Alla kategorier Mäklare Stockholms län Vallentuna Mäklarringen Vallentuna

Mäklarringen Vallentuna

Centralvägen 5, 186 31 Vallentuna — Visa karta

Vill du köpa eller sälja en bostad i Vallentuna? Då har du kommit rätt. Vi har arbetat i området i över 10 år och har en lång erfarenhet, bred fackkunskap och framför allt en mycket god lokalkännedom.

Vill du köpa en bostad hjälper vi dig gärna med bankkontakter, försäkringsbolag, jurister, flyttfirmor och städbolag. Tack vare vårt utvecklade kontaktnät kan vi också svara på frågor som rör dagis, skolor och kommunikationer.

Vill du sälja en bostad erbjuder vi ett heltäckande koncept. Från fri värdering av bostaden till annonsering och rådgivning vid budgivning och försäljning.

Läs vad 33 kunder tycker om Mäklarringen Vallentuna

• Lars L
    Lars L skrev om Mäklarringen Vallentuna
    Världsklass! Läs mer
  • Martin M
    Martin M skrev om Mäklarringen Vallentuna
    Fick precis vad vi förväntade oss av vår försäljning Läs mer
  • Björn A
    Björn A skrev om Mäklarringen Vallentuna
    Effektiva, bra input för mig som säljare, tuffa "detta måste fixas" ! Sedan tror jag att de gick ut med för lågt pris för att deala en bonus om priset passerade x.
    Men totalt sett bra. <<rekommenderar gärna Mäklarringen Läs mer
  • Kristina A
    Kristina A skrev om Mäklarringen Vallentuna
    Mäklarringen har ombesörjt i princip allt när det gäller försäljningen av vårt hus.
    Vi har upplevt det som att Mäklarringen åtagit sig uppdraget med energi och kunskap och på ett förtjänstfullt sätt också slutfört det Läs mer
  • Anette D
    Anette D skrev om Mäklarringen Vallentuna
    Så här långt har allt gått smidigt husköpet inte klart än. Trevligt bemötande både vid visningen och vid kontraktskrivningen.
    Nu är det sista kvar överlåtelsen men ska nog gå bra. Läs mer
  • Representant för BM Redovisnings
    Representant för BM Redovisnings skrev om Mäklarringen Vallentuna
    Jag har både köpt och sålt flera objekt via Eva och jag är otroligt nöjd med Eva och Ulrika som mäklare. De är mycket professionella och ger en fantastisk service. Läs mer
  • Tove L
    Tove L skrev om Mäklarringen Vallentuna
    Mycket bra! Eva är helt fantastisk! Rekommenderar varmt till alla som ska sälja! Läs mer
  • Barbro O
    Barbro O skrev om Mäklarringen Vallentuna
    Redan vid första kontakten kändes det bra, så det fanns inte någon anledning att kontakta andra mäklare.
    Heder till dig Sara du är riktigt proffsig. Läs mer
  • Kristina S
    Kristina S skrev om Mäklarringen Vallentuna
    Vi har bara positiva erfarenheter av Eva Lundqvist som mäklare, vi kommer att anlita henne igen. Läs mer
  • Karin W
    Karin W skrev om Mäklarringen Vallentuna
    Mäklarringen Vallentunas Guldklimp!!! Nästa gång jag säljer är det inte någon som helst tvekan vem jag väljer!!! Läs mer
  • Lennart E
    Lennart E skrev om Mäklarringen Vallentuna
    Proffsigt och vänligt bemötande av Eva och Ulrika. Jag är 100% nöjd med försäljningen av lägenheten. Läs mer
  • Ewa W
    Ewa W skrev om Mäklarringen Vallentuna
    Högsta betyg, tack vare Eva Lundqvist! Läs mer
  • Ewa W
    Ewa W skrev om Mäklarringen Vallentuna
    Eva är en mycket duktig mäklare som är 100% engagerad, arbetar professionellt och kan verkligen sin sak.
    Jag fick mycket bra information om allt som rörde båda köp och försäljning av mina bostadsrätter.
    Behöver ni en bra mäklare så kontakta Eva Lundqvist! Läs mer
  • Kristoffer S
    Kristoffer S skrev om Mäklarringen Vallentuna
    Mina erfarenheter av mäklare Eva Lundqvist är enbart positiva. Rak och tydlig, verkar verkligen ha örnkoll på marknaden, har hört flera som har liknande erfarenheter. Jag rekommenderar henne till familj och vänner. Läs mer
  • Åsa
    Åsa skrev om Mäklarringen Vallentuna
    Eva var alltigenom professionell under hela köp/säljprocessen.
    Hennes erfarenhet och gedigna kunskap inom fastighet/juridik gjorde att vi kände oss trygga från början till avslut.
    Vi kan varmt rekommendera Eva. Läs mer
  • Mats P
    Mats P skrev om Mäklarringen Vallentuna
    Äntligen en mäklare som faktiskt kan juridiken och som har gjort det till en sak att alla andra också ska förstå den.
    Har svårt att se de köpare/säljare som med gott samvete kan säga att de inte förstod vad de skrev på.
    Har använt henne vid 2 försäljningar och ett köp och kan absolut tänka mig att rekommendera henne. Läs mer
  • Mikael R
    Mikael R skrev om Mäklarringen Vallentuna
    Eva kan sina saker, och har en grym koll på Vallentuna med omnejd.
    Jag anlitar gärna henne igen om jag skulle behöva Läs mer
  • K
    K skrev om Mäklarringen Vallentuna
    Hon är en mycket kompetent, förtroendeingivande och trevlig mäklare som ser till kundens bästa så därför anlitar jag gärna henne igen vid behov! Läs mer
  • Maria S
    Maria S skrev om Mäklarringen Vallentuna
    Bra. Trevligt och tydligt.

