HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

Ångermannagatan 158, 162 65 Vällingby — Visa karta

Välkommen hit till härliga Vällingby, Hässelby och Spånga!

Dessa områden blir mer och mer populära tack vare närheten till Stockholm city och naturen och här finns en bostad för alla. Bostadsrätt, radhus eller villa? Här i våra områden finns det att välja bland! Vi kan bostadsmarknaden här och vi känner även områdena väl då flera av oss bor här. Att göra bra bostadsaffärer är det vi brinner för och, ja, bättre affärer ger vanligtvis nöjdare kunder.

Funderar du på att flytta till Vällingby, Hässelby eller Spånga? Kom in och prata med oss! Vi har koll på vilka områden som passar vem och vilka objekt som är till salu eller snart kan bli. För dig som vill sälja kan vi bistå med tips inför besiktning och visning, hitta potentiella köpare och hjälpa till med marknadsföringen.
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 618 kunder tycker om HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

• 2020-01-23

Björn Erik L skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Trevlig och kunnig mäklare.
    Återkopplar snabbt efter visningar mm. Läs mer
  • 2020-01-22

Rikina H skrev om Ulrika Biewald en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Trevlig med tydliga riktlinjer och vet vad som gäller Läs mer
  • 2020-01-22

Emil L skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jag köpte min första lägenhet tack vare Jaime, som var väldigt trevlig och professionell från första möte.
    Jaime utförde en snabb och smidig affär till en perfekt lägenhet för mig och jag kan inte vara mer nöjd. Läs mer
    2020-01-22 Jaime M svarar Emil L
    Hej Emil! Tack för ditt fina omdöme och välkommen till Hässelby.
  • 2020-01-21

Mohamed Ali K skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Köpt en lägenhet med Mälaren som utsikt.
    Mäklaren bemötte mig väldigt bra och hjälpte mig så mycket han bara kunde. Läs mer
  • 2020-01-11

Daniela G skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Bought a 2.5 room appartment in a great environment. The broker had been informative and friendly in all situations. He was well prepared at any situations. The handling of the buying process is well handled and communication never gets interrupted. A great and nice opportunity if you search for an object. Läs mer
  • 2020-01-10

Raad M skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Har träffat många mäklare men Jaime gav mig en trygghet till att köpa vårt drömhus. Min familj och jag vill tacka honom för att han pedagogiskt förklarade hur allt går till. Stort tack Läs mer
  • Alexander H

2020-01-05

Alexander H skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jaime var trevlig rakt från start och rakt igenom hela processen, han var personlig och hjälpsam och dessutom hade bra koll på all info och kunde svara på alla frågor man hade. Han var helt enkelt påläst och skötte allt proffsigt. Läs mer
    2020-01-22 Jaime M svarar Alexander H
    Hej Alexander! Tack för ditt fina omdöme. Välkommen till Hässelby. Har du några frågor eller funderingar kan du alltid kontakta mig :)
  • 2020-01-05

Hercules Ö skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jag fick en snabb lösning på mina bostad problem. Väldigt professionell på jobbet och gav mig förtroende från början till slut. Tusen tack Jaime Läs mer
  • 2020-01-04

Christer S skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Köpt och ska sälja lägenhet. E är lyhörd konstruktiv och snabb i beslutsfrågan . Mycket trevlig att ha att höra med. Glömde säga hon är alltid tillgänglig per bla trlefon Läs mer
    2020-01-04 Emelie C svarar Christer S
    Tack för era fina ord Christer! Väldigt trevligt att ha att göra med er också och ser fram emot att få hjälpa er med er försäljning :)
    Mvh, Emelie Clarberg
  • Inga Ö

2020-01-04

Inga Ö skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Har köpt en ny lägenhet och ska nu sälja min. Trevligt effektiv och glatt bemötande! Läs mer
  • 2019-12-19

Anna Helena K skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Joel är proffsig, trevlig och enkel att ha att göra med. Han lugnade oss i stressen av att köpa vår först bostad. Läs mer
  • 2019-12-06

