Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vällingby Svenska Mäklarhuset Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga

Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga

Årevägen 25, 162 61 Vällingby — Visa karta

Välkommen till Svenska Mäklarhuset i Vällingby, Hässelby och Spånga!

Vi vill vara det självklara valet när du ska välja en mäklare här i området. Förutom bostadsmarknaden har vi även koll på områden och bostadsföreningar samt utbudet av restauranger, skolor och kommunikationer. Vad du än undrar kan vi svara på dina frågor och se till att du kommer till rätta.

Här på kontoret jobbar vi alltid stenhårt och bryr oss om dig extra mycket. Kontakta oss så får du en kostnadsfri värdering och rådgivning genom hela bostadsaffären!

Läs vad 223 kunder tycker om Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga

• Johan P
    Johan P skrev om Josefin Nilsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Väldigt bra bemötande och kändes som att det klickade direkt utan att behöva prata med andra mäklare. Satte värderingen nästan Point-on och kunde inte vara mer nöjd. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Peter J
    Peter J skrev om Josefin Nilsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Hon har fungerat mycket bra, snabb, snabba svar, ordning och reda. Bra koll på hur det ser ut på marknaden. Hon gör det lättsamt att sälja en bostadsrätt. Läs mer
  • Laila Susanne H
    Laila Susanne H skrev om Josefin Nilsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Personlig, professionellt och pedagogiskt - Josefin har tagit hand om vår försäljning på ett jättebra sätt. Snabba återkopplingar & raka besked - vi är supernöjda. Läs mer
  • Åsa K
    Åsa K skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Var mkt bra innan köp noggrann och förklarade. Efter att köpet var gjort går allt väldigt långsamt. Tar mkt lång tid att återkomma kring tider. Lite som nu är det klart behöver inte engagera mig mer Läs mer
    2018-02-23 Fredrik J svarar Åsa K
    Hej!
    Tack för betyget, jag ber om ursäkt om ni uppfattar situationen så just nu vi jobbar för att ni skall få en bra upplevelse hela vägen. Mvh Fredrik
  • Loma J
    Loma J skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Lugn och sandad och riktig bra mäklare Läs mer
    2018-02-23 Fredrik J svarar Loma J
    Det var väldigt roligt att hjälpa dig med försäljningen Loma, hoppas du trivs bra i din nya bostad. Mvh Fredrik
  • Sven H
    Sven H skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Mycket bra bemötande och bra känsla för marknadssituationen Läs mer
    2018-02-23 Fredrik J svarar Sven H
    Tack för betyget och omdömet Sven, det var väldigt roligt att hjälpa dig med försäljningen av huset. Mvh Fredrik
  • Anna Caroline A
    Anna Caroline A skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Trevlig, seriös och kunnig mäklare. Alltid tillgänglig. Vi är jättenöjd med Fredrik. Läs mer
    2018-02-23 Fredrik J svarar Anna Caroline A
    Tack för dom fina orden och omdömet. Det har verkligen varit skoj att få hjälpa er genom hela processen.
  • Linus G
    Linus G skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Väldigt hjälpsam och lättillgänglig. Trevlig att ha att göra med. Läs mer
    2018-02-23 Fredrik J svarar Linus G
    Tack för betyget Linus, jag hoppas verkligen att du skall trivas i den nya lägenhet men också här i Stockholm. Mvh Fredrik
  • Stefan E
    Stefan E skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Allt har fungerat smidigt och bra. Läs mer
    2018-02-22 Fredrik J svarar Stefan E
    Tack för betyget Stefan, hoppas ni skall trivas bra i ert nya boende.
  • Elin Karolina F
    Elin Karolina F skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Mycket proffsigt och vänligt bemötande. Han lever upp till mina förväntningar i mycket hög grad. Läs mer
    2018-02-22 Fredrik J svarar Elin Karolina F
    Tack för dom fina orden och det höga betyget det betyder väldigt mycket för mig. Mvh Fredrik
  • Fabian M
    Fabian M skrev om Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Exceptionell service och kundtjänst Läs mer
  • Camilla S
    Camilla S skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Niclas upplevs som professionell och med fötterna på jorden, vilket var precis vad vi sökte efter hos vår mäklare.

