Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vällingby Svenska Mäklarhuset Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga

Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga

Årevägen 25, 162 61 Vällingby — Visa karta

Välkommen till Svenska Mäklarhuset i Vällingby, Hässelby och Spånga!

Vi vill vara det självklara valet när du ska välja en mäklare här i området. Förutom bostadsmarknaden har vi även koll på områden och bostadsföreningar samt utbudet av restauranger, skolor och kommunikationer. Vad du än undrar kan vi svara på dina frågor och se till att du kommer till rätta.

Här på kontoret jobbar vi alltid stenhårt och bryr oss om dig extra mycket. Kontakta oss så får du en kostnadsfri värdering och rådgivning genom hela bostadsaffären!

Läs vad 238 kunder tycker om Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga

• Michael K
    Michael K skrev om Josefin Nilsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Köpt, och sålt, radhus i Nälsta, Vällingby/Spånga.
    Bra bemötande, snabb respons på alla frågor och funderingar. Engagerad. Läs mer
    2018-06-11 Josefin N svarar Michael K
    Tack så mycket Micke! Det har varit väldigt roligt att få hjälpa er med både köp och sälj av radhus. Vi hörs/ses snart!
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Josefin Nilsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Josefin är mycket kompetent och proffsig. Det har känts oerhört tryggt att ha henne som mäklare, både vid köp och försäljning av de två radhus hon hjälpt oss med. Hon är påläst, lyhörd och snabb med att svara på frågor som uppstår under processens gång. Genomtänkta rekomendationer och en vilja att göra sitt yttersta för att vi som kunder ska känna oss nöjda.
    Ett mycket positivt samarbete! Läs mer
    2018-06-11 Josefin N svarar Cecilia S
    Tack snälla Cecilia för dina fina ord! Det har varit så roligt att få samarbeta med er. Ha en fantastisk sommar så ses/hörs vi snart!
  • Susanne O
    Susanne O skrev om Josefin Nilsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Vi har sålt vårt radhus och är nöjda med bemötandet vi fick av mäklaren. Läs mer
    2018-06-11 Josefin N svarar Susanne O
    Tack Susanne! Ha en skön sommar så ses vi i augusti när det är dags för tillträdet!
  • Massomeh P
    Massomeh P skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Väldigt trevlig, har blivit bemött av Niclas Läs mer
  • Berit C
    Berit C skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Niclas var mäklare för den bostadsrätt jag köpte. Och han ordnade sedan försäljningen av mitt radhus.

Jag blev bemött med respekt vilket jag uppskattade mycket.
    Och han höll också mina söner informerade. Läs mer
  • Dasha G
    Dasha G skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Niklas hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Han var väldigt proffsig under hela processen och rekommenderar honom starkt! Läs mer
  • Gun Lillemor B
    Gun Lillemor B skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Jag sålde en2,5 med sjöutsikt i brf Maltesholm. - blev vänligt och kunnigt bemött.- jag förväntade mig att NH skulle ha all den kunskap han hade och att jag skulle få deltaga i processen.- NH och jag hade ett givande och trevligt samarbete.- jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Frida B
    Frida B skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Vi har precis köpt en lägenhet, tycker Fredrik var jätteduktig och trevlig, kändes ärlig och öppen.
    Jag hade rätt stora förväntningar och jag tyckte att mäklaren va duktig och hade bra information att ge mig så fort jag svarade på en fråga. Läs mer
    2018-05-16 Fredrik J svarar Frida B
    Tack för det omdömet och betyget Frida, jag hoppas verkligen du och Anton skall trivas i lägenheten när ni väl flyttar in. Njut nu av starten på sommaren så hörs vi inför tillträdet. Mvh Fredrik
  • Tomas Y
    Tomas Y skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Jag har köpt och Niklas har hjälpt mig.
    Han svarade på frågor som jag ställde so han var hjälp som Läs mer
  • Lotta R
    Lotta R skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Jag har sålt och köpt 3 fastigheter genom Fredrik. Jag blir alltid korrekt och samtidigt personlig bemött.

Mina förväntningar var att sälja, köpa, sälja lägenhet vilket jag lyckads med riktigt bra.

