Fastighetsbyrån Salem

Säbytorgsvägen 4C, 144 30 Rönninge — Visa karta

I Salem hittar du en av Stockholms minsta kommuner, familjevänliga bostäder och vacker natur, samtidigt som du tar dig in till stan på 30 minuter med tåg eller bil. Vi på Fastighetsbyrån har funnits på plats här i tre decennier och är marknadsledande i detta område.

Vi hoppas att vi blir det självklara valet när du ska göra en bostadsaffär här. Vi är lyhörda, samarbetsvilliga och anpassar självklart våra tjänster efter dig och dina önskemål. Kontakta oss om du har frågor eller funderingar, vi hjälper gärna till!

Läs vad 374 kunder tycker om Fastighetsbyrån Salem

• 2020-05-29

Ihuoma Chidiebere D skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Vi sålde rådhus och köpte vila.
    Bemötandet och omhändertagandet var fantastiskt.
    Super nöjd! Läs mer
  • 2020-05-17

Atef S skrev om Jacob Jergos en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jacob är väldig duktig och trevlig och lyckades sälja skogvaktarstigen 17 med bra pris. snabb på att svara och respekterar tider. Läs mer
    2020-05-18 Jacob J svarar Atef S
    Tack för rekommendationen Atef! Det var ett nöje att hjälpa er med eran bostadsaffär och det glädjer mig att ni är nöjda.
  • 2020-05-09

Elin B skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sålt min bostadsrättslägenhet via Sara Engberg och hon levde verkligen upp till mina förväntningar och mer därtill !
    Otroligt duktig och gav ett starkt förtroende.
    Hon sålde min lägenhet på under 7 dygn till över utgångspris, under corona tiden.
    En enastående mäklare, rekommenderar henne starkt.
    Jag kommer definitivt att anlita Sara när jag säljer något igen. Läs mer
    2020-05-12 Sara E svarar Elin B
    Hej Elin! Jätte tack för ditt fina omdöme. Vi lyckades få till en lyckad försäljningen trots en utmanande marknad. Mycket tack vare dina goda förberedelser och ett oerhört smidigt samarbete. Jag ser fram emot en inbjudan för att se nya huset när du flyttat in. Ha det bäst!
  • 2020-05-08

Bojana M skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Vi har köpt ett hus i bostadsrättsform och bostadsaffären gick så smidigt tack vare Sara. Hon är den trevligaste mäklaren som vi någonsin träffat. Läs mer
  • Jesper D

2020-05-05

Jesper D skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sara är en mäklare som är som en mäklare borde vara, Vi sålde vår villa i Rönninge och har fått en fantastisk bra service av denna mycket serviceinriktade tjej.
    Sara är lyhörd och riktigt duktig på att återkomma med svar på dina frågor. Sara är bra på att samarbeta och gör ett mycket proffsigt intryck. Skulle jag sälja en bostad till skulle jag utan tvekan använda mig av Sara igen. Rekommenderas skarpt! Läs mer
    2020-05-05 Sara E svarar Jesper D
    Wow, vilket fint omdöme Jesper! Jag tackar ödmjukast för dessa välskrivna rader. Det var ett nöje att få hjälpa er genom denna snabba och smidiga affär.
  • 2020-05-04

Tania C skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jag har sålt min lägenhet..

Sara är väldigt duktig mäklare.

Mycket trevligt och hjälpsam. lätt att förstå, lugn..

Jag är väldigt nöjd...mer än nöjd :) Läs mer
  • 2020-05-01

Maria S skrev om Jacob Jergos en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jag har sålt en liten lägenhet. Jag blev mycket bra bemött av Jacob! Jag träffade en mäklare från en annan byrå, men valde er pga att han var tydlig, trevlig och verkade kunnig. Han har hela tiden hållit mig underrättad om vad som händer. Vi har kommit överens om vad som är nästa steg i processen. När han fick uppdraget var han ganska säker på att försäljningen skulle gå lätt och vi skulle få ganska mycket för lägenheten. Men det gick trögt, och vi har gått ner från 1000000 till 800000. Så det var väl det enda negativa att jag fick lite för stora förhoppningar om försäljningen. Sammanfattningsvis ett positivt intryck av Jacob Jergos! Läs mer
    2020-05-04 Jacob J svarar Maria S
    Tusen tack för rekommendationen Maria! Kul att ni är nöjda och tack för förtroendet. Det har varit smidigt att arbeta tillsammans med er och trots en trög marknad glädjer det mig att ni är nöjda!
  • Tomas H

2020-04-27

Tomas H skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sålt min lägenhet.
    Mycket trevlig och kunnig
    Hade inga förkunskaper av försäljning. Men hon levde upp till dom förväntningar jag hade.

