Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vällingby Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga

Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga

Årevägen 25, 162 61 Vällingby — Visa karta

Välkommen till Svenska Mäklarhuset i Vällingby, Hässelby och Spånga!

Vi vill vara det självklara valet när du ska välja en mäklare här i området. Förutom bostadsmarknaden har vi även koll på områden och bostadsföreningar samt utbudet av restauranger, skolor och kommunikationer. Vad du än undrar kan vi svara på dina frågor och se till att du kommer till rätta.

Här på kontoret jobbar vi alltid stenhårt och bryr oss om dig extra mycket. Kontakta oss så får du en kostnadsfri värdering och rådgivning genom hela bostadsaffären!

Läs vad 257 kunder tycker om Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga

• Marita L skrev om Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Trevlig, lätt att samarbeta med, lyhörd för våra önskemål.

MVH
    Marita Läs mer
    2018-10-04 Fredrik J svarar Marita L
    Tack Marita det var verkligen roligt att få hjälpa dig med försäljningen av lägenheten. Hoppas nu verkligen att du skall trivas bra i din nya lägenhet. Mvh Fredrik
  • Staffan H skrev om Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Fredrik sålde vår villa. ingav förtroende direkt och uppfyllde sina åtaganden och utlovat resultat på bästa sätt. Han var lätt att nå under hela processen, pragmatisk och rak på att proffetsionellt sätt. Säljer vi igen skulle jag inte tveka att kontakta Fredrik. Läs mer
    2018-10-04 Fredrik J svarar Staffan H
    Tack för det höga betyget och dom fina orden Staffan. Det var riktigt roligt att få hjälpa er att sälja ert fina hus. Mvh Fredrik
  • Ann-Marie H skrev om Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    När vi efter 25 år skulle sälja vår villa var det mycket viktigt för oss att mäklaren förstod att stötta oss på bästa sätt. Det gjorde Fredrik. Han hade ett okomplicerat och tydligt förhållningssätt som skapade stor trygghet. Han var tillgänglig och tog sig alltid tid för att besvara våra frågor eller vara stöd i beslut.
    Vi skulle, utan tvekan, anlita Fredrik i vår nästa bostadsaffär. Läs mer
    2018-10-04 Fredrik J svarar Ann-Marie H
    Vilket omdöme jag tackar uppskattar verkligen det ni skriver. Det var väldigt roligt att få hjälpa er med er försäljning av huset och göra er flytt till den nya bostaden så smidig som möjlig. Mvh fredrik
  • Paulina V
    Paulina V skrev om Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Hej!

