Ulrika Biewald
Registrerad mäklare sedan 2010-08-17
Aktiv på Reco.se sedan 2013-12-13
2019-07 - 2020-06

Läs vad 59 Läs vad Ulrika Biewald

• Sanoh P sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Biewald en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-02-22

2:a
    Ulrika är trevlig och glad samt Målmedveten. Jag ha bara bra om hennes. Rami är jätte bra också , super killen. Läs mer
  • Rikina H köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Biewald en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-01-22

Hässelby Strand
    Trevlig med tydliga riktlinjer och vet vad som gäller Läs mer
  • Lisa Cecilia K sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Biewald en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2019-09-02

Hässelby Backlura
    Superproffsig, trevlig, flexibel och positiv. Det är några ord för att beskriva Ulrika.
    Vi är jättenöjda med alla svar på frågor, tips och lyhördhet.
    På mindre än en vecka blev vårt fina radhus sålt.

Vårt varmaste tack! Läs mer
  • Sara H köpte sitt hus med hjälp av Ulrika Biewald en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2019-03-30

Vällingby - Kälvesta
    Köpte ett hus av Ulrika. Hon underlättade för oss med egen visning. Allt gick mycket smidigt. Och vi lyckades få till ett bra köp. Önskar att hon hade kunnat svara mer utifrån besiktningsprotokollet.
    Som helhet mycket nöjda. Läs mer
  • Semra C köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Biewald en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2019-01-21

5:a
    Hässelby Strand
    Trevlig mäklare, återkopplar snabbt och svarar sakligt. Läs mer
  • Anna j köpte sitt hus med hjälp av Ulrika Biewald en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2018-10-22

Hässelby
    Entusiastisk, trevlig och snabba återkopplingar. Läs mer
  • Christer E
    Christer E köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Biewald en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2018-10-18

Hässelby Backlura
    Gav ett seriöst och proffesionellt intryck. Läs mer
  • Jan S köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Biewald en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2018-10-18

Engagerad, trevligt. Mån om kunden. Läs mer
  • Jennifer E sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Biewald en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2018-10-17

2:a
    Vällingby Centrum
    Jag sålde en lägenhet på Kirunagatan 15. Försäljningen gick smidigt, sålde efter en förhandsvisning och skrev papper samma kväll, vill minnas att det var en lördag. Ulrika var professionell och kunnig, förklarade alla delar av kontraktet och jag o min ex-pojkvän kände oss trygga.
    Köparen kontaktade mig och mitt ex flera gånger efter skrivet kontrakt om saker som hen tyckte att vi behövde åtgärda i lägenheten trots att hela affären var avklarad och lägenheten var i samma skick som vid visning. Ulrika stöttade oss dem jobbiga veckorna och var tillgänglig per telefon när vi behövde hjälp. Läs mer
  • Sebastian B köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Biewald en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2018-10-16

Hässelby Backlura
    Köpte en nyproduktion av Ulrika och Pierre. Allt gick enkelt, mycket flexibel, lyssnade väl och hade svar på alla frågor jag hade kring detta då det var mitt första köp av nyproduktion. Hon uppfyllde alla förväntningar man kan ha och jag kan definitivt rekommendera Ulrika och mäklarna på HH. Kommer aldrig sälja med någon annan mäklarbyrå 👍👍 Läs mer

Senaste försäljningarna

Glädjevägen