Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vällingby HusmanHagberg HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga

HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga

Kirunagatan 6, 162 13 Vällingby — Visa karta

Välkommen hit till härliga Vällingby, Hässelby och Spånga!

Dessa områden blir mer och mer populära tack vare närheten till Stockholm city och naturen och här finns en bostad för alla. Bostadsrätt, radhus eller villa? Här i våra områden finns det att välja bland! Vi kan bostadsmarknaden här och vi känner även områdena väl då flera av oss bor här. Att göra bra bostadsaffärer är det vi brinner för och, ja, bättre affärer ger vanligtvis nöjdare kunder.

Funderar du på att flytta till Vällingby, Hässelby eller Spånga? Kom in och prata med oss! Vi har koll på vilka områden som passar vem och vilka objekt som är till salu eller snart kan bli. För dig som vill sälja kan vi bistå med tips inför besiktning och visning, hitta potentiella köpare och hjälpa till med marknadsföringen.
Öppet just nu
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 245 kunder tycker om HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga

• Laila H
    Laila H skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jaime gör verkligen sitt yttersta, lever upp till alla förväntningar. Vi kände oss säkra med jaime.
  • David K
    David K skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Flexibel och trevlig!
    Vi fick komma på förhandsvisning och fick igenom en snabb affär utan problem.
  • Dania R
    Dania R skrev om Pierre Devletyan en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Vi är supernöjd med Pierre! Han var väldigt trevlig och professionell. Pierre är väldigt ambitiös och driven, vilket hjälpte oss mkt, då vi fick ett snabbt avslut på affären. Rekommenderar starkt!
  • Emma S
    Emma S skrev om Pierre Devletyan en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Väldigt trevlig och återkopplar snabbt. En snabb och smidig affär.
  • Fidel T
    Fidel T skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Väldigt bra bemötande! Väl förberedd och bra kontakt under hela försäljningen.
    2017-07-03 Christoffer A svarar Fidel T
    Tack för ett grymt samarbete Fidel! Hoppas Bråvalla var bra :)
  • David H
    David H skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jaime är en trevlig person som är van att ha kundkontakt och skötte våran affär snabbt, smidigt och på ett profesionellt sätt. Jag kan tänka mig att anlita Jaime igen vid tillfälle.
  • Maria P
    Maria P skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jaime är en dedikerad och engagerad mäklare med högt kundfokus.
  • Charlotte L
    Charlotte L skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Ett trevligt bemötande och väldigt snäll som hjälpte oss med vårat husköp
  • Jonas K
    Jonas K skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jamie är en lyhörd person som väl beskriver uppdraget och vill gå kunden till mötes så långt möjligt. Får också en tydlig uppfattning om att Jamie alltid vill lämna nöjda kunder efter sig, och att han är kompetent genom de råd han kommer med.

Utöver detta så är han vältalig och väldigt trevlig som person och skulle inte förvåna mig om han inom inte allt för lång tid har avancerat.

