Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vällingby HusmanHagberg HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga

HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga

Ångermannagatan 158, 162 65 Vällingby — Visa karta

Välkommen hit till härliga Vällingby, Hässelby och Spånga!

Dessa områden blir mer och mer populära tack vare närheten till Stockholm city och naturen och här finns en bostad för alla. Bostadsrätt, radhus eller villa? Här i våra områden finns det att välja bland! Vi kan bostadsmarknaden här och vi känner även områdena väl då flera av oss bor här. Att göra bra bostadsaffärer är det vi brinner för och, ja, bättre affärer ger vanligtvis nöjdare kunder.

Funderar du på att flytta till Vällingby, Hässelby eller Spånga? Kom in och prata med oss! Vi har koll på vilka områden som passar vem och vilka objekt som är till salu eller snart kan bli. För dig som vill sälja kan vi bistå med tips inför besiktning och visning, hitta potentiella köpare och hjälpa till med marknadsföringen.
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 265 kunder tycker om HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga

• Petros Z
    Petros Z skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jag är jätte nöjd med hans tjänster.
  • Adriana P
    Adriana P skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Vänlig och flitig. Väldigt duktig och kunnig i sin sak. Skulle absolut jobba med honom mer.
  • Sylwester A
    Sylwester A skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Grymt kontakt ! Super duktigt mäklare ! bra försäljning :)
  • Matilda M
    Matilda M skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Superbra bemötande, smidig affär, enkel och rak kontakt! Trevlig!
  • Despina T
    Despina T skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Christoffer har hjälpt mig och min man att förstå allting som ståg i alla papperna innan vi skrev under(.tydligt).Han var .Vänlig och snäll.
  • Rebecka L
    Rebecka L skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Hon var enormt välkomnande, kunnig, effektiv & tillmötesgående!
  • Sylvia K
    Sylvia K skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Vi fick ett jättebra bemötande från början till slut. Hon kändes engagerad och vi hade stort förtroende för henne. Hon levde såldes upp till vår förväntan och vi är mycket nöjda.
  • Fahd L
    Fahd L skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jag är mycket nöjd med Jaime! Rekommenderas till alla!!
  • Kenan S
    Kenan S skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    En väldigt trevlig karl med elegans och entusiasm i sitt arbete! Fick svar på alla mina frågor och därutöver ett proffsigt bemötande. Guldstjärna.
  • Beatrice S
    Beatrice S skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jamie har varit jättebra! Alltid tillgänglig, tillmötesgående och gjort ett fantastiskt jobb. Rekommenderar honom till alla!
  • Liselotte K
    Liselotte K skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Christoffer är en jättetrevlig och engagerad mäklare. Professionell, tillgänglig och väldigt service-minded!
  • Mats K
    Mats K skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Bra bemötande ihop med stort engemang.
  • Atilla K
    Atilla K skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    En tillgänglig mäklare med proffesionellt bemötande👌
  • Vic G
    Vic G skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Christoffer är allt vad man kan förvänta sig av en duktig mäklare: tillmötesgående, tillgänglig och kompetent.
  • Orkan B
    Orkan B skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Christoffer var allt som vi hoppades på och lite till.
    Han hade ett lugn kombinerat med självförtroende som tilltalade oss i vår försäljning.
    Hela processen från första möte med planering, fotografering och andra förberedelser till att slutligen sälja vårt objekt för önskad prisbild gick väldigt smidigt och Utmärkt.
    Sammanfattningsvis är vi både imponerade och supernöjda.
  • Cecilia H
    Cecilia H skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Proffsig, vänlig, initiativrik och tillmötesgående.
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jag är mycket nöjd med Emelie som förmedlat min bostad och även hjälpt till med tillfälligt boende i 2:a hand.
  • Malin S
    Malin S skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    När vi skulle sälja vår lägenhet hjälpte Jaime oss. Vi rekommenderar honom varmt om man söker en mäklare som har en bra kommunikation samt utstrålar trygghet.
    Vi är supernöjda :)
  • Christoffer B
    Christoffer B skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Christoffer är en grymt social kille som verkligen vet vad han pratar om han får både köparen och säljare att känna sig trygga !
    Han pratar med mycket erfarenhet trots sin unga åker men också på ett sätt där han anpassar sig vem kunden är. Jag skulle garanterat rekomenderat honom till mina vänner som vill sälja.
  • Marcus E
    Marcus E skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Posetiv, härlig mäklare som jämt är glad och vill kundens och köparens bästa
  • Laila H
    Laila H skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jaime gör verkligen sitt yttersta, lever upp till alla förväntningar. Vi kände oss säkra med jaime.
  • David K
    David K skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Flexibel och trevlig!
    Vi fick komma på förhandsvisning och fick igenom en snabb affär utan problem.
  • Dania R
    Dania R skrev om Pierre Devletyan en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Vi är supernöjd med Pierre! Han var väldigt trevlig och professionell. Pierre är väldigt ambitiös och driven, vilket hjälpte oss mkt, då vi fick ett snabbt avslut på affären. Rekommenderar starkt!
  • Emma S
    Emma S skrev om Pierre Devletyan en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Väldigt trevlig och återkopplar snabbt. En snabb och smidig affär.
  • Fidel T
    Fidel T skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Väldigt bra bemötande! Väl förberedd och bra kontakt under hela försäljningen.
    2017-07-03 Christoffer A svarar Fidel T
    Tack för ett grymt samarbete Fidel! Hoppas Bråvalla var bra :)
    Christoffer A gillar detta
  • David H
    David H skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jaime är en trevlig person som är van att ha kundkontakt och skötte våran affär snabbt, smidigt och på ett profesionellt sätt. Jag kan tänka mig att anlita Jaime igen vid tillfälle.
  • Maria P
    Maria P skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jaime är en dedikerad och engagerad mäklare med högt kundfokus.
  • Charlotte L
    Charlotte L skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Ett trevligt bemötande och väldigt snäll som hjälpte oss med vårat husköp
  • Jonas K
    Jonas K skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jamie är en lyhörd person som väl beskriver uppdraget och vill gå kunden till mötes så långt möjligt. Får också en tydlig uppfattning om att Jamie alltid vill lämna nöjda kunder efter sig, och att han är kompetent genom de råd han kommer med.

