Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Västberga Svenska mäklarhuset Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen

Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen

Tellusborgsvägen 69, 126 29 Hägersten — Visa karta

Att byta bostad handlar om drömmar, visioner och verklighet. Våra mäklare finns tillgängliga för dig vid rätt tillfällen i livet och ger dig möjligheterna som hjälper dig genom din bostadsaffär. Med fokus på professionalitet, kunskap och god lokalkännedom tar våra mäklare dig genom hela processen, oavsett om du ska köpa eller sälja bostad.

Vi på Svenska Mäklarhuset kan stolt säga att vi är bäst på visningar, något som vi menar genererar en tryggare och mer genomtänkt bostadsaffär för både köpare och säljare.

Med en rejäl visning får du bättre betalt!

Läs vad 62 kunder tycker om Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen

• Johan O
    Johan O skrev om Joakim Ohlsson en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Joakim är målmedveten, pålitlig och tydlig med vilka förväntningar man kan ha. Han är kommunikativ och ger löpande uppdateringar om hur processen framskrider. Han jobbar mot ett gemensamt mål och inger förtroende.
    Rekommenderas starkt.
    2017-03-30 Joakim O svarar Johan O
    Hej Johan,
    Tack för din rekommendation! Att nå och förhoppningsvis överträffa målet man sätter upp med en försäljning är en stark drivkraft för mig och där vet jag att det krävs engagemang och hårt jobb för att lyckas. Roligt att du uppskattade mitt arbete för dig och lycka till med köpet av er nya gemensamma bostad!
  • Karin Z
    Karin Z skrev om Christopher Antonsson en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Jag tycker att Christopher är en utmärkt mäklare - kunnig, saklig och förtroendeingivande. Därtill alltid lätt att nå och en lugn och trevlig person att samarbeta med.
  • Sandra Ö
    Sandra Ö skrev om Joakim Ohlsson en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Vi är mycket nöjda med Joakims arbete under hela processen av försäljning av vår lägenhet. Det är andra gången som vi använder oss av Joakim vid försäljning och vi rekommenderar honom varmt!
    2017-03-30 Joakim O svarar Sandra Ö
    Hej Sandra,
    Superkul att det gick så bra med er försäljning och att ni är nöjda! Jag blir alltid lika glad när jag har återkommande kunder och hoppas jag får fortsätta vara er mäklare vid kommande bostadsaffärer! :)
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Joakim Ohlsson en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    En mycket trygg och stabil mäklare för såväl säljare som köpare. Ordning och reda i varje steg och synnerligen bra informationsflöde under hela processen.Vi kan varmt rekommendera Joakim!
    2017-03-30 Joakim O svarar Daniel L
    Hej Daniel,
    Jättekul att ni känner er nöjda! Tacksamt att jobba med en så otroligt häftig lägenhet och bra styling!
  • Lina A
    Lina A skrev om Christopher Antonsson en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Proffesionellt och trevligt bemötande!
    2017-03-17 Christopher A svarar Lina A
    Tack för ditt fina omdöme Lina!
  • Johan G
    Johan G skrev om Joakim Ohlsson en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Joakim är jättebra att ha att göra med vid bostadsförsäljning. Han är otroligt kunnig och proffsig. Han kan det han jobbar med och är driven till att kunden ska få det som han eller hon vill, men samtidigt ärlig om vad som är rimligt. Joakim är dessutom anträffbar och hjälper till med det man behöver. Mycket bra!
    2017-02-20 Joakim O svarar Johan G
    Hej Johan,
    Jätteroligt att höra att du är nöjd med mitt arbete!
  • Claudia K
    Claudia K skrev om Christopher Antonsson en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Kunnig, trevlig och mycket professionell mäklare som visar stort engagemang under hela försäljnings processen, inger förtroende redan från början och alltid tillgänglig.
    2017-02-23 Christopher A svarar Claudia K
    Tack så mycket Claudia, jag uppskattar ditt omdöme!
  • Filip L
