Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vällingby Svenska mäklarhuset Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga

Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga

Årevägen 25, 162 61 Vällingby — Visa karta

Att byta bostad handlar om drömmar, visioner och verklighet. Våra mäklare finns tillgängliga för dig vid rätt tillfällen i livet och ger dig möjligheterna som hjälper dig genom din bostadsaffär. Med fokus på professionalitet, kunskap och god lokalkännedom tar våra mäklare dig genom hela processen, oavsett om du ska köpa eller sälja bostad.

Vi på Svenska Mäklarhuset kan stolt säga att vi är bäst på visningar, något som vi menar genererar en tryggare och mer genomtänkt bostadsaffär för både köpare och säljare.

Med en rejäl visning får du bättre betalt!

Läs vad 173 kunder tycker om Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga

• Ann-sofie L
    Ann-sofie L skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Fredrink har skött försäljningen bra. Han har känts ärlig och han inger förtroende.

Vi är jättenöjda!
    2017-04-23 Fredrik J svarar Ann-sofie L
    Tack för betyget, lycka till med nya boendet och hälsa Mattias!
    Mvh Fredrik
  • Mehdi R
    Mehdi R skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Mäklaren gav ett trevligt och proffsigt intryck. Försäljning löpte utan problem. kan varmt rekommendera Niclas Holmberg till vänner.
  • Nima R
    Nima R skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Fredrik överträffade verkligen förväntningarna, både vad gäller service, professionalitet, tillgänglighet och bemötande. Mycket sympatisk och närvarande!
    2017-04-21 Fredrik J svarar Nima R
    Tack för det fina omdömet Nima, hoppas du trivs i den nya lägenheten. Mvh Fredrik
  • Martina B
    Martina B skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Trevlig och kunnig säljare. Lyckas alltid att få ut mesta möjliga vid försäljning.+++++
    2017-04-21 Fredrik J svarar Martina B
    Tack för det fina omdömet och höga betyget det uppskattas skarpt. Mvh Fredrik
  • Hanna S
    Hanna S skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Jättetrevlig, bra kontakt och snabba svar på frågor!
  • Anders S
    Anders S skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Jag kan inte svara på detta ännu p.g.a. att ärendet inte är klart.
    Återkom gärna senare om två månader när allt är klart.Siwert.
  • Arja S
    Arja S skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Niclas Holmberg kändes trevlig och pålitlig direkt. Vi kunde vara öppna med våra önskemål angående försäljningen och han var snabb och effektiv som mäklare. Vi är jättenöjda med Niclas!
  • Jesper E
    Jesper E skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Jag fick ett gott och prefssonellt intryck av Fredrik. Han var alltid smabb att svara på mina frågor
    2017-04-19 Fredrik J svarar Jesper E
    Tack för betyget Jesper, hoppas du skall trivas i din nya lägenhet.
  • Lars H
    Lars H skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Lyssnade på säljaren, var insatt och rutinerad
    2017-04-19 Fredrik J svarar Lars H
    Tack för betyget och rekommendationen till din arbetskollega skall bli roligt att få hjälpa även dem med sin försäljning. Ha det bra och hälsa familjen. Mvh Fredrik
  • Leif L
    Leif L skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Engagerad och kunnig med en bra känsla för den lokala bostadsmarknaden i Spånga. Mycket nöjd med bemötandet.
  • Tomas N
    Tomas N skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    ........................
    .....
  • Annica B
    Annica B skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Niclas är väldigt effektiv, rättvis, trevlig och tillmötesgående. Det är tydligt att han representerar både säljare och köpare. Det kändes som en trygg affär.
  • Christopher M
    Christopher M skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Vi är väldigt nöjda med Niclas. Fått all information vi bett om och han hjälpt oss med köpet av vårt hus strålande.
  • Peter M
    Peter M skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Bra bemötande. Helt ok som helhet.
    2017-02-22 Fredrik J svarar Peter M
    Tack för omdömet Peter, jag hoppas ni trivs i den nya lägenheten.
  • Jesper B
    Jesper B skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Mycket bra mäklare ..............................
    2017-02-22 Fredrik J svarar Jesper B
    Tack för komplimangen Jesper, det var mycket roligt att hjälpa dig med försäljningen. Mvh Fredrik
  • Patrik F
    Patrik F skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Fredrik agerade mycket professionellt, gav oss kloka råd samt skippade allt onödigt snack. Detta gör att han funkar bra både med oss som säljande men också med köpare. Kan rekommendera honom och han kollegor.
    2017-02-22 Fredrik J svarar Patrik F
    Tack för det fina omdömet och betyget Patrik, det var fantastiskt skoj att hjälpa er med den affären nu skall vi bara se till att vi lyckas lika bra med den andra också så ni kan landa i er nya lägenhet. Hälsa familjen. Mvh Fredrik
  • Björn F
    Björn F skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Jag har att göra med ett flertal mäklare genom åren , och kan bara konstatera att Fredrik Jakobsson är den mäklare jag har haft störst förtroende för av alla.
    Genomproffsig, seriös och anträffbar!
    2017-02-22 Fredrik J svarar Björn F
    Vilket betyg Björn, tack för det! Det var fantastiskt roligt att genomföra en så lyckad försäljning tillsammans med er i den tuffa marknad vi nu befinner oss i. Hälsa hela familjen! Mvh Fredrik
  • Onur K
    Onur K skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Everything was alright during the process.

