Alla kategorier Mäklare Stockholms län Salem Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Salem

Fastighetsbyrån Salem

Säbytorgsvägen 4C, 144 30 Rönninge — Visa karta

I Salem hittar du en av Stockholms minsta kommuner, familjevänliga bostäder och vacker natur, samtidigt som du tar dig in till stan på 30 minuter med tåg eller bil. Vi på Fastighetsbyrån har funnits på plats här i tre decennier och är marknadsledande i detta område.

Vi hoppas att vi blir det självklara valet när du ska göra en bostadsaffär här. Vi är lyhörda, samarbetsvilliga och anpassar självklart våra tjänster efter dig och dina önskemål. Kontakta oss om du har frågor eller funderingar, vi hjälper gärna till!

Läs vad 319 kunder tycker om Fastighetsbyrån Salem

• 2019-09-18

Lina N skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jag har köpt radhus och Sara bemötte oss på ett väldigt professionellt och trevligt sätt, hon vara ofta tillgänglig och svarade på våra frågor och gav tips och information om allt hon visste och kunde. Läs mer

Magnus M skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Vi har sålt en villa och anlitade Fastighetsbyrån i Salem. Omdömet talar för sig själv. Mäklaren Sara bemötte oss på ett fantastiskt sätt, med tydlighet, kunskap och värme. Uttrycket proffsig på högsta nivå är definitivt på sin plats i denna utvärdering. Som kund är det tryggt att både veta och känna att mäklaren gjort mer än sitt yttersta i affären. Alla borde få genomföra sina husaffärer med denna höga nivå vad gäller kvalitet och trygghet. Fem stjärnor av fem. Läs mer

Evelina Å skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sara var kunnig och hjälpsam när jag köpte min bostad med hjälp av henne. Jag tyckte köpet gick smidigt och att jag vart bemött på ett vänligt och professionellt sätt. Jag skulle kunna tänka mig att ta hjälp av henne vid framtida försäljning av bostaden. Läs mer

Lisa Ruofeng Q skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jag har sålt bostad på Sommarstigen 16 i Salem.
    Sara har väldigt bra kunskaper om området och även prisläge, ge väldigt bra råd inför försäljning och ha en väl fungerade strategi på försäljning. Sara är lyhörd, mycket engagerad, trevlig och väldig duktig på att kommunicera med oss, vi har fått tydlig bild vad som pågår under hela försäljningsprocessen, inte minst under budgivningen. Vi är väldigt nöjd med Saras insats, därför ger vi henne vår bästa rekommendationen. Läs mer

Mauricio D skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Vi sålde vårt radhus i Salem med hjälp av Sara Engberg. Super professionell, tillmötes gående och såg till att vi fick det vi ville ha. Gav sig aldrig utan fortsatte kämpa tills hon lyckades sälja bostaden till de priset vi ville ha. Stort nätverk och bra koll på området.
    Skulle rekommendera henne till alla som vill sälja i Salem/rönninge! Läs mer
  • 2019-09-15

Sara E skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Bostad köpt för 2 650 000
    Bostad såld för 2 780 000
    Över all förväntan! Professionell och förstående mäklare. Vi är jättenöjda. Läs mer
  • 2019-09-10

Kjell P skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    En bostadsrätt i Rönninge, har vi köpt av Sara.
    Vi blev mycket trevligt bemött av Sara ställde upp efter
    våra önskemål,, som resulterade i ett köp.

Vi kan på der varmaste rekomendera Sara E.

Kjell och Monica Läs mer
  • 2019-09-06

Johan S skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Väldigt proffsig! Ett stöd genom hela processen och otroligt skicklig som gjorde oss nöjda! Vi rekommenderar Sara varmt! Läs mer
  • 2019-08-16

Alexander D skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Köpte av Sara, allt har gått supersmidigt och hon är väldigt professionell och kunnig. Såklart rekommenderad! Läs mer
  • 2019-08-13

Andreas N skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Vi köpte ett bostadsrätts radhus i Salem, på visningen möttes vi av Sara som hälsade oss välkomna med ett stort leende.