Mvh Jonas Koel
  • Anna S
    Anna S skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    enkelt och trevligt
    Bra bemötande, kände mig inte stressad utan fattade belastat att köpa i lugn och ro. det uppskattar jag.
  • Åsa B
    Åsa B skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jaime har ett mycket bra bemötande och ser möjligheter framför svårigheter.
    Vi har värdesatt Jaimes sätt att försöka medla och få fram två nöjda parter.
  • Rabi B
    Rabi B skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jätte nöjd!
    Han var väldigt trevlig & glad mäklare! Kommer definitivt rekommendera honom för släkt och vänner! Hade vi haft fler människor som Jaime Markenbjörk hade vi haft fred på jorden!
  • Anders K
    Anders K skrev om Pierre Devletyan en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Hjälpsam duktig och proffesionell!
  • Gunilla N
    Gunilla N skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Vilken kille, är supenöjd med Jamie. Trevlig, lugn, kompeten & har en otrolig fallenhet för sitt yrke. Rekord snabb affär, från första mötet till en försäljning tog ett dygn. Kan varmt rekommenderar denna drivna mäklare som kommer att sälja din bostad för högsta priset ;) Hälsningar Mamma Gunilla N & dotter Suzanne A
    2017-05-24 Jaime M svarar Gunilla N
    Tusen tack för det fina omdömet!
  • Mia V
    Mia V skrev om Pierre Devletyan en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Förtroendeingivande. Proffsig och lugn.
    Och väldigt bra på att hålla kontakt och berätta vartefter processen framskred
  • Michael M
    Michael M skrev om Pierre Devletyan en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Professionellt bemötande, trevlig och kunnig.
  • Lisbeth N
    Lisbeth N skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jaime Markenbjörk är en kunnig mäklare med stort engagement, servicekänsla och stort intresse för
    sitt yrke.
    Hälsningar
    Lisbeth Nordqvist
  • Salih Mohammad M
    Salih Mohammad M skrev om Pierre Devletyan en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Hej ,

Jag har inte sett alls en mäklare som Pierre Devletyan trevlig person ,serius ,
    ärligt ,jag skulle rekommendera alla som vill sälja sitt hus eller lägenhet att kontakta honom .
    Han sålda min lägenhet 100000 kr mer än jag trodde ,jag har fått jätte stor hjälp av honom utan extra kostnad .
    Jag är väldigt väldigt tacksam och jag kommer aldrig och glömma honom som super person .
  • Caroline B
    Caroline B skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jag tycker bemötandet var mycket bra. Hon gav oss bra information och besvarade frågor bra som vi hade. Och kontakten efter visning tycker jag har vart mycket bra.
    Hon är en trevlig och glad och ärlig mäklare.
  • Klara G
    Klara G skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jag upplever henne som en kompetent, pålitlig och vänlig person.
  • Erika L
    Erika L skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Proffsig, trevlig, nöjd på alla sätt med köpet och upplevelsen som kund!
  • Pernilla J
    Pernilla J skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Bemötandet jag fick av Christoffer präglades av service, enkelhet, tillgänglighet och professionalitet. Christoffer och jag hade ett mycket bra samarbete och tydliga diskussioner om de olika val som blev aktuella under processen. Christoffer är lugn och trevlig och var väldigt kunnig om det geografiska område jag skulle sälja i, vilket är en stor fördel för både säljare och köpare. Jag kan varmt rekommendera Christoffer till andra!
    2017-07-04 Christoffer A svarar Pernilla J
    Tack för de värmande orden Pernilla! Ha en bra sommar så ses vi på tillträdet :)
  • Josefine F
    Josefine F skrev om Pierre Devletyan en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Hejsan! Jag vill tacka Pierre för ett riktigt bra jobb! Han tog sig tiden att visa en lägenhet som de redan hade visat tidigare den dagen. Sen så kunde han hjälpa till med en snabb affär! Jag är så himla nöjd med servicen som Pierre och Jamie gav oss! Toppen betyg
    2017-05-08 Pierre D svarar Josefine F
    Tack Josefine, det var ett nöje att få visa dig lägenheten igen. Hoppas du kommer trivas i din nya bostad.
  • Ulf-peter B
    Ulf-peter B skrev om Pierre Devletyan en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Mycket bra bemötande! Håller mig uppdaterad. Sköter hela affären mycket proffsigt!
    2017-05-08 Pierre D svarar Ulf-peter B
    Tack Ulf- Peter och tack för förtroendet.
  • Bo Y
    Bo Y skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Emelie did a fantastic amazing job to support us to sell the apartment!