Fredrik har varit rak på sak. Har hela tiden hållt mig informerat om vad som skedde. Han var engagerad och försökte hitta olika alternativ och lösningar. Så det har känns rätt och tryggt hela vägen. Läs mer
    2018-10-03 Fredrik J svarar Paulina V
    Tack för omdömet och dom fina orden Paulina, det var roligt att få hjälpa dig med försäljningen av lägenheten.
  • Monower I skrev om Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Niclas Holmberg är proffsig, tillmötesgående, engagerad och tillgänglig. Han lever upp till mina förväntningar i mycket hög grad. Läs mer
  • Tommy S skrev om Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Fredrik är trevlig, kompetent, professionell och uthållig.
    Skulle välja honom nästa gång också. Läs mer
    2018-09-03 Fredrik J svarar Tommy S
    Tack för betyget och omdömet Tommy. Det har varit roligt att få hjälpa både dig och Lotta med båda era försäljningar. Njut nu av ledigheten och solen i Spanien. Mvh Fredrik
  • Cisela C skrev om Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Fredrik hjälpte mig att sälja min lägenhet. Han var engagerad och svarade snabbt under hela processen. Supernöjd. Läs mer
    2018-08-31 Fredrik J svarar Cisela C
    Det har varit riktigt roligt att få hjälpa dig med din försäljning Cisela, hoppas nu du kommer hitta en ny lika fin lägenhet. Tack för det höga betyget. Mvh Fredrik
  • Marcus C skrev om Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Jag har köpt en 1a i råckstaområdet på 46m2.
    Mäklaren visade mig runt i lägenheten samt svarade på alla frågor jag hade utan att tveka.
    Han höll ständigt en glad ton oavsett om det var på morgon eller på kvällen, på visningar eller på distans.
    Han levde upp till alla mina förväntningar om mer därtill. Läs mer
    2018-08-31 Fredrik J svarar Marcus C
    Tack för det fina omdömet Marcus, det var roligt att få hjälpa dig att köpa din första egna lägenhet jag hoppas verkligen du skall trivas när du väl flyttar in. Mvh Fredrik
  • Jenny R skrev om Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Vi köpte en större bostadsrätt i Beckomberga av Fredrik
    Vi fick snabb service och ett personligt bemötande. Han kändes ärlig och intresserad genom hela processen! Läs mer
    2018-08-29 Fredrik J svarar Jenny R
    Tack Jenny! Det var verkligen roligt att ni blev köpare till den lägenheten jag hoppas verkligen ni kommer trivas när ni väl flyttat in. Hälsa familjen så ses vi när det är dags för er att flytta in. Mvh Fredrik
  • Richard P skrev om Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Josefin has been brilliant. Very helpful with all my questions. Very professional threwout my buying exsperience. I highly recommend her. Läs mer
  • Anna H skrev om Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Jag köpte en lägenhet. Det var länge sedan jag gjorde en fastighetsaffär, och jag fick väldigt bra hjälp av Niclas! Lätt att få tag på, snabba svar och ett jättetrevligt bemötande! Läs mer
  • Malin K skrev om Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Trevligt och proffsigt bemötande! Läs mer
  • Eva B skrev om Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Sålt bostadsrätt i Vällingby.
    Niclas är snabb på att svara... oftast, trevlig, förtroendeingivande o proffsig.
    Nu fick jag ett bud av en bekant som jag inte vågade tacka nej till i rådande tider så Niclas fick aldrig chansen att visa sina säljskills tyvärr.
    Jag skulle anlita Niclas igen, det berättar väl rätt så bra att jag är nöjd. Läs mer
  • Josefin W skrev om Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Niclas har hjälpt mig sälja min första lägenhet. Niclas är lugn, tillmötesgående och ärlig.

Jag förväntade mig att Niclas skulle underlätta processen och att försäljningen skulle gå smidig till vilket det gjorde.