Ingen gåpåig säljare som lovar guld och gröna skogar.

Synd att marknaden gav vika så att försäljningen inte blev så bra som vi önskade. Läs mer
  • Elin H
    Elin H skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Vi är mycket nöjda med Niclas som mäklare i samband med försäljningen av vårt hus. Proffsig, lugn och trovärdig! Läs mer
  • Jessica S
    Jessica S skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Niclas Holmberg är lugn och känns stabil. Han är inte påstridig utan lyssnar in vad kunden önskar och behöver. Läs mer
  • Jacob S
    Jacob S skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Niclas är alltid väldigt professionell i sitt bemötande, återkopplar fort och svarar alltid så väl det bara går på ens frågor. Niclas har även ett stort lugn och förståelse som gjorde hela affären mycket mer avslappnad, helt i motsatts till hur stressiga mina tidigare fastighetsaffärer har varit. Läs mer
  • Claudio M
    Claudio M skrev om Josefin Nilsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Josefin did an outstanding job. Based on my experience, she is a very competent broker that was always helpful and kept me up to date. In addition, her response times were excellent and that's exactly what is important for me as a customer. I would choose her again as a broker and can only recommend her.
    5/5 Läs mer
  • Carro S
    Carro S skrev om Josefin Nilsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Josefin är en väldigt skicklig mäklare, väldigt hjälpsam och genuin. Hon har alltid funnits där när man har behövt henne och är pedagogisk när man inte förstår så mycket samt att hon är så himla snäll. Jag och min sambo är jätte nöjda med vårat pågående köp, vi kunde inte ha önskat oss en bättre mäklare. Läs mer
  • Susanne P
    Susanne P skrev om Josefin Nilsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Jag fick ett väldigt bra och trevligt bemötande. Jag har hela tiden fått information om hur det har gått på visningar och hur allt har fort löpt. Läs mer
  • Gergin S
    Gergin S skrev om Josefin Nilsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Josefin är passionerad och flitig som är mer än vi förväntade. Hon lyssnar och designerar lösning enligt vår önskan. Vi har känt bekvämt och lättsam. Högt rekommenderad! Läs mer
    2017-12-26 Josefin N svarar Gergin S
    Vad glad jag blir för era fina ord, tack snälla! Hoppas nu att ni kommer att trivas i ert nya hus:)
  • Linda P
    Linda P skrev om Josefin Nilsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Hjälpsam, kunnig, informativ
    Kan definitivt rekommendera Josefin som mäklare.
    Lyssnade på mina behov och var väldigt hjälpsam hela vägen Läs mer
    2017-12-21 Josefin N svarar Linda P
    Tack för dina fina ord Linda! Det var riktigt roligt att få hjälpa dig med försäljningen
  • Nazende G
    Nazende G skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Niclas, från början till slut hade förtroende för oss ch gav ej upp då han sålde drömhuset till oss vi hade väntat på ett tag. Proffsigt och kunnig i bostadsfrågor och området. Rekommenderar honom varmt 👍 Läs mer
  • Henrik I
    Henrik I skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Mycket hjälpsam och gav svar på samtliga av mina frågor, rekommenderas. Läs mer
  • Rutta R
    Rutta R skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Enkelt och smidigt möte med Niklas. Läs mer
  • Rebekka S
    Rebekka S skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Väl bemötta med ett proffsigt utförande från början till slut. Läs mer
  • Britt B
    Britt B skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Vi har bara gott att säga om Niclas Holmberg.
    Han var proffsig kompetent noggrann och snabb i alla moment .
    Vårat första intryck av honom som en duktig och trovärdig mäklare stämde till 100 % och vi är jättenöjda Läs mer
  • Maral Adel F
    Maral Adel F skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Fredrik is a quite expert broker knowing his work quite well. He always comes up with good suggestions and knows very well how to lead the selling process to the right direction. He is highly recommended. Läs mer
