HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen

HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen

På HusmanHagberg vet vi att en bostadsaffär kan innebära mycket känslor, och framförallt är det en stor och komplicerad affär för de flesta. Genom att visa respekt för dina önskemål och ge råd hoppas vi att du i slutändan trivs i din nya bostad!

Vi har den rätta kunskapen och erfarenheten för att värdera din fastighet, vet vad som fungerar bäst vid visning och kan de objekt vi har till försäljning. Det gör att du, oavsett om du ska köpa eller sälja en bostad, kan du vända dig till oss med förtroende.

Välkommen till en fastighetsmäklare med ditt bästa för ögonen och full koll på Hägersten, Bandhagen och Älvsjö!

Läs vad 86 kunder tycker om HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen 2

• Telefonplan/Hökmossen
    2021-05-12
    Jag blev tipsad att anlita Jessica Haloppa som mäklare för försäljning av min lägenhet. Jag är otrolig nöjd med hennes insats. Jag hade anlitat en annan byrå tidigare som inte alls levde upp till Husman Hagberg. Kan starkt rekommendera Jessica och Husman Hagberg som visade sig vara otroligt professionell, lyhörd med bra kännedom av marknaden. Tvekar inte en sekund att välja Husman Hagberg och Jessica som mäklare vid nästa tillfälle som fås.
  • köpte sitt hus med hjälp av
    • Älvsjö - Herrängen
    2021-03-29
    Vi har sålt en lägenhet via Patric Olsson. Periodvis bra, men ändå övervägande dålig kommunikation med oss som säljare.
    • Älvsjö/Östberga
    2021-03-03
    Har sålt en bostadsrätt, marknaden var lite slö när vi började men blev bättre till slut. Väldigt bra bemötande från mäklaren. Förväntningarna uppfylldes till 95% pga marknaden. Helheten blev trots allt mycket god.
  • DANIEL S
    sålde sitt hus med hjälp av
    • Tullinge Römossen
    2021-02-16
    Vi har precis sålt vårat hus och anlitade Johan på Husman Hagberg. Vi upplevde Johan som en professionell mäklare. Johan är lugn men rak och tydlig vilket vi gillar. Vi rekommenderar Johan starkt!
    /Daniel
    • Hagsätra - Ormkärr
    2021-02-10
    Bra och proffsigt bemötande.
    Sålt Esplundagränd Ormkärr.
    Det har flytit på bra och försäljningen gick snabbt o smidigt.
    Lite svåra att få tag i o prata med, då man kan ha många frågor.
    • Älvsjö - Herrängen
    2021-02-01
    Johan som sålt min villa i Älvsjö.
    Han är engagerad, noggrann och kompetent.
    Jag kan varmt rekommendera Johan
    Birgitta
    • Rågsved Högdalen Hagsätra
    2021-01-14
    Sålde en mini 2a nyligen. Fick ett väldigt bra bemötande av min mäklare Yousif, driven och engagerad och sålde bostaden både snabbt och till ett högre pris än vad jag trodde jag skulle kunna få för den!
    • Svedmyra
    2021-01-01
    Jag köpte en lägenhet, mäklaran var mycket kunnig och hjälpsam vilket gjorde lätt för mig att bestämma och köpa den.
    • Högdalen Bandhagen
    2020-11-30
    Köpt en bostadsrätt i högdalen. Mäklaren hjälpte mig med bra info kring lägenheten och var alltid tillgänglig när man ringde och hade frågor samt funderingar. Rekommenderas!
  • köpte sitt hus med hjälp av
    • Älvsjö - Långsjö
    2020-11-19
    Vi köpte ett kedjehus och blev väl bemötta. Mäklaren tog sig tid och var tydlig.
    2020-10-04
    Rasmus är bra, han gör det han kan, och han ser möjligheter.
    2020-10-02
    Mäkaren tydligt bara intresserad av att sälja och därefter släppa allt ansvar. Har inga svar på frågor eller vilja att hjälpa till att ta reda på dem.
  • Priscilla C
    köpte sin lägenhet med hjälp av
    • Hagsätra
    2020-06-19
