Mäklarringen Vallentuna

Mäklarringen Vallentuna

Ring 08-514 508 70 www.maklarringen.se
4.5

Vill du köpa eller sälja en bostad i Vallentuna? Då har du kommit rätt. Vi har arbetat i området i över 10 år och har en lång erfarenhet, bred fackkunskap och framför allt en mycket god lokalkännedom. Vill du köpa en bostad hjälper vi dig gärna med bankkontakter, försäkringsbolag, jurister, flyttfirmor och städbolag. Tack...

33 omdömen om Mäklarringen Vallentuna

Lars L

Världsklass!

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1110 omdömen 4.7 av 1110 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Martin M
Skrev om Mäklarringen Vallentuna

Fick precis vad vi förväntade oss av vår försäljning

Björn A
Skrev om Mäklarringen Vallentuna

Effektiva, bra input för mig som säljare, tuffa "detta måste fixas" ! Sedan tror jag att de gick ut med för lågt pris för att deala en bonus om priset passerade x. Men totalt sett bra. <<rekommenderar gärna Mäklarringen

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2918 omdömen 4.8 av 2918 omdömen

Kristina A
Skrev om Mäklarringen Vallentuna

Mäklarringen har ombesörjt i princip allt när det gäller försäljningen av vårt hus. Vi har upplevt det som att Mäklarringen åtagit sig uppdraget med energi och kunskap och på ett förtjänstfullt sätt också slutfört det

Anette D
Skrev om Mäklarringen Vallentuna

Så här långt har allt gått smidigt husköpet inte klart än. Trevligt bemötande både vid visningen och vid kontraktskrivningen. Nu är det sista kvar överlåtelsen men ska nog gå bra.

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 935 omdömen 4.9 av 935 omdömen

Representant för BM Redovisnings
Skrev om Mäklarringen Vallentuna

Jag har både köpt och sålt flera objekt via Eva och jag är otroligt nöjd med Eva och Ulrika som mäklare. De är mycket professionella och ger en fantastisk service.

Tove L
Skrev om Mäklarringen Vallentuna

Mycket bra! Eva är helt fantastisk! Rekommenderar varmt till alla som ska sälja!

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1646 omdömen 4.8 av 1646 omdömen

Barbro O
Skrev om Mäklarringen Vallentuna

Redan vid första kontakten kändes det bra, så det fanns inte någon anledning att kontakta andra mäklare. Heder till dig Sara du är riktigt proffsig.

Kristina S
Skrev om Mäklarringen Vallentuna

Vi har bara positiva erfarenheter av Eva Lundqvist som mäklare, vi kommer att anlita henne igen.

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1102 omdömen 4.8 av 1102 omdömen

Karin W
Skrev om Mäklarringen Vallentuna

Mäklarringen Vallentunas Guldklimp!!! Nästa gång jag säljer är det inte någon som helst tvekan vem jag väljer!!!

Lennart E
Skrev om Mäklarringen Vallentuna

Proffsigt och vänligt bemötande av Eva och Ulrika. Jag är 100% nöjd med försäljningen av lägenheten.

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 454 omdömen 4.9 av 454 omdömen

Trevligt bemötande! Johan är mycket kunnig och engagerad! Bra lokalkännedom. Vi kommer rekommendera Johan till andra som ska sälja i Uppsa

Ewa W
Skrev om Mäklarringen Vallentuna

Högsta betyg, tack vare Eva Lundqvist!

Ewa W
Skrev om Mäklarringen Vallentuna

Eva är en mycket duktig mäklare som är 100% engagerad, arbetar professionellt och kan verkligen sin sak. Jag fick mycket bra information om allt som rörde båda köp och försäljning av mina bostadsrätter. Behöver ni en bra mäklare så kontakta Eva Lundqvist!

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1355 omdömen 4.8 av 1355 omdömen

Kristoffer S
Skrev om Mäklarringen Vallentuna

Mina erfarenheter av mäklare Eva Lundqvist är enbart positiva. Rak och tydlig, verkar verkligen ha örnkoll på marknaden, har hört flera som har liknande erfarenheter. Jag rekommenderar henne till familj och vänner.

Åsa
Skrev om Mäklarringen Vallentuna

Eva var alltigenom professionell under hela köp/säljprocessen. Hennes erfarenhet och gedigna kunskap inom fastighet/juridik gjorde att vi kände oss trygga från början till avslut. Vi kan varmt rekommendera Eva.