Fredrik är förtroendeingivande och ärlig. Ärlighet är väldigt viktigt både när man säljer och köper. Läs mer
    2018-05-14 Fredrik J svarar Lotta R
    Tack för det fina betyget och omdömet Lotta, det har varit ett nöje att ännu en gång fått hjälpa dig med en försäljning.
  • Ann-Marie S
    Ann-Marie S skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Köpt lägenhet i Beckomberga.Ett fantastiskt bemötande ,hade kontakt flera ggr före köp och blev varje gång lika trevligt bemött. Läs mer
    2018-05-14 Fredrik J svarar Ann-Marie S
    Hej Ann-Marie! det var fantastiskt roligt att få hjälpa er med köpet hoppas nu ni skall trivas i lägenheten. Mvh Fredrik
  • Eva S
    Eva S skrev om Josefin Nilsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
    2018-06-11 Josefin N svarar Eva S
    Tack snälla Eva, hoppas att du trivs bra i nya lägenheten!
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Josefin Nilsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Mycket nöjd!
    Josefine är engagerad och intresserad. Har många goda råd men lyssnar och anpassar sig också efter kund.
    Jag kan varmt rekommendera Josefine för att ta hand om din försäljning. Läs mer
    2018-02-26 Josefin N svarar Fredrik H
    Tack så mycket Fredrik! Det har varit riktigt roligt att få hjälpa er med försäljningen. Vi ses i maj!
  • Diana G
    Diana G skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Fredrik är tillmötesgående, engagerad och tillgänglig. Upplevs som strukturerad och pålitlig och ser både till köparens och säljarens intresse och hittar en bra balans. Läs mer
    2018-02-26 Fredrik J svarar Diana G
    Tack för dom fina orden och det höga betyget. Det var verkligen roligt att få hjälpa dig med försäljningen av din lägenhet. Mvh fredrik
  • Adam F
    Adam F skrev om Josefin Nilsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Jätte trevlig och super proffsig. Allt gick super smidigt och snabbt! Vi är så nöjda! Läs mer
    2018-02-26 Josefin N svarar Adam F
    Tack snälla Adam! Det var väldigt roligt att få hjälpa till med försäljningen:)
  • Johan P
    Johan P skrev om Josefin Nilsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Väldigt bra bemötande och kändes som att det klickade direkt utan att behöva prata med andra mäklare. Satte värderingen nästan Point-on och kunde inte vara mer nöjd. Rekommenderas starkt. Läs mer
    2018-02-26 Josefin N svarar Johan P
    Tack snälla Johan! Synd att vi inte längre blir grannar men det var riktigt roligt att få hjälpa dig med försäljningen:)
  • Peter J
    Peter J skrev om Josefin Nilsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Hon har fungerat mycket bra, snabb, snabba svar, ordning och reda. Bra koll på hur det ser ut på marknaden. Hon gör det lättsamt att sälja en bostadsrätt. Läs mer
    2018-02-26 Josefin N svarar Peter J
    Tack så mycket Peter! Vi ses imorgon på tillträdet:)
  • Laila Susanne H
    Laila Susanne H skrev om Josefin Nilsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Personlig, professionellt och pedagogiskt - Josefin har tagit hand om vår försäljning på ett jättebra sätt. Snabba återkopplingar & raka besked - vi är supernöjda. Läs mer
    2018-02-26 Josefin N svarar Laila Susanne H
    Tack så mycket Susanne! Det var så roligt att få hjälpa er med radhuset:)
  • Åsa K
    Åsa K skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Var mkt bra innan köp noggrann och förklarade. Efter att köpet var gjort går allt väldigt långsamt. Tar mkt lång tid att återkomma kring tider. Lite som nu är det klart behöver inte engagera mig mer Läs mer
    2018-02-23 Fredrik J svarar Åsa K
    Hej!
    Tack för betyget, jag ber om ursäkt om ni uppfattar situationen så just nu vi jobbar för att ni skall få en bra upplevelse hela vägen. Mvh Fredrik
  • Loma J
    Loma J skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Lugn och sandad och riktig bra mäklare Läs mer
    2018-02-23 Fredrik J svarar Loma J
    Det var väldigt roligt att hjälpa dig med försäljningen Loma, hoppas du trivs bra i din nya bostad. Mvh Fredrik
  • Sven H
    Sven H skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Mycket bra bemötande och bra känsla för marknadssituationen Läs mer
    2018-02-23 Fredrik J svarar Sven H
    Tack för betyget och omdömet Sven, det var väldigt roligt att hjälpa dig med försäljningen av huset. Mvh Fredrik
  • Anna Caroline A
    Anna Caroline A skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Trevlig, seriös och kunnig mäklare. Alltid tillgänglig. Vi är jättenöjd med Fredrik. Läs mer
    2018-02-23 Fredrik J svarar Anna Caroline A
    Tack för dom fina orden och omdömet. Det har verkligen varit skoj att få hjälpa er genom hela processen.
  • Linus G
    Linus G skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Väldigt hjälpsam och lättillgänglig. Trevlig att ha att göra med. Läs mer
    2018-02-23 Fredrik J svarar Linus G
    Tack för betyget Linus, jag hoppas verkligen att du skall trivas i den nya lägenhet men också här i Stockholm. Mvh Fredrik
    Linus G gillar detta
  • Stefan E
    Stefan E skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Allt har fungerat smidigt och bra. Läs mer
    2018-02-22 Fredrik J svarar Stefan E
    Tack för betyget Stefan, hoppas ni skall trivas bra i ert nya boende.
  • Elin Karolina F
    Elin Karolina F skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Mycket proffsigt och vänligt bemötande. Han lever upp till mina förväntningar i mycket hög grad. Läs mer
    2018-02-22 Fredrik J svarar Elin Karolina F
    Tack för dom fina orden och det höga betyget det betyder väldigt mycket för mig. Mvh Fredrik
  • Fabian M
    Fabian M skrev om Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Exceptionell service och kundtjänst Läs mer
  • Camilla S
    Camilla S skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Niclas upplevs som professionell och med fötterna på jorden, vilket var precis vad vi sökte efter hos vår mäklare.

