Emelie Clarberg

Emelie Clarberg

Emelie Clarberg är mäklare på HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

Emelie Clarberg har varit registrerad mäklare sedan 2018-05. Emelie Clarberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-06 och har fått 172 omdömen med ett betyg på 4.7. Emelie Clarberg har haft 30 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 172 Läs vad Emelie Clarberg

• sålde sitt hus med hjälp av Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    • Vällingby - Vinsta
    2022-09-13 Verifierad kund
    Emelie har under hela försäljningsuppdraget agerat mycket professionelt, lyssnande och stödjande. Engagemanget har genomgående varit helhjärtat och vi kommer varmt att rekommendera Emelie för våra vänner som önskar hitta en mäklare att lita på.

Jan och Marie Blom
    Stort tack för era fina ord Jan och Marie. Ni har varit så härliga och känns verkligen som att vi har haft ett fint samarbete tillsammans. Önskar er all lycka framåt i er nya bostad :) Emelie Clarberg
  • Krishna C
    • Vällingby - Kälvesta
    2022-09-05 Verifierad kund
    We had a nice experience. She was good with giving information regarding the house and also as a bridge in between us and the sellers. She was kind and also answered our queries with lot of patience.
    Thanks Krishna! Im happy that you are satisfyed with the process. I wish you all the luck in your new house :) Emelie Clarberg
  • köpte sitt hus med hjälp av Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    • Hässelby Villastad
    2022-08-13 Verifierad kund
    Duktig, tar tid på sig, anpassar tiderna, förklarar bra och ärligt, Noggrant
    Stort tack Zaidoon! Du har varit tålamodig och smidig under hela processen. Nu ska vi se till att få bra betalt för din lägenhet! Emelie Clarberg
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    • Hässelby Gård
    2022-07-28 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och tillmötesgående.
    Tack Madelene! Ni är väldigt trevliga och är övertygad om att denna lägenhet kommas passa er perfekt :) Emelie Clarberg
    • Vällingby Nälsta
    2022-07-26 Verifierad kund
    Jag är väldigt nöjd med Emelie Clarberg som mäklare. Utöver att hon är trevlig och glad så är hon väldigt kunnig och professionell. Från start till slut med vår husaffär så gick ALLT extremt smidigt med att ha Emelie som mäklare. Vilket är väldigt skönt och tryggt för mig som kund och husköpare. Aldrig en sur min från Emelies håll heller om man ställde samma fråga två ggr. Jag är super nöjd med Emelie som mäklare! :)
    Wow vilka ord! Ni var så otroligt positiva hela tiden så det var riktigt trevligt att vara i kontakt med er. Ser fram emot att komma förbi och kika på huset när ni har renoverat klart :) Emelie Clarberg
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    • Hässelby Gård
    2022-07-26 Verifierad kund
    Jätteduktig! Väldigt nöjd från första mötet med Emelie.
    Va roligt att höra Emma! Det var ett nöje för mig att få hjälpa er med försäljningen. Hoppas ni ska trivas i nya huset :) Emelie Clarberg
    2022-07-26 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och kunnig. Blev kontinuerligt uppdaterad gällande allt som jag behövde innan jag behövt fråga.
    Tack snälla Örjan! Lycka till i nya huset nu :) Emelie Clarberg
    2022-07-25 Verifierad kund
    Tillgänglig, hjälpsam och trevlig. Rekommenderas varmt👍
    Tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen :) Emelie Clarberg
    2022-07-02 Verifierad kund
    Emelie made the home buying process a breeze for us, and we couldn’t have done it without her expertise and guidance.

I wanted to send a big thank you for all the work she have done for us in finding our dream home, and do it all seamlessly and efficiently.
    Thanks Vinay! Im happy i could help you with finding your dream home :) Emelie Clarberg
    2022-06-22 Verifierad kund
    Emelie är väldigt närvarande, snabba återkopplingar och flexibel. Hon är trevlig och har ett proffsigt sätt!
    Stort tack Magnus för dina fina ord och tack för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen av ditt hus! Emelie Clarberg