Daria G skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Väldigt hjälpsam och proffsig. Jag fick väldig bra service av Joel. Läs mer
    2019-12-18 Joel W svarar Daria G
    Hej Daria! Tack för de uppmuntrande orden! God jul och Gott nytt år!
  • 2019-12-05

Ingrid E skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Köpte en fin 2:a till ett riktigt bra pris som Jaime fick förhandla med säljaren om att sälja för och det gjorde han bra! Det blev en snabb affär och Jaime var beredd att ordna det snabbt och smidigt oavsett vad som krävdes, dvs. han kom till mitt jobb för att ordna med kontraktet eftersom jag jobbade sent. Tydlig med säljarens krav och förväntningar för att släppa objektet till det priset som jag kunde ge för det. Bra jobbat! Tack för ett gott samarbete och en snabb affär!! Läs mer
  • 2019-12-05

Sylwester A skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jaime är en passionerad, engagerad och charmig mäklare.
    Försäljningen gick smidigt. Jag är väldigt nöjd med mitt val av mäklare! Läs mer
  • 2019-12-04

Erik O skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Sålt en lägenhet på Mörsilsgatan.
    Joel var trevlig men inte på ett överdrivet sätt.
    Förväntade mig att Joel skulle ha kunskap om rättsregler samt allmänt om fastigheterna i området.

Som helhet en bra mäklare med ett intresse för yrket är min uppfattning. Läs mer
    2019-12-18 Joel W svarar Erik O
    Hej Erik! Tack för de fina orden. Hoppas du kommer trivas bra i Hammarby Sjöstad :)
  • Juan Martin K

2019-12-03

Juan Martin K skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jag och min fru köpte nyligen en bostadsrätt i Hässelby strand. Jag fick en positiv känsla av Joel redan vid första visningen såväl som vid andra visningstillfället.

Då detta var första gången vi köper en lägenhet hade vi inga särskilda förväntningar däremot ett flertal funderingar och då vi sedan fick lite problem med banken uppstod en hel del oro efter att vunnen budgivning. Joel var dock väldigt tillmötesgående och var behjälplig på flera sätt, bl.a genom att erbjuda sin kontakt hos en annan bank och detta skulle bli nödvändigt. Efter flera vändor löste det sig med banken och under hela tiden höll Joel god kontakt med oss och gjorde säljaren införstådd i situationen. Joel kändes väldigt avslappnad och genuin vid varje träff och vår 3-åring fattade dessutom direkt tycke för honom.

Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med Joel som vår mäklare och den insats han gjorde för oss och kab varmt rekommendera honom. Läs mer
    2019-12-03 Joel W svarar Juan Martin K
    Hej Martin!

Tack så mycket för de fina orden! Hoppas ni ska trivas och hälsa Charlie :)
  • 2019-11-29

Mustafa A skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Har köpt en lägenhet, Emelie är en positiv person och trevlig.
    Dessetom är hon ärlig och rak på sak så att jag beskriver min upplevelse som toppen. Läs mer
  • 2019-11-28

Michél J skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Lugn och trygg och jävligt trevlig. Läs mer
  • 2019-11-26

Honghua H skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    We've sold the rådhus in Kälvista. It has 3 stories and 4 bedrooms.
    Christoffer is getting along with us well. We are friends now after the process. He taloured the service to suit us -- expats from overseas and not good at Swedish.
    Christoffer's performance exceeds our expetation.
    Christoffer is an excellent real broker. On top of his professionalism, he is talented in dealing with customers, always keeps us confident about the selling, even though in such a challenging market environment. We regard him as "top young professional" in the industry. He is reliable, easy to talk , with sense of humour and get the job done. We will definitely recommend him. Läs mer
  • 2019-11-26

Ali A skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Skön mäklare som svarar snabbt och är tydlig genom hela processen gällande allt som sker. Jaime ger en trygg känsla och hittar lösningar som leder till en skonsam affär.
    Jag är mer än nöjd med Jaime. Läs mer
  • 2019-11-26