Ingen gåpåig säljare som lovar guld och gröna skogar.

Synd att marknaden gav vika så att försäljningen inte blev så bra som vi önskade. Läs mer
  • Elin H
    Elin H skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Vi är mycket nöjda med Niclas som mäklare i samband med försäljningen av vårt hus. Proffsig, lugn och trovärdig! Läs mer
  • Jessica S
    Jessica S skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Niclas Holmberg är lugn och känns stabil. Han är inte påstridig utan lyssnar in vad kunden önskar och behöver. Läs mer
  • Jacob S
    Jacob S skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Niclas är alltid väldigt professionell i sitt bemötande, återkopplar fort och svarar alltid så väl det bara går på ens frågor. Niclas har även ett stort lugn och förståelse som gjorde hela affären mycket mer avslappnad, helt i motsatts till hur stressiga mina tidigare fastighetsaffärer har varit. Läs mer
  • Claudio M
    Claudio M skrev om Josefin Nilsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Josefin did an outstanding job. Based on my experience, she is a very competent broker that was always helpful and kept me up to date. In addition, her response times were excellent and that's exactly what is important for me as a customer. I would choose her again as a broker and can only recommend her.
    5/5 Läs mer
    2018-02-26 Josefin N svarar Claudio M
    Thank you so much! It's been a pleasure helping you with the apartment. Maybe I'll see you in Switzerland some time:)
  • Carro S
    Carro S skrev om Josefin Nilsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Josefin är en väldigt skicklig mäklare, väldigt hjälpsam och genuin. Hon har alltid funnits där när man har behövt henne och är pedagogisk när man inte förstår så mycket samt att hon är så himla snäll. Jag och min sambo är jätte nöjda med vårat pågående köp, vi kunde inte ha önskat oss en bättre mäklare. Läs mer
    2018-02-26 Josefin N svarar Carro S
    Tack snälla! Vi ses snart på tillträdet:)
  • Susanne P
    Susanne P skrev om Josefin Nilsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Jag fick ett väldigt bra och trevligt bemötande. Jag har hela tiden fått information om hur det har gått på visningar och hur allt har fort löpt. Läs mer
    2018-02-26 Josefin N svarar Susanne P
    Tack snälla Susanne! Stort lycka till med nya jobbet utomlands, vi ses förhoppningsvis hos er på nästa kick off:)
  • Gergin S
    Gergin S skrev om Josefin Nilsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Josefin är passionerad och flitig som är mer än vi förväntade. Hon lyssnar och designerar lösning enligt vår önskan. Vi har känt bekvämt och lättsam. Högt rekommenderad! Läs mer
    2017-12-26 Josefin N svarar Gergin S
    Vad glad jag blir för era fina ord, tack snälla! Hoppas nu att ni kommer att trivas i ert nya hus:)
  • Linda P
    Linda P skrev om Josefin Nilsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Hjälpsam, kunnig, informativ
    Kan definitivt rekommendera Josefin som mäklare.
    Lyssnade på mina behov och var väldigt hjälpsam hela vägen Läs mer
    2017-12-21 Josefin N svarar Linda P
    Tack för dina fina ord Linda! Det var riktigt roligt att få hjälpa dig med försäljningen
  • Nazende G
    Nazende G skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Niclas, från början till slut hade förtroende för oss ch gav ej upp då han sålde drömhuset till oss vi hade väntat på ett tag. Proffsigt och kunnig i bostadsfrågor och området. Rekommenderar honom varmt 👍 Läs mer
  • Henrik I
    Henrik I skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Mycket hjälpsam och gav svar på samtliga av mina frågor, rekommenderas. Läs mer
  • Rutta R
    Rutta R skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Enkelt och smidigt möte med Niklas. Läs mer
  • Rebekka S
    Rebekka S skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Väl bemötta med ett proffsigt utförande från början till slut. Läs mer
  • Britt B
    Britt B skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Vi har bara gott att säga om Niclas Holmberg.
