Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vällingby HusmanHagberg HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
Rekommenderat företag 2016 - HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
Rekommenderat företag 2015 - HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga

HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga

Kirunagatan 6, 162 13 Vällingby — Visa karta

HusmanHagberg är en av landets ledande fastighetsmäklarkedjor med 70 kontor och 260 medarbetare. Vi är privatägda och fristående från banker och försäkringsbolag. Många av våra medarbetare bor i området där de arbetar. Med ett äkta engagemang och en passion för sitt yrke vinner de kundernas hjärtan. Det är därför vi är fastighetsmäklaren med nöjdare kunder.
Öppet just nu
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 196 kunder tycker om HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga

• Salih G
    Salih G skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Supernöjd med jaime som är en supermäklare med kunden i fokus. Trevligt bemötande och väldigt hjälpsam.
    Jaime M gillar detta
  • Ernesto H
    Ernesto H skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jag tycker att hon är väldigt profesional och hon har sköt sitt jobb väldig bra....jag är mycket nöjd
  • Loredana M
    Loredana M skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Tack för allt hjälp jag fick .tack Jaime Markenbjörk.
  • Leone A
    Leone A skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Vi är supernöjda med vårt val av mäklare. Christoffer är lugn och metodisk med glimten i ögat. Han är ärlig och du känner att du får ett proffsigt bemötande och sådant betyder otroligt mycket när det kommer till en av de kanske viktigaste besluten i sitt liv nämligen - sälja sitt boende! Har inte ångrat för en sekund att vi valde honom!
  • Eyasu Z
    Eyasu Z skrev om Pierre Devletyan en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Han är väldigt bra och duktigt mäklare och alltid tillgängligt.
  • Viktor L
    Viktor L skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Trevligt bemötande, stort engagemang. Jag är absolut nöjd med jobbet mäklaren gjort under mitt bostadsköp.
  • Christian N
    Christian N skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jaime överträffade alla mina förväntningar. Bästa servicen från att ta emot uppdraget, genomföra och avsluta det. Kommer definitivt sälja min nästa bostad med Jamie.
    2017-01-31 Jaime M svarar Christian N
    Super trevlig att träffas! Hoppas du hittar ditt nästa drömboende!
  • Susanne G
    Susanne G skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Genomgående mycket serviceminded och noggrann och trygg, vilket känns skönt när man handskas med stora avgöranden oh pengar.
  • Calle A
    Calle A skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Emelies agerande var i alla delar mycket professionellt, från första mötet till kontraktsskrivning. Hon var alltid tillgänglig och skötte allting till vår fulla belåtenhet. Hon skapar förtroende och därigenom la hon grunden för ett snabbt och korrekt avslut på vår affär.
  • Calle A
  • Åsa A
    Åsa A skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Vi fick från början ett gott intryck av Emelie pga kunskap om området, intresserad av huset och hon hade en pigg framtoning. Vi har inte haft någon anledning att ändra uppfattning om Emelie under försäljningsprocessens gång utan att det snarare har förstärkts, All har gått över förväntan. Känns som vi gjorde ett bra teamwork!
  • Towe Ö
    Towe Ö skrev om Ulrika Biewald en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Bra bemötande. Fått svar på de frågor som funnits med en bra förklaring. Trovärdig. Trygghets-känsla vid möten.
  • Rehan H
    Rehan H skrev om Ulrika Biewald en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Mycket bra service! Trevlig och positiv mäklare.
  • Ilkay Y
    Ilkay Y skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jag har träffat med många mäklare men han var absolut den bästa mäklare tack jaime
    2017-01-23 Jaime M svarar Ilkay Y
    Tusen tack Ilkay! Det va kul att hjälpa dig!
  • Jerry L
    Jerry L skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Mycket duktig,punktlig och ambitiös.
  • Tianyu W
    Tianyu W skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jättetrevlig och professionell!
    2017-01-31 Jaime M svarar Tianyu W
    Trevligt att träffas! Vi hörs framöver!
  • Mustafa M
