Ann Sjöblom
en del av Fastighetsbyrån Salem

Säbytorgsvägen 4C
144 30 Rönninge — Visa karta

Vad tror Ann att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 87 kunder tycker om Ann Sjöblom

• Johanna B skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Bostadsrätt parhus.
    Hade endel frågor kring huset som mäklaren tog reda på svar till. Mäklaren ställde upp med att ordna extra visning.
    Tydlig information i samband med kontraktskrivning, och extra hjälp med praktiska detaljer king att signera dokument med banken. Läs mer
    2018-11-12 Ann S svarar Johanna B
    Johanna, tack för att du tog dig tid att svara. Jag är glad att kunna har hjälpt dig med affären! Där är jag säker på att ni kommer att trivas!
  • LENA H skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Professionell och lyhörd! Trygg affär! Läs mer
    2018-10-17 Ann S svarar LENA H
    Tack Lena! Lika glad ar jag att kunna hjälpa dig med din bostadsaffär!
  • Erika J
    Erika J skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Har köpt ett radhus på timmermansstigen 30 i Salem. Är så nöjd med Ann Sjöblom som mäklare. Väldigt professionell, mycket trevlig, bra bemött. Har träffat ca 5 olika mäklare hittils i livet haha. Men Ann Sjöblom tar alla och gör ett så bra jobb! Tack! Läs mer
    2018-10-16 Ann S svarar Erika J
    Erika, jag blir så glad över dina fina ord! Det är en stor affär och att kunna ha hjälpt er med detta känns lika roligt för mig. Tack!
  • Camilla B skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Ann Sjöblom är en toppenmäklare.
    Ordentlig, trevlig och proffsig.
    Vi är mycket nöjda med bemötandet. Tack! Läs mer
    2018-10-16 Ann S svarar Camilla B
    Tack Camilla för de fina orden! Jag är lika nöjd med att kunna ha hjälpt er i ert bostadsbyte.
  • Johan S skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Har både köpt och sålt lägenhet med samma mäklare.
    Kan rekommendera, ambitiös, erfaren, trevlig och lugn. Kunnig
    och hjälpsam.
    Fick hjälp med allt som behövdes, i tid och fick sålt
    inom en vecka. Läs mer
    2018-09-24 Ann S svarar Johan S
    Johan det var ett nöje att kunna hjälpa dig att först köpa och nu sälja din bostad. Tack för förtroendet!
  • Angelica M skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Köpte ett parhus i rönninge. Mäklaren var påläst och kunnig om objektet och kunde svara på dem frågor vi hade. Däremot hade jag önskat ett lite positivare bemötande under själva budgivning. Vid påskrift av kontrakt var mäklaren flexibel och trevlig, vilket vi uppskattade mycket! Läs mer
  • Mats P skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    När min tjej skulle sälja sin lägenhet så gjorde mäklaren ett dåligt jobb. Svår att få tag på och återkom inte när hon skulle. Vi tror att vi skulle få mer betalt om vi andvände en annan mäklare. Läs mer
    2018-07-12 Ann S svarar Mats P
    Hej Mats P! Det är tråkigt att du/ni upplever det så. Eftersom detta troligtvis gäller den lägenhet vi sålde 2 ggr så hamnade vi i en speciell situation p g a att affären ej fullföljdes av din tjej, så blev det svårt att uppnå samma pris. Vi fick trots allt mer än det högsta budet. Be henne gärna höra av sig till mig! Med vänlig hälsning Ann
  • Monica A skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jag har köpt ett radhus och har fått hjälp och trevligt bemötande vid kontakten. Läs mer
    2018-05-28 Ann S svarar Monica A
    Tack Monica för den fina responsen! Jag hoppas att du ska trivas i området!
  • Måns F skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Professionell, erfaren och lugn mäklare med god områdeskännedom. En väl genomförd affär utan större överraskningar. Läs mer
    2018-04-23 Ann S svarar Måns F
    Tack Måns! Det var kul att kunna hjälp dig med förmedlingen och jag tackar för gott samarbete!