Utöver detta så är han vältalig och väldigt trevlig som person och skulle inte förvåna mig om han inom inte allt för lång tid har avancerat.

Mvh Jonas Koel
  • Anna S
    Anna S skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    enkelt och trevligt
    Bra bemötande, kände mig inte stressad utan fattade belastat att köpa i lugn och ro. det uppskattar jag.
  • Åsa B
    Åsa B skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jaime har ett mycket bra bemötande och ser möjligheter framför svårigheter.
    Vi har värdesatt Jaimes sätt att försöka medla och få fram två nöjda parter.
  • Rabi B
    Rabi B skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jätte nöjd!
    Han var väldigt trevlig & glad mäklare! Kommer definitivt rekommendera honom för släkt och vänner! Hade vi haft fler människor som Jaime Markenbjörk hade vi haft fred på jorden!
  • Anders K
    Anders K skrev om Pierre Devletyan en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Hjälpsam duktig och proffesionell!
  • Gunilla N
    Gunilla N skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Vilken kille, är supenöjd med Jamie. Trevlig, lugn, kompeten & har en otrolig fallenhet för sitt yrke. Rekord snabb affär, från första mötet till en försäljning tog ett dygn. Kan varmt rekommenderar denna drivna mäklare som kommer att sälja din bostad för högsta priset ;) Hälsningar Mamma Gunilla N & dotter Suzanne A
    2017-05-24 Jaime M svarar Gunilla N
    Tusen tack för det fina omdömet!
  • Mia V
    Mia V skrev om Pierre Devletyan en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Förtroendeingivande. Proffsig och lugn.
    Och väldigt bra på att hålla kontakt och berätta vartefter processen framskred
  • Michael M
    Michael M skrev om Pierre Devletyan en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Professionellt bemötande, trevlig och kunnig.
  • Lisbeth N
    Lisbeth N skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jaime Markenbjörk är en kunnig mäklare med stort engagement, servicekänsla och stort intresse för
    sitt yrke.
    Hälsningar
    Lisbeth Nordqvist
  • Salih Mohammad M
    Salih Mohammad M skrev om Pierre Devletyan en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Hej ,

