Emelie Clarberg
Registrerad mäklare sedan 2018-05-23
Aktiv på Reco.se sedan 2018-06-01
2019-08 - 2020-07

Läs vad 98 Läs vad Emelie Clarberg

• Nina V sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-07-31

6:a
    Emelie Clarberg har med gott resultat hjälpt oss med försäljningen av vår bostad, ett radhus i Vällingby/Nälsta/Råcksta. Hon har guidat oss väl i processen och vi kan varmt rekommendera för liknande uppdrag. Läs mer
  • Athanasios T köpte sitt hus med hjälp av Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-07-06

Spånga Sundby
    Mycket förtroendeingivande. Bra svar på alla frågor. Smidig vid kontraktsskrivning. Ödmjuk framtoning. Läs mer
  • Khalil A köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-06-25

Vällingby - Råcksta
    Emelie Clarberg gjorde ett bra jobb. Jag var Nöjd med allt hon gjorde för oss. Läs mer
  • Malin
    Malin sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-06-25

Vällingby - Råcksta
    Vi anlitade Emelie för försäljning av vår bostadsrätt och tack vare hennes kundkontakter kunde vi sälja innan visning. Annonsen hade fina bilder och bra beskrivande text. Det var lätt att ha kontakt med Emelie via telefon, sms & mail. Läs mer
  • Edvard L köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-06-17

Vällingby - Råcksta
    Vi köpte en bostadsrätt innan ordinarie visning. Vi fick se lägenheten på en privat visning som Emelie ordnade med mycket kort varsel. Emelie är professionell i sitt bemötande men också vänlig och tillmötesgående. Hon lyssnade lyhört på våra frågor och funderingar och kunde besvara dessa med bravur. Vi är väldigt nöjda överlag. Läs mer
  • SIMON E skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-06-07

Väldigt proffsig och hon svarade på alla frågor som vi hade gällande huset, speciellt min pappas frågor. Jag är väldigt nöjd över mitt köp och vill säga stort tack till Emelie! Läs mer
  • Pratima S köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-06-07

Vällingby - Råcksta
    Very helpful. Shared all information with us. Also helped us see apartment privetly. Läs mer
  • Abhimanyu S köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-06-04

Vällingby - Råcksta
    I was looking for a 3 room apartment in Vallingby area and Emelie was more than entusiatic to show us the apartments that were listed. She was able to make room for 2 private viewings on a very short notice as well as explained us about the apartment while we were viewing. She also was able to answer all our queries and questions we had during the viewing satisfactorily. Läs mer
  • Raghunandan B köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-04-28

Vällingby - Råcksta
    Bought an apartment through Emelie and the process was very straightforward. Emelie helped us make our choice by answering all the questions we had patiently. I highly recommend Emelie. Läs mer
  • Armand F sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-04-26

Vällingby - Råcksta
    Kompetent, engagerat och social. Läs mer

Senaste försäljningarna

Råcksta Gårdsväg