Ulrika Biewald

Ulrika Biewald

Ulrika Biewald är mäklare på HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

Ulrika Biewald har varit registrerad mäklare sedan 2010-08. Ulrika Biewald har varit aktiv på Reco.se sedan 2013-12 och har fått 63 omdömen med ett betyg på 4.8. Ulrika Biewald har haft 4 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

63 omdömen om Ulrika Biewald

Sedan starten hos Reco 2013
Anne U
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Biewald en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
Hässelby Gård

Tydlig, trevlig, lyssnade, informerade, allt gick snabbt och smidigt fungerade lika bra som förra gången jag anlitade er

Lillemor S
Vällingby Centrum

Mycket professionell och kunnig, ställde upp och hade visning även när det inte var bestämt. Mycket nöjd över allt hon gjorde. Alltid på gott humör och trevlig. Mvh: Lillemor Söder-Rigi Vittangigatan 37

Patrica De Lima T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Biewald en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
Vällingby Grimsta

A very welcoming person. Gave us all the attention and helped us to choose what was better for us. Answered all of our questions and didn’t hesitate to show us the apartment as many time as we needed to feel comfortable with our choice. My 8yo son just loved her.

Jens R
Sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Biewald en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
Hässelby Södra Villastad

Vi sålde ett radhus i Hässelby. Mycket nöjda med hela processen. Ulrika var snabb att svara, var proaktiv och gav goda råd. Kan varmt rekommenderas.

Sanoh P

Ulrika är trevlig och glad samt Målmedveten. Jag ha bara bra om hennes. Rami är jätte bra också , super killen.

Rikina H
Hässelby Strand

Trevlig med tydliga riktlinjer och vet vad som gäller

Lisa Cecilia K
Hässelby Backlura

Superproffsig, trevlig, flexibel och positiv. Det är några ord för att beskriva Ulrika. Vi är jättenöjda med alla svar på frågor, tips och lyhördhet. På mindre än en vecka blev vårt fina radhus sålt. Vårt varmaste tack!

Sara H
Köpte sitt hus med hjälp av Ulrika Biewald en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
Vällingby - Kälvesta

Köpte ett hus av Ulrika. Hon underlättade för oss med egen visning. Allt gick mycket smidigt. Och vi lyckades få till ett bra köp. Önskar att hon hade kunnat svara mer utifrån besiktningsprotokollet. Som helhet mycket nöjda.

Semra C
Hässelby Strand

Trevlig mäklare, återkopplar snabbt och svarar sakligt.

Anna j
Hässelby

Entusiastisk, trevlig och snabba återkopplingar.