We're so appreciated and impressed for her professionalism excellence and perfect efficient communication!
  • Max K
    Max K skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Fantastiskt bemötande från Jaime och hans kollega Pierre gjorde valet av mäklare lätt. Bemötandet höll i sig under hela processen
    2017-05-03 Jaime M svarar Max K
    Tack för förtroende!
    Jättekul att få hjälpa er.
  • Anders B
    Anders B skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Emelie gjorde ett jättebra jobb vid försäljningen av min bostadsrätt. Känns trygg och seriös på alla vis. Är mycket nöjd.
  • Adel S
    Adel S skrev om Pierre Devletyan en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Vi är väldigt nöjda med Pierre som vår mäklare.Han var väldigt
    lyhörd och noggrann!
    Vi uppskattar att han lade ner tid och energi på vår hus och fick
    den såld snabbt och smidigt innan visning.
    2017-05-08 Pierre D svarar Adel S
    Tack för förtroendet och omdömet Adel. Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad.
  • Peter J
    Peter J skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jaime skötte sin uppgift som mäklare strålande och precis så man önskar att alla mäklare var. Han är ödmjuk, lyhörd och ärlig.
    2017-04-30 Jaime M svarar Peter J
    Hej Peter! Stort tack för de fina orden. Hoppas ni har hittat ert drömboende! / Jaime :)
  • Anna N
    Anna N skrev om Pierre Devletyan en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Vi är jättenöjda med Pierre :-)
    2017-05-08 Pierre D svarar Anna N
    Tack Anna, kul att få hjälpa er med köpet av nya bostaden. Hoppas ni kommer trivas.
  • Mattias V
    Mattias V skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Christoffer är en trevlig mäklare som är väldigt duktig på att lyssna och mån om att underlätta svårigheter och problem på ett effektivt sätt. Han har helt enkelt en känsla för service, vilket saknas hos många idag. Drivet hos honom får affären att gå snabbt och enkelt utan att det känns slarvigt.

Han bemästrar rollen som mäklare både som säljare där hans klients objekt lyfts fram på bästa tänkbara sätt och de brister som finns omvandlas till något positivt, men även underlättar köparens väg till sitt nya boende så fort signaturen finns på kontraktet.

Jag skulle rekommendera honom!
    2017-07-03 Christoffer A svarar Mattias V
    Tack Mattias, jättekul att höra! Hoppas allt har gått bra med din inflytt :) Vi hörs vidare om en uppdaterad värdering så kanske jag kan tjäna in den sista stjärnan!
  • Erik U
    Erik U skrev om Pierre Devletyan en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jag träffade flera mäklare men valde Pierre eftersom han gjorde det seriösaste och mest motiverade intrycket.
    2017-05-08 Pierre D svarar Erik U
    Tack för omdömet Erik, det var kul att hjälpa dig. Hoppas du nu hittar ditt nya drömboende.
  • Martin W
    Martin W skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Professionellt bemötande och god kontakt!
  • Caroline S
    Caroline S skrev om Ulrika Biewald en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Allt har varit väldigt tydligt och proffsigt genom hela försäljningen.. Bara positivt! Skulle gärna ta hjälp av Ulrika igen :)
  • Mia S
    Mia S skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Mycket tillförlitlig mäklare som får både säljare och köpare att känna sig trygg med affären.
  • Jenny Å
    Jenny Å skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jag och min sambo är båda väldigt nöjda med det bemötande och den service vi fick av mäklaren Jaime Markenbjörk. Vid initial kontakt via mejl, där vi ställde en förfrågan om objektet vi var intresserade av, fick vi mycket snabb respons av Jaime. Jaime var flexibel och tillmötesgånde. Han ordnade på vår förfrågan, snabbt och med kort varsel en privat visning av objektet på en tidpunkt som passade oss. Det blev en snabb och smidig affär. Vi visste vad vi ville ha och det tog sammanlagt tre dygn från och med att vi hade sett objektet på nätet tills att vi hade skrivit kontrakt.

