Alla kategorier Mäklare Stockholms län Salem Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Salem

Fastighetsbyrån Salem

Säbytorgsvägen 4C, 144 30 Rönninge — Visa karta

I Salem hittar du en av Stockholms minsta kommuner, familjevänliga bostäder och vacker natur, samtidigt som du tar dig in till stan på 30 minuter med tåg eller bil. Vi på Fastighetsbyrån har funnits på plats här i tre decennier och är marknadsledande i detta område.

Vi hoppas att vi blir det självklara valet när du ska göra en bostadsaffär här. Vi är lyhörda, samarbetsvilliga och anpassar självklart våra tjänster efter dig och dina önskemål. Kontakta oss om du har frågor eller funderingar, vi hjälper gärna till!

Läs vad 289 kunder tycker om Fastighetsbyrån Salem

• 2019-05-24

Anna Madeleine A skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Fick professionell hjälp i samband med försäljningen av mitt radhus. Jag kan varmt rekommendera Sara som trots rådande marknad ser positivt på saker och ting samt är väldigt kunnig! Äntligen kan vi kliva vidare mot Nykvarn, tack Sara!
    Vänliga hälsningar Anna Läs mer
  • Jesper Å

2019-05-17

Jesper Å skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Kontaktade Sara för en värdering av min 1:a och fick kanonbra bemötande vilket gjorde valet enkelt och redan då startade vi ett samarbete. Värderingen var helt korrekt och jag fick tack vare Sara lägenheten såld till ett förväntat pris. Sara hjälpte mig även med köp av ny bostad vilket kändes supertryggt och professionellt genom hela processen. Fick alltid svar på eventuella frågor och höll kontakten från dag 1.
    Rekommenderas starkt att ta hjälp av Sara vid försäljning av lägenhet! Läs mer
    2019-05-17 Sara E svarar Jesper Å
    Det glädjer mig att läsa ditt fina omdöme Jesper! Samarbetet med dig har varit oerhört tacksamt. Hade det inte varit för ett så gott samarbete så hade vi inte fått till det så smidigt som vi nu gjorde. Stort lycka till med flytten och med din nya bostad. Du vet vart jag finns om det skulle vara någonting. Tack än en gång för denna gång.
    Jesper Å gillar detta
  • Göte R

2019-05-15

Göte R skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jag har med Saras hjälp både köpt och sålt bostadsrätt.
    Sara har uppträtt med en utmärkt balanserad entusiasm.
    Hon är vänlig men bestämd, noggrann in i minsta detalj,
    och med ett behagligt tempo och effektivitet utan stress.
    Motsvarade mina högt ställda förväntningar på en mäklare.
    KAN ORESERVERAT REKOMMENDERAS. Läs mer
    2019-05-15 Sara E svarar Göte R
    Tack snälla Göte för dina värmande ord. Det glädjer mig enormt att du är så nöjd med vårat samarbete. Jag är oerhört tacksam för ditt förtroende och du har gjort mitt arbete ännu roligare. Nöjet är därför helt och hållet på min sida.
  • 2019-05-09

Qader A skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jag har köpt Radhus med ett trevligt bemöttande och hjälpsam av mäklaren. Läs mer
    2019-05-10 Ann S svarar Qader A
    Tack Abdul! Kul att du hittade ett hus att göra till bra bostad! Lycka till!
  • 2019-05-08

Jacob M skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Såld bostadsrätt Sara Engberg hjälpte mig att sälja bostaden så som de var planerad. Vi är jätte nöjda med samarbetet med henne hon är helt enkelt jätte duktig på de hon gör. Vi vill också tacka henne jätte mycket för en smidig affär. Läs mer
    2019-05-10 Sara E svarar Jacob M
    Vad kul att ni känner er nöjda. Det har varit ett otroligt smidigt samarbete tillsammans med er och jag är jätte glad att jag fick förtroendet att hjälpa er med denna bostadsaffär. Stort lycka till med nya husdrömmarna!
  • 2019-05-04

