen med lägenhetsförsäljningen
    Stort tack Mikael för fina ord, det uppskattas verkligen. Ha det så bra! Stina Ericsson Larosa
    2021-04-12
    Vi håller på att sälja ett radhus och kontaktade Ann som vi haft på besök av några år tidigare....
    Ann är trevlig, professionell och kommunikativ.
    Ann har hittills levt upp till alla de förväntningar vi har.
    Tack Göran! Det var lika trevligt att få träffa er igen och förmedla ert fina radhus. Ann Sjöblom
    2021-04-03
    •Har köpt bostadsrätt.
    • blev bemött av Jacob på bästa möjliga sätt.
    •hade inga förväntningar. Men om jag hade jade Jacob slagit dem med hästlängder.
    • enkelt ord. Guld!
    Tusen tack för rekommendationen Johan! Det var ett nöje. Lycka till i nya bostaden! Jacob Jergos
    2021-04-01
    Vi har köpt radhus via Jacob Jergos och ger honom 5/5
    Han har varit rak och tydlig från dag 1!
    Stort tack för rekommendationen Jennifer! Lycka till i nya bostaden! Jacob Jergos
    2021-03-27
    Vi har sålt vårt hus (kedjehus)
    Mäklaren var seriös, erfaren, professionel samt lättillgänglig. Hon hjälpte till med allt och återkoppla bra.
    Vi är mycket nöjda över att ha valt rätt mäklare. Hon uppfyllde vad vi förväntade oss. Rekommenderar starkt
    Tack! Det var ömsesidigt samarbete tillsammans med er. Jag är glad att jag kunde hjälpa er med försäljningen! Ann Sjöblom
    2021-03-27
    Vi sålde vårt hus och Ann var det rätta valet för oss. Hon lyssnade till vad vi ville ha och levererade.
    Tack själva för gott samarbete! Ann Sjöblom
    2021-03-16
    Hej har sålt ett radhus.
    Ann är en person som är ödmjuk och kunnig och läger ner sin tid så jag kunde slappna av,ann fixade min affär.

jag fick den bästa mäklaren som jag träffat.

Tack igen.
    Det har varit ett nöje att hjälpa dig förmedla ditt hus. Jag är glad över att ha fått förtroendet! Ann Sjöblom
  • sålde sitt hus med hjälp av Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    2021-03-14
    Sålt vårt radhus
    Vi fick ett bra bemötande av Sara
    Våra förväntningar var att hon skulle sälja vårt hus så snabbt det bar går
    Vilket hon lyckades med.
    Vi önskar all framgång till Sara.

Kenth&Birgitta.
    Stort tack för det fina omdöme Kenth & Birgitta! Det glädjer mig att läsa att ni är nöjda med samarbetet. Jag uppskattar att jag fick förtroende att ta hand om er bostadsaffär och jag önskar er stort lycka till med era framtida äventyr! Vänligen, Sara Sara Engberg
  • Nicklas E
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jacob Jergos en del av Fastighetsbyrån Salem
    2021-03-08
    Jag har köpt en 2a 56kvm, jag blev bra bemött, snabb på mina frågor och funderingar.
    Detta va mitt första köp och jag va osäker i vad som ska göras och hur men med Jacobs hjälp blev allt tydligt och enkelt.
    2021-02-28
    Lugn och metodisk mäklare som varit behjälplig under hela försäljningsprocessen.
    Tack för de orden! Lycka till med framtida boendet! Ann Sjöblom
    2021-02-26
    Köpt bostadsrätt och sålt villa med hjälp av Ann Sjöblom. Hade förväntningar på professionellt bemötande och Ann Sjöblom har levt upp till detta. Hon är rak och tydlig i sin kommunikation och mån om att alla parter ska förstå. Flexibel och engagerad och ett mycket trevligt bemötande. Kan varmt rekommendera Ann Sjöblom.
    Vilka fina ord! Tack så mycket! Det trevliga bemötandet fick jag tillbaka från er. Ann Sjöblom
    2021-02-26
    Har köpt bostadsrätt, och sålt villa.
    Ann har skött båda delarna på ett förtjänstfullt sätt , rak och tydlig, engagerad, kunnig, och lättsam.Våra förväntningar på villaförsäljningen
    överträffade våra förväntningar med råge.
    Kan varmt rekommendera Ann .
    Vänligen Bosse E
    Tack Bosse! Ni själva bidrog till bra och rak kommunikation så tack för det! Roligt att det gick så bra. Ann Sjöblom
    2021-02-22
    Jag har sålt lägenhet via Stina på Fastighetsbyrån Salem. Redan från start har hon varit engagerad och visat intresse för att försäljningen ska bli så bra som möjligt. Hon har även varit tillgänglig hela tiden och varit snabb på att återkoppla och svara på frågor om jag haft några mm.
    Tack snälla Erica för ditt fina omdöme! Det har varit ett nöje att få hjälpa till med din försäljning. Lycka till med det nya! Stina Ericsson Larosa
    2021-02-12
    Ann sålde vårt hus snabbt och med bra service. Mycket nöjd med henne som mäklare.
    Tack för fin feedback Susann! Hälsningar Ann Ann Sjöblom
    2021-02-08
    Vi sålde vårt radhus och är mycket nöjda med försäljningen.
    Tack själva för gott samarbete! Vad roligt att ni är nöjda! Ann Sjöblom
    2021-01-22
    Vi sålde en bostad i Salems kommun. en 2:a på 51 kvm. Vi tycker att mäklaren bemötte oss professionellt och kände förtroende för honom genom hela processen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    2021-01-20
    Ann har hjälpt mig att sälja min bostadsrätt I Rönninge. Försäljningen gick snabbt och smidigt. Ann är professionell, kunnig och engagerad. Är mycket nöjd!
    Vad roligt Heléne att du är nöjd! Lycka till med flytten tillbaka till hemtrakten! Ann Sjöblom
    2021-01-19
    Jag har köpt radhus och jag vill tacka så mycket för att Jakob hjälpte oss med bra förklaring och han har bra bemötande mot kund som jag har sett.
    Han är ung, snäll och hjälpsam.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    2020-12-25
    Ann sjöblom va trevligt o lätt att samarbete med att köpa bostad.tack vore ann har jag en bostad att leva i.o hon e trevlig o glad..jag tackar ann sjöblom o god jul
    Tack Christina och hoppas du har haft en fin jul. Vad härligt att du är nöjd med din bostad. Gott nytt år! Ann Sjöblom
    2020-12-21
    Vi köpte en lägenhet i salem genom Fastighetsbyrån. Vår mäklare var Stina Ericsson Larosa. Hon är mycket hjälpsam och erfaren mäklare. Dessutom svarar hon väldigt snabbt. Vår totala köpupplevelse var utmärkt. Jag gillade tacka Stina och fastighetsbyrån för att de hjälpte oss att köpa vårt första drömhus.
    Stort tack Sifat för ditt omdöme! Jag är glad att jag kunde hjälpa er och jag hoppas ni kommer att trivas bra i er nya lägenhet. Stina Ericsson Larosa