Emelie Clarberg
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 87 Läs vad Emelie Clarberg

• Patrick K sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-04-03

Vällingby - Råcksta
    Sålt bostadsrätt 4 rum 86kvm.
    Proffsigt bemötande ,strålande humör,sakunnig.
    Mina förväntningar va att få sålt i dessa corona tider vilket Emelie fixade.
    Emelie var påläst,sakunig, känndes trygg i sin utövning,myckethjälpsam och ett strålande humör.
    Mvh Patrick Läs mer
  • Eva Annika Madeleine A sålde sitt hus med hjälp av Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-04-01

Vällingby Nälsta
    Jag kan varmt rekommendera Emelie. Väldigt påläst och trygg i dialogen med kunder. Jag som säljare är också väldigt nöjd med Emelies förmåga att nå ut till rätt kunder. Jag hade en nivå i pris som jag inte ville gå under och hon hade förmåga och nätverk att få ihop affären. Dessutom väldigt nöjda köpare. Så allt gott! Läs mer
  • Mimmi B köpte sitt hus med hjälp av Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-03-25

Vällingby Nälsta
    Vi har köpt ett radhus av Emelie och är mycket nöjda med bemötande, hennes kunskaper och hantering av affären. Läs mer
    2020-04-02 Emelie C svarar Mimmi B
    Stort tack! Hoppas ni ska trivas i ert nya och första hus :)
    Emelie C gillar detta
  • Torbjörn S köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-03-22

Vällingby Centrum
    Vi har köpt en bostadsrätt i Vällingby.

På det stora hela har det fungerat bra. Läs mer
    Emelie C gillar detta
  • Pehr E sålde sitt hus med hjälp av Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-03-12

Mäklaren som hjälpte oss att sälja vårt radhus i Sthlm var inkännande, trevligt, positiv och empatisk. Hon motsvarade förväntningarna och såg till att vi fick en bra köpare. Läs mer
    2020-04-02 Emelie C svarar Pehr E
    Tack Pehr! Hoppas ni kommer trivas lika bra på Kungsholmen! :)
    Emelie C gillar detta
  • Christoffer W sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-03-11

Vällingby - Råcksta
    Sålde ett kedjehus i Vällingby/Råcksta.
    Väldigt professionellt och trevligt bemötande av Emelie, noggrann med detaljer och fantastiska bilder gjorde annonsen kanonbra.
    Hon var även duktig på att hantera alla spekulanter med extra visningar och mycket frågeställningar. Bra uppföljning på alla intressenter.
    Även ett effektivt och tryggt överlämnande till köparen. Läs mer
    2020-04-02 Emelie C svarar Christoffer W
    Wow vilka fina ord! Tack för ert förtroende och att jag fick hjälpa till med försäljningen :)
    Emelie C gillar detta
  • Lemlem M köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-03-05

Vällingby Centrum
    Jag köpte bostad och det gick så smidigt tack vare Emelie Carlberg mäklaren var trevligt , kompetent, tydligt och trovärdig.
    En liten tjej med ett stor hjärta tackar henne så mycket ! Läs mer
    2020-04-02 Emelie C svarar Lemlem M
    TACK Lemlem! Perfekt lägenhet för dig :)
    Emelie C gillar detta
  • Jonas Å köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-03-03

Jag hade vanliga förväntningar på henne som mäklare, men hon överträffade dem med ovanligt snabb och grym service. Överlag väldigt proffsig. Framförallt hjälpte hon mig att få kontakt med en ny person på den bank jag har. Han ringde upp mig och skötte mitt ärende mycket bättre än min tidigare bankkontakt. Utan Emelie hade detta köp troligen inte varit möjligt, så jag känner faktiskt stor tacksamhet. Läs mer
    Emelie C gillar detta
  • Irene S köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-02-25

Köpt en bostadsrätt. Allt fungerade bra Läs mer
    Emelie C gillar detta
  • Danielle G sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-02-24

Vällingby Centrum
    Sålde min lägenhet med hjälp av Emelie. Kan inte annat än att varmt rekommendera henne. Tillgänglig, lyhörd, trevlig och svarar på alla frågor man kan tänkas ställa. Supernöjd med all hennes hjälp! Läs mer
    2020-02-25 Emelie C svarar Danielle G
    Tack Danielle för att jag fick hjälpa till med försäljningen! :)

Senaste försäljningarna

Råcksta Gårdsväg