Ulla Marianne C skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sara Engberg var helt igenom professionell och kunde svara på alla frågor och förklara hur saker och ting hänger ihop för oss som inte bytt bostad på 46 år. Sara är vänlig och hjälpsam. Hon levde absolut upp till våra förväntningar på hur en bra mäklare ska agera. Läs mer
    2019-05-10 Sara E svarar Ulla Marianne C
    Tack för ditt fina omdöme Ulla. Det glädjer mig att läsa. Jag hoppas ni trivs i erat nya hem! Jag är övertygad om att sommaren på er baksida kommer att bli magisk.
  • 2019-04-30

Marie-Louise N skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Bara bra på alla sätt. Super nöjda Läs mer
    2019-05-10 Ann S svarar Marie-Louise N
    Tack själva! Lycka till med allt i nya!
  • 2019-04-28

Ulla T skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sara är en mycket trevlig, kunnig mäklare . Hon är lätt att få kontakt med. Både min man och jag är mycket nöjda. Ulla Läs mer
    2019-04-28 Sara E svarar Ulla T
    Vad glad jag blir av att läsa ditt omdöme Ulla! Det var ett nöje att få hjälpa er med denna bostadsaffär. Hälsa Ebbe så gott!
  • Sirkku F

2019-04-13

Sirkku F skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Vi har köpt en bostadsrätt via Alexandra och vi har blivit väl bemött av henne. Allting har rullat på problemfritt ända från början. Läs mer
    2019-04-23 Alexandra O svarar Sirkku F
    Hej Sirkku,
    Hoppas att allt har gått bra för er vid flytten och de åtgärder ni skulle genomföra i bostaden. Stort tack för att du tagit dig tiden att lämna en rekommendation. Jag hoppas att ni återkommer om jag kan hjälpa er med något längre fram. Ha det gott!
  • Dennis N

2019-04-08

Dennis N skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sålt bostadsrätt under den kanske sämsta perioden på året med väldigt få spekulanter vid visningar. Men tillslut gick det vägen till ett pris som vi var nöjda med. Sara har vart hjälpsam under hela vägen med snabb respons och flertalet visningar samt ett bra första intryck som gjorde att vi valde just henne tillslut. Läs mer
    2019-04-08 Sara E svarar Dennis N
    Hej Dennis! Ni fick jobba på hårt med alla visningar och vissa av dem med kort varsel. Så resultatet är tack vare erat goda samarbete! Tusen tack för ett fint omdöme och lycka till med husdrömmen!
  • 2019-04-02

Björn L skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Mycket trevlig och kompetent. Vi vill varmt rekommendera henne för nya uppdrag/kunder. Läs mer
    2019-04-05 Ann S svarar Björn L
    Tack Björn för de fina orden! Jag är glad att ha kunnat hjälpa er! Allt gott! Ann
  • 2019-03-22

Joakim O skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Köpt en bostadsrätt. Mycket kunnig mäklare som snabbt återkom angående frågor. Läs mer
    2019-03-25 Alexandra O svarar Joakim O
    Hej Joakim,
    Vad snällt att du tagit dig tiden att lämna en rekommendation. Det uppskattas verkligen. Du är mer än välkommen att återkomma till mig om jag kan hjälpa dig med något gällande din bostad framöver. Ha det gott!
  • 2019-03-06

Per N skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Vi har köpt en lägenhet i Nynäshamn och sålt vårt
    kedjehus i Salem.
    Mäklaren Sara Engberg hanterade hela försäljningen
    på ett bra och yrkesmässigt sätt. Läs mer
    2019-03-07 Sara E svarar Per N
    Tack snälla Per för dina fina ord. Jag hoppas ni ska trivas i Nynäshamn och i annat fall vet du vart jag finns!
  • 2019-03-02

Fredrik N skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sara Engberg hjälpte mig att sälja min bostadsrätt.
    Hon är lyhörd, engagerad och mycket trevlig, vilket gjorde hela affären smidig och angenäm. Läs mer
    2019-03-04 Sara E svarar Fredrik N
    Vad kul att höra att du är så nöjd Fredrik. Vi hade ett mycket gott samarbete och det är till stor del vårat goda samarbete som gjorde affären så smidig. Stort tack för denna gång!
  • 2019-02-27

Margoth Sjödin S skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Hej, Margoth har köpt sig en lägenhet i Rönningeborg i Salem. Vi alla har blivit väldigt fint och bra bemötta av Sara, då vi är många som har varit involverade i lägenhetsköpet.

