Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vällingby HusmanHagberg HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga

HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga

Kirunagatan 6, 162 13 Vällingby — Visa karta

Välkommen hit till härliga Vällingby, Hässelby och Spånga!

Dessa områden blir mer och mer populära tack vare närheten till Stockholm city och naturen och här finns en bostad för alla. Bostadsrätt, radhus eller villa? Här i våra områden finns det att välja bland! Vi kan bostadsmarknaden här och vi känner även områdena väl då flera av oss bor här. Att göra bra bostadsaffärer är det vi brinner för och, ja, bättre affärer ger vanligtvis nöjdare kunder.

Funderar du på att flytta till Vällingby, Hässelby eller Spånga? Kom in och prata med oss! Vi har koll på vilka områden som passar vem och vilka objekt som är till salu eller snart kan bli. För dig som vill sälja kan vi bistå med tips inför besiktning och visning, hitta potentiella köpare och hjälpa till med marknadsföringen.
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 207 kunder tycker om HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga

• Fahimeh O
    Fahimeh O skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jag upplever de proffesionellt, bra bemötande toppen representation, har bara gott att säga om de.
    2017-03-24 Jaime M svarar Fahimeh O
    Tack Fahimeh!
    Du kommer älska din nya bostad!
    Trevlig helg / Jaime :)
  • Miroslawa R
    Miroslawa R skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Bästa mäklare i stan Jaime Markenbjörk
    2017-03-24 Jaime M svarar Miroslawa R
    Tack för förtroendet :)
    Det var jättekul att hjälpa er.
  • Ingrid B
    Ingrid B skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Erfaren och pålitlig mäklare. Rekommenderas!
  • Gulli B
    Gulli B skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Emelie välkomnade mig på ett förtroende fullt sätt. Mycket informativ och hjälpsam på ett positivt sätt. Glad och trevlig.
  • Patrik L
    Patrik L skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Snabbt och smidigt för mig som har väldigt lite tid. Rätt arvode och rätt slutpris för min del!
  • Ali F
    Ali F skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Hög serviceinriktad mäklare som presterar enligt mina mått världsklass.
    Borde vara med i million dollar listing :)
    Ordnade mitt köp över en eftermiddag med bästa service tillsammans med sin kollega Pierre.
    Tack grabbar för ett väl utfört arbete / Alex
    2017-03-07 Jaime M svarar Ali F
    MR X6!
    Tack för blommorna och omdömet!
    Helt övertygad om att din mamma kommer att trivas.
    Hälsningar

