Mäklare Stockholms län Salem Fastighetsbyrån Salem Ann Sjöblom
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2018-12

Läs vad 88 kunder tycker om Ann Sjöblom

• Natalie G köpte sin bostad med hjälp av Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem

2018-12-27

Allt som allt hade jag en bra upplevelse och känner mig välbemött. Önskat dock ibland snabbare svar, men saker löste sig tillslut. Läs mer
    2019-01-08 Ann S svarar Natalie G
    Tack Natalie att du tog dig tid att besvara denna. Jag hoppas att ni trivs och hoppas att allt går bra med renovering av köket.
  • Johanna B köpte sin bostad med hjälp av Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem

2018-10-18

Bostadsrätt parhus.
    Hade endel frågor kring huset som mäklaren tog reda på svar till. Mäklaren ställde upp med att ordna extra visning.
    Tydlig information i samband med kontraktskrivning, och extra hjälp med praktiska detaljer king att signera dokument med banken. Läs mer
    2018-11-12 Ann S svarar Johanna B
    Johanna, tack för att du tog dig tid att svara. Jag är glad att kunna har hjälpt dig med affären! Där är jag säker på att ni kommer att trivas!
  • LENA H sålde sin bostad med hjälp av Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem

2018-10-16

Professionell och lyhörd! Trygg affär! Läs mer
    2018-10-17 Ann S svarar LENA H
    Tack Lena! Lika glad ar jag att kunna hjälpa dig med din bostadsaffär!
  • Erika J
    Erika J skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem

2018-09-28

Har köpt ett radhus på timmermansstigen 30 i Salem. Är så nöjd med Ann Sjöblom som mäklare. Väldigt professionell, mycket trevlig, bra bemött. Har träffat ca 5 olika mäklare hittils i livet haha. Men Ann Sjöblom tar alla och gör ett så bra jobb! Tack! Läs mer
    2018-10-16 Ann S svarar Erika J
    Erika, jag blir så glad över dina fina ord! Det är en stor affär och att kunna ha hjälpt er med detta känns lika roligt för mig. Tack!
  • Camilla B skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem

2018-09-23

Ann Sjöblom är en toppenmäklare.
    Ordentlig, trevlig och proffsig.
    Vi är mycket nöjda med bemötandet. Tack! Läs mer
    2018-10-16 Ann S svarar Camilla B
    Tack Camilla för de fina orden! Jag är lika nöjd med att kunna ha hjälpt er i ert bostadsbyte.
  • Johan S skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem

2018-09-14

Har både köpt och sålt lägenhet med samma mäklare.
    Kan rekommendera, ambitiös, erfaren, trevlig och lugn. Kunnig
    och hjälpsam.
    Fick hjälp med allt som behövdes, i tid och fick sålt
    inom en vecka. Läs mer
    2018-09-24 Ann S svarar Johan S
    Johan det var ett nöje att kunna hjälpa dig att först köpa och nu sälja din bostad. Tack för förtroendet!
  • Angelica M skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem

2018-09-12

Köpte ett parhus i rönninge. Mäklaren var påläst och kunnig om objektet och kunde svara på dem frågor vi hade. Däremot hade jag önskat ett lite positivare bemötande under själva budgivning. Vid påskrift av kontrakt var mäklaren flexibel och trevlig, vilket vi uppskattade mycket! Läs mer
  • Mats P skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem

2018-07-12

När min tjej skulle sälja sin lägenhet så gjorde mäklaren ett dåligt jobb. Svår att få tag på och återkom inte när hon skulle. Vi tror att vi skulle få mer betalt om vi andvände en annan mäklare. Läs mer
    2018-07-12 Ann S svarar Mats P
    Hej Mats P! Det är tråkigt att du/ni upplever det så. Eftersom detta troligtvis gäller den lägenhet vi sålde 2 ggr så hamnade vi i en speciell situation p g a att affären ej fullföljdes av din tjej, så blev det svårt att uppnå samma pris. Vi fick trots allt mer än det högsta budet. Be henne gärna höra av sig till mig! Med vänlig hälsning Ann
  • Monica A skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem

2018-05-11

Jag har köpt ett radhus och har fått hjälp och trevligt bemötande vid kontakten. Läs mer
    2018-05-28 Ann S svarar Monica A
    Tack Monica för den fina responsen! Jag hoppas att du ska trivas i området!
  • Måns F skrev om Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem

2018-04-19

Professionell, erfaren och lugn mäklare med god områdeskännedom. En väl genomförd affär utan större överraskningar. Läs mer
    2018-04-23 Ann S svarar Måns F
    Tack Måns! Det var kul att kunna hjälp dig med förmedlingen och jag tackar för gott samarbete!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Salem

Ann Sjöblom