Sara har varit kunnig om alla frågor som vi har ställt gällande lägenheten och området runt omkring. Och inte minst över allt som sker inne på äldreboendet Rönningeborgs vad gäller aktiviteter, matsalen och fotvård och frisörsalongen.

Vi hade inga direkta förväntningar, och Sara har gjort ett bra jobb. Återkopplat snabbt vid frågor och haft ett trevligt bemötande.

Helene Lenngren
    Svärdotter till Margoth Sjödin Svahn Läs mer
    2019-02-27 Sara E svarar Margoth Sjödin S
    Hej Helene! Tack för att du tog dig tiden att skriva detta fina omdöme. Det glädjer att ni är nöjda med vårat samarbete. Jag är så glad att Margot hittat till Rönningeborg och jag är helt övertygad om att hon kommer att stormtrivas där. Inte minst ska föreningen känna sig lyckligt lottade över en sådan glädjespridare till gänget.
  • 2019-02-21

Jessi C skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jag sålde min lägenhet via Ann, bra bemötande och motsvarade alla mina förväntningar. Otroligt hjälpsam även efter försäljning med deklaration etc.
    När det är dags för nästa försäljning kommer jag självklart att vända mig till Ann och fastighetsbyrån. Läs mer
    2019-03-08 Ann S svarar Jessi C
    Tack Jessi för de fina orden!
    Jag är glad att ha kunnat hjälpa till och gör det gärna igen om det blir aktuellt!
  • Chamoun C

2019-02-20

Chamoun C skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sålt en bostadsrätt 130km i Söderby..
    Ann levererade på högsta nivå, är en fantastik mäklare och människa... Läs mer
    2019-03-08 Ann S svarar Chamoun C
    Tack Chamoun! Jag är väldigt glad över att ha hjälpt er under denna tid med försäljningen å det är mycket att tänka på i samband med det. Allt gott!
  • 2019-02-20

Christina Å skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sålt ett, sällan tillsalu, kedjehus med optimalt läge i kommunen.

Positivt bemötande både nu och i tidigare kontakter före försäljningen Råd att tänka på inför försäljning.
    Lugn, saklig och trevlig i bemötandet.

Ja, mäklaren levde i stort upp till våra förväntningar.

Snabbt hanterat och genomförande av försäljningen. Tillgänglig för deklaration stöd. Bra webbsidor hos fastighetsbyrån. Läs mer
    2019-03-08 Ann S svarar Christina Å
    Tack Christina!
    Jag är tacksam att jag fick förtroendet att leda er genom affären som jag vet är stor. Speciellt när man som ni är väldigt fäst vid sitt boende. Med all rätt! Ett mycket välskött hus och fint läge.
    All lycka till på nya stället!
  • 2019-02-20

Jörgen R skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Alexandra sålde vårt radhus. Genom hela processen var Alexandra tillgänglig, ärlig, tydlig och mycket professionel. Läs mer
    2019-03-04 Alexandra O svarar Jörgen R
    Stort tack för er fina rekommendation och för att jag från början fick förtroendet att hjälpa er med er försäljning!
  • 2019-02-19

Eva Maria J skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Radhus. Mycket bra, hjälpsam med allt. Hon levde upp till mina förväntningar. Hon är toppen svara alltid eller ringer så fort hon kan om hon är upptagen. Hon har hjälpt mig mycket jag har känt mig trygg med Ann Sjöblom. Läs mer
    2019-03-08 Ann S svarar Eva Maria J
    Eva, tack så mycket för dessa fina rekommendationer!
    Skönt att det har gått bra hittills. Snart är vi i hamn med allt så att du kan koppla av!
  • 2019-02-18