    Filip L skrev om Pontus Wilhede en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    När vi valde mäklare var det viktigt för oss att det var en kompetent och duktig mäklare men också en genuint trevlig person med integritet som både vi och köparna skulle gilla. Vi tittade på alla mäklare i området och valde att träffa de bästa. För oss var det inget svårt val till slut att välja Pontus. Att jobba med Pontus är enkelt. Han är kunnig och tillgänglig för råd men flexibel nog att ta hänsyn till de krav vi hade. Speciellt till när vi ville sälja, vilket pris vi ville sälja för etc. Att sälja en lägenhet är inte alltid så enkelt även om man gör allting rätt. Ibland kan dålig tajming göra att det kommer för få till visning exempelvis. Det var då det var skönt att ha valt någon som Pontus som ser till informera hela tiden och hålla oss uppdaterade och alltid ha en plan b, c osv. Det är då du märker att det inte räcker med att bara ha en kunnig och duktig mäklare. De behöver vara pålitliga, flexibla lyhörda och tillgängliga också för att sälja en bostad är förmodligen den största affär de flesta av oss någonsin gör. Pontus uppfyllde samtliga av dessa kvalitéer och vi är jättenöjda med honom och köparna vad jättenöjda också. Vi skulle gladeligen anlita Pontus igen och kan med glädje ge vår varmaste rekommendation av honom.
  • Elisabeth N
    Elisabeth N skrev om Joakim Ohlsson en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    mycket bra bemötande och bra uppdatering till mig hur bostadsförsäljningen framskred. Det tog dock lite lång tid att få fram intresserade spekulanter, trots att visningarna gick bra. Mäklaren verkade bra insatt och levde upp till min förväntan.
    2017-01-31 Joakim O svarar Elisabeth N
    Hej Elisabeth,
    Kul att du känner dig nöjd med vår kontakt och att jag kunde leva upp till dina förväntningar. Ibland krävs det ett hårdare jobb för att hitta dom rätta spekulanterna och det är då man som mäklare får visa det extra engagemanget för att nå önskat resultat. :)
    Ha det gott och hoppas ni kommer trivas i er nya gemensamma bostad!
  • Håkan M
    Håkan M skrev om Joakim Ohlsson en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Lugn, saklig, förtroendeingivande.
    2017-01-16 Joakim O svarar Håkan M
    Hej Håkan,
    Skönt att jag kunde utstråla ett lugn trots den snabba affären :)
  • Erik E
    Erik E skrev om Pontus Wilhede en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Pontus var väldigt tillmötesgående och alltid tillgänlig under min försäljning. Rekommenderas!
  • Diana A
    Diana A skrev om Joakim Ohlsson en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Joakim var proffsig och ärlig. Höll bra komminikation igenom hela processen och jag kände mig trygg.
    2016-12-02 Joakim O svarar Diana A
    Hej Diana,
    Kul att höra att du kände dig väl omhändertagen!
    Ha det gott!
  • Hannu K
    Hannu K skrev om Pontus Wilhede en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Vid presentationen och upplägget vid planeringen fick jag fullt förtroende för Pontus.
    Foldern med sitt innehåll var verkligen helproffsigt gjort av Pontus och skapade nyfikenhet och intresse hos spekulanterna. I mitt tycke så har Pontus en naturlig fallenhet för yrket, i bemötande och vet vad som behöver göras och genomför det till fullo efter förutbestämda planer.
    För mig var det betryggande att ha Pontus eftersom jag pga avstånd inte kunde närvara i skeendena men fick hela tiden information till fullo av Pontus
    Pontus överträffade mina högt ställde förväntningar och jag önskar honom all lycka till i framtiden
  • Lena H
    Lena H skrev om Joakim Ohlsson en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Joakim är en professionell, trovärdig och engagerad mäklare - både ur en säljare och köpares perspektiv. Jag rekommenderar honom gärna.
    2016-11-18 Joakim O svarar Lena H
    Hej Lena,
    Roligt att höra att du uppskattat mitt arbete både när du köpte och sålde genom mig. Det är såklart det bästa betyget för mig när nöjda kunder återkommer! Det var väldigt kul att arbeta med din försäljning och grädde på moset att vi kom snubblande nära rekordpris per kvadrat för en tvåa i hela Midsommarkransen/Telefonplan :)
  • Anders B
    Anders B skrev om Christopher Antonsson en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Hej!
    Min uppfattning av Christopher Antonson är att han inger förtroende, är kunnig i sitt arbete samt är noggrann med uppgifter mot både säljare och köpare. Christopher är dessutom mycket effektiv och snabb med utmärkt återkoppling samt alltid nåbar./ Anders Bild
    2016-11-10 Christopher A svarar Anders B
    Hej!