Väldigt snabb på att lägga upp o fixa allt innan visningen. Kan varmt rekommendera henne ! Läs mer
  • 2020-04-14

Hans A skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sara hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt i Rönninge. Sara gav ett gott intryck och goda råd från första början och i "Corona-tider" så gjorde Sara allt för oss för att få ett bra avslut och dessutom inte utsättas för onödig smitta. Våra förväntningar uppfylldes till fullo.
    Vill verkligen rekommendera Sara för eventuella kommande uppdrag och Sara är verkligen ett föredöme för mäklaryrket.
    Hans & Christine Läs mer
    2020-04-14 Sara E svarar Hans A
    Stort tack för detta värmande omdöme Hans och Christine! Det glädjer mig att ni är nöjda med vårat samarbete i dessa föränderliga tider när vi tvingas hitta nya spännande lösningar. Det har varit en fröjd att samarbeta med er från dag ett.
  • 2020-04-05

Ingegerd Elna Maria B skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sålde villan. Ann kunde området , var trevlig och seriös. Läs mer
    2020-04-06 Ann S svarar Ingegerd Elna Maria B
    Tack Ingegerd för förtroendet att sälja ert boende!
  • 2020-04-05

Donald B skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Väldigt trevlig och professionell. Läs mer
    2020-04-06 Ann S svarar Donald B
    Tack Donald! Vi ses senare i vår!
  • 2020-04-02

Barbro L skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Vi har anlitat Sara som mäklare att köpa ny bostad i Rönninge,
    en toppefin 3a Salemsvägen 1 Sara har skött affären på ett mycket proffsigt sätt, Hon är kunnig och vi kände att vi fick all
    hjälp, vi behövde. Hon har också ett mjukt och trevligt bemötande. Vi vill därför varmt rekommendera Sara,

Mvh Barbro Liberg Läs mer
  • Oliver O

2020-03-26

Oliver O skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Super bemötande trevlig och kunnig Läs mer
  • 2020-03-09

Denisa Andreea I skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    vi köpte ett hus. Sara var underbar, hon hjälpte oss mycket, vi fick rätt information i tid, hon rådde oss, vi kände alltid att vi kunde lita på hennes hjälp. Han stod till vårt förfogande under hela processen. bara beröm till henne !! Läs mer
  • 2020-03-03

JOHAN S skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sara är en toppenmäklare med hjärtat och hjärnan på rätt ställe.
    Driven och tillmötesgående precis som man kan önska. Svarar på frågor med bra kunskap.
    Skulle det förekomma en fråga utöver så tar hon och kollar upp svaren, över förväntan.
    En av de bästa mäklarna vi stött på och rekommenderas varmt!
    Nu är det snart 2 år vi köpte vårt radhus, men är övertygad att hon blivit ännu flitigare. Läs mer
    2020-03-03 Sara E svarar JOHAN S
    Tack för ditt välskrivna och oerhört fina omdöme Johan! Det glädjer mig ännu mer att se att du tar dig tiden att skriva detta omdöme två år efter avslutat affär. Än en gång, Tack!
  • 2020-02-23

Håkan Birger H skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Vi kan varmt rekommendera Ann Sjöblom. Övriga kommentarer se Karin Herrala Läs mer
    2020-03-04 Ann S svarar Håkan Birger H
    Tack Håkan! Jag svarar till dig genom svaret till Karin.
  • 2020-02-23

Karin Margareta H skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Ann har hjälpt oss att sälja vårt radhus i Salem. Vi har inte sålt någon bostad tidigare och har alltså inga jämförelser. Men vi fick från början en bra kontakt och en bra känsla för Ann. Hon är en lugn person vilket vi som förstagångssäljare verkligen har uppskattat. Framförallt under tiden för visning och budgivning. Hon är också väldigt kunnig och våra förväntningar var ju naturligtvis att få vårat hus sålt till ett så bra pris som möjligt, vilket Ann lyckades med. Vi kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2020-03-04 Ann S svarar Karin Margareta H
    Tack Karin för att jag fick ert förtroende att hjälpa er med försäljningen av huset. Ni har varit lyhörda för förändringar som sker under tiden och själva behållit ett lugn. Då blir det bra! Lycka till nu på annan ort!
  • 2020-02-22

Robin S skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Trevligt bemötande och kunnig mäklare. Sammanfattningsvis så gick det snabbt och smidigt att sälja våran bostad. Läs mer
    2020-03-03 Sara E svarar Robin S
    Tack för ditt fina omdöme och framförallt ett stort tack för ett oerhört smidigt samarbete!
  • 2020-02-19

Henrik W skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    har sålt en bostadsrätt, väldigt nöjd med hanteringen från mäklaren Läs mer
    2020-02-19 Ann S svarar Henrik W
    Tack Henrik! Roligt att du är nöjd och tack för förtroendet än en gång!
  • 2020-02-17

David Ö skrev om Jacob Jergos en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jag är mycket nöjd med Jacobs bemötande samt hur enkelt hela progressen gick till.

