Joel Wikström
Registrerad mäklare sedan 2017-10-20
Aktiv på Reco.se sedan 2017-10-28
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är friheten att sätta sina mål samt tider själv - skapa sina egna förutsättningar för att lyckas på bästa sätt.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Med en fotbollskarriär bakom mig på elitnivå är jag envis som få och gräver ner huvudet i den här något trögare marknaden.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Engagerad, svarar på dina frågor snabbt och alltid tillgänglig.

Hur ser din drömbostad ut?
Sjöutsikt med plats för en egen brygga. Läs mer

Läs vad 92 Läs vad Joel Wikström

• Eva Agneta E köpte sin lägenhet med hjälp av Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-08-07

2:a
    Jag är mycket nöjd med hjälp och stöd jag fått av Joel i samband med mitt lägenhetsköp. Det var första gången som jag köpte bostad så jag behövde vägledning.
    MVH
    Eva Entrena
    Jag skrev ett inlägg tidigare men det försvann när jag skulle skicka det så kanske är där två svar från mig. Läs mer
  • Fahimeh A köpte sitt hus med hjälp av Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-06-15

Hässelby Södra Villastad
    Med hjälp av Joel köpte vi ett fint kedjehus och allting gick jätte smidigt och fint. Hans bemötande , hjälp, råd och stöd var fantastisk. Han höll kontakten med oss och meddelade oss snabbt samt besvarade våra frågor på ett lyhört och proffsigt sätt. Tusen tack för allt Joel!
    Mvh Fahime Amirfaridi Läs mer
  • Mehdi Rajabzadeh T köpte sitt hus med hjälp av Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-06-14

Hej
    Jag har köpt ett kedjehus. Mäklaren var glad, positiv Och hade fint bemötande. Ägaren gick så bra och snabbt som jag ville. Läs mer
  • Francesco C köpte sin lägenhet med hjälp av Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-05-25

Hässelby Strand
    I have bought an house, Joel has been really helpful and responsive to my numerous questions, I feel that the broker completely lived up my expectations Läs mer
  • Joakim G sålde sin lägenhet med hjälp av Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-05-24

Hässelby Strand
    Joel har varit väldigt bra, professionell och hjälpsam i hela processen. Från att tipsa om eventuella nya bostäder till försäljning av vår lägenhet har han ställt upp i alla lägen. Läs mer
  • Håkan N köpte sin lägenhet med hjälp av Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-05-23

3:a
    Vällingby Centrum
    Köpt en 3:à i Vällingby
    Bra bemötande av mäklare.
    Eftersom det var lugnt på marknaden blev det en lugn process.
    Positiv upplevelse Läs mer
  • Lin H köpte sitt hus med hjälp av Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-05-22

Spånga Nälsta
    Vi har köpt ett radhus i Nälsta i Spånga genom Joel. Jag har ingen större erfarenhet av mäklare men väl av fastighetsägare, och vet av erfarenhet att första intrycket kan vara avgörande för hur väl man kommer att trivas i sitt boende. Joel upplevs som ärlig och genuin med en förmåga att ta människor och se till både köparen och säljarens behov. Även om säljaren är hans uppdragsgivare känns det viktigt att som köpare känna förtroende, för att skapa bästa utgångsläge och förutsättningar för att trivas i sitt nya boende och det lyckas Joel verkligen med! Läs mer
  • Athanasia T sålde sitt hus med hjälp av Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-05-16

Hässelby Södra Villastad
    Vi har köpt en villa och säljer även vår hus med hjälpen av Joel.
    Joel är engagerad och lyhörd, snabb och smidig.
    Vi blev bra bemötta och rekommenderar honom starkt!! Läs mer
  • Philip S köpte sitt hus med hjälp av Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-05-06

Spånga Nälsta
    Han är trevlig,saklig och enkel att ha att göra med. Läs mer
  • Klaes Håkan B sålde sitt hus med hjälp av Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-05-06

Hässelby Södra Villastad
    Vi har sålt vår bostad, en villa i Hässelby. Joel värderade vår fastighet redan för ca 2 år sedan. Vi hade flera mäklare som var här och värderade vårt hus då. Men Joel stack ut med sin positiva attityd, så när det blev dags att sälja blev Joel det självklara valet för oss. I säljarbetet med vårt hus har Joel varit lätt att samarbeta med, och därför blev resultatet en lyckad försäljning trots yttre omständigheter (Corona-pandomin) som oturligt försvårade försäljningen. Läs mer

Senaste försäljningarna

Neptunistigen