Joel Wikström är mäklare på HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

Joel Wikström har varit registrerad mäklare sedan 2017-10. Joel Wikström har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-10 och har fått 164 omdömen med ett betyg på 4.8. Joel Wikström har haft 43 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är friheten att sätta sina mål samt tider själv - skapa sina egna förutsättningar för att lyckas på bästa sätt.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Med en fotbollskarriär bakom mig på elitnivå är jag envis som få och gräver ner huvudet i den här något trögare marknaden.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Engagerad, svarar på dina frågor snabbt och alltid tillgänglig.

Hur ser din drömbostad ut?
Sjöutsikt med plats för en egen brygga.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 164 Läs vad Joel Wikström

• köpte sin lägenhet med hjälp av Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    • Vällingby Centrum
    2022-09-16 Verifierad kund
    Very honest and professional in facts and important things about the property. I am most likely to recommend your state agency and his work to friends and family
    • Vällingby Centrum
    2022-09-05 Verifierad kund
    Joel var kunnig och serviceinriktad under hela processen, från första kontakten till köpet. Han kändes pålitlig och gjorde så att en av mitt livs största affärer kändes trygg.
  • 2022-07-31 Spontant omdöme
    Joel is a great real estate agent. If you have a lot of questions that pop up at any time, then go with him. Always available, calm, and knowledgeable. It was an excellent experience to deal with his supervision. Everything was done smoothly and step by step in a clear way.
    Thanks for the nice words Hadi! Hope you enjoy the apartment after the hustle we had in the beginning. Have a nice day! Joel Wikström
  • Melisa Marlene M
    • Hässelby Strand
    2022-06-11 Verifierad kund
    Jag fick ett otroligt fint bemötande av Joel inför bostadsköpet. Som en förstagångsköpare så förväntade jag mig att köpet skulle vara krångligt och tidskrävande, men Joel fanns tillgänglig vid varje steg från början till slut, och underlättade processen så pass att jag inte kände några oroligheter alls!

Joel har ett genuint intresse av att man ska bli så nöjd som möjligt, vilket märks genom att han är otroligt inkännande, anpassningsbar och tillmötesgående.

Jag är väldigt glad att jag fick chansen att köpa min bostad med hjälp av Joel, jag kunde inte ha känt mig mer trygg och nöjd!
    Gud vilka fina ord Melisa! Tack så hemskt mycket!
    Hoppas du trivs bra på Aprikosgatan och köpt lite mer möbler haha! :D
    2022-06-09 Verifierad kund
    Hej! Joel Wikström hjälpte oss mycket, för att den lägenheten är våra största handling och han har sagt alla viktiga grejer och mycket detaljer, dessutom vi är jätte tacksam.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    2022-06-09 Verifierad kund
    Jättebra service, seriös och kunnig. Ställde upp och hjälpte till att fixa styling mm på väldigt bra och smidigt sätt. Kan verkligen rekommendera Joel.
    Tack så mycket för de fina orden! Hoppas födelsen kommer gå smidigt! :D Joel Wikström
    • Hässelby Strand
    2022-05-20 Verifierad kund
    Med en stadighet och kompetens ledde Joel oss genom bostadsförsäljningen. All vår förväntan på mäklare uppfylldes och vi kände oss verkligen trygga med snabba återkopplingar.
    Vi kan innerligt rekommendera Joel!

mvh
    Lotra Ehn & Katarina Litbäck.
    Ni var världens mysigaste säljare också! Hälsa Lotta så mycket :D Joel Wikström
  • sålde sitt hus med hjälp av Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    2022-05-17 Verifierad kund
    Jag kan varmt rekommendera Joel! Proffsigt bemötande genom hela processen och stort engagemang och hög flexibilitet. Löste fotografering, besiktning och flera extravisningar på kort varsel och var alltid tillgänglig och snabb på återkoppling. Upplevde också att han hade bra kontakt med intressenter och jobbade aktivt för att de skulle känna trygghet i affären.
    Tack för de fina orden! Hoppas ni ska trivas på Värmdö :D Joel Wikström
    2022-05-14 Verifierad kund
    Till Joel,
    Tack för ditt trevliga och tillmötesgående sätt! Alltid snabb på att återkoppla när jag sökt dig vilket jag uppskattat väldigt mycket.
    Bra genomgång och information på kontoret av vad som gäller vid överlämnandet av lägenheten.
    Hej Kristina! Hoppas du hittar nytt boende snart & om du inte gjort det ännu kan du självklart skicka fler länkar till mig så hjälper jag dig! Joel Wikström
    2022-05-13 Verifierad kund
    Joel är väldigt engagerad och gör verkligen allt för att få till en lyckad försäljning. Han ansträngde sig verkligen för att få både oss och köparna nöjda. Snabb på att svara och återkoppla efter visningarna. Rekommenderas starkt!
    Tack så mycket! Hoppas ni ska få en fin sommar! Joel Wikström