En Mäklare att lita på definitivt:)

MVH David Özmen Läs mer
    2020-02-17 Jacob J svarar David Ö
    Tack för rekommendationen David! Det har varit jättesmidigt att få jobba tillsammans med er och det gläder mig att ni känner samma sak.
    Tack för allt och lycka till i nya bostaden :)
  • 2020-02-16

Felix J skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Hon var bra. Hjälpsamt, trevligt och lätt och prata med. Läs mer
  • 2020-02-16

Petronella T skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Vi tog kontakt med Sara angående ett radhus som låg som kommande. Vi blev bemötta på ett proffesionellt och smidigt sätt. Nu, några månader senare, är vi nyinflyttade i vårt radhus och nöjda med hur hela affären gått till.
    Rekommenderar Sara starkt! Läs mer
  • 2020-02-15

Ammar A skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jag köpte ett hus.
    Jag är mycket nöjd med bemötande.
    Det enda som jag tyckte var ej bra är tillgänglighet. Jag kunde ej ha kontakt med mäklaren eller fastighetsbyrå när jag behövde utan jag fick ofta kontakt ( man ringer tillbaka ) några timmar efter mitt försök till att ringa till er. Vid ett tillfället fick jag inget svar alls. Läs mer
    2020-02-17 Ann S svarar Ammar A
    Hej Ammar! Vad kul att du är nöjd med bemötandet! Det händer ofta att vi pratar i telefonen och vi ringer alltid tillbaka när möjlighet ges om vi får ett meddelande, sms eller mejl. Jag är ledsen att du fick vänta några timmar. Mycket av kontakten gick, på ert initiativ, genom din kontakt/släkting som jag hade flera samtal med. Jag hoppas att huset känns bra och att ni kommer att trivas i ett lugnt och fint område.
  • 2020-02-13

Mays I skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Hon är väldet hjälpsam ., duktigt , trevligt , och väldet professional på sitt jobb . Läs mer
  • 2020-02-09

Emil P skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Grym och bra mäklare! Jättenöjd med min försäljning. Läs mer
  • 2020-02-07

YACOUB J skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sara är trevlig och snäll men hon säljer hus till två personer och låter båda skriver på avtal då första personen hade inte färdigt löftet för lån men hon ändå lät en till person skriva på avtalet tills första skaffade låne löftet. Läs mer
  • 2020-02-07

Rolf N skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Köpt och sålt via Sara.
    Utmärkt! Läs mer
  • 2020-01-26

Erica G skrev om Jacob Jergos en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jacob är väldigt trevlig, engagerad och tillmötesgående. Vi är jättenöjda att vi valde honom som mäklare. Läs mer
    2020-01-27 Jacob J svarar Erica G
    Tack så mycket Erica! All lycka till dig och familjen i nya bostaden!
  • 2020-01-24

Mikael A skrev om Jacob Jergos en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sålde min gamla 2a med hjälp av en engagerad mäklare som gjorde allt för att både jag och köparen skulle känna oss trygga med affären. Läs mer
    2020-01-27 Jacob J svarar Mikael A
    Tack Mikael! Va bra att ni känner er nöjda och trygga mer eran bostadsaffär, detta gjorde vi tillsammans! lycka till i framtiden!
  • 2020-01-24

Robin S skrev om Jacob Jergos en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jacob tog över vår försäljning från en annan mäklarfirma och trevlig, enkel att jobba med och lyhörd för våra behov och önskemål genom hela processen. Vi är supernöjda med Jacob och slutresultatet! Läs mer
    2020-01-27 Jacob J svarar Robin S
    Tusen tack för de fina orden Robin! Det var jättekul att få arbeta tillsammans med er och lycka till i nya bostaden!
  • 2020-01-19

Lova H skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Fantastisk och personlig! Känns väldigt tryggt att ha Sara som mäklare. Läs mer
  • 2020-01-12