Mats P
Skrev om Mäklarringen Vallentuna

Äntligen en mäklare som faktiskt kan juridiken och som har gjort det till en sak att alla andra också ska förstå den. Har svårt att se de köpare/säljare som med gott samvete kan säga att de inte förstod vad de skrev på. Har använt henne vid 2 försäljningar och ett köp och kan absolut tänka mig att rekommendera henne.

Mikael R
Skrev om Mäklarringen Vallentuna

Eva kan sina saker, och har en grym koll på Vallentuna med omnejd. Jag anlitar gärna henne igen om jag skulle behöva

K
Skrev om Mäklarringen Vallentuna

Hon är en mycket kompetent, förtroendeingivande och trevlig mäklare som ser till kundens bästa så därför anlitar jag gärna henne igen vid behov!

Maria S
Skrev om Mäklarringen Vallentuna

Bra. Trevligt och tydligt. Ja, jag fick gott förtroende för den mäklare jag fick kontakt med. God. Helt ok. Väldigt bra. Tydligt, trevligt, proffsigt.

Lina U
Skrev om Mäklarringen Vallentuna

Försäljningen gick smidigt och mäkaren var hjälpsam. Priset som vi fick var inte helt till belåten het dock, men eftersom vi köpt ett bra och billgit hus var vi nöjda.

Cecilia A
Skrev om Mäklarringen Vallentuna

Nöjd! Snabba, trevliga och proffsiga.

Sofie K
Skrev om Mäklarringen Vallentuna

mkt br aoch proffist bemötande från början till slut! Sara Jägermo är verkligen en mäklare jag rekommenderar

Monica K
Skrev om Mäklarringen Vallentuna

Mycket trevligt och professionellt bemötande med absolut stöd i hela processen "köp-sälj". Kan varmt rekommenderas och jag kommer säkerligen att anlita företaget i framtiden.

Gertrud L

Mycket bra Över förväntan Mycket bra OK Ett väldigt bra och positivt bemötande

Helene U
Skrev om Mäklarringen Vallentuna

Vi använde Mäklarringen på Ekerö först. De var fantastiska så när vi sedan skulle sälja mammas lägenhet i Vallentuna blev det ett ganska självklart val även om vi jämförde mned tre andra firmor. Jätte fint bemötande, professionell mäklare. Kunnig och samtidigt välvillig till våra önskningar. Bra service, inkl. foton. Bra värde för pengarna. Total upplevlese: Jättebra. Kanske kunde varit mer pro-aktiv med deklarationen

Jan J
Skrev om Mäklarringen Vallentuna

Bemötandet var utmärkt Bra Jag är mycket nöjd med min försäljning Servicen var utmärkt Bra

Lars K
Skrev om Mäklarringen Vallentuna

Det var en mycket positiv erfarenhet att sälja huset via Sara Jägermo på Mäklarringens i Vallentuna. Vi fick förtroende för både arbetssätt och mäklare direkt och kände oss trygga genom hela processen. Skön att få hjälp av ett riktigt proffs!

Jenny E
Skrev om Mäklarringen Vallentuna

Bemötandet var trevligt och proffsigt. Och de levde upp till våra förväntningar. Dom har hög servicenivå, är trevliga och väldigt kunniga på sitt jobb. Tycker att priset för deras tjänster är rimliga. Vi är super nöjda men Mäklarringen i Vallentuna och skulle absolut rekommendera dem till andra.

Jan J

Bra Jag är mycket nöjd med min försäljning Servicen var utmärkt Bra

Susanna J
Skrev om Mäklarringen Vallentuna

Helt fantastisk mäklare har vi haft! Hon har tillgodosett våra behov med bravur och gett helt suverän service!

Hanna G
Skrev om Mäklarringen Vallentuna

Vi hade en mycket proffsig och trevlig mäklare som förklarade allt på ett enkelt sätt

Lena C
Skrev om Mäklarringen Vallentuna

Jag blir alltid mycket vänligt bemött, och de visar ett personligt intresse av att vilja hjälpa mig på bästa sätt. Mina förväntningar var höga eftersom jag varit så nöjd vid tidigare kontakt med Mäklarringen :) Men de lyckades återigen överträffa min förväntningar genom att vara proffsiga, kunniga & servicemedvetna. Vid kontakt med Mäklarringen känner jag mig alltid trygg & nöjd. Jag får alltid genomtänkta svar på mina frågor och de finns alltid tillgängliga för mig som kund. Att få all den kunskapen & hjälpen, kryddad med ett trevligt bemötande är ovärderligt.

Anne-Marie H
Skrev om Mäklarringen Vallentuna

1. Mycket bra 2. Ja 3. Bra 4. Bra 5. Bra.