Tack för de fina orden. Hoppas att du kan få bilen transporterad till Umeå trots snökaoset i Stockholm. /Christopher
  • Jenny L
    Jenny L skrev om Joakim Ohlsson en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Mer än nöjd med Joakims arbete, både innan under och efter försäljningen. Han har överträffat mina förväntningar. Det jag uppskattade mest var att han verkligen lyssnade in mig som kund om vad jag ville och vilka förväntningar jag hade. Kan verkligen rekommendera honom.
    2016-11-07 Joakim O svarar Jenny L
    Hej Jenny,
    Mitt mål är alltid att överträffa förväntningar på både insats och resultat, så jätteroligt att höra att jag lyckats och allra roligast att vi satte försäljningsrekord för området!
    Ha det gott!
  • Ghazaleh V
    Ghazaleh V skrev om Joakim Ohlsson en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Joakim jobbade jättehårt både innan och under budgivningen. Vi hade nära kontakt hela tiden och fick följa processen hela vägen. Förberedelse, budgivning och försäljning sköttes professionellt och det märktes att han har stor erfarenhet av branchen. Jag kan verkligen rekommendera Joakim som mäklare.
    2016-11-07 Joakim O svarar Ghazaleh V
    Hej Ghazaleh!
    Jag är så glad att ni är nöjda med mitt arbete och det va väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen!
    Ha det fint!
  • Petra S
    Petra S skrev om Pontus Wilhede en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Jag fick ett mycket bra bemötande av Pontus. Han visade att han var driven och initiativrik men samtidigt ödmjuk i sin approach. Det gjorde att jag valde honom framför en annan lokal mäklare.
  • Miroslav D
    Miroslav D skrev om Pontus Wilhede en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Bästa mäklaren! Engagerad, professionell och väldigt trevlig!
  • Kristian N
    Kristian N skrev om Jenny Ioanidou en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Trevligt och professionellt bemötande. Väldigt kunnig och snabb på att lösa frågor och problem.
  • Yvonne K
    Yvonne K skrev om Jenny Ioanidou en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Jenny har varit kunnig och proffesionell på ett vänligt sätt.
    Hon har alltid återkopplat och informerat då frågor uppkommit.
    2016-10-10 Jenny I svarar Yvonne K
    Tack Yvonne! Det har varit ett nöje att få hjälpa er med försäljningen av din pappas lägenhet. Önskar er allt gott, hoppas ni har det riktigt bra nere i Skåne! Återkommer till dig i veckan gällande kapitaltillskottet.
  • Fahad A
    Fahad A skrev om Jenny Ioanidou en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Tänkte sega på kort!
    Att Jenny bäst maklare som jag hade kontakt
    Med.
    Mvh Fahad Asakereh
    2016-10-10 Jenny I svarar Fahad A
    Tack Fahad! Ser verkligen fram emot att samarbeta med dig ytterligare än gång, hör av dig när det börjar bli dags att sälja radhuset. Ha det gott!
