Marcus Klass

Marcus Klass

Marcus Klass är mäklare på Mäklarringen Farsta - Bandhagen

Marcus Klass har varit registrerad mäklare sedan 2011-07. Marcus Klass har varit aktiv på Reco.se sedan 2013-10 och har fått 255 omdömen med ett betyg på 4.6. Marcus Klass har haft 39 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Ska du köpa eller sälja en bostad och söker mäklare i Farsta - Bandhagen - Sköndal - Trångsund? Då har du kommit rätt!

Vi har arbetat i området under längre tid med god lokalkännedom, bra kontaktnät och bred fackkunskap.

Vill du köpa en bostad hjälper vi dig gärna med bankkontakter, hantverkare, jurister, flyttfirmor och städbolag. Vi som arbetar på kontoret är själva boende i området sen många år och känner därför väl till alla smultronställen i området och kan svara på frågor som rör dagis, skolor och kommunikationer.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 255 Läs vad Marcus Klass

• Marianne A
    • Bandhagen
    2022-07-05 Verifierad kund
    Bra bemötande, lyhörd, återkopplar och hjälper till med det mesta när det behövs till exempel kontakt med hantverkare när lägenheten måste ställas i ordning innan försäljning.
    En bra mäklare helt enkelt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    • Svedmyra
    2022-05-31 Verifierad kund
    Marcus har varit väldigt tillmötesgående och flexibel vilket har underlättat supermycket i min separation. Kommer rekommendera Marcus vidare till alla som tänker sälja i min omgivning.
    Hej Elin, tack för din fina rekommendation och grattis till dina fina lägenhet! Marcus Klass
  • sålde sitt hus med hjälp av Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    • Högdalen
    2022-05-18 Verifierad kund
    Fint bemötande, professionellt handhavande och ett utmärkt resultat vid försäljning av vårt radhus.
    Hej Helene, Tack för den fina rekommendationen och grattis till er försäljning! Marcus Klass
    • Högdalen
    2022-05-16 Verifierad kund
    Utmärkt bemötande, trevlig, rak och lätt att tala med.
    Mycket snygg, proffsig och trevlig annons och prospekt.
    Tog hänsyn till vår önskan att inte stressa försäljningen utan jobbade lugnt och metodiskt med fokus på våra önskemål.
    Hej Christer, det har varit ett nöje att hjälpa er med er försäljning. Tack för den fina rekommendationen:) Marcus Klass
    • Farsta
    2022-05-16 Verifierad kund
    Marcus är väl förberedd och lätt att få tag på
    Han har hög energi och är en social person
    Man får all information man behöver
    Hej Maria, grattis till din nya fina lägenhet:) Tack för den fina rekommendationen, den värmer:) Marcus Klass
    • Tullinge - Riksten
    2022-04-28 Verifierad kund
    Bra service
    Han var snabb
    Trevlig
    Hej Lara, grattis till den nya fina bostaden och tack för din rekommendation:) Marcus Klass
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    • Svedmyra
    2022-04-26 Verifierad kund
    Kunnig engagerad. Sympatisk . Informativ under hela affären
    Tack Björn, det har varit roligt att hjälpa dig med din försäljning:) Marcus Klass
    • Örby
    2022-04-15 Verifierad kund
    Mycket kunnighet och träffsäkerhet. Supernöjd från början till slut!
    Tack Daniel för din rekommendation:) Marcus Klass
    • Gröndal
    2022-02-11 Verifierad kund
    Jag blev bemött med vänlighet, bra information och vilja att kunna besvara mina frågor. Han återkopplade alltid när jag tex lämnat ett meddelande på tfnsv. eller skickat ett sms.
    Jag ger honom ett gott omdöme!
    Hej Michela, tack för din rekommendation! Marcus Klass
    • Rågsved
    2021-12-29 Verifierad kund
    Motiverad, duktig och delaktig. Han var alltid tillgänglig och gav aldrig upp vilket uppskattas. Tack! :)
    Tack Samra, tack för din rekommendation. Ibland går det inte på en gång men skönt att det blev bra till slut:) Marcus Klass