Niclas återkopplade regelbundet och var snabb på att svara. Han gav goda råd och höll god min genom hela processen, vilket jag uppskattade jättemycket. Läs mer
  • Tony John Erik L skrev om Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Började med att vi köpte en villa genom Josefin. Vi fick ett mycket bra intryck och valde därför henne när vi skulle sälja vårt radhus.
    Josefin är trevlig, genuin och kunnig. Hon har lagt upp bra strategier och samtidigt lyssnat på vad vi vill. Läs mer
    2018-08-09 Josefin N svarar Tony John Erik L
    Tack Tony:) Det har varit väldigt roligt att få hjälpa er med att både köpa och sälja. Vi ses snart!
  • Pontus K skrev om Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Köpte ett radhus i Nälsta. Vi upplevde Josefin väldigt professionell och genuin. Hon är dessutom väldigt trevlig. Läs mer
    2018-08-09 Josefin N svarar Pontus K
    Tack snälla Pontus! Det var väldigt roligt att det blev just ni som köpte:) Vi ses om ett par veckor!
  • Bushra M skrev om Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Jag sålde lägenhet då var Josefin min mäklare som var jätte tydlig att förklara allt .
    Allt gick bra faktiskt , haonär noga med allt ,jag är väldig nöja. Läs mer
    2018-08-09 Josefin N svarar Bushra M
    Tack så mycket Bushra! Jag är glad att ni även hittade ett hus så snabbt. Hoppas att ni kommer trivas!
  • Hans S skrev om Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    - Jag har sålt ett "bostadsrättshus".
    - Jag har alltid blivit proffesionellt och trevligt bemött av Fredrik.
    - Alla förväntningar har blivit uppfyllda så här långt.
    - Med fasit i hand så känns det som jag valde rätt mäklare. Läs mer
    2018-07-04 Fredrik J svarar Hans S
    Tack för dom fina orden och omdömet Hasse. Det har varit en rolig resa att få hjälpa dina svärföräldrar med deras försäljning och en ny utmaning för mig tack vare ombildningen vilket har varit väldigt inspirerande och utvecklande för mig. Njut nu av sommaren och hälsa Margareta.
  • Yvonne A skrev om Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Sålt min mammas villa.
    På ett mycket trevligt sätt och med entusiasm och ett stort engagemang.
    Josefin levde verkligen upp till alla mina förväntningar!
    Hon visade oförtrutet huset under väldigt väldigt många visningar och för många intresserade.
    Det visade sig till slut att allt hennes slit slutade i ett avslut som blev väldigt bra både ekonomiskt och känslomässigt ! Läs mer
    2018-08-09 Josefin N svarar Yvonne A
    Tack snälla Yvonne! Det blev några visningar, vilket det absolut var värt:) Ser fram emot att ses i september!
  • Michael K skrev om Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Köpt, och sålt, radhus i Nälsta, Vällingby/Spånga.
    Bra bemötande, snabb respons på alla frågor och funderingar. Engagerad. Läs mer
    2018-06-11 Josefin N svarar Michael K
    Tack så mycket Micke! Det har varit väldigt roligt att få hjälpa er med både köp och sälj av radhus. Vi hörs/ses snart!
  • Cecilia S skrev om Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Josefin är mycket kompetent och proffsig. Det har känts oerhört tryggt att ha henne som mäklare, både vid köp och försäljning av de två radhus hon hjälpt oss med. Hon är påläst, lyhörd och snabb med att svara på frågor som uppstår under processens gång. Genomtänkta rekomendationer och en vilja att göra sitt yttersta för att vi som kunder ska känna oss nöjda.
    Ett mycket positivt samarbete! Läs mer
    2018-06-11 Josefin N svarar Cecilia S
    Tack snälla Cecilia för dina fina ord! Det har varit så roligt att få samarbeta med er. Ha en fantastisk sommar så ses/hörs vi snart!
  • Susanne O skrev om Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Vi har sålt vårt radhus och är nöjda med bemötandet vi fick av mäklaren. Läs mer
    2018-06-11 Josefin N svarar Susanne O
    Tack Susanne! Ha en skön sommar så ses vi i augusti när det är dags för tillträdet!
  • Massomeh P skrev om Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Väldigt trevlig, har blivit bemött av Niclas Läs mer
  • Berit C skrev om Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Niclas var mäklare för den bostadsrätt jag köpte. Och han ordnade sedan försäljningen av mitt radhus.

Jag blev bemött med respekt vilket jag uppskattade mycket.
    Och han höll också mina söner informerade. Läs mer
  • Dasha G skrev om Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Niklas hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Han var väldigt proffsig under hela processen och rekommenderar honom starkt! Läs mer
  • Gun Lillemor B skrev om Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Jag sålde en2,5 med sjöutsikt i brf Maltesholm. - blev vänligt och kunnigt bemött.- jag förväntade mig att NH skulle ha all den kunskap han hade och att jag skulle få deltaga i processen.- NH och jag hade ett givande och trevligt samarbete.- jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Frida B skrev om Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Vi har precis köpt en lägenhet, tycker Fredrik var jätteduktig och trevlig, kändes ärlig och öppen.
    Jag hade rätt stora förväntningar och jag tyckte att mäklaren va duktig och hade bra information att ge mig så fort jag svarade på en fråga. Läs mer
    2018-05-16 Fredrik J svarar Frida B
    Tack för det omdömet och betyget Frida, jag hoppas verkligen du och Anton skall trivas i lägenheten när ni väl flyttar in. Njut nu av starten på sommaren så hörs vi inför tillträdet. Mvh Fredrik
  • Tomas Y
    Tomas Y skrev om Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Jag har köpt och Niklas har hjälpt mig.
    Han svarade på frågor som jag ställde so han var hjälp som Läs mer
  • Lotta R skrev om Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Jag har sålt och köpt 3 fastigheter genom Fredrik. Jag blir alltid korrekt och samtidigt personlig bemött.