Hon var väldigt kunnig och insatt i området där radhuset är. Alla frågor vi hade hade hon svaren på. Under budgivningen var hon klar och tydlig. Väldigt bra kommunikation hela tiden och när vi vann budgivningen ringde Sara både oss köpare och säljarna för att skriva papper så fort som möjligt.

Under tiden tills vi skulle få nycklarna höll Sara kontakt för att säkerställa att allt var i sin ordning.
    När det var dags för oss att få tillträde till radhuset kunde inte säljarna närvara men det hade Sara styrt upp och kunde slutföra allt i deras räkning.
    För oss var det hur smidigt som helst.

Vi åkte till radhuset och då visade det sig att kylskåpsdörren var trasig, jag kontaktade Sara som löste det på ett proffsigt sätt genom att ha kontakt med säljarna och sedan informera oss om likvärdiga kylskåp.

Sammanfattningsvis så är Sara en professionell och kunnig mäklare som jag utan problem kommer att rekommendera. Läs mer
  • 2019-08-12

Camilla E skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jag köpte ett hus och blev otroligt bra bemött av mäklaren. Alltid anträffbar och tillmötesgående med bra kunskaper och professionalism. Läs mer
  • 2019-08-09

Souela B skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Hej!Jag har köpt en lägenhet och jag var jätte nöjd med Sara. Läs mer
    2019-08-09 Sara E svarar Souela B
    Tack för ditt fina omdöme Souela! Stort lycka till med flytten. Du vet var jag finns om det skulle vara någonting.

Carina Elisabeth R skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Fantastisk mäklare som är lyhörd och ser till bostadens potential.
    Vi är supernöjda med Ann och skulle vi sälja en bostad i framtiden är Ann vårt självklara val. Läs mer

Tomas Christoffer B skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jättebra känsla för marknaden med ärliga förslag på tjänstens utformning samt en erfaren mäklare som är välinformerad!
    Rekomenderas starkt ! Läs mer
    2019-08-06 Ann S svarar Tomas Christoffer B
    Tack för de fina orden! Jag är nöjd när ni är nöjda och mitt mål är just det du beskriver av min tjänst! Allt gott till er!

Vilhelm P skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Väldigt professionell hela processen rakt igenom Läs mer
    2019-08-09 Sara E svarar Vilhelm P
    Tack Vilhelm! Det var ett nöje att samarbeta med dig.

Helena D skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sara är proffsig och jättetrevlig. Jag rekommenderar henne verkligen! Läs mer
    2019-08-09 Sara E svarar Helena D
    Vad kul att läsa Helena! Vi hade turen på vår sida och det har varit oerhört enkelt att jobba tillsammans med dig.
  • 2019-07-21

Kinora B skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Har både köpt och sålt utav henne. Toppen mäklare. Rekommenderar henne starkt. Tack för ett bra samarbete 💕 Läs mer
    2019-08-06 Ann S svarar Kinora B
    Tack Kinora! Det har varit lika bra samarbete från min sida att ha er som både köpare och säljare! Kanske ses vi igen när ni köper ert nästa boende? Tack igen!
  • 2019-07-20

Sarah L skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sara är en mycket engagerad mäklare och jobbar sitt yttersta för både köpare och säljare. Vi har känt oss trygga i valet av att anlita Sara vid försäljning av vårt objekt och är mycket nöjda med utgången! Läs mer
    2019-07-29 Sara E svarar Sarah L
    Vad glad jag blir av att läsa ditt omdöme Sarah. Ni hade mycket tålamod och ni kämpade hårt med visningsförberedelser och det gjorde mitt jobb så mycket enklare och roligare. Tack för allt!
  • 2019-07-14

Fares R skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sara är en bra mäklare, man får all information man behöver, och mycket hjälp. 😊🌸 Läs mer
    2019-07-29 Sara E svarar Fares R
    Tack för dina goda ord Fares. Ni vet vart jag finns om jag kan vara till hjälp på något sätt framöver.
  • 2019-07-12

Michael K skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Riktigt bra och trevlig mäklare, lägenheten är tyvärr inte såld ännu men jag vet att Sara jobbar hårt för att vi ska bli nöjda! Läs mer
    2019-07-29 Sara E svarar Michael K
    Skam den som ger sig! Vi tar nya tag och jag ser fram emot att sätta en "såld-lapp" i skyltfönstret inom kort. Tack för erat goda tålamod hittills.
  • 2019-07-09