Montella I skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Hej!
    *Jag har köpt radhus på mosshagestigen 102.
    * På ett trevligt och bra sätt.
    *Att mäklaren skulle vara trevlig/duktig/hjälpsam och det var Sara Engberg.
    *Upplevde bra service och allt gick som de ska inga konstigheter. Läs mer
    2019-02-27 Sara E svarar Montella I
    Hej Montella! Tack för ditt fina omdöme. Hoppas renoveringarna går bra och att ni snart får komma i ordning. Ni vet vart jag finns om det skulle vara någonting!
  • 2019-02-17

Andreas J skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sara är professionell, påläst, trevlig och hjälpsam. Skötte hela mitt bostadsköp med lugn och saklighet. Inte påstridig. Brukar inte ge 5:or men gör ett undantag... Läs mer
    2019-02-27 Sara E svarar Andreas J
    Det glädjer mig att läsa denna fina kommentar Andreas! Att få en 5:a från någon som annars snålar med dem är mycket värdefullt. Du ska ha ett stort tack och jag hoppas du njuter i din nya fina lägenhet!
  • Karl C

2019-02-16

Karl C skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    En trygg försäljning av vårat radhus.
    Alla förväntningar införlivades.
    Väldigt sakkunnig mäklare. Läs mer
    2019-02-27 Sara E svarar Karl C
    Tusen tack för dina fina ord Kalle! Nöjet är helt och hållet på min sida. Det har varit oerhört smidigt att samarbeta med er. Tack för denna gång.
  • 2019-02-14

Karin E skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Alltid glad o positiv ger ett kunnigt intryck ,snabb på att svarta o hålla en updated. Jag köpte en lägenhet Läs mer
    2019-02-27 Sara E svarar Karin E
    Tack Karin! Jag hoppas du trivs bra i din fina lägenhet och att du har hunnit komma i ordning ordentligt. Du vet vart jag finns om det skulle dyka upp några frågor eller funderingar.
  • 2019-02-12

Jan B skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sålt bostadsrätt
    Korrekt och proffsigt bemötande
    Förväntade mig en försäljning
    Sammanfattningsvis mycket nöjd Läs mer
    2019-03-04 Alexandra O svarar Jan B
    Hej Janne,
    Tack för rekommendationen. Målet för mig är alltid att kunden i slutändan ska vara nöjd och då har jag lyckats leva upp till det :-) Ha det gott så ses och hörs vi framöver.
  • 2019-02-06

Shamiran L skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Köpt Timmermansstigen 82 i Salem. Alexandra är en mycket kunnig mäklare. Läs mer
    2019-02-07 Alexandra O svarar Shamiran L
    Stort tack för att du tagit dig tiden att lämna en rekommendation. Hoppas att ni kommer trivas bra i ert nya boende och att ni efter era renoveringar får det precis så som ni vill ha det.
  • 2019-01-25

Adeline V skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Alexandra har hjälpt oss att sälja vår lägenhet. Hon har stöttat, lugnat och varit proffesionell i bemötandet av köpare och oss som säljare. Hon lyckades sälja lägenheten på mindre än en månad och höll våra förväntningar realistiska. Hon har gått ”up and beyond” för vår skull! Alexandra är bäst!

Såld med vinst! Läs mer
    2019-01-28 Alexandra O svarar Adeline V
    Hej Adeline,
    Vad glad jag blir av att få läsa era fina ord, stort tack för att ni tagit er tiden att lämna en rekommendation. Allt gott till er och kan jag hjälpa er med något framöver så tveka inte på att höra av er!
  • 2019-01-22

Annelie M skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jag har både sålt och köpt lägenhet genom Alexandra Odell och jag tycker att hon är både trevlig och väldigt professionell oavsett om det gäller att bli bemött som säljare eller köpare. Alexandra är hjälpsam med alla frågor som dyker upp, oavsett om det gäller själva lägenheten eller kontraktet eller deklaration. Hon är mån om att jag som Säljare/köpare ska vara nöjd
    Jag rekommenderar varmt Alexandra Odell som mäklare när man ska göra en bostadsaffär Läs mer
    2019-01-28 Alexandra O svarar Annelie M
    Stort tack Annelie för dina fina ord och rekommendationen. Vad glad jag blir! Och stort tack för att jag återigen fick förmånen att få hjälpa dig i dina bostadsaffärer. Hoppas du ska trivas bra i er nya lägenhet nu, i annat fall du var jag finns :-)
  • 2019-01-17