  • Mona P
    Mona P skrev om Linda Lewin en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Vi anlitade Linda Lewin för att sälja vår lägenhet. Att sälja var för oss en ny situation. Vi fick stort förtroende för Linda och hon genomförde försäljningen med stort engagemang, känsla och professionalitet. Hade stor tillgänglighet och närvaro under hela processen. Hon är en person som bryr sig, och vi kan verkligen varmt rekommendera henne.
    2016-10-05 Linda L svarar Mona P
    Tack snälla Mona och Tommy! Det var kul att få hjälpa er, speciellt då slutresultatet blev så bra till slut. Hårt jobb lönar sig, det gäller oss alla tre. Ni var så duktiga som fixade och gjorde fint hela tiden :) Vi hörs snart.
  • Thomas M
    Thomas M skrev om Joakim Ohlsson en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Jag är mycket nöjd med Joakims arbete, vilket även övriga i styrelsen är. Han har skött försäljningen av lägenheten från föreningen med bravur. Vi fick till och med lite mer för lägenheten än vad Joakim estimerade. Joakim valdes på rekommendation av mig efter att jag själv köpt lägenhet av honom.
    2016-09-21 Joakim O svarar Thomas M
    Hej,
    Jättekul att du och föreningen är nöjda samt att prisförväntningarna överträffades! Bra jobbat även från dig och övriga styrelsemedlemmar som arbetat med och skapat förutsättningar för försäljningen!
    Med vänlig hälsning, Joakim
  • Raluca S
    Raluca S skrev om Christopher Antonsson en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Christopher var mycket engagerad, lättsam och trevlig att göra med, alltid tillgänglig och snabb att besvara mina frågor. Han har jobbat hårt för att för att sälja min lägenhet till önskad pris och besitter mycket kunskap kring området.
    Jag är mycket nöjd med Christophers insats.
    2016-11-10 Christopher A svarar Raluca S
    Tack Raluca för din feedback och samarbetet! Vi ses på tillträdet. Mvh Christopher
  • Leif A
    Leif A skrev om Christopher Antonsson en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Initialt var det mycket positivt och vi valde Christoffer ibland sju andra mäklare. Han verkade förstå vad han skulle sälja och allt flöt på bra fram till att vi gjort vårt val om ersättningsmodell. Efter detta upplevde jag ett alltmer förstrött intresse för vår affär och det hjälpte inte att jag erbjöd och Christoffer fick ett annat ersättningsupplägg. Min upplevelse och kontentan av hela affären blev till slut att Christoffer gav upp arbetet med att bearbeta presumtiva köpare alldeles för lätt. Känslan på slutet var att han var mer köparens mäklare än min, säljarens, och att han tidigt kommit överens med köparen om en uppgörelse. Kanske vore bra om vi hade samma system som i USA, med en mäklare på båda sidor.
    2016-11-10 Christopher A svarar Leif A
    Hej Leif,

