Fastighetsbyrån Salem

Fastighetsbyrån Salem

En del av Fastighetsbyrån www.fastighetsbyran.com
  • BadgeTenYears

I Salem hittar du en av Stockholms minsta kommuner, familjevänliga bostäder och vacker natur, samtidigt som du tar dig in till stan på 30 minuter med tåg eller bil. Vi på Fastighetsbyrån har funnits på plats här i tre decennier och är marknadsledande i detta område. Vi hoppas att vi blir det självklara valet när du ska göra...

619 omdömen om Fastighetsbyrån Salem

Sedan starten hos Reco 2013

John J
Sålde en tomt med hjälp av Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem

Mångårigt samarbete till stor uppskattning. Professionell. /Ulla och John.

Vivan S
Rönninge

Vänligt bemötande och proffsigt utförande. Lätt att få kontakt med vid frågor och bra löpande information.

Jan F
Rönninge

Allt går jättebra vi är super nöjda!

Sergii K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Melki Jergos en del av Fastighetsbyrån Salem

Kvalitet och professionalism. En specialist i sitt arbete. Jag rekommenderar honom till alla.

Ingrid Birgitta R
Salem

BÄSTA KONTAKTEN MED EN MÄKLARE. HON ÄR VÄLDIGT HJÄLPSAM OCH LÄTT ATT HA KONTAKTEN MED. KÄNNER MIG TRYGG I KONTAKTEN. JAG ÄR MYCKET NÖJD. KOMMER ATT REKOMENDERA HENNE TILL VÄNNER OCH BEKANTA

Svar från Ann Sjöblom

Tack för mycket för jättefin återkoppling på vårt samarbete hittills! Hälsning Ann

Tommy S
Salem

Ann har hela tiden helt sina löften och trots en Mycket trög marknad har hon arbetat hårt under hela processen. Slutpriset blev klart under våra förväntningar, men när väl affären slutfördes skedde det på ett mycket professionellt sätt.

Göran A

Braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !

Kerstin B
Rönninge

Inlyssnande och mycket kunnig. Riktigt professionell mäklare som kan området.

Ulrika W
Salem

Trevlig och proffsig. Vi är tacksamma för snabb visning av lägenheten och en snabbt avslutad affär.

Annika A
Rönninge

Ann är proffsig o inkännande för att möta mig på bästa sätt.

Lasse Armas M
Salem

Hon har varit vänlig bemötande och saklig i sin information om alla objekt som var aktuella i sökandet min nya bostad. Kommer säkert kontakta henne igen om det blir aktuellt. Mvh Lasse Mikkola 0705455469

Per-Anders E
Söderby

Vi har kommit i kontakt med Ann på Fastighetsbyrån i Salem under en längre tid i jakt på ett nytt boende. Så plötsligt fanns det där. Ann gjorde en heroisk insats då vi äntligen hittat rätt. På mindre än ett dygn sydde hon ihop hela affären och lotsade oss varsamt igenom hela köpprocessen på ett utmärkt sätt. Ann ger ett stabilt intryck med fokus på att alla skall bli nöjda. Hon var både uthållig och hjälpsam i vår jakt på nytt boende.

Nicole S
Söderby

Ann is a very good professional and a very nice person. She was very helpful since our first contact. We are very glad to have such a nice person helping with our purchase. She has a great knowledge of the process and area and could explain everything to me.

Krister I
Söderby

Kanon finns inge å klaga på utan tvärtom allt flöt på som det ska mvh Krister Isaksson

Douglas A
Söderby

Without Ann this purchase would not be possible. She managed to schedule a last minute visit with the apartment owners as we were leaving on a trip. Ann guided me throughout the purchasing process on what I needed to do and helped me make the purchase even though I was in another country. She is a really nice person!

Ted H
Söderby

Duktig, pålitlig, snabba svar. Trevligt bemötande

Subajiny T
Salem

Hej! Jag tycker att Ann är jätte duktig både sälja och köpa. Hon är mycket erfarenhet sitt jobbet. Jag hörde att hon är super aktiv. Tack Mvh Subajiny

Lennie T
Salem

Allt gick smidigt med Ann Sjöblom som mäklare för vårat hus. Kunde inte ha valt en bättre mäklare.

Elin Ulrika Gunnel T
Salem

Vi fick ett fantastiskt stöd i allt från Ann. Jag rekommenderar verkligen Ann som er mäklare vid nästa försäljning!

