Ann Sjöblom

Ann Sjöblom

Ann Sjöblom är mäklare på Fastighetsbyrån Salem

Ann Sjöblom har varit registrerad mäklare sedan 2004-10. Ann Sjöblom har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-04 och har fått 214 omdömen med ett betyg på 4.7. Ann Sjöblom har haft 54 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

214 omdömen om Ann Sjöblom

Sedan starten hos Reco 2014
Ingrid Birgitta R
Salem

BÄSTA KONTAKTEN MED EN MÄKLARE. HON ÄR VÄLDIGT HJÄLPSAM OCH LÄTT ATT HA KONTAKTEN MED. KÄNNER MIG TRYGG I KONTAKTEN. JAG ÄR MYCKET NÖJD. KOMMER ATT REKOMENDERA HENNE TILL VÄNNER OCH BEKANTA

Svar från Ann Sjöblom

Tack för mycket för jättefin återkoppling på vårt samarbete hittills! Hälsning Ann

Tommy S
Sålde sitt hus med hjälp av Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
Salem

Ann har hela tiden helt sina löften och trots en Mycket trög marknad har hon arbetat hårt under hela processen. Slutpriset blev klart under våra förväntningar, men när väl affären slutfördes skedde det på ett mycket professionellt sätt.

Göran A
Köpte sitt hus med hjälp av Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem

Braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !

Kerstin B
Rönninge

Inlyssnande och mycket kunnig. Riktigt professionell mäklare som kan området.

Ulrika W
Salem

Trevlig och proffsig. Vi är tacksamma för snabb visning av lägenheten och en snabbt avslutad affär.

Annika A
Rönninge

Ann är proffsig o inkännande för att möta mig på bästa sätt.

Lasse Armas M
Köpte sitt hus med hjälp av Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
Salem

Hon har varit vänlig bemötande och saklig i sin information om alla objekt som var aktuella i sökandet min nya bostad. Kommer säkert kontakta henne igen om det blir aktuellt. Mvh Lasse Mikkola 0705455469

Per-Anders E
Söderby

Vi har kommit i kontakt med Ann på Fastighetsbyrån i Salem under en längre tid i jakt på ett nytt boende. Så plötsligt fanns det där. Ann gjorde en heroisk insats då vi äntligen hittat rätt. På mindre än ett dygn sydde hon ihop hela affären och lotsade oss varsamt igenom hela köpprocessen på ett utmärkt sätt. Ann ger ett stabilt intryck med fokus på att alla skall bli nöjda. Hon var både uthållig och hjälpsam i vår jakt på nytt boende.

Nicole S
Söderby

Ann is a very good professional and a very nice person. She was very helpful since our first contact. We are very glad to have such a nice person helping with our purchase. She has a great knowledge of the process and area and could explain everything to me.

Krister I
Söderby

Kanon finns inge å klaga på utan tvärtom allt flöt på som det ska mvh Krister Isaksson