Gunilla Charlotta A skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jag säljer mitt radhus.
    Har blivet mycket bra bemött av Sara, som har varit mer än hjälpsam, då försäljningen har dragit ut på tiden.
    Är mycket nöjd med alla hjälp som hag har fått av Sara Läs mer
    2019-01-17 Sara E svarar Gunilla Charlotta A
    Stort tack Gunilla! Den som väntar på någonting gott väntar aldrig för länge sägs det. Lycka till nu med sommarstället och tveka inte att höra av dig om det dyker upp några frågor eller funderingar.
  • 2019-01-16

Bertil Å skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Vi har köpt en bostadsrätt i Rönninge och vi blev väldigt vänligt och proffsigt bemötta. De förväntningar som vi hade infriades mer än väl.
    Den totala upplevelsen var väldigt positiv och vi rekommenderar henne gärna. Läs mer
    2019-01-17 Sara E svarar Bertil Å
    Tack för dina värmande ord Bertil! Ni kommer trivas som fisken i vattnet i er nya bostad, det är jag helt övertygad om. Dyker det upp några frågor så vet du vart jag finns. Hälsa Maria så gott!
  • 2018-12-27

Natalie G skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Allt som allt hade jag en bra upplevelse och känner mig välbemött. Önskat dock ibland snabbare svar, men saker löste sig tillslut. Läs mer
    2019-01-08 Ann S svarar Natalie G
    Tack Natalie att du tog dig tid att besvara denna. Jag hoppas att ni trivs och hoppas att allt går bra med renovering av köket.
  • 2018-12-12

Jani T skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Otrolig snygg tjej som är otroligt proffsig och påläst. Läs mer
    2018-12-12 Sara E svarar Jani T
    Stort tack Jani. Det var en ära att få hjälpa dig med både ditt nya boende och det du lämnar.
  • 2018-12-03

Ümit K skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jätte trevligt väll kunnigt mäklare dess utom är ganska hjälpsam med övriga ärende när man behöver hjälp ,för utom att bara sälja huset . Läs mer
    2019-01-08 Alexandra O svarar Ümit K
    Hej Umit,
    Tack för dina fina ord. Jag hjälper gärna till med allt som har med bostadsaffärer att göra, oavsett om det gäller er försäljning eller ett framtida köp så du är varmt välkommen att fortsätta höra av dig om du behöver fortsatt hjälp med något framöver.
    Ha det gott!
  • 2018-12-01

Maria G skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Utmärkt från början till slut. Noggrann genomgång av hela försäljningsprocessen med oss. Varit tillgänglig och svarat på frågor. Även angående vårt köp av vårt nya boende. Vi rekommenderar verkligen Alexandra för en trygg och smidig bostadsäljning. Läs mer
    2018-12-03 Alexandra O svarar Maria G
    Hej Maria,
    Det värmer i hjärtat att få läsa dessa fina ord. Stort tack för den fina rekommendationen och vad glad jag är att jag fick hjälpa er med er bostadsaffär. Stort lycka till i ert nya hus och god jul om vi inte hörs igen innan dess!
  • 2018-11-26

Margareth F skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Vi har sålt en lägenhet på 75m2. Alexandra var mycket professionell och kunnig. Motsvarade våra förväntningar. Läs mer
    2018-11-27 Alexandra O svarar Margareth F
    Hej Margareth,
    Stort tack för att du tagit dig tiden att lämna en rekommendation, samt att jag från början fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er lägenhet. Jag är glad att det jobb jag gjort motsvarade de förväntningar ni hade. Tveka inte på att höra av er om jag kan hjälpa er med något framåt, i annat fall ses vi för de sista bitarna av er försäljning.
  • 2018-11-22