Kerstin M skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jag har köpt en bostadsrätt och tycker jag fick adekvat upplysning och hjälp och är mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-01-12

Filip H skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Köpt villa i Rönninge.
    Sara är informativ och de frågor som ställs besvarar hon proffesionellt.
    Bra bemötande.
    Inga större förväntningar.
    Bra upplevelse och ett köp vi är nöjda med. Läs mer
  • 2019-12-21

Fredrik W skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Väldigt vänlig och hjälpande då vi aldrig köpt något förut så beskrev hon precis hur det gick till osv. Läs mer
  • 2019-12-20

Sebastian H skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Köpt 3a, bostadsrätt.
    Väldigt genuint bemötande, Sara hjälpte mig när jag behövde hennes hjälp under hela köpets gång.
    Hennes kollegor gjorde även ett bra intryck.

Överträffade mina förväntningar angående servicen. Läs mer
  • Lars O

2019-12-07

Lars O skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sålt duktig mäklare som väntar in kunden ock inte stressar upp processen som kund en trygghet Läs mer
    2019-12-09 Ann S svarar Lars O
    Tack Lars! Det har varit lika tryggt att ha dig som säljare! Gott samarbete från början till slut med ett gemensamt mål; en trygg affär till ett marknadspris med nöjda parter. Allt gott! Ann
  • 2019-12-06

Kerstin Gunilla D skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Situationen då vi skulle sälja vårt hus var plötslig och ansträngd då det skulle säljas hus pga separation. Jag tycker att vi skulle haft telefonmöten 1 g/v med avstämmningar vad som skulle göras etc. Nu blev det samtal med den ena och den andra . Svårt att få koll då. Det drog ut på tiden, vi hade många intressenter så lite svårt har jag att förstå att det inte gick att stänga affären tidigt. Vi hade en besiktningsman som säkert kostade oss minst en halv miljon på grund av riktig nedskrivning-honom kunde hon pratat med. Jag kan /vill inte ge någon personkritik då jag ju faktiskt inte hörde försäljningspratet under visning och efter.... Läs mer
    2019-12-06 Ann S svarar Kerstin Gunilla D
    Hej Gunilla, jag förstår att er situation blev ansträngd. Att inte kunna planera sin försäljning kan ha betydelse för slutresultatet. Avstämningen var som du nämner lite ojämn med olika önskemål. Det stämmer att det drog ut på tiden, 30 familjer kom på alla de 10 visningar vi hade och trots en budgivning i början var ingen av spekulanterna kvar och ville köpa p g a osäkerhet i skicket. När det gäller besiktningar så är det viktigt att det blir korrekt och att spekulanterna får en bild av skicket och ev. åtgärder som behövs göras eller rekommenderas. Vi ber inte en besiktningsman ändra sin text; självklart kan säljaren be dem ändra om något är felaktigt. Det viktiga är att en spekulant och köpare förstår husets byggsätt och vilka åtgärder som ev. behöver göras. Jag förstår att ni inte är nöjda med slutpriset; med så många visningar och spekulanter så är det vad marknadspriset är just nu. Ni kan vara trygga med att de som till slut blev köparna är väl informerade och har tagit god tid på sig i sitt beslut. Att det är ett fantastiskt läge på alla sätt och ett mycket unikt, energisnålt, charmigt, äldre hus - det har varit självklart från början till slut. Tack för att du tog dig tid att skriva!
  • 2019-12-06

Elisabeth G skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sålt ett kedjehus i Vårsta/Grödinge

Mäklarens bemötande är toppen! Lugnt, klokt, resonerande och kunnig.

I en marknad som vi uppfattar lite mer svårbedömd tog det lite längre tid att sälja bostaden. Det var inte heller lätt att sätta ett pris som stämde överens med marknaden. Bara några månader tidigare fick vi en bedömning av prisläget av banken, för huset drygt en halv miljon över den slutgiltiga köpeskillingen. Under försäljningsperioden lotsade mäklaren oss genom berg och dalbanan som vi upplevde med visningar, låga bud mm. När sedan köparen dök upp blev det en lättnad och väl värd att ha väntat på. Det är så viktigt att rätt köpare tar över huset. För oss kanske det blev den viktigaste delen av det hela.
    Besiktning, Fotografering, annonsering visningar mm upplever vi har gått bra och skötts proffesionellt.

