Ann Sjöblom
Registrerad mäklare sedan 2004-10-05
Aktiv på Reco.se sedan 2014-04-25
2019-07 - 2020-06

Läs vad 115 Läs vad Ann Sjöblom

• Linda S köpte sitt hus med hjälp av Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem

2020-06-29

Rönninge
    Bra kommunikation mellan oss som köpare och säljaren, Ann svarade fort och tog sig tid att ta reda på det vi undrade över. Rekommenderas! Läs mer
  • Ihuoma Chidiebere D köpte sitt hus med hjälp av Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem

2020-05-29

Rönninge
    Vi sålde rådhus och köpte vila.
    Bemötandet och omhändertagandet var fantastiskt.
    Super nöjd! Läs mer
  • Ingegerd Elna Maria B sålde sitt hus med hjälp av Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem

2020-04-05

Sålde villan. Ann kunde området , var trevlig och seriös. Läs mer
    2020-04-06 Ann S svarar Ingegerd Elna Maria B
    Tack Ingegerd för förtroendet att sälja ert boende!
  • Donald B sålde sitt hus med hjälp av Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem

2020-04-05

Rönninge
    Väldigt trevlig och professionell. Läs mer
    2020-04-06 Ann S svarar Donald B
    Tack Donald! Vi ses senare i vår!
  • Håkan Birger H sålde sitt hus med hjälp av Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem

2020-02-23

Salem
    Vi kan varmt rekommendera Ann Sjöblom. Övriga kommentarer se Karin Herrala Läs mer
    2020-03-04 Ann S svarar Håkan Birger H
    Tack Håkan! Jag svarar till dig genom svaret till Karin.
  • Karin Margareta H sålde sitt hus med hjälp av Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem

2020-02-23

Salem
    Ann har hjälpt oss att sälja vårt radhus i Salem. Vi har inte sålt någon bostad tidigare och har alltså inga jämförelser. Men vi fick från början en bra kontakt och en bra känsla för Ann. Hon är en lugn person vilket vi som förstagångssäljare verkligen har uppskattat. Framförallt under tiden för visning och budgivning. Hon är också väldigt kunnig och våra förväntningar var ju naturligtvis att få vårat hus sålt till ett så bra pris som möjligt, vilket Ann lyckades med. Vi kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2020-03-04 Ann S svarar Karin Margareta H
    Tack Karin för att jag fick ert förtroende att hjälpa er med försäljningen av huset. Ni har varit lyhörda för förändringar som sker under tiden och själva behållit ett lugn. Då blir det bra! Lycka till nu på annan ort!
  • Henrik W sålde sin lägenhet med hjälp av Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem

2020-02-19

3:a
    Salem
    har sålt en bostadsrätt, väldigt nöjd med hanteringen från mäklaren Läs mer
    2020-02-19 Ann S svarar Henrik W
    Tack Henrik! Roligt att du är nöjd och tack för förtroendet än en gång!
  • Ammar A köpte sitt hus med hjälp av Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem

2020-02-15

Jag köpte ett hus.
    Jag är mycket nöjd med bemötande.
    Det enda som jag tyckte var ej bra är tillgänglighet. Jag kunde ej ha kontakt med mäklaren eller fastighetsbyrå när jag behövde utan jag fick ofta kontakt ( man ringer tillbaka ) några timmar efter mitt försök till att ringa till er. Vid ett tillfället fick jag inget svar alls. Läs mer
    2020-02-17 Ann S svarar Ammar A
    Hej Ammar! Vad kul att du är nöjd med bemötandet! Det händer ofta att vi pratar i telefonen och vi ringer alltid tillbaka när möjlighet ges om vi får ett meddelande, sms eller mejl. Jag är ledsen att du fick vänta några timmar. Mycket av kontakten gick, på ert initiativ, genom din kontakt/släkting som jag hade flera samtal med. Jag hoppas att huset känns bra och att ni kommer att trivas i ett lugnt och fint område.
  • Lars O
    Lars O sålde sitt hus med hjälp av Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem

2019-12-07

Rönninge
    Sålt duktig mäklare som väntar in kunden ock inte stressar upp processen som kund en trygghet Läs mer
    2019-12-09 Ann S svarar Lars O
    Tack Lars! Det har varit lika tryggt att ha dig som säljare! Gott samarbete från början till slut med ett gemensamt mål; en trygg affär till ett marknadspris med nöjda parter. Allt gott! Ann
  • Kerstin Gunilla D sålde sitt hus med hjälp av Ann Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Salem

2019-12-06

Rönninge
    Situationen då vi skulle sälja vårt hus var plötslig och ansträngd då det skulle säljas hus pga separation. Jag tycker att vi skulle haft telefonmöten 1 g/v med avstämmningar vad som skulle göras etc. Nu blev det samtal med den ena och den andra . Svårt att få koll då. Det drog ut på tiden, vi hade många intressenter så lite svårt har jag att förstå att det inte gick att stänga affären tidigt. Vi hade en besiktningsman som säkert kostade oss minst en halv miljon på grund av riktig nedskrivning-honom kunde hon pratat med. Jag kan /vill inte ge någon personkritik då jag ju faktiskt inte hörde försäljningspratet under visning och efter.... Läs mer
    2019-12-06 Ann S svarar Kerstin Gunilla D
    Hej Gunilla, jag förstår att er situation blev ansträngd. Att inte kunna planera sin försäljning kan ha betydelse för slutresultatet. Avstämningen var som du nämner lite ojämn med olika önskemål. Det stämmer att det drog ut på tiden, 30 familjer kom på alla de 10 visningar vi hade och trots en budgivning i början var ingen av spekulanterna kvar och ville köpa p g a osäkerhet i skicket. När det gäller besiktningar så är det viktigt att det blir korrekt och att spekulanterna får en bild av skicket och ev. åtgärder som behövs göras eller rekommenderas. Vi ber inte en besiktningsman ändra sin text; självklart kan säljaren be dem ändra om något är felaktigt. Det viktiga är att en spekulant och köpare förstår husets byggsätt och vilka åtgärder som ev. behöver göras. Jag förstår att ni inte är nöjda med slutpriset; med så många visningar och spekulanter så är det vad marknadspriset är just nu. Ni kan vara trygga med att de som till slut blev köparna är väl informerade och har tagit god tid på sig i sitt beslut. Att det är ett fantastiskt läge på alla sätt och ett mycket unikt, energisnålt, charmigt, äldre hus - det har varit självklart från början till slut. Tack för att du tog dig tid att skriva!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Salem

Sara Engberg