HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen

HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen

På HusmanHagberg vet vi att en bostadsaffär kan innebära mycket känslor, och framförallt är det en stor och komplicerad affär för de flesta. Genom att visa respekt för dina önskemål och ge råd hoppas vi att du i slutändan trivs i din nya bostad!

Vi har den rätta kunskapen och erfarenheten för att värdera din fastighet, vet vad som fungerar bäst vid visning och kan de objekt vi har till försäljning. Det gör att du, oavsett om du ska köpa eller sälja en bostad, kan du vända dig till oss med förtroende.

Välkommen till en fastighetsmäklare med ditt bästa för ögonen och full koll på Hägersten, Bandhagen och Älvsjö!

103 omdömen om HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen

Sedan starten hos Reco 2017
    2022-12-27 Verifierad kund
    Väldigt tydliga i sin kommunikation och alltid nära till hands. Mäklaren Jessica känns genuin och ärlig, och har gjort ett strålande jobb!
    • Älvsjö / Örby
    2022-12-20 Verifierad kund
    Hej!
    Det var okej allt och jag har inte mer att berätta .
    med vänliga hälsningar.
    Azim
    2022-12-09 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med vårt val av mäklare från start till kontraktskrivningen.
    • Östbergahöjden
    2022-11-13 Verifierad kund
    Väl bemött och ett stort engagemang av Yousif som levde upp till förväntningarna.
    • Östbergahöjden
    2022-11-13 Verifierad kund
    Fantastiskt engagemang av Yousif för att få vår bostad såld
    2022-10-07 Verifierad kund
    Bästa Jessica Holapa.
    Vi har aldrig träffats fysiskt men jag kände att hon är proffs på sitt jobb👌
    • Älvsjö - Långbro Park
    2022-06-26 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, snabba svar från mäklaren
    2022-05-05 Verifierad kund
    Superproffsig och trevlig mäklare! Snabba bra svar på frågor, inget krångel och trygg. 👍
    2022-05-02 Verifierad kund
    Jag är mycket nöjd med både mäklaren som förmedlade lägenheten och med bostaden i sig.
    Jag sökte en bostad i Bandhagen och mäklaren hjälpte mig att hitta en, redan innan den lades ut till försäljning.
    Serviceinriktat, snabbt och proffsigt!
    2022-04-28 Verifierad kund
    Johan Nilsson helped me with purchasing my home. He has consistently been kind, helpful, and quick with communication.

Throughout the process of looking for a new apartment, he has been the most personable broker I have met--he consistently treated me like a person instead of a "number" and his interactions with me felt genuine instead of like a sales pitch. I met other brokers who interacting with me in a way which felt condescending, pushy, and dishonest, especially when it came to my budget and questions I had as a first-time buyer who isn't fluent in Swedish. Contrarily, I met Johan twice and he always was honest and realistic about expectations. He answered any questions I had, was understanding about my concerns, and showed that he prioritized his buyer (and seller) being happy about the sale instead of just making the sale.