Laura W skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sara hjälpte oss med försäljningen av vårt bodstadsrätt parhus. Hon är kunnig, hjälpsam, vänlig och har mycket tålamod att svara alla möjliga frågor. Vi rekommenderar henne starkt! Läs mer
    2019-07-29 Sara E svarar Laura W
    Det glädjer mig att läsa Laura! Allt handlar om ett gott samarbete och det lyckades vi bra med. Det var oerhört tacksamt att hjälpa er med denna försäljning. Nu väntar nya äventyr för er och jag hoppas flytten går bra. Vi ses inom några månader!
  • 2019-07-03

Wictor W skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Fantastiskt proffsig och väldigt trevlig. Läs mer
    2019-07-29 Sara E svarar Wictor W
    Tack Wictor! Hoppas ni trivs bra och att ni hinner njuta av sommaren trots flyttstök.
  • Parvindokht B

2019-07-02

Parvindokht B skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Mycket trevlig och professionell bemötande.
    Mycket nöjd med det sätt på vilket Sara skötte det hela från början till slut!
    Idel ros till Sara! Läs mer
    2019-07-29 Sara E svarar Parvindokht B
    Vad glad jag blir av att läsa ditt fina omdöme! Hoppas det går bra med flytten. Ni vet vart ni hittar mig vid eventuella frågor eller funderingar.
  • 2019-07-01

Gunnel A skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Med ett mkt förtroendeingivande och kompetent bemötande har Sara levt upp till mina förväntningar. Även med sin mkt positiva energi och lyhördhet har hon visat sin professionalitet.
    Tack Sara för säljresan av min bostadsrätt! Läs mer
    2019-07-29 Sara E svarar Gunnel A
    Jätte stort tack Gunnel! Det har varit oerhört kul att hjälpa dig med försäljning av din lägenhet. Jag hoppas du trivs bra i ditt nya hem och att du njuter av en skön sommar. Tveka inte att höra av dig om du har vägarna förbi Salem igen.
  • Oscar F

2019-06-19

Oscar F skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sara hjälpte oss att sälja vår lägenhet på Skogsrovägen och levde upp till alla våra förväntningar och var väldigt professionell. Läs mer
    2019-07-02 Sara E svarar Oscar F
    Tack Oscar för erat goda omdöme och lika stort tack för förtroendet att ta hand om er bostadsaffär. Det har varit ett nöje att samarbeta med er.
  • 2019-06-19

Carl L skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Köpte bostadsrätt (radhus). Duktig och professionell mäklare, som dessutom var flexibel kring lösningar mm. Första gången vi köpt hus och skulle gladeligen anlita mäklaren i framtiden.
    Allt gick smidigt och snabbt! Läs mer
    2019-07-02 Sara E svarar Carl L
    Hej Carl! Det glädjer mig att läsa att ni är nöjda med vårat samarbete och att ni tycker att allting gick smidigt. Jag hoppas ni har hunnit komma i ordning så att ni kan njuta av eran magiska uteplats denna varma och sköna sommarmånad! Hälsa familjen så gott!
  • 2019-06-13

Wictor S skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    - köpt
    - hon va professionell och tillmötesgående Läs mer
  • 2019-06-05

Omil H skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Köpt lägenhet . Väldigt nöjd med mäklaren . Trivs jätte bra i min nya lägenhet Läs mer
  • Lina A

2019-05-30

Lina A skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sara är otroligt professionell, tillgänglig, kunnig och trygg. Vi kände oss väl omhändertagna och blev aldrig osäkra som säljare. En perfekt mäklare! Vi är så nöjda med Sara! / Lina och Mikael Läs mer
    2019-06-10 Sara E svarar Lina A
    Tusen tack för ditt fina omdöme Lina! Det glädjer mig att ni är så nöjda med vårat samarbete. Jag önskar er all lycka med er nya bostad och det känns extra roligt att ni inte flyttar särskilt långt. Har ni vägarna förbi vet du vart det finns kaffe och gott sällskap... Hälsa Mikael så gott.
  • 2019-05-26