Mina förväntningar var att sälja, köpa, sälja lägenhet vilket jag lyckads med riktigt bra.

Fredrik är förtroendeingivande och ärlig. Ärlighet är väldigt viktigt både när man säljer och köper. Läs mer
    2018-05-14 Fredrik J svarar Lotta R
    Tack för det fina betyget och omdömet Lotta, det har varit ett nöje att ännu en gång fått hjälpa dig med en försäljning.
  • Ann-Marie S skrev om Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Köpt lägenhet i Beckomberga.Ett fantastiskt bemötande ,hade kontakt flera ggr före köp och blev varje gång lika trevligt bemött. Läs mer
    2018-05-14 Fredrik J svarar Ann-Marie S
    Hej Ann-Marie! det var fantastiskt roligt att få hjälpa er med köpet hoppas nu ni skall trivas i lägenheten. Mvh Fredrik
  • Eva S skrev om Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
    2018-06-11 Josefin N svarar Eva S
    Tack snälla Eva, hoppas att du trivs bra i nya lägenheten!
  • Fredrik H skrev om Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Mycket nöjd!
    Josefine är engagerad och intresserad. Har många goda råd men lyssnar och anpassar sig också efter kund.
    Jag kan varmt rekommendera Josefine för att ta hand om din försäljning. Läs mer
    2018-02-26 Josefin N svarar Fredrik H
    Tack så mycket Fredrik! Det har varit riktigt roligt att få hjälpa er med försäljningen. Vi ses i maj!
  • Diana G skrev om Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Fredrik är tillmötesgående, engagerad och tillgänglig. Upplevs som strukturerad och pålitlig och ser både till köparens och säljarens intresse och hittar en bra balans. Läs mer
    2018-02-26 Fredrik J svarar Diana G
    Tack för dom fina orden och det höga betyget. Det var verkligen roligt att få hjälpa dig med försäljningen av din lägenhet. Mvh fredrik
  • Adam F skrev om Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Jätte trevlig och super proffsig. Allt gick super smidigt och snabbt! Vi är så nöjda! Läs mer
    2018-02-26 Josefin N svarar Adam F
    Tack snälla Adam! Det var väldigt roligt att få hjälpa till med försäljningen:)
  • Johan P skrev om Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Väldigt bra bemötande och kändes som att det klickade direkt utan att behöva prata med andra mäklare. Satte värderingen nästan Point-on och kunde inte vara mer nöjd. Rekommenderas starkt. Läs mer
    2018-02-26 Josefin N svarar Johan P
    Tack snälla Johan! Synd att vi inte längre blir grannar men det var riktigt roligt att få hjälpa dig med försäljningen:)
  • Peter J skrev om Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Hon har fungerat mycket bra, snabb, snabba svar, ordning och reda. Bra koll på hur det ser ut på marknaden. Hon gör det lättsamt att sälja en bostadsrätt. Läs mer
    2018-02-26 Josefin N svarar Peter J
    Tack så mycket Peter! Vi ses imorgon på tillträdet:)
  • Laila Susanne H skrev om Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Personlig, professionellt och pedagogiskt - Josefin har tagit hand om vår försäljning på ett jättebra sätt. Snabba återkopplingar & raka besked - vi är supernöjda. Läs mer
    2018-02-26 Josefin N svarar Laila Susanne H
    Tack så mycket Susanne! Det var så roligt att få hjälpa er med radhuset:)
  • Åsa K skrev om Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Var mkt bra innan köp noggrann och förklarade. Efter att köpet var gjort går allt väldigt långsamt. Tar mkt lång tid att återkomma kring tider. Lite som nu är det klart behöver inte engagera mig mer Läs mer
    2018-02-23 Fredrik J svarar Åsa K
    Hej!
    Tack för betyget, jag ber om ursäkt om ni uppfattar situationen så just nu vi jobbar för att ni skall få en bra upplevelse hela vägen. Mvh Fredrik
  • Loma J skrev om Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Lugn och sandad och riktig bra mäklare Läs mer
    2018-02-23 Fredrik J svarar Loma J
    Det var väldigt roligt att hjälpa dig med försäljningen Loma, hoppas du trivs bra i din nya bostad. Mvh Fredrik
  • Sven H skrev om Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Mycket bra bemötande och bra känsla för marknadssituationen Läs mer
    2018-02-23 Fredrik J svarar Sven H
    Tack för betyget och omdömet Sven, det var väldigt roligt att hjälpa dig med försäljningen av huset. Mvh Fredrik
  • Anna Caroline A skrev om Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Trevlig, seriös och kunnig mäklare. Alltid tillgänglig. Vi är jättenöjd med Fredrik. Läs mer
    2018-02-23 Fredrik J svarar Anna Caroline A
    Tack för dom fina orden och omdömet. Det har verkligen varit skoj att få hjälpa er genom hela processen.
  • Linus G
    Linus G skrev om Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Väldigt hjälpsam och lättillgänglig. Trevlig att ha att göra med. Läs mer
    2018-02-23 Fredrik J svarar Linus G
    Tack för betyget Linus, jag hoppas verkligen att du skall trivas i den nya lägenhet men också här i Stockholm. Mvh Fredrik
    Linus G gillar detta
  • Stefan E skrev om Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Allt har fungerat smidigt och bra. Läs mer
    2018-02-22 Fredrik J svarar Stefan E
    Tack för betyget Stefan, hoppas ni skall trivas bra i ert nya boende.
  • Elin Karolina F skrev om Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Mycket proffsigt och vänligt bemötande. Han lever upp till mina förväntningar i mycket hög grad. Läs mer
    2018-02-22 Fredrik J svarar Elin Karolina F
    Tack för dom fina orden och det höga betyget det betyder väldigt mycket för mig. Mvh Fredrik
  • Fabian M
    Fabian M skrev om Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Exceptionell service och kundtjänst Läs mer
  • Camilla S skrev om Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Niclas upplevs som professionell och med fötterna på jorden, vilket var precis vad vi sökte efter hos vår mäklare.