Tack! Läs mer
    2019-12-06 Ann S svarar Elisabeth G
    Tack för det fina betyget! Som ni så väl beskriver och som vi har upplevt tillsammans under denna tid så är det verkligen en berg-och-dalbana. En svårbedömd marknad och tuffare lånekrav har dragit ut på försäljningsprocessen. Jag är glad att det till slut blev så bra som ni önskar och tackar för ert tålamod med alla visningar! Allt gott!
  • 2019-11-18

Daniela D skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Everything Went very well. Sara helped us in Everything we needed. No complains. Läs mer
  • 2019-11-17

Mikael A skrev om Fastighetsbyrån Salem
    Är mäklare med bra attityd och vill väl för båda parterna. Läs mer
  • 2019-11-17

Lena Å skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sara känns proffsig och har hanterat försäljningen av min lägenhet på ett betryggande sätt. Läs mer
  • Sabina W

2019-11-12

Sabina W skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sara har ett varmt, glatt men framförallt professionellt bemötande. Jag är verkligen nöjd med mitt val av henne som mäklare vid försäljningen av min lägenhet i Salem. Fått bra råd av henne ända från starten med fotograferingen fram till kontraktsskrivningen. Hon har varit lättillgänglig och snabb att svara på frågor och funderingar under hela processen. Det har känts väldigt smidigt att samarbeta med Sara i denna försäljning. Hon har också varit realistisk gällande marknadsläget. Till sist vill jag tillägg att det jag uppskattat allra mest med Sara är att hon utför sitt arbete med hög integritet vilket känns mycket viktigt och tryggt. Läs mer
  • 2019-11-10

Zerina L skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sara var till stor hjälp då vi skulle sälja vår bostadsrätt. Hon är proffsig, trevlig, tillmötesgående och mycket kunning. Läs mer
  • 2019-11-08

Niclas H skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Bra bemötande, trevlig och kunnig. Läs mer
  • Daniel A

2019-11-05

Daniel A skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Vi köpte vårt hus med hjälp av Ann!
    Proffsig, snäll och tillmötesgående! Läs mer
    2019-11-05 Ann S svarar Daniel A
    Vad roligt Daniel att ni är nöjda! Jag tror att ni kommer få det toppen i huset.Tack för fin rekommendation!
  • Daniel D

2019-10-29

Daniel D skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Vi är verkligen jätte nöjda med Sara! Från dag 1 till att affären var klar har hon visat ett väldigt driv vilket också var anledningen till att vi valde Sara framför andra mäklare.
    Hon har hela tiden stämt av med oss och givit oss snabb feedback. Vi har känt oss trygga och skulle utan tvekan hälsa Sara igen och framförallt rekommendera henne för andra! Läs mer
    2019-10-29 Sara E svarar Daniel D
    Hej Daniel! Ett varmt tack till ditt fina omdöme. Det har varit så smidigt att samarbeta med er och det glädjer mig att ni upplever samma sak. Tack för allt och lycka till med villadrömmen!
  • 2019-10-21

Daniella J skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Bra service och väldigt bra bemötande! Läs mer
    2019-11-05 Ann S svarar Daniella J
    Tack Daniella för fin feed-back! Hoppas att ni har kommit i ordning och trivs!
  • 2019-10-18

Jaan Mikael S skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Vi köpte vårat hus av Ann och har nu även sålt med Ann. Mycket bra mäklare som man alltid kan få tag på. Läs mer
    2019-10-21 Ann S svarar Jaan Mikael S
    Tack så mycket! Jag är väldigt glad att ha kunnat hjälpa er i er bostadsaffär ännu en gång och önskar er all lycka till med nya planer! Hälsning Ann
  • 2019-10-15

Cristina M skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Super trevlig och engagerad. Gjorde ett super bra jobb. Tack! Läs mer
    2019-10-21 Ann S svarar Cristina M
    Tack Cristina för fina ord! Det var roligt att få hjälpa er igen och att det gick så bra!
    Allt gott så länge!
  • 2019-10-11

Kurt-Jörgen B skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Vår erfarenhet av Sara som hjälp oss vid vår lägenhetsförsäljning är bara positiv. Sara utstrålar lugn och kunnighet. Vi har känt oss trygga och känt att vi fått fullt stöd och svar på våra frågor.

Maj-Britt och Kurt Jörgen B Läs mer
    2019-10-11 Sara E svarar Kurt-Jörgen B
    Hej Kurt Jörgen och Maj-Britt! Det glädjer mig att läsa erat omdöme! Allting har gått jätte smidigt från dag ett. Jag önskar er ett stort lycka till med ny ort, nytt boende och nya äventyr. Ni vet vart jag finns om det skulle vara någonting eller om ni skulle vilja komma tillbaka till Salem!

Säbytorgsvägen 4C, 144 30 Rönninge