Monika K skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sålde nyss en lgh (parhus). Med Saras hjälp gick det blixtsnabbt och smidigt. Hon är väldigt professionell och lugn, aldrig påtvingande. Gav oss bra råd, utan att skapa orealistiska förväntningar. En mäklare att varmt rekommendera! Läs mer
    2019-06-10 Sara E svarar Monika K
    Hej Monika! Vad kul att ni är så nöjda med vårat samarbete. Det gick oerhört smidigt trots rådande marknad men det var främst tack vare erat hårda arbete inför själva försäljningen. Jag är mycket tacksam för att ni tog mina råd och för samarbetet i sin helhet. Hoppas ni ska trivas i er nya bostad och om inte annat så vet ni vart ni har mig!
  • 2019-05-24

Anna Madeleine A skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Fick professionell hjälp i samband med försäljningen av mitt radhus. Jag kan varmt rekommendera Sara som trots rådande marknad ser positivt på saker och ting samt är väldigt kunnig! Äntligen kan vi kliva vidare mot Nykvarn, tack Sara!
    Vänliga hälsningar Anna Läs mer
    2019-06-10 Sara E svarar Anna Madeleine A
    Tusen tack för dina värmande ord Anna. Du hade tålamod under hela processen och det är en väldigt god egenskap när marknaden ser ut som den gör. Stort tack för denna gång och lycka till med husdrömmen i Nykvarn!
  • Jesper Å

2019-05-17

Jesper Å skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Kontaktade Sara för en värdering av min 1:a och fick kanonbra bemötande vilket gjorde valet enkelt och redan då startade vi ett samarbete. Värderingen var helt korrekt och jag fick tack vare Sara lägenheten såld till ett förväntat pris. Sara hjälpte mig även med köp av ny bostad vilket kändes supertryggt och professionellt genom hela processen. Fick alltid svar på eventuella frågor och höll kontakten från dag 1.
    Rekommenderas starkt att ta hjälp av Sara vid försäljning av lägenhet! Läs mer
    2019-05-17 Sara E svarar Jesper Å
    Det glädjer mig att läsa ditt fina omdöme Jesper! Samarbetet med dig har varit oerhört tacksamt. Hade det inte varit för ett så gott samarbete så hade vi inte fått till det så smidigt som vi nu gjorde. Stort lycka till med flytten och med din nya bostad. Du vet vart jag finns om det skulle vara någonting. Tack än en gång för denna gång.
    Jesper Å gillar detta
  • Göte R

2019-05-15

Göte R skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jag har med Saras hjälp både köpt och sålt bostadsrätt.
    Sara har uppträtt med en utmärkt balanserad entusiasm.
    Hon är vänlig men bestämd, noggrann in i minsta detalj,
    och med ett behagligt tempo och effektivitet utan stress.
    Motsvarade mina högt ställda förväntningar på en mäklare.
    KAN ORESERVERAT REKOMMENDERAS. Läs mer
    2019-05-15 Sara E svarar Göte R
    Tack snälla Göte för dina värmande ord. Det glädjer mig enormt att du är så nöjd med vårat samarbete. Jag är oerhört tacksam för ditt förtroende och du har gjort mitt arbete ännu roligare. Nöjet är därför helt och hållet på min sida.
  • 2019-05-09

Qader A skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jag har köpt Radhus med ett trevligt bemöttande och hjälpsam av mäklaren. Läs mer
    2019-05-10 Ann S svarar Qader A
    Tack Abdul! Kul att du hittade ett hus att göra till bra bostad! Lycka till!
  • 2019-05-08

Jacob M skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Såld bostadsrätt Sara Engberg hjälpte mig att sälja bostaden så som de var planerad. Vi är jätte nöjda med samarbetet med henne hon är helt enkelt jätte duktig på de hon gör. Vi vill också tacka henne jätte mycket för en smidig affär. Läs mer
    2019-05-10 Sara E svarar Jacob M
    Vad kul att ni känner er nöjda. Det har varit ett otroligt smidigt samarbete tillsammans med er och jag är jätte glad att jag fick förtroendet att hjälpa er med denna bostadsaffär. Stort lycka till med nya husdrömmarna!
  • 2019-05-04

