Mäklare Stockholms län Salem Fastighetsbyrån Salem Ann Sjöblom
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-10 - 2019-03

Läs vad 93 Läs vad Ann Sjöblom

• Björn L sålde sin lägenhet med hjälp av Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem

2019-04-02

Salem
    Mycket trevlig och kompetent. Vi vill varmt rekommendera henne för nya uppdrag/kunder. Läs mer
    2019-04-05 Ann S svarar Björn L
    Tack Björn för de fina orden! Jag är glad att ha kunnat hjälpa er! Allt gott! Ann
  • Jessi C sålde sin lägenhet med hjälp av Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem

2019-02-21

Rönninge
    Jag sålde min lägenhet via Ann, bra bemötande och motsvarade alla mina förväntningar. Otroligt hjälpsam även efter försäljning med deklaration etc.
    När det är dags för nästa försäljning kommer jag självklart att vända mig till Ann och fastighetsbyrån. Läs mer
    2019-03-08 Ann S svarar Jessi C
    Tack Jessi för de fina orden!
    Jag är glad att ha kunnat hjälpa till och gör det gärna igen om det blir aktuellt!
  • Chamoun C
    Chamoun C sålde sitt hus med hjälp av Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem

2019-02-20

Söderby
    Sålt en bostadsrätt 130km i Söderby..
    Ann levererade på högsta nivå, är en fantastik mäklare och människa... Läs mer
    2019-03-08 Ann S svarar Chamoun C
    Tack Chamoun! Jag är väldigt glad över att ha hjälpt er under denna tid med försäljningen å det är mycket att tänka på i samband med det. Allt gott!
  • Christina Å sålde sitt hus med hjälp av Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem

2019-02-20

Salem
    Sålt ett, sällan tillsalu, kedjehus med optimalt läge i kommunen.

Positivt bemötande både nu och i tidigare kontakter före försäljningen Råd att tänka på inför försäljning.
    Lugn, saklig och trevlig i bemötandet.

Ja, mäklaren levde i stort upp till våra förväntningar.

Snabbt hanterat och genomförande av försäljningen. Tillgänglig för deklaration stöd. Bra webbsidor hos fastighetsbyrån. Läs mer
    2019-03-08 Ann S svarar Christina Å
    Tack Christina!
    Jag är tacksam att jag fick förtroendet att leda er genom affären som jag vet är stor. Speciellt när man som ni är väldigt fäst vid sitt boende. Med all rätt! Ett mycket välskött hus och fint läge.
    All lycka till på nya stället!
  • Eva Maria J sålde sitt hus med hjälp av Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem

2019-02-19

Radhus. Mycket bra, hjälpsam med allt. Hon levde upp till mina förväntningar. Hon är toppen svara alltid eller ringer så fort hon kan om hon är upptagen. Hon har hjälpt mig mycket jag har känt mig trygg med Ann Sjöblom. Läs mer
    2019-03-08 Ann S svarar Eva Maria J
    Eva, tack så mycket för dessa fina rekommendationer!
    Skönt att det har gått bra hittills. Snart är vi i hamn med allt så att du kan koppla av!
  • Natalie G köpte sin bostad med hjälp av Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem

2018-12-27

Allt som allt hade jag en bra upplevelse och känner mig välbemött. Önskat dock ibland snabbare svar, men saker löste sig tillslut. Läs mer
    2019-01-08 Ann S svarar Natalie G
    Tack Natalie att du tog dig tid att besvara denna. Jag hoppas att ni trivs och hoppas att allt går bra med renovering av köket.
  • Johanna B köpte sin bostad med hjälp av Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem

2018-10-18

Bostadsrätt parhus.
    Hade endel frågor kring huset som mäklaren tog reda på svar till. Mäklaren ställde upp med att ordna extra visning.
    Tydlig information i samband med kontraktskrivning, och extra hjälp med praktiska detaljer king att signera dokument med banken. Läs mer
    2018-11-12 Ann S svarar Johanna B
    Johanna, tack för att du tog dig tid att svara. Jag är glad att kunna har hjälpt dig med affären! Där är jag säker på att ni kommer att trivas!
  • LENA H sålde sin bostad med hjälp av Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem

2018-10-16

Professionell och lyhörd! Trygg affär! Läs mer
    2018-10-17 Ann S svarar LENA H
    Tack Lena! Lika glad ar jag att kunna hjälpa dig med din bostadsaffär!
  • Erika J
    Erika J skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem

2018-09-28

Har köpt ett radhus på timmermansstigen 30 i Salem. Är så nöjd med Ann Sjöblom som mäklare. Väldigt professionell, mycket trevlig, bra bemött. Har träffat ca 5 olika mäklare hittils i livet haha. Men Ann Sjöblom tar alla och gör ett så bra jobb! Tack! Läs mer
    2018-10-16 Ann S svarar Erika J
    Erika, jag blir så glad över dina fina ord! Det är en stor affär och att kunna ha hjälpt er med detta känns lika roligt för mig. Tack!
  • Camilla B skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem

2018-09-23

Ann Sjöblom är en toppenmäklare.
    Ordentlig, trevlig och proffsig.
    Vi är mycket nöjda med bemötandet. Tack! Läs mer
    2018-10-16 Ann S svarar Camilla B
    Tack Camilla för de fina orden! Jag är lika nöjd med att kunna ha hjälpt er i ert bostadsbyte.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Salem

Ann Sjöblom