Siv F
Salem

En trevlig och snabb mäklare, sådana skulle det finnas flera av. Är supernöjd👍

Inkeri I
Salem

Duktig försäljare, snabb, tydlig, trevlig

Marianne H
Salem

Kunnig, effektiv, snabb, trevlig.

Moatez M
Salem

Jag rekommenderar Stina för att hon är professionell ,lyhört och ärlig.

Lakshmi B
Salem

Hon är snäll och hjälpsam. Hon gav mycket mer information om bostadsrätt huset.vi fick fint hus på kort tid på grund av Ann Sjöblom. Tusen tack Ann😊

Christos A

EXCEPTIONELLT GÄLLANDE HELA PROCESSEN KAN VARMT REKOMMENDERA ANN SJÖBLOM

Marie W
Söderby

Mycket trevlig hårt arbetande mäklare.

Jesse O
Köpte en tomt med hjälp av Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem

Duktig och inger ett stort förtroende!

Eva Margareta F
Salem

Vänligt och korrekt bemötande och tydlig genomgång och genomförande av hela processen. Vi är mycket nöjda. Eva och Hans Fredin

Emelie H
Rönninge

Snabb, professionell och samtidigt varm och personlig.

Elisabet L
Rönninge

Proffsigt och mycket trevligt bemötande från första stund. Är nöjd rakt igenom, Ann har hela tiden hållit oss informerade på ett mycket bra sätt. Vi rekommenderar henne till de vi känner som ska sälja eller köpa fastighet/lägenhet.

Sven Olov Alfred S
Köpte sin lägenhet med hjälp av

Jag har haft personlig kontakt under en längre tid med Stina eftersom jag letat lägenhet sedan något år tillbaka. Därför visste jag hur professionellt hon skötte sina visningar och försäljningar. När det sedan utvecklades till att hon kunde sköta såväl mitt köp av lägenhet som min försäljning av huset var det en självklarhet att låta Stina ta hand om hela affären. Hennes förslag till upplägg accepterades till fullo och jag är jättenöjd även med den familj som ska flytta in i mitt hus. Sammanfattningsvis vill jag nämna att...

Svar från Stina Ericsson Larosa

Tusen tack Sven Olov! Vilket fint omdöme, det värmer verkligen. Det har varit ett nöje att hjälpa dig med dina bostadsaffärer och jag hoppas och tror att din nya lägenhet kommer att bli toppen för dig. Allt gott till dig och Janne!

Anneli K
Köpte sitt hus med hjälp av
Rönninge

Bra och trevlig. Svarar snabbt och hjälper dig gärna.

Svar från Stina Ericsson Larosa

Tack för fina ord Anneli! Jag tror att ni kommer att trivas väldigt bra i ert nya hus!

Lena B
Salem

Stina gav ett stort förtroende, hon lyssnade och gav feedback. Hon var tillgänglig och lätt att nå. Stina var precis allt som man kan önska sig av en mäklare.

Svar från Stina Ericsson Larosa

Tack snälla Lena, vad glad jag blir! Lycka till med det nya!

Julia Evelina K
Söderby

Fick direkt förtroende för henne och allt har gått smidigt och bra. Rekommenderas varmt!

Svar från Stina Ericsson Larosa

Tusen tack Julia och tack själva! Jag är glad att ni kunde köpa lägenheten till slut. Allt gott!

Mariam N
Salem

Ann är en väldig trevlig och professionell mäklare. Kunnig i sin bransch och enormt hjälpsam, kan rekommendera henne varmt!

Lucas Y
Salem

Jag har fått en bra upplevelse som köpare och är nöjd

Svar från Ann Sjöblom

Tack Lucas! Spännande att se hur ni kommer göra det ännu finare.

Karita A
Salem

Fint bemötande och väldigt förtroendeingivande.

Svar från Stina Ericsson Larosa

Tack Karita och tack själv! Jag tror att du kommer att trivas jättebra i lägenheten.!

Rami N
Salem

Jättebra mäklare, vi fick allt info om bostaden på visningen!

Svar från Stina Ericsson Larosa

Hjärtligt tack Rami! Tack själva för en smidig affär och lycka till med det nya!

Thomas J
Salem

Jag blev rekommendera Ann Sjöblom via en vän som anlitat henne vid sina husaffärer och hade bara goda referenser att ge. Jag blev bra bemött och fick ett stort förtroende för Ann Sjöblom vid mitt först möte med henne. Ann Sjöblom är en lugn, rak och saklig mäklare med otroligt stor erfarenhet av marknaden. Under hela lägenhetsaffären har Ann funnits som ett stöd och svarat på alla frågor som kommit upp. Jag kan varmt rekommendera Ann Sjöblom som mäklare och om jag behöver en mäklare i framtiden så kommer jag att kontakta henne.