    Mustafa M skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Du är mycket trevlig kille och bra försäljare d och och du kommer att bli lycklig med ditt jobb tack för senast
    2017-01-23 Jaime M svarar Mustafa M
    Det bästa med mitt jobb är att hjälpa människor! Du är välkommen min vän!
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Christoffer är professionell och trevlig. Framförallt engagerad. Jag är nöjd.
  • Johnny N
    Johnny N skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Mycket bra bemötande första gången jag träffade Jaime. En mäklare som är lätt att prata med och är väldigt flexibel under hela dygnet. Jaime är mycket snabb på att svara på mail samt Sms/samtal under helg och vardagar. Han är driven för de han gör och skulle verkligen ta hjälp av honom igen om jag skulle vilja sälja eller köpa något i framtiden!
    5/5 👍
    2017-01-02 Jaime M svarar Johnny N
    Väldigt kul att du är nöjd med mig. Lycka till med ditt boende! Hör av dig för en värdering / Hälsningar Jaime
  • Elsa M
    Elsa M skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jag är väldigt nöjd med Christoffers engagemang och bemötande under mitt första bostadsköp. Med många funderingar och frågor besvarade Christoffer mig proffesionellt men samtidigt med ett genuint intresse för att lösa allt så bra som möjligt för just mig som kund, och som förstagångsköpare.
  • Lisa G
    Lisa G skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Trevligt och sakligt bemötande.
  • Peter D
    Peter D skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Trevligt och professionellt bemötande!
    2016-12-20 Jaime M svarar Peter D
    Tack för de fina omdömet! Njut av sjöutsikten
  • Sandra S
    Sandra S skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jaime var otroligt engagerad och professionell genom hela försäljningen av min lägenhet! Han fanns alltid tillgänglig och affären blev väldigt smidigt på grund av hans engagemang. Hans hårda arbete ledde fram till ett slutpris som jag var mycket nöjd med!
    2016-12-20 Jaime M svarar Sandra S
    Jättekul att vi fick uppdraget att hjälpa dig! Jag är så glad för din skull! Du kommer trivas i Solna. Kram Jaime
  • Loi A
    Loi A skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Informativ. Trevlig. Tillmötesgående. Snabb återkoppling. Noggrann.
    2016-12-20 Jaime M svarar Loi A
    Tack för ditt fina omdöme! Helt övertygad om att du kommer trivas i Bromma. God fortsättning
  • Isac B
    Isac B skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Riktigt bra mäklare som jag använt flera gånger! Nöjd på alla sätt!
  • Daniel F
    Daniel F skrev om Ulrika Biewald en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Väldigt trevlig och hjälpsam. Mycket bra bemötande.
  • Andreas S
    Andreas S skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Bra. Trevlig på visningen och tydlig vid kontraktskrivandet.
    2016-12-20 Jaime M svarar Andreas S
    Jättekul att hjälpa dig att hitta ditt drömboende! God fortsättning
  • Julia C
    Julia C skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Professionell, snabb, smidig, kunnig, perfekt bemötande
    2016-12-20 Jaime M svarar Julia C
    Tack Julia! Njut av din bostad i Beckomberga! God Jul
  • Mandy T
    Mandy T skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jag tycker att Christoffer har varit väldigt engagerad under mitt bostadsköp, han har alltid varit lätt att kontakta och även pålitlig när det kommer till återkoppling vid ett senare tillfälle.
  • Yvonne F
    Yvonne F skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Emelie har varit 100% till belåtenhet petig, noggrann , trevlig, återkoppling hela tiden super bra, passar i rollen som mäklare och har bra personkännedom som uppskattats fullt ut.
  • Mohsen K
    Mohsen K skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Christoffer är väldigt trevlig och glad och hjälpsam .
    Jag var i en svårt situation och tveksam att hur skulle bli , men i första möte Christoffer först lysande lugn och sedan trollade fram tre olika alternativ som var för sig var mycket lugnande ,
    Han gav mig en bra känsla det verkade ju övertygande.
    Vi hade bråttom men snabbt han hittade en bra kund och vi skrev kontrakt.
    Christoffer är kunnig som mäklare .
    Han har gjort så gott han har kunnat för mig .
    Tack Christoffer du är kung i mäklar bransch.
  • Mana M
    Mana M skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    I am super satisfied with the support and help that Christoffer offered over the entire process.He was quite informative and committed from the very begining step in addition to being quick at responsing my messages.I would definitely recommend him to the ones that intend to buy or sell their apartment.