    2017-10-30 Fredrik J svarar Maral Adel F
    Thanks Maral. It was a pleasure working with you. I hope you enjoy your new appartment in Bromma. //Fredrik
  • Alexzandra R
    Alexzandra R skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Vi kände ett stort förtroende för Fredrik under hela processen och vi hade rak och tydlig kommunikation, vilket jag uppskattar.
    Vi tar gärna kontakt med Fredrik när/om det blir aktuellt för oss att sälja vårt boende igen. Läs mer
    2017-10-24 Fredrik J svarar Alexzandra R
    Vilket omdöme, tack för det! Det var verkligen roligt att få hjälpa er genom försäljningsprocessen, det var en tuff period men med hårt arbete så lyckas man oftast på ett bra sätt tillslut. Hoppas ni trivs bra i ert nya boende. Mvh Fredrik
  • Anders C
    Anders C skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Väldigt väl genomförd säljprocess. Läs mer
    2017-10-23 Fredrik J svarar Anders C
    Tack för betyget Anders. Det var väldigt roligt att få hjälpa er med ännu en mycket lyckad försäljning. Mvh Fredrik
  • Ritesh S
    Ritesh S skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    I think Gredrik is very good. Hard worker and motivated and skilled in his work. Läs mer
    2017-10-23 Fredrik J svarar Ritesh S
    Thanks Ritesh! I hope you like your new house// Fredrik
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Jag är mycket nöjd, det var professionellt och gick snabbt och smidigt från första kontakt tills allt var klart. Jag har rekommenderat Niclas till mina fd grannar när de ska sälja. Läs mer
  • Olivera B
    Olivera B skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Skulle absolut rekommendera Fredrik! Hade egentligen inte så jättemycket kontakt med honom, men de gånger vi talades vid/träffades var han tillmötesgående, hjälpsam och lätt att ha att göra med. Tyckte att han var särskilt proffsig under visningen där han lät objektet tala för sig själv och inte var påstridig som en del andra mäklare.
    Trevlig kille! Läs mer
    2017-10-19 Fredrik J svarar Olivera B
    Tack för dom fina vitsorden Oliveira. Hoppas allt gått bra med flytten och du trivs med lägenheten. Mvh Fredrik
  • Venkata Pavan Kiran K
    Venkata Pavan Kiran K skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Fredrik understands the requirements set by the customers and is in full control of the solutions/objects that could be offered and has an eye for detail. He is responsive and available to guide you through the whole process from viewing to contract signing. That makes a big difference. Läs mer
    2017-10-19 Fredrik J svarar Venkata Pavan Kiran K
    Thank you for your kind words and high rating. I hope the whole family enjoys the apparment and the neighborhood. Kind regards Fredrik
  • Cecilia Å
    Cecilia Å skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Fick ett trevligt och seriöst bemötande. Påläst och kunnig om området och objektet. Läs mer
    2017-10-19 Fredrik J svarar Cecilia Å
    Tack, hoppas allt gick bra med flytten och att dina barn också trivdes med lägenheten. Mvh Fredrik
  • Sara R
    Sara R skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Fredrik gav ett lugnt och säkert intryck av sitt jobb, vi kände oss säkra med köpet av vår bostad Läs mer
    2017-10-19 Fredrik J svarar Sara R
    Tack för det fina omdömet Sara, hoppas ni trivs bra i lägenheten och har kommit i ordning nu. Mvh Fredrik
  • Anna Ohlin S
    Anna Ohlin S skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Proffsigt och bra bemötande! Nöjd med den service som utlovats. Läs mer
  • Henrik W
    Henrik W skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    vi är väldigt nöjda med det bemötande vi fick och vi är mycket nöjda med valet av Niclas som mäklare. Vi rekommenderar honom starkt till alla vi känner. Läs mer
  • Kristofer H
    Kristofer H skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Inget att klaga på. Det gick smidigt och kändes bra - som det sig bör. :-) Läs mer