Overall, I am happy that I was able to sign on his listing and working with someone who was trustworthy, understanding, and helpful has made the process so much easier. I cannot say enough about how grateful I am for his help. Thank you Johan!
    • Örby Slott - Älvsjö
    2022-04-21 Verifierad kund
    Tycker att det som var väldigt bra var återkopplingen som jag fick nästan varje dag
    2022-04-13 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande. Vi kände oss väldigt trygga med mäklaren.
    • Högdalen Centrum
    2022-03-11 Verifierad kund
    Jessica är struktuerad, tillgänglig och en duktig mäklare. Lätt att samarbeta med och försäljning samt köp av lägenhet gick smidigt. Det kändes bra att snabbt få svar på frågor och stöd genom hela processen.
    2022-02-23 Verifierad kund
    Väldigt nöjd! Väldigt kunnig mäklare som har koll på sina områden och marknaden!
    • Vårby Gård / Vårberg
    2022-01-22 Verifierad kund
    Mäklaren levde upp till alla förväntningar, jättenöjd!
    • Högdalen/Bandhagen
    2021-10-03 Verifierad kund
    Mäklaren har ställt upp på ett väldigt bra sätt. Affären slutförs i november.
    • Fruängen
    2021-06-13 Verifierad kund
    Mycket gott intryck av Mäklare Jessica Holappa
    Kändes juste och pålitlig och var smidig att kommunicera med mvh Thomas Holm
    • Telefonplan/Hökmossen
    2021-05-12 Verifierad kund
    Jag blev tipsad att anlita Jessica Haloppa som mäklare för försäljning av min lägenhet. Jag är otrolig nöjd med hennes insats. Jag hade anlitat en annan byrå tidigare som inte alls levde upp till Husman Hagberg. Kan starkt rekommendera Jessica och Husman Hagberg som visade sig vara otroligt professionell, lyhörd med bra kännedom av marknaden. Tvekar inte en sekund att välja Husman Hagberg och Jessica som mäklare vid nästa tillfälle som fås.
    • Älvsjö - Herrängen
    2021-03-29 Verifierad kund
    Vi har sålt en lägenhet via Patric Olsson. Periodvis bra, men ändå övervägande dålig kommunikation med oss som säljare.
    • Älvsjö/Östberga
    2021-03-03 Verifierad kund
    Har sålt en bostadsrätt, marknaden var lite slö när vi började men blev bättre till slut. Väldigt bra bemötande från mäklaren. Förväntningarna uppfylldes till 95% pga marknaden. Helheten blev trots allt mycket god.
  • DANIEL S
    sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    • Tullinge Römossen
    2021-02-16 Verifierad kund
    Vi har precis sålt vårat hus och anlitade Johan på Husman Hagberg. Vi upplevde Johan som en professionell mäklare. Johan är lugn men rak och tydlig vilket vi gillar. Vi rekommenderar Johan starkt!
    /Daniel
    2021-02-10 Verifierad kund
    Bra och proffsigt bemötande.
    Sålt Esplundagränd Ormkärr.
    Det har flytit på bra och försäljningen gick snabbt o smidigt.
    Lite svåra att få tag i o prata med, då man kan ha många frågor.
    • Älvsjö - Herrängen
    2021-02-01 Verifierad kund
    Johan som sålt min villa i Älvsjö.
    Han är engagerad, noggrann och kompetent.
    Jag kan varmt rekommendera Johan
    Birgitta
    • Rågsved Högdalen Hagsätra
    2021-01-14 Verifierad kund
    Sålde en mini 2a nyligen. Fick ett väldigt bra bemötande av min mäklare Yousif, driven och engagerad och sålde bostaden både snabbt och till ett högre pris än vad jag trodde jag skulle kunna få för den!
    • Svedmyra
    2021-01-01 Verifierad kund
    Jag köpte en lägenhet, mäklaran var mycket kunnig och hjälpsam vilket gjorde lätt för mig att bestämma och köpa den.
    • Högdalen Bandhagen
    2020-11-30 Verifierad kund
    Köpt en bostadsrätt i högdalen. Mäklaren hjälpte mig med bra info kring lägenheten och var alltid tillgänglig när man ringde och hade frågor samt funderingar. Rekommenderas!
    • Älvsjö - Långsjö
    2020-11-19 Verifierad kund
    Vi köpte ett kedjehus och blev väl bemötta. Mäklaren tog sig tid och var tydlig.
    2020-10-04 Verifierad kund
    Rasmus är bra, han gör det han kan, och han ser möjligheter.
    2020-10-02 Verifierad kund
    Mäkaren tydligt bara intresserad av att sälja och därefter släppa allt ansvar. Har inga svar på frågor eller vilja att hjälpa till att ta reda på dem.
  • Priscilla C
    köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    • Hagsätra
    2020-06-19 Verifierad kund
    We had a nice time buying the apartment with the broker, he was very accessible and friendly the whole time, answering very clearly All our questions about the property and made us feel at ease.
    2020-05-14 Verifierad kund
    Vi har sålt en lägenhet. Mäklaren var trevlig och hjälpsam med bra råd. Alla våra förväntningar blev jättebra bemötta och allt gick smidigt. Upplevelsen av att sälja lägenheten var bra och snabb.
    • Älvsjö - Långbro Park
    2020-03-03 Verifierad kund
    Philip var vår mäklare för att sälja vår lägenhet i långbro park februari 2020. Philip var mycket tydlig informativ genom hela processen. Trevligt bemötande vid träff inför visning. Ambitiös för att fixa till den sista lilla mysfaktorn för att visningen skulle bli så bra som möjligt. Och Noggrann med att berätta om vad spekulanter framfört och mån om att ta reda på allt som spekulanter var intresserade av att veta om bostaden.
    Även efter försäljningen, han är tillgänglig och hjälper med resten.
    Vi är nöjda med Philip och rekommenderar absolut honom som mäklar.
  • Karl Sven Stefan G
    skrev om HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    2020-02-12 Spontant omdöme
    Philip i Fruängen har hjälpt mig att köpa lägenhet i Långbro Park. Philip har varit mycket engagerad och jag som köpare har känt mig hela tiden uppdaterad om processen. Philip är bra på att kommunicera, förklara och noggrann vid bland annat kontraktsskrivningen. Så det blir ett högt betyg och kan rekommenderas.
    2020-01-27 Verifierad kund
    Sålt en trea i Bandhagen. Bra bemötande, bra engagemang, bra på att kommunicera. Jag förväntade mig att mäklaren skulle kunna ta hand om hela försäljningsprocessen så jag kunde lita mig tillbaka och känna mig trygg, så var också fallet.
    • Örby Slott - Älvsjö
    2019-12-08 Verifierad kund
    Sålde en 25kvm i Älvsjö. Min mäklare Philip var väldigt professionell och informativ kände att jag var delaktig i hela försäljningen.
    Försäljningen gick väldigt fort och jag blev väldigt nöjd med resultatet. Mycket bra jobbat!
    2019-12-02 Verifierad kund
    En mäklare som tog sig tid och gav ett tryggt handhavande av vår försäljning av ettan i Högdalen.
    Han överträffade mina förväntningar och jag rekommenderar honom varmt om ni vill ha en proffsig, kunnig och målfokuserad mäklare med hjärtat på rätt ställe.
    2019-11-22 Verifierad kund
    Jag är oerhört nöjd med Philip Johansson Krajacic som mäklare! Han är väldigt lyhörd och noggrann, mån om att göra sitt allra bästa och levde väl upp till mina högt ställda förväntningar. Annonsen blev väldigt bra, med fantastiska bilder. Mycket lätt att ha kontakt med och var väldigt tillgänglig och snabb med att svara så fort jag hörde av mig. Höll mig väl uppdaterad under hela processen och ansträngde sig extra för att få till en bra försäljning. Dessutom är han väldigt trevlig, vilket är ett plus när man ska ha mycket kontakt under en ganska stressande pressande situation. Kommer definitivt att anlita igen nästa gång jag ska sälja.
    2019-11-05 Verifierad kund
    Vi valde en erfaren mäklare som även varit med vid tidigare försäljning av samma bostad
    2019-11-05 Verifierad kund
    Allt var utmärkt har köpt en lägenhet som är en 3a väldigt trevlig mäklare
    • Hagsätra Bandhagen
    2019-11-04 Verifierad kund
    Sålt min 3:a.
    Otroligt professionellt bemötande av min mäklare. Kände verkligen att jag hade hamnat i rätta händer och att han lyssnade och gav svar på alla mina frågor och funderingar.
    Allt gick smidigt och utan problem och jag fick de rätta råden.
    En mäklare med otrolig erfarenhet och kunskap och som kan varmt rekommenderas.
    2019-10-31 Verifierad kund
    Hög kvalité och lätt att samarbeta med. Tillgänglig, delade information direkt och alltid redo att svara upp på frågor och funderingar från oss säljare. Kan varmt rekommenderas.
    • Hagsätra
    2019-10-04 Verifierad kund
    kunnig mäklare med god kännedom, upplevde att man hela tiden var delaktig i processen