  • Nathalie F
    Nathalie F skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Seriös, trygg och proffsig mäklare som jag varmt kan rekommendera!
    2016-11-17 Jaime M svarar Nathalie F
    Tusen tack! Ses i Vällingby C :)
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    En trevlig mäklare med stort intresse. Den. Bästa mäklaren i vällingby supernöjd med slutpriset och servicen 👌🍾
    2016-11-17 Jaime M svarar Fredrik S
    Kung! Tack för förtroendet, lycka till med husköpet!
  • Karl H
    Karl H skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    väldigt tillmötesgående. Lägenheten såldes över min förväntan.
  • Dragana J
    Dragana J skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Trevlig, kunnig och riktig engagerad! Kände mig trygg under hela processen.
    En Fastighetsmäklare att vara stolt över!
  • Hatice Z
    Hatice Z skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Han är jätte snäll, hjälpsam och öppen.
  • Alma M
    Alma M skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Min upplevelse av Christoffer har varit super bra!
  • Christine A
    Christine A skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Emelie hjälpte oss med försäljningen av våra föräldrars hus och förutom att Emelie är väldigt trevlig att ha att göra med så är hon mycket flexibel, smidig, realistisk och hon har en integritet som gör att det är mycket lätt att arbeta tillsammans med henne. Hon ansträngde sig verkligen att få ett bra avslut på affären och vi rekommenderar henne till alla som sitter i ett säljläge.
  • Lars J
    Lars J skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jag fick ett mycket bra bemötande och en bra service.
  • Eric J
    Eric J skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Superbra bemötande, kunskap, återkopplingar och service i övrigt.
  • Ali Yasser A
    Ali Yasser A skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Ja vad tycker jag om Jaime Markenbjörk jag tycker att han är väldigt duktig mäklare han vet vad han gör och han är skicklig i det han gör ..
    Han är grym helt enklet ..
    Om jag behöver mäklare i framtiden så är det 100% Jaime jag kommer att anlita .
    Jag kommer att rekommendera Jaime Markenbjörk till alla mina nära o kära .
    Tack Jaime för ett utmärkt jobb .
    2016-10-24 Jaime M svarar Ali Yasser A
    Säg till när vi ska köra ett gympass :) Lycka till med ditt nya hus broooor!
  • Armand H
    Armand H skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Den bästa mäklaren jag någonsin har träffat på :)
  • Eva F
    Eva F skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Emelie är jättetrevlig. Lätt att ha att göra med och alltid tillgänglig när man behöver få kontakt med henne. Hon är driven och gör allt för att hjälpa sin kund. Ger henne mina bästa rekommendationer.
  • Catrine H
    Catrine H skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Mycket nöjd med Emelie . Så tryggt med en sån duktig och kompetent mäklare !
  • Jan S
    Jan S skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jag är mycket nöjd med Jaime på Husman Hagberg.
    Hans helhjärtade engagemang i samband med försäljningen av vårt radhus.
    Vi rekommenderar honom varmt.
    2016-10-24 Jaime M svarar Jan S
    Tack för förtroendet! Lycka till med nya boendet.
  • cathrine H
    cathrine H skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Duktig mäklare som har engagemang och ser kundens stora affär och tar den på allvar.
    Vi är supernöjda.
    Emelie höll ständigt oss uppdaterade så vi visste hela tiden vart i processen vi befann oss
  • Maj-britt O
    Maj-britt O skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Mycket trevlig tillmötesgående och satt kunden i stor fokus
    Rekommenderar varmt!!
  • Lisa B
    Lisa B skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Toppenkille! Väldigt glad, tillmötesgående och proffisionell!
  • Annelie V
    Annelie V skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    In lyssnande, trevlig, ödmjuk och en supersäljare. Alltid tillgänglig att besvara frågor, tillägg etc. En bra känsla för vårt område och hans värdering av vår bostad överensstämde väl med utfall. Jag kan klart rekommendera Jamie.

Annelie Vestlund
    2016-10-24 Jaime M svarar Annelie V
    Hej Annelie!
    Tusen tack för det fina omdömet.
    Njut av sjöutsikten och hälsa Kjell :)

Kirunagatan 6, 162 13 Vällingby