Ja, jag fick gott förtroende för den mäklare jag fick kontakt med.

God.

Helt ok.

Väldigt bra. Tydligt, trevligt, proffsigt. Läs mer
  • Lina U
    Lina U skrev om Mäklarringen Vallentuna
    Försäljningen gick smidigt och mäkaren var hjälpsam. Priset som vi fick var inte helt till belåten het dock, men eftersom vi köpt ett bra och billgit hus var vi nöjda. Läs mer
  • Cecilia A
    Cecilia A skrev om Mäklarringen Vallentuna
    Nöjd! Snabba, trevliga och proffsiga. Läs mer
  • Sofie K
    Sofie K skrev om Mäklarringen Vallentuna
    mkt br aoch proffist bemötande från början till slut!
    Sara Jägermo är verkligen en mäklare jag rekommenderar Läs mer
  • Monica K
    Monica K skrev om Mäklarringen Vallentuna
    Mycket trevligt och professionellt bemötande med absolut stöd i hela processen "köp-sälj". Kan varmt rekommenderas och jag kommer säkerligen att anlita företaget i framtiden. Läs mer
  • Gertrud L
    Gertrud L skrev om Mäklarringen Vallentuna
    Mycket bra
    Över förväntan

Mycket bra

OK

Ett väldigt bra och positivt bemötande Läs mer
  • Helene U
    Helene U skrev om Mäklarringen Vallentuna
    Vi använde Mäklarringen på Ekerö först. De var fantastiska så när vi sedan skulle sälja mammas lägenhet i Vallentuna blev det ett ganska självklart val även om vi jämförde mned tre andra firmor. Jätte fint bemötande, professionell mäklare. Kunnig och samtidigt välvillig till våra önskningar. Bra service, inkl. foton.
    Bra värde för pengarna.
    Total upplevlese: Jättebra. Kanske kunde varit mer pro-aktiv med deklarationen Läs mer
  • Jan J

Servicen var utmärkt

Bra Läs mer
  • Lars K
    Lars K skrev om Mäklarringen Vallentuna
    Det var en mycket positiv erfarenhet att sälja huset via Sara Jägermo på Mäklarringens i Vallentuna. Vi fick förtroende för både arbetssätt och mäklare direkt och kände oss trygga genom hela processen. Skön att få hjälp av ett riktigt proffs! Läs mer
  • Jenny E
    Jenny E skrev om Mäklarringen Vallentuna
    Bemötandet var trevligt och proffsigt. Och de levde upp till våra förväntningar. Dom har hög servicenivå, är trevliga och väldigt kunniga på sitt jobb. Tycker att priset för deras tjänster är rimliga. Vi är super nöjda men Mäklarringen i Vallentuna och skulle absolut rekommendera dem till andra. Läs mer
  • Jan J
    Jan J skrev om Mäklarringen Vallentuna
    Bra

Jag är mycket nöjd med min försäljning
    Servicen var utmärkt

Bra Läs mer
  • Susanna J
    Susanna J skrev om Mäklarringen Vallentuna
    Helt fantastisk mäklare har vi haft! Hon har tillgodosett våra behov med bravur och gett helt suverän service! Läs mer
  • Hanna G
    Hanna G skrev om Mäklarringen Vallentuna
    Vi hade en mycket proffsig och trevlig mäklare som förklarade allt på ett enkelt sätt Läs mer
  • Lena C
    Lena C skrev om Mäklarringen Vallentuna
    Jag blir alltid mycket vänligt bemött, och de visar ett personligt intresse av att vilja hjälpa mig på bästa sätt. Mina förväntningar var höga eftersom jag varit så nöjd vid tidigare kontakt med Mäklarringen :) Men de lyckades återigen överträffa min förväntningar genom att vara proffsiga, kunniga & servicemedvetna.
    Vid kontakt med Mäklarringen känner jag mig alltid trygg & nöjd. Jag får alltid genomtänkta svar på mina frågor och de finns alltid tillgängliga för mig som kund.
    Att få all den kunskapen & hjälpen, kryddad med ett trevligt bemötande är ovärderligt. Läs mer
  • Anne-Marie H
    4. Bra
    5. Bra. Läs mer

Bästa mäklarna i Vallentuna:

Niklas G Niklas G tycker:
“Trevlig mäklare med koll på lä...” Läs mer

Kung Agnes Väg 11, 19128, SOLLENTUNA