    We had a nice time buying the apartment with the broker, he was very accessible and friendly the whole time, answering very clearly All our questions about the property and made us feel at ease.
    • Högdalen
    2020-05-14
    Vi har sålt en lägenhet. Mäklaren var trevlig och hjälpsam med bra råd. Alla våra förväntningar blev jättebra bemötta och allt gick smidigt. Upplevelsen av att sälja lägenheten var bra och snabb.
    • Älvsjö - Långbro Park
    2020-03-03
    Philip var vår mäklare för att sälja vår lägenhet i långbro park februari 2020. Philip var mycket tydlig informativ genom hela processen. Trevligt bemötande vid träff inför visning. Ambitiös för att fixa till den sista lilla mysfaktorn för att visningen skulle bli så bra som möjligt. Och Noggrann med att berätta om vad spekulanter framfört och mån om att ta reda på allt som spekulanter var intresserade av att veta om bostaden.
    Även efter försäljningen, han är tillgänglig och hjälper med resten.
    Vi är nöjda med Philip och rekommenderar absolut honom som mäklar.
  • 2020-02-12
    Philip i Fruängen har hjälpt mig att köpa lägenhet i Långbro Park. Philip har varit mycket engagerad och jag som köpare har känt mig hela tiden uppdaterad om processen. Philip är bra på att kommunicera, förklara och noggrann vid bland annat kontraktsskrivningen. Så det blir ett högt betyg och kan rekommenderas.
    2020-01-27
    Sålt en trea i Bandhagen. Bra bemötande, bra engagemang, bra på att kommunicera. Jag förväntade mig att mäklaren skulle kunna ta hand om hela försäljningsprocessen så jag kunde lita mig tillbaka och känna mig trygg, så var också fallet.
    • Örby Slott - Älvsjö
    2019-12-08
    Sålde en 25kvm i Älvsjö. Min mäklare Philip var väldigt professionell och informativ kände att jag var delaktig i hela försäljningen.
    Försäljningen gick väldigt fort och jag blev väldigt nöjd med resultatet. Mycket bra jobbat!
    • Högdalen
    2019-12-02
    En mäklare som tog sig tid och gav ett tryggt handhavande av vår försäljning av ettan i Högdalen.
    Han överträffade mina förväntningar och jag rekommenderar honom varmt om ni vill ha en proffsig, kunnig och målfokuserad mäklare med hjärtat på rätt ställe.
    2019-11-22
    Jag är oerhört nöjd med Philip Johansson Krajacic som mäklare! Han är väldigt lyhörd och noggrann, mån om att göra sitt allra bästa och levde väl upp till mina högt ställda förväntningar. Annonsen blev väldigt bra, med fantastiska bilder. Mycket lätt att ha kontakt med och var väldigt tillgänglig och snabb med att svara så fort jag hörde av mig. Höll mig väl uppdaterad under hela processen och ansträngde sig extra för att få till en bra försäljning. Dessutom är han väldigt trevlig, vilket är ett plus när man ska ha mycket kontakt under en ganska stressande pressande situation. Kommer definitivt att anlita igen nästa gång jag ska sälja.
    2019-11-05
    Vi valde en erfaren mäklare som även varit med vid tidigare försäljning av samma bostad
    2019-11-05
    Allt var utmärkt har köpt en lägenhet som är en 3a väldigt trevlig mäklare
    • Hagsätra Bandhagen
    2019-11-04
    Sålt min 3:a.
    Otroligt professionellt bemötande av min mäklare. Kände verkligen att jag hade hamnat i rätta händer och att han lyssnade och gav svar på alla mina frågor och funderingar.
    Allt gick smidigt och utan problem och jag fick de rätta råden.
    En mäklare med otrolig erfarenhet och kunskap och som kan varmt rekommenderas.
    2019-10-31
    Hög kvalité och lätt att samarbeta med. Tillgänglig, delade information direkt och alltid redo att svara upp på frågor och funderingar från oss säljare. Kan varmt rekommenderas.
    • Hagsätra
    2019-10-04
    kunnig mäklare med god kännedom, upplevde att man hela tiden var delaktig i processen