Jaime & Pierre
  • Annie N
    Annie N skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Vi tycker att vårt samarbete med er har varit både och. En del saker har varit bra och en del saker upplever vi som mindre bra. Vi upplever att det inte helt överensstämmer med det som vi tydligt har talat om är viktigt för oss när vi skrev på förmedlingsuppdraget.
    Vi förstår att man som mäklare/mäklarbyrå har mycket att göra men för oss har försäljningen varit en stor och viktig sak och vi är inte helt nöjda med varken processen eller utgången.
    Önskar ni att veta mer, så är ni välkomna att ringa oss
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Pierre Devletyan en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Engagerad, positiv och fick oss att känna oss trygga
  • Gudrun G
    Gudrun G skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Bra mäklare, var super nöjd och hon rekommenderas.
  • Therese B
    Therese B skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Trevlig på visningen och tillmötesgående vid både telefonsamtal och sms-frågor. Jag är nöjd.
  • Sebastian B
    Sebastian B skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Fantastisk mäklare! Överträffade alla mina förväntningar!!
  • Salih G
    Salih G skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Supernöjd med jaime som är en supermäklare med kunden i fokus. Trevligt bemötande och väldigt hjälpsam.
  • Ernesto H
    Ernesto H skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jag tycker att hon är väldigt profesional och hon har sköt sitt jobb väldig bra....jag är mycket nöjd
  • Loredana M
    Loredana M skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Tack för allt hjälp jag fick .tack Jaime Markenbjörk.
  • Leone A
    Leone A skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Vi är supernöjda med vårt val av mäklare. Christoffer är lugn och metodisk med glimten i ögat. Han är ärlig och du känner att du får ett proffsigt bemötande och sådant betyder otroligt mycket när det kommer till en av de kanske viktigaste besluten i sitt liv nämligen - sälja sitt boende! Har inte ångrat för en sekund att vi valde honom!
  • Eyasu Z
    Eyasu Z skrev om Pierre Devletyan en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Han är väldigt bra och duktigt mäklare och alltid tillgängligt.
  • Viktor L
    Viktor L skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Trevligt bemötande, stort engagemang. Jag är absolut nöjd med jobbet mäklaren gjort under mitt bostadsköp.
  • Christian N
    Christian N skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jaime överträffade alla mina förväntningar. Bästa servicen från att ta emot uppdraget, genomföra och avsluta det. Kommer definitivt sälja min nästa bostad med Jamie.
    2017-01-31 Jaime M svarar Christian N
    Super trevlig att träffas! Hoppas du hittar ditt nästa drömboende!
  • Susanne G
    Susanne G skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Genomgående mycket serviceminded och noggrann och trygg, vilket känns skönt när man handskas med stora avgöranden oh pengar.
  • Calle A
    Calle A skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Emelies agerande var i alla delar mycket professionellt, från första mötet till kontraktsskrivning. Hon var alltid tillgänglig och skötte allting till vår fulla belåtenhet. Hon skapar förtroende och därigenom la hon grunden för ett snabbt och korrekt avslut på vår affär.
  • Calle A
  • Åsa A
    Åsa A skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Vi fick från början ett gott intryck av Emelie pga kunskap om området, intresserad av huset och hon hade en pigg framtoning. Vi har inte haft någon anledning att ändra uppfattning om Emelie under försäljningsprocessens gång utan att det snarare har förstärkts, All har gått över förväntan. Känns som vi gjorde ett bra teamwork!
  • Towe Ö
    Towe Ö skrev om Ulrika Biewald en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Bra bemötande. Fått svar på de frågor som funnits med en bra förklaring. Trovärdig. Trygghets-känsla vid möten.
  • Rehan H
    Rehan H skrev om Ulrika Biewald en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Mycket bra service! Trevlig och positiv mäklare.
  • Ilkay Y
    Ilkay Y skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jag har träffat med många mäklare men han var absolut den bästa mäklare tack jaime
    2017-01-23 Jaime M svarar Ilkay Y
    Tusen tack Ilkay! Det va kul att hjälpa dig!
  • Jerry L
    Jerry L skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Mycket duktig,punktlig och ambitiös.
  • Tianyu W
    Tianyu W skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jättetrevlig och professionell!
    2017-01-31 Jaime M svarar Tianyu W
    Trevligt att träffas! Vi hörs framöver!
  • Mustafa M
    Mustafa M skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Du är mycket trevlig kille och bra försäljare d och och du kommer att bli lycklig med ditt jobb tack för senast
    2017-01-23 Jaime M svarar Mustafa M
    Det bästa med mitt jobb är att hjälpa människor! Du är välkommen min vän!
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Christoffer är professionell och trevlig. Framförallt engagerad. Jag är nöjd.
  • Johnny N
    Johnny N skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Mycket bra bemötande första gången jag träffade Jaime. En mäklare som är lätt att prata med och är väldigt flexibel under hela dygnet. Jaime är mycket snabb på att svara på mail samt Sms/samtal under helg och vardagar. Han är driven för de han gör och skulle verkligen ta hjälp av honom igen om jag skulle vilja sälja eller köpa något i framtiden!