Vi upplevde Jaime som väldigt serviceminded, trevlig och lätt att ha att göra med. Utöver det upplevde vi honom som väldigt proffsig. Han fick oss att känna oss väl till mods och att vi som kunder betyder något. Hela köpupplevelsen blev för oss väldigt positiv.
    Skulle absolut rekommendera honom! Vi kommer att vända oss till honom i framtiden om behov av mäklare uppstår.
    2017-04-30 Jaime M svarar Jenny Å
    Wow! Vilket härligt omdöme! Väldigt kul att hjälpa er. Välkomna till Hässelby :)
  • Lars E
    Lars E skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Bra och smidig försäljning!
    Fick väldigt bra betalt för vårt objekt.
    Stylinghjälp, fotografering, besiktning m.m.
    2017-07-03 Christoffer A svarar Lars E
    Som det ska vara helt enkelt
    Tack för ett gott samarbete, trevlig sommar!
  • Vijay A
    Vijay A skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    He is friendly, understood our requirements, gave a detailed tour of the house and flexible.

He missed out few specifics, but otherwise we had a good experience.
    2017-03-27 Jaime M svarar Vijay A
    Thanks for everything! I am sure that you and your family will be happy in your new house!
  • Fahimeh O
    Fahimeh O skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jag upplever de proffesionellt, bra bemötande toppen representation, har bara gott att säga om de.
    2017-03-24 Jaime M svarar Fahimeh O
    Tack Fahimeh!
    Du kommer älska din nya bostad!
    Trevlig helg / Jaime :)
  • Miroslawa R
    Miroslawa R skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Bästa mäklare i stan Jaime Markenbjörk
    2017-03-24 Jaime M svarar Miroslawa R
    Tack för förtroendet :)
    Det var jättekul att hjälpa er.
  • Ingrid B
    Ingrid B skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Erfaren och pålitlig mäklare. Rekommenderas!
  • Gulli B
    Gulli B skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Emelie välkomnade mig på ett förtroende fullt sätt. Mycket informativ och hjälpsam på ett positivt sätt. Glad och trevlig.
  • Patrik L
    Patrik L skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Snabbt och smidigt för mig som har väldigt lite tid. Rätt arvode och rätt slutpris för min del!
  • Ali F
    Ali F skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Hög serviceinriktad mäklare som presterar enligt mina mått världsklass.
    Borde vara med i million dollar listing :)
    Ordnade mitt köp över en eftermiddag med bästa service tillsammans med sin kollega Pierre.
    Tack grabbar för ett väl utfört arbete / Alex
    2017-03-07 Jaime M svarar Ali F
    MR X6!
    Tack för blommorna och omdömet!
    Helt övertygad om att din mamma kommer att trivas.
    Hälsningar

Jaime & Pierre
  • Annie N
    Annie N skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Vi tycker att vårt samarbete med er har varit både och. En del saker har varit bra och en del saker upplever vi som mindre bra. Vi upplever att det inte helt överensstämmer med det som vi tydligt har talat om är viktigt för oss när vi skrev på förmedlingsuppdraget.
    Vi förstår att man som mäklare/mäklarbyrå har mycket att göra men för oss har försäljningen varit en stor och viktig sak och vi är inte helt nöjda med varken processen eller utgången.
    Önskar ni att veta mer, så är ni välkomna att ringa oss
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Pierre Devletyan en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Engagerad, positiv och fick oss att känna oss trygga
    2017-05-08 Pierre D svarar Fredrik J
    Tack Fredrik, jag hoppas att ni hittat ert drömboende och att ni kommer trivas.
  • Gudrun G
    Gudrun G skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Bra mäklare, var super nöjd och hon rekommenderas.
  • Therese B
    Therese B skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Trevlig på visningen och tillmötesgående vid både telefonsamtal och sms-frågor. Jag är nöjd.
  • Sebastian B
    Sebastian B skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Fantastisk mäklare! Överträffade alla mina förväntningar!!
  • Salih G
    Salih G skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Supernöjd med jaime som är en supermäklare med kunden i fokus. Trevligt bemötande och väldigt hjälpsam.

Kirunagatan 6, 162 13 Vällingby