Joel Wikström
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är friheten att sätta sina mål samt tider själv - skapa sina egna förutsättningar för att lyckas på bästa sätt.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Med en fotbollskarriär bakom mig på elitnivå är jag envis som få och gräver ner huvudet i den här något trögare marknaden.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Engagerad, svarar på dina frågor snabbt och alltid tillgänglig.

Hur ser din drömbostad ut?
Sjöutsikt med plats för en egen brygga. Läs mer

Läs vad 82 Läs vad Joel Wikström

• Michelle J sålde sitt hus med hjälp av Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-03-25

Hässelby Södra Villastad
    Joel hjälpte oss att sälja ett hus i Hässelby och var proffsig, trevlig, tillgänglig och trygg genom hela affären.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Inga O köpte sin lägenhet med hjälp av Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-03-06

Bra bemötande och snabb att svara på frågor! Läs mer
  • Torbjörn L köpte sin lägenhet med hjälp av Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-01-31

Hässelby Strand
    Uppskattar att Joel bemödat sig med att alltid försöka svara snabbt och hjälpt mig med information på bästa sätt. All pappersexcercis har gått snabbt och han har förklarat det som verkar viktigt. Läs mer
  • Björn Erik L sålde sitt hus med hjälp av Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-01-23

Hässelby Södra Villastad
    Trevlig och kunnig mäklare.
    Återkopplar snabbt efter visningar mm. Läs mer
  • Mohamed Ali K köpte sin lägenhet med hjälp av Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-01-21

Hässelby Strand
    Köpt en lägenhet med Mälaren som utsikt.
    Mäklaren bemötte mig väldigt bra och hjälpte mig så mycket han bara kunde. Läs mer
  • Anna Helena K köpte sin lägenhet med hjälp av Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2019-12-19

Hässelby Strand
    Joel är proffsig, trevlig och enkel att ha att göra med. Han lugnade oss i stressen av att köpa vår först bostad. Läs mer
  • Daria G köpte sin lägenhet med hjälp av Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2019-12-06

Väldigt hjälpsam och proffsig. Jag fick väldig bra service av Joel. Läs mer
    2019-12-18 Joel W svarar Daria G
    Hej Daria! Tack för de uppmuntrande orden! God jul och Gott nytt år!
  • Erik O sålde sin lägenhet med hjälp av Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2019-12-04

Vällingby Centrum
    Sålt en lägenhet på Mörsilsgatan.
    Joel var trevlig men inte på ett överdrivet sätt.
    Förväntade mig att Joel skulle ha kunskap om rättsregler samt allmänt om fastigheterna i området.

Som helhet en bra mäklare med ett intresse för yrket är min uppfattning. Läs mer
    2019-12-18 Joel W svarar Erik O
    Hej Erik! Tack för de fina orden. Hoppas du kommer trivas bra i Hammarby Sjöstad :)
  • Juan Martin K
    Juan Martin K köpte sin lägenhet med hjälp av Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2019-12-03

Hässelby Strand
    Jag och min fru köpte nyligen en bostadsrätt i Hässelby strand. Jag fick en positiv känsla av Joel redan vid första visningen såväl som vid andra visningstillfället.

Då detta var första gången vi köper en lägenhet hade vi inga särskilda förväntningar däremot ett flertal funderingar och då vi sedan fick lite problem med banken uppstod en hel del oro efter att vunnen budgivning. Joel var dock väldigt tillmötesgående och var behjälplig på flera sätt, bl.a genom att erbjuda sin kontakt hos en annan bank och detta skulle bli nödvändigt. Efter flera vändor löste det sig med banken och under hela tiden höll Joel god kontakt med oss och gjorde säljaren införstådd i situationen. Joel kändes väldigt avslappnad och genuin vid varje träff och vår 3-åring fattade dessutom direkt tycke för honom.

Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med Joel som vår mäklare och den insats han gjorde för oss och kab varmt rekommendera honom. Läs mer
    2019-12-03 Joel W svarar Juan Martin K
    Hej Martin!

Tack så mycket för de fina orden! Hoppas ni ska trivas och hälsa Charlie :)
  • Gurli H sålde sin lägenhet med hjälp av Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2019-10-27

Hässelby Strand
    Bra bemötande från mäklaren och bra service Läs mer

Senaste försäljningarna

Sandviksvägen