Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vällingby HusmanHagberg HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
Rekommenderat företag 2016 - HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
Rekommenderat företag 2015 - HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga

HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga

Kirunagatan 6, 162 13 Vällingby — Visa karta

HusmanHagberg är en av landets ledande fastighetsmäklarkedjor med 70 kontor och 260 medarbetare. Vi är privatägda och fristående från banker och försäkringsbolag. Många av våra medarbetare bor i området där de arbetar. Med ett äkta engagemang och en passion för sitt yrke vinner de kundernas hjärtan. Det är därför vi är fastighetsmäklaren med nöjdare kunder.
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 168 kunder tycker om HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga

• Mandy T
    Mandy T skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jag tycker att Christoffer har varit väldigt engagerad under mitt bostadsköp, han har alltid varit lätt att kontakta och även pålitlig när det kommer till återkoppling vid ett senare tillfälle.
  • Yvonne F
    Yvonne F skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Emelie har varit 100% till belåtenhet petig, noggrann , trevlig, återkoppling hela tiden super bra, passar i rollen som mäklare och har bra personkännedom som uppskattats fullt ut.
  • Mohsen K
    Mohsen K skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Christoffer är väldigt trevlig och glad och hjälpsam .
    Jag var i en svårt situation och tveksam att hur skulle bli , men i första möte Christoffer först lysande lugn och sedan trollade fram tre olika alternativ som var för sig var mycket lugnande ,
    Han gav mig en bra känsla det verkade ju övertygande.
    Vi hade bråttom men snabbt han hittade en bra kund och vi skrev kontrakt.
    Christoffer är kunnig som mäklare .
    Han har gjort så gott han har kunnat för mig .
    Tack Christoffer du är kung i mäklar bransch.
  • Mana M
    Mana M skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    I am super satisfied with the support and help that Christoffer offered over the entire process.He was quite informative and committed from the very begining step in addition to being quick at responsing my messages.I would definitely recommend him to the ones that intend to buy or sell their apartment.
  • Nathalie F
    Nathalie F skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Seriös, trygg och proffsig mäklare som jag varmt kan rekommendera!
    2016-11-17 Jaime M svarar Nathalie F
    Tusen tack! Ses i Vällingby C :)
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    En trevlig mäklare med stort intresse. Den. Bästa mäklaren i vällingby supernöjd med slutpriset och servicen 👌🍾
    2016-11-17 Jaime M svarar Fredrik S
    Kung! Tack för förtroendet, lycka till med husköpet!
  • Karl H
    Karl H skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    väldigt tillmötesgående. Lägenheten såldes över min förväntan.
  • Dragana J
    Dragana J skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Trevlig, kunnig och riktig engagerad! Kände mig trygg under hela processen.
    En Fastighetsmäklare att vara stolt över!
  • Hatice Z
    Hatice Z skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Han är jätte snäll, hjälpsam och öppen.
  • Alma M
    Alma M skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Min upplevelse av Christoffer har varit super bra!
  • Christine A
    Christine A skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Emelie hjälpte oss med försäljningen av våra föräldrars hus och förutom att Emelie är väldigt trevlig att ha att göra med så är hon mycket flexibel, smidig, realistisk och hon har en integritet som gör att det är mycket lätt att arbeta tillsammans med henne. Hon ansträngde sig verkligen att få ett bra avslut på affären och vi rekommenderar henne till alla som sitter i ett säljläge.
  • Lars J
    Lars J skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jag fick ett mycket bra bemötande och en bra service.
  • Eric J
    Eric J skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Superbra bemötande, kunskap, återkopplingar och service i övrigt.
  • Ali Yasser A
    Ali Yasser A skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Ja vad tycker jag om Jaime Markenbjörk jag tycker att han är väldigt duktig mäklare han vet vad han gör och han är skicklig i det han gör ..
    Han är grym helt enklet ..
    Om jag behöver mäklare i framtiden så är det 100% Jaime jag kommer att anlita .
    Jag kommer att rekommendera Jaime Markenbjörk till alla mina nära o kära .
    Tack Jaime för ett utmärkt jobb .
    2016-10-24 Jaime M svarar Ali Yasser A
    Säg till när vi ska köra ett gympass :) Lycka till med ditt nya hus broooor!
  • Armand H
    Armand H skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Den bästa mäklaren jag någonsin har träffat på :)
  • Eva F
    Eva F skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Emelie är jättetrevlig. Lätt att ha att göra med och alltid tillgänglig när man behöver få kontakt med henne. Hon är driven och gör allt för att hjälpa sin kund. Ger henne mina bästa rekommendationer.
  • Catrine H
    Catrine H skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Mycket nöjd med Emelie . Så tryggt med en sån duktig och kompetent mäklare !
  • Jan S
    Jan S skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jag är mycket nöjd med Jaime på Husman Hagberg.
    Hans helhjärtade engagemang i samband med försäljningen av vårt radhus.
    Vi rekommenderar honom varmt.
    2016-10-24 Jaime M svarar Jan S
    Tack för förtroendet! Lycka till med nya boendet.
  • cathrine H
    cathrine H skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Duktig mäklare som har engagemang och ser kundens stora affär och tar den på allvar.
    Vi är supernöjda.
    Emelie höll ständigt oss uppdaterade så vi visste hela tiden vart i processen vi befann oss
  • Maj-britt O
    Maj-britt O skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Mycket trevlig tillmötesgående och satt kunden i stor fokus
    Rekommenderar varmt!!
  • Lisa B
    Lisa B skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Toppenkille! Väldigt glad, tillmötesgående och proffisionell!
  • Annelie V
    Annelie V skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    In lyssnande, trevlig, ödmjuk och en supersäljare. Alltid tillgänglig att besvara frågor, tillägg etc. En bra känsla för vårt område och hans värdering av vår bostad överensstämde väl med utfall. Jag kan klart rekommendera Jamie.