Vad tråkigt att du upplever vårt samarbete negativt. Jag uppskattar din feedback och tar med mig det inför framtiden. Hoppas att ni trivs i Västervik!

Christopher
  • Gerardus D
    Gerardus D skrev om Christopher Antonsson en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Christopher är alltid trevlig, saklig och korrekt samt har god omdöme !
  • Emma P
    Emma P skrev om Pontus Wilhede en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Väldigt proffsig! Man får snabbt ett väldigt gott intryck och man kan direkt känna att Pontus är väldigt mån om sina säljare/köpare.
    Kan varmt rekommenderas!

/Emma
  • Milorad S
    Milorad S skrev om Christopher Antonsson en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Bra upplevelse, väldigt proffsig mäklare.
    2016-09-19 Christopher A svarar Milorad S
    Tack Milo, vad roligt att höra!
  • Marie L
    Marie L skrev om Pontus Wilhede en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Mycket bra. Tryggt och pålitlig!
  • Madelene B
    Madelene B skrev om Pontus Wilhede en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Pontus gjorde verkligen ett toppenjobb när jag sålde min lägenhet. Dels för mig som säljare så kände jag till hundra procent att jag kunde lita på honom, han var noggran och höll koll på allt. Sen är jag övertygad om att lägenhetens grymma slutpris var ett resultat av att han är så trevlig och hjälpsam även mot köpare. Rekommenderar verkligen Pontus!
  • Annika B
    Annika B skrev om Pontus Wilhede en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Pontus Wilhede utförde försäljningen professionellt, effektivt och över förväntan. Han var kunnig om marknaden och vi fick snabbt stort förtroende för Pontus!
  • Clas S
    Clas S skrev om Pontus Wilhede en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Jätte bra! Hög tillgänglighet, bra kundfokus, bra kött på benen och otroligt social.
  • Roger M
    Roger M skrev om Pontus Wilhede en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Vi tog kontakt med 6 stycken mäklare från olika firmor när vi skulle sälja vår lägenhet.
    Alla fick en chans att presentera sig och berätta hur dom tänkte sig försäljningen.
    Vi fastnade för Pontus för hans ärlighet och fick ett stort förtroende för honom direkt.
    Vår tanke var, att får vi ett sådant förtroende direkt, så måste även de som tittar på lägenheten få det vid en visning.
    Pontus är en noggrann mäklare som inte lämnar något åt slumpen.
    Han var med vid fotograferingen och ville höra med oss vad vi tyckte innan prospektet trycktes.
    Det var hela tiden en tvåvägs kommunikation mellan oss.
    Vi vill ge Pontus dom högsta betyg man kan ge en mäklare.
  • Janina L
    Janina L skrev om Pontus Wilhede en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Pontus är pålitlig och väldigt kunnig som mäklare. Processen gick snabbt och smidigt samt att han verkligen ansträngde sig för att få det bästa resultatet
  • Malin W
    Malin W skrev om Pontus Wilhede en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Mycket bra, trevlig, tillgänglig!
  • Harald L
    Harald L skrev om Pontus Wilhede en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Pontus är en fantastisk mäklare! Han jobbade stenhårt med att sälja vår lägenhet; ringde otaliga samtal, anordnade visningar, extravisningar, omvisningar. Han rapporterade hela tiden tillbaka till oss och var alltid tillgänglig. Sedan sålde han lägenheten till rekordpris också. Dessutom är han en väldigt varm och trevlig person. Rekommenderas!
  • Gabriella A
    Gabriella A skrev om Linda Lewin en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Bästa mäklaren, hög tillgänglighet, professionell, driven, tydlig. Rekommenderad varmt.
  • Emil K
    Emil K skrev om Pontus Wilhede en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Pontus är jordnära, ärlig, duktig, lyhörd och tillgänglig.

Pontus är den bästa mäklare jag använt mig av och kommer fortsätta med det vid framtida försäljning. Pontus ger ett lugnt och trovärdigt intryck och lyssnar till kundens önskemål.

Pontus gör det där lilla extra som man som kund uppskattar. En person som verkligen känns äkta.

Pontus sålde min lägenhet i Liljeholmen till rekordförsäljning. Så länge jag bor i Stockholm kommer jag aldrig byta mäklare.
  • jenny a
    jenny a skrev om Linda Lewin en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Linda är mycket professionell, engagerad och lyhörd. Vi kände oss trygga under hela försäljningsprocessen eftersom Linda alltid fanns tillgänglig och uppdaterade oss kontinuerligt. Förarbetet med styling och fotografering gick snabbt och smidigt. Vår bostad visades verkligen från sin bästa sida. Nu har vi sålt tre lägenheter via Linda och har varit lika nöjda varje gång.
    2016-09-15 Linda L svarar jenny a
    Tack snälla! Hoppas ni vill flytta snart igen :)
    Vår fantastiskt duktiga stylist var också till stor hjälp. Och glöm inte bort att det ingår en övernattning på vackra Häringe Slott när ni säljer med oss, maila datum när vill åka dit. Vi hörs snart igen. Stor kram!
  • Lena V
    Lena V skrev om Linda Lewin en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Jag köpte bostadsrätt via Linda sommaren 2015 i Hägersten/Liljeholmen.