Svar från Ann Sjöblom

Vad fint av dig Thomas att skriva ett omdöme med de orden! Tack för det! Det har varit ömsesidigt förtroende att samarbeta med dig. Lycka till framöver med dina planer!

Basma S
Köpte sitt hus med hjälp av
Salem

Mycket trevligt bemötande. Förklarar tydligt och är ärlig

Svar från Stina Ericsson Larosa

Stort tack Basma och stort lycka till med nya huset! Jag hoppas och tror att ni kommer att trivas där väldigt bra.

El Mostapha L
Salem

Stina är en duktig mäklare som hjälpte oss med försäljning av vårt hus. Trevlig och väldigt professionell.

Svar från Stina Ericsson Larosa

Tack Mostapha och tack själv för trevligt bemötande! Stort lycka till med allt framåt!

Tommy Roger J
Salem

Bra visning, tydlig med information. Allt gick väldigt smidigt och bra och Ann var jättehjälpsam med allt.

Svar från Ann Sjöblom

Tack själva för trevligt bemötande! Lycka till med nästa steg!

Ilsen T
Salem

Ann är jättetrevlig och lyhörd. Hon rekommenderade olika hus till oss utifrån våra beskrivningar. Hon är även flexibel, vilket uppskattades samt återkopplar snabbt.

Svar från Ann Sjöblom

Vad roligt Ilsen att ni är nöjda med mitt engagemang! Jag är glad att vi förmedlade ett fint hus till er.

Seghid G
Salem

Stina är en professionell Meklare Hennes bemötande med glädje öppet hjärta Respekt lyssnar.m.m Seghid

Svar från Stina Ericsson Larosa

Stort tack Seghid för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Det värmer att få så fina ord! Jag hoppas ni ska trivas i nya lägenheten. Allt det bästa till er!

Elisabeth F
Salem

Engagerad, kunnig, professionell! Ann jobbade fokuserat och målmedvetet med att sälja vårt hus. Hon var lyhörd för våra önskemål och hon vägledde oss när vi behövde det. Hon kämpade för att vi skulle få bästa möjliga bud för vårt hus trots att det inte påverkade hennes arvode! Jag skulle anlita Ann igen om vi i framtiden ska sälja ett hus.

Svar från Ann Sjöblom

Åh vad glad jag blir över era ord och feedback! Samarbetet är lika mycket er förtjänst så tack tillbaka!

Ewa P
Salem

Den bästa mäklaren jag har haft att göra med. Gör sitt jobb till 100 procent och även mer.. bästa kommer rekommendera vidare.

Svar från Stina Ericsson Larosa

Tack snälla Ewa, vad glad jag blir! Jag hoppas att allt löser sig nu till det bästa för dig!

Peter E
Salem

Professionell, tydlig och trevlig.

Svar från Stina Ericsson Larosa

Tack Peter för ditt omdöme. Det uppskattas! Lycka till med lägenhetsletandet!

Marie L
Salem

Stina är precis så som en mäklare ska vara ! tar kommandot, ligger inte på latsidan. Informerar löpande av sig själv. Jag som kund behöver inte ”jaga” Fick stort förtroende då hon verkligen är på båda säljaren och köparens sida. Gillar även att hon är realistisk och lovar inte i överkant. Mycket nöjd både med henne för mitt köp och min försäljning!

Svar från Stina Ericsson Larosa

Tusen tack Marie, vilket fint omdöme! Jag är glad att du är nöjd och att vi fick till båda försäljningarna. Jag tror ni kommer att trivas jättebra i nya lägenheten!

Gun L
Salem

Fint bemötande och mina förväntningar var och är enbart positiva beträffande försäljningen av min lägenhet. Däremot är det jobbigt att överallt bedöma samtal och möten…….

Svar från Ann Sjöblom

Tack Gun för fina ord. Jag förstår att det är bökigt och tidskrävande med alla som frågar om upplevelsen av affären. Jag är tacksam att du tog dig tid!

Sebastian H
Salem

Proffsigt bemötande, lätt att arbeta med, tillmötesgående. Rekomenderar starkt.

Svar från Stina Ericsson Larosa

Tusen tack Sebastian, för fina ord. Det värmer! Jag önskar er allt gott framåt!