Filip A skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jaime är en lyhörd och ärlig mäklare som vi definitivt kommer att höra av oss till vid framtida försäljningar.
    Allt gick väldigt smidigt vid försäljningen av vårt radhus och vi kan starkt rekommendera att jobba med honom.
    Han är en riktigt härlig mäklare som vet vad han gör! Fotografen och även stylisten får 5 av 5!
    Mvh Filip Läs mer
  • Emma S

2019-11-23

Emma S skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Professionell från början till slut.
    Vet vad som krävs, är väldigt rak och ärlig.
    Jag är mycket nöjd och rekommendera starkt.
    /Emma.S Läs mer
  • 2019-11-20

Emelie R skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Köpte en och halva i råcksta området, mycket nöjd med bemötandet och främst att all konversation skede över sms!
    Väldigt rolig och härlig person som man kände tillit till. Läs mer
  • 2019-11-12

Matilda M skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jag har haft en mycket positiv upplevelse av Christoffer Asplund när han sålt min lägenhet. Han var mycket trevlig och tillmötesgående och förberedd inför vårt första möte och fick min lägenhet såld innan visning. Kan starkt rekommendera. Läs mer
  • 2019-11-12

Louise B skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Efter en oturlig budgivning hjälpte Emelie oss att hitta ett annat objekt. Hon har full koll på området, är snabb och ger ett trevligt och seriöst intryck. Läs mer
  • 2019-11-12

Martin J skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Fick ett bra bemötande. Christoffer gjorde det också möjligt för förhandsvisning och såg till att hela bostadsköpet gick smidigt till.
    Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-11-11

Veronica M skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Bought a small apartment in Hässelby strand area. Great help when it came to English and explanations to a first-buyer, to a foreigner. Excellent transparency when it comes to bidding too. I was also very impressed by Emelie's decency, common sense and efficiency. Thank you Emelie! Veronica Läs mer
  • 2019-11-05

Sara Maria Kristina Dalström J skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Christopher har levt upp till våra förväntningar. Tack för en snabb och smidig affär. Och för att du lyhörd och tillgänglig
    Vi är supernöjda !! Läs mer
  • 2019-11-04

Mehmet K skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Tack vart Emelie så köpte jag en helt underbar lägenhet. Allt gick så smidigt och enkelt! Läs mer
  • Garik T

2019-11-04

Garik T skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Vi har köpt en villa. Mäklaren var mycket professionell. Den hanterade på jobbet på ansvarig och uppmärksam sätt.
    Jag rekommenderar!
    Tack så mycket! 👍😀 Läs mer
  • 2019-11-01

Vidak M skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Emelie var väldigt öppen och trevligt.

Hon svarade på mina SMS och gav mig svar på frågor som jag hade om bostaden. Tex hur bredbandet var eftersom det är viktigt för mig.

Andra mäklare svarade aldrig på mina sms och var inte tillgängliga på telefon vilket fick mig att tappa suget för deras bostäder.

Emelie var också väldigt hjälpsam med att förklara köpeprocessen.

Skulle varmt rekommendera sammarbete med henne. Läs mer
  • 2019-10-31

Jakob A skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Emelie Clarberg var trevligt tillmötesgående vid försäljningen av min 1a på 24 kvadrat. Jag förväntar mig att en mäklare är tillmötesgående vilket Emelie var och utöver det kom hon med förslag och initiativ som underlättade försäljningen av min lägenhet. Det gick fort för ett bra pris då jag inte ens hann lägga ut lägenheten på hemnet innan Emelie hittat en köpare som inte fått köpa en lägenhet i liknande storlek till ett pris jag var nöjd över. Läs mer
  • 2019-10-29

Mathias E skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Mycket trevlig! Hjälpsam och duktigt på det hon gör =) Läs mer
  • 2019-10-27

Gurli H skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Bra bemötande från mäklaren och bra service Läs mer
  • 2019-10-27

Karin L skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Vi har sålt vårt radhus och våra upplevelser av mäklaren har bara varit positiva. Fantastiskt att mäklaren lyckades sälja huset före visningen. Läs mer
  • Najibollah A

2019-10-26

Najibollah A skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jag har köpt ett radhus.
    Jag blev bemött på väldigt fint sätt.