Fredrik was accurate and transparent while doing business with me.

He was well prepared therefore we haven't experienced any delays.

He was well balanced when it comes to customer relations and human relations.

Overall I am satisfied making business with him and through him I had a positive image of Svenska Mäklarhuset.

Best Regards

Onur
    2017-02-22 Fredrik J svarar Onur K
    Thank you for the kind words. I hope that you will enjoy your new home. We´ll run into each other again.
    Best Regards Fredrik
  • Christina P
    Christina P skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Super nöjd , köpte min nya lägenhet och sålde den gamla inom 12 dagar !Helt otroligt egentligen, trevligt bemötande av glad personal!
    Rekommenderar verkligen denna mäklarfirma 😜👍
    2017-02-22 Fredrik J svarar Christina P
    Tack för det mycket fina betyget Christina, det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa dig med både köpet av din nya lägenhet samt försäljningen av den "gamla". Jag hoppas nu verkligen att du skall trivas med ditt nya läge. Mvh Fredrik
  • Jack W
    Jack W skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Rekommenderas! Han är duktig och svarar alltid även om han är på semester. Lyssnar och kommer med bra tips.
    2016-12-23 Fredrik J svarar Jack W
    Tack för betyget Jack, det var mycket roligt att genomföra försäljningen tillsammans med dig och jag hoppas att jag även får möjlighet att hjälpa dig i framtiden. Mvh Fredrik
  • Louise W
    Louise W skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Niclas var oerhört trevlig och tillmötesgående på många sätt. Han tog ett stort ansvar för både marknadsföringen av objektet samt försäljningen. Vi kände oss trygga med honom och betvivlade inte att vi hade valt rätt mäklare för försäljningen av vårt hus.
  • Marcus G
    Marcus G skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Fredrik slet och släpade i motvind mot en marknad med ett stort utbud på grund av spekulation, osäkerhet kring hur nya amorteringsregler skulle slå samt en strid kring byggandet av ett asylboende i området där vi bodde. VI gick i mål och har bland annat tack vare Fredrik nu ett fint fungerande boende för familjen. Hälsningar Marcus Gränne
    2016-11-30 Fredrik J svarar Marcus G
    Tack för dom positiva orden Marcus. Det var lite kämpigt men skönt att vi fick ihop affären tillslut och att ni nu kan njuta av ert nya boende. Hälsa Linn och resten av familjen.
  • Mehari A
    Mehari A skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Mycket kunnig och trevlig mäklare som levererar mer än färväntat.
  • Jasmine L
    Jasmine L skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Trevligt bemötande, kunnig, alltid tillgänglig för att svara på frågor, gjorde ett bra jobb.
  • Göran B
    Göran B skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Niclas är en väldigt trevlig och angenäm person och jag kände mig väldigt bekväm med honom och hans arbete. Uppdraget utförde han proffsigt och bra.
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Trevlig och proffsig mäklare som bryr sig.
    2016-11-30 Fredrik J svarar Daniel S
    Tack för det fina omdömet Daniel, jag hoppas verkligen ni skall trivas i er nya lägenhet.
  • Brf Bokkammaren 5
    Brf Bokkammaren 5 skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Kunnig, professionell och trevlig.
  • Tobias R
    Tobias R skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Fredrik visade alltid prov på ärligt engagemang och gav oss tips på nya objekt.
    2016-11-28 Fredrik J svarar Tobias R
    Tack för det fina betyget. Det var fantastiskt roligt att kunna hjälpa er med att hitta er nya fina lägenhet.
  • Martin M
    Martin M skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Extremt trevlig och professionell!
    2016-11-28 Fredrik J svarar Martin M
    Tack för omdömet Martin, hoppas du trivs bra i lägenheten.
  • Anton S
    Anton S skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Jag tycker niclas och mäklarhuset var duktiga allt gick smidigt utan problem och alltid trevligt bemötande
  • Boris B
    Boris B skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Proffsig och vänlig, hjälpte mig med försäljning av mitt hus. Jag fick bra pris för huset
  • Hoshang T
    Hoshang T skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Väldigt tydligt,ärligt, seriös på sin sak, trevligt och snäll,hjälpsam och ställer upp alltid.
  • Anders H
    Anders H skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Han utförde det vi kom överens om mycket bra.
    Tycker det va lite jobbigt att låta en AIK are sälj mitt hus bara.
  • Victor H
    Victor H skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    En seriös mäklare som hade bra koll på lägenheten. Vi är väldigt nöjda.
    2016-11-25 Fredrik J svarar Victor H
    Tack för det fina betyget. Det var verklig roligt att hjälpa er med köpet av er nya lägenhet jag hoppas att ni skall trivas.
  • Marcus B
    Marcus B skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Niclas Holmberg är en mycket trevlig och proffsig mäklare. Alla mina förväntningar uppfylldes i samband med försäljningen av min lägenhet och jag rekommenderar verkligen andra att anlita Niclas vid sina kommande försäljningar.
  • Susanne D
    Susanne D skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Niclas är en mycket pålitlig, seriös och trevlig mäklare. Rekommenderas!
  • Ronny W
    Ronny W skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    En öppen och ärlig person som är proffisionell I sitt arbete.
    Han gav många goda råd samt var väldigt öppen med vad
    slutbudet ungefär skulle komma att hamna, han fick rätt !!!
    Sedan tog han hand om "eftervården" med de nya köparna.
    Jag kan på det varmaste rekomendera honom
  • Evy E
    Evy E skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Jag är mycket nöjd med Niclas professionella agerande i samband med försäljning av min villa och köp av bostadsrätt.
  • Alexandra H
    Alexandra H skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Mkt nöjd ! Trevlig & pålitlig mäklare med glimten i ögat
  • Sven L
    Sven L skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Niclas är suverän på sitt jobb. Ärlig och pålitlig.
  • Magnus O
    Magnus O skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Mycket bra mäklare, proffesionell och trevlig!
    /Magnus
    2016-11-25 Fredrik J svarar Magnus O
    Tack för det fina omdömet, det var fantastiskt roligt att hjälpa till med båda dina försäljningar. Mvh Fredrik
  • Isabelle F
    Isabelle F skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Alltid lika trevlig och hjälper till när man behöver.

