Joel Wikström är mäklare på HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

Joel Wikström har varit registrerad mäklare sedan 2017-10. Joel Wikström har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-10 och har fått 129 omdömen med ett betyg på 4.8. Joel Wikström har haft 32 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är friheten att sätta sina mål samt tider själv - skapa sina egna förutsättningar för att lyckas på bästa sätt.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Med en fotbollskarriär bakom mig på elitnivå är jag envis som få och gräver ner huvudet i den här något trögare marknaden.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Engagerad, svarar på dina frågor snabbt och alltid tillgänglig.

Hur ser din drömbostad ut?
Sjöutsikt med plats för en egen brygga.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 129 Läs vad Joel Wikström

• sålde sin lägenhet med hjälp av Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    2021-09-20
    Joel gav mig ett mycket positivt, trevligt och professionellt bemötande från allra första stund och därefter under hela försäljningsprocessen. Jag upplevde honom som tillgänglig, där vi hade en otroligt bra kommunikation och dialog genom hela vår kontakt. Han är mycket tydligt en person med ett genuint intresse för, och engagemang i, sitt yrke och att skapa goda kundrelationer. Därutöver kunnig och med mycket bra kännedom om området jag sålde i. Jag kan inte komma på en enda sak som kunde varit bättre eller som jag kunde önskat mer av denna mäklarkontakt och -upplevelse. Skulle 100% anlita Joel igen och rekommenderar honom varmt till den som skall sälja sin bostad!
    Hej Sandra!

Gud vilka fina ord! Jag blir rörd!

Trevlig vecka så hörs vi!

/Joel
    Joel Wikström
  • sålde sitt hus med hjälp av Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    • Vällingby - Vinsta
    2021-09-18
    Jag bokade ett första möte med Joel och ett antal andra mäklare och gick även på visning som Joel hade. Gillade att han visar hus tillsammans med en kvinnlig mäklarkollega, vilket överträffade mina förväntningar. Det betyder att de har mer tid för varje enskild spekulant. Jag sålde huset för ca 5% mer än utgångspris vilket också visar att värderingen var riktig. Kul också att de som köpte huset tyckte att Joel var schyst och proffsig. Kort efter det jag sålt huset rekommenderade jag Joel till en granne som precis som jag haft möten med flera mäklare. Han valde också Joel! Kan definitivt rekommendera Joel till andra som går i säljtankar och kommer också be honom värdera mitt nya hus när det blir dags för det. Kort sagt kan man säga att hela husaffären var trygg, snabb och enkel.
    Hej Andreas!
    Tack så mycket för de fina orden!
    Vi ses när det är dags att värdera det nya huset!

Trevlig vecka,

Joel
    • Vällingby - Kälvesta
    2021-09-17
    Väldigt trevlig och tydlig samt hjälpsam! Det var en väldigt smidig affär. Grym!
    • Hässelby Norra Villastad
    2021-09-10
    Mycket trevlig mäklare, tyvärr fick vi inte så högt betalt för fastigheten som mäklarna hade hoppats på, men i slutändan är vi nöjda.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    2021-08-19
    2021-08-18
    blev bemötande på ett vänligt och trevligt sätt med ett bra kommunikation mellan oss
    2021-08-17
    Det var trevligt att vi kunde kontakta med den här mäklaren,han är ärligt och ansvarsfull och smärt.

Jag rekommenderar honom som bästa mäklaren som jag träffade.

Tack för allt.
    2021-08-17
    Grymt bemötande och smidig affär! Toppen!
    • Hässelby Gård
    2021-08-17
    Smidig försäljning och lyhörd, kunnig mäklare. Mycket nöjda!
    • Vällingby - Råcksta
    2021-06-30
    Den är inte såld ännu, men hittills har han varit ett föredöme för sitt företag, och skött sina åligganden till min fulla belåtenhet, trots att jag strulat till det vid ett par tillfällen.