Min förväntningar var att mäklaren ska vara tydligt och ärligt. Det var det jag upplevde med Emellie.

Jag upplevde jätte bra. Läs mer
  • 2019-10-24

Debadatta M skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    She is extremely Helpful through out the process. Helped though out the whole process explaining every single detail. I bought an apartment . From day one she is very proactive in making things happen . I wish her all the best and strongly recommend her . Läs mer
  • Ismet A

2019-10-21

Ismet A skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Emelie är en utmärkt mäklare som fick oss att inte tappa hoppet hela vägen.

Hon höll oss informerade med minsta Detalj hela tiden.

Vill tacka henne igen ❤️🙏🏻 Läs mer
  • 2019-10-21

Jessica N skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Kan varmt rekommendera Jaime! Läs mer
  • Tommy H

2019-10-17

Tommy H skrev om HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Redan första mötet med Jaime fick vi stort förtroende för honom. Han har sedan, under hela processen funnits lättillänglig, kommit med idéer och visat stort engagemang. Och framförallt är vi oerhört nöjda med resultatet. Vi kommer starkt att rekommendera Jaime till alla vi känner. Läs mer
  • Tommy S

2019-10-17

Tommy S skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Redan första mötet med Jaime fick vi stort förtroende för honom. Han har sedan under hela processen funnits lättillänglig, kommit med idéer och visat stort engagemang, och framförallt är vi oerhört nöjda med resultatet. Vi kommer rekommendera Jaime till alla vi känner. Läs mer
  • 2019-10-17

Isabel Desiré T skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Köpt en bostad av Jaime. Han var mycket trevlig och tog sig verkligen tiden för att svara på alla våra frågor och förmedla kontakt med säljare. Han gjorde allt och lite till och märktes att han ville att det skulle bli en bra affär för alla inblandade. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2019-10-15

Jenny A skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Otrolig kompetent mäklare som är rolig, rak och lätt tillgänglig. Trots att han har flera bollar i luften klarar han att handskas med alla sina säljare och köpare. Hans mobil ringde hela tiden men hade hade fullt fokus på den han hade konversation med. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-10-15

Veli Y skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Snabb enkelt o smidigt hjälp av bästa mäklaren Läs mer
  • Jesper L

2019-10-14

Jesper L skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jättenöjd med köpet av bostadsrätt! Mäklaren var lyhörd, proffsig och var under hela processen tillgänglig för att kunna svara på frågor och ge rekommendationer. Läs mer
  • 2019-10-14

Marie H skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Han har verkligen gjort ett bra jobb med försäljningen av min lägenhet. Han har varit professionell och trevlig
    Har hela tiden informerat om vad han gjort och planerat visningar med mig i god tid. Han har inte gett mig falska förhoppningar utan varit realistisk med pris m.m. Jag är mycket nöjd och skulle absolut anlita honom igen. Läs mer
  • 2019-10-11

Kouassi Germain K skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Bästa mäklaren någonsin! Ärlig, rolig, otrolig kompetent. Det är en kombination av talang och hårt jobb med engagemang. Läs mer
  • 2019-10-09

Julia G skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Mäklaren levde upp till förväntningarna och jag känner mig så nöjd! Läs mer
  • 2019-10-09

Kevin D skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Perfekt mäklare för den som har krav, lätt att kommunicera med och sätter sina kunder i fokus. Toppen kille helt enkelt Läs mer
  • 2019-10-08

Roland Å skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Bästa mäklaren i Stockholm! Träffade honom 15.00
    18.30 kom han med en köpare och hjälpte mig. Han trollade även bort flyttstäd vilket är en stor fördel för mig som är äldre. Detta är en mäklare av högsta klass som jobbar helhjärtat. Ger honom mina starka rekommendationer. Läs mer

Ångermannagatan 158, 162 65 Vällingby