Esam Adnan Mahmod A skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jag har köpt ett bostad, jag tycker att jag blev väl bemött av Sara Engberg tycker hon har erfarenhet och driven som gärna hjälper till och ställer upp. Är väldigt hjälpsam och snäll och har alltid leende på läpparna. Läs mer
    2018-11-29 Sara E svarar Esam Adnan Mahmod A
    Vad kul att ni är så nöjda. Stort grattis till erat nya hus! Jag tror ni kommer trivas som handen i handsken. Tveka inte att komma in på en kopp kaffe om ni har vägarna förbi. Hälsa familjen!
    Sara E gillar detta
  • Daniela F

2018-11-19

Daniela F skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Fantastiskt samarbete med charmiga och engagerade Sara Engberg
    Fanns alltid till hands även om man ville titta på hus med väldigt kort varsel
    Skulle inte tveka att anlita henne själv om jag någonsin skulle flytta själv Läs mer
    2018-11-29 Sara E svarar Daniela F
    Tack för dina värmande ord Daniela! Det har varit tacksamt och enkelt att hjälpa dig från start till slut. Jag hoppas ni kommer i ordning med renoveringen inom kort och att jag får komma och se förvandlingen snart.
  • Tommy F

2018-11-19

Tommy F skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Alexandra uppträder på ett mycket proffsigt sätt och skapar förtroende. Jag skulle gärna köpa, inte bara sälja, en bostad av henne. Läs mer
    2018-11-27 Alexandra O svarar Tommy F
    Hej Tommy,
    Stort tack för de fina orden, vad glad jag blir! Jag önskar er en fin december och jul så ses vi igen under nästa år (om inte innan).
  • 2018-11-19

Kristina J skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Har sålt ett radhus. En mycket trevlig o tillmötesgående mäklare. Mycket nöjd. Läs mer
    2018-11-27 Alexandra O svarar Kristina J
    Stort tack för att du tagit dig tiden att lämna en fin rekommendation Kristina. Jag är väldigt glad att jag fick möjligheten att hjälpa er samt att du är nöjd med den hjälp jag kunde erbjuda. Ha det så gott så ses vi framåt igen.
  • 2018-11-16

Nenad M skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    En väldigt trevlig person som dessutom är kunnig och engagerad i det hon gör. Hon sålde våran lägenhet till det priser vi hade förväntat oss. Rekommenderar varmt! Läs mer
    2018-11-19 Sara E svarar Nenad M
    Stort tack för din positiva respons Nenad! Hade jag kunnat sätta betyg tillbaka så hade ni fått toppbetyg. Det var så enkelt och smidigt att hjälpa er med denna försäljning. Jag önskar er ett stort lycka till med husdrömmen och tvekar inte en sekund på att ni kommer att trivas som fisken i vattnet.
  • Niclas R

2018-11-16

Niclas R skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sara som mäklare - är en person som gör det där lilla extra både för dig som säljare och som köpare. Sara lägger mkt tid och stort engagemang på att sälja just ditt objekt och att få köparen att förstå varför just ditt objekt är speciellt. Med ett stort lugn genomförde Sara hela försäljningen väldigt professionellt från start till mål. Läs mer
    2018-11-19 Sara E svarar Niclas R
    Det glädjer mig att läsa Niclas! Stor del av processen och resultatet grundar sig i ett gott samarbete. Det hade vi från start till mål. Nöjet är helt och hållet på min sida!
  • Lena L

2018-11-16

Lena L skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sara är ett proffs! Hon hade uppdrag att sälja vår lägenhet. Hon gjorde rätt bedömning om pris och även hur lång tid budgivningsprocessen skulle ta. Vi fick all info vi behövde.Hon höll kontakt med intresserade och oss hela tiden. Hon informerade sig om allt som var av intresse för köpare stort som smått! Hon var varm och uppmuntrande samtidigt som hon höll en professionell och proffsigt saklig attityd. Vi är som framgår mycket nöjda! Läs mer
    2018-11-19 Sara E svarar Lena L
    Jag ler inombords när jag läser dina värmande kommentarer Lena! Kombinationen gott samarbete och hårt arbete ger i många fall goda resultat. Det var väldigt inspirerande och givande att få hjälpa er med denna försäljning och jag önskar er all lycka till på nästa bostadsdestination. Skulle ni sakna Rönninge för mycket så vet du vart jag finns.
  • 2018-11-16