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Otroligt proffsig, sympatisk och tillmötesgående. Läs mer
  • Mikaela N
    Mikaela N skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Väldigt tillmötesgående och flexibel! Trevligt bemötande både på visning och vid kontraktsskrivning! Läs mer
  • Ville H
    Ville H skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Nicklas var jättebra, en trevlig professionell kille som alltid kunde hålla sina löften. Kan gärna rekommendera honom. Läs mer
  • Anne L
    Anne L skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Jag tycker Fredrik är en kompetent mäklare, inger ett förtroende och har alltid varit snabb med att svara på ev. frågor. Läs mer
    2017-10-17 Fredrik J svarar Anne L
    Tack för betyget Anne, hoppas du trivs bra i nya lägenheten. Mvh Fredrik
  • Daniel D
    Daniel D skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    En jordnära mäklare med mycket kunskap om marknaden och kundfokuserat! Läs mer
    2017-10-17 Fredrik J svarar Daniel D
    Tack Daniel, det har varit ett nöje att få jobba med dig genom försäljningen. Mvh Fredrik
  • Habib Z
    Habib Z skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Han var mycket trevlig, insatt i sin roll med portion av kompetens. Han var väldigt ärlig i sitt sätt att möta mig på och det uppskattade jag mycket hos honom. Sommar och semester till trots agerade han både effektivt, yrkesmässigt och samtidigt hjälpsamt för att få processen att rulla på och komma till ett avslut. Jag kan lämna mina allra bästa rekommendationer inte bara när det gäller Niclas utan också Svenska Mäklarhuset. Läs mer
  • alex r
    alex r skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Jag så nöjd med Fredrik! Kan bara rekommendera honom... Läs mer
    2017-10-17 Fredrik J svarar alex r
    Tack Alex, hoppas allt är bra och att den andra försäljningen också gick bra tillslut. Mvh Fredrik
  • Julia G
    Julia G skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Professionellt bemötande, kunnig, trevlig. Skulle absolut rekommendera honom vidare.
    Utmärk mäklare. Läs mer
    2017-10-17 Fredrik J svarar Julia G
    Tack för det fina omdömet Julia, nu hoppas jag att flytten skall gå smidigt och ni kan njuta av ert nya boende. Mvh Fredrik
  • Elsie Christina C
    Elsie Christina C skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Fredrik uppfattade jag som engagerad och kunnig. Jag fick alltid svar på mina frågor han tog sig den tid jag önskade. Läs mer
    2017-10-17 Fredrik J svarar Elsie Christina C
    Tack för det fina betyget! Hoppas allt är bra med dig. Mvh Fredrik
  • Maria Å
    Maria Å skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Vi fick ett mycket trevligt, seriös och proffsigt bemötande av Niclas. Jag hade en del frågor och funderingar och dem besvarade han alltid omgående.
    Båda jag och min sambo är väldigt nöjda med Niclas arbete vid försäljningen och vi är båda glad över att vi valde Svenska Mäklarhuset i Vällingby. Läs mer
  • Hakimeh D
    Hakimeh D skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Niclas är trevlig ,seriös ,snäll ,pålitligt och ansvarsfull .Jag är mycket nöjd att han fick sälja min lägenhet. Läs mer
  • Katja V
    Katja V skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Det bästa med Niclas är att han är rak på sak och säger direkt hur det är. Det är bra med att sätta realistiskt pris. Han var tillgänglig och snäll hela tiden. Läs mer
  • Björn J
    Björn J skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    vi uppfattade niklas som lugn och saklig.lätt att resonera med
    och lätt att komma i kontakt med,svarade fort eller återkom
    under dagen som senast,allt har flytit på bra och vi har fått
    all den hjälpen vi behövt och efterfrågat till vår fulla belåtehet. Läs mer
    2017-10-18 Niclas H svarar Björn J
    Tack så mycket för det fina omdömet Björn! Det har verkligen varit kul att ha med er att göra. Lycka till i flyttstöket!

Årevägen 25, 162 61 Vällingby