Annelie Vestlund
    2016-10-24 Jaime M svarar Annelie V
    Hej Annelie!
    Tusen tack för det fina omdömet.
    Njut av sjöutsikten och hälsa Kjell :)
  • Peter L
    Peter L skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Snäll,trevligt,ärlig,presentabel, 5/5 toasters
  • Birgitta H
    Birgitta H skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Han hade en mycket bra blick för människor och såg direkt att jag var rätt person för det radhus han sålde. Sen var han också skicklig försäljare, en man som jag gärna skulle ha som anställd om jag hade några, för han fick mig att gå upp ett par hundra tusen utan budgivning.Jag är imponerad och Jaime är en mycket sympatisk och duktig mäklare som jag gärna skulle återkomma till om jag någon gång lämnar mitt nya radhus.
    2016-10-24 Jaime M svarar Birgitta H
    Hej Birgitta!
    Jättekul att läsa det du har skrivit. Är helt övertygad om att du kommer trivas i ditt nya radhus.
    Hälsningar

Jaime M
  • Claes U
    Claes U skrev om Ulrika Biewald en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Ulrika är väldigt glad, trevlig och proffsig. Vi gick igenom vad avtalet skulle omfatta med tidsplan och de olika momenten i processen som jag också fick skriftligen, bra.
    Tidsplanen fungerade perfekt och som extra bonus fick jag ett oväntat bra pris på min lägenhet.
    Bra var också att hon hoppade över en presentation av företaget. Det var något jag fick av en annan mäklare som presenterade både sig och företaget, skönt att istället gå direkt på sak.
    Jag gillar också att jag fick ett fast pris.
    Även Ola, från Solnakontoret, har gjort ett väldigt bra jobb.
    Jag är som sagt väldigt nöjd
  • Robin D
    Robin D skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Hjälpsam och trevlig, endast 4 pga en budgivning blev onödigt utdragen.
  • Martin F
    Martin F skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Mitt intryck av Emelie är att hon är vänlig och förtroendeingivande samtidigt som hon är strukturerad, proffesionell och kompetent. Vi är mycket nöjda med hennes insats som vår mäklare och skulle absolut rekommendera henne till andra som vill sälja sin bostad.
  • Amir K
    Amir K skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    han är bäst på sit yrke .trevlig .snäl .och väldight be mötanade mot sina kunder han kommer att lycka och ha en lysnade framtid
    2016-10-24 Jaime M svarar Amir K
    Tack Amir!
    Du är kung! Lycka till med nya livet i Bålsta :)
  • Magdalena J
    Magdalena J skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Trevlig och förtroendeingivande. Snabba svar.
    2016-10-24 Jaime M svarar Magdalena J
    Tack Magdalena för det fina omdömet :)
    Hoppas ni njuter av sjöutsikten.

Hälsningar

Jaime
  • Roland G
    Roland G skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Alltid positiv och övertygande!
    2016-09-30 Jaime M svarar Roland G
    Tack för förtroendet Roland! Väldigt kul att hjälpa er!
  • Torgny L
    Torgny L skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jaime är mycket trevlig. Lätt att prata med och öppen för en bra kontakt samt arbetsvillig dvs tar fram material som efterfrågas och ger den tid man behöver. Han är angelägen om att köpare och säljare får en bra kontakt.

