Ann Sjöblom

Ann Sjöblom

4.6 i betyg av 126 omdömen

Ann Sjöblom är mäklare på Fastighetsbyrån Salem

och har varit registrerad mäklare sedan 2004. Ann Sjöblom har varit aktiv på Reco.se sedan 2014 och har fått 126 omdömen sedan 2014-04-25. Ann Sjöblom har haft 45 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 83% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 126 Läs vad Ann Sjöblom

• Professionell, ser till både säljarens och köparens bästa. Vi har varit så nöjda med Ann Sjöblom så vi har både köpt och sålt via henne. Rekommenderar starkt. Ann har många år i branschen vilket medför att hon har stor kunskap inom området. Aldrig några problem att komma i kontakt med Ann, snabb återkoppling.
    Malin Paulina L skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    2020-10-19
    2020-10-19
  • Ann är kompetent, pålitlig och håller det hon lovar. Fastighetsbyrån Salem har även en opartiskhet och yrkesmässighet på orten som får konkurrenterna att blekna. Ett säkert och tryggt val både för köpare såväl som säljare. Vi var tidigare i kontakt med Pia Anderssons Fastighetsbyrå som vi är väldigt glada över att vi inte valde mot bakgrund av vad vi sett, hört och erfarit.
    Andréas V sålde sitt hus med hjälp av Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    2020-10-07
    • 117.0 m²
    2020-10-07
    Andréas, jag skickar tillbaka det fina omdömet även till er! Tydlighet och gemensamma mål har bidragit till 2 goda affärer. Tack själva! Ann

Visa svar
  • Ann hjälpte oss att sälja vårat hus i Salem. Huset såldes redan innan visning och allt har fungerat väldigt smidigt.
    Kent L sålde sitt hus med hjälp av Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    2020-10-05
    • 130.0 m²
    2020-10-05
    Tack Kent, det var även ni som bidrog till den smidiga affären. Allt gott! Ann

Visa svar
  • Jag har sålt en obebyggd tomt och Ann har medverkat till att det blev en bra affär för både säljare och köpare. Hon har på ett trevligt sätt förklarat allt. Det har gått mycket smidigt och säkert när vi träffats.
    Pelle B
    Pelle B sålde en tomt med hjälp av Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    2020-10-02
    Tack själv för samarbetet hittills som har varit väldigt trevligt och smidigt! Hälsning Ann

Visa svar
  • Ann är lätt att ha att göra med, löser knutar, och genomförde affären galant!!
    Mats B köpte sin lägenhet med hjälp av Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    • 6:a
    • 133.0 m²
    2020-10-02
    Tack Mats! Det är mitt nöje att vi har genomfört det tillsammans och med bra samarbete!

Visa svar
  • Sålt en villa, mycket bra bemött och förväntningarna infriades
    Bengt Erik B sålde sitt hus med hjälp av Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    • 138.0 m²
    2020-10-02
    Tack Bengt! Nöjet har verkligen varit på min sida och jag är glad att just ni har varit så tålmodiga och hjälpt till på alla sätt. Hälsning Ann

Visa svar
  • Jag har sålt en bostadsrättslägenhet och köpt ett bostadsrättshus. Båda affär varit med Ann som mäklare. Allt har sköts bra på ett proffsigt sätt med mycket engagemang och en hög grad av i formation och uppriktigt intresse för bostadsaffärer. Jag har känd mig tryck hela vägar. Tack så mycket.
    Carsten P köpte sin lägenhet med hjälp av Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    • 6:a
    • 133.0 m²
    2020-10-02
    Tack Carsten, jag är glad att allt löste sig till det bästa för dig. Lycka till i nya huset! Ann

Visa svar
  • Hej, Jag har sålt ett radhus via fastighetsbyrå, Ann Sjöblom som hjälpt oss, hon är professionell på vad hon gör. Vi blev bemött väl av henne, hon var tydlig med alla försäljnings moment och hon har uppfyllt allt som hon har lovat. slutligen det gick väldigt smidigt affär och vi är super nöjda. MVH Nabil & Hajer
    Nabil Ben Youssef T sålde sitt hus med hjälp av Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    2020-08-18
    • 105.0 m²
    2020-08-18
    Tack fina ni! Jag är glad över att fått vara med i er bostadsbytarprocess och önskar er all lycka framöver! Ann

Visa svar
  • Sålt bostaden via Ann, och hon är en toppen mäklare som hjälper till och är service inriktad! Man får all hjälp man behöver och alla frågor besvarade!
    Maud Lisbeth H sålde sin lägenhet med hjälp av Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    2020-08-11
    • 2:a
    • 62.5 m²
    2020-08-11
    Tack vad glad jag blir! Det har varit ett nöje att få hjälpa till med förmedlingen av din bostad! Hälsning Ann

Visa svar
  • Vi har sålt vårt radhus i Salem Ann har varit mkt profisionell och lyhörd med alla våra önskemål.Även slutfört försäljningen 1 med 100% nöjda säljare,om jag någon gång i framtiden behöver en mäklare så blir det Ann vi kontaktar Kommer även att rekommendera henne vid förfrågan mvh:Irja Ramirez
    Irja Maria R
    Irja Maria R sålde sitt hus med hjälp av Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    2020-07-31
    • 98.0 m²
    2020-07-31
    Gulliga Irja och E! Tack för att jag fick förtroendet igen och jag är så glad för er skull att allt blev bra. Kommer sakna er här i området! Ann