    5/5 👍
    2017-01-02 Jaime M svarar Johnny N
    Väldigt kul att du är nöjd med mig. Lycka till med ditt boende! Hör av dig för en värdering / Hälsningar Jaime
  • Elsa M
    Elsa M skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jag är väldigt nöjd med Christoffers engagemang och bemötande under mitt första bostadsköp. Med många funderingar och frågor besvarade Christoffer mig proffesionellt men samtidigt med ett genuint intresse för att lösa allt så bra som möjligt för just mig som kund, och som förstagångsköpare.
  • Lisa G
    Lisa G skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Trevligt och sakligt bemötande.
  • Peter D
    Peter D skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Trevligt och professionellt bemötande!
    2016-12-20 Jaime M svarar Peter D
    Tack för de fina omdömet! Njut av sjöutsikten
  • Sandra S
    Sandra S skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jaime var otroligt engagerad och professionell genom hela försäljningen av min lägenhet! Han fanns alltid tillgänglig och affären blev väldigt smidigt på grund av hans engagemang. Hans hårda arbete ledde fram till ett slutpris som jag var mycket nöjd med!
    2016-12-20 Jaime M svarar Sandra S
    Jättekul att vi fick uppdraget att hjälpa dig! Jag är så glad för din skull! Du kommer trivas i Solna. Kram Jaime
  • Loi A
    Loi A skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Informativ. Trevlig. Tillmötesgående. Snabb återkoppling. Noggrann.
    2016-12-20 Jaime M svarar Loi A
    Tack för ditt fina omdöme! Helt övertygad om att du kommer trivas i Bromma. God fortsättning
  • Isac B
    Isac B skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Riktigt bra mäklare som jag använt flera gånger! Nöjd på alla sätt!
  • Daniel F
    Daniel F skrev om Ulrika Biewald en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Väldigt trevlig och hjälpsam. Mycket bra bemötande.
  • Andreas S
    Andreas S skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Bra. Trevlig på visningen och tydlig vid kontraktskrivandet.
    2016-12-20 Jaime M svarar Andreas S
    Jättekul att hjälpa dig att hitta ditt drömboende! God fortsättning
  • Julia C
    Julia C skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Professionell, snabb, smidig, kunnig, perfekt bemötande
    2016-12-20 Jaime M svarar Julia C
    Tack Julia! Njut av din bostad i Beckomberga! God Jul
  • Mandy T
    Mandy T skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jag tycker att Christoffer har varit väldigt engagerad under mitt bostadsköp, han har alltid varit lätt att kontakta och även pålitlig när det kommer till återkoppling vid ett senare tillfälle.
  • Yvonne F
    Yvonne F skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Emelie har varit 100% till belåtenhet petig, noggrann , trevlig, återkoppling hela tiden super bra, passar i rollen som mäklare och har bra personkännedom som uppskattats fullt ut.
  • Mohsen K
    Mohsen K skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Christoffer är väldigt trevlig och glad och hjälpsam .
    Jag var i en svårt situation och tveksam att hur skulle bli , men i första möte Christoffer först lysande lugn och sedan trollade fram tre olika alternativ som var för sig var mycket lugnande ,
    Han gav mig en bra känsla det verkade ju övertygande.
    Vi hade bråttom men snabbt han hittade en bra kund och vi skrev kontrakt.
    Christoffer är kunnig som mäklare .
    Han har gjort så gott han har kunnat för mig .
    Tack Christoffer du är kung i mäklar bransch.
  • Mana M
    Mana M skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    I am super satisfied with the support and help that Christoffer offered over the entire process.He was quite informative and committed from the very begining step in addition to being quick at responsing my messages.I would definitely recommend him to the ones that intend to buy or sell their apartment.
  • Nathalie F
    Nathalie F skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Seriös, trygg och proffsig mäklare som jag varmt kan rekommendera!
    2016-11-17 Jaime M svarar Nathalie F
    Tusen tack! Ses i Vällingby C :)
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    En trevlig mäklare med stort intresse. Den. Bästa mäklaren i vällingby supernöjd med slutpriset och servicen 👌🍾
    2016-11-17 Jaime M svarar Fredrik S
    Kung! Tack för förtroendet, lycka till med husköpet!
  • Karl H
    Karl H skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    väldigt tillmötesgående. Lägenheten såldes över min förväntan.
  • Dragana J
    Dragana J skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Trevlig, kunnig och riktig engagerad! Kände mig trygg under hela processen.
    En Fastighetsmäklare att vara stolt över!
  • Hatice Z
    Hatice Z skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Han är jätte snäll, hjälpsam och öppen.
  • Alma M
    Alma M skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Min upplevelse av Christoffer har varit super bra!
  • Christine A
    Christine A skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Emelie hjälpte oss med försäljningen av våra föräldrars hus och förutom att Emelie är väldigt trevlig att ha att göra med så är hon mycket flexibel, smidig, realistisk och hon har en integritet som gör att det är mycket lätt att arbeta tillsammans med henne. Hon ansträngde sig verkligen att få ett bra avslut på affären och vi rekommenderar henne till alla som sitter i ett säljläge.

Kirunagatan 6, 162 13 Vällingby