  • Anna B skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Ann hade ett trevligt bemötande och kändes proffsig i sin roll som mäklare, såväl gentemot oss som köpare som gentemot säljarna. Lyhörd. Tydlig i sin kommunikation. Återkopplade på våra frågor.
    Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Yvonne F skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Trevlig, positiv och intresserad. Läs mer
    2018-04-25 Ann S svarar Yvonne F
    Tack Yvonne! Det var kul att kunna hjälpe er med försäljningen! Hoppas ni trivs bra på nya stället.
  • Gisela V skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Har fungerat bra men med något missförstånd på vägen. Läs mer
    2018-04-23 Ann S svarar Gisela V
    Hej Gisela! Vad tråkigt att ni inte är helt nöjda. Jag är hur som helst glad att jag kunde hjälpa er när det väl var dags för försäljning!
  • Lisbeth W
    Lisbeth W skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Proffsig, engagerad och påläst. Snabba och tydliga svar och återkopplingar Läs mer
    2018-04-23 Ann S svarar Lisbeth W
    Tack Lisbeth! Efter lång kontakt så är jag glad att kunnat hjälpa er med försäljningen av er bostad.
  • Goran S skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Bra och tålmodig mäklare som är med under processen även när saker oväntat går snett. Rekommenderas. Läs mer
    2018-04-23 Ann S svarar Goran S
    Tack Goran för det fina betyget! Ibland inträffar något man inte räknar med och då känns det skönt att samarbetet fungerar väl.
  • Christian L skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Duktig, kunnig och ett bra bemötande.Tog sig tid och svara på frågor, om hon inte kunde så kontaktades man när hon visste. Läs mer
  • Daniel P skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Hej

Ann var duktig på sitt jobb och trevlig. Affären kunde väl gått smidigare, men det var säljarens fel. Hade kommit överens om pris men ändrade sig hela tiden. Läs mer
    2017-09-26 Ann S svarar Daniel P
    Tack Daniel! Ja det tog lite tid. Hoppas att ni trivs bra!
  • Vestigia D skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Alltid professionell och kunnig Läs mer
  • Victoria G skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jättebra, proffsigt bemötande. Snabb pånatt återkoppla och svara på frågor och funderingar. Hjälpte till på alla sätt med olika kontakter. Har bara positivt att säga om Ann. Rekommenderar henne verkligen. Läs mer
    2017-09-26 Ann S svarar Victoria G
    Tack Victoria för fina ord! Hoppas att den nya bostaden känns bra!
  • Hugo P skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Bra bemötande. Realistiska värderingar innan försäljning Läs mer
  • Sofie W skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Tillgänglig, ärlig, rak, kunnig, hjälpsam, delaktig! En toppenupplevelse som säljare! Läs mer
    2017-09-26 Ann S svarar Sofie W
    Tack Sofie! Det är ett nöje att ha haft er som säljare!
  • David D skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Bra med information, snabb och enkel att göra med. Läs mer
    2017-09-26 Ann S svarar David D
    Hej David och tack! Det var mycket trevligt att ha er som köpare och säljare!
  • Margaretha L skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Mycket bra samarbete med Ann, hon har god kännedom om marknaden och som kund upplevde jag mycket gott stöd i samband med försäljning av mitt hus. Läs mer
    2017-03-06 Ann S svarar Margaretha L
    Tack Margaretha! Jag uppskattar också vårt samarbete och ditt trevliga bemötande som var gott från början till slut. Varma hälsningar Ann
  • Jens E skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Mycket nöjd med Ann Sjöblom som mäklare. Engagerad, lyhörd och professionell. Läs mer
    2017-02-28 Ann S svarar Jens E
    Tack själv för gott samarbete! Vi avvaktar med spänning hur utvecklingen blir!
  • John T skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Engagerad och rak. Kan varmt rekommendera Läs mer
    2017-02-28 Ann S svarar John T
    Hej John! Tack för fin rekommendation! Önskar dig och familjen en fin tid i nya boendet!
  • Karin H skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Proffsigt bemötande, snabb återkoppling och tydlig. Kan lämna mina varmaste rekommendationer. Läs mer
    2017-02-28 Ann S svarar Karin H
    Tack Karin för de fina orden! Jag är glad att kunna ha hjälpt er i bostadsbytarprocessen och är säker på att ni kommer att göra nya huset till sin bästa rätt!
