Marcus Klass

Marcus Klass

Marcus Klass är mäklare på Mäklarringen Farsta - Bandhagen

Marcus Klass har varit registrerad mäklare sedan 2011-07. Marcus Klass har varit aktiv på Reco.se sedan 2013-10 och har fått 235 omdömen med ett betyg på 4.6. Marcus Klass har haft 51 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Ska du köpa eller sälja en bostad och söker mäklare i Farsta - Bandhagen - Sköndal - Trångsund? Då har du kommit rätt!

Vi har arbetat i området under längre tid med god lokalkännedom, bra kontaktnät och bred fackkunskap.

Vill du köpa en bostad hjälper vi dig gärna med bankkontakter, hantverkare, jurister, flyttfirmor och städbolag. Vi som arbetar på kontoret är själva boende i området sen många år och känner därför väl till alla smultronställen i området och kan svara på frågor som rör dagis, skolor och kommunikationer.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 235 Läs vad Marcus Klass

• sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    • Gullmarsplan
    2021-07-26
    Trevlig jordnära man som gav många fina lösningar till försäljning med sitt stora kontaktnät.
    Tack Stefan och grattis till din försäljning:) Marcus Klass
  • Christine Å
    • Sköndal Södra
    2021-06-23
    Jag fick bra bemötande, jag var försenad på visning men han väntade på mig.
    Hej Christine, tack för din rekommendation och grattis till din nya fina lägenhet:) Marcus Klass
    • Hagsätra, Älvsjöbadet
    2021-06-21
    En väldigt engagerad mäklare och mycket trevlig sådan. Han återkopplar med bra information.
    Tack Marcus!
    Tack för din fina rekommendation:) Glad midsommar:) Marcus Klass
  • Laila L
    • Björkhagen
    2021-06-18
    Marcus har ett vänligt och korrekt bemötande och känns som en kunnig och engagerad mäklare.
    Hej Laila, tack för din rekommendation och grattis till din lyckade försäljning:) Marcus Klass
    2021-06-14
    Det var Snabbt, Bra och billigt.
    Hej Kjell, tack för din rekommendation! Marcus Klass
    2021-06-01
    Bra jobbat. Smidigt. Vi är nöjda med hela processen av försäljning av vår bostad.
    Hej Hanna, grattis till er lyckade försäljning och tack för din rekommendation! Marcus Klass
  • Andrew K
    2021-06-01
    Marcus hjälpte oss att sälja din lagenhet. Han var mycket professionell och effektiv. Vi hade en mycket snabb försäljning och vi är mycket nöjda med resultatet. Vi rekommenderar starkt Marcus!
    Hej Andy, tack för er fina rekommendation och grattis till er lyckade försäljning:) Trevlig sommar:) Marcus Klass
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    2021-05-31
    Marcus är snabb, tydlig, vänlig och tillgänglig. Allt som man kan önska. Jag har känt mig trygg under hela köpprocessen. Kan varmt rekommendera Marcus!
    Tack För din fina rekommendation och stort grattis till din nya fina lägenhet:) Marcus Klass
    2021-05-21
    Vi köpte en 2 på 59kvm. Vi blev mycket bra bemötta av Marcus. Vi hade inte så stora förväntningar men blev väldigt positivt överraskade!
    Hej Joakim, tack för din rekommendation och stort grattis till er nya fina lägenhet! Marcus Klass
    2021-05-15
    Hjälpsam och lyhörd, engagerad och trevlig.
    Tack Helena för din rekommendation, det har varit ett nöje att hjälpa dig med din försäljning:) Marcus Klass