Anna Cecilia Madeleine H skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jag har sålt min villa och Sara har skött försäljningen med stort tålamod och utmärkt service I denna svåra marknad. Högsta betyg och kommer varmt rekomendera. Läs mer
    2018-11-19 Sara E svarar Anna Cecilia Madeleine H
    Tack Madeleine för dina positiva kommentarer. På denna marknad är tålamod säljarens bästa vän och det hade du minst sagt! Det var riktigt kul att få jobba med dig!
  • Lena L

2018-10-29

Lena L skrev om Fastighetsbyrån Salem
    Vi fick mycket stöd och uppmuntran i vår största affär som sköttes på ett sakligt professionellt sätt. Vi fick fortlöpande information om vad som hände och också Mäklarens professionella bedömning av läget på marknaden och våra möjligheter. Mäklarens bedömning om pris och tid för budgivning osv stämde till 100% Det var väl värt pengarna att överlåta affären till detta proffs! Läs mer
  • Åke D

2018-10-28

Åke D skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sålt en lägenhet
    Utmärkt positivt
    Hon levde upp till alla mina förväntningar
    Jag rekommenderar henne gärna till andra Läs mer
    2018-11-05 Alexandra O svarar Åke D
    Stort tack för era fina ord och för att jag fick förtroendet att hjälpa till med lägenhetsförsäljningen! Hoppas att allt går bra med den nya lägenheten nu och ni hör av er om jag kan hjälpa till med någon annat framåt. Allt gott till er!
  • 2018-10-24

Jelena W skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jag uppskattar jobb av Sara!Vi jobbade ihop bra! Läs mer
    2018-10-30 Sara E svarar Jelena W
    Jag instämmer helt och hållet Lena! Lycka till med framtida äventyr. Kom gärna in och hälsa på om du har vägarna förbi.
  • Bosse H

2018-10-23

Bosse H skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Köpt lägenhet på Rönningeborg . Alexandra var väldigt duktig och rar o hjälpsam. Hon levde absolut upp till mina förväntningar . Hon var väldigt trevlig och beskrev lägenheten mycket bra vid visningen. Läs mer
    2018-10-25 Alexandra O svarar Bosse H
    Hej Bosse,
    Stort tack för de fina orden! Jag är glad att jag levt upp till de förväntningar du haft och att du är nöjd med både min hjälp och din nya lägenhet. Tveka inte på att återkomma till mig om det är något mer jag kan hjälpa dig med framöver!
  • 2018-10-18

Johanna B skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Bostadsrätt parhus.
    Hade endel frågor kring huset som mäklaren tog reda på svar till. Mäklaren ställde upp med att ordna extra visning.
    Tydlig information i samband med kontraktskrivning, och extra hjälp med praktiska detaljer king att signera dokument med banken. Läs mer
    2018-11-12 Ann S svarar Johanna B
    Johanna, tack för att du tog dig tid att svara. Jag är glad att kunna har hjälpt dig med affären! Där är jag säker på att ni kommer att trivas!
  • 2018-10-17

Ninos L skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Köpte en bostadsrätt i Salem.
    Sara var väldigt snabb med återkoppling, trots att det var under kvällstid samt helg.
    Vi fick ett väldigt bra bemötande och hon var tillmötesgående.
    Min sammanfattade upplevlse är väldigt bra. Läs mer
    2018-10-30 Sara E svarar Ninos L
    Tack för ditt goda omdöme Ninos! Nöjet är helt och hållet på min sida. Nu närmar sig inflyttningsdagen med stormsteg. Hoppas ni är redo att flytta in i drömlägenheten!
  • 2018-10-16

LENA H skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Professionell och lyhörd! Trygg affär! Läs mer
    2018-10-17 Ann S svarar LENA H
    Tack Lena! Lika glad ar jag att kunna hjälpa dig med din bostadsaffär!

Säbytorgsvägen 4C, 144 30 Rönninge