Tack och God Jul
  • Henrik A
    Henrik A skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Niclas var lyhörd och proffsig genom hela köpprocessen. Han följde upp även efter vårt köp och ingav förtroende.
  • Cecilia K
    Cecilia K skrev om Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Fick ett bra bemötande både på visningen och vid skrivning av kontrakt.
  • Barbro H
    Barbro H skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    vi var mkt nöjda med Niclas ingav ett tryggt och säkert köp.Trevlig o stabil grabb.
    2016-11-25 Niclas H svarar Barbro H
    Tack för de fina orden Barbro. Det var verkligen en fin lägenhet som ni hittade till dottern. Jag hoppas att hon stormtrivs! Tveka inte att höra av er om ni behöver någon hjälp framöver.
  • Michael W
    Michael W skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    "Hungrig" mäklare, smmmmmmmidig dialog och affär!
    2016-11-25 Niclas H svarar Michael W
    Tack för omdömet Micke. Jag är väldigt glad att jag fick hjälpa er med era försäljningar. Lycka till med nya huset också. Hälsa Pamela så gott ifrån mig också!!
  • Ulrika B
    Ulrika B skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Trevligt bemötande och i vårt fall framför allt snabb!
    2016-11-25 Niclas H svarar Ulrika B
    Tack för fina betyget Ulrika. Det var jättekul att få hjälpa er med villaförsäljningen och vad fint ni fått i det nya! Det är bara att höra av sig om ni behöver någon hjälp framöver!
  • Ann-Sofie H
    Ann-Sofie H skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Lättsam, erfaren och lyhörd. Rekommenderar
    2016-11-25 Niclas H svarar Ann-Sofie H
    Tack för ditt fina betyg Anne-Sofie, det var jättekul att hjälpa till med försäljningen. Hoppas vi stöter på varandra framöver. Lycka till i nya boendet också!
  • Johan L
    Johan L skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Mycket kompetent och levde verkligen upp till mina förväntningar.
    2016-11-25 Niclas H svarar Johan L
    Tack så mycket för fina betyget Johan. Det var superkul att få hjälpa dig och Marita till ert fina nya boende! Vi stöter på varandra framöver, må så gott.
  • Martin L
    Martin L skrev om Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Lätt att komma i kontakt med och ha o gö med.

Årevägen 25, 162 61 Vällingby