Linda var oerhört professionell och jag fick stort förtroende för henne som mäklare. Jag kan varmt rekommendera Linda, hon är professionell, pålitlig och erfaren mäklare.
    2016-09-15 Linda L svarar Lena V
    Tack snälla för dina fina ord, värmande! Hoppas du trivs i din fina bostad. Säg till om du vill ha en kostnadsfri värdering. Vi hörs!
  • Erik K
    Erik K skrev om Pontus Wilhede en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Fick till bra pris, professionell, tävlingsinriktad, målmedveten, säljande.
  • Elisabeth H
    Elisabeth H skrev om Pontus Wilhede en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Pontus Wilhede är en väldigt trevlig mäklare som jag direkt fick förtroende för. Vid försäljning av min lägenhet gjorde Pontus ett strålande jobb med bra återkoppling, bra service och ett väldigt trevligt bemötande. Jag skulle varmt rekommendera Pontus till mina bekanta vid försäljning av lägenhet.
  • Michaela Z
    Michaela Z skrev om Christopher Antonsson en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Hej!
    Christofer är en jätte duktig mäklare. Han var underbart under hela tiden.
    2016-09-14 Christopher A svarar Michaela Z
    Tack så mycket Michaela! Hoppas att ni trivs i den nya lägenheten.
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Joakim Ohlsson en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Joakim har varit kanon, han har följt oss igenom alla steg i processen och varit lyhörd och engagerad.
    Med ett fantastiskt focus har Joakim fått oss känna oss trygga i försäljningen och samtidigt presterat ett bra resultat.
    2016-09-12 Joakim O svarar Daniel B
    Hej Daniel,
    Jättekul att ni känner er nöjda med servicenivå och resultat! Stort grattis till ert nya fina boende!
    Med vänlig hälsning,
    Joakim
  • Jens E
    Jens E skrev om Christopher Antonsson en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    fem plus på alla plan! Vid eventuell försäljning i framtiden skulle jag gå direkt till Christoper, väldigt professionell, rolig och härlig kille!
    2016-09-08 Christopher A svarar Jens E
    Vad roligt att höra Jens! Hoppas att livet leker!
  • Torgny R
    Torgny R skrev om Christopher Antonsson en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Jag är mycket nöjd med samarbetet och Christoper Antonssons proffsiga utförande av försäljningen.
    2016-09-08 Christopher A svarar Torgny R
    Tack Torgny, nöjet var på min sida!
  • Camilla S
    Camilla S skrev om Christopher Antonsson en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Han är en mkt bra mäklare och så service minded .
    Proffsig i hela processen !
    2016-09-07 Christopher A svarar Camilla S
    Tack Camilla för de fina orden! Det ska bli spännande och se hur du fått till det efter renoveringen.
  • Robert G
    Robert G skrev om Christopher Antonsson en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Finns ingen bättre! Koll på läget ich alltid där för sina kunder!
    2016-09-06 Christopher A svarar Robert G
    Tack så mycket! Det har alltid varit ett nöje att få hjälpa dig! Hoppas på ett långt samarbete:) Hälsa Cash och Lydia!
    Robertur G gillar detta
  • Malahat M
    Malahat M skrev om Christopher Antonsson en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Jag vet inte hur, men han betedde sig så att man kunde lita på honom. Hans blygsamma drag gjorde mig som kund att inte känna mig överkörd av mäklaren. Vi gjorde alltid som han tyckte det var gynnsamt för vår försäljning men jag fick alltid säga min önskemål. Mycket respektfull var han.
    Malahat
    2016-09-06 Christopher A svarar Malahat M
    Tack så mycket Malahat, vad roligt att höra!

Tellusborgsvägen 69, 126 29 Hägersten