Ulla Marianne C skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sara Engberg var helt igenom professionell och kunde svara på alla frågor och förklara hur saker och ting hänger ihop för oss som inte bytt bostad på 46 år. Sara är vänlig och hjälpsam. Hon levde absolut upp till våra förväntningar på hur en bra mäklare ska agera. Läs mer
    2019-05-10 Sara E svarar Ulla Marianne C
    Tack för ditt fina omdöme Ulla. Det glädjer mig att läsa. Jag hoppas ni trivs i erat nya hem! Jag är övertygad om att sommaren på er baksida kommer att bli magisk.
  • 2019-04-30

Marie-Louise N skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Bara bra på alla sätt. Super nöjda Läs mer
    2019-05-10 Ann S svarar Marie-Louise N
    Tack själva! Lycka till med allt i nya!
  • 2019-04-28

Ulla T skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sara är en mycket trevlig, kunnig mäklare . Hon är lätt att få kontakt med. Både min man och jag är mycket nöjda. Ulla Läs mer
    2019-04-28 Sara E svarar Ulla T
    Vad glad jag blir av att läsa ditt omdöme Ulla! Det var ett nöje att få hjälpa er med denna bostadsaffär. Hälsa Ebbe så gott!
  • Sirkku F

2019-04-13

Sirkku F skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Vi har köpt en bostadsrätt via Alexandra och vi har blivit väl bemött av henne. Allting har rullat på problemfritt ända från början. Läs mer
    2019-04-23 Alexandra O svarar Sirkku F
    Hej Sirkku,
    Hoppas att allt har gått bra för er vid flytten och de åtgärder ni skulle genomföra i bostaden. Stort tack för att du tagit dig tiden att lämna en rekommendation. Jag hoppas att ni återkommer om jag kan hjälpa er med något längre fram. Ha det gott!
  • Dennis N

2019-04-08

Dennis N skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sålt bostadsrätt under den kanske sämsta perioden på året med väldigt få spekulanter vid visningar. Men tillslut gick det vägen till ett pris som vi var nöjda med. Sara har vart hjälpsam under hela vägen med snabb respons och flertalet visningar samt ett bra första intryck som gjorde att vi valde just henne tillslut. Läs mer
    2019-04-08 Sara E svarar Dennis N
    Hej Dennis! Ni fick jobba på hårt med alla visningar och vissa av dem med kort varsel. Så resultatet är tack vare erat goda samarbete! Tusen tack för ett fint omdöme och lycka till med husdrömmen!
  • 2019-04-02

Björn L skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Mycket trevlig och kompetent. Vi vill varmt rekommendera henne för nya uppdrag/kunder. Läs mer
    2019-04-05 Ann S svarar Björn L
    Tack Björn för de fina orden! Jag är glad att ha kunnat hjälpa er! Allt gott! Ann
  • 2019-03-22

Joakim O skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Köpt en bostadsrätt. Mycket kunnig mäklare som snabbt återkom angående frågor. Läs mer
    2019-03-25 Alexandra O svarar Joakim O
    Hej Joakim,
    Vad snällt att du tagit dig tiden att lämna en rekommendation. Det uppskattas verkligen. Du är mer än välkommen att återkomma till mig om jag kan hjälpa dig med något gällande din bostad framöver. Ha det gott!
  • 2019-03-06

Per N skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Vi har köpt en lägenhet i Nynäshamn och sålt vårt
    kedjehus i Salem.
    Mäklaren Sara Engberg hanterade hela försäljningen
    på ett bra och yrkesmässigt sätt. Läs mer
    2019-03-07 Sara E svarar Per N
    Tack snälla Per för dina fina ord. Jag hoppas ni ska trivas i Nynäshamn och i annat fall vet du vart jag finns!
  • 2019-03-02

Fredrik N skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sara Engberg hjälpte mig att sälja min bostadsrätt.
    Hon är lyhörd, engagerad och mycket trevlig, vilket gjorde hela affären smidig och angenäm. Läs mer
    2019-03-04 Sara E svarar Fredrik N
    Vad kul att höra att du är så nöjd Fredrik. Vi hade ett mycket gott samarbete och det är till stor del vårat goda samarbete som gjorde affären så smidig. Stort tack för denna gång!
  • 2019-02-27

Margoth Sjödin S skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Hej, Margoth har köpt sig en lägenhet i Rönningeborg i Salem. Vi alla har blivit väldigt fint och bra bemötta av Sara, då vi är många som har varit involverade i lägenhetsköpet.

