Ann Sjöblom

Ann Sjöblom

Ann Sjöblom är mäklare på Fastighetsbyrån Salem

Ann Sjöblom har varit registrerad mäklare sedan 2004-10. Ann Sjöblom har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-04 och har fått 152 omdömen med ett betyg på 4.6. Ann Sjöblom har haft 44 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 152 Läs vad Ann Sjöblom

2021-07-12
    En mycket proffesionellt mäklar med mycket kunskaper. Trevligt bemötande som ger trygghet.
    Tack så mycket Pontus! Det känns tryggt att ha er som köpare och ni har samma trevliga bemötande tillbaka. Ann Sjöblom
    • Söderby
    2021-07-01
    Ann är lyhörd och rutinerad.
    Hon ger ett tryggt intryckt som gör att man kan fokusera på allt annat i en försäljning.
    Jag rekommenderar Ann varmt för den bästa affären.
    Tack Johan! Tack för förtroendet och ha en skön sommar så ses vi i höst! Ann Sjöblom
    2021-06-26
    Jag blev bra bemött.Vi hade höga förväntningar och dom levde
    hon upp till med råge Ann är en bra och erfaren mäklare så
    hon kan rekommenderas.
    Tack vad glad jag blir! Så spännande det kommer att bli att följa processen. Ann Sjöblom
    • Rönninge
    2021-06-14
    Trevligt bemötande och lösningsorienterat arbetssätt. Bra kontakt och lätt att få tag på med alla våra frågor.
    Tack själv Jonatan! Kul att det blev ett hus även om det blev ett annat än det tänkta. Ann Sjöblom
  • Krill T
    köpte sitt hus med hjälp av Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    2021-06-12
    Köpet gick smidigt och bra, snabb återkoppling och ett trevligt bemötande. Ann är professionell, seriös och lugn vi kommer att rekommendera henne i fortsättningen!
    Tack för de fina orden och samma trevliga bemötande tillbaka! Hoppas ni kommer trivas i nya bostaden när det är dags! Ann Sjöblom
    2021-06-12
    Blev bemött på ett trevligt sätt, samt att vi fick svar på alla våra frågor.
    • Rönninge
    2021-05-18
    Kompetent och trevlig. Har köpt ett hus.
    Hej Amanda! Tack för fin feedback! Hoppas att det har gått bra med flytten! Ann Sjöblom
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem
    2021-05-11
    Jag hoppas jag tryckte rätt på betyget, det fanns inga anvisningar om varken skala eller omdömen. Men jag är mycket nöjd med hur Ann har skött min affär (jag har köpt och sålt en bostadsrätt). Jag har blivit väl bemött och fått klara besked genom hela processen.
    Tack Jonnie! Vad roligt att du är nöjd och välkommen till Salem! Ann Sjöblom
    2021-04-12
    Vi håller på att sälja ett radhus och kontaktade Ann som vi haft på besök av några år tidigare....
    Ann är trevlig, professionell och kommunikativ.
    Ann har hittills levt upp till alla de förväntningar vi har.
    Tack Göran! Det var lika trevligt att få träffa er igen och förmedla ert fina radhus. Ann Sjöblom
    2021-03-27
    Vi har sålt vårt hus (kedjehus)
    Mäklaren var seriös, erfaren, professionel samt lättillgänglig. Hon hjälpte till med allt och återkoppla bra.
    Vi är mycket nöjda över att ha valt rätt mäklare. Hon uppfyllde vad vi förväntade oss. Rekommenderar starkt
    Tack! Det var ömsesidigt samarbete tillsammans med er. Jag är glad att jag kunde hjälpa er med försäljningen! Ann Sjöblom