kan absolut rekommenderas
    • Älvsjö - Långbro
    2019-10-02 Verifierad kund
    Sålde en villa och hade en trevlig och bra mäklare som gjorde jobbet som vi förväntat oss. Rekommenderar Husman Hagberg i Älvsjö/ Hägersten
  • Linda T
    sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    • Älvsjö-Örby Slott-Liseberg
    2019-09-16 Verifierad kund
    Bra hjälp och trevliga mäklare som vi fick förtroende för.
    • Gamla Östberga - Älvsjö
    2019-08-31 Verifierad kund
    Nöjd med mäklaren som är med på alla steg och väldigt kommunikativ.
    • Älvsjö-Örby Slott-Liseberg
    2019-06-29 Verifierad kund
    Bra mäklare med koll på marknaden vid min försäljning av min villa i Älvsjö!! +21% så jag riktigt nöjd
    • Älvsjö - Långbro
    2019-06-27 Verifierad kund
    Vi har sålt en tvåa i Älvsjö efter en långvarig process pga seg bostadsmarknad. Patric har varit med oss hela tiden och stöttat och varit positiv. Vi kan varmt rekommendera Patric och HusmanHagberg.
    2019-06-27 Verifierad kund
    Sålt en trea i Bandhagen.
    Mycket bra mäklare.
    Rasmus var snabb, ringde, skickade sms, beskrev tydligt vilka olika steg som skulle följa, fick snabbt dit en fotograf, var med under fotograferingen, tydliga kontrakt, bra att bolla tankar med under försäljningen och tydlig och bra avslutning tillsammans med köparen.
    Vi fick också vara delaktiga i utformningen av den färdiga texten om lägenheten.
    Vi har varit väldigt nöjda med affärens alla steg.
    2019-06-26 Verifierad kund
    Sålt bostadsrätt.
    Vänligt.
    Toppen.
    2019-06-25 Verifierad kund
    Jag köpte min första etta och jag kände mig väl informerad och bra bemött.