Sara har varit kunnig om alla frågor som vi har ställt gällande lägenheten och området runt omkring. Och inte minst över allt som sker inne på äldreboendet Rönningeborgs vad gäller aktiviteter, matsalen och fotvård och frisörsalongen.

Vi hade inga direkta förväntningar, och Sara har gjort ett bra jobb. Återkopplat snabbt vid frågor och haft ett trevligt bemötande.

Helene Lenngren
    Svärdotter till Margoth Sjödin Svahn Läs mer
    2019-02-27 Sara E svarar Margoth Sjödin S
    Hej Helene! Tack för att du tog dig tiden att skriva detta fina omdöme. Det glädjer att ni är nöjda med vårat samarbete. Jag är så glad att Margot hittat till Rönningeborg och jag är helt övertygad om att hon kommer att stormtrivas där. Inte minst ska föreningen känna sig lyckligt lottade över en sådan glädjespridare till gänget.
  • 2019-02-21

Jessi C skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jag sålde min lägenhet via Ann, bra bemötande och motsvarade alla mina förväntningar. Otroligt hjälpsam även efter försäljning med deklaration etc.
    När det är dags för nästa försäljning kommer jag självklart att vända mig till Ann och fastighetsbyrån. Läs mer
    2019-03-08 Ann S svarar Jessi C
    Tack Jessi för de fina orden!
    Jag är glad att ha kunnat hjälpa till och gör det gärna igen om det blir aktuellt!
  • Chamoun C

2019-02-20

Chamoun C skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sålt en bostadsrätt 130km i Söderby..
    Ann levererade på högsta nivå, är en fantastik mäklare och människa... Läs mer
    2019-03-08 Ann S svarar Chamoun C
    Tack Chamoun! Jag är väldigt glad över att ha hjälpt er under denna tid med försäljningen å det är mycket att tänka på i samband med det. Allt gott!
  • 2019-02-20

Christina Å skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sålt ett, sällan tillsalu, kedjehus med optimalt läge i kommunen.

Positivt bemötande både nu och i tidigare kontakter före försäljningen Råd att tänka på inför försäljning.
    Lugn, saklig och trevlig i bemötandet.

Ja, mäklaren levde i stort upp till våra förväntningar.

Snabbt hanterat och genomförande av försäljningen. Tillgänglig för deklaration stöd. Bra webbsidor hos fastighetsbyrån. Läs mer
    2019-03-08 Ann S svarar Christina Å
    Tack Christina!
    Jag är tacksam att jag fick förtroendet att leda er genom affären som jag vet är stor. Speciellt när man som ni är väldigt fäst vid sitt boende. Med all rätt! Ett mycket välskött hus och fint läge.
    All lycka till på nya stället!
  • 2019-02-20

Jörgen R skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Alexandra sålde vårt radhus. Genom hela processen var Alexandra tillgänglig, ärlig, tydlig och mycket professionel. Läs mer
    2019-03-04 Alexandra O svarar Jörgen R
    Stort tack för er fina rekommendation och för att jag från början fick förtroendet att hjälpa er med er försäljning!
  • 2019-02-19

Eva Maria J skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Radhus. Mycket bra, hjälpsam med allt. Hon levde upp till mina förväntningar. Hon är toppen svara alltid eller ringer så fort hon kan om hon är upptagen. Hon har hjälpt mig mycket jag har känt mig trygg med Ann Sjöblom. Läs mer
    2019-03-08 Ann S svarar Eva Maria J
    Eva, tack så mycket för dessa fina rekommendationer!
    Skönt att det har gått bra hittills. Snart är vi i hamn med allt så att du kan koppla av!

Säbytorgsvägen 4C, 144 30 Rönninge