Jag har inte sett alls en mäklare som Pierre Devletyan trevlig person ,serius ,
    ärligt ,jag skulle rekommendera alla som vill sälja sitt hus eller lägenhet att kontakta honom .
    Han sålda min lägenhet 100000 kr mer än jag trodde ,jag har fått jätte stor hjälp av honom utan extra kostnad .
    Jag är väldigt väldigt tacksam och jag kommer aldrig och glömma honom som super person .
  • Caroline B
    Caroline B skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jag tycker bemötandet var mycket bra. Hon gav oss bra information och besvarade frågor bra som vi hade. Och kontakten efter visning tycker jag har vart mycket bra.
    Hon är en trevlig och glad och ärlig mäklare.
  • Klara G
    Klara G skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jag upplever henne som en kompetent, pålitlig och vänlig person.
  • Erika L
    Erika L skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Proffsig, trevlig, nöjd på alla sätt med köpet och upplevelsen som kund!
  • Pernilla J
    Pernilla J skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Bemötandet jag fick av Christoffer präglades av service, enkelhet, tillgänglighet och professionalitet. Christoffer och jag hade ett mycket bra samarbete och tydliga diskussioner om de olika val som blev aktuella under processen. Christoffer är lugn och trevlig och var väldigt kunnig om det geografiska område jag skulle sälja i, vilket är en stor fördel för både säljare och köpare. Jag kan varmt rekommendera Christoffer till andra!
    2017-07-04 Christoffer A svarar Pernilla J
    Tack för de värmande orden Pernilla! Ha en bra sommar så ses vi på tillträdet :)
    Christoffer A gillar detta
  • Josefine F
    Josefine F skrev om Pierre Devletyan en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Hejsan! Jag vill tacka Pierre för ett riktigt bra jobb! Han tog sig tiden att visa en lägenhet som de redan hade visat tidigare den dagen. Sen så kunde han hjälpa till med en snabb affär! Jag är så himla nöjd med servicen som Pierre och Jamie gav oss! Toppen betyg
    2017-05-08 Pierre D svarar Josefine F
    Tack Josefine, det var ett nöje att få visa dig lägenheten igen. Hoppas du kommer trivas i din nya bostad.
  • Ulf-peter B
    Ulf-peter B skrev om Pierre Devletyan en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Mycket bra bemötande! Håller mig uppdaterad. Sköter hela affären mycket proffsigt!
    2017-05-08 Pierre D svarar Ulf-peter B
    Tack Ulf- Peter och tack för förtroendet.
  • Bo Y
    Bo Y skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Emelie did a fantastic amazing job to support us to sell the apartment!

We're so appreciated and impressed for her professionalism excellence and perfect efficient communication!
  • Max K
    Max K skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Fantastiskt bemötande från Jaime och hans kollega Pierre gjorde valet av mäklare lätt. Bemötandet höll i sig under hela processen
    2017-05-03 Jaime M svarar Max K
    Tack för förtroende!
    Jättekul att få hjälpa er.
    Jaime M gillar detta
  • Anders B
    Anders B skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Emelie gjorde ett jättebra jobb vid försäljningen av min bostadsrätt. Känns trygg och seriös på alla vis. Är mycket nöjd.
  • Adel S
    Adel S skrev om Pierre Devletyan en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Vi är väldigt nöjda med Pierre som vår mäklare.Han var väldigt
    lyhörd och noggrann!
    Vi uppskattar att han lade ner tid och energi på vår hus och fick
    den såld snabbt och smidigt innan visning.
    2017-05-08 Pierre D svarar Adel S
    Tack för förtroendet och omdömet Adel. Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad.
  • Peter J
    Peter J skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jaime skötte sin uppgift som mäklare strålande och precis så man önskar att alla mäklare var. Han är ödmjuk, lyhörd och ärlig.
    2017-04-30 Jaime M svarar Peter J
    Hej Peter! Stort tack för de fina orden. Hoppas ni har hittat ert drömboende! / Jaime :)
  • Anna N
    Anna N skrev om Pierre Devletyan en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Vi är jättenöjda med Pierre :-)
    2017-05-08 Pierre D svarar Anna N
    Tack Anna, kul att få hjälpa er med köpet av nya bostaden. Hoppas ni kommer trivas.

Ångermannagatan 158, 162 65 Vällingby