kan absolut rekommenderas
    • Älvsjö - Långbro
    2019-10-02
    Sålde en villa och hade en trevlig och bra mäklare som gjorde jobbet som vi förväntat oss. Rekommenderar Husman Hagberg i Älvsjö/ Hägersten
    • Älvsjö-Örby Slott-Liseberg
    2019-09-16
    Bra hjälp och trevliga mäklare som vi fick förtroende för.
    • Gamla Östberga - Älvsjö
    2019-08-31
    Nöjd med mäklaren som är med på alla steg och väldigt kommunikativ.
    • Älvsjö-Örby Slott-Liseberg
    2019-06-29
    Bra mäklare med koll på marknaden vid min försäljning av min villa i Älvsjö!! +21% så jag riktigt nöjd
    • Älvsjö - Långbro
    2019-06-27
    Vi har sålt en tvåa i Älvsjö efter en långvarig process pga seg bostadsmarknad. Patric har varit med oss hela tiden och stöttat och varit positiv. Vi kan varmt rekommendera Patric och HusmanHagberg.
    2019-06-27
    Sålt en trea i Bandhagen.
    Mycket bra mäklare.
    Rasmus var snabb, ringde, skickade sms, beskrev tydligt vilka olika steg som skulle följa, fick snabbt dit en fotograf, var med under fotograferingen, tydliga kontrakt, bra att bolla tankar med under försäljningen och tydlig och bra avslutning tillsammans med köparen.
    Vi fick också vara delaktiga i utformningen av den färdiga texten om lägenheten.
    Vi har varit väldigt nöjda med affärens alla steg.
    • Hagsätra - Ormkärr
    2019-06-26
    Sålt bostadsrätt.
    Vänligt.
    Toppen.
    2019-06-25
    Jag köpte min första etta och jag kände mig väl informerad och bra bemött.
    • Älvsjö - Örby slott - Liseberg
    2019-06-25
    Seriös och duktig på att stänga en affär
  • 2017-01-25
    Från början till slut har vi varit supernöjda med Henrik. Av de mäklare vi träffat framstod han som den mest intresserade. Han ledde oss genom en mycket lyckad försäljning på ett proffsigt och säkert sätt och vi kan varmt rekommendera honom!
  • 2016-12-03
    Klockrent och flexibelt samarbete genom hela processen!
  • 2016-11-08
    Vi fick snabbt ett utmärkt bemötande och Henrik Nyberg levde helt upp till vår förväntan. Han var väl insatt i fastighetens historia och skick. Informationen under budgivningen var direkt och effektiv. Mötet under kontraktsskrivningen var väl förberett och sköttes effektivt.
  • 2016-11-07
    Henrik har varit väldigt bra rakt igenom hela processen, ifrån första träffen där Henrik hade en realistisk bild över lägenhetspotentialen tills vi sålde den till ett rekord pris. Henrik har varit väldigt tydlig, väldigt bra bemötande, lätt tillgänglig och en bra mäklare att bolla idéer med. Jag kan varmt rekommendera Henrik!
  • 2016-08-13
    Är mycket nöjd med Henriks insats. Han har skött allt ytterst professionellt. En rak & ärlig kommunikation från början till slut. Det har varit mycket lätt att komma i kontakt med Henrik när jag behövde få svar på mina frågor & utifall han inte kunde svara direkt så var han snabb på att ringa eller sms:a tillbaka så fort han fick möjlighet. Jag kan starkt rekommendera Henrik till den som planerar att sälja sin bostad!
  • 2016-07-09
    Mån om kunderna. Trevlig. Lätt att ha att göra med. Lyssnade på våra önskemål och arbetade utifrån det. Vi fick sålt snabbt och ett bra pris!
  • 2016-05-25
    Mäklarens bemötande var oengagerat.
    Jag var köpare, och direkt efter kontraktsskrivning uppstod diverse problem med nycklar och kontakten med säljaren. Detta kan jag inte beskylla mäklaren för, men däremot beklagar jag att de verkade vara rätt ointresserade av att hjälpa till (enligt dem själva p.g.a. stress, som rimligen berodde på att de hade för många affärer samtidigt). De bröt säkert inte mot några regler, men "det lilla extra" lyste med sin frånvaro fullständigt.
    Mäklaren missade också att peka ut diverse positiva saker med lägenheten vid visningen, t.ex. att det fanns fiber och att föreningens ekonomi förbättrats väsentligt sen senaste årsredovisningen. Detta höll såklart ner priset, vilket knappast kan ses som ett tecken på gott mäklarjobb, även om jag personligen såklart gynnades av det eftersom jag var köpare.
  • 2016-05-11
    Lagom trevlig, saklig, lättsam
  • 2016-05-02
    Sakligt och adekvat information vid rätt tillfälle så att jag som kund alltid var säker på vad som skulle ske och vad som förväntades av mig.
    Jag behövde inte oroa mig för att ngn skulle missas eller bli fel, alla dok och formalia korrekt etc.
    Henrik är lugn, trevlig och enkel att ha att göra med vilket förenklar samarbete.
  • 2016-04-12
    Driftig, noggrann, trevlig, tålmodig och målmedveten!
    Full pott!!
  • 2016-04-11
    Jag kan varmt rekomendera Henrik Nyberg som mäklare. Han gjorde ett fantastiskt jobb med att sälja min lägenhet.
  • 2016-04-09
    kontakten med Henrik Nyberg har varit tydlig och klar från början till slut .
    Man har mycket frågor och funderingar när man ska sälja/ köpa och Han har varit behjälplig hela tiden . Snabb på att ringa tillbaka om jag hade ringt likaså mailkontakt , vilket jag uppskattar .
    Duktig mäklare som man kände stort förtroende för, det är min uppfattning .
    Med vänlig hälsning, Helene Ragnehag
  • 2016-03-18
    Vi kontaktade Henrik angående köp av bostadsrätt via mail och han var mycket informativ. Vi upplevde att vi fick ett mycket bra och professionellt bemötande samt snabba svar. Henrik var även mycket tillmötesgående och tålmodig med våra funderingar och frågor.
    Sammanfattningsvis fick vi ett mycket bra bemötande överlag.
  • 2016-03-14
    Trevlig mäklare som alltid är tillgänglig med bra bemötande.
    Rekommenderas starkt !!
  • 2016-03-13
    Henrik är en mycket kunnig mäklare som jag med glädje rekommenderar! Som säljare är det viktigt att känna sig trygg med att mäklaren är professionell både kunskapsmässigt och i bemötandet med kunder. Det är enkelt för mig att ge honom betyget 5 av 5!
  • 2016-02-19
    Henrik har gjort ett utmärkt jobb från allra först början med att snabbt boka in en bra fotograf till att fixa objektbeskrivning och hålla i visningar. Han är ett bra stöd genom hela försäljningsprocessen och det känns tryggt att ha vid sin sina under hela försäljningsprocessen!