Obs! Jag är sparsam i mina utlåtanden och nära på alltid försiktig med beröm.
    2016-09-30 Jaime M svarar Torgny L
    Tack Torgny för de fina orden! Välkommen till Hässelby Strand :)
  • Christian A
    Christian A skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Smidig process, tydligt och trevligt bemötande
  • Ali M
    Ali M skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jaime gjorde att bra intryck från första kontakten som var på telefon. Han gav bra information men hade samtidigt humorn. Han svarade snabbt på alla samtal och sms och jag tycker han hade väldigt bra koll under hela processen. Kan rekommendera honom för både sälj och köp av fastighet.
    2016-09-23 Jaime M svarar Ali M
    Swishat & klart! Väldigt kul att träffa er! Hälsa din pappa :), välkommen till Stockholm!
  • Joel J
    Joel J skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Har både köpt o sålt med hjälp av Emelie lagerqvist.
    Och besökt flera av hennes visningar. Aldrig blivit något annat än mycket bra bemött av henne i alla lägen.
    Jag kan inget annat än att rekommendera henne till alla som går i säljtankar.
    Hon kommer garanterat få sälja min nya bostad den dagen8 det blir aktuellt.
  • Lars H
    Lars H skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Bra bemötande, tydlig och informativ. Allt har skett på utsatt tid.
  • Eva T
    Eva T skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Emelie är mycket proffetionell och trevlig. Påläst och kunnig om sina objekt. Vi har upplevt en mycket positiv kontakt med Emelie. Vi kan med stor tillit rekommendera Emelie som mäklare. Eva Tollerup
  • Rogert L
    Rogert L skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Bra kontakt med mäklaren, återkoppling och dialog har vi haft utan bekymmer, upplevdes kunnig i sitt yrke, skapar en trygg känsla.
    2016-09-30 Jaime M svarar Rogert L
    Tack Rogert för förtroendet! Hoppas ni kommer närmare er båt och naturen ute på Ekerö :)
  • Andreas Å
    Andreas Å skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Mycket trevlig och proffsig mäklare,
    som hjälper en hela vägen,
    Emelie Lagerqvist reco-mederas
  • Urban E
    Urban E skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jaimi har på ett proffsigt och mycket trevligt sätt bemött oss i vårt sökande efter bostad. Han kom ihåg oss från en visning och kontaktade oss när liknande objekt dök upp på marknaden.
    2016-09-18 Jaime M svarar Urban E
    Jag är så glad att jag kunde hjälpa er att hitta er drömbostad. Välkomna tillbaka till Stockholm!
  • Turgut G
    Turgut G skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Emelie är en väldigt trevlig och seriös mäklare. Hon är professionell och hjälpsam. Rekommenderar Emelie varmt till både säljare och köpare och kommer att kontakta henne vid nästa försäljning.
  • Katerina D
    Katerina D skrev om Ulrika Biewald en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Ulrika höll mig hela tiden informerad om vad som pågick under budgivningen. Fick även råd vad jag skulle tänka på inför fotograferingen och visningen, vad som skulle bort och så vidare. Är mycket nöjd eftersom jag fick även råd vad jag kunde tänka på inför försäljningen och hon gav mig information om försäljningen vilket underlättade för mig när jag skulle besluta mig för vem jag ville sälja till, gynna mig. Jag kände aldrig något press från henne att jag var tvungen att sälja. Är mycket nöjd med Ulrika och hur hon hanterade allt inför , under och efter försäljningen. Summan som jag fick för min lägenhet var bara extra plus.
  • Ewa K
    Ewa K skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Christoffer är jätte snäll och kunnig mäklare. Svarade på alla mina frågor och var hjälpsam. Jag är nöjd och rekommenderar honom som mäklare.
  • Kristin F
    Kristin F skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Fantastisk! Trevlig, tillmötesgående, allt är möjligt-inställning, hjälpt till med de kontakter som behövs. Och inte minst - svarar i telefon när man ringer, inte så vanligt i dessa automat-telefon-svarar-tider.
  • Lisa B
    Lisa B skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Emelie var Trevlig och glad. Gav ett pålitligt intryck. Lätt att få tag på.
  • Isabell L
    Isabell L skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Super bra! Hjälpsam och lyhörd. Kan starkt rekommendera!
  • Christina F
    Christina F skrev om Ulrika Biewald en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Visst ska jag svara på det. Ulrika gjorde ett toppenjobb, det tog lite tid att få radhuset sålt, och jag oroades. Men med Ulrikas fina lugn så blev jag både trygg o nöjd😃 Med vänlig hälsning, Tina Fälling
  • Alexander
    Alexander skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Snabb och smidig mäklare där inget är omöjligt. Är supernöjd med både processen och slutpriset. Rakt igenom en trygg, snabb och smidig affär. Tack Jaime.
    2016-09-13 Jaime M svarar Alexander
    Tack Alexander för ditt ärliga feedback! Kul att hjälpa dig! Lycka till med Stockholm Maraton!
  • Erika G
    Erika G skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Allt gick superbra och snabbt, han var lättillgänglig och fick snabbt svar på mina frågor och som pricken över i:et supertrevlig! :) Rekommenderar varmt Christoffer Asplund till din nästa försäljning.
  • Susanne H
    Susanne H skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Rekommenderar Christoffer varmt för försäljning av din bostad.
    Egenskaper som C har är lugn lyhörd inte på prackande. Intresserad av dig som kund och håller dig informerad under hela vägen tills din bostad är såld.
  • Sofia L
    Sofia L skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Super trevlig! Pratade bra om området och verkade mycket professionell.

Kirunagatan 6, 162 13 Vällingby