Ingen gåpåig säljare som lovar guld och gröna skogar.

Synd att marknaden gav vika så att försäljningen inte blev så bra som vi önskade. Läs mer
  • Elin H skrev om Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Vi är mycket nöjda med Niclas som mäklare i samband med försäljningen av vårt hus. Proffsig, lugn och trovärdig! Läs mer
  • Jessica S skrev om Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Niclas Holmberg är lugn och känns stabil. Han är inte påstridig utan lyssnar in vad kunden önskar och behöver. Läs mer
  • Jacob S
    Jacob S skrev om Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Niclas är alltid väldigt professionell i sitt bemötande, återkopplar fort och svarar alltid så väl det bara går på ens frågor. Niclas har även ett stort lugn och förståelse som gjorde hela affären mycket mer avslappnad, helt i motsatts till hur stressiga mina tidigare fastighetsaffärer har varit. Läs mer
  • Claudio M
    Claudio M skrev om Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Josefin did an outstanding job. Based on my experience, she is a very competent broker that was always helpful and kept me up to date. In addition, her response times were excellent and that's exactly what is important for me as a customer. I would choose her again as a broker and can only recommend her.
    5/5 Läs mer
    2018-02-26 Josefin N svarar Claudio M
    Thank you so much! It's been a pleasure helping you with the apartment. Maybe I'll see you in Switzerland some time:)

Bästa mäklarna i Stockholm:

Kungsvägen 26, 19128, Sollentuna