    Han var proffsig kompetent noggrann och snabb i alla moment .
    Vårat första intryck av honom som en duktig och trovärdig mäklare stämde till 100 % och vi är jättenöjda Läs mer
  • Maral Adel F
    Maral Adel F skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Fredrik is a quite expert broker knowing his work quite well. He always comes up with good suggestions and knows very well how to lead the selling process to the right direction. He is highly recommended. Läs mer
    2017-10-30 Fredrik J svarar Maral Adel F
    Thanks Maral. It was a pleasure working with you. I hope you enjoy your new appartment in Bromma. //Fredrik
  • Alexzandra R
    Alexzandra R skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Vi kände ett stort förtroende för Fredrik under hela processen och vi hade rak och tydlig kommunikation, vilket jag uppskattar.
    Vi tar gärna kontakt med Fredrik när/om det blir aktuellt för oss att sälja vårt boende igen. Läs mer
    2017-10-24 Fredrik J svarar Alexzandra R
    Vilket omdöme, tack för det! Det var verkligen roligt att få hjälpa er genom försäljningsprocessen, det var en tuff period men med hårt arbete så lyckas man oftast på ett bra sätt tillslut. Hoppas ni trivs bra i ert nya boende. Mvh Fredrik
  • Anders C
    Anders C skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Väldigt väl genomförd säljprocess. Läs mer
    2017-10-23 Fredrik J svarar Anders C
    Tack för betyget Anders. Det var väldigt roligt att få hjälpa er med ännu en mycket lyckad försäljning. Mvh Fredrik
  • Ritesh S
    Ritesh S skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    I think Gredrik is very good. Hard worker and motivated and skilled in his work. Läs mer
    2017-10-23 Fredrik J svarar Ritesh S
    Thanks Ritesh! I hope you like your new house// Fredrik
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Jag är mycket nöjd, det var professionellt och gick snabbt och smidigt från första kontakt tills allt var klart. Jag har rekommenderat Niclas till mina fd grannar när de ska sälja. Läs mer
  • Olivera B
    Olivera B skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Skulle absolut rekommendera Fredrik! Hade egentligen inte så jättemycket kontakt med honom, men de gånger vi talades vid/träffades var han tillmötesgående, hjälpsam och lätt att ha att göra med. Tyckte att han var särskilt proffsig under visningen där han lät objektet tala för sig själv och inte var påstridig som en del andra mäklare.
    Trevlig kille! Läs mer
    2017-10-19 Fredrik J svarar Olivera B
    Tack för dom fina vitsorden Oliveira. Hoppas allt gått bra med flytten och du trivs med lägenheten. Mvh Fredrik
  • Venkata Pavan Kiran K
    Venkata Pavan Kiran K skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Fredrik understands the requirements set by the customers and is in full control of the solutions/objects that could be offered and has an eye for detail. He is responsive and available to guide you through the whole process from viewing to contract signing. That makes a big difference. Läs mer
    2017-10-19 Fredrik J svarar Venkata Pavan Kiran K
    Thank you for your kind words and high rating. I hope the whole family enjoys the apparment and the neighborhood. Kind regards Fredrik
  • Cecilia Å
    Cecilia Å skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Fick ett trevligt och seriöst bemötande. Påläst och kunnig om området och objektet. Läs mer
    2017-10-19 Fredrik J svarar Cecilia Å
    Tack, hoppas allt gick bra med flytten och att dina barn också trivdes med lägenheten. Mvh Fredrik
  • Sara R
    Sara R skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Fredrik gav ett lugnt och säkert intryck av sitt jobb, vi kände oss säkra med köpet av vår bostad Läs mer
    2017-10-19 Fredrik J svarar Sara R
    Tack för det fina omdömet Sara, hoppas ni trivs bra i lägenheten och har kommit i ordning nu. Mvh Fredrik
  • Anna Ohlin S
    Anna Ohlin S skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Proffsigt och bra bemötande! Nöjd med den service som utlovats. Läs mer

Årevägen 25, 162 61 Vällingby