  • Salems K skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Professionell, kunnig, ödmjuk, tillmötesgående.
    Ann är en duktig säljare som kan marknaden, sina kunder och hur detta ska hanteras. Ann är en lugn och sansad mäklare och inte puschig som bara vill kränga, och med sitt lugn har vi känt oss trygga i varje affär.
    Vi har i efterhand hört av oss till henne med olika frågor vilka hon hanterat utmärkt! Läs mer
    2017-02-28 Ann S svarar Salems K
    Jag tackar så mycket för dessa fina ord! Det är alltid tillfredsställande att kunna erbjuda köpare och säljare god service. Nöjet är även på min sida!
  • Niklas E skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Mycket trevlig och lätt att samarbeta med, lägger ner mycket jobb på att det ska bli rätt och bra. Läs mer
    2017-02-28 Ann S svarar Niklas E
    Hej Niklas! Vad glad jag blir att ni är nöjda! Det goda samarbetet bidrog ni till! Lycka till i nya huset!
  • Lars-olof Å skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Helt nöjd, kan rekommendera henne som mäklare. Läs mer
    2017-03-15 Ann S svarar Lars-olof Å
    Tack Lars-Olof! Jag är glad att kunnat hjälpa er med försäljning av huset.
  • Fredrik S skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Kanonservice!!! Kan inte bli nöjdare då allt fungerade utmärkt! Läs mer
    2017-02-28 Ann S svarar Fredrik S
    Fredrik tack för de orden! Gott samarbete kräver fler parter och ni är en del av att det blev bra!
  • Ulf H skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Enkel och göra med, klar och tydlig Läs mer
  • Liselotte E skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Ann har varit mycket tillmötesgående och hjälpsam och duktig vid mitt köp av lägenhet här i Rönningeborg och allt fungerade väldigt bra. Läs mer
  • Ingegerd H
    Ingegerd H skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Min mäklare var både proffsig och personlig. Jag fick bra råd, allt skedde i tid, hon gick alltid att nå och jag möttes av respekt. Kan inte begära mer av en mäklare. Helt perfekt! Läs mer
  • Peter W skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Ann är en mycket seriös och duktig mäklare som med sin kompetens kombinerat med ett lugnt och trevligt sätt ingjuter förtroende hos såväl säljare som köpare. Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare. Läs mer
  • Irina D skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Ann hjälpte mig och gav svar på alla mina frågor.
    Duktig o trevlig mäklare som jan sin sak!
    Rekommenderas! Läs mer
  • Jentica H skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Fantastisk mäklare! Erfaren, ärlig, rak och med kunden i fokus!! Läs mer
    2016-09-08 Ann S svarar Jentica H
    Tack vad glad jag blir! Jag skickar beröm tillbaka till dig Jenti!
  • Faraj A skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Bra bemötande och handledning med mig och säljare. Läs mer
    2016-09-08 Ann S svarar Faraj A
    Tack för det Faraj! Hoppas att bostaden känns bra och att ni trivs!
  • Pernilla S skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Ann var professionell och återkom alltid snabbt då vi hade frågor rörande vårt köp Skulle gärna anlita vid försäljning. Läs mer
    2016-09-08 Ann S svarar Pernilla S
    Hej Pernilla! Vad roligt att ni är nöjda med mig och köpet! Ett mycket fint hus så jag förmodar att ni trivs!
  • Parisa A skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jag vill tacka Ann för en bra och snabb affär .
    Jag är jätte nöjd med huset som köpt.
    Och nöjd med vårat gamla hus som såldes med ännu bättre pris.😊 Läs mer
    2016-09-08 Ann S svarar Parisa A
    Tack Parisa! Roligt att kunna hjälpa er med båda att köpa och sälja! Lycka till i nya huset!
  • Sanna W skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Är missnöjd med hur mäklaren skötte problem som uppstod efter köpet. Kyl, frys o diskmaskin var trasig när vi flyttade in. Vi fick kämpa o jaga både mäklare o säljare för att få hjälp. Läs mer
    2016-09-06 Ann S svarar Sanna W
    Hej Sanna! Vad tråkigt att ni inte blev nöjda till slut med ersättningen som Fastighetsbyrån gav. Alltid svårt när parterna inte är överens; där försöker vi medla så gott det går. Om säljaren inte vill så blir det knepigt.
    Jag hoppas ändå att bostaden är till belåtenhet för er och att ni trivs bra.
  • Ninjas-gabriel S skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Otydlig, förvirrad, oengagerad. Läs mer
    2016-09-06 Ann S svarar Ninjas-gabriel S
    Ninjas-Gabriel, vad tråkigt att ni upplevde mig som oengagerad. Förstår att det är knepigt när man vill köpa en bostad i förväg, men när säljaren inte vill sälja innan visning. Jag hoppas hur som helst att ni trivs bra i bostaden och önskar er lycka till i framtiden!
  • Lennart W skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Ann är en mycket sympatisk kvinna som utövar sitt yrke på ett mycket proffesionellt sätt....dessutom är hon snygg också! Läs mer
    2016-09-08 Ann S svarar Lennart W
    Tack Lennart för fint betyg - i alla avseenden!
  • daniel r skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Bra mäklare som är med en hela vägen.
    Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2016-09-06 Ann S svarar daniel r
    Tack själva för gott samarbete! Hoppas att ni trivs bra på nya stället! Hälsningar Ann
  • Per A skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    bra bemötande, smidig och effektiv Läs mer
    2016-09-06 Ann S svarar Per A
    Tack Per! Jag är glad att ha kunnat hjälpt till igen!
  • Jan H skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Kanonbra mäklare hade samma både vid köp och försäljning Läs mer
    2016-09-06 Ann S svarar Jan H
    Hej Jan! Skönt att allt gick bra och jag är glad att jag kunde hjälpa er även vid försäljningen. Allt gott! Ann
  • Marie W skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Vi känner oss nöjda med allt Bra jobbat Ann Läs mer
    2016-09-08 Ann S svarar Marie W
    Tack Marie! Jag är nöjd om ni är nöjda!
  • Peter N skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    I alla avseende ett mycket vänligt, trevligt och korrekt bemötande.
    Alla frågor besvarades snabbt och uttömmande.
    Vi skulle gärna anlita Ann när det någon gång i framtiden blir dags att sälja huset. Läs mer
    2016-09-08 Ann S svarar Peter N
    Tack Peter! Hoppas att huset har kommit till sin rätt i er ägo och att ni trivs!
  • Kent B skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Fick en bra känsla ända från början.
    Hon var den mäklaren som vi behövde! Lätt att få kontakt med, kunnig och hjälpsam.
    Vi skulle iväg på semester en vecka och fick snabbt igång förberedelserna - besiktning och fotografering. Efter tre veckor var det dags för en långsemester och då kände vi oss trygga med Ann och vår son Magnus som säljare av vårt hus. Läs mer
    2016-04-04 Ann S svarar Kent B
    Tack Kent! Ja det gick ju bra även fast ni åkte iväg och ni fick en välförtjänt semester! Det var trevligt träffa er samt att få hjälpa er med förmedlingen av ert hus. Vänligen Ann
  • Patrik G skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Kunnig, pålitlig, vi återkommer alltid till Ann i alla våra fastighetsaffärer Läs mer
    2016-04-04 Ann S svarar Patrik G
    Hej Patrik! Ja vad skulle jobbet vara utan er! Tack för fin kontakt och på återhörande! Ann
  • Marianne O skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Hon har stor erfarenhet av att sälja i Salem, sen många år. Alltid trevlig och alltid glad och positiv. Läs mer
    2016-04-04 Ann S svarar Marianne O
    Hej Marianne! Jag är glad att få ha hjälpt er med försäljningen och tackar för gott samarbete! Allt gott! Ann
  • Anders M skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    Vi fick ett mycket bra bemötande och försäljningen gick relativt snabbt och smidigt. Ann var mycket bra på att återkoppla till oss under hela